Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-08 19:27
418O2 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:06:
[...]

Als de wedstrijd al is afgelopen maakt het toch niet meer uit? Ik had laatst ook zo'n droeftoeter die de laatste scenes niet wegklikte.

Sowieso:

Mensen die _alle_ replay bekijken :')
Mensen die _alle_ cutscenes (opening, afsluiting) kijken :')

erg irritant. Ik wil gewoon rammen, dat geklooi met filmpjes heb je toch wel eens gezien?
Bij xbox maakt het iig niet uit als de tegenstander weggaat dan wint die andere sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Ik had laatst iemand die na 3 min in het spel weg ging. Ik scoorde na de aftrap vrijwel direct (goed uitgespeeld).

Filmpjes kijken doe ik nooit. Cutscenes ook niet, vind ik allemaal niet speciaal. Ben de laatste tijd wel veel Ultimate Team aan het doen, vermaak me er goed mee.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoW
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-08 21:46
Speel nu in divisie 3 met VillaReal. 3-5-2. Vind het erg gaaf, maar er beginnen nu wel enkele ontwerpkeuzes te irriteren, zoals:

- Start-up taal keuze. Waarom wordt dit niet gewoon opgeslagen en als optie weggemoffeld in het settings scherm?
- Head to Head XboxLive. Waarom moet ik elke keer (en ik zit nu op zo'n 150 potjes totaal) mijn opstelling en formatie wijzigen. Offline onthoudt hij het wel, maar online is het bloed en bloed irritant. Wat een onzin.
- Keepers die spelers omver kegelen bij het uitkomen wanneer de speler doorgebroken is. En enkel worden bestraft met een gele kaart. Uberhaupt het omver duwenvan spelers door verdedigers tijdens een 1-2tje opzet die, mits niet zo wordt onderbroken, leidt tot een 1 op 1 kans richting doel.
-Af en toe speel ik eens tegen Real Madrid. Elke speler van dat team loopt elke speler van mijn team omver. Gewoon niet te stoppen.

Iemand anders die dit ergert?

[ Voor 29% gewijzigd door GuidoW op 09-11-2011 18:24 ]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
Effe geowned door de AI in start van nieuwe manager career. Besluit met een 4-4-2 systeem te gaan spelen. Ik hou 3 spitsen aan. 5 dagen voor einde transferperiode zegt 1 van de basisspitsen dat hij weg wil, tevens sterspeler. Uiteindelijk neemt clubleiding besluit hem te verkopen voor net 3 miljoen meer dan de geschatte waarde en dan nog aan een concurrerende club ook! Nieuwe spits aantrekken dus, leuk, had nog 9 miljoen over daar ik Gotze van BvD gekocht had voor 73 miljoen en mijn budget dus op was. Uiteindelijk op laatste dag voor de 40 miljoen die ik nog had een kwaliteitspits proberen aan te trekken maar helaas.

Concreet dus geowned door de AI in careermode. Nieuwe career starten dus :P

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:24

Melkaz

Melkazar

Kaap schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:04:
Effe geowned door de AI in start van nieuwe manager career. Besluit met een 4-4-2 systeem te gaan spelen. Ik hou 3 spitsen aan. 5 dagen voor einde transferperiode zegt 1 van de basisspitsen dat hij weg wil, tevens sterspeler. Uiteindelijk neemt clubleiding besluit hem te verkopen voor net 3 miljoen meer dan de geschatte waarde en dan nog aan een concurrerende club ook! Nieuwe spits aantrekken dus, leuk, had nog 9 miljoen over daar ik Gotze van BvD gekocht had voor 73 miljoen en mijn budget dus op was. Uiteindelijk op laatste dag voor de 40 miljoen die ik nog had een kwaliteitspits proberen aan te trekken maar helaas.

Concreet dus geowned door de AI in careermode. Nieuwe career starten dus :P
Dat is toch het leuke van career? :D Zo heb ik met PSV gehad dat Manolev ineens forceerde dat hij weg wilde aan einde van transfer periode, ik dacht geen probleem zo super was hij niet en zette mijn 2e keus daar neer. Eerste wedstrijd nadat Manolev weg was, bam knie blessure voor aantal maanden en zo tot de winterstop gespeeld met een LB op RB haha

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:25
GuidoW schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:21:
Speel nu in divisie 3 met VillaReal. 3-5-2. Vind het erg gaaf, maar er beginnen nu wel enkele ontwerpkeuzes te irriteren, zoals:

- Start-up taal keuze. Waarom wordt dit niet gewoon opgeslagen en als optie weggemoffeld in het settings scherm?
- Head to Head XboxLive. Waarom moet ik elke keer (en ik zit nu op zo'n 150 potjes totaal) mijn opstelling en formatie wijzigen. Offline onthoudt hij het wel, maar online is het bloed en bloed irritant. Wat een onzin.
- Keepers die spelers omver kegelen bij het uitkomen wanneer de speler doorgebroken is. En enkel worden bestraft met een gele kaart. Uberhaupt het omver duwenvan spelers door verdedigers tijdens een 1-2tje opzet die, mits niet zo wordt onderbroken, leidt tot een 1 op 1 kans richting doel.
-Af en toe speel ik eens tegen Real Madrid. Elke speler van dat team loopt elke speler van mijn team omver. Gewoon niet te stoppen.

+1 die start up taal zit er al in sinds ik me kan herinneren maar het slaat helemaal nergens op. je hebt toch de hospitality settings waarom is taal, de meest basis setting van allemaal daar geen onderdeel van?

verder speel ik nu met Manchester City omdat ik die in de standaard formatie wel lekker vind spelen.. hoef ik niet telkens alles te veranderen :)

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-08 18:56
Ik moest vandaag weer een update voor de PS3 installeren. Is er ergens te lezen wat deze updates nou precies inhouden?

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Voor zulk soort info kan je altijd even op het EA FIFA forum kijken, zulk soort dingen staan daar wel in een sticky topic:

Klik

[ Voor 6% gewijzigd door SR8 op 10-11-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 21:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

GuidoW schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:21:

Yup, ben dit met je eens. Alleen ik speel altijd met AC Milan. Die verdediging staat gewoon super strak met van bommeltje als CDM die lekker terug stofzuigert (terug verdedigen). Ik zet dan wel druk met een verdediger en laat van bommeltje dan stofzuigeren met die "ik haal me teammate erbij" knop (heb deze op y zitten en keeper uit laten komen op rb). Speelt hardstikke fijn zo. Dus het probleem dat Real me omver loopt heb ik niet. Ik loop hun omver.

Ik moet wel zeggen dat ik sinds gisteren het vet irritant vind dat bij clubs de moeilijkheid omlaag is gehaald omdat mensen niet kunnen voetballen. Loop die hele verdediging in me eentje voorbij. Maarja de noobs hebben lopen klagen op het EA forum dus nu moeten we er allemaal aan geloven. Vond het wel leuk dat het lastiger was om te scoren bij clubs. Je moest echt combineren, nu sta ik met 2 kapbewegingen voor de keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Melkaz schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:14:
[...]

