Ook zojuist FIFA12 opgehaald bij een Intertoys in Den Bosch
Ik vind het spel echt verrekte moeilijk ten opzichte van FIFA 11
Verwijderd
Misschien een hele domme vraag in een topic waar iedereen als kwijlende hondjes bij een slager voor de deur van de gamestore schijnt te liggen, maar eh... als ik dit topic en de eerste reacties zo doorlees, vraag ik me af hoe groot het verschil is tussen Fifa 2011 en Fifa 2012...? Als ik zie hoe iedereen SMACHT naar de nieuwe versie, zou je verwachten dat het een gigantische stap voorwaarts is, een small step for man, but a giant leap for mankind en zo, maar eh... hoe groot is het verschil nou eigenlijk...?
De bla bla op de EA-site over allerlei nieuwe technologien 'geloof' ik wel, natuurlijk (valt toch nooit te bewijzen), maar hoe meer ik lees, hoe meer ik denk: waarom willen ze allemaal zo graag Fifa 2012...?
Ik vraag het voornamelijk omdat ik denk zo nu en dan een potje voetbal te gaan spelen op de PC, maar zeker geen hele competities en al helemaaaaaaaal niet online, dus eh... dan zou Fifa 2011 misschien wel een net zo mooie maar in ieder geval VEEL goedkopere oplossing zijn...!
Dus, zeg eens, waarom zou ik TOCH voor Fifa 2012 moeten gaan...?
De bla bla op de EA-site over allerlei nieuwe technologien 'geloof' ik wel, natuurlijk (valt toch nooit te bewijzen), maar hoe meer ik lees, hoe meer ik denk: waarom willen ze allemaal zo graag Fifa 2012...?
Ik vraag het voornamelijk omdat ik denk zo nu en dan een potje voetbal te gaan spelen op de PC, maar zeker geen hele competities en al helemaaaaaaaal niet online, dus eh... dan zou Fifa 2011 misschien wel een net zo mooie maar in ieder geval VEEL goedkopere oplossing zijn...!
Dus, zeg eens, waarom zou ik TOCH voor Fifa 2012 moeten gaan...?
Haha @ EA!
EA faalt! Een paar vrienden, die gewoon uit Nederland komen, spelen FIFA 12 (PC) nu en ook nog online!
Go EA, stop die rode kaart maar weer terug in uw zak!
EA faalt! Een paar vrienden, die gewoon uit Nederland komen, spelen FIFA 12 (PC) nu en ook nog online!

Go EA, stop die rode kaart maar weer terug in uw zak!
Castle gameshop Deventer verkoopt hem ook, 55e!
Omdat de PC versie dit jaar gelijk is aan de console versie, dat is voor (net toegevoegd) mij dé reden om het aan te schaffenVerwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:33:Ik vraag het voornamelijk omdat ik denk zo nu en dan een potje voetbal te gaan spelen op de PC, maar zeker geen hele competities en al helemaaaaaaaal niet online, dus eh... dan zou Fifa 2011 misschien wel een net zo mooie maar in ieder geval VEEL goedkopere oplossing zijn...!
[ Voor 4% gewijzigd door Satom op 28-09-2011 18:45 ]
Verwijderd
Dat zegt iemand die al jaren geen Fifa heeft gespeeld natuurlijk bar weinig...Vliegtuig02 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:35:
[...]
Omdat de PC versie dit jaar gelijk is aan de console versie, dat is voor dé reden om het aan te schaffen
Sorry niet zo snel aangedacht, excuses. De graphics waren brak in de PC versie, Personality+ zat niet in de PC versie. De Carrière, Manager mode zag er niet vergeleken met de console versie. Dan heb je nog FUT (FIFA Ultimate Team), dat ontbrak ook bij de PC versie.. Om het online spelen gaat het mij eigenlijk niet zo.. meer de Manager / Carrière Mode. Dat dat dit wel de hoofdpunten warenVerwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:37:
[...]
Dat zegt iemand die al jaren geen Fifa heeft gespeeld natuurlijk bar weinig...Wat is er dan zo mooi aan de console versie wat schijnbaar ontbrak bij de PC versie...? Of gaat het om samen online kunnen spelen, ongeacht het platform? Niet iedereen hier koopt een PC versie, dus eh... verklaar je nader!

oh, ook even vorige post gewijzigd, ik bedoelde dat het voor mij dé reden was om FIFA12 aan te schaffen
[ Voor 6% gewijzigd door Satom op 28-09-2011 18:45 ]
Verwijderd
Ok, duidelijk... Het is dus wel degelijk interessanter om voor de PC 2012 te kopen in plaats van 2011, ook al speel ik niet fanatiek en zou dat me geld besparen... Brakke graphics zit ik niet op te wachten en ik ben nu al gewend aan de kwaliteit van de 2012 demo dus... Dank voor je toelichting!Vliegtuig02 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:44:
[...]
Sorry niet zo snel aangedacht, excuses. De graphics waren brak in de PC versie, Personality+ zat niet in de PC versie. De Carrière, Manager mode zag er niet vergeleken met de console versie. Dan heb je nog FUT (FIFA Ultimate Team), dat ontbrak ook bij de PC versie.. Om het online spelen gaat het mij eigenlijk niet zo.. meer de Manager / Carrière Mode. Dat dat dit wel de hoofdpunten waren
Ja, als je gewend bent aan de demo van 2012 zou ik zeker niet terug gaan naar 11. Je zal zeker teleurgesteld zijn, was ik ook na de release, kon gelukkig een "gek" vinden die hem van mij wou overkopen voor een 5je minder, daar kon ik wel mee levenVerwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:46:
[...]
Ok, duidelijk... Het is dus wel degelijk interessanter om voor de PC 2012 te kopen in plaats van 2011, ook al speel ik niet fanatiek en zou dat me geld besparen... Brakke graphics zit ik niet op te wachten en ik ben nu al gewend aan de kwaliteit van de 2012 demo dus... Dank voor je toelichting!
