Wat kun je nou precies doen met pro Club. Deze heb ik aangemaakt, ik heb ook een vriend kunnen toevoegen, maar wat is hier nou de bedoeling van. Dat we met zijn tween een team besturen, of alleen maar je virtual pro? Ik snap het nog niet helemaal!
Pro club is een soort van CLAN. je voegt hier mensen bij toe en als je met meer dan 2 man online bent kun je online een pot spelen tegen andere clubs. Zo kun je uiteindelijk dus straks 11vs11 spelenVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:51:
Wat kun je nou precies doen met pro Club. Deze heb ik aangemaakt, ik heb ook een vriend kunnen toevoegen, maar wat is hier nou de bedoeling van. Dat we met zijn tween een team besturen, of alleen maar je virtual pro? Ik snap het nog niet helemaal!
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Commentaar van Evert en Youri vind ik wel erg basis
Ze zeggen niet erg veel ofzo
Okay, ThanksJoost1991 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:38:
[...]
Ja volgens mij wel, gewoon even naar de EA Sports Footballworld site surfen.
Ik vind het in elk geval beter dan het vorig jaar. Toen hadden ze het alleen maar over. "hij maakt een tackle"remyguys schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:58:
Commentaar van Evert en Youri vind ik wel erg basis![]()
nederlands commentaar sowieso echt slecht. zet hem altijd op engels.. en soms als ik zin heb om te lachen op spaans ofzo (GOAAAAAAAAAAALLLLL)
Oxigeon schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:59:
[...]
Ik vind het in elk geval beter dan het vorig jaar. Toen hadden ze het alleen maar over. "hij maakt een tackle"

Verwijderd
Pluspunten gameplay FIFA 12:
- Het schietsysteem is verbeterd. Het voelt nu veel minder scripted aan als in vorige versies. Daar wist je van tevoren eigenlijk al vanuit welke hoek je onmogelijk kon scoren en scoorde je veel dezelfde goals. Dit is in FIFA 12 minder. Ik scoorde gisteren uit een bijna onmogelijke hoek, maar ik wist de keeper in de korte hoek te verschalken. Positief.
- Tackles ontwijken. In FIFA11 kon je vaak met een tackle een aanvaller tegenhouden, waarbij je dacht, "ontwijk hem"! Bij FIFA12 zie je dit nu meer. Behendige spelers springen vaker op bij een woeste tackle van een Pepe, waardoor je als aanvaller door kan gaan en wellicht scoren.
- Het verdedigen is realistisch! Bij FIFA11 kon je als een dwaas druk zetten, vaak met succes. Een hele wedstrijd lang pressie, niet geheel realistisch. Bij FIFA12 is dit anders. Het nieuwe verdedigen is wennen, maar benadert de werkelijkheid. Het draait om timing. Je blijft in eerst instantie een stukje van de aanvaller en je moet het moment kiezen om in te stappen en de bal af te pakken. Leuk! De ene keer gaat dit goed, stap je op tijd in. Maar de andere keer is de aanvaller met een handige versnelling of kapbeweging je de baas en ben je gezien.
Minpunten:
- Bij een uittrap kan je nog wel eens gelijk een tegengoal krijgen. De keeper trapt uit, bal komt rond de middellijn, je verliest het kopduel, je verdedigers staan te slapen en de spits van de tegenstander kan zo doorlopen op de keeper... dit gebeurde in FIFA11, maar nu nog steeds. Dat kan eigenlijk niet!
- Je kan nog te vaak als je als verdediger een steekpass onderschept, van de bal gelopen worden door de spits. Irritant.
- Keepers zijn niet altijd even goed, maar dat is in het echt eigenlijk ook niet. Maar dit kan wel frustrerend zijn, omdat je deze niet geheel zelf bestuurd en alleen maar uit kan laten komen.
- Te vaak fluit de scheids, terwijl hij beter de voordeelregel had kunnen toepassen.
- Keepers die hands maken buiten de 16 en er niet voor bestraft worden! Was in FIFA11 ook zo.
- Dat de engine het soms niet snapt dat je bal naar een andere speler wil spelen. Ik heb bijvoorbeeld de bal net over de middellijn, mijn spits staat gedekt en op rechts gaat de buitenspeler goed diep.. dan gebeurd het te vaak dat de steekbal gespeeld wordt op mijn spits en niet op die buitenspeler. Erg jammer!
Dit zijn mijn eerste bevindingen van FIFA12. Benieuwd of jullie dit ook hebben gemerkt of misschien wel oneens zijn met me.
- Het schietsysteem is verbeterd. Het voelt nu veel minder scripted aan als in vorige versies. Daar wist je van tevoren eigenlijk al vanuit welke hoek je onmogelijk kon scoren en scoorde je veel dezelfde goals. Dit is in FIFA 12 minder. Ik scoorde gisteren uit een bijna onmogelijke hoek, maar ik wist de keeper in de korte hoek te verschalken. Positief.
