[Multi] FIFA 12 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 25 Laatste
Acties:
  • 119.357 views

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 09:57
OnnoS1991 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:20:
Heb hem net bij de MM Arena gehaald, daar was hij 55 euro. Ik vroeg aan een medewerker waarom hij geen 44 euro kostte zoals in andere MM filialen. Als antwoord kreeg ik dat er maar weinig gasten zoals ik waren en daarom maken ze 11 euro meer winst op een game. Ik kreeg overigens wel een kortingscoupon mee van 11 euro.

Ik vond het maar raar dat ze dit deden, maar goed..

Nu lekker fifa'e
Omdat elke Mediamarkt winkel zijn eigen prijzen mag bepalen daarom. En voor € 55 euro krijgen zij het spel ook makkelijk verkocht! Gister toen ik er savonds was om Fifa 12 te halen lagen er nog maar een paar. (de XBOX 360 rijen waren bijna leeg)

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:52
Dreamwire schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:27:
[...]

Omdat elke Mediamarkt winkel zijn eigen prijzen mag bepalen daarom. En voor € 55 euro krijgen zij het spel ook makkelijk verkocht! Gister toen ik er savonds was om Fifa 12 te halen lagen er nog maar een paar. (de XBOX 360 rijen waren bijna leeg)
Die hebben ze natuurlijk niet veel ingekocht omdat de ps3 veeeeel beter is xD sorry kon het niet laten :$ zal niet meer topic bashe!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Xenophoben schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:31:
[...]

Die hebben ze natuurlijk niet veel ingekocht omdat de ps3 veeeeel beter is xD sorry kon het niet laten :$ zal niet meer topic bashe!
Behalve dan dat het internet 9 van de 10 keer niet werkt. haha.

Vanavond maar eens een career beginne met Real Madrid. Kijken of ik daar meer succes mee behaal dan met Ajax.(professional)

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
nl.mark schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:39:
Heb een probleem.. Ik blijf een melding krijgen dat mijn FUT-code niet juist is. De code is als volgt opgebouwd: XXXX-XXXX-XXXX, waarbij een X voor een cijfer danwel een letter staat. Als ik hem op deze manier invoer (met de '-' er tussen) werkt-ie niet en ook als ik ze zonder streepjes schrijf, werkt-ie niet.. Iemand een idee?
De - tekens niet typen lost het probleem op.

• Xenophoben
Swaxie schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:37:
[...]

Vanavond maar eens een career beginne met Real Madrid. Kijken of ik daar meer succes mee behaal dan met Ajax.(professional)
Wellicht is het scoren makkelijker.... met real heb je een voorhoede waar je akelig van word!

Voor mij wordt het vanavond echt ut >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Xenophoben op 29-09-2011 16:43 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
Swaxie schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:37:
[...]

hij heeft voor zijn verjaardag een ps3 van paps en mams gehad, laat hem er blij mee zijn ;)

MM is een franchise-bedrijf dus dan krijg je zulke dingen. Dus of rondzoeken in de stad, of een dag wachten en hem op internet bestellen

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

P-aul schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:39:
[...]

De - tekens niet typen lost het probleem op.
Nee, hij voert het in in het Xbox redeem code menu zo te lezen. Code invoeren doe je vanuit Fifa 12 zelf.

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Xenophoben schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:43:
[...]

Wellicht is het scoren makkelijker.... met real heb je een voorhoede waar je akelig van word!

Voor mij wordt het vanavond echt ut >:)
Ik moet toch eens kijken naar het UT, want als ik iedereen hier zo hoor moet het echt vet zijn, maar heb nog nooit de moeite genomen om te kijken... Is dit ongeveer het zelfde als de optie die ook in PES zit(weet de naam op t moment niet meer)

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Iemand die weet hoe ik dit probleem op kan lossen?

Je selectiebestand komt niet overeen met het selectiebestand van je tegenstander. De wedstrijd is geannuleerd om een oneerlijk voordeel te voorkomen. Als je selectie is beschadig of is aangepast, dan moet je eerst je Online selectiebestand verwijderen(waar vind ik die dan?) en het opnieuw downloaden

Teams heb ik al hersteld..

PSN ID: Enzyme-NL

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Ik hem dus mijn vp niet bewegen in de arena. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:26
Meer mensen die last hebben van framerate problemen tijdens replay? (PS3)

zal wel een bug zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 29-09-2011 17:01 ]

Verwijderd

LOL, ik had een bod van 28 miljoen op Chadli gehad. Wat denk je, direct verkocht! :)

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Dat ze dat Origin maar weglaten in het vervolg hoewel het blijkbaar een rage is bij nieuwe games. Geen idee waar het ook voor nodig is ineens. Vreselijk irritant!

