[Multi] FIFA 12 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 25 Laatste
Acties:
  • 119.340 views

Verwijderd

Freshnezz schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:43:
pff ziet er weer dramatisch uit bij de nederlandse clubs helaas...
bedankt voor de video! Dat ziet er idd niet ok uit...ik zou echt verwachten dat bekende CL teams wat extra aandacht krijgen, en niet de onbekende bankzitters bij Stoke City (bij wijze van spreke)

Kans gemist :/

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Is de matchmaking nou zo ruk of zijn er amper mensen die h2h spelen?

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:37
shoombak schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:38:
Is de matchmaking nou zo ruk of zijn er amper mensen die h2h spelen?
hij is officieel nog niet uit he :P

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Erg voorbarig ja

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
http://forum.ea.com/uk/posts/list/991787.page

Lol, wat een faal is dit. ;( ;(

Wordt maar PES2012 dit jaar, dit is toch niet te geloven _O-

• Sniffert
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 11:45
SemperFidelis schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:56:

Ja zoiets had ik al zien aankomen. Ze moeten een timer op de keeper zetten, zodat je deze maar gedurende 15 seconden ofzo kan besturen.

OF: dat je alleen je keeper mag besturen als je tegenstander op jouw helft bevind.

[ Voor 9% gewijzigd door Sniffert op 28-09-2011 11:03 ]

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:49

Koppensneller

winterrrrrr

Imho een betere oplossing: de AI van de rest van het team terugzetten naar Semi-pro wanneer je als de goalkeeper speelt. Zo kun je nog ballen vangen bij 1-op-1-situaties (hoe goed je verdedigers zijn maakt dan niet echt meer uit), maar kun je niet meer vertrouwen op de AI voor al het verdedigingswerk.

• shoombak
  • Niet online
YouR schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:38:
[...]

hij is officieel nog niet uit he :P
US toch wel?

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Misschien dat je om bepaalde redenen (Verbinding etc.) niet aan een speler uit de US gekoppeld kan worden.

• Mars18
SemperFidelis schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:56:

Ik snap de ¨bug¨ niet.

Wat gebeurd er in online wedstrijden? Mensen zijn zelf de keeper?
Kan je hem uitleggen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mars18 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:38:
Kan je hem uitleggen.
Zoals ik het begrijp, met die tactics setup, als je daarna schakelt naar de keeper, gaat je hele team met AI dus op wereldklasse spelen in een behoorlijk defensive manier. Je tegenstander komt hier 99% niet doorheen, hij verliest bal, jij switch naar je team en maakt direct een counter. Je tegenstander weer de bal? Swap naar keeper en repeat.

Dat icm met 'assist goalkeeping' is het lekker lui spelletje spelen (en dood simpel keepen voor de ballen die mogelijk doorkomen) en wachten tot je team (AI) de bal heeft en weer als speler verder spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 28-09-2011 11:41 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Mars18 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:38:
[...]

Ik snap de ¨bug¨ niet.

Kan je hem uitleggen.
Nou ja volgens mij kan je gewoon de keeper zijn en de rest van het werk door de (blijkbaar erg goede) CPU laten doen. Erg lame idd.. hmmm

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 10:28
Freshnezz schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:40:
[...]

Nou ja volgens mij kan je gewoon de keeper zijn en de rest van het werk door de (blijkbaar erg goede) CPU laten doen. Erg lame idd.. hmmm
Klinkt bagger

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Nuja dit trucje werkt natuurlijk maar tijdelijk totdat spelers weer 10x beter zijn dan de AI en er methodes komen waarmee je de AI altijd om de tuin lijdt. Dus niet zo heel erg maar wel erg lame om zelf te doen, heb je ook alleen jezelf mee als het trucje verwijdert wordt met een patch moet je tegen stuk betere tegenstanders dan jij zelf bent en verlies je alsnog 10 wedstrijden op rij.

• Mars18
Het is gewoon ieder jaar weer gezeur met fifa bugs / online.

Vorig jaar classis team dat je kon kiezen online.

• Sniffert
Mars18 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:45:
Het is gewoon ieder jaar weer gezeur met fifa bugs / online.

Vorig jaar classis team dat je kon kiezen online.
Dat jij dat onder "gezeur" verstaat, dat kan. Maar ik kan me voorstellen dat mensen zich mateloos gaan irriteren als ze dit niet snel oplossen. Je speelt immers online om tegen iemand anders in de wereld te spelen, niet tegen de CPU.

