Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 23:31:
Weet iemand het verschil tussen zwarte kaartjes en gouden kaartjes? En wat zijn die gouden kaartjes met een vierkant om de rating?
Ik ben fifa 12 nu beetje aan het leren, hoe hebben jullie de instellingne staan, alles op cpu-hul(assisted) of ook semi en handmatig.
Kan nu beter in 1x goed leren dan straks nog een keer..
Of raden jullie aan, speel alles eerst maar met cpu-hulp er is nog genoeg te leren?
Kan nu beter in 1x goed leren dan straks nog een keer..
Of raden jullie aan, speel alles eerst maar met cpu-hulp er is nog genoeg te leren?
Kaarten met een lichte gloed eroverheen zijn de 'zeldzame' kaarten. Over het algemeen hebben deze kaarten ook een hogere rating dan niet zeldzame kaarten, al gaat dat niet altijd op. De kaarten zijn in theorie zeldzamer en zijn dus vaak ook duurder.
Een vierkant om de rating betekent dat iemand een traingcard heeft toegepast op de speler, zodat bepaalde kwaliteiten (die op de trainingcard staan) van de speler voor 1 wedstrijd beter worden.
[ Voor 21% gewijzigd door Lee245 op 11-10-2011 18:29 ]
Verwijderd
Weet iemand waarom je FIFA niet een tweede keer kan installeren nadat je hem verwijderd hebt? Contact gehad met EA via de telefoon, maar die zegt eigenlijk Origin een keer verwijderen en dan moet het lukken. Maar helaas is dat niet het geval dus. Zijn er mensen die dit al eens gehad hebben?
Verwijderd
Wat is dan een zwarte kaart met glans? Zijn die ultra zeldzaam ofzoLee245 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:27:
[...]
Kaarten met een lichte gloed eroverheen zijn de 'zeldzame' kaarten. Over het algemeen hebben deze kaarten ook een hogere rating dan niet zeldzame kaarten, al gaat dat niet altijd op. De kaarten zijn in theorie zeldzamer en zijn dus vaak ook duurder.
Een vierkant om de rating betekent dat iemand een traingcard heeft toegepast op de speler, zodat bepaalde kwaliteiten (die op de trainingcard staan) van de speler voor 1 wedstrijd beter worden.
Dat zijn kaarten van de spelers die in vorm zijn en die een iets hogere rating hebben dan normaal. Elke week, volgens mij op woensdag, komt er een team van de week met de spelers erin die in vorm zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:59:
[...]
Wat is dan een zwarte kaart met glans? Zijn die ultra zeldzaam ofzo
Verwijderd
Ik krijg spelers als Balotelli, Kroos en Adler maar niet verkocht terwijl ik ze voor 7-10K aanbiedt
Gewoon goed naar de andere marktprijzen kijken en geduld hebben... Meer tips kan ik je niet geven.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:12:
Ik krijg spelers als Balotelli, Kroos en Adler maar niet verkocht terwijl ik ze voor 7-10K aanbiedt
http://www.ea.com/uk/foot...am/show-off#eXSNntRWbbD3j
Iemand nog tips voor een paar goede aanvallers en een LM
? David Villa?
Iemand nog tips voor een paar goede aanvallers en een LM
Nou, tijd zitten spelen maar dezelfde frustratiepuntjes uit alle voorgaande FIFA's zitten er nog gewoon in.
Ze gebruiken nog steeds Roelof Luinge, de slechtste scheids ooit, als voorbeeld. Die scheids is nog steeds zwaar pro-AI. Ze moeten er een keer een mini-game bij in stoppen waar je met allerlei hooligan-tools kunt uitleven op de scheids. Curbstomp that bastard!!
Kijk de AI aan en die mongool fluit al. Jij wordt door 2 man kapot getrapt en er is niks aan de hand.
En de AI weet nog steeds op een of andere manier altijd nog net dat ene voetje er tegenaan te zetten waardoor jou voorzet of kans totaal mislukt.
Echter de AI van jou medespelers is zo dom als het achtereind van een varken. Bal rolt langs ze heen en ze kijken er dom naar.
Ze gebruiken nog steeds Roelof Luinge, de slechtste scheids ooit, als voorbeeld. Die scheids is nog steeds zwaar pro-AI. Ze moeten er een keer een mini-game bij in stoppen waar je met allerlei hooligan-tools kunt uitleven op de scheids. Curbstomp that bastard!!
Kijk de AI aan en die mongool fluit al. Jij wordt door 2 man kapot getrapt en er is niks aan de hand.
En de AI weet nog steeds op een of andere manier altijd nog net dat ene voetje er tegenaan te zetten waardoor jou voorzet of kans totaal mislukt.
Echter de AI van jou medespelers is zo dom als het achtereind van een varken. Bal rolt langs ze heen en ze kijken er dom naar.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Kheb voor een team van m'n favoriete Eredivisie spelers gekozen, lekker low budget 
http://www.ea.com/soccer/...am/show-off#jNG4h0vYbbB48
Moet alleen nog Pieter en Cabral halen en m'n chemistry wat omhoog krijgen.
Oja nog een FUT tip: haal team morale cards. Heb er hier nog niemand over gehoord, maar je merkt echt wel verschil tussen hoog en laag morale.
http://www.ea.com/soccer/...am/show-off#jNG4h0vYbbB48
Moet alleen nog Pieter en Cabral halen en m'n chemistry wat omhoog krijgen.