Zojuist ook FIFA 12 gekocht bij Gameshop Twente, er waren alleen vandaag geen Special Editions geleverd werd mij verteld, najaah daar kon ik de game niet voor laten liggen. Is er iemand die geen behoefte heeft aan FUT en DLC en die de code eventueel wil verkopen? In dat geval zie ik een DM graag tegemoet.
Hoe zit het met de Club-mode hier binnen GoT als het om de pc-versie gaat? Ik neem aan dat er best wel animo voor is om het één en ander op te zetten mits dat al niet gedaan is.
Hoe zit het met de Club-mode hier binnen GoT als het om de pc-versie gaat? Ik neem aan dat er best wel animo voor is om het één en ander op te zetten mits dat al niet gedaan is.
ik heb daar vanmiddag wel men special edition binnengekregen (pre-order)hotdog92 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:00:
Zojuist ook FIFA 12 gekocht bij Gameshop Twente, er waren alleen vandaag geen Special Editions geleverd werd mij verteld, najaah daar kon ik de game niet voor laten liggen. Is er iemand die geen behoefte heeft aan FUT en DLC en die de code eventueel wil verkopen? In dat geval zie ik een DM graag tegemoet.
Ik heb fifa ff geprobeerd maar 2 dingen kan ik niet vinden.
1 kun je weer eigen muziek er in stoppen zoals fifa 11 met goals opkomst en publiek enz.
2 waar kan ik bij transfer de naam van de speler invullen als ik iemand zoek?
1 kun je weer eigen muziek er in stoppen zoals fifa 11 met goals opkomst en publiek enz.
Vreemd dan, ik heb gisteren telefonisch contact opgenomen en uitdrukkelijk gevraagd om een Special Edition. Seal is nog niet gebroken, dus wat dat betreft.YouR schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:02:
[...]
ik heb daar vanmiddag wel men special edition binnengekregen (pre-order)
zojuist de bevesting gekregen in de mailbox dat fifa 12 voor de PS3 verzonden is vanaf BPGAMES.
49,90 voor fifa 12 is niet te duur he
Yup dit kan gewoon weersoccerroos schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:02:
PSN ID: Enzyme-NL
1e 4 poten online gespeeld, en het is echt heerlijk. 4 x winst trouwens
automation fanboy
Heel wat winkels afgeweest vandaag, uiteindelijk toch kunnen scoren voor idem 55 euro bij ToysXL bij saturn is hij morgen overigens 39,99 (utrecht) maar toen ik hem zag liggen dacht ik... neem hem toch maar mee.
Overigens dat verdedigen snap ik nog van geen meter, die tutorial daar kom ik wel door heen die is niet moeilijk. Maar in het spel wordt ik vierkant voorbij gespeeld en krijg ik regelmatig te maken met rare situaties omdat alles en iedereen struikelt.
Iemand een beetje een 101 met dat nieuwe verdedigen?
Overigens dat verdedigen snap ik nog van geen meter, die tutorial daar kom ik wel door heen die is niet moeilijk. Maar in het spel wordt ik vierkant voorbij gespeeld en krijg ik regelmatig te maken met rare situaties omdat alles en iedereen struikelt.
Iemand een beetje een 101 met dat nieuwe verdedigen?
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
klopt het dat je met het d-pad de spelers moet besturen in plaats van de linker analoge stick?
ik heb een ps3 controller (logitech f310) voor de pc.
hoe kan ik met de analoge stick spelen ipv het d-pad?
Standaard pakt ie bij mij wel de linker stick, kun je dat niet bij controller settings veranderen (In het spel zelf)?ob3lix schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:30:
klopt het dat je met het d-pad de spelers moet besturen in plaats van de linker analoge stick?
Snap dat hele Origin verhaal nog niet helemaal.
Ben nu alsnog 9 GB aan het downloaden, terwijl ik een cd heb
maar goed dat er tegenwoordig 120Mb/sec internet is...
Ben nu alsnog 9 GB aan het downloaden, terwijl ik een cd heb

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
heb ik geprobeerd, maar daar kan ik alleen de schiet en pass knoppen e.d. instellen.Vliegtuig02 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:31:
[...]
Standaard pakt ie bij mij wel de linker stick, kun je dat niet bij controller settings veranderen (In het spel zelf)?
of kijk ik ergens overheen?
Nee, niet dat ik weet, want ik bedoelde dat scherm waar jij nu inzit.ob3lix schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:32:
[...]
heb ik geprobeerd, maar daar kan ik alleen de schiet en pass knoppen e.d. instellen.
of kijk ik ergens overheen?
Net zoals Steam dus, flikker je schijf erin, druk op Install, en dan begint ie te downloaden in plaats van de schijf te installerenpeeweeherman schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:32:
Snap dat hele Origin verhaal nog niet helemaal.
Ben nu alsnog 9 GB aan het downloaden, terwijl ik een cd heb![]()

Hij heeft gewoon de muziek overgenomen die ik in FIFA 11 had ingesteld.soccerroos schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:02:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik kreeg vandaag mailtje van GameSync dat fifa 12 verzonden is voor PC. Kostte maar 32,- inclusief verzendkostenettie1990 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:05:
zojuist de bevesting gekregen in de mailbox dat fifa 12 voor de PS3 verzonden is vanaf BPGAMES.
vind het vreemd kan bij de fifaconfig.exe de f510 aanklikken, zelf heb ik de f310.Vliegtuig02 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:40:
[...]
Nee, niet dat ik weet, want ik bedoelde dat scherm waar jij nu inzit.
nog steeds krijg ik het niet werkend. erg jammer want wil het spel graag spelen zoals bedoeld.
iemand verder een idee om dit goed te krijgen.
linker anloge stick ipv d-pad op een ps3 look-a-like controller.
als ik google zie ik dat de logitech f310 ondersteund is door EA.
bij pes 2012 doet de controller het ook prima, maar daar kun je hem ook handmatig configureren.