- Tackles ontwijken. In FIFA11 kon je vaak met een tackle een aanvaller tegenhouden, waarbij je dacht, "ontwijk hem"! Bij FIFA12 zie je dit nu meer. Behendige spelers springen vaker op bij een woeste tackle van een Pepe, waardoor je als aanvaller door kan gaan en wellicht scoren.
- Het verdedigen is realistisch! Bij FIFA11 kon je als een dwaas druk zetten, vaak met succes. Een hele wedstrijd lang pressie, niet geheel realistisch. Bij FIFA12 is dit anders. Het nieuwe verdedigen is wennen, maar benadert de werkelijkheid. Het draait om timing. Je blijft in eerst instantie een stukje van de aanvaller en je moet het moment kiezen om in te stappen en de bal af te pakken. Leuk! De ene keer gaat dit goed, stap je op tijd in. Maar de andere keer is de aanvaller met een handige versnelling of kapbeweging je de baas en ben je gezien.
Minpunten:
- Bij een uittrap kan je nog wel eens gelijk een tegengoal krijgen. De keeper trapt uit, bal komt rond de middellijn, je verliest het kopduel, je verdedigers staan te slapen en de spits van de tegenstander kan zo doorlopen op de keeper... dit gebeurde in FIFA11, maar nu nog steeds. Dat kan eigenlijk niet!
- Je kan nog te vaak als je als verdediger een steekpass onderschept, van de bal gelopen worden door de spits. Irritant.
- Keepers zijn niet altijd even goed, maar dat is in het echt eigenlijk ook niet. Maar dit kan wel frustrerend zijn, omdat je deze niet geheel zelf bestuurd en alleen maar uit kan laten komen.
- Te vaak fluit de scheids, terwijl hij beter de voordeelregel had kunnen toepassen.
- Keepers die hands maken buiten de 16 en er niet voor bestraft worden! Was in FIFA11 ook zo.
- Dat de engine het soms niet snapt dat je bal naar een andere speler wil spelen. Ik heb bijvoorbeeld de bal net over de middellijn, mijn spits staat gedekt en op rechts gaat de buitenspeler goed diep.. dan gebeurd het te vaak dat de steekbal gespeeld wordt op mijn spits en niet op die buitenspeler. Erg jammer!
Dit zijn mijn eerste bevindingen van FIFA12. Benieuwd of jullie dit ook hebben gemerkt of misschien wel oneens zijn met me.
Wat betreft deze: - Keepers zijn niet altijd even goed, maar dat is in het echt eigenlijk ook niet. Maar dit kan wel frustrerend zijn, omdat je deze niet geheel zelf bestuurd en alleen maar uit kan laten komen.
Druk eens op select en je bent zelf de keeper. Als iemand 1op1 op je afkomt scheelt dit 50% minder goals. Je houd er meer uit dan de CPU doet. Het beeld komt dan terug BAP mode.
Druk eens op select en je bent zelf de keeper. Als iemand 1op1 op je afkomt scheelt dit 50% minder goals. Je houd er meer uit dan de CPU doet. Het beeld komt dan terug BAP mode.
Verwijderd
Dat wist ik niet, bedankt! Zal het eens testen straks.Oxigeon schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:37:
Wat betreft deze: - Keepers zijn niet altijd even goed, maar dat is in het echt eigenlijk ook niet. Maar dit kan wel frustrerend zijn, omdat je deze niet geheel zelf bestuurd en alleen maar uit kan laten komen.
TIP: Probeer het eerst uit in de arena. Daar komt hij ook op je af. Zo leer je het eerst een beetje.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:40:
[...]
Dat wist ik niet, bedankt! Zal het eens testen straks.
Verwijderd
Ik vind dat aan de ene kant een voordeel, aan de andere kant een nadeel. Want je kunt het dus ook gewoon tijdens de wedstrijd doen (los van een eventuele 1vs1) en dan neemt de cpu de veldspelers over. Dat is natuurlijk onzin... Dan kun je, bij wijze van, een boek lezen tijdens wedstrijden en bij elke gevaarlijke situatie voor het doel even keepen. Ok, het is een beetje gechargeerd, maar ze hadden deze optie wel iets subtieler in de game mogen verwerken.
Een patchje uitbrengen met een timer van bijvoorbeeld 10 seconden op de keeper zetten...?Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:45:
Ik vind dat aan de ene kant een voordeel, aan de andere kant een nadeel. Want je kunt het dus ook gewoon tijdens de wedstrijd doen (los van een eventuele 1vs1) en dan neemt de cpu de veldspelers over. Dat is natuurlijk onzin... Dan kun je, bij wijze van, een boek lezen tijdens wedstrijden en bij elke gevaarlijke situatie voor het doel even keepen. Ok, het is een beetje gechargeerd, maar ze hadden deze optie wel iets subtieler in de game mogen verwerken.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Ik heb hier wel interesse in, misschien moeten we gezamenlijk een nieuw topic hierover starten?hotdog92 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:00:
Hoe zit het met de Club-mode hier binnen GoT als het om de pc-versie gaat? Ik neem aan dat er best wel animo voor is om het één en ander op te zetten mits dat al niet gedaan is.