[ Voor 16% gewijzigd door P-aul op 29-09-2011 17:08 ]

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

Lee245 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:05:
[...]

Thanks!! Nu doet hij het wel :D _/-\o_

@Merijnww: Geen probleem :P
Nice!! Snap niet waarom, maar is net alsof de nieuwste versie Origin, die via het internet te downloaden is, niet goed is.. |:( Maarja maakt allemaal niet uit, we kunnen spelen :+
Joost1991 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:15:
Update pack van 3,3GB?

Ik moet nog even wachten voordat ik weer kan spelen... speel overigens op de PC. Ziet er echt goed uit!
Ja, 3,3GB... best wel erg.. maar aan de andere kant wel goed, dat ze updates uitbrengen :X
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:00:
LOL, ik had een bod van 28 miljoen op Chadli gehad. Wat denk je, direct verkocht! :)
Naice!!

Heb nu net de voorbereidings wedstrijden gehad, die waren op Professional toch wel pittig.. 1 gelijk, gewonnen en verloren. Nu eerste competitie wedstrijd gehad, tegen NAC, 3-0 :*) (Speel overigens met FC Gronigen)

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Ik kreeg net een e-mail van bol.com met de FUT code voor 1 gold pack. Ik heb 3x fifa 12 in 1 bestelling gedaan dus ik neem aan dat ik nog 2 codes krijg.
Als mensen die codes ook krijgen en geen FUT spelen hou ik mezelf aanbevolen overigens ;)

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Zitten wel veel bugs in het spel zeg. maar verder mooi spel en erg lastig. Met mijn vp kan ik niet in de arena. Dan blijft hij maar stilstaan. Ik hem dus mijn vp niet bewegen in de arena. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

bram1984 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:23:
Demo gisteren even gedaan. Hoe krijg je in godsnaam een penalty fatsoenlijk in de hoek? En hoe kun je fatsoenlijk op doel schieten? Ik schiet of tegen de keeper, of huizenhoog over. Ook vraag ik me af hoe je schijnbewegingen kunt doen op de PS3 (zoals aangegeven in de control scheme werkt niet).
ff googoen staat tutorial

Cons:::BB4E

• Xenophoben
jippie ik kan weer niet op ut

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Exorcist schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:51:
[...]

Nee, hij voert het in in het Xbox redeem code menu zo te lezen. Code invoeren doe je vanuit Fifa 12 zelf.
Sorry, ik had duidelijker moeten zijn! Het is op de PS3 en ik zit in het FUT Market-scherm. Dus de plek waar je hem in hoort te voeren. Met of zonder '-' maakt niet uit.. Het werkt gewoon niet.. |:(

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:50

Player1S

Probably out in the dark

mmm volgens mij zit bol.com beetje te kutten....

Krijg mailtje dat ik LA Noire + The naked city had besteld maar de gewone had ontvangen met een bestelnr. erbij.
Netjes code voor de PS3 erbij zodat ik hem alsnog kon neerladen.
Ik in mijn bestelhistorie kijken, komt bestel nr overeen met FIFA 12 en niet met LA Noire. Welke ik overigens wel heb gehad met DLC. En natuurlijk voor de Xbox ipv PS3.....

zal alsnog wel ander mailtje van ze krijgen gok ik zo voor dat FUT. :)

/edit: en daar is ie al :)

[ Voor 4% gewijzigd door Player1S op 29-09-2011 17:47 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Sniffert
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 21:32
Heeft nog iemand hier de game besteld op GameSync? Stond gister op "Verzonden" ik kom zojuist thuis, en ligt er geen Fifa 12 op de deurmat :(

• Xenophoben
meer mensen die niet online kunnen?

Verwijderd

Als je 1 tegen 1 seizoen doet en je speelt een wedstrijd en wil daarna nog een keer spelen krijg ik steeds de foutmelding;

Je selectiebestand is beschadigd of iets dergelijks..

• Xenophoben
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:52:
Als je 1 tegen 1 seizoen doet en je speelt een wedstrijd en wil daarna nog een keer spelen krijg ik steeds de foutmelding;

geen idee..

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:52:

Hier ook, exacte melding:

We have detected your squad file does not match that of your opponent, and have cancelled the match to prevent unfair play. :')

• Alcides
  • Registratie: September 2007
Ja daar heb ik ook last van gehad.
Heb even dat online team bestandje verwijderd (ps3) en daarna 2 potjes gespeeld. Geen problemen gehad, misschien komen die nog wel weer maar in die 2 potjes die ik gespeeld heb niet.

