Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• inXs
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 09:30

inXs

known as inXs

quote:
Jumpman schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 20:42:
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik vind Limited -, Ultimate -, 'Steelbook' Edition op één of andere manier niet bij FIFA (sport) games passen. Ik kan het niet verklaren, maar het pakt me helemaal niet, terwijl ik dit bij een Assassin's Creed of Uncharted game dan weer wel heb.

FIFA 12 PS3 Gameplay:

[video]
`
Mmmm ziet er toch allemaal wel "lekker" uit. Ik heb het gevoel dat de CPU ook een pak beter speelt dan in 11, of heb ik dat verkeerd? (speel alleen online nog eigenlijk).. Heb er wel weer zin in, ik neem aan dat je online statistieken van 2011 niet meegaan naar 2012?

superB

• dannbla
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17-07 16:14
quote:
inXs schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 21:35:
[...]

`
Mmmm ziet er toch allemaal wel "lekker" uit. Ik heb het gevoel dat de CPU ook een pak beter speelt dan in 11, of heb ik dat verkeerd? (speel alleen online nog eigenlijk).. Heb er wel weer zin in, ik neem aan dat je online statistieken van 2011 niet meegaan naar 2012?
verkeerd 2e goal houd op moment van passen de verdediger van arsenal weer in.

same shit different year

dannbla wijzigde deze reactie 18-08-2011 21:42 (65%)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• inXs
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 09:30

inXs

known as inXs

quote:
donowitz schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 21:42:
[...]

same shit different year
Klopt, daar heeft PES nog veel meer last van is mijn gevoel ;) maar dat irriteert mij ook enorm. Net zo erg als dat jij jouw aanvaller diep zit gaan en jij dus ook diep paast, je diezelfde aanvaller ineens ziet omdraaien.....

superB

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:37
Ik vind het wel extreem veel op fifa11 lijken moet ik zeggen. Enige verschil wat ik kon ontdekken is een lagere camera hoek, en dat lijkt me juist irritant, het ziet er heel 'vervelend' uit omdat het beeld een beetje vertekend lijkt als je naar 'boven' gaat passen bijv. Ook lijkt het alsof je NOG minder van het veld ziet en ik heb al zo vaak last in fifa11 dat ik niet genoeg van het veld kan zien. Vaak krijg ik de bal en voor zover ik kan zien is er niemand voor me, begin ik te sprinten en zodra ik dat doe duiken er opeens 2 verdedigers recht op m'n pad op en kan ik niks meer doen... Ik ga eerst wel eens de demo proberen, hopelijk wen ik er snel aan...

Mijn iRacing profiel

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 09:34
Ik kan je morgen vertellen of het echt zoveel op FIFA 11 lijkt ;)

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 17-07 14:43
Weet iemand of de PS3 Slim 'micro freezes' bug is opgelost in FIFA 12?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Swaxie
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 09:42
quote:
NickThissen schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 22:05:
Ik vind het wel extreem veel op fifa11 lijken moet ik zeggen. Enige verschil wat ik kon ontdekken is een lagere camera hoek, en dat lijkt me juist irritant, het ziet er heel 'vervelend' uit omdat het beeld een beetje vertekend lijkt als je naar 'boven' gaat passen bijv. Ook lijkt het alsof je NOG minder van het veld ziet en ik heb al zo vaak last in fifa11 dat ik niet genoeg van het veld kan zien. Vaak krijg ik de bal en voor zover ik kan zien is er niemand voor me, begin ik te sprinten en zodra ik dat doe duiken er opeens 2 verdedigers recht op m'n pad op en kan ik niks meer doen... Ik ga eerst wel eens de demo proberen, hopelijk wen ik er snel aan...
Kijk eens onderin op je radar.

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

offtopic:
Misschien een stom vraagje, maar kan je de demo ook downloaden zonder dat je een abonnement hebt op xbox live?

LinkedIn | Tweakers Gallery | Spotify!

• NickThissen
  • Laatst online: 22:37
quote:
Swaxie schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:41:
[...]

Kijk eens onderin op je radar.
Daar heb ik geen tijd voor als ik een bal aanneem en meteen door wil sprinten. Als ik op de radar ga kijken kan ik net zo goed rustig beginnen te lopen, dan ben ik toch blind aan het rennen dus maakt het ook niet meer uit. Daarbij komt dat ik de radar pas goed kan zien sinds ik een hd-tv heb, via scart aansluiting op een oude tv (ook al hij is enorm) is de radar gewoon niet te lezen, stipjes zijn bijna niet van elkaar en van de achtergrond te onderscheiden :/
quote:
Outerspace schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:11:
offtopic:
Misschien een stom vraagje, maar kan je de demo ook downloaden zonder dat je een abonnement hebt op xbox live?
Ja, normaal wel. Je moet wel een xbox live account hebben maar geen gold account (waar je voor moet betalen).

Mijn iRacing profiel

• Bananenspin
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 15-07 09:22

Bananenspin

Omdat het kan

quote:
NickThissen schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:55:

[...]

Ja, normaal wel. Je moet wel een xbox live account hebben maar geen gold account (waar je voor moet betalen).
Let wel, meestal zijn demo's pas een week later beschikbaar voor niet gold members.

HOI.