Dat is toch het leuke van career? :D Zo heb ik met PSV gehad dat Manolev ineens forceerde dat hij weg wilde aan einde van transfer periode, ik dacht geen probleem zo super was hij niet en zette mijn 2e keus daar neer. Eerste wedstrijd nadat Manolev weg was, bam knie blessure voor aantal maanden en zo tot de winterstop gespeeld met een LB op RB haha
Laat je niet gek maken door VI. Manolev is misschien geen goede voetballer maar hij werkt keihard. Die jongen loopt zoveel gaten dicht en creert ruimte omdat hij telkens mee opkomt. Dit is gewoon het niveau eredivisie voetballer als je zo'n speler wilt. Als zijn voorzetten ook nog aankwamen en zijn balbehandeling subliem was speelde hij bij Barcelona. Manolev is gewoon een goede opkomende RB, alleen leg die ballen terug op de 16 en probeer ze niet voor te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 15:24

Melkaz

Melkazar

WiXX schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:33:
[...]

Laat je niet gek maken door VI. Manolev is misschien geen goede voetballer maar hij werkt keihard. Die jongen loopt zoveel gaten dicht en creert ruimte omdat hij telkens mee opkomt. Dit is gewoon het niveau eredivisie voetballer als je zo'n speler wilt. Als zijn voorzetten ook nog aankwamen en zijn balbehandeling subliem was speelde hij bij Barcelona. Manolev is gewoon een goede opkomende RB, alleen leg die ballen terug op de 16 en probeer ze niet voor te zetten.
Nee hier ben ik het mee eens, hij was een zeer degelijke speler in mijn team maar hij forceerde een vertrek en kon dit niet weigeren vanwege zijn speler manager. Dus weg was ie....dat daarna zijn vervanger geblesseerd raakte de eerst volgende wedstrijd was gewoon pech!

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paidur
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-06 20:56
Melkaz schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:14:
[...]

Heb ik ook een mooi voorbeeld van, vlak voor de transferperiode wilde mijn reserve keeper weg, de 3e keeper was ook al net gestopt vanwege zijn leeftijd. Paar wedstrijden later 1e keeper een maand geblesseerd, kon ik met een veldspeler op goal gaan spelen :P

edit: is er trouwens ook al een tweakers competitie?

[ Voor 3% gewijzigd door paidur op 11-11-2011 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-08 18:14
Leuk, na 9 wedstrijden voor het eerst de competitietitel gewonnen.
Nu is er alleen geen uitdaging meer over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
paidur schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:12:
[...]

Heb ik ook een mooi voorbeeld van, vlak voor de transferperiode wilde mijn reserve keeper weg, de 3e keeper was ook al net gestopt vanwege zijn leeftijd. Paar wedstrijden later 1e keeper een maand geblesseerd, kon ik met een veldspeler op goal gaan spelen :P

edit: is er trouwens ook al een tweakers competitie?
Dat is natuurlijk je eigen schuld aangezien 2 keepers ook wel weinig is voor een heel seizoen.

Wat je dan kunt doen is je scouts erop uit sturen om keepers te scouten en dan hopen dat deze meteen inzetbaar zijn. Je hebt dan wel een vrij slechte keeper maar ook heel jong dus deze wordt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:46
Kluutmaran schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:26:
[...]

Dat is natuurlijk je eigen schuld aangezien 2 keepers ook wel weinig is voor een heel seizoen.
Lezen is ook een vak.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Voordat je commentaar hebt zelf even lezen? ;w
Hij had op het einde van het vorige seizoen 3 keepers.
Een speler stopt vanwege zijn leeftijd aan het einde van het seizoen dus dan heb je er aan het begin van het seizoen nog 2 over.

Hierop geef ik commentaar dat dat erg weinig is omdat je 2 keepers zo uit kunnen vallen, of zelfs zoals bij hem net voor het sluiten van de transfermarkt weg willen waardoor je er nog maar 1 over hebt.

Oftewel zorg er op tijd voor dat je minstens 3 keepers hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 14:40
damn it, sinds de nieuwe patch van EA die 10 november uitgebracht is heb ik regelmatig dat mijn spel freeze'd na elke online match (1-tegen-1/head-to-head). Schijnbaar hebben heel veel mensen hier last van, dus heb ik wat op Google naar oplossingen gezocht en kwam bij de volgende oplossing (PS3):
FIFA 12 – PS3 Game Crash Fix

You need to delete in-game UGC file to solve the issue:

[Main Menu] -> [My Fifa 12] -> [ FIFA12 Profile] -> [SAVE/LOAD/DELETE]
Press the [Cross] button and choose delete
Choose your UGC file
Delete the file
Reboot the game.

PS3 XMB method for UGC file deletion

Proceed to the PS3 XMB
Use the Left Analog stick to move left/right and choose the controller icon to the far right
Scroll down to Save Data Utility (PS3)
Choose your file “FIFA 12 – UGC Data 1 Contains UGC file”
Press the [Triangle] button and then choose Delete

je vindt deze uitleg voor Xbox 360/PS3/PC hier: http://www.segmentnext.co...-after-november-10-patch/
nu werkte het spel wel gisteren de hele tijd sinds ik die 'fix' heb toegepast, maar vandaag speelde ik een paar wedstrijden en was het weer hetzelfde verhaal. Nu heb ik wel een probleem want de 'UGC Data 1' file staat niet meer bij 'Saved Data Utility', en ook niet elders. Iemand een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingofwar250
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 08:33
Hallo iedereen,

Zit hier eigenlijk wat met een probleempje en dat is dat ik het spel nogal moeilijk vind en dit komt denk ik doordat ik met het spel ben begonnen op "amateur".
Ik heb hem namelijk op amateur gezet omdat dit weer mijn eerste FIFA was sinds denk ik 2004 :P

Nou was mijn vraag of jullie ook nog tips voor mij hebben ??? want word helemaal gek van al dat verliezen als ik het spel ook nog maar op semi-pro zet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kingofwar250 schreef op zondag 13 november 2011 @ 11:42:
Hallo iedereen,

Zit hier eigenlijk wat met een probleempje en dat is dat ik het spel nogal moeilijk vind en dit komt denk ik doordat ik met het spel ben begonnen op "amateur".
Ik heb hem namelijk op amateur gezet omdat dit weer mijn eerste FIFA was sinds denk ik 2004 :P

Nou was mijn vraag of jullie ook nog tips voor mij hebben ??? want word helemaal gek van al dat verliezen als ik het spel ook nog maar op semi-pro zet 8)7
Rusitg rondspelen en wachten op de juiste eindpass, ga eerst eens voor meer balbezit dan de tegenstander. In balbezit nauwkeurig spelen. Probeer ook eens ballen met 'voorzet-knop' van links naar rechts te openen, beschik je over meer ruimte.

