[Multi] FIFA 12 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 25 Laatste
Acties:
  • 119.356 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 01:47:
[...]

Waarom zou je in hemelsnaam offline willen spelen?
Ik heb grootste gedeelte van fifa11 ook offline gespeeld hoor. Online was vaak niet beschikbaar, of er werd geleaved...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:31

Royz

Kleurenblind!!

Bij een leave krijg je toch een 3-0 winst, dus waarom niet?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 11:03
omdat je gewoon wil spelen en ik niet voor mijn ranks speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het leaven gebeurt vaak in de eerste en laatste 5 minuten, vreselijk irritant. Maar op een of andere manier is het imo toch beter dan tegen de CPU te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffert
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 21:32
Ik hoop toch echt dat hij vandaag bij mij thuis binnenvalt, plaats je een 'Pre-order' en dan krijg je hem niet op de releasedag :(

Ik lees veel leuke reacties hier, ben nu toch wel echt benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Heb bij game mania fifa 12 ge-pre ordered ( PS3) omdat daar 12 gold card Ultimate Team bij zit.
Nu heb ik hierover een vraag die ik niet goed kan terugvinden.

Krijg je een apart blaadje bij je cd met daarop een code die je hiervoor moet invullen ?

Thanks!

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die jammeren over het nieuwe verdedigen (net zoals mij), je kunt dit uitschakelen bij de draadloze-controller instellingen :)

Dit werkt alleen voor offline wedstrijden imo.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terrestra schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:56:
Heb bij game mania fifa 12 ge-pre ordered ( PS3) omdat daar 12 gold card Ultimate Team bij zit.

Krijg je een apart blaadje bij je cd met daarop een code die je hiervoor moet invullen ?

Thanks!
Ja, apart blaadje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand bij welke packs (gold, silver of bronze) De meeste NL spelers zitten? Ik wil namelijk met FUT alleen nl spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:05

PromoX

Flying solo

Ik denk dat er zo'n soort blaadje bij moet zitten. Ik had 'm net als Gait bij Wehkamp besteld (PS3 versie) en ook in mijn geval zat er niets bij.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FC Twente chants: http://ultimatefifa.com/2010/fc-twen...io-fan-chants/ Voor alle tukkers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik heb hier een xbox360 en een ps3 en beide lopen vast als ik een online match wil spelen. JE ziet beide teams naast elkaar en dan stopt dat circeltje in het midden met laden, de muziek stopt en beide consoles moeten herstart worden.

Als ik een single player wil doen met de ultimate team dan loopt hij ook op beide consoles vast maar dan in de arena.

Consoles moeten beiden herstart worden als hij vast gelopen is. Andere ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelg90
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb veel problemen met de verbinding, soms stopt de wedstrijd en krijg ik de melding dat ik niet synchroon met de wedstrijd liep. Er staat bij firewall status Beperkt. Weet iemand misschien welke poorten ik allemaal moet forwarden? Bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot wanneer blijven die daily gifts doorlopen bij FUT? Had verwacht dat het bij de release wel afgelopen zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:32

Satom

Verzamel ervaringen

Sniffert schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:47:
Ik hoop toch echt dat hij vandaag bij mij thuis binnenvalt, plaats je een 'Pre-order' en dan krijg je hem niet op de releasedag :(

Ik lees veel leuke reacties hier, ben nu toch wel echt benieuwd :)
Mag ik vragen waar jij ge pre ordert hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 16:13

You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Ik heb hem 16 augustus gepreordert bij amazon.co.uk gister is hij uiteindelijk verstuurd. Ik hoop dat hij morgen komt. Anders zou ik wel balen dat ik hem zoveel later heb dan iedereen die het gewoon in de winkel koopt..
Wat denken jullie wanneer hij komt?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:38

Player1S

Probably out in the dark

page not found :(

heb er nog wel wat op staan van FIFA 11 maar meer is altijd beter....

Zoek alleen nog Luinge H#$renjong voor slechte scheids beslissingen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrst
  • Laatst online: 14-09 10:45
Ik hoor niemand nog klagen over de "micro freezes" op de ps3 slim, kan ik aannemen dat die bug niet meer voorkomt? Dat vond ik namelijk echt vervelend in fifa 11!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:52
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:02:
Weet iemand bij welke packs (gold, silver of bronze) De meeste NL spelers zitten? Ik wil namelijk met FUT alleen nl spelers :)
bedoel je eredivisie spelers??? Meeste zijn zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb het spel sinds gisteren en raak aan 1 ding niet uit: Hoe speel ik een career game met een gedownloade ploeg? Ik volg de 'guidelines' en probeer teams te switchen bij de ploegselectie, maar ik krijg niet de optie om een ploeg te wisellen met een gedownloade ploeg, wel met de andere standaard aanwezige ploegen.

