[Multi] FIFA 12 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 25 Laatste
Acties:
  • 119.355 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een belachelijke game!!!!

Dat nieuwe verdedigen raakt kant nog wal, heeft absoluut NIETS met voetbal te maken!!
Truukjes is niets tegen te doen. In fifa 11 won ik bijna alles, ik verloor alleen van betere spelers maar nu is tegen een truukje niets te doen, je verdedigers zitten altijd mis!!

Voorzetten worden keihard achter geknald, keepers missen de makkelijkste ballen.

Duidelijk te zien dat het gemaakt is door een stel canadezen, absoluut 0 feeling met voetbal.

Dag FIFA, hallo PES

Wat een bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

Het nieuwe verdedigen slaat nergens op? :') Het oude systeem, waar verdedigers nog het meest leken op doelzoekende raketten, dat was realistisch? Mij valt juist op dat een wedstrijdje Fifa dit jaar veel meer lijkt op een echte wedstrijd: qua tempo, opbouw en looks is het allemaal veel echter, als je het mij vraagt. Mensen die zeuren dat tactical defending kut is en dat ze er niks mee kunnen moeten misschien eens kijken naar hun eigen vermogen om iets nieuws te leren, en ophouden met zeiken over een duidelijke stap in de richting van een realistische voetbalgame. Vind ik. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb jij wel eens enigzins op niveau gevoetbald?

Druk zetten is vaak de beste manier om een bal af te pakken .. niet meelopen en dan af en toe een voetje uitsteken zoals bij FIFA 12 gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

Ik kijk volgens mij genoeg voetbal om te kunnen zien dat elke voetballer die 'enigszins' op niveau speelt niet als een dolle achter de man/bal aanrent, maar soms (zeker op het middenveld) gewoon op een afstandje blijft om de pass er uit te halen. Misschien dat doelzoekende verdedigers heel goed werken bij de D'tjes, maar op Eredivisieniveau en hoger lijkt het me een redelijk achterlijke spelopvatting. Als je niet weggetikt wil worden door een team met een beetje positiespel, that is...

Natuurlijk moet je druk zetten in sommige situaties, en dat kan nu ook nog gewoon. Een worsteling met een buitenspeler richting de achterlijn komt in mijn potjes Fifa in ieder geval regelmatig voor.

[ Voor 17% gewijzigd door Koppensneller op 30-09-2011 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-08 01:38
Ik ben nooit een gigantische Fifa speler geweest buiten de potjes bij wat vrienden (die ik dan meestal ook verloor :D) Nu voor het eerst sinds 2006 zelf eens fifa 12 gekocht.. Moet zeggen het is een stuk moeilijker maar het bevalt me wel , het verdedigen vind ik zelfs iets leuker dan vroeger.. In plaats van rechtstreeks naar de speler te lopen en dan maar hopen dat er iets gebeurde waardoor ik de bal kreeg moet ik nu veel meer opletten op mijn positie en op de positie van mijn mede spelers. Zoals hierboven staat , wat afstand houden om zo de speler met de bal zijn opties weg te nemen lukt tot nu toe goed genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:02:
Druk zetten is vaak de beste manier om een bal af te pakken .. niet meelopen en dan af en toe een voetje uitsteken zoals bij FIFA 12 gebeurt
Je bedoelt gewoon kruisje en rondje inhouden tot je weer de bal hebt, zoals in Fifa11?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoppenSneller schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:14:
Ik kijk volgens mij genoeg voetbal om te kunnen zien dat elke voetballer die 'enigszins' op niveau speelt niet als een dolle achter de man/bal aanrent, maar soms (zeker op het middenveld) gewoon op een afstandje blijft om de pass er uit te halen. Misschien dat doelzoekende verdedigers heel goed werken bij de D'tjes, maar op Eredivisieniveau en hoger lijkt het me een redelijk achterlijke spelopvatting. Als je niet weggetikt wil worden door een team met een beetje positiespel, that is...

Natuurlijk moet je druk zetten in sommige situaties, en dat kan nu ook nog gewoon. Een worsteling met een buitenspeler richting de achterlijn komt in mijn potjes Fifa in ieder geval regelmatig voor.
Duidelijk zelf niet gevoetbald. Ik speel zelf hoofdklasse.

Ook zie je het bij Barcelona, de teams die barcelona fel en agressief vastzetten hebben de meeste kans van slagen. Op 2 meter gaan staan verdedigen is tegen een dergelijk elftal dodelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperdunk_15
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-06-2024
Hebben jullie ook dat als je fifa opstart dat je 10 erv krijgt? Het komt bij mij iedere keer in beeld of is dat juist de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flamen wil ik hier niet zien en kun je dus beter ook achterwege laten.

[ Voor 64% gewijzigd door psychoclown op 01-10-2011 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:54:

Dat nieuwe verdedigen raakt kant nog wal, heeft absoluut NIETS met voetbal te maken!!
Truukjes is niets tegen te doen. In fifa 11 won ik bijna alles, ik verloor alleen van betere spelers maar nu is tegen een truukje niets te doen, je verdedigers zitten altijd mis!!

Voorzetten worden keihard achter geknald, keepers missen de makkelijkste ballen.

Duidelijk te zien dat het gemaakt is door een stel canadezen, absoluut 0 feeling met voetbal.

Dag FIFA, hallo PES

Wat een bagger.
Oefenen baart kunst hoor. Het nieuwe verdedigen bevalt me erg goed. Ik kan nu zo snel en makkelijk druk zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:56
Hyperdunk_15 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:42:
Hebben jullie ook dat als je fifa opstart dat je 10 erv krijgt? Het komt bij mij iedere keer in beeld of is dat juist de bedoeling?
Jep.. Als ik fifa opstart krijg ik ook steeds dat tutorial training ding.. Heb je daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:42:
[...]