Gisteren met iemand een team opgestart voor de PRO spelers en wat me gelijk opviel is dat je niet meer kunt zien hoe goed je tegenstanders zijn! Dus mocht er ooit weer gehackt gaan worden (zoals hier al eerder besproken spelers van 127 bv) dan kom je daar pas achter in de game 
Ik heb trouwens van de 6 potjes die ik met mijn pro in het team heb gespeeld niet 1 keer lag gehad.

Ik heb trouwens van de 6 potjes die ik met mijn pro in het team heb gespeeld niet 1 keer lag gehad.
[ Voor 7% gewijzigd door nexhil op 29-09-2011 10:56 ]
En de rest van je team is een Legendary CPU, leuk om tegen te spelen ook online.Oxigeon schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:37:
Zag alweer mensen die met 8 verdedigers en 2 spitsen spelen, en de CPU laten verdedigen…
[ Voor 11% gewijzigd door On_E op 29-09-2011 10:57 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Even nieuwsgierig, zijn er al Bart Smit geleverd?
kan nu niet meer wachten
kan nu niet meer wachten
Verwijderd
Wat kun je nou precies doen met "Creation Centre" is dit ook weer te gebruiken in FIFA12 zelf? Want ik heb nou een virtuele prof, een Profclub, een ultimate team maar wat kan ik hier mee?
Nog niet, maar hier is de post altijd heel laat op de dag.Vliegtuig02 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:01:
Even nieuwsgierig, zijn er al Bart Smit geleverd?
kan nu niet meer wachten
Ik krijg in mijn ultimate team geen spelers in de verkoop. Waar doe ik dat online? Of kan dat alleen vanuit de game zelf?
Heeft er toevallig iemand van GoT die Fifa 12 op de PC speelt zin om vanmiddag/-avond een of meerdere potjes te spelen online? DM me anders even zodat we elkaar kunnen toevoegen aan de vriendenlijst
Verwijderd
Ik zie sommige speler online heel makkelijk/simpel een verdediger uitkappen terwijl ze aan het lopen/rennen zijn. Doen ze dit met, voor de PS3, L2 en rechter joystick?: Het is mijn nog niet gelukt en zoals ik er naar kijk lijkt het niet echt een special move...jullie weten vast wel wat ik bedoel.
Verwijderd
txs, nou begreep ik ook dat met "Support your club" dat je daarin een keuze hebt gemaakt dat het daarna niet uitmaakt met welke club je speelt om zo de verdiende XP punten aan je voorkeur club toe te kennen. Klopt dit?
Leuk, dan ga je online doorkrijgen wanneer iemand de keeper bedient en gaat vervolgens 10 seconden rekken en op het moment van switchen toeslaan.GerbenKwakkel schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:46:
[...]
Een patchje uitbrengen met een timer van bijvoorbeeld 10 seconden op de keeper zetten...?
Je bent dan altijd even aan het zoeken hoe en wat en welke speler je bent geworden.
Doe dan dat je automatisch switcht zodra de bal x meter van het doel verwijderd is.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Als je het beginfilmpje niet doorgeklikt had in FIFA dan had je dit inderdaad al vanaf het begin af aan geweten ja.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:41:
txs, nou begreep ik ook dat met "Support your club" dat je daarin een keuze hebt gemaakt dat het daarna niet uitmaakt met welke club je speelt om zo de verdiende XP punten aan je voorkeur club toe te kennen. Klopt dit?
O man, wat is dit spel moeilijk geworden zeg. Speel nu op professioneel, maar heb het echt zwaar.
Speel altijd met PSV en ik verlies zelfs van Excelsior in de 90ste minuut.
Als je 1-0 scoort wordt de tegenstander ineens zo verschrikkelijk sterk, heel mijn veldoverwicht is dan weg.
Als je 1-0 scoort wordt de tegenstander ineens zo verschrikkelijk sterk, heel mijn veldoverwicht is dan weg.
Hier van hetzelfde. En op semi-pro speel ik de tegenstander van de mat. Op prof is het geheel andersomtiswat schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:52:
O man, wat is dit spel moeilijk geworden zeg. Speel nu op professioneel, maar heb het echt zwaar.
Het verschil tussen Semi-Pro en Pro is dus nog steeds een groot verschil?
Jammer.....
Jammer.....
Oxigeon schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:55:
[...]
Hier van hetzelfde. En op semi-pro speel ik de tegenstander van de mat. Op prof is het geheel andersom
Jup heb ik ook.Oxigeon schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:55:
[...]
