Dubbel of triple klik op de voorzetknop.
pff ben nu op de helft van het seizoen nu komt strootman in een keer wil per direct weg. leuk heb ik de speler een half jaar ? iemand tips om dit te voorkomen.
Ik snap er niets van.kaat17 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 22:14:
Heeft iemand al op de PC versie, eigen chants werkend gekregen?
Ik heb veel chants van de eredivisie.
Nu heb ik bijvoorbeeld, de goal tune van ADO Den Haag als mp3.
Die heb ik opgeslagen als .m3u bestand.
De .mp3 + .m3u heb ik in de folder 'mijn muziek' gegooid en nu kijk ik dus in het spel, bij 'mijn audio' en daar staat de aangemaakte playlist niet tussen.
Vandaag Fifa weer opgestart, proberen die chants werkend te krijgen.
Kijk ik bij 'mijn audio', staat daar ineens de 'ADO Den Haag Goaltune'!!!
Ik denk van, eindelijk het werkt, toch?
Toen heb ik de 'ADO Den Haag Openingstune' opgeslagen als .mp3 en .m3u en in dezelfde map als de 'ADO Den Haag Goaltune' gegooid.
Start ik weer Fifa op, staat de 'ADO Den Haag Openingstune' er niet tussen???
De 'Goaltune' staat er nog wel, daar is niets mee gebeurt.
Ik vind het echt vreemd.
Is er niemand bezig met het installeren van chants op de PC?
Na vier dagen FIFA 12 op de PS3 valt het volgende me op:
- Op Wereldklasse is de CPU wel erg sterk geworden. Voorbeeld: de snelste speler van Barcalona, Real, Manchester worden er gewoon makkelijk uitgelopen door VVV spelers (beide zonder bal);
- Na een goal wordt vaak de vreudgdedans niet afgemaakt (3 seconden), je kan soms amper zien welke vreugdedans je doet (kijk dat de computer het 'half uur' rondlopen en dan de robot afbreekt begrijp ik, dit was online ook altijd irritant);
- Afstandschoten zijn weer mogelijk, en niet bovenmenselijk moelijk zoals in FIFA 11 het geval was;
Graphics zijn toch wel weer wat verbeterd; - Ik mis echt een moelijkheidsgraad. Op Semi-Pro is het niet moeilijk, en Professioneel is al keer vier moeilijker en Wereldklasse is niet te doen als je een normaal team (drie of vier sterren) tegen normale tegenstanders (drie of vier sterren speelt). Ik best vaak even snel 15 minuten over voor een potje tegen de CPU, maar ik mis echt de moeilijkheidsgraad ertussen (zeker nu ik nog niet 100% getrained ben op het nieuwe verdedigen).
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Bij mij werkt het, ik heb wat tunes van Ajax in mijn game gegooid. Een mapje 'Fifa 12' aangemaakt in de muziek folder, daar een mapje met 'Ajax' en daarin de mp3's en de playlists. Ik heb nu een playlist voor goals, publiek tijdens game en eentje voor de opkomst. Gaat allemaal goed en brengt een hele hoop sfeer met zich mee!
ik heb vrienden die met 17-0 winnen met op wereldklasse, maar mij lukt het ook niet, wss hebben ze wat instellingen veranderd zoals schotkracht (hierboven genoemd) dat maakt het allemaal een stukje makkelijker natuurlijkJumpman schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:22:
Na vier dagen FIFA 12 op de PS3 valt het volgende me op:
- Op Wereldklasse is de CPU wel erg sterk geworden. Voorbeeld: de snelste speler van Barcalona, Real, Manchester worden er gewoon makkelijk uitgelopen door VVV spelers (beide zonder bal);
- Na een goal wordt vaak de vreudgdedans niet afgemaakt (3 seconden), je kan soms amper zien welke vreugdedans je doet (kijk dat de computer het 'half uur' rondlopen en dan de robot afbreekt begrijp ik, dit was online ook altijd irritant);
- Afstandschoten zijn weer mogelijk, en niet bovenmenselijk moelijk zoals in FIFA 11 het geval was;
Graphics zijn toch wel weer wat verbeterd;- Ik mis echt een moelijkheidsgraad. Op Semi-Pro is het niet moeilijk, en Professioneel is al keer vier moeilijker en Wereldklasse is niet te doen als je een normaal team (drie of vier sterren) tegen normale tegenstanders (drie of vier sterren speelt). Ik best vaak even snel 15 minuten over voor een potje tegen de CPU, maar ik mis echt de moeilijkheidsgraad ertussen (zeker nu ik nog niet 100% getrained ben op het nieuwe verdedigen).
Ik heb niets veranderd aan de standaard instellingen, en het is behoorlijk pittig. In FIFA 11 kon ik met enige zekerheid winnen met een normaal team tegen een topper.
De potten tot nog toe of verlies, veel gelijkspel met penalty's uiteindelijk (die dan wel te winnen zijn).
De potten tot nog toe of verlies, veel gelijkspel met penalty's uiteindelijk (die dan wel te winnen zijn).
[ Voor 143% gewijzigd door Jumpman op 03-10-2011 19:32 ]
ja idd, dat heb ik dus ookJumpman schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:30:
Ik heb niets veranderd aan de standaard instellingen, en het is behoorlijk pittig.
Klopt.bloodyus schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:48:
[...]
Ik ben het hier wel mee eens hoor.. Ook als je de tutorial gedaan hebt, het is gewoon anatomisch onmogelijk om te verdedigen, te rennen, af te dekken en dan ook nog de tweede man aan te roepen..
In FIFA11 was het gewoon R(1 of 2) voor rennen, L(1 of 2) voor afdekken, vierkantje voor afdekken en dan R voor 2e man aanroepen. Mijn verdediging was ondoordringbaar.
Nu moet ik haast mijn neus gebruiken om op L, R, kruisje en dan nog (getimed) op vierkantje te kunnen drukken voor een staande tackle..
Niet te doen, niet onder de knie te krijgen, en niet leuk. Terug naar schroot met dit kutspel!
Ik sta nu in UT gewoon 3-0-15 aaaaaaaaaaaaaaaaaaargh. Blijkbaar heb je tegenwoordig eerst 100 'normale' potjes tegen de CPU nodig om het verdedigen onder de knie te krijgen.
[ Voor 8% gewijzigd door Bobmeister op 03-10-2011 20:10 ]
Verwijderd
boerrigter hebben ze goed verneukt heaGerbenKwakkel schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:00:
Bij mij gaat het ook steeds beter op pro. Doe carriere met Ajax, voorbereiding liep slecht maar daarna ging het beter. Van Heerenveen verloren 0-1 terwijl ik wel met 0-7 had kunnen verliezen, vervolgens gewonnen van NEC met 3-1, en daarna gewonnen van Vitesse met 3-2, dus gaat wel beter. Kwam erachter dat afstandsschoten veel beter gaan dan in FIFA 11.
Lukoki en Serero heerlijke snelle jochies in't veld. En met de Jong achter de aanvallers heerlijk van afstand schieten gaat echt super goed.
hm speler schiet en valt penalty lool elke fifa heeft zo zijn ergelijke punten vraag me af of speller nog wel getest worden tegenwoordig.
[quote]bloodyus schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:53:
[...]
En dan niet te beginnen over hoge voorzetten vanaf de flanken.. In de vorige versie was ik gewend om een hoge voorzet te richten met de loopstick.
Dus ik FIFA12 ook zo spelen, maar elke, echt elke bal vliegt semi rechtdoor de tribune in..
Bij instellingen ondersteuning voor de voorzetten aanzetten op semi of geheel automatisch.
Dan werkt het wat dat betreft geheel zoals in Fifa 11
[...]
En dan niet te beginnen over hoge voorzetten vanaf de flanken.. In de vorige versie was ik gewend om een hoge voorzet te richten met de loopstick.
Dus ik FIFA12 ook zo spelen, maar elke, echt elke bal vliegt semi rechtdoor de tribune in..
Bij instellingen ondersteuning voor de voorzetten aanzetten op semi of geheel automatisch.
Dan werkt het wat dat betreft geheel zoals in Fifa 11
Waar hebben jullie trouwens al jullie instellingen op? (CPU hulp voor ...)
Verwijderd
standaardAwsom schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:39:
Waar hebben jullie trouwens al jullie instellingen op? (CPU hulp voor ...)
Oplossing heeft voor mij ook niet gewerkt, als ik hun in de standaard opstelling laat spelen en ze gaan in de tweede helft wisselen loopt hij nog steeds vast.psvjw schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 09:55:
[...]
Bedankt voor je reactie.
Ik had het boosting team idd verwijderd. Toen ff een ander boosting team gedownload. Niets aangepast en hetzelfde probleem. Maar je hebt me wel op een idee gebracht.
Wat ik vanavond ga proberen, is om alle Creation Centre teams te verwijderen, vervolgens alle teams terug te zetten naar de standaard waarden (daar is volgens mij een optie voor) en vervolgens een Creation Centre team opnieuw downloaden.
Ik laat wel weten of dat gewerkt heeft.
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Verwijderd
Yeah, ik heb de titel te pakken met twente. Was een spannende strijd met Ajax. Vanavond bekerfinale spelen, daarna hopen op mooi contract.
EDIT: Straks ook eens proberen schotkracht op 60 te zetten. Misschien 1 keer op 100 in een oefenwedstrijd, zou de keeper dan een hoofd/hand/bal blessure krijgen?
EDIT: Straks ook eens proberen schotkracht op 60 te zetten. Misschien 1 keer op 100 in een oefenwedstrijd, zou de keeper dan een hoofd/hand/bal blessure krijgen?
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2011 21:04 ]
Verwijderd
jaVerwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:59:
Yeah, ik heb de titel te pakken met twente. Was een spannende strijd met Ajax. Vanavond bekerfinale spelen, daarna hopen op mooi contract.
Verwijderd
Hebben jullie de PC-versie of spelen jullie op Xbox of Playsation?
Ik heb namelijk de PC-versie en kan die van geen kanten installeren. Origin is een echte ramp.
Schandalig dat ik 45 euo betaal voor een game die niet werkt!
Ik heb namelijk de PC-versie en kan die van geen kanten installeren. Origin is een echte ramp.
Schandalig dat ik 45 euo betaal voor een game die niet werkt!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2011 21:38 ]
PC pre-order via Origin en deze werkt vanaf het begin perfect.Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:36:
Hebben jullie de PC-versie of spelen jullie op Xbox of Playsation?
Alleen de verbinding met de Fifa Ultimate Team server valt soms weg.
Ik wou net zeggen, het enige wat je hoeft te doen is de code in te geven bij Origin, daarna download en installeert hij het spel zelf.
Ik heb ook nog steeds last van de kloof tussen semi en pro, semi win ik vaak met 4 a 5 - 0. Pro verlies ik dan weer met 3 a 4 - 0. Dus beetje jammer. Het verdedigen gaat wel steeds weer iets beter gelukkig. Ook het passen wat ik nu op semi heb staan gaat steeds beter. Goed veel oefenen nog in ieder geval.
Ik heb ook nog steeds last van de kloof tussen semi en pro, semi win ik vaak met 4 a 5 - 0. Pro verlies ik dan weer met 3 a 4 - 0. Dus beetje jammer. Het verdedigen gaat wel steeds weer iets beter gelukkig. Ook het passen wat ik nu op semi heb staan gaat steeds beter. Goed veel oefenen nog in ieder geval.
Verwijderd
Heb de code reeds ingevoerd en gisteren kon ik alles perfect installeren maar niet spelen. Het spel wou niet opstarten. Ik heb/had een probleem met de controle van de releasedatum. Telkens ik het spel wilde starten gebeurde er een Release Controle (Sony DADC Austria AG).
Ik heb die ook (pre-order) op DVD en heb alles opnieuw geïnstalleerd maar nu geeft hij een foutmelding.
Error: A redistributable package (DirectX) was not installed successfully.
Setup cannot continue. (-9).
Wat kan/moet ik nu doen?
Ik heb die ook (pre-order) op DVD en heb alles opnieuw geïnstalleerd maar nu geeft hij een foutmelding.
Error: A redistributable package (DirectX) was not installed successfully.
Setup cannot continue. (-9).
Wat kan/moet ik nu doen?
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2011 21:51 ]
Probeer eens een nieuwe DirectX te installeren, staat waarschijnlijk op de CD ook nog eentje, maar je kan denk ik ook een nieuwe downloaden van microsoft. Hier.
Ik snap er niks van, carrière gestart voor het weekend op Wereldklasse met Real Madrid in het begin was het wat moeizaam. Won niet altijd, maar na een paar wedstrijden won ik zelfs van Barcelona en de andere grotere clubs. Vervolgens sinds zaterdag is het ineens geen doen meer, verloor alles zelfs van de ploegen die onderaan staan. M'n seizoen vandaag afgemaakt op Professioneel dit ging weer heel simpel. Uiteindelijk 11de geworden.
Nu speelde ik een oefenwedstrijd buiten de carrière om weer op wereldklasse tegen Barcelona en ik win hem gewoon. Zit er een bug in? Hebben meer mensen hier last van? Morgen start ik maar weer een nieuwe carrière om te kijken of het weer gebeurd.
Nu speelde ik een oefenwedstrijd buiten de carrière om weer op wereldklasse tegen Barcelona en ik win hem gewoon. Zit er een bug in? Hebben meer mensen hier last van? Morgen start ik maar weer een nieuwe carrière om te kijken of het weer gebeurd.
Verwijderd
Het probleem blijft hetzelfde. Ik kan mijn code (serienummer) niet meer ingeven omdat die reeds is verzilverd.Infinchible schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:06:
Probeer eens een nieuwe DirectX te installeren, staat waarschijnlijk op de CD ook nog eentje, maar je kan denk ik ook een nieuwe downloaden van microsoft. Hier.
Als ik op de knop installeren duw gebeurd er niets. Normaal zou een grote download (2-3 GB) moeten starten. Nu gebeurd er dus niets. ... Hoe kan dit? De licentiesleutel is toch correct ingevuld?
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2011 22:24 ]
Verwijderd
Hoe dan? Had jij geen problemen met de installatie? Ik had het volgende probleem en besloot daarom om alles opnieuw te installeren:
Ik heb enkele dagen geleden Fifa 12 voor PC gekocht (pre ordered) en heb het via Origin kunnen installeren. Maar het spel wil niet opstarten. Ik heb een probleem met de controle van de releasedatum. Telkens ik het spel wil starten gebeurt er een Release Controle (Sony DADC Austria AG). Vervolgens verschijnt het scherm Controle releasedatum.
Nu werkt er niets meer.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2011 22:21 ]
Ik heb in de carreer mode zelf een speler gemaakt waar ik mee speel. Zijn er nog tips/trucs om deze beter te maken? Het is een spits, nu topscoorder. Elk duel 2+ goals maar een langzame vooruitgang.
Cons:::BB4E
Verwijderd
Net wat potjes Head to head seasons achter de rug. Erg leuke, spannende en lag-vrije potjes.
Ook nog eens een paar spelletjes online Be A Pro gespeeld. Dat is dan weer de ideale manier om je geloof in de mensheid even helemaal de grond in te boren.
Ik word vooral gek van totaal incompetente idioten die als "Any" spelen. En van de 6 teammates die niet disconnecten omdat er geen positie als spits over is kunnen er meestal maar 1 of 2 de pass-knop vinden. Ik hoopte dat het op PC wat beter zou zijn dan op PS3, maar dat is het dus niet. Het beloningssysteem zit ook helemaal niet juist, men moet veel meer bestraft worden op dom balverlies en slecht positiespel en veel minder beloond worden voor goals.
Ook nog eens een paar spelletjes online Be A Pro gespeeld. Dat is dan weer de ideale manier om je geloof in de mensheid even helemaal de grond in te boren.
Verwijderd
Lol, schotkracht 100 is waardeloos, maar 60 is erg lekkerVerwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:59:
En ik had wat nieuwe contracten voor mijn neus, een van AZ, een van een of andere midden-oosten club, en een van Manchester City. Ik ben voor de laatste gegaan.
Welke spelmodus speel jij?Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:59:
Ultimate team loopt bij mij continu vast...
ik verlies alle wedstrijden terwijl ik ze gewonnen heb, krijg geen munten maar verlies wel contracten..
Heb op verschillende fora gekeken en het blijkt een bekend probleem te zijn,
er is alleen geen oplossing te vinden..
Oorzaak zijn connection lossen met EA server
Speel overigens op PS3.
ik verlies alle wedstrijden terwijl ik ze gewonnen heb, krijg geen munten maar verlies wel contracten..
Speel overigens op PS3.
[ Voor 11% gewijzigd door dragoncry op 04-10-2011 07:37 ]
Hmm, Gister wedstrijden tegen een vriend gespeeld, hij was Nederland, Wat was hij goed met Robben zeg. Niet normaal hoe snel en wendbaar Robben is.
Ook nog AC Milan geprobeerd, maar liep niet helemaal lekker, 1 gewonnen 1 verloren. Zlatan is wel meesterlijk, super schotkracht.
Heb steeds vaker dat ik de 1e helft van een seizoen online makkelijk win, maar vervolgens het 2e gedeelte gaat erg slecht.
Met Man City ging het ook niet lekker.
Nederlands elftal is echt te zwak achterin, speelde 2x online tegen Real Madrid, je bent dan vrijwel kansloos achterin, Mathijssen is zo traag. ( Wel realistisch )
Ook nog AC Milan geprobeerd, maar liep niet helemaal lekker, 1 gewonnen 1 verloren. Zlatan is wel meesterlijk, super schotkracht.
Heb steeds vaker dat ik de 1e helft van een seizoen online makkelijk win, maar vervolgens het 2e gedeelte gaat erg slecht.
Met Man City ging het ook niet lekker.
Nederlands elftal is echt te zwak achterin, speelde 2x online tegen Real Madrid, je bent dan vrijwel kansloos achterin, Mathijssen is zo traag. ( Wel realistisch )
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Lekker team! Wie heb je normaal als cm ?Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 06:42:
YES! De FUT-web app doet het weer.
Eindelijk kan ik mijn team posten, de CM is geblesseerd, daarom op rechts een zilveren vervanger.
[afbeelding]
Same here. Al een keer of 4 dat de verbinding met de EA servers weg is terwijl internet gewoon werkt. Kost je idd contracten en levert 0,0 opdragoncry schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 07:36:
Speel overigens op PS3.

@jmanig, tof team! Ziet er goed uit. Ik ben op dit moment met mijn bronzen en enkele zilveren rakkers een gouden team bijeen aan het rapen. Vooral de teamgeest blijft achter omdat een bijeenraping van verschillende competities / nationaliteiten is op sommige plekken. Op dit moment veelal premier league spelers (tussen 75-80) en wat Bundesliga klanten. Teamgeest ongeveer 60.
Het bronzen team is een mooie mix tussen van alles en nogwat. Toch een teamgeest van 55 en alles wordt relatief simpel gewonnen. Dit laatste komt doordat ik het nog niet online speel maar offline op semi pro om het verdedigen onder de knie te krijgen.
Het kopen van packs werkt gewoon verslavend. Je weet nooit wat je krijgt
Ik vroeg mij af, welke nationaliteiten jullie eigenlijk gebruiken voor FUT(als je fut speelt)?
jmanig heeft zo te zien nederlandse spelers gekozen.
Zelf heb ik een Braziliaans team.
Wat hebben jullie zoal
?
Wat hebben jullie zoal
Jeeeeej Walcott in een pakje!! W00000t 96 pace??!?!?
serieus? dat is lekker. ik heb al wel 10 pakjes gehaald en mijn beste speler is klose.. haha wat triest.
automation fanboy
moet zeggen dat ik pas 2 "dure "spelers heb gehad denk ik... heb 4 goude en 12 dure goude gekocht en was allemaal niets behalve de laatste 2
van den buyten if in de eerste en walcott en cordoba in de 2e
Gisteravond maar weer eens een paar potjes tegen mijn (veel te goede) buurman gespeeld. Was toch weer leerzaam. Belangrijkste les: niet overmatig sprinten en gewoon lekker uitkappen.
Vanochtend nog ff snel een head-to-head game met 4-0 gewonnen. Naja, gewonnen, na de vierde goal, kapte de tegenstander er mee. Dat gaf me dan weer een goed gevoel.
Vanochtend nog ff snel een head-to-head game met 4-0 gewonnen. Naja, gewonnen, na de vierde goal, kapte de tegenstander er mee. Dat gaf me dan weer een goed gevoel.
Het blijft super vervelend, ik kan nu geen wedstrijd spelen met UT, heb er alleen maar kosten van verder niets.., ik hoop dat het snel wordt opgelost..quote:
dragoncry schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 07:36:
Speel overigens op PS3.
Same here. Al een keer of 4 dat de verbinding met de EA servers weg is terwijl internet gewoon werkt. Kost je idd contracten en levert 0,0 opMisschien een idee om de contracten aan het einde van de wedstrijd in te houden? Hoewel je dan misschien exit kan doen en overnieuw beginnen in een toernooi bijvoorbeeld zonder dat het een contract heeft gekost..
Wel vreemd dat niet iedereen er last van heeft, iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Playstation wordt via draadloos netwerk aangesloten en is continu online, alleen de verbinding met EA valt telkens weg, alvast bedankt.
Ik ben bezig met de Belgen die in Nederland spelen. Het enige probleem is dat er geen Belgische rechtsbuiten meer is in Nederland en ook geen spits meer..remyguys schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:03:
Ik vroeg mij af, welke nationaliteiten jullie eigenlijk gebruiken voor FUT(als je fut speelt)?
Wat hebben jullie zoal?

HOI.
Als ze dezelfde taal spreken gaat het ook goed toch?
Verwijderd
Ik heb een speler (weet zo niet meer wie) voor 15.000 verkocht, en van dat geld kon ik al die gold spelers halenPunkbuster schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:37:
serieus? dat is lekker. ik heb al wel 10 pakjes gehaald en mijn beste speler is klose.. haha wat triest.
Erg matig team, meng geen kleuren. Houd zilver bij zilver goud bij goud etc. GOud is niet beter dan zilver ook niet meer waard. Succes ermee!Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 06:42:
YES! De FUT-web app doet het weer.
Eindelijk kan ik mijn team posten, de CM is geblesseerd, daarom op rechts een zilveren vervanger.
[afbeelding]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Team is ook in ontwikkeling, ik had geen coins meer overPostius schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:41:
[...]
Erg matig team, meng geen kleuren. Houd zilver bij zilver goud bij goud etc. GOud is niet beter dan zilver ook niet meer waard. Succes ermee!
Hoezo is dit een matig team... redelijk wat chemistry en wel aardige spelers toch?Postius schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:41:
[...]
Erg matig team, meng geen kleuren. Houd zilver bij zilver goud bij goud etc. GOud is niet beter dan zilver ook niet meer waard. Succes ermee!
Dat snap ik, welke soort carriere? Ik heb namelijk nog geen beker etc gehad en ben ook nog niets van contracten tegen gekomen... Kom je ook de CL tegen?
[ Voor 9% gewijzigd door Exterminator op 04-10-2011 10:50 ]
Verwijderd
manager, maar ik bestuur dan wel mijn team. CL weet ik niet, Volgens mij was Manchester City 4e geworden, dus zitten nu niet in de CL... Wel jammer overigens, misschien kwam ik dan wel mijn vorige club FC Twente tegen, die ik naar de CL heb gewerktExterminator schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:49:
[...]
Dat snap ik, welke soort carriere? Ik heb namelijk nog geen beker etc gehad...
Kom je ook de CL tegen?
CL zit er waarschijnlijk wel in, alleen is niet herkenbaar met die ceremonies en dergelijke, want PES heeft daar de rechten op, niet FIFA.
EDIT: Manchester City mag wel europees spelen, dus ik kan FC twente alsnog tegenkomen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2011 10:54 ]
Als je career start kan je kiezen of je het als manager, player of beide wilt doen. En ja je speelt europees, moet spelers aankopen etc..
HOI.
Ik speel nu mijn 1e seizoen als manager van Ajax, maar zit nu in november en heb nog geen Europese wedstrijd gehad. Moet ik soms eerst een vol seizoen draaien voordat je ook Europese wedstrijden krijgt?Bananenspin schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:52:
Als je career start kan je kiezen of je het als manager, player of beide wilt doen. En ja je speelt europees, moet spelers aankopen etc..
Welk?
Verwijderd
Dit is idd veranderd dit jaar. Je moet het eerst 'verdienen' om Europees te mogen spelen. Op zich wel goed.Boely schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:55:
[...]
Ik speel nu mijn 1e seizoen als manager van Ajax, maar zit nu in november en heb nog geen Europese wedstrijd gehad. Moet ik soms eerst een vol seizoen draaien voordat je ook Europese wedstrijden krijgt?
Dat gaat nog een hele klus worden dan. Semi-pro is echt te makkelijk maar Proffesional is voor mij echt pittig. Vooral het timen van het nieuwe verdedigen is lastig. Soms draaien ze zo makkelijk bij je weg. Echt irritantVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:55:
[...]
Dit is idd veranderd dit jaar. Je moet het eerst 'verdienen' om Europees te mogen spelen. Op zich wel goed.
Welk?
Gisteravond met head-to-head seasons naar de 9e divisie gestegen! Moest 12 punten verzamelen, had aan 4x winst en 2x gelijkspel uit 6 wedstrijden genoeg. Nog altijd ongeslagen dus
Verwijderd
Ik gebruik oude defending. Professional was voor mij ook bizar moeilijk, maar als je goed op je verdedigers let, en ze goed achter je man houdt, dan moeten er weinig problemen zijn, ze krijgen wel wat kansen, maar het gaat me nu echt beter af. Ik sta na 45 minuten 1-0 tegen Manchester United voor de Community-cupBoely schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:11:
[...]
Dat gaat nog een hele klus worden dan. Semi-pro is echt te makkelijk maar Proffesional is voor mij echt pittig. Vooral het timen van het nieuwe verdedigen is lastig. Soms draaien ze zo makkelijk bij je weg. Echt irritant
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2011 11:40 ]
Vind de optie dat je waardes kunt aanpassen van snelheid schot enzo niet al te best.
Zie voorbeeld:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/96268383
Overig bij het scouten zie je vaak getallen staan van 54 - 91 betekend dat dan ook dat deze speler tot 91 kan gaan?
Zie voorbeeld:
Overig bij het scouten zie je vaak getallen staan van 54 - 91 betekend dat dan ook dat deze speler tot 91 kan gaan?
Verwijderd
Ja dit kan, maar dat gaat lang duren. En het is potentieel he, dus hij kan op 60 blijven steken. Het beste kan je ze gewoon verhuren in het begin.soccerroos schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:39:
Vind de optie dat je waardes kunt aanpassen van snelheid schot enzo niet al te best.
Zie voorbeeld:
Verwijderd
Ik heb de keeper even omgekocht
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/96379252
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2011 13:50 ]
kunnen jullie wel inloggen op de FIFA FUT site? daarmee kan je toch handelen zonder de console? makkelijk op werk
automation fanboy
Kon... de afgelopen 3 dagen niet meerPunkbuster schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:02:
kunnen jullie wel inloggen op de FIFA FUT site? daarmee kan je toch handelen zonder de console? makkelijk op werk
Het hele EA gebeuren loopt een beetje rommelig heb ik het idee
Geen of slechte verbindingen in-game.
Geen of slecht bereikbare web-apps.
En geen reacties op EA fora m.b.t. vragen over fouten enz.
Geen of slechte verbindingen in-game.
Geen of slecht bereikbare web-apps.
En geen reacties op EA fora m.b.t. vragen over fouten enz.
Is de verbinding ingame ook slecht op het moment? Voor het weekend nog niet
Ben blij dat ik niet de enige ben die problemen heeft met de moeilijkheidsgraad. Normaal speelde ik altijd op Wereldklasse met Fifa11. Wel lastig, maar zeker te doen. Paar verliespotten horen er bij toch?
Nu met Fifa12 heb ik op Professional vooral gelijke spelen, 0-0 kan ik niet meer aanzien, en krijg ook vaak klop met een nulletje of 3...
Weet iemand wat het effect is op je XP points wanneer je de standaard instellingen voor schotkracht wijzigt?
Nu met Fifa12 heb ik op Professional vooral gelijke spelen, 0-0 kan ik niet meer aanzien, en krijg ook vaak klop met een nulletje of 3...
Weet iemand wat het effect is op je XP points wanneer je de standaard instellingen voor schotkracht wijzigt?
Irrelevant by default - rm -rf /
Verwijderd
Er veranderd niks aan je xp, maar wel aan de mentaliteit van de keepers: www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/96379252
Ik heb vanaf zondag middag alleen nog maar connection errors ingameXenophoben schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:16:
Is de verbinding ingame ook slecht op het moment? Voor het weekend nog niet
Alleen mat de EA servers dan dus Ultimate team werkt ook niet naar behoren.
Dus je kunt met achterlijke settings toch nog XP scoren?Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:19:
Er veranderd niks aan je xp, maar wel aan de mentaliteit van de keepers: www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/96379252
Ik zit nu op level4 en had mijn passkracht aangepast naar 60. Lijkt wel alsof ik geen stap meer vooruit kom qua xp...
Verwijderd
Het kan zijn dat je je daily xp al hebt gehaald...sniek schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:26:
[...]
Dus je kunt met achterlijke settings toch nog XP scoren?
Ik zit nu op level4 en had mijn passkracht aangepast naar 60. Lijkt wel alsof ik geen stap meer vooruit kom qua xp...
Ik qoute niet steeds, het is geen chat
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2011 14:33 ]
Zit er een CAP op?Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:27:
[...]
Het kan zijn dat je je daily xp al hebt gehaald...
Heb nu een Liga BBVA team. Erg lekker team al zeg ik het zelf. Zal hem vanavond als ik thuis ben even posten.remyguys schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:03:
Wat hebben jullie zoal?
Hier zou ik dus echt HE-LE-MAAL leip van worden heVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:47:
Ik heb de keeper even omgekocht![]()
vage zooi dit, bij mij loopt ie ook constant vast als ik tegen dat boosting team speel, elke keer als ie wisselt. heb al een ander team gedownload maar dat werkte ook niet
iemand anders tips?
Hebben jullie ook dat elke voorzet zowat direct achter gaat, doe precies hetzelfde als op Fifa 11 maar toch vliegt alles over de achterlijn.
(PS3)
(PS3)
Je kunt assistentie aanzetten, staat standaard volgens mij uiteskymomo schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:57:
Hebben jullie ook dat elke voorzet zowat direct achter gaat, doe precies hetzelfde als op Fifa 11 maar toch vliegt alles over de achterlijn.
(PS3)
Haha, zoiets had ik een keer in 09 tegen een vriend van me. Ik doe een verre ingooi, de keeper vangt hem direct, maar doet de bal achter zijn hoofd en over de doellijn, met gevolg goal.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:47:
Ik heb de keeper even omgekocht![]()
In 12 al lat, rug keeper gehad en dan goal. Was tegen me broertje bij mijn keeper.
Kun je deze voor online ook aan/uit zetten?nexhil schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:01:
[...]
Je kunt assistentie aanzetten, staat standaard volgens mij uit
Al één keer gehad, beker finale, laatste minuut van de wedstrijd, sta 2-1 achter, ik schiet tegen de paal, ketst tegen de rug van de keeper, GOAAAALL!! Potverdorie, wat was ik blij.. maar ik snap jouw situatie ook wel.. het is knullig, maar kan ook in het "echt" voorkomenJumpman schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:13:
[...]
In 12 al lat, rug keeper gehad en dan goal. Was tegen me broertje bij mijn keeper.

Ik heb al een keer zwaar geluk gehad. Tegenstander knalt op goal, mijn keeper tikt de bal nog net aan en de bal knalde binnenkant paal naar de andere paal uit de goal. Precies over de doellijn.
Welk?
Toen ik online met pro ging zette de xbox zelf ook weer het het intelligente verdedigen aan en kon deze ook niet wijzigen op dat moment, ik weet het niet zeker of dat voor de voorzetten ook geld.eskymomo schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:29:
[...]
Kun je deze voor online ook aan/uit zetten?
[ Voor 10% gewijzigd door nexhil op 04-10-2011 17:17 ]
Bij een voorzet moet je de analoog los laten en dan komen ze wel goed aan.
De tactical defence is een verplichte optie bij online ranked matches, wat zwaar klote is.
Ploegen zoals Chelsea en Real Madrid hebben opeens een andere feeling omdat druk zetten erg lastig is geworden, bij te veel druk draaien spelers weg en lopen zo door. Ik speel trouwens op World Class en merk dat de CPU ervan houdt om gewoon langs te lopen.
Als je veel contain (pass knop vasthouden bij verdedigen) gebruikt dat speelt de CPU gewoon tig rond en zijn soms 30 min voorbij zonder de CPU aanvalt, beste is om contain en dan L2 + push te gebruiken en dit juist te timen, bij foutief heb je meteen een gat en wordt je alle kanten uit getikt.
Een veel komend truukje dat online wordt gebruikt is om de 2de man te laten verdedigen om vervolgens snel te switchten en te pushen, dit werkt uitstekend... maar is meer een CPU die speelt dan jezelf.
De nieuwe dieptepass met R1 vast te houden en dan Y/driehoek werkt wel uitstekend bij goede spelers en zetten vaak een man vrij voor het doel.
Kan iemand mij op weg helpen met een goede CDM aka Coentrao ? Een middelvelder die veelvuldig kan opkomen en een-tweetjes kan aangaan met de LAM/RAM's, zonder dat deze na 70 min moet worden gewisseld.
De tactical defence is een verplichte optie bij online ranked matches, wat zwaar klote is.
Ploegen zoals Chelsea en Real Madrid hebben opeens een andere feeling omdat druk zetten erg lastig is geworden, bij te veel druk draaien spelers weg en lopen zo door. Ik speel trouwens op World Class en merk dat de CPU ervan houdt om gewoon langs te lopen.
Als je veel contain (pass knop vasthouden bij verdedigen) gebruikt dat speelt de CPU gewoon tig rond en zijn soms 30 min voorbij zonder de CPU aanvalt, beste is om contain en dan L2 + push te gebruiken en dit juist te timen, bij foutief heb je meteen een gat en wordt je alle kanten uit getikt.
Een veel komend truukje dat online wordt gebruikt is om de 2de man te laten verdedigen om vervolgens snel te switchten en te pushen, dit werkt uitstekend... maar is meer een CPU die speelt dan jezelf.
De nieuwe dieptepass met R1 vast te houden en dan Y/driehoek werkt wel uitstekend bij goede spelers en zetten vaak een man vrij voor het doel.
Kan iemand mij op weg helpen met een goede CDM aka Coentrao ? Een middelvelder die veelvuldig kan opkomen en een-tweetjes kan aangaan met de LAM/RAM's, zonder dat deze na 70 min moet worden gewisseld.
CPU-hulp aanzetten bij je instellingen en het is opgelost.eskymomo schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:57:
(PS3)
De raarste doelpunten vallen. Laatst komt mijn keeper uit, raakt Pepe en dan Marcelo... 3 spelers liggen op de grond, de bal is los en een aanvaller loopt hem gewoon binnen. Erg leuk dat ze het hebben geprobeerd, maar deze animaties zijn geen meerwaarde in de huidige situatie. In de tegengestelde richting vallen keeper, verdediger en mijn aanvaller om, mijn aanvaller wilt opstaan, valt weer terwijl de bal 1 meter van het doel stil ligt, snap nog steeds niet waarom mijn aanvaller de tweede keer ook valt...Boely schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:35:
Ik heb al een keer zwaar geluk gehad. Tegenstander knalt op goal, mijn keeper tikt de bal nog net aan en de bal knalde binnenkant paal naar de andere paal uit de goal. Precies over de doellijn.
Verwijderd
Zit me toch wel kapot te ergeren inmiddels.
Pro Clubs zijn nogsteeds niet stabiel, regelmatig heb je haperingen en ook nogsteeds lag. Of een willekeurige medespeler wordt gedisconnect van de ea server.
Een ander probleem waar ik helemaal gek van wordt is dat op een of andere manier mijn accomplishments niet goed worden opgeslagen. Elke keer moet ik weer vanalles opnieuw halen. Ben er echt een beetje klaar mee nu.
Pro Clubs zijn nogsteeds niet stabiel, regelmatig heb je haperingen en ook nogsteeds lag. Of een willekeurige medespeler wordt gedisconnect van de ea server.
Een ander probleem waar ik helemaal gek van wordt is dat op een of andere manier mijn accomplishments niet goed worden opgeslagen. Elke keer moet ik weer vanalles opnieuw halen. Ben er echt een beetje klaar mee nu.
Ja dat is erg irritant en had ik ook in FIFA 11 last van. Maar je moet gewoon handmatig opslaan of wat ik doe is gewoon naar 'prof bewerken' gaan en dan weer verlaten (dan slaat hij ook altijd vanzelf op).Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:34:
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Iemand ideeën hier over?shameblaster schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 23:22:
Ik heb in de carreer mode zelf een speler gemaakt waar ik mee speel. Zijn er nog tips/trucs om deze beter te maken? Het is een spits, nu topscoorder. Elk duel 2+ goals maar een langzame vooruitgang.
Cons:::BB4E
Ja, staat hij op de juiste plaats? Is zijn vorm goed? conditioneel?
Na tijd te hebben gehad om flink wat uurtjes te spelen hebben we ook een review geschreven; voor de mensen die er in geinteresseerd zijn: FIFA 12 Review
[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 05-10-2011 13:07 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Huh welke is dat danDe nieuwe dieptepass met R1 vast te houden en dan Y/driehoek werkt wel uitstekend bij goede spelers en zetten vaak een man vrij voor het doel.
Hebben jullie ook het idee dat fifa met een handicap systeem werkt?
ik kom 2-1 voor nadat ik de eerst helft helemaal heb gedomineerd
dan de tweede helft kan ik in een keer niks meer doen, ben 1x op zijn helft geweest nadat ik een bal kon weg werken
en ja hoor in de 88ste minuut komt er een kopbal uit het niets
de verlenging precies het zelfde verhaal word er echt moe van en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt
ik kom 2-1 voor nadat ik de eerst helft helemaal heb gedomineerd
dan de tweede helft kan ik in een keer niks meer doen, ben 1x op zijn helft geweest nadat ik een bal kon weg werken
en ja hoor in de 88ste minuut komt er een kopbal uit het niets
de verlenging precies het zelfde verhaal word er echt moe van en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt
[ Voor 5% gewijzigd door Nix_R op 04-10-2011 18:01 ]
Wennen dat nieuwe verdedigen. Vanmiddag een situatie waarbij ik zo ongeveer mn vingers bijna in de knoop had. Ik moest letterlijk mn controller anders vasthouden om de verdedigende opzet te doen.
Aanval over de flank, jugglend meesprinten (L2 + R2), extra verdediger aanroepen (R1) en ook nog op het juiste moment even proberen vast te houden (vierkantje).
L2+R2+R1+vierkantje, hehe.
Wel leuk overigens deze jaargang, vind de demo erg lekker spelen. Denk dat ik deze komende week eens voor een mooi prijsje ga proberen op de kop te tikken.
Aanval over de flank, jugglend meesprinten (L2 + R2), extra verdediger aanroepen (R1) en ook nog op het juiste moment even proberen vast te houden (vierkantje).
L2+R2+R1+vierkantje, hehe.
Wel leuk overigens deze jaargang, vind de demo erg lekker spelen. Denk dat ik deze komende week eens voor een mooi prijsje ga proberen op de kop te tikken.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Hou R1 maar vast als je aan de bal bent en probeer een dieptepass achter je te geven, gaat achter zijn standbeen langsAwsom schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:56:
[...]
Huh welke is dat dan? Ik gebruik meestal L1 + driehoekje..
YouTube: FIFA12 new skills - Backheel through pass by Alexis Sánchez - YouTube
Ik vind het juist goed dat je het nieuwe verdedigen moet gebruiken online.ZviX schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:05:
Bij een voorzet moet je de analoog los laten en dan komen ze wel goed aan.
Speel momenteel erg slecht online, slechte stats ook, maar zit wel in divisie 7 nu. Real Madrid wordt ook geklopt achterin op snelheid
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Voor mij was "de truuk" met je eigen speler dek je een afspeelmogelijkheid af en dan assist je een AI teamgenoot om druk te zetten op de speler met de bal. Hierdoor kan je vaak een bal onderscheppen. Het is echt _heel_ erg wennen maar het wordt eindelijk wat leuker. Maar er zijn weinig dingen zo frustrerend als een tegenstander die constant wegdraait en truukjes doet omdat je niet kan instappen 
Ik vind het wel erg leuk dat je als aanvallende ploeg wat lekker rond kan spelen en combineren. Gaat een stuk beter dan in FIFA11 omdat daar druk zetten zo simpel was.

Ik vind het wel erg leuk dat je als aanvallende ploeg wat lekker rond kan spelen en combineren. Gaat een stuk beter dan in FIFA11 omdat daar druk zetten zo simpel was.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Mijn huidige team:Lee245 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:37:
[...]
Heb nu een Liga BBVA team. Erg lekker team al zeg ik het zelf. Zal hem vanavond als ik thuis ben even posten.
http://www.ea.com/uk/foot...am/show-off#jLcughNKbbzRM
Iemand die wil spelen? LeeNL @ Origin (PC)
Ik moet zeggen dat ik FIFA heerlijk vind spelen. Ik was eerst nogal sceptisch over dat nieuwe verdedigen, maar nu ik het eenmaal gewend ben wil ik niet meer anders.
Waar ik me wel aan erger is dat de CPU op de hogere niveau's met de meest slechte spelers nog heel goed kan dribbelen, hard kan rennen etc.
[ Voor 3% gewijzigd door Lee245 op 04-10-2011 19:17 ]
Soms wel, bijna alle tegendoelpunten van de pc vallen bij mij namelijk in de tweede helftNix_R schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:59:
Hebben jullie ook het idee dat fifa met een handicap systeem werkt?
en dan met name in het laatste kwartier maar in deze fase kan dat nog toeval zijn.
Ik krijg vandaag al de hele dag geen XP. Zowel niet bij online als career mode. Heb er alleen 30 gehad omdat fifa aan werd gezet drie keer. Nog meer mensen hier last van? Bovenin dat dat ik er 30 van de 2000 heb gehaald vandaag dus daar ligt het niet aan..
Verwijderd
Net toch wat aparts. Pot online,, gast speelde echt heel fel. Veel slidings en soms leek het meer op karate wat sommige spelers deden. Maargoed kom 0-1 achter. Daarna maak ik snel 1-1. Hij gaat op pauze en laat de tijd helemaal aflopen. Dan komt hij terug. Ik schiet bal over me eigen achter lijn. Hij neemt de corner. Duurt weer even. Het beeld knippert een keer en ineens zijn er nog maar 2 spelers van hem op de radar te zien. Ook in het veld is iedereen weg. Elke corner die hij neemt gebeurt het. Ik kom met 4-1 voor en hij quit. Iemand enig idee wat dat is dat ineens 8 spelers van het veld zijn bij hem met een corner?
Ik ben ook bezig met een Spaans/Liga BBVA team
Gaat op zich lekker zo, ik wacht eigenlijk nog op Messi/C.Ronaldo/David Silva 
http://www.ea.com/uk/foot...am/show-off#gbiQijI2bbzhK
Mooi teampje! Alleen beetje jammer van al die spelers die niet Spaans zijn en ook niet in de Liga spelen...Awsom schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:43:
Ik ben ook bezig met een Spaans/Liga BBVA teamGaat op zich lekker zo, ik wacht eigenlijk nog op Messi/C.Ronaldo/David Silva
Ik wil zelf nog Pedro hebben en een rechtsback (Ramos/Alves) alleen die zijn zo goed als onbetaalbaar

Gevolg:
Geen coins
Contract kwijt
overzicht geeft aan dat de wedstrijd verloren is (ik won met 5-0)
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit oplos... ik wordt er echt een beetje wanhopig van.
Stomme K*t EA servers, het gebeurd bij iedere wedstrijd, en krijg dus geen coins om contracten te kunnen kopen..
Dit topic is gesloten.