Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Multi] FIFA 12 OverzichtLaatste deel

Pagina: 1 ... 23 24 25 Laatste
Acties:
  • 115.607 views

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
quote:
mhpwolf schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:51:
Iemand enig idee waneer de volgende 2 gouden pakjes worden vrijgegeven? Als het goed is krijg ik voor 6 maanden lang elk maand 2 gouden pakjes, tenminste dat staat op het kaartje wat in het hoesje zit.
En op datzelfde kaartje staat ook wanneer je ze krijgt....
Zoals Lee245 dus al zegt, de eerste van de maand.

Over 11vs11. Ter afwisseling van mijn VP te boosten met het boosting team, speel ik ook wel eens een pro ranked match. Het vertoonde spel valt me eigenlijk wel mee dit jaar op de PS3. Ik zie meer verdedigers, en dat is juist wel leuk als ik zelf ook CB speel. Met een beetje samenwerking kom je een heel eind.

Wat mij frustreert is dat sommige accomplishments niet geregistreerd worden. Ik had gister online een goal line clearance met een omhaal. :P Precies van de lijn gehaald en helemaal niks. :(

SR8 wijzigde deze reactie 17-10-2011 15:52 (40%)

• Ambianz
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:02
quote:
Malt007 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:06:
Iemand een goede site of overzicht met spelers in de career mode waarin je hun potential kan zien? Vind het leuk om jonge spelers te kopen die nog veel groeien.

En kan je nog invloed uit oefenen op de manier waarop ze groeien? Heeft het zin ze veel te laten spelen of uit te lenen ofzo? Ik heb er nog geen patroon in kunnen ontdekken.
http://www.fifafanatic.com/fifa-12-best-young-players/

Die gebruik ik eigenlijk altijd

paar leuke spelers:

CVM Casemiro
CAM Draxler
CAM Eriksen
CAM Lamela
SP Lukaku

• revertive
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 10-08-2018
Terugspeel bal doen we niet meer aan ofzo :x
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/98664689

• DaBOONz
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 28-11-2013
Na een poosje spelen begin ik Fifa 12 ook aardig onder de knie te krijgen. Verdedigen gaat ook steeds beter, alhoewel een handige dribbelaar mijn verdediging nog vrij gemakkelijk kan uitkappen. Jep, frustraties.

En ik krijg behoorlijk wat doelpunten tegen, maar tegenwoordig maak ik er zelf meer. Daar gaat het om. Een uitslag van 4-3 is niet zeldzaam.
Verder ben ik zojuist toegetreden tot divisie 6 online, waar het niveau mijn onderlip niet ten goede komt.

Als je je focust op goed verdedigen dan zie je dat je in de counter ineens lekker veel ruimte hebt.

Manager mode ook leuk, gewoon een totaal andere game binnen Fifa. Nice!

• Niekfct
  • Laatst online: 08:55
Ik moet nu v1.02 installeren voor Fifa op mijn PS3, is dit één of andere patch ofzo?

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

• martijntjuhh
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21:40

martijntjuhh

Subtitle

Hey even een vraagje, gister wou ik verder met mijn carriere met Manchester City, maar toen ik bij mijn selectie keek had ik ineens10 naamloze keepers met allemaal 99, een groot deel van de aangekochte spelers waren weg en de hele opstelling was door elkaar gegooid. Corrupte savegame misschien?

Handtekening

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:49
quote:
Toobster schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 18:34:
[...]

Er staat niet dat er aan de hand van het wedstrijdreport bepaald wordt wie wint. Er staat, lees het wedstrijdreport om te kijken wie er gewonnen heeft.
Iemand quit net tegen me, dus heb het nog eens kunnen zien. Je hebt het mis, er staat letterlijk "The match report will be reviewed to determine the outcome of the match". Ik kan dat echt maar op een manier interpreteren, en dat is gewoon een leugen. Dat, of hun 'review' klopt gewoon niet.

Verdedigen begint me trouwens ook langzaam mateloos te irriteren. De ene keer hou ik een Messi makkelijk tegen, en de andere keer loopt hij dwars door me heen. Het lijkt gewoon niet consistent genoeg. Iemand begon net Drogba ofzo (weet niet wie het was...) vanaf de middellijn richting m'n goal te sprinten, er stonden nog 3 verdedigers tussen, en alle drie kom ik recht voor de man te staan om hem te stoppen en ze worden gewoon omver gelopen, en hij loopt gewoon zo door m'n verdediging heen op de keeper af 8)7 Scoorde gelukkig niet omdat hij niet wist waar B zat (denk ik zo..) maar dan nog, kom op dit slaat toch nergens op? Enige wat ik dan nog kan bedenken is om die tackel knop te gebruiken, maar die heb ik na de laatste wedstrijd ook afgezworen. Kreeg voor deze actie een penalty, en niet veel later NOG EEN KEER voor een heel vergelijkbare tackel. Hoe is dat in godsnaam een penalty? Dit is gewoon een glitch in de collision engine :F
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/98685546

Door de kut kwaliteit is het niet goed te zien, maar ik tik de bal weg, en de voeten van de aanvaller beginnen half te warpen ofzo waardoor hij valt en het spel denkt dat ik hem onderuit haal |:(

NickThissen wijzigde deze reactie 17-10-2011 19:44 (5%)

Mijn iRacing profiel

• LoneRanger
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
quote:
NickThissen schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 19:42:
[...]

Iemand quit net tegen me, dus heb het nog eens kunnen zien. Je hebt het mis, er staat letterlijk "The match report will be reviewed to determine the outcome of the match". Ik kan dat echt maar op een manier interpreteren, en dat is gewoon een leugen. Dat, of hun 'review' klopt gewoon niet.
Ik neem aan dat je nu wel winst hebt gekregen dan?
Het kan gewoon zijn dat in dat match report ook gewoon staat wie de verbinding [als eerste heeft] verbroken.
Overigens zou het wat zijn zeg, kom je op 1-0 verbreek je de verbinding en krijg je winst omdat je met 1-0 voor stond, dan krijg je al snel dat wanneer iemand een doelpuntje dichterbij komt de tegenstander veiligheidshalve maar quit vanwege beter stats tot dan toe.
Toegegeven, het berichtje doet idd vermoeden dat er naar stats gekeken wordt maar dat kan ik me niet voorstellen tenzij de verbinding aan beide kanten gelijktijdig wordt verbroken.

Only fools are enslaved by time and space.

• NickThissen
quote:
LoneRanger schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 19:54:
[...]

Ik neem aan dat je nu wel winst hebt gekregen dan?
Het kan gewoon zijn dat in dat match report ook gewoon staat wie de verbinding [als eerste heeft] verbroken.
Overigens zou het wat zijn zeg, kom je op 1-0 verbreek je de verbinding en krijg je winst omdat je met 1-0 voor stond, dan krijg je al snel dat wanneer iemand een doelpuntje dichterbij komt de tegenstander veiligheidshalve maar quit vanwege beter stats tot dan toe.
Toegegeven, het berichtje doet idd vermoeden dat er naar stats gekeken wordt maar dat kan ik me niet voorstellen tenzij de verbinding aan beide kanten gelijktijdig wordt verbroken.
Voor zover ik het begrijp wordt de verbinding ook aan beide kanten verbroken als de EA servers eruit knallen... Ik heb het met FIFA11 tenminste vaak meegemaakt (die had dat veel vaker trouwens, gelukkig), ik speel vaker tegen vrienden online en als het dan gebeurt kregen we aan beide kanten het berichtje dat we uit de EA server gegooid zijn. Niet een, maar allebei. Ik neem aan dat we dan ook allebei disconnect krijgen... In zo'n geval is het dus gewoon random wie de winst krijgt. Als iemand quit of zelf de verbinding verliest dan is het een ander verhaal ja, maar dat bedoel ik ook niet... In dit geval kreeg ik uiteraard ook de winst dan. Ik doel specifiek op het geval dat je de verbinding met EA servers verliest, dan kan het spel niet bepalen wie gedisconnect heeft. Dit berichtje leek erop te wijzen dat het spel nu kijkt wie er voorstond en hem de winst geeft, wat toch gewoon logisch zou moeten zijn als het zou kunnen (weet niet of het technisch mogelijk is..)?

Als het toch gewoon weer random is, nou ja, so be it, met een beetje geluk zal ik af en toe ook zo de winst pakken, maar dan snap ik niet waarom ze dat nieuwe berichtje gemaakt hebben... Er moet toch iets meer aan de hand zijn dan?

NickThissen wijzigde deze reactie 17-10-2011 20:14 (6%)

Mijn iRacing profiel

• slico
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21:50
Bij één iemand valt de verbinding weg, diegene heeft verloren. Simple as that.

• NickThissen
quote:
slico schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:17:
Bij één iemand valt de verbinding weg, diegene heeft verloren. Simple as that.
Hm, ik weet niet precies hoe het technisch in elkaar zit, maar volgens mij is er toch wel een soort van 'mediator' die tussen de twee spelers in zit (de EA server zeg maar), en als daarvan de verbinding weg valt dan is het voor beide gewoon over. Zo heb ik het tenminste meegemaakt als ik tegen vrienden speel, als de verbinding dan weg valt en ik het berichtje krijg dat ik de verbinding met de EA server kwijt ben, dan heeft m'n vriend precies hetzelfde. Dat is anders dan als een iemand zelf de verbinding verliest, wat ook wel eens gebeurd, maar dan hoef je niet opnieuw naar de EA servers te connecten. Volgens mij zijn dat twee verschillende vormen van connectie verliezen, en in het geval dat beide spelers de connectie tegelijk verliezen (via de EA server) dan geldt dus niet dat er een iemand disconnect en verliest...

Het doet er ook allemaal niet toe: het berichtje zegt letterlijk dat het spel gaat kijken naar het match report om te bepalen wie er gaat winnen. Dat is dus gewoon niet waar, vooral niet als degene die de connectie verliest ook de loss krijgt, zelfs als hij voor staat. Dat is ook logisch, daar niet van (anders kun je na 1-0 meteen disconnecten inderdaad), maar dan vraag ik me af wat er met het berichtje dan wel bedoeld wordt...

Mijn iRacing profiel

• Niekfct
Nu speelde ik net een Pro Ranked Match, en dan blijk ik ineens niet met mijn eigen VP te spelen, maar met een random andere. Mijn VP zit op de bank. Hoe zit dit?

• afca123
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16-10-2018

afca123

PSN Blasterus15

Haha weet iemand hoe het kan dat ineens je vp weg is? Ik starte mijn ps3 op na fifa wil ik bij verdiensten kijken kan niet. Moet weer een neiuwe vp maken? iemand ervaring mee? Iemand oplossiing zodat ik wel weer met vp krijg?

• Salv
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 06-07 23:03
Ik wordt echt beu van de vastlopers van dit spel, heeft niemand anders hier problemen mee op de PS3?

Wanneer ik bijvoorbeeld een online match gespeeld heb en ik sluit de wedstrijd af en hij komt weer in de arena en wil het menu in, vastloper. Ik speel een match als prof, er wordt gewisseld in de tweede helft, vastloper en verdiensten kwijt. Ik speel een online match als prof, en wil daarna wedstrijd afsluiten, vastloper..

Ligt dit nou aan de CD+ PS3 combi, of is er een ander probleem...?

Hattrick: Iduna United PSN; Salvex

• SR8
  • Niet online
@ Salv. Heb je ook teams gedownload via Creation Centre en die ge-edit? (bijv. andere formatie of tactic)

SR8 wijzigde deze reactie 17-10-2011 23:55 (3%)

• The DenMan
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 15-07 21:55

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Weet iemand ook goede youtube kanalen zijn waar gameplay te zien is van online top spelers? Dit om er lering uit te trekken.

Ik heb zelf al wat op google gezocht, alleen kom dan vooral veel compilaties tegen van doelpunten, maar ik zoek juist online 1 vs 1 wedstrijden van top spelers.

Mijn iRacing Profiel

• martijntjuhh
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21:40

martijntjuhh

Subtitle

quote:
Salv schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 23:44:
Ik wordt echt beu van de vastlopers van dit spel, heeft niemand anders hier problemen mee op de PS3?

Wanneer ik bijvoorbeeld een online match gespeeld heb en ik sluit de wedstrijd af en hij komt weer in de arena en wil het menu in, vastloper. Ik speel een match als prof, er wordt gewisseld in de tweede helft, vastloper en verdiensten kwijt. Ik speel een online match als prof, en wil daarna wedstrijd afsluiten, vastloper..

Ik heb alleen vastlopers als ik een wedstrijd probeer te spelen met mijn corrupte MCFC savegame bij carriere, word er gek van.

Zo klopt er eigenlijk nog wel meer niet aan dit spel. Geglitchte steekpasses, overtredingen, reddingen en ga zo maar door. Ach ja, ik vermaak me nog wel met Fifa

Handtekening

• Teka
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 28-06 09:02
Tot nu toe vermaak ik me prima met de game! Ook online :) Gelukkig nog geen vastlopers gehad.
Het enige probleem wat ik nog wel constant ervaar is dat hij geen verbinding kan maken met de EAS servers.

Opzich geen ramp, maar ik heb nu al twee keer gehad dat ik een Uitdaging gehaald heb en dat de ervaringspunten niet geteld werden helaas.....

• El_V
  • Laatst online: 14:38

El_V

psn=el_v

ultimate team server down?

El_V wijzigde deze reactie 18-10-2011 11:55 (3%)

• Spacey23
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 03-04-2017
quote:
Doen of down? Ik kan in ieder geval ook geen Ultimate Team spelen. Servers not available zegt hij bij mij op de PC.

Why do we fall? So we can learn to pick ourselves up.

• Salv
quote:
SR8 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 23:54:
@ Salv. Heb je ook teams gedownload via Creation Centre en die ge-edit? (bijv. andere formatie of tactic)
In het begin wel, dat ging een aantal wedstrijden goed. Daarna had ik gelezen dat het door de opstelling kwam, waardoor ik BYA team en mijn eigen gemaakte team verwijderd had en opnieuw gedownload en standaard opstelling laat spelen, maar ook in hun standaard opstelling loopt het spel vast als ze een wissel maken in de tweede helft.

• SR8
  • Niet online
quote:
Salv schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:34:
[...]

In het begin wel, dat ging een aantal wedstrijden goed. Daarna had ik gelezen dat het door de opstelling kwam, waardoor ik BYA team en mijn eigen gemaakte team verwijderd had en opnieuw gedownload en standaard opstelling laat spelen, maar ook in hun standaard opstelling loopt het spel vast als ze een wissel maken in de tweede helft.
Alleen team verwijderen, opnieuw downloaden en in standaard opstelling laten spelen lost die problemen niet op, vandaar dat je er ook nog steeds last van hebt. Wat je nog precies meer moet doen, weet ik zo ff ook niet meer. Ik zal vanavond wel even kijken.

SR8 wijzigde deze reactie 18-10-2011 15:51 (3%)

• Toobster
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 07-02-2018
quote:

Dit herken ik, als je in de arena komt, moet je gewoon helemaal NIETS doen, gewoon wachten, dan gaat hij automatisch door. Als ik daar beetje ga schieten op de keeper en/of scoor loopt ie idd vast.

• slico
Net gepromoveerd voor het eerst naar Div1. Alles in één keer gepromoveerd, dus gaat wel erg lekker nu.
Ben benieuwd hoe het op het hoogste niveau gaat.

• nexhil
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 05-07 14:51

nexhil

BAM!

Er is een update als je Xbox live gebruikt voor FIFA

• Toobster
quote:
nexhil schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:12:
Er is een update als je Xbox live gebruikt voor FIFA
Klopt gisteren moest ik ook updaten @ ps3.

Iemand enig idee wat er geupdate is?

• Nix_R
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 03-02 02:23
enige wat ik weet wat geupdate is dat je online de select/back button niet meer kunt gebruiken de knop om zelf de keeper te besturen !

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Nix_R schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 00:08:
enige wat ik weet wat geupdate is dat je online de select/back button niet meer kunt gebruiken de knop om zelf de keeper te besturen !
Dat is een snelle fix :D

Andere kant, de 11vs11 team online kunnen ze helaas nooit wat tegen doen :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Salv
quote:
SR8 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:45:
[...]

Alleen team verwijderen, opnieuw downloaden en in standaard opstelling laten spelen lost die problemen niet op, vandaar dat je er ook nog steeds last van hebt. Wat je nog precies meer moet doen, weet ik zo ff ook niet meer. Ik zal vanavond wel even kijken.
Hmm oké, ik ben benieuwd wat er dan nodig is om van dit probleem af te komen.

Daarnaast wordt ik het online ook wel aardig beu, door dat nieuwe verdedigen lijkt het wel alsof elke scheids echt tegen mij is. Elke kleine aanraking is gelijk een vrije bal voor tegenstander en hij mag mij overal neer schoppen en vrolijk verder gaan.. ik maar een duwtje en heb alweer een pingel tegen.

Dan heb ik ook nog eens een schot of 15 op goal en ze vliegen er nooit in, tegenstander krijgt een domme rebound of niet fatsoenlijk weg werken door me verdediger en weet zo 1 of 2 lullige kloten goals te maken, dit samen met trading om de scheids constant tegen me te hebben door dan ook een pingel te geven laat ik vaak al de wedstrijden lopen omdat ze dan niet leuk meer zijn om te spelen.

Ze mogen van mij eerst flink werken aan die collusion engine, dan aan die irritante scheids die voor gevoel constant maar tegen fluiten dan ga ik het online maar weer eens proberen.. Zelfde geldt ook wel voor offline tegen vrienden te spelen, ik kan niks doen of de scheids fluit al door dat verdedigen, kan je geen fatsoenlijke druk zetten zonder een overtreding te maken voor niks..

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23:00
Gister FIFA12 binnengekregen. *O*

Eerste heb ik twee potjes vriendschappelijk gespeeld met Ajax vss Feyenoord en verloor 4 of 5-0. Het tweede potje stond ik 1-0 voor en had de R1 button gevonden waardoor ik iets makkelijker uit kon verdedigen. Buiten blessuretijd wordt de 1-1 gemaakt :D Balen :+

Ik heb Fifa11 nooit gespeeld, 10 wel weer vaak gespeeld. Het speelt echt héél anders dan Fifa10. De eerste vijf minuten had ik ook echt zo iets van; wat speelt dit toch kut. Maar na een paar potjes gaat het al een stuk beter.

Daarna online gedaan met een vriend. Daar lijkt de gameplay helemaal anders te zijn (iets trager). Maar toen we Manchester Unt vss Real Madrid deden ging het weer super snel :+ Wel realistisch op zich.

Ik las hier een hoop negatieve berichten over Fifa12 maar ik vind het wel vermakelijk. Waar ik in Fifa10 uit de voeten kon op wereldklasse heb ik hier moeite met semi-pro (Of iig; heeft ervaring met voetbalspellen heb ik gekozen).

Enige nadeel vind ik wel dat de hoofden en mimiek van de spelers in de eredivisie niet echt kloppen :+

Waar ik vooral aan moet wennen is het feit dat Fifa12 niet automatisch meer de speler selecteert die het dichts bij de bal staat, dit moet met het rechterpookje zelf gedaan worden. Dit is voor mij een nieuwe ervaring omdat dit vaker niet werkt dan wel werkt bij mij (ligt natuurlijk aan het feit dat ik hiermee moet oefenen).

Hij passt ook nog wel eens naar de verkeerde speler als ik de pass knop langer ingedrukt houdt om harder te passen (Dan pakt ie iemand uit de 2e lijn ipv 1e lijn). Zal ook wel oefenen zijn :)

En als laatste puntje, bij offline games krijg ik vaak links boven in het hoek een inmens groot scoreboard waardoor ik de spelers niet meer kan zien. Dat vind ik wel écht een groot nadeel; is dit om te zetten naar iets kleiners/doorzichtigers ?

RedHat wijzigde deze reactie 19-10-2011 08:07 (26%)

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

• WinAl
  • Laatst online: 02-05-2017
quote:
NickThissen schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 19:42:
[...]

Verdedigen begint me trouwens ook langzaam mateloos te irriteren. De ene keer hou ik een Messi makkelijk tegen, en de andere keer loopt hij dwars door me heen. Het lijkt gewoon niet consistent genoeg. Iemand begon net Drogba ofzo (weet niet wie het was...) vanaf de middellijn richting m'n goal te sprinten, er stonden nog 3 verdedigers tussen, en alle drie kom ik recht voor de man te staan om hem te stoppen en ze worden gewoon omver gelopen, en hij loopt gewoon zo door m'n verdediging heen op de keeper af 8)7 Scoorde gelukkig niet omdat hij niet wist waar B zat (denk ik zo..) maar dan nog, kom op dit slaat toch nergens op? Enige wat ik dan nog kan bedenken is om die tackel knop te gebruiken, maar die heb ik na de laatste wedstrijd ook afgezworen. Kreeg voor deze actie een penalty, en niet veel later NOG EEN KEER voor een heel vergelijkbare tackel. Hoe is dat in godsnaam een penalty? Dit is gewoon een glitch in de collision engine :F
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/98685546

Door de kut kwaliteit is het niet goed te zien, maar ik tik de bal weg, en de voeten van de aanvaller beginnen half te warpen ofzo waardoor hij valt en het spel denkt dat ik hem onderuit haal |:(
is gewoon een penalty.

• Cum Grano Salis
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 15-07 22:40
Duidelijk een penalty................ :P
Tip, verdedig niet door op B(Xbox) te drukken, maar loop gewoon tegen de spelers aan, ik gebruik bijna nooit B, alleen op de helft van de tegenstander. Omdat je voor ieder wissewasje in de 16 een penalty tegen krijgt.

Gaude et aude

• NickThissen
Duidelijk geen penalty... Ik raak de speler niet eens, dan is het gewoon nooit een penalty :/ Is misschien niet te zien op het filmpje... Ik tik gewoon de bal weg, en de speler struikelt over z'n eigen voeten door een glitch in het collision systeem.
quote:
Cum Grano Salis schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:38:
Omdat je voor ieder wissewasje in de 16 een penalty tegen krijgt.
Dat het zo is maakt het nog niet correct. Het is gewoon een fout, en een hele grote fout...

NickThissen wijzigde deze reactie 19-10-2011 09:53 (36%)

Mijn iRacing profiel

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 22:39
quote:
Salv schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 01:50:
[...]

Daarnaast wordt ik het online ook wel aardig beu, door dat nieuwe verdedigen lijkt het wel alsof elke scheids echt tegen mij is. Elke kleine aanraking is gelijk een vrije bal voor tegenstander en hij mag mij overal neer schoppen en vrolijk verder gaan.. ik maar een duwtje en heb alweer een pingel tegen.

Dan heb ik ook nog eens een schot of 15 op goal en ze vliegen er nooit in, tegenstander krijgt een domme rebound of niet fatsoenlijk weg werken door me verdediger en weet zo 1 of 2 lullige kloten goals te maken, dit samen met trading om de scheids constant tegen me te hebben door dan ook een pingel te geven laat ik vaak al de wedstrijden lopen omdat ze dan niet leuk meer zijn om te spelen.

Ze mogen van mij eerst flink werken aan die collusion engine, dan aan die irritante scheids die voor gevoel constant maar tegen fluiten dan ga ik het online maar weer eens proberen.. Zelfde geldt ook wel voor offline tegen vrienden te spelen, ik kan niks doen of de scheids fluit al door dat verdedigen, kan je geen fatsoenlijke druk zetten zonder een overtreding te maken voor niks..
Klinkt eigenlijk alsof jij gewoon wat moet oefenen. Scheidsrechters zijn online niet partijdig en de tegenstander speelt gewoon hetzelfde spel. Kwestie van het spel onder de knie krijgen.
quote:
ik vind het geen penalty de bal wordt toch overduidelijk gespeeld.

Burp

• Bananenspin
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 15-07 09:22

Bananenspin

Omdat het kan

Vind het ook geen penalty, al lijkt het wel of de speler daarna nog geduwd word. Anders houden we het op een goed uitgevoerde schwalbe! ;)

HOI.

• nexhil
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 05-07 14:51

nexhil

BAM!

Ik heb dit soort momenten dus 2 a 3 keer per avond en de enige knop die ik gebruik is de A knop bij het verdedigen :/ (BLOODRAGE!@#$%$#@!)

Na 2 weken spelen valt het me echt op hoe vaak ik wel niet in de 45+/90+ minuut een doelpunt tegen krijg tegen CPU

• jwvb
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 02-04 10:04
quote:

Een vriend van mij kampt met hetzelfde probleem.. we hebben echt alles geprobeerd, alle fifa 12 data verwijderd, hospitality settings uitgezet,router settings aangepast (port forwards etc), ps3's omgewisseld, op elkaar account gespeeld maar het lijkt echt een probleem wat te maken met zijn account/provider.

In mijn woning kan ik prima op het account van me buddy spelen zonder disconnects na de wedstrijd of vastlopers. Echter zodra we bij hem thuis een potje spelen hebben we na afloop van (bijna) iedere wedstrijd last van 'Couldn't connect to EA Servers' waardoor er een 'disconnect' word genoteerd.. Opzich niet zo'n probleem want we geven niets om de wedstrijd statistieken maar het word wel erg vervelend omdat we veelal Ultimate Team spelen en dus de matchcoins mislopen..

Het vreemde is zelfs dat wanneer hij draadloos verbind met de internetprovider van de buurman het probleem minder vaak voor lijkt te komen? Erg vreemd... Hij maakt zelf gebruik van Ziggo Kabel internet.. Zijn er toevallig meer personen die de bovenstaande problemen herkennen en ook gebruik maken van Ziggo/kabel internet?

• Exterminator
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 07:45
Ligt Origin er soms uit?

Krijg de melding dat password/account verkeerd is ingevoerd, maar beide kloppen.

• SR8
  • Niet online
quote:
Salv schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 01:50:
[...]

Reset all squads to default. Daarmee worden ook al je custom formations verwijderd, en dat was iets wat ook nog moest gebeuren.

• Salv
quote:
Hoijong schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:52:
[...]

Klinkt eigenlijk alsof jij gewoon wat moet oefenen. Scheidsrechters zijn online niet partijdig en de tegenstander speelt gewoon hetzelfde spel. Kwestie van het spel onder de knie krijgen.
Klopt, het is alleen het gevoel zo. Natuurlijk is het een kwestie van onder de knie krijgen, dit was meer ff frustratie van me af typen..
quote:
SR8 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:36:
[...]

Reset all squads to default. Daarmee worden ook al je custom formations verwijderd, en dat was iets wat ook nog moest gebeuren.
Oké, zal zo gelijk eens kijken. Moeten ze daarna ook nog verwijderd worden of kan ik ze gewoon laten staan..?

Salv wijzigde deze reactie 19-10-2011 11:54 (28%)

• MyUtd4Life
  • Laatst online: 15-07 22:20
quote:
SR8 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:36:
[...]

Om dit even aan te vullen:
Download de nieuwste selectie updates (Mijn FIFA 12 --> Teams bewerken --> Updates downloaden)

FIFA Benelux Administrator

• Kluutmaran
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 18:15
Alle slidings die schuin van achteren gemaakt worden maar voor de man en dus op de bal gemaakt worden is een vrije trap tegen. Die 'bug' zat er in 10 in en in 11 krijg ik er ook weer genoeg vrije trappen en penalty's mee tegen.

Irritant is ook het feit dat soms als je speler gewoon tussen de bal en de tegenstander in staat je nog gemakkelijk de bal verspeeld omdat de tegenstander hapt maar hij dat nooit kan doen zonder overtreding.

De hapknop kunnen ze er wat mij betreft net zo goed uithalen want dan wil je de tegenstander duwen maar hapt je speler omdat hij denkt dat je dat bedoelt en dan kan de tegenstander er gerust door lopen. Ook het feit dat als je jockeyt je trager bent met draaien dan een tegenstander die een bal kapt vind ik raar.

Voor de rest gaat het verdedigen een stuk beter als je er alleen maar voor gaat lopen en voor de rest niks doet. Frustraties worden al stukje minder ;)

Xbox Live: Spuit11

• Spacey23
quote:
Exterminator schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:19:
Ligt Origin er soms uit?

Krijg de melding dat password/account verkeerd is ingevoerd, maar beide kloppen.
Heb jij de nieuwe update al geinstalleerd? Na deze installatie kreeg ik ook de melding dat mijn wachtwoord verkeerd was. Na opnieuw invoeren kon ik direct inloggen.

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11:50
Wat een heerlijke goal :D

http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/98985470

meer geluk dan wijsheid

• SpaceAce
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 15-07 15:34
quote:
jwvb schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:16:
[...]
Erg vreemd... Hij maakt zelf gebruik van Ziggo Kabel internet.. Zijn er toevallig meer personen die de bovenstaande problemen herkennen en ook gebruik maken van Ziggo/kabel internet?
Hier precies hetzelfde probleem, met Ultimate Team al 23 disconnects gehad. Internet details:
- Ziggo alles in 1 extra
- Wireless Ubee modem
- Postcode gebied: 5924

Wat ik gedaan heb (zonder oplossing):
- Wired en wireless verbonden
- Port forwarding op modem
- Een aparte router ertussen en in het modem de PassThrough Mac Addresses aangezet

Verder heb ik geen problemen met mijn internet qua stabiliteit en snelheid.

SpaceAce wijzigde deze reactie 19-10-2011 16:50 (4%)

• Mr-Music
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
Fifa 12 valt me tegen.

- het tactisch verdedigen is bagger;
- overtredingen ruim in voordeel AI;
- niveau van AI bij kleinere clubs is lachwekkend goed;
- EA servers zijn bagger;

• MrVegeta
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 15:47

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tactisch verdedigen is wennen. Ik vind het behoorlijk realistisch vooral omdat je als aanvaller meer ruimte hebt om je actie te maken. Vond het in FIFA11 zo "dom" dat je met Messi steeds simpel van de bal werd gezet door een verdediger. Ook heb ik nu het gevoel dat in bepaalde situaties de ene actie beter is dan de andere. Verder speel ik alleen online dus ik weet niet hoe het is om tegen de AI te spelen, al vind ik de AI van mijn medespelers soms _behoorlijk_ irritant. En EA server heb ik eigenlijk nooit problemen mee.

Hoeveel potjes heb je gespeeld? Ik ben net gepromoveerd naar de 5e divisie. Niet slecht dacht ik zo. Laatste pot gewonnen met 0-1, die andere had 16 schoten waarvan 8 op goal en ik had 2 schoten waarvan 1 op goal. Hihi.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Gait
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:08
Zijn hier meer mensen die hem op de PS3 en de PC hebben?
Eerst speelde ik hem op de PS3 later op de PC en ik vind de PC zoveel lekkerder spelen.
Beide met een PS3 controller, maar naar mijn idee reageert de PS3 veel trager.

Wel is het niveau op de PS3 hoger volgens mij. Alleen vind ik het dus veel minder prettig spelen.

iRacing

• Toobster
Je kan door de update, online niet meer op select drukken en daarmee de keeper worden. Dat is ook goed te merken, ik scoor zoveel meer. Wist niet dat zoveel mensen ervoor kozen om de keeper te zijn, ik deed het nooit.

• Bobmeister
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 21:46
quote:
Toobster schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:21:
Je kan door de update, online niet meer op select drukken en daarmee de keeper worden. Dat is ook goed te merken, ik scoor zoveel meer. Wist niet dat zoveel mensen ervoor kozen om de keeper te zijn, ik deed het nooit.
Echt? Heb dat nog niet geprobeerd na de update .... Dat zou wel heel mooi zijn 8)

• Spacey23
quote:
Gait schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:48:
Eerst speelde ik hem op de PS3 later op de PC en ik vind de PC zoveel lekkerder spelen.

Wel is het niveau op de PS3 hoger volgens mij. Alleen vind ik het dus veel minder prettig spelen.
Dat was met Fifa11 ook al het geval. Ik had die op de 360 en een maat van mij op de PS3 en daar reageerde hij echt een stuk trager. Niet fijn spelen, maar ja. Zolang hij bij iedereen traag is maakt het nog niet zoveel uit :P

• eggy99
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 30-10-2014
quote:
Toobster schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:21:
Ik ben hier ook heel blij mee, je merkt het gelijk als de tegenstander de computer laat verdedigen. Lijkt mij maar saai, de hele tijd als keeper te moeten wachten.

• Merijnww
  • Laatst online: 10-02 20:25
Online met PSG is toch wel een erg goede combo hoor. Met dat soort teams win je, omdat je het spelletje kan en niet omdat je Messi of Cristiano hebt. :D

• Mr-Music
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
quote:
Gait schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:48:

Trager klopt inderdaaf! Heel frustrerend :(
Dit was ook bij Fifa 11, weet dus niet of het aan de console versie of aan Fifa ligt 8)7

• jwvb
quote:
WouterHelm schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:49:
[...]

Hier precies hetzelfde probleem, met Ultimate Team al 23 disconnects gehad. Internet details:
- Ziggo alles in 1 extra
- Wireless Ubee modem
- Postcode gebied: 5924

Wat ik gedaan heb (zonder oplossing):
- Wired en wireless verbonden
- Port forwarding op modem
- Een aparte router ertussen en in het modem de PassThrough Mac Addresses aangezet

Verder heb ik geen problemen met mijn internet qua stabiliteit en snelheid.
Ik heb inmiddels de oplossing gevonden, beetje omslachtig maar het werkt wel..
Contact opgenomen met Ziggo en de router functie van het modem laten uitschakelen. De Firewall status ingame is nu "Open" ipv. "Moderate" en er zijn geen disconnects meer..

Het poort forwarden heeft dus helemaal geen zin want op de een of andere manier blijft het Ziggo modem de poorten gesloten houden..

Modem: Cisco
Postcode gebied: 7574

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Mr-Music schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:13:
Dit was ook bij Fifa 11, weet dus niet of het aan de console versie of aan Fifa ligt 8)7
PS3's onderling waren ook verschillend, heb 2 PS3's naast elkaar gehad waar een aardig groot verschil merkbaar was.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

quote:
jwvb schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:06:
[...]

Ik heb inmiddels de oplossing gevonden, beetje omslachtig maar het werkt wel..
Contact opgenomen met Ziggo en de router functie van het modem laten uitschakelen. De Firewall status ingame is nu "Open" ipv. "Moderate" en er zijn geen disconnects meer..

Het poort forwarden heeft dus helemaal geen zin want op de een of andere manier blijft het Ziggo modem de poorten gesloten houden..

Modem: Cisco
Postcode gebied: 7574
Vreemd verhaal hoor. Ze hebben nu dus gewoon heel de firewall uitgeschakeld op de router.

Ik heb ook ziggo maar nooit last van dc's ed. Zonder dat ik ooit wat aangepast heb.

Burp

• El_V
  • Laatst online: 14:38

El_V

psn=el_v

hoe verdienen jullie eigenlijk een beetje geld met FUT? als je allemaal spelers van 85 wilt heb je een behoorlijk kapitaal nodig.

• Xenophoben
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 15-07 17:07

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

Ik koop en verkoop contracten

Xbox Tag: Sjefkebakfiets

• slico
Kent iemand de site:
Virgingaming.com?
Daar kan je toernooien voor geld spelen met Fifa 12. Vaak moet je betalen, maar je kunt ook beginnen aan één toernooi zonder geld. Daar ben ik één keer 2e en één keer 1e geworden en $25 daarmee gewonnen.
Ik heb het direct laten overschrijven naar mijn Paypal Account, maar alsnog leek het te makkelijk om waar te zijn.
De wedstrijden waren nou niet bepaald lastig te winnen.
Meer mensen ervaringen met de site?

• jwvb
quote:
Wii4all schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:17:
[...]

Vreemd verhaal hoor. Ze hebben nu dus gewoon heel de firewall uitgeschakeld op de router.

Ik heb ook ziggo maar nooit last van dc's ed. Zonder dat ik ooit wat aangepast heb.
Het gaat hier wel om disconnects in Fifa Ultimate Team, speel je dat uberhaupt of? Bij de head to head wedstrijden heb ik ook zelden problemen ondervonden..

Kan je misschien vertellen welk abonnement je hebt? En evt. welk merk modem/router?

jwvb wijzigde deze reactie 20-10-2011 17:35 (17%)

• Salv
Spijtig dat er maar een aantal gebeurtenissen opgeslagen worden. Zo had ik net namelijk een online match waar ik met 5-1 won en de laatste twee doelpunten toch wel het mooist waren, een heerlijke volley en snoekduik.

Er is dan ook geen mogelijkheid om meer terug te kijken, of de doelpunten alsnog te voorschijn te toveren right?

Toch vond ik deze ook wel aardig, gelukkig kon ik er nog net met de punt bij :)
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/99138779

Salv wijzigde deze reactie 20-10-2011 17:44 (14%)

• occultux
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 20-12-2017
vraagje, als de pc versie uninstalled, krijg je dan je serial terug ?

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 12:36

Gundogan

Rip and tear, until it is done

quote:
Mr-Music schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:13:
[...]

Ben ik duidelijk niet de enige dus met dat gevoel. Maar verder mijn eerste fifa sinds 2000 die ik vanaf het begin (heb ook fifa 11 een maand geleden gekocht om FUT eens te proberen) speel dus zoveel bak ik er toch niet van :p

Maar ultimate team is erg leuk om te doen en ook de reden om maar weer eens een fifa/voetbal game te kopen. Behold mijn team van big boys! Nu langzaam wat Afrikaanse spelers uit de Premier League toevoegen :)

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• Toobster
quote:
slico schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:14:
Kent iemand de site:
Virgingaming.com?
Daar kan je toernooien voor geld spelen met Fifa 12. Vaak moet je betalen, maar je kunt ook beginnen aan één toernooi zonder geld. Daar ben ik één keer 2e en één keer 1e geworden en $25 daarmee gewonnen.
Ik heb het direct laten overschrijven naar mijn Paypal Account, maar alsnog leek het te makkelijk om waar te zijn.
Ik snap je verhaal maar gedeeltelijk.

jij zegt,
"
"

Heb je dat geld nou wel of niet?

en

"
"

Won je ze nou wel of niet gemakkelijk?

Echt ik kom er niet uit? Zit nu al 5 min die zin te bedenken hoe die is en wat je er mee bedoeld..

Ik moet minder met sigaren spelen :+

• Lee245
  • Laatst online: 14-07 14:45
quote:
Gundogan schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:04:
[...]

Ben ik duidelijk niet de enige dus met dat gevoel. Maar verder mijn eerste fifa sinds 2000 die ik vanaf het begin (heb ook fifa 11 een maand geleden gekocht om FUT eens te proberen) speel dus zoveel bak ik er toch niet van :p

Maar ultimate team is erg leuk om te doen en ook de reden om maar weer eens een fifa/voetbal game te kopen. Behold mijn team van big boys! Nu langzaam wat Afrikaanse spelers uit de Premier League toevoegen :)
Zeker mooi team!
Ik vond vandaag Neymar in een pakje en met die coins heb ik ook maar een Ligue 1 team samengesteld (niet de wissels):
http://www.ea.com/uk/foot...am/show-off#bVnHcpFEbbJZj

Moet alleen M'Villa nog halen voor op de CDM positie.Evt. later nog Hazard oid halen.
Ik vind het een stuk beter spelen dan mijn Liga BBVA team.

• slico
quote:
Toobster schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:12:
[...]

Ik snap je verhaal maar gedeeltelijk.

jij zegt,
"
"

Heb je dat geld nou wel of niet?

en

"
"

Won je ze nou wel of niet gemakkelijk?

Echt ik kom er niet uit? Zit nu al 5 min die zin te bedenken hoe die is en wat je er mee bedoeld..

Ik moet minder met sigaren spelen :+
Ik had wat duidelijker moeten zijn inderdaad.
Het geld heb ik laten overschrijven naar mijn Paypal, maar dat neemt een dag of 3 in beslag. Dat is dus nog even afwachten.

En die laatste zin is toch niet zo moeilijk? Niet bepaald lastig=makkelijk. De wedstrijden waren dus makkelijk.

Ik ben er al wel achter dat ik een te hoog skill-level heb om mee te doen aan de gratis toernooien. Wellicht binnenkort eens wat geld storten om mee te doen aan betaalde toernooien.
Of het PSN-account van mn broertje gebruiken natuurlijk ;)

• bloodyus
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 09-12-2018
quote:
slico schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:14:
Kent iemand de site:
Virgingaming.com?
Klinkt interessant... Ook maar eens een account aanmaken daaro..
Geld verdienen met gamen is altijd mooi meegenomen!

• Lee245
quote:
bloodyus schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:12:
[...]

Klinkt interessant... Ook maar eens een account aanmaken daaro..
Geld verdienen met gamen is altijd mooi meegenomen!
Klinkt zeker goed! Alleen jammer dat ik nog zo vaak een disconnect heb, dat eerst maar oplossen.

• Niekfct
@Slico Wat moet je dan hebben? EA Sports Arena, en dan gewoon een ranked match?

Gevonden, je moet via de virgingaming site een opponent vinden :)

-edit-

Sjongejonge, sinds gister heb ik toch wel heel veel dat de spelers niet doen wat ik wil.
Diepe hoge steekpass bijvoorbeeld, volgens mij moet dat met L1+driehoekje. Nou, 90% van de gevallen heeft ie zoiets van, bekijk het maar, ik doe lekker over de grond. Lekker frustrerend :(

Niekfct wijzigde deze reactie 21-10-2011 15:57 (80%)

• slico
Ik heb 3 toernooitjes gespeeld, in totaal $25 euro dus gewonnen.
Nu ben ik alleen te goed geworden, dus kan ik niet meer deelnemen aan gratis toernooien, maar alleen aan toernooien met $5 inleg. Dan kom je uiteraard ook betere tegenstanders tegen.
Ik heb nu al het geld laten overboeken naar mijn Paypal. Als het daar aan komt, ga ik misschien wel weer wat terugboeken om te kijken of ik wat kan winnen met die betaalde toernooien.

• Detjap
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 06-02-2016
Is er toevallig een probleem bij ea ik werd net uit me spel geknald en ook met stats niet bekijken bij easports?

• eggy99
quote:
slico schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:49:
Ik heb 3 toernooitjes gespeeld, in totaal $25 euro dus gewonnen.
Nu ben ik alleen te goed geworden, dus kan ik niet meer deelnemen aan gratis toernooien, maar alleen aan toernooien met $5 inleg. Dan kom je uiteraard ook betere tegenstanders tegen.
Ik heb nu al het geld laten overboeken naar mijn Paypal. Als het daar aan komt, ga ik misschien wel weer wat terugboeken om te kijken of ik wat kan winnen met die betaalde toernooien.
Het is net als met drugs, je mag eerst gratis proberen totdat je verslaafd bent. (of ben ik nou te cynisch?)

• Toobster
quote:
eggy99 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:36:
[...]

Het is net als met drugs, je mag eerst gratis proberen totdat je verslaafd bent. (of ben ik nou te cynisch?)
Iets leuk vinden betekent nog niet dat je verslaafd bent aan dat gene.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Virgin gaming werkt al aardig tijdje met EA, ken ze uit de tijd van Fifa 11. Vorig jaar is er nog flinke ophef geweest door de 'lag throttlers', die je proberen te laten quiten en zo dus winst voor hun weten te pakken.

• Niekfct
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:07:
Virgin gaming werkt al aardig tijdje met EA, ken ze uit de tijd van Fifa 11. Vorig jaar is er nog flinke ophef geweest door de 'lag throttlers', die je proberen te laten quiten en zo dus winst voor hun weten te pakken.
Zouden ze daar echt aan kunnen verdienen? Ze geven dan echt veel 'gratis' geld weg, in de hoop dat deze mensen doorspelen en meer uitgeven dan dat ze al hadden gewonnen? Dat ga ik in ieder geval niet doen..

-Edit-
Zojuist mijn eerste toernooitje gewonnen :)

Niekfct wijzigde deze reactie 21-10-2011 22:36 (4%)

• eggy99
Ik bedoelde het niet in de zin dat het verslavend is, maar meer in de zin dat ze je eerst gratis laten spelen, je het idee hebt dat er wat te winnen valt en dat het je uiteindelijk geld gaat kosten met de betaalde toernooien.

• slico
Dat is inderdaad de bedoeling.

• Gait
  • Laatst online: 23:08
Voor een aantal spelers zal het waarschijnlijk wel bekend zijn maar FIFA spelers op de PC kunnen via ESL meedoen aan leuke toernooien en ranglijsten. Zelf heb ik hier ook al een aantal potjes gespeeld, morgenavond weer een cup. Hier spelen vaak de betere FIFA spelers, wat een leuke competitie strijd oplevert. Je hebt iets meer contact met spelers dan wanneer je alleen online ranked matches speelt in FIFA zelf. Via IRC heb je binnen een paar minuten een tegenstander. Tevens kun je je eigen team aan marken (bijv. Tweakers.net) om met meerdere spelers tegelijk te spelen.

iRacing

• WinAl
  • Laatst online: 02-05-2017
wat voor scheidsrechters hebben ze genomen om model te staan voor in fifia? voor zover ik weet is een
met gestrekt been inkomen
+ van achter
+ in strafschop gebied
+ doorgebroken speler
= donker rood met penalty
goed die penalty kreeg ik maar die speler staat nog blij op het veld te huppelen ZONDER een kaart. xD

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 12:36

Gundogan

Rip and tear, until it is done

quote:
WinAl schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:55:
wat voor scheidsrechters hebben ze genomen om model te staan voor in fifia? voor zover ik weet is een
met gestrekt been inkomen
+ van achter
+ in strafschop gebied
+ doorgebroken speler
= donker rood met penalty
goed die penalty kreeg ik maar die speler staat nog blij op het veld te huppelen ZONDER een kaart. xD
Ach ja, nog altijd beter dan de bal afpakken in het strafschop gebied met nauwelijks contact en een penalty tegen krijgen :)

Hopelijk wordt de impactengine en het herkenningsysteem ervan beter afgesteld in Fifa 13.

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• Nix_R
Wat ik ook een grote faal vind is doorgebroken speler 1 op 1 tegen de keeper en je omspeelt de keeper maar soms tackelt die je als nog dat is toch ook rood ?

soms niet eens een kaart of een gele kaart dat vind ik zo nep

• Toobster
quote:
Nix_R schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:09:
Wat ik ook een grote faal vind is doorgebroken speler 1 op 1 tegen de keeper en je omspeelt de keeper maar soms tackelt die je als nog dat is toch ook rood ?

soms niet eens een kaart of een gele kaart dat vind ik zo nep
Kan een keeper wel rood krijgen? Ik ga de keeper vaak voorbij met me rechter stick, 50% in de gevallen haalt ie me neer en is het penalty + geel. Vervolgens doe ik het nog 2x maar een 2e gele kaart nog niet gekregen wel 2 penaltys :P

• Toobster
quote:
Gait schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 12:15:
Voor een aantal spelers zal het waarschijnlijk wel bekend zijn maar FIFA spelers op de PC kunnen via ESL meedoen aan leuke toernooien en ranglijsten. Zelf heb ik hier ook al een aantal potjes gespeeld, morgenavond weer een cup. Hier spelen vaak de betere FIFA spelers, wat een leuke competitie strijd oplevert. Je hebt iets meer contact met spelers dan wanneer je alleen online ranked matches speelt in FIFA zelf. Via IRC heb je binnen een paar minuten een tegenstander. Tevens kun je je eigen team aan marken (bijv. Tweakers.net) om met meerdere spelers tegelijk te spelen.
Is dat echt Pc only? Ken van vroeger nog wel clanbase op de pc, maar is er zoiets ook voor de ps3?

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 22:39
quote:
Toobster schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:36:
[...]

Kan een keeper wel rood krijgen? Ik ga de keeper vaak voorbij met me rechter stick, 50% in de gevallen haalt ie me neer en is het penalty + geel. Vervolgens doe ik het nog 2x maar een 2e gele kaart nog niet gekregen wel 2 penaltys :P
Standaard niet in FIFA, in principe is ontnemen van een scoringskans al rood, maar FIFA hanteert altijd wat soepelere regels daarvoor.

• LuPo
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14-07 15:54
Hoe kun je bij Ultimate Team meerdere squads hanteren op de PS3? Online kan ik wel meerdere squads maken maar ik kan nergens vinden hoe ik spelers kan overzetten enzo.

Of kan dat ook niet?

Dit is mijn team Uncharted.

ps. ik had laatst van der Vaart in een gold pack. :*)

• Nix_R
quote:
LuPo schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 10:40:
Hoe kun je bij Ultimate Team meerdere squads hanteren op de PS3? Online kan ik wel meerdere squads maken maar ik kan nergens vinden hoe ik spelers kan overzetten enzo.

Of kan dat ook niet?

Dan ga je in je UltimateTeam scherm van je ps3 naar teams dan druk je op driehoekje en dan kies je de optie selectie kiezen en dan staat er ''Nieuw team'' onder je huidige selectie.

• revertive
  • Laatst online: 10-08-2018
quote:
Hoijong schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 10:27:
[...]

Standaard niet in FIFA, in principe is ontnemen van een scoringskans al rood, maar FIFA hanteert altijd wat soepelere regels daarvoor.
Het is wel mogelijk om rood te krijgen met de keeper. Ik speelde laatst tegen een vriend en mijn keeper raakte hem nog net aan en toen mocht die van het veld af :P

Maar het gebeurd eigenlijk bijna nooit.

revertive wijzigde deze reactie 23-10-2011 14:33 (4%)

• mhpwolf
  • Laatst online: 04-10-2018
Eindelijk, voor het eerst een screamer :):

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/99648996

• LuPo
quote:
Nix_R schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 13:14:
[...]

Dan ga je in je UltimateTeam scherm van je ps3 naar teams dan druk je op driehoekje en dan kies je de optie selectie kiezen en dan staat er ''Nieuw team'' onder je huidige selectie.
Thanks!

Hebben jullie ook als firewall status 'Moderate'? Ik heb namelijk nogal veel disconnects van de EA server. Beetje vervelend bij Ultimate Team. Daardoor nu al erg veel verlies partijen terwijl ik gewoon had gewonnen. Het gebeurt meestal als de punten zichtbaar zijn en je teruggaat naar het hoofdmenu.

LuPo wijzigde deze reactie 23-10-2011 22:27 (32%)

• Lee245
quote:
LuPo schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 10:40:

Of kan dat ook niet?

Best aardig team qua individuele spelers, alleen wat onderlinge samenhang zou geen kwaad kunnen. Ook zou ik een aantal spelers eens wat rust gunnen.

• LuPo
quote:
Lee245 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:34:
[...]

Best aardig team qua individuele spelers, alleen wat onderlinge samenhang zou geen kwaad kunnen. Ook zou ik een aantal spelers eens wat rust gunnen.
Klopt. ik heb ze even een 'squad fitness' laten doen en een 'squad morale'. Inmiddels ook besloten om een compleet braziliaans team te maken. Die spelers hebben namelijk een hoge pace en dribbeling, en op die manier speel ik graag. Dus m'n team is nu al weer een stuk gewijzigd.

• Catch22
  • Nu online
Gisteren eerste potjes online gespeeld (vrijdag gekocht)

Online kan ik t een stuk beter dan tegen de AI, wel ff wennen maar het ging makkelijker dan gehoopt :)

Gamertag = doemaarnie , als iemand vanavond of een andere keer een potje wil doen

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

• sky-
  • Registratie: november 2005
  • Niet online
Ik vind Ultimate Team ook wel tof. Alleen ik moet veel wedstrijden spelen wil ik een keer zo' n Gold package kopen. Nu heb ik wel het eea via traden verkregen, maar voor zeldzame spelers betaal je natuurlijk de hoofdprijs.

Hoe doen jullie dat? Gewoon ontzettend veel spelen? Online toernooien ben ik al mee bezig, was met het silver toernooi begonnen, alleen was best lastig toen ik 90% bronzen spelers opstelde, toch 2x verloren met 0-1 en daarna een ronde verder gekomen door wat zilveren spelers op te stellen (zijn toch iets beter). Deze week weer eens een gooi doen naar een ronde verder.

a·rie

• Red_Head
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22:19

Red_Head

Kleine moeite groot plezier !!

quote:
Catch22 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 10:48:
Gisteren eerste potjes online gespeeld (vrijdag gekocht)

Online kan ik t een stuk beter dan tegen de AI, wel ff wennen maar het ging makkelijker dan gehoopt :)

Gamertag = doemaarnie , als iemand vanavond of een andere keer een potje wil doen
In welke divisie speel je? volgens mij heb ik afgelopen weekend 2/3x tegen iets als "doemaar" gespeeld niet opgelet of het ook echt "doemaarniet" was..

• Catch22
  • Nu online
quote:
Red_Head schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:00:
[...]

In welke divisie speel je? volgens mij heb ik afgelopen weekend 2/3x tegen iets als "doemaar" gespeeld niet opgelet of het ook echt "doemaarniet" was..
Laagste, heb nu pas 2 potjes gespeeld (gisteravond tijdens So You think you can dance, dat kan ik echt niet kijken zonder ziedend te worden)

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

• Cum Grano Salis
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 15-07 22:40
http://www.ea.com/soccer/...am/show-off#ep0vJ2tzbbMjp

Lekker rennen en dribbelen, meer is er niet nodig in de huidige Fifa. Spelers zijn goedkoop, mooi meegenomen.
Ik heb op het moment nog 55000 coins, ik denk dat ik deze maar in pakketjes ga stoppen, misschien krijg ik een keer een goede speler.<kans is 1 op 1000000000000000000000....>

Gaude et aude

• vinom
  • Laatst online: 23:02

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
En wat gaan daar dus verder :)
Pagina: 1 ... 23 24 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Groot-Brittanie

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True