• Reiben
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Beetje jammer van die SSX reclame op die borden langs het veld. Krijgen we daar straks zeker alleen maar reclame over andere EA spellen ipv 'realistische' reclame.

• vinom
quote:
Jumpman schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 22:56:
Weet iemand of de PS3 Slim 'micro freezes' bug is opgelost in FIFA 12?
Dit is gefixed volgens David Rutter. Hij vertelde vandaag tijdens de presentatie dat als er mensen waren met dit probleem, dat hij het op prijs zou stellen als het wordt gemeld. Hij zei dat je dan persoonlijk van hun een nieuwe PS3 kreeg en dat ze die van jou maar wat graag willen hebben :+
(Het aanbod was alleen voor de mensen bij de presentatie helaas :9 )

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 16-07 14:53
Ben erg benieuwd naar fifa12.
Filmpjes van de Gamescom zien er tof uit. Stadion van Man City zit er dus in.

Hoop dat online de verbinding nu eens goed is vanaf het begin.
En er hard tegen cheaters wordt opgetreden.

En ben erg benieuwd naar het ´nieuwe´ verdedigen

Mars18 wijzigde deze reactie 22-08-2011 08:44 (12%)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• vinom
Ons dagje GamesCom met FIFA 12 als doel:

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wel nog erg leuke actie gezien bij Gamescom, staan er 2 op het punt om te starten, begint hij eerst doodleuk 5 minuten spelers te verplaatsen, om daarna zelfs bankzitters met reservers te gaan wisselen, 3x andere setup kiezen om wéér setup te veranderen, nog een paar reserve/bankzitters te wisselen.. begint dan eindelijk de wedstrijd, na 4 minuten (gok amper 30sec in echte tijd) meteen 1-0 achter :D

Wat was z'n excuus: ik speel normaal PES.

SinergyX wijzigde deze reactie 22-08-2011 20:49 (5%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 07:26
quote:
vinom schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:44:
[...]

Dit is gefixed volgens David Rutter.
Ik heb voor alsnog nog steeds geen patch gezien waarin ze die bug oplossen. Conclusie: niet opgelost dus :(

"Political correctness will be the downfall of western society"

• vinom
Ik bedoel voor FIFA 12 hé, dat snap je toch wel.

• Kaap
Ja dat begrijp ik en mijn opmerking slaat dan ook meer op het feit dat als ze de fix al hadden voor Fifa 12 waarom die dan in godsnaam nog niet uitgebracht is voor Fifa 11.

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Dat is nou eenmaal typisch EA.

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 17-07 21:07
quote:
Reiben schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:19:
Beetje jammer van die SSX reclame op die borden langs het veld. Krijgen we daar straks zeker alleen maar reclame over andere EA spellen ipv 'realistische' reclame.
Ja, dat is altijd al een irritant punt geweest in zowel FIFA als PES.

Bij FIFA krijg je vaak allerlei EA reclame en geen realistische reclame.

Bij PES wordt je doodgegooid met Konami reclame, sommige stadions hebben wel originele reclameborden maar die gelden dus voor 1 stadion. Als je dan een WK wedstrijd speelt is het niet realistisch, want dan speel je bijvoorbeeld in San Siro met allerlei AC Milan reclame.

• Kaap
Kreeg vanmorgen toevallig een kortingsbon van Wehkamp van 10,-. Maar even Fifa 12 gepreordered, scheelt toch tientje en heb ik meteen die ultimate team content erbij.

• tiswat
  • Laatst online: 17-07 18:00
quote:
donowitz schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 21:42:
[...]

same shit different year
Is inderdaad ook vreemd dat ze dat nog steeds niet hebben opgelost. ;(

• Satom
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 16-07 15:06

Satom

Verzamel ervaringen

Ik zie nu net bij bestellen dit staat op Bartsmit.com: "En ontvang bij aankoop een voucher met daarop een code om 24 Gold-Pakketten te downloaden waarmee je in FIFA 12 Ultimate Team je droomteam kunt samenstellen!"

Maar wat is dat eigenlijk, heb altijd op PC FIFA gespeelt, maar dat FIFA 12 Ultimate Team, was toch ook voor console as FIFA 11 Ultimate Team, op zo'n website

Of haal ik nu alles door elkaar?

Website: www.wisofton.nl

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

quote:
Kaap schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:19:
Kreeg vanmorgen toevallig een kortingsbon van Wehkamp van 10,-.
Waarom krijg ik dat nou nooit :(

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

quote:
Reiben schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:36:
[...]

Waarom krijg ik dat nou nooit :(
Standaard heeft Wehkamp 10% korting, dus ipv € 49,= word het iets van € 40,10

Alleen vraag ik mij dan af, krijg ik het spel ook op de dag van release, of versturen zij het pas op de dag van de release?

• vinom
FIFA 12 TV Ad

• marapuru
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 08:58
quote:
Vliegtuig02 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:57:
[...]
Standaard heeft Wehkamp 10% korting, dus ipv € 49,= word het iets van € 40,10

Alleen vraag ik mij dan af, krijg ik het spel ook op de dag van release, of versturen zij het pas op de dag van de release?
Rekenwonder :+ , € 44,10 lijkt mij meer in de richting van 10% korting te zitten ;)

• Koppensneller
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

Koppensneller

winterrrrrr

Bij Amazon.co.uk kost het maar £ 24,99, omgerekend dus ongeveer € 28. Je hebt hem dan misschien een dagje later, maar het scheelt nogal wat :)

Ratelbak - Lapflop

• Kluutmaran
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 14:38
quote:
KoppenSneller schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:34:
Bij Amazon.co.uk kost het maar £ 24,99, omgerekend dus ongeveer € 28. Je hebt hem dan misschien een dagje later, maar het scheelt nogal wat :)
Zet er de volgende keer even PC-versie bij. Ik al denken 28 euro voor Xbox versie ga ik meteen even bestellen maar helaas.

Xbox Live: Spuit11

• Koppensneller
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

Koppensneller

winterrrrrr

Whoops, sorry. Vind het wel apart dat dat prijsverschil tussen de PC-versie en de consoleversies zo groot is.

Ratelbak - Lapflop

• SR8
  • Niet online
Klopt, dat moet ook wel goedkoper kunnen. Thehut had vorige week een aanbieding: FIFA12 360/PS3 special edition + 3 dkny boxershorts voor iets meer dan 35 pond, maar dan duurt het weer een week of meer voordat ie er is. En bij MM Arnhem kon je 3 weken geleden een 360/PS3 pre-order plaatsen voor €39 . Helaas wat te ver weg. Ik wacht/hoop op een goede aanbieding meer in de buurt of van een snellere webshop.

• Mars18
Voor fifa heb ik altijd wel een hoger bedrag over om het al een paar dagen eerder te kunnen spelen.
Maar die seizoenskaart van EA ga ik zeker niet halen !

Andere hier wel?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• SR8
  • Niet online
In Europa is het alleen beschikbaar voor 360 gamers, dus dat lukt me sowieso niet, maar anders heb ik het geld er ook niet voor over. Ik zie dat je FIFA dan kan spelen vanaf 25 september om 18:00. Je kan dan 3 avonden eerder spelen er van uitgaande dat ie een dag eerder(28) dan de releasedatum(29) in de winkel ligt, anders 4 avonden.

• SR8
  • Niet online
quote:
WayneRooney Wayne Rooney
Just got my hands on #fifa12! Gonna play with the lads tonight.
Rooney heeft 'm al. :D

• reallifejoost
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 23-01 18:37
Is het ook mogelijk om in FIFA'12 een custom competitie/tournooi aan te maken, om bijvoorbeeld met 4 personen met individuele teams een competitie te spelen...want momenteel kan dat niet echt met FIFA'11

• speek1984
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 04-07 21:51
Van de week ook maar alvast gepreordered. Bij E-Plaza schijn je er ook nog een Fifa shirt bij te krijgen (zolang de voorraad strekt) als je hem preorderd.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

quote:
mrmali schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:31:
[...]

Rekenwonder :+ , € 44,10 lijkt mij meer in de richting van 10% korting te zitten ;)
Excuses, had niet goed gekeken op de website, hij is om precies te zijn € 44,99.
quote:
Vliegtuig02 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:26:
Ik zie nu net bij bestellen dit staat op Bartsmit.com: "En ontvang bij aankoop een voucher met daarop een code om 24 Gold-Pakketten te downloaden waarmee je in FIFA 12 Ultimate Team je droomteam kunt samenstellen!"

Maar wat is dat eigenlijk, heb altijd op PC FIFA gespeelt, maar dat FIFA 12 Ultimate Team, was toch ook voor console as FIFA 11 Ultimate Team, op zo'n website

Of haal ik nu alles door elkaar?
Iemand hier toevallig een antwoord op?

• SR8
  • Niet online
Als niemand reageert probeer ik het wel, ik speel het zelf niet zo veel.
Wat achtergrondinfo over UT:

EA introduceert Ultimate Team-speltype
FIFA Ultimate Team explained

In het begin krijg je een team van bronzen spelers. Je probeert dus door wedstrijden(losse wedstrijden of aan een toernooi meedoen) te spelen coins te verdienen waar je betere spelers en contracten van kan kopen. Je kan ook gewoon pakjes met spelers/contracten op PSN of Xbox Live kopen als je wilt (het is echt een melkkoe voor EA volgens mij). Zal op de PC wel via Origin gaan. Spelers die je niet bevallen kan je in het spel te koop zetten voor coins via een veiling en zo kan je ook weer spelers kopen, enz enz.
Met die webapp kan je ook je teams beheren en spelers verhandelen/kopen. Wedstrijden spelen doe je gewoon achter je PC/360/PS3. Ik weet niet of het zo een beetje duidelijk is, maar ik heb het geprobeerd. :P

SR8 wijzigde deze reactie 02-09-2011 16:27 (16%)

• vinom
Voor degene die geïnteresseerd zijn in de carrière mode:

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

quote:
SR8 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:12:
Als niemand reageert probeer ik het wel, ik speel het zelf niet zo veel.
Wat achtergrondinfo over UT:

EA introduceert Ultimate Team-speltype
FIFA Ultimate Team explained

In het begin krijg je een team van bronzen spelers. Je probeert dus door wedstrijden(losse wedstrijden of aan een toernooi meedoen) te spelen coins te verdienen waar je betere spelers en contracten van kan kopen. Je kan ook gewoon pakjes met spelers/contracten op PSN of Xbox Live kopen als je wilt (het is echt een melkkoe voor EA volgens mij). Zal op de PC wel via Origin gaan. Spelers die je niet bevallen kan je in het spel te koop zetten voor coins via een veiling en zo kan je ook weer spelers kopen, enz enz.
Met die webapp kan je ook je teams beheren en spelers verhandelen/kopen. Wedstrijden spelen doe je gewoon achter je PC/360/PS3. Ik weet niet of het zo een beetje duidelijk is, maar ik heb het geprobeerd. :P
Het is zeker veel duidelijker zo! Bedankt! _/-\o_
quote:
vinom schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:42:
Voor degene die geïnteresseerd zijn in de carrière mode:
[video]
Ziet er goed uit! Eindelijk op de PC ook een goede Carrière modus!

• EnzymeNL
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20-05 14:47

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Helaas weer geen Shakhtar Donetsk :'(

PSN ID: Enzyme-NL

• vinom
En de Trophy list voor de geïnteresseerden:
http://www.fifabenelux.com/fifa12/de-fifa-12-trofeeen/

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Vreemd dat er maar 1 Gouden is. Naja maakt niet uit meeste zijn wel makkelijk te halen :9

• Kaap
Deze zijn interessant:
Youth is Served – Sign a player to your youth squad in career mode.
Puppet Master – Talk to the press in Career Mode

• vinom
Gaat maar door met de hype:

vinom wijzigde deze reactie 05-09-2011 19:36 (34%)

• Kaap
Mocht dit nog niet bekend zijn, hier een samenvatting voor de manager mode in Fifa 12

http://www.fifa-infinity....-12-manager-mode-roundup/

* Kaap is *O* d:)b

• forzabesiktas
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 03-05 15:48
Dit jaar valt de Turkse competitie uit het spel door de omkoopschandalen.
Was dit ook het geval met de Serie A (Italie) paar jaar terug, dan zou ik het wel vreemd vinden :/
Tevens is de Russische competitie toegevoegd aan de game, niet vreemd aangezien Rubin Kazan, Zenit etc... ook wel een aangename starters (!) competitie is.

tikfouten? tjah..m..

• Catch22
  • Nu online
Misschien konden ze de transfers van Anzhi Machkala niet meer bijhouden?

Vind het ook raar, misschien doet de russische bond lastig.

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

• Kaap
quote:
fatihbatur schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 09:04:
Dit jaar valt de Turkse competitie uit het spel door de omkoopschandalen.
Was dit ook het geval met de Serie A (Italie) paar jaar terug, dan zou ik het wel vreemd vinden :/
Nee, de licentie van de competitie is opgeheven en dus zou EA met elke club individueel moeten gaan onderhandelen voor licenties. Dat is wat ik begrepen heb.

• Furfoot
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 09:07
19 euro Fifa 2012 PC

Ik heb er zelf ook een aantal games voor steam gekocht, je hebt binnen een uur de key binnen.

Flickr

• Mars18
quote:
Kaap schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 09:42:
[...]

Nee, de licentie van de competitie is opgeheven en dus zou EA met elke club individueel moeten gaan onderhandelen voor licenties. Dat is wat ik begrepen heb.
Zoals vroeger het geval was met de eredivisie in FIFA.

• SR8
  • Niet online
FSB heeft ook bekend gemaakt welke gameplay sliders er in FIFA12 zitten:

FIFA12 Gameplay Sliders

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

quote:
Kaap schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 09:00:
Mocht dit nog niet bekend zijn, hier een samenvatting voor de manager mode in Fifa 12

http://www.fifa-infinity....-12-manager-mode-roundup/

* Kaap is *O* d:)b
En door dit te plaatsen ben ik ook *O* d:)b haha!
Het ziet er goed uit, het lijkt erop dat Drakiar ook maar eens FIFA moet gaan pre-orderen :o
quote:
Furfoot schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 10:37:
19 euro Fifa 2012 PC

Ik heb er zelf ook een aantal games voor steam gekocht, je hebt binnen een uur de key binnen.
Het ziet er allemaal mooi en wel uit, maar hoe kunnen ze de service aanbieden? Want ik snap het niet helemaal .. Kopen ze de codes van EA? :?

• psvjw
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 02-07 00:06
quote:
EnzymeNL schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:54:
Vreemd dat er maar 1 Gouden is. Naja maakt niet uit meeste zijn wel makkelijk te halen :9
Heb je ze voor FIFA 11 allemaal al dan?

Ik wel :Y)

• Kaap
Ik hoop dat virtual pro anders werkt in Fifa 12. In 11 moest je sommige dingen doen op de hoogste skillniveaus om bepaalde verdiensten te kunnen krijgen. Ik ben geen uber Fifa gamer en beter dan semi-pro kan ik gewoon niet, ik heb daar dan nog steeds wel moeite mee als ik tegen sterke clubs speel. Zodoende werd mijn vpro ook niet echt bijster beter en kon ik niet echt nuttige features voor hem unlocken.

• Crysania
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17-07 13:09

Crysania

fka THE_CR0SS

quote:
Kaap schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:12:
Ik hoop dat virtual pro anders werkt in Fifa 12. In 11 moest je sommige dingen doen op de hoogste skillniveaus om bepaalde verdiensten te kunnen krijgen. Ik ben geen uber Fifa gamer en beter dan semi-pro kan ik gewoon niet, ik heb daar dan nog steeds wel moeite mee als ik tegen sterke clubs speel. Zodoende werd mijn vpro ook niet echt bijster beter en kon ik niet echt nuttige features voor hem unlocken.
het was of hogere skillniveaus of online. je kunt dus wel online proberen.

Mijn .net development weblog | Xbox Live gamertag: CrysaniaNL

• Kaap
Maar online speel ik dus nooit, vind ik ook helemaal niks.

Ik zou het dus graag anders zien, hoeft absoluut niet makkelijk te zijn maar dan wel op de skillniveaus waar ik op speel. Verzwaar de eisen dan bij een of of situatie.

• Reckoner
  • Laatst online: 24-03 16:56
Is er al een overzicht waar ie al te pre-orderen is en waar het goedkoopst? En bijvoorbeeld waar je wel de FUT extra's krijgt en waar niet?

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Online was juist goedkoop om bepaalde unlocks te halen, mits je wel goed communiceerd met je tegenspeler.

Ik heb de preorder bij gamemania gedaan, daar kreeg je ultimate team codes (ofzo?) erbij.

Sommige unlocks vond ik ook bizar moeilijk of gewoon puur geluk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• vinom
quote:
Reckoner schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:17:
Is er al een overzicht waar ie al te pre-orderen is en waar het goedkoopst? En bijvoorbeeld waar je wel de FUT extra's krijgt en waar niet?
Ik heb vorige week toevallig een mooi overzichtje gemaakt, misschien heb je er iets aan. De prijzen zijn up-to-date.
http://www.fifabenelux.co...der-prijzen-voor-fifa-12/

vinom wijzigde deze reactie 07-09-2011 16:16 (9%)

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

quote:
psvjw schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:08:
[...]

Heb je ze voor FIFA 11 allemaal al dan?

Ik wel :Y)
Ik ga alleen voor de makkelijke :+
Leuk gedaan dat lijstje maar met heel veel mazzel heb ik mijn exemplaar woensdag al + een t-shirt ( 8)7 ) voor bijna dezelfde prijs :D Met een beetje mazzel heb ik 'm donderdag en als ik geen mazzel heb vrijdag 8)7
Als ik helemaal geen mazzel heb dan pas na het weekend (zoals met RDR) :X

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 17-07 18:15
live fifa 12 atm http://www.ustream.tv/cha...t/diretta/&medium=6539128

13min aan de gang nu.

ReMCoDijKSTRa wijzigde deze reactie 07-09-2011 20:04 (10%)

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Nog iets nieuws kunnen ontdekken?

• Mars18
Ik ben erg benieuwd hoe het ¨nieuwe¨ verdedigen werkt in praktijk

• dannbla
quote:
Mars18 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 08:15:
Ik ben erg benieuwd hoe het ¨nieuwe¨ verdedigen werkt in praktijk
a inhouden en wachten, as always

• Catch22
  • Nu online
Dat werkt nu echt niet als je een fatsoenlijke tegenstander hebt hoor.

En dat wordt alleen maar moeilijker gok ik. Maakt het wel wat intensiever om goed te verdedigen.

• vinom
quote:
donowitz schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:56:
[...]

a inhouden en wachten, as always
Inderdaad, daar ga je het niet mee redden. Je moet het goed gaan timen.

• SR8
  • Niet online
Als je jezelf hebt aangeleerd om altijd met behulp van jockey (LT/L2) te verdedigen, dan zal de overstap veel kleiner zijn.

SR8 wijzigde deze reactie 08-09-2011 11:02 (4%)

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 17-07 18:15
quote:
http://www.ustream.tv/cha...t/diretta/&medium=6539128

Hier zijn de beelden. De producers spreken gewoon Engels. af en toe vertaalt de italiaan het even.

De transfer deadline hebben ze wel leuk gedaan. Laten ze ook even zien.

ReMCoDijKSTRa wijzigde deze reactie 08-09-2011 13:39 (9%)

• vinom
FIFA 12 Teaser Olympique Marseille

Skills Video

vinom wijzigde deze reactie 08-09-2011 17:40 (29%)

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Dat ziet er goed uit!! Ben alleen nooit zo'n Skill Move persoon geweest, (krijg het meestal niet voor elkaar) maar dat neemt niet weg dat het er goed uitziet.

• Exterminator
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 05:57
Hopelijk zijn de controls voor de PC beter uitgewerkt dan in FIFA11, vindt het daar maar niks...

• Lee245
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 17-07 20:14
quote:
Exterminator schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:51:
Hopelijk zijn de controls voor de PC beter uitgewerkt dan in FIFA11, vindt het daar maar niks...
Je wilt toch niet zeggen dat je met een tobo speelt? 8)7

• Catch22
  • Nu online
quote:
Vliegtuig02 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 18:07:
Dat ziet er goed uit!! Ben alleen nooit zo'n Skill Move persoon geweest, (krijg het meestal niet voor elkaar) maar dat neemt niet weg dat het er goed uitziet.
Ik probeer ze nog wel eens in hopeloze situaties, soms ging het goed.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

quote:
Catch22 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 16:32:
[...]

Ik probeer ze nog wel eens in hopeloze situaties, soms ging het goed.
Ja, dat ken ik, vooral als ik tegen vrienden speelde probeerde ik wel eens wat.. :X

• Catch22
  • Nu online
ik doe wel vaak zo'n move opzij (LT + thumb naar rechts) en dan een los tikje naar voren...

• vinom

Tevens de startpost geüpdatet met de info over EA Sports Football Club

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 22:24

BM

Moderator Spielerij
Wat ik vooral hoop is dat het laden wat sneller geworden is. Het duurt een eeuwigheid voor je eindelijk eens wat kunt doen als je Fifa (11) opstart.

Als je dat vergelijkt met (heel andere game, maar toch) Call of Duty, daar kun je in 15 seconde al bijna in een MP game zitten, bij Fifa duurt dat een eeeeeuwigheid.

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Dat, en het menu moet gewoon veel sneller gaan. Wat dat betreft kunnen ze wel een voorbeeld nemen aan PES, dat menu ziet er niet uit maar het is tenminste wel rap.

• dannbla
tis gewoon schijt irritant dat je als verdediger niks tegen zo een skillmove kan doen. Je krijgt gewoon altijd een vrije trap tegen als je een tackle maakt tegen een skill move (ookal is de tackle op de bal

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

quote:
Dit vind ik wel echt kick :D Altijd leuk om stats te vergelijken met vrienden. Ook slim hoe ze dat gedaan hebben met support your club. Dat het niet gaat om het aantal fans maar het gemiddelde aantal XP d:)b
Heb er zin in!

• Kluutmaran
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 14:38
quote:
EnzymeNL schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 00:07:
[...]

Dit vind ik wel echt kick :D Altijd leuk om stats te vergelijken met vrienden. Ook slim hoe ze dat gedaan hebben met support your club. Dat het niet gaat om het aantal fans maar het gemiddelde aantal XP d:)b
Heb er zin in!

Nee niet om het gemiddeld aantal XP als ik het begrepen heb, maar XP van alle fans bij elkaar opgeteld. Dus als nu Excelsior fans beter zijn in FIFA dan VVV fans hoeven ze met minder te zijn om toch een grotere club op FIFA te zijn maar winnen ze het nooit van een Man United. Grappige functie en ik ben benieuwd of de Spaanse clubs het gaan winnen van de Engelse clubs (ik denk het wel dat Real en Barca 1 en 2 zullen zijn).

Hmmm ik heb het nog een keer gekeken en ze zeggen het inderdaad zo. Beetje jammer aangezien je dus ook kan saboteren door een rivaal aan minder gemiddeld XP te helpen of door een goede speler fan te laten zijn van een klein clubje dat clubje enorm omhoog kan helpen.

Kluutmaran wijzigde deze reactie 10-09-2011 12:02 (15%)

Xbox Live: Spuit11

• Lee245
quote:
Kluutmaran schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 10:43:
[...]

Nee niet om het gemiddeld aantal XP als ik het begrepen heb, maar XP van alle fans bij elkaar opgeteld. Dus als nu Excelsior fans beter zijn in FIFA dan VVV fans hoeven ze met minder te zijn om toch een grotere club op FIFA te zijn maar winnen ze het nooit van een Man United. Grappige functie en ik ben benieuwd of de Spaanse clubs het gaan winnen van de Engelse clubs (ik denk het wel dat Real en Barca 1 en 2 zullen zijn).
Het gaat wel degelijk om het gemiddelde aantal XP. Dat wordt uitvoerig uitgelegd, zodat elke club een eerlijke kans heeft om bovenaan te staan.
Anders zullen clubs als Barcelona alleen de dienst uit maken..

• Crysania

Crysania

fka THE_CR0SS

hmm net het filmpje gezien over de football club maar waar ik in eerste instantie dacht dat het heel erg leuk zou worden hoorde ik in het filmpje dat de ranking op XP gebaseerd is. xp is niet je online level ofzo maar gewoon iets wat je krijgt voor IEDERE activiteit binnen fifa 12.

het gaat er dus niet om welke club de beste spelers heeft maar welke club de meest actieve spelers heeft. Had veel liever gezien dat ze een gemiddelde van de online ranking ofzo zouden pakken van alle spelers die voor een club zijn, nu kun je door X aantal matches tegen de CPU op amateur level ook je XP Cap halen wat ik ect waardeloos vind.

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Heb je het toch niet goed begrepen volgens mij ;)
of ik niet dat kan ook :X

• Kaap
quote:
Crysania schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 12:38:
hmm net het filmpje gezien over de football club maar waar ik in eerste instantie dacht dat het heel erg leuk zou worden hoorde ik in het filmpje dat de ranking op XP gebaseerd is. xp is niet je online level ofzo maar gewoon iets wat je krijgt voor IEDERE activiteit binnen fifa 12.

het gaat er dus niet om welke club de beste spelers heeft maar welke club de meest actieve spelers heeft. Had veel liever gezien dat ze een gemiddelde van de online ranking ofzo zouden pakken van alle spelers die voor een club zijn, nu kun je door X aantal matches tegen de CPU op amateur level ook je XP Cap halen wat ik ect waardeloos vind.
Niet zo waardeloos als dat alleen de online exp gebruikt wordt, want in dat geval zouden clubs als Barca en Real bovenaan staan omdat iedereen daarmee online speelt.

• Lee245
quote:
Kaap schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 12:50:
[...]

Niet zo waardeloos als dat alleen de online exp gebruikt wordt, want in dat geval zouden clubs als Barca en Real bovenaan staan omdat iedereen daarmee online speelt.
Het gaat volgens mij niet om het team waarmee je speelt, maar welke club dat je als favoriet hebt staan bij club teams. Volgens mij maakt het dan niet uit met welke club dat je speelt...

Edit:
Het wordt duidelijk gezegd in het bovenstaande filmpje:
quote:
You contribue all of those points to your club, so if you're an Arsenal supporter you'll contributing all your XP to Arsenal, whether you're playing as Arsenal or any other club within FIFA 12.
;)

Lee245 wijzigde deze reactie 10-09-2011 13:57 (22%)

• LoneRanger
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
Ik vind het echt totaal niet boeiend en vraag me af of ze het überhaupt voor elkaar krijgen dat het ook werkt.
In Fifa11 heb je zo'n mooi scorebord wat de helft van de tijd niet werkt om je stats/records te vergelijken met je vriendjes.
Laat ze maar zorgen dat de servers van meet af aan stabiel zijn en er weinig tot geen dc's zijn itt de eerste maanden Fifa11.
Ik had liever wat verbeteringen gezien aan clubs, een geavanceerdere AI die gevarieerder speelt en een betere uitwerking van pro passing en/of personality+ b.v.
Te idioot b.v. dat wanneer je posities kiest in clubs, een wedstrijd gaat zoeken, 1 van beide clubs afhaak, dat je dan helemaal opnieuw alles weer moet instellen, zo moeilijk kan dat niet zijn.
Zoekopties is ook teveel gevraagd zodat je b.v. tegenstanders met een VP-keeper kunt uitfilteren of bepaalde teams kunt blacklisten vanwege glitchen\cheaten e.d.
Zomaar wat dingetjes die volgens mij stukken meer bijdragen dan xp verdienen voor je favoriete club.

Only fools are enslaved by time and space.

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Beetje kortzichtige reactie. Dat scorebord werkt inderdaad niet en in het begin waren er heel veel dc's maar waar haal jij vandaan dat ze zich nu niet bezig houden met stabiele servers? Wacht dat gewoon af zou ik zeggen.
Zelfde geldt voor de club mode. Hier hebben ze tot nog toe niks over verteld maar zou toch zomaar kunnen dat het nog gaat gebeuren en dat er misschien wel e.e.a gewijzigd is?
Gelukkig ben je niet verplicht om je er mee bezig te houden en er zullen vast genoeg mensen zijn die dit wel leuk vinden :)

• HammerNL
  • Registratie: maart 2007
  • Niet online
quote:
EnzymeNL schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 22:18:
Beetje kortzichtige reactie. Dat scorebord werkt inderdaad niet en in het begin waren er heel veel dc's maar waar haal jij vandaan dat ze zich nu niet bezig houden met stabiele servers? Wacht dat gewoon af zou ik zeggen.
Zelfde geldt voor de club mode. Hier hebben ze tot nog toe niks over verteld maar zou toch zomaar kunnen dat het nog gaat gebeuren en dat er misschien wel e.e.a gewijzigd is?
Gelukkig ben je niet verplicht om je er mee bezig te houden en er zullen vast genoeg mensen zijn die dit wel leuk vinden :)
quote:
PRO CLUBS

With such a big focus on making two new modes in Head to Head Seasons and Online Friendlies, we made a conscious decision to avoid major feature work in Pro Clubs and instead focus on bug fixes, tuning, and testing.

The incredible popularity of FIFA 11 and the complexity of Online Team Play at times made for a difficult year, and for FIFA 12 the efforts we’ve made to Clubs –both in the game and on the servers - should make for a much better experience all around. Stability and exploits are a key focus for us so that games are an enjoyable experience and fair for all involved. Secondly, we worked with a few members of the community on ‘little things’ like bugs and Virtual Pro accomplishments and unlocks that I think you will notice.
Bron: http://www.ea.com/uk/football/news/fifa-12-online-2

Hoogstens is de stabiliteit in het begin wat verbeterd, maar ja het blijft EA... Verder weinig tot geen veranderingen.

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Oh dat bericht heb ik gemist. Ik neem mijn woorden terug :X

• LoneRanger
  • Niet online
Mij persoonlijk boeit het niet maar ik snap wel dat anderen dat mss wel leuk vinden maar de algemene streking van mijn verhaal is dat ze dat soort dingen erin stoppen terwijl ze soortgelijke dingen niet goed werkend kregen onder Fifa11.
Waarom dat soort bijzaken bedenken terwijl er genoeg items zijn die niet naar behoren functioneren of aan verbetering toe zijn?

In Fifa10 was er een vlag bug waardoor je ranked ook punten kreeg terwijl je verloor, die zat er in Fifa11 nog steeds in.
Clubs was de eerste maanden practisch onspeelbaar door de vele dc's.
Bij Fifa bedenken ze steeds nieuwe dingen terwijl ze "oude" dingen half werkend in het spel laten zitten.
Leuk dat je XP kunt verdienen voor FC Utrecht maar als het de helft van de tijd niet werkt of zorgt voor dc's in clubs/ranked?
Gister nog even gechecked maar dat scorebord met vergelijkingen met vriendjes werkt nog steeds maar half.

Ik zie niet in waarom dat kortzichtig is?

• Crysania

Crysania

fka THE_CR0SS

quote:
LoneRanger schreef op zondag 11 september 2011 @ 12:15:
Gister nog even gechecked maar dat scorebord met vergelijkingen met vriendjes werkt nog steeds maar half.

Ik zie niet in waarom dat kortzichtig is?
Dat scorebord heeft bij mij ALTIJD goed gewerkt. als iemand disconnect update hij je scorebord inderdaad niet maar als je daarna nog 1 potje speelt worden alle 2 de partijen in eens toegevoegd. daar kan ik wel mee leven.

mooier zou inderdaad zijn dat als de andere disconnect dat je dan gewoon een melding krijgt: disconnect van tegenpartij, je hebt met 3-0 gewonnen. en dat de tegenpartij dit ook te zien krijgt zodra hij zijn fifa weer opstart.

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Waarom dat kortzichtig is? Omdat je ervan uit lijkt te gaan dat je dit jaar dezelfde problemen gaat krijgen met de verbinding terwijl die nog niet eens uit is. Dit soort dingen kun je gewoon niet voorspellen en zul je dus moeten afwachten. Eerlijk gezegd heb ik er ook een hard hoofd in dat het lang blijft werken maar het idee bevalt me wel. Wel een beetje optimistisch blijven :*)
Op zich ook niet heel gek dat ze ieder jaar nieuwe dingen verzinnen. Ze moeten wel, want anders is er niemand meer die het koopt omdat het dan "precies" dezelfde game is met hier en daar wat kleine tweaks.
Kan me voorstellen dat het lastig is om binnen een jaar een nieuwe game te maken met nieuwe functies en tegelijkertijd nog dingen te verbeteren in al bestaande spelmodes.

• LoneRanger
  • Niet online
quote:
Crysania schreef op zondag 11 september 2011 @ 12:35:
[...]

Dat scorebord heeft bij mij ALTIJD goed gewerkt. als iemand disconnect update hij je scorebord inderdaad niet maar als je daarna nog 1 potje speelt worden alle 2 de partijen in eens toegevoegd. daar kan ik wel mee leven.

mooier zou inderdaad zijn dat als de andere disconnect dat je dan gewoon een melding krijgt: disconnect van tegenpartij, je hebt met 3-0 gewonnen. en dat de tegenpartij dit ook te zien krijgt zodra hij zijn fifa weer opstart.
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. ;)
Er zit zo'n scorebord in het spel voor je de Arena in gaat volgens mij en op dat scorebord kun je dan zien wie het snelste doelpunt heeft gemaakt of van welke grootste afstand etc.
Een vergelijk dus tussen al je vriendjes in de diverse facetten van Fifa.
Daar kun je dus door de diverse stats scrollen maar ruim de helft van die stats werken niet bij mij.

Jij bedoelt dat schermpje wat je krijgt na een wedstrijd met o.a. het aantal behaalde punten waarvan ik snap dat je het niet te zien krijgt als je tegenstander een dc doet/krijgt.

• YouR
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16-07 15:18
Weet iemand waar je een pre-order bonus krijgt (iets met ultimate team pack ofzo) ben daar al naar op zoek geweest, maar nog niet gevonden :'(

• Kaap
Dat arena scorebord werkt bij mij anders wel hoor.

• Crysania

Crysania

fka THE_CR0SS

quote:
LoneRanger schreef op zondag 11 september 2011 @ 13:24:
[...]

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. ;)
Er zit zo'n scorebord in het spel voor je de Arena in gaat volgens mij en op dat scorebord kun je dan zien wie het snelste doelpunt heeft gemaakt of van welke grootste afstand etc.
Een vergelijk dus tussen al je vriendjes in de diverse facetten van Fifa.
Daar kun je dus door de diverse stats scrollen maar ruim de helft van die stats werken niet bij mij.

Jij bedoelt dat schermpje wat je krijgt na een wedstrijd met o.a. het aantal behaalde punten waarvan ik snap dat je het niet te zien krijgt als je tegenstander een dc doet/krijgt.
Nee ik heb het echt over het arena scorebord. zaken die je haalt in een potje die resulteerd in een disconnect komen NIET in dit scorebord. je online ranking blijft echter wel ergens anders opgeslagen want als je daarna nog een potje speelt komt je actuele ranking wel in het arena scorebord te staan.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

quote:
YouR schreef op zondag 11 september 2011 @ 17:45:
Weet iemand waar je een pre-order bonus krijgt (iets met ultimate team pack ofzo) ben daar al naar op zoek geweest, maar nog niet gevonden :'(
Bartsmit.com, Bol.com, dat zijn sites waar ik aan zou denken om te kopen + ze hebben daar die pre-order bonus. Ik denk zelf dat Bartsmit ook wel de pre-order bonus heeft als je het in de winkel gaat pre-orderen ..

Pagina: 1 2 3 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sport

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True