Sowieso iedereen die van fok kwam, dat is al een beste groep. DM jij even een mod?KevinSimons schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:04:
Als er nog meer mensen zijn die het niet leuk vinden kunnen we wel een slowchattopic aanvragen.
Verwijderd
Ik ben tegen, het was toch het hele idee om ontopic te zijn toch? Anders kan je net zo goed terug naar FOK! Als het slowchat wordt vinden ze het vroeg of laat toch.
Verwijderd
Als we een eigen SC reeks krijgen mogen ze hem voor mijn part in het modelbouwforum stoppenpa4jv schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:04:
Ben benieuwd of je die krijgt. Slowchat wordt meestal naar Stuffis Generalis doorverwezen.
Verwijderd
dit jaVerwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:05:
[...]
Als we een eigen SC reeks krijgen mogen ze hem voor mijn part in het modelbouwforum stoppen
@Vdm, doel was meer ontopic ja, maar af en toe is het ook wel leuk om ff wat anders te posten
Zullen we maar eerst kijken of het hier lukt? Af en toe offtopic is in mijn ogen niet erg, als het hoofdonderwerp maar FIFA is
Kunnen jullie anders niet gewoon alles via DM doen? Dan bouw je gewoon een mooi SC-groepsgesprek!
Verwijderd
Op tweakers is het beleid heel anders dan op FOK volgens mij. Je hebt het af en toe offtopic gaan wat wij doen en het non-stop offtopic gaan zoals enkele anderen dat deden. Met geen van beide zijn ze hier blij, dus een oplossing waarin we wel gewoon af en toe over wat andere shit kunnen praten zou fijn zijn. Daarnaast ging het vooral om het vervelende gedrag van bepaalde mensen lijkt me...Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:05:
Ik ben tegen, het was toch het hele idee om ontopic te zijn toch? Anders kan je net zo goed terug naar FOK! Als het slowchat wordt vinden ze het vroeg of laat toch.
Dat werkt ook niet. Kunnen we beter een eigen forum bouwen dan, maar dan heb je geen nieuwe aanwas, wat ook wel jammer is.KoppenSneller schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:08:
Kunnen jullie anders niet gewoon alles via DM doen? Dan bouw je gewoon een mooi SC-groepsgesprek!
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2012 17:09 ]
Een slowchat in het offtopic gedeelte wellicht?
Verwijderd
Nieuw team
Wellicht doe ik UP Vela ipv Aguero
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2012 17:15 ]
Best tof, vraag me af hoe Borini speelt.
Ik heb hem, is inderdaad een heldpa4jv schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:15:
Ik zie bij niemand Serero. Die is beter dan Messi.
Verwijderd
Ik heb met hem gespeeld en ik vind hem zo slappa4jv schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:15:
Ik zie bij niemand Serero. Die is beter dan Messi.
Wie gaat er nou eigenlijk centraal staan bij Feyenoord, gezien Mathijsen en De Vrij er niet bij zijn?Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:16:
[...]
Ik heb met hem gespeeld en ik vind hem zo slapMessi vind ik ook niet goed, ook zo weinig strength!
Verwijderd
Even uit balans en je bent de bal kwijt, Messi is veel beter met dribbelen en skills maar vind ik ook niet een fijne spelerpa4jv schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:17:
Slap.Je rent iedereen voorbij, trucje erbij en voor je het weet ligt 'ie in het netje.
Verwijderd
Kongolo.KevinSimons schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:19:
[...]
Wie gaat er nou eigenlijk centraal staan bij Feyenoord, gezien Mathijsen en De Vrij er niet bij zijn?
Uit balans?Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:19:
[...]
Even uit balans en je bent de bal kwijt, Messi is veel beter met dribbelen en skills maar vind ik ook niet een fijne spelerZijn finesse schot is trouwens wel
die viel nog in als LM laatst
Verwijderd
Gewoon een eigen Forum.Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:08:
[...]
Op tweakers is het beleid heel anders dan op FOK volgens mij. Je hebt het af en toe offtopic gaan wat wij doen en het non-stop offtopic gaan zoals enkele anderen dat deden. Met geen van beide zijn ze hier blij, dus een oplossing waarin we wel gewoon af en toe over wat andere shit kunnen praten zou fijn zijn. Daarnaast ging het vooral om het vervelende gedrag van bepaalde mensen lijkt me...
[...]
Dat werkt ook niet. Kunnen we beter een eigen forum bouwen dan, maar dan heb je geen nieuwe aanwas, wat ook wel jammer is.
http://fut12.forummaken.nl/Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:28:
[...]
Gewoon een eigen Forum.Over FUT. Topidee. Eigen mods, helemaal goed.
Die aanwas komt vanzelf wel.
gr gr
Verwijderd
Meh, ik vind het hier leuker denk ik. Hier komen ook nog wel eens wat nieuwe mensen bij, daar zit je dan waarschijnlijk steeds met hetzelfde clubje
Verwijderd
Geen HernandezKevinSimons schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:46:
[afbeelding]
Tijdelijk doe ik het zo, totdat er een goedkope Acquah is
Die heb ik op de bank, weet niet wie ik beter vind
Verwijderd
Ik kan nog steeds niet geloven dat Sissoko volgend jaar silver is. Wat een baas wordt dat.KevinSimons schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:46:
[afbeelding]
Tijdelijk doe ik het zo, totdat er een goedkope Acquah is
Verwijderd
Ik zou Miccoli op rechter CAM zetten denk ik, al heb ik die CAM van jou nooit gebruiktKevinSimons schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:48:
[...]
Die heb ik op de bank, weet niet wie ik beter vindGa ze allebei de kans geven.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2012 17:50 ]
ik geloof het ook nietVerwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:49:
[...]
Ik kan nog steeds niet geloven dat Sissoko volgend jaar silver is. Wat een baas wordt dat.
Dan moet ik hem helemaal convertenVerwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:49:
[...]
Ik zou Miccoli op rechter CAM zetten denk ik, al heb ik die CAM van jou nooit gebruikt
Verwijderd
Franse keeper kan ook he 
En CF Miccoli is genoeg voor 9 chem toch?
En CF Miccoli is genoeg voor 9 chem toch?
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2012 17:51 ]
Dat kan zeker, maar Lloris heb ik al in een ander team en Czczczczczczesny had ik al
en ik ken die chem regels niet, misschien dat het kan.
[ Voor 10% gewijzigd door KevinSimons op 19-08-2012 17:57 ]
heb ik al gedaan maar is echt een kutforum. Sowieso heb je dan geen autorefresh enzo en geen eventuele nieuwe mensen.Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:53:
Ik zal vanavond wel een eigen forum maken.
Verwijderd
OMG 
http://www.gelderlander.n...aar-Manchester-United.ece

Büttner naar Man U en het is geen 1 april
Zouden we nog een zieke UP Buttner krijgen dan
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2012 18:14 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:11:
OMG
Beter krijgt hij nu even een zieke silvercard in UT13
Verwijderd
Die zal wel een UP krijgen, EA kennende!Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:11:
OMG
Verwijderd
Baas die spits. In Fifa afgelopen seizoen van 70 naar 84. Nu z'n debuut in de premier league en scoort gelijk de gelijkmaker tegen City tijdens z'n invalbeurt
http://futhead.com/12/player/10252
A HUGE Striker. Its like a Rooney in a Ibra's body.
Waytan Ibrahiooney
or
Zlayne Roomovic
Verwijderd
Jammer van die skillsVerwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:27:
[...]
Baas die spits. In Fifa afgelopen seizoen van 70 naar 84. Nu z'n debuut in de premier league en scoort gelijk de gelijkmaker tegen City tijdens z'n invalbeurt![]()
http://futhead.com/12/player/10252
A HUGE Striker. Its like a Rooney in a Ibra's body.
Waytan Ibrahiooney
or
Zlayne Roomovic
Verwijderd
Ik heb met TOTY Giroud gespeeld, dikke care die 2* skills. Gewoon lekker step overs doen
Verwijderd
Met 2 star skills kan hij nog amper een fatsoenlijke schaar toch?Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:30:
[...]
Ik heb met TOTY Giroud gespeeld, dikke care die 2* skills. Gewoon lekker step overs doenstep overs zijn ziekelijk effectief en imo de beste skill!
Ik gebruik vooral de schaar, fake shot/Ronaldo chop en stepover..meer kan ik ook niet
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2012 18:32 ]
Verwijderd
Step overs en running waka waka's ftw!Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:31:
[...]
Met 2 star skills kan hij nog amper een fatsoenlijke schaar toch?
99 jumping ook en 1.93 lang ofzo, hij wint alle kopduels
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2012 18:33 ]
Ik speel ook al eventjes fut. Ik kan nu alleen niet op mijn xbox omdat ze boven aan het verbouwen zijn.
Maar hoe komen jullie aan al dat geld?
Verwijderd
Voornamelijk door te handelen met spelers. Zoeken naar koopjes en die weer duurder verkopen. Is best makkelijk als je het eenmaal door hebt.schietdiebal schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:07:
Ik speel ook al eventjes fut. Ik kan nu alleen niet op mijn xbox omdat ze boven aan het verbouwen zijn.
ja maar hoe dan timmers de timmers
wat je nu zegt, verheldert niks.
hetzelfde als iemand vraagt hoe je miljonair wordt, dan zeg je ook niet door geld te verdienen. Als je gewoon een baan hebt met werken wordt je dat niet.
Dus iets duidelijker.
en wat is gje waar jullie het gister over hadden? Is dat een speler?
hetzelfde als iemand vraagt hoe je miljonair wordt, dan zeg je ook niet door geld te verdienen. Als je gewoon een baan hebt met werken wordt je dat niet.
Dus iets duidelijker.
en wat is gje waar jullie het gister over hadden? Is dat een speler?
[ Voor 12% gewijzigd door schietdiebal op 19-08-2012 19:20 ]
Verwijderd
Altidore toch weer heldig
(dit schrijf ik omdat hij misschien een TIF krijgt)
Eerlijk is eerlijk, het is wel heel grappig om ze zo te zien tobben op het Fok forum
Heb niet iedereen een DM kunnen sturen trouwens, ben van gisterenmiddag tot nu niet thuis geweest.
Eerlijk is eerlijk, het is wel heel grappig om ze zo te zien tobben op het Fok forum
Verwijderd
Leer de markt kennen, hou het in de gaten, koop spelers die er te goedkoop op staan en verkoop ze voor winst. Je moet er toch echt zelf energie in steken en ik moet zeggen dat je manier van vragen stellen me ook niet aanzet tot een uitgebreid antwoordschietdiebal schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:17:
ja maar hoe dan timmers de timmers
Dus iets duidelijker.
Copy paste van wat ik vorig jaar heb geschreven en ieder jaar weer opgaat:
Maar ik heb het idee dat je een troll bentKies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Verwijderd
Ik maak meer dan 30K verlies op IF Eikrem
maar dat krijg je ervan als je hem op dag 1 haalt
Nou nou doe eens rustig.Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:22:
[...]
Leer de markt kennen, hou het in de gaten, koop spelers die er te goedkoop op staan en verkoop ze voor winst. Je moet er toch echt zelf energie in steken en ik moet zeggen dat je manier van vragen stellen me ook niet aanzet tot een uitgebreid antwoord
Copy paste van wat ik vorig jaar heb geschreven en ieder jaar weer opgaat:
[...]
Maar ik heb het idee dat je een troll bent
Oke dus ik moet opzoek naar een speler die er bijvoorbeeld 600 onder zijn waarde op staat? en is het dan beter om in duurdere spelers te handelen ( 3000) of beter in kleintjes (1000)
En hoezo ben ik een troll?
Je vergeet de groene.schietdiebal schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:38:
IF is toch inform, dat zijn toch die blauwe, zwarte, oranje en paarse kaartjes?
Verwijderd
Zwart kaartje is IFschietdiebal schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:38:
IF is toch inform, dat zijn toch die blauwe, zwarte, oranje en paarse kaartjes?
Blauw= TOTY (Team of the year) (dat betekent team van het jaar) (duidelijk?)
Oranje= MOTM
Paars= ? iets met het EK dacht ik.
heb ik nog nooit gezien, die kaartjes zijn toch veel lelijker dan gouden kaartjes, en ook stom duur.
ah oke. maar waarom zijn die dingen zo duur.Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:39:
[...]
Zwart kaartje is IF
Oranje= MOTM
Dzeko is 84 en heel goedkoop, en er is zo'n oranje kaartje, ook 84 (weet niet meer welke speler dat was) en die was super duur.
Verwijderd
Wie van Ajax verdient deze week een IF? Heb de wedstrijd gemist.. EN ik zie dat er veel gescoord hebben. Vermeer weer de 0 niet gehouden dus die zal er ook geen 1 krijgen.
Paar is iMotm ja, International Man of the Match dusVerwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:39:
[...]
Zwart kaartje is IF
Oranje= MOTM
de fijnste speler waar ik mee heb gespeeld is fernandinho, hij is snel en heeft echt een ziek schot
wat?Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:56:
[...]
haha, nee hoor, doelde niet op jou
Dus die 6000 kan ik in mn zak houden
Ik wil die 6000 nog wel hoor?
Verwijderd
Ik wil de 6000 dan wel want dan kan ik eindelijk Bonera kopen en Nocerino.Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:56:
[...]
haha, nee hoor, doelde niet op jou
Dus die 6000 kan ik in mn zak houden
Verwijderd
Okee, mits je ps3 hebt: gooi er maar iets waardeloos op voor 6K BIN. Ik ben de rotste niet. Vermeld even welke speler, je teamnaam, formatie etc etc zodat ik zeker weet dat ik de juiste koop
Verwijderd
Heeft iemand wel eens met hem gespeeld?

800 coins 3* skills veel strength en verdedigend minimaal zo goed als Moussa Sissoko. Alleen een minder schot!
800 coins 3* skills veel strength en verdedigend minimaal zo goed als Moussa Sissoko. Alleen een minder schot!
[ Voor 72% gewijzigd door Sn0wblind op 25-08-2012 13:26 ]
Verwijderd
Nee, Maar zo te zien kloppen zijn heading stats niet gezien zijn voorhoofd.Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 20:00:
Heeft iemand wel eens met hem gespeeld?
[afbeelding]
Weinig inhoud.
[ Voor 82% gewijzigd door Sn0wblind op 26-08-2012 01:43 ]
Zojuist heb ik een enorme berg zooi weggegooid uit dit topic. Ik hoop dat de tijd dat het slot erop zat, de boel wat heeft laten afkoelen.
Het topic gaat nu weer open, maar let wel op wat Rin hierboven heeft gezegd. Uitspattingen zoals die hier stonden, zijn niet zonder verdere gevolgen. Als je iets ziet wat niet door de beugel kan, plaats een TR, schiet crew aan, of open een topic in SeM. Reageer zelf in elk geval niet.
Het topic gaat nu weer open, maar let wel op wat Rin hierboven heeft gezegd. Uitspattingen zoals die hier stonden, zijn niet zonder verdere gevolgen. Als je iets ziet wat niet door de beugel kan, plaats een TR, schiet crew aan, of open een topic in SeM. Reageer zelf in elk geval niet.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
maar goed dat die gekke onzin weggehaald is.
Kunnen jullie je nog vermaken met FUT? Weinig zin meer, wacht wel tot fifa13.
Kunnen jullie je nog vermaken met FUT? Weinig zin meer, wacht wel tot fifa13.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2012 00:31 ]
Verwijderd
Hé, mijn Heitinga posts zijn ook weg? Ik wilde ze net teruglezen.
Iemand die een goede CF voor achter Heitinga weet?
In een 5-2-3-1 opstelling.
Iemand die een goede CF voor achter Heitinga weet?
Mijn inziens vanaf Fifa 13 trouwens FUT in een apart topic gooien. Kaartjes sparen is toch wel iets heel anders dan het spel Fifa ook al valt het onder hetzelfde.
België is opeens een populaire ploeg. Van mijn laatste 6 H2H wedstrijden waren er 4 tegen België. Zal wel met Hazard te maken hebben en misschien ook wel met de winst op Nederland.
And back to the beginning
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=b30kRET1wDc]
And back to the beginning
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=b30kRET1wDc]
[ Voor 49% gewijzigd door SR8 op 28-08-2012 13:32 ]
Verwijderd
Als je inhoudelijk niets toe kan voegen, reageer dan gewoon niet.
[ Voor 155% gewijzigd door Cloud op 03-09-2012 15:29 ]
Zijn hier nog meer spelers die moeite hebben met het maken van een doelpunt? Ik gebruik een xbox360 controller op de PC en het werkt allemaal perfect
Maar een doelpunt maken is soms toch wel erg verrekte moeilijk, kans op kans gaat de bal er niet in. En één kleine tegen aanval en ik ja hoor, ik sta achter.. Misschien hebben jullie nog wat tips? Ik kom meestal wel dicht genoeg bij de goal, maar de bal wil dan niet ver genoeg het hoekje in
RB+B it isVliegtuig02 schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 14:26:
Zijn hier nog meer spelers die moeite hebben met het maken van een doelpunt? Ik gebruik een xbox360 controller op de PC en het werkt allemaal perfectMaar een doelpunt maken is soms toch wel erg verrekte moeilijk, kans op kans gaat de bal er niet in. En één kleine tegen aanval en ik ja hoor, ik sta achter.. Misschien hebben jullie nog wat tips? Ik kom meestal wel dicht genoeg bij de goal, maar de bal wil dan niet ver genoeg het hoekje in
Waarschijnlijk is dat dan RB+X bij mij, aangezien ik de instellingen niet op klassiek heb maar op alternatief, maar zo simpel kan het dus zijn? Gaan we straks even uitproberen
Speel niet op de 360 maar ik heb een trucje om beter te scoren, hou RT / LT + RB + B, dan zul je merken dat je speler anders schiet dan normaal, ook perfect voor krullen vanaf de 16.Vliegtuig02 schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:52:
[...]
Waarschijnlijk is dat dan RB+X bij mij, aangezien ik de instellingen niet op klassiek heb maar op alternatief, maar zo simpel kan het dus zijn? Gaan we straks even uitproberen
Probeer maar uit in de arena, wissel af van RB + B naar RT / LT + RB + B
Succes.
Bedankt! Ga het gelijk even uit proberen, als het me lukt dan word het toch wel een stukje leuker.. uiteraard blijft het ook leuk als er spanning in de wedstrijd zit, maar 20 kansen op goal en 1 doelpunt is wel erg slecht.. je zou er maar twee goals tegen krijgen 
Nogmaals bedankt
Nogmaals bedankt
Waarom speel je de keeper gewoon niet uit als je echt 1 op 1 bent? Dat is het leukste wat je kunt doen, en dan nog een lobje erbij.
Als je 1 op 1 bent met de keeper, en de keeper komt uit, gewoon met je rechter stick een flick naar voren en je speler gaat doorknokken, en je bent de keeper voorbij. Easy, probeer maar uit in de arena.
Als je 1 op 1 bent met de keeper, en de keeper komt uit, gewoon met je rechter stick een flick naar voren en je speler gaat doorknokken, en je bent de keeper voorbij. Easy, probeer maar uit in de arena.
Oké! Meestal gaat dit fout, dat ik net te langzaam ben en dat de verdedigers dan kunnen aansluiten of dat ik juist te snel ben, lobje te hoog of te laag of bal te ver voor de speler uit getikt tijdens het rennen 
Maar ga het allemaal even proberen, niet geschoten is altijd mis
Maar ga het allemaal even proberen, niet geschoten is altijd mis
Nee, kijk zo bedoel ik het niet.
Je rent op de keeper af, je knokt de bal door, dus met de rechter joystick een flick(in zijn richting) naar voren geven, dus bijv. naar schuin boven/rechts, speelt de keeper uit, als de goal leeg is, dan maak je een lobje op het rand van het doel. Let wel op dat je niet te vroeg naar voren gaat, hij moet echt zo'n beweging maken, dus timen. Kan nu zo ff geen filmpje laten zien.
Dat is total humiliation.
Edit: Ah hier : Let vooral op 2:19, dat is wat ik bedoel, die trucjes komen later pas, dit is de makkelijke manier om 1 vs 1 situaties uit te spelen, leer vooral veel in de arena, en timing..
En dit is de hele tutorial voor doorknokken! Kan niet mooier worden!
Je rent op de keeper af, je knokt de bal door, dus met de rechter joystick een flick(in zijn richting) naar voren geven, dus bijv. naar schuin boven/rechts, speelt de keeper uit, als de goal leeg is, dan maak je een lobje op het rand van het doel. Let wel op dat je niet te vroeg naar voren gaat, hij moet echt zo'n beweging maken, dus timen. Kan nu zo ff geen filmpje laten zien.
Dat is total humiliation.
Edit: Ah hier : Let vooral op 2:19, dat is wat ik bedoel, die trucjes komen later pas, dit is de makkelijke manier om 1 vs 1 situaties uit te spelen, leer vooral veel in de arena, en timing..
En dit is de hele tutorial voor doorknokken! Kan niet mooier worden!
[ Voor 33% gewijzigd door iPodKiller op 09-09-2012 16:19 ]
Super bedankt! Zonder Tweakers en jouw was het me nog niet gelukt, maar begin het een beetje te leren. Zag in het tweede filmpje ook een lob-steekpass, heb dat ook even "uitgevonden" en het is nu allemaal net even "makkelijker"
Tevens heb ik nog video's (en ga ik nog meer video's) van de persoon bekeken en bedenk me dat ik dit eerder had moeten doen 
Nogmaals bedankt
Nogmaals bedankt
Geen dank, vind het altijd leuk om tips te geven over FIFA.
Maar hou 1 ding in je hoofd, altijd goed timen., daarom raad ik je ook aan om veel en veel in de arena te oefenen zoals die man ook zegt, het is net als autorijden, eerst is het wennen en moet je nog alles kijken, en straks denk je niet meer bij na.
Dat is wat ik bedoel.
Maar hou 1 ding in je hoofd, altijd goed timen., daarom raad ik je ook aan om veel en veel in de arena te oefenen zoals die man ook zegt, het is net als autorijden, eerst is het wennen en moet je nog alles kijken, en straks denk je niet meer bij na.
Dat is wat ik bedoel.
[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 10-09-2012 22:45 ]
Inderdaad, in het begin van auto rijden was het ook steeds nadenken. Nu "doe" je het gewoon
En mocht ik nog vragen hebben, kom ik zeker hier langs