Op de PC is FIFA 12 echt doodmoeilijk, ik krijg die controls maar niet onder de knie. Verder zijn de graphics zeker dik in orde!
1 opmerking: Iedere keer als ik per ongeluk tegen een speler aanloop treed direct de Impact Engine in werking wat mijn speler weer 2 seconden vertraagd als hij aan het rennen was. Meer mensen die zich irriteren hieraan?
1 opmerking: Iedere keer als ik per ongeluk tegen een speler aanloop treed direct de Impact Engine in werking wat mijn speler weer 2 seconden vertraagd als hij aan het rennen was. Meer mensen die zich irriteren hieraan?
Grrr.. Heb ik met de Web App een leuk FIFA 12 Ultimate Team team samengesteld.. kan ik die niet openen op m'n PS3, mis ik soms iets of is dat gewoon echt niet mogelijk?
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Verwijderd
Ik krijg continu een foutmelding na het spelen van een potje UT:
Er is een fout bij het verbinden van UT....
Iemand enig idee?
Er is een fout bij het verbinden van UT....
Iemand enig idee?
wat is dat nu weer voor gemiet?!
krijg op PC controle van release datum, spel wil niet starten..
Je moet de Origin update nog niet uitvoeren EN nog niet aanmelden op de EA serverspeeweeherman schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:59:
wat is dat nu weer voor gemiet?!
Van de vier knopjes in het midden is links onder de mode knop hiermee kun je als het goed is schakelen tussen d-pad en stick.ob3lix schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:45:
[...]
vind het vreemd kan bij de fifaconfig.exe de f510 aanklikken, zelf heb ik de f310.
nog steeds krijg ik het niet werkend. erg jammer want wil het spel graag spelen zoals bedoeld.
iemand verder een idee om dit goed te krijgen.
linker anloge stick ipv d-pad op een ps3 look-a-like controller.
als ik google zie ik dat de logitech f310 ondersteund is door EA.
bij pes 2012 doet de controller het ook prima, maar daar kun je hem ook handmatig configureren.
Vandaag een aantal potjes op de PC gespeeld met een PS3 controller, hij is heerlijk. Wat mij betreft toch wel een stuk beter dan demo. Het nieuwe verdedigen is echt veel leuker en gaat steeds beter. Wel krijg ik veel penals tegen. En die penals worden 7/10 ook recht door het midden geschoten. Ook vind ik dat de tegenpartij vrij simpel via voorzetten doelpunten maakt, terwijl bij mij elke voorzet voor de tegenstander is.
Morgen krijg ik hem voor de PS3, maar de kans is groot dat ik hem op de PC ga spelen. Grafisch vind ik de PC een heel stuk beter. Wel heb ik af en toe bij de cut-scenes die beeld flikkeringen. Het is ook goed om te zien dat de AI beter is dan in FIFA 11, aan de andere kant waarschijnlijk zal ik toch meer online dan offline spelen.
Deze post heeft inhoud!
Gait schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:06:
[...]
Van de vier knopjes in het midden is links onder de mode knop hiermee kun je als het goed is schakelen tussen d-pad en stick.
Vandaag een aantal potjes op de PC gespeeld met een PS3 controller, hij is heerlijk. Wat mij betreft toch wel een stuk beter dan demo. Het nieuwe verdedigen is echt veel leuker en gaat steeds beter. Wel krijg ik veel penals tegen. En die penals worden 7/10 ook recht door het midden geschoten. Ook vind ik dat de tegenpartij vrij simpel via voorzetten doelpunten maakt, terwijl bij mij elke voorzet voor de tegenstander is.
Morgen krijg ik hem voor de PS3, maar de kans is groot dat ik hem op de PC ga spelen. Grafisch vind ik de PC een heel stuk beter. Wel heb ik af en toe bij de cut-scenes die beeld flikkeringen. Het is ook goed om te zien dat de AI beter is dan in FIFA 11, aan de andere kant waarschijnlijk zal ik toch meer online dan offline spelen.
Verwijderd
Schijnt dus een bekend probleem te zijn dat je disconnect na een UT match, lekker is dat want je krijgt wel een loss en geen coins.
Vraagje over Ultimate team: soms zie je spelers die andere kleuren e.d. op hun spelerskaart hebben: http://twitpic.com/6rz4gi/full
soms betekent het dat er zo'n boost-kaart is op toegepast, maar deze soort kaarten kunnen zo "uit een zakje komen". Kan iemand mij vertellen waar dat mee te maken heeft? vroeg ik me vorig seizoen ook al af, maar nooit iets mee gedaan
.
soms betekent het dat er zo'n boost-kaart is op toegepast, maar deze soort kaarten kunnen zo "uit een zakje komen". Kan iemand mij vertellen waar dat mee te maken heeft? vroeg ik me vorig seizoen ook al af, maar nooit iets mee gedaan
Memories of yesterday, will grow, but never die
dit zijn rare players die minder worden uitgegeven dan de regular spelers.Bint schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:15:
Vraagje over Ultimate team: soms zie je spelers die andere kleuren e.d. op hun spelerskaart hebben: http://twitpic.com/6rz4gi/full
soms betekent het dat er zo'n boost-kaart is op toegepast, maar deze soort kaarten kunnen zo "uit een zakje komen". Kan iemand mij vertellen waar dat mee te maken heeft? vroeg ik me vorig seizoen ook al af, maar nooit iets mee gedaan.
als je snel verkoopt krijg je er ook meer voor.
Is het niet mogelijk om je FIFA 12 Ultimate Team die je gemaakt heb op je Web App te gebruiken ingame? In mijn geval voor PS3.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Verwijderd
Deze post heeft geen inhoud!
Ik zie hierboven dat je ook met een PS3 controller op de PC kan spelen? Had ik niet beter een PS3 controller kunnen kopen dan een XBox controller of zit je met beide controllers met je vingers in de knoop?
Sorry, inkoppertje (pun intended)...