Verwijderd

Alcides schreef op donderdag 29 september 2011 @ 18:08:
Ja daar heb ik ook last van gehad.
Heb even dat online team bestandje verwijderd (ps3) en daarna 2 potjes gespeeld. Geen problemen gehad, misschien komen die nog wel weer maar in die 2 potjes die ik gespeeld heb niet.
Waar staat dat bestand?

• owner01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:19
Ik krijg telkens als ik FUT wil spelen op pc foutmelding over connectie?

• TomTom1990
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 16:11
Ik krijg ook een foutmelding FUT, erg irritant.

Is de FUT server down?

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:19

Roytoch

Nietes

Sniffert schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:43:
Heeft nog iemand hier de game besteld op GameSync? Stond gister op "Verzonden" ik kom zojuist thuis, en ligt er geen Fifa 12 op de deurmat :(
Sjawel. Hoop dat hij morgen alsnog komt dan, want mijn brudertje heeft hem vandaag gewoon kunnen oppikken bij de Bart Smit. Je hoopt dan toch half dat je hem eerder hebt en lekker kunt gloaten dat online beter is dan offline, maar ik had toch beter mijn luie reet van de bank kunnen trekken om hem in het echie te kopen :P

Welles

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Leuk hoor... even FIFA 12 installeren... we zijn al een uur verder en is nog maar @ 44% *zucht* ik wil spelen....! Waarom donwload hij het terwijl de bestanden op de DVD staan? :'(

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Sniffert
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 21:32
roy.ahuis schreef op donderdag 29 september 2011 @ 18:19:
[...]

Sjawel. Hoop dat hij morgen alsnog komt dan, want mijn brudertje heeft hem vandaag gewoon kunnen oppikken bij de Bart Smit. Je hoopt dan toch half dat je hem eerder hebt en lekker kunt gloaten dat online beter is dan offline, maar ik had toch beter mijn luie reet van de bank kunnen trekken om hem in het echie te kopen :P
Precies, jij hebt hem ook bij GameSync besteld neem ik aan :)?

• GAITii
Heb hem ook van GameSync vandaag wel binnen...

Hehe eindelijk schiet die ineens naar 66% en gaat die met 4,8MB/sec :D

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Exterminator schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:49:
[...]

Ik heb hier wel interesse in, misschien moeten we gezamenlijk een nieuw topic hierover starten?
Prima, maar zet je DM-functionaliteit dan even aan, want dan kunnen we communiceren. Overigens wil ik vanavond ook wel een potje/aantal potjes tegen je spelen. ;)

Vanochtend voor college even een eerste online wedstrijd gespeeld. 3-2 gewonnen met Barca van Milan, geen lag of problemen met FPS.

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:47

Morenoo91

Flexible Mexican

Ik kan mijn online pass niet invullen want "momenteel vind er onderhoud plaats op deze service" :(

PSN: MGFlexican.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dat duurt tot 20:00, onderhoud aan psn, althans ik gok dat het daar mee te maken heeft.

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

Welk bestand moet je verwijderen op de Ps3? Ik kan nl. ook niet online spelen vanwege die fout melding

• Tony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 07:33
Avond, ik ben hem nu aan het installeren op de PC.
Is het normaal dat de installatie lang duurt? Hij is nu op 35% en het duurt nog 45 Minuten. En die teller loopt alleen maar op.. licht aan mijn internet? Mijn laptop ? of is dit normaal..

:)

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vreemd, twee Achievements lijken niet te unlocken: een spel winnen met manual controls en tact. defence aan, en het poorten van je tegenstander. Beiden net in 1 wedstrijd gedaan, maar niets unlocked..?

Verwijderd

Wie weet waar je, je ranking kan zien in fifa 12. Heb een kwartier lopen zoeken maar niks gevonden?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2011 19:43 ]

• remyguys
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-03-2024
Vraagje: Je Fifa Ultimate Team is die op de pc hetzelfde als op de Xbox360?
Dat je zeg maar gewoon verder kan op de pc, en dat die dan ook bijgewerkt is op de xbox360 etc. ?

• SnowRide
  • Laatst online: 30-07 12:55
Ik heb nu fifa 12 een paar keer gespeeld maar ik heb vaak last van dat ik grijs beeld zie met spelers en goals als ik een wedstrijd speel! dis geen gras. lijnen en tribunes etc. Heb nieuwe drivers geinstalleerd van ati maar helpt ook niet! iemand raad hiermee?