• Mars18
Sniffert schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:47:
[...]

Dat jij dat onder "gezeur" verstaat, dat kan. Maar ik kan me voorstellen dat mensen zich mateloos gaan irriteren als ze dit niet snel oplossen. Je speelt immers online om tegen iemand anders in de wereld te spelen, niet tegen de CPU.
Ik ben het daar mee eens :)

Bedoel het ook als kritiek tegen EA.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik hou gewoon mijn ranking weer bizar laag, kom je zulke mensen bijna niet tegen (winnen = hogere ranking) en heb je gewoon lol in online potjes.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
maar bij lage ranking heb je veel van die irritante gasten die leaven als ze aan het verliezen zijn

• shoombak
  • Niet online
Division 10 met 3-2-4, hoop dat ik daar nog tijdje blijf hangen..

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:21

Melkaz

Melkazar

Ben ik blij dat ik me prima vermaak met Career mode en potjes voor de lol tegen vrienden :D
Afgelopen jaren lees ik alleen maar ellende over quiters,te sterke teams en lag bij Fifa EN Pes online.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

El_V schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:09:
maar bij lage ranking heb je veel van die irritante gasten die leaven als ze aan het verliezen zijn
Dat is nog wel het laatste waar ik me druk om maak. Zeker als je met 2 man online speelt is het al een stuk moeilijker, dus veelal zijn het potjes die tot 70-80ste minuut nog gelijkspel zijn.

Trucjes, exploits, 'easy mode tactics', elke game kent ze wel, ik maak me er niet zo druk om. Belangrijkste blijft het punt of ze de 'freeze lag' problemen uit Fifa10/11 hebben opgelost, dat is veruit de meest irritante bug.

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ach, welk niveau je ook speelt; er zijn altijd quitters, cheaters etc. Enige wat je kunt doen is gewoon in de lobby wat contacten leggen en leuke potjes spelen. Ook dat is natuurlijk niet 100%, maar scheelt wel. Al is het alleen maar om niet continu tegen Real, Barca of Chelsea te spelen. :)

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 10:28
nl.mark schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:17:
Ach, welk niveau je ook speelt; er zijn altijd quitters, cheaters etc. Enige wat je kunt doen is gewoon in de lobby wat contacten leggen en leuke potjes spelen. Ook dat is natuurlijk niet 100%, maar scheelt wel. Al is het alleen maar om niet continu tegen Real, Barca of Chelsea te spelen. :)
Helemaal mee eens

• El_V
speel altijd gewoon head 2 head en nu ik rond de 3000 punten zitten een stuk minder last van vervelende potjes moet ik zeggen :)

Verwijderd

In belgie zouden MM en Gamemania volgens andere fora groen licht hebben gekregen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gamemania nederland zou nog geen bericht hebben gekregen, die waren nog aan het wachten.

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Ik hoop hem vandaag al op te kunnen pikken. Morgen avond tijd zat om te spelen. Maar door een fiets ongeluk kan ik op eigen houtje niks ondernemen :( En morgen heb ik dus geen vervoer.

Welk?

• El_V
mijn bestelling bij thehut (met de boxershort actie) is vanmorgen verzonden dus hopelijk begin volgende week binnen :) tegenwoordig gaat het gelukkig wel snel bij thehut

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Mijn bestelling op GameSync staat momenteel ook op status "Verzonden", betekent dus dat die eind van de dag of morgen binnen komt.

Gister al wat nodige potjes gedaan met de wat minder legale versie >:), moet zeggen dat het erg wennen is, kan maar niet door die verdediging komen, alles loopt dicht op elkaar. Terwijl ik graag houd van diepe ballen dat mijn spits in 1 keer weg is en 1 op 1 tegenover de keeper staat.

Heeft iemand tips voor mij? PC versie met Xbox controller.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Mars18
Morgen bij de Media Markt in Rotterdam, FIFA 12 voor 44 euro.

Verwijderd

Facebook van Gamemania Belgie heeft gezecht dat ze m verkopen, duurt niet lang meer denk ik...

• Sniffert
GerbenKwakkel schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:59:
Mijn bestelling op GameSync staat momenteel ook op status "Verzonden", betekent dus dat die eind van de dag of morgen binnen komt.