Hier van hetzelfde. En op semi-pro speel ik de tegenstander van de mat. Op prof is het geheel andersom
En ook 1000x een Manolevje.. wil je een steekbal geven. ALTIJD tegen de tegenstander aan.

[ Voor 16% gewijzigd door tiswat op 29-09-2011 12:00 ]
Je selectiebestand komt niet overeen met het selectiebestand van je tegenstander.
wtf... hoe fix ik dit dan?
Zijn geen updates beschikbaar
wtf... hoe fix ik dit dan?

PSN ID: Enzyme-NL
Ben nu net weer thuis, en postbode is nog niet geweest hoorde ik.. maarja, moest even naar school terugkomdagje, en kwam dus langs het treinstation van Groningen, zag FIFA12 liggen, damm had net zo goed daar weg kunnen halenJaded schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:14:
[...]
Nog niet, maar hier is de post altijd heel laat op de dag.

Als hij nog snel geleverd word, wil ik het wel eens proberen.. Vanaaf moet ik werken en niet aanwezig.Exterminator schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:34:
Heeft er toevallig iemand van GoT die Fifa 12 op de PC speelt zin om vanmiddag/-avond een of meerdere potjes te spelen online? DM me anders even zodat we elkaar kunnen toevoegen aan de vriendenlijst
Gotters,
Ik heb een probleempje...
Zojuist heb ik FIFA12 gespeeld, instellingen ingevoerd en 't wachtwoord gewijzigd (wist het namelijk niet meer) van mijn account/mail adres (ingame). Na 'n potje gespeeld te hebben het spel afgesloten en iets gaan drinken. Vervolgens wilde ik net weer 'n potje spelen, laad m'n profile en 't spel zegt dat ik het verkeerd wachtwoord heb opgegeven (wanneer hij de internet connectie gaat controleren). Ik druk dus op again en de melding blijft komen. Er rest mij niets anders dan het spel af te sluiten met ALT-F4 aangezien ik niet voorbij die melding kom.
Waar/hoe kan ik het goede wachtwoord opgeven?
Heb ook al de profiel map uit mijn documenten verwijdert maar dat mag ook niet baten...
Zojuist heb ik FIFA12 gespeeld, instellingen ingevoerd en 't wachtwoord gewijzigd (wist het namelijk niet meer) van mijn account/mail adres (ingame). Na 'n potje gespeeld te hebben het spel afgesloten en iets gaan drinken. Vervolgens wilde ik net weer 'n potje spelen, laad m'n profile en 't spel zegt dat ik het verkeerd wachtwoord heb opgegeven (wanneer hij de internet connectie gaat controleren). Ik druk dus op again en de melding blijft komen. Er rest mij niets anders dan het spel af te sluiten met ALT-F4 aangezien ik niet voorbij die melding kom.
Heb ook al de profiel map uit mijn documenten verwijdert maar dat mag ook niet baten...
Opnieuw installeren gaat zeker niet makkelijk (i.v.m. Origin?), je zou eens kunnen kijken in je Windows Registry, of misschien bevindt zich er een map in je FIFA12 map..Exterminator schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:10:
Gotters,

Lukt offline starten wel?Exterminator schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:10:
Gotters,
Verwijderd
Weet niet of dit het juiste topic is, maar ik heb vriendjes nodig
Mijn PSN id is Jmanig1988 en EA id is Jusman1988
Mmhhzzz PS3 nu net voor de tweede keer vastgelopen door Fifa

Dat ligt aan de gebruiker Enzyme!EnzymeNL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:39:
Goed oefenen hè!
Verwijderd
Heb de pc-versie. Origin zegt dat er een update is. Dus ik wil hem downloaden maar hij blijft maar op voorbereiden staan en vervolgens 0,00% om weer naar voorbereiden te gaan. Daarna wederom 0,00%. Hij start volgens mij gewoon niet. Meerdere mensen last van?
Hehe, ik heb inderdaad ook hetzelfde probleem. won gisteren op semi-pro met Ajax met 9-1 van Feyenoord.Oxigeon schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:55:
[...]
Ik denk zet het niveau maar weer omhoog. En BAM 2-0 verlore van RKC. in 30e minuut eerste tegengoal.. steeds de betere geweest maar gewoon geen goal kunnen maken omdat de laatste pass steeds niet aankomt. En ineens in de 80e minuut word het afgestraft door 2-0 te maken.
Achja gewoon blijven oefenen.
Professioneel is zeker een groot verschil met semi-professioneel. Verloor gister in carriemodus met Ajax van Sienna met 0-1 en speelde tegen Palermo gelijk met 1-1 door een lullige tegengoal. 1 van hun aanvallers liep gewoon door mijn verdediging heen en was gewoon niet te stoppen... 