• Bananenspin
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Exorcist schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:39:
Vreemd, twee Achievements lijken niet te unlocken: een spel winnen met manual controls en tact. defence aan, en het poorten van je tegenstander. Beiden net in 1 wedstrijd gedaan, maar niets unlocked..?
Poorten van een tegenstander heb ik al gehaald, dus dat kan wel gewoon.

HOI.

• yucel55
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-06 12:04
ik kan niet online op xbox, terwijl ik nog nieuw een12 maands abbo heb gehaald. hij vraagt voor de redeem code. wat tog best raar is ?

Verwijderd

yucel55 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:12:
ik kan niet online op xbox, terwijl ik nog nieuw een12 maands abbo heb gehaald. hij vraagt voor de redeem code. wat tog best raar is ?
Er zit als het goed is een code in je hoesje, die moet je invullen om fifa online te kunnen spelen. Dit doen ze om doorverkoop onaantrekkelijk te maken.

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:34
Wil zojuist samen met een vriend spelen al dan niet op ranked niveau en de controls op auto of in ieder geval op assisted. Standaard staan ze uit, weet iemand waarom ik ze nie kan aanzetten en/of welke game modus dit wel kan?

• kingofwar250
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 08:33
Dit is weer een hele tijd geleden dat ik fifa heb gespeeld, denk dat de laatste 2002 was, maar nu kan ik niet meer die normale ''manager'' mode vinden.
kan iemand mij zeggen waar die zit ?

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:20
shoombak schreef op donderdag 29 september 2011 @ 18:03:
[...]

Hier ook, exacte melding:

We have detected your squad file does not match that of your opponent, and have cancelled the match to prevent unfair play. :')
Oftewel aanvinken dat je met standaard teams speelt.

Verwijderd

tiswat schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:49:
[...]

Oftewel aanvinken dat je met standaard teams speelt.
Waar vinken we dat aan?

• SnowRide
  • Laatst online: 30-07 12:55
SnowRide schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:08:
Ik heb nu fifa 12 een paar keer gespeeld maar ik heb vaak last van dat ik grijs beeld zie met spelers en goals als ik een wedstrijd speel! dis geen gras. lijnen en tribunes etc. Heb nieuwe drivers geinstalleerd van ati maar helpt ook niet! iemand raad hiermee?
niemand last van dit probleem?
even nog wat extra info:
Orrigineel
crossfire aan of uit maakt niet uit, doet het beide niet.
1 scherm of 2 schermen maakt ook niet uit!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Heb hetzelfde probleem: "We have detected your squad file does not match that of your opponent, and have cancelled the match to prevent unfair play." Op het officiële forum zijn er nog wel meer mensen die hier last van hebben, vreemd gedoe.

Gisteravond gebeurde me toch iets opmerkelijks! Speelde offline tegen een maat Inter - Real. Op een gegeven moment gaat Marcelo geblesseerd naar de grond terwijl er geen speler in de buurt is (Robben-blessure :P). Vervolgens wordt hij gewisseld en pakte de scheidsrechter de bal op, laat hem weer vallen en Sneijder (die ik op dit moment niet bestuur, ik was gewoon aan het kijken) loopt naar de bal toe en schiet hem terug naar de keeper van Real Madrid. Nog nooit eerder gezien, iemand anders dit ook al meegemaakt?

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:20
CaptainCharisma schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:03:
Heb hetzelfde probleem: "We have detected your squad file does not match that of your opponent, and have cancelled the match to prevent unfair play." Op het officiële forum zijn er nog wel meer mensen die hier last van hebben, vreemd gedoe.

Gisteravond gebeurde me toch iets opmerkelijks! Speelde offline tegen een maat Inter - Real. Op een gegeven moment gaat Marcelo geblesseerd naar de grond terwijl er geen speler in de buurt is (Robben-blessure :P). Vervolgens wordt hij gewisseld en pakte de scheidsrechter de bal op, laat hem weer vallen en Sneijder (die ik op dit moment niet bestuur, ik was gewoon aan het kijken) loopt naar de bal toe en schiet hem terug naar de keeper van Real Madrid. Nog nooit eerder gezien, iemand anders dit ook al meegemaakt?
Ja scheidsrechter bal, vind ik ook een goede toevoeging. :)
Kies voor 1 op 1 seizoen en dan moet er een optie zijn bij Teams voor aangepast en nog iets..

[ Voor 11% gewijzigd door tiswat op 29-09-2011 21:09 ]

• WickedWizard
tiswat schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:08:
[...]

