Welkom in het 54ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
And I'm the only one and I walk alone.
Welkom in het 54ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: Arx, Vanholm, Meelobee, Opslaghond, Vancent, FeaR, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo, ymmv, JeepXJ89, Armada en Efbe! Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heus wel verwerken! ![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door PromoX op 18-11-2011 15:35 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Me 2. Lijkt nu eindelijk het gevecht met CoD aan te kunnen. Uiteraard was dat bij ons al langer bekend maar niet bij het grote publiek.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Sja als je een sim racer met het uiterlijk van een arcade racer gewent bent als Forza 3 en 4 dan is een sim racer met sim physics en graphics wel ff wennen jah.FeaR schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 19:53:
Ik mis gewoon echt het gevoel van snelheid in de game. Kom ik het rechte stuk op met mijn Lamborghini en het lijkt alsof ik met 80km/u over een landweggetje rijdt. Maar de game geeft vrolijk aan dat ik de 240 km/u aan het aantikken ben. Wellicht ben ik te veel Forza gewend...
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
voor mij hoeft er geen gevecht met cod te komen. genoeg ruimte voor 2 (en zelfs wel meer) online shooters..LuPo schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:16:
[...]
Me 2. Lijkt nu eindelijk het gevecht met CoD aan te kunnen. Uiteraard was dat bij ons al langer bekend maar niet bij het grote publiek.
Anoniem: 355554
DLC van Oblivion was ook vrijwel ruk, dus veel maakt het niet uit. En als het een timed exclusive is, kan ik best wel een paar weken/maanden wachten. Er zijn genoeg andere games.OPSLAGHOND schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 19:56:
Net zoals de voorgaande delen is ook deze topicstart weer netjes en up to date.![]()
Resistance 3 komt mooi uit in de eerste week van mijn vakantie.![]()
The Elder Scrolls V: Skyrim ga ik of uit de budgetbakken halen, misschien 2ehands of heel misschien helemaal niet kopen nu ze bekend hebben gemaakt dat de DLC een X360 timed exclusive zal zijn.
Forza is weer het andere toppunt inderdaad. Maar op één of andere manier spreekt GT5 me toch wat minder aan, het is door het gebrek aan dingen als motion blur een stuk klinischer. Maar daar moet ik nog wel even doorheen zien te komen/kijken. Maar ik blijf er bij dat het gevoel in snelheid in GT5 echt te min is.swopdark schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:19:
[...]
Sja als je een sim racer met het uiterlijk van een arcade racer gewent bent als Forza 3 en 4 dan is een sim racer met sim physics en graphics wel ff wennen jah.
Forza 3 en 4 oogt veel kleurrijker en heeft meer snelheids (lees blur) effecten dan GT5 en dat verwarren heel veel reviewers en gamers met "realistischer".
Totdat Forza 4 uitkomt en zelfs dat zullen we maar moeten afwachten is GT5 de beste console racer sim out there en zeker online de beste.
Ik koop COD:MW3 als snack en Battlefield 3 om me echt in te verdiepen, dit was idem met COD:MW2/COD:BO en Battlefield: Bad Company 2.LuPo schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:16:
[...]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Forza 3 en straks 4 hebben tijdens de gameplay geen motion blur.. dat is namelijk niet nodig als je framerate 60 frames is (dan heb je al een natuurlijke motion blur) en dat zou dat zou de 360/PS3 ook niet trekken. Alleen in de replays gaan alle postproduction filters aan, maar dat is bij GT5 niet anders.FeaR schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:05:
[...]
Forza is weer het andere toppunt inderdaad. Maar op één of andere manier spreekt GT5 me toch wat minder aan, het is door het gebrek aan dingen als motion blur een stuk klinischer. Maar daar moet ik nog wel even doorheen zien te komen/kijken. Maar ik blijf er bij dat het gevoel in snelheid in GT5 echt te min is.