Duidelijk zelf niet gevoetbald. Ik speel zelf hoofdklasse.

Ook zie je het bij Barcelona, de teams die barcelona fel en agressief vastzetten hebben de meeste kans van slagen. Op 2 meter gaan staan verdedigen is tegen een dergelijk elftal dodelijk.
Nou dan ben je niet een bepaald tactische hoofdklasse speler, want fifa12 is een stukken tactischer geworden. Leer ervan. Kan je veel voordeel mee doen in je hoofdklasse competitietje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Je moet die contain button ook niet te veel/te lang gebruiken, want dan is de afstand idd vrij groot. Juist icm met de jockey button kan je er vrij gecontroleerd opknallen. Het is wel oefenen, maar dat maakt het juist leuk. Eindelijk heeft FIFA een leercurve.
Awsom schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 00:05:
[...]
Jep.. Als ik fifa opstart krijg ik ook steeds dat tutorial training ding.. Heb je daar ook last van?
Die tutorial hoort na 1 keer niet meer terug te komen (althans, dat was bij mij zo). Die 10XP elke keer als je FIFA opstart, hoort zo.

[ Voor 49% gewijzigd door SR8 op 01-10-2011 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 00:04:
[...]

Oefenen baart kunst hoor. Het nieuwe verdedigen bevalt me erg goed. Ik kan nu zo snel en makkelijk druk zetten.
Daar ben ik ook van overtuigd, maar het voelt niet realistisch aan.

Ik heb net weer een paar potjes gespeeld en regelmatig schiet hij voorzetten gewoon keihard achter.

Ook slaat hij een speler die 5 meter van hem afstaat gewoon over? :? lijkt de moeilijk optie te willen kiezen.

Ik had zelfs een keer dat een tegenstander tegen mij opliep in mijn 16, kreeg ik een pingen tegen!!! :X

Niet bepaald realisme

Ohhh ja ... 10 wedstrijden, 9 keer Barca ;w

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2011 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knip

[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 01-10-2011 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

FIFA probeert zoveel mogelijk een tegenstander te vinden met een team dat binnen 0,5 ster van jouw team zit. Ik heb daarom als 'beste' tegenstander tot nu toe Juve gehad. O.a. al tegen Eintracht Frankfurt, Montpellier en FC Köln gespeeld. Kies jij een 4,5/5 sterrenteam, grote kans dat je dan Barcelona, Real oid tegen krijgt.

Edit: @ Jumpman. Dat had ik ook, maar ik kreeg net wel 2 goldpacks. Niks aan de hand. :)

[ Voor 14% gewijzigd door SR8 op 01-10-2011 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:08
Hmmm, net bij het aanmaken van mijn Ultimate Team en het invoeren van de pre-order voucher gaf de PS3 aan dat ik elke maand maar één Gold Pack krijg en niet de twee zoals het op de voucher staat. :?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FAAL fut-web applicatie werkt voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:45
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 00:33:
[...]

Ik heb net weer een paar potjes gespeeld en regelmatig schiet hij voorzetten gewoon keihard achter.

Ook slaat hij een speler die 5 meter van hem afstaat gewoon over? :? lijkt de moeilijk optie te willen kiezen.

Ik had zelfs een keer dat een tegenstander tegen mij opliep in mijn 16, kreeg ik een pingen tegen!!! :X

Niet bepaald realisme

over die voorzetten, kijk is bij je instellingen en dan "crossen" (als ie op engels staat) dan staat ie waarschijnlijk op manual ingesteld, had ik ook, nu gaat het veeeel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Jumpman schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 01:26:
Hmmm, net bij het aanmaken van mijn Ultimate Team en het invoeren van de pre-order voucher gaf de PS3 aan dat ik elke maand maar één Gold Pack krijg en niet de twee zoals het op de voucher staat. :?
Same, maar aan SR8's reactie te zijn krijgen we er gewoon 2 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil zo graag een bal er in schieten van afstand maar hoe moet dat??
Heb al ff wat opgezocht maar het moet toch met linker trigger en de schietknop??
Of zijn er nog andere manieren??

Zijn er verder nog andere leuke knoppencombinaties waar je niet direct achter kunt komen waardoor je meer plezier aan de game beleeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:08

Satom

Verzamel ervaringen

Lee245 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:33:
[...]

Ik heb een oplossing gevonden met een beetje hulp from the internet:
1. Voeg de volgende code toe aan je ButtonData.ini bestand in de FIFA12/Game folder.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
AddController "Controller_053"  
        AddAlias "Twin USB Joystick"  
        AddMap PC_AXIS_0_DOWN VB_AI_LS_DOWN  
        AddMap PC_AXIS_0_DOWN VB_FE_LS_DOWN  
        AddMap PC_AXIS_0_RIGHT VB_AI_LS_RIGHT  
        AddMap PC_AXIS_0_RIGHT VB_FE_LS_RIGHT  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON03 VB_AI_A  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON03 VB_FE_SELECT  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON02 VB_AI_B  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON02 VB_FE_CANCEL  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON01 VB_AI_Y  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON01 VB_FE_Y  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON04 VB_AI_X  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON04 VB_FE_X  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON07 VB_AI_LB  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON07 VB_FE_LB  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON08 VB_AI_RB  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON08 VB_FE_RB  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON05 VB_AI_LT  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON05 VB_FE_LT  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON06 VB_AI_RT  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON06 VB_FE_RT  
        AddMap PC_POV_0_UP VB_AI_LDPAD_UP  
        AddMap PC_POV_0_UP VB_FE_LDPAD_UP  
        AddMap PC_POV_0_LEFT VB_AI_LDPAD_LEFT  
        AddMap PC_POV_0_LEFT VB_FE_LDPAD_LEFT  
        AddMap PC_POV_0_DOWN VB_AI_LDPAD_DOWN  
        AddMap PC_POV_0_DOWN VB_FE_LDPAD_DOWN  
        AddMap PC_POV_0_RIGHT VB_AI_LDPAD_RIGHT  
        AddMap PC_POV_0_RIGHT VB_FE_LDPAD_RIGHT  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON10 VB_AI_START  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON10 VB_FE_START  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON09 VB_AI_BACK  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON09 VB_FE_HELP  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON11 VB_AI_L3  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON11 VB_FE_L3  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON12 VB_AI_R3  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON12 VB_FE_R3  
        AddMap PC_AXIS_0_UP VB_AI_LS_UP  
        AddMap PC_AXIS_0_UP VB_FE_LS_UP  
        AddMap PC_AXIS_0_LEFT VB_AI_LS_LEFT  
        AddMap PC_AXIS_0_LEFT VB_FE_LS_LEFT  
        AddMap PC_AXIS_2_LEFT VB_AI_RS_UP  
        AddMap PC_AXIS_2_LEFT VB_FE_RS_UP  
        AddMap PC_AXIS_2_UP VB_AI_RS_LEFT  
        AddMap PC_AXIS_2_UP VB_FE_RS_LEFT  
        AddMap PC_AXIS_2_RIGHT VB_AI_RS_DOWN  
        AddMap PC_AXIS_2_RIGHT VB_FE_RS_DOWN  
        AddMap PC_AXIS_2_DOWN VB_AI_RS_RIGHT  
        AddMap PC_AXIS_2_DOWN VB_FE_RS_RIGHT

2. Rename de controller naar "Twin USB Joystick"/
Dit kan via regedit en dan naar deze folder:
HKEY_CURRENT_USER/System/CurrentControlSet/Control/MediaProperties/PrivateProperties/Joystick/OEM
En dan nog 1 mapje verder waar de controller in staat. Het bestand waar je de waarde van moet veranderen heet "OEMName".

Dit werkte in ieder geval voor mij. ;)
Yes!! Gaan we zeker even proberen :9

En hoe zit het met FUT, ik las iets dat je na elke wedstrijd contracten moet kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:08
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 09:16:
Ik wil zo graag een bal er in schieten van afstand maar hoe moet dat??
Heb al ff wat opgezocht maar het moet toch met linker trigger en de schietknop??
Of zijn er nog andere manieren??

Zijn er verder nog andere leuke knoppencombinaties waar je niet direct achter kunt komen waardoor je meer plezier aan de game beleeft??
Ik schiet altijd met alleen rondje (PS3) van afstand. Gisteren jankte ik de bal van een behoorlijke afstand in de kruising, bij FIFA 11 was dit erg moeilijk. Ik heb het gevoel meer controle over afstand schoten te hebben in FIFA 12.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:54:

Dag FIFA, hallo PES

Wat een bagger.
Wat doe je hier eigenlijk nog?

Ga lekker PES spelen en kom erachter dat dat spel al 5 jaar dood is.
Na het sublieme PES5 en het goede PES 6 zijn ze overleden en ze proberen ieder jaar zichzelf
te reanimeren.

Seabass, ooit een God nu een karikatuur van zichzelf roept dat ze aan dit spel 2 jaar gewerkt hebben maar hij ziet niet dat de huidige basis geen toekomst heeft. Hij roept als ontwikkelaar zelf dat de competitie beter is dus blijkbaar ziet hij dingen wel maar wil hij andere dingen niet zien.

Wat PES nodig heeft is geen reanimatie maar een reincarnatie of te wel opnieuw beginnen vanaf nul met als voordeel dat de opgedane ervaringen uit het vorige leven nog wel in het hoofd zitten.

FIFA was ook dood en kijk waar ze nu zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
WTF :(
win ik eindelijk een uitdaging liggen de EA FC servers er weer uit !!!

:'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbelpost

[ Voor 98% gewijzigd door PWM op 01-10-2011 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:49

Player1S

Probably out in the dark

Hebben jullie er ook soms last van dat bij corners de controller van slag lijkt? Opeens komt dat speler selectieveld naar voren en vervolgens kun je niet schieten. Na lang wachten speelt ie alsnog de bal maar je kunt er geen richting enzo aan geven.

Op de 360 btw.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 09:58:
Hallo,

Ik heb enkele dagen geleden Fifa 12 voor PC gekocht (pre ordered) en heb het via Origin kunnen installeren. Maar het spel wil niet opstarten. Ik heb een probleem met de controle van de releasedatum. Telkens ik het spel wil starten gebeurt er een Release Controle (Sony DADC Austria AG). Vervolgens verschijnt het scherm Controle releasedatum met de onderstaande boodschap:

Deze software vereist een online controle van de releasedatum als de software na installatie voor het eerst wordt gestart. Zolang de releasedatum nog niet is aangebroken, wordt deze controle na elke start uitgevoerd. Hiervoor is een ACTIEVE INTERNETVERBINDING VEREIST.

Toepassings- en hardwarekenmerken worden naar de tijdserver verzonden.

Als de controle van de releasedatum is voltooid, ontvang je een decoderingssleutel van de server en worden de toepassingsbestanden en mappen gedecodeerd en vervangen.

Klik op 'Accepteren' als je wilt doorgaan of klik op 'Afsluiten' om deze procedure af te breken.

Als ik op 'Accepteren' klik, doet hij een controle maar verder gebeurt er niets. Ik krijg in geen geval een decoderingssleutel en het spel start nooit op.

Wie kan mij helpen?
8)7
Ik denk dat de EA servers van slag zijn. Anders misschien je firewall settings!!!
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet ik aanpassen in mijn firewall settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
Dracul schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 09:32:
[...]

Wat doe je hier eigenlijk nog?

Ga lekker PES spelen en kom erachter dat dat spel al 5 jaar dood is.
Na het sublieme PES5 en het goede PES 6 zijn ze overleden en ze proberen ieder jaar zichzelf
te reanimeren.

Seabass, ooit een God nu een karikatuur van zichzelf roept dat ze aan dit spel 2 jaar gewerkt hebben maar hij ziet niet dat de huidige basis geen toekomst heeft. Hij roept als ontwikkelaar zelf dat de competitie beter is dus blijkbaar ziet hij dingen wel maar wil hij andere dingen niet zien.

Wat PES nodig heeft is geen reanimatie maar een reincarnatie of te wel opnieuw beginnen vanaf nul met als voordeel dat de opgedane ervaringen uit het vorige leven nog wel in het hoofd zitten.

FIFA was ook dood en kijk waar ze nu zijn!
+1000 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 09:28:
[...]

Ik schiet altijd met alleen rondje (PS3) van afstand. Gisteren jankte ik de bal van een behoorlijke afstand in de kruising, bij FIFA 11 was dit erg moeilijk. Ik heb het gevoel meer controle over afstand schoten te hebben in FIFA 12.
Dat idee heb ik ook bij fifa 12 dat het schieten van afstand makkelijker gaat dan bij fifa 11 waarbij het vrijwel onmogelijk was om van afstand te scoren.
Het was bij fifa 11 ook altijd dat je de schietknop 2 keer kort achter elkaar moest indrukken,
anders schoot je hoog over.
Heb het idee bij fifa 12 dat je met 1 keer de schietknop indrukken prima kunt schieten, alleen je moet hem niet te lang ingedrukt houden anders schiet je hoog over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Gister een paar potjes gespeeld tegen een maat en moet zeggen dat het erg lekker speelde. (Beter dan de demo) Ik speelde 2x met Santos tegen Barca en won gewoon dik. Eerste goal was direct een imhaal. Normaal gesproken zijn we erg aan elkaar gewaagd. Player impact moet nog wel duidelijk verbeterd worden, maar verder speelt het top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:53
Waar kan ik die code vinden voor UT heb hem bij de wehkamp besteld, stond bij dat ik ze kreeg. Nu kan ik nergens wat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Gait schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:43:
Waar kan ik die code vinden voor UT heb hem bij de wehkamp besteld, stond bij dat ik ze kreeg. Nu kan ik nergens wat vinden.
Als het goed is kreeg je er een flyer bij met de code erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:36
Sorry!

We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web.

Please try again later.

Wat slecht zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
ReMCoDijKSTRa schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:52:
Sorry!

We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web.

Please try again later.

Wat slecht zeg.
al sinds gisteravond bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
YouR schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:54:
[...]

al sinds gisteravond bij mij
Al 2 dagen bij mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 09:09:
[...]

over die voorzetten, kijk is bij je instellingen en dan "crossen" (als ie op engels staat) dan staat ie waarschijnlijk op manual ingesteld, had ik ook, nu gaat het veeeel beter.
Ok, dan ga ik dat eens proberen! Moet je hem op auto zetten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 11:08:
[...]
Auto is zoals bij PES. Semi is dat je de kracht zelf bepaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remyguys
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-03-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 11:08:
[...]

Hier ook :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:30:
[...]

Dat idee heb ik ook bij fifa 12 dat het schieten van afstand makkelijker gaat dan bij fifa 11 waarbij het vrijwel onmogelijk was om van afstand te scoren.
Het was bij fifa 11 ook altijd dat je de schietknop 2 keer kort achter elkaar moest indrukken,
anders schoot je hoog over.
Heb het idee bij fifa 12 dat je met 1 keer de schietknop indrukken prima kunt schieten, alleen je moet hem niet te lang ingedrukt houden anders schiet je hoog over.
Wat ook helpt is als je spelers met de schot specialisatie in je team hebt.. denk aan spelers als C. Ronaldo en V. Persie bijvoorbeeld, deze knallen een bal van vrijwel onmogelijke hoeken mooi op het doel. Bal komt wel eens een keertje terug en de rebound knal je gewoon netjes in:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Lee245 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:45:
[...]

Als het goed is kreeg je er een flyer bij met de code erop.
In het doosje of los er bij? Bij mij zit alleen die online pass en zon ding van FIFA interactie world cup 2012 bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Gait schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:10:
[...]

In het doosje of los er bij? Bij mij zit alleen die online pass en zon ding van FIFA interactie world cup 2012 bij.
Ik heb hem bij de Bart Smit gereserveerd en daar zat nog weer een aparte voucher bij voor de UT pakjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:49

Player1S

Probably out in the dark

Net wel iets cools...Heb vrije doortocht met Brama en opeens houdt ie in en grijpt aar het been en hinkt....Hamstring blessure.

Ben wel benieuwt of ze de bal terug geven nadat ik hem uit schoot.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ben i kecht de enige die dit ervaart? Op google is er ook niet echt wat over te vinden...
Ik heb hier een xbox360 en een ps3 en beide lopen vast als ik een online match wil spelen. JE ziet beide teams naast elkaar en dan stopt dat circeltje in het midden met laden, de muziek stopt en beide consoles moeten herstart worden.

Als ik een single player wil doen met de ultimate team dan loopt hij ook op beide consoles vast maar dan in de arena.

Consoles moeten beiden herstart worden als hij vast gelopen is. Andere ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
klopt het dat de spelers van de tegenpartij geen namen boven hun hoofd hebben als ze de keeper hebben geselecteerd als ze verdedigen?
Zo ja weet ik welke games ik gelijk quit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Gait schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:43:
Hier hetzelfde, bij mediamarkt besteld. Duurde even voordat ik die jongen aan de telefoon kon duidelijk maken dat ik wel de special edition had besteld, en hij wilde me al afwimpelen toen zijn collega hem wees op het feit dat ik niet de eerste was met deze klacht. ze gaan het uitzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Laatst online: 10-05-2022
vinden jullie het ook niet vervelend dat je niet alle uitdagingen kon halen omdat er al 1 verlopen was ?
en wat zijn eas fc uitdagingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remyguys
soccerroos schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:39:
vinden jullie het ook niet vervelend dat je niet alle uitdagingen kon halen omdat er al 1 verlopen was ?
en wat zijn eas fc uitdagingen ?
Heeeeel erg irritant ja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:44
kbloem schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:18:
Ben i kecht de enige die dit ervaart? Op google is er ook niet echt wat over te vinden...

[...]
Ik heb dit probleem ook, 4x geprobeerd met Ultimate team en 4x liep me Xbox vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Ben van plan FIFA 12 te kopen bij Game Mania, 35 euro als je 2 spellen inruilt. Zijn er hier mensen die dat hebben gedaan, en zo ja welke spellen zijn er ingeruilt?

Bvd.

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remyguys
Nog steeds...?

Sorry!

Het maximumaantal gebruikers is aangemeld bij FUT Web.

Probeer het later nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remyguys schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:47:
Nog steeds...?

Sorry!

Het maximumaantal gebruikers is aangemeld bij FUT Web.

Probeer het later nog eens.
Ja, belachelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:46
Ik speel nu dus voor het eerst FUT, maar hoe zit het nu precies met de kleuren. Ik heb bijvoorbeeld gouden kaarten met zwart aan de binnenkant maar ook gouden kaarten met een 'shine' effect.

En wat zijn IF spelers en NIF spelers dit kom ik nogal vaak tegen op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Wat een heerlijk spel!
Erg grote vooruitgang ten opzichte van 2011 dus ben erg blij dat ik het spel gekocht heb voor PC.

Ik begrijp een ding niet, ik speel nu in het 1e seizoen manager met Ajax. Heb de voorbereiding inmiddels achter de rug maar wanneer ik naar jeugdteam ga krijg ik de melding dat er geen spelers in mijn jeugdteam zitten.. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P-aul schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:34:
Wat een heerlijk spel!
Erg grote vooruitgang ten opzichte van 2011 dus ben erg blij dat ik het spel gekocht heb voor PC.

Ik begrijp een ding niet, ik speel nu in het 1e seizoen manager met Ajax. Heb de voorbereiding inmiddels achter de rug maar wanneer ik naar jeugdteam ga krijg ik de melding dat er geen spelers in mijn jeugdteam zitten.. Hoe kan dit?
Je moet daar ergens in het menu een scout netwerk opzetten. Hoe duurder je scout, hoe betere potentiele spelers je kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Het kan toch niet zo moeilijk zijn dat EA er niet even 10-100 servers bij plaatst en gewoon iedereen erop kan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:56

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:35:
[...]

Je moet daar ergens in het menu een scout netwerk opzetten. Hoe duurder je scout, hoe betere potentiele spelers je kunt krijgen.
Het is dus niet mogelijk reeds aanwezige spelers in je jeugdteam te stoppen? Bummer..

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Hmm ik word wel een beetje gek van die bug bij boosting team, nu 5matches achter elkaar dat hij constant vastloopt. Dit gebeurt op willekeurige momenten maar vaak toch wel bij de tweede helft na een spelhervatting. Team verwijderen, opnieuw downloaden, standaard formatie, formatie aanpassen, niets blijkt te helpen.. :(

De eerste helft verloopt prima, maar de tweede helft zodra er gewisseld wordt loopt de match vast, dan moet de PS3 uit en weer opnieuw aan, maar een match spelen heeft dan geen zin. Ik kan zo niet verder trainen, is er al een oplossing voor?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
t mac schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:32:
Ik speel nu dus voor het eerst FUT, maar hoe zit het nu precies met de kleuren. Ik heb bijvoorbeeld gouden kaarten met zwart aan de binnenkant maar ook gouden kaarten met een 'shine' effect.

doe je goed met die zwarte, dit zijn de 'In Form" players, die zijn dan beter als normaal, NIF weet ik niet, de kaarten met shine effect zijn rare (de zwarte zijn dan nog veel en veel zeldzamer en voor hoge prijs te verkopen)

tenminste dit is wat ik dacht dat het was :P correct me if I am wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:57
martijntjuhh schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:29:
Ben van plan FIFA 12 te kopen bij Game Mania, 35 euro als je 2 spellen inruilt. Zijn er hier mensen die dat hebben gedaan, en zo ja welke spellen zijn er ingeruilt?

Bvd.
Spellen moet samen waarde van 20 euro zijn. Dus zoek de prijs van het spel op de site delen door de 3. En dan krijg je er voor terug. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
echt vaag spel. met mijn career be a pro met robben. is bijna mijn halve team verkocht zonder dat ze iets terug kochten... nu krijg ik "You do not have enough match fit players to play your next game. This means your match will be forfeited 0-3. Are you sure you want to continue?" ja hallo? lekker dan.

Petersen is nu de eerste spits... grmbl zucht.

[ Voor 7% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 01-10-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devrim
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 02:37
Weet iemand welke poorten op de PC moeten openstaan? Ik kan ze echt nergens vinden...Heb ook al geen handleiding :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReMCoDijKSTRa schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 18:00:
echt vaag spel. met mijn career be a pro met robben. is bijna mijn halve team verkocht zonder dat ze iets terug kochten... nu krijg ik "You do not have enough match fit players to play your next game. This means your match will be forfeited 0-3. Are you sure you want to continue?" ja hallo? lekker dan.

Petersen is nu de eerste spits... grmbl zucht.
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
+/-200 miljoen verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
t mac schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:32:

IF = In-Form = Kaartjes met een zwarte rand
NIF = not In-Form = Zijn gewoon de normale kaartjes
Shiny kaartjes zijn trouwens meestal meer waard dan de normale goude kaartjes. Als je een shiny kaart discard krijg je ook meer punten dan een normale kaart..

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vandaag ook maar Fifa in huis gehaald, eerste indruk is wel goed.
Je moet er even rekening mee houden dat een speler in fifa 12 bijvoorbeeld meer tijd nodig heeft om een diepte pas te geven. Verder heb ik het gevoel dat er minder snelheid zit in het spel t.o.v. Fifa 11. Ik vind het spel idd iets echter idd. Ook stond ik verbaast te kijken dat mijn verdediger opeens een blessure kreeg tijdens een achtervolging

Jammer dat het laten opkomen van een verdediger is verplaatst naar de knop R2. Niet echt een logische knop wanneer je in het spel zit, vind ik. Maar goed dat zal ook wel wennen.

Voor zo ver ik kan zien is het niet meer mogelijk om na een online pot rechtstreeks een filmpje te uploaden naar EA, je moet hem eerst opslaan in je herhalingen. Ook is deze tijd weer gekort.
Volgens mij kon je in Fifa 10 een filmpje van 12 sec uploaden, in Fifa 11 was dit gekort naa 5 sec, en nu is het 4 seconden. Is dat nog aan te passsen, iemand een idee?

Maar ik ga me hiermee de komende maanden wel vermaken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Laatst online: 10-05-2022
ongelooflijk wat een verschil tussen semi pro en pro. met semi pro win ik alles met 6 7 8 a 9 goals. en pro speel ik gelijk kom ik niet aan de bal en krijg ik zware blessures :S. in 2 wedstrijden 3 spelers waarvan er 2 4 maanden

[ Voor 12% gewijzigd door soccerroos op 01-10-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:56

BM

Moderator Spielerij
Ik ben ook van Pro terug gegaan naar Semi-Pro, al kan ik niet zeggen dat ik daar wél mee win :p Maar kom iig meer aan voetballen terug. Op Pro lukt het voetballen ook wel, maar countert de AI zo gruwelijk hard, dat ik daar echt niet tegenop verdedigd krijg.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Zucht, ging seizoen spelen met RKC incl mijn eigen speler. Dacht volgend seizoen een andere club. Ja dat kan, maar dan alleen als manager. Ben je je speler gewoon kwijt. Of je moet verlengen bij RKC. |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 23:57

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Moet zeggen dat ik Pro niet heel moeilijk vindt tot dusver. Ik speel met VVV en sta nu op een 6e plek tegen het einde van het seizoen dus gaat wel aardig. Het nieuwe verdedigen vind ik ideaal, maar eigenlijk is het zoals ik altijd al verdedigde, alleen nu moet je tackles iets beter timen.

Ik hoop alleen dat het ontwikkelen van spelers beter is uitgewerkt in fifa12 dan bij fifa11(pc). Daar werden jonge voetballers amper beter. Ik heb al wat gasten uit de Youth Squad bij de selectie gehaald om ze ervaring op te laten doen, ze hebben hoge potential (80-90) maar hebben nu alleen nog de waarde 55-60. Ik ben benieuwd of de spelers zich ook echt gaan ontwikkelen naar die verwachte waarde. Iemand daar al ervaring mee? Of was dit mogelijk bij eerdere fifa's op de console al zo bijv...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Spelen jullie niet online? Alleen semi-pro? Ik speel eigenlijk alleen online matches maar het is nog wel erg moeilijk en frustrerend!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Devrim schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 18:12:
Weet iemand welke poorten op de PC moeten openstaan? Ik kan ze echt nergens vinden...Heb ook al geen handleiding :X
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb Restricted staan wanneer ik online speel. Af en toe kom ik games niet binnen :(

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vitesse heeft opeens geld zeg. Halverwege 1e seizoen worden ze "overgekocht"door die jordania gast wat eigelijk al eerder gebeurd is he :P kopen meteen luuk de jong voor 16,5miljoen.
ik speel met Ajax, Eriksen is nu 81, krijg een bod van 58miljoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuinïnen schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:29:
Moet zeggen dat ik Pro niet heel moeilijk vindt tot dusver. Ik speel met VVV en sta nu op een 6e plek tegen het einde van het seizoen dus gaat wel aardig. Het nieuwe verdedigen vind ik ideaal, maar eigenlijk is het zoals ik altijd al verdedigde, alleen nu moet je tackles iets beter timen.

Ik hoop alleen dat het ontwikkelen van spelers beter is uitgewerkt in fifa12 dan bij fifa11(pc). Daar werden jonge voetballers amper beter. Ik heb al wat gasten uit de Youth Squad bij de selectie gehaald om ze ervaring op te laten doen, ze hebben hoge potential (80-90) maar hebben nu alleen nog de waarde 55-60. Ik ben benieuwd of de spelers zich ook echt gaan ontwikkelen naar die verwachte waarde. Iemand daar al ervaring mee? Of was dit mogelijk bij eerdere fifa's op de console al zo bijv...?
vind de spelers best snel groeien eigenlijk, in vergelijking tot fifa 11. maar in hoeveel jaar die verwachting gehaald moet worden is mij ook vrij onduidelijk. aantal spelers zijn +3 halverwege het seizoen, dus ~9 in een seizoen en wss ook nog wel boost in de zomer stop dan moet het in 2-3 seizoenen te halen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Vandaag een middag fifa12 gedaan op de xbox, maar ik kan niet zeggen dat het bevalt. Op veel punten lijkt het heel veel op fifa11, en de punten die ze hebben geprobeerd te verbeteren vind ik juist slechter. Het verdedigen is gewoon niet aan te wennen en ik vind het ook niet realistisch. Je krijgt 1 kans om te 'happen' en als je die mist ben je weg. Helaas missen ze om de haverklap om geen reden. Zelfs een keer een penalty tegen gekregen omdat m'n verdediger mis hapt, waardoor de aanvaller tegen hem op loopt, omvalt, en een penalty krijgt. Yeah right 8)7
Dat brengt me bij het tweede punt: de collision engine... Ronduit slecht, sorry. Wat was er mis met de oude? De nieuwe valt totaal niet op behalve als er iets mis gaat, en dat is toch net wat te vaak om het leuk te houden. Een klein duwtje loopt soms uit op een speler die 6 meter opzij vliegt, mensen die tegen elkaar oplopen vallen gewoon om (huh? kunnen we niet meer lopen?) en dat gebeurt zelfs in de verdediging waardoor je nu nog meer dan ooit met geluk door de verdediging heen kan struikelen. Pure frustratie als het mis gaat, en ik zie geen verschil als het niet mis gaat, slechter kan gewoon niet...
Verder vind ik de keepers heel slecht, de slechtste schoten rollen er vaak gewoon in omdat de keeper heel langzaam is. Met 3 man waren we ervan overtuigd dat de AI (en dus ook de keeper?) op Amateur niveau stond omdat hij er echt niks van bakte, maar hij stond toch echt gewoon op World class, en zelfs op Legendary was het niet beter. De enige reden dat afstands schoten er nu vaker in gaan omdat de keepers te langzaam zijn 8)7

Ten slotte komen we er dus achter dat je niet meer met guests ranked matches kunt spelen. Als je met meerdere mensen online wilt doen (samen op de bank tegen iemand online spelen) dan moet je unranked doen. De hele spanning is er af omdat het toch nergens om gaat, en ik weet zeker dat er na een tijd bijna niemand meer te vinden is op unranked (de enige reden dat er nu nog mensen zitten is omdat je met het oude verdedigen kunt spelen). Dus met guests online spelen is er ook niet meer bij.

Voor de rest is het gewoon fifa11. Alle oude bugs zitten er nog steeds in. Speel je met 3 man in een team en heb je de aftrap, dan kan de derde man gewoon de cirkel inlopen. Speel je online met meerdere mensen in een team (guests) en krijg je een vrije trap, dan kan alleen player 1 van speler wisselen, player 2 moet het doen met de standaard vrije trap nemer en kan niet wisselen. Gewoon kleine foutjes die toch heel simpel op te lossen moeten zijn...

Nee, not impressed :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 15:05
MrVegeta schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:35:
Spelen jullie niet online? Alleen semi-pro? Ik speel eigenlijk alleen online matches maar het is nog wel erg moeilijk en frustrerend!
Daar sluit ik me volledig bij aan. Af en toe het probleem dat een speler gewoon stil blijft staan, terwijl hij de bal makkelijk had kunnen hebben, wat dus eindigt dat de tegenstander de bal pakt.
Ook is het best irritant, als je speler tegen een andere speler aan loopt en gelijk op de grond valt.. beetje over te realistisch.

Klopt het trouwens dat er een patch uit is? las ik op Fifa UK forum..

Ik speel op de pc btw met xbox360 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
NickThissen schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:48:
Vandaag een middag fifa12 gedaan op de xbox, maar ik kan niet zeggen dat het bevalt. Op veel punten lijkt het heel veel op fifa11, en de punten die ze hebben geprobeerd te verbeteren vind ik juist slechter. Het verdedigen is gewoon niet aan te wennen en ik vind het ook niet realistisch. Je krijgt 1 kans om te 'happen' en als je die mist ben je weg.
Denk dat je nog maar even moet gaan oefenen. Dat 'happen' waar je het over hebt, moet je niet eens gebruiken. Doe je dat wel, dan heb je inderdaad 1 kans. Je speelt tactisch niet goed wanneer je gokt op die ene kans. Als je het verdedigen doorhebt, dan ben ik er zeker van dat het spel je een stuk meer plezier zal bieden!

Oefenen dus :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Laatst online: 13-08 19:13
Ik ga zo ook maar eens voor de eerste keer aan ultimate team (PS3) beginnen, heb het nooit gedaan dus ben wel een leek op dat gebied. Is het makkelijk of komt er best wel veel bij kijken? Als iemand wat tips heeft dan zijn ze welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik vind de leercruve wel verschrikkelijk hoog. Ik speel dus alleen online 1vs1 division 10 (de laagste), de eerste 2 á 3 matches win ik maar daarna worden de tegenstanders erg goed en dat is behoorlijk vervelend.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Verdedigen vind ik tot nu toe niet echt een probleem, of je loopt met je verdediger gewoon tegen de bal op en pakt hem af of je gebruikt gewoon die lichte tackle, niet schokkend. Slindings maak ik nu nooit meer eigenlijk, terwijl ik dat veel vaker deed in fifa 11.

Waar ik me wel aan erger zijn de ballen die niet direct naar een speler gaan, dus als ze gewoon los op het veld liggen, op dat moment dat mijn team de balcontrole kwijt raakt maar de bal ook nog niet bij het andere team is kan ik niet wisselen van speler terwijl een mannetje van mij er wel vaak bij staat.

Niet dat ik veel gewonnen heb online, je hebt geloof ik geen verlenging meer? Of om een of andere reden eindig ik altijd in gelijkspel? Heb er geloof ik 1 gewonnen, 4 gelijk gespeeld en 1 verloren bij normale ranked multiplayer. UT heb ik 3 gewonnen 5 gelijk ofzo.

Ohh en hoge ballen naar voren komen nu ook bijna nooit meer aan, daar heb je ook helemaal niks meer aan (bij fifa 11 met real was dat écht makkelijk). Maar daarin tegen gaan die precisie ballen er naar mijn gevoel wel veel makkelijker in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Is het trouwens ook mogelijk om die FuT teams voor xbox/ps3 via de pc samen te stellen?
Vind het met die kaartjes op tv scherm niet echt fijn werken eigenlijk.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Laatst online: 13-08 19:13
Over dat verdedigen, verdedig een beetje afwachtend, soms moet je gewoon gokken welke kant de tegenstander op gaat en dan probeer de bal af te pakken, net zoals in het echt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:48:
Vandaag een middag fifa12 gedaan op de xbox, maar ik kan niet zeggen dat het bevalt. Op veel punten lijkt het heel veel op fifa11, en de punten die ze hebben geprobeerd te verbeteren vind ik juist slechter. Het verdedigen is gewoon niet aan te wennen en ik vind het ook niet realistisch. Je krijgt 1 kans om te 'happen' en als je die mist ben je weg. Helaas missen ze om de haverklap om geen reden. Zelfs een keer een penalty tegen gekregen omdat m'n verdediger mis hapt, waardoor de aanvaller tegen hem op loopt, omvalt, en een penalty krijgt. Yeah right 8)7
mertens deed hetzelfde tegen ajax en toen was het ook een penalty :P
en met verdedigen moet je dat jockey doen. ondertussen andere speler laten afpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Demoterror schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:16:
Is het trouwens ook mogelijk om die FuT teams voor xbox/ps3 via de pc samen te stellen?
Vind het met die kaartjes op tv scherm niet echt fijn werken eigenlijk.
fut online: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-08 18:14
Offline begint al flink te vervelen. Probeerde een seizoen met Twente te spelen, maar halverwege was ik te veel bezig met mijn VP om de wedstrijden nog te winnen.
Als ik gewoon focuste op de game dan was wereldklasse eigenlijk al weer te makkelijk. Kappen en naar binnen draaien werkt altijd en dat doe je dan onbewust erg vaak.
In de verdediging niet te veel happen en dan krijg je ook geen goal tegen...

1vs1 seizoenen ziet er op het eerste oog erg leuk uit. Wordt er nergens een totaalscore bijgehouden, of is dat alleen voor HeadtoHead?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 21:04
Jammer genoeg is die website altijd overbelast, dus erg hulpvol is het niet op het moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Is er niemand die hier online last heeft van mensen die de keeper besturen en de CPU laten verdedigen? Waardoor je dus bijna niet kunt winnen. Of zitten jullie nog in de lagere divisie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Danku danku danku _/-\o_ _/-\o_
Site is wel vaak 'vol' maar dat is wel te overkomen met wat laat proberen denk ik :)

Welke packs kan ik me beter op gaan richten?
Had geen pre-order, vandaag gewoon gekocht bij FRS, dus geen gratis bonus packs.
Is het beter om een aantal wedstrijden door te sprokkelen met mn Bronze team om in 1x een superpack met 3 rares te kopen of slowly eerst zilver-goud-special?
Gait schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:25:
Is er niemand die hier online last heeft van mensen die de keeper besturen en de CPU laten verdedigen? Waardoor je dus bijna niet kunt winnen. Of zitten jullie nog in de lagere divisie?
Nog niet voorbij zien komen persoonlijk maar ik mag toch hopen dat als het echt zo game-brekend is dat EA binnen nu en een week met een fix komt. Vind sowieso het besturen van een keeper een twijfelachtige optie omdat dat ook deels de meerwaarde van 'goede' cpu keeper laat afnemen maar als er een onoverkomelijk voordeel door gegenereerd kan worden moet het gewoon weg. Lijkt me een easy fix eigenlijk.

[ Voor 37% gewijzigd door Demoterror op 02-10-2011 02:49 ]

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffert
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 21:32
Ik weet niet of dit al gepost is, maar dit komt van de officiele EA Sports Fifa twitter:

FUT Web App: Access to the app will continue to be restricted for the rest of the weekend in order to protect the console experience.

Kunnen we dus in het weekend niet meer inloggen. Ook dit:

For all those that are asking: The pre-launch FUT web daily gifts have now ended, since the game is now out.

Geen daily gifts meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 00:33:
[...]

Had ik ook last van dat hij spelers overslaat. Vaak komt het omdat je dan de 1-2 knop gebruikt tijdens het passen. Dan slaat ie soms weleens de meest vrijstaande speler over. En passt ie 'm terug waar die vandaan kwam.

Ik vind het verdedigen wel fijn. Beter als in Fifa 11 en duidelijker. Overigens nu ongeveer 15 potjes online gespeeld. Nog 0 keer Barca tegen gekomen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na de zomerstop zijn je spelers niet gegroeid. Vraag me wel af hoe je dan een jeugdspeler krijgt die goed is, want om nou iemand van 47 in het 1e team te zetten.. dan maar verhuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:04:
na de zomerstop zijn je spelers niet gegroeid. Vraag me wel af hoe je dan een jeugdspeler krijgt die goed is, want om nou iemand van 47 in het 1e team te zetten.. dan maar verhuren :)
idd, je kan ze beter eerst verhuren aan een slechtere club. De speler groeit vanzelf wel, en misschien komt je speler wel bij Barca terecht voor 80 miljoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Absurd, ik heb Matavz voor 27,5 miljoen verkocht na een half jaar PSV. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiswat schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:39:
Absurd, ik heb Matavz voor 27,5 miljoen verkocht na een half jaar PSV. 8)7
Dat had ik bij Chadli, 28 miljoen na 1 week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Dusan Tadic, 20 miljoen! Tegen zoiets kun je geen nee zeggen :9

Maar euh.. kun je ook contracten kopen bij FUT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vliegtuig02 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:46:
Dusan Tadic, 20 miljoen! Tegen zoiets kun je geen nee zeggen :9

Maar euh.. kun je ook contracten kopen bij FUT?
Ja via het menu handelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2011 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Gait schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:25:
Tot en met Divisie 8 had ik er geen last van maar in de 7 divisie merkte ik toch wel dat ze het gingen gebruiken. Heb beide keren gelijk tegen ze gespeeld. Helemaal kut als je ook nog van die kut goals tegen krijgt.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

In het spel zelf of de web applicatie?
Pagina: 1 ... 17 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.