Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:18
Mede-auteur:
  • MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-04 22:58

MyUtd4Life

Afbeeldingslocatie: http://img824.imageshack.us/img824/7315/fifa12info.png

Een nieuw deel van FIFA betekent verbeteringen, hier vind je een handig overzicht. Alle informatie is van FIFA Benelux en de officiële EA Sports site gebruikt. Enkel de tot op heden bevestigde feiten zal je in deze post tegen komen.

Release informatie:
De immens populaire sportgame zal verschijnen op de Playstation 3, Xbox 360, PC, PSP, Wii, Nintendo 3DS, Playstation 2, iPhone, iPad en zal zijn eerste opwachting maken voor de MAC. Of FIFA 12 ook op de nieuwe PSVita komt is nog niet bekend.

Datum demo: 13 september
Demo download: klik!
Release datum: Op 27 september 2011 in de Verenigde Staten en 29 september 2011 voor Europa

Features:
PC-versie identiek aan de console.
De PC-versie zal op dezelfde engine draaien als die van de Xbox 360 en Playstation 3.

Tactische verdedigingsopties (Tactical Defending)
Verdedigen is nu net zo belangrijk als in het echte voetbal. De tactische verdedigingsopties zorgen voor een compleet nieuwe aanpak bij het verdedigen: positie kiezen, passes onderscheppen en tackelen tellen allemaal even zwaar mee. Tactiek en timing zijn cruciaal.

Precisiedribbels (Precision Dribbling)
Geniet van nieuwe manieren om tegenstanders te passeren. Je krijgt meer tijd aan de bal om beslissingen te nemen en je bepaalt zelf het tempo van het spel. Gebruik korte dribbels in de kleine ruimte, op de vleugels en zelfs bij het afschermen van de bal voor een tegenstander.

Player Impact Engine
Ervaar hoe spelers elkaar in het echt uitdagen, om balbezit vechten, en fysieke confrontaties aangaan. Spelers voelen zich sterker aan de bal, en duwen en trekken in de strijd om balbezit. Bij elk contact zijn er oneindig veel natuurlijke en geloofwaardige gevolgen.

EA Sports Football Club voor FIFA 12
A heeft erg veel werk in FIFA12 gestopt. Naast de nieuwe gameplay, de verbeterde managermode en de andere nieuwe features, probeert de gameontwikkelaar nu ook de echt wereld aan FIFA te koppelen. Dit doen ze door middel van ‘EA Sports Football Club’, een systeem dat je profiel linkt aan je vrienden én aan jouw favoriete club.

Elke keer als je FIFA speelt, ga je xp -ervaringspunten- verdienen, waardoor je FIFA level stijgt. In een speciaal menu kan je zien hoe goed je het doet, en je kan ook de verwezenlijkingen van je vrienden op de voet volgen. Het hele jaar door zal EA challenges beschikbaar maken die recht uit de actualiteit komen. Heeft Arsenal net nipt verloren van Manchester United? Speel de match opnieuw, en zorg ervoor dat Arsenal wint!

Hiernaast zal er ook een online competitie plaatsvinden tussen alle clubs die in FIFA12 te vinden zijn. Jij kiest je favoriete team, en alle xp-punten van alle spelers die dat team kiezen, worden opgeteld. Uiteraard is het de bedoeling dat je jouw team mee naar de eerste plaats probeert te brengen. Let wel op, niet de club met de meeste aanhangers wint, maar de club met het hoogste gemiddelde aan xp! Elke week begint deze competitie opnieuw.
Vernieuwde menu's
Al jaren werd in de FIFA game een verticaal menu gebruikt, echter zal dit veranderen in FIFA 12. Met de komst van het nieuwe horizontale menu en een verbeterde snelheid tussen de modus in zal de FIFA-gamer dit als zeer prettig ervaren.

Nieuwe commentatoren
Alan Smith zal de taken overnemen van Andy Gray die jarenlang commentaar leverde bij de FIFA game. Tevens is het dit jaar voor het eerst mogelijk om uit twee teams van Engelse commentatoren te kiezen. Martin Tyler en Alan Smith vormen samen en een team en de andere twee zijn Clive Tyldesley en Andy Townsend. Je kan dus gewoon zelf beslissen welke commentatoren jij in je wedstrijd wilt hebben.

Nieuwe ''Head-to-Head mode''
Er zijn tien divisies om doorheen te spelen met tien wedstrijden in elk seizoen voordat je promotie maakt of juist niet. Skill Points of dergelijke zijn niet aanwezig, het is gewoon 3 punten bij winst en je kan op elk moment uit het seizoen stappen als je wilt. Aan het eind van het seizoen is er een cup competitie, dus mocht je niet meer kans maken op promotie dan kan je daar nog voor spelen.

FIFA 12 demo
Op 13 september zal de demo te downloaden zijn voor de PC, Playstation 3 en Xbox 360. En inmiddels zijn er al wat meer details over de demo bekend gemaakt. Zo zal men kunnen spelen met Barcelona, Arsenal, Manchester City, Marseille, Borussia Dortmund en AC Milaan. De wedstrijden van 3 minuten per helft zullen worden afgewerkt in het Eithad Stadium, het stadion van Manchester City.

Aanbevolen systeem eisen
Processor: Intel Core 2 Duo 2,4 GHz
Besturingssysteem: Windows XP, Windows Vista, Windows 7
Werkgeheugen/RAM: 2 GB
Grafische kaart: videokaart met minimaal 256 MB videogeheugen of meer en moet Shader Model 3.0 of hoger ondersteunen (bijvoorbeeld, ATI Raderon HD 2900, GF 8800 GT etc)

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/06/5859731628_12aa6a01d4_b-150x150.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/06/5802812001_f5a4920432_b-150x150.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/06/FC4-150x150.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/05/FIFA12_NG_Bendtner_header_againstgoalie_WM-150x150.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/05/FIFA12_NG_Benzema_Headerinbox_WM-150x150.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/06/FC2-150x150.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/07/FIFA12_PC_NewCastle_header_WM_lores-150x150.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/07/FIFA12_PS3_Ameobi_jump_for_ball-150x150.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/07/FIFA12_PS3_Song_header-150x150.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/07/FIFA12_PS3_Wilshere_shot_on_net-150x150.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/07/FIFA12_X360_Drogba_jump_over_tackle-150x150.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/07/FIFA12_PS3_Juventus_Stadium_Day-150x150.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/07/FIFA12_PS3_Juventus_Stadium_Night_crop-150x150.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/07/FIFA12_PS3_Juventus_stadium_pitch_topview-150x150.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/screenshots/2011/07/FIFA12_PS3_Juventus_stadium_topview-150x150.jpg

Meer screenshots zijn te vinden op de genoemde sites in de bronnenlijst.