Ik zie hierboven dat je ook met een PS3 controller op de PC kan spelen? Had ik niet beter een PS3 controller kunnen kopen dan een XBox controller of zit je met beide controllers met je vingers in de knoop?
dus dan kan je ook geen FUT spelen?ProfoundValue schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:05:
[...]
Je moet de Origin update nog niet uitvoeren EN nog niet aanmelden op de EA servers
Meer mensen die last hebben van fps problemen in replay? (ps3)
in game zelf niks aan de hand(tijdens het spelen)
edit terwijl ik een goal maak die replay haakt totaal niet.
dat moet dus een bug zijn.
in game zelf niks aan de hand(tijdens het spelen)
edit terwijl ik een goal maak die replay haakt totaal niet.
dat moet dus een bug zijn.
[ Voor 58% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 28-09-2011 20:46 ]
Waarom zit je met je vingers in de knoop danVerwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:35:
[...]
Sorry, inkoppertje (pun intended)...![]()

Je kunt met een bedraade Xbox 360 controller direct spelen op je PC. Met een draadloze moet je een receiver hebben. Voor de PS3 kun je met USB of bluetooth verbinding maken met je PC via MotionJoy kies dan als profiel de Xbox 360 controller anders werkt het niet goed.
Helaas heeft de PS3 eenzelfde knoppenstructuur als de Xbox 360 controller dus dat maakt niet uit. Bij de Xbox controller is het zelfs iets makkelijker om de trigger en RB in te duwen merk ik nu ik het even probeer (heb beide consoles)Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:35:
[...]
Sorry, inkoppertje (pun intended)...![]()
HELD!Gait schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:06:
[...]
Van de vier knopjes in het midden is links onder de mode knop hiermee kun je als het goed is schakelen tussen d-pad en stick.
Bedankt, was hier al een tijdje naar opzoek
Hij is voor 39euro te krijgen in de winkels dus duur jaettie1990 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:05:
Klopt het dat je online niet meer kunt zien met welk team je tegenstander speelt?
enkel 1 tegen 1 seizoen oid?
Cons:::BB4E
Klopt, team en opstelling krijg je niet meer te zien. Het heeft zijn voor- en nadelen, maar ik weet nog niet echt welke manier mijn voorkeur geniet.shameblaster schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:53:
[...]
Hij is voor 39euro te krijgen in de winkels dus duur ja
Klopt het dat je online niet meer kunt zien met welk team je tegenstander speelt?
enkel 1 tegen 1 seizoen oid?
Hier start het spel ook niet (PC), de release check is op dit moment een doorn in het oog.
Haha ik vind R1/R2 & L1/L2 juist fijner op de PS3 dan de Xbox 360. Maar ik heb wel liever een Xbox 360 controller, want die ligt fijner in de hand vind ik. Maar goed verschilt dus blijkbaar per gebruikerKluutmaran schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:50:
[...]
Helaas heeft de PS3 eenzelfde knoppenstructuur als de Xbox 360 controller dus dat maakt niet uit. Bij de Xbox controller is het zelfs iets makkelijker om de trigger en RB in te duwen merk ik nu ik het even probeer (heb beide consoles)
Ik heb net Fifa 12 (xbox 360) bij de Mediamarkt Amsterdam gehaald koste € 55 dus niet echt goedkoper!
Maar ja heen en weer rijden kost ook benzine
[ Voor 3% gewijzigd door DeEindbaas op 28-09-2011 20:59 ]
Raar van de prijs verschillen dan.Dreamwire schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:58:
Ik heb net Fifa 12 (xbox 360) bij de Mediamarkt Amsterdam gehaald koste € 55 dus niet echt goedkoper!
Bij de Mediamarkt Utrecht is de game 44euro voor de xbox360/PS3
Verwijderd
Is niet raar aangezien ze de naam Mediamarkt dragen maar allemaal losstaande bedrijven zijn, dus ze bepalen zelf wat ze voor games vragen. Zo zul je bij Mediamarkt Bergen op Zoom zelden aanbiedingen zien voor games enz terwijl dat al honderden keren is aangekaart.shameblaster schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:00:
[...]
Raar van de prijs verschillen dan.
Bij de Mediamarkt Utrecht is de game 44euro voor de xbox360/PS3
ik kom niet meer in ultimate team?!?!?! is het nu al zo ver ?!?! overbelast?
De web app geeft ook een fout
De web app geeft ook een fout
Wanneer word ie vrij gegeven dan? Om 0:01 zo meteen?hotdog92 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:55:
[...]
Klopt, team en opstelling krijg je niet meer te zien. Het heeft zijn voor- en nadelen, maar ik weet nog niet echt welke manier mijn voorkeur geniet.
Hier start het spel ook niet (PC), de release check is op dit moment een doorn in het oog.
Verwijderd
Hier komt mijn GROTE ergernis:
- Het OUDE FIFA11 verdedigen is nog steeds te gebruiken, zowel offline- als online!!
WAAROM? Ik snap dat sommige het oude verdedigen misschien lekkerder vinden spelen dan het nieuwe, maar de 2 manieren van verdedigen verschillen veel van elkaar. Het vergt een totaal andere aanpak.
Als je online speelt tegen iemand die het oude verdedigen gebruikt en jij gebruikt het nieuwe, dan is dat een wereld van verschil en in mijn optiek unfair! Met het oude verdedigen kan je volle bak pressie zetten en met het nieuwe verdedigen is dat heel anders, een stuk rustiger en tactischer.
Wat vinden jullie hiervan ??
- Het OUDE FIFA11 verdedigen is nog steeds te gebruiken, zowel offline- als online!!
WAAROM? Ik snap dat sommige het oude verdedigen misschien lekkerder vinden spelen dan het nieuwe, maar de 2 manieren van verdedigen verschillen veel van elkaar. Het vergt een totaal andere aanpak.
Als je online speelt tegen iemand die het oude verdedigen gebruikt en jij gebruikt het nieuwe, dan is dat een wereld van verschil en in mijn optiek unfair! Met het oude verdedigen kan je volle bak pressie zetten en met het nieuwe verdedigen is dat heel anders, een stuk rustiger en tactischer.
Gaat over tegelijk indrukken he! Aangezien er opzetstukken voor de trigger en analoge sticks van de PS3 zijn is niet iedereen er tevreden overGait schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:58:
[...]
Haha ik vind R1/R2 & L1/L2 juist fijner op de PS3 dan de Xbox 360. Maar ik heb wel liever een Xbox 360 controller, want die ligt fijner in de hand vind ik. Maar goed verschilt dus blijkbaar per gebruiker.
Ligt het trouwens aan mij of zijn er dit jaar wel erg veel spelers rare? Ik ben PSV aan het verzamelen maar alleen daarvoor heb ik al een stuk of 6 rare spelers gezien: Pieters (pas 1x gezien op auction), Engelaar, Bouma, Lens, Mertens en Labyad.
De FUT rating van Eriksen (80) is ook een beetje overdreven aangezien hij nu even goed is als Seedorf! Mertens nu trouwens in Team of the Week met rating 83
Nee, was dat maar het geval, namelijk om 1:00. Maar goed, die 59 minuten kunnen me gestolen worden en ik kan ook prima nog een week wachten. Het is alleen vervelend dat je ook geen enkele modus kunt spelen die offline van aard is.Vliegtuig02 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:16:
[...]
Wanneer word ie vrij gegeven dan? Om 0:01 zo meteen?
Verwijderd
Hehehe, het aansluiten is (totaal) geen probleem, maar het ding vasthouden en ALLE knoppen bedienen wel.Gait schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:47:
[...]
Waarom zit je met je vingers in de knoop dan?
Je kunt met een bedraade Xbox 360 controller direct spelen op je PC. Met een draadloze moet je een receiver hebben. Voor de PS3 kun je met USB of bluetooth verbinding maken met je PC via MotionJoy kies dan als profiel de Xbox 360 controller anders werkt het niet goed.
Verwijderd
Hmm, ik had eerder gelezen dat dit niet het geval ging zijn?Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:17:
Kan je als je "Custom game" kiest tenminste dat daar als vereiste opgeven? Ik doe sowieso al custom zodat ik uitkom tegen mensen met max 10% DNF.
Ben ook ongeduldig aan het aftellen naar de unlock om 1:00. Als ik geen multiplayer zou spelen had ik hem weer beter kunnen downloaden.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2011 21:34 ]
Ik speelde de demo steeds op amateur, maar op semi-pro kan ik nog best makkelijk verdedigen, het is veel meer timen en afwachten, maar eigelijk vind ik beide systemen wel aardig.
Online zal het denk ik heel wat uitmaken (AI blijft soms wat voorspelbaar), maar eerst rustig wat potjes doen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Oké, gebruiken ze de UK tijd?hotdog92 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:20:
[...]
Nee, was dat maar het geval, namelijk om 1:00. Maar goed, die 59 minuten kunnen me gestolen worden en ik kan ook prima nog een week wachten. Het is alleen vervelend dat je ook geen enkele modus kunt spelen die offline van aard is.
Ben zelf ook een manager mode speler
Online alleen Unranked. Als je gewoon Head to Head Seasons (dus Ranked) speelt, dan staat het verdedigen vast op Tactical Defending. Zelf net geprobeerd. (PS3 versie hier btw)Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:17:
Ik weet niet hoe het bij Clubs en UT zit, daar zou het bij Ranked ook vast moeten staan op Tactical.
[ Voor 8% gewijzigd door SR8 op 28-09-2011 21:42 ]
Verwijderd
PC-Versie nu ook in mijn bezit. Echter Hij begint met het downloaden van 'Update Origin'. Maar hij staat al zeker tien minuten op 0,00%. Hebben meerdere mensen hier last van?
Verwijderd
Mwoah ik vind het wel eerlijk hoor. Het is gewoon een keuze van verdedigen. Zullen vast spelers zijn die het fijner vinden spelen met het nieuwe verdedigen en daar beter in zijn dan spelers die het oude verdedigen hanteren.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:17:
Maar zoals hierboven aangegeven, dat het bij ranked matches voor beide spelers gelijk is, is er geen probleem toch?
10 potjes gedaan, 8 penaltys! tegen gehad.
Lang leve de nieuwe engine, bij de minste geringste botsing in de 16 (Soms ook player die je zelf niet eens bediend) krijg je hem al tegen.
Zelf als je de bal heb gewoon in de 16 van je tegenstanden tegen iemand oplopen en je hebt zo een pingel versierd
Lang leve de nieuwe engine, bij de minste geringste botsing in de 16 (Soms ook player die je zelf niet eens bediend) krijg je hem al tegen.
Zelf als je de bal heb gewoon in de 16 van je tegenstanden tegen iemand oplopen en je hebt zo een pingel versierd
Verwijderd
Het is te hopen dat mijn Speedlink controller nu WEL wordt herkend bij de PC versie.
Iemand daar al berichten over?
Ik stoor me nog het meest belachelijke trucjes die gedaan worden als ik gewoon een normale pass wil geven
Ik vind het nieuwe verdedigen echt heel frustrerend. Spelers van de graafschap die als maradona alles en iedereen het nakijken geven. Tuurlijk het zal aan mij liggen, ik snap er echt de ballen van.
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Dan doe je zelf iets niet goed.
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Ik heb ergens gelezen dat de rechterstick het niet doet. De rest wel. Komt hopelijk nog wel een fix voor.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:32:
Het is te hopen dat mijn Speedlink controller nu WEL wordt herkend bij de PC versie.
Volgens mij is FIFA 12 Ultimate Team pas vanaf de officiële release te spelen via de consoles (dat is dus morgen);)
FIFA Benelux Administrator
Verwijderd
Dat is te hopen ja! De rechterstick is toch wel van levensbelang eigenlijk.MadMoody schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:03:
[...]
Ik heb ergens gelezen dat de rechterstick het niet doet. De rest wel. Komt hopelijk nog wel een fix voor.
Geen idee wat betreft die controller, maar de Xbox-controller + receiver-combo werkt prima op de pc.
Verwijderd
Echt ik vind het zo fijn spelen. Vooral omdat het een stukken tactischer is geworden. Het verdedigen bevalt me prima. Snap alleen nog niet zoveel van de online methodes. Het scoren vind ik stukken makkelijker geworden. De keeper pakt gewoon wat minder dan in 11, bevalt me ook prima. Ik zelf ben nu begonnen om me eigen speler te pimpen en unlocks te halen. Zo leer ik het spel ook goed kennen om straks online hard te beuken
Ultimate team is weg geinig zeg, had nog 3 euro tegoed online.. even spelers voor gehaald
haha.. ( ik ben een noob )
automation fanboy
Fifa voor de PS3 ligt vanmiddag op de deurmat. Ga meteen aan de manager mode beginnen met Arsenal (worden we ook eens kampioen
).
Ga het team wel een beetje verbouwen:
----------------Szczęsny-----------------
Sagna - Mertesacker - Vermealen
-----------Fellaini ----- Song-----------
--Ramsey -- Arteta -- Wilshere--
--Van Persie ----- Gervinho--
Reserves:
Santos
Koscielny
Ryo
Chamberlaine
Wallcott
Chamakh
Frimpong
Heb er zin in
Wat zijn de plannen van andere dedicated manager spelers?
Ga het team wel een beetje verbouwen:
----------------Szczęsny-----------------
Sagna - Mertesacker - Vermealen
-----------Fellaini ----- Song-----------
--Ramsey -- Arteta -- Wilshere--
--Van Persie ----- Gervinho--
Reserves:
Santos
Koscielny
Ryo
Chamberlaine
Wallcott
Chamakh
Frimpong
Heb er zin in
[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-09-2011 07:02 ]
Bol.com heeft inmiddels verstuurd, ik ben benieuwd of Bart Smit ook op tijd gaat leveren.
Ik ga zeker ook de Career mode spelen, aangezien (nu voor de release) UT alweer aardig verziekt is door mensen met 100 accounts en dus al het optimale elftal.
Ik ga zeker ook de Career mode spelen, aangezien (nu voor de release) UT alweer aardig verziekt is door mensen met 100 accounts en dus al het optimale elftal.
Sinds gisteren ook FIFA12 op de PS3. Zeer mooi gemaakt allemaal. Heb een tweetal potjes tegen een vriend gespeeld via internet. We gebruikten allebei het nieuwe verdedigen. Was mijn 2e potje FIFA12.
1e match verloor ik met 5-3
2e match werd het 2-2
In fifa 11 verloor ik alles van hem met 6 of 7-0. Omdat het nieuwe verdedigen zo lastig is maak ik nog een kans tegen hem. Met een normale speler is het soms mogelijk om bijna vanuit je achterlijn tot in de tegenstander zijn goal te rennen. Dit zal echter wel de eerste paar matches zijn. Want daar raak je natuurlijk aan gewent.
Enkele dingen waar ik me lichtelijk over erger:
Een 3-tal jaren geleden had ik een XBOX360 welke nu is overgenomen door mijn broertje. Daar had ik al FIFA op en dus ook een fifa account. Nu log ik vandaag in op mijn nieuwe FIFA en zie ik tot mijn verbazing dat ik al nivo 2 ben. Ik dacht HUH hoe kan dat. Nu schijnt dat de scores bij elkaar worden opgeteld van je mailadres. Dit betekend dus dat de scores van mijn broertje en van mij zelf te zien zijn in FIFA zelf
.
Ik hoop dat dmv deze actie niet mijn online rating verklooit wordt... of dat mijn broertje verder gaat aan mijn online competitie. Ik hoop dat dat toch van elkaar verschillend werkt
1e match verloor ik met 5-3
2e match werd het 2-2
In fifa 11 verloor ik alles van hem met 6 of 7-0. Omdat het nieuwe verdedigen zo lastig is maak ik nog een kans tegen hem. Met een normale speler is het soms mogelijk om bijna vanuit je achterlijn tot in de tegenstander zijn goal te rennen. Dit zal echter wel de eerste paar matches zijn. Want daar raak je natuurlijk aan gewent.
Enkele dingen waar ik me lichtelijk over erger:
Een 3-tal jaren geleden had ik een XBOX360 welke nu is overgenomen door mijn broertje. Daar had ik al FIFA op en dus ook een fifa account. Nu log ik vandaag in op mijn nieuwe FIFA en zie ik tot mijn verbazing dat ik al nivo 2 ben. Ik dacht HUH hoe kan dat. Nu schijnt dat de scores bij elkaar worden opgeteld van je mailadres. Dit betekend dus dat de scores van mijn broertje en van mij zelf te zien zijn in FIFA zelf
Ik hoop dat dmv deze actie niet mijn online rating verklooit wordt... of dat mijn broertje verder gaat aan mijn online competitie. Ik hoop dat dat toch van elkaar verschillend werkt
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ben zelf ook benieuwd naar Bart Smit.. Aangezien ik geen Track Trace nummer heb ontvangen, maar hij is volgens de website al vanaf dinsdag verstuurd.. We zullen zien!!Jaded schreef op donderdag 29 september 2011 @ 07:33:
Bol.com heeft inmiddels verstuurd, ik ben benieuwd of Bart Smit ook op tijd gaat leveren.
Gisteravond toch maar ff bij de MM in Arnhem opgehaald. Ze hadden de steelboxes nog niet binnen, maar who cares
Heb gister maar 2 potjes gespeeld, eerst ff GoW3 uitspelen (laatste act vanavond)
€39 euro is toch een goede deal gebleken een paar maanden terug bij een aanbieding als je pre orderde
Grafisch zie ik niet heel veel verschil.
Heb gister maar 2 potjes gespeeld, eerst ff GoW3 uitspelen (laatste act vanavond)
€39 euro is toch een goede deal gebleken een paar maanden terug bij een aanbieding als je pre orderde
Grafisch zie ik niet heel veel verschil.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ik lees veel verhalen over het nieuwe verdedigen... wat is hier zo anders aan als ik vragen mag? Ik heb zelf de demo nog niet gespeeld namelijk, ik krijg hem vandaag (als het goed is) binnen.
Voorheen kon je bijvoorbeeld op de playstation de X knop indrukken en dan deed hij automatisch druk zetten op de tegenstander met bal waardoor hij dan automatisch de bal afpakt.demokert schreef op donderdag 29 september 2011 @ 08:11:
Ik lees veel verhalen over het nieuwe verdedigen... wat is hier zo anders aan als ik vragen mag? Ik heb zelf de demo nog niet gespeeld namelijk, ik krijg hem vandaag (als het goed is) binnen.
Nu echter doet hij dit niet meer en moet je zelf de speler volgen en zelf een moment kiezen om toe te happen.
Dit heeft eigenlijk 2 gevolgen.
1. Je hapt goed en je hebt de bal
2. Je hapt ernaast (wat nu nog vaak het geval is) en de speler krijgt de vrije loop naar het doel. Ik blijf erbij dat dit gewoon een kwestie van oefenen is.
Wat ik dan meestal doe als de tegenstander 1op1 komt is overschakelen naar de keeper-modus (select). Dan hou ik namelijk meer goals tegen dan dat de CPU dit voor me doet haha.
Hmm als ik het zo lees, lijkt het erg op de tactieken die ik al gebruikte
Het zal ongetwijfeld wennen worden, om de gedwongen manier nu onder de knie te krijgen 
Thnx voor je reactie
Thnx voor je reactie
Mja, het is ook een kwestie van veel spelen en je hebt het door. Maar als de tegenstander net een beweging maakt wanneer jij net je tackle hebt ingezet loopt hij je ook zo voorbij. Heb al vaak gezien dat ik alles en iedereen voorbij ren vanaf het middenveld maar ook soms andersom dat ik de pineut ben.demokert schreef op donderdag 29 september 2011 @ 08:21:
Hmm als ik het zo lees, lijkt het erg op de tactieken die ik al gebruikteHet zal ongetwijfeld wennen worden, om de gedwongen manier nu onder de knie te krijgen
Thnx voor je reactie
Haha ja dat herken ik heel erg! Ik speel vaak tegen een vriend van me en wij kennen elkaars spel echt door en door, en mja dan gebeuren deze dingen nog wel eens
Maar als je tegen een onbekende tegenstander speelt dan is het echt super!
ben benieuwd hehehe krijg hem vandaag
You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.
Lees trouwens dat de virtual pro verdiensten wederom vereisen dat je op een bepaald skillniveau speelt
Jammer, ik ben gewoon niet zo goed en kom niet verder dan semi-pro dus mijn virtual pro zal ook nooit echt uitgroeien. Ze hadden mijn inziens alle verdiensten mogelijk moeten maken op elk skillniveau en de opdrachten laten scalen.
Voorbeeldje:
Verdienste - vrije trap specialist
Krul een vrije trap erin, 5 keer op world, 10 keer op semi, 20 keer op amateur
Zodoende kan iedereen uiteindelijk zijn virtual pro maxen, hoe lang je erover doet ligt aan je skillniveau.

Voorbeeldje:
Zodoende kan iedereen uiteindelijk zijn virtual pro maxen, hoe lang je erover doet ligt aan je skillniveau.
Als ik tegen de CPU speel op prof krijg ik er 3 a 4 om die oren. Als ik op Semi-pro speel win ik met 4 of 5-0. Zit inderdaad een behoorlijk verschil in.Kaap schreef op donderdag 29 september 2011 @ 08:39:
Lees trouwens dat de virtual pro verdiensten wederom vereisen dat je op een bepaald skillniveau speeltJammer, ik ben gewoon niet zo goed en kom niet verder dan semi-pro dus mijn virtual pro zal ook nooit echt uitgroeien. Ze hadden mijn inziens alle verdiensten mogelijk moeten maken op elk skillniveau en de opdrachten laten scalen.
Voorbeeldje:
Ik vind verdedigen met het nieuwe systeem een stuk 'makkelijker' dan in de demo, ik wissel nu steeds tussen semi-pro en pro, scoren gaat stuk moeilijker maar verdedigen gaat nog best netjes.
Wel eerste bugje gevonden, ik sta in de 'vriendenlijst' op nummer 1 met snelste arena doelpunt, 4,60 seconde, maar nummer 2 staat onder mij met 4.46 seconde
Wel eerste bugje gevonden, ik sta in de 'vriendenlijst' op nummer 1 met snelste arena doelpunt, 4,60 seconde, maar nummer 2 staat onder mij met 4.46 seconde
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Fifa 12 wou ik in eerste instantie niet kopen. De demo viel mij tegen en ik vond PES 2012 veel leuker spelen.
Nadat ik meerdere reviews had gelezen, ben ik toch maar overstag gegaan en heb ik Fifa 12 gekocht. Na een paar potjes online voetballen is me duidelijk geworden dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Wat een fantastisch spel is dit zeg. Het voelt allemaal zo realistisch en het verdedigen is een hele verbetering. Oke, het vergt wat oefening, maar dat maakt het juist leuker en uitdagender. PES 2012 koop ik misschien ook nog wel, maar ben toch bang dat deze mij niet meer zal plezieren als FIFA 12.
Topgame!!
Nadat ik meerdere reviews had gelezen, ben ik toch maar overstag gegaan en heb ik Fifa 12 gekocht. Na een paar potjes online voetballen is me duidelijk geworden dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Wat een fantastisch spel is dit zeg. Het voelt allemaal zo realistisch en het verdedigen is een hele verbetering. Oke, het vergt wat oefening, maar dat maakt het juist leuker en uitdagender. PES 2012 koop ik misschien ook nog wel, maar ben toch bang dat deze mij niet meer zal plezieren als FIFA 12.
Topgame!!
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Op dit moment nog niet denk ik. Het oude verdedigen is minder realistisch, maar bij FIFA12 beter toe te passen dan het nieuwe. En mensen zullen zeker beter worden met het nieuwe verdedigen, maar ik vind het toch een apart verhaal. Het nieuwe verdedigen is een belangrijke nieuwe feature en moet dan ook ten volle gebruikt worden vind ik. Het precision dribbling komt ook beter tot zijn recht bij het nieuwe verdedigen!Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:53:
[...]
Mwoah ik vind het wel eerlijk hoor. Het is gewoon een keuze van verdedigen. Zullen vast spelers zijn die het fijner vinden spelen met het nieuwe verdedigen en daar beter in zijn dan spelers die het oude verdedigen hanteren.
Maar zoals hierboven aangegeven, dat het bij ranked matches voor beide spelers gelijk is, is er geen probleem toch?
Maar als het mij Ultimate Team en ranked matches maar niet zo is, dan vind ik het best.
Voorlopig nog irritant, omdat ik regelmatig tegen een vriend van mij speel en die gebruikt het oude verdedigen. Dat kan hij vrij aardig (het nieuwe verdedigen kan hij totaal niet haha) en wint hij dan ook vaker, omdat ik het nieuwe verdedigen probeer te leren.
Wat ik jammer vind is dat je elke jaar weer alles opnieuw moet halen.
Doe alle 4 sterren truukjes, pass succes meer dan 75%...
Iemand die een vorige vp heeft moet gewoon de mogelijkheid krijgen om wat over te zetten.
ik zeg niet alles maar wel wat basis dingen.
Verder echt super....ziet er weer goed gepolijst uit moet ik zeggen.
Doe alle 4 sterren truukjes, pass succes meer dan 75%...
Iemand die een vorige vp heeft moet gewoon de mogelijkheid krijgen om wat over te zetten.
ik zeg niet alles maar wel wat basis dingen.
Verder echt super....ziet er weer goed gepolijst uit moet ik zeggen.
Burp
Vanmiddag valt hij (als het goed is) op de deurmat. Ben benieuwd! Is UT al speelbaar?
Verwijderd
Ik zou het kunnen testen, maar ik heb andere dingen te doen (onderzoeksverslag).. anders weet ik het wel weer, dan blijf ik FIFA spelen.Sniffert schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:09:
Vanmiddag valt hij (als het goed is) op de deurmat. Ben benieuwd! Is UT al speelbaar?
Ik heb reeds 1 potje UT gespeeld. Was mijn eerste keer aangezien ik het met Fifa11 nooit had gedaan. Moet zeggen dat het me erg leuk lijkt en ik denk dat ik me daar wel een tijd mee bezig kan houdenSniffert schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:09:
Tomorrow is not today!
Daar ben ik het volledig mee eensSpacey23 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:12:
[...]
Ik heb reeds 1 potje UT gespeeld. Was mijn eerste keer aangezien ik het met Fifa11 nooit had gedaan. Moet zeggen dat het me erg leuk lijkt en ik denk dat ik me daar wel een tijd mee bezig kan houden
Vraagje:Misschien een hele domme vraag maar weet iemand of je vanaf je webbrowser ook je FUT12 team van de Xbox360 kan regelen?
[ Voor 15% gewijzigd door remyguys op 29-09-2011 09:27 ]
Ja volgens mij wel, gewoon even naar de EA Sports Footballworld site surfen.remyguys schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:25:
[...]
Daar ben ik het volledig mee eens
Vraagje:Misschien een hele domme vraag maar weet iemand of je vanaf je webbrowser ook je FUT12 team van de Xbox360 kan regelen?
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Verwijderd
bij amazon.co.uk is ie maar 28 eurootjes en dan ben je ook zeker dat je engelstalig commentaar hebt.
Zit bij de NL/be versie enkele nederlandstalig commentaar ?
Nope, alle talenVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:44:
bij amazon.co.uk is ie maar 28 eurootjes en dan ben je ook zeker dat je engelstalig commentaar hebt.![]()
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Heb trouwens op een ander forum gelezen iemand die had hem ook op een engelstalige site gekocht. En die had ook gewoon Evert en Youri als commentatorVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:44:
bij amazon.co.uk is ie maar 28 eurootjes en dan ben je ook zeker dat je engelstalig commentaar hebt.![]()
Gister een paar uur gespeeld op de PS3. Vette game! Vraag me alleen een paar dingen af:
- Wat is het verschil tussen de standaard versie en de special? Heeft iets met FUT te maken zeker?
- Als je een speler wilt huren in managermode, kun je het huurbedrag niet aanpassen, maar wel de transfer die je "na de huurperiode zou betalen". Je kan ook kiezen om geen transferbedrag te noemen, wat houdt dit in?
Ik speel op professional, terwijl ik fifa11 op worldclass speelde en meestal won, maar nu op professional was het de eerste 4 potten die ik speelde 0-0
daarna zo nu en dan eens 1 goaltje. Best moeilijk! Op semi-pro kon ik dan weer redelijk makkelijk met 3-0 winnen en was de AI iets te dom eigenlijk.
In managermode zijn de transfers echt goed uitgewerkt trouwens!!
- Wat is het verschil tussen de standaard versie en de special? Heeft iets met FUT te maken zeker?
- Als je een speler wilt huren in managermode, kun je het huurbedrag niet aanpassen, maar wel de transfer die je "na de huurperiode zou betalen". Je kan ook kiezen om geen transferbedrag te noemen, wat houdt dit in?
Ik speel op professional, terwijl ik fifa11 op worldclass speelde en meestal won, maar nu op professional was het de eerste 4 potten die ik speelde 0-0

In managermode zijn de transfers echt goed uitgewerkt trouwens!!
Dit topic is gesloten.