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
GT5 haar physics zijn absolute top notch en voor zover ik de build van Forza 4 op gamescom heb gespeeld ben ik er niet mega van onder de indruk. Tuurlijk, de tracks zijn weer meer dan prachtig kleurrijk en de camera beweegt mee bij het gasgeven in de cockpit etc.. allemaal zaken die de meeste gamers erg zullen aanspreken maar eigenlijk gewoon "hollywood" effecten zijn. In GT5 gaat het om het racen, strakke lijnen rijden en dat met zo weinig mogelijk slippende banden.EfBe schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 10:33:
Op de een of andere manier zijn hun eigen tracks zo gemaakt dat je er nooit echt lekker doorheen komt, bij GT is dat IMHO veel beter: bij GT heb ik altijd het gevoel dat wanneer ik uit de bocht vlieg het mn eigen schuld is, bij forza dat het de crappy bocht is die in het circuit ligt.
Althans dat is bij mij zo
[ Voor 17% gewijzigd door swopdark op 28-08-2011 19:35 ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Moet zeggen dat ik GT5 toch wel meer en meer ga waarderen nu ik wat verder kom. Zeker met dingen als ABS, tractie controle en ESP wat terug geschroefd is het rijden een stuk leuker.swopdark schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:32:
[...]
GT5 haar physics zijn absolute top notch en voor zover ik de build van Forza 4 op gamescom heb gespeeld ben ik er niet mega van onder de indruk. Tuurlijk, de tracks zijn weer meer dan prachtig kleurrijk en de camera beweegt mee bij het gasgeven in de cockpit etc.. allemaal zaken die de meeste gamers erg zullen aanspreken maar eigenlijk gewoon "hollywood" effecten zijn. In GT5 gaat het om het racen, strakke lijnen rijden en dat met zo weinig mogelijk slippende banden.
Ja, dat vond ik ook wat minder van GT5: je koopt een Lamborghini LP670 en je kopt zo alle races ff inFeaR schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 21:37:
[...]
Moet zeggen dat ik GT5 toch wel meer en meer ga waarderen nu ik wat verder kom. Zeker met dingen als ABS, tractie controle en ESP wat terug geschroefd is het rijden een stuk leuker.
Zitten alleen wel wat aparte dingen in de game. Ik had de Collectors Edition dus ik kreeg enkele wagens uit het Chrome Car Pack. Onder andere een Audi R8, Lamborghini en een BMW M3. Nu kan ik met al die auto's gewoon deelnemen aan races die niet echt kloppen. Ik doe nu mee aan de Compact Car Race omdat er geen requirements zijn. Tsja, dan wordt winnen wel erg makkelijk
[ Voor 5% gewijzigd door onox op 29-08-2011 02:03 ]
Nou ja, als ik in de auto zit dan is 180 op de autobahn toch echt wel een stuk sneller qua gevoel en hoe dingen voorbij razen dan dat het in GT5 gebeurt. Vind het snelheids gevoel echt dramatisch. Dan nog de telleurstellende AI waar ze gewoon constant van achter tegen je aan botsen omdat ze denken dat het een vrij baan is, is erg frustrerend.swopdark schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:19:
[...]
Sja als je een sim racer met het uiterlijk van een arcade racer gewent bent als Forza 3 en 4 dan is een sim racer met sim physics en graphics wel ff wennen jah.
Forza 3 en 4 oogt veel kleurrijker en heeft meer snelheids (lees blur) effecten dan GT5 en dat verwarren heel veel reviewers en gamers met "realistischer".
Totdat Forza 4 uitkomt en zelfs dat zullen we maar moeten afwachten is GT5 de beste console racer sim out there en zeker online de beste.
Ho ho, geen negatief (gefundeerd of niet) woord over GT5 hè. Spel is zo goed als heilig. Waarom snap ik ook niet btw.Sn0wblind schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 02:12:
Nou ja, als ik in de auto zit dan is 180 op de autobahn toch echt wel een stuk sneller qua gevoel en hoe dingen voorbij razen dan dat het in GT5 gebeurt. Vind het snelheids gevoel echt dramatisch. Dan nog de telleurstellende AI waar ze gewoon constant van achter tegen je aan botsen omdat ze denken dat het een vrij baan is, is erg frustrerend.
Nickname does not reflect reality
daar heb ik niks tegenin te brengen...Sn0wblind schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 02:12:
Nou ja, als ik in de auto zit dan is 180 op de autobahn toch echt wel een stuk sneller qua gevoel en hoe dingen voorbij razen dan dat het in GT5 gebeurt.