En bij het verdedigen gewoon de speler blijven volgen en happen op het juiste moment. Doe je dit te vroeg, dan is je tegenstander weg. De computer heeft het ook nog wel eens voor de mode om een speler zo vrij voor de keeper te zetten, dus wees slim met looplijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Waarom zit ik nu opeens weer in divisie 10 ?

Ik zat in 8. Heb niet verloren, niets...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Knip

[ Voor 98% gewijzigd door JBS op 13-11-2011 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59
Heeft iemand toevallig wel eens op de 360 en de ps3 gespeeld? Maatje van me (ps3-gamer) was bij mij (360) en hij vond het veel moeilijk om hoge dieptepassjes te geven. Kan ook aan het controllerverschil liggen natuurlijk.

Ik ben gisteren naar 7 gepromoveerd geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

JBS schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:58:
Gisteren wederom meegemaakt dat ineens een wedstrijd die ik online speel, met standaard instellingen (dus speelsnelheid op "normaal"), de speelsnelheid in werkelijkheid op "snel" staat of iets dergelijks. Gameplay is merkbaar stukken sneller wat behoorlijk irritant is. Iemand die dit ook ervaren heeft?
Gisteren twee wedstrijden online gespeeld tegen dezelfde tegenstander (via revanche). Tweede wedstrijd was wederom stukken sneller dan de eerste wedstrijd (en ja, zelfde weersomstandigheden). Verschrikkelijk irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
418O2 schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:12:
Heeft iemand toevallig wel eens op de 360 en de ps3 gespeeld? Maatje van me (ps3-gamer) was bij mij (360) en hij vond het veel moeilijk om hoge dieptepassjes te geven. Kan ook aan het controllerverschil liggen natuurlijk.

Ik ben gisteren naar 7 gepromoveerd geloof ik..
Heb fifa 12 op de ps3 en 360 maar merk niet echt verschil tussen beide.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Heeft vast met de bumper buttons te maken. Die van de PS3 voelen net wat anders aan dan die van de Xbox. Heb zelf een PS3 en vind de controller van de Xbox wel fijner, maar het is wel altijd wennen als ik bij een vriend speel. Is iets groter, schouder-knoppen zijn ietsje lastiger bereikbaar dan op de PS3 controller imho.

Edit: Dat geldt zeker voor de trigger buttons.

[ Voor 7% gewijzigd door speek1984 op 14-11-2011 14:41 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:33
Ik merk geen verschil tussen de Xbox 360 en de PS3, moet alleen even wennen aan de controllers als ik wissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 08:51

@r!k

It is I, Leclerq

Wil toch even mijn irritatie over het verdedigen spuien. Het is echt ongelooflijk op wereldniveau, de tegenstander pakt werkelijk alles van je af en als jij hetzelfde wilt doen slalomt ie heel vrolijk overal doorheen. het enige wat je hier zo'n beetje aan kunt doen is de verdediging niet selecteren maar de laatste middenvelder pakken.

Ook slidings zijn vaak niet eens raak, wil je die laatste man tegenhouden door een sliding op hem te doen, vergeet het maar hij loopt gewoon door je benen heen (zie je als je de herhaling doet) gaat op de goal af en scoort 9 van de 10 keer. Fifa 11 was ook even wennen maar na twee drie weken speelde ik die ook prima op wereldniveau, bij fifa 12 is dat tot nu toe echt geen doen.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
@@r!k
+1

Precies mijn ergernissen. Ik ben expres op prof gaan spelen. Moeilijker is niet erg, ik houd van uitdaging. Maar alles moet wel voor twee kanten hetzelfde zijn. Hetzelfde vind ik met overtredingen, ik heb het gevoel dat bij hogere moeilijkheidsgraden voor de tegenstander minder tegengefloten wordt (als die computer is) dan voor jezelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Mijn ergernissen met dit spel hebben er dan toch vooral mee te maken dat je veel te weinig controle over je spelers hebt. Als je ze selecteert duurt het een uur voordat ze reageren, ze gaan automatisch happen op ballen die ze niet kunnen hebben zodat ze veel te traag zijn om met de tegenstander mee te lopen, spelers die niet naar de bal kunnen komen hoe hard je ook op die knop duwt, de keeper die niet stopt met uitkomen als je stopt met op uitkomknop duwen en ga zo maar door met al die scripted events.

Ook slidings zijn enorm slecht tegenwoordig met de nieuwe engine. Als je gewoon een tackle voor de man maakt krijg je vaak een overtreding tegen omdat hij nadat hij de bal raakt nog de speler raakt. Tackles recht van achteren hebben nog het meeste succes wat in het echt gewoon rood is maar bij FIFA loop je dan gewoon met de bal weg.

Botsingen is nog een ergernis en dan vooral van je eigen spelers onderling die schijnbaar niet in de gaten hebben dat ze een botsing liefst moeten vermijden.

Voor elk schot en elke voorzet 5 meter ruimte nodig hebben is ook niet realistisch, en als de speler de voorzet blokt komt het in het echt weinig voor dat hij de bal gewoon aan kan nemen en rustig uit kan verdedigen maar bij FIFA is dit de normaalste zaak van de wereld.

Ook het feit dat iedereen naar binnen trekt en dan binnenkant voet de lange hoek opzoekt laat weer zien dat ze het spel nooit gebalanceerd krijgen omdat elk jaar een andere goal standaard is (lobje, geplaatst schot buiten 16).

Ondanks deze gruwelijke irritante onderdelen van het spel ben ik toch van mening dat het een verbetering van de vorige fifa is omdat ze elke keer 1 van de 100 ergernissen eruit halen waardoor ik nog steeds hoop dat FIFA 2020 eindelijk een spel is dat realistisch voetbal met zich meebrengt.

• Mars18
Ik heb geen probleem met slidings, bij mij werken ze perfect.
Vind alleen erg lastig om voorzetten op doel te koppen.