Iemand die me kan zeggen hoe ik het wel voor elkaar krijg?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
L1nt schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:07:
[...]

page not found :(

heb er nog wel wat op staan van FIFA 11 maar meer is altijd beter....

Zoek alleen nog Luinge H#$renjong voor slechte scheids beslissingen.
Deze moet je hebben

http://ultimatefifa.com/2...-custom-audio-fan-chants/

Of hier voor andere clubs van de ere divisie Klikkerdeklik
Of van andere teams Klik

[ Voor 23% gewijzigd door __Kevind__ op 30-09-2011 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:02:
Dan moet je gewoon handelen waarbij je al je buitenlandse spelers probeert te verkopen en er Nederlandse spelers voor terug koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

__Kevind__ schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:20:
[...]

Deze moet je hebben

http://ultimatefifa.com/2...-custom-audio-fan-chants/

Of hier voor andere clubs van de ere divisie Klikkerdeklik
Of van andere teams Klik
Is dit voor het publiek, dat ze net zoals bij psv dan roepen: kom op psv?
Zo ja, waar kun je dit veranderen/instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Mijn tokens zijn op ... weet iemand hoe vaak je een nieuwe token krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Pffffffffuuuucckkk

Wat is dit fucking moeilijk zeg. Ik verlies potjes constant met 1-4 ofzo. Je timing moet zo goed zijn...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:34
Wat vind ik dit een lekker nummer wat in Fifa 12 zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Laatst online: 08:35

Thanks!
Ik kreeg hem per e-mail (bol.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xenophoben schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:11:
Mijn tokens zijn op ... weet iemand hoe vaak je een nieuwe token krijgt?
Als je wedstrijden speelt, krijg je tokens. Afhankelijk van hoeveel je krijgt, ligt aan moeilijkheid, goals, winst, verlies, online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 17:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Erg jammer dat je dus alle verdiensten nagenoeg identiek zijn aan Fifa 11 en je ze dus weer helemaal opnieuw mag gaan doen. In de arena meteen 18 achter elkaar gedaan, alleen indraaien van een vrije trap wil nog niet zo lukken.

Vind de virtual pro 'looks' wel een enorm stuk minder, in Fifa 11 had ik met eigen foto nog enige overeenkomsten, maar in Fifa 12 is de vorm van het hoofd wel heel 'raar'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
Vliegtuig02 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:39:
[...]

Is dit voor het publiek, dat ze net zoals bij psv dan roepen: kom op psv?
Zo ja, waar kun je dit veranderen/instellen?
Ja dit is voor het publiek maar heb me er nog niet in verdiept waar je dit kan instellen, volgens mij in het menu ofzo ergens.
Ik weet wel dat het leideren zijn die de supporters zingen erdegelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:12
aangezien ik even wilde wennen aan fifa 12 had ik game mode op semi prof gespeeld iemand ook gemerkt dat je gewoon door kunt rennen met keeper en scoren ?

ze ontwijken je gewoon letterlijk al 4 x gescoord in 2 matches met keeper.

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

qrst schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:07:
Ik hoor niemand nog klagen over de "micro freezes" op de ps3 slim, kan ik aannemen dat die bug niet meer voorkomt? Dat vond ik namelijk echt vervelend in fifa 11!
Is mij nog niet op gevallen. Wil niet de te vroeg juichen want heb nog niet veel online gespeeld.

Is er iemand die mij kan helpen met die boosting team bug?
Zodra ik wedstrijd tegen hun wil spelen loopt m'n ps3 vast. Heb het al een keer verwijderd, alle teams/selecties hersteld naar standaard en een andere boosting team gedownload. Heeft dus nog niet geholpen.

Iemand die een oplossing weet?

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:34

Ulti23

Quality Time

MrVegeta schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:33:
Pffffffffuuuucckkk

Wat is dit fucking moeilijk zeg. Ik verlies potjes constant met 1-4 ofzo. Je timing moet zo goed zijn...
Ik heb er ook moeite mee inderdaad. Wat ik nog al eens probeer, en wat me veelal wel lukt, is met LT de aanvaller afschermen, proberen dichterbij te komen en dan via de B knop de tackle in te zetten. Als je die goed timed verover je vaak de bal. Het voordeel van het dekken van de aanvaller met LT is ook dat je verdediging iets meer tijd heeft om te groeperen. Maar ja, een goede aanvaller wil nog wel eens van je wegkappen en dan is meestal de weg vrij naar de goal. Zo is het mij nog steeds niet gelukt om de 0 te houden achterin, al win ik wel wat potjes.

Het is echt wel freaking moeilijk... Maar op zich wel leuk omdat je zo echt goed moet timen en nadenken hoe je een aanvaller afstopt. Speel op professional btw.

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een bugje gevonden: http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/95535436

Mijn keeper maakte overtreding en kreeg rood. Gevolg: kwam een tweede keeper bij maar de ander ging er niet uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:06:
Ik heb een bugje gevonden: http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/95535436

Mijn keeper maakte overtreding en kreeg rood. Gevolg: kwam een tweede keeper bij maar de ander ging er niet uit :D
en dan nog zittie... ik zou zeggen een links andere rechts duiken ?!? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Is er iemand op de PC al bezig geweest het koppelen van mp3 bestanden aan events? Kan iemand deze overgestapte PESmodder uitleggen hoe dit opgezet is binnen FIFA? Ik heb een hele collectie supportermp3's waarmee ik mijn eerste FIFA patch wil gaan releasen.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@xenophoben Ja ik zou nog een keer rood moeten hebben en dan ook 1 keeper in de midden laten staan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:05

PromoX

Flying solo

EnzymeNL schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:59:
[...]

Is mij nog niet op gevallen. Wil niet de te vroeg juichen want heb nog niet veel online gespeeld.

Is er iemand die mij kan helpen met die boosting team bug?
Zodra ik wedstrijd tegen hun wil spelen loopt m'n ps3 vast. Heb het al een keer verwijderd, alle teams/selecties hersteld naar standaard en een andere boosting team gedownload. Heeft dus nog niet geholpen.

Iemand die een oplossing weet?
Als je voor dat team een custom formatie gebruikt, elke keer voordat je FIFA afsluit de opstelling weer terugzetten naar de standaardformatie. Sindsdien loopt ie bij mij niet maar vast in ieder geval.

[ Voor 5% gewijzigd door PromoX op 30-09-2011 13:29 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
qrst schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:07:
Ja het is opgelost. Bij de Demo had ik het al niet meer en na 10 wedstrijden bij de volledige versie heb ik ook er ook geen last van gehad dus ze hebben het na 2 jaar eindelijk kunnen fixen.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• owner01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:19
Hij moet heletijd updaten maar dat faalt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craztas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-09 17:57
Waarom zit er eigenlijk een "daglimiet" op je behaalde xp-punten. Heb er vandaag 2000 gehaald (lvl3) maar wil verder, en nu kan dat niet.. vind dit we jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

__Kevind__ schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:49:
[...]

Ja dit is voor het publiek maar heb me er nog niet in verdiept waar je dit kan instellen, volgens mij in het menu ofzo ergens.
Ik weet wel dat het leideren zijn die de supporters zingen erdegelijke.
Ben op dit moment niet thuis, stage maar later vandaag even proberen, speel manager mode met groningen en die supporters roepen niet veel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnsk87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-08 14:00
Misschien is dit niet het juiste topic, maar ik heb FIFA12 op de PC gekocht via Origins. Na het downloaden crashed hij echter steeds met de mededeling: Er is een fout opgetreden in fifaconfig en moet worden afgesloten etc.
Ik lees dat er meer mensen zijn die er last van hebben maar een oplossing heb ik niet kunnen vinden. Kent iemand dit probleem en weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt, Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

martijnsk87 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:15:
Misschien is dit niet het juiste topic, maar ik heb FIFA12 op de PC gekocht via Origins. Na het downloaden crashed hij echter steeds met de mededeling: Er is een fout opgetreden in fifaconfig en moet worden afgesloten etc.
Ik lees dat er meer mensen zijn die er last van hebben maar een oplossing heb ik niet kunnen vinden. Kent iemand dit probleem en weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt, Martijn
Kan je FIFAconfig.exe zelf wel opstarten?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnsk87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-08 14:00
Bedankt voor de snelle reactie.

Nee ik krijg dan direct de foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 23:13
Striptease schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:40:
[...]

Ja het is opgelost. Bij de Demo had ik het al niet meer en na 10 wedstrijden bij de volledige versie heb ik ook er ook geen last van gehad dus ze hebben het na 2 jaar eindelijk kunnen fixen.
Wat zijn eigenlijk de micro freezes?

Iemand ook gehoord of ea dat switchen naar de keeper online gaat weghalen. Een beetje oneerlijk als iedereen met balverlies naar de keeper switcht om zo de cpu het werk te laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Alcides schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:01:
[...]

Wat zijn eigenlijk de micro freezes?