Ik denk dat je nog bent blijven hangen in de anti GT5 hype want de AI is zeker na de diverse updates gewoon goed geworden. Ze zwieren erg soepel om je heen en proberen je zeker te ontwijken. Maar net als in het echt wanneer je een klapper maakt en rare sprongen maakt op volle snelheid dan zullen ze je raken.Dan nog de telleurstellende AI waar ze gewoon constant van achter tegen je aan botsen omdat ze denken dat het een vrij baan is, is erg frustrerend.
Oh dan ga ik het nog even proberen met recente patches, heb het alleen de eerste maand gespeeld en toen was de AI nog barslecht. ALs dat nu verbeterd is, is het meteen een stuk beter imo.swopdark schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:21:
[...]
daar heb ik niks tegenin te brengen...
[...]
Ik denk dat je nog bent blijven hangen in de anti GT5 hype want de AI is zeker na de diverse updates gewoon goed geworden. Ze zwieren erg soepel om je heen en proberen je zeker te ontwijken. Maar net als in het echt wanneer je een klapper maakt en rare sprongen maakt op volle snelheid dan zullen ze je raken.
Concurrentie? Copycats zul je bedoelen.Kluutmaran schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 18:46:
Tegenwoordig is er met Dirt en Forza meer concurrentie en kan er beter vergeleken worden waardoor minpunten beter opvallen, zoals het gebrek aan schade en online in deeltje 4 en het uitstellen en de startproblemen van deeltje 5
Klopt wel, maar ik vind GoW persoonlijk een slecht voorbeeldEfBe schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 10:33:
Ik heb in beide wel een gevoel van snelheid, maar het is bij allebei toch wat 'nep'. Wat ik bij forza tegen vind vallen is de track design. Op de een of andere manier zijn hun eigen tracks zo gemaakt dat je er nooit echt lekker doorheen komt, bij GT is dat IMHO veel beter: bij GT heb ik altijd het gevoel dat wanneer ik uit de bocht vlieg het mn eigen schuld is, bij forza dat het de crappy bocht is die in het circuit ligt. Klinkt debiel, weet ik, maar zie het als: dood gaan in Demon Souls vs. dood gaan in god of war. Na 20 keer dood gegaan te zijn in demon souls heb je het gevoel 'het was mn eigen schuld, want ik was te gretig', na 20 keer dood gegaan te zijn in god of war op hetzelfde stukje heb je een gefrustreerd gevoel.
Althans dat is bij mij zo
Ergens wel kort door de bocht, COD bijvoorbeeld promoot zichzelf niet als "the shooter simulator", speelt een shooter sim, en dan heb je wel degelijk bijvoorbeeld blokkerende wapens.OPSLAGHOND schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 23:09:
[...]
Concurrentie? Copycats zul je bedoelen.
Als je een half jaar tot bijna een jaar later met een game van hetzelfde genre komt aankakken dan kun je ondertussen mooi alle nieuwe dingen van de "concurrent" kopiëren en waar nodig verbeteren. Dit is geen concurrentie, om te concurreren zouden ze beide dichter bij een GT moeten releasen. Noem mij een ontwikkelaar die zo dom is.
Qua sales is Dirt 3 echt een dwerg vergeleken met GT5.
Na 1 week was GT5 al 2,34 miljoen keer verkocht, na 10 weken was Dirt 3 610.000 keer verkocht voor PS3 en X360 samen! Forza Motorsport 4 zal hooguit 5 tot 5,5 miljoen halen (gebrek aan exclusieve titels zal aardig helpen), wat in mijn ogen vrij slecht is als je zo lang naar de "concurrent" hebt kunnen kijken.
Wat blijft men toch moeilijk doen over de schade ...
Als je CoD speelt wil je toch ook niet dat het wapen waarmee je speelt slijt, kromt trekt van de hitte of blokkeert?
Als je FIFA speelt wil je toch ook niet een dag rust inplannen omdat jouw team last heeft van diarree?
Als je GTA speelt wil je toch ook niet een taakstraf uitvoeren omdat je een hoertje hebt doodgereden?