Video's
FIFA 12 video's (oudste video staat bovenaan de lijst, nieuwste (uiteraard) van onderen.)
FIFA 12 Player Impact Engine trailer [HD]
FIFA 12 E3 2011 Exclusive Trailer [HD]
FIFA 12 E3 Promo Extended
FIFA 12 EA Press Conference
FIFA 12 Innovations Interview with David Rutter
FIFA 12 Q&A | Core Gameplay [HD]
FIFA 12 Q&A | EA SPORTS Football Club [HD]
FIFA 12 Q&A | Visual Presentation [HD]
FIFA 12 Q&A | Your Wishlist [HD]
FIFA 12 On Nintendo 3DS - Producer Interview [HD]
FIFA 12 3DS Footage From E3 [HD]
FIFA 12 Producer Interview: Player Impact Engine [HD]
FIFA 12 Producer Video: Pro Player Intelligence [HD]
FIFA 12 at EA PWNED [HD]
FIFA 12 at EA PWND Part II [HD]
FIFA 12 Pro Player Intelligence: Vision [HD]
FIFA 12 Manchester City Trailer
FIFA 12 Award Winner video [HD]
Interview with Martin Tyler and Alan Smith
FIFA 12 Kaka Interview
FIFA 12 Rooney Zavvi Exclusive trailer [HD]
IFA 12 Gamescom Gameplay Trailer [HD]
FIFA 12 Gamescom Q&A With David Rutter [HD]
FIFA 12 Gameplay from GamesCom '11 [HD]

Bronnen / Handige links
- EA Sports
- FIFA Benelux (Ook op YouTube &Twitter)
- Producer van FIFA, David Rutter @ruttski
- Romily Broad, de Community Manager van FIFA @RomilyBroad

[PC] Fifa 2012 clubtopic
[Xbox360] Het Fifa 12 Clubtopic
[PS3] Het Fifa 2012 clubtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wellicht een aardig toevoeging aan de starpost:

[PC] Fifa 2012 clubtopic
[Xbox360] Het Fifa 12 Clubtopic
[PS3] Het Fifa 2012 clubtopic

Het PS3 topic stond er al in maar de andere 2 mistte je nog.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:29
Vreemd. Ik had iedere keer disconnects in Ultimate Team. Toen heb ik m'n PS3 een static-ip gegeven en in DMZ gezet. Vervolgens UPnP op 'enable' gezet. Maar dat had allemaal geen zin. Ik bleef disconnects houden.

Nu heb ik als laatste poging maar de firmware van m'n router (Linksys WRT54G) geupdate naar de nieuwste firmware. Net een paar potjes gespeeld en geen disconnects. Fingers crossed..

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rimostiq
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-04 01:26
Klein vraagje, krijg namelijk heel wat verschillende antwoorden als ik erop google.

Ik wil dus met een vriend van mij online 2vs2 doen, maar ook regelmatig via dezelfde Xbox360. Via 2 verschillende Xbox'en en dus Gamertags met live is dit dus zeker mogelijk. Maar is dit dus d.m.v. gewoon een gast toe te voegen op dezelfde Xbox360 ook mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Lee245 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:34:
[...]

Best aardig team qua individuele spelers, alleen wat onderlinge samenhang zou geen kwaad kunnen. Ook zou ik een aantal spelers eens wat rust gunnen.
Inmiddels vandaag het een en ander aangepast. Wat zeg je ervan?

Ultimate Team Uncharted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:56
Heb ook maar een gloednieuw team gekocht was uitgekeken op de Bundesliga

Heb nu een Serie A team gemaakt bevalt veel beter meer snelheid en technische voetballers.

Pizza FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
EASPORTSFIFA EA SPORTS FIFA
FUT 12 players - are you a Wi-Fi user experiencing disconnects at the end of matches? Try this workaround: http://forum.ea.com/uk/posts/list/1009732.page

[ Voor 15% gewijzigd door Wii4all op 25-10-2011 09:49 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Ik ben voorlopig even klaar met Fifa12. Speel met Ajax in het 2e seizoen. Ging onwijs goed, ik won van Az, Twente, Psv, Feyenoord, groningen, heerenveen, allemaal achter elkaar. Het ging allemaal vrij soepel met meestal wel 3 of 4 doelpunten verschil. Sta ik boven aan. Daarna tegen vvv, ado, roda, excelsior, heracles, nec verlies ik allemaal. Ik maakte echt geen schijn van kans meer. Geen aanval ging meer, als ik al vrij voor de keeper stond ging de bal elke keer 'heel' toevallig tegen de paal of lat, terwijl ik niks anders deed als voorheen met schieten. Tactiek meerdere keren aangepast, andere spelers erin met meer snelheid, het mocht allemaal niet baten.

Dat je 1 of 2 keer (terecht) verliest vind ik niet erg. Maar als je 6 wedstrijden opeens verliest (4wedstrijden gewoon echt van de mat getikt) dan verlies ik een beetje mijn geloofwaardigheid in het spel... Het zal best wel eens een aantal wedstrijden wat minder gaan, maar dat zo enorm kansloos ben tegen teams die 3x mindere spelers in hun team hebben als ik vind ik erg apart...

Dus het spel maar even aan de kant gelegd en we zien we weer wanneer die de PS3 in mag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:29
wizzlewaxx schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:13:
Ik ben voorlopig even klaar met Fifa12. Speel met Ajax in het 2e seizoen. Ging onwijs goed, ik won van Az, Twente, Psv, Feyenoord, groningen, heerenveen, allemaal achter elkaar. Het ging allemaal vrij soepel met meestal wel 3 of 4 doelpunten verschil. Sta ik boven aan. Daarna tegen vvv, ado, roda, excelsior, heracles, nec verlies ik allemaal. Ik maakte echt geen schijn van kans meer. Geen aanval ging meer, als ik al vrij voor de keeper stond ging de bal elke keer 'heel' toevallig tegen de paal of lat, terwijl ik niks anders deed als voorheen met schieten. Tactiek meerdere keren aangepast, andere spelers erin met meer snelheid, het mocht allemaal niet baten.

Dat je 1 of 2 keer (terecht) verliest vind ik niet erg. Maar als je 6 wedstrijden opeens verliest (4wedstrijden gewoon echt van de mat getikt) dan verlies ik een beetje mijn geloofwaardigheid in het spel... Het zal best wel eens een aantal wedstrijden wat minder gaan, maar dat zo enorm kansloos ben tegen teams die 3x mindere spelers in hun team hebben als ik vind ik erg apart...

Dus het spel maar even aan de kant gelegd en we zien we weer wanneer die de PS3 in mag ;)
wellicht was je niet in vorm 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
wizzlewaxx schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:13:

Lijkt een beetje op het UT chemistry verhaal.
Als je chemistry laag is gaan de ballen er niet in die er normaal makkelijk in gaan.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:46
LuPo schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:23:
[...]

Inmiddels vandaag het een en ander aangepast. Wat zeg je ervan?

Ultimate Team Uncharted.
Ziet er goed uit! Ik zou wel. Carlos Eduardo op RAM zetten.
Verder nog een goede spits (Pato), CB (Luiz/Silva), CDM (Ramires) en RB (Maicon/Alves) halen, maar daar was je waarschijnlijk al mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:44

Koppensneller

winterrrrrr

Wii4all schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:33:
[...]

Lijkt een beetje op het UT chemistry verhaal.
Als je chemistry laag is gaan de ballen er niet in die er normaal makkelijk in gaan.
Speelt chemistry eigenlijk een rol in de Career mode? Want wat hier boven beschreven werd (slechte runs, soms bijna onmogelijk om te winnen) komt mij wel bekend voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Xenophoben schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:08:
[...]

wellicht was je niet in vorm 8)7
Haha was het maar zo. Kijk 1 of 2, naja maximaal 3 wedstrijden uit vorm kan ik begrijpen. Maar zoveel wedstrijden achter elkaar echt machteloos verliezen vind ik wel wat ver gaan hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
KoppenSneller schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:59:
[...]