Alles vliegt over bij mij, Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 14:56
Hier nog wat tips & tricks voor jullie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickEnzo94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-08-2023

NickEnzo94

PSN NickEnzo94

Ik kan echt ONMOGELIJK voorzetten te geven. Alles gaat of richting doel dat de keeper em over de lat moet tikken, of alles gaat de 3e ring in. :s Ik doe al m'n best om te mikken met m'n Linker stikkie op de PS3, maar echt niets werkt. :( Vooral bij de vroege voorzetten is dat echt onmogelijk, en de computer maar alles perfect voorgeven. Belachelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:59
Ik heb vandaag toch de raarste glitch meegemaakt, haha. Ik had er even snel een filmpje van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 08:51

@r!k

It is I, Leclerq

Lekker irritant, lijkt wel een stadion animatie die de mist in is gegaan.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:19
@NickEnzo94 Check ff of je controllerinstellingen goed staan. Bij mij werden deze ook steeds zo ingesteld dat voorzetten op 'Handmatig' stond. Gevolg was hetzelfde probleem als dat wat jij beschrijft.
Na een paar keer de instellingen goed zetten (Semi uiteraard), blijven ze nu staan zoals ik het wil. Geeeeen idee waarom trouwens 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
NickEnzo94 schreef op zondag 20 november 2011 @ 11:52:
Ik kan echt ONMOGELIJK voorzetten te geven. Alles gaat of richting doel dat de keeper em over de lat moet tikken, of alles gaat de 3e ring in. :s Ik doe al m'n best om te mikken met m'n Linker stikkie op de PS3, maar echt niets werkt. :( Vooral bij de vroege voorzetten is dat echt onmogelijk, en de computer maar alles perfect voorgeven. Belachelijk
Zet voorzetten op assisted, dan zullen ze een stuk beter gaan. (via controller opties geloof ik en anders game settings)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Mars18 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:03:
Ik heb geen probleem met slidings, bij mij werken ze perfect.
Vind alleen erg lastig om voorzetten op doel te koppen.

Alles vliegt over bij mij, Iemand tips?
Niet de schiet(kop) knop gedurende dat de bal in de lucht is induwen. Vaak zijn het lange ballen waardoor er veel tijd zit tot het moment van koppen zelf. Als je dan de kopknop te vroeg induwt en blijft induwen totdat er echt gekopt wordt gaan ze te hard.

Dus voorzetten, dan rustig je positie kiezen als aanvaller en koppen op het moment dat je denkt dat je speler eens de lucht moet ingaan. Ook naar beneden mikken zodat je naar de grond kopt kan werken, maar geplaatste kopballen kunnen er ook mooi invliegen. Bv. voorzet op eerste paal en dan doorkoppen naar lange hoek, of doorkoppen naar 2de paal waar een andere aanvaller staat.

Hopelijk gaat het lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
WiXX schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:12:
[...]

Niet de schiet(kop) knop gedurende dat de bal in de lucht is induwen. Vaak zijn het lange ballen waardoor er veel tijd zit tot het moment van koppen zelf. Als je dan de kopknop te vroeg induwt en blijft induwen totdat er echt gekopt wordt gaan ze te hard.

Dus voorzetten, dan rustig je positie kiezen als aanvaller en koppen op het moment dat je denkt dat je speler eens de lucht moet ingaan. Ook naar beneden mikken zodat je naar de grond kopt kan werken, maar geplaatste kopballen kunnen er ook mooi invliegen. Bv. voorzet op eerste paal en dan doorkoppen naar lange hoek, of doorkoppen naar 2de paal waar een andere aanvaller staat.

Thx, Ik ga er vanavond eens mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:24

Vuvuzela

My spire is forming

Ik heb een probleem, hoop dat iemand hier me kan helpen, fifa12 op pc.Tijdens het spelen crashte fifa.. dat gebeurt opzich vaker en maakt niet uit, maar als ik nu naar mijn team management ga staat er een keeper zonder naam in m'n middenveld en als ik die wissel met iemand anders dan crasht fifa elke keer als ik weg ga uit "squad management".

Als ik een savegame open van een uur voor het gebeurde of nog 3 anderen... dan staat die naamloze corrupte keeper ook opgesteld in mijn team! En crasht fifa dus ook steeds als ik het wil aanpassen en saven. Dus er moet een ander bestand zijn dat corrupt geraakt is? Ik heb weinig zin om opnieuw te beginnen.. :-(

[ Voor 24% gewijzigd door Vuvuzela op 29-11-2011 00:30 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
WiXX schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:12:
[...]

Gaat steeds beter nu :) Gister goed kunnen oefenen, gepromoveerd naar divisie 6 :)
Bayern speelt ook sterk O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Maciek schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:28:
Ik heb een probleem, hoop dat iemand hier me kan helpen, fifa12 op pc.Tijdens het spelen crashte fifa.. dat gebeurt opzich vaker en maakt niet uit, maar als ik nu naar mijn team management ga staat er een keeper zonder naam in m'n middenveld en als ik die wissel met iemand anders dan crasht fifa elke keer als ik weg ga uit "squad management".

Als ik een savegame open van een uur voor het gebeurde of nog 3 anderen... dan staat die naamloze corrupte keeper ook opgesteld in mijn team! En crasht fifa dus ook steeds als ik het wil aanpassen en saven. Dus er moet een ander bestand zijn dat corrupt geraakt is? Ik heb weinig zin om opnieuw te beginnen.. :-(
Probeer eens "Reset Squads". Volgens mij kom je daar via Customise FIFA12 --> Edit Teams. (daarna wel weer even "Download Latest Update" doen)

Een soort gelijk probleem met spelers zonder naam kwam in FIFA11 ook wel eens voor en met een reset was het vaak opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
SR8 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:27:
[...]

Probeer eens "Reset Squads". Volgens mij kom je daar via Customise FIFA12 --> Edit Teams. (daarna wel weer even "Download Latest Update" doen)

Een soort gelijk probleem met spelers zonder naam kwam in FIFA11 ook wel eens voor en met een reset was het vaak opgelost.
Ja, of mik je hele squads file of desnoods profile map even weg in mijn documenten als bovenstaande niet helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Ik weet niet hoe dat met PC-versie zit, maar je moet wel oppassen welke files je weggooit, anders ben je zo je Virtual Pro kwijt.

[ Voor 5% gewijzigd door SR8 op 29-11-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Ik kon hier in het topic niks over vinden, maar elke keer als ik met mijn virtual pro captain word dan mist de aanvoerdersband. De functies heb ik wel, maar ik krijg de band niet :/

Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Merk gelijk dat divisie 6 veel lastiger is dan divisie 7. Gelukkig toch 1e wedstrijd 4-2 gewonnen. Kwam al snel 0-2 achter.

Morgen begint FIWC, ben benieuwd. Ga dat wel spelen voorlopig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Good Fella schreef op woensdag 30 november 2011 @ 01:07:
Ik kon hier in het topic niks over vinden, maar elke keer als ik met mijn virtual pro captain word dan mist de aanvoerdersband. De functies heb ik wel, maar ik krijg de band niet :/

Iemand anders hier ook last van?
Het is mij nog nooit opgevallen om eerlijk te zijn. Vind je dat echt zo belangrijk, dat je er 'last van hebt'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

psvjw schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:25:
[...]

Het is mij nog nooit opgevallen om eerlijk te zijn. Vind je dat echt zo belangrijk, dat je er 'last van hebt'?
Het doet wel af aan het realisme, dus ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Laatst online: 02-07-2019
Knip, het is hier geen HK

[ Voor 84% gewijzigd door PWM op 01-12-2011 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Iemand al FIWC gespeeld?

Zijn alle teams weer random 85 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
Ja, wie kan mij wat meer uitleggen over FIWC? Zijn alle spelers nu precies hetzelfde, of is een Drogba bijvoorbeeld wel gewoon weer sterk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Voor mijn gevoel had je altijd een voordeel met grote spelers vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
Tjonge, er staat iemand bovenaan met 88 wedstrijden gespeeld en maar 6 verloren.
Alleen de eerste 2 worden gekwalificeerd, maar als je in nog geen 2 dagen zoveel wedstrijden moet spelen om bovenaan te zijn is het natuurlijk onmogelijk voor de normale gamer om door te gaan.
Ondanks mijn 5 overwinningen uit 5 wedstrijden sta ik nog op de 1000e plek oid.
Tijdverspilling dus eigenlijk om daar aan mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Mars18 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 07:48:
Merk gelijk dat divisie 6 veel lastiger is dan divisie 7. Gelukkig toch 1e wedstrijd 4-2 gewonnen. Kwam al snel 0-2 achter.

Morgen begint FIWC, ben benieuwd. Ga dat wel spelen voorlopig :)
Ik zit nu in 5 (360), maar 't is wel echt lastig nu.

Wat mij erg stoort is gasten die weinig kunnen, maar wel erg goed met Messie/Aguero/Tevez kunnen slalommen, ik heb echt moeite om dat te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Laatst online: 02-07-2019
Aan wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:55:
[...]

Ik zit nu in 5 (360), maar 't is wel echt lastig nu.

Wat mij erg stoort is gasten die weinig kunnen, maar wel erg goed met Messie/Aguero/Tevez kunnen slalommen, ik heb echt moeite om dat te verdedigen.
Dan kan je beter met wat minder goede teams spelen.

Ik speel momenteel zowat al mijn partijtjes met Lyon, zit nu in division 3. Gourcuff heeft misschien maar een score van 81, maar wat kan die op kleine ruimtes bewegen zeg. _/-\o_ Hopelijk geraak ik dit weekend in division 2 zodat ik mee kan dingen naar de cup. :9~

Ik kan me nog steeds wel erg ergeren aan men verdediging. Soms doen je verdedigers veel te risicovolle onderschep-pogingen waar je niet om gevraagd hebt. Ze zetten dan zo'n half beentje, missen natuurlijk de bal en verliezen zo erg belangrijke meters. Dit is erg frustrerend bij tegenstanders die vaak op hoge doorstekpasses spelen. En die dekkingsfouten af en toe. :F

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2011 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 20:52
Ik ben net op het nippertje gepromoveerd naar divisie 6 geloof ik (3 seizoenen, 3x gepromoveerd). In het derde seizoen drie wedstrijden verloren door de bugs of falende game mechanics... Dat zijn echt dingen waar ik super gestoord van wordt, maar iets in de game trekt mij toch weer aan om het te blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 15:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Nu mijn Afrikaanse team in ultimate team wel zo'n beetje klaar is (kunnen nog wat spelers bij, maar dan ga je snel richting de 10k coin range), ben ik maar begonnen aan mijn oude zakken team: alleen spelers van 35 jaar en ouder worden toegelaten met misschien hier en daar een uitzondering voor 34 jarigen. :*) Waarschijnlijk zal dit team het meest trage en niet-fitte team ooit worden en ook voor geen meter spelen, maar lekker boeie. En stiekem vind ik het maken van het team leuker dan echt spelen. :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Laatst online: 14:53
Wat is er opeens gebeurd met dit spel? Met head to head seasons ben ik vanaf het eerste seizoen steeds gepromoveerd tot div 3. Vandaag voor het eerst sinds een paar dagen weer gespeeld en van de 8 potjes heb ik er 7 verloren en 1 gelijk gespeeld. Hoe is dit mogelijk? Mijn passes komen totaal niet meer aan, de tegenstander heeft al z'n mannetjes altijd perfect staan terwijl die van mij steeds achter de feiten aan lopen. Als ik een simpele pass wil doen vanaf mijn 16meter gebied naar de dichtstbijzijnde teamgenoot probeert ie hem opeens naar m'n spits te passen. Alle, maar dan ook echt all 50/50 1v1 situaties worden door mij verloren... het kan gewoon niet zo zijn dat ik in een paar dagen opeens onwijs slecht ben geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Reckoner schreef op zondag 04 december 2011 @ 00:22:
Wat is er opeens gebeurd met dit spel? Met head to head seasons ben ik vanaf het eerste seizoen steeds gepromoveerd tot div 3. Vandaag voor het eerst sinds een paar dagen weer gespeeld en van de 8 potjes heb ik er 7 verloren en 1 gelijk gespeeld. Hoe is dit mogelijk? Mijn passes komen totaal niet meer aan, de tegenstander heeft al z'n mannetjes altijd perfect staan terwijl die van mij steeds achter de feiten aan lopen. Als ik een simpele pass wil doen vanaf mijn 16meter gebied naar de dichtstbijzijnde teamgenoot probeert ie hem opeens naar m'n spits te passen. Alle, maar dan ook echt all 50/50 1v1 situaties worden door mij verloren... het kan gewoon niet zo zijn dat ik in een paar dagen opeens onwijs slecht ben geworden :P
Ik heb laatst een keer gehad dat mijn controller settings ineens op alternatief stonden.

Vanavond trouwens voor t eerst gepromoveerd naar div 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Reckoner schreef op zondag 04 december 2011 @ 00:22:
Ik heb dit ook van de een op andere dag ondervonden. Vrijdag ging alles nog heel goed, alle passes kwamen netjes aan zoals ik ze bedoelt had. Gisteren ging alles super slecht, alle passes gingen een mannetje verder dan dat ik het bedoeld had. Dat terwijl de kracht van de pass misschien wel minder was :S. Ik heb te vaak dat ik een klein tikje op de pass knop doe en dat er vervolgens een pass over 40/50 meter wordt gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Dat is de manier van EA om 'vorm' te simuleren, het zogenaamde FIFA momentum. Soms heb je van die wedstrijden dat alles vanzelf gaat en andere wedstrijden moet je er gewoon harder voor werken.

[ Voor 14% gewijzigd door SR8 op 04-12-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
SR8 schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:44:
Dat is de manier van EA om 'vorm' te simuleren, het zogenaamde FIFA momentum. Soms heb je van die wedstrijden dat alles vanzelf gaat en andere wedstrijden moet je er gewoon harder voor werken.
Dat noem ik oneerlijk en geen simulatie. Onberekenbare animaties vallen daar ook onder. Een tackle van dezelfde afstand wordt heel vaak anders ingezet. Dit zorgt er bij mij vaak voor dat ik de tegenstander een 1-1 situatie gun... Iets wat ik niet zo heel erg leuk vind zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Laatst online: 14:53
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1221503.page

Lijkt wel dat ik niet de enige ben... een vriend van me heeft ook nog eens precies hetzelfde probleem :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-08 18:56
SR8 schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:44:
Ik weet wel, dat als je eenmaal 'uit vorm' bent, je het de rest van de dag kunt vergeten, je raakt er alleen maar gefrusteerd door. (Gelukkig heb ik dan nog MW3 om dit weer van me af te schieten :) )

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Kan niet wachten tot ik weer uit div 4 val, wat een bagger zeg. Divisies 8-5 waren heel leuk, mensen namen leuke teams zelfs met 5 sterren zodat je ook wel eens met arsenal oid kan spelen. Had gedacht dat dit alleen maar beter zou worden, maar in div 4 ben ik tot nu toe (17 wedstrijden, plus nog 4 die ik in min 1 quit omdat ik 4 keer tegen dezelfde gast kom) alleen maar real en barca tegen gekomen. En dan maar ultra verdedigend spelen en alles op messi/ronaldo en vanaf 1395 meter de bal naar voren schoppen en hopen dat hij in de spits de bal krijgt. Dat gaat 80 keer mis en 3 keer goed en dan sta je met 3-0 achter :( Ik speel gewoon stug door met de mindere 5 star teams (vaak met arsenal omdat hun default systeem wel lekker werkt, geen zin om ELKE FUCKING KEER die opstelling te maken, serieus waarom kun je dat niet opslaan?) maar als je dan even goed bent als je tegenstander verlies je het gewoon omdat ze gewoon betere spelers hebben. Dan krijg je ook nog zo'n bullshit dat het spel probeert te simuleren dat mijn team op verdedigend gaat omdat ik tegen een beter team speel en dan doet helemaal niemand iets meer, ik moet gewoon moeite doen om een bal 10 meter te passen want hij komt of niet aan of hij vliegt richting de spits 80 meter verder.
En dan nog halen ze de meeste keren amper een gelijkspel eruit zodat ik steeds 1 punt krijg en wel in div 4 blijf.

Is het in div 3 beter? Dan ga ik ook maar eens met real/barca spelen, als ik tegen diezelfde mensen speel dan maak ik ze zeker in, enige reden dat ik nu steeds gelijkspeel is omdat ze 90 minuten hetzelfde spel spelen wat dan 1 keer per ongeluk lukt. En dan ook nog trots zijn dat ze 1-1 spelen tegen arsenal met 1 schot op doel :')

Die keren dat je van zo'n mensen wint is dan ook niet eens leuk vind ik omdat ze vaak gewoon slecht zijn. Ik win liever een pot waar ik zie dat de tegenstander ook z'n best doet en alles probeert om een vette goal te maken, in plaats van een pot waar hij elk uitgekauwd truukje tig keer doet tot het een keer per ongeluk goed gaat. Serieus laatst een gast die 9/10 ballen die hij aangespeeld kreeg door z'n benen liet gaan. Ging de eerste keer goed omdat ik het niet verwachtte, mooie goal en 0-1 achter, en daarna heeft hij niks anders gedaan en is hij niet meer bij de goal geweest :') Dan vind ik het niet eens leuk om te winnen want ik heb niet het gevoel alsof hij speelt om een leuke wedstrijd te hebben maar puur om andere mensen het spel te verzieken...

[ Voor 18% gewijzigd door NickThissen op 05-12-2011 19:48 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

Ik heb fifa 12 net gekocht en heb me wat verbaasd over het feit dat sommige tricks 2 x vermeld staan. Zo is er de heel flick en de heel to heel flick die op de zelfde manier uitgevoerd dienen te worden. Iemand enig idee hoe dat zit? Ik zie ook geen verschil in de filmpjes..

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Zijn er hier meer mensen die de laatste dagen problemen hebben met het kunnen bereiken van de website van
www.soccergaming.com?

Ben namelijk dringend op zoek naar een patch die de resterende teams van de Champions League en de Europa League toevoegt. Als iemand een andere link hiervan heeft dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:05
Is er een mogelijkheid om voor aanvallen en verdedigen verschillende keys te gebruiken?
Want mij lukt het voor geen mogelijkheid! Ik verander de keys voor Attack en dan word Defend gelijk mee verandert, maar dat wil ik juist niet! Anyone?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werving is niet toegestaan op GoT

[ Voor 93% gewijzigd door PWM op 06-12-2011 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je online ook met verlenging en penaltys kan doen tegen een vriend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:03
De EA servers zijn niet bereikbaar op dit moment? Hebben hier meerdere mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
mikevdzanden schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:47:
Is er een mogelijkheid om voor aanvallen en verdedigen verschillende keys te gebruiken?
Want mij lukt het voor geen mogelijkheid! Ik verander de keys voor Attack en dan word Defend gelijk mee verandert, maar dat wil ik juist niet! Anyone?

Alvast bedankt!
pas je de controls aan, of de controlvoorkeuzeset?

Ik speelde ook met aangepaste controls (PES style) maar ben met Fifa11 maar naar Classic geswitched (kostte veel tijd en frustratie) maar inmiddels weet ik niet beter mee. Scheelt een hoop geklooi elke keer, want ik wist niet wat mijn controls waren uit mijn hoofd, daar moest ik door te spelen achter komen.

[ Voor 26% gewijzigd door 418O2 op 07-12-2011 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Marcel_ schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:20:
De EA servers zijn niet bereikbaar op dit moment? Hebben hier meerdere mensen last van?
Op dit tijdstip? Ben je met FIWC bezig ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:03
SR8 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:35:
[...]

Op dit tijdstip? Ben je met FIWC bezig ofzo? :P
Vanaf 9.20 tot 10.30 waren ze steeds niet beschikbaar voor mij, ik wou 1-tegen-1 seizoenen spelen maar dat ging dus niet. En ik speel geen FIWC, alleen 1-tegen-1 seizoenen.
Edit: ben niet de enige:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1227543.page

[ Voor 9% gewijzigd door Marcel_ op 07-12-2011 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Ik ook en ik baal als een stekker... Mijn vrije dag wordt zo weer lekker doorgespoeld door EA :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Laatst online: 01-05 14:56
Isniedood schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:44:
Ik heb fifa 12 net gekocht en heb me wat verbaasd over het feit dat sommige tricks 2 x vermeld staan. Zo is er de heel flick en de heel to heel flick die op de zelfde manier uitgevoerd dienen te worden. Iemand enig idee hoe dat zit? Ik zie ook geen verschil in de filmpjes..
Ik denk dat ze de complete tricklist voor 4 of 5 sterren gewoon plaatsen
bij de berbaspin of de mcgeady spin voer je het zelfde uit alleen ziet die er wel totaal anders uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
stoofpeer schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:45:
Ik ook en ik baal als een stekker... Mijn vrije dag wordt zo weer lekker doorgespoeld door EA :(
Als Fifa spelen echt het enige is dat je kan bedenken om te doen op je vrije dag ;)

Maar het is wel storend, valt mij wel op dat EA vaak issues heeft (down/lag)... En dat is wel vervelend als je even wil matchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:05
418O2 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:04:
[...]

pas je de controls aan, of de controlvoorkeuzeset?

Ik speelde ook met aangepaste controls (PES style) maar ben met Fifa11 maar naar Classic geswitched (kostte veel tijd en frustratie) maar inmiddels weet ik niet beter mee. Scheelt een hoop geklooi elke keer, want ik wist niet wat mijn controls waren uit mijn hoofd, daar moest ik door te spelen achter komen.
Wanneer ik de controle "in-game" inpas voor Attack, verandert Defend mee in dezelfde toetstencombinaties. Dat is dus precies wat ik niet wil.. Ik heb geen idee hoe ik bestand moet aanpassen zodat ik juiste knoppencombi krijg!

1 ding is zeker: EA NAAIT DE PC GEBRUIKERS!

[ Voor 3% gewijzigd door aschja op 07-12-2011 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 21:26

Pronk

Koffie?

Wie tijd/zin heeft in een aantal online potjes op de xbox 360, ter vermaak en (in mijn geval ook) voor de 'Being Social' en 'Friendly' achievement, mag mij toevoegen: PronkMedia

Misschien goed om te vermelden, ik ben een Fifa 12 beginner. Speel tegen CPU op Semi-prof niveau. Ben een aantal avonden per week vanaf +/- 20.00 uur online.

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
418O2 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:42:
[...]

Als Fifa spelen echt het enige is dat je kan bedenken om te doen op je vrije dag ;)

Maar het is wel storend, valt mij wel op dat EA vaak issues heeft (down/lag)... En dat is wel vervelend als je even wil matchen.
Tuurlijk is dat niet zo, maar ik had wat dingen gepland voor vandaag. Dus die storing die kwam me perfect uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:59
stoofpeer schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:29:
[...]

Dat noem ik oneerlijk en geen simulatie. Onberekenbare animaties vallen daar ook onder. Een tackle van dezelfde afstand wordt heel vaak anders ingezet. Dit zorgt er bij mij vaak voor dat ik de tegenstander een 1-1 situatie gun... Iets wat ik niet zo heel erg leuk vind zeg maar...
Ik ben het eigenlijk al gewend na 3 jaar fifa maar ik begin mij er ook steeds meer aan te irriteren. Als ik iemand in BF voor zijn kop schiet wil ik ook gewoon een kill en niet af en toe een negatieve handicap hebben waardoor ik alsnog verlies.

Soms slaat het ook helemaal nergens op, ben het plaatje kwijt maar had een moment dat LENNON even hoog springt als dat hij zelf lang is om vervolgens naast Naldo de bal in te koppen.....

Verder wordt er dan vaak voor overduidelijke overtredingen niet gefloten, zijn alle spelers van de tegenstanders veel sneller dan ze eigenlijk zouden moeten zijn, en schiet je zelf vaker op de paal dan naast of in het doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Dersan schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:20:
[...]

Ik ben het eigenlijk al gewend na 3 jaar fifa maar ik begin mij er ook steeds meer aan te irriteren. Als ik iemand in BF voor zijn kop schiet wil ik ook gewoon een kill en niet af en toe een negatieve handicap hebben waardoor ik alsnog verlies.

Soms slaat het ook helemaal nergens op, ben het plaatje kwijt maar had een moment dat LENNON even hoog springt als dat hij zelf lang is om vervolgens naast Naldo de bal in te koppen.....

Verder wordt er dan vaak voor overduidelijke overtredingen niet gefloten, zijn alle spelers van de tegenstanders veel sneller dan ze eigenlijk zouden moeten zijn, en schiet je zelf vaker op de paal dan naast of in het doel.
Heeft lennon niet als specialiteit of kenmerk: lenigheid....

Dan kunnen ze vaak hoger springen. Realistisch is een tweede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Om nog even verder te gaan over 'momentum'. Volgens EA zit het er dus niet in. Er liep een (vrij lang) topic over dit 'probleem' op het FIFA forum en dat is gesloten na deze officiële reply:
What I CAN confirm, though, is that circa FIFA 10 the dev team did invest a load of time and money thoroughly investigating their code to examine the possibility that 'momentum-'like' effects could somehow emerge (unintended) in the game. That investigation was carried out in response to claims from our forum members - claims that are more or less identical to the ones we're seeing now.

Of course, the development guys knew then what they know now, which is that they certainly haven't designed anything into the game to have that effect. But they investigated anyway, just to make sure. The result was a resounding negative: No measurable 'scripting' effects here. And there still aren't.

So, my apologies if you've got the impression that EA aren't willing to respond to this topic, for whatever reason. The truth is that anyone who's been knocking about these forums for a while will know that we've been through this debate before, and to some significant depth, too.

While there are innumerable variables involved in every game played, causes bringing about effects at every turn, I can guarantee you there there is nothing prescribed in the game to deliberately change outcomes one way or another in any certain circumstances.

Once again, there is no scripting. After all, that wouldn't be fair, and there's nothing more important to the dev team than creating a game that's as fair and balanced as possible for anyone playing it.

The one variable that's almost certainly got most to do with this, however, is the one it's toughest to define or quantify: The human mind's infinite capacity to perceive conspiracy in the smallest of things; to construct order and meaning from the chaos. Ater playing hundreds of games, you're going to see patterns and repetitious outcomes. That's the nature of a videogame - any videogame - constrained by the bounds of programming and disk space. But it's very wrong to build out of that some sort of intent on the dev team's part that simply isn't there.
To reiterate - the development team investigated this issue in FIFA 10 to ensure no unintended "momentum/scripting" behavior was present in the game; that investigation definitively showed that there was not. We've done the same this year, and the end result is the same - momentum/scripting does not exist within FIFA 12.
Oftewel, het zit dus tussen de oren. Yeah right...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Hm.. Ik weet dat er ontzettend veel codes\rules in een spel zitten, maar waarom zoiets onderzoeken. Je weet toch bij voorbaat wel of je regels ingebouwd hebt die zo'n algeheel effect op het gehele spel uitoefenen 8)7

EDIT: Een vraagje over FUT trouwens. Weet iemand of je ook shirts van internationale clubs in FUT kunt krijgen? Ik kan tot noch toe alleen clubs vinden..

[ Voor 26% gewijzigd door speek1984 op 08-12-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Speek schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:46:
Hm.. Ik weet dat er ontzettend veel codes\rules in een spel zitten, maar waarom zoiets onderzoeken. Je weet toch bij voorbaat wel of je regels ingebouwd hebt die zo'n algeheel effect op het gehele spel uitoefenen 8)7

EDIT: Een vraagje over FUT trouwens. Weet iemand of je ook shirts van internationale clubs in FUT kunt krijgen? Ik kan tot noch toe alleen clubs vinden..
Er zitten waarschijnlijk ook behoorlijk veel regels code achter zon soort script. Die bouw je dus niet per ongeluk even in. Door een "onderzoek" te starten om zo iets eventueel op te sporen, stemmen ze dus ook in dat het er op lijkt dat het er in zit. Nou is mijn band niet zo heel best meer met EA als we gaan kijken naar de waarheid, dus ook dit neem ik sterk in twijfel.

EDIT: Heeft iedereen ook zo gruwelijk veel last van lag ? Elke seconde hangt het beeld onderhand een kwart seconde stil... Ik kan echt helemaal niks meer timen, laat dat nou net belangrijk zijn -_-" En helemaal als het allemaal al niet loopt...

[ Voor 12% gewijzigd door stoofpeer op 08-12-2011 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je een private room aanmaakt? Want als ik regio lobby kijk dan zie ik bij prive sessie een grijs vlak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Laatst online: 18-09 14:06
Ik heb vandaag voor de PS3 fifa12 gekocht alleen ik krijg het commentaar niet werkend? Bij instellingen staat het wel gewoon aan en de volumes staan op max... Is dit een bug merkte het laatste ook al bij een vriend van me die hetzelfde heeft.

EDIT: Ah heb et al gevonden, zat in de ps3 zelf fout dat ie een 5.1 audio uitvoer moest gebruiken maarja dat gaat niet met alleen tv speakers dus.

[ Voor 23% gewijzigd door NovemberSierra op 10-12-2011 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net naar divisie 3 gepromoveerd. Volkomen onverwacht 6 keer gewonnen in de 4e divisie, dus daar ging ik sneller dan gedacht doorheen. Leuk man. Sinds ik met Brazilië speel gaat het echt lekker en domineer ik wedstrijden geregeld. Ronaldinho in de spits om mijn aanvallen aan op te hangen, Ramires en Lucas vormen het blok op het middenveld en Hulk en Neymar zorgen voor de acties vanaf de flanken.

Nu maar eens kijken wat divisie 3 brengt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
Vandaag weer eens kampioen geworden, alle 7 de wedstrijden gewonnen. Toch maar de omschakeling naar Real Madrid gemaakt, met 4-1-2-1-2 bijna onverslaanbaar. Benzema en Ronaldo voorin, Kaka op rechts, Di Maria op links en Xabi als controleur. Verdedigend vind ik het wat matiger dan Chelsea, waar ik eerst mee speelde, maar aanvallend is echt elke bal gevaarlijk. Ik heb ook veel meer uitslagen als 6-2 en zelfs een keer 8-3, waar je met Chelsea weinig scoorde en af en toe een bal doorliet van Ronaldo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Is er trouwens een mogelijkheid om de opstellingen van online teams blijvend aan te passen zodat je niet elke wedstrijd dat hoeft te doen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 17:09
Vanavond was er in FUT weer een happy hour. Heb RB Sergio Ramos (85) weten te scoren. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
stoofpeer schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:12:
Is er trouwens een mogelijkheid om de opstellingen van online teams blijvend aan te passen zodat je niet elke wedstrijd dat hoeft te doen ??
Ja, veel klagen bij EA, dan bouwen ze het misschien bij de volgende patch in.

Het zit er dus helaas nog niet in :N -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
slico schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:01:
Vandaag weer eens kampioen geworden, alle 7 de wedstrijden gewonnen. Toch maar de omschakeling naar Real Madrid gemaakt, met 4-1-2-1-2 bijna onverslaanbaar. Benzema en Ronaldo voorin, Kaka op rechts, Di Maria op links en Xabi als controleur. Verdedigend vind ik het wat matiger dan Chelsea, waar ik eerst mee speelde, maar aanvallend is echt elke bal gevaarlijk. Ik heb ook veel meer uitslagen als 6-2 en zelfs een keer 8-3, waar je met Chelsea weinig scoorde en af en toe een bal doorliet van Ronaldo.
Vind City toch ook nog steeds erg lekker spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Laatst online: 01-05 14:56
psvjw schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:58:
[...]

Ik denk niet dat dat gaat komen de reden dat je bij 1vs1 seizoenen het niet kan opslaan is omdat je daar altijd met de laatste rooster updates speelt en die veranderd regelmatig bijv geblesseerde spelers in het echt zitten dan ook op de reserve bank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
psvjw schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:58:
[...]

Nee dat komt niet, dat stoppen ze er bij Fifa 13 hooguit in als een van de nieuwe spectaculaire verbeteringen.. Net zoals alle bugs in de nieuwe impact engine van dit jaar. Anders hebben ze geen nieuw product voor volgend jaar... Jammer dat we elk jaar weer de nieuwe Fifa gaan kopen omdat je anders niet meer fatsoenlijk online kan spelen. Eigenlijk moet je dit gedrag gewoon afkeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Wordt een beetje gek van de binnenkantvoet goals. Niemand probeert meer normaal iets uit te spelen maar zelfs vanaf 20 meter gaan ze geplaatst op goal schieten omdat het meer kans op succes heeft dan echt een fatsoenlijke aanval op te zetten.

In FUT is het ook lastig dat je online alleen maar tegen tegenstanders met 84 gemiddeld teams speelt terwijl ik zelf een 80 gemiddeld team heb. Snelheid is het enige criteria om spelers op te selecteren aangezien dat het belangrijkste is. De balans is er dus niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
Mars18 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:33:
[...]

Vind City toch ook nog steeds erg lekker spelen :)
City vind ik ook lastig om tegen te spelen. Van die behendige voetballertjes voorin als Aguero en Tevez. Daar heb ik meer moeite mee dan met Barca.
Gelukkig heb je Ronaldo met RMA (reden waarom ik ben overgestapt), als je er een beetje handig mee bent dan scoor je echt vanuit alle hoeken en gaten met hem.

[ Voor 19% gewijzigd door slico op 13-12-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
slico schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:47:
[...]

City vind ik ook lastig om tegen te spelen. Van die behendige voetballertjes voorin als Aguero en Tevez. Daar heb ik meer moeite mee dan met Barca.
Gelukkig heb je Ronaldo met RMA (reden waarom ik ben overgestapt), als je er een beetje handig mee bent dan scoor je echt vanuit alle hoeken en gaten met hem.
Omdat de poppetjes niet super intelligent zijn is man city ook een goed team. Hun hebben een opstelling waar ze een klein beetje tussen de spelers inlopen van bv. barca en rma. Daardoor heb je heel vaak een of twee vrije opties. Altans dat is mijn ervaring met de keren dat ik tegen en met city speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antoonxxx
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:05
Weet iemand hoe het zit met de internetverbinding in Spanje? Altijd als ik denk dat ik tegen een spanjaard speel lagt het als een bezetene. Ik opteer voor een soort supereurozone met fifa.

• mischa2011
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-03 18:41
Wat ik uit ervaring weet is dat Spanjaarden soms niet heel veel te besteden hebben, plus qua structuur is Spanje ook niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld een Nederland, dus zou mij niets verbazen als het internet in sommige gevallen ook tegenvalt.
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste