Ik gebruik de select keeper tactiek nu ook. Anders kan ik toch niet winnen
Oké, bedankt, weet in ieder geval nu iets meerVerwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:59:
[...]
Spel zelf, weet alleen niet onder welke categorie je moest zoeken...
Verwijderd
eriksen in de winterstop 58miljoen aan vitesse maar dat deed ik nietVerwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:43:
[...]
Dat had ik bij Chadli, 28 miljoen na 1 week
probleem is wel dat niemand mn jeugdspeler wilt huren
Ik heb het in divisie 9 al, ik speel niet langer meer online totdat ze het gefixed hebben.Striptease schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:57:
[...]
Tot en met Divisie 8 had ik er geen last van maar in de 7 divisie merkte ik toch wel dat ze het gingen gebruiken. Heb beide keren gelijk tegen ze gespeeld. Helemaal kut als je ook nog van die kut goals tegen krijgt.
Verwijderd
In het echt kan je ook met 3 man in de cirkel staan bij een aftrap hoor...NickThissen schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:48:
Voor de rest is het gewoon fifa11. Alle oude bugs zitten er nog steeds in. Speel je met 3 man in een team en heb je de aftrap, dan kan de derde man gewoon de cirkel inlopen.
Nee, not impressed
Verwijderd
Ik vind het totaal niet erg als mensen dat doen. Daarbij verdedig ik zelf liever, dan ik het de cpu laat doen. Puur omdat ik dan sneller kan omschakelen en eventueel kan counteren.Gait schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:25:
Is er niemand die hier online last heeft van mensen die de keeper besturen en de CPU laten verdedigen? Waardoor je dus bijna niet kunt winnen. Of zitten jullie nog in de lagere divisie?
Het kan sowieso, of het mag is een 2eVerwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:07:
[...]
In het echt kan je ook met 3 man in de cirkel staan bij een aftrap hoor...
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Het mag ook, je mag zelfs het met het hele elftal in de middencirkel staanMrVegeta schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:44:
[...]
Het kan sowieso, of het mag is een 2e. Je kan ook met 12 man in het veld staan
![]()
Hebben jullie nog tips voor een noob ultimate team speler? Heb er nu een potje of 6 op zitten en heb via trading>auction search al 3 spelers binnengehaald, Heitinga, Ruiz van twente en nog een speler. Is het via trading>auction search het beste manier om aan spelers te komen of zijn er ook nog andere mogelijkheden?
Thanks.
Thanks.
Tip voor alle UT beginners:mhpwolf schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:02:
Hebben jullie nog tips voor een noob ultimate team speler? Heb er nu een potje of 6 op zitten en heb via trading>auction search al 3 spelers binnengehaald, Heitinga, Ruiz van twente en nog een speler. Is het via trading>auction search het beste manier om aan spelers te komen of zijn er ook nog andere mogelijkheden?
Thanks.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
In dit topic staat bijna alles wel vermeld. Misschien handig voor in de TS!
Aan de hoeveelheid posts hier te zien over UT in vergelijking met vorig jaar heb ik wel het idee dat het een stuk populairder is.
Sorry!
We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web.
Please try again later.
Please try again later.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Verwijderd
Na een paar dagen spelen toch al een stuk minder positief. De nieuwe "Head to head seasons" vervanging voor ranked games is leuk, en het is goed dat team management voor het verbinden met de andere speler zit, maar als je kit-selectie vooraan zet moet het systeem natuurlijk tegenstanders kiezen met een andere shirt-kleur... Ik heb al erg veel wedstrijden gespeeld waar het verschil nauwelijks te zien is. Je gaat me niet zeggen dat dat in playtests niet naar boven gekomen is...
Verder is "Head to head seasons" wel leuk. In men eerste 2 seizoenen makkelijk 2 keer gepromoveerd. Niet teveel quitters of lamers tegengekomen. Benieuwd hoe de cups zijn geïmplementeerd. In de vorige World Cup game was dat erg leuk en spannend.
Mijn ultimate team game-mode lijkt al bugged. Als ik een bepaald toernooi wil spelen crasht hij steeds naar de desktop. Als ik mijn nieuwe game-face wil downloaden crasht hij ook telkens naar de desktop (dit was de eerste keer wel gelukt.)
Het opslaan van replays is nog steeds belachelijk. Jaren geleden konden we onze replays opslaan en later gewoon terug ingame bekijken. Nu kan je er zonder fraps alleen maar een onvoorstelbaar crappy geëncode filmpje van maken: http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/95984298 (en ook die pagina en player zijn erg slordig en ruw. amateur? dit was een online potje...)
En ja, de collision engine is technisch interessant maar zit eigenlijk nog in beta-fase. Vooral in single-player mode ben ik al ontzettend veel zwaar neergehaald in de zestienmeter zonder dat er gefloten wordt. Constant vreemde animatie glitches en soms ligt het spel op wel erg cruciale momenten stil wanneer 2 spelers in mekaar verwikkeld geraken...
Ik hoop dat er nog wat oneffenheden eruit gepatched worden. Maar EA Sports kennende...
Verder is "Head to head seasons" wel leuk. In men eerste 2 seizoenen makkelijk 2 keer gepromoveerd. Niet teveel quitters of lamers tegengekomen. Benieuwd hoe de cups zijn geïmplementeerd. In de vorige World Cup game was dat erg leuk en spannend.
Mijn ultimate team game-mode lijkt al bugged. Als ik een bepaald toernooi wil spelen crasht hij steeds naar de desktop. Als ik mijn nieuwe game-face wil downloaden crasht hij ook telkens naar de desktop (dit was de eerste keer wel gelukt.)
Het opslaan van replays is nog steeds belachelijk. Jaren geleden konden we onze replays opslaan en later gewoon terug ingame bekijken. Nu kan je er zonder fraps alleen maar een onvoorstelbaar crappy geëncode filmpje van maken: http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/95984298 (en ook die pagina en player zijn erg slordig en ruw. amateur? dit was een online potje...)
En ja, de collision engine is technisch interessant maar zit eigenlijk nog in beta-fase. Vooral in single-player mode ben ik al ontzettend veel zwaar neergehaald in de zestienmeter zonder dat er gefloten wordt. Constant vreemde animatie glitches en soms ligt het spel op wel erg cruciale momenten stil wanneer 2 spelers in mekaar verwikkeld geraken...
Ik hoop dat er nog wat oneffenheden eruit gepatched worden. Maar EA Sports kennende...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2011 15:36 ]
idd, nog steeds echt ongelooflijkMelkaz schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:20:
Sorry!
Please try again later.
Nu is FuT ingame ook down? -_-
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Ik snap het niet, ik kan op elk moment van de dag zonder enkele problemen inloggen op de Webapplicatie..
e: Zal eens ingame gaan kijken of het werkt.
Is er ook iets wat je fout kan doen met FUT? Ik las ergens dat als je niet uitkijkt dat je eindigt met een half team?
Serieus? Ik ben het hele weekend er nog niet op gekomen...Vliegtuig02 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 17:06:
[...]
Ik snap het niet, ik kan op elk moment van de dag zonder enkele problemen inloggen op de Webapplicatie..
e: Zal eens ingame gaan kijken of het werkt.
ik kon er ook het hele weekend niet opAwsom schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 17:21:
[...]
Serieus? Ik ben het hele weekend er nog niet op gekomen...
Vaag....
Lees dit net op EA forum:
The launch of FIFA 12 is by far the biggest in the long history of the series, and one of the consequences of that is unprecedented demand on our Ultimate Team servers.
This demand comes simultaneously from FUT gameplay on consoles and now PCs, as well as via the FIFA Ultimate Team web app.
As with all server-based services, excessive demand can lead to degradation in the quality of the service we provide. So, to make sure the quality of the FUT experience on consoles and PC is as smooth as it can possibly be, we are temporarily capping the number of people who can access the Web App at the same time during times of peak load.
By restricting the amount of calls to our FUT database at key times via the web, we are much better able to maintain your game experience on the console.
If you find that you can’t login on the Web App, please try to access FUT via your console or PC and try again a little later when demand is likely to have decreased.
We are working hard to improve access soon, and are gradually increasing this limit over time, but in the meantime thank you for your understanding.
UPDATE: Weekend 1-2 October. Access to the FUT Web App will be closely restricted over the whole weekend in order to protect the console experience at this time of extremely high demand.
The launch of FIFA 12 is by far the biggest in the long history of the series, and one of the consequences of that is unprecedented demand on our Ultimate Team servers.
This demand comes simultaneously from FUT gameplay on consoles and now PCs, as well as via the FIFA Ultimate Team web app.
As with all server-based services, excessive demand can lead to degradation in the quality of the service we provide. So, to make sure the quality of the FUT experience on consoles and PC is as smooth as it can possibly be, we are temporarily capping the number of people who can access the Web App at the same time during times of peak load.
By restricting the amount of calls to our FUT database at key times via the web, we are much better able to maintain your game experience on the console.
If you find that you can’t login on the Web App, please try to access FUT via your console or PC and try again a little later when demand is likely to have decreased.
We are working hard to improve access soon, and are gradually increasing this limit over time, but in the meantime thank you for your understanding.
UPDATE: Weekend 1-2 October. Access to the FUT Web App will be closely restricted over the whole weekend in order to protect the console experience at this time of extremely high demand.
Zit trouwens wel heel erg te twijfelen of ik toch terug ga naar het oude verdedigen. 
Ik zuig sowieso in dit soort spellen dus speelde FIFA 11 al op semi-prof om er plezier aan te hebben.
Echter, in FIFA 12 frustreer ik me nog teveel op semi-prof maar op amateur wals ik over de tegenstanders heen.
Voor de entertainment-waarde zal semi-prof met oude verdedigen voor mij leuker zijn. Aan de andere kant, moet ik het gewoon meer tijd gunnen

Ik zuig sowieso in dit soort spellen dus speelde FIFA 11 al op semi-prof om er plezier aan te hebben.
Echter, in FIFA 12 frustreer ik me nog teveel op semi-prof maar op amateur wals ik over de tegenstanders heen.
Voor de entertainment-waarde zal semi-prof met oude verdedigen voor mij leuker zijn. Aan de andere kant, moet ik het gewoon meer tijd gunnen
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik speelde altijd op wereldklasse, maar ik kan ook maar nauwelijks wennen aan het nieuwe verdedigen hoor. Echt een bron van frustratie en ergernis. De ene keer pak je bal na bal af, en de andere keer dribbelt alles en iedereen langs je op. Ik speel nu op prof, maar het spelplezier gaat er voor mij op deze manier wel een beetje vanaf. Bij het geven van passes gaat het nu ook vaak mis, terwijl het in FIFA 11 een stuk lekkerder liep. Zal wel aan mij liggen, en tijd nodig hebben..
Ben ik de enige die totaal geen moeite heeft met het nieuwe verdedigen?
Ik merk er zelfs nauwelijks wat van.. Misschien dat ik al op deze manier verdedigde bij FIFA 11.
Bij Ultimate Team, wat betekenen de 2 tekens onder de foto van een speler? Die met die 5 gaten, en die schoen
Jup, ik zit er vandaag al de hele dag zonder problemen op! Gisteren was ik er niet..Awsom schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 17:21:
[...]
Serieus? Ik ben het hele weekend er nog niet op gekomen...
Heb sinds kort ook voor xbox spelers een tweakers team opgestart..
http://gathering.tweakers...message/36851793#36851793
invite jezelf en ik zal je transfer zo snel mogelijk accepteren.
http://gathering.tweakers...message/36851793#36851793
invite jezelf en ik zal je transfer zo snel mogelijk accepteren.
welke formatie (de 5 puntjes) de speler graag speelt (groen is goed) en of ze de juiste positie spelen (de schoenAwsom schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 18:57:
Bij Ultimate Team, wat betekenen de 2 tekens onder de foto van een speler? Die met die 5 gaten, en die schoen
Verwijderd
Idd vaag dat je niet de kleur van de shits op elkaar kunt afstemmen. Ik zat ook al te kijken of dat anders kon maar helaas. Dat vind ik echt slecht.Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:26:
Na een paar dagen spelen toch al een stuk minder positief. De nieuwe "Head to head seasons" vervanging voor ranked games is leuk, en het is goed dat team management voor het verbinden met de andere speler zit, maar als je kit-selectie vooraan zet moet het systeem natuurlijk tegenstanders kiezen met een andere shirt-kleur... Ik heb al erg veel wedstrijden gespeeld waar het verschil nauwelijks te zien is. Je gaat me niet zeggen dat dat in playtests niet naar boven gekomen is...
Het opslaan van replays is nog steeds belachelijk. Jaren geleden konden we onze replays opslaan en later gewoon terug ingame bekijken. Nu kan je er zonder fraps alleen maar een onvoorstelbaar crappy geëncode filmpje van maken: http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/95984298 (en ook die pagina en player zijn erg slordig en ruw. amateur? dit was een online potje..
Wat betreft de herhalingen heb je ook gelijk. Zoals ik al eerder aan gaf is de upload tijd ook weer korter geworden en de kwaliteit niet beter.
Concreet: omdat ik niet meer alles kan winnen zuigt het spel.Mr.Myst schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 18:19:
Ik speelde altijd op wereldklasse, maar ik kan ook maar nauwelijks wennen aan het nieuwe verdedigen hoor. Echt een bron van frustratie en ergernis. De ene keer pak je bal na bal af, en de andere keer dribbelt alles en iedereen langs je op. Ik speel nu op prof, maar het spelplezier gaat er voor mij op deze manier wel een beetje vanaf. Bij het geven van passes gaat het nu ook vaak mis, terwijl het in FIFA 11 een stuk lekkerder liep. Zal wel aan mij liggen, en tijd nodig hebben..
Stel je voor dat je een uitdaging zou hebben
Ik heb hier twee soorten groen, lichte en een donkere.. Wat is dat het verschil van?YouR schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 19:46:
[...]
welke formatie (de 5 puntjes) de speler graag speelt (groen is goed) en of ze de juiste positie spelen (de schoen)
Is er een mogelijkheid om herhaling met hoge kwaliteit op te kunnen slaan? Of zal ik dan iets als fraps aan moeten hebben tijdens wedstrijd?
Ik heb ontzettend veel moeite met het geven van voorzetten.
Waar je in fifa 11 nog met je speler richting achterlijn kon dribbelen, bijna bij de achterlijn op hoge voorzet (ps3 vierkantje) + stick naar links / rechts kon drukken, jaag je nu met deze combinatie de bal over de achterlijn of op doel ipv een goede voorzet.
Hoe geven jullie nu je voorzetten?
Waar je in fifa 11 nog met je speler richting achterlijn kon dribbelen, bijna bij de achterlijn op hoge voorzet (ps3 vierkantje) + stick naar links / rechts kon drukken, jaag je nu met deze combinatie de bal over de achterlijn of op doel ipv een goede voorzet.
Had ik eerst ook. Je kan echter in je instellingen de CPU-hulp bij voorzetten aanzetten. Dan gaan ze weer zoals in fifa 11.DaFreakR schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 20:54:
Ik heb ontzettend veel moeite met het geven van voorzetten.
Verwijderd
de scheidsrechterlijke dwalingen slaan nog altijd nergens op.
man neerhalen in het strafschop gebied aldanniet doorgebroken, 9/10 keer geen kaart.
doorgebroken speler neerhalen -> 9/10 geen rood
opeens een penalty krijgen voor het minste of geringste.
dit soort dingen.
man neerhalen in het strafschop gebied aldanniet doorgebroken, 9/10 keer geen kaart.
doorgebroken speler neerhalen -> 9/10 geen rood
opeens een penalty krijgen voor het minste of geringste.
dit soort dingen.
Top! Ga ik zo eens even proberen!imeR schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 21:07:
[...]
Had ik eerst ook. Je kan echter in je instellingen de CPU-hulp bij voorzetten aanzetten. Dan gaan ze weer zoals in fifa 11.
Hebben jullie het 'nieuwe verdedigen' al een beetje onder de knie?
Ik voer nog steeds druk uit met 'L2 + X' (zoals het oude verdedigen) en probeer vervolgens getimed in te stappen met ofwel vierkantje of rondje.
Met 'jockey' ben ik mijn tegenstander veel te snel kwijt.
Op welke manier verdedigen jullie?
Het valt me ook heel erg op dat mijn spelers net na een wissel vaak achter het scorebord met wissel info verdwijnen. Hierdoor kan ik een pass niet versturen omdat ik niet zeker weet of die bal wel aan zal komen.
Verwijderd
irritant is dat heastoofpeer schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 21:41:
Het valt me ook heel erg op dat mijn spelers net na een wissel vaak achter het scorebord met wissel info verdwijnen. Hierdoor kan ik een pass niet versturen omdat ik niet zeker weet of die bal wel aan zal komen.
Met heel veel schelden en vloeken.
Merk toch best vaak dat het soms heel makkelijk gaat om de tegenstander de bal af te pakken en 2min later is het haast onmogelijk om een bal weg te krijgen. 5 man die rond een speler lopen die richting de goal loopt en geen 1 is er in staat om een bal te pakken, en heb maar niet het lef om een tackle in te zetten want daar krijg je belachelijk vaak direct rood voor.
Het zal vast gewenning zijn, maar zelfs in low bronze FuT wedstrijden merk je al zo'n gigantisch verschil tussen spelers die het al doorhebben en die zelf ook nog moeten wennen dat ik me haast afvraag waar je het in vredesnaam onder de knie moet krijgen
Heeft iemand al op de PC versie, eigen chants werkend gekregen?
Ik heb veel chants van de eredivisie.
Nu heb ik bijvoorbeeld, de goal tune van ADO den Haag als mp3.
Die heb ik opgeslagen als .m3u bestand.
De .mp3 + .m3u heb ik in de folder 'mijn muziek' gegooid en nu kijk ik dus in het spel, bij 'mijn audio' en daar staat de aangemaakte playlist niet tussen.
Ik heb veel chants van de eredivisie.
Nu heb ik bijvoorbeeld, de goal tune van ADO den Haag als mp3.
Die heb ik opgeslagen als .m3u bestand.
De .mp3 + .m3u heb ik in de folder 'mijn muziek' gegooid en nu kijk ik dus in het spel, bij 'mijn audio' en daar staat de aangemaakte playlist niet tussen.
Verwijderd
Ik moest een keuze maken om fifa 12 voor de pc te halen of voor de ps3, ik heb hem uiteindelijk toch maar via origin betaalt en gedownload voor de pc.
Met de ps3 zit je lekker op de bank, alleen nu zit ik achter het buro met een wirreless xbox controller voor de pc. Ik heb wel tegelijk mijn Msn aan en mijn hyves kwekker als ik aan het gamen ben met fifa.
Maar ik kan fifa makkelijk draaien omdat ik een vrij nieuwe pc heb.
Ieder nadeel heeft zijn voordeel zei Johan cruif al hahahaha.
Met de ps3 zit je lekker op de bank, alleen nu zit ik achter het buro met een wirreless xbox controller voor de pc. Ik heb wel tegelijk mijn Msn aan en mijn hyves kwekker als ik aan het gamen ben met fifa.
Maar ik kan fifa makkelijk draaien omdat ik een vrij nieuwe pc heb.
Ieder nadeel heeft zijn voordeel zei Johan cruif al hahahaha.
Dit weekend ongeveer 25 keer online gespeeld.
Ben 1 keer iemand tegen gekomen die aan het cheaten was. Hij bestuurde de keeper, tot zover kan het nog, maar hij speelde met Real Madrid en de computer deed alleen maar truukjes. Kreeg 2x een penal tegen, Rest van het weekend geen penal tegen gekregen.
Ik vind het wel erg lekker spelen. Zit nu in divisie 8.
Ben 1 keer iemand tegen gekomen die aan het cheaten was. Hij bestuurde de keeper, tot zover kan het nog, maar hij speelde met Real Madrid en de computer deed alleen maar truukjes. Kreeg 2x een penal tegen, Rest van het weekend geen penal tegen gekregen.
Ik vind het wel erg lekker spelen. Zit nu in divisie 8.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Bijna eerste seizoen met FC Twente afgemaakt. Alles op semi-pro, maar dan win ik makkelijk. Als ik op pro speel, dan win ik bijna niks, groot verschil vind ik.
Totaal mee eens, Nieuwe verdedigen gaat perfect hier, gewoon niet snel uitstappen. Mensen lopen zich vervolgens toch vastKoppenSneller schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:59:
Het nieuwe verdedigen slaat nergens op?Het oude systeem, waar verdedigers nog het meest leken op doelzoekende raketten, dat was realistisch? Mij valt juist op dat een wedstrijdje Fifa dit jaar veel meer lijkt op een echte wedstrijd: qua tempo, opbouw en looks is het allemaal veel echter, als je het mij vraagt. Mensen die zeuren dat tactical defending kut is en dat ze er niks mee kunnen moeten misschien eens kijken naar hun eigen vermogen om iets nieuws te leren, en ophouden met zeiken over een duidelijke stap in de richting van een realistische voetbalgame. Vind ik.
Krijg alleen nog veel corner goals tegen, daar moet ik nog aan werken.
Heb al 3x online een goal gemaakt door een harde voorzet te geven, en de verdediger loopt hem in het doel
En heb in al die wedstrijden slechts 1x een penal tegen gekregen, wat terecht was ook nog.
[ Voor 4% gewijzigd door Mars18 op 03-10-2011 08:11 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Als ik offline een oefenwedstrijd wil spelen tegen een team uit t creation centre (boosting team) loopt de ps3 vast. Gebeurd op het scherm van de team selectie. Tegen een gewoon team gaat hij wel door naar de shirt selectie. Meer mensen last van?
Verwijderd
Deze melding heb ik hier 1 keer eerder gelezen, dus toeval of ja.psvjw schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 08:12:
Als ik offline een oefenwedstrijd wil spelen tegen een team uit t creation centre (boosting team) loopt de ps3 vast. Gebeurd op het scherm van de team selectie. Tegen een gewoon team gaat hij wel door naar de shirt selectie. Meer mensen last van?
Vind de EA Servers verbeterd, heb geen disconnects gehad. En sterk dat je online kan spelen met Feyenoord en dan gekoppeld wordt aan een gelijkend team. In plaats van tegen Barca te moeten spelen.
Heb ik ook gehad, oplossing ;psvjw schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 08:12:
boosting team deleten , nieuw uploaden en het belangrijkste niks aanpassen aan het boosting team.
( opstelling , spelers )
Daarna is het bij mij verholpen en heb geen vastlopers meer gehad
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Verwijderd
Ik vind het verdedigen helemaal top!! heb van de laatste 9 wedstrijden 6x de nul gehouden. Zit nu in divisie 7!! heb heb nog 4 punten nodig uit 6 wedstrijden voor divisie 6!! AC milaan is ook egt een gruwelijk team.
Niet te sloom achterin ?Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 09:19:
Ik vind het verdedigen helemaal top!! heb van de laatste 9 wedstrijden 6x de nul gehouden. Zit nu in divisie 7!! heb heb nog 4 punten nodig uit 6 wedstrijden voor divisie 6!! AC milaan is ook egt een gruwelijk team.
Vind Nederlands Elftal een drama om mee te spelen, de verdediging is zo zwak. Voorin is het wel leuk. Maar kwam 0-3 achter met rust, toch nog 3-3 weten te spelen
Verwijderd
Nee zijn allemaal fysiek erg sterk en worden er bijna niet uitgelopen.
Kan je dit jaar niet meer zien hoeveelste je staat van Nederland?
Zal het ook eens proberenVerwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 09:38:
Nee zijn allemaal fysiek erg sterk en worden er bijna niet uitgelopen.
Je kan helaas niet zien hoeveelste je staat van Nederland, heb me al rot gezocht.
Bedankt voor je reactie.Terrestra schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 08:59:
[...]
Heb ik ook gehad, oplossing ;
boosting team deleten , nieuw uploaden en het belangrijkste niks aanpassen aan het boosting team.
( opstelling , spelers )
Daarna is het bij mij verholpen en heb geen vastlopers meer gehad
Ik had het boosting team idd verwijderd. Toen ff een ander boosting team gedownload. Niets aangepast en hetzelfde probleem. Maar je hebt me wel op een idee gebracht.
Wat ik vanavond ga proberen, is om alle Creation Centre teams te verwijderen, vervolgens alle teams terug te zetten naar de standaard waarden (daar is volgens mij een optie voor) en vervolgens een Creation Centre team opnieuw downloaden.
Ik laat wel weten of dat gewerkt heeft.
Hier een fifa 12 beginner. Spel gekocht en ben een beetje zoekende.. Wat ik mij afvroeg... Is het mogelijk om met de Club zowel Champions League als normale competitie te spelen en je team te versterken door spelers van andere clubs te kopen? Zo ja, welke optie binnen het spel is dit?
http://www.xbmcfreak.nl/
Ik kan nog niet echt aan wennen om online te spelen, had nog nooit fifa online gespeeld, altijd tegen de computer of vrienden op de bank.
Online heb ik de eerste 10-15 min v/d wedstrijd moeite om aan de tegenstander te wennen. waardoor ik 3/4-0 achter kom te staan.
Vervolgens krijg ik meer controle...en kom ik vaak met moeite 1/2 doelpuntjes terug.
Het valt me overigens op (Ik speel met Ajax) dat ik toch regelmatig ook ajax als tegenstander krijg. Zelfde trouwens met Barca, altijd Barca of Real als tegenstander. Overigens als ik met Nederland speel moet ik altijd tegen Man Utd.
Weet iemand een leuk team wat sterk achter in ? Wil toch ook een keertje winnen online
Merk wel dat een "afwachtende" houding vele male beter is dan vol in de aanval.
Online heb ik de eerste 10-15 min v/d wedstrijd moeite om aan de tegenstander te wennen. waardoor ik 3/4-0 achter kom te staan.
Vervolgens krijg ik meer controle...en kom ik vaak met moeite 1/2 doelpuntjes terug.
Het valt me overigens op (Ik speel met Ajax) dat ik toch regelmatig ook ajax als tegenstander krijg. Zelfde trouwens met Barca, altijd Barca of Real als tegenstander. Overigens als ik met Nederland speel moet ik altijd tegen Man Utd.
Weet iemand een leuk team wat sterk achter in ? Wil toch ook een keertje winnen online

manager-modus. Eerste seizoen zit er echter geen Europees in. Helaas hebben ze dat niet over genomen. Iedereen moet zich dus in het eerste seizoen kwalificeren.Erhnam schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:18:
Hier een fifa 12 beginner. Spel gekocht en ben een beetje zoekende.. Wat ik mij afvroeg... Is het mogelijk om met de Club zowel Champions League als normale competitie te spelen en je team te versterken door spelers van andere clubs te kopen? Zo ja, welke optie binnen het spel is dit?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Internazionale is een top team om mee te spelen online! Een echte aanrader.Red_Head schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:19:
Ik kan nog niet echt aan wennen om online te spelen, had nog nooit fifa online gespeeld, altijd tegen de computer of vrienden op de bank.
Weet iemand een leuk team wat sterk achter in ? Wil toch ook een keertje winnen online![]()
Wat ik vaak doe:Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:25:
[...]
Internazionale is een top team om mee te spelen online! Een echte aanrader.
In begin tactiek op counter zetten en defensief voetballen... na 20-25 minuten bij wat controle langzaam aanvallender instellen;-)
Zo, in het weekend een paar potjes gespeeld. Ik vind het echt een grote vooruitgang t.o.v. Fifa 11. Het nieuwe verdedigen gaat me goed af. Wereldklasse niveau is waar ik nu op speel. Online ook een paar potjes gespeeld, wel leuk dat je nu gekoppeld wordt aan een evenwaardig team. Een minpunt vind ik dat penalty's veels te eenvoudig worden gegeven.
[ Voor 3% gewijzigd door Sniffert op 03-10-2011 10:30 ]
Zijn er trouwens veel van jullie die custom tactics en custom dode spelsituaties maken
Tips?
Hoe heb je het laatste weekend ervaren met "lag"?
Ik vond zelf het regelmatig enorm haperen...Ik neem aan dat EA-servers een beetje overbelast zijn aangezien het het release weekend is.
Ik vond zelf het regelmatig enorm haperen...Ik neem aan dat EA-servers een beetje overbelast zijn aangezien het het release weekend is.
Verwijderd
Ik denk toch dat het egt ligt aan hoe jezelf verdedigd. Ik heb in 40 potjes online pas 3x ofzo een penaltie tegen gehad...
Heb gisteren eens wat potjes gedaan. Zowel carriere met prof (speler/manager) als FUT gestart.
FUT had ik nooit eerder gespeeld. Het heeft zomaar de kans om verslavend te werken
Bij pre-order 6x3 Gold packs gekregen (3 pmaand). 2 teams gemaakt. 1 brons en 1 goud. Ben benieuwd hoe lang ik het bronzen team erbij laat. Maar waar je allemaal rekening mee moet houden. Niet alleen goede spelers vinden, maar ook contractkaarten e.d. Het zal me vast nog wel eens gebeuren dat een goede speler ineens weg is.
De handel in FUT is ook grappig. Wil je een shirt van de NL competitie bijv Ajax, kom je met 200 munten een heel eind. Wil je een shirt van Arsenal, stja das toch even wat duurder. Die britten kunnen het nog vragen ook!
Carriere voelt ook wat sneller aan in de menu's e.d. want in fifa 11 ergerde ik me wel aan de traagheid van het 'doorgaan' in de kalender.
En het belangrijkste gameplay. Ik vind het een grote vooruitgang. Ik raakte in Fifa 11 vaak de bal kwijt omdat ik wel hou van kort draaien en zo de ruimte opzoeken. In Fifa 12 kan dit
Collision engine, nog geen rare fratsen meegemaakt op een lancering over een knie na.
Het nieuwe verdedigen vergt veel gewenning. Ik speel daarom nu ook nog op semi-prof, maar win deze potjes over het algemeen vrij makkelijk. Op professioneel daarentegen heb ik veel moeite. Kom bijna niet tot scoren. Achterin dichthouden is ook lastig. Oefenpotje NL - Zweden op prof was NL - Ibrahimovic die er vaak makkelijk doorheen liep.
Al met al erg positief!!
FUT had ik nooit eerder gespeeld. Het heeft zomaar de kans om verslavend te werken
De handel in FUT is ook grappig. Wil je een shirt van de NL competitie bijv Ajax, kom je met 200 munten een heel eind. Wil je een shirt van Arsenal, stja das toch even wat duurder. Die britten kunnen het nog vragen ook!
Carriere voelt ook wat sneller aan in de menu's e.d. want in fifa 11 ergerde ik me wel aan de traagheid van het 'doorgaan' in de kalender.
En het belangrijkste gameplay. Ik vind het een grote vooruitgang. Ik raakte in Fifa 11 vaak de bal kwijt omdat ik wel hou van kort draaien en zo de ruimte opzoeken. In Fifa 12 kan dit
Collision engine, nog geen rare fratsen meegemaakt op een lancering over een knie na.
Het nieuwe verdedigen vergt veel gewenning. Ik speel daarom nu ook nog op semi-prof, maar win deze potjes over het algemeen vrij makkelijk. Op professioneel daarentegen heb ik veel moeite. Kom bijna niet tot scoren. Achterin dichthouden is ook lastig. Oefenpotje NL - Zweden op prof was NL - Ibrahimovic die er vaak makkelijk doorheen liep.
Al met al erg positief!!
Man City, is denk ook het beste team in FIFA 12.Red_Head schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:19:
Weet iemand een leuk team wat sterk achter in ? Wil toch ook een keertje winnen online![]()
in stats mischien maar de standaard tactic van man city vind ik zuigenMars18 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:52:
[...]
Man City, is denk ook het beste team in FIFA 12.

Nou 15 hersenbloedingen en blood rages verder (lees weekendje fifa 12)
Blijkbaar kun je voordat je een offline match doet per ongeluk met de knop Y (xbox controller) het type besturing wijzigen waarna deze instelling dus overgenomen wordt voor alle wedstrijden die daarna komen (ook online)
dus mijn X en B (Schieten en pass/tackle voor dePS3'ers) toetsen waren omgedraaid maar goed duurde dus een uurtje of 4 voordat ik dat door had, dacht dat het de onervarenheid van mijn PRO was
En uiteindelijk ook maar het nieuwe verdedigen uitgezet, al die leipo's met hun trucjes die 5 man uitkappen werd er gek van!
Blijkbaar kun je voordat je een offline match doet per ongeluk met de knop Y (xbox controller) het type besturing wijzigen waarna deze instelling dus overgenomen wordt voor alle wedstrijden die daarna komen (ook online)
dus mijn X en B (Schieten en pass/tackle voor dePS3'ers) toetsen waren omgedraaid maar goed duurde dus een uurtje of 4 voordat ik dat door had, dacht dat het de onervarenheid van mijn PRO was

En uiteindelijk ook maar het nieuwe verdedigen uitgezet, al die leipo's met hun trucjes die 5 man uitkappen werd er gek van!
hahhaahah geweldignexhil schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:10:
Nou 15 hersenbloedingen en blood rages verder (lees weekendje fifa 12)
Ik heb ook nergens last van. Denk dat mensen te veel de schietknop gebruiken in de eigen 16 om de bal af te pakken.Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:32:
Ik denk toch dat het egt ligt aan hoe jezelf verdedigd. Ik heb in 40 potjes online pas 3x ofzo een penaltie tegen gehad...
Ik wissel de schiet en passknoppen altijd om. Als je dat doet kun je dat ook maar beter bij de verdedigingsingellingen doen...Mars18 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:20:
[...]
Ik heb ook nergens last van. Denk dat mensen te veel de schietknop gebruiken in de eigen 16 om de bal af te pakken.
Vergeet je Barca niet? Real is ook beter dan Man City...Mars18 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:52:
[...]
Man City, is denk ook het beste team in FIFA 12.
[ Voor 23% gewijzigd door Kenny_026 op 03-10-2011 11:39 ]
Ik vind het ook wel cooler dan Fifa 11 tot nu toe. Verdedigen is even wennen, maar dat maakt het alleen maar leuker. Word ik tenminste niet meer voorbij gepingeld door elke willekeurige dribbelaar. :-)
Nu alleen nog weten te scoren. Dat is bij de afgelopen paar Fifa's toch elke keer weer een probleem gebleken.
Tot nu toe nog maar één wedstrijd weten te winnen online. Verder nog een aantal keer gelijkspel en flink wat verliezen. Qua statistieken ziet het er elke keer een stuk beter uit voor mij, maar ik maak het dan toch net niet af helaas.
Hoedanook: een erg cool spel en ruimte voor persoonlijke verbetering.
Ik had gisteren overigens een hele poos dat al mijn replays niet meer werkte. Zowel online als offline: de replays waren helemaal leeg met een aantal seconden lang een leeg veld ingezoomd op het middenveld. Gisteravond was het weer goed. Iemand anders ook last van gehad?
Nu alleen nog weten te scoren. Dat is bij de afgelopen paar Fifa's toch elke keer weer een probleem gebleken.
Tot nu toe nog maar één wedstrijd weten te winnen online. Verder nog een aantal keer gelijkspel en flink wat verliezen. Qua statistieken ziet het er elke keer een stuk beter uit voor mij, maar ik maak het dan toch net niet af helaas.
Hoedanook: een erg cool spel en ruimte voor persoonlijke verbetering.
Ik had gisteren overigens een hele poos dat al mijn replays niet meer werkte. Zowel online als offline: de replays waren helemaal leeg met een aantal seconden lang een leeg veld ingezoomd op het middenveld. Gisteravond was het weer goed. Iemand anders ook last van gehad?
Het valt me af en toe op dat bij 1-on-1 seizoen het scoren een stuk lastiger is. Niet omdat de tegenstander goed verdedigd, maar omdat je mannetjes ineens gods gruwelijk scheef schieten. Zo speel ik regelmatig tegen vrienden en in deze potjes vallen meestal wel een goal of 6 (voor en tegen)... als ik hier bijvoorbeeld de verdediging uitspeel, de bal terug leg voor een open doel dan schiet de speler hem 100% beheerst ALTIJD in. Bij 1-on-1 seizoen (geen andere rare fratsen) wil hij nog wel eens naast, op de paal/lat.... heel apart. Heel frustrerend.
Ook ERG irritant: een speler (al dan niet doorgebroken) tackelen op de bal kent het spel niet. Ookal tackel je op de bal heb je sowieso een overtreding/geel/rood te pakken.
Ook ERG irritant: een speler (al dan niet doorgebroken) tackelen op de bal kent het spel niet. Ookal tackel je op de bal heb je sowieso een overtreding/geel/rood te pakken.
[ Voor 13% gewijzigd door Montaner op 03-10-2011 12:07 ]
Verwijderd
FUT web-app is nog steeds belabberd, ik wil mijn stadion veranderen. Heb allemaal goud spelers gekocht, en nu voetbal ik thuis in een soort vvv-stadion zeg maar 
EDIT: Wat is Elia snel man, roetsj, zo langs alle verdedigers
EDIT: Wat is Elia snel man, roetsj, zo langs alle verdedigers
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2011 12:22 ]
Dan doe je toch iets verkeerd met je timing, ik heb er eigenlijk nooit problemen mee.trix0r schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:02:
ik heb vaak het probleem dan tackel(sliding) ik, dan heb ik echt het gevoel dat de been van de speler er gewoon doorheen gaat. Meerdere dit meegemaakt of ligt dat toch echt aan mij?
Verwijderd
(Bijna) onmogelijk, de nieuwe engine zorgt voor 'real collisions'.remyguys schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:29:
ik heb vaak het probleem dan tackel(sliding) ik, dan heb ik echt het gevoel dat de been van de speler er gewoon doorheen gaat. Meerdere dit meegemaakt of ligt dat toch echt aan mij?
Maar het is en blijft een computer.
Jaa, daarom vind ik het zo vaag dat het erop lijkt dat die er zo doorheen gaatVerwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:31:
[...]
(Bijna) onmogelijk, de nieuwe engine zorgt voor 'real collisions'.
Maar het is en blijft een computer.
Tis trouwens op de Xbox360 niet PC
Dan moet je gewoon een nieuw stadion kopen he. Kun je gewoon in de market of via packs (geluk hebben) krijgen.Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:15:
FUT web-app is nog steeds belabberd, ik wil mijn stadion veranderen. Heb allemaal goud spelers gekocht, en nu voetbal ik thuis in een soort vvv-stadion zeg maar
EDIT: Wat is Elia snel man, roetsj, zo langs alle verdedigers![]()
Dan moet de webapp het wel ff doenKluutmaran schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:37:
[...]
Dan moet je gewoon een nieuw stadion kopen he. Kun je gewoon in de market of via packs (geluk hebben) krijgen.
Voor diegene die bijv. semi-prof te makkelijk vinden en prof te moeilijk. In game settings kan je met de sliders de game naar eigen wens tweaken, zowel voor jezelf als voor de cpu.
Ik was er gister wat mee aan het spelen, bijv. met shot power. Die had ik van 50 naar 60 gezet, maar dan krijg je al echte kanonskogels, kan je nagaan als je 'm nog hoger zet.
Ik was er gister wat mee aan het spelen, bijv. met shot power. Die had ik van 50 naar 60 gezet, maar dan krijg je al echte kanonskogels, kan je nagaan als je 'm nog hoger zet.
En dan blijven de ballen wel op dezelfde hoogte? Niet dat je hem meters overschiet?SR8 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:24:
Voor diegene die bijv. semi-prof te makkelijk vinden en prof te moeilijk. In game settings kan je met de sliders de game naar eigen wens tweaken, zowel voor jezelf als voor de cpu.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Even een vraag wat betreft fifa. ik heb altijd pes gespeeld en online was dat altijd een ramp, vaak ging dit gepaard met lag e.d. Kortom: online was niet leuk. Hoe zit dit met fifa? Ik heb wel eens fight night champion van ea sports gespeeld en dat was online best netjes geregeld allemaal.
In principe werkt het allemaal prima, alleen heb je soms nog momenten dat je er niet op kan door overbelasting... maar dat is bij elke game zo en na een week is vaak de echte hype er wel vanaf ;-)Ashy schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:28:
Even een vraag wat betreft fifa. ik heb altijd pes gespeeld en online was dat altijd een ramp, vaak ging dit gepaard met lag e.d. Kortom: online was niet leuk. Hoe zit dit met fifa? Ik heb wel eens fight night champion van ea sports gespeeld en dat was online best netjes geregeld allemaal.
Het is mij tot op heden alleen maar meegevallen iig, heel soms heb je wel iets aan lag tijdens een wedstrijd voor een seconde ofzo maar daar hebben dan wel beide spelers ook last van, het is geen resync van 10 sec waardoor je opeens 1-0 achter staat terwijl je niets kon doen ofzo.
Enige nadeel, momenteel iig, zal de Web App zijn voor FuT, wat ondanks dat het wel mogelijk is direct binnen je ps3/xbox360 eigenlijk haast een must is wil je het fatsoenlijk doen. Maar door zware overbelasting is het amper mogelijk om die voor 01:00 en na 08:00 nog te gebruiken.
Dus mocht dat een belangrijke feature voor je zijn zijn ga je daar zeker wel hinder aan ondervinden.
Maar het voetballen zelf bevalt me qua lag prima.
Het is alleen wel gruwelijk irritant als je tegen iemand speelt die elke replay van elke bal die half uit gaat af wil gaan kijken (Skip kan, mits beide spelers hier ook voor kiezen, wat gelukkig de meeste spelers instant doen) maar dat lijkt me meer iets waar je hoe dan ook niet aan ontkomt.
Enige nadeel, momenteel iig, zal de Web App zijn voor FuT, wat ondanks dat het wel mogelijk is direct binnen je ps3/xbox360 eigenlijk haast een must is wil je het fatsoenlijk doen. Maar door zware overbelasting is het amper mogelijk om die voor 01:00 en na 08:00 nog te gebruiken.
Dus mocht dat een belangrijke feature voor je zijn zijn ga je daar zeker wel hinder aan ondervinden.
Maar het voetballen zelf bevalt me qua lag prima.
Het is alleen wel gruwelijk irritant als je tegen iemand speelt die elke replay van elke bal die half uit gaat af wil gaan kijken (Skip kan, mits beide spelers hier ook voor kiezen, wat gelukkig de meeste spelers instant doen) maar dat lijkt me meer iets waar je hoe dan ook niet aan ontkomt.
De schoten blijven verder hetzelfde, ze zijn alleen veel harder. Het zag er op 60 ook al vrij onrealistisch uit.GerbenKwakkel schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:26:
[...]
En dan blijven de ballen wel op dezelfde hoogte? Niet dat je hem meters overschiet?
Wel handig als je je VP wil boosten naast de gebruikelijke manieren, zoals het boosting team.
[ Voor 12% gewijzigd door SR8 op 03-10-2011 14:37 ]
Verwijderd
Een xbox is een computer...Kluutmaran schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:37:
[...]
Dan moet je gewoon een nieuw stadion kopen he. Kun je gewoon in de market of via packs (geluk hebben) krijgen.
Bij mij gaat het ook steeds beter op pro. Doe carriere met Ajax, voorbereiding liep slecht maar daarna ging het beter. Van Heerenveen verloren 0-1 terwijl ik wel met 0-7 had kunnen verliezen, vervolgens gewonnen van NEC met 3-1, en daarna gewonnen van Vitesse met 3-2, dus gaat wel beter. Kwam erachter dat afstandsschoten veel beter gaan dan in FIFA 11.
Lukoki en Serero heerlijke snelle jochies in't veld. En met de Jong achter de aanvallers heerlijk van afstand schieten gaat echt super goed.
Lukoki en Serero heerlijke snelle jochies in't veld. En met de Jong achter de aanvallers heerlijk van afstand schieten gaat echt super goed.
Verwijderd
idd, de keepers in fifa 12 zijn realistischer op afstandsschoten, in fifa 11 pakte de keeper soms de meest onmogelijke ballen.GerbenKwakkel schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:00:
Bij mij gaat het ook steeds beter op pro. Doe carriere met Ajax, voorbereiding liep slecht maar daarna ging het beter. Van Heerenveen verloren 0-1 terwijl ik wel met 0-7 had kunnen verliezen, vervolgens gewonnen van NEC met 3-1, en daarna gewonnen van Vitesse met 3-2, dus gaat wel beter. Kwam erachter dat afstandsschoten veel beter gaan dan in FIFA 11.
Isaksson pakte anders ook behoorlijk wat pegels van afstand.. Zal wel een goede dag hebben gehadVerwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:01:
[...]
idd, de keepers in fifa 12 zijn realistischer op afstandsschoten, in fifa 11 pakte de keeper soms de meest onmogelijke ballen.
Licht groen is dat het 100% match is qua positie en formatie en donker groen is niet zijn ideale positie maar hij kan daar wel uit de voeten.Vliegtuig02 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 20:23:
[...]
Ik heb hier twee soorten groen, lichte en een donkere.. Wat is dat het verschil van?
Is er een mogelijkheid om herhaling met hoge kwaliteit op te kunnen slaan? Of zal ik dan iets als fraps aan moeten hebben tijdens wedstrijd?
Werkt dit dan op alle spelers, of slechts jouw pro? Ik speel altijd alles op default, maar 90% van de tijd loopt een aanvaller (tegenstander) even hard als mijn verdediger, terwijl hij met de bal bezig is. Andersom totaal niet, daar moet ik vooruit blijven tikken wil ik dezelfde snelheid als de verdediger houden.SR8 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:24:
Ik speel met NY Red Bulls (Henry in spits), je kan me niet vertellen dat die gast zo traag is.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik had er zaterdagavond ook last van (op de PS3).. Volgens mij lag het aan de servers van EA ofzo, want een dag later werkte alle replays gewoon weer normaal..GoodspeeD schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:55:
Ik heb trouwens wel echt het gevoel dat spellen (FIFA dus ook) steeds minder van te voren ge-betatest worden.. Zo heb je bijv. als je na de wedstrijd je hoogtepunten wilt bekijken een soort stroboscoop effect van herhalingen in het menuutje staan.. Zoiets zou eigenlijk alleen gezien moeten zijn door iemand van EA.. Of ze malen gewoon niet om grafische slickness
Ik erger me dood aan dit spel
Degene die 'tactical defending' heeft uitgevonden verdient echt een strop
Niet normaal, elke tegenstander loopt er zo door heen. Ik probeer druk te zetten met een speler, maar dan wissel ik van speler en dan blijft die plotseling weer stilstaan.. Ik heb geen idee wat ik verkeerd doe maar als ik niet op pas gooi ik m'n PS3 nog naar buiten
Heb je de contain-knop al eens geprobeerd? Of überhaupt de TD-tutorial gespeeld?Awsom schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:03:
Ik erger me dood aan dit spelDegene die 'tactical defending' heeft uitgevonden verdient echt een strop
Niet normaal, elke tegenstander loopt er zo door heen. Ik probeer druk te zetten met een speler, maar dan wissel ik van speler en dan blijft die plotseling weer stilstaan.. Ik heb geen idee wat ik verkeerd doe maar als ik niet op pas gooi ik m'n PS3 nog naar buiten
![]()
Gewoon blijven oefenen meneer Awsom. Begin desnoods op Semi Pro. En volg wat tuts, dan moet het vast goed komen!
[ Voor 18% gewijzigd door GAITii op 03-10-2011 16:15 ]
Ik ben het hier wel mee eens hoor.. Ook als je de tutorial gedaan hebt, het is gewoon anatomisch onmogelijk om te verdedigen, te rennen, af te dekken en dan ook nog de tweede man aan te roepen..Awsom schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:03:
Ik erger me dood aan dit spelDegene die 'tactical defending' heeft uitgevonden verdient echt een strop
![]()
In FIFA11 was het gewoon R(1 of 2) voor rennen, L(1 of 2) voor afdekken, vierkantje voor afdekken en dan R voor 2e man aanroepen. Mijn verdediging was ondoordringbaar.
Nu moet ik haast mijn neus gebruiken om op L, R, kruisje en dan nog (getimed) op vierkantje te kunnen drukken voor een staande tackle..
Niet te doen, niet onder de knie te krijgen, en niet leuk. Terug naar schroot met dit kutspel!
En dan niet te beginnen over hoge voorzetten vanaf de flanken.. In de vorige versie was ik gewend om een hoge voorzet te richten met de loopstick.bloodyus schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:48:
[...]
(...)
Niet te doen, niet onder de knie te krijgen, en niet leuk. Terug naar schroot met dit kutspel!
Dus ik FIFA12 ook zo spelen, maar elke, echt elke bal vliegt semi rechtdoor de tribune in..
Dus ik tiltend tegen een maat van mij, zegtie; "je moet het eens proberen door de loop(richting)stick los te laten". En verdomd, alle voorzetten komen in de 16.. Of te wel, je moet dus méér knoppen gebruiken voor verdedigen ("om het echter te laten lijken"), maar als je een voorzet wilt geven moet je dus juist zo weinig mogelijk doen... Onbegrijpelijk dit spel, echt...
Of zich gaat het online steeds beter, alleen vraag ik me af wanneer contain gebruikt moet worden en wanneer jockey. Of wat uberhaupt het verschil is.
Wat ikzelf het meest gebruik is RB inhouden met het verdedigen, zo ga je met 1 man er op af, en 1 man blijf je daarachter dekken, zo kun je dus wanneer de ene mishapt met de andere meteen goed inhappen. zo pak je zeker 75% van de ballen.
Probeer dit eens!
Probeer dit eens!
Verwijderd
Dat werkte bij Fifa 11 ideaal, bij 12 een stuk minder. Speler die je niet geselecteerd hebt zet dan alleen druk maar doet verder vrij weinig. Daarbij is het een stuk lastiger omdat je die druk moet RB moet zetten i.p.v. B.GerbenKwakkel schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:59:
Wat ikzelf het meest gebruik is RB inhouden met het verdedigen, zo ga je met 1 man er op af, en 1 man blijf je daarachter dekken, zo kun je dus wanneer de ene mishapt met de andere meteen goed inhappen. zo pak je zeker 75% van de ballen.
Probeer dit eens!
Maar verder bevalt het tot nu toe goed. Speel al een stuk beter dan op dag 1 sinds de release. Paar minpuntjes; FuT Web-app werkt nooit, is altijd vol. Heb zelfs nog geen één keer in kunnen loggen. Ook is het nu nog vrij simpel om penalty's uit te lokken. Dit komt denk ik vooral doordat niemand het verdedigen nog onder de knie heeft, maar het valt wel op. Laatste wedstrijd 3 penalty's gekregen doordat ik met Gourcuff op de rand 16 beetje liep te pingelen, net zolang totdat de tegenstander weer eens mishapte en de scheids een penal toekende. Verder vind ik de keepers niet echt sterk. Heb in FUT Schwarzer op goal (81alg), maar die gozer bakt er vrij weinig van. Vooral schoten van een kleine 20 meter vliegen er vaak in.
Maarja, alle minpunten op een stokkie, ik ga weer een potje spelen! verslavend blijft het sowieso...
Hoe geef je een harde voorzet?Mars18 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 08:10:
[...]
Heb al 3x online een goal gemaakt door een harde voorzet te geven, en de verdediger loopt hem in het doel
Dit topic is gesloten.