Speelt chemistry eigenlijk een rol in de Career mode? Want wat hier boven beschreven werd (slechte runs, soms bijna onmogelijk om te winnen) komt mij wel bekend voor...
NEE. Soms als je nieuwe aankopen hebt gedaan speel je de eerste wedstrijden wat minder en na een aantal wedstrijden gaat het wat vloeiender, althans, dat is mijn ervaring. Voor de rest speelt het in principe geen rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Lee245 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:55:
[...]

Ziet er goed uit! Ik zou wel. Carlos Eduardo op RAM zetten.
Verder nog een goede spits (Pato), CB (Luiz/Silva), CDM (Ramires) en RB (Maicon/Alves) halen, maar daar was je waarschijnlijk al mee bezig.
Klopt. Montillo staat er nog even in omdat ik een trophy wil halen waarbij een speler 100 wedstrijden moet hebben gespeeld. ;)

Met de andere spelers ben ik inderdaad al bezig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-04 07:46
Is er ook een patch, om de speeltijd van wedstrijden te veranderen?

Nu is het kortst: 2x 4 minuten.
Ik zou bijvoorbeeld net zoals vroeger, graag 2x 2 minuten willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 15-04 08:56
Over dat "opeens alles verliezen", dat zit gewoon in dit spel, nog veel erger dan anders. Ik merk het offline, ik merk het tegen vrienden en ik merk het online.

Zit in divisie 7 en begon gewoon prima, hoefde nog maar 2 keer te winnen in 5 wedstrijden om naar 6 door te gaan. In de volgende wedstrijd begonnen de commentaar gevers al te roepen dat ik het moeilijk ging krijgen om nog te promoveren, wat ik al raar vond omdat 'projection' gewoon vanaf het begin al op promotion stond en ik dus 5 wedstrijden kans had om 6 puntjes te pakken... Nu lijkt dat het spel gewoon beslist heeft dat ik dit seizoen niet ga promoveren, hoe goed ik ook speel. Heb ze alle 5 verloren, alle 5 net zo lullig, alle 5 door dezelfde 'fout', die ik zo zal uploaden. Aanvaller speelt een lob naar voren, mijn verdediger kiest uit twee opties:
(1) uit zijn neus vreten en gewoon blijven staan, en dan eens langzaam joggend achter de verdediger aan lopen,
(2) eerst het licht uit z'n ogen rennen en de aanvaller zo gemakkelijk voorblijven, en dan in de laatste 2 meter ineens inhouden zodat de aanvaller door me heen kan wandelen en de bal vrij op doel kan schieten.

Jij bepaalt niet wie wint, het spel bepaalt dat :)

Nu overdrijf ik misschien, maar het voelt toch echt zo...

Het staat er helaas net niet op, maar in de eerste 1-2 seconden zie je mijn verdediger gewoon rustig "uit lopen" in plaats van achter de aanvaller aan gaan.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/99944225
Dit was al 3-4 seconden gaande, als hij gewoon meteen begint te rennen dan houdt hij hem gemakkelijk bij, maar nee, dat gebeurt dus niet... En nee, ik kon die speler niet selecteren, niet met de shoulder button en ook niet met de stick, op zo'n moment werkt selecteren gewoon absoluut niet totdat de bal aan de grond is ofzo en dan is het te laat...
Andersom komt nog meer voor waar de aanvaller wel rent en dan op het laatst duidelijk inhoudt (en net zo langzaam gaat lopen als hier in het begin van de video) waardoor de aanvaller de bal met de borst aanneemt terwijl hij ACHTER mijn verdediger staat 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door NickThissen op 25-10-2011 19:38 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr4nnel
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-04 10:50
Jij snapt zelf ook wel dat als je vijf wedstrijden de tijd hebt om 6 punten te pakken, dat je jezelf verwijten moet maken en niet het spel:P, maar bij dat incident met Benzema moet ik je wel gelijk geven.

Ik begrijp niet helemaal waarom je die back geselecteerd had in de eerste plaats, maar het is wel hemeltergend vervelend als de A.I. niet eens begrijpt dat je vol achter een aanvaller aan moet.

Ontopic: Ik vind het zelf wel een spel dat gewoon fijn speelt, maar looplijnen zijn soms best wel slecht. Soms moet je ook constant de 'wegstuur-knop' gebruiken om wat mannetjes mee te krijgen in de aanval.

Fifa geeft me altijd het gevoel, dat je niet het spel moet masteren, maar de A.I. door en door moet leren kennen. Dat is eigenlijk niet hoe het zou moeten zijn, maar ik vind het wel een prima spel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tr4nnel schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:45:
Jij snapt zelf ook wel dat als je vijf wedstrijden de tijd hebt om 6 punten te pakken, dat je jezelf verwijten moet maken en niet het spel:P, maar bij dat incident met Benzema moet ik je wel gelijk geven.

Ik begrijp niet helemaal waarom je die back geselecteerd had in de eerste plaats, maar het is wel hemeltergend vervelend als de A.I. niet eens begrijpt dat je vol achter een aanvaller aan moet.
Ja vandaar dat ik ook zeg dat ik overdrijf in die post, maar dan nog is het wel heel toevallig allemaal dat ik 5 wedstrijden op rij verlies en alle 5 net zo lullig met van deze acties. Het voelt voor mij gewoon alsof er maar twee opties zijn:
- Een team is de hele wedstrijd lang in het voordeel (soms ik, soms de tegenstander),
- Beide teams gaan vrij gelijk op, tot in de laatste 5 minuten in een team ineens ALLES maar dan ook echt ALLES mis gaat (denk terugspeel ballen op de keeper die de bal laat rollen of een corner weg geeft, paasjes die 180 graden de andere kant op gaan, mensen die geen bal kunnen aannemen, etc) en dan nog met 3-0 verliest...

En dat vergalt het spel plezier gewoon enorm. Als ik in het voordeel lijk te zijn vind ik het vervelend voor de tegenstander, als ik in het nadeel ben is het gewoon de hele wedstrijd uitkijken naar alles dat fout gaat, en als het een keer een leuke wedstrijd is dan is het altijd wachten op die laatste paar minuten waar het vaak ineens helemaal om gaat, als je na een leuke wedstrijd 1-1 in de 95e minuut nog even 2-1 tegen krijgt onverdiend dan is dat gewoon zuur...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-03-2024
Removed.

[ Voor 98% gewijzigd door bloodyus op 08-01-2021 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik zoek een speler meestal op de transfer markt op voordat ik hem vanuit de trade pile op die markt zet.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:11
Ik heb trouwens nog steeds een mailtje met een pre-order code voor jaar lang FUT gold packs.

Ik meen dat ik daar geen ene moer aan heb voor in mijn manager mode of mijn virtual pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Kaap schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:10:
Ik heb trouwens nog steeds een mailtje met een pre-order code voor jaar lang FUT gold packs.

Ik meen dat ik daar geen ene moer aan heb voor in mijn manager mode of mijn virtual pro?
Klopt, zijn alleen voor de FuT mode.
Dus kun je of zelf gebruiken of een vriend ofzo blij mee maken :)

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:11
Demoterror schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:19:
[...]