Vanmiddag komt als het goed is de legale versie binnen en kan ik ook mooi online

Vanmiddag komt als het goed is de legale versie binnen en kan ik ook mooi online
[ Voor 13% gewijzigd door GAITii op 29-09-2011 13:02 ]
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Ik dacht dat ik de enige was maar dit is dus niet zo ^.^GerbenKwakkel schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:01:
Professioneel is zeker een groot verschil met semi-professioneel. Verloor gister in carriemodus met Ajax van Sienna met 0-1 en speelde tegen Palermo gelijk met 1-1 door een lullige tegengoal. 1 van hun aanvallers liep gewoon door mijn verdediging heen en was gewoon niet te stoppen...
In de demo had ik enorme moeite op prof level dus teruggeschroefd naar semi prof.
Gister Fifa12 begonnen op PROF maar weer met PSV, random toernooitje, 6-1 van een Excelsior gewonnen, 4-0 van Ajax, 1-2 verloren van Bayern München. Vreemd dat het nou ineens zoveel gemakkelijker gaat, betaald het oefenen zich eindelijk af?
Wat mij opvalt is dat zelfs op Prof dat de verdedigers niet gelijk gaan sprinten, heel veel goals van mij vallen omdat een middenvelder doorstoomt vanaf de middenlijn en de verdediging niet mee sprint eerste paar seconde. Bij Bayern was dit al een hele stuk minder, maar ook hier was ik sterker maar de goals wilden niet vallen.
Gister Fifa12 begonnen op PROF maar weer met PSV, random toernooitje, 6-1 van een Excelsior gewonnen, 4-0 van Ajax, 1-2 verloren van Bayern München. Vreemd dat het nou ineens zoveel gemakkelijker gaat, betaald het oefenen zich eindelijk af?
Wat mij opvalt is dat zelfs op Prof dat de verdedigers niet gelijk gaan sprinten, heel veel goals van mij vallen omdat een middenvelder doorstoomt vanaf de middenlijn en de verdediging niet mee sprint eerste paar seconde. Bij Bayern was dit al een hele stuk minder, maar ook hier was ik sterker maar de goals wilden niet vallen.
[ Voor 4% gewijzigd door Melkaz op 29-09-2011 13:19 ]
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Yes! Postbode heeft heb net bezorgd, was al een beetje teleurgesteld dat de pakjes bezorger hem niet had (pa had iets bestelt, dacht, dat is FIFA, niet dus
), maar keek net in de brievenbus, en daar zat ie

Ligt het aan mij of kan je op dit moment alleen niet voor klassement spelen? Het lukt mij niet op ranked te spelen?
Hahaha. Kan gelukkig altijd op jouw steun rekenenpsvjw schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:41:
[...]
Dat ligt aan de gebruiker Enzyme!
Goed oefenen hè!
wordt er ook weer een GoT Fifa 12 club opgericht (PS3) ?
Hoeveel penalty's hebben jullie eigenlijk al tegen gehad als jullie online spelen?
Van de 6 wedstrijden die ik gisteren heb gespeeld heb ik er toch al 3 tegen gehad. Sommige zelfs toen ik de man recht van voren een tackle gaf en hij net uit balans raakte.
De bal gaat echt snel op de stip en daar ga ik dus vanaf nu ook echt rekening mee houden
Van de 6 wedstrijden die ik gisteren heb gespeeld heb ik er toch al 3 tegen gehad. Sommige zelfs toen ik de man recht van voren een tackle gaf en hij net uit balans raakte.
De bal gaat echt snel op de stip en daar ga ik dus vanaf nu ook echt rekening mee houden
Ongeveer de helft van de potjes heb ik een penal tegen.. Maar de AI mist behoorlijk vaak (prof).Oxigeon schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:33:
Hoeveel penalty's hebben jullie eigenlijk al tegen gehad als jullie online spelen?
De bal gaat echt snel op de site en daar ga ik dus vanaf nu ook echt rekening mee houden
Hmmm wel leuk die 'terugblikken' voordat de wedstrijd begint, maar van de paar wedstrijden die ik gisteren heb gespeeld, heb ik al een paar keer dezelfde animaties langs zien komen lol..
CPU dribbelt trouwens wel erg vaak richting de flanken vanuit het midden, iemand dit ook al opgevallen?
En de replays schokken ook heel erg
CPU dribbelt trouwens wel erg vaak richting de flanken vanuit het midden, iemand dit ook al opgevallen?
En de replays schokken ook heel erg

[ Voor 6% gewijzigd door Freshnezz op 29-09-2011 13:39 ]
Mij is opgevallen dat de keeper bijna altijd de bal weg stompt. Heel vervelend. Kreeg online zo een goal tegen. Keeper wist 'm 3 keer weg te boksen en 3 keer voor de voeten van een tegenstander. Die derde keer was het dus een goal >.<
ik heb eerder ook al Ultimate team gespeeld op de PS3, nu heb ik de PC versie gekocht.
Ben al een week aan het sparen via de webapp, maar als ik nu op de PC kies voor Ultiomate team dan wordt een nieuw team aangemaakt.