Gister al wat nodige potjes gedaan met de wat minder legale versie >:), moet zeggen dat het erg wennen is, kan maar niet door die verdediging komen, alles loopt dicht op elkaar. Terwijl ik graag houd van diepe ballen dat mijn spits in 1 keer weg is en 1 op 1 tegenover de keeper staat.

Heeft iemand tips voor mij? PC versie met Xbox controller.
Ik heb hem ook bij GameSync besteld, echter staat mijn status nog op "Bezig met verwerken". Was dit bij jouw ook lang het geval? En wanneer heb je hem besteld?

• GAITii
Ik heb 'm de 25e besteld. Hij stond tot aan begin in de middag ook op "Bezig met verwerken", waarschijnlijk zal die bij jou ook snel veranderen naar "Verzonden". Heb je hem wel besteld toen het spel nog in voorraad was?

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Mars18 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:07:
Morgen bij de Media Markt in Rotterdam, FIFA 12 voor 44 euro.
hey daar kom ik ook net vandaan ;). hji twijfelde wel, maar ik had geen zin om te pushen... ik haal hem niet eens morgen denk ik

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Hoop dat ze in managermodus het transfer seizoen wat versnelt hebben. In FIFA 11 was dat zo traag als dikke stront in een verstopte trechter. Was altijd blij dat het transfer seizoen voorbij was want dan simuleerde de week een stuk sneller.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• shoombak
  • Niet online
L1nt schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:42:
Hoop dat ze in managermodus het transfer seizoen wat versnelt hebben. In FIFA 11 was dat zo traag als dikke stront in een verstopte trechter. Was altijd blij dat het transfer seizoen voorbij was want dan simuleerde de week een stuk sneller.
Is nog steeds drama..

• Mars18
Royz schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:35:
[...]

hey daar kom ik ook net vandaan ;). hji twijfelde wel, maar ik had geen zin om te pushen... ik haal hem niet eens morgen denk ik
Lol, 44 euro is een mooie prijs.

Verwijderd

yourgamezone.nl bezorgt de game vandaag al.

Verwijderd

iedereen gaat nu richting belgië, de winkeliers in nederland denken ook niet na..Daar gaan de verkoopcijfers..

• shoombak
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:53:
iedereen gaat nu richting belgië, de winkeliers in nederland denken ook niet na..Daar gaan de verkoopcijfers..
:')
Jij snapt het blijkbaar niet, de gemiddelde consument (die goed is voor 90% van de verkoop) heeft geen idee dat dit spel al te koop is in België en niet in NL, die loopt morgenavond of zaterdag in de stad en ziet Fifa12 staan.

• Sniffert
GerbenKwakkel schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:31:
Ik heb 'm de 25e besteld. Hij stond tot aan begin in de middag ook op "Bezig met verwerken", waarschijnlijk zal die bij jou ook snel veranderen naar "Verzonden". Heb je hem wel besteld toen het spel nog in voorraad was?
Ja ik heb hem circa 3 weken geleden besteld. Wat bedoel je met 25e? 25 augustus neem ik aan? Naja, ik wacht geduldig af.

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb em een tijd terug voor 39 euro besteld bij de Mediamarkt in Arnhem. Met limited steelbox oid...
Hoopte em vanavond op te halen, maar denk niet dat dat gaat lukken. Net gebeld en ze mochten nog niet verkopen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• GAITii
Sniffert schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:55:
[...]

Ja ik heb hem circa 3 weken geleden besteld. Wat bedoel je met 25e? 25 augustus neem ik aan? Naja, ik wacht geduldig af.
25 september bedoel ik hiermee :) .

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
cypher21 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:56:
Ik heb em een tijd terug voor 39 euro besteld bij de Mediamarkt in Arnhem. Met limited steelbox oid...
Hoopte em vanavond op te halen, maar denk niet dat dat gaat lukken. Net gebeld en ze mochten nog niet verkopen
De Limited Steelbox maakt MM zelf, net als vorig jaar met o.a. Gran Turismo 5. Het is gewoon een stalen doosje wat je erbij krijgt met game art er op.

[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 28-09-2011 14:10 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Ja i know. Verwacht er ook niet veel van, maar goed :P

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• YouR
  • Laatst online: 11-09 13:37
@jmanig als je hem mee hebt kunnen krijgen, geef je het dan ff door? dan haal ik hem ook :)

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Mars18 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:49:
[...]