Klopt, zijn alleen voor de FuT mode.
Dus kun je of zelf gebruiken of een vriend ofzo blij mee maken :)
Ook mensen die al zon gold package code hebben gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:04
Laatst las ik iets over die toernooien waar je $ 20 kunt winnen. Jullie hebben die uit laten betalen, is dit al gelukt? Ik kreeg net een mail waar het volgende in staat: P.S. To withdraw winnings from any free tournament, you must first play four (4) cash games (in Series Tournaments or head-to-head matches) totaling a minimum of $20. Let it ride!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Kaap schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:10:

Ik houd me aanbevolen. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Laatst online: 17-02 10:29
Gait schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 00:19:
Laatst las ik iets over die toernooien waar je $ 20 kunt winnen. Jullie hebben die uit laten betalen, is dit al gelukt? Ik kreeg net een mail waar het volgende in staat: P.S. To withdraw winnings from any free tournament, you must first play four (4) cash games (in Series Tournaments or head-to-head matches) totaling a minimum of $20. Let it ride!
Waar heb je die match gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 20:32
Ik heb FIFA 12 in de pre-order besteld, en heb toen een code gekregen voor het eerste FUT pack. Hoe krijg ik nu de rest van de codes (iedere maand een gold pack)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoadje
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-01-2022
Er!k schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:52:
Ik heb FIFA 12 in de pre-order besteld, en heb toen een code gekregen voor het eerste FUT pack. Hoe krijg ik nu de rest van de codes (iedere maand een gold pack)?
Als je een pre-order code ingevuld hebt, krijg je elke eerste dag van de maand de packs bijgeschreven op je account. Dus dan staan ze op je te wachten als je FUT opent. Daar hoef je verder niks meer voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 20:32
Ok, bedankt voor het antwoord! Dan maar even 1 november afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:08
verdomme... net 2 potjes online gespeeld met contant haperingen. Mijn connection is goed, zoals altijd...

aanmelden bij EA enzo duurde ook al lang, hebben meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik had er vanmiddag juist geen last van voor een keer, maar vaak is het inderdaad bagger. Laatst nog een wedstrijd gespeeld waar de eerste helft prima was, en de tweede helft niet te spelen. Constant haperingen en de hele tijd een vertraging van een seconde of 2. Dacht dat hij het zelf aan het doen was op een of andere manier (gebeurde precies na rust en ik maakte vlak voor rust 2-1) maar blijkbaar had hij na de wedstrijd juist het idee dat ik dat aan het doen was... Lijkt me dus niet dat het met opzet was, maar het was wel raar :S

Overigens gisteren een leuk momentje, helaas is de replay editor zo bagger als maar kan en kan ik het niet goed in beeld brengen (met Orbit camera kun je draaien en zoomen wat je wilt, zodra je gaat opslaan pakt hij altijd dezelfde stand ofzo :/):
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/100128433
Was een voorzet, keeper wil hem achter de lijn tikken maar tikt hem tegen de lat aan. De bal kaatst van de lat weer tegen de borst van de keeper op en stuit zo een paar keer over de lijn. Ik had de bal er in kunnen lopen maar m'n speler struikelt over de keeper en een verdediger kan hem eruit halen.

Later in de replay kon je zien dat de bal duidelijk over de lijn was maar ik kreeg toch echt geen doelpunt :-( Het moment waar hij de grond raakte zat denk ik 85% van de bal over de lijn, en het aanrakingspunt met de bal was gewoon ACHTER de witte lijn, als dat geen doelpunt is weet ik het ook niet meer...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Waar ik me behoorlijk aan kan storen is het feit dat een tweede of derde wedstrijd achter elkaar ineens sneller gaat waarbij het lijkt of de speel snelheid op "snel" staat in plaats van normaal. Dit ervaar ik soms als ik een offline seizoen speel, maar ook online (zowel drie wedstrijden op rij tegen een andere tegenstander als via "revanche" tegen dezelfde). Zelfs als ik de instellingen voordat ik via 1-tegen-1 een tegenstander zoek aanpas en controller of de snelheid op "normaal" staat, komt dit voor. Eigen nooit de eerste wedstrijd op een avond, maar altijd de tweede of derde..

Bijzonder merkwaardig en irritant. Meer mensen die dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
@NickThissen: waarom wordt er [af]gefloten dan?

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:38
Sja, pace maakt toch wel uit:

http://www.ea.com/uk/foot...am/show-off#iz26hIPJbbOPG

Premier League team verkocht aangezien dat echt voor geen meter voetbalde. Nu weer ruim 500.000 coins op de bank.....Ga het maandag opmaken aan IF Doumbia's, hopelijk zijn die dan gezakt naar 50.000. Dan even 3 weken verwachten en hopelijk verkopen voor 80.000 per stuk. Als het dan dus volgens mijn plan loopt heb ik daarna 800.000 coins :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
LoneRanger schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:20:
@NickThissen: waarom wordt er [af]gefloten dan?
Dat is altijd in een replay geloof ik. Het was in ieder geval geen goal, je ziet de verdediger toch met de bal weglopen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Dersan schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:24:
Sja, pace maakt toch wel uit:

http://www.ea.com/uk/foot...am/show-off#iz26hIPJbbOPG

Premier League team verkocht aangezien dat echt voor geen meter voetbalde. Nu weer ruim 500.000 coins op de bank.....Ga het maandag opmaken aan IF Doumbia's, hopelijk zijn die dan gezakt naar 50.000. Dan even 3 weken verwachten en hopelijk verkopen voor 80.000 per stuk. Als het dan dus volgens mijn plan loopt heb ik daarna 800.000 coins :).
[n00b] Wat zijn IF Doumbia's? [/n00b]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
LuPo schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:58:
[...]

[n00b] Wat zijn IF Doumbia's? [/n00b]
Doumbia is de spits van CSKA Moscow en IF betekend ''In Form'' (in vorm) dus als een speler een goede week heeft gehad in het echte voetbal krijg je in UltimateTeam van die zwarte kaartjes die zijn meer waard en zeldzamer en de overall ''skills'' van die speler zijn iets hoger dan de standaard variant van de zelfde speler.

[ Voor 11% gewijzigd door Nix_R op 28-10-2011 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
NickThissen schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:00:
Ik had er vanmiddag juist geen last van voor een keer, maar vaak is het inderdaad bagger. Laatst nog een wedstrijd gespeeld waar de eerste helft prima was, en de tweede helft niet te spelen. Constant haperingen en de hele tijd een vertraging van een seconde of 2. Dacht dat hij het zelf aan het doen was op een of andere manier (gebeurde precies na rust en ik maakte vlak voor rust 2-1) maar blijkbaar had hij na de wedstrijd juist het idee dat ik dat aan het doen was... Lijkt me dus niet dat het met opzet was, maar het was wel raar :S

Overigens gisteren een leuk momentje, helaas is de replay editor zo bagger als maar kan en kan ik het niet goed in beeld brengen (met Orbit camera kun je draaien en zoomen wat je wilt, zodra je gaat opslaan pakt hij altijd dezelfde stand ofzo :/):
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/100128433
Was een voorzet, keeper wil hem achter de lijn tikken maar tikt hem tegen de lat aan. De bal kaatst van de lat weer tegen de borst van de keeper op en stuit zo een paar keer over de lijn. Ik had de bal er in kunnen lopen maar m'n speler struikelt over de keeper en een verdediger kan hem eruit halen.

Later in de replay kon je zien dat de bal duidelijk over de lijn was maar ik kreeg toch echt geen doelpunt :-( Het moment waar hij de grond raakte zat denk ik 85% van de bal over de lijn, en het aanrakingspunt met de bal was gewoon ACHTER de witte lijn, als dat geen doelpunt is weet ik het ook niet meer...
Ken de spelregels! Een bal moet de lijn volledig gepasseerd zijn (dus niet 85% maar 100%) voordat er een goal toegekend wordt. Is in het echt ook. Dus het gaat niet om waar de bal de grond raakt, maar dat het hele speeltuig de lijn is gepasseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
psvjw schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:18:
[...]

Ken de spelregels! Een bal moet de lijn volledig gepasseerd zijn (dus niet 85% maar 100%) voordat er een goal toegekend wordt. Is in het echt ook. Dus het gaat niet om waar de bal de grond raakt, maar dat het hele speeltuig de lijn is gepasseerd.
Ik heb toch al twee keer meegemaakt (een keer in fifa11) dat de bal binnenkant paal raakte, over de lijn rolde, en via de andere paal weer eruit stuit, en dat telde wel als een goal. Die bal was never nooit 100% achter de lijn. En daarbij, wat tel je als de lijn, het midden van de lijn of telt de breedte van de lijn ook nog mee?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
De buitenste rand. De bal moet volledige OVER de lijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
NickThissen schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:11:
[...]

Ik heb toch al twee keer meegemaakt (een keer in fifa11) dat de bal binnenkant paal raakte, over de lijn rolde, en via de andere paal weer eruit stuit, en dat telde wel als een goal. Die bal was never nooit 100% achter de lijn. En daarbij, wat tel je als de lijn, het midden van de lijn of telt de breedte van de lijn ook nog mee?
De complete breedte van de lijn. Als je vanuit het veld gezien bij de rechter cornervlag gaat staan en je kijkt over de achterlijn naar het doel, moet de uiterst linkse kant van de bal, de uiterst rechtse kant van de lijn (evt denkbeeldig omhoog getrokken) hebben gepasseerd.

Duidelijker kan ik hem niet uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Laatst online: 02-07-2019
psvjw schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:06:
[...]

Duidelijker kan ik hem niet uitleggen.
Natuurlijk wel.

Bal over de lijn = doelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Of zoals de Fifa-commentator wel eens zegt: "The whole of the ball has to cross the whole of the line." :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Liteiten schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 08:58:
[...]
Natuurlijk wel.

Bal over de lijn = doelpunt.
Als hij zich al afvraagt welk deel van de lijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Laatst online: 10-05-2022
Hoe kun je bij be a pro mode beter worden. Ik ben nu 75 en scoor elke wedstrijd. maar ben te moe om 2 wedstrijden per week te spelen. verder heb ik het niveau omhoog gezet naar pro maar dan is in 1x mijn team heel slecht en krijgen we amper de bal. speel bij man U. Ook heb ik nog niet voor oranje kunnen spelen terwijl ik toch topscoorder ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Ik snap al jullie commentaar op de A.I. Zo frustrerend wanneer de bal achter de verdediging wordt gespeeld en jouw verdediger niet erachteraan sprint of gaat inhouden, ballen die van de borst springen in de voet van de tegenstander, verdedigers die (ala Fränkel, Kah) in de verdediging beginnen iedereen dollen erachter komen dat ze de bal niet kwijt kunnen en vervolgens weer terug lopen naar hun eigen doel en het weer opnieuw doen etc.
Dat je die 'wegstuur' knop moet gebruiken is natuurlijk ook te schandalig voor woorden...al helemaal wanneer je op de counter speelt.

Ik kan zo nog wel even doorgaan, ik denk gewoon dat deze dingen moeilijk te verhelpen zijn aangezien ze er altijd al ingezeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:13

inXs

known as inXs

Zo net ff zitten spelen, maar die wegstuur knop die vat ik nog niet helemaal (PS3), welke knop is dit nu?

Verder het online spelen, bij fifa 11 deed ik altijd quick online game, 1vs1 en dan uiteraard gewoon voor het klassement (de punten). Deze optie kon ik niet meer vinden op de ps3? Ik vind wel een een 1vs1 optie, maar deze is niet volgens klassement helaas...

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-03 22:10
soccerroos schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 13:15:
Hoe kun je bij be a pro mode beter worden. Ik ben nu 75 en scoor elke wedstrijd. maar ben te moe om 2 wedstrijden per week te spelen. verder heb ik het niveau omhoog gezet naar pro maar dan is in 1x mijn team heel slecht en krijgen we amper de bal. speel bij man U. Ook heb ik nog niet voor oranje kunnen spelen terwijl ik toch topscoorder ben.
Kijk eens naar je verdienstenboek en kom dan terug als je nog problemen hebt. Zilver = vanaf semi-pro, goud = vanaf wereldklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
inXs schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 22:30:
Zo net ff zitten spelen, maar die wegstuur knop die vat ik nog niet helemaal (PS3), welke knop is dit nu?

Verder het online spelen, bij fifa 11 deed ik altijd quick online game, 1vs1 en dan uiteraard gewoon voor het klassement (de punten). Deze optie kon ik niet meer vinden op de ps3? Ik vind wel een een 1vs1 optie, maar deze is niet volgens klassement helaas...
op de Xbox is het rechtershoulderbutton, dus ik gok L1.

Ik heb ook nog niet gevonden hoe je unranked speelt, maar waarom zou je dat willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

418O2 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 22:45:
[...]

Ik heb ook nog niet gevonden hoe je unranked speelt, maar waarom zou je dat willen?
Ik wil juist ranked spelen in een quick 1vs1 game ;)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Head2head Seasons is ranked. Het oude puntensysteem is eruit.

Via custom games kan je unranked matches spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266471

Aloha heb een vraagje.. Hoe krijg ik mijn poppetje waarmee ik in een profclub zit wat sneller beter?
Iemand tips...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
418O2 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 22:45:
[...]

R1 is het op de ps3.

Of was die l1 een grapje.

Dan gaat een speler diep

[ Voor 4% gewijzigd door Wii4all op 31-10-2011 11:07 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Anoniem: 266471 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:58:
Aloha heb een vraagje.. Hoe krijg ik mijn poppetje waarmee ik in een profclub zit wat sneller beter?
Iemand tips...
Tegen het boosting team spelen dat je kunt downloaden in het creation centre en in de instellingen kun je de schotkracht en dergelijke aanpassen voor zowel je eigen spelers als die van de cpu. Daarna gaat het een stuk eenvoudiger.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266471

PromoX schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:20:
[...]

Tegen het boosting team spelen dat je kunt downloaden in het creation centre en in de instellingen kun je de schotkracht en dergelijke aanpassen voor zowel je eigen spelers als die van de cpu. Daarna gaat het een stuk eenvoudiger.
Ok ik ken dat helemaal niet.. (heb het spel pas). Hoe kan mijn pop daar beter worden dan? door de tegenstander heel slecht et maken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Anoniem: 266471 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:01:
[...]

Ok ik ken dat helemaal niet.. (heb het spel pas). Hoe kan mijn pop daar beter worden dan? door de tegenstander heel slecht et maken ofzo?
een boosting team is een team waarbij alle spelers een ALG van 1 hebben. Daar kun je dus supermakkelijk tegen scoren, passeren enz. Daarmee haal je verdiensten (zie het verdienstenboekje van je Pro) en als je verdiensten haalt, word je prof beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Toen ik net online speelde, meldden de commentatoren netjes dat het Halloween was. Leuk detail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

SR8 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 05:22:
Head2head Seasons is ranked. Het oude puntensysteem is eruit.

Via custom games kan je unranked matches spelen.
mm dan moet je dus perse een seizoen spelen.... Dat is wel jammer, ik deed alleen maar 1vs1 ranked matches, gewoon lekker als ik zin had een potje... Of met een gast uiteraard, dat is er nu ook uit?...

[ Voor 6% gewijzigd door inXs op 31-10-2011 15:20 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
inXs schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:17:
[...]

mm dan moet je dus perse een seizoen spelen.... Dat is wel jammer, ik deed alleen maar 1vs1 ranked matches, gewoon lekker als ik zin had een potje... Of met een gast uiteraard, dat is er nu ook uit?...
maakt niet uit. Je hoeft niet alle wedstrijden achter elkaar te spelen. Je zit niet in een competitie waarbij je een lijstje met 9 tegenstanders ziet. Je speelt gewoon een wedstrijd tegen iemand uit dezelfde divisie en een team met hetzelfde aantal sterren. Win je 3 punten, gelijk 1 punten, verlies 0 punten. En dan moet je in 10 wedstrijden genoeg punten halen om je te handhaven of te promoveren.

Je speelt dus alleen voor je eigen aantal punten en dat is niet gerelateerd aan de tegenstanders welke je tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

inXs schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:17:
[...]
Of met een gast uiteraard, dat is er nu ook uit?...
Dat kan idd alleen nog maar unranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381927

Ik weet het nu echt helemaal zeker. Moeilijkheidsgraad is wat mij betreft echt te hoog, te moeilijk en te frustrerend. Het is gewoon onrealistisch als je tegen bijv. tegen NAC (!) speelt op Professioneel en je alle hoeken van het veld krijgt te zien. Serieus; aanvallen over een schijf of 20, kap en draaibewegingen á la Cruijff door prutsers als bijv. Lurling, lange ballen (lees: blind wegrossen uit de verdediging) die telkens preciés goed zijn, keepers met constant katachtige reddingen. Het zijn net een stelletje foutloze robots. Heb ook het gevoel dat de uitslag vooraf al zo'n beetje vaststaat. Altijd in de laatste minuten is de tegenstander gewoon niet te houden en krijg je al die opgesomde taferelen van hierboven. Geen enkele bal zal dan in jouw voordeel vallen. Heb zelfs een aantal herhalingen opgeslagen en een paar keer terug gekeken om mijn mening te bevestigen. FRUSTRATIE ALOM!

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 381927 op 31-10-2011 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333108

Anoniem: 381927 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:39:
Ik weet het nu echt helemaal zeker. Moeilijkheidsgraad is wat mij betreft echt te hoog, te moeilijk en te frustrerend. Het is gewoon onrealistisch als je tegen bijv. tegen NAC (!) speelt op Professioneel en je alle hoeken van het veld krijgt te zien. Serieus; aanvallen over een schijf of 20, kap en draaibewegingen á la Cruijff door prutsers als bijv. Lurling, lange ballen (lees: blind wegrossen uit de verdediging) die telkens preciés goed zijn, keepers met constant katachtige reddingen. Het zijn net een stelletje foutloze robots. Heb ook het gevoel dat de uitslag vooraf al zo'n beetje vaststaat. Altijd in de laatste minuten is de tegenstander gewoon niet te houden en krijg je al die opgesomde taferelen van hierboven. Geen enkele bal zal dan in jouw voordeel vallen. Heb zelfs een aantal herhalingen opgeslagen en een paar keer terug gekeken om mijn mening te bevestigen. FRUSTRATIE ALOM!
desalniettemin heb ik een vrijwel ongeslagen seizoen in de première league, met wigan atlantic, op professional.

je kan al je naar professional gaat de foutieve passes hoger zetten, de keeper slechter maken, de dekking lager zetten, vleugel dekking ook lager zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Bekende frustraties maar zoals WinAI hierboven al zegt, het is mogelijk.

Na een hobbelige start met evenveel frustraties uiteindelijk met Vitesse 3e geworden, op WorldClass. Passing error een paar tikjes omhoog en het wordt een stuk draaglijker. Het draaien en kappen van de AI is inderdaar het meest irritante, maar door wat minder te happen in de verdediging valt het vaak wel te bespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:47
Ik heb gisteren het eerste toernooi in FUT op professional gewonnen. Ik vond het verschil tussen semi pro en prof ook te groot in het begin. Na wat gewenning is het goed te doen. Heb ook een wedstrijd tegen flamengo gespeeld, maar Ronaldinho hield zijn trukendoos behoorlijk gesloten.

Happen moet je idd niet te vaak doen, alleen met absolute zekerheid. Met druk zetten kun je dan best vaak een foutieve pass afdwingen of een pass onderscheppen.

Het kan dus wel, maar zal ook behoorlijk wat tijd kosten.

Ik zit nu met het 'probleem' dat het spel aan het begin de hospitality instellingen synced. Daarin staan mijn voorzetten op handmatig, maar merk dat ik weer iets meer moet spelen voordat dat goed gaat komen. Ik zet het dan weer op semi, maar mag dit iedere keer doen. Optie gemist in het menu dat alles weer ge-upload moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
m4yall schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 07:50:
Ik heb gisteren het eerste toernooi in FUT op professional gewonnen. Ik vond het verschil tussen semi pro en prof ook te groot in het begin. Na wat gewenning is het goed te doen. Heb ook een wedstrijd tegen flamengo gespeeld, maar Ronaldinho hield zijn trukendoos behoorlijk gesloten.

Happen moet je idd niet te vaak doen, alleen met absolute zekerheid. Met druk zetten kun je dan best vaak een foutieve pass afdwingen of een pass onderscheppen.

Het kan dus wel, maar zal ook behoorlijk wat tijd kosten.

Ik zit nu met het 'probleem' dat het spel aan het begin de hospitality instellingen synced. Daarin staan mijn voorzetten op handmatig, maar merk dat ik weer iets meer moet spelen voordat dat goed gaat komen. Ik zet het dan weer op semi, maar mag dit iedere keer doen. Optie gemist in het menu dat alles weer ge-upload moet worden?
Als je gewoon in main menu de instellingen weer naar semi zet en dan je profiel opslaat, zou het goed moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Lee245 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:52:
[...]

Als je gewoon in main menu de instellingen weer naar semi zet en dan je profiel opslaat, zou het goed moeten gaan.
Thanks, zal dit eens proberen vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-04 15:18

Bananenspin

Omdat het kan

Anoniem: 104511 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:20:
Bekende frustraties maar zoals WinAI hierboven al zegt, het is mogelijk.

Na een hobbelige start met evenveel frustraties uiteindelijk met Vitesse 3e geworden, op WorldClass. Passing error een paar tikjes omhoog en het wordt een stuk draaglijker. Het draaien en kappen van de AI is inderdaar het meest irritante, maar door wat minder te happen in de verdediging valt het vaak wel te bespelen.
Dus wat jullie zeggen je moet de AI iets minder beter maken? Ik zag dat altijd als cheaten maar ik irriteer me ook wanneer ik niet win van een klein rot team en mijn voorzetten niet eens goed voorkomen.. ze landen altijd naar de voet nooit naar het hoofd 8)7

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Als m'n zoon Fifa 12 wil spelen, zegt Fifa via Origin dat er een update gedownload moet worden, zo'n 20 Mb. Prima. Als de update klaar is, vraagt 'ie echter wéér om de update... en zo gaat dat nu al tig keer door...!

Iemand enig idee wat hier aan de hand is en (belangrijker) hoe mijn zoon Fifa 12 gewoon weer kan spelen...?