Als je Sports Champions speelt wil je toch ook niet naar de schuur moeten lopen omdat de pijlen op zijn?
Als je Medal of Honor: Airborne speelt wil je toch ook niet dat je parachute niet opengaat?
Als je PES speelt wil je toch ook niet een wedstrijd moeten staken omdat er rellen zijn uitgebroken?
Als je Tom Clancy's HAWX speelt wil je toch ook niet verplicht zijn om te landen omdat de brandstof op is?
Dus genoeg gezever over GT, laat Fifa '12 en Battlefield 3 maar komenSn0wblind schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 01:25:
[...]
Ergens wel kort door de bocht, COD bijvoorbeeld promoot zichzelf niet als "the shooter simulator", speelt een shooter sim, en dan heb je wel degelijk bijvoorbeeld blokkerende wapens.
DUs wat COD in het shooter genre is, is need for speed bijvoorbeeld in het race genre.
Het is vooral lomp in GT dat de schade pas te activeren is als je op een enorm hoog level zit, een erg lompe design keuze imo. Dat en de scheiding tussen premium en non premium autos. Had dan alle standard autos eruit gehaald en nog 200 premium autos ofzo toegevoegd en dan geen onnodige voertuigen zoals een volkswagen busje waar toch geen hond mee raced.
Maar het begint een beetje teveel een GT topic te worden zo.
PSN: Bellerophon-
Can't resistOPSLAGHOND schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 23:09:
[...]
Als je FIFA speelt wil je toch ook niet een dag rust inplannen omdat jouw team last heeft van diarree?
Als je GTA speelt wil je toch ook niet een taakstraf uitvoeren omdat je een hoertje hebt doodgereden?
Als je Sports Champions speelt wil je toch ook niet naar de schuur moeten lopen omdat de pijlen op zijn?
Als je Medal of Honor: Airborne speelt wil je toch ook niet dat je parachute niet opengaat?
Als je PES speelt wil je toch ook niet een wedstrijd moeten staken omdat er rellen zijn uitgebroken?
Als je Tom Clancy's HAWX speelt wil je toch ook niet verplicht zijn om te landen omdat de brandstof op is?
10 second ninja DONE
[ Voor 19% gewijzigd door mngm op 30-08-2011 11:22 ]
Bij Play, Zavvi of MyMemory al gekeken? Effe eerst zelf wat onderzoek doen...mngm schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:13:
Ik ben op zoek naar de officiele bluetooth ps3 headset, maar dan de 2.0 versie. In de pricewatch kan ik die niet vinden... Kan iemand me naar een online shop richten waar ze die verkopen?
Zo te zien is hij enkel in amerikaanse shops te koop, komt deze niet naar europa misschien?
Bij play is het volgens mij niet de nieuwste versie? (http://www.play.com/Games...4-/6704615/-/Product.html)Vads schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:04:
[...]
Bij Play, Zavvi of MyMemory al gekeken? Effe eerst zelf wat onderzoek doen...![]()
Kijk anders in de openingstopic; staat een link naar een FAQ... met antwoord op je vraag.
Waarom haal je hem dan niet bij amazon.com?mngm schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:13:
Ik ben op zoek naar de officiele bluetooth ps3 headset, maar dan de 2.0 versie. In de pricewatch kan ik die niet vinden... Kan iemand me naar een online shop richten waar ze die verkopen?
Zo te zien is hij enkel in amerikaanse shops te koop, komt deze niet naar europa misschien?
Hoe kom je daar nou bij?mngm schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:51:
amazon.com zendt niet naar belgie...
ik zal maar gewoon de oudere versie bestellen, naast design schijnen er niet echt verbeteringen te zijn.
Geniale post!OPSLAGHOND schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 23:09:
Als je CoD speelt wil je toch ook niet dat het wapen waarmee je speelt slijt, kromt trekt van de hitte of blokkeert?
Als ik checkout, vul ik mijn adres in, en krijg ik dit:Bellerophon schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:40:
[...]
Hoe kom je daar nou bij?
http://www.amazon.com/gp/...596184_ways?nodeId=596194
Belgium - Standard shipping 13 to 30 days, Expedited shipping 8 to 19, Priority shipping 2 to 3
lolOPSLAGHOND schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 23:09:
[...]
Signature
Omdat schade een vitaal onderdeel is van de gameplay bij een "realistische" racegame? Iemand is errrg gefrustreerd hoorOPSLAGHOND schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 23:09:
[...]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
inderdaad, een auto die vol de muur raakt, terug stuitert en weer vrolijk door rijd zonder een krasje slaat nergens op.Boeboe schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:54:
[...]
Omdat schade een vitaal onderdeel is van de gameplay bij een "realistische" racegame? Iemand is errrg gefrustreerd hoor
PSN ID: Svennie-NL
Weird, amazon.com hoort gewoon te verzenden naar Belgie, of zit je toevallig in de gevangenis?mngm schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:49:
[...]
Als ik checkout, vul ik mijn adres in, en krijg ik dit:
PS3 Bluetooth Headset cannot be shipped to the selected address.
Ondertussen heb ik de oude al besteld van play.com, is sowieso ook een stuk goedkoper
Dat vind ik erg hinderlijk... Daarom was Destruction Derby ook zo geweldigSvennie schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:01:
[...]
inderdaad, een auto die vol de muur raakt, terug stuitert en weer vrolijk door rijd zonder een krasje slaat nergens op.
Ben je niet in de war met amazon.co.uk?Bellerophon schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:52:
[...]
Weird, amazon.com hoort gewoon te verzenden naar Belgie, of zit je toevallig in de gevangenis?
Jup en gelukkig heeft GT5 dus ook realistische schade die ook nog eens real time vervormt + mechanische schade. Gelukkig maar, over welke game heb jij het?Boeboe schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:54:
Omdat schade een vitaal onderdeel is van de gameplay bij een "realistische" racegame? Iemand is errrg gefrustreerd hoor
[ Voor 5% gewijzigd door swopdark op 30-08-2011 20:09 ]
Realistisch? Als dat eerste filmpje level 40 is, dan is het echt niet realistisch. Die wagens knallen met zeker 100+ km/h op elkaar, en slechts een paar onderdelen hangen wat los. Als je met 30 km/h tegen een paaltje of een muur rijdt, dan is de voorkant van je auto helemaal ingedeukt hoor (kreupelzone).Jup en gelukkig heeft GT5 dus ook realistische schade die ook nog eens real time vervormt + mechanische schade. Gelukkig maar, over welke game heb jij het?
Je hebt gelijk, realistisch is het niet maar dat is alleen burnout. maar het is "onpar" met de meest vergeleken racesimUniciteit schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:01:
[...]
Realistisch? Als dat eerste filmpje level 40 is, dan is het echt niet realistisch. Die wagens knallen met zeker 100+ km/h op elkaar, en slechts een paar onderdelen hangen wat los. Als je met 30 km/h tegen een paaltje of een muur rijdt, dan is de voorkant van je auto helemaal ingedeukt hoor (kreupelzone).
[ Voor 8% gewijzigd door OPSLAGHOND op 30-08-2011 21:06 ]
Als ze 1 game mogen reviven voor het playstation merk is het deze wel. Deze game samen met wipeout stonden voor mij echt synoniem voor de 2de generatie PSX line up destijds.Bellerophon schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:05:
[...]
Dat vind ik erg hinderlijk... Daarom was Destruction Derby ook zo geweldig
Nee totaal niet
HahahaOPSLAGHOND schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:01:
Vorige week nog het nieuws dat Kevin Butler zou stoppen bij Sony;
[video]
Precies, die games waren geniaalSn0wblind schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 01:43:
[...]
Als ze 1 game mogen reviven voor het playstation merk is het deze wel. Deze game samen met wipeout stonden voor mij echt synoniem voor de 2de generatie PSX line up destijds.
[ Voor 60% gewijzigd door Bellerophon op 31-08-2011 07:33 ]
Waar had je hem gekocht? Welke accessoires en game had je erbij?Jumpman schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:37:
Helemaal blij! Vorige maand een PS3 320GB pakket gekocht voor € 299,00, de accesoires en het spel wat erbij zat voor € 50,00 verkocht. Nu twee weken geleden de prijs verlaagd was, heb ik één simpel e-mailtje de deur uitgedaan dat ik erg tevreden was over het product, maar het jammer vond dat de PS3 € 50,00 gezakken was. Ter compesatie een waardebon van € 50,00 gehad! Erg tevreden PS3 320GB voor € 199,00.Daarbij het ik mijn oude gerapareerde PS3 80GB ook nog met de garantiebon voor € 200,00 weten te verkopen.
Enige nadeel aan de PS3 320GB (Slim), de EA (FIFA) 'micro freeze'. Als dit in FIFA 12 niet opgelost wordt moet ik alsnog een andere HDD kopen.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 01-09-2011 22:23 ]
Singstar te koop gezet? Eeuwige zonde!Jumpman schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:21:
E-Plaza, Singstar.
Overigens staat er nog steeds een PS3 320GB Singstar 100 Pack te koop voor € 249,00. Als je geluk hebt (ik heb de singstar set gewoon voor € 55,00 te koop gezet, voor € 50,00 opgehaald) moet dit nog wel lukken. Alleen een gek vinden die de set koopt (genoeg ouders met jonge kinderen die 's avonds op Marktplaats dit kopen). al zou het je voor € 20,00 lukken, heb je nog een PS3 320GB voor € 230,00 (dit kost de PS3 160GB).
Kreeg er inderdaad ook net een in de mail. Als ik het goed begrijp is hij helaas puur voor het multiplayer gedeelte, welke ik in brotherhood ook nog nooit heb aangeraaktFatal Mind schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:15:
Kreeg net een mail met de boodschap erin dat ik ben uitgenodigd voor de Assasins Creed Relevations Beta, iets met Uplay enzo, morgen maar eens checken dan.
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
PSN: Mondaatje
Ik heb mijn PS3 niet om met mijn vriendin te gamen. ;-) Mijn PS3 is voor (in de schaarse tijd die ik ervoor heb): FIFA, BF, COD en Uncharted, en nog wat andere toppers.Stefandepefan schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:35:
[...]
Singstar te koop gezet? Eeuwige zonde!![]()
Afgelopen maandag nog samen met vriendin een aantal uurtjes besteed aan deze game. Toevallig ook de enige game (naast Buzz!) die ze leuk vind om te spelen. Sterker nog de enige games waar ze uberhaupt voor te porren is...
Ja, ikke niet. Ik heb verder ook alleen assassins creed 1 gespeeld en vond het niet echt mijn soort spel.Monda schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:08:
Ook net gehad... Zijn er ook mensen die m niet hebben gehad
Thanks voor de tip! Dan toch maar weer (vorige 120gb half jaar geleden verkocht voor 250 euro) een PS3 gekocht speciaal om straks Fifa online te kunnen spelen. Ik was eigenlijk aan het wachten op een 360 aanbieding maar dat duurde te lang en als ik voor iets meer dan 200 euro een 320GB PS3 heb (ga singstar ook proberen te verkopen iig) ben ik ook tevreden aangezien ik hem dan als ik geld nodig heb voor weinig verlies weer kan verkopen. Nu maar hopen dat het niet zo'n puinhoop gaat zijn als dat Fifa 11 in het begin was...Jumpman schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:21:
E-Plaza, Singstar.
Overigens staat er nog steeds een PS3 320GB Singstar 100 Pack te koop voor € 249,00. Als je geluk hebt (ik heb de singstar set gewoon voor € 55,00 te koop gezet, voor € 50,00 opgehaald) moet dit nog wel lukken. Alleen een gek vinden die de set koopt (genoeg ouders met jonge kinderen die 's avonds op Marktplaats dit kopen). al zou het je voor € 20,00 lukken, heb je nog een PS3 320GB voor € 230,00 (dit kost de PS3 160GB).
Ik vind de MP van Brotherhood nog best leuk bedacht, en heb hem ook wel een paar uurtjes gespeeld. Best een inventieve manier op een 3rd person MP in in te richten.Bad_Boy schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:21:
[...]
Kreeg er inderdaad ook net een in de mail. Als ik het goed begrijp is hij helaas puur voor het multiplayer gedeelte, welke ik in brotherhood ook nog nooit heb aangeraakt
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 4% gewijzigd door Reemster op 05-09-2011 19:43 ]
Het plaatje is er slechts één van de velen, maar zoals het staat afgebeeld zou het met de PS3 en PS Vita moeten werken.-RazieL- schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:42:
Is dat niet gewoon de samenwerking tussen de ps3 en de psp/ngp? Op zich wel vergelijkbaar met wat de wii u nu doet, maar sony heeft er bijna niets mee gedaan. Ik weet nog dat ze bij de 1e formule 1-game voor de ps3 de psp als achteruitkijkspiegel wilden gebruiken, maar dat hebben ze uiteindelijk geschrapt.
Anyway, aanklagen dus!
[ Voor 8% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-09-2011 00:51 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Werkte het lagvrij? Ik heb het gespeeld op de 360 en daar was het goed te doen, behalve dan de teammates...cheiron schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 00:30:
[...]
Ik vind de MP van Brotherhood nog best leuk bedacht, en heb hem ook wel een paar uurtjes gespeeld. Best een inventieve manier op een 3rd person MP in in te richten.
En ja, ook hier een beta-key voor Revelations
Gaude et aude
1 keer geprobeerd, en toen kon de game in 1 minuten geen connectie maken. Daarna nog niet meer gekeken.Cum Grano Salis schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 15:21:
[...]
Werkte het lagvrij? Ik heb het gespeeld op de 360 en daar was het goed te doen, behalve dan de teammates...
Flickr PSN ID= cheironnl
Vind mijn witte PS3 Slim en een 60GB Launch model eerst wel limited genoegAnoniem: 198824 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 18:17:
Ook leuk; limited edition "Gouden" PS3
"Gouden PS3"
Nice ik zit al een tijdje te wachten op deze headset. Laat even weten hoe de kwaliteit is.Sinned123 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:09:
Zojuist ps3 wireless headset bestel bij planetaxel.com.
Was in totaal 78euro kwijt.
http://www.planetaxel.com/productDetails/711719807704
Enige andere winkel waar ik hem tegen kwam was bij amazon.com en daar was hij ongeveer 100euro inclusief shipping en handling.
Volgens mij best wel een mooi ding:Sinned123 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:09:
Dit is wel een andere headset dan het 'oudje' hè.The Great HooD schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:44:
Beter de volgende keer ff op Budgetgaming.nl kijken. Je hebt nu zwaar teveel betaald. Ik heb geloof ik 2 maanden geleden de headset aangeschaft voor 24 euro, inclusief verzendkosten. Ja ik moest wel een weekje wachten, of 2, maar voor die prijs is dat het wel waard. 74 euro is IMHO zwáár teveel, daar kon je er bijna 3 van kopen. Of 50 euro overhouden en binnenkort MW3 of BF3 erbij halen.
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
In de post boven jou word notabene uitgelegd wat het precies is.The Great HooD schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:44:
Beter de volgende keer ff op Budgetgaming.nl kijken. Je hebt nu zwaar teveel betaald. Ik heb geloof ik 2 maanden geleden de headset aangeschaft voor 24 euro, inclusief verzendkosten. Ja ik moest wel een weekje wachten, of 2, maar voor die prijs is dat het wel waard. 74 euro is IMHO zwáár teveel, daar kon je er bijna 3 van kopen. Of 50 euro overhouden en binnenkort MW3 of BF3 erbij halen.
Ik ben benieuwd naar de ervaringenSinned123 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:58:
[...]
In de post boven jou word notabene uitgelegd wat het precies is.
Ik ga natuurlijk geen 75euro betalen voor een bluetooth oortje.
Ik word oudThe Great HooD schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:44:
* PSN=Chef_NL** *
Ziet er wel nice uit ja.Ik vraag me alleen wel af of je niet meer last hebt van de shutter bril, waarvan de glazen nu tegelijk dichtgaan. En games moeten de fullscreen 2 player functie natuurlijk ook wel ondersteunen, anders zit je gewoon naar een uitgerekt splitscreen beeld te kijken, zoals nu ook mogelijk is met de passive3D schermen van LG, Toshiba en Philips. Op die tv's kan je ook splitscreen 'oprekken' naar een apart scherm voor beide spelers door gebruik te maken van een polarised brilletje met alleen linker glazen of rechter glazen.swopdark schreef op woensdag 07 september 2011 @ 08:20:
Mocht ik nog een pc monitor nodig hebben dan weet ik wel welke ik graag zou willen:
[video]
Sorry niet goed gelezen. Vond het ook al zo onwaarschijnlijk maar goed.Kooj1980 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:47:
[...]