Iemand ook gehoord of ea dat switchen naar de keeper online gaat weghalen. Een beetje oneerlijk als iedereen met balverlies naar de keeper switcht om zo de cpu het werk te laten doen.
Dat het spel voor 2 seconde vastloopt/stopt en bij online clubs gaat alles dan nog voor 5 seconde heel snel omdat je natuurlijk niet 2 seconde achter kan lopen op de rest.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat een nieuwe functie binnen FIFA 12?

het gaat dus over het volgende (PC): Als ik met mijn rechterstick een truukje wil doen of iets dergelijks, of de bal voor me uit wil spelen dan doet hij eerst een of andere beweging om vervolgens de bal weg te schieten ..

Dit was in FIFA 11 niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-09 20:57
Ik heb al sinds dat ik hem heb last van dat hij niet makkelijk wilt opstarten. Eerste keer liep de game vast op het updaten. Ik klikte op OK en toen bevroor de PS3. Nu heb ik constant meerdere pogingen nodig om de game op te starten. Soms blijft het bij een zwart scherm en krijg ik drie snelle piepjes dat de PS3 vastloopt. Soms komen er gekke geluiden uit de drive. Dan lijkt het alsof hij aan het laden is en dan krijg je son soort 'Oink' geluidje.

Zou de drive er soms aan gaan? Ik dacht dat het bij de slim goed voor elkaar was... Of zou het de schijf zijn ? Ik heb zo niemand waar ik de game bij kan testen.. Het is ook niet mijn PS3 maar die van me broertje. Die is er atm niet dus ik weet zo ook niet of hij dit ook vaker meemaakt... :( Ik wil gewoon normaal spelen :p... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Hmm ik word wel een beetje gek van die bug bij boosting team, nu 5matches achter elkaar dat hij constant vastloopt. Dit gebeurt op willekeurige momenten maar vaak toch wel bij de tweede helft na een spelhervatting. Team verwijderen, opnieuw downloaden, standaard formatie, formatie aanpassen, niets blijkt te helpen.. :(

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:24
Is het bij ultimate team verplicht om de 'nieuwe' manier van verdedigen te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 12-09 16:19
Heeft er iemand last van incorrect commentaar? Evert ten Napel zit er wel erg vaak naast, of is het de bedoeling dat het zo realistisch mogelijk is ;-)

- Er wordt een overtreding door Team A genoemd en team A krijgt de vrije trap. Verkeerd om commentaar dus
- Er worden tackles/passes/onderscheppingen benoemd die niet gemaakt zijn.
- Er worden spelers genoemd die de bepaalde actie niet maakte.
- Sowieso gevoelsmatig veel te laat met veel commentaren.

Ligt dit misschien aan de nederlandse versie toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awsom schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:38:
Is het bij ultimate team verplicht om de 'nieuwe' manier van verdedigen te gebruiken?
Online wel, offline niet. Ik wou btw mijn team posten, alleen ben ik ingelogd, terwijl mijn ps3 uit staat :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malt007 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:56:
Heeft er iemand last van incorrect commentaar? Evert ten Napel zit er wel erg vaak naast, of is het de bedoeling dat het zo realistisch mogelijk is ;-)

- Er wordt een overtreding door Team A genoemd en team A krijgt de vrije trap. Verkeerd om commentaar dus

Nederlandse taal in games is FAAL. He dat rijmt! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Ik merk ook heel vaak op dat de scheids dezelfde kleur shirt draagt als mijn team... Wordt je gestoord van af en toe. Denk je de bal goed te spelen. Vraag je je af waarom ie niet rent en ben je vervolgens de bal weer kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Laatst online: 08:35
Malt007 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:56:

Ja, het Nederlandse commentaar klopt van geen kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Best wel jammer eredivisie + nederlands commentaar = perfect - evert en,joeri = faal?
Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:12:
Is dat een nieuwe functie binnen FIFA 12?

het gaat dus over het volgende (PC): Als ik met mijn rechterstick een truukje wil doen of iets dergelijks, of de bal voor me uit wil spelen dan doet hij eerst een of andere beweging om vervolgens de bal weg te schieten ..

Dit was in FIFA 11 niet?
Kan iemand misschien zeggen of dit klopt? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Hoe komt het toch dat ik altijd elk kopduel verlies ? Maakt niet uit met welke speler, zelfs met de spelers die het attribuut kopsterk hebben... Ik had dit ook altijd in fifa11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
stoofpeer schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:45:
Hoe komt het toch dat ik altijd elk kopduel verlies ? Maakt niet uit met welke speler, zelfs met de spelers die het attribuut kopsterk hebben... Ik had dit ook altijd in fifa11.
Heeft met timing te maken. Te vroeg of te laat drukken is funest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

ITssME schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:48:
[...]

Heeft met timing te maken. Te vroeg of te laat drukken is funest.
Dat was eerder toch niet zo? Als dat klopt, dan verklaard dat voor mij een hele hoop |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Wanneer is dan het beste moment om te koppen ? Snap er geen zak van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 17:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

imeR schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:19:
[...]

Ja, het Nederlandse commentaar klopt van geen kant.
Fifa 11 had dit ook al, daar hadden ze 'tackle' als stopwoordje.. man wat werd je daar moeilijk van.

Ik vind de alternatieve engelse taal erg fijn, zeker de opmerkingen als je van afstand hard op doel schiet: Cannonball!!

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
Vliegtuig02 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:54:
[...]
Dat was eerder toch niet zo? Als dat klopt, dan verklaard dat voor mij een hele hoop |:(
Ja, is volgens mij sinds fifa 10. Ligt natuurlijk ook een beetje aan de speler, als die lage kop stats heeft telt dat ook mee.
SinergyX schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:57:
[...]

Fifa 11 had dit ook al, daar hadden ze 'tackle' als stopwoordje.. man wat werd je daar moeilijk van.

Ik vind de alternatieve engelse taal erg fijn, zeker de opmerkingen als je van afstand hard op doel schiet: Cannonball!!
Pff, daar heb ik me ook groen en geel aan geërgerd. 1e wedstrijd quit en daarna gelijk Engels ingesteld. Met z'n "hij zet een tacklel in....."

[ Voor 42% gewijzigd door ITssME op 30-09-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
stoofpeer schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:57:
Wanneer is dan het beste moment om te koppen ? Snap er geen zak van...
Eerst zorgen dat je voor het mannetje van de tegenstander komt te staan, dit help bij mij meestal een hoop. En dan druk ik meestal als de bal er bijna is, zodat er net genoeg tijd is voor mijn mannetje om te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

revertive schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 17:35:
[...]

Eerst zorgen dat je voor het mannetje van de tegenstander komt te staan, dit help bij mij meestal een hoop. En dan druk ik meestal als de bal er bijna is, zodat er net genoeg tijd is voor mijn mannetje om te springen.
Ah, danku!
ITssME schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:59:
[...]

Ja, is volgens mij sinds fifa 10. Ligt natuurlijk ook een beetje aan de speler, als die lage kop stats heeft telt dat ook mee.

[...]

Pff, daar heb ik me ook groen en geel aan geërgerd. 1e wedstrijd quit en daarna gelijk Engels ingesteld. Met z'n "hij zet een tacklel in....."
Haha! Ik moet zeggen, dat de Engelse commentatoren beter zijn geworden in de loop der jaren O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Kan iemand me vertellen hoe en waar ik de uitdagingen kan doen?
Je kunt wedstrijden na spelen, maar kan ze niet vinden!! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
wat is dat eaf sc ofzo eigenlijk. krijg telkens melding zijn nieuwe evenementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperdunk_15
  • Laatst online: 10-06-2024
Als ik online wil spelen op de PS 3 kan ik vriendschappelijk doen, clubs en nog iets. Maar wat is nou de gewone ranked match? Is dat 1-1 season en hoe werk dat precies? Ik snap het namelijk niet echt. Heb fifa 11 niet gehad en in fifa 10 kon je gewoon club kiezen en werd je gekoppeld. Voor de rest vermakelijk spel, wel moeilijk maar dat vind ik eigenlijk wel leuk, op wat frustraties af en toe na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Mr-Music schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 17:46:
Kan iemand me vertellen hoe en waar ik de uitdagingen kan doen?
Je kunt wedstrijden na spelen, maar kan ze niet vinden!! :?
Goede vraag, er staat wel druk op Y (XBOX controller) om er heen te gaan, maar dan krijg ik alleen maar tekst..

Verder, zijn de scheidsrechters ook nog verschillende, qua strengheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Laatst online: 10-05-2022
ik begin me nu aan sommige dingen te ergeren. zo geef ik bij psv Depay een kans vaak mag hij invaller voor matavz maar nu wil hij in een keer in de basis spelen. Iemand ervaring met deze dingen en als je het niet doet wat de gevolgen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

soccerroos schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 18:40:
ik begin me nu aan sommige dingen te ergeren. zo geef ik bij psv Depay een kans vaak mag hij invaller voor matavz maar nu wil hij in een keer in de basis spelen. Iemand ervaring met deze dingen en als je het niet doet wat de gevolgen zijn
Geen ervaring mee, ben nog niet zo ver.. maar denk dat het in de media komt en je speler minder gemotiveerd raakt? Eventueel weg wil? (Suarez <--> Fc Groningen) Weet niet of dat uberhaupt mogelijk is in FIFA12 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:57
stoofpeer schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:14:
Ik merk ook heel vaak op dat de scheids dezelfde kleur shirt draagt als mijn team... Wordt je gestoord van af en toe. Denk je de bal goed te spelen. Vraag je je af waarom ie niet rent en ben je vervolgens de bal weer kwijt...
Ja heb ik ook.. bloedirritant.
SinergyX schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:57:
[...]

Heerlijk dat andere commentaar, geeft ook veel meer sfeer aan de wedstrijd. Dat geouwehoer van Andy ben ik wel zat. De Reitsma van Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Twee vragen:
- hoe erg zijn de bugs in de nieuwe collision engine waar spelers over elkaar struikelen en zelfs de keeper soms struikelt en de bal langs zich laat rollen..?
- hoe is de connectie bij online spelen? Vind je snel een tegenstander zonder lag of geeft hij zoals in fifa11 eerst 38 keer "connection lost" of dat hij blijft 'hangen' in het team kies scherm..?

Als een van deze prblemen nog aanwezig is dan denk ik er geen twee keer over na om hem te kopen. Fifa11 speel ik nooit meer dan 1 potje achter elkaar, het eerste gaat namelijk altijd goed maar voor ik een nieuwe tegenstander heb gevonden voor een nieuw potje ben ik een kwartier verder (niet overdreven)... No thanks :s

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:28
Fijn dat online al niet meer speelbaar is doordat iedereen op select drukt en lekker gaat counteren. Wachten op een patch dus. Niet echt handig van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

NickThissen schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 18:48:
Twee vragen:
- hoe erg zijn de bugs in de nieuwe collision engine waar spelers over elkaar struikelen en zelfs de keeper soms struikelt en de bal langs zich laat rollen..?
- hoe is de connectie bij online spelen? Vind je snel een tegenstander zonder lag of geeft hij zoals in fifa11 eerst 38 keer "connection lost" of dat hij blijft 'hangen' in het team kies scherm..?

Als een van deze prblemen nog aanwezig is dan denk ik er geen twee keer over na om hem te kopen. Fifa11 speel ik nooit meer dan 1 potje achter elkaar, het eerste gaat namelijk altijd goed maar voor ik een nieuwe tegenstander heb gevonden voor een nieuw potje ben ik een kwartier verder (niet overdreven)... No thanks :s
Online weet ik niet, nog niet echt de tijd voor gehad, en ik heb nog geen 'bugs' kunnen ontdekken retail/full versie, demo wel.

Dacht dat ik even ging stunten, voorbereidings wedstrijd van competitie, tegen Barcelona met Groningen, 42ste minuut maak ik de 1-1, maar wedstrijd eindigde in 1-4 verlies :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffert
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 21:32
Heb het spel nog steeds niet binnen via GameSync :(. Had ik nu maar geen pre-order gedaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
Daarom is mijn motto: van pre-orderen komt huilen.
Doe het echt NOOIT.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sniffert schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:12:
Heb het spel nog steeds niet binnen via GameSync :(. Had ik nu maar geen pre-order gedaan :(
Morgen in de winkel kopen en zodra je hem binnen hebt terugsturen.

Wet koop op afstand.

Geen dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:59
Weet iemand of je later nog je team naam makkelijk kan wijzigen in FIFA 12 Ultimate Team (PS3)?

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 30-09-2011 19:48 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paupie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-02 15:14
Ik heb met fifa 12 twee problemen die ik niet opgelost krijg:
1. Het spel loopt net niet helemaal soepel. Het hangt een beetje tussen het hebben van een te lage fps en ghosting in. Fifa 11 loopt wél helemaal soepel en dat terwijl beide spellen nagenoeg evenveel van je computer vragen. Aan de hardware kan het ook niet liggen, want ik speel op een:
i7 CPU 920 @ 2.67Ghz (8 CPUs), met 6 gig RAM en als grafische kaart een ATI Radeon HD 5700 series.

2. Ik heb zowel boven als onder een zwarte balk die ik niet weg krijg. Ik heb dan ook geen breedbeeld scherm, maar met fifa 11 heb ik dit nooit gehad.

Als iemand mij hier mee kan helpen, heel graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Laatst online: 13:43
Ik speel nu met een of andere cheap-ass controller, maar daar herkent niet alle knopjes van. Zo kan je L2 + R2 niet gebruiken en ook knoppen als vierkantje en driehoekje zijn omgedraad. Heeft iemand enig idee hoe ik dat op kan lossen zonder dat ik veel geld hoef te besteden aan het kopen van een wél volledig ondersteunde controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

paupie schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:53:
Ik heb met fifa 12 twee problemen die ik niet opgelost krijg:
1. Het spel loopt net niet helemaal soepel. Het hangt een beetje tussen het hebben van een te lage fps en ghosting in. Fifa 11 loopt wél helemaal soepel en dat terwijl beide spellen nagenoeg evenveel van je computer vragen. Aan de hardware kan het ook niet liggen, want ik speel op een:
i7 CPU 920 @ 2.67Ghz (8 CPUs), met 6 gig RAM en als grafische kaart een ATI Radeon HD 5700 series.

2. Ik heb zowel boven als onder een zwarte balk die ik niet weg krijg. Ik heb dan ook geen breedbeeld scherm, maar met fifa 11 heb ik dit nooit gehad.

Als iemand mij hier mee kan helpen, heel graag :)
Heb je ook Anti Micro Stuttering aanstaan? Bij Spelinstellingen voordat je de game start te vinden. ;)
Lee245 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:58:
Ik speel nu met een of andere cheap-ass controller, maar daar herkent niet alle knopjes van. Zo kan je L2 + R2 niet gebruiken en ook knoppen als vierkantje en driehoekje zijn omgedraad. Heeft iemand enig idee hoe ik dat op kan lossen zonder dat ik veel geld hoef te besteden aan het kopen van een wél volledig ondersteunde controller?
Zover ik weet is het niet op te lossen, broertje heeft zelfde probleem.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lappiehero
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Weet iemand hoe ik het DTS geluid aan kan zetten??
Met alle ps3 exclusieves lukt het maar met bf bc2 lukt het ook al niet terwijl er in beide games wordt beweert dat er DTS in zit maar er wordt altijd gebruik gemaakt van Dolby Digital!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

lappiehero schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:08:
Weet iemand hoe ik het DTS geluid aan kan zetten??
Met alle ps3 exclusieves lukt het maar met bf bc2 lukt het ook al niet terwijl er in beide games wordt beweert dat er DTS in zit maar er wordt altijd gebruik gemaakt van Dolby Digital!
Fifa en DTS? Volgens mij niet hoor. Ik weet alleen van Uncharted dat het DTS ondersteunt, en dat is dan gewoon een optie in het optiemenu. Bijna alle andere spellen zijn gewoon DD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lappiehero
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Ook killzone 3 en infamous hebben DTS maar als het spel opstart zie ik toch echt DTS en Dobly Digital staan maar op het hoesje staat het inderdaad ook al niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
DTS is hier Double Terrible Stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Jumpman schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:38:
DTS is hier Double Terrible Stereo.
? DTS is juist veel ruimer/voller dan DD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
DTS staat officieel voor Digital Theater Systems. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe verdedig je een corner?

en de stats kloppen ook voor geen meter,, boerrgter moet soweiso harder rennen dan de rest van de aanvallers van Ajax. Heeft zelfs geen foto. En Kolbeinn Sigthórsson (Islandsk: Kolbeinn Sigþórsson in het ijslands op zn shirt maar daar valt nog mee te leven maar die stats kloppen dus niet. Pas je dit aan jammer voor carrière gebruik je de standaard instelling. jammer maar moet het er maar mee doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

lappiehero schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:30:
Ook killzone 3 en infamous hebben DTS maar als het spel opstart zie ik toch echt DTS en Dobly Digital staan maar op het hoesje staat het inderdaad ook al niet :-(
Ik zie ook DTS op het hoesje achterop staan. Als ik alleen DTS aanvink bij Sound Settings op de PS3, dan krijg ik wel DTS op mijn receiver te zien, maar met auto instellingen pakt ie idd standaard DD.

Over de game. Ik vind het schieten een grote vooruitgang. Afstandschoten worden minder vaak geblokkeerd en de bal blijft vaker laag.

[ Voor 12% gewijzigd door SR8 op 30-09-2011 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paupie
Vliegtuig02 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:03:
[...]
Heb je ook Anti Micro Stuttering aanstaan? Bij Spelinstellingen voordat je de game start te vinden. ;)
Probleem opgelost (en een stuk simpeler dan gedacht :)), dank

Nu alleen nog dat probleem dat fifa "denkt" dat ik een breedbeeld scherm heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

paupie schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:56:
[...]

Mooizo! En ik denk dat, dat met je resolutie te maken heeft.. ;) Ook te veranderen in hetzelfde scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:36
Doe ik eens een Be a pro career met robben worden gewoon alle beste spelers verkocht. (kroos, gomez etc) lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paupie
paupie schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:56:
[...]

Sorry, ook opgelost. Moet wat verder kijken dan me neus lang is :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:31

Royz

Kleurenblind!!

Exorcist schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:39:
[...]

? DTS is juist veel ruimer/voller dan DD?
niet dat ik nu een discussie wil uitlokken, maar dit is echt niet per definitie zo. het zijn 2 verschillende soorten gewoon

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:33
Wat een spijt van dit spel zeg. De CPU maakt me iedere keer in. Dat verdedigen is gewoon niet te doen. Ik heb 30% balbezit. Ik frustreer me kapot aan dit spel

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carpebios schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:32:
Wat een spijt van dit spel zeg. De CPU maakt me iedere keer in. Dat verdedigen is gewoon niet te doen. Ik heb 30% balbezit. Ik frustreer me kapot aan dit spel
zet dan de moeilijkheid op semi pro ;) dan kan je er aan wennen en dan later de moeilijkheid opschroeven.
Eriksen is wel vet goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Laatst online: 13:43
Vliegtuig02 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:03:

[...]

Zover ik weet is het niet op te lossen, broertje heeft zelfde probleem.. :|
Ik heb een oplossing gevonden met een beetje hulp from the internet:
1. Voeg de volgende code toe aan je ButtonData.ini bestand in de FIFA12/Game folder.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
AddController "Controller_053"  
        AddAlias "Twin USB Joystick"  
        AddMap PC_AXIS_0_DOWN VB_AI_LS_DOWN  
        AddMap PC_AXIS_0_DOWN VB_FE_LS_DOWN  
        AddMap PC_AXIS_0_RIGHT VB_AI_LS_RIGHT  
        AddMap PC_AXIS_0_RIGHT VB_FE_LS_RIGHT  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON03 VB_AI_A  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON03 VB_FE_SELECT  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON02 VB_AI_B  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON02 VB_FE_CANCEL  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON01 VB_AI_Y  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON01 VB_FE_Y  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON04 VB_AI_X  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON04 VB_FE_X  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON07 VB_AI_LB  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON07 VB_FE_LB  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON08 VB_AI_RB  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON08 VB_FE_RB  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON05 VB_AI_LT  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON05 VB_FE_LT  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON06 VB_AI_RT  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON06 VB_FE_RT  
        AddMap PC_POV_0_UP VB_AI_LDPAD_UP  
        AddMap PC_POV_0_UP VB_FE_LDPAD_UP  
        AddMap PC_POV_0_LEFT VB_AI_LDPAD_LEFT  
        AddMap PC_POV_0_LEFT VB_FE_LDPAD_LEFT  
        AddMap PC_POV_0_DOWN VB_AI_LDPAD_DOWN  
        AddMap PC_POV_0_DOWN VB_FE_LDPAD_DOWN  
        AddMap PC_POV_0_RIGHT VB_AI_LDPAD_RIGHT  
        AddMap PC_POV_0_RIGHT VB_FE_LDPAD_RIGHT  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON10 VB_AI_START  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON10 VB_FE_START  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON09 VB_AI_BACK  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON09 VB_FE_HELP  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON11 VB_AI_L3  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON11 VB_FE_L3  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON12 VB_AI_R3  
        AddMap PC_CONTROL_BUTTON12 VB_FE_R3  
        AddMap PC_AXIS_0_UP VB_AI_LS_UP  
        AddMap PC_AXIS_0_UP VB_FE_LS_UP  
        AddMap PC_AXIS_0_LEFT VB_AI_LS_LEFT  
        AddMap PC_AXIS_0_LEFT VB_FE_LS_LEFT  
        AddMap PC_AXIS_2_LEFT VB_AI_RS_UP  
        AddMap PC_AXIS_2_LEFT VB_FE_RS_UP  
        AddMap PC_AXIS_2_UP VB_AI_RS_LEFT  
        AddMap PC_AXIS_2_UP VB_FE_RS_LEFT  
        AddMap PC_AXIS_2_RIGHT VB_AI_RS_DOWN  
        AddMap PC_AXIS_2_RIGHT VB_FE_RS_DOWN  
        AddMap PC_AXIS_2_DOWN VB_AI_RS_RIGHT  
        AddMap PC_AXIS_2_DOWN VB_FE_RS_RIGHT

2. Rename de controller naar "Twin USB Joystick"/
Dit kan via regedit en dan naar deze folder:
HKEY_CURRENT_USER/System/CurrentControlSet/Control/MediaProperties/PrivateProperties/Joystick/OEM
En dan nog 1 mapje verder waar de controller in staat. Het bestand waar je de waarde van moet veranderen heet "OEMName".

Dit werkte in ieder geval voor mij. ;)
Pagina: 1 ... 16 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.