Hoe kan ik mijn oude team overdragen van PS3 naar PC?
Ben al een week aan het sparen via de webapp, maar als ik nu op de PC kies voor Ultiomate team dan wordt een nieuw team aangemaakt.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Vanmorgen en gisteravond ging online zeer soepel, nu hangt hij continu vast bij 1-tegen-1 seizoenen scherm (Online teams downloaden en toepassen)..
Verwijderd
Damn hey, ik lekker seizoen begonnen en voetballen maar met Barca. Wil Messi in eens iets ander
Staat er dat die toe is aan een andere club en dat ik hem MOET verkopen. Grappig. ik heb messi verkocht voor 145.000.000
Wel jammer, ma was wel grappig om dit te zien. Spellers zelf hebben nu ook blijkbaar een eigen mening in het spel
En welke club heeft dit mooie bedrag betaald?Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:01:
Damn hey, ik lekker seizoen begonnen en voetballen maar met Barca. Wil Messi in eens iets anderStaat er dat die toe is aan een andere club en dat ik hem MOET verkopen. Grappig. ik heb messi verkocht voor 145.000.000
Wel jammer, ma was wel grappig om dit te zien. Spellers zelf hebben nu ook blijkbaar een eigen mening in het spel
Ik zat met het zelfde probleem maar ik kon het nergens vinden... volgens mij wordt het opnieuw beginnenpeeweeherman schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:52:
ik heb eerder ook al Ultimate team gespeeld op de PS3, nu heb ik de PC versie gekocht.
Nou, lekker is dat, nieuw spel, gelijk al even 3,3 GB aan updates downloaden? Beetje jammer! En ja, hij heeft via de schijf geïnstalleerd. Dat weer wel.. want met een 10mbit lijntje ben ik zo weer een uur verder
Was 1.0.1 zo groot?!?!Vliegtuig02 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:03:
Nou, lekker is dat, nieuw spel, gelijk al even 3,3 GB aan updates downloaden? Beetje jammer! En ja, hij heeft via de schijf geïnstalleerd. Dat weer wel.. want met een 10mbit lijntje ben ik zo weer een uur verder
Is dat de career mode? Lekker realistisch ook trouwensVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:01:
Damn hey, ik lekker seizoen begonnen en voetballen maar met Barca. Wil Messi in eens iets anderStaat er dat die toe is aan een andere club en dat ik hem MOET verkopen. Grappig. ik heb messi verkocht voor 145.000.000
Verwijderd
Rivaal, Real MadridXenophoben schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:02:
[...]
En welke club heeft dit mooie bedrag betaald?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2011 14:05 ]
Denk het wel, ik moet i.i.g 3.3GB downloaden, pff en volgens mij vind Origin het ook niet leuk als je de standaard installatie map voor de Games verandert, want dan sluit hij zichzelf af.. dus Origin opnieuw geïnstalleerd, alles standaard gelaten en toen ging ie pas installeren, bah en dan zeggen ze dat Steam ruk is..

Verwijderd
Ik heb niet zo'n last van die penalties. Heb gisteren een 10-tal potjes gespeeld en maar 1 keer een penalty tegen gekregen en die was eigenlijk terecht. Misschien minder op de staande tackle knop drukken?
Ben op wereldklasse de carreer mode aan het spelen en het bevalt me best. AI speelt nog steeds wat lullig conservatief en reageert een beetje te snel op de fouten die ik maakt, maar het is nog te tolereren.
Online op PC ging gisteren niet zo vlot. Disconnects, paar keer die "Je selectiebestand komt niet overeen met het selectiebestand van je tegenstander." foutmelding, veel potjes waarbij de verbinding faalde... Ik moest ook mijn PC tijdelijk als DMZ instellen of hij geraakte niet door mijn firewall. Weet er iemand welke poorten opengezet moeten worden?
Online op PC ging gisteren niet zo vlot. Disconnects, paar keer die "Je selectiebestand komt niet overeen met het selectiebestand van je tegenstander." foutmelding, veel potjes waarbij de verbinding faalde... Ik moest ook mijn PC tijdelijk als DMZ instellen of hij geraakte niet door mijn firewall. Weet er iemand welke poorten opengezet moeten worden?
tjah wie anders heVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:04:
[...]
Rivaal, Real MadridDat is dan weer niet realistische (vind ik dan he)
Ik heb gisteren ook wel wat penalties tegen gehad ... maar niet zoveel als anderen hier! In 5 matches 2 stuks dacht ik... waarvan er 1 dik terrecht was en met rood het veld mocht verlatenVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:05:
Ik heb niet zo'n last van die penalties. Heb gisteren een 10-tal potjes gespeeld en maar 1 keer een penalty tegen gekregen en die was eigenlijk terecht. Misschien minder op de staande tackle knop drukken?Ben op wereldklasse de carreer mode aan het spelen en het bevalt me best. AI speelt nog steeds wat lullig conservatief en reageert een beetje te snel op de fouten die ik maakt, maar het is nog te tolereren.
Nu weer. Als ik wedstrijd wil starten tegen Boosting team.EnzymeNL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:39:
Heb de tacktiek van dat team aangepast. Misschien is dit de oorzaak? Even proberen..
Edit: Terug aanpassen werkt ook niet. Op het moment dat ik dat wil doen bij fifa aanpassen en ik het team selecteer loopt die ook vast
Team verwijderen en opnieuw downloaden werkt ook niet.
[ Voor 22% gewijzigd door EnzymeNL op 29-09-2011 14:53 ]
heb net 2x potje FUT gespeeld in offline toernooi, 2x verbinding weg, wordt ook pas na de wedstrijd medegedeeld.
Iemand zelfde ervaringen en/ of tips?
Iemand zelfde ervaringen en/ of tips?
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
FIFA12 is nu klaar, na de schijf installatie van +- 20 minuten en een dikke uur downloaden (3,3GB)..
Ben benieuwd of hij het nu gaat doen..
En weet iemand hoe het zit met de FUT code die erbij zit?
lolVliegtuig02 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:52:
FIFA12 is nu klaar, na de schijf installatie van +- 20 minuten en een dikke uur downloaden (3,3GB)..
PS3 ftw
FUT Code moet je invoeren, dan krijg je gedurende 6 maanden iedere maand 2 gratis gold packs voor FUT
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
ZOww het afpakken van de bal is ook een stuk lastiger gemaakt... Niet zoals 2011 De A (xbox) indrukken en hij gaat er wel achteraan... Nu moet je toch echt zelf achter de persoon aan rennen erg verveld als het druk is in de verdediging of de speler gaat plotseling een andere kant op.. Dan reageer je toch vaak te langzaam.. Ook moet je precies optijd op de B drukken om de bal af te pakken.. Gaat nog wel effe duren totdat ik dat onder de knie heb!
Je krijgt nog geen pakjes in het begin toch?? ik heb teminste nog geen pakjes gehadcypher21 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:59:
[...]
lol
PS3 ftw![]()
FUT Code moet je invoeren, dan krijg je gedurende 6 maanden iedere maand 2 gratis gold packs voor FUT
Ik ook niet. Geen idee. misschien iedere 1e van de maand oidXenophoben schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:02:
[...]
Je krijgt nog geen pakjes in het begin toch?? ik heb teminste nog geen pakjes gehad
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
1e van maand heb ik inderdaad zien staan bij de desctription....cypher21 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:03:
[...]
Ik ook niet. Geen idee. misschien iedere 1e van de maand oid
Wachten tot de 1e dan maar xD
Zit die FUT code ook in de winkel erbij? Of alleen bij een pre order?
[ Voor 26% gewijzigd door Jumpman op 29-09-2011 15:06 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Oké, snap nog niet veel van FUT, maar daar moeten we maar eens even een keer goed bij gaan zitten
Dubbel
[ Voor 94% gewijzigd door Jumpman op 29-09-2011 15:06 ]
Alleen pre-order
Maar heb nu net de promo pack open gemaakt, en toen NIET gekozen voor active club, want die was voor (23/23) dus moest die andere optie doen, maar waar kan ik spelers nu weer vinden dan

[ Voor 42% gewijzigd door Satom op 29-09-2011 15:13 ]
Ik heb de mijne gisteren gewoon bij saturn gekocht en in de winkel lagen papiertjes met hierop de code.... deze waren echter vrij snel op.
Vanochtend bij de V&D (instore Dixons) gekocht, zat een code bij (gesealed) overigens €50,- voor de X360
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Het lijkt er dus op dat hele eerste batch de FUT code heeft (Net als dat BF:BC2, MOH en NFS de eerste batch altijd de Limited Edition is).
[ Voor 39% gewijzigd door Jumpman op 29-09-2011 15:33 ]
daar lijkt het wel op ja.... overigens was hij bij saturn 44 voor ps3 en xboxJumpman schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:31:
Het lijkt er dus op dat hele eerste batch de FUT code heeft.
Dit is mijn UT selectie... iemand tips?
http://www.ea.com/soccer/...am/show-off#bVOwPeALbbxXA
http://www.ea.com/soccer/...am/show-off#bVOwPeALbbxXA
Heb een probleem.. Ik blijf een melding krijgen dat mijn FUT-code niet juist is. De code is als volgt opgebouwd: XXXX-XXXX-XXXX, waarbij een X voor een cijfer danwel een letter staat. Als ik hem op deze manier invoer (met de '-' er tussen) werkt-ie niet en ook als ik ze zonder streepjes schrijf, werkt-ie niet.. Iemand een idee?
Heb ik eindelijk FIFA 12 voor de PC binnen, lukt het niet om het spel vanaf de disk te installeren en moet ik 7,3GB downloaden.. Iemand tips om dit op te lossen? Anders moet ik een aantal uur gaan downloaden voor niks..
Verwijderd
Ik heb geprobeer een online wedstrijd te starten dan zegt die selectiebestand komt niet overeen met van je tegenstander of is aangepast. Wat moet ik nu doen?
Verwijderd
Volgens mij kan je hier niks aan veranderen. Het downloaden gaat via Origin.Lee245 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:41:
Heb ik eindelijk FIFA 12 voor de PC binnen, lukt het niet om het spel vanaf de disk te installeren en moet ik 7,3GB downloaden.. Iemand tips om dit op te lossen? Anders moet ik een aantal uur gaan downloaden voor niks..
Ik zag een stuk terug in het topic dat iemand hem vanaf een disk had geinstalleerd en 'alleen' een update van 3.3GB hoefde te downloaden.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:44:
[...]
Volgens mij kan je hier niks aan veranderen. Het downloaden gaat via Origin.
Als het inderdaad is zoals jij het zegt, waarom zouden ze dan nog de moeite nemen om disks te produceren? Het zou vast wel moeten kunnen, maar hoe?
Wat grappig, er wordt ook gefloten als een speler geblesseerd op het veld ligt maar het spel zelf verder gaat omdat er geen overtreding is gemaakt of gezien.
Origin verwijderen, CCleaner gebruiken, vervolgense de Autorun uitvoeren, Origin word geïnstalleerd, tijdens opstarten van Origin word er een update aangegeven, gewoon Ja drukken en laten updaten, dan word er vanaf je disc geïnstalleerdLee245 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:41:
Maar let op: De eerste update pack is al 3,3GB
Verwijderd
Zo dus, haha sorry voor de foute informatie!Vliegtuig02 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:59:
[...]
Origin verwijderen, CCleaner gebruiken, vervolgense de Autorun uitvoeren, Origin word geïnstalleerd, tijdens opstarten van Origin word er een update aangegeven, gewoon Ja drukken en laten updaten, dan word er vanaf je disc geïnstalleerdZo heb ik het ook gedaan

Zitten wel veel bugs in het spel zeg. maar verder mooi spel en erg lastig. Met mijn vp kan ik niet in de arena. Dan blijft hij maar stilstaan. Ik hem dus mijn vp niet bewegen. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Thanks!! Nu doet hij het welVliegtuig02 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:59:
[...]
Origin verwijderen, CCleaner gebruiken, vervolgense de Autorun uitvoeren, Origin word geïnstalleerd, tijdens opstarten van Origin word er een update aangegeven, gewoon Ja drukken en laten updaten, dan word er vanaf je disc geïnstalleerdZo heb ik het ook gedaan
@Merijnww: Geen probleem
Update pack van 3,3GB?
Ik moet nog even wachten voordat ik weer kan spelen... speel overigens op de PC. Ziet er echt goed uit!
Ik moet nog even wachten voordat ik weer kan spelen... speel overigens op de PC. Ziet er echt goed uit!
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Heb hem net bij de MM Arena gehaald, daar was hij 55 euro. Ik vroeg aan een medewerker waarom hij geen 44 euro kostte zoals in andere MM filialen. Als antwoord kreeg ik dat er maar weinig gasten zoals ik waren en daarom maken ze 11 euro meer winst op een game. Ik kreeg overigens wel een kortingscoupon mee van 11 euro.
Ik vond het maar raar dat ze dit deden, maar goed..
Nu lekker fifa'e
Nu lekker fifa'e
Weinig gasten zoals jij? Wat bedoelen ze daar dan weer mee? Hebbie kortingscoupon wel gelijk kunnen gebruiken dan?OnnoS1991 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:20:
Heb hem net bij de MM Arena gehaald, daar was hij 55 euro. Ik vroeg aan een medewerker waarom hij geen 44 euro kostte zoals in andere MM filialen. Als antwoord kreeg ik dat er maar weinig gasten zoals ik waren en daarom maken ze 11 euro meer winst op een game. Ik kreeg overigens wel een kortingscoupon mee van 11 euro.
Nu lekker fifa'e
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Verwijderd
Waarom kan je de carriere modes nog steeds niet met zijn 2'en spelen?
Dat de ene bijvoorbeeld Man Utd is en de andere Man City. Dat lijkt me zelf namelijk best leuk!
Dat de ene bijvoorbeeld Man Utd is en de andere Man City. Dat lijkt me zelf namelijk best leuk!
Demo gisteren even gedaan. Hoe krijg je in godsnaam een penalty fatsoenlijk in de hoek? En hoe kun je fatsoenlijk op doel schieten? Ik schiet of tegen de keeper, of huizenhoog over. Ook vraag ik me af hoe je schijnbewegingen kunt doen op de PS3 (zoals aangegeven in de control scheme werkt niet).
Dit topic is gesloten.