Ja scheidsrechter bal, vind ik ook een goede toevoeging. :)
Scheidsrechter bal tot daar aan toe, maar dat mijn speler uit zichzelf de bal weggeeft aan de tegenpartij? Dat zal wel wat te maken hebben met 'fair play' wat gepromoot moet worden ofzo, maar niet bepaald leuk als je 2-1 achter staat met nog een paar minuten op de klok. :9

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:34
Voor de PC voetballers onder ons, check even het [PC] Fifa 2012 clubtopic

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Krijg nu de hele tijd: Je selectiebestand komt niet overeen met het selectiebestand van de tegenstander.
Al 5x op rij (xbox360)

Gisteren deed die het perfect :(

• imeR
  • Laatst online: 08:35
kingofwar250 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:38:
Dit is weer een hele tijd geleden dat ik fifa heb gespeeld, denk dat de laatste 2002 was, maar nu kan ik niet meer die normale ''manager'' mode vinden.
kan iemand mij zeggen waar die zit ?
Speltypen -> carriere en kies manager.

• Satom
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

DutchGamer schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:37:
Avond, ik ben hem nu aan het installeren op de PC.
Is het normaal dat de installatie lang duurt? Hij is nu op 35% en het duurt nog 45 Minuten. En die teller loopt alleen maar op.. licht aan mijn internet? Mijn laptop ? of is dit normaal..
Dan is ie waarschijnlijk aan het downloaden.. Bij mij duurde het installeren 20 minuten.

Verder met manager mode bezig, zit even met het niveau dat ik me moet gaan spelen, voorbereidings wedstrijden gingen aardig, maar in de eredivisie win ik met groningen 5 1 van feijenoord en ik speel op prof denk dat ik toch niveau omhoog ga doen, beetje meer spanning creëren. Maar eerst maar eens kijken hoe de eerst volgende wedstrijd gaat.

Verder erguhh blij met de manager mode, vooral de jeugd scouts, kan al niet wachten tot ik morgen weer thuis ben :p

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:24
Bij fifa ultimate team, kun je op de website (ik heb fifa voor de ps3) ook spelers van je 'club' naar je actieve selectie halen? Ik kan deze optie niet vinden...

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:53
het lukt mij nog steeds niet om online een ranked match te spelen op de PS3. In de lobby zitten alleen maar unranked groepen. Doe ik iets fout? Hoe krijg ik een ranked online match?

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

mmm het spel lijkt wel een stuk soepeler te spelen. Vorige versies voelden de lagere teams (alles onder premier league en Spanje) aan alsof de spelers op stroop lopen.

De menus zijn nog wel steeds enorm traag. Erg slecht weer hoor. Even wisselen en je kijkt 20 seconden naar een zwart schermpje omdat ie het wisselgedeelte moet laden.
Kom op zeg. Op de PS3 en Xbox komt dat toch naar voren tijdens het testen? Het is niet zo dat ik verouderde hardware heb (ten opzichte van andere xboxen) waardoor ik eigenlijk een nieuwe zou moeten kopen.

Ook gemiste kans trouwens. Zit 2x Engels commentaar bij. 2 verschillende duo's. Je kunt kiezen uit Default, Duo 1 of Duo 2.
Ik dus Default gekozen in de hoop dat het af en toe switch maar ben nu 4 games in mijn manager-game en steeds dezelfde duo gehad. Erg jammer. Bracht weer een extra dimensie aan het spel.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Verwijderd

Awsom schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:01:
Bij fifa ultimate team, kun je op de website (ik heb fifa voor de ps3) ook spelers van je 'club' naar je actieve selectie halen? Ik kan deze optie niet vinden...
Als je team vol is moet je er eerst 1 verwijderen en dan 1 toevoegen. Heb je plek vrij dan alleen toevoegen. Op de lege plek gaan staan en add klikken

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:53
supercop7373 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:20:
het lukt mij nog steeds niet om online een ranked match te spelen op de PS3. In de lobby zitten alleen maar unranked groepen. Doe ik iets fout? Hoe krijg ik een ranked online match?
kan eea te maken hebben met de instelling van het nieuwe verdedigen? waar kan ik dat evt aanpassen?

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Head to Head Seasons zijn ranked games. Lobbys en custom games zijn alleen nog maar unranked.

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
shameblaster schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:22:
Krijg nu de hele tijd: Je selectiebestand komt niet overeen met het selectiebestand van de tegenstander.
Al 5x op rij (xbox360)

Gisteren deed die het perfect :(
Precies hetzelfde hier (PS3).

