[Multi] FIFA 12 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 25 Laatste
Acties:
  • 119.351 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:30
Lee245 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:47:
[...]

Mooi teampje! Alleen beetje jammer van al die spelers die niet Spaans zijn en ook niet in de Liga spelen...
Ik wil zelf nog Pedro hebben en een rechtsback (Ramos/Alves) alleen die zijn zo goed als onbetaalbaar 8)7
Welke spelers :P? Die op de bank staan moet je je niet teveel van aantrekken :P Alleen Mandanda heeft eigenlijk niks met dit team te maken 8)7 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:38
Yeah! FUT is down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 11:34
F 'L' UT dus gewoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
wat speelt de cpu irritant zeg. de hele tijd dat pingelen..

en het nieuwe verdedigen maakt het er niet beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

Tjemig, ik heb een paar goede 16-17jarige talenten in de youth academy rondlopen (feyenoord) maar al bied ik 9k per week, dan nog willen ze niet komen. Elke keer weigeren ze het contract ivm te lage wages, terwijl het maar een 2jarig contract is. Waarmee alleen Vlaar, Ahmadi en de Vrij meer zouden verdienen dan een jeugdspeler met 50 punten ofzo. Daar klopt toch geen hout van?

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meerdere mensen last van steeds dat verbinding verbroken wordt omdat het spel niet synchroon loopt vanavond? Net 4 wedstrijden. Sta 4x voor (heb 2 zeges nodig om daar klasse 6 te promoveren) en telkens krijg ik een synchroon-fout :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Heb 1 jeugdspeler die weg wou, was echter al 64 ofzo. Dus maar contract gegeven.

Net 2e seizoen komt Fer met een bombshell paar dagen voor het sluiten van de markt. Wou weg. Verkocht voor 9.5. Bod op Mertens gedaan. Eerst afgewezen en later was 22m voldoende. Alleen hij vond 105.000/week + 20% goalbonus te weinig.

Schone geprobeerd maar die koos een buitenlands avontuur. Toen maar bod op Landon Donovan gedaan op de laatste dag van de markt. Werd geaccepteerd en 2e loonbod accepteerde hij (90.000/week). Was gelijk 2 achievements rijker. 1 voor Kopen op laatste dag en 1 voor aantrekken van speler die beter is dan jou beste speler.

Kerel maakt gelijk megadebuut tegen NEC. scoort na 4minuten de 1-0. Is later betrokken bij de 2-0 en scoort in de 89e en 91e minuut nog even.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand uitleg en misschien poort nummers om NAT open te krijgen voor Fifa 12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch

Roytoch

Nietes

L1nt schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:06:
Net 2e seizoen komt Fer met een bombshell paar dagen voor het sluiten van de markt. Wou weg. Verkocht voor 9.5. Bod op Mertens gedaan. Eerst afgewezen en later was 22m voldoende. Alleen hij vond 105.000/week + 20% goalbonus te weinig.
???
Normaal in Nederland verdient de bestverdienende eredivisiespeler rond de 2 miljoen per jaar. Even terugrekenend is dat een weeksalaris van minder dan 40k de week. En 105 is niet voldoende? Lekker realistisch... althans, ik ga er vanuit dat jij met Twente speelt als je Fer hebt zien vertrekken.

Ik beleef tot nog toe niet heel veel lol aan Fifa12, dat breien op het middenveld vind ik maar niks, en in de laatste 15 minuten krijg je wel erg makkelijk goals tegen...

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:21:
Iemand uitleg en misschien poort nummers om NAT open te krijgen voor Fifa 12?
heeft geen zin, volgens diverse fora ligt de fout bij EA en niet bij de gebruikers..
i had a tech chat where they assured me they knew about the problem, and were working on it...no timeframe though.

i've been playing career mode and i "save and quit" after every couple matches, and this seems to prime the EA server pump, as this has allowed me to earn/store XP for all the matches that I've played. (still haven't figured out a way to get the challenge xp though).

it seems like it's just really slow sending the signal, and certain things that require you to sign into the EA servers also seem to work since they actively communicate with the servers....

almost like the server connection is actually fine, but something on the server side settings keeps making your console think it's timed out (this was all on PS3).
en de rest van het forum : EA forums (UK)

[ Voor 53% gewijzigd door dragoncry op 04-10-2011 22:32 . Reden: toevoeging van quote ea forum ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die opties voor de wedstrijd zijn best gamebrekend zeg, voor de grap sprint en versnelling op 80 gezet, tegenstander op 30. Resultaat, je rent echt alles blind voorbij, ze hebben niet eens de kans om aan te vallen, verdedigers rennen het gat er binnen meters weer dicht :P

Maarja, wel handig als je wat verdiensten moet vrijspelen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
psvjw schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 09:55:
[...]

Bedankt voor je reactie.

Ik had het boosting team idd verwijderd. Toen ff een ander boosting team gedownload. Niets aangepast en hetzelfde probleem. Maar je hebt me wel op een idee gebracht.

Wat ik vanavond ga proberen, is om alle Creation Centre teams te verwijderen, vervolgens alle teams terug te zetten naar de standaard waarden (daar is volgens mij een optie voor) en vervolgens een Creation Centre team opnieuw downloaden.

Ik laat wel weten of dat gewerkt heeft.
dit heeft gewerkt.

Hij loopt nu niet meer vast bij het starten van een wedstrijd met het boosting team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hurp, binnen 15 minuten 2-0 achter (2 counters), 85e minuut 2-3 voor. Disconect tegenstander, maar ik krijg niet de 3 punten? :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit spel voor PC gekocht. Sinds paar dagen krijg ik een melding dat Opponent found.... daarna... \'connection to your opponent was lost. please restart searching again'.....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2011 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Ik ben op de Russische tour gegaan met mijn Ultimate team

http://www.ea.com/nl/voet...am/show-off#cNYnZML2bbzUI

Eto'o is een van de laatste spelers die ik hier nog aan wil toevoegen

[ Voor 4% gewijzigd door Nix_R op 05-10-2011 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

roy.ahuis schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:26:
[...]

???
Normaal in Nederland verdient de bestverdienende eredivisiespeler rond de 2 miljoen per jaar. Even terugrekenend is dat een weeksalaris van minder dan 40k de week. En 105 is niet voldoende? Lekker realistisch... althans, ik ga er vanuit dat jij met Twente speelt als je Fer hebt zien vertrekken.
Twente wordt gezien als directe rivaal dus kost het je allemaal wat meer. En de spelers schijnen een eigen mening te hebben en hij wou blijkbaar niet naar de landskampioen 8)7

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:28
Na een paar dagen FIFA 12 gespeeld te hebben kan ik voor mezelf wel concluderen dat ik dit deel weer een stuk beter vind dat het vorige. De nieuwe online 1vs1 gameplay zit goed in elkaar, een leuk concept dat men kan promoveren naar een hogere divisie en een bepaald aantal punten moet halen om er uberhaupt in te mogen blijven.

Het enige minpunt hieraan is dat men ook landen teams mag kiezen die vervolgens tegen clubs worden uitgeloot... dit zou men echt moeten aanpassen m.i.

Het valt me overigens wel enorm op dat het aantal "disconnects" van de tegenstander bijna niet meer voorkomt... in FIFA11 kapte de tegenstander het om de haverklap af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:17
Gisteren Stekelenburg gekocht.. voor 5400 punten.
Wat schiet die gozer ver uit, nu al 2 assist op zn naam haha

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Die vt die je van van een meter of 30/40 op iemands hoofd in de 16 legt gaan er voor mijn gevoel nog iets te makkelijk in. In fifa 11 werd deze tactiek al vaak 'misbruikt' en in 12 is dit eigenlijk niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ging gisteren erg slecht met mij online.
Kreeg veel doelpunten tegen.

Weet nog steeds niet welk team ik het fijnst vind, en welke tactiek.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnowRide schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:52:
[...]

niemand last van dit probleem?
even nog wat extra info:
Orrigineel
crossfire aan of uit maakt niet uit, doet het beide niet.
1 scherm of 2 schermen maakt ook niet uit!
Ik heb hetzelfde probleem gehad toen ik met FIWC stadium wou spelen. Grijs beeld en enkel spelers en doelen te zien. Heb jij het ook gehad met dit stadium of ook met andere stadiums.Nu lees ik wel dat het FIWC stadium enkel voor PS3 beschikbaar is maar toch komt het voor in de PC versie?? Maar werkt dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
iemand nog UT tips?

ik denk ik maak 1 gouden team waar ik later mee ga spelen...1 zilver team en 1 bronzen team...

Ga ik zoeken naar een zilveren cam uit de engelse divisie, staan er gewoon spelers op van +3000 coins....niet normaal......hoe kan je nou ooit een goed team opbouwen zonder dat je veel coins hebt.

Puur handelen, of juist veel spelen?

Wat zijn de minimale prijzen waarvoor je bijv, een speler te koop kunt zetten?
goud 300?
Zilver 200?
Bronze 150?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 13:29
demokert schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 08:37:
Het enige minpunt hieraan is dat men ook landen teams mag kiezen die vervolgens tegen clubs worden uitgeloot... dit zou men echt moeten aanpassen m.i.
Hoezo een minpunt? Blijft een spelletje natuurlijk he. Ik vind het juist wel leuk dat je landenteams kunt kiezen en dat ik dus af en toe ook met Nederland tegen Duitsland kom te spelen.

Ik erger me overigens wel rot aan het feit dat je regelmatig met dezelfde kleur shirts te spelen komt online en daar niets meer aan kunt veranderen. Dat daar niemand even over nagedacht heeft zeg.

[ Voor 18% gewijzigd door GoodspeeD op 05-10-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Wii4all schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:15:
Voornamelijk handelen, natuurlijk ook blijven spelen en soms geluk hebben. Zondag was ik op zoek naar een bepaalde zilveren 74 CAM. In de ochtend ging er 1 weg voor 5000 coins, wat ik natuurlijk veel te veel vond en 's middags kwam ik er 1 tegen met een buy now van 650. :D

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 05-10-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remyguys
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-03-2024
iemand nog UT tips?

ik denk ik maak 1 gouden team waar ik later mee ga spelen...1 zilver team en 1 bronzen team...

Ga ik zoeken naar een zilveren cam uit de engelse divisie, staan er gewoon spelers op van +3000 coins....niet normaal......hoe kan je nou ooit een goed team opbouwen zonder dat je veel coins hebt.

goud 300?
Zilver 200?
Bronze 150?
Keek je op FUT web app of op je console/pc?

Zelf heb ik gemerkt dat vanuit de consoles/pc veel meer staan voor lagere prijs.
Probeer dat desnoods is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 10:28
jezus echt voorzetten in ut is zooooo gaar! Ik schiet ballen zo het stadion uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
iemand nog UT tips?

goud 300?
Zilver 200?
Bronze 150?
Goud is niet waardevoller dan zilver
ZIlver is niet waardevoller dan brons
Bronzen kaartjes zitten een paar tussen die het duurste van spel zijn zelfde voor zilveren.

Het stomste wat je kunt doen is denken dat gouden wat waard zijn. Alleen de goede gouden, netzoals de goede zilveren etc. Je kan beter een zilveren speler hebben van 1 puntje minder dan een goude speler. Je kan ziekelijk rijk worden met traden. De rest mag je lekker zelf uitvinden.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dat begrijp ik ik bedoelde ook de standaard prijs voor een basis gouden kaartje?
Laten we zeggen een italiaanse middenvelder met algemene stats rond de 80 niet met een 442 opstelling zeg maar.

Ik snap ook wel dat je voor sommige silver spelers veel meer moet ophoesten vanwege de stats.

[ Voor 6% gewijzigd door Wii4all op 05-10-2011 13:09 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds last van problemen in FUT na het spelen van een match, disconnectie etc iemand enig idee wanneer dit verholpen gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:28:
Ik heb nog steeds last van problemen in FUT na het spelen van een match, disconnectie etc iemand enig idee wanneer dit verholpen gaat worden?
Heb ook precies hetzelfde probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:24

nexhil

BAM!

EA kennende met fifa 2013 en dan introduceren ze gelijk 29 nieuwe problemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@hierboven lol ;)

Daar zijn ze nog mee bezig geloof ik zie ook het ea forum.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch

Roytoch

Nietes

Is het iemand in manager mode al gelukt een jeugdspeler uit de youth academy een contract te geven voor het eerste elftal? En wat kostte dat? Mijn jeugdspelers willen gigantische bedragen verdienen :(

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roy.ahuis schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:32:
Is het iemand in manager mode al gelukt een jeugdspeler uit de youth academy een contract te geven voor het eerste elftal? En wat kostte dat? Mijn jeugdspelers willen gigantische bedragen verdienen :(
Geen enkel probleem zelfs, speel zelf met ajax en heb inmiddels zo'n 10a 12 jeugdspelers een contract gegeven. Meestal hoef ik ook niet meer te betalen dan de standaard 1000 aan salaris. Ik kijk altijd naar wat mij wordt aangeraden om te betalen. Dit betaal ik dan ook en tot nu toe is elke speler akkoord gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen die last hebben van lagg (stuttering) tijdens het spelen van clubs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van stuttering heb ik regelmatig last, en het gebeurt ook nog vaak dat ik of een van mijn teamgenoten worden gedisconnect midden in een pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de verbinding is weer eens weggevallen na de wedstrijd. het zal ook eens niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 10:28
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:51:
de verbinding is weer eens weggevallen na de wedstrijd. het zal ook eens niet..
zo heb ik gisteren ook 4 matches verloren:( zelfs een wedstrijd die ik met 14-0 won xD

[ Voor 8% gewijzigd door Xenophoben op 05-10-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:56
Even wat anders, ik overweeg fifa12 te gaan kopen. Voorheen kocht ik meestal het spel van een jaar terug.. ik loop dus elk jaar achter de feiten aan, maar omdat ik zoveel positieve dingen gelezen heb over 12 en het ziet er gewoon weer een stuk beter uit. Maar de savegames van fifa10 zouden die ook nog ingelezen kunnen worden bij 12? anders kan ik weer opnieuw beginnen met mijn seizoen enzo en daar heb ik weinig zin in.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:48:
Van stuttering heb ik regelmatig last, en het gebeurt ook nog vaak dat ik of een van mijn teamgenoten worden gedisconnect midden in een pot.
Was vorig jaar ook al met fifa 11. Toen was het opgelost met 1 update. Hopelijk dit jaar weer....en zsm aub. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:38
loewie1984 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:57:
Even wat anders, ik overweeg fifa12 te gaan kopen. Voorheen kocht ik meestal het spel van een jaar terug.. ik loop dus elk jaar achter de feiten aan, maar omdat ik zoveel positieve dingen gelezen heb over 12 en het ziet er gewoon weer een stuk beter uit. Maar de savegames van fifa10 zouden die ook nog ingelezen kunnen worden bij 12? anders kan ik weer opnieuw beginnen met mijn seizoen enzo en daar heb ik weinig zin in.
Natuurlijk kan dat niet. De spelers database en zoveel andere dingen zijn veranderd, dus nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:36
Ik heb hier een fix voor gevonden! Heb er een hele tijd last van gehad maar heb nu al 7 toernooien gewonnen!

Verander voor het begin van een match alle custom tactics die er staan in "(je teamnaam) default". Dit dus in het menutje waar normaal counterattack, swap wings etc staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:58:
Was vorig jaar ook al met fifa 11. Toen was het opgelost met 1 update. Hopelijk dit jaar weer....en zsm aub. :+
Vorig jaar is het voor mij nooit echt opgelost, het stotteren was inderdaad wel weg. Maar nog steeds regelmatig lag of disconnect met EA server. Dit is het hele jaar door geweest tot 3 weken terug nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Laatst online: 15-01 14:03
Ik wou wat nieuwe chants instellen in fifa, nou las ik dat dat met een audio cd moet gebeuren. Dus ik maak een audio cd met al die chants, doe de cd in mijn xbox maar nou kan ik ze nog steeds niet rippen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remyguys
revertive schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:07:
Ik wou wat nieuwe chants instellen in fifa, nou las ik dat dat met een audio cd moet gebeuren. Dus ik maak een audio cd met al die chants, doe de cd in mijn xbox maar nou kan ik ze nog steeds niet rippen :s
Ze moeten een bepaalde filesoort zijn, volgens mij was dit .wav
niet 100% zeker

[ Voor 3% gewijzigd door remyguys op 05-10-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Laatst online: 15-01 14:03
remyguys schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:19:
[...]

niet 100% zeker
Ik zal nog wel ff verder zoeken, ik dacht lekker makkelijk te doen door ze in WMP te gooien en hem te laten branden maar dat werkt dus niet zo maar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remyguys
revertive schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:44:
[...]

Ik zal nog wel ff verder zoeken, ik dacht lekker makkelijk te doen door ze in WMP te gooien en hem te laten branden maar dat werkt dus niet zo maar >:)
Helaas :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

revertive schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:44:
Als je ze in WMP brand wordt de cd niet gefinalized en werken ze niet op de xbox360.
Brand ze daarom met Nero of een ander modern brandprogramma. Had precies hetzelfde probleem na branden via WMP vervolgens brand ik ze met Nero en werkt alles prima.

Je moet inderdaad wel branden als Audio-CD al je mp3 bestanden worden dan automatisch omgezet naar .wav

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-09 20:57
Ik heb nu net voor de gezondheid van de controllers van mijn broertje de ps3 maar uitgezet... Was tegen een vriend een friendly match aan het doen. Het begon heel goed, twee keer gewonnen met goed voetbal lekker passen en open draaien enzo. Potjes daarna wordt hij geleidelijk aan beter. Wat gelijke spelen en ineens gaan mijn spelers raar doen.

Ik draag ze op om te spelen, gaan ze rennen. Ik draag ze op om te gaan rennen, blijven ze stil staan. Hij was zo fel dat het gewoon elke keer balverlies was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:00
Wat doe je met de bronzen spelers in FUT die je niet kwijt kunt raken gewoon quick sell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 21:56
Misschien dat iemand mij kan helpen.

Ik heb wat jeugdspelers van Ajax gemaakt zodat ik deze in mijn carrière kan gebruiken. Deze 3 spelers zijn allemaal tussen de 16 en de 18 en hooguit 66 ALG. Helaas als ik een nieuwe managers mode start zitten deze spelers niet bij mijn selectie. Via transfers zijn ze ook niet te vinden. Ik dacht eerst dat het kwam omdat mijn selectie al een limiet had bereikt wat betreft het aantal spelers, maar ook als ik 3 andere spelers naar "vrije spelers" stuur voordat ik 'n managers mode start zitten zij er wel bij en mijn gecreëerde spelers niet.

Ik begrijp best dat EA wil tegen gaan dat mensen allemaal supersterren maken, maar ik kan me herinneren dat het vorig jaar wel kon om spelers zelf te maken en die dan bij je favoriete club onder te brengen voordat je aan je nieuwe carrière begon.

Doe ik iets verkeerd of is het dit jaar onmogelijk? Zo ja, dan ben ik zeer teleurgesteld in EA, aangezien ze niet echt de juiste keuzes maken wat betreft de jeugdspelers en de managers mode sowieso al wat pover is als het gaat om customizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberya
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 17:30
Gait schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:01:
Wat doe je met de bronzen spelers in FUT die je niet kwijt kunt raken gewoon quick sell?
dat doe ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gait schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:01:
Ja, of wellicht dat je hem bij je reserves kan doen of voor een tweede squad.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JP_Frost schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:12:
Misschien dat iemand mij kan helpen.

Ik heb wat jeugdspelers van Ajax gemaakt zodat ik deze in mijn carrière kan gebruiken. Deze 3 spelers zijn allemaal tussen de 16 en de 18 en hooguit 66 ALG. Helaas als ik een nieuwe managers mode start zitten deze spelers niet bij mijn selectie. Via transfers zijn ze ook niet te vinden. Ik dacht eerst dat het kwam omdat mijn selectie al een limiet had bereikt wat betreft het aantal spelers, maar ook als ik 3 andere spelers naar "vrije spelers" stuur voordat ik 'n managers mode start zitten zij er wel bij en mijn gecreëerde spelers niet.

Ik begrijp best dat EA wil tegen gaan dat mensen allemaal supersterren maken, maar ik kan me herinneren dat het vorig jaar wel kon om spelers zelf te maken en die dan bij je favoriete club onder te brengen voordat je aan je nieuwe carrière begon.

Doe ik iets verkeerd of is het dit jaar onmogelijk? Zo ja, dan ben ik zeer teleurgesteld in EA, aangezien ze niet echt de juiste keuzes maken wat betreft de jeugdspelers en de managers mode sowieso al wat pover is als het gaat om customizing.
Met een nieuwe manager mode starten, bedoel je dan echt opnieuw beginnen vanaf 0. Of bedoel je een nieuw seizoen door je contract te verlengen. Als je namelijk je contract verlengt dan zitten ze er gewoon nog bij. Als je een nieuwe manager mode begint dan zitten ze er natuurlijk niet bij maar dit lijkt me ook meer dan logisch.

Jeugdspelers zijn geen gecreëerde spelers en zullen daarom enkel in de al gestarte manager mode aanwezig zijn.

Verder kun je wel gecreëerde spelers die je zelf maakt dmv create player laten meedoen in carreer, je moet dan bij het starten van manager mode kiezen tussen. Download Latest Squad of Costum Squad waarbij je dus voor de laatste optie kiest.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Laatst online: 18:59
Waar slaat het trouwens op bij speler/manager mode, dat je na een jaar alleen maar aanbiedingen voor manager krijgt? 8)7 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Laatst online: 31-08 18:56
remyguys schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:19:
[...]

niet 100% zeker
Op mijn PS3 heb ik gewoon mp3's staan op de HD, en deze kan ik selecteren :)

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
tiswat schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:48:
Waar slaat het trouwens op bij speler/manager mode, dat je na een jaar alleen maar aanbiedingen voor manager krijgt? 8)7 8)7 |:(
Pretty anoying idd.. Ik heb nog nooit een managerscontract daarna geaccepteerd dus weet ook niet wat er dan gebeurd. Blijft je 'speler' achter en ga je als manager door of is je prof ineens foetsie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Je stopt als speler en gaat door als alleen manager :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiswat schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:48:
Ik kan gewoon kiezen, standaard staat hij inderdaad op manager maar ik kan ook player manager kiezen of een andere club die mij een aanbieding doet. Zit nu in mijn 2e seizoen bij ajax als Player Manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
L1nt schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:58:
Je stopt als speler en gaat door als alleen manager :)
hmm balen.. heb nu mijn prof als speler/manager bij West Ham. De intentie was om ook eens een leuke 'transfer' te maken als speler/manager maar dat gaat dus niet gebeuren.. :X

Edit:
Kan dus toch.. :)

[ Voor 4% gewijzigd door m4yall op 05-10-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Laatst online: 18:59
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:04:
[...]

Ik kan gewoon kiezen, standaard staat hij inderdaad op manager maar ik kan ook player manager kiezen of een andere club die mij een aanbieding doet. Zit nu in mijn 2e seizoen bij ajax als Player Manager.
Ja maar je kunt niet naar een andere club als speler/manager, dat is het probleem. Gewoon echt dom dat ze het zo hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Je kunt je prof toch gewoon aan een andere club toekennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop maar dat er snel een update uitkomt want ik word echt schijtziek van het disconnecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Vanmiddag ook maar FIFA 12 opgepikt. Vind vooral het nieuwe verdedigen wennen, voor zover iets me opviel die paar potjes. Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie? Vind dat met de jaren nog wel eens veranderen bij verschillende delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch

Roytoch

Nietes

afca020 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:56:
Vanmiddag ook maar FIFA 12 opgepikt. Vind vooral het nieuwe verdedigen wennen, voor zover iets me opviel die paar potjes. Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie? Vind dat met de jaren nog wel eens veranderen bij verschillende delen.
Prof, net als in 11, maar het is moeilijker geworden - eigenlijk is het nu TE moeilijk. Dus ja, de moeilijkheidsgraad is, imho, gewijzigd tov vorige jaren.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Hey Aslan, hoe staat het met de "GK (ab)users"? Kom je die onderhand niet erg vaak tegen in divisie 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:00
Heeft iemand enig idee hoe ik hier van mijn Xbox profiel naar PS profiel kan wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Wat ik jammer vind van fifa12 is dat fifa berekent wie het sterkste team heeft en niet wie de beste speler is.
Ik krijg constant 10 tot 15 scoor kansen maar bij mij moet het altijd op de paal de lat of naast de goal en dan krijgt het andere team de gouden 10 minuten en dan scoren ze 2x uit het niets (onhoudbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nix_R schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 01:23:
Wat ik jammer vind van fifa12 is dat fifa berekent wie het sterkste team heeft en niet wie de beste speler is.
Ik krijg constant 10 tot 15 scoor kansen maar bij mij moet het altijd op de paal de lat of naast de goal en dan krijgt het andere team de gouden 10 minuten en dan scoren ze 2x uit het niets (onhoudbaar)
Dat de tegenstander in de laatste 10-15min zeer sterk is en dan vaak scoort heb ik inderdaad ook gemerkt.
Maar wat betreft je eigen kansen ligt het helemaal aan je zelf. Ik mis maar heel weinig, soms heeft de keeper hem goed maar anders gaat hij gewoon het doel in. Paal of lat gebeurt mij zelden en af en toe over als ik te hard de schiet knop indruk.

Het enige probleem bij mij is door de defensie van de tegenstander heen breken maar als ik er doorheen ben heb ik geen moeite met scoren. (speel overigens op prof)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Vind divisie 7 echt lastig. Verlies bijna alles nu.

Speelde gister nog tegen een vriend. Afstandschoten zijn echt bijna altijd goals met Lampard, Rooney, Gerrard.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er misschien al ergens een lijst gesignaleerd met daarin uitleg hoe je sommige accomplishments moet of kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:24:
Is er misschien al ergens een lijst gesignaleerd met daarin uitleg hoe je sommige accomplishments moet of kan halen?
op youtube hadden een paar gasten een kanaal met filmpjes van alle accomplishments, misschien dit jaar weer.

hier een voorbeeldje:
YouTube: How to boost your Fifa 12 & Fifa 11 Virtual Pro Accomplishments Guide w/Commentary - YouTube

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Nix_R schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 01:23:
Dit zit er al 10 jaar in toch? Erg frustrerend altijd. Overigens is fifa juist het spel waarbij het wel om de individuele speler gaat ipv het team.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Ik lees hier vanalles over nieuwe contraten etc in de career modus, maar wanneer krijg je die?
Ik ben nu ongeveer op de helft met Ajax (als team, speel ook als "mezelf") maar heb hier nog nooit iets van gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Grappig en jammer dat de keeper nog steeds geen hoge terugspeelballen tegenhoudt. Bij de aftrap een loeier terug op de keeper is nog vaak een eigen doelpunt waarbij de keeper niets doet al krijgt hij de bal bijna in z'n gezicht. Lijkt erop dat keepers niet kunnen koppen in Fifa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Wat baal ik onwijs van fifa 12...

dat verdedigen is zo dom uitgewerkt... potjes online zijn gewoon niet leuk meer hierdoor...

Heb bijna elke wedstrijd een pingel tegen omdat ik te laat instap... zo dom want ik maak geen eens een sliding...

ze hebben de game naar mijn mening volledig verkracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
dat verdedigen is gewoon een beetje wennen, oefening baart kust.

het verdedigen is lastig(er) geworden maar het spel is zeker niet "verkracht" imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Jedi Geub schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:17:
Wat baal ik onwijs van fifa 12...

dat verdedigen is zo dom uitgewerkt... potjes online zijn gewoon niet leuk meer hierdoor...

Heb bijna elke wedstrijd een pingel tegen omdat ik te laat instap... zo dom want ik maak geen eens een sliding...

ze hebben de game naar mijn mening volledig verkracht
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen. Eerst geef je het nieuwe systeem de schuld, maar vervolgens ligt het aan jezelf omdat jij te laat instapt. Stap eens een fractie eerder in en je zult zien dat het systeem ineens weer maagdelijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:24:
Heb je een specifieke nodig? Dan stel de vraag maar hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

psvjw schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:24:
[...]

Je spreekt jezelf behoorlijk tegen. Eerst geef je het nieuwe systeem de schuld, maar vervolgens ligt het aan jezelf omdat jij te laat instapt. Stap eens een fractie eerder in en je zult zien dat het systeem ineens weer maagdelijk is ;)
houd toch op... is gewoon overdreven uitgewerkt om die crappy impact engine te laten zien... alsof tegenwoordig alles een strafschop is...

en dan heb ik het nog geen eens over de ai van de spelers... fifa 12 is gewoon een baggergame en al die fanboys hier sluiten daarvoor hun oogjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remyguys
Vind fifa 12 een goeie game, alleen soms wordt ik wel gek van het afkappen van de AI(computer)
Elke tegenstander kan je er wel uit dollen xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Jedi Geub schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:26:
[...]

houd toch op... is gewoon overdreven uitgewerkt om die crappy impact engine te laten zien... alsof tegenwoordig alles een strafschop is...

en dan heb ik het nog geen eens over de ai van de spelers... fifa 12 is gewoon een baggergame en al die fanboys hier sluiten daarvoor hun oogjes...
Als je het zo'n baggerspel vind, speel het dan niet meer,
ik (wij) sluit(en) mijn (onze) ogen niet voor de "fouten"in het spel maar proberen te leren er mee om te gaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remyguys
dragoncry schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:37:
[...]

ik (wij) sluit(en) mijn (onze) ogen niet voor de "fouten"in het spel maar proberen te leren er mee om te gaan O-)
Jij engel :D, mja Agree d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
remyguys schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:31:
Vind fifa 12 een goeie game, alleen soms wordt ik wel gek van het afkappen van de AI(computer)
Elke tegenstander kan je er wel uit dollen xd
ja of een rechtsbuiten die helemaal terug naar het midden van de eigen helft loop.. best irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
El_V schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:50:
[...]

ja of een rechtsbuiten die helemaal terug naar het midden van de eigen helft loop.. best irritant
Zit er bij team instellingen niet iets om de spelers meer op hun "plaats" te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragoncry schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:05:
Zit er bij team instellingen niet iets om de spelers meer op hun "plaats" te houden?
Het gaat om de AI van de tegenstander/CPU niet om de eigen spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
waarom moet ik dat instellen? de AI zuigt gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:08:
[...]

Het gaat om de AI van de tegenstander/CPU niet om de eigen spelers.
Ah ok, kun je deze eigenschap niet in je voordeel laten werken dan?
Wetende dat de AI op deze manier werkt maakt het mogelijk dit uit te buiten.

Of zie ik het nu volledig verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
[...]

Veel plezier met PES! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
dragoncry schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:18:
[...]

Ah ok, kun je deze eigenschap niet in je voordeel laten werken dan?
Wetende dat de AI op deze manier werkt maakt het mogelijk dit uit te buiten.

Of zie ik het nu volledig verkeerd?
wat is daar nu leuk aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Een beetje creatief denken..
Als alles perfect zou zijn aan de AI word winnen onmogelijk, en dan daarbij
als ik een fout maak met verdedigen maakt de AI daar ook gebruik van,
Beetje oog om oog, tand om tand.

Je speet toch om te winnen? >:) en vind je het te makkelijk worden om te winnen zet je gewoon de moeilijkheidsgraad een tandje omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:13
Voor de mensen die moeite hebben met voorzetten:

Zet je draadloze controller instellingen bij voorzetten van semi naar CPU-hulp.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[...]

Afbeeldingslocatie: http://i.qkme.me/eb6.jpg

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
! Dolf is rechtvaardig !
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/usericons/64272/Ava1.gif

d:)b :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:30

Satom

Verzamel ervaringen

dragoncry schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:37:
[...]

O-)

Zit nog met een vraagje over FUT, hoe worden jullie je Bronzen spelers kwijt? Ik dacht dat ik daar een beetje mee kon verdienen, maar raak ze niet kwijt.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Vliegtuig02 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:07:
[...]
O-)

Zit nog met een vraagje over FUT, hoe worden jullie je Bronzen spelers kwijt? Ik dacht dat ik daar een beetje mee kon verdienen, maar raak ze niet kwijt.. :?
Ze zijn volgens mij niet zoveel waard, een stuk terug in het topic zijn er mensen die praten over spelers die ze niet kwijt raken, ze gooien deze in de "snelle verkoop".
Het levert minder munten op maar je bent ze dan wel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Op zich ben ik best tevreden met FIFA 12.

Moet nog flink wennen aan het verdedigen, maar dat komt wel.

Een punt waar ik me erg aan irriteer is (het gebrek aan) intelligentie van de CPU bestuurde medespelers. Ze lopen nooit diep. In FIFA 11 kwamen bijna al mijn goals voor uit steekpassjes vanuit het middenveld (vaak op een buitenspeler die dan naar binnen trekt of voorzet). Dit wordt ook besproken in de vergelijkingsreview tussen FIFA en PES van tweakers.net.

Kan ik hier iets aan doen? De enige manier die ik nu kan vinden is saai rondspelen en hopen dat ik een verdediger voorbij loop - of een counter waarbij de verdediging van de tegenstander uit positie is.

Ik weet dat ik met L1/LB de speler die de pass verstuurt diep kan laten gaan. Maar ik wil ook eens een random vrijloop actie zien van een buitenspeler/CAM/spits zonder dat ik eerst de bal daar naartoe moet spelen terwijl hij in de dekking staat.

Hoop dat mensen mijn issue een beetje begrijpen en hier al oplossingen voor hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbio85 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:14:
Op zich ben ik best tevreden met FIFA 12.

Moet nog flink wennen aan het verdedigen, maar dat komt wel.

Een punt waar ik me erg aan irriteer is (het gebrek aan) intelligentie van de CPU bestuurde medespelers. Ze lopen nooit diep. In FIFA 11 kwamen bijna al mijn goals voor uit steekpassjes vanuit het middenveld (vaak op een buitenspeler die dan naar binnen trekt of voorzet). Dit wordt ook besproken in de vergelijkingsreview tussen FIFA en PES van tweakers.net.

Kan ik hier iets aan doen? De enige manier die ik nu kan vinden is saai rondspelen en hopen dat ik een verdediger voorbij loop - of een counter waarbij de verdediging van de tegenstander uit positie is.

Ik weet dat ik met L1/LB de speler die de pass verstuurt diep kan laten gaan. Maar ik wil ook eens een random vrijloop actie zien van een buitenspeler/CAM/spits zonder dat ik eerst de bal daar naartoe moet spelen terwijl hij in de dekking staat.

Hoop dat mensen mijn issue een beetje begrijpen en hier al oplossingen voor hebben O-)
Volgens mij is er haast geen andere manier. Ik gebruik vrij veel de L1 functie ook al paas ik niet naar de persoon die wegrent. Heb je weer wat meer ruimte. Gewoon flink blijven tikken en erlangs passeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mijn Virtueel Pro stats gaan niet mee in Career mode lijkt 't wel. Buiten Career mode (Manager) zijn m'n VP stats nu 73, maar als ik in Career mode met Ajax speel (waarbij mijn VP ook zit), zijn de stats nog steeds 71.

Is dit een bug? Of heeft het een reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:41:
[...]

Volgens mij is er haast geen andere manier. Ik gebruik vrij veel de L1 functie ook al paas ik niet naar de persoon die wegrent. Heb je weer wat meer ruimte. Gewoon flink blijven tikken en erlangs passeren.
Ik heb hier ook last van, maar in Fifa 11 ging het gewoon onrealistisch makkelijk.
Nu worden de spelers(zoals in het echt) gewoon beter gedekt. Wat dus weer met realisme te maken heeft.
Pagina: 1 ... 20 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.