Ah, we proberen ff de tip uit die hier staat: blijkt een Origin foutje te zijn:

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/15/7672650.page

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 01-11-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-03 14:09
Vandaag weer 2 pakketjes gekregen voor FUT, nice! :) Ik kende het hele FUT nog niet (dat zat ook in Fifa11??) maar vind het wel echt heel tof! Op deze manier leer je voetballers van de hele wereld een beetje kennen. Toch vind ik het wel lastig om een team te maken die allemaal een zelfde opstelling willen etc, maar om daarmee te stoeien is en blijft een leuke uitdaging! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Jeroen04 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:49:
Vandaag weer 2 pakketjes gekregen voor FUT, nice! :) Ik kende het hele FUT nog niet (dat zat ook in Fifa11??) maar vind het wel echt heel tof! Op deze manier leer je voetballers van de hele wereld een beetje kennen. Toch vind ik het wel lastig om een team te maken die allemaal een zelfde opstelling willen etc, maar om daarmee te stoeien is en blijft een leuke uitdaging! :)
Makkelijkst is om te gaan voor spelers met dezelfde nationaliteit of divisie.
De rest op de bank of op de trade pile zetten.

Met dat geld kun je de gaten in je opstelling vullen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Laatst online: 23-03 14:09
Wii4all schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:51:
[...]
Makkelijkst is om te gaan voor spelers met dezelfde nationaliteit of divisie.
De rest op de bank of op de trade pile zetten.

Met dat geld kun je de gaten in je opstelling vullen.
Ben ik ook mee bezig en wil ook prima, maar het mooiste zou zijn om ook spelers te hebben die (bijv) allemaal 4-3-3 spelen, incl coach (toch?). Verder heb ik heel veel spelers die ik allemaal zou kunnen verkopen, maar nog niet heb gedaan omdat ik er toch bijna niks voor krijg. Ik heb bijv. Vucinic (Juventus), maar die raak ik niet eens kwijt voor 500...

Edit: Ik ben trouwens erg benieuwd naar teams van anderen!
Mijn zilveren team: http://www.ea.com/soccer/...am/show-off#kr0WvHvMbbENP
Mijn gouden team ben ik nog mee aan het klooien, zal ik snel ook uploaden. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Edzeau op 01-11-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Ik heb op dit moment iets van 6 selecties.
5x goud en 1x brons

1 echt A team, met de beste spelers voor iedere positie, teamgeest redelijk (60 oid)
1 B team, voor de net niet spelers zodat de conditie niet alleen maar omlaag gaat van het A team
1 NL Team, teamgeest 100, maar de echte toppers ontbreken nog. Van Pers, VDV enz zijn echt duur..
1 Brasil team, nog niet compleet. Heb Ronaldinho, Kaka, Neymar en Marcelo. Daarnaast nog wat relatief onbekende middenvelders. Wel leuk om dit team ook compleet te maken.
1 Premier league team, maar dit is zo'n matig team dat ik het ga verkopen.

Het bronzen team is een verzameling van alles en nog wat. Zit geen lijn in, is puur voor de bronzen uitdagingen.

Huntelaar heeft trouwens een best schot in zijn benen. Vanuit veel hoeken vliegen de ballen er goed in en hij is niet prijzig :)

Edit:
Positite probeer ik ook bijna allemaal op 4-3-1-2 te krijgen, maar als een verdediger 4-3-2-1 heeft is het ook wel groen, maar niet lichtgroen. Bij de veilingen sorteer ik op mijn favoriete opstelling, maar uit de kaartpakketten kan ik ook genoegen nemen met andere posities en als het echt nodig is (dwz als de positie voor teamgeest rood is) een positiekaart te kopen.

Binnenkort zullen er ook op mij weer 3 pakketjes FUT liggen te wachten ivm de pre-order code. Ben benieuwd want het verschild altijd zo erg. Soms zitten er zelfs 3 zilveren items in die gouden paketten en de andere keer heb je wel een echte topper te pakken..

[ Voor 14% gewijzigd door m4yall op 01-11-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

We zoeken nog geïnteresseerde PS3 spelers voor ons FIFA toernooi wat weer binnenkort georganiseerd gaat worden.

De site heeft een levendige en gezellige community. De op forum gebasseerde site groeit met de dag steeds meer en streeft ernaar onderlinge FIFA toernooien populairder te maken met deze site.

Ook organiseren ze wedstrijden voor Playstation 3 én Xbox 360 eigenaren.

Voor meer vragen of opmerkingen moet je eens een kijkje nemen op de site zelf (DM mij voor de site!). ;) De administrator van de site is Jenthe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
Jeroen04 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:55:
[...]
Ik heb heb 3 teams waarvan er 2 serieus zijn en 1 is nog in opbouw

Serie A
http://www.ea.com/soccer/...am/show-off#iF62VGBfbbR3B

Bundesliga
http://www.ea.com/soccer/...am/show-off#d3KXrLzUbbR3C

Brasil : nog in opbouw wil hulk en neymar nog hebben voordat ik ermee ga spelen!
http://www.ea.com/soccer/...am/show-off#ee9aNfuwbbR3r

Ik heb vandaag weer 2 pakjes gekregen van de pre-order zat helaas niks bij :(
Iemand anders nog leuke pakjes gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Gisteren wederom meegemaakt dat ineens een wedstrijd die ik online speel, met standaard instellingen (dus speelsnelheid op "normaal"), de speelsnelheid in werkelijkheid op "snel" staat of iets dergelijks. Gameplay is merkbaar stukken sneller wat behoorlijk irritant is. Iemand die dit ook ervaren heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
  • Laatst online: 29-03-2024
Removed.

[ Voor 97% gewijzigd door bloodyus op 08-01-2021 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
Jeroen04 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:55:
[...]

Ben ik ook mee bezig en wil ook prima, maar het mooiste zou zijn om ook spelers te hebben die (bijv) allemaal 4-3-3 spelen, incl coach (toch?). Verder heb ik heel veel spelers die ik allemaal zou kunnen verkopen, maar nog niet heb gedaan omdat ik er toch bijna niks voor krijg. Ik heb bijv. Vucinic (Juventus), maar die raak ik niet eens kwijt voor 500...

Mijn teams:

Ligue 1
Mijn meest uitgebalanceerde team, wordt regelmatig gebruikt voor online.

Liga BBVA
Zit nog te twijfelen om of het team te verkopen, of het te verbeteren door o.a. Sergio Ramos te kopen.

Spanish silvers
Dit team is ook nog in opbouw, zoals je kan zien. Het is alleen erg moeilijk om spelers te vinden, omdat de markt voor Spaanse zilvers erg klein is op de pc.

Verder heb ik nog een gouden Spaans team, en nog 2 andere BBVA teams.

[ Voor 4% gewijzigd door Lee245 op 03-11-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

bloodyus schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:57:
[...]

Dit kan ook te maken hebben met het veld en de weersomstandigheden he..
Als het bijvoorbeeld stortregent dan gaat het spel aanzienlijk langzamer dan wanneer het zonnetje schijnt en de grasmat er pico bello bij ligt. 8)
Klopt, wanneer het regelt rolt de bal minder goed etc.

Het is echter dusdanig opvallend dat alles sneller gaat dat het niets met de weersomstandigheden te maken heeft (spelers lopen harder, ballen vliegen opvallend harder door de lucht, ballen rollen sneller (niet verder), etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333108

wat voor controller zouden jullie aangeraden voor de pc? (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
Anoniem: 333108 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:07:
A?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Anoniem: 333108 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:07:
xbox 360 controller, meest comptabiliteit en makkelijkst.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:30
'(A)' is een smiley van MSN Messenger :) Iets als O-)

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
Niekfct schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:06:
[...]