Verwijderd

Lijkt op een probleem bij EA

• RDMA
Hebben meer mensen problemen met het starten van een online match?
Ik krijg (bijna) continu: De verbinding met je tegenstander is verbroken, zoek opnieuw.

Gisteren de hele avond zonder problemen kunnen spelen, vandaag loopt het voor geen meter. Misschien de drukte?

[ Voor 31% gewijzigd door RDMA op 29-09-2011 23:04 ]

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Raimon89 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:02:
Hebben meer mensen problemen met het starten van een online match?
Ik krijg (bijna) continu: De verbinding met je tegenstander is verbroken, zoek opnieuw.

Gisteren de hele avond zonder problemen kunnen spelen, vandaag loopt het voor geen meter. Misschien de drukte?
Nu, ineens, na een avond goed spelen. Jammer, vond EA het net zo goed doen met de servers en drukte.

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Raimon89 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:59:
[...]

Precies hetzelfde hier (PS3).
Tis al verholpen. Je moet die file deleten

• WickedWizard
shameblaster schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:07:
[...]

Tis al verholpen. Je moet die file deleten
Welke file? Bij opgeslagen game data?

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:19
Ik heb hem bij de wehkamp besteld en er zou ook een goldpakket bij zitten, maar ik kan hem niet vinden. Meer mensen die hem bij de wehkamp besteld hebben?

• RDMA
Hmm net werd ik keihard gedisconnect en nu kan ik geen verbinding meer krijgen met de EA server: EA-servers zijn op het moment niet beschikbaar.

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Net even geprobeerd te spelen voor het eerst, stoor me heel erg, als een speler, zelfs bij de aftrap de bal krijg, dat deze m automatisch naar voren vooruitspeelt/tikt. enig idee wat ik fout doe? raak hierdoor ongewenst de bal kwijt

• M0512
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-05 19:37
Aan de zijkant van het veld zie ik reclames voorbij komen van voetbal international, dan had die Derksen er toch even voor kunnen zorgen dat Wilfred Genee en Renee van der Gijp als commentatoren in het spel waren verwerkt i.p.v die saaie Evert en Youri.

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

CaptainCharisma schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:08:
[...]

Welke file? Bij opgeslagen game data?
Ja je online team file

Verwijderd

Waar staat deze?

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:46
Sorry dat ik niet het hele topic heb doorgelezen.

Maar ik vind het nieuwe verdedigen echt waardeloos.
Je kan bij de je controller instellingen (ps3) helemaal naar beneden scrollen, en daar kan je bij verdedigen "oude besturing" instellen (tip!).

Alleen het rare is dat bij mij de sliding altijd rondje was, en nu krijg ik hem niet naar vierkantje. Zelfs als ik ze omdraai en opsla. Gruwelijk irritant!!!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:16
EA servers currently not available 8)7 (PS3)

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Onder de game files in die directory op de ps3/xbox.

Ik hoop dat EA dit probleem snel oplost, want als je je console aan/uit zet of het spel afsluit en weer aanzet, moet je dit constant doen om deze error te verhelpen :(
Als je het eenmaal gedaan hebt en het spel draait kan je in 1 stuk door spelen.
Maargoed alweer 12uur zie ik, over 6u gaat de wekker weer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Was leuk geweest als ik dit had geweten vóór de avond begon. Hele tijd voor niks unranked zitten spelen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Laatst online: 31-08 18:56
Raimon89 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:26:
Hmm net werd ik keihard gedisconnect en nu kan ik geen verbinding meer krijgen met de EA server: EA-servers zijn op het moment niet beschikbaar.
Hier zijn ze ook niet beschikbaar

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar je een lijst kan vinden met alle truucjes? Zat namelijk geen boekje bij mijn Fifa PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Customise Fifa - Settings - Controls - Button help - Skill moves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Holy fucking shit wat is dat nieuwe verdedigen wennen. Het is echt bizar moeilijk om iemand te stoppen nu.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor ook bij de (grote) groep spelers die het nieuwe verdedigen erg wennen vinden. Kan me niet voorstellen dat ik dit goed onder de knie ga krijgen, althans niet snel.

En dan die AI, die is echt gruwelijk moeilijk geworden. Ik verloor met ManU vs ManCity met 0-6 op Professioneel niveau, en dan heb ik ook nog het OUDE verdedigen ingesteld wat ik (dacht :P) te beheersen. Bizar, fifa11 won ik soms potjes op legendarisch met die cijfers.

Gewoon blijven oefenen denk ik .. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt me op dat het spel ansich wel trager/slomer is geworden als je speler de bal heeft zeg maar, het voelt wat nep aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Misschien een vraag die hier niet direct hoort, if so mijn excuses op voorhand maar ik ga hem toch stellen;
Is het de moeite om Fifa12 te kopen als ik geen directe intentie heb om online te gaan spelen (geen xbox live aansluiting en niet echt veel animo om het alleen voor fifa12 aan te schaffen) of is de 'singleplayer' daarvoor niet toereikend genoeg?
Mijn laatste fifa die ik gedaan heb was '09 en ondanks dat ik daar af en toe nog wel wat plezier aan beleef mis ik toch wel veel in verhouding met de nieuwe versies.
Maar als het offline gebeuren verder niet boeiend genoeg is voor een langere periode koop ik bijv liever een GoW3 voor hetzelfde geld, al neig ik momenteel toch iets wat naar Fifa12 :p

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoterror schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 01:46:
Misschien een vraag die hier niet direct hoort, if so mijn excuses op voorhand maar ik ga hem toch stellen;
Is het de moeite om Fifa12 te kopen als ik geen directe intentie heb om online te gaan spelen (geen xbox live aansluiting en niet echt veel animo om het alleen voor fifa12 aan te schaffen) of is de 'singleplayer' daarvoor niet toereikend genoeg?
Mijn laatste fifa die ik gedaan heb was '09 en ondanks dat ik daar af en toe nog wel wat plezier aan beleef mis ik toch wel veel in verhouding met de nieuwe versies.
Maar als het offline gebeuren verder niet boeiend genoeg is voor een langere periode koop ik bijv liever een GoW3 voor hetzelfde geld, al neig ik momenteel toch iets wat naar Fifa12 :p
Waarom zou je in hemelsnaam offline willen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:26
Demoterror schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 01:46:
Ja offline is leuk. Tegen mensen op internet is het makkelijker winnen dan tegen de AI leuk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

ben ik nu echt de enige die geen potje Ultimate Team kan spelen zonder dat aan het einde wordt medegedeeld dat de verbinding met de servers verbroken is? :(

ik hoor niemand erover hier...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 01:47:
[...]

Waarom zou je in hemelsnaam offline willen spelen?
Manager mode :? Ik speel dus bijvoorbeeld nooit online en heb dit spel puur voor de manager mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:21

Hupske

AFCA

Kaap schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 06:26:
[...]

Manager mode :? Ik speel dus bijvoorbeeld nooit online en heb dit spel puur voor de manager mode.
Same for me. Dat speel ik ook alleen maar. Van online spelen word ik altijd alleen maar gefrustreerd.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:23
Post verplaatst...

[ Voor 94% gewijzigd door Er!k op 30-09-2011 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remyguys
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-03-2024
Volgens mij heeft iedereen de vraag gemist dus nog een xtje :P

Je Fifa Ultimate Team is die op de pc hetzelfde als op de Xbox360?
Dat je zeg maar gewoon verder kan op de pc, en dat die dan ook bijgewerkt is op de xbox360 etc. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Ik heb gisteren na lang twijfelen FIFA 12 toch maar gehaald (de prijs van 44 euro gaf de doorslag :P ).

Ik ben wel en niet tevreden eigenlijk. Ik vind het nieuwe verdedigen echt een mislukking en ook het spelen als een team speelt niet lekker vind ik, ik mis controle. Het spelen met virtual pro vind ik echter een stuk verbeterd, ik heb het gevoel alsof ik meer controle heb, het dribbelen is duidelijk verbeterd en ik heb dan ook al een paar mooie dribbels mogen maken.

We zullen zien hoe het over een maand is als ik hem wat vaker gespeeld heb :) .

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:58

Oxigeon

En zo is dat!

@r!k schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 08:02:
Ik heb gisteren na lang twijfelen FIFA 12 toch maar gehaald (de prijs van 44 euro gaf de doorslag :P ).

Ik ben wel en niet tevreden eigenlijk. Ik vind het nieuwe verdedigen echt een mislukking en ook het spelen als een team speelt niet lekker vind ik, ik mis controle. Het spelen met virtual pro vind ik echter een stuk verbeterd, ik heb het gevoel alsof ik meer controle heb, het dribbelen is duidelijk verbeterd en ik heb dan ook al een paar mooie dribbels mogen maken.

We zullen zien hoe het over een maand is als ik hem wat vaker gespeeld heb :) .
Het nieuwe verdedigen was bij mij ook erg wennen. De eerste dag won ik op semi-pro met 5-0 en verloor ik een prof wedstrijd met 2-0 of 3-0.

Nu de 2e dag wat potjes gespeeld en de moeilijkheidsgraad wat omhoog gekrikt. Speel nu op prof. Ben een competitie begonnen met Ajax en heb van de 3 vriendschappelijke matches 2 verloren en 1 gewonnen. Ik verlies niet meer met meer dan 2 doelpunten verschil. Dus langzaamaan gaat het weer wat beter nu.

Het is dus gewoon een kwestie van oefenen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
peeweeherman schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 06:07:
ben ik nu echt de enige die geen potje Ultimate Team kan spelen zonder dat aan het einde wordt medegedeeld dat de verbinding met de servers verbroken is? :(

ik hoor niemand erover hier...
Ik heb dit ook al een aantal keer gezegd ;-) Het lijkt er inderdaad op dat veel mensen dit probleem niet hebben! Ik speel overigens op ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:03

Melkaz

Melkazar

Gewoon doorzetten! In de demo met extended time(PC) verloor ik ook bijna alles op prof. voornamelijk omdat ik 10 keer per match verkeerde hapte en de tegenstander totaal niet goed voetbalde maar 3/4 keer door mijn verdediging heen slalomde en uiteindelijk werd het dan weer 2-3 voor de CPU. Schoten op doel 15 tegen 4 :D

Maar nu ik aardig wat potjes heb gespeeld tegen prof geeft het enorm veel voldoening dat ik maar 2 schoten per wedstrijd weggeef, zo speelde ik een beker finale tegen Utrecht(met PSV), 1-0 gewonnen, 1 schot tegen(kopbal uit corner). Heerlijk! Maar moet wel ontkennen dat ik soms mijn geduld verlies en hap en slide als een gek, binnen no time staat de CPU weer voor je keeper :D

Mijn 'tactic' is simpel, ik press met A wanneer tegenstander dichtbij de goal is, wanneer ik de kans zie druk ik op happen(bij mij de Y knop, speel als alternate). Als de tegenstander de bal heeft rond het middenveld druk ik alleen de schouderknop in en hap ik eigenlijk nooit, ik loop met de schouderknop rustig richting mijn eigen goal zodat je een 'muur' maakt van je spelers ipv happen en gaten weggeeft op het middenveld.

Enige probleem voor mij zijn eigenlijk de super teams zoals Real Madrid, Bayern, die zijn ZO snel en zo fysiek sterk dat zelfs getimed happen vaak eindigt dat jij 'struikelt' en de CPU doorloopt.

Best geinig..opscheppen dat ik prof. gemastered heb..zijn er nog twee moeilijkere difficulties haha

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Ik heb een beetje hetzelfde, professioneel begin ik steeds meer onder de knie te krijgen, soms win ik een potje en speel eigenlijk steeds meer gelijk.

Online bak ik er alleen nog echt helemaal niks van, lijkt wel of ze die Switch-to-AI soms gebruiken. Ook 3 van de 9 potjes onder hevige lag gespeeld. Alle 9 matches verloren, blijkt dat AC Milan mij nog het meest ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
GerbenKwakkel schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:25:
Ik heb een beetje hetzelfde, professioneel begin ik steeds meer onder de knie te krijgen, soms win ik een potje en speel eigenlijk steeds meer gelijk.

Online bak ik er alleen nog echt helemaal niks van, lijkt wel of ze die Switch-to-AI soms gebruiken. Ook 3 van de 9 potjes onder hevige lag gespeeld. Alle 9 matches verloren, blijkt dat AC Milan mij nog het meest ligt.
milan ja?!?!?! Ik vind die echt serieus niet fijn.... mega traag ofzo :S Alleen pato is wel echt een held

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Xenophoben schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:30:
[...]

milan ja?!?!?! Ik vind die echt serieus niet fijn.... mega traag ofzo :S Alleen pato is wel echt een held
Haha, ja ik weet niet waarom :P, ligt misschien beter bij mijn speelstijl, in 1 wedstrijd stond ik tegen Man Utd in 15 minuten voor met 2-0, dankzij Pato die 2 keer mooi wegsloop bij de verdediging.

Misschien kan mij iemand vertellen hoe ik nou echt lekker steekpasjes geef die ook aankomen en andere spelers diep kan laten lopen terwijl ik zelf nog aan de bal ben? Dat mis echt nog een beetje. Loop gewoon elke keer vast op de verdediging van de ander... 8)7

Pagina: 1 ... 15 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.