ik weet niet op welk niveau je speelt. maar je kan maar vanaf een bepaald niveau stats opwaarderen. Ik meen semiprof of Prof, weet niet zeker.rickertsnaak schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:43:
Mijn Virtueel Pro stats gaan niet mee in Career mode lijkt 't wel. Buiten Career mode (Manager) zijn m'n VP stats nu 73, maar als ik in Career mode met Ajax speel (waarbij mijn VP ook zit), zijn de stats nog steeds 71.
Is dit een bug? Of heeft het een reden?
Prof =)Swaxie schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:46:
[...]
ik weet niet op welk niveau je speelt. maar je kan maar vanaf een bepaald niveau stats opwaarderen. Ik meen semiprof of Prof, weet niet zeker.
iemand tips voor mijn selectie?!?! http://www.ea.com/soccer/...am/show-off#clRJ4nv7bbAOy
ik ben nu begonnen met Mijn Virtueel Pro maar valt me op dat hij erg vaak moe is.
Word dit namaten je meer speeld minder ? en kun je ook zelf een wissel aanvragen ?
Word dit namaten je meer speeld minder ? en kun je ook zelf een wissel aanvragen ?
Sprint knopje af en toe is los laten.soccerroos schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 18:51:
ik ben nu begonnen met Mijn Virtueel Pro maar valt me op dat hij erg vaak moe is.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Aangezien vrijwel alle reviews ps3 of x360 versies zijn, wil ik weten of de pc-versie nu de versie van 2011 is. Zoals FIFA11 pc meer op FIFA10 leek op de PS3 dan op FIFA11 PS3...
Dus heb ik met de pc-versie nu wel echt de laatste versie? Kvind 50euro nml teveel, en 35euro nog wel te doen..
Dus heb ik met de pc-versie nu wel echt de laatste versie? Kvind 50euro nml teveel, en 35euro nog wel te doen..
[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 06-10-2011 19:26 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
reviews: Review: PES 2012 vs. FIFA 12
Lees je de frontpage nooit?
maar op de PC ziet fifa er zelfs beter uit dan op de console.
Voor de rest moet je wel gewoon je controller gebruiken op de pc, want een toetsenbord is niet te doen.
Lees je de frontpage nooit?
Voor de rest moet je wel gewoon je controller gebruiken op de pc, want een toetsenbord is niet te doen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
Ik wordt helemaal gek van de disconnecties na 1 helft etc etc UT is zo gewoon niet leuk om te spelen en dankzij deze rommel is Fifa 12 echt een slechte game. Amper iets werkt online, is er al meer bekend wanneer ze met een oplossing gaan komen want de EA support is bar en bar slecht aangezien ze amper iets communiceren.
ziggo gebruiker?Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:18:
Ik wordt helemaal gek van de disconnecties na 1 helft etc etc UT is zo gewoon niet leuk om te spelen en dankzij deze rommel is Fifa 12 echt een slechte game. Amper iets werkt online, is er al meer bekend wanneer ze met een oplossing gaan komen want de EA support is bar en bar slecht aangezien ze amper iets communiceren.
Moet het zelf nog testen maar een mede tweaker vertelde mij dat het gebruik van een eigen router met de ziggo modem in bridge modus dit probleem verhelpt.
Ik heb een router besteld en ga het zo snel mogelijk testen.
[ Voor 47% gewijzigd door dragoncry op 06-10-2011 20:43 ]
Mooi team. Enigste tips die ik kan geven is bijv een Pablo Hernandez kopen voor op RW. Kan je al voor 2k krijgen en is 81 gem. Als je veel coins heb kan je voor iets van 7k Fabio Coentrao kopen. Hij is erg snel en kan aanvallend veel brengen.Xenophoben schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 16:10:
iemand tips voor mijn selectie?!?! http://www.ea.com/soccer/...am/show-off#clRJ4nv7bbAOy
Dit is mijn huidige team:
http://www.ea.com/uk/foot...am/show-off#efCsa6ywbbAY8
Mijn prioriteit ligt bij een nieuwe RB (Alves). Voor hoeveel heb jij Kaka en Valdez gekocht?
Alleen Bastos hoort eigenlijk niet in dit Liga BBVA team, maar ik kom hem voor weinig overnemen...
Als iemand zin heeft in een (un)ranked potje FUT mijn Origin: LeeNL
[ Voor 4% gewijzigd door Lee245 op 06-10-2011 20:47 ]
Verwijderd
Ik heb Ziggo met een Linksys router, hoe los ik dit op dan?dragoncry schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:43:
[...]
ziggo gebruiker?
Moet het zelf nog testen maar een mede tweaker vertelde mij dat het gebruik van een eigen router met de ziggo modem in bridge modus dit probleem verhelpt.
Scoor net hattrick met mijn gemaakte speler in carriere. Ben topscoorder eredivisie. Krijg ik mail dat de manager niet tevreden is en ik moet oppassen omdat ik anders in de transferperiode naar andere club kan
Krijg je als speler straks aanbiedingen?? Of blijf je voor altijd bij de club waar je bent gestart?

Krijg je als speler straks aanbiedingen?? Of blijf je voor altijd bij de club waar je bent gestart?
Cons:::BB4E
Geen idee, heb je de DMZ naar je PS3/XBOX gezet?Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:51:
[...]
Ik heb Ziggo met een Linksys router, hoe los ik dit op dan?
Zoals ik al zei ik moet het nog testen.
ik heb een Ubee modem-router van ziggo en kan dus niet spreken voor jou
als je al een losse router hebt, sorry
Verwijderd
Je gaat naar FC Knudde '65shameblaster schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:53:
Scoor net hattrick met mijn gemaakte speler in carriere. Ben topscoorder eredivisie. Krijg ik mail dat de manager niet tevreden is en ik moet oppassen omdat ik anders in de transferperiode naar andere club kan![]()
Verwijderd
Dat DMZ heb ik geprobeerd maar zie nergens de optie in je Playstation opslaan, alleen bewerken en terugdragoncry schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 21:03:
[...]
Geen idee, heb je de DMZ naar je PS3/XBOX gezet?
Zoals ik al zei ik moet het nog testen.
ik heb een Ubee modem-router van ziggo en kan dus niet spreken voor jou
als je al een losse router hebt, sorry
heb je een DM gestuurdVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 21:31:
[...]
Dat DMZ heb ik geprobeerd maar zie nergens de optie in je Playstation opslaan, alleen bewerken en terug
11 keer disconnects vandaag al en 11 gratis losses yeahhhhhhhhhh
ligt denk ik niet aan mijn router want ik heb wel een DMZ en heb het pas sinds vandaag pffff
ligt denk ik niet aan mijn router want ik heb wel een DMZ en heb het pas sinds vandaag pffff
Verwijderd
Tja en EA weigert ook uberhaupt een reactie te geven, schandalig gewoon.Nix_R schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 21:43:
11 keer disconnects vandaag al en 11 gratis losses yeahhhhhhhhhh
Het is super vervelend maar aangezien niet iedereen er last van heeft moet het (in ieder geval gedeeltelijk)
te verhelpen zijn aan de user-kant.
Ik geeft het niet op en blijf proberen een oplossing te zoeken.
te verhelpen zijn aan de user-kant.
Ik geeft het niet op en blijf proberen een oplossing te zoeken.
Verwijderd
Iemand enig idee wat je bij standaard router in moet vullen als je de PS3 een vast ip wilt geven?
Verwijderd
Heerlijk spel toch, ondertussen opgeklommen naar divisie 6.. Hier alleen maar positief over de nieuwe veranderingen, meer competitiviteit is toch een pluspunt, elke match draait wel ergens om, zelfs als je tegen een vriend speelt heb je een "ranking". Ook handig dat ze EINDELIJK een shortcut gemaakt hebben om je vrienden te zien en ze direct uit te dagen, was toch een rompsloop in de 11 en previous. Money well spend!
Vandaag ook de pc versie naast de ps3 versie binnen gekregen. Moet zeggen dat hij op de pc echt veel fijner loopt. De menu's zijn veel sneller, ja en grafisch is hij ook veel mooier.
Wat betreft disconnects ik heb op de pc, xbox en ps3 geen enkel probleem.
Wat betreft disconnects ik heb op de pc, xbox en ps3 geen enkel probleem.
Vind het erg lastig in die divisies online. Mensen vallen heel snel aan. Heb er nog geen antwoord op.Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 22:55:
Heerlijk spel toch, ondertussen opgeklommen naar divisie 6.. Hier alleen maar positief over de nieuwe veranderingen, meer competitiviteit is toch een pluspunt, elke match draait wel ergens om, zelfs als je tegen een vriend speelt heb je een "ranking". Ook handig dat ze EINDELIJK een shortcut gemaakt hebben om je vrienden te zien en ze direct uit te dagen, was toch een rompsloop in de 11 en previous. Money well spend!
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Het ip adres van je routerVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 22:30:
Iemand enig idee wat je bij standaard router in moet vullen als je de PS3 een vast ip wilt geven?
Inderdaad, ik krijg nooit penals tegen. Pas 2x tegen een vriend, toen ik gewoon inderdaad te laat was, en gewoon stom bezig was.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
ja inderdaad, penals alleen tegen bij domme fouten met het verdedigen.
maaja dat gebeurd soms gewoon
maaja dat gebeurd soms gewoon
Zou iemand dit kunnen checken aub? Zou top zijn! Als het een bug is start ik een nieuwe Career namelijk.rickertsnaak schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:43:
Mijn Virtueel Pro stats gaan niet mee in Career mode lijkt 't wel. Buiten Career mode (Manager) zijn m'n VP stats nu 73, maar als ik in Career mode met Ajax speel (waarbij mijn VP ook zit), zijn de stats nog steeds 71.
Is dit een bug? Of heeft het een reden?
En ik speel op Prof. btw
Het zou kunnen dat je op een andere positie speelt als in een oefenwedstrijd (maw heb je de opstelling aangepast?) Dan staat je VP misschien net niet op zijn goede positie. Is niet erg, want zijn vaardigheden blijven gelijk, alleen geeft het spel dan aan dat hij niet op de ideale positie staat,rickertsnaak schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:27:
[...]
Zou iemand dit kunnen checken aub? Zou top zijn! Als het een bug is start ik een nieuwe Career namelijk.
En ik speel op Prof. btw
Heb inmiddels bijna een half seizoen gespeeld in manager mode op semi-pro, en moet zeggen dat ik erg moet wennen aan dat nieuwe systeem omtrent het verdedigen. Houd zeker niet elke wedstrijd de nul, vaak ook door een penalty die gegeven wordt.. Speel gewoon dit seizoen, en wellicht volgend seizoen nog, op semi-pro om lekker in te spelen. Daarna zet ik hem wel een keer op professional
Ik hoor goede verhalen over PSV online. Dat ze goed spelen voorin, alleen de verdediging is wat traag.
Ga het maar proberen vanmiddag.
En dat Sporting Portugal lekker speelt.
+1, relaxed dat jij het door uitlegd, cool! Ik heb nog steeds geen enkel probleem meer gehad, dus weet gewoon zeker dat het de oplossing is/was. Ik hoop voor je dat de router snel binnen is, en houd dit topic wel in de gaten ookdragoncry schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:43:
[...]
ziggo gebruiker?
informatie moet gedeeld worden tochBetthen schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:23:
[...]
+1, relaxed dat jij het door uitlegd, cool! Ik heb nog steeds geen enkel probleem meer gehad, dus weet gewoon zeker dat het de oplossing is/was. Ik hoop voor je dat de router snel binnen is, en houd dit topic wel in de gaten ook
Router komt als het goed is vandaag binnen, kan niet wachten
Edit:
De Ziggo Ubee modem-router heeft trouwens ook een Semi-Bridge (passtrough) modus
ik ga eerst proberen het hiermee werkend te krijgen voordat ik Ziggo opbel om de router uit te schakelen.
[ Voor 17% gewijzigd door dragoncry op 07-10-2011 11:51 ]
Lekker team joh! Ik heb die toevallig gisteren gekocht! En ricardo carvalho ook. dit is nu mijn team: http://www.ea.com/soccer/...am/show-off#kT8WImAHbbBmzLee245 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:44:
[...]
Mooi team. Enigste tips die ik kan geven is bijv een Pablo Hernandez kopen voor op RW. Kan je al voor 2k krijgen en is 81 gem. Als je veel coins heb kan je voor iets van 7k Fabio Coentrao kopen. Hij is erg snel en kan aanvallend veel brengen.
Dit is mijn huidige team:http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#kT8WImAHbbBmz
Mijn prioriteit ligt bij een nieuwe RB (Alves). Voor hoeveel heb jij Kaka en Valdez gekocht?
Alleen Bastos hoort eigenlijk niet in dit Liga BBVA team, maar ik kom hem voor weinig overnemen...
Als iemand zin heeft in een (un)ranked potje FUT mijn Origin: LeeNL
Kaka was dacht ik 50k en valdes 15k.
Valdes is wel echt mega goed. Heeft me echt al de nodige tegendoelpunten gespaard. Ik wil wel een keer tegen je spelen!(PS3?)
Kan ik beamen. Overigens speelt Napoli ook fijn. Vooral Lavezzi is übersnel.Mars18 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:55:
Ik hoor goede verhalen over PSV online. Dat ze goed spelen voorin, alleen de verdediging is wat traag.
Het spel is zo raar gebalanceerd.
Ik speel op prof nu met ajax, 1e seizoen op semipro dik kampioen.
Maar ik verlies nu van Excelsior 4-1 en Groningen 5-0, terwijl ik uit in de CL van Bayern2-3 en Napoli 0-2 win....
Ook in de competitie win ik van Twente, PSV en AZ. Maar ga tegen de 'slechte' clubs gewoon er keihard af. Niets aan te doen, ze rennen door me verdedigers heen en elke bal gaat in de kluts en komt voor de voeten van de computer...
Ik speel op prof nu met ajax, 1e seizoen op semipro dik kampioen.
Maar ik verlies nu van Excelsior 4-1 en Groningen 5-0, terwijl ik uit in de CL van Bayern2-3 en Napoli 0-2 win....
Ook in de competitie win ik van Twente, PSV en AZ. Maar ga tegen de 'slechte' clubs gewoon er keihard af. Niets aan te doen, ze rennen door me verdedigers heen en elke bal gaat in de kluts en komt voor de voeten van de computer...
forlan 4-4-2 net in pakje!:D Iemand interesse in ? (ps3)
Ik ben nog niet overtuigd.. De nieuwe manier van verdedigen leek me fantastisch te worden, maar gecombineerd met het verbeterde skill dribbling ben ik minder blij.
Online zie je dat mensen heel veel gaan dribbelen en daarbij continu skill dribbling afwisselen met moves waarbij je van de tegenstander(s) wegdraait. Je moet dan heel geduldig verdedigen natuurlijk, maar soms frustreert me dit gewoon. Met name, omdat dit nou niet echt 'realistisch' is. Een actie op z'n tijd oké, maar nu is het continu maken van acties té succesvol.
Hopelijk word ik verdedigend snel sterker, zodat ik ook dominant kan zijn als ik niet in balbezit ben
Spelen tegen de CPU vind ik dit jaar dramatisch. Niet alleen heeft de computer het merendeel van de wedstrijden 60%+ balbezit, ook hier met name door het vele gedribbel, maar tevens merk je veel te weinig verschil tussen de onderlinge tegenstanders. Ik speel met AJAX en heb het net zo moeilijk tegen een VVV als bijvoorbeeld PSV. En als ik dan spelers van Excelsior acties zie maken waar een Messi jaloers op zou zijn...
Computer staat overigens op Wereldklasse, omdat Professional wel errug makkelijk is.
Nouja, ook hier zou het verdedigend sterker worden me kunnen helpen. In balbezit kan ik me namelijk prima redden, zelfs met (steek)passen op Manual..
Ga zeker nog wat tijd in FIFA steken, omdat ik absoluut de potentie zie voor een topgame. Echter moeten de frustraties niet al te erg toenemen.. Naast wat ik hierboven al beschreef baal ik namelijk ook van verdedigers die ongestuurd instappen op steekpasses, waardoor ze ineens drie meter achterliggen op de aanvaller die de bal ontvangt.. Of dat je een bal probeert weg te koppen, maar dat jouw speler em probeert weg te trappen
Afijn, misschien moet ik maar gewoon een nieuwe controller kopen
Online zie je dat mensen heel veel gaan dribbelen en daarbij continu skill dribbling afwisselen met moves waarbij je van de tegenstander(s) wegdraait. Je moet dan heel geduldig verdedigen natuurlijk, maar soms frustreert me dit gewoon. Met name, omdat dit nou niet echt 'realistisch' is. Een actie op z'n tijd oké, maar nu is het continu maken van acties té succesvol.
Hopelijk word ik verdedigend snel sterker, zodat ik ook dominant kan zijn als ik niet in balbezit ben
Spelen tegen de CPU vind ik dit jaar dramatisch. Niet alleen heeft de computer het merendeel van de wedstrijden 60%+ balbezit, ook hier met name door het vele gedribbel, maar tevens merk je veel te weinig verschil tussen de onderlinge tegenstanders. Ik speel met AJAX en heb het net zo moeilijk tegen een VVV als bijvoorbeeld PSV. En als ik dan spelers van Excelsior acties zie maken waar een Messi jaloers op zou zijn...

Nouja, ook hier zou het verdedigend sterker worden me kunnen helpen. In balbezit kan ik me namelijk prima redden, zelfs met (steek)passen op Manual..
Ga zeker nog wat tijd in FIFA steken, omdat ik absoluut de potentie zie voor een topgame. Echter moeten de frustraties niet al te erg toenemen.. Naast wat ik hierboven al beschreef baal ik namelijk ook van verdedigers die ongestuurd instappen op steekpasses, waardoor ze ineens drie meter achterliggen op de aanvaller die de bal ontvangt.. Of dat je een bal probeert weg te koppen, maar dat jouw speler em probeert weg te trappen

Afijn, misschien moet ik maar gewoon een nieuwe controller kopen
goed omschreven waar de problemen liggen. vooral het dribbelen is overpowered.. en dan in combinatie met het nieuwe verdedigen maakt het erg frustrerend.
Thanks.Xenophoben schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:19:
[...]
Lekker team joh! Ik heb die toevallig gisteren gekocht! En ricardo carvalho ook. dit is nu mijn team: http://www.ea.com/soccer/...am/show-off#kT8WImAHbbBmz
Kaka was dacht ik 50k en valdes 15k.
Valdes is wel echt mega goed. Heeft me echt al de nodige tegendoelpunten gespaard. Ik wil wel een keer tegen je spelen!(PS3?)
Speel zelf op de PC, dus dat gaat lastig worden. 15k voor Valdes is wel een koopje volgens mij. Ik ben hem nog niet tegengekomen voor minder dan 20k.
Ja klopt.... Had hem erg goedkoop.... normale waarde ligt tussen 20-23 k volgens mij;-) en dan was hij ook nog is 4-3-3Lee245 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:53:
[...]
Thanks.
Speel zelf op de PC, dus dat gaat lastig worden. 15k voor Valdes is wel een koopje volgens mij. Ik ben hem nog niet tegengekomen voor minder dan 20k.
Hopelijk kan ik mijn brand new forlan trade tegen xabi alonso ofzo
Forlan is niet eens zo héél veel waard, maar je kan het proberen. Ik had pas Alonso gekocht voor 7k! en weer doorverkocht voor 60kXenophoben schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:57:
[...]
Ja klopt.... Had hem erg goedkoop.... normale waarde ligt tussen 20-23 k volgens mij;-) en dan was hij ook nog is 4-3-3![]()
Hopelijk kan ik mijn brand new forlan trade tegen xabi alonso ofzo
Ik heb een VP aangemaakt op de PS3. Laatste speelde ik een vriendschappelijke wedstrijd tegen een vriend (weet even niet meer hoe die modus heeft, je kunt ook omhoog schuiven in divisies zeg maar) en daar zat die VP ineens in mijn team
Ik zit in andere modussen dan de Career mode echt niet op die custom knakker te wachten. Iemand die weet hoe die weg te halen is? (niet volledig, maar zodat ie dus niet buiten Career mode in mijn team verschijnt).

Ik zit in andere modussen dan de Career mode echt niet op die custom knakker te wachten. Iemand die weet hoe die weg te halen is? (niet volledig, maar zodat ie dus niet buiten Career mode in mijn team verschijnt).
"It's about time you showed up Fox!"
Ok, Router binnen gekregen en gelijk even aangesloten....Betthen schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:23:
[...]
+1, relaxed dat jij het door uitlegd, cool! Ik heb nog steeds geen enkel probleem meer gehad, dus weet gewoon zeker dat het de oplossing is/was. Ik hoop voor je dat de router snel binnen is, en houd dit topic wel in de gaten ook
Ik heb het werkend

Zo is het gegaan :
Stap 1 :
WAN MAC adres van router in ziggomodem gezet voor Semi-Bridge (Passtrough)
dit kan in de web interface bij "geavanceerde opties" kies dan "Gateway"en dan aan de linkerzijde "opties".
Stap 2 :
Geeft de PS3 / XBOX een static ip adres, en sluit deze (liefst bedraad) aan op het router.
Stap 3 :
Stel het router zo in dat de DMZ-host verwijst naar de PS3 / XBOX.
En het connectie probleem voor Ziggo Ubee Routermodem gebruikers is opgelost
FUT werkt nu wel goed hier, geen disconnects meer, aleen de EAS-FC werkt nog steeds niet goed
Onder virtuele prof --> prof bewerken --> vervolgens in het 1e tablad even de club veranderen waarin je vp speelt.Speek schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:11:
Ik heb een VP aangemaakt op de PS3. Laatste speelde ik een vriendschappelijke wedstrijd tegen een vriend (weet even niet meer hoe die modus heeft, je kunt ook omhoog schuiven in divisies zeg maar) en daar zat die VP ineens in mijn team![]()
Maar volgens mij is er ook een optie voor de host om een vriendschappelijke match te starten 'zonder' aangepaste teams (bijv. zonder virtuele pro's).
Verwijderd
Ipadres van de router is dat wat je ziet op mijnip.nl of 192.168.1.100 ? Trouwens beide doet hij niet
192.168.1.1 misschien? 
@HammerNL thanks! straks eens even checken als ik weer thuis ben
Btw, je avatar is echt geweldig! Time in a bottle toch?
@HammerNL thanks! straks eens even checken als ik weer thuis ben
Btw, je avatar is echt geweldig! Time in a bottle toch?
[ Voor 30% gewijzigd door speek1984 op 07-10-2011 15:36 ]
"It's about time you showed up Fox!"
Yes it isSpeek schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:27:
Btw, je avatar is echt geweldig! Time in a bottle toch?![]()
Werd zojuist uit een Head to Head session gegooid, connection lost. Kon wel weer verbinding maken met EA Servers, maar nu worden er geen tegenstanders gevonden bij een nieuwe H2H session.
Iemand hier nog meer last van?
Iemand hier nog meer last van?
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Ik uit FUT, lijkt bij EA te zitten.. jammer,
automation fanboy
ja ik kan geen verbinding meer maken met de EA-servers...ligt het eruit?
Ben mijn vp aan het trainen maar ik kan het nepshot maar niet voor elkaar krijgen. Iemand tips om een nepschot te doen=
blijkbaar... had net FUT aan de gang, knallen de servers eruit...

ps3: snel rondje kruisje achter elkaar, paar keer proberen dan lukt het!afca123 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:42:
Ben mijn vp aan het trainen maar ik kan het nepshot maar niet voor elkaar krijgen. Iemand tips om een nepschot te doen=
Ligt dat ook nog aan de speler? Die van mij schieten altijd gewoon keihard richting doel ^.^ettie1990 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:44:
[...]
ps3: snel rondje kruisje achter elkaar, paar keer proberen dan lukt het!
haha meteen de eerste keer gelukt. Je moet meteen rondje daarna meteen kruisje. bedankt
Mensen, als ik een Carreer mode wil starten loopt mijn Xbox 360 vast, iemand een idee waar dit aan ligt?
Voor een nepschot kan je het beste op schieten drukken en dan je vinger naar de pass knop laten glijden, zo werkt het voor mij 9 van de 10 keer.
^^ iemand enig ervaring hiermee? ik heb geen idee wat ik fout doe, lijkt hem ook niet aan de knopcombinatie te zittenHyperTrophy schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:33:
Net even geprobeerd te spelen voor het eerst, stoor me heel erg, als een speler, zelfs bij de aftrap de bal krijg, dat deze m automatisch naar voren vooruitspeelt/tikt. enig idee wat ik fout doe? raak hierdoor ongewenst de bal kwijt
Hoe komen jullie an zoveel "geld"? Ik heb geprobeerd spelers te kopen, contracten geven en dan weer iets duurder te verkopen, maar dat gaat nou niet bepaalt goedLee245 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:53:
[...]
Thanks.
Weet iemand waar ik kan vinden hoe laat en wanneer happy hour is bij FUT?
druk je te vaak op de passen knop? ik krijg af en toe het gevoel dat de controller of het spel knoppen die ik indruk onthoud en een paar seconden later tegen mij gebruikt. ofwel de actie die bij de knop hoort later uitvoert dan de bedoeling is.HyperTrophy schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 17:49:
[...]
^^ iemand enig ervaring hiermee? ik heb geen idee wat ik fout doe, lijkt hem ook niet aan de knopcombinatie te zitten
edit:
PS. zijn er mensen die wel kunnen inloggen bij EA of ligt nu alles eruit?
PS. zijn er mensen die wel kunnen inloggen bij EA of ligt nu alles eruit?
[ Voor 8% gewijzigd door dragoncry op 07-10-2011 17:59 ]
Oké, ik wordt nu echt een beetje gek van FIFA 12.
Waar ik bij 11 nooit problemen had ( behalve online dan ) komt 12 bij mij om de haverklap met problemen. Het grootste probleem zit hem in het random vast lopen van het spel. Nu is het zelfs dat wanneer ik vanuit de arena kom en door het hoofdmenu blader dat deze gewoon vast loopt. Wanneer ik team opstelling maak loop het spel vast, wanneer ik in creation centre bezig ben loopt het spel vast.
Ook tijdens het spelen van wedstrijden dan met name offline tegen Boosting team loopt het spel random vast. Tegen vrienden spelen en wisselen in de tweede helft? Spel loopt vast, kortom ik wordt er een beetje gestoord van.
Het opstarten van fifa duurt bij mijn PS3 wel een dikke 5minuten. De cd is schoon, krasvrij en de PS3 is niet warm / heet of lang in gebruik en staat goed geventileerd. Bij andere spellen heb ik totaal geen probleem, ligt het nou aan fifa of de cd?
Waar ik bij 11 nooit problemen had ( behalve online dan ) komt 12 bij mij om de haverklap met problemen. Het grootste probleem zit hem in het random vast lopen van het spel. Nu is het zelfs dat wanneer ik vanuit de arena kom en door het hoofdmenu blader dat deze gewoon vast loopt. Wanneer ik team opstelling maak loop het spel vast, wanneer ik in creation centre bezig ben loopt het spel vast.
Ook tijdens het spelen van wedstrijden dan met name offline tegen Boosting team loopt het spel random vast. Tegen vrienden spelen en wisselen in de tweede helft? Spel loopt vast, kortom ik wordt er een beetje gestoord van.
Het opstarten van fifa duurt bij mijn PS3 wel een dikke 5minuten. De cd is schoon, krasvrij en de PS3 is niet warm / heet of lang in gebruik en staat goed geventileerd. Bij andere spellen heb ik totaal geen probleem, ligt het nou aan fifa of de cd?
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
bij mij loopt het meestal vast met creation team als ik moet wisselen. Bij 1tegen1 seizoenen loopt vast omdat k dan het team barca kies maar ik krijg de opstelling van ajax te zien. En daar betaal je dan 50 euro voor.Salv schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 18:03:
Oké, ik wordt nu echt een beetje gek van FIFA 12.
Sowieso stoppen met contracten geven. Het levert vrijwel niets op en je hebt ze zelf hard nodig. Ik heb zelf alles verdiend door handelen. Ik had wel het geluk dat ik Ivanović had in een van de pakjes die je op het begin krijgt. Die had ik geruild voor Lucio en die weer verkocht voor 25k. Daarna nog wat IF spelers gekocht vooor onder de quick sell prijs (~9k) en die via quick sell met winst verkocht. Ik had ook met wat geluk Xabi Alonso gekocht voor 7k en voor ruim 60k verkocht. Daarna nog een aantal spelers met winst doorverhandeld. Het vergt wel veel geluk en geduld.Vliegtuig02 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 17:53:
[...]
Hoe komen jullie an zoveel "geld"? Ik heb geprobeerd spelers te kopen, contracten geven en dan weer iets duurder te verkopen, maar dat gaat nou niet bepaalt goed
Al met al heeft mijn huidige team zo'n 150k gekost.
[ Voor 3% gewijzigd door Lee245 op 07-10-2011 18:28 ]
hoe kun je je eigen virtuele prof wisselen. heb nu telkens dat ik op eind doodop ben en niets meer kan
Hoe kan je nou reputatieschade hebben als je met rkc 4e staat? En dan is het doel dat je niet degradeerd?
Dit kan niet als je enkel en alleen met je prof speelt. Ik raad je daarom aan om als Speler / Manager mode te spelen waardoor je hem wel "gewoon" kan wisselen;)soccerroos schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 18:28:
hoe kun je je eigen virtuele prof wisselen. heb nu telkens dat ik op eind doodop ben en niets meer kan
FIFA Benelux Administrator
Maar niet naar een andere club kan.MyUtd4Life schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 22:11:
[...]
Dit kan niet als je enkel en alleen met je prof speelt. Ik raad je daarom aan om als Speler / Manager mode te spelen waardoor je hem wel "gewoon" kan wisselen;)

Het bekertoernooi online is wel erg makkelijk.
Wellicht tref je niet meer alleen tegenstanders uit dezelfde divisie (6), want alle 4 de wedstrijden makkelijk gewonnen (5-0, 3-0, 4-0 en 5-1).
Misschien gewoon geluk gehad met mn tegenstanders...
Wellicht tref je niet meer alleen tegenstanders uit dezelfde divisie (6), want alle 4 de wedstrijden makkelijk gewonnen (5-0, 3-0, 4-0 en 5-1).
Misschien gewoon geluk gehad met mn tegenstanders...
Verwijderd
Statisch ip heeft amper zin, speelde net potje voor de geavanceerde beker, match gewonnen en daarna verbinding verbroken... Wat is dit toch elke keer?
Heb je ook je DMZ goed ingesteld?Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 00:53:
Statisch ip heeft amper zin, speelde net potje voor de geavanceerde beker, match gewonnen en daarna verbinding verbroken... Wat is dit toch elke keer?
Ondanks dat mijn PS3 nu volledig toegang heeft tot internet geeft FIFA nog steeds aan dat er een middelzware firewall aanwezig is.. misschien helpt dat ook niet voor een stabiele verbinding met EA,
Het blijft een beetje aanmodderen.
Verwijderd
DMZ staat zeker goed anders zou ik nieteens verbinding kunnen hebben maar ik zal eens kijken.
Ik heb ook alleen problemen gehad bij FUT die verbinding is gewoon bagger.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 03:06:
Probleem is trouwens alleen bij Ultimate Team en niet bij 1 vs 1 seizoen.
Al moet ik wel zeggen dat ik er geen last meer van heb sinds ik een nieuwe router heb.
Verwijderd
Blijft een beetje willekeurig heb ik het idee. Mijn Ps3 geeft ook aan dat er middelzware firewall aanwezig is, maar ik heb tot nu geen problemen. Loopt soepel en nog maar 1 disconnect, maar ik stond voor dus weet niet of het aan het systeem ligt of aan de tegenstander.dragoncry schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 01:55:
[...]
Heb je ook je DMZ goed ingesteld?
Ondanks dat mijn PS3 nu volledig toegang heeft tot internet geeft FIFA nog steeds aan dat er een middelzware firewall aanwezig is.. misschien helpt dat ook niet voor een stabiele verbinding met EA,
Het blijft een beetje aanmodderen.
Verwijderd
Op de pc wel eens moeite met een tegenstander vinden via head to head. Moet ik meerdere keren zoeken voordat ik kan connecten, maar daarna nooit een disconnect gehad.
pff, 2 rare potjes gehad
eerste potje, ik kom snel op achterstand en maak pas eind eerste helft gelijk.
tweede helft heb ik hem, bam 6-2 ingemaakt.
tweede potje, ik kom wel voor maar ga weer rust in met 1-1 en tweede helft van de tweede helft, 3 doelpunten achter elkaar, 4-1 gewonnen.
op naar de semi-final
Divisie 9 nog maar
(1 promo 1x blijven zitten in divisie)
eerste potje, ik kom snel op achterstand en maak pas eind eerste helft gelijk.
tweede helft heb ik hem, bam 6-2 ingemaakt.
tweede potje, ik kom wel voor maar ga weer rust in met 1-1 en tweede helft van de tweede helft, 3 doelpunten achter elkaar, 4-1 gewonnen.
op naar de semi-final
Divisie 9 nog maar
Iemand die hier nog fatsoenlijke besturing/controls heeft voor de PC? Snap er geen bal van wat alles is.
Gebruik je een gamepad of je toetsenbord (
)?

Verwijderd
Als je een toetsenbord gebruikt wil ik je aanraden om voor 2 tientjes een tweedehands rumble pack van logitech oid op de kop te tikken. Voetbalgames horen via controller
Ik heb net de EA beker gewonnen online.
1e potje na verlenging 3-2. 2e potje stond ik 1-0 voor en leavde de tegenstander opeens..
Halve finale stond ik 2-0 achter, kwam terug tot 2-2 en in verlenging won ik uiteindelijk met 4-3
En in de finale kwam ik opeens tegen een poepmakkelijke tegenstander...
Bij rust stond het 3-0 en 4x kans op 4-0 gehad, maar ik wilde niet dat hij leavde.
Dus liet ik hem 1x scoren en wedstrijd uiteindelijk 3-2 gewonnen doordat ik kans na kans miste haha
1e potje na verlenging 3-2. 2e potje stond ik 1-0 voor en leavde de tegenstander opeens..
Halve finale stond ik 2-0 achter, kwam terug tot 2-2 en in verlenging won ik uiteindelijk met 4-3
Bij rust stond het 3-0 en 4x kans op 4-0 gehad, maar ik wilde niet dat hij leavde.
Dus liet ik hem 1x scoren en wedstrijd uiteindelijk 3-2 gewonnen doordat ik kans na kans miste haha
Verwijderd
Mijn cup avontuur eindigde helaas in de kwartfinale's .. 2 keer op de lat en slecht verdedigen zorgde ervoor dat ik 3-2 verloor.
Eigenlijk is het best wel triest dat je iemand moet laten scoren om ervoor te zorgen dat je de wedstrijd gewoon uit kan spelen...OnnoS1991 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:58:
Ik heb net de EA beker gewonnen online.

Ze moeten echt meet een betere oplossing daarvoor komen.
Heb de cup gisteren ook gewonnen, maar je kunt hem volgens mij vaker dan 1x winnen als je wil of niet?
In mijn spel domineer ik vaak in de achtste divisie, maar heel vaak mis ik 1 op 1 ik snap er niks van.
In mijn spel domineer ik vaak in de achtste divisie, maar heel vaak mis ik 1 op 1 ik snap er niks van.
In FIFA 12 is het tov FIFA 11 weer makkelijker om met een lobje te scoren. Ook kan je naar mijn idee makkelijker de keeper dollen met een dribbel. Het is nu moeilijker om met een geplaatste bal te scoren 1 op 1, wat juist in FIFA 11 dé manier was.Gait schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 14:50:
Heb de cup gisteren ook gewonnen, maar je kunt hem volgens mij vaker dan 1x winnen als je wil of niet?
Ik vind het juist lastiger om te scoren via een lob! Schiet hem snel tegen de keeper aan.
Verwijderd
Ongelooflijk, koop je FIFA en ben je uren bezig met installeren, downloaden van dat rare Origine en updaten :{!
Hoi, heb een vraag over UT, is het de bedoeling dat die lijntjes die verbonden zijn met de spelers bij squads allemaal groen zijn? En volgens mij kan dat alleen maar als bij alle spelers de favoriete opstelling hetzelfde is toch?
Is dat echt nodig om het maximale uit je ploeg te halen of hoeft dat niet perse? Want het lijkt me toch best een klus om goede spelers te vinden met allemaal dezelfde favoriete opstelling.
Thanks.
Is dat echt nodig om het maximale uit je ploeg te halen of hoeft dat niet perse? Want het lijkt me toch best een klus om goede spelers te vinden met allemaal dezelfde favoriete opstelling.
Thanks.
Lees dit eens door:mhpwolf schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:07:
Hoi, heb een vraag over UT, is het de bedoeling dat die lijntjes die verbonden zijn met de spelers bij squads allemaal groen zijn? En volgens mij kan dat alleen maar als bij alle spelers de favoriete opstelling hetzelfde is toch?
Thanks.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
leuk met pro mode ben ik nu 2 maanden uitgeschakeld.
kun je btw ergens aangeven dat je weg wilt bij je club ?
kun je btw ergens aangeven dat je weg wilt bij je club ?
[ Voor 35% gewijzigd door soccerroos op 08-10-2011 19:34 ]
Merken meer mensen dat er minder geleaved wordt?? Ik kan nu gewoon potjes 7-0 winnen zonder dat mijn tegenstander weg gaat terwijl in fifa 11 iedereen weg was bij 4-0! Heb tot nu toe in 30 potjes 2 leavers gehad. (ik speel op PS3)
Thanks man, zoiets zocht ik al.Lee245 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:23:
[...]
Lees dit eens door:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
Ik heb heel vaak wanneer de tegenstander eigenlijk door mijn verdediging heen is, ik niet naar mijn laatste man kan switchen om nog een inhaalpoging te doen. L1 doet helemaal niks, ook niet naar andere spelers. Iemand hier nog meer last van?
@ RayMania
Sinds een paar dagen ook de pc versie naast de ps3 versie in huis, maar het stelde bij mij niks voor. Cd erin origin staat er zo op code invoeren, installeren en een update (update is ook bij de console versie). Met een kwartier/ half uur kon ik spelen. Niets anders dan anders.
@ lappiehero
Dit valt mij ook op, of dat het is omdat de huidige stand dan geldt ik weet het niet.
@ Niekfct
Leer jezelf aan om met de rechter stick te switchen tussen spelers.
Waar ik nog wel eens last van heb is dat ik met L1 inspeel, maar dan kan de 1-2 niet en loopt er een ander vrij. Wanneer ik de ander wil inspelen doet hij alsnog de 1-2 wat resulteert in balverlies.
Ook let soms een speler niet op als je hem inspeelt, omdat hij naar zijn plek terugloopt dan speel je hem in en lijkt het net of de bal door hem heen gaat. Erg frustrerend! Mss een leuke feature voor FIFA 13 spraakbesturing, zodat je een naam kunt noemen wie je inspeelt zodat hij oplet
.
Sinds een paar dagen ook de pc versie naast de ps3 versie in huis, maar het stelde bij mij niks voor. Cd erin origin staat er zo op code invoeren, installeren en een update (update is ook bij de console versie). Met een kwartier/ half uur kon ik spelen. Niets anders dan anders.
@ lappiehero
Dit valt mij ook op, of dat het is omdat de huidige stand dan geldt ik weet het niet.
@ Niekfct
Leer jezelf aan om met de rechter stick te switchen tussen spelers.
Waar ik nog wel eens last van heb is dat ik met L1 inspeel, maar dan kan de 1-2 niet en loopt er een ander vrij. Wanneer ik de ander wil inspelen doet hij alsnog de 1-2 wat resulteert in balverlies.
Ook let soms een speler niet op als je hem inspeelt, omdat hij naar zijn plek terugloopt dan speel je hem in en lijkt het net of de bal door hem heen gaat. Erg frustrerend! Mss een leuke feature voor FIFA 13 spraakbesturing, zodat je een naam kunt noemen wie je inspeelt zodat hij oplet
kun je met be a pro mode opgeroepen voor nl elftal en ek wk spelen ?
Verwijderd
Ik heb een beetje een lomp probleem met Fifa Ultimate. Ik heb dat nog nooit gespeeld, dus nu had ik een team gemaakt, wedstrijd gespeeld en één pakje gekocht. Omdat ik allerlei nieuwe spelers kreeg, heb ik er een aantal verkocht. Gevolg is dat ik nu te weinig spelers heb om een wedstrijd te spelen, geen genoeg coins heb om een nieuw pakje te kopen. Oftewel, ik kan geen kant op. Iemand tips?
.
Dit topic is gesloten.