'(A)' is een smiley van MSN Messenger :) Iets als O-)
Maar dat werkt hier niet, dus waarom zou je het hier gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jizzaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-04 22:50
1 (waarschijnlijk domme) vraag!

Ultimate team op fifa 12 lijkt me wel leuk om te starten, en ik hoor allerlei mensen bezig over coins verdienen door matchen te spelen. Maar is er ook een mogelijkheid om ultimate team te starten zonder echt van die pakketten te moeten kopen voor echt geld in de store?

En nog algemeen vraagje; heb al op internet heel wat rondgezocht, en het vorige topic van fifa 12 wat doorgenomen; maar ik ben nog op zoek naar goede tutorials die mijn spel kunnen verbeteren. ( Zit nu in devisie 7 online)
dus als er tutorials ofzo zijn die jouw goed geholpen hebben, misschien hier even linkje plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Laatst online: 20:31
Wie heeft er zin in een potje ad my maar Protoz_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 16:23
JBS schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:58:
Gisteren wederom meegemaakt dat ineens een wedstrijd die ik online speel, met standaard instellingen (dus speelsnelheid op "normaal"), de speelsnelheid in werkelijkheid op "snel" staat of iets dergelijks. Gameplay is merkbaar stukken sneller wat behoorlijk irritant is. Iemand die dit ook ervaren heeft?
Ik had dit laatst ook in een potje online Ultimate Team, vreselijk irritant omdat het spel heel anders speelt. Ook dik verloren die wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Laatst online: 20:31
Wie heeft er zin in een potje ad my maar Protoz_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Jizzaa schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 04:20:
1 (waarschijnlijk domme) vraag!

Ultimate team op fifa 12 lijkt me wel leuk om te starten, en ik hoor allerlei mensen bezig over coins verdienen door matchen te spelen. Maar is er ook een mogelijkheid om ultimate team te starten zonder echt van die pakketten te moeten kopen voor echt geld in de store?
Als je begint krijg je een bronzen team waar je wedstrijden mee kan gaan spelen, dus je hoeft als je start geen team te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Vraag:

Wie krijgen er allemaal nog meer een disconnect tijdens spelen in FUT op de PS3?
Speel een leuke pot, krijg een disconnect en weg wedstrijd !!!

:( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenFM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-04 14:13
Mr-Music schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:02:
Vraag:

Wie krijgen er allemaal nog meer een disconnect tijdens spelen in FUT op de PS3?
Speel een leuke pot, krijg een disconnect en weg wedstrijd !!!

:( :( :(
Hier ook inderdaad, de statistieken van mijn wedstrijden zijn dan ook om te janken. Alle disconnects worden opgeslagen als 'verlies' en je krijgt ook nog eens geen coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
MaartenFM schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:18:
[...]

Hier ook inderdaad, de statistieken van mijn wedstrijden zijn dan ook om te janken. Alle disconnects worden opgeslagen als 'verlies' en je krijgt ook nog eens geen coins.
En kost een contract...

Ik moet zeggen dat ik de laatste 2 weken nog maar 1 disconnect heb gehad. In het begin was het om te huilen, maar nu loopt het op zich goed. Het internet van UPC wil ook nog wel eens wat nukken vertonen, maar aangezien ik wel aangemeld bleef op PSN was deze disconnect wel op het conto van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Hier hetzelfde. Laatste week nog maar 1 disconnect gehad. Daarvoor echt super veel. En ik werd niet uitgelogd van PSN dus het lag niet aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Er waren op het EA forum mensen die geen last meer hadden van disconnects met FUT (na de patch) toen ze van draadloos naar bedraad internet gingen. Probeer dat eens als die mogelijkheid er is.

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 07-11-2011 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:01
Ik speel altijd wired op mijn xbox 360 en heb nog nooit een disconnect gehad.

wel van andere maar dat lag meestal aan iets anders gezien hun timing >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Niet online
SR8 schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:45:
Er waren op het EA forum mensen die geen last meer hadden van disconnects met FUT (na de patch) toen ze van draadloos naar bedraad internet gingen. Probeer dat eens als die mogelijkheid er is.
Heb altijd een draadje in de PS3 zitten is veel stabieler, en blijf wel ingelogd op het PSN.
Als ik de online uitdagingen wil doen staat de firewall heel vaak op beperkt!

dus 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Niet online
"Problemen disconect Online"

Heb net deze uitleg gelezen van EA over je Router instellingen die je moet aanpassen !!!
Misschien dat het helpt, maar vind het wel raar!

UPDATED OCT 27 2011
I just contacted EA support via telephone...and they informed me which ports to open:
Below is copy of the page link from EA:

QUESTION
Which ports must be open to play FIFA 12 online?

ANSWER
It is recommended that you do not play behind a firewall in order to avoid any connection issues. If you wish to play behind a firewall or router you must configure it to allow the following ports:

* UDP: 3074; 3658; 3659; 6000
* TCP: 80; 443; 10000-10099; 42127

If you have opened the necessary ports but still cannot connect, you may want to contact your Internet service provider to make sure they are not blocking any of these ports.
This message was edited 3 times. Last update was at 28/10/2011 09:24:33

Hieronder de link naar EA:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1036397.page

[ Voor 6% gewijzigd door Mr-Music op 07-11-2011 15:31 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:21
Tjonge, sommige spelers zijn wel erg fanatiek in Divisie 1. Gisterenavond een wedstrijd zeer makkelijk gewonnen met 9-0, naar m´n tegenstander kreeg het voor elkaar om het spel vast te laten lopen, in die zin dat als hij niet drukt de wedstrijd gewoon niet verder gaat. Waarschijnlijk hoopte hij op een quit van mij, maar aangezien ik in 2 wedstrijden 5 punten moest halen voor de competitietitel wilde ik die wedstrijd natuurlijk niet verliezen. Daarom de Playstation maar de hele nacht laten aan staan en vanochtend was de wedstrijd eindelijk afgelopen.
Hebben meer mensen dit meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:42
slico schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:13:
Tjonge, sommige spelers zijn wel erg fanatiek in Divisie 1. Gisterenavond een wedstrijd zeer makkelijk gewonnen met 9-0, naar m´n tegenstander kreeg het voor elkaar om het spel vast te laten lopen, in die zin dat als hij niet drukt de wedstrijd gewoon niet verder gaat. Waarschijnlijk hoopte hij op een quit van mij, maar aangezien ik in 2 wedstrijden 5 punten moest halen voor de competitietitel wilde ik die wedstrijd natuurlijk niet verliezen. Daarom de Playstation maar de hele nacht laten aan staan en vanochtend was de wedstrijd eindelijk afgelopen.
Ik vind jou ook wel fanatiek, ik zit nog maar in divisie 7 ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
slico schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:13:
Als de wedstrijd al is afgelopen maakt het toch niet meer uit? Ik had laatst ook zo'n droeftoeter die de laatste scenes niet wegklikte.

Sowieso:

Mensen die _alle_ replay bekijken :')
Mensen die _alle_ cutscenes (opening, afsluiting) kijken :')

erg irritant. Ik wil gewoon rammen, dat geklooi met filmpjes heb je toch wel eens gezien?
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste