[Multi] FIFA 12 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 25 Laatste
Acties:
  • 118.940 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Mede-auteur:
  • MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-04 22:58

MyUtd4Life

Afbeeldingslocatie: http://img824.imageshack.us/img824/7315/fifa12info.png

Een nieuw deel van FIFA betekent verbeteringen, hier vind je een handig overzicht. Alle informatie is van FIFA Benelux en de officiële EA Sports site gebruikt. Enkel de tot op heden bevestigde feiten zal je in deze post tegen komen.

Release informatie:
De immens populaire sportgame zal verschijnen op de Playstation 3, Xbox 360, PC, PSP, Wii, Nintendo 3DS, Playstation 2, iPhone, iPad en zal zijn eerste opwachting maken voor de MAC. Of FIFA 12 ook op de nieuwe PSVita komt is nog niet bekend.

Datum demo: 13 september
Demo download: klik!
Release datum: Op 27 september 2011 in de Verenigde Staten en 29 september 2011 voor Europa

Features:
PC-versie identiek aan de console.
De PC-versie zal op dezelfde engine draaien als die van de Xbox 360 en Playstation 3.

Tactische verdedigingsopties (Tactical Defending)
Verdedigen is nu net zo belangrijk als in het echte voetbal. De tactische verdedigingsopties zorgen voor een compleet nieuwe aanpak bij het verdedigen: positie kiezen, passes onderscheppen en tackelen tellen allemaal even zwaar mee. Tactiek en timing zijn cruciaal.

Precisiedribbels (Precision Dribbling)
Geniet van nieuwe manieren om tegenstanders te passeren. Je krijgt meer tijd aan de bal om beslissingen te nemen en je bepaalt zelf het tempo van het spel. Gebruik korte dribbels in de kleine ruimte, op de vleugels en zelfs bij het afschermen van de bal voor een tegenstander.

Player Impact Engine
Ervaar hoe spelers elkaar in het echt uitdagen, om balbezit vechten, en fysieke confrontaties aangaan. Spelers voelen zich sterker aan de bal, en duwen en trekken in de strijd om balbezit. Bij elk contact zijn er oneindig veel natuurlijke en geloofwaardige gevolgen.

EA Sports Football Club voor FIFA 12
A heeft erg veel werk in FIFA12 gestopt. Naast de nieuwe gameplay, de verbeterde managermode en de andere nieuwe features, probeert de gameontwikkelaar nu ook de echt wereld aan FIFA te koppelen. Dit doen ze door middel van ‘EA Sports Football Club’, een systeem dat je profiel linkt aan je vrienden én aan jouw favoriete club.

Elke keer als je FIFA speelt, ga je xp -ervaringspunten- verdienen, waardoor je FIFA level stijgt. In een speciaal menu kan je zien hoe goed je het doet, en je kan ook de verwezenlijkingen van je vrienden op de voet volgen. Het hele jaar door zal EA challenges beschikbaar maken die recht uit de actualiteit komen. Heeft Arsenal net nipt verloren van Manchester United? Speel de match opnieuw, en zorg ervoor dat Arsenal wint!

Hiernaast zal er ook een online competitie plaatsvinden tussen alle clubs die in FIFA12 te vinden zijn. Jij kiest je favoriete team, en alle xp-punten van alle spelers die dat team kiezen, worden opgeteld. Uiteraard is het de bedoeling dat je jouw team mee naar de eerste plaats probeert te brengen. Let wel op, niet de club met de meeste aanhangers wint, maar de club met het hoogste gemiddelde aan xp! Elke week begint deze competitie opnieuw.
Vernieuwde menu's
Al jaren werd in de FIFA game een verticaal menu gebruikt, echter zal dit veranderen in FIFA 12. Met de komst van het nieuwe horizontale menu en een verbeterde snelheid tussen de modus in zal de FIFA-gamer dit als zeer prettig ervaren.

Nieuwe commentatoren
Alan Smith zal de taken overnemen van Andy Gray die jarenlang commentaar leverde bij de FIFA game. Tevens is het dit jaar voor het eerst mogelijk om uit twee teams van Engelse commentatoren te kiezen. Martin Tyler en Alan Smith vormen samen en een team en de andere twee zijn Clive Tyldesley en Andy Townsend. Je kan dus gewoon zelf beslissen welke commentatoren jij in je wedstrijd wilt hebben.

Nieuwe ''Head-to-Head mode''
Er zijn tien divisies om doorheen te spelen met tien wedstrijden in elk seizoen voordat je promotie maakt of juist niet. Skill Points of dergelijke zijn niet aanwezig, het is gewoon 3 punten bij winst en je kan op elk moment uit het seizoen stappen als je wilt. Aan het eind van het seizoen is er een cup competitie, dus mocht je niet meer kans maken op promotie dan kan je daar nog voor spelen.

FIFA 12 demo
Op 13 september zal de demo te downloaden zijn voor de PC, Playstation 3 en Xbox 360. En inmiddels zijn er al wat meer details over de demo bekend gemaakt. Zo zal men kunnen spelen met Barcelona, Arsenal, Manchester City, Marseille, Borussia Dortmund en AC Milaan. De wedstrijden van 3 minuten per helft zullen worden afgewerkt in het Eithad Stadium, het stadion van Manchester City.

Aanbevolen systeem eisen
Processor: Intel Core 2 Duo 2,4 GHz
Besturingssysteem: Windows XP, Windows Vista, Windows 7
Werkgeheugen/RAM: 2 GB
Grafische kaart: videokaart met minimaal 256 MB videogeheugen of meer en moet Shader Model 3.0 of hoger ondersteunen (bijvoorbeeld, ATI Raderon HD 2900, GF 8800 GT etc)

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/06/5859731628_12aa6a01d4_b-150x150.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/06/5802812001_f5a4920432_b-150x150.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/06/FC4-150x150.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/05/FIFA12_NG_Bendtner_header_againstgoalie_WM-150x150.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/05/FIFA12_NG_Benzema_Headerinbox_WM-150x150.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/06/FC2-150x150.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/07/FIFA12_PC_NewCastle_header_WM_lores-150x150.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/07/FIFA12_PS3_Ameobi_jump_for_ball-150x150.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/07/FIFA12_PS3_Song_header-150x150.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/07/FIFA12_PS3_Wilshere_shot_on_net-150x150.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/07/FIFA12_X360_Drogba_jump_over_tackle-150x150.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/07/FIFA12_PS3_Juventus_Stadium_Day-150x150.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/07/FIFA12_PS3_Juventus_Stadium_Night_crop-150x150.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/07/FIFA12_PS3_Juventus_stadium_pitch_topview-150x150.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/07/FIFA12_PS3_Juventus_stadium_topview-150x150.jpg

Meer screenshots zijn te vinden op de genoemde sites in de bronnenlijst.

Video's
FIFA 12 video's (oudste video staat bovenaan de lijst, nieuwste (uiteraard) van onderen.)
FIFA 12 Player Impact Engine trailer [HD]
FIFA 12 E3 2011 Exclusive Trailer [HD]
FIFA 12 E3 Promo Extended
FIFA 12 EA Press Conference
FIFA 12 Innovations Interview with David Rutter
FIFA 12 Q&A | Core Gameplay [HD]
FIFA 12 Q&A | EA SPORTS Football Club [HD]
FIFA 12 Q&A | Visual Presentation [HD]
FIFA 12 Q&A | Your Wishlist [HD]
FIFA 12 On Nintendo 3DS - Producer Interview [HD]
FIFA 12 3DS Footage From E3 [HD]
FIFA 12 Producer Interview: Player Impact Engine [HD]
FIFA 12 Producer Video: Pro Player Intelligence [HD]
FIFA 12 at EA PWNED [HD]
FIFA 12 at EA PWND Part II [HD]
FIFA 12 Pro Player Intelligence: Vision [HD]
FIFA 12 Manchester City Trailer
FIFA 12 Award Winner video [HD]
Interview with Martin Tyler and Alan Smith
FIFA 12 Kaka Interview
FIFA 12 Rooney Zavvi Exclusive trailer [HD]
IFA 12 Gamescom Gameplay Trailer [HD]
FIFA 12 Gamescom Q&A With David Rutter [HD]
FIFA 12 Gameplay from GamesCom '11 [HD]

Bronnen / Handige links
- EA Sports
- FIFA Benelux (Ook op YouTube &Twitter)
- Producer van FIFA, David Rutter @ruttski
- Romily Broad, de Community Manager van FIFA @RomilyBroad

Het FIFA 12 Clubtopic

[ Voor 35% gewijzigd door vinom op 19-09-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Post zal uiteraard regelmatig worden geüpdatet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-04 08:56
Mooie TS! Ben benieuwd of de nieuwe features leuk uitpakken; nieuwe toevoegingen in FIFA willen wel eens grote ergernissen met zich mee brengen, ik hoop bijvoorbeeld niet dat spelers bij elke botsing dramatisch over elkaar heen gaan struikelen...

Nieuwe layout van het menu kan me niet zoveel boeien maar dat het sneller zou zijn ben ik wel enthousiast over, dat is toch een groot minpunt aan FIFA10/11 imo, menu's voelen altijd traag aan (vooral bij de opstelling maken als je tegen een vriend speelt!) en ik heb nooit gesnapt waarom je elke keer helemaal terug naar de Arena gaat als bijvoorbeeld jij of je tegenstander leaved bij het teams kiezen bij head-to-head. Waarom niet gewoon meteen een nieuwe speler zoeken, dat is toch logischer? Of nog beter: bouw gewoon een simpele optie in waarmee je bijv op 'X' kunt drukken om aan te geven dat je niet met de huidig geselecteerde teams wilt spelen. Nu is het vaak meteen quit als de tegenstander mijn team niet aandurft...

Verder hoop ik dat ze wat aan de connectieproblemen doen want ik krijg nog regelmatig (meer dan 50% van de head2head matches) dat ik niet eens in een game kom, nog voordat ik teams kan kiezen hangt het al vast en moet ik een minuut naar een vastgelopen scherm staren totdat ik eindelijk terug kan gaan naar het menu. Ook disconnect de EA server nog wel eens midden in een wedstrijd, opvallend vaak wanneer ik voor sta of zelfs als ik net gescoord heb, dan denk ik altijd dat de tegenstander quit en dan krijg ik opeens de melding dat ik uit de EA server geknikkerd ben... Als ik dan een seconde later weer inlog is er niks aan de hand :/ Daar heb ik al flink wat potjes mee verloren en m'n DNF is daardoor extreem veel hoger dan hij zou moeten zijn...

[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 26-06-2011 01:25 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

vinom schreef op zondag 26 juni 2011 @ 01:10:
PC-versie uniek aan de console
Bedoel je niet 'identiek'? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Reiben schreef op zondag 26 juni 2011 @ 01:34:
[...]

Bedoel je niet 'identiek'? :)
Dat bedoel ik zeker....mijn oogjes vallen bijna dicht :P
@White, nooit geweten dat jij van FIFA hield!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
vinom schreef op zondag 26 juni 2011 @ 01:36:
[...]

Dat bedoel ik zeker....mijn oogjes vallen bijna dicht :P
@White, nooit geweten dat jij van FIFA hield!
Oh, speel pas vanaf World Cup '98, dus nog niet zo lang :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Ik hoop nog steeds dat zaalvoetbal een keer terugkomt, maar ik vrees van niet. Ze zouden namelijk alle physics, met name van de bal maar ook de bewegingen van de spelers, daarop aan moeten passen. Dat zal een behoorlijke klus zijn.

[ Voor 42% gewijzigd door Reiben op 26-06-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Idd, weer een keer zaalvoetbal erbij lijkt me geweldig. Daar zat altijd veel actie bij en je kon er geweldig mooie goals bij maken(ook al was het altijd vanaf de zelfde plek).

Maar deze fifa komt zeker weten weer vanaf de 1e dag binnen bij mij thuis, want zo geweldig spel kan je niet laten lopen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
ALtijd leuk de nieuwe fifa.

Maar waarom is de Topic start 1 grote marketingpoeppraat? Ik ben blij dat iemand de moeite neemt hoor, maar letterlijk marketing texten kopieren en plakken vind ik dan weer een bijzonder slecht idee. Kan het beter weglaten voegt niks toe.

Die wall text kan je weglaten, laat de links staan.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Dat marketing geblaat viel me ook al op, maar dat hou je toch in een startpost.

Een van de betere stukken die ik tot nu toe gelezen heb over FIFA12 is deze: FIFA12 Revolutions & Reservations
Geschreven door Xaor, een van de FIFA 'gamechangers'.

Daarna is er een playtest geweest in Guildford en daar waren de heren van FSB bij. Hier de Q&A

Edit: Nog even gezocht, ik bedoelde eigenlijk dit stuk van Xaor, zijn bevindingen over FIFA na de playtest.

[ Voor 90% gewijzigd door SR8 op 28-06-2011 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:08
FIFA11 op de consoles is FIFA12 op de PC?
Hoewel ze zeggen dat hij identiek is, dat zeggen ze elke keer volgens mij.

[ Voor 48% gewijzigd door Metalbuster op 28-06-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:08
Nee, alle versies zijn bij Fifa 12 hetzelfde.

Begin me steeds meer te storen aan de collisions in Fifa11 nu ik de filmpjes van 12 heb gezien... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:31

Player1S

Probably out in the dark

Nog steeds de stille hoop hier dat de Jupiler League erin zit.

Eindelijk weer eens promotie/degradatie in Nederlandse competitie in FIFA

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Start post geüpdatet met de aanbevolen systeem eisen. Deze zijn afkomstig van de Poolse EA Sports Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:14

inXs

known as inXs

Als hij er is koop ik hem ook gelijk, ben begonnen met pes 2009, toen pes 2010, toen overgestapt (totaal geen spijt van!!) naar fifa 2011 en nu ik het eindelijk onder de knie begin te krijgen ben ik toch wel toe aan fifa 2012 :D

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
David Rutter was nog te gast bij EA PWNED:
YouTube: ‪FIFA 12 at EA PWNED [HD] - www.fifabenelux.com‬‏

[ Voor 37% gewijzigd door vinom op 01-07-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Belachelijk dat ie nou nog moet verwijzen naar die tutorial, want zo moeilijk is dat 'nieuwe' penalty-systeem helemaal niet. Op het EA forum zie je ook nog steeds af en toe mensen klagen dat het weer veranderd moet worden. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 30-06-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Inderdaad, je hebt het redelijk snel onder de knie.
Startpost is geüpdatet met een nieuw kopje: Nieuwe commentatoren in FIFA12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 16:15
vinom schreef op zondag 26 juni 2011 @ 01:10:

Een nieuw deel van FIFA betekend....
betekenT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Danku vriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374385

Ben zeer benieuwd of mijn PC dit gaat trekken. FIFA 11 was af en toe al een probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
En we gaan verder met een verse video van FIFA12 over Pro Player Intelligence: Vision! Geen marketingpraatjes, maar duidelijk voorbeelden.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
FIFA 12 Pro Player Intelligence: Vision [HD] - www.fifabenelux.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Eerst maar eens zien hoeveel daar van te merken is. In FIFA11 zouden er ook verschillen tussen de spelers zijn. In werkelijkheid viel daar weinig van te merken.
Natuurlijk zijn de stats van schieten en passen van slechtere spelers wel iets minder, maar het grote verschil zit 'm voornamelijk in de stats van het fysiek/lichaamsgewicht, slechtere spelers worden zo aan de kant gebeukt en ook zijn ze vaak te traag in de sprint voor hun doen. Lekker realistisch...

[ Voor 5% gewijzigd door SR8 op 03-07-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:27
Ik hoop dat ze die minifreeze feature van 2011 eruit laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Mochten jullie behoefte hebben aan een hand-on preview van FIFA 12:
http://www.fifabenelux.com/fifa12/fifa-12-hands-on-munchen/
Vers van de pers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Meh, al die career zooi boeit me helemaal niks. Van mij mochten ze dat er helemaal uitslopen als ze daardoor meer tijd steken in de online modus, want daar laten ze sinds het eerste online spel al flink wat steken vallen... Connectieproblemen (EA server die er midden in een wedstrijd uit knalt, 5 keer achter elkaar niet door het team select scherm komen, etc) zijn ontieglijk irritant aan het worden, ik restart nu vaak de xbox zelfs als zoiets weer gebeurt, dat is geheid sneller dan 5x een hangend scherm uit te staren...

Kwa gameplay mogen ze wel iets aan het uittrappen en ingooien doen want dat zijn toch wel de meest dramatische dingen in fifa11... Uittrap kort over de grond moet je enorm mee uitkijken omdat er 100% van de tijd een of twee spelers tussen de keeper en de verdedigers staan... Wtf? Dat gebeurt in het echt toch ook nooit, maak dan gewoon dat die spelers niet te selecteren zijn totdat de bal gespeeld wordt ofzo; dan moet je als keeper nog steeds kijken wie vrij staat maar hoef je niet meer te gokken, want kijken wie vrij staat heeft op dit moment 0 zin als die aanvallers als een gek van speler naar speler rennen...
Lange ballen resulteren vaak in een tegengoal waar de tegenstander de bal krijgt en meteen naar voren kopt; je verdedigers staan dan nog naar voren te rennen omdat de keeper net de bal heeft uitgetrapt en de tegenstander loopt zo met 2 of zelfs 3 man vrij op de keeper af...

En ingooien is ook dramatisch, een bal in de voeten goeien zit er niet in, 9 van de 10 keer komt hij op de borst waarna hij 6 keer pogingen nodig heeft om de bal onder controle te krijgen...

Verder vind ik dat de automatische wegwerk acties en soms zelf automatische schoten wel weg mogen. Ik had laatst een voorval waar ik tegen een verdediger schoot, waardoor de bal voor het doel langs rolt recht op een aanvaller van mij af die hem er zo in zou kunnen lopen. Maar nee, dat zat er niet in, want de middelste aanvaller, die 5 meter buitenspel stond, vond het nodig om de bal met een theatrische sliding het doel in te tikken... Die vlieger ging dus niet op; als hij hem gewoon laat gaan (ik drukte immers nergens op, had em niet geselecteerd, dus blijf in godsnaam van die bal af) was het een doelpunt geweest...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Laatst online: 23-04 17:45
Afstandschoten zijn harder en doeltreffender
Mooi zo. In FIFA11 probeer ik het zo vaak, maar op voorhand weet ik vaak al dat het kansloos is om te schieten buiten de 16. Ik knal een vrije trap a 40 meter er nog eerder in dan een afstandsschot van 20 meter. Heel toevallig vorige week één keer buiten de 16 gescoord. Maar dat kwam puur omdat het schot tegen een verdediger aan knalde waardoor de keeper de verkeerde hoek in dook.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Gecontroleerd schot van buiten de 16 wil prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

NickThissen schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:42:
Meh, al die career zooi boeit me helemaal niks. Van mij mochten ze dat er helemaal uitslopen als ze daardoor meer tijd steken in de online modus.

Uittrap kort over de grond moet je enorm mee uitkijken omdat er 100% van de tijd een of twee spelers tussen de keeper en de verdedigers staan... Wtf? Dat gebeurt in het echt toch ook nooit, maak dan gewoon dat die spelers niet te selecteren zijn totdat de bal gespeeld wordt ofzo; dan moet je als keeper nog steeds kijken wie vrij staat maar hoef je niet meer te gokken, want kijken wie vrij staat heeft op dit moment 0 zin als die aanvallers als een gek van speler naar speler rennen...
Lange ballen resulteren vaak in een tegengoal waar de tegenstander de bal krijgt en meteen naar voren kopt; je verdedigers staan dan nog naar voren te rennen omdat de keeper net de bal heeft uitgetrapt en de tegenstander loopt zo met 2 of zelfs 3 man vrij op de keeper af...

En ingooien is ook dramatisch, een bal in de voeten goeien zit er niet in, 9 van de 10 keer komt hij op de borst waarna hij 6 keer pogingen nodig heeft om de bal onder controle te krijgen...
Je bent hier wel heel erg aan het overdrijven zeg! Speel je zelf wel voetbal? Of kijk je uberhaupt wel eens voetbal? Zodra een tegenstander druk gaat zetten of niet wilt dat je gaat opbouwen ga je altijd tussen de keeper en verdediger staan. Of iig tussen de 2 centrale verdedigers waardoor de keeper wel heel erg veel risico moet gaan nemen. Ik denk dat het juist een goede manier is als je die 2 centrale verdedigers zelf kan gaan bedienen bij de uittrap. Nu staan ze op een vaste plek en dat schiet niet op.
Bij ons in het echt als de aanvallers tussen de verdedigers gaan staan, laten we onze centrale verdedigers nog verder uit zakken en zelfs naast de 16 laten staan, zodat je nog meer ruimte hebt om op te bouwen of dat je nummer 6 kan in spelen. Als ze dat ook eens doen bij Fifa, kan je zelf alles bepalen en word het juist veel moeilijker om te verdedigen als aanvaller. Ook is het een optie om de keeper veel sneller van links naar rechts te laten bewegen, zodat die aanvaller er niet op kan reageren of zoals vroeger met een pijltje :>

Met de ingooi doen ze zoiets al. Het is gewoon jou taak om 1 van de spelers zo vrij te laten lopen dat je makkelijk aan iemand die bal kan geven, zonder dat je hem kwijt bent.

Voor de rest ben ik zelf wel een beetje bang voor de Pro Player Intelligence. Wat nou als je een heel erg slecht team neemt? Dan betekend het ws heel erg vaak dat je heel erg lang er over doet, voordat je een vervolg pass hebt. Naarmate je 1 seizoen speelt worden de automatismen toch groter? en zal je zo een pass wel sneller moet kunnen spelen en daar hoor ik ze niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
hupske schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:52:
[...]

Je bent hier wel heel erg aan het overdrijven zeg! Speel je zelf wel voetbal? Of kijk je uberhaupt wel eens voetbal? Zodra een tegenstander druk gaat zetten of niet wilt dat je gaat opbouwen ga je altijd tussen de keeper en verdediger staan. Of iig tussen de 2 centrale verdedigers waardoor de keeper wel heel erg veel risico moet gaan nemen. Ik denk dat het juist een goede manier is als je die 2 centrale verdedigers zelf kan gaan bedienen bij de uittrap. Nu staan ze op een vaste plek en dat schiet niet op.
Bij ons in het echt als de aanvallers tussen de verdedigers gaan staan, laten we onze centrale verdedigers nog verder uit zakken en zelfs naast de 16 laten staan, zodat je nog meer ruimte hebt om op te bouwen of dat je nummer 6 kan in spelen. Als ze dat ook eens doen bij Fifa, kan je zelf alles bepalen en word het juist veel moeilijker om te verdedigen als aanvaller. Ook is het een optie om de keeper veel sneller van links naar rechts te laten bewegen, zodat die aanvaller er niet op kan reageren of zoals vroeger met een pijltje :>

Met de ingooi doen ze zoiets al. Het is gewoon jou taak om 1 van de spelers zo vrij te laten lopen dat je makkelijk aan iemand die bal kan geven, zonder dat je hem kwijt bent.
Ach, misschien wel.. Aanvallers staan inderdaad wel eens tussen verdedigers en keeper in, maar echt niet elke elke ELKE keer zoals in FIFA. Daar word ik gewoon zo moe van, zelfs al sta je met 5-0 achter dan nog kun je niet rustig opbouwen. Misschien is het wel gewoon dat iedereen online altijd aan het jagen is (dat is nou eenmaal effectief met betere teams...) en dat het bij de uittrap gewoon wat duidelijker naar voren komt.

Jou oplossing vind ik ook wel een goeie. Of bijvoorbeeld dat je met de keeper zelf meer controle hebt. Als de keeper nu de bal krijgt (niet als de bal uit gaat) dan heb je veel meer controle en kun je de bal altijd wel makkelijk naar een verdediger spelen (even laten vallen en dan passen), maar bij een uittrap (nadat de bal dus uit is geweest) is alles zo statisch, je kunt enkel de verdediger kiezen waar je naartoe wilt spelen (en zelfs dat gaat nog soms mis) en de tijd tussen het drukken op de knop en het daadwerkelijk schieten van de bal is veel te lang, een aanvaller heeft gemakkelijk tussen twee van jou verdedigers op en neer gerend eer die bal eindelijk gespeeld wordt; en zodra je op die knop hebt gedrukt en je ziet dat de aanvaller toevallig naar de juiste man loopt is het gewoon over, dan kun je toekijken hoe de keeper als een blinde de bal in de voeten van de tegenstander speelt...

Kwa ingooi snap ik niet echt wat je bedoelt. Zelfs als mijn teamgenoot helemaal vrij staat gooit hij nog standaard te hoog waardoor hij met de borst moet aannemen of in ieder geval moeite heeft de bal aan te nemen. Dat is toch onzin, als er geen haast is en de speler vrij staat gooi je toch rustig in de voeten? Je gaat me niet vertellen dat een cristiano ronaldo wel een driedubbele achteruit salto omhaal kan (bij wijze van spreke) maar niet een bal 4 meter geplaatst kan gooien...
Ik gooi dan wel altijd met A (paas knop) in, misschien moet ik het eens handmatig met X proberen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-04 21:38
Ben dus benieuwd waar deze game voor de PS3 het goedkoopste zal te preorderen zal zijn? Kom hem op Amazon in de UK tegen voor 42 GBP. Niet erg goedkoop, de T.net PW ook al aardig aan de dure kant.

Waar hebben jullie 'm in de preorder staan? En tegen welke prijs?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

NickThissen schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:20:
[...]

Ach, misschien wel.. Aanvallers staan inderdaad wel eens tussen verdedigers en keeper in, maar echt niet elke elke ELKE keer zoals in FIFA. Daar word ik gewoon zo moe van, zelfs al sta je met 5-0 achter dan nog kun je niet rustig opbouwen...... en de rest van het verhaal
Ja oké, daar heb je gelijk in. Maar dat is in online modus en daarin begrijp ik het ook wel. Je hebt gelijk de opbouw al ontregeld en jij moet dus vanuit de 2e bal gaan voetballen. Ook is dat ook vaak wel op te lossen door de bal naar de zijkant te spelen. Als je de uittrap namelijk recht naar de middellijn schiet, wint de centrale verdediger altijd. Als je hem naar de zijkant schiet heb je veel meer kans om het duel te winnen.

Zelf heb ik geen last van de ingooi. Ik gooi hem toch erg vaak gewoon in de voeten van de speler. Wellicht druk je elke keer op de lange ingooi in plaats van de korte? 8)7 Ik zelf weet eigenlijk nooit waar ik op druk. Het is onderhand allemaal automatisme geworden bij mij.

Is er mis al wat bekend over een Demo die Fifa gaat uit brengen? Nu ik het nieuwe nieuws heb gehoord over de pc ben ik aan het twijfelen gekomen of hem nu voor de console haal of de PC.
De PC is namelijk veel goedkoper en als dat er ook nog eens beter uit ziet is al helemaal mooi. Alleen ga ik me afvragen hoe het is om met het toetsenbord te spelen, want volgens mij heeft een controller toch wel paar voordelen. Dat komt vooral door de 2 knuppels die een controller heeft.

[ Voor 36% gewijzigd door Hupske op 12-07-2011 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Lage pass is normale inworp.

Ik zou echt nooit een spel op de pc kopen als hij ook op de console beschikbaar is. Stabiliteit van de console isneen voordeel, net als 107cm vs 45cm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Wat bedoel je met stabiliteit? En met afmetingen zker je scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
hupske schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 17:51:
[...]

Ja oké, daar heb je gelijk in. Maar dat is in online modus en daarin begrijp ik het ook wel. Je hebt gelijk de opbouw al ontregeld en jij moet dus vanuit de 2e bal gaan voetballen. Ook is dat ook vaak wel op te lossen door de bal naar de zijkant te spelen. Als je de uittrap namelijk recht naar de middellijn schiet, wint de centrale verdediger altijd. Als je hem naar de zijkant schiet heb je veel meer kans om het duel te winnen.

Zelf heb ik geen last van de ingooi. Ik gooi hem toch erg vaak gewoon in de voeten van de speler. Wellicht druk je elke keer op de lange ingooi in plaats van de korte? 8)7 Ik zelf weet eigenlijk nooit waar ik op druk. Het is onderhand allemaal automatisme geworden bij mij.

Is er mis al wat bekend over een Demo die Fifa gaat uit brengen? Nu ik het nieuwe nieuws heb gehoord over de pc ben ik aan het twijfelen gekomen of hem nu voor de console haal of de PC.
De PC is namelijk veel goedkoper en als dat er ook nog eens beter uit ziet is al helemaal mooi. Alleen ga ik me afvragen hoe het is om met het toetsenbord te spelen, want volgens mij heeft een controller toch wel paar voordelen. Dat komt vooral door de 2 knuppels die een controller heeft.
Naar de zijkant schieten helpt meestal wel maar ligt er net aan wat voor opstelling jij en de tegenstander gebruiken. Het is toch soms even uitproberen wat het beste gaat, en het zal wel aan mij liggen maar ik zie toch nog vaak genoeg (vanmiddag nog) dat iemand de bal uit de uittrap naar voren kopt en meteen vrij voor m'n keeper staat. Lang niet altijd een doelpunt, vaak kan ik er nog net bij, maar toch is het onzin dat zoiets kan; je ziet gewoon dat je verdedigers niet 'klaar zijn' om daarop te reageren, ze zijn nog naar voren aan het rennen en lijken nog niet door te hebben dat de bal al terug aan het komen is...

Ingooien doe ik altijd op A, waar je ook gewoon mee paast dus. Kan ook op X maar dan gooit hij niet automatisch naar een speler maar moet je zelf mikken geloof ik; dat gebruik ik eigenlijk niet vaak, zal het eens proberen misschien gaat het daarmee beter. Maar ik zou toch verwachten dat ze gewoon in de voeten gooien, in ieder geval het gros van de tijd; ze paasen toch ook niet elke bal 3 meter naast het doelwit (ok, af en toe wel, maar lang niet altijd)?

Demo gaat er vast wel komen, geloof bij elke fifa tot nu toe toch? Of er ook een demo op de PC komt weet ik niet. Ik heb in ieder geval tot 2005 op de PC gespeeld, bij 2007 overgestapt op console (toen nog PS2), en ik weet toch wel 100% zeker dat ik bij de console blijf. Controllers zijn zo veel fijner dan toetsenbord, en daarbij kun je op de pc niet gezellig een potje tegen vrienden spelen (geloof niet eens 1v1 laat staan 2v2 zoals ik vaker doe of zelfs met 4 man online in een team) en dat is toch wel het leukste van FIFA imo.
Kwa prijs boeit me niet zoveel, ik weet toch wel dat ik het veel ga spelen dus of ik er nou 40 of 50 euro voor betaal, die 10 euro heb ik er na 3 dagen ofzo wel uit :+
Graphics boeien me dan ook totaal niet, vind de graphics in 11 goed zat, van mij mogen ze op de gameplay concentreren en de graphics hetzelfde laten (maar dat zal toch wel niet gebeuren).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-04 09:16
FIFA 08 t/m 11 op de PS3 gespeeld, nu FIFA 12 op de PC gelijk wordt aan de consoles met meer grafische mogelijkheden lokt dit toch ook wel erg. Nu nog een XBOX 360 controller (voor de PC) aanschaffen.

[ Voor 16% gewijzigd door Jumpman op 12-07-2011 22:43 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Fifa 12 komt bij mij uiteraard weer op de PS3. Heerlijk op de bank hangen voor een 50" plasma. Ik en vrienden organiseren van tijd tot tijd Fifa avondje. Met mannetje of 4 lekker bieren, ouwehoeren en Fifa spelen.

k speel Fifa nooit online, ik speel het puur voor de managermode. Ik ben dus wel blij dat de interface daarvan aangepast is en er wat kleine dingetjes verandert zijn. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Starpost geüpdatet met nieuwe screens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 17:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dit gaat de eerste Fifa worden sinds Fifa '98 die ik mogelijk op de PC weer ga kopen, met een PS3-USB converter en PC op de TV is het in meeste gevallen allemaal maar beter dan de PS3. Graphics, laadtijden (Fifa11 heeft nog steeds die zwaar irritante 'hangen voor 1-2sec' bug) en performance.

Ok, de PS3 versie blijft 'makkelijker', draadloze controllers, spelen bij vrienden op de PS3, relatief geen issues met crashes/drivers, iets makkelijker om met anderen te spelen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

NickThissen schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:44:
[...]

Het is toch soms even uitproberen wat het beste gaat, en het zal wel aan mij liggen maar ik zie toch nog vaak genoeg (vanmiddag nog) dat iemand de bal uit de uittrap naar voren kopt en meteen vrij voor m'n keeper staat. Lang niet altijd een doelpunt, vaak kan ik er nog net bij, maar toch is het onzin dat zoiets kan; je ziet gewoon dat je verdedigers niet 'klaar zijn' om daarop te reageren, ze zijn nog naar voren aan het rennen en lijken nog niet door te hebben dat de bal al terug aan het komen is...

Demo gaat er vast wel komen, geloof bij elke fifa tot nu toe toch? Of er ook een demo op de PC komt weet ik niet. Ik heb in ieder geval tot 2005 op de PC gespeeld, bij 2007 overgestapt op console (toen nog PS2), en ik weet toch wel 100% zeker dat ik bij de console blijf. Controllers zijn zo veel fijner dan toetsenbord, en daarbij kun je op de pc niet gezellig een potje tegen vrienden spelen (geloof niet eens 1v1 laat staan 2v2 zoals ik vaker doe of zelfs met 4 man online in een team) en dat is toch wel het leukste van FIFA imo.
Kwa prijs boeit me niet zoveel, ik weet toch wel dat ik het veel ga spelen dus of ik er nou 40 of 50 euro voor betaal, die 10 euro heb ik er na 3 dagen ofzo wel uit :+
Graphics boeien me dan ook totaal niet, vind de graphics in 11 goed zat, van mij mogen ze op de gameplay concentreren en de graphics hetzelfde laten (maar dat zal toch wel niet gebeuren).
toon volledige bericht
Dat is toch prachtig? Om eerst te bekijken hoe iemand speelt. Zo moet je in het echt een hele wedstrijd op je hoede zijn met hoe iemand staat. Wees blij dat Fifa niet op alles anticipeert met wat jij doet aan tactiek, want dan kan je volgens mij bijna niks meer.
Ik zelf heb er eigenlijk nooit last van het dat een speler zo snel vrij voor de keeper staat, omdat mijn verdedigers het fout doen. Wellicht moet je even wat langer wachten als je een uittrap neemt?

Bij elke Fifa was idd een demo. Elke demo heb ik iig kapot gespeeld, voordat de Fifa uitkwam.
Op de pc kan je altijd al 1 vs 1 spelen, dat was geen enkel probleem. Heb zelf alleen nooit geprobeerd of je met meerdere spelers kan, maar volgens mij moet dat ook gewoon kunnen als je meerdere controllers aansluit? Je hebt geluk dat je een controller kan gebruiken voor de PC, dus daarmee heb je als console geen voordeel.

Ik vind graphics toch ook altijd wel een belangrijk onderdeel van een spel. Vind het namelijk altijd wel leuk om gezichten te herkennen en op een mooi grasmatje te spelen. Want van een pixelbrij word ik soms niet vrolijk (zoals COD).

Wellicht een idee voor Fifa om de consoles te laten strijden tegen de PC online? Voordelen zullen ze bijna niet hebben tegenover elkaar. Want dit hadden ze toch nog niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
hupske schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 21:14:
[...]

Dat is toch prachtig? Om eerst te bekijken hoe iemand speelt. Zo moet je in het echt een hele wedstrijd op je hoede zijn met hoe iemand staat. Wees blij dat Fifa niet op alles anticipeert met wat jij doet aan tactiek, want dan kan je volgens mij bijna niks meer.
Ik zelf heb er eigenlijk nooit last van het dat een speler zo snel vrij voor de keeper staat, omdat mijn verdedigers het fout doen. Wellicht moet je even wat langer wachten als je een uittrap neemt?
Deze snap ik niet... Wat heeft een uittrap te maken met bekijken hoe iemand speelt? Ik trap de bal naar voren (m'n verdedigers staan trouwens gewoon stil te wachten tot ik wat doe met de keeper, dus langer wachten heeft geen zin), tegenstander wint het kopduel (kan gebeuren) en kopt de bal blind naar voor, en hoppa, 2 aanvallers vrij op doel terwijl mijn verdedigers nog naar voor aan het lopen zijn omdat de bal naar voren geschoten werd ipv ergens in de verdediging afgeleverd. Zodra de bal naar mijn doel terug gekopt wordt beginnen ze langzaam te reageren maar eer ze omgedraaid zijn en ik er vol mee kan sprinten zijn de aanvallers soms al weg en kan ik ze niet meer inhalen.
Kijk, als dit nou een enkele keer gebeurde, ok, maar het gebeurt gewoon vaker, ook voor mij uiteraard (niet dat ik er dan niet dankbaar gebruik van maak, maar dan nog is het gewoon jammer dat zoiets kan).
hupske schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 21:14:
Bij elke Fifa was idd een demo. Elke demo heb ik iig kapot gespeeld, voordat de Fifa uitkwam.
Op de pc kan je altijd al 1 vs 1 spelen, dat was geen enkel probleem. Heb zelf alleen nooit geprobeerd of je met meerdere spelers kan, maar volgens mij moet dat ook gewoon kunnen als je meerdere controllers aansluit? Je hebt geluk dat je een controller kan gebruiken voor de PC, dus daarmee heb je als console geen voordeel.

Ik vind graphics toch ook altijd wel een belangrijk onderdeel van een spel. Vind het namelijk altijd wel leuk om gezichten te herkennen en op een mooi grasmatje te spelen. Want van een pixelbrij word ik soms niet vrolijk (zoals COD).

Wellicht een idee voor Fifa om de consoles te laten strijden tegen de PC online? Voordelen zullen ze bijna niet hebben tegenover elkaar. Want dit hadden ze toch nog niet? :P
Ik vind het toch fijner om lekker met 4 man op de bank te zitten ipv achter een klein bureautje. Je kan natuurlijk je PC weer op een TV aansluiten enzo maar al dat lastig gedoe... dan is een console toch wat handiger denk ik. Kwa prijs zal het toch ook niet zoveel uitmaken, vooral als je een console al hebt (je moet immers ook controllers kopen voor je PC die je verder misschien niet veel gebruikt, waar je ze bij de console al hebt).

Online spelen met PC vs console is nog best een idee, ik kan zo snel niet bedenken waarom dat niet eerlijk zou zijn. Maar het zal toch wel niet gebeuren, connectie problemen op een console zijn al erg genoeg, kan me niet voorstellen dat connectie tussen PC en console dan opeens wel goed zou werken :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

NickThissen schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 21:28:
[...]

Deze snap ik niet... Wat heeft een uittrap te maken met bekijken hoe iemand speelt?
T had met dit te maken: Had t verkeerde stukje weggehaald:
NickThissen schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:44:
[...]

Naar de zijkant schieten helpt meestal wel maar ligt er net aan wat voor opstelling jij en de tegenstander gebruiken. Het is toch soms even uitproberen wat het beste gaat.
Ik vind het toch fijner om lekker met 4 man op de bank te zitten ipv achter een klein bureautje. Je kan natuurlijk je PC weer op een TV aansluiten enzo maar al dat lastig gedoe... dan is een console toch wat handiger denk ik. Kwa prijs zal het toch ook niet zoveel uitmaken, vooral als je een console al hebt (je moet immers ook controllers kopen voor je PC die je verder misschien niet veel gebruikt, waar je ze bij de console al hebt).

Online spelen met PC vs console is nog best een idee, ik kan zo snel niet bedenken waarom dat niet eerlijk zou zijn. Maar het zal toch wel niet gebeuren, connectie problemen op een console zijn al erg genoeg, kan me niet voorstellen dat connectie tussen PC en console dan opeens wel goed zou werken :+
Jep, het ligt er heel erg aan waar je speelt. Ik speel Fifa altijd op mijn kamer waar de Xbox staat, maar ook mijn pc. Dus voor mij zal het weinig uitmaken. Ik heb zelf zo goedkope receiver gehaald op Ebay, waardoor ik gewoon met mijn xbox controller kan spelen op de pc. Wellicht dus ook met meerdere controllers.
Maarja, dit verschilt gewoon per persoon. Iedereen heeft zijn eigen mening hier over.

Ik denk ook niet dat de connectie dan persé beter moet gaan werken. Als het gewoon blijft werken zoals het nu werkt, lijkt het mij geen enkel probleem. Het lijkt me namelijk wel een geweldige toevoeging. Kan je ook gelijk sommige personen de mond snoeren, met dat ze o zoooo goed zijn.
Je speelt tegen ze op de PS3, maar je verliest omdat je de controller niet gewend bent. Nou laat mij dan eens lekker op me pc met mij xbox controller tegen hem spelen. Maakt al een wereld van verschil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:01
waar ik me altijd aan erger bij fifa 11 en alle voorgangers:

je start het spel op: en krijgt een taalkeuze.. ok de 1e keer. daarna aub onthouden.. waarom moet ik hier op een knop drukken elke keer? en zeker als je nederlands wilt moet je hem elke keer opzoeken.

na de taalkeuze komt het intro filmpje. ok ik kan hier mee leven dat je op een knop moet drukken om dit te skippen.

hierna: melding fifa hospitality settings staat aan of iets dergelijks. weer op een knop drukken. daarna nog een keer "press start" om echt in het menu te komen...

aaargh hoezo bad design?

ik wil het spel opstarten en DIRECT! naar het menu! (ok arena zou ook nog ok zijn) zonder ook maar ergens op te klikken.

ik vraag me heel erg af of dit nu een keer beter gaat zijn. Ik koop fifa toch wel en hoop dat ze vooral het online gedeelte goed voor elkaar hebben. (die football world klinkt wel leuk btw)

in fifa 11 als je quit verlies je met 3-0 maar is het niet echt zichtbaar in je stats. je score gaat wel omhoog maar niet echt duidelijk. als mijn tegenstander quit wil ik gewoon het eindscherm krijgen met "congrats you won 3-0", your ranking is increased by 35 points etc...

ik ga trouwens zeker voor de 360 versie en niet de pc.. alle spellen die beter spelen met een controller spelen prettiger op de tv :)

[ Voor 5% gewijzigd door Crysania op 15-07-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
FIFA 12 Manchester City Trailer

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
FIFA 12 Manchester City Trailer - www.fifabenelux.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:45

Infinchible

Woef!

Ik speel zelf Fifa altijd op de pc. En ik ben ook heel erg blij dat het nu precies dezelfde versie wordt. Ik speel het spel zelf ook met vrienden op de bank achter mijn tv, gewoon ook met controllers. Het is helemaal niet lastig instellen allemaal en ik weet zeker dat het instellen sneller is dan het spel opstarten op de PS3.
Af en toe speel ik het ook bij mijn broer op de PS3 en dan erger ik me echt groen en geel aan de laadtijden van dat apparaat. Soms echt wel een minuut wachten voordat je kan spelen als je een wedstrijd hebt opgestart. Nou kan je dan wel een balletje tikken, maar je wilt toch gewoon spelen. :P
Op de PC heb je hier totaal geen last van. Als je een wedstrijd opstart zie je misschien 2 seconden dat oefenstadion. Daarna kan je meteen gaan spelen. Wel heb ik nog niet met meer dan 2 spelers geprobeerd. Maar dat vind ik sowieso niet handig, dan ga ik me irriteren aan me medespelers enzo ;). Maar ik zal het eens een keer gaan proberen. Heb nog wel wat controllers liggen. Kan natuurlijk ook wel gezellig zijn, elkaar beetje uitschelden als er weer eentje ego speelt >:) .
Wat je nu ook krijgt met Fifa 12 is dat de graphics wat beter worden. Sowieso AA en FullHD, dus het ziet er erg lekker scherp uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Fifa 11 op Xbox 360 start behoorlijk snel op hoor, mits je hem geinstalleerd heb in ieder geval. Wil ik net lekker ene balletje gaan trappen in die arena en dan begint de wedstrijd al.. En Fifa vind ik nou typisch een consolegame, die ik comfortabel vanaf een bank wil spelen.

Op de PC heb je weer allerlei andere problemen, zoals vage foutmeldingen, vastlopers of je game uberhaupt niet aan de praat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Crysania schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:45:
waar ik me altijd aan erger bij fifa 11 en alle voorgangers:

je start het spel op: en krijgt een taalkeuze.. ok de 1e keer. daarna aub onthouden.. waarom moet ik hier op een knop drukken elke keer? en zeker als je nederlands wilt moet je hem elke keer opzoeken.
Je hoeft maar 1 keer naar links te drukken en je hebt de nederlandse taal?
hierna: melding fifa hospitality settings staat aan of iets dergelijks. weer op een knop drukken. daarna nog een keer "press start" om echt in het menu te komen...
Jep, dat duurt idd eventjes. T zorgt er alleen wel voor dat alles uptodate is en je voor de rest geen problemen krijgt.

Voor de rest heeft iedereen zijn eigen voorkeur waarop hij fifa speelt. De console is lekker makkelijk te installeren en je kan t makkelijk van af de bank spelen. Echter kan dat met de pc ook, alleen het installeren duurt even wat langer. Ook loopt het spel wel eens vast op de console, ook heb je nog wel eens dat je save game brak is maar daar heeft de pc ook last van. En je kan ook gewoon met een controller spelen op je pc, dus dat vind ik altijd een waardeloze argument.

Als je gewoon een fatsoenlijke pc hebt dan zul je ook niet veel last hebben van foutmeldingen en krijg je het spel ook makkelijk op je pc.
Op de console speel je makkelijker met meerdere mensen tegelijk, maar als je geilt op graphics kom je beter uit op de pc.

Al met al kan je alles tegen elkaar afstrepen en zijn ze dus gelijk. Het is dus puur wat je gevoel zegt en wilt.

Ik zelf kies voor de pc puur om het feit dat je daarbij mods kan gebruiken en de graphics wat beter zijn.
Als ik het met vrienden wil spelen, dan ga ik wel naar iemand toe. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Hupske op 19-07-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Voor de illegale gamertjes hier, er komt geen LAN-functie meer in FIFA12: http://bit.ly/n6mcII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Mm, dat is wel spijtig haha. Ik heb die LAN-functie nooit gebruikt en volgens mij werd het door andere ook nooit echt gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
vinom schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:26:
Voor de illegale gamertjes hier, er komt geen LAN-functie meer in FIFA12: http://bit.ly/n6mcII
|:( 8)7 DOmste opmerking van de week gaat naaar.....*tromgeroffel* jou! Gefeliciteerd! Want lan functies is alleen maar voor illegale gamers en piraten uiteraard!

EN console versie fifia is niet gelijk aan de PC versie of andersom. Wat ze bij EA ook roepen, het is niet zo. COnsole versie blijft superieur(ik en voornamelijk een pc gamer) daarnaast is fifa ook niet te spelen zonder een controller, athans niet normaal.

Komt bij dat het spel van de grond af gemaakt is voor console's, Fifa op de PC is echt al jaren nog meer een drama dan op de console. Online is het nog erger. Als je het veilig wilt spelen, altijd de console versie kopen en niet de pc versie want dat is (zeker bij bedrijven als EA en Ubisoft) 9 van de 10x een slap aftreksel.

[ Voor 18% gewijzigd door Postius op 21-07-2011 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Postius schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:10:
[...]

|:( 8)7 DOmste opmerking van de week gaat naaar.....*tromgeroffel* jou! Gefeliciteerd! Want lan functies is alleen maar voor illegale gamers en piraten uiteraard!

EN console versie fifia is niet gelijk aan de PC versie of andersom. Wat ze bij EA ook roepen, het is niet zo. COnsole versie blijft superieur(ik en voornamelijk een pc gamer) daarnaast is fifa ook niet te spelen zonder een controller, athans niet normaal.

Komt bij dat het spel van de grond af gemaakt is voor console's, Fifa op de PC is echt al jaren nog meer een drama dan op de console. Online is het nog erger. Als je het veilig wilt spelen, altijd de console versie kopen en niet de pc versie want dat is (zeker bij bedrijven als EA en Ubisoft) 9 van de 10x een slap aftreksel.
Heb je de filmpjes wel gezien? De review gelezen van tweakers?
De pc krijgt alles wat de console ook heeft en zal er ook beter uit zien, omdat je de resolutie kan aanpassen en je AA hebt.
Dus hoe kom je erbij dat het niet gelijk zal zijn? Andere jaren hebben ze namelijk gewoon gezegd dat de pc versie minder zal zijn als de console, dus ik zie geen reden om ze niet te vertrouwen?

En waarom is fifa online drama voor de pc?

Ik snap je post totaal niet. Is er wat ergs gebeurd vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Lekker belangrijk die resolutie als ik op 2.5 meter afstand van mijn 50" op de bank lig :> Tis maar waar je prioriteiten liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

De 1 vind t belangrijk de andere niet. Ik ben onderhand wel een keer toe aan games die op de pc beter zijn dan op de consoles. Maar het gaat er mij meer om dat het spel eindelijk weer eens gelijk getrokken is met de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
[...]

Nou die domste opmerking zit volgens mij meer in jouw post dan in die van hem...

fifa spelen met je keyboard snap ik echt niet dat je dat wil... bouwen ze eindelijk 360 graden dribbel in ga je nog met pijltjestoetsen werken waarje max 8 kanten mee op kan. Fifa moet met een controller anders lever je gewoon te veel gameplay in. (en of je die controller nou op de pc aansluit of op je ps3 of 360 maakt niet uit)

ik verwacht dat fifa12 eindelijk hetzelfde gaat zijn als op de consoles. waar heb jij nu enig feit gevonden waarin dit niet zo gaat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
[...]

Verkeerde persoon gequote neem ik aan?
En daarnaast...je mening faalt big time...probeer ook maar niet er tegen in te gaan, lukt je toch niet.

[ Voor 5% gewijzigd door vinom op 22-07-2011 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Nou, zullen we weer ff normaal doen? Een ieder mag zijn eigen voorkeur hebben voor een platform :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Tuurlijk mag je een voorkeur hebben, maar als je met zo'n comment komt, kom dan met true facts aan en niet zo'n slappe mening. Ik bedoel niet jouw comment natuurlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door vinom op 22-07-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Nee dat snap ik, maar zulke opmerkingen kan je beter negeren dan erop te klappen.

Ik ben echt benieuwd hoe Fifa 12 wordt, kan er wel naar uitkijken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 07:45
Hier een interessant interview met iemand van EA.
http://deadpixellive.com/..._fifa12_aaron_mchardy.mp3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben _heel_ erg benieuwd wat ze met de AI van de verdediging gaan doen, ik speel samen met een vriend vrij veel fifa11 en vaak stappen mijn verdedigers totaal verkeerd waardoor er met een simpele steekpaas weer een 1/1 situatie komt.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
hupske schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:54:
[...]

Je hoeft maar 1 keer naar links te drukken en je hebt de nederlandse taal?

[...]

Jep, dat duurt idd eventjes. T zorgt er alleen wel voor dat alles uptodate is en je voor de rest geen problemen krijgt.

Voor de rest heeft iedereen zijn eigen voorkeur waarop hij fifa speelt. De console is lekker makkelijk te installeren en je kan t makkelijk van af de bank spelen. Echter kan dat met de pc ook, alleen het installeren duurt even wat langer. Ook loopt het spel wel eens vast op de console, ook heb je nog wel eens dat je save game brak is maar daar heeft de pc ook last van. En je kan ook gewoon met een controller spelen op je pc, dus dat vind ik altijd een waardeloze argument.

Als je gewoon een fatsoenlijke pc hebt dan zul je ook niet veel last hebben van foutmeldingen en krijg je het spel ook makkelijk op je pc.
Op de console speel je makkelijker met meerdere mensen tegelijk, maar als je geilt op graphics kom je beter uit op de pc.

Al met al kan je alles tegen elkaar afstrepen en zijn ze dus gelijk. Het is dus puur wat je gevoel zegt en wilt.

Ik zelf kies voor de pc puur om het feit dat je daarbij mods kan gebruiken en de graphics wat beter zijn.
Als ik het met vrienden wil spelen, dan ga ik wel naar iemand toe. :P
toon volledige bericht
De volle console versie is NOOIT GELIJK aan een pc port van de console versie.......hoe mensen dat altijd in hun hoofd halen.
Als je een beetje pc ports hebt gespeeld weet je dat. Sterker nog ik heb games voor zowel mn xbox als pc, en de ondersteuning voor een xbox controller op mn PC is gewoon kut. Of je hebt mouse lag. Of je kan het spel niet quitten(ac 1). Er zijn 100den redenen waarom een PC port nooit gelijk is aan een console port. En in 95% van de gevallen speelt het altijd rotter op de pc ook al heb je een 100% gelijke setup. Iedereen die roept dat de PC versie nu eindelijk gelijk omdat EA dat roept.... :+

Kijk alleen al recentelijk naar de problemen met Dungeon Siege 3. Console en PC versies kunnen gewoon niet gelijk zijn.
nieuws: Pc-patch Dungeon Siege III verschijnt binnen een week
Ik baseer me op dit soort berichten en het feit dat PC ports altijd slappe aftreksels worden(assasin's creed, halo, dungeon siege, fifa 99 t/m 11 etc etc.) Jullie allemaal kunnen mij dan wel bashen maar niemand komt met enig punt behalve: EA ZEGT DAT HET ZO IS!!!!1111111 Wat een massaal vertrouwen in EA tegenwoordig. DUs als we naar de feiten van het verleden kijken, komt het er op neer dat als games geport naar PC worden er altijd problemen mee blijven, athans dat was de afgelopen 10 jaar zo. Maar iedereen in dit topic heeft 1 of ander magisch bericht gelezen dat de PC versie 100% identiek wordt aan de console versie en heeft hier verder geen vraagtekens bij gezien het verleden van ports. Tja dat vindt ik een stuk vreemder dan erop wijzen dat console ports naar de pc al een jaar of 10 zuigen.

@Vinom: Ja je bent wel dom als je denkt dat LAN alleen voor illegale activiteiten is. Dan mis je echt een stuk ergens iets ofzo. Dat hele bericht wat je linktte? Sloeg nergens op, getypt door een 14 jarige die nergens iets van snapt. Via Lan online fifa'en. Aha ik dacht dat het een local area network was. En dat LAN functies aan de basis heeft gelegen van wat multiplayer gamen is. Daarnaast is het voor pc gamers ook niet echt belangerijk. Wordt toch nooit ge'fifa'ed op grote toernooien via LAN of lanparties, Neeeeee alleen maar zware illegale activiteiten via lan! Totaal niet nuttig om leuk offline tegen vrienden te kunnen gamen!

En om fifa online te kunnen spelen, echt online gaat via ea-servers dus dan heb je altijd een werkende CD-keu nodig. Je kan wel een virtueel LAN op zetten via internet, maar dan kan je nog alleen tegen vriendjes spelen. Dus dat bericht wat je had gelinkt was ook gewoon foutief(naast dat het nergens op sloeg)

[ Voor 47% gewijzigd door Postius op 23-07-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:38

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Bekijk op YouTube
FIFA 12 at EA PWND Part II [HD] - www.fifabenelux.com

8)

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Postius schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 14:18:
[...]

@Vinom: Ja je bent wel dom als je denkt dat LAN alleen voor illegale activiteiten is. Dan mis je echt een stuk ergens iets ofzo. Dat hele bericht wat je linktte? Sloeg nergens op, getypt door een 14 jarige die nergens iets van snapt. Via Lan online fifa'en. Aha ik dacht dat het een local area network was. En dat LAN functies aan de basis heeft gelegen van wat multiplayer gamen is. Daarnaast is het voor pc gamers ook niet echt belangerijk. Wordt toch nooit ge'fifa'ed op grote toernooien via LAN of lanparties, Neeeeee alleen maar zware illegale activiteiten via lan! Totaal niet nuttig om leuk offline tegen vrienden te kunnen gamen!

En om fifa online te kunnen spelen, echt online gaat via ea-servers dus dan heb je altijd een werkende CD-keu nodig. Je kan wel een virtueel LAN op zetten via internet, maar dan kan je nog alleen tegen vriendjes spelen. Dus dat bericht wat je had gelinkt was ook gewoon foutief(naast dat het nergens op sloeg)
Bedankt hé....dat je mij als een 14-jarige ziet. Ik ga er niet eens in discussie over met je...waardeloos bericht van je, want je zit compleet fout.
Euh, die heb ik gister geupload :P

[ Voor 7% gewijzigd door vinom op 24-07-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:45

Infinchible

Woef!

Postius schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 14:18:
[...]

De volle console versie is NOOIT GELIJK aan een pc port van de console versie.......hoe mensen dat altijd in hun hoofd halen.
Als je een beetje pc ports hebt gespeeld weet je dat. Sterker nog ik heb games voor zowel mn xbox als pc, en de ondersteuning voor een xbox controller op mn PC is gewoon kut. Of je hebt mouse lag. Of je kan het spel niet quitten(ac 1). Er zijn 100den redenen waarom een PC port nooit gelijk is aan een console port. En in 95% van de gevallen speelt het altijd rotter op de pc ook al heb je een 100% gelijke setup. Iedereen die roept dat de PC versie nu eindelijk gelijk omdat EA dat roept.... :+
Kijk hier anders even. Daar staat toch echt dat de pc-versie qua engine en controller gelijk is aan de console-versies. Alleen dan dus wel met betere resolutie en AA in ieder geval.
Natuurlijk zal het niet precies hefzelfde zijn, andere opties en dergelijke, misschien nog andere user interface wat meer op de pc afgestemd, maar dat moeten we allemaal nog zien. De gameplay wordt in ieder geval hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Infinchible schreef op maandag 25 juli 2011 @ 13:03:
[...]

Kijk hier anders even. Daar staat toch echt dat de pc-versie qua engine en controller gelijk is aan de console-versies. Alleen dan dus wel met betere resolutie en AA in ieder geval.
Natuurlijk zal het niet precies hefzelfde zijn, andere opties en dergelijke, misschien nog andere user interface wat meer op de pc afgestemd, maar dat moeten we allemaal nog zien. De gameplay wordt in ieder geval hetzelfde.
Dus een port van de PS3/360 versie zou wel eens heel goed mogelijk kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:44

Koppensneller

winterrrrrr

Woordvolgorde-switch:
Dus een port van de PS3/360 versie zou mogelijk wel eens heel goed mogelijk kunnen zijn.
Laten we het hopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
20 awards voor FIFA 12:

Bekijk op YouTube
FIFA 12 Award Winner video [HD] - www.fifabenelux.com

Interview met het nieuwe commentaar duo:

Bekijk op YouTube
Interview with Martin Tyler and Alan Smith - www.fifabenelux.com

[ Voor 20% gewijzigd door vinom op 02-08-2011 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:52
Afbeeldingslocatie: http://fifasoccerblog.com/files/2011/08/Wayne-Rooney-Hair.jpg yay hij heeft nu een beetje meer haar ingame :p

[ Voor 6% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 08-08-2011 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:22
Fifa 12 op de consoles kreeg toch een nieuwe engine in tegenstelling tot de PC(had ik ergens gehoord, moet het ff checken :P)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 16:15
Neen... De consoles gebruikten tot FIFA 11 een NG engine, de PC een PS2 port. In FIFA 11 kreeg de PC versie de eerste NG engine, en waren de console versies verder ontwikkeld. In FIFA 12 hebben zowel de consoles als de PC dezelfde engine (m.u.v. Wii en PS2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Er!k schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:35:
Neen... De consoles gebruikten tot FIFA 11 een NG engine, de PC een PS2 port. In FIFA 11 kreeg de PC versie de eerste NG engine, en waren de console versies verder ontwikkeld. In FIFA 12 hebben zowel de consoles als de PC dezelfde engine (m.u.v. Wii en PS2)
Wat is een NG engine? Heb het even ik de zoekmachine gegooid maar krijg allemaal dingen over motoren enzo.

@hieronder, natuurlijk... danku!

[ Voor 5% gewijzigd door SqnLdr op 09-08-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Next Gen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:14

JB

Cédric roelt!

Ik zit wel met smart te wachten op de demo, apart in dit vind ik dat ze een aankondiging doen wanneer ze de demo datum gaan aankondigen :/ Het spel heb ik net als elk jaar al in de pre-order staan :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04 21:27
Verwacht ( hoop ) dat ze op gamecom gaan zeggen ; Fifa 12 vanaf nu is de Demo bespeelbaar op de ps3 en xbox360

[ Voor 16% gewijzigd door Terrestra op 10-08-2011 12:07 ]

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

FIFA09 demo: 11 september
FIFA10 demo: 10 september
FIFA11 demo: 14/15 september

Mijn verwachting voor dit jaar is dan ook: 13/14 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:14

JB

Cédric roelt!

SR8 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:57:
FIFA09 demo: 11 september
FIFA10 demo: 10 september
FIFA11 demo: 14/15 september

Mijn verwachting voor dit jaar is dan ook: 13/14 september.
Heb er nooit op gelet maar best apart dat dit telkens zo laat is tov de release van de game zelf

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik speel de demo meestal niet. Vind het te kort (de wedstrijdjes) en je kan daarna nauwelijks nog terug naar de vorige versie omdat je zo anders speelt.

Toen ik Fifa 11 voor het eerst speelde zou ik zweren dat ik het kwijt was en nooit meer zou leren. Duurde 4 avonden voor het weer liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik moet eerlijk zeggen, ik snak nu wel heel erg naar Fifa 12. Speel 11 nog wel maar wil gewoon nieuwe seizoen hebben met de manager mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:49
Dat is mooi, komt de demo uit rond mijn verjaardag! :) Nu hopen dat iemand mij de pre-order kado doet, heb ik nog iets moois om naar uit te kijken met dit teleurstellende weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
FIFA 12 komt, gelukkig voor alle FIFA-fans, uit op 29 september 2011 in Nederland. Een dag eerder dus dan eerder gepland

Bron: EA Benelux Twitter.
https://twitter.com/#!/EA_Benelux

[ Voor 10% gewijzigd door vinom op 15-08-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Nieuwe FIFA 12 Trailer

Bekijk op YouTube
FIFA 12 Gamescom Gameplay Trailer [HD] - www.fifabenelux.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Wou het net posten :9

Oh ja, DERTIEN (13) SEPTEMBER 2011 DEMO van FIFA 12 :)

[ Voor 12% gewijzigd door Uniciteit op 16-08-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
In de persconferentie van EA op de GamesCom is voor FIFA 12 het nieuwe ”Head to head seasons mode” aangekondigd. Er zijn tien divisies om doorheen te spelen met tien wedstrijden in elk seizoen voordat je promotie maakt of juist niet. Skill Points of dergelijke zijn niet aanwezig, het is gewoon 3 punten bij winst en je kan op elk moment uit het seizoen stappen als je wilt. Aan het eind van het seizoen is er een cup competitie, dus mocht je niet meer kans maken op promotie dan kan je daar nog voor spelen.

Ook aan de quitters heeft EA iets gedaan. Spelers die regelmatig vroegtijdig het spel verlaten en dus een hoge DNF (Did Not Finish) hebben zullen automatisch tegen andere spelers spelen met een hoge DNF.

Vanavond staat er nog een Q&A op de planning met producer David Rutter, dus wellicht dat er dan nog meer informatie komt over FIFA 12.

http://www.fifabenelux.co...meer-bekend-over-fifa-12/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:42
Hoe zit dat met de verschillende versies die uitkomen? Ik lees dat ze in de uk een special edition en een ultimate edition. Hierna zitten extra packs voor je ultimate team. Komt dit ook hierheen. Of moeten we maar een pre-order plaatsen in de uk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
vinom schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:21:

Ook aan de quitters heeft EA iets gedaan. Spelers die regelmatig vroegtijdig het spel verlaten en dus een hoge DNF (Did Not Finish) hebben zullen automatisch tegen andere spelers spelen met een hoge DNF.
Nou, dat was Fifa voor mij dan... Wat een bagger oplossing. Ik mag hopen dat ze de connectie problemen nu eindelijk opgelost hebben, want daardoor heb ik een DNF van 25% ofzoiets. Merendeel daarvan is door 'lost connection to EA servers' midden in een wedstrijd, en ik ken meer mensen die daar veel last van hebben. Als dat in fifa12 dus nog steeds is dan speel ik dus na een paar dagen alleen nog maar tegen mensen die ook om de haverklap de connectie verliezen. Oftewel, ga ik nooit meer een wedstrijd uitspelen :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Heb ik echt nog nooit gehad... Heb wel soms dat ik tegen mensen met een slechte connectie speel, maar heb zelf geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja, het zal best... Sorry maar ik ben hier best wel een beetje pissig om. Het is vaak al geen pretje om online te spelen, hoe irritant is het om midden in de wedstrijd de connectie te verliezen, en dan laat ik het vinden van een tegenstander nog maar even buiten beschouwing want daar heeft het spel soms ook 25 pogingen voor nodig. En nu voeren ze dit door, dan zal ik alleen maar NOG meer last krijgen van deze problemen omdat ik nu juist vaker tegen mensen speel die hetzelfde probleem hebben dus is de kans dat een van ons eruit vliegt twee keer zo groot :S Slechte zet EA... Tenzij ze zeker weten dat de connectie problemen zijn opgelost maar naar mijn ervaring is het vanaf fifa09 alleen maar bergaf gegaan dus ik heb er geen goeie hoop op...

Edit
Het zal ook vast wel iets met mijn verbinding te maken hebben, daar twijfel ik niet over, maar het feit is wel dat ik hier alleen bij fifa last van heb (en dan vooral fifa11, 10 werkt meestal gewoon prima). Bij andere spellen (console of pc) heb ik nooit last van verbindingsproblemen, en ik heb al alles aan m'n router liggen kloten enzo, niks helpt. Het zal vast niet alleen aan fifa liggen maar ik denk dat fifa gewoon heel gevoelig is voor een glitch in connectie ofzo en er bij het minste voorvalletje meteen uitknalt...

[ Voor 26% gewijzigd door NickThissen op 17-08-2011 09:36 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Welk platform speel je op ?

En je kan nu bij een online match ook een max DNF percentage aangeven he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Gameplay:

Bekijk op YouTube
FIFA 12 Xbox360 Gameplay from GamesCom '11 [HD] - www.fifabenelux.com

Ik zal de startpost ook even updaten.

[ Voor 21% gewijzigd door vinom op 17-08-2011 12:31 ]

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04 21:27
Nieuwe info over fifa 12 online

http://www.ea.com/uk/football/news/fifa-12-online-2

[ Voor 8% gewijzigd door Terrestra op 18-08-2011 11:12 ]

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

• bloodyus
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-03-2024
Heeft iemand enig idee (of ervaring met) hoe het werkt met de update van Fifa Ultimate Team 2011 naar 2012?
Ik ben pas tijdens Fifa11 begonnen met FUT en ik heb dus geen idee hoe je spelers geüpdate worden..
Ik heb bijvoorbeeld Ronaldo (die dikke die recent gestopt is met voetbal) en Van der Sar in mijn team en ben dus benieuwd naar de gevolgen hiervan..
Verdwijnen die gewoon? Of krijg ik hier coins voor terug? Of worden ze geüpgrade naar hun vervanger (bijv. De Gea)..

Just wondering..

• Crysania
bloodyus schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:36:
Heeft iemand enig idee (of ervaring met) hoe het werkt met de update van Fifa Ultimate Team 2011 naar 2012?
Ik ben pas tijdens Fifa11 begonnen met FUT en ik heb dus geen idee hoe je spelers geüpdate worden..
Ik heb bijvoorbeeld Ronaldo (die dikke die recent gestopt is met voetbal) en Van der Sar in mijn team en ben dus benieuwd naar de gevolgen hiervan..
Verdwijnen die gewoon? Of krijg ik hier coins voor terug? Of worden ze geüpgrade naar hun vervanger (bijv. De Gea)..

Just wondering..
je begint gewoon weer helemaal van voor af aan. niets wordt geupgrade. fifa 11 is een ander spel als fifa 12 dus je bent alles kwijt. zo ging het ook bij 09 naar 10 en 10 naar 11 met FUT

• 418O2
vinom schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:31:
Gameplay:
[video]
Ik zal de startpost ook even updaten.
wa 'n n00bs! ;)

ziet er wel weer tof uit :) zinin!

• bloodyus
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-03-2024
Crysania schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:43:
[...]

je begint gewoon weer helemaal van voor af aan. niets wordt geupgrade. fifa 11 is een ander spel als fifa 12 dus je bent alles kwijt. zo ging het ook bij 09 naar 10 en 10 naar 11 met FUT
Wat? Daag! Echt? Hoe werkt dat dan als je online (via de site van EA) je FUT bekijkt, hier zie je alleen je team van de laatste FIFA versie.. Oftewel, als je dus FIFA10 weer gaat spelen dan werkt FUT daar dus niet meer op? Ofzo? Raar.. Dus alles voor niets gespaard?

Misschien is het wel handig en leuk juist, er zijn nu veel te veel overpowerde teams in FUT.. Je speelt online óf tegen een ultra gouden imbaness team óf tegen een nubie brons team..

Maar laatste vraagje dan; waarom staat er altijd bij FUT wanneer de speler begonnen is, bijv. FUT Founder of Since july 2011.. Ik zie hier de meerwaarde dan niet echt meer, normaal dacht ik altijd bij een FUT Founder, shit die speelt als sinds 2010, die moet wel een heel goed team hebben al..

• Gait
Gait schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 00:44:
Hoe zit dat met de verschillende versies die uitkomen? Ik lees dat ze in de uk een special edition en een ultimate edition. Hierna zitten extra packs voor je ultimate team. Komt dit ook hierheen. Of moeten we maar een pre-order plaatsen in de uk?
Iemand die me kan helpen?

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 16:23
bloodyus schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:51:
[...]

Wat? Daag! Echt? Hoe werkt dat dan als je online (via de site van EA) je FUT bekijkt, hier zie je alleen je team van de laatste FIFA versie.. Oftewel, als je dus FIFA10 weer gaat spelen dan werkt FUT daar dus niet meer op? Ofzo? Raar.. Dus alles voor niets gespaard?

Misschien is het wel handig en leuk juist, er zijn nu veel te veel overpowerde teams in FUT.. Je speelt online óf tegen een ultra gouden imbaness team óf tegen een nubie brons team..

Maar laatste vraagje dan; waarom staat er altijd bij FUT wanneer de speler begonnen is, bijv. FUT Founder of Since july 2011.. Ik zie hier de meerwaarde dan niet echt meer, normaal dacht ik altijd bij een FUT Founder, shit die speelt als sinds 2010, die moet wel een heel goed team hebben al..
Van FUT 10 naar 11 kregen degene die 10 gespeeld hadden een gratis Silver 11 players pack volgens mij. Voor de rest is het ook maar goed dat deze gereset worden anders is er geen uitdaging meer te vinden als je alle spelers al hebt. Online je FUT bekijken bestaat (volgens mij weet niet zeker) pas sinds 11 dus dat is niet bekend hoe dat opgelost gaat worden, waarschijnlijk gewoon een extra tabblad erbij met 11 en 12 naast elkaar.

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 16:23
Gait schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 00:44:
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=25346

Hier krijg je 12 gold packs bij pre-order zo lang de voorraad strekt.

http://www.fifabenelux.co...fifa-12-ultimate-edition/
Maar deze inhoud ben ik nog niet tegengekomen in Nederlandse shop.

• Gait
Ja had ik gezien op gamemania.nl maar als je hem in de uk besteld bijv. hier: http://www.game.co.uk/PS3...FIFA-12-Ultimate-Edition/ is dan deze fifa wel in de NL taal? Nu kun je ook meerdere talen kiezen. De cover zal dan misschien wel in het Engels zijn maargoed.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-04 09:16
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik vind Limited -, Ultimate -, 'Steelbook' Edition op één of andere manier niet bij FIFA (sport) games passen. Ik kan het niet verklaren, maar het pakt me helemaal niet, terwijl ik dit bij een Assassin's Creed of Uncharted game dan weer wel heb.

FIFA 12 PS3 Gameplay:

Bekijk op YouTube
FIFA 12 PS3 Gameplay from GamesCom'11 [HD] - www.fifabenelux.com

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 18-08-2011 20:48 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Gait schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:20:
Ja had ik gezien op gamemania.nl maar als je hem in de uk besteld bijv. hier: http://www.game.co.uk/PS3...FIFA-12-Ultimate-Edition/ is dan deze fifa wel in de NL taal? Nu kun je ook meerdere talen kiezen. De cover zal dan misschien wel in het Engels zijn maargoed.
Ja, cover is in het Engels maar ingame kun je gewoon Nederlands als taal en commentaar kiezen.
Pagina: 1 2 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.