ik word soms gek van die uitdagingen 2x scoren in 30 min pff
Verwijderd
Verschil tussen die niveau's is belachelijk (te) groot, dus maak je borst maar nat!afca020 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:54:
Ondertussen het eerste seizoen gespeeld op semi-pro met Ajax, en erg gemakkelijk de dubbel gepakt eigenlijk. Won praktisch alles zonder problemen, dus lijkt me tijd om maar eens op prof te gaan spelen.
Verwijderd
met ajax professional spelen is gewoon nep moeilijk. nu speel ik met een of andere shitploeg, met 2 sterren, en nu win ik wel hetzij met moeite op professional. met Ajax kon ik alleen maar verliezen dus dat is gaarVerwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:56:
[...]
Verschil tussen die niveau's is belachelijk (te) groot, dus maak je borst maar nat!
Ik begin een beetje schijtziek hier van te worden. Waarom krijg ik ALTIJD van die kut goals tegen? Of mijn verdediger houd spontaan in, gast schiet op de keeper bal komt precies bij hem uit en dan is je keeper ineens te sloom. Gadverdamme! Ik zit mij echt ergeren.
Verwijderd
Beter doe je running jockeyDersan schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:21:
[...]
Gewoon alleen L2 (jockey) inhouden en niet tacklen.
Verwijderd
Dat probleem had ik ook. Bij mij kwam dat doordat ik een (zelf aangepaste) opstelling had en deze opende met een nieuw profiel (wat je helemaal aan het begin maakt).Vliegtuig02 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:46:
Bah! Start net manager mode op, wil ik doorgaan, zie ik dat er verscheidende doelmannen in het veld staan, de jeugdteam spelers... dus ik wil de boel veranderen zie ik dat ik een speler heb zonder een naam.. dus ik beweeg met mijn controller naar de speler en BAM! FIFA sluit af zonder melding..
Komt erop neer dat mijn manager mode f*^ked up is?
e; verder gaan, dagen laten passeren, heeft ook geen zin.. hij sluit af..
Dit heb ik 'opgelost' door de opgeslagen manager mode te verwijderen en een nieuwe te maken. Veel anders zit er niet op.
Verwijderd
Het is wat. Kuch, sorry.tiswat schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:46:
Ik begin een beetje schijtziek hier van te worden. Waarom krijg ik ALTIJD van die kut goals tegen? Of mijn verdediger houd spontaan in, gast schiet op de keeper bal komt precies bij hem uit en dan is je keeper ineens te sloom. Gadverdamme! Ik zit mij echt ergeren.

In welke mode speel je? Ik speel me altijd een beetje warm in manager mode alvorens ik mijn geluk online ga beproeven.
En wat bedoel je met dat laatste? Dat je tegenstander de bal alsnog in de rebound in het doel knalt?
Ik vind de nieuwe online modus echt wel relaxed hoor. Kan rustig een club kiezen met minder sterren, dan krijg je ook een tegenstander die hetzelfde doet.
Ben zelf met Ajax bezig online, niet de minste maar ook geen real madrid ofzo en draait lekker.. Ga goed omhoog in de divisies.
Ben zelf met Ajax bezig online, niet de minste maar ook geen real madrid ofzo en draait lekker.. Ga goed omhoog in de divisies.
heeft EA weer problemen met de servers?
Eerste weekend toen ze ook die problemen met FUT hadden had ik regelmatig in offline career modus dat het spel maf ging doen bij corners of vrije ballen. Opeens werd het speler-selectie vak geopend en kon je 30seconden helemaal niet schieten of passen. Daarna verknalde hij de bal.
Nu net had ik dat weer.
Beide keren met 2 controllers getest en beide geven die problemen. Afgelopen tijd door de week echter 0,0 problemen er mee gehad. Lijkt dus verdacht veel samen te hangen met de server-problemen.
Eerste weekend toen ze ook die problemen met FUT hadden had ik regelmatig in offline career modus dat het spel maf ging doen bij corners of vrije ballen. Opeens werd het speler-selectie vak geopend en kon je 30seconden helemaal niet schieten of passen. Daarna verknalde hij de bal.
Nu net had ik dat weer.
Beide keren met 2 controllers getest en beide geven die problemen. Afgelopen tijd door de week echter 0,0 problemen er mee gehad. Lijkt dus verdacht veel samen te hangen met de server-problemen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
En wat voor opstelling speel je nu?DaitoX schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:15:
Ik vind de nieuwe online modus echt wel relaxed hoor. Kan rustig een club kiezen met minder sterren, dan krijg je ook een tegenstander die hetzelfde doet.
Heb aan begin van de avond 2 wedstrijden gespeeld, 2 gewonnen. Met New York Red Bulls en met Schalke gewonnen van Anzhi.
Die ploeg is echt makkelijk te pakken, Achterin zijn ze zo traag. Zelfs Huntelaar sprint die gasten er nog uit. En Farfan helemaal
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Serieus, het nieuwe verdedigen is zo niet in evenwicht met de nieuwe moeilijkheidsgraad, tergend gewoon. Het is gewoon geen doen. Werd even van de mat getikt door VVV op professioneel. Dat verdedigen is zo omslachtig dat er gewoon geen wennen aan is, voor mijn part dan. Iemand tips? Druk zetten met een andere verdediger heeft geen zin, want die zet ook alléén maar druk, hij onderneemt geen poging de bal af te pakken waardoor hij zo uitgespeeld wordt.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2011 23:45 ]
Hmm, bah het komt er dus opneer dat ik opgeruwd moet beginnen..? In ieder geval bedankt!Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:05:
[...]
Dat probleem had ik ook. Bij mij kwam dat doordat ik een (zelf aangepaste) opstelling had en deze opende met een nieuw profiel (wat je helemaal aan het begin maakt).
Dit heb ik 'opgelost' door de opgeslagen manager mode te verwijderen en een nieuwe te maken. Veel anders zit er niet op.
Verdedigen terug zetten naar het oude systeem. Heb ik ook gedaanVerwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 23:43:
Serieus, het nieuwe verdedigen is zo niet in evenwicht met de nieuwe moeilijkheidsgraad, tergend gewoon. Het is gewoon geen doen. Werd even van de mat getikt door VVV op professioneel. Dat verdedigen is zo omslachtig dat er gewoon geen wennen aan is, voor mijn part dan. Iemand tips? Druk zetten met een andere verdediger heeft geen zin, want die zet ook alléén maar druk, hij onderneemt geen poging de bal af te pakken waardoor hij zo uitgespeeld wordt.
Uiteindelijk speel je om vermaakt te worden niet om gefrustreerd te worden.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik verdedig met Jockey (L2), loop zelf het gat dicht en laat vervolgens met R1 een andere verdediger druk zetten. Overigens onderschept een speler soms ook wel, maar hij tackelt inderdaad niet echt actief.
Mocht de aanvaller dan de eerste verdediger voorbij komen dan vang ik hem op met een geplaatste tackle (cirkeltje op de PS3 controller). En als die mist dan loopt er vaak nog een andere verdediger waarmee ik soms nog poog hem tegen te houden, of uitendelijk goed getimed uitkomen met de keeper.
Mocht de aanvaller dan de eerste verdediger voorbij komen dan vang ik hem op met een geplaatste tackle (cirkeltje op de PS3 controller). En als die mist dan loopt er vaak nog een andere verdediger waarmee ik soms nog poog hem tegen te houden, of uitendelijk goed getimed uitkomen met de keeper.
"It's about time you showed up Fox!"
Verwijderd
Dat dacht ik ook, ik had het spel vervloekt, tot ik een paar gouden tips zagVerwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 23:43:
Ik speel overigens alleen online. Tegen de computer vind ik niet leuk, die weet wat ik ga doen
Gister stond ik 90 minuten met 0-1 achter, scoorde ik de laatste minuut twee keer. Opponent insta quitte door zn game af te sluiten
Wat ik wel kut vind, is dat de manier van afmaken en schieten ook niet meer zo werkt als Fifa11... ik kom echt wel 3 keer alleen voor de goal tegen de keeper per wedstrijd, en dan kan ik het gewoon niet afmaken.
En die gouden tips ga je nu met ons delenVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:16:
[...]
Dat dacht ik ook, ik had het spel vervloekt, tot ik een paar gouden tips zagNu heb ik liever tactical defending dan legacy, gewoonweg omdat je als aanvallende ook meer mogelijkheden hebt.
I pitty the fools who took my game-station.....
Verwijderd
Gouden tips: YouTube: Fifa 12 | Defending Tutorial | How to defend in Fifa 12 | HD
Dit filmpje heeft bij mij iig de omslag gegeven.
Dit filmpje heeft bij mij iig de omslag gegeven.
Eindelijk mijn PSV Team compleet!
Gek genoeg was Pietertje de duurste met 2500 points (wat een koopje was gezien de prijzen die er voor gevraagd worden)
https://www.ea.com/uk/foo...am/show-off#bT3wLnQJbbFxb
Ben er ook achter dat 442 voor mij de opstelling is omdat je als je met buitenspelers speelt je spelers veel te ver aan de buitenkant blijven staan als de tegenstander de bal heeft.
https://www.ea.com/uk/foo...am/show-off#bT3wLnQJbbFxb
Ben er ook achter dat 442 voor mij de opstelling is omdat je als je met buitenspelers speelt je spelers veel te ver aan de buitenkant blijven staan als de tegenstander de bal heeft.
Verwijderd
Dat dacht ik eerst ook en net als Supreme hierboven heb ik het spel destijds vervloektVerwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 23:43:
Uiteindelijk moet je gewoon net iets anders verdedigen, in het filmpje hierboven door Supreme gepost staan inderdaad goede tips. Voor mij zijn vooral geduld, niet tacklen tenzij je zeker bent de bal te hebben en anticiperen het belangrijkst. Daarnaast kun je ook nog in de settings de sliders van de AI een beetje verstellen waardoor ze wat meer foute passes geven, ideaal om het verdedigen in de vingers te krijgen.
Ik begin m'n team eindelijk ook een beetje op orde te krijgen. Door de vele connectie-problemen heeft het me wel veel coins gekost. En nog steeds heb ik last dat ik wordt uitgelogd van de EA-server. Mijn team is voornamelijk Zuid-Amerikaans georiënteerd.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Uitzonderlijk irritant dat de AI nog wel eens een paas naar de verkeerde persoon geeft

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nou vandaag toch maar eens FIFA12 gekocht. 3 wedstrijden online gespeeld, en het bevalt op zich wel goed moet ik zeggen. Tegen de AI is het een heel ander spel (en absoluut veel slechter), online bevalt me veel beter! Het verdedigen tegen de AI is niet te doen maar tegen een echte tegenstander is er goed aan te wennen. Het nieuwe online systeem lijkt ook leuk te werken met die divisies enzo, nu kun je tenminste ook degraderen als je vaak verliest lijkt me? Dat kon in 10 en 11 namelijk niet, als je eenmaal level x was ging je nooit meer omlaag, mocht je dus een keer een goeie week hebben (of vrienden die een paar keer voor je winnen) dan kom je daarna nooit meer in je eigen niveau en verlies je alles 
Wel paar minpuntjes die me al opvallen in 3 wedstrijden:

Wel paar minpuntjes die me al opvallen in 3 wedstrijden:
- Tegenstander zoeken werkt prima en binnen een seconde, maar connecten gaat 2/3 keer mis... Gelukkig duurt het niet zo lang als in FIFA11 als de connectie niet lukt maar het is wel irritant...
- Waarom kun je je opstelling niet opslaan? Op zich werkt het nog wel dat je de opstelling moet maken voordat je een tegenstander zoekt, maar ik heb nu 3 keer met Inter gespeeld en moet 3 keer opnieuw m'n opstelling maken, waarom onthoudt hij dat niet gewoon, of geef me op z'n minst een optie om het op te slaan...
- Corners en voorzetten / kopballen in het algemeen lijken veel te makkelijk, of te moeilijk te verdedigen. Ik heb zo'n 6 corners gezien, 4 van mij en 2 van tegenstander, allemaal kwamen ze fijn op het hoofd van een aanvaller die een goeie harde kopbal kon geven op doel. Nog niks over het doel zien gaan ofzo... Heb dan ook al 3 keer uit de corner gescoord en 2 tegengoalen uit de corner, beetje veel van het goede in 3 wedstrijden denk ik?
- Collision engine is zo brak als maar kan, heb nog geen enkele goeie mooie collision gezien. Zelfs al een penalty tegen gekregen omdat m'n keeper tegen een tegenstander op liep (terwijl ik al met de bal uit de 16 aan het lopen was met m'n verdediger)
- Shirt kleur keuze is ook af en toe brak, eerste wedstrijd was Inter (blauw/zwart) tegen Barca (blauw/paars), nou, dat was echt niet te zien
Weet er iemand of je ook die intro en talen keuze kunt skippen?
Ik heb 1 keer de zoekfuntie gebruikt, en verkeerde topic aan geklikt en nu doet ze zoekfunctie het niet meer
Ik heb 1 keer de zoekfuntie gebruikt, en verkeerde topic aan geklikt en nu doet ze zoekfunctie het niet meer
Weet iemand hoe je precies. Op 1 ps3 met 2 controlers (dus met zijn 2) online tegen 2 anderen
Ik heb 2 punten:
1. Op dat filmpje van hier boven, hij zegt namelijk dat je in de red area moet tackelen. Maar in deze FIFA is het een muntje opgooien of het een penalty wordt met tackelen in strafschopgebied, omdat tegenstander kapt en draait en kapt en draait.
2. 2 seizoenen Ajax gehad: 2x kampioen, 1x NL beker, 1x CL gewonnen. Krijg ik 4 aanbiedingen. CSKA moskou, Basel, Bayern of bij Ajax blijven.
Hoe nep is dit.... Ik wil naar de premier league. Heb maar voor Bayern gekozen. Waarom geven ze niet gewoon 20 aanbiedingen, als er ook 20 zijn.. Niet se standaard 4/5...
1. Op dat filmpje van hier boven, hij zegt namelijk dat je in de red area moet tackelen. Maar in deze FIFA is het een muntje opgooien of het een penalty wordt met tackelen in strafschopgebied, omdat tegenstander kapt en draait en kapt en draait.
2. 2 seizoenen Ajax gehad: 2x kampioen, 1x NL beker, 1x CL gewonnen. Krijg ik 4 aanbiedingen. CSKA moskou, Basel, Bayern of bij Ajax blijven.
Hoe nep is dit.... Ik wil naar de premier league. Heb maar voor Bayern gekozen. Waarom geven ze niet gewoon 20 aanbiedingen, als er ook 20 zijn.. Niet se standaard 4/5...
Obstructie word niet helemaal lekker voor gefloten imo. Paar keer gehad dat ik een één tweetje maak en dat de opzetter een flinke beuk krijgt en onderuit gaat. Buuuhrr.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Na nog wat potjes gespeeld begint de irritatie toch weer tevoorschijn te komen... Bah, kunnen ze nou niet een keer een spel maken wat niet vol met fouten zit? Af en toe werkt het speler selecteren gewoon niet en zit ik als een gek op die knop te rammen zonder dat iemand geselecteerd wordt waardoor de tegenstander gewoon door m'n verdediging heen loopt (de AI in je eigen team is belabberd trouwens). Daarbij heb ik ook heeeeeel vaak het gevoel dat de spelers niet lekker reageren, dat ik omhoog loop en dat die speler dan eerst even blijft staan en dan pas begint te lopen, of zelfs nog even een stapje een andere richting op zet. Het gekke is dat ik dat of een hele wedstrijd heb, of helemaal niet. Hetzelfde geldt voor paasjes, soms gaan ze de hele wedstrijd goed, en soms gaan ze de hele wedstrijd compleet fout, recht in de voeten van de tegenstander, etc. Het lijkt erop dat er weer altijd een random team dik in het voordeel is. Ik heb nu 10 potjes gespeeld ofzo, en van de laatste 6 heb ik in de eerste minuut correct voorspeld of ik weg gespeeld ging worden of ging winnen. Ik voel het gewoon meteen hoe de spelers lopen en hoe de paasjes gaan, als dat goed gaat in de eerste minuut dan kan ik gewoon winnen (tenzij tegenstander gewoon beter is), als dat al meteen fout gaat dan kan ik net zo goed quitten want ik ga met 5-0 verliezen...
Oh ja, speelde net een keer met barca, tegenstander is... ook barca. En drie keer raden, juist, met dezelfde kleur shirts. HALLO?!
Oh ja, speelde net een keer met barca, tegenstander is... ook barca. En drie keer raden, juist, met dezelfde kleur shirts. HALLO?!
[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 14-10-2011 21:59 ]
Probeer te wisselen met de rechter stick. Is mij hier aangeraden, en is handigNickThissen schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:58:
Af en toe werkt het speler selecteren gewoon niet en zit ik als een gek op die knop te rammen zonder dat iemand geselecteerd wordt
Dit is een optie die je aan/ half uit / uit kunt zetten ergens. Kijk eens rond in de controller settingsNickThissen schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:58:
Daarbij heb ik ook heeeeeel vaak het gevoel dat de spelers niet lekker reageren, dat ik omhoog loop en dat die speler dan eerst even blijft staan en dan pas begint te lopen, of zelfs nog even een stapje een andere richting op zet.
Zelf nog nooit last van gehad, speel met rode shirtjes (FCT)NickThissen schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:58:
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Werkt dan ook niet. Is een bug ofzo, zelfs met rechterstick doet hij dan niks...Niekfct schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 00:20:
[...]
Probeer te wisselen met de rechter stick. Is mij hier aangeraden, en is handig
Staat uit, sinds fifa10 alNiekfct schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 00:20:
[...]
Dit is een optie die je aan/ half uit / uit kunt zetten ergens. Kijk eens rond in de controller settings
Ik begin me nu echt af te vragen of het spel uberhaupt wel kijkt welke kleur de tegenstander heeft... Na 10 potjes ofzo heb ik nog elke keer gewoon het shirt gekregen dat ik zelf kies, en 1/3 van de tijd is dat (ongeveer) dezelfde kleur als de tegenstander. Als het spel kijkt welk shirt de tegenstander heeft en het shirt dan aanpast dan zou ik toch af en toe juist het andere shirt moeten krijgen, maar ik krijg altijd gewoon die wat ik kies... Beetje erg vaag, als het spel zelf de kleur matched, waarom moet ik dan alsnog zelf kiezen voor ik een tegenstander zoek? En als het spel dat niet doet, waarom moet ik dan een shirt kiezen voordat ik zie welk shirt de tegenstander heeft?!Niekfct schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 00:20:
[...]
Zelf nog nooit last van gehad, speel met rode shirtjes (FCT)

Dan weet ik het ook niet meerNickThissen schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 00:26:
Tegenargumenten
Nou ja, als het 3 wedstrijden achter elkaar gebeurt en dat al 4 dagen achter elkaar. Word je er wel echt moe van. Ja dan schiet de gene op het doel, via de keeper komt de bal hoog in de lucht en de spits kan hem zo inkoppen.Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:12:
[...]
Het is wat. Kuch, sorry.![]()
In welke mode speel je? Ik speel me altijd een beetje warm in manager mode alvorens ik mijn geluk online ga beproeven.
En wat bedoel je met dat laatste? Dat je tegenstander de bal alsnog in de rebound in het doel knalt?
Zucht, in 87ste minuut de 1-2 binnen krijgen. En dan in de 90ste nog de 2-2.. omdat de keeper de bal niet normaal in zijn handen kan pakken. Ik word gek van dit soort klote bugs.
Of ik sta in de 60ste minuut voor met 2-0, die andere quit en heb ik verloren!

[ Voor 18% gewijzigd door tiswat op 15-10-2011 15:15 ]
ja dat met die shirts is echt dom.. en welke kleur de bal heeft is schijnbaar ook random. had laatst een sneeuwbal terwijl er geen sneeuw was en dat was ook maar irritant om te volgen.
Man man man, al de derde keer dat ik een penalty tegen krijg (IN DE LAATSTE MINUUT godverdomme) omdat een AI verdediger tegen een tegenstander loopt... Wat een bagger spel
Dit kan toch gewoon niet... Hele reclame om het nieuwe collision engine en het werkt gewoon absoluut niet, dat ze dat er maar uit slopen met een patch ofzo anders wordt dit spel geen succes...
En wtf is dit nu weer... Ik verlies connectie met de EA servers, midden in de wedstrijd knal ik gewoon eruit. Dan krijg ik een berichtje "the match report will be reviewed to determine the result of the match". Ok, mooi denk ik, ik had meer bal bezit, meer schoten, en stond 3-1 voor, dus dan zal ik wel de win krijgen? Nee dus... Heb ik verloren
Waar kijkt hij dan naar, aantal tackles?
En wtf is dit nu weer... Ik verlies connectie met de EA servers, midden in de wedstrijd knal ik gewoon eruit. Dan krijg ik een berichtje "the match report will be reviewed to determine the result of the match". Ok, mooi denk ik, ik had meer bal bezit, meer schoten, en stond 3-1 voor, dus dan zal ik wel de win krijgen? Nee dus... Heb ik verloren

[ Voor 35% gewijzigd door NickThissen op 15-10-2011 13:54 ]
Verwijderd
extra tijd 2min, doelpunt inde 90+1 hoeveel aangezien 1min gelijk staat aan 5sec ofzo iets. aftrap is dan al op 90+2 oid komt er een aanval van de tegenpartij, wordt afgewend maar bal gaat niet voorbij magische grens. inmiddels al 90+5 nog een aanval afgeketst rebound op 90+10 doelpunt lekker... had ik net op z'n duits 1-0 gemaakt naait fifa je nog wel ff gelijk ^^
Jawel, ook weer begonnen met Ultimate Team. Hierbij mijn Seleção.
http://www.ea.com/uk/foot...am/show-off#dHwwgiuJbacY9
Voel me een beetje een naab, omdat ik de link geen naam mee kan geven...
Gaude et aude
Als je die aanval afwendt, niet passend uitverdedigen maar dmv schietknop.Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:49:
extra tijd 2min, doelpunt inde 90+1 hoeveel aangezien 1min gelijk staat aan 5sec ofzo iets. aftrap is dan al op 90+2 oid komt er een aanval van de tegenpartij, wordt afgewend maar bal gaat niet voorbij magische grens. inmiddels al 90+5 nog een aanval afgeketst rebound op 90+10 doelpunt lekker... had ik net op z'n duits 1-0 gemaakt naait fifa je nog wel ff gelijk ^^
Verwijderd
ok, toch kampioen geworden op professional dus niks aan de hand.psvjw schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:21:
[...]
Als je die aanval afwendt, niet passend uitverdedigen maar dmv schietknop.
Hoe kun je een betere conditie krijgen met pro mode ? Mijn speler kan amper 2 wedstrijden in 1 week spelen
PC-Spelers, hebben jullie ook een update ontvangen?
Geen idee maar mijn teammates zijn nog steeds te dom. Ze doen het best aardig. Halen de achterlijn maar in plaats van een voorzet gaan ze dan altijd kappen, draaien, nog ene keer draaien en dan verliezen ze de bal. Echt het enige nadeel aan deze game. De AI is echt heel matig.Vliegtuig02 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 12:06:
PC-Spelers, hebben jullie ook een update ontvangen?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Je speelt zeker BaL?Phydomir schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 12:13:
[...]
Geen idee maar mijn teammates zijn nog steeds te dom. Ze doen het best aardig. Halen de achterlijn maar in plaats van een voorzet gaan ze dan altijd kappen, draaien, nog ene keer draaien en dan verliezen ze de bal. Echt het enige nadeel aan deze game. De AI is echt heel matig.
De AI in BaL is altijd al matig geweest en is heel erg afhankelijk van jouw inbreng, simpel in de punt gaan wachten op een voorzet werkt niet.
Die mode is gewoon heel afhankelijk van wat jij doet, als je heel passief speelt werkt het sowieso niet, je zult heel aktief moeten aanbieden/vragen en verdelen om er enigszins wat van te maken.
Het speelt b.v. ook niet anders met Excelsior dan met Barcelona, de AI is altijd hetzelfde niveau.
Je kunt dan beter een player/manager carrière starten waar je het hele team plus je vp kunt besturen.
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
Jij verliest dus je connectie met de ea servers, dus ja dan wint hij. Ligt aan je verbinding, check je internet verbinding ingame, wat geeft die daar aan.NickThissen schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:21:
Man man man, al de derde keer dat ik een penalty tegen krijg (IN DE LAATSTE MINUUT godverdomme) omdat een AI verdediger tegen een tegenstander loopt... Wat een bagger spelDit kan toch gewoon niet... Hele reclame om het nieuwe collision engine en het werkt gewoon absoluut niet, dat ze dat er maar uit slopen met een patch ofzo anders wordt dit spel geen succes...
En wtf is dit nu weer... Ik verlies connectie met de EA servers, midden in de wedstrijd knal ik gewoon eruit. Dan krijg ik een berichtje "the match report will be reviewed to determine the result of the match". Ok, mooi denk ik, ik had meer bal bezit, meer schoten, en stond 3-1 voor, dus dan zal ik wel de win krijgen? Nee dus... Heb ik verlorenWaar kijkt hij dan naar, aantal tackles?
Verwijderd
Wat ik overigens vaak heb, is dat hij best vaak vastloopt. Op moment dat ik wedstrijd gespeeld heb ( online ) en hij komt dan weer in de arena, dan loopt ie vaak vast. Ik ben er nu voor mezelf achter, dat ik eigenlijk gewoon niks moet doen in de arena. Want als ik ga schieten of scoor, dan loopt hij vaak vast. Nu wacht ik altijd en gaat hij automatisch verder. Meer mensen die dit herkennen? En dan dus vooral het vastlopen in de arena NA een wedstrijd?
Ik speel het op de ps3 overigens.
Verwijderd
wordt in strafschopgebied lekker van achter omgeduwd maar, dat is uiteraard geen penalty want daarvoor moet ik zelf tegen de tegenstand aanlopen...
en waarom is de AI altijd de fairplayer... maken nooit een tackle of beter gezegd er wordt nooit voor gefloten.
en waarom is de AI altijd de fairplayer... maken nooit een tackle of beter gezegd er wordt nooit voor gefloten.
Ehm.., dit is een FIFA 12 topic?Cum Grano Salis schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:08:
Jawel, ook weer begonnen met Ultimate Team. Hierbij mijn Seleção.
Apart, dat hij dat team pakt.
Hij pakt continu mijn oude team, zie ik.
http://www.ea.com/nl/voet...am/show-off#ejW2FTG0bbGWK
Hij pakt continu mijn oude team, zie ik.
http://www.ea.com/nl/voet...am/show-off#ejW2FTG0bbGWK
Gaude et aude
Ik speel carrière maar alleen met mijn speler. Als je dan als verdediger speelt heb je niet zo veel invloed. Het is dan toch niet zo veel gevraagd dat als een AI speler de achterlijn haalt hij dan gewoon een voorzet geeft?LoneRanger schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 12:40:
[...]
Je kunt dan beter een player/manager carrière starten waar je het hele team plus je vp kunt besturen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Tja, de AI is gewoon heel matig in BaL, sowieso is AI v.s. AI noot echt prettig om naar te kijken en in het geval van BaL is dat nog erger, zie het maar als een potje schaken tegen jezelf.Phydomir schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:08:
[...]
Ik speel carrière maar alleen met mijn speler. Als je dan als verdediger speelt heb je niet zo veel invloed. Het is dan toch niet zo veel gevraagd dat als een AI speler de achterlijn haalt hij dan gewoon een voorzet geeft?
De AI in Fifa is wat eenzijdig, ze proberen veelvuldig via de zijkanten op te bouwen en als ze de achterlijn halen en ruimte hebben gaan ze liever de 16 in dribbelen dan een voorzet geven.
Ik ben het niet met je oneens maar de AI van BaL is gewoon anders dan de rest van het spel.
Aangezien er totaal geen kwaliteitsverschil is tussen Excelsior en Barcelona is de lol er al snel af.
Verdediger in BaL is al helemaal saai, ga dan CB/CV spelen in clubs ofzo, veel interessanter.
Verwijderd
Nog meer mensen de gouden Pieters gekocht? Eindelijk een gouden LB voor je eredivisie/nederlands team 
http://www.ea.com/soccer/...am/show-off#dpFNvyBObbG3x
Ook bijna m'n silver rares team compleet, maar wat is Boulahrouz in vorm duur
http://www.ea.com/soccer/...am/show-off#jcNGY3EebbG3D
http://www.ea.com/soccer/...am/show-off#dpFNvyBObbG3x
Ook bijna m'n silver rares team compleet, maar wat is Boulahrouz in vorm duur

http://www.ea.com/soccer/...am/show-off#jcNGY3EebbG3D
Soms heb ik echt het idee dat er gescoord moet worden in fifa, en als dat normaal niet lukt dat gaat het spel raar doen. Net 90e minuut online bal rolt in mijn 16 naar mijn verdediger toe en net als hij hem aan wilt nemen begint het spel heel even te schokken en freezed mijn speler vast en scoort de tegenstander.
DOe ik net mijn ps3 aan fifa start op ga naar mijn vp en dan moet ik een vp maken. De vorige dag heb ik net mijn vp tot 79 en nu kan ik weer met mijn vp opnieuw beginnen? Iemand hier ervaring mee? Hoe krijg k mijn eigen vp weer terug?
Verwijderd
wat doen die instellingen? zoals maximum sprintsnelheid staat standaard op 50, betekend dit dat de maximum sprintsnelheid altijd max 50 is ongeacht wat de speler heeft?
of betekend 100 dat je spelers 2x zo hard rennen maximaal dan normaal?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2011 16:58 ]
Ik heb het pas 1 keer gehad in iets van 20 wedstrijden, dus denk niet dat ik veel kan verbeteren aan m'n verbinding, als hij het 19 keer gewoon doet...Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 12:41:
[...]
Jij verliest dus je connectie met de ea servers, dus ja dan wint hij. Ligt aan je verbinding, check je internet verbinding ingame, wat geeft die daar aan.
En daarbij: ik vind het niet logisch dat ik verlies. In FIFA11 wel ja, daar is het gewoon degene die de connectie verliest heeft verloren. Maar nu staat er dus dat het spel de match report bekijkt om te bepalen wie de winst krijgt. Blijkbaar is dat gewoon een keiharde leugen, want als ik 3-1 voorsta met overal beter op het match report (balbezit, schoten, etc), dan zou volgens het match report ik toch moeten winnen neem ik aan... Maar dat gebeurde dus niet.

https://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/98460862
Penalty tegen krijgen

Ik krijg het verdedigen al een beetje onder de knie maar mensen die van buiten naar binnen trekken kan ik nog steeds niet verdedigen. Ervoor jockyen zorgt ervoor dat ze zo binnen kunnen schieten en ingrijpen geeft een penalty tegen.
Wel met een doelpunt in de laatste minuut van de laatste wedstrijd mijn divisie 9 degradatie voorkomen na elke wedstrijd de grootste kansen te missen en aan de andere kant elke kans een goal tegen te krijgen. Ik moet toch beter worden om het een beetje minder frustrerend te maken voor mezelf maar komt goed
Verwijderd
en dat op amateurKluutmaran schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:48:
Pff NickThissen heel het FIFA 11 topic altijd al vol geklaagd en bij FIFA 12 gewoon doorgaan.
https://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/98460862
Penalty tegen krijgen![]()
Ik krijg het verdedigen al een beetje onder de knie maar mensen die van buiten naar binnen trekken kan ik nog steeds niet verdedigen. Ervoor jockyen zorgt ervoor dat ze zo binnen kunnen schieten en ingrijpen geeft een penalty tegen.
Wel met een doelpunt in de laatste minuut van de laatste wedstrijd mijn divisie 9 degradatie voorkomen na elke wedstrijd de grootste kansen te missen en aan de andere kant elke kans een goal tegen te krijgen. Ik moet toch beter worden om het een beetje minder frustrerend te maken voor mezelf maar komt goed

Verwijderd
dan is het goedVerwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:55:
[...]
Bug sinds Fifa 11, er staat altijd amateur.
Zijn die goud/zwarte spelers ook gewoon te vinden in Gold packs?
En een vraagje over FuT blessures;
Gaan die vanzelf weg of MOET je daar healing cards voor gebruiken?
Ben momenteel aan het spelen met een bronze team maar voor zo'n beetje elke positie kan ik voor 150 coins een goede vervangende speler kopen terwijl een blessure 'genezen' me 4-5x zoveel kost aan coins, puur omdat het minimum voor een card al 150 is
Ik dacht dat een duration van bijv 2 voor 2 wedstrijden zou staan, maar zelfs na een stuk of 5 wedstrijden zijn ze nog steeds geblesseerd
Ben momenteel aan het spelen met een bronze team maar voor zo'n beetje elke positie kan ik voor 150 coins een goede vervangende speler kopen terwijl een blessure 'genezen' me 4-5x zoveel kost aan coins, puur omdat het minimum voor een card al 150 is

Ik dacht dat een duration van bijv 2 voor 2 wedstrijden zou staan, maar zelfs na een stuk of 5 wedstrijden zijn ze nog steeds geblesseerd
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Verwijderd
Er staat niet dat er aan de hand van het wedstrijdreport bepaald wordt wie wint. Er staat, lees het wedstrijdreport om te kijken wie er gewonnen heeft.NickThissen schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 16:58:
[...]
Ik heb het pas 1 keer gehad in iets van 20 wedstrijden, dus denk niet dat ik veel kan verbeteren aan m'n verbinding, als hij het 19 keer gewoon doet...
En daarbij: ik vind het niet logisch dat ik verlies. In FIFA11 wel ja, daar is het gewoon degene die de connectie verliest heeft verloren. Maar nu staat er dus dat het spel de match report bekijkt om te bepalen wie de winst krijgt. Blijkbaar is dat gewoon een keiharde leugen, want als ik 3-1 voorsta met overal beter op het match report (balbezit, schoten, etc), dan zou volgens het match report ik toch moeten winnen neem ik aan... Maar dat gebeurde dus niet.
Blessures gaan over als je ze wel in de selectie houdt maar niet bij de basis 11 of de bank zet en dan wedstrijden spelen.Demoterror schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 18:13:
Zijn die goud/zwarte spelers ook gewoon te vinden in Gold packs?
De zwarte spelers zijn te vinden in packs (hoe zouden ze anders in het spel terecht komen?) maar je moet er enorm geluk mee hebben om er 1 te vinden.
En btw wat als ik op amateur zou spelen? Dat mag ik toch zelf weten en dan ga ik toch nog klagen als ik een 100% op de bal sliding maak en daar een penalty voor tegen krijg ...
Verwijderd
als het niet om de sliding gaat dan wel om de duw die je andere speler geeft om die aanvaller even over de andere verdediger te gooien.Kluutmaran schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:31:
[...]
Blessures gaan over als je ze wel in de selectie houdt maar niet bij de basis 11 of de bank zet en dan wedstrijden spelen.
De zwarte spelers zijn te vinden in packs (hoe zouden ze anders in het spel terecht komen?) maar je moet er enorm geluk mee hebben om er 1 te vinden.
En btw wat als ik op amateur zou spelen? Dat mag ik toch zelf weten en dan ga ik toch nog klagen als ik een 100% op de bal sliding maak en daar een penalty voor tegen krijg ...
Het lijkt percentage based, ik speel veel 80 sprint mijn kant, 40 tegenstander, zodat je redelijk makkelijk voorbij kan sprinten. Passnelheid is niet de snelheid hoe snel ze tikken, maar hoe hard ze de bal schietenVerwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 16:51:
wat doen die instellingen? zoals maximum sprintsnelheid staat standaard op 50, betekend dit dat de maximum sprintsnelheid altijd max 50 is ongeacht wat de speler heeft?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
hahSinergyX schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:43:
[...]
Het lijkt percentage based, ik speel veel 80 sprint mijn kant, 40 tegenstander, zodat je redelijk makkelijk voorbij kan sprinten. Passnelheid is niet de snelheid hoe snel ze tikken, maar hoe hard ze de bal schieten
Dat heb ik ook zo nu en dan op de ps3. Vanmiddag nog een potje FuT gespeeld en tijdens de rust van de extra tijd bij het wisselen van spelers, was de verbinding spontaan verbroken en werd ik afgemeld bij FuT. Ik kwam daarbij terug in de arena waar ik niets kon doen, de muziek speelde verder maar ik kon het spel alleen afsluiten via PS knop.Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 12:42:
Wat ik overigens vaak heb, is dat hij best vaak vastloopt. Op moment dat ik wedstrijd gespeeld heb ( online ) en hij komt dan weer in de arena, dan loopt ie vaak vast. Ik ben er nu voor mezelf achter, dat ik eigenlijk gewoon niks moet doen in de arena. Want als ik ga schieten of scoor, dan loopt hij vaak vast. Nu wacht ik altijd en gaat hij automatisch verder. Meer mensen die dit herkennen? En dan dus vooral het vastlopen in de arena NA een wedstrijd?
Daarnaast heb ik ook last van de bug in manager mode dat mijn gehele team door elkaar staat en dat mijn reserves geen naam meer hebben, als ik deze dan bekijk bij de spelerselectie loopt mijn hele ps3 vast.
Verwijderd
2 overtredingen binnen de 16, 2 keer had het een penalty moeten zijn, maar 0 keer kreeg ik er een.
wat een flut scheidsrechters.
schwalbe tegenpartij en penalty tegen -.-" maar als ik zou verliezen doe ik toch ctrl+alt+del -> end task
wat een flut scheidsrechters.
schwalbe tegenpartij en penalty tegen -.-" maar als ik zou verliezen doe ik toch ctrl+alt+del -> end task
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2011 22:27 ]
Ik geef gewoon fouten in het spel aan die mij, en heel veel anderen, mateloos irriteren. Mag dat niet? Het is ook niet alsof ik alleen maar klaag, paar posts eerder zeg ik nog dat ik het nieuwe online gedeelte prima vind. Maar om nou gewoon elk jaar opnieuw alle fouten te negeren, zoals 80% in dit topic, vind ik zelf veel erger dan af en toe laten horen wat er mis is...Kluutmaran schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:48:
Pff NickThissen heel het FIFA 11 topic altijd al vol geklaagd en bij FIFA 12 gewoon doorgaan.
Ah, dat zou best kunnen... Ik kan me het exacte bericht niet meer herinneren, maar het kwam op me over alsof het spel nu ging uitzoeken wie er zou moeten winnen. Wat jij zegt kan ook, weet niet waarom ik het dan anders begrepen heb... In dat geval heb ik niks gezegd, en kan ik er ook best mee leven... Het kwam alleen op me over dat het spel letterlijk zei "ok, nu ga ik eens kijken wie er zou moeten hebben gewonnen... Nick staat met 3-1 voor, dus laten we hem maar eens lekker verliezenVerwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 18:34:
[...]
Er staat niet dat er aan de hand van het wedstrijdreport bepaald wordt wie wint. Er staat, lees het wedstrijdreport om te kijken wie er gewonnen heeft.
[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 16-10-2011 22:31 ]
Ik vind het nog wel eens leuk om een pro ranked match te doen. Maar dan wel met 22 spelers. En die 'lobbies' zijn er verrekte weinig. Zijn er nou echt wereldwijd zo weinig spelers die dit willen?
Je kunt ook gewoon ALT+F4 doen. Scheelt weer klikkenVerwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:24:
(...)
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Ik wordt zo langzamerhand knettergek van die waardeloze servers. Ik speel op professioneel, kan niet eens promoveren naar 2de niveau omdat hij steeds de verbinding verliest, waardoor ik zelfs als ik voor sta verlies!
Als je H2H speelt, zitten de servers van EA er niet meer tussen als de wedstrijd eenmaal begonnen is, en gaat het dus P2P. Het probleem ligt dus bij jou of je tegenstanders.
[ Voor 7% gewijzigd door Koppensneller op 17-10-2011 10:23 ]
Ik had gister toch 2 rare moment. Heb ze opgeslagen als herhaling, maar kon ze niet uploaden omdat de servers dat niet toelieten ofzo stond er.
1.
Speel met Bayern Munchen en heb Douglas gekocht van Twente.
De bal rolt de 16 in, met Douglas schiet ik al slidend de bal weg en niemand in de buurt qua wat ik kan zien, daarna krijg ik een penalty tegen?
Ik check de herhaling...
Blijkt dat Douglas nadat hij de bal schoot, nog 5 meter door sliden en daar een aanvaller aantikte... Penalty tegen.
Moment 2:
Ik slide met douglas een doorgetrokken speler onderuit, op randje 16. Zeker niet er binnen, want douglas kwam zelf niet de 16 in. Hij gleed nog iets door maar stond zelf nog voor de rand van de 16 meter op. Dus kan hem er nooit binnen hebben geraakt.... Penalty tegen en geel????
1.
Speel met Bayern Munchen en heb Douglas gekocht van Twente.
De bal rolt de 16 in, met Douglas schiet ik al slidend de bal weg en niemand in de buurt qua wat ik kan zien, daarna krijg ik een penalty tegen?
Ik check de herhaling...
Blijkt dat Douglas nadat hij de bal schoot, nog 5 meter door sliden en daar een aanvaller aantikte... Penalty tegen.
Moment 2:
Ik slide met douglas een doorgetrokken speler onderuit, op randje 16. Zeker niet er binnen, want douglas kwam zelf niet de 16 in. Hij gleed nog iets door maar stond zelf nog voor de rand van de 16 meter op. Dus kan hem er nooit binnen hebben geraakt.... Penalty tegen en geel????
Wat is een doorgetrokken speler? 
Heb je ook al wc's in FiFA 12?
Heb je ook al wc's in FiFA 12?
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Online 11vs11 blijft gewoon een ramp, Fifa 11 was erg maar gister potje fifa 12 ging echt compleet nergens over. Keepers die gewoon meerennen, Chelsea vs Barca, waar 10 vd 11 spelers van Barca binnen 30 meter van het doel stonden.
Ik ga gewoon lekker verder met mijn VP verdiensten, beetje valsspelen met de settings en ik kom er wel
Ik ga gewoon lekker verder met mijn VP verdiensten, beetje valsspelen met de settings en ik kom er wel
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat merk ik helaas ook, iedereen wilt spits spelen, ongeacht waar ze opgesteld staan ! brrrr ......SinergyX schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:23:
Online 11vs11 blijft gewoon een ramp, Fifa 11 was erg maar gister potje fifa 12 ging echt compleet nergens over. Keepers die gewoon meerennen, Chelsea vs Barca, waar 10 vd 11 spelers van Barca binnen 30 meter van het doel stonden.
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Niemand lijkt ook hun cijfer te interesseren, of uberhaubt de locatie-indictator. Ach, af en toe wel grappig, 22 doldwazen op het veld. Zat nog wat rond te kijken voor clubs om te joinen, maar nog weinig soeps gevonden.
Iemand een goede site of overzicht met spelers in de career mode waarin je hun potential kan zien? Vind het leuk om jonge spelers te kopen die nog veel groeien.
En kan je nog invloed uit oefenen op de manier waarop ze groeien? Heeft het zin ze veel te laten spelen of uit te lenen ofzo? Ik heb er nog geen patroon in kunnen ontdekken.
En kan je nog invloed uit oefenen op de manier waarop ze groeien? Heeft het zin ze veel te laten spelen of uit te lenen ofzo? Ik heb er nog geen patroon in kunnen ontdekken.
Iemand enig idee waneer de volgende 2 gouden pakjes worden vrijgegeven? Als het goed is krijg ik voor 6 maanden lang elk maand 2 gouden pakjes, tenminste dat staat op het kaartje wat in het hoesje zit.
Je krijgt ze aan het begin van de maand...mhpwolf schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:51:
Iemand enig idee waneer de volgende 2 gouden pakjes worden vrijgegeven? Als het goed is krijg ik voor 6 maanden lang elk maand 2 gouden pakjes, tenminste dat staat op het kaartje wat in het hoesje zit.
Ik dacht toch ook juist gezien te hebben dat hij aan de hand van het wedstrijd-report (dus: statistieken) bekijkt wie er uiteindelijk wint of niet. Met andere woorden, degene die meer balbezit heeft en meer (kansen op) doelpunten wint uiteindelijk, als het er echt staat zoals ik begrepen heb natuurlijk...Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 18:34:
[...]
Er staat niet dat er aan de hand van het wedstrijdreport bepaald wordt wie wint. Er staat, lees het wedstrijdreport om te kijken wie er gewonnen heeft.
"It's about time you showed up Fox!"
En op datzelfde kaartje staat ook wanneer je ze krijgt....mhpwolf schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:51:
Zoals Lee245 dus al zegt, de eerste van de maand.
Over 11vs11. Ter afwisseling van mijn VP te boosten met het boosting team, speel ik ook wel eens een pro ranked match. Het vertoonde spel valt me eigenlijk wel mee dit jaar op de PS3. Ik zie meer verdedigers, en dat is juist wel leuk als ik zelf ook CB speel. Met een beetje samenwerking kom je een heel eind.
Wat mij frustreert is dat sommige accomplishments niet geregistreerd worden. Ik had gister online een goal line clearance met een omhaal.
[ Voor 40% gewijzigd door SR8 op 17-10-2011 15:52 ]
http://www.fifafanatic.com/fifa-12-best-young-players/Malt007 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:06:
Iemand een goede site of overzicht met spelers in de career mode waarin je hun potential kan zien? Vind het leuk om jonge spelers te kopen die nog veel groeien.
Die gebruik ik eigenlijk altijd
paar leuke spelers:
CVM Casemiro
CAM Draxler
CAM Eriksen
CAM Lamela
SP Lukaku
Terugspeel bal doen we niet meer aan ofzo :x
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/98664689
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/98664689
Verwijderd
Na een poosje spelen begin ik Fifa 12 ook aardig onder de knie te krijgen. Verdedigen gaat ook steeds beter, alhoewel een handige dribbelaar mijn verdediging nog vrij gemakkelijk kan uitkappen. Jep, frustraties.
En ik krijg behoorlijk wat doelpunten tegen, maar tegenwoordig maak ik er zelf meer. Daar gaat het om. Een uitslag van 4-3 is niet zeldzaam.
Verder ben ik zojuist toegetreden tot divisie 6 online, waar het niveau mijn onderlip niet ten goede komt.
Als je je focust op goed verdedigen dan zie je dat je in de counter ineens lekker veel ruimte hebt.
Manager mode ook leuk, gewoon een totaal andere game binnen Fifa. Nice!
En ik krijg behoorlijk wat doelpunten tegen, maar tegenwoordig maak ik er zelf meer. Daar gaat het om. Een uitslag van 4-3 is niet zeldzaam.
Verder ben ik zojuist toegetreden tot divisie 6 online, waar het niveau mijn onderlip niet ten goede komt.
Als je je focust op goed verdedigen dan zie je dat je in de counter ineens lekker veel ruimte hebt.
Manager mode ook leuk, gewoon een totaal andere game binnen Fifa. Nice!
Ik moet nu v1.02 installeren voor Fifa op mijn PS3, is dit één of andere patch ofzo?
Hey even een vraagje, gister wou ik verder met mijn carriere met Manchester City, maar toen ik bij mijn selectie keek had ik ineens10 naamloze keepers met allemaal 99, een groot deel van de aangekochte spelers waren weg en de hele opstelling was door elkaar gegooid. Corrupte savegame misschien?
Het is bedoening, niet bedoeling
Iemand quit net tegen me, dus heb het nog eens kunnen zien. Je hebt het mis, er staat letterlijk "The match report will be reviewed to determine the outcome of the match". Ik kan dat echt maar op een manier interpreteren, en dat is gewoon een leugen. Dat, of hun 'review' klopt gewoon niet.Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 18:34:
[...]
Verdedigen begint me trouwens ook langzaam mateloos te irriteren. De ene keer hou ik een Messi makkelijk tegen, en de andere keer loopt hij dwars door me heen. Het lijkt gewoon niet consistent genoeg. Iemand begon net Drogba ofzo (weet niet wie het was...) vanaf de middellijn richting m'n goal te sprinten, er stonden nog 3 verdedigers tussen, en alle drie kom ik recht voor de man te staan om hem te stoppen en ze worden gewoon omver gelopen, en hij loopt gewoon zo door m'n verdediging heen op de keeper af

http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/98685546
Door de kut kwaliteit is het niet goed te zien, maar ik tik de bal weg, en de voeten van de aanvaller beginnen half te warpen ofzo waardoor hij valt en het spel denkt dat ik hem onderuit haal

[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 17-10-2011 19:44 ]
Ik neem aan dat je nu wel winst hebt gekregen dan?NickThissen schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 19:42:
[...]
Iemand quit net tegen me, dus heb het nog eens kunnen zien. Je hebt het mis, er staat letterlijk "The match report will be reviewed to determine the outcome of the match". Ik kan dat echt maar op een manier interpreteren, en dat is gewoon een leugen. Dat, of hun 'review' klopt gewoon niet.
Het kan gewoon zijn dat in dat match report ook gewoon staat wie de verbinding [als eerste heeft] verbroken.
Overigens zou het wat zijn zeg, kom je op 1-0 verbreek je de verbinding en krijg je winst omdat je met 1-0 voor stond, dan krijg je al snel dat wanneer iemand een doelpuntje dichterbij komt de tegenstander veiligheidshalve maar quit vanwege beter stats tot dan toe.
Toegegeven, het berichtje doet idd vermoeden dat er naar stats gekeken wordt maar dat kan ik me niet voorstellen tenzij de verbinding aan beide kanten gelijktijdig wordt verbroken.
Voor zover ik het begrijp wordt de verbinding ook aan beide kanten verbroken als de EA servers eruit knallen... Ik heb het met FIFA11 tenminste vaak meegemaakt (die had dat veel vaker trouwens, gelukkig), ik speel vaker tegen vrienden online en als het dan gebeurt kregen we aan beide kanten het berichtje dat we uit de EA server gegooid zijn. Niet een, maar allebei. Ik neem aan dat we dan ook allebei disconnect krijgen... In zo'n geval is het dus gewoon random wie de winst krijgt. Als iemand quit of zelf de verbinding verliest dan is het een ander verhaal ja, maar dat bedoel ik ook niet... In dit geval kreeg ik uiteraard ook de winst dan. Ik doel specifiek op het geval dat je de verbinding met EA servers verliest, dan kan het spel niet bepalen wie gedisconnect heeft. Dit berichtje leek erop te wijzen dat het spel nu kijkt wie er voorstond en hem de winst geeft, wat toch gewoon logisch zou moeten zijn als het zou kunnen (weet niet of het technisch mogelijk is..)?LoneRanger schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 19:54:
[...]
Ik neem aan dat je nu wel winst hebt gekregen dan?
Het kan gewoon zijn dat in dat match report ook gewoon staat wie de verbinding [als eerste heeft] verbroken.
Overigens zou het wat zijn zeg, kom je op 1-0 verbreek je de verbinding en krijg je winst omdat je met 1-0 voor stond, dan krijg je al snel dat wanneer iemand een doelpuntje dichterbij komt de tegenstander veiligheidshalve maar quit vanwege beter stats tot dan toe.
Toegegeven, het berichtje doet idd vermoeden dat er naar stats gekeken wordt maar dat kan ik me niet voorstellen tenzij de verbinding aan beide kanten gelijktijdig wordt verbroken.
Als het toch gewoon weer random is, nou ja, so be it, met een beetje geluk zal ik af en toe ook zo de winst pakken, maar dan snap ik niet waarom ze dat nieuwe berichtje gemaakt hebben... Er moet toch iets meer aan de hand zijn dan?
[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 17-10-2011 20:14 ]
Bij één iemand valt de verbinding weg, diegene heeft verloren. Simple as that.
Hm, ik weet niet precies hoe het technisch in elkaar zit, maar volgens mij is er toch wel een soort van 'mediator' die tussen de twee spelers in zit (de EA server zeg maar), en als daarvan de verbinding weg valt dan is het voor beide gewoon over. Zo heb ik het tenminste meegemaakt als ik tegen vrienden speel, als de verbinding dan weg valt en ik het berichtje krijg dat ik de verbinding met de EA server kwijt ben, dan heeft m'n vriend precies hetzelfde. Dat is anders dan als een iemand zelf de verbinding verliest, wat ook wel eens gebeurd, maar dan hoef je niet opnieuw naar de EA servers te connecten. Volgens mij zijn dat twee verschillende vormen van connectie verliezen, en in het geval dat beide spelers de connectie tegelijk verliezen (via de EA server) dan geldt dus niet dat er een iemand disconnect en verliest...slico schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:17:
Bij één iemand valt de verbinding weg, diegene heeft verloren. Simple as that.
Het doet er ook allemaal niet toe: het berichtje zegt letterlijk dat het spel gaat kijken naar het match report om te bepalen wie er gaat winnen. Dat is dus gewoon niet waar, vooral niet als degene die de connectie verliest ook de loss krijgt, zelfs als hij voor staat. Dat is ook logisch, daar niet van (anders kun je na 1-0 meteen disconnecten inderdaad), maar dan vraag ik me af wat er met het berichtje dan wel bedoeld wordt...
Nu speelde ik net een Pro Ranked Match, en dan blijk ik ineens niet met mijn eigen VP te spelen, maar met een random andere. Mijn VP zit op de bank. Hoe zit dit?
Haha weet iemand hoe het kan dat ineens je vp weg is? Ik starte mijn ps3 op na fifa wil ik bij verdiensten kijken kan niet. Moet weer een neiuwe vp maken? iemand ervaring mee? Iemand oplossiing zodat ik wel weer met vp krijg?
Ik wordt echt beu van de vastlopers van dit spel, heeft niemand anders hier problemen mee op de PS3?
Wanneer ik bijvoorbeeld een online match gespeeld heb en ik sluit de wedstrijd af en hij komt weer in de arena en wil het menu in, vastloper. Ik speel een match als prof, er wordt gewisseld in de tweede helft, vastloper en verdiensten kwijt. Ik speel een online match als prof, en wil daarna wedstrijd afsluiten, vastloper..
Ligt dit nou aan de CD+ PS3 combi, of is er een ander probleem...?
Wanneer ik bijvoorbeeld een online match gespeeld heb en ik sluit de wedstrijd af en hij komt weer in de arena en wil het menu in, vastloper. Ik speel een match als prof, er wordt gewisseld in de tweede helft, vastloper en verdiensten kwijt. Ik speel een online match als prof, en wil daarna wedstrijd afsluiten, vastloper..
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
@ Salv. Heb je ook teams gedownload via Creation Centre en die ge-edit? (bijv. andere formatie of tactic)
[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 17-10-2011 23:55 ]
Weet iemand ook goede youtube kanalen zijn waar gameplay te zien is van online top spelers? Dit om er lering uit te trekken.
Ik heb zelf al wat op google gezocht, alleen kom dan vooral veel compilaties tegen van doelpunten, maar ik zoek juist online 1 vs 1 wedstrijden van top spelers.
Ik heb zelf al wat op google gezocht, alleen kom dan vooral veel compilaties tegen van doelpunten, maar ik zoek juist online 1 vs 1 wedstrijden van top spelers.
Ik heb alleen vastlopers als ik een wedstrijd probeer te spelen met mijn corrupte MCFC savegame bij carriere, word er gek van.Salv schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 23:44:
Ik wordt echt beu van de vastlopers van dit spel, heeft niemand anders hier problemen mee op de PS3?
Zo klopt er eigenlijk nog wel meer niet aan dit spel. Geglitchte steekpasses, overtredingen, reddingen en ga zo maar door. Ach ja, ik vermaak me nog wel met Fifa
Het is bedoening, niet bedoeling
Tot nu toe vermaak ik me prima met de game! Ook online
Gelukkig nog geen vastlopers gehad.
Het enige probleem wat ik nog wel constant ervaar is dat hij geen verbinding kan maken met de EAS servers.
Opzich geen ramp, maar ik heb nu al twee keer gehad dat ik een Uitdaging gehaald heb en dat de ervaringspunten niet geteld werden helaas.....
Het enige probleem wat ik nog wel constant ervaar is dat hij geen verbinding kan maken met de EAS servers.
Opzich geen ramp, maar ik heb nu al twee keer gehad dat ik een Uitdaging gehaald heb en dat de ervaringspunten niet geteld werden helaas.....
ultimate team server down?
[ Voor 3% gewijzigd door El_V op 18-10-2011 11:55 ]
Dit topic is gesloten.