Oja nog een FUT tip: haal team morale cards. Heb er hier nog niemand over gehoord, maar je merkt echt wel verschil tussen hoog en laag morale.
Pedro? Sanches?Awsom schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:59:
http://www.ea.com/uk/foot...am/show-off#eXSNntRWbbD3j
Iemand nog tips voor een paar goede aanvallers en een LM? David Villa?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ok laat ik mn vraag anders stellen
Bijzonder spel.....paar potjes achter elkaar zitten zwoegen op semi-prof. Met moeite winnen van PSV (3-2), uiteindelijk geflatteerd van Ajax(1-4). Moeite met ManUnited (1-1) en dan opeens 0-8 winnen bij Atlethico Madrid waar de tegenstander echt letterlijk weg gespeeld werd.
[ Voor 11% gewijzigd door Player1S op 11-10-2011 21:46 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Sowieso Pedro halen en Hazard verkopen. Eventueel kan je ook een RM/RW op rechts zetten, bijvoorbeeld Jesus Navas, Reyes of Di Maria. Villa vind ik het geld niet waard als je hem als LM gebruikt. Dan is Pedro of één van de andere namen die ik genoemd heb een veel betere koop.Awsom schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:16:
[...]
Ok laat ik mn vraag anders stellenVoetballers die iets met Spanje te maken hebben.. (nationaliteit, team)
Als je veel geld heb sowieso Torres kopen of Villa voor in de spits.
Mooi team voor de rest. Vooral de verdediging.
Op welk platform speel je btw? Kunnen we misschien een keer tegen elkaar spelen (PC):
http://www.ea.com/uk/foot...am/show-off#etTsqZJgbbD9H
[ Voor 16% gewijzigd door Lee245 op 11-10-2011 22:46 ]
Verwijderd
hm het lijkt wel als ik van semi pro gaat dat mijn eigen spelers slechter worden, niet meer positie kiezen en de grootste tjap slalomt lekker door de verdediging heen om vervolgens ff te scoren. Met geluk maak ik dan nog 1-1 door een penalty maar toch.
en op semi pro sta je na 1e helft al met 4-0 voor en win je met 8-0
lekker dan -.-"
lekker dan -.-"
Jup, stap tussen semi-pro en pro is enorm. Is al jaren een probleem.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:07:
hm het lijkt wel als ik van semi pro gaat dat mijn eigen spelers slechter worden, niet meer positie kiezen en de grootste tjap slalomt lekker door de verdediging heen om vervolgens ff te scoren. Met geluk maak ik dan nog 1-1 door een penalty maar toch.
lekker dan -.-"
Als je dan dezelfde (lack of) skills hebt als mij, is er weinig aan. Of je wint dik of je loopt je constant te frustreren en controllers te slopen.
Verwijderd
ja iddL1nt schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:27:
[...]
Jup, stap tussen semi-pro en pro is enorm. Is al jaren een probleem.
Als je dan dezelfde (lack of) skills hebt als mij, is er weinig aan. Of je wint dik of je loopt je constant te frustreren en controllers te slopen.
maar goed speel ook met toetsenbord das een extra handicap xD kan geen truckjes doen
Dit is mijn zilveren premier league team:
http://www.ea.com/uk/foot...am/show-off#h9JvXWiIbbEk0
in de loop van de tijd ga ik wel opzoek naar spelers met hogere stats.
http://www.ea.com/uk/foot...am/show-off#h9JvXWiIbbEk0
in de loop van de tijd ga ik wel opzoek naar spelers met hogere stats.
Burp
Nou het gaat beter in divisie 8. 4 gewonnen, 1 verloren.
Laatste 4 wedstrijden gespeeld met Aston Villa, Lekker die aanval. Gabriel Agbonlahor
Gaat goed
Laatste 4 wedstrijden gespeeld met Aston Villa, Lekker die aanval. Gabriel Agbonlahor
Gaat goed
[ Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 12-10-2011 10:03 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Gister een hele spannende wedstrijd online gehad. Het stond 1-1 en kansen waren er over en weer. Toen was het op gegeven moment dik in blessuretijd en je kent FIFA, zodra de bal dan over bepaalde lijn in t veld is fluit de scheids af. Dus de tegenstander wilde de bal wegschieten en 1-1 gelijk spelen. Drukte ik op vierkant om hem te blokken, bal kwam met wat geluk voor de benen van Villa. Drukte rondje in van een meter of 30. En de bal vloog langs Casillas de kruising in. Ik stond gewoon te juichen hoe ik ook in het stadion sta te juichen bij een doelpunt.
Nu nog 1 punt halen in 2 wedstrijden en dan ben ik gepromoveerd naar divisie 7.
Nu nog 1 punt halen in 2 wedstrijden en dan ben ik gepromoveerd naar divisie 7.
Coach mode heb ik echt ontzettende moeite in prof terwijl ik Fifa 11 op Worldclass speelde...
wel handig om met de spelaanpassing sliders de gameplay naar eigen wens aan te passen, maar dit zijn toch gewoon cheats.. beetje vaag, alsof EA al van tevoren het idee had dat men de verschillende levels (met name het verschil tussen semiprof en prof) te kut zouden vinden en deze opties maar toegevoegd hebben zodat de gebruikers het zelf maar lekker mogen oplossen ..
wel handig om met de spelaanpassing sliders de gameplay naar eigen wens aan te passen, maar dit zijn toch gewoon cheats.. beetje vaag, alsof EA al van tevoren het idee had dat men de verschillende levels (met name het verschil tussen semiprof en prof) te kut zouden vinden en deze opties maar toegevoegd hebben zodat de gebruikers het zelf maar lekker mogen oplossen ..
Verwijderd
hallo,
ik probeer ultimate team te spelen, maar telkens als ik win, staat er, u bent niet aangemeld bij de ea server blablabla, en dan krijg ik geen punten of er staat dat ik verloren heb????
hoe kan ik dit oplossen want ik speel de hele wedstrijd steeds uit dus het lijkt mij niet aan het internet te liggen...
ik probeer ultimate team te spelen, maar telkens als ik win, staat er, u bent niet aangemeld bij de ea server blablabla, en dan krijg ik geen punten of er staat dat ik verloren heb????
hoe kan ik dit oplossen want ik speel de hele wedstrijd steeds uit dus het lijkt mij niet aan het internet te liggen...
Opzich wel handig omdat het per persoon nog wel eens verschilt waar de moeilijkheid ligt en uiteindelijk blijft het toch je eigen keuzen aangezien het online niet werkt.Freshnezz schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:09:
Coach mode heb ik echt ontzettende moeite in prof terwijl ik Fifa 11 op Worldclass speelde...
Ze hadden van mij wel mogen inbouwen dat records b.v. niet tellen als je de sliders hebt gebruikt want nu zijn die records gewoon onzinnig geworden.
Sommige trophies halen is nu ook ontzettend easy geworden en je VP boosten is ook wel erg makkelijk nu.
Only fools are enslaved by time and space.
Ligt het aan mij of liggen die EAS servers er voor de PS3 regelmatig uit. Dan wordt mijn ervaring ook niet bijgewerkt, lekker dan.
Iets anders; moet je na rust je tactiek weer opnieuw instellen (hoge druk etc)? Je kunt niet zien of dit wel / niet aanstaan dus voor de zekerheid activeer ik het meestal weer.
Iets anders; moet je na rust je tactiek weer opnieuw instellen (hoge druk etc)? Je kunt niet zien of dit wel / niet aanstaan dus voor de zekerheid activeer ik het meestal weer.
Weet iemand hoe je makkelijk een hakje doet met je vp? En hoe doe je een aflegpass?
Ja echt he!! Ik vind hem ook vreselijk irritant... die gast is gewoon drogba in kwadraat_Gump_ schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:03:
Leuk die Lukaku, bijna niet van de bal te zetten en schiet ze van elke plek op het veld er in
*offtopic , lijkt wel football manager....
[ Voor 6% gewijzigd door Xenophoben op 12-10-2011 12:02 ]
Geldt ook voor Caroll van Liverpool.. slaat nergens op hoe goed die gast isXenophoben schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:01:
[...]
Ja echt he!! Ik vind hem ook vreselijk irritant... die gast is gewoon drogba in kwadraat
*offtopic , lijkt wel football manager....
Hakje is makkelijk, steeds de bal op je vp spelen en 1 een keer doorspelen wanneer er een speler achter hem in dezelfde baan staat.afca123 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:01:
Weet iemand hoe je makkelijk een hakje doet met je vp? En hoe doe je een aflegpass?
Ik had er vrij makkelijk 8 in een helft van 4 minuten.
Die aflegpass doe je met driehoekje[ps3], althans een speler moet hem zo afleggen op jou vp die hem dan met 1 keer raken scoort.
Dus op de keeper afgaan met een ander poppetje en je vp mee laten lopen en dan optijd leggen met 3hoekje op je vp.
Only fools are enslaved by time and space.
Vraagje over career mode. Ik heb een aantal spelers verhuurd, oa beoogde basisspelers voor het seizoen erop, maar deze zijn verdwenen in het nieuwe seizoen. Zover ik weet hadden ze nog lopende contracten en ik heb geen enkele melding gehad. Is dit een bug?
Hebben meerdere mensen problemen met vastlopers met het behalen van verdiensten voor je VP ? Het maakt niet uit tegen welk team ik speel en in welke modus, hij lijkt in de tweede helft bij een wissel altijd vast te lopen. Zou mijn cd van FIFA niet goed zijn, of zit hier meer achter..?
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Ik snap niet wat iedereen loopt te zeuren over die moeilijkheidsgraad. Ik speel al jaren FIFA en ik merk dat je bij elke FIFA weer bij een paar niveaus lager moett beginnen, omdat er eigenlijk altijd wel nieuwe features/verbeteringen in zitten en je even moet wennen.Freshnezz schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:09:
Zo speelde ik FIFA 11 op Legendary, en ben ik bij 12 op Professional begonnen. Inmiddels speel ik alweer op Legendary, omdat ik FIFA 12 nu gewoon gewend ben.
Al moet ik wel zeggen dat het precision dribbling moeilijk te verdedigen is.
[ Voor 3% gewijzigd door Lee245 op 12-10-2011 14:47 ]
Nog makkelijker is manueel passen aan zetten onder settings, met je rug naar iemand toe gaan staan en vervolgens linker stick naar achter drukken en passen.LoneRanger schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:24:
[...]
Hakje is makkelijk, steeds de bal op je vp spelen en 1 een keer doorspelen wanneer er een speler achter hem in dezelfde baan staat.
Ik had er vrij makkelijk 8 in een helft van 4 minuten.
Tip als je met Aston Villa speelt. Heskey eruit. Bent SP en Abonlahor CA. N.Zogbia naar linkerflank en Albrighton op RechtsMars18 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:02:
Nou het gaat beter in divisie 8. 4 gewonnen, 1 verloren.
Laatste 4 wedstrijden gespeeld met Aston Villa, Lekker die aanval. Gabriel Agbonlahor![]()
Gaat goed
Ik heb connectie problemen met Ultimate team. Na een wedstrijd kan hij de uitslag niet opsturen en staat de wedstrijd als DNF.
Ik las dat hier meer ziggo gebruikers last van hadden met het ubee modem en er een router achter hebben gezet en het PassThrough Mac Addresses hebben ingesteld. Dit heb ik ook gedaan maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem.
Ik gebruik mijn CentOS server als router en heb hiervan het mac adres ingesteld.
Ik las dat hier meer ziggo gebruikers last van hadden met het ubee modem en er een router achter hebben gezet en het PassThrough Mac Addresses hebben ingesteld. Dit heb ik ook gedaan maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem.
Ik gebruik mijn CentOS server als router en heb hiervan het mac adres ingesteld.
ik heb ook ziggo maar tot nu toe *klop klop* nergens last van.stefanfct schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:12:
Ik heb connectie problemen met Ultimate team. Na een wedstrijd kan hij de uitslag niet opsturen en staat de wedstrijd als DNF.
Ik heb met fifa 11 problemen gehad toen de poorten uit het boekje opengezet en daarna eigenlijk nooit meer problemen gehad.
Burp
Ik speel zo,psvjw schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:22:
[...]
Tip als je met Aston Villa speelt. Heskey eruit. Bent SP en Abonlahor CA. N.Zogbia naar linkerflank en Albrighton op Rechts
Bent - Agbolahor in de spits
Op 10 zet ik Ireland. En op middenveld Jenas er nog in
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Is ht eigenlijk mogelijk op de ps3 om het spel op de hdd te zetten ?
Ik had ook bij Wehkamp besteld en heb vandaag een mail gehad met daarin de code voor het gold pakket.Gait schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:43:
Waar kan ik die code vinden voor UT heb hem bij de wehkamp besteld, stond bij dat ik ze kreeg. Nu kan ik nergens wat vinden.
And I'm the only one and I walk alone.
R1 inhouden + A of op de ps3 R1 inhouden + XHammerNL schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:50:
[...]
Nog makkelijker is manueel passen aan zetten onder settings, met je rug naar iemand toe gaan staan en vervolgens linker stick naar achter drukken en passen.
Probeer maar eens uit de meeste spelers kunnen het wel,
Iemand al gehad dat er een club is overgekocht door een 'groep rijke Russische weldoeners'?
Dit was bij mij het geval toen ik bij Roma zat, Atalanta is overgekocht, aan het einde van het seizoen meteen naar deze club gegaan, met 157 miljoen transferbudget! Was toch wel even benieuwd
Nope, niet dat ik weet (op een legale manier, met CFW kan het wel).Xenophoben schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:00:
Is ht eigenlijk mogelijk op de ps3 om het spel op de hdd te zetten ?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Iemand enig idee hoe ik van mijn 4,5 sterrenteam een 4 sterrenteam maak?
Mag maximaal 4 sterren hebben voor een beker maar heb er dus een halve teveel
Terwijl ik alleen Neymar als echte topper heb samen met Gomes.
Ja heb ik nu ook gehadPromoX schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:13:
[...]
Ik had ook bij Wehkamp besteld en heb vandaag een mail gehad met daarin de code voor het gold pakket.
De PSN store verkoopt grappig genoeg Fifa 12, dus hij zou ook als download gewoon moeten werken.Jumpman schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:22:
Nope, niet dat ik weet (op een legale manier, met CFW kan het wel).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
je bedoelt coins?Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:14:
Wat is de beste manier om als beginnend Ultimate-team veel punten te scoren?
Je moet gewoon wedstrijden die je wel kunt winnen op een zo moeilijk mogelijk niveau tegen een zo sterk mogelijk team. Of online, of tournooien, je moet wel zorgen dat je genoeg contracten hebt voor je spelers.
Burp
Ik heb me in FIFA eigenlijk nooit echt zo gericht op de Career mode, maar ik vind het in FIFA 12 best tof. Ben met FC Twente (in eerste instantie PSV, maar er ging met het opslaan iets mis) begonnen (op Professional) en zit nu in het derde seizoen. Af en toe speel ik een wedstrijd mee, maar het meeste simuleer ik gewoon.
Alleen het is toch vrij eenvoudig om een redelijk goede selectie te bouwen, of ik moet veel geluk hebben gehad. Zo heb ik onder andere Samuel, Abidal, Lennon, N. de Jong, Bojan Krkic en André Santos opgehaald in de eerste twee seizoenen. Dat is op zich wel leuk, maar ook een tikkeltje ongeloofwaardig. Aan de andere kant, Assaidi krijg ik met geen mogelijkheid los (misschien vanwege rivaliteit in competitie). Meer mensen die zo'n soort situatie ervaren of ervaren hebben?
Alleen het is toch vrij eenvoudig om een redelijk goede selectie te bouwen, of ik moet veel geluk hebben gehad. Zo heb ik onder andere Samuel, Abidal, Lennon, N. de Jong, Bojan Krkic en André Santos opgehaald in de eerste twee seizoenen. Dat is op zich wel leuk, maar ook een tikkeltje ongeloofwaardig. Aan de andere kant, Assaidi krijg ik met geen mogelijkheid los (misschien vanwege rivaliteit in competitie). Meer mensen die zo'n soort situatie ervaren of ervaren hebben?
Wat een gedoe om FIFA online te kunnen spelen als EA je te jong vindt zeg.. Mijn Xbox Live account is dus zo ingesteld dat ik jonger dan 18 ben, en moet ik via EA een credit card invullen als ''parental consent'' om het te kunnen spelen
Verwijderd
Huh? Hoe krijg je zulke transfers in seizoen 1 in vredesnaam voor elkaar? Dat was in Fifa11 in ieder geval schier onmogelijk (vanuit Engeland, Spanje, Italie en Duitsland hoefde je geen toppers te verwachten, die vonden de Eredivisie te min). Welke board difficulty speel je (weet niet of dat er iets mee te maken heeft) en op welk systeem?hotdog92 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:48:
Ik heb me in FIFA eigenlijk nooit echt zo gericht op de Career mode, maar ik vind het in FIFA 12 best tof. Ben met FC Twente (in eerste instantie PSV, maar er ging met het opslaan iets mis) begonnen (op Professional) en zit nu in het derde seizoen. Af en toe speel ik een wedstrijd mee, maar het meeste simuleer ik gewoon.
Persoonlijk ben ik ondertussen een beetje aan het wennen aan het spel. Na een verschrikkelijk frustrerende competitiestart met Vitesse ben ik nu in de winterstop omhoog geklommen van plaats 14 naar 6. Veel wedstrijden is het echt hard knokken maar dat bevalt me wel. Wel leuk dat er op een gegeven moment ineens een 5-0 winstpartij tussen alle zwaarbevochten overwinningen, gelijke spelen en verliespartijen door kwam.
M'n voornaamste irritatie is wel nog steeds de eenvoud waarmee de AI af en toe door m'n verdediging heendraait, op bepaalde momenten kan ik er gewoon niks tegen doen (vooral buitenspelers afstoppen vind ik lastig, running jockey kan de cross eruithalen, maar de AI kan gewoon plotseling omdraaien en binnendoorsteken waardoor je kansloos bent.
Overigens ben ik doorgeploeterd op Worldclass, wel met een kleine aanpassing in de sliders (54 pass error en 46 pass speed ondertussen)
Dit is mijn FUT teampje op het moment, ben nog op zoek naar een frank de boer met 433 maar kan hem niet vinden
alleen maar 442's van hem. Heeft iemand verder nog tips?
Ik heb hem 4-4-2 gekocht en veranderd naar 4-3-3 met een formatie kaart ( voor managers)Pompi schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:12:
Dit is mijn FUT teampje op het moment, ben nog op zoek naar een frank de boer met 433 maar kan hem niet vindenalleen maar 442's van hem. Heeft iemand verder nog tips?
Ga ik dan maar doen want volgens mij bestaat hij helaas niet als 433 coachXenophoben schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:25:
[...]
Ik heb hem 4-4-2 gekocht en veranderd naar 4-3-3 met een formatie kaart ( voor managers)
Even snel, FUT voegt niks toe aan bijvoorbeeld managermode zoals ballen, stadions etc
Gisteren weer terug gepromoveerd naar divisie 7. Verwacht dat het weer erg lastig zal zijn.
Speel nu maar weer met Engeland,
Sowieso Van der Wiel en Affelay halen.Pompi schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:12:
Dit is mijn FUT teampje op het moment, ben nog op zoek naar een frank de boer met 433 maar kan hem niet vindenalleen maar 442's van hem. Heeft iemand verder nog tips?
Affelay is echt een held in deze fifa.... met hem moet je geplaatst schieten
Legt er meer in dan nilmar en kaka samen bij mij
[ Voor 9% gewijzigd door Xenophoben op 13-10-2011 09:01 ]
daarvoor moet je hier zijn:Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:03:
Heeft iemand een eigen profclub opgericht op de ps3?
[PS3] Het Fifa 2012 clubtopic
Burp
Ik had 1 punt te kort voor divisie 5Mars18 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 08:50:
Gisteren weer terug gepromoveerd naar divisie 7. Verwacht dat het weer erg lastig zal zijn.
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:55:
Iemand enig idee hoe ik van mijn 4,5 sterrenteam een 4 sterrenteam maak?Mag maximaal 4 sterren hebben voor een beker maar heb er dus een halve teveel
Terwijl ik alleen Neymar als echte topper heb samen met Gomes.
Met alleen zilveren spelers ben je volgens mij 4 sterren.
Hoe zit het eigenlijk met die divisies? Ik heb nu 2 potjes online gedaan, maar het spel geeft aan dat ik in divisie 8 zit? Tellen career mode en FUT games tegen de CPU ook mee ofzo?
Hoe zit het eigenlijk met die divisies? Ik heb nu 2 potjes online gedaan, maar het spel geeft aan dat ik in divisie 8 zit? Tellen career mode en FUT games tegen de CPU ook mee ofzo?
Verwijderd
Moet zeggen dat het online gedeelte van Fifa12 mij goed bevalt. De nieuwe competitie structuur zorgt ervoor dat je niet elke keer verplicht met een topclub moet spelen omdat je tegenstander dat ook doet. Heb ook nog geen disconnects meegemaakt. Het lijkt ook of bij deze competitievorm mensen sportiever zijn, als ik win (50% van de wedstrijden
) dan wordt de wedstrijd ook uitgespeeld. Dit was bij Fifa11 wel anders.
Allemaal 75's opstellen dan misschien?Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:46:
Kan dus niet want het moeten gouden spelers zijn met 4 sterren maximaal
Kost je wel 3300 coins als je ze nog niet hebt
Kan er niet gewoon een apart FUT topic gemaakt worden?
Bij mij is Nilmar topscorer omdat hij zo lekker kan dribbelen. Ook maakt hij veel intikkers omdat ik vrij vaak met zn 2en voor de keeper staan. Meestal heeft Rossi dan de assist op zn naam. Ik speel met alles op manual dus ik mis best veel kansen en ook die finesseschoten zijn lastig te plaatsenXenophoben schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:01:
[...]
Affelay is echt een held in deze fifa.... met hem moet je geplaatst schieten
Legt er meer in dan nilmar en kaka samen bij mij
Ik ben nog maar 1 iemand tegen gekomen die nilmar EN rossi heeft... daar speelde ik gisteren tegen in cup... was jij dat niet toevallig? (ps3)
Verwijderd
Ik heb ook serieus rage problemen wat dat betreft. Ik vloek het hele huis bij elkaarMrVegeta schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:06:
Ugh. 4 schoten op doel, 1 op de lat. Vieze counter 0-1 achter en 3 keer de replay kijken.
RAAAAAAAAAAAAAAAAGEEEEEEE
Domineer je de hele wedstrijd, en krijg je een frommel goal tegen vanuit een corner. Arg. Ik heb een mentale coach nodig voor dit spel.
Dat viel mij ook erg op.Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:09:
Moet zeggen dat het online gedeelte van Fifa12 mij goed bevalt. De nieuwe competitie structuur zorgt ervoor dat je niet elke keer verplicht met een topclub moet spelen omdat je tegenstander dat ook doet. Heb ook nog geen disconnects meegemaakt. Het lijkt ook of bij deze competitievorm mensen sportiever zijn, als ik win (50% van de wedstrijden) dan wordt de wedstrijd ook uitgespeeld. Dit was bij Fifa11 wel anders.
Ik zit nu in Divisie 3, maar nog maar een enkele quit meegemaakt, terwijl er vaak zat wedstrijden zijn van 4-0/5-0 of iets dergelijks.
Ik heb ook continu het connectie-probleem met FUT. Ik ben wel gewoon ingelogd op PSN en blijf ook ingelogd, alleen ik wordt uitgelogd van de EA servers.stefanfct schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:12:
Ik heb Ziggo. Ik lees op internet dat ik hetvolgende moet proberen:
Ik ben alleen een ongelofelijke n00b. Dus dit lukt me nog niet. Iemand die me kan helpen? Ik heb een Ziggo modem (motorola) zonder WiFi functionaliteit. Verder heb ik een Linksys WRT54G router. De PS3 is bedraad aangesloten op de Linksys.Stap 1 :
WAN MAC adres van router in ziggomodem gezet voor Semi-Bridge (Passtrough)
dit kan in de web interface bij "geavanceerde opties" kies dan "Gateway"en dan aan de linkerzijde "opties".
Stap 2 :
Geeft de PS3 / XBOX een static ip adres, en sluit deze (liefst bedraad) aan op het router.
Stap 3 :
Stel het router zo in dat de DMZ-host verwijst naar de PS3 / XBOX.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik heb forlan te koop / te ruil ( op zoek naar sahin 4-3-3) PS3
Verwijderd
Sahin die moet je niet kopen is veel te traag
Beter haal je een snelle middenvelder, dat scheelt zoveel als je bijvoorbeeld wat slechter bent als je tegenstander
Haha, nee. Speel zelf op de pc. Miljard en Rossi is echt een koningskoppel voorin. Allebei goede dribbel, goed schot en snel en wendbaar.Xenophoben schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:07:
Ik ben nog maar 1 iemand tegen gekomen die nilmar EN rossi heeft... daar speelde ik gisteren tegen in cup... was jij dat niet toevallig? (ps3)
Nilmar is ook echt verschrikkelijk om tegen te spelen, zo extreem snel, brrr. Heb nu sinds 2 dagen een goedkoop premier league team gemaakt, en 1 speler is niet normaal:Lee245 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:02:
[...]
Haha, nee. Speel zelf op de pc. Miljard en Rossi is echt een koningskoppel voorin. Allebei goede dribbel, goed schot en snel en wendbaar.
Lukaku. Gekocht voor 3000 ofzo en hij kan niet ophouden met scoren. Hij is snel, groot en belachelijk sterk...95 strength. Ter vergelijking, mijn Ibrahimovic heeft 91 strength. Hij blaas echt gewoon verdedigers omver.
Lol, beetje overrated.Dersan schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:13:
[...]
Nilmar is ook echt verschrikkelijk om tegen te spelen, zo extreem snel, brrr. Heb nu sinds 2 dagen een goedkoop premier league team gemaakt, en 1 speler is niet normaal:
Lukaku. Gekocht voor 3000 ofzo en hij kan niet ophouden met scoren. Hij is snel, groot en belachelijk sterk...95 strength. Ter vergelijking, mijn Ibrahimovic heeft 91 strength. Hij blaas echt gewoon verdedigers omver.
Ligt natuurlijk ook aan je speelstijl. Ik geef bijna nooit een voorzet van de zijkant, maar als Lukaku hebt is dat wel een goede optie.
Bijna heel mijn team bestaat uit dribbelaars:p
nou .... bijna al mijn goals komen van de flank naar binnen , kappen en schieten (affelayVerwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:57:
Dribbelaars schop ik altijd onderuitIk ben meer van de steekbal, draaien en schieten.
Beetje de robben stijl
Als je continu naar binnen komt in plaats van af en toe de achterlijn te halen en de bal voor te geven is het wel erg makkelijk te verdedigen..
Kappen is te makkelijk gemaakt! Zelfs RKC spelers kappen je makkelijk uit in het strafschopgebied want als je hapt krijg je zomaar penalty's tegen en als je niet hapt kunnen ze zo binnen schieten.
Gewoon alleen L2 (jockey) inhouden en niet tacklen.Kluutmaran schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:16:
Kappen is te makkelijk gemaakt! Zelfs RKC spelers kappen je makkelijk uit in het strafschopgebied want als je hapt krijg je zomaar penalty's tegen en als je niet hapt kunnen ze zo binnen schieten.
ik neem aan dat je bedoeld druk zetten? RB op de xbox360?Dersan schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:21:
[...]
Gewoon alleen L2 (jockey) inhouden en niet tacklen.
Want dat werkt dus niet, ja hele team zet wat meer druk, maar echt afpakken doen ze hem niet echt?
Of doe ik echt iets he-le-maal verkeerd?
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Nee, jockey, welke knop het is op de xbox weet ik eigenlijk niet, maar dat moet je wel kunnen opzoeken bij de control instellingen. Met jockey gaat je speler breed lopen en is het in ieder geval een stuk moeilijker voor de tegenstander om je verdediger te passeren. Ook is het risico op overtredingen/strafschoppen een stuk minder groot, als je te vroeg/te laat de tackle inzet wilt de aanvaller nog wel eens over je uitgestoken been heenvallen.CrankyGamerOG schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:27:
[...]
ik neem aan dat je bedoeld druk zetten? RB op de xbox360?
Want dat werkt dus niet, ja hele team zet wat meer druk, maar echt afpakken doen ze hem niet echt?
Of doe ik echt iets he-le-maal verkeerd?
Verwijderd
Jockey? Je bedoelt gewoon ervoor gaan staan oftewel dekken dat is beter te begrijpen denk ik.
Laten we het maar gewoon jockey noemen, zo heet het al een aantal jaar. Op PS3, L2, op de 360, LT.
Edit: Het is misschien wel de vertaling, maar die knop is niet alleen om te dekken, je kan ook veel gecontroleerder instappen als je een tackle wil inzetten. Zo heb je dus minder kans op een penalty tegen.
De contain knop gebruik ik echt om alleen te dekken, met de jockey knop kan je meer.
Edit: Het is misschien wel de vertaling, maar die knop is niet alleen om te dekken, je kan ook veel gecontroleerder instappen als je een tackle wil inzetten. Zo heb je dus minder kans op een penalty tegen.
De contain knop gebruik ik echt om alleen te dekken, met de jockey knop kan je meer.
[ Voor 124% gewijzigd door SR8 op 13-10-2011 14:55 ]
Haha, zo speel ik ook vooral. En van buiten naar binnen komen en schieten. Alleen daar heb je natuurlijk ook dribbelaars voor nodig. Ik heb echt een hekel aan mensen die hele tijd tricks doen enz. Dat is niet de essentie van het voetbal. Die mensen verpesten echt heel het spel zo. Geef mij maar de lekkere steekballetjes enz. Ik hou ook van realisme.Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:57:
Dribbelaars schop ik altijd onderuitIk ben meer van de steekbal, draaien en schieten.
owh ik dacht een leuke meid met een sticky?? Owh wacht dat is HockeyVerwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:43:
We wonen in Nederland dus gewoon dekkenJockey is iemand op een paard soort golf
Of noemen we dat ook dekken
Vandaar dat je een beetje de zelfde soort spelers hebt als ik... liefst middevelders met goede passing en dan een mooie 4-3-3Lee245 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:47:
[...]
Haha, zo speel ik ook vooral. En van buiten naar binnen komen en schieten. Alleen daar heb je natuurlijk ook dribbelaars voor nodig. Ik heb echt een hekel aan mensen die hele tijd tricks doen enz. Dat is niet de essentie van het voetbal. Die mensen verpesten echt heel het spel zo. Geef mij maar de lekkere steekballetjes enz. Ik hou ook van realisme.
Ik vind het trouwens wel echt stom dat bijna 99% van de tegenstanders de zelfde formatie gebruikt (4-1-2-1-2).
[ Voor 60% gewijzigd door Xenophoben op 13-10-2011 16:02 ]
Verwijderd
is er geen 3/4 professional want zo is er geen fuck aan
op semi pro beetje kloten en 10-0 alles winnen of heel nep verliezen op pro
op semi pro beetje kloten en 10-0 alles winnen of heel nep verliezen op pro
Ja, echt realistisch is het inderdaad niet, maar het ligt in ieder geval dichter bij de realiteit dan hele tijd te gaan solo'en met een 5* trickplayer.Xenophoben schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:00:
[...]
owh ik dacht een leuke meid met een sticky?? Owh wacht dat is Hockey
Of noemen we dat ook dekken
[...]
Vandaar dat je een beetje de zelfde soort spelers hebt als ik... liefst middevelders met goede passing en dan een mooie 4-3-3lekker realistisch ^.^
Ik vind het trouwens wel echt stom dat bijna 99% van de tegenstanders de zelfde formatie gebruikt (4-1-2-1-2).
Ik gebruik zelf ook 4-1-2-1-2 puur omdat ik dan sowieso altijd 2 aanspeelpunten voor in heb (beide spitsen) en ik vind het lekker om met een nummer 10 te spelen.
Ik heb vaak een andere formatie geprobeerd, voornamelijk 4-3-3 en 4-2-3-1, maar dan heb je in de praktijk vrij vaak maar 1 aanspeelpunt voorin. Ik vind het juist ook lekker om met 1 spits ruimte te maken voor de andere en dan die pass geven. Ik vind 4-3-3 / 4-2-3-1 alleen lekker als je een echte targetman voorin hebt, alleen vind speel ik daar niet mee, omdat ik liever 2 snelle, beweegbare spitsen heb.
Verwijderd
Nu weer even paar potjes carriere gedaan op professioneel, maar de computer is echt bizar, tergend goed. Verdedigend zijn ze feilloos en aanvallend maken ze bijna alles af. Afjagen is bijna geen optie, ze tikken je helemaal scheel of kappen je met de minimale moeite uit. En dan heb ik het over de Eredivisie met Ajax tegen teams als Excelsior etc.
Zelf verdedigen blijft gewoon heel erg lastig. Snelle, behendige spelers met 5* skills zijn ongrijpbaar. Ze draaien zo snel met die bal dat je in de 16 altijd te laat bent en je een penal/goal tegen krijgt. Wil ook zeggen dat als je zelf die snelle, behendige speler geselecteerd hebt precies dat kunt doen tegen de computer.
Verder heb ik nog een vreemde herhaling betreffende de nieuwe Impact Engine, zal 'm straks even uploaden
Zelf verdedigen blijft gewoon heel erg lastig. Snelle, behendige spelers met 5* skills zijn ongrijpbaar. Ze draaien zo snel met die bal dat je in de 16 altijd te laat bent en je een penal/goal tegen krijgt. Wil ook zeggen dat als je zelf die snelle, behendige speler geselecteerd hebt precies dat kunt doen tegen de computer.
Verder heb ik nog een vreemde herhaling betreffende de nieuwe Impact Engine, zal 'm straks even uploaden
Jockey werkt in theorie goed maar dan heb je weer een draaicirkel van een tank. Dus als hij hem dan met de rechterstick wat verder duw ben je ook foetsie. Ik vind het dit jaar een beetje ongebalanceerd omdat de aanvallers toch wel erg in het voordeel zijn. En ja ik snap dat je er een beetje in moet komen en dat ik al vroeg aan het klagen ben (wedstrijdje of 30 gespeeld denk ik) maar dat iedereen kan kappen als barcelona is het probleem.Dersan schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:21:
[...]
Gewoon alleen L2 (jockey) inhouden en niet tacklen.
Bah! Start net manager mode op, wil ik doorgaan, zie ik dat er verscheidende doelmannen in het veld staan, de jeugdteam spelers... dus ik wil de boel veranderen zie ik dat ik een speler heb zonder een naam.. dus ik beweeg met mijn controller naar de speler en BAM! FIFA sluit af zonder melding..
Komt erop neer dat mijn manager mode f*^ked up is?
e; verder gaan, dagen laten passeren, heeft ook geen zin.. hij sluit af..
Komt erop neer dat mijn manager mode f*^ked up is?
e; verder gaan, dagen laten passeren, heeft ook geen zin.. hij sluit af..
[ Voor 9% gewijzigd door Satom op 13-10-2011 17:52 ]
Ondertussen het eerste seizoen gespeeld op semi-pro met Ajax, en erg gemakkelijk de dubbel gepakt eigenlijk. Won praktisch alles zonder problemen, dus lijkt me tijd om maar eens op prof te gaan spelen.
Dus, hoe achterlijk vinden wij het dat voor online matches niet een persoonlijke opstelling kunnen maken maar elke keer weer moeten wisselen etc?
Overigens ben ik wel benieuwd naar trickshots, iemand daar een filmpje van oid?
Overigens ben ik wel benieuwd naar trickshots, iemand daar een filmpje van oid?
[ Voor 22% gewijzigd door MrVegeta op 13-10-2011 18:18 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dit topic is gesloten.