Burp
Verwijderd
Kijk ff bij de controllersettings.Metalbuster schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:02:
Iemand die hier nog fatsoenlijke besturing/controls heeft voor de PC? Snap er geen bal van wat alles is.
Thx, ik zal het eens proberen@ Niekfct
Leer jezelf aan om met de rechter stick te switchen tussen spelers.\
Speel zojuist een h2h match FC Twente - Oostenrijk. Oftewel 2x Janko in de spits ^.^
[ Voor 6% gewijzigd door Niekfct op 09-10-2011 16:33 ]
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Nu maar eens kijken hoeveel positiekaarten er te koop zijn van 3-5-2...
Verwijderd
Ik heb vanaf FIFA 09 veel tijd in de manager mode (world class) van elk deel gestopt en hier veel plezier aan beleefd. Alleen nu, met het nieuwe tactical defending, raak ik zo verrekte gefrustreerd dat ik me in moet houden om niet m'n controller door de tv te slingeren.
Door het constante gedraai, gekap en getruc van de computermannetjes is het vaak schier onmogelijk om tegengoals te voorkomen. Daarbij lopen ze af en toe ook gewoon dwars door een jockeyende verdediger door en zodra ze in de 16 meter komen kun je net zo goed de controller neerleggen, door alle chaos (en het tikkite-takka voetbal van de computer) ben je toch constant het verkeerde mannetje (AKA te laat met de vorige) en als je een tackle probeert kun je een muntje opgooien of het een penalty is of niet.
Ik vind alle toevoegingen en extra details super, maar tactical defending tegen worldclass CPU gaat er nog niet in bij mij. Ik hoop nog dat het went (de spelsnelheid nu trekt me wel), maargoed..
Oké, ik heb niet zoveel tijd daarvoor. Want ik neem aan dat het niet zo geklaart is. Maarja we blijven proberen.Lee245 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 18:27:
[...]
Sowieso stoppen met contracten geven. Het levert vrijwel niets op en je hebt ze zelf hard nodig. Ik heb zelf alles verdiend door handelen. Ik had wel het geluk dat ik Ivanović had in een van de pakjes die je op het begin krijgt. Die had ik geruild voor Lucio en die weer verkocht voor 25k. Daarna nog wat IF spelers gekocht vooor onder de quick sell prijs (~9k) en die via quick sell met winst verkocht. Ik had ook met wat geluk Xabi Alonso gekocht voor 7k en voor ruim 60k verkocht. Daarna nog een aantal spelers met winst doorverhandeld. Het vergt wel veel geluk en geduld.
Al met al heeft mijn huidige team zo'n 150k gekost.
Tevens ook mijn eerste seizoen in manager gehad, vind het erg vervelend dat je transferbudget verdwijnt en dat je dan weer geld krijgt van het bestuur.. aangezien ik in het 1ste seizoen altijd geld spaar voor later.. maar dat gaat dus nu niet meer lukken
Ik gebruik de Speedlink Strike2 6535 op de pc ( vista ).
In configuratiescherm reageert hij gewoon - Fifaconfig - ingame en gamepadfix geprobeerd, maar ik krijg hem niet werkend. iemand die me wilt/kan helpen hiermee ?
Inmiddels een paar dagen FIFA aan het spelen, maar uiteraard vandaag weer een grote bug ontdekt, waardoor mijn save-game niet meer gespeeld kan worden zonder dat FIFA (en ook de PS3) vastloopt.
Ik dacht dat FIFA eindelijk een versie had uitgebracht zonder hele grote bugs, maar dit blijkt niet zo te zijn.
Ik speelde mijn seizoen met Twente, Jansen is toen geblesseerd geraakt. Daarna is het spel opgeslagen. Vandaag wilde ik weer spelen. Tot mijn verbazing stond Boschker in de spits en er stond een speler in de basis die geen naam en andere waardes had. Probeer ik die speler te wisselen, loopt FIFA en de PS3 vast.
Als ik naar het volgende scherm ga, vooraf aan de wedstrijd, en ga dan naar Teammanagement, dan staat de 'onbekende' speler er niet in. Dus, ik heb alsnog de opstelling aangepast en ben gaan spelen. Terwijl ik aan het spelen was, leek het alsof er een speler ontbrak. Wat bleek. Chadli stond niet in het veld. Dus ik speelde maar met 10 man. Wanneer ik Chadli probeerde te wisselen, liep FIFA en de PS3 weer vast.
Om gek van te worden. Met FIFA 11 heb ik ook ontzettend veel problemen gehad. Iedere wedstrijd haperde het spel wel een keer. FIFA zou daar een update voor uitbrengen, maar die heeft bij mij nooit geholpen, en dan nu weer dit.
Iemand anders dit probleem ook?
bij mij is fifa 11 rond de 2 a 3 x vastgelopen in een jaar. fifa12 tot nu toe nog gelukkig niet._AN schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:28:
Zucht.
Inmiddels een paar dagen FIFA aan het spelen, maar uiteraard vandaag weer een grote bug ontdekt, waardoor mijn save-game niet meer gespeeld kan worden zonder dat FIFA (en ook de PS3) vastloopt.
Ik dacht dat FIFA eindelijk een versie had uitgebracht zonder hele grote bugs, maar dit blijkt niet zo te zijn.
Ik speelde mijn seizoen met Twente, Jansen is toen geblesseerd geraakt. Daarna is het spel opgeslagen. Vandaag wilde ik weer spelen. Tot mijn verbazing stond Boschker in de spits en er stond een speler in de basis die geen naam en andere waardes had. Probeer ik die speler te wisselen, loopt FIFA en de PS3 vast.
Als ik naar het volgende scherm ga, vooraf aan de wedstrijd, en ga dan naar Teammanagement, dan staat de 'onbekende' speler er niet in. Dus, ik heb alsnog de opstelling aangepast en ben gaan spelen. Terwijl ik aan het spelen was, leek het alsof er een speler ontbrak. Wat bleek. Chadli stond niet in het veld. Dus ik speelde maar met 10 man. Wanneer ik Chadli probeerde te wisselen, liep FIFA en de PS3 weer vast.
Om gek van te worden. Met FIFA 11 heb ik ook ontzettend veel problemen gehad. Iedere wedstrijd haperde het spel wel een keer. FIFA zou daar een update voor uitbrengen, maar die heeft bij mij nooit geholpen, en dan nu weer dit.
Iemand die weet waar je dit wijzigt? Stond wel iets van change EA Id maar als ik hierop klik kom ik gewoon op mijn profiel pagina waar ik vervolgens niks kan wijzigen xD
PSN ID: Enzyme-NL
Is gewoon een fout van EA, als je ingelogd bent en je eenmaal op je clubpagina bent, via de search, ben je wel ineens lid van je club en heb je b.v. de optie leave your club. [mits ingelogd natuurlijk]
Werkt dus gewoon niet lekker.
edit:
Oh je bent nog geen lid.
Neemt niet weg dat e.e.a. niet lekker werkt op die site, krijg zelf de melding ook.
[ Voor 17% gewijzigd door LoneRanger op 09-10-2011 23:03 ]
Only fools are enslaved by time and space.

Clubs is echt tergend kut trouwens. Gigantisch verschil met h2h waar ik tot nu toe bijna iedereen van de mat veeg. Net even voor de beker gespeeld..
L16: 6-2,
Kwartfinale:5-1,
Halvefinale:6-2,
Finale:5-1
Alle wedstrijden speel ik met Utrecht die dit jaar echt heerlijk speelt met Oar op links, Gerndt in de spits en Mulenga op rechts

[ Voor 47% gewijzigd door EnzymeNL op 10-10-2011 01:03 ]
Verwijderd
Ik speel het alleen nog maar online, maar dan heb je hetzelfde probleem met probleem met verdedigen. Je stap 1 keer verkeerd in tegen bijvoorbeeld Messi waarmee je heel lekker kunt dribbellen en je hebt als verdediger een probleem. Er ligt gelijk een gat.Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:37:
Zijn er hier ook nog mensen die FIFA voornamelijk offline spelen? (manager mode)
Door het constante gedraai, gekap en getruc van de computermannetjes is het vaak schier onmogelijk om tegengoals te voorkomen. Daarbij lopen ze af en toe ook gewoon dwars door een jockeyende verdediger door en zodra ze in de 16 meter komen kun je net zo goed de controller neerleggen, door alle chaos (en het tikkite-takka voetbal van de computer) ben je toch constant het verkeerde mannetje (AKA te laat met de vorige) en als je een tackle probeert kun je een muntje opgooien of het een penalty is of niet.
Ik vind alle toevoegingen en extra details super, maar tactical defending tegen worldclass CPU gaat er nog niet in bij mij. Ik hoop nog dat het went (de spelsnelheid nu trekt me wel), maargoed..
voor mijn gevoel is de verhouding van nieuwe toevoegingen verkeerd, het dribbelen gaat lekker makkelijk en dat is geen probleem om dat onder de knie te krijgen t.o.v. de nieuwe manier van verdedingen. Hierin is het realisme te ver doorgevoerd vind ik. Wanneer je mannetje instap is deze te lang weer bezig om in belans te komen en achter de door gebrokken spelen aan te gaan.
Plus dat de scheidsrechter de meeste wazige

Wat ik verder online merk is dat iedereen bijna standaard in het uit shirtje gaat spelen om daarmee te voorkomen in dezelfde kleuren shirtjes te spelen.
Ik speelde met virtual pro en kreeg een penalty, de instelling hiervoor stond nog op Sulejmani dus die had ik even snel aangepast in spelersrollen. Zie ik vervolgens mijn eigen VP klaar staan om de penalty te nemen maar ook Sulejmani loopt naar de stip en blijft daar stil staan. Ik time en druk op de schietknop waarop mijn vp de penalty inzet en die schopt Sulejmani knalhard overhoop, de bal bleef echter liggen waarna beide poppetjes opstonden en niks meer deden.
Restart van de wedstrijd was het enige dat hielp.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Dat klink heel erg grappig@r!k schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 08:53:
Gisteren nog een leuke bug ontdekt.
Ik speelde met virtual pro en kreeg een penalty, de instelling hiervoor stond nog op Sulejmani dus die had ik even snel aangepast in spelersrollen. Zie ik vervolgens mijn eigen VP klaar staan om de penalty te nemen maar ook Sulejmani loopt naar de stip en blijft daar stil staan. Ik time en druk op de schietknop waarop mijn vp de penalty inzet en die schopt Sulejmani knalhard overhoop, de bal bleef echter liggen waarna beide poppetjes opstonden en niks meer deden.
Hebben jullie nog tips of sites met hoe ik een beetje snel fifa onder de knie kan krijgen, behalve veel spelen;)
Ben benieuwd.
Misschien in de arena ook veel oefenen met schoten en voorzetten, vrije trappen etc, zodat je beter balgevoel krijgtTito129 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:09:
Deze Noob heeft dit weekend een xbox 360 met fifa 12 aangeschaft. Nu ben ik als amateur begonnen en begin ik de grote hoeveelheid knopjes een beetje onder de knie te krijgen.
Hebben jullie nog tips of sites met hoe ik een beetje snel fifa onder de knie kan krijgen, behalve veel spelen;)
Ben benieuwd.
[ Voor 3% gewijzigd door remyguys op 10-10-2011 09:13 ]
Verwijderd
Het nationaal elftal wel volgens mij, maar het WK betwijfel ik. Dat weet ik niet zeker..soccerroos schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 10:14:
kun je met be a pro mode opgeroepen voor nl elftal en ek wk spelen ?
Same418O2 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:54:
Ik speel in de arena wel eens 11 tegen 5 (1 keeper, 4 verdedigers). Gewoon om snelle uitbraken en voorzetten te oefenen.
[ Voor 3% gewijzigd door remyguys op 10-10-2011 12:08 ]
Filmpje ?@r!k schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 08:53:
Gisteren nog een leuke bug ontdekt.
Meer omdat mijn zoontje weer een tandje krijgt.EnzymeNL schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 00:39:
Tja is altijd al een zooitje geweest die site maar dit slaat alles. Onze goeie vriend psvjw ligt al dagenlang wakker omdat hij nog geen co-manager isBij EA vinden ze dat blijkbaar niet zo belangrijk. Schandalig is het.
Clubs is echt tergend kut trouwens. Gigantisch verschil met h2h waar ik tot nu toe bijna iedereen van de mat veeg. Net even voor de beker gespeeld..
L16: 6-2,
Kwartfinale:5-1,
Halvefinale:6-2,
Finale:5-1
Alle wedstrijden speel ik met Utrecht die dit jaar echt heerlijk speelt met Oar op links, Gerndt in de spits en Mulenga op rechtsUiteraard Junior op de goal i.p.v Opa van Dijk
On: die site van EA is één grote bende. Ook had ik graag een optie gezien dat je je club mee kunt nemen binnen de verschillende FIFA delen. Nieuw jaar, inloggen op EA site, knopje team meenemen naar FIFA xx, vervolgens krijgen alle teamleden uit het oude team een uitnodiging, waarbij ze één keer hoeven te bevestigen dat ze met de club weer mee willen doen.
Precission dribbling begint ook steeds beter te gaan. Gebruik het niet vaak, maar op randje 16 kan het je wel de ruimte opleveren die je nodig hebt als er een muur van verdedigers staat.
Moet voor mijn NL team behoorlijk aan het sparen. vdVaart / Robben / Van Persie. Stuk voor stuk onbetaalbaar. En pakketjes kun je blijven kopen met matige spelers en veel verlies als resultaat..
Edit:
Zie net bij het filmpje 'amateur' als moeilijkheid. De beker was een semi-prof beker, is dan de eerste ronde toch op amateurniveau?
[ Voor 12% gewijzigd door m4yall op 10-10-2011 12:28 ]
De L1+kruisje werkt niet meer, dat lijkt nu een 'ik pass en daarna zet ik het op het lopen', 2x vierkant bij 16 meter zonder richting is altijd een lomp schot op doel, of hou je kruisje te lang ingedrukt kies hij opeens een speler 2 linies verderop (verdiger pass direct naar aanvaller).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Helaas, ik zal eens kijken of ik het kan reproduceren.
Ik kan je wel zeggen ik heb een goede vp, ik stond verbaasd dat Sulejmani nog opstond na die rotschop die die kreeg
Een hele rij microsoft certificeringen.
je moet in de registry de naam van dat USB device aanpassen naar 1 die hij kent (die logitech rumble bijvoorbeeld)Dutchie01 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 19:42:
bij mij reageert de rechter draaiknop nergens op.
In configuratiescherm reageert hij gewoon - Fifaconfig - ingame en gamepadfix geprobeerd, maar ik krijg hem niet werkend. iemand die me wilt/kan helpen hiermee ?
ik heb hier thuis wel een voorbeeldje van.
probeer op internet te zoeken, ik gebruik het trouwens met DS3 tool.
Ik loop tegen exact het zelfde probleem aanSinergyX schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:30:
Wat is nu eigelijk het nieuwe systeem om hoge voorzetjes te geven? In fifa 11 ging L1+driehoekje perfect, maar de logica in Fifa 12 ben ik compleet kwijt. Ene keer voorzet aan de verkeerde kant (verdedigerskant), dan weer compleet naar een andere speler, direct op de keeper, pisballetje ipv verre bal (driehoekje lang ingehouden).
De L1+kruisje werkt niet meer, dat lijkt nu een 'ik pass en daarna zet ik het op het lopen', 2x vierkant bij 16 meter zonder richting is altijd een lomp schot op doel, of hou je kruisje te lang ingedrukt kies hij opeens een speler 2 linies verderop (verdiger pass direct naar aanvaller).
Voorzetten is nog steeds met Vierkantje, maar ik denk dat je hem bij de controllerinstellingen even aan moet passen van handmatig naar CPU-hulp
Dutchie01 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 19:42:
bij mij reageert de rechter draaiknop nergens op.
Misschien dat dit werkt?Lee245 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:33:
[...]
Ik heb een oplossing gevonden met een beetje hulp from the internet:
1. Voeg de volgende code toe aan je ButtonData.ini bestand in de FIFA12/Game folder.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 AddController "Controller_053" AddAlias "Twin USB Joystick" AddMap PC_AXIS_0_DOWN VB_AI_LS_DOWN AddMap PC_AXIS_0_DOWN VB_FE_LS_DOWN AddMap PC_AXIS_0_RIGHT VB_AI_LS_RIGHT AddMap PC_AXIS_0_RIGHT VB_FE_LS_RIGHT AddMap PC_CONTROL_BUTTON03 VB_AI_A AddMap PC_CONTROL_BUTTON03 VB_FE_SELECT AddMap PC_CONTROL_BUTTON02 VB_AI_B AddMap PC_CONTROL_BUTTON02 VB_FE_CANCEL AddMap PC_CONTROL_BUTTON01 VB_AI_Y AddMap PC_CONTROL_BUTTON01 VB_FE_Y AddMap PC_CONTROL_BUTTON04 VB_AI_X AddMap PC_CONTROL_BUTTON04 VB_FE_X AddMap PC_CONTROL_BUTTON07 VB_AI_LB AddMap PC_CONTROL_BUTTON07 VB_FE_LB AddMap PC_CONTROL_BUTTON08 VB_AI_RB AddMap PC_CONTROL_BUTTON08 VB_FE_RB AddMap PC_CONTROL_BUTTON05 VB_AI_LT AddMap PC_CONTROL_BUTTON05 VB_FE_LT AddMap PC_CONTROL_BUTTON06 VB_AI_RT AddMap PC_CONTROL_BUTTON06 VB_FE_RT AddMap PC_POV_0_UP VB_AI_LDPAD_UP AddMap PC_POV_0_UP VB_FE_LDPAD_UP AddMap PC_POV_0_LEFT VB_AI_LDPAD_LEFT AddMap PC_POV_0_LEFT VB_FE_LDPAD_LEFT AddMap PC_POV_0_DOWN VB_AI_LDPAD_DOWN AddMap PC_POV_0_DOWN VB_FE_LDPAD_DOWN AddMap PC_POV_0_RIGHT VB_AI_LDPAD_RIGHT AddMap PC_POV_0_RIGHT VB_FE_LDPAD_RIGHT AddMap PC_CONTROL_BUTTON10 VB_AI_START AddMap PC_CONTROL_BUTTON10 VB_FE_START AddMap PC_CONTROL_BUTTON09 VB_AI_BACK AddMap PC_CONTROL_BUTTON09 VB_FE_HELP AddMap PC_CONTROL_BUTTON11 VB_AI_L3 AddMap PC_CONTROL_BUTTON11 VB_FE_L3 AddMap PC_CONTROL_BUTTON12 VB_AI_R3 AddMap PC_CONTROL_BUTTON12 VB_FE_R3 AddMap PC_AXIS_0_UP VB_AI_LS_UP AddMap PC_AXIS_0_UP VB_FE_LS_UP AddMap PC_AXIS_0_LEFT VB_AI_LS_LEFT AddMap PC_AXIS_0_LEFT VB_FE_LS_LEFT AddMap PC_AXIS_2_LEFT VB_AI_RS_UP AddMap PC_AXIS_2_LEFT VB_FE_RS_UP AddMap PC_AXIS_2_UP VB_AI_RS_LEFT AddMap PC_AXIS_2_UP VB_FE_RS_LEFT AddMap PC_AXIS_2_RIGHT VB_AI_RS_DOWN AddMap PC_AXIS_2_RIGHT VB_FE_RS_DOWN AddMap PC_AXIS_2_DOWN VB_AI_RS_RIGHT AddMap PC_AXIS_2_DOWN VB_FE_RS_RIGHT
2. Rename de controller naar "Twin USB Joystick"/
Dit kan via regedit en dan naar deze folder:
HKEY_CURRENT_USER/System/CurrentControlSet/Control/MediaProperties/PrivateProperties/Joystick/OEM
En dan nog 1 mapje verder waar de controller in staat. Het bestand waar je de waarde van moet veranderen heet "OEMName".
Dit werkte in ieder geval voor mij.
Dit is dus aangepakt en een stuk moeilijker geworden. En terecht, het was online continu L1+driehoekje richting snelle spitsen, gruwelijk irritant. Het werkt nu soms nog wel maar het is een stuk lastiger uit te voeren. Verder heb je een speler nodig met een hoge passing stat.Xenophoben schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:38:
[...]
Ik loop tegen exact het zelfde probleem aan
Hierbij mijn UT teams

Het is juist bij CPU-hulp dat de L1+driehoek compleet willekeurig wordt, bij fifa 11 zat er nog enige logica in, maar bij Fifa 12 is het compleet random hoe uiteindelijk de bal naar voren gaat.psvjw schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:13:
L1+driehoekje is hoge steekpass. Was het en is het nog steeds.
Voorzetten is nog steeds met Vierkantje, maar ik denk dat je hem bij de controllerinstellingen even aan moet passen van handmatig naar CPU-hulp
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Werkt dit dan ook online in ut?psvjw schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:13:
L1+driehoekje is hoge steekpass. Was het en is het nog steeds.
Nice team!!!Dersan schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:14:
[...]
Dit is dus aangepakt en een stuk moeilijker geworden. En terecht, het was online continu L1+driehoekje richting snelle spitsen, gruwelijk irritant. Het werkt nu soms nog wel maar het is een stuk lastiger uit te voeren. Verder heb je een speler nodig met een hoge passing stat.
Hierbij mijn UT teams. Wanneer ik met team1 speel zit team2 op de bank, en andersom!
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoeveel kemistry heb je? Niet alle spelers zullen 9 hebben ofwel?
Speel je op de ps3? Anders wil ik mijn team graag een keer krachtmeten met de jouwe
Spel ging zo snel, werd aan alle kanten weggetikt.
Ben nu gedegradeerd uit divisie 7. Vind het zo lastig nog.
[ Voor 11% gewijzigd door Mars18 op 10-10-2011 13:31 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Soms heb je online wel erg slechte mensen aan het spelen, zo moest ik eens tegen een Brits meisje(te constateren uit de voicechat) die met Manchester City speelde tegen mijn Feyenoord waar ik 2-0 van had gewonnen.
Verwijderd
LOL. Jouw team 2 is identiek aan mijn team. Op Mertens na. Op die positie heb ik Assaidi staan.Dersan schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:14:
Hierbij mijn UT teams. Wanneer ik met team1 speel zit team2 op de bank, en andersom!
[afbeelding]
Verwijderd
Voorlopig speel ik meestal als Lyon met roze shirts om het probleem te minimaliseren. Maar niet echt ideaal.
Youtube ftw.Tito129 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:09:
Deze Noob heeft dit weekend een xbox 360 met fifa 12 aangeschaft. Nu ben ik als amateur begonnen en begin ik de grote hoeveelheid knopjes een beetje onder de knie te krijgen.
Ben benieuwd.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Bron?Wii4all schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:17:
Er komt over 1 a 2 weken een patch....
Ik heb hier online nog geen last van gehad, speel met rode shirtjes.Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:58:
Ik vraag me af of het kit-selectie probleem er uit gepatched gaat worden. [...]
Offline wel vreemd dat rood tegen geel als gelijk wordt gezien ^.^
[ Voor 51% gewijzigd door Niekfct op 10-10-2011 16:24 ]
http://twitter.com/#!/EASPORTSFIFA
2 a 3 weken.
FIFA 12 Patch Due in "Two or Three Weeks" - TeamXbox bit.ly/nx3896
[ Voor 46% gewijzigd door Wii4all op 10-10-2011 16:26 ]
Burp
hoe bedoel je, spel situaties opzoeken?
Waarom vraag fifa 12 steeds na het opstarten in welke taal ik wil spelen, kan hij dat niet vast houden?
[ Voor 23% gewijzigd door Tito129 op 10-10-2011 17:08 ]
Iemand enig idee wat de update voor gister inhield?
Gaude et aude
Mmmm...Zojuist een topic op de EA Forums gevonden. Kennelijk hebben meerdere mensen hier last van:_AN schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:28:
Zucht.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1032547.page
Ik zal wat meer uitwijden:Tito129 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:54:
[...]
hoe bedoel je, spel situaties opzoeken?
Waarom vraag fifa 12 steeds na het opstarten in welke taal ik wil spelen, kan hij dat niet vast houden?
Truukjes
Vrije trappen
Corners
Alle dode spel situaties eigenlijk. Je meot zelf kijken wat de nuttige filmpjes zijn en wat niet, en mischien moet je even wachten totdat er echt goede zijn maar bij voorgaande delen zijn er zat.
Overigens zijn er vaak ook wel tutorials voor geavanceerde controls. Maar zelf gebruik ik vaak vrije trappen filmpjes + uitleg op youtube om te weten wat wel en niet werkt, het scheelt toch wel aanmerkelijk.
Verwijderd
Nee hoor. Als je gewoon 1 tegen 1 speelt krijg je teams van ongeveer hetzelfde gemiddelde maar niet dezelfde chemistry want daar moet de manager gewoon zelf voor zorgen.Vliegtuig02 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:09:
Hoe zit het met de Chemistry van FUT, als ik een Bronzen (Gem 67) heb met Chemistry 100, kan ik dan ook een top team, Bijvoorbeeld, Goud met gem 90 en Chemistry 100 tegen komen?
Zo vind het ik niveau waarop de AI speelt een beetje vreemd. Speel ik op Prof tegen FC Twente en verwacht dus flinke weerstand. Twente is natuurlijk een maatje te groot voor Waalwijk. Toch win ik zonder al teveel moeite met 1-0. Oke, prima. Vervolgens speel ik een wedstrijd tegen Excelsior (of een ander team met een lagere rating) en daar houd ik met erg veel moeite de nul en kom amper voor de goal van de tegenstander. Tijdje later speel ik weer tegen een team met een hogere rating en weer voel ik weinig weerstand. Het lijkt wel dat dit doelbewust is. Teams met een hogere rating spelen op hetzelfde niveau minder dan teams met een lagere rating op hetzelfde niveau. Dit idee had ik ook al in Fifa 11 waar ik met NAC, Barca helemaal naar de touwtyfus speelde op prof, terwijl Vitesse me met de grond gelijk maakte.
Ook is het hele goal tunes systeem vrij waardeloos. Leuk hoor om overal playlists voor te gaan maken. Komt nog bij dat er na de eerste goal een bug in schiet waarna je goal tunes nooit meer volledig worden afgespeeld in de wedstrijd. Ik snap ook niet hoe zoiets niet aan het licht komt tijdens het testen van een game aangezien dit een cross-platform probleem is. Bovendien werkte het systeem in FIFA 11 wel gewoon!
Waar ik me ook erg aan stoor is dat je weer het idee krijgt dat de AI in de 80ste minuut weer op "MOET per se, wat er ook gebeurt, een goal scoren" modus gaat. Dit is vooral merkbaar op hogere niveaus. Ik kan me best voorstellen dat in sommige belangrijke (CL/EL/beker)wedstrijden het bij achterstand een all-out attack wordt, maar dan niet met perfecte passes en met een kans van 99% dat de bal in het net vliegt. Ik zie het dan liever zoals bijvoorbeeld bij de wedstrijd Nederland - Portugal op het WK van 2006. In de slotfase werd bij de 1-0 achterstand alles op de aanval gezet, maar er gaan dan ook dingen fout uit wanhoop.
Ook ben ik enkele jonge spelers kwijtgeraakt na deze te hebben uitgeleend. Volgens mij hadden deze allen een 1-jarig contract, maar heb nooit het contract kunnen verlengen bij terugkomst, want ze komen nooit terug. Ook hier weer snap ik niet dat zoiets niet opgelost wordt voor de release.
Ik ben redelijk positief over de player impact engine. Af en toe ziet het er ontzettend lomp uit, zoals spelers die eerst drie keer over elkaar struikelen voor ze weer op staan, maar over het algemeen heeft het wel wat. Blessures zijn wel tien keer beter en een stuk realistischer. Ik had de pech dat bij de vriendschappelijke wedstrijden voor het seizoen al twee spelers verloor aan stevige blessures van 6 maanden en dan moet je toch creatief zijn.
Speel de game overigens op de PC met een PS3 controller. Werkt over het algemeen prettig.
Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.
Verwijderd
Wat je beschrijft over de AI zijn een aantal typische FIFA elementjes, hoe frustrerend deze op hun tijd ook zijn. Ik heb al sinds FIFA 10 elke keer weer nieuwe theoriën waarom ineens een topteam zo zwak is en een laagvlieger verpletterend effectief terug komt maar een conclusie heb ik nog steeds niet, dus ik hou het maar op "het is nu eenmaal zo"
Overigens is mij vandaag gewezen op het "slider"gedeelte van de instellingen, waarin je verschillende eigenschappen van jouw team en de AI in kan stellen. Ik kreeg te tip om een paar sliders met slechts een paar tikjes te veranderen en dat lijkt te helpen, op worldclass handelen de tegenstanders nu allemaal iets realistischer en minder overdreven geniaal. (heb hiervoor de pass error een paar puntjes omhoog en de pass speed een paar omlaag). Op deze manier haal ik veel meer plezier uit het spel.
Verwijderd
juist niet, soms gaat het goed, maar later komt 'het' terug, elke bal van speler naar speler gaat direct naar voren toe, wat resulteerd in balverliesdragoncry schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 17:55:
[...]
druk je te vaak op de passen knop? ik krijg af en toe het gevoel dat de controller of het spel knoppen die ik indruk onthoud en een paar seconden later tegen mij gebruikt. ofwel de actie die bij de knop hoort later uitvoert dan de bedoeling is.
edit:
PS. zijn er mensen die wel kunnen inloggen bij EA of ligt nu alles eruit?
komt overigens voor bij spelen met rumblepad, nog niet met toetsenbord geprobeerd...
Bedankt! Aangezien bronzen spelers het goedkoopst zijn wel ik daar verscheidene teams mee maken en dan geld verdienen (kan niet handelenKluutmaran schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 21:07:
[...]
Nee hoor. Als je gewoon 1 tegen 1 speelt krijg je teams van ongeveer hetzelfde gemiddelde maar niet dezelfde chemistry want daar moet de manager gewoon zelf voor zorgen.
Verwijderd
Ik word er echt helemaal gek van....
Zit in divisie 2 maar ken geen normale voorzet geven.
Iemand ook nog tips voor een goede corner?
Bij de controller settings moet je de crossing assist aan zetten, die staat misschien op manual.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:59:
Wie kan mij vertellen hoe je een goede voorzet geeft met fifa12 op de ps3?
Had ik ook.
------------------------
Weet je wat ik zo stom vind aan UT.....die chemistry...is dat niet anders op te lossen ofzo?
Dit gebeurde er gisteren...
Ik deed de silver cup ik denk eerste wedstrijd sterkste opstelling 92 chemistry...
win ik met 5-0...echt bijna elk schot ging er in...
2e wedstrijd wissel wat spelers kom ik op een chemistry van 79....
Wat gebeurt er nou, het lijkt ineens alsof je een wereldkeep tegen je hebt, heel veel onmogelijke ballen werden gestopt, en alle andere ballen gingen net naast...van recht voor de keep waar de zelfde man hem de vorige wedstrijd er nog inknalde, schiet ie nu net naast.....
Dat vind ik een beetje vreemd....
[ Voor 43% gewijzigd door Wii4all op 11-10-2011 10:01 ]
Burp
Heb je voorzetten staan op Assist of Semi assist?Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:59:
Wie kan mij vertellen hoe je een goede voorzet geeft met fifa12 op de ps3?
Zelf speel ik met Semi Assist en voorzetten zijn eigenlijk altijd wel prima behalve dat ze ALTIJD bij de verdediger die net voor de spits staat terecht komt.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Dit verklaard dan ook waarom ik zo weinig score terwijl ik altijd wel veel kansen heb, sinds niet normaal veel en toch verlies ikWii4all schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:00:
[...]
Bij de controller settings moet je de crossing assist aan zetten, die staat misschien op manual.
Had ik ook.
------------------------
Weet je wat ik zo stom vind aan UT.....die chemistry...is dat niet anders op te lossen ofzo?
Dit gebeurde er gisteren...
Ik deed de silver cup ik denk eerste wedstrijd sterkste opstelling 92 chemistry...
win ik met 5-0...echt bijna elk schot ging er in...
2e wedstrijd wissel wat spelers kom ik op een chemistry van 79....
Wat gebeurt er nou, het lijkt ineens alsof je een wereldkeep tegen je hebt, heel veel onmogelijke ballen werden gestopt, en alle andere ballen gingen net naast...van recht voor de keep waar de zelfde man hem de vorige wedstrijd er nog inknalde, schiet ie nu net naast.....
Dat vind ik een beetje vreemd....
Heb ik ook gedaan. Hoef je maar een puntje of 5 terug te zetten. Nu heb ik heerlijk spannende wedstrijden, die ik vaak net weet te winnenVerwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 22:44:
(...)
Overigens is mij vandaag gewezen op het "slider"gedeelte van de instellingen, waarin je verschillende eigenschappen van jouw team en de AI in kan stellen. Ik kreeg te tip om een paar sliders met slechts een paar tikjes te veranderen en dat lijkt te helpen, op worldclass handelen de tegenstanders nu allemaal iets realistischer en minder overdreven geniaal. (heb hiervoor de pass error een paar puntjes omhoog en de pass speed een paar omlaag). Op deze manier haal ik veel meer plezier uit het spel.
Herkenbaar! Maar misschien heb je wel een fysiek grotere en sterkere spits nodigMelkaz schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:02:
[...]
Heb je voorzetten staan op Assist of Semi assist?
Zelf speel ik met Semi Assist en voorzetten zijn eigenlijk altijd wel prima behalve dat ze ALTIJD bij de verdediger die net voor de spits staat terecht komt.
Interessant..Speel momenteel op PROF en sta ruimschoots bovenaan(8 punten voorsprong na 12 wedstrijden) maar als ik het niveau iets hoger zet kom ik veel te veel momenten tegen dat middenvelders van de CPU geniale kapbewegingen maken en altijd binnen 3 perfecte passes van verdediging-->middenveld--> spits komen wat ik ook doe. Misschien is dit wel de oplossing voor de perfecte balansVerwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 22:44:
@wjjkoevoets,
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik heb gister toevallig ook een wedstrijd tegen het NL elftal gespeeld met Manchester City, en kansloos verlorenMars18 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:28:
Gisteren me 1e potje in divisie 8 weer gespeeld. Deze makkelijk gewonnen met Nederland tegen Barcelona. Merk echt een groot verschil tussen divisie 7 en 8.
Verwijderd
Aan die tactiek dacht ik ook alVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:43:
Ik zit in divisie 2! Je moet gewoon een 3 sterrenteam nemen dan krijg je ook niet zulke goede spitsen tegenover je die met een één-twee meteen alleen op de keeper afgaan!
@ Teka , Voorin was je toch veel beter?
Al helpt het wel om, nigel de jong cv te zetten inplaats van mathijssen.
[ Voor 15% gewijzigd door Mars18 op 11-10-2011 11:02 ]
Je speelt zeker met ADO online bacardiboy?
Tips voor een goede corner:
Ik gooi hem altijd met ongeveer 40-60% kracht indraaiend naar 1e paal. Met L2 ingedrukt kan je je mannetje precies naar juiste plek laten lopen, alleen je moet wel oefenen want het gaat allemaal in een split-second. En kopsterke speler is een must!
030 --> zal wel Utrecht zijn. Hebben volgens mij ook wel een lekkere aanval met Oar, Gerndt en MulengaOnnoS1991 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:14:
@Sonny030,
Je speelt zeker met ADO online bacardiboy?
Tips voor een goede corner:
Ik gooi hem altijd met ongeveer 40-60% kracht indraaiend naar 1e paal. Met L2 ingedrukt kan je je mannetje precies naar juiste plek laten lopen, alleen je moet wel oefenen want het gaat allemaal in een split-second. En kopsterke speler is een must!
Zit nu ook maar in 7 maar moet zeggen dat het tot nu toe niet echt moeilijk is.
Heb vooral moeite in die cups daar is het niveau soms in het begin echt dramatisch en later na opeens (te) hoog voor mij....
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Want heb sinds dat de cup open was, geen beker wedstrijd gekregen.
Ik zit nu in de 6e divisie. Ik ben nog niet gedegadeerd maar dat zal niet heel lang meer duren. Wel erg leuk deze opzet.Scrummie schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:21:
Gister voor het eerst 2 wedstrijdjes online gespeeld. Ging vrij eenvoudig, 3-0 en 2-1 gewonnen. Maar ik begrijp dus dat dat in de laagste divisie is. Als je dus meer wint promoveer je? Uiteindelijk dus zo ver dat je tegenstanders krijgt die in dezelfde divisie, en dus waarschijnlijk op hetzelfde niveau zitten?
Over 11 dagen pas weer. In plaats van competitiewedstrijd spelen moet je bekerwedstrijd spelen kiezen in het hoofdmenu.Mars18 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:45:
Wanneer krijg je eigenlijk cup wedstrijden?
[ Voor 23% gewijzigd door Bosluis op 11-10-2011 11:55 ]
Verwijderd
Ik heb even gekeken bij controller instellingen maar ik kon niet direct crossing assist vinden.Wii4all schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:00:
[...]
Bij de controller settings moet je de crossing assist aan zetten, die staat misschien op manual.
Had ik ook.
In plaats daarvan heb ik de voorzetten op semi gezet stond eerst op cpu-hulp
Of is er een andere manier om de voorzetten makkelijker te maken.
Bij H2h kun je dan kiezen voor een cup wedstrijd. Dus of cup of season :-)Mars18 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:45:
Wanneer krijg je eigenlijk cup wedstrijden?
Ik speel meestal met Ajax en dan de basis tactiek.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik zie het verdedigen als afwachten tot de aanvaller een fout maakt, en zelf de gaten dichtlopen :-)
Heb je goed gelezen jwpsvjw schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:17:
[...]
030 --> zal wel Utrecht zijn. Hebben volgens mij ook wel een lekkere aanval met Oar, Gerndt en Mulenga
Verwijderd
Doe ik meestal ook. De computer de "eerste verdediger" laten zijn en zelf het gat voor de makkelijkste/gevaarlijkste pass dicht lopen. Werkt vaak goed...Niekfct schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:55:
Probeer zelf de laatste man te zijn en ga achter de laatste linie lopen. Dan kun je met L1 al dan niet gedoseerd een medespeler achter de bal aan laten gaan.
Ik zie het verdedigen als afwachten tot de aanvaller een fout maakt, en zelf de gaten dichtlopen :-)
Scherp he, ondanks < 4 uur slaap! Dacht al dat ik het hier ergens gelezen had. Wist alleen niet meer van wie...
Crossing assist is Engels voor hulp bij voorzettenVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:08:
[...]
Ik heb even gekeken bij controller instellingen maar ik kon niet direct crossing assist vinden.
In plaats daarvan heb ik de voorzetten op semi gezet stond eerst op cpu-hulp
Of is er een andere manier om de voorzetten makkelijker te maken.
[ Voor 39% gewijzigd door psvjw op 11-10-2011 13:08 ]
Haha vrees alleen dat die aanvallers het jullie zaterdag niet heel moeilijk gaan maken. Gerndt ook nog geblesseerdpsvjw schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:06:
Scherp he, ondanks < 4 uur slaap! Dacht al dat ik het hier ergens gelezen had. Wist alleen niet meer van wie...
Zo goed is onze verdediging nou ook weer niet. Maar we hebben in de zomer twee topspelers gekochtEnzymeNL schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:19:
[...]
Haha vrees alleen dat die aanvallers het jullie zaterdag niet heel moeilijk gaan maken. Gerndt ook nog geblesseerdHoop op een stunt natuurlijk

Verwijderd
Ik vind de gameplay echt een heel stuk verbeterd!
De AI heeft soms wel fouten maar dat maakt me niks uit!
Speel op legendarisch op manager mode ( Roda JC)
Super, en waar speel je online mee?Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:50:
Ik zit in Divisie 3 (ps3)
Ik vind de gameplay echt een heel stuk verbeterd!
De AI heeft soms wel fouten maar dat maakt me niks uit!
Speel op legendarisch op manager mode ( Roda JC)
Ik heb nu chemistry 100 en een tweede team met ongeveer dezelfde reserves zodat ik dus bijna 2 identieke teams heb...
Is het daarna alleen nog maar een kwestie van contract kaarten kopen?
Of doen jullie in verloop van tijd nog aanpassingen aan het team?
Burp
Zo, dat eerste team is duur. Heb je zoveel geluk gehad of bakken geld eraan gespendeerd?Dersan schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:14:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Netjes hoor
Je team blijven verbeteren, ik neem aan dat je nog niet de beste spelers hebt, en inderdaad blijf je contracten nodig hebben.Wii4all schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:13:
voor ultimate team heb je nou echt die staff gasten nodig of niet?
Ik heb nu chemistry 100 en een tweede team met ongeveer dezelfde reserves zodat ik dus bijna 2 identieke teams heb...
Is het daarna alleen nog maar een kwestie van contract kaarten kopen?
Of doen jullie in verloop van tijd nog aanpassingen aan het team?
Staff heb je niet veel aan, alleen de manager. Verder verbeteren ze alleen de trainingskaartjes, maar die gebruikt niet echt iemand volgens mij.
Idd ik heb op niet alle posities nog de beste speler, sommige zijn ovr 67/69 die kunnen nog wel naar spelers van in de 70 toe. Maar dat kost coins en daar heb ik er nog niet zoveel van.
Burp
Haha leijerpsvjw schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:10:
[...]
Zo goed is onze verdediging nou ook weer niet. Maar we hebben in de zomer twee topspelers gekochtvan één club... Kom alleen ff niet meer op de naam van die club... uhhhhh....
Doet me wel beetje pijn dat Dries het zo goed doet nu. Tweede helft van laatste seizoen was die met z'n hoofd al ergens anders, maar mogen hem toch ook heel dankbaar zijn. Mede dankzij hem weer Europees gehaald en eigenlijk gewoon fantastisch gepresteerd daar. Ook nog veel centjes opgeleverd

Maar nu gaan we beetje offtopic
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Even wat anders he,
Ik speel de laatste week echt veel FIFA12, 1 ding online waar ik me dood aan erger:
Willen mensen alleen lelijk scoren? of zijn we puur voor de punten aan het spelen?
Ik speel altijd aanvallend en aantrekkelijk voetbal ( dit houdt in dat er veel hakjes, lobjes aka's en andere mooie dingen aanwezig zijn.) Maar mijn tegen standers kunnen maar 1 ding. afleggen en scoren.
[ Voor 95% gewijzigd door Punkbuster op 11-10-2011 16:07 ]
automation fanboy
Wedstrijden waarbij je geen foutje mag maken is leuk als afwisseling (online dan he, tegen CPU speel ik liever wat moeilijker), maar ik heb liever wat "open voetbal".
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Speel maar eerst om te winnen. Daarna komt het besef dat je ook truukjes etc effectief kan doen ipv alleen omdat het kan. Maar mensen spelen om te winnen ja, dat is het doel van het spel. Lijkt me niet heel verrassend?Punkbuster schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:57:
Klopt 81.
Even wat anders he,
Ik speel de laatste week echt veel FIFA12, 1 ding online waar ik me dood aan erger:
Willen mensen alleen lelijk scoren? of zijn we puur voor de punten aan het spelen?
Ik speel altijd aanvallend en aantrekkelijk voetbal ( dit houdt in dat er veel hakjes, lobjes aka's en andere mooie dingen aanwezig zijn.) Maar mijn tegen standers kunnen maar 1 ding. afleggen en scoren.
Ik krijg spontaan al weer hartkloppingen en flashbacks als ik dat soort dingen lees, vaak genoeg gehad.MrVegeta schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:06:
Ugh. 4 schoten op doel, 1 op de lat. Vieze counter 0-1 achter en 3 keer de replay kijken.
RAAAAAAAAAAAAAAAAGEEEEEEE
[ Voor 18% gewijzigd door Postius op 11-10-2011 17:23 ]
RAAAAAAAAAAAAAAAAGEEEEEEE
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
En er staat iets geks naast mijn naam
Dit topic is gesloten.