Dit is wel een andere headset dan het 'oudje' hè.
link
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Volgens playstation.com is het slechts van 18:00 tot 20:00OPSLAGHOND schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:21:
Morgenavond vanaf 18:00 uur tot 00:00 uur onderhoud aan PSN.
Dus niet uitzetten als je s'avonds gamen wil.
Anoniem: 315662
weet je ook hoe het zit met importkosten etc? ik wilde hem namelijk ook bestellen maar wanneer hier nog btw bij komt dan zit je denk ik al aan de nederlandse prijs en heb je het moeilijker met garantie. Ik wil wel graag jou ervaring horen want ik wil hem graag hebben (of ik moet maar hopen dat sony hem even snel in europa lanceert.)Sinned123 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:09:
http://www.planetaxel.com/productDetails/711719807704
Enige andere winkel waar ik hem tegen kwam was bij amazon.com en daar was hij ongeveer 100euro inclusief shipping en handling.
[ Voor 15% gewijzigd door Sinned123 op 08-09-2011 10:59 ]
Inmiddels is het duidelijk dat je gewoon kunt gamen tijdens het onderhoud vanavond en daarvoor zelfs niet vóór 18:00 hoeft in te loggen.OPSLAGHOND schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:21:
Morgenavond vanaf 18:00 uur tot 00:00 uur onderhoud aan PSN.
Dus niet uitzetten als je s'avonds gamen wil.
ik hoop het voor je
gelukkig maar, ga straks R3 halen en ik zou graag de co-op uitproberen!CaptainCharisma schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:56:
[...]
Inmiddels is het duidelijk dat je gewoon kunt gamen tijdens het onderhoud vanavond en daarvoor zelfs niet vóór 18:00 hoeft in te loggen.
[ Voor 19% gewijzigd door Svennie op 08-09-2011 13:56 ]
Laat even weten wat je van R3 vindtSvennie schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:55:
[...]
ik hoop het voor je![]()
[...]
gelukkig maar, ga straks R3 halen en ik zou graag de co-op uitproberen!
klik --> [PS3] Resistance 3Bellerophon schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:21:
[...]
Laat even weten wat je van R3 vindtBen benieuwd!
ik heb gisteren niet lang kunnen spelen helaas, ben net verhuisd en had mijn controller oplaad station aangesloten met een kabel waardoor de controllers niet opladen (wist niet eens dat het kon, kabel zal wel niet volledig bedraad zijn?), dus 2 lege controllers. Daarnaast woon ik nog geen 10 km van de aardbeving dus dat kostte ook nog tijd.Bellerophon schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:21:
[...]
Laat even weten wat je van R3 vindtBen benieuwd!
Ik ben namelijk vooral benieuwd hoe dit spel zich meet met spellen zoals Killzone 3 en Battlefield 3, ja ik weet het... appels en peren met elkaar vergelijken. Maar ik scheer even ruksichloos alle shooters nu over één kamSvennie schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 08:07:
[...]
ik heb gisteren niet lang kunnen spelen helaas, ben net verhuisd en had mijn controller oplaad station aangesloten met een kabel waardoor de controllers niet opladen (wist niet eens dat het kon, kabel zal wel niet volledig bedraad zijn?), dus 2 lege controllers. Daarnaast woon ik nog geen 10 km van de aardbeving dus dat kostte ook nog tijd.
Wat ik er van gezien heb ziet er goed uit, ik heb de eerste 2 chapters gespeeld. Ik speel op normal en rennen als een blinde kip gaat niet lang goed gelukkig, het spel ziet er goed uit, echt de Resistance stijl dus lekker grauw. Het verhaal lijkt goed maar ik heb nog te kort gespeeld om een goede indruk te krijgen. Wel heb ik me prima vermaakt, ik ga snel in het R3 topic kijken.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq