Gister FIFA12 binnengekregen.
Eerste heb ik twee potjes vriendschappelijk gespeeld met Ajax vss Feyenoord en verloor 4 of 5-0. Het tweede potje stond ik 1-0 voor en had de R1 button gevonden waardoor ik iets makkelijker uit kon verdedigen. Buiten blessuretijd wordt de 1-1 gemaakt

Balen
Ik heb Fifa11 nooit gespeeld, 10 wel weer vaak gespeeld. Het speelt echt héél anders dan Fifa10. De eerste vijf minuten had ik ook echt zo iets van; wat speelt dit toch kut. Maar na een paar potjes gaat het al een stuk beter.
Daarna online gedaan met een vriend. Daar lijkt de gameplay helemaal anders te zijn (iets trager). Maar toen we Manchester Unt vss Real Madrid deden ging het weer super snel

Wel realistisch op zich.
Ik las hier een hoop negatieve berichten over Fifa12 maar ik vind het wel vermakelijk. Waar ik in Fifa10 uit de voeten kon op wereldklasse heb ik hier moeite met semi-pro (Of iig; heeft ervaring met voetbalspellen heb ik gekozen).
Enige nadeel vind ik wel dat de hoofden en mimiek van de spelers in de eredivisie niet echt kloppen
Waar ik vooral aan moet wennen is het feit dat Fifa12 niet automatisch meer de speler selecteert die het dichts bij de bal staat, dit moet met het rechterpookje zelf gedaan worden. Dit is voor mij een nieuwe ervaring omdat dit vaker niet werkt dan wel werkt bij mij (ligt natuurlijk aan het feit dat ik hiermee moet oefenen).
Hij passt ook nog wel eens naar de verkeerde speler als ik de pass knop langer ingedrukt houdt om harder te passen (Dan pakt ie iemand uit de 2e lijn ipv 1e lijn). Zal ook wel oefenen zijn
En als laatste puntje, bij offline games krijg ik vaak links boven in het hoek een inmens groot scoreboard waardoor ik de spelers niet meer kan zien. Dat vind ik wel écht een groot nadeel; is dit om te zetten naar iets kleiners/doorzichtigers ?
[
Voor 26% gewijzigd door
RedHat op 19-10-2011 08:07
]