Lol, 44 euro is een mooie prijs.
klopt, toch twijfel ik nog. er zijn veel games die ik cool vind en ik vraag me voor het eerst sinds 5/6 jaar af of ik deze game wel wil kopen

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Mars18
Royz schreef op woensdag 28 september 2011 @ 14:19:
[...]

klopt, toch twijfel ik nog. er zijn veel games die ik cool vind en ik vraag me voor het eerst sinds 5/6 jaar af of ik deze game wel wil kopen
Haha oke, Ik ga vrijdag maar langs ;) en dan haal ik hem voor de 360 en ps3... :9

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
PWM schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:29:
[modbreak]Blijkbaar hebben een aantal mensen hun bril thuis gelaten.

We hoeven dus niet te weten of het je gelukt is om Fifa 12 in een winkel te bemachtigen. Scans met bonnetjes staan ook niet bovenaan de cool lijst van de meeste gebruikers hier.
[/]
Geld eigenlijk nog steeds en I for one hoef ook niet te weten of het in de plaatselijke Bart Smit, Intertoys, MM, Saturn of wat dan ook te koop is. Ik heb de mijne online besteld en ik vrees dat ik het pas volgende week binnen krijg maar dan ga ik toch niet elke dag melden dat ik het nog niet binnen heb?! Spelervaringen daarentegen ben ik wel in geïnteresseerd, alsmede alle andere Fifa achtige onderwerpen.

En voor de mensen die blij zijn dat ze niet online spelen omdat er altijd zoveel problemen zijn kan ik zeggen dat het ondanks de problemen nog steeds een stuk leuker is dan carreer mode! Zo leuk zelfs dat ik er eigenlijk speciaal een nieuwe PS3 voor heb gekocht om weer heerlijk gefrustreerd met mijn controller te gooien als het spel weer eens niet doet wat ik wil of dat ik tegen counters op loop ;) Offline is de ervaring toch een stuk minder en is elke wedstrijd op een gegeven moment hetzelfde terwijl je online elke wedstrijd een nieuwe ervaring krijgt omdat elke speler anders speelt. Het enige waarom ik misschien offline ga spelen is om mijn VP te trainen of offline multiplayeren maar anders wordt er alleen online gespeeld.

• shoombak
  • Niet online
Wordt echt nu al schijtziek dat de teams + kits vooraf gekozen worden. Ben geen blinde maar inter thuis tegen barca thuis is echt niet fijn

• 418O2
  • Laatst online: 13:50
Datzelfde is ook nog wel eens kut als de scheids een jersey heeft dat op het shirt van 1 van de twee teams lijkt.

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:35
Er is een cheat formatie uitgelekt op internet. Ik heb het nog niet getest, maar het blijkt er voor te zorgen dat je altijd wint. Dit is best wel ruk. http://forum.ea.com/uk/posts/list/991787.page voor de mensen die willen lezen. Iemand die FIFA vaak speelt en mee wilt doen met Clubs? PM me.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lees even 2 pagina's terug, daar wordt dit al besproken.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 22:42

Player1S

Probably out in the dark

418O2 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 14:43:
Datzelfde is ook nog wel eens kut als de scheids een jersey heeft dat op het shirt van 1 van de twee teams lijkt.
Is toch niet moeilijk lijkt mij?

Hang aan elke kit een code die verwijst naar groen, geel, wit, rood, blauw, zwart. Een roze zou aan rood kunnen hangen, paars aan blauw bijvoorbeeld.

Programmeer vervolgens dat de kits nooit dezelfde kleurcodes mag hebben.
Heel simpel

if colorcode is

G and G
then
away team choose next kit.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

jawel, want kleurenblinden als ik zien geen verschil tussen geel en groen... ;)

• Boomlaars
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Weet iemand hoe je fifa in windowed mode kunt draaien? ik speel met meerdere monitoren en heb weinig zin om continu naar links te moeten kijken.. heb FULLSCREEN = 0 in de fifaconfig.ini geplaatst, maar dat haalt niets uit.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Royz schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:08:
jawel, want kleurenblinden als ik zien geen verschil tussen geel en groen... ;)
Dus als <insert geel shirt elftal> speelt dan zie je dus helemaal niets, gezien de grasmat over het algemeen groen is? :P
nofi uiteraard :>
Boomlaars schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:13:
Weet iemand hoe je fifa in windowed mode kunt draaien? ik speel met meerdere monitoren en heb weinig zin om continu naar links te moeten kijken.. heb FULLSCREEN = 0 in de fifaconfig.ini geplaatst, maar dat haalt niets uit.
Alt-enter?

• Boomlaars
  • Laatst online: 05-07-2024
Alt-enter?
Nee :/

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:23

Satom

Verzamel ervaringen

Caneezy schreef op woensdag 28 september 2011 @ 14:43:
Er is een cheat formatie uitgelekt op internet. Ik heb het nog niet getest, maar het blijkt er voor te zorgen dat je altijd wint. Dit is best wel ruk. http://forum.ea.com/uk/posts/list/991787.page voor de mensen die willen lezen. Iemand die FIFA vaak speelt en mee wilt doen met Clubs? PM me.
Speel voornamelijk offline carrière mode. Maar dit is wel ruk ja.

Hoe zit het trouwens met quiters? Aangezien PES ze gaat aanpakken.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:37

Hupske

AFCA

Boomlaars schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:13:
Kan het ook niet als je fifasetup.exe opent?(te vinden in je installatie map en dan game) Daar moet als het goed is een vakje staan waar je windowed aan kan vinken.

[ Voor 4% gewijzigd door Hupske op 28-09-2011 15:20 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• shoombak
  • Niet online
Vliegtuig02 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:17:
[...]

Speel voornamelijk offline carrière mode. Maar dit is wel ruk ja.

Het lijkt beter geregistreerd te worden, 1x quiter gehad rond 60e minuut en er staat in het overzicht gewoon 3-0 voor mij.

• Mars18
shoombak schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:20:
[...]

Het lijkt beter geregistreerd te worden, 1x quiter gehad rond 60e minuut en er staat in het overzicht gewoon 3-0 voor mij.
Is altijd zo geweest.

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:57

nexhil

BAM!

Vliegtuig02 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:17:
[...]

Nou ik ben wel benieuwd hoe ze hier ooit iets aan willen doen zolang EA server en en lagg problemen niet oplost.
Gisteren in fifa 11 met het team bezig. 3 tegen 4. Krijg ik een disconnect en dus uit de game gegooid staat er opeens in beeld dat de verbinding met de EA servers is verbroken (was ondertussen wel gewoon party host op xbox live waar niets vreemds gebeurde) dat zou dus als een quit te boek komen te staan. :/
EA kennende zitten dit soort problemen gewoon nog in 12

• Mars18
Gamemania verkoopt !,
Krijg net me pre order smsje binnen.

Balen dat ik pas vrijdag kan :(

• shoombak
  • Niet online
nexhil schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:22:
[...]

Nou ik ben wel benieuwd hoe ze hier ooit iets aan willen doen zolang EA server en en lagg problemen niet oplost.
Gisteren in fifa 11 met het team bezig. 3 tegen 4. Krijg ik een disconnect en dus uit de game gegooid staat er opeens in beeld dat de verbinding met de EA servers is verbroken (was ondertussen wel gewoon party host op xbox live waar niets vreemds gebeurde) dat zou dus als een quit te boek komen te staan. :/
De lag is er sowieso nog, tot nu toe in alle potjes redelijk tot gruwelijke lag gehad

Verwijderd

In Utrecht nog niet bij Gamer Mania..

• bloodyus
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:38
Sniffert schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:19:
[...]

Ik heb hem ook bij GameSync besteld, echter staat mijn status nog op "Bezig met verwerken". Was dit bij jouw ook lang het geval? En wanneer heb je hem besteld?
Ik krijg zojuist een e-mail van GameSync dat mijn bestelling verstuurd is.. Zal FIFA12 dus morgen op de deurmat hebben, gok ik _/-\o_

• Mars18
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:30:
In Utrecht nog niet bij Gamer Mania..
Gamemania dord, kreeg smsje,
Vorig jaar waren ze ook als 1e

• GAITii
bloodyus schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:36:
[...]

Ik krijg zojuist een e-mail van GameSync dat mijn bestelling verstuurd is.. Zal FIFA12 dus morgen op de deurmat hebben, gok ik _/-\o_
Haha ik hoop het oook, heb het ook van GameSync, heb je PC of Console?

Verwijderd

Mediamarkt Enschede heeft ze ook inmiddels in de verkoop.

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:23
Ik krijg ook net een SMSje van de Bart Smit in Oldenzaal dat ik m'n reservering op kan halen ;)

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:45
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:51:
Mediamarkt Enschede heeft ze ook inmiddels in de verkoop.
wat is de prijs?
want bij de ene MM zijn ze 44 en bij andere 55.

Iemand een idee of ze al bij MM Almere te koop zijn en zo ja voor welke prijs?

Stop chasing the dream, you're already living it

Verwijderd

Qosmic schreef op woensdag 28 september 2011 @ 16:03:
[...]

wat is de prijs?
want bij de ene MM zijn ze 44 en bij andere 55.

Iemand een idee of ze al bij MM Almere te koop zijn en zo ja voor welke prijs?
Kan ik je niet vertellen.
Kameraad informeerde mij, ben er zelf dus niet geweest.

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

SinergyX schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:14:
[...]

Dus als <insert geel shirt elftal> speelt dan zie je dus helemaal niets, gezien de grasmat over het algemeen groen is? :P
nofi uiteraard :>
ik tekende gras vroeger altijd geel... ;) dus tsja

• carpebios
  • Laatst online: 13:59
De pc is een stuk vervelender geworden. Als de CPU voor staat, dan gaat hij over tikken tot het tijd is vanaf een 85 minuten.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• bloodyus
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:38
GerbenKwakkel schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:42:
[...]

Haha ik hoop het oook, heb het ook van GameSync, heb je PC of Console?
Console, PS3.. Zit daar een leveringsverschil in dan?! :+

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
carpebios schreef op woensdag 28 september 2011 @ 16:06:
De pc is een stuk vervelender geworden. Als de CPU voor staat, dan gaat hij over tikken tot het tijd is vanaf een 85 minuten.
Ik vind vooral dat de AI relatief gezien een stuk sterker is geworden t.o.v. FIFA 11. Ik had bij FIFA 11 i.c.m. een toetsenbord geen problemen tegen de AI op professioneel, maar nu met een controller en het AI-niveau op professioneel win ik amper van Excelsior met PSV en ga ik met Liverpool onderuit tegen Glasgow Rangers.

Herkennen jullie dit? :9

[ Voor 25% gewijzigd door hotdog92 op 28-09-2011 16:09 ]

• GAITii
carpebios schreef op woensdag 28 september 2011 @ 16:06:
Aan de ene kant wel weer realistischer.
hotdog92 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 16:08:
[...]

Ik vind vooral dat de AI relatief gezien een stuk sterker is geworden t.o.v. FIFA 11. Ik had bij FIFA 11 i.c.m. een toetsenbord geen problemen tegen de AI op professioneel, maar nu met een controller en het AI-niveau op professioneel win ik amper van Excelsior met PSV en ga ik met Liverpool onderuit tegen Glasgow Rangers.

Herkennen jullie dit? :9
Jep, heel goed herken ik dit, kom ook amper met professioneel in het gebied van de 16 van de tegenpartij. Het kruipt dan helemaal dicht daar en komt er gewoon niet doorheen... (althans ik niet dan...)

[ Voor 54% gewijzigd door GAITii op 28-09-2011 16:11 ]

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

nexhil schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:22:
[...]

Oké, zit nog te twijfelen of ik online ga spelen.. Ben nog nooit goed geweest in een online spel.

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Zojuist gehaald bij MM Heerlen, 55 euro voor zowel de 360 als de ps3 versie.

• Leenart
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-08 16:04
Ik ben effe een tijdje uit het gamen geweest, en wil wel weer een xtje lekker fifa'n
Maar heb zowel een xbox 360 en ps3 staan.
Is er nog een voordeel tegenover de ander om hem voor een bepaalde console te kopen? grafisch? online?

Ik begrijp dat er dit jaar ook geedit kan worden aan kits, is dit makkelijker te doen via een ps3 of xbox 360?
Ik kan me nog herinneren dat geedited kits voor PES via een ps3 makkelijker ging dan via een xbox.

En online play voor PS3 is nog steeds gratis toch? en voor xbox heb ik een gold account nodig?

alvast bedankt.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Iemand die toevallig bij MM Almere is geweest? Ben benieuwd of ze hem al verkopen en voor welke prijs.

• ob3lix
  • Laatst online: 12-09 15:22
Even een vraag.

hoe krijg ik de linkerstick ingesteld om de spelers mee te besturen.

Ik heb een logitech f310, maar hij pakt de linker stick niet, moet die knopjes gebruiken om te lopen.
en de RB en RT zitten ook omgedraaid, erg vervelend om te spelen;)

alvast bedankt _/-\o_ !

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:14
Saturn Venlo heeft hem nu in de verkoop voor €49,- (alle versies).

[ Voor 12% gewijzigd door SpaceAce op 28-09-2011 16:56 ]

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Pakje nog niet binnen, maar kreeg net de krant onder de ogen, krant van vandaag, Dagblad van het Noorden
Staat een stukje in over Intertoys Winschoten :p

Kijk maar;)

Klikje voor grotere / leesbare versie ;)
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/33vjdqh_th.jpg

• Punkbuster
  • Laatst online: 12-09 14:44
Net gekocht bij de Nedgame Apeldoorn. :D

automation fanboy

• Roytoch
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

Vliegtuig02 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 17:12:
Pakje nog niet binnen, maar kreeg net de krant onder de ogen, krant van vandaag, Dagblad van het Noorden
Staat een stukje in over Intertoys Winschoten :p

Kijk maar;)

Klikje voor grotere / leesbare versie ;)
[afbeelding]
Ik geloof er ook geen moer van dat dat photoshop is. Ik denk dat ze gewoon onder de counter dat spel voortijdig hebben verkocht, en nu het aan de grote klok hangt worden ze bang voor represailles vanuit de distributeur. Kan me nog herinneren met GTA IV en HALO3 dat er vrij strenge restricties en maatregelen stonden op voortijdige verkoop.

Welles

Verwijderd

roy.ahuis schreef op woensdag 28 september 2011 @ 17:21:
[...]

Ik geloof er ook geen moer van dat dat photoshop is. Ik denk dat ze gewoon onder de counter dat spel voortijdig hebben verkocht, en nu het aan de grote klok hangt worden ze bang voor represailles vanuit de distributeur. Kan me nog herinneren met GTA IV en HALO3 dat er vrij strenge restricties en maatregelen stonden op voortijdige verkoop.
Dat denk ik ook...!

Wat ook wel duidelijk is, dat je kranten nooit kan vertrouwen als het aankomt op bijkomende informatie: 'Naar verluidt is vandaag al wel een demo te downloaden'... alsof die vandaag gereleased werd...

• freddyfritz
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 20:51
MM Leeuwarden verkoopt hem ook. Prijs weet ik niet, zag er iemand met een ps3 versie lopen.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Raimon89 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 16:25:
Zojuist gehaald bij MM Heerlen, 55 euro voor zowel de 360 als de ps3 versie.
apart dat de folder prijs 44e is. Die geld morgen dan denk ik pas

Cons:::BB4E

• ProfoundValue
  • Niet online
Slecht hoor, dat zoveel winkels al een dag van tevoren beginnen met het verkopen van die spellen. Er zit toch niet voor niets embargo op?

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:18
Zit er bij andere mensen bij de Ps3 versie ook alleen een wit boekje met precies 2 pagina's 'uitleg'? Want er staat alleen hoe je het aan een ea account kan hangen en welke knoppen welke zijn op de controller:S

• Emrulez
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik heb net de PS3 versie gekocht bij de Intertoys in Amsterdam. Er hing een papiertje van het hoofdkantoor met verkoop is toegestaan!

• Trent900
  • Laatst online: 17-12-2022
Pompi schreef op woensdag 28 september 2011 @ 17:34:
Zit er bij andere mensen bij de Ps3 versie ook alleen een wit boekje met precies 2 pagina's 'uitleg'? Want er staat alleen hoe je het aan een ea account kan hangen en welke knoppen welke zijn op de controller:S
Dat boekje is inderdaad waardeloos, hadden ze net zo goed weg kunnen laten 8)7

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:18
Trent900 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 17:37:
[...]

Dat boekje is inderdaad waardeloos, hadden ze net zo goed weg kunnen laten 8)7
Zie net nu ik het beter bekijk dat ze om papier te besparen hem alleen online en in het spel hebben. Dus je betaalt over algemeen 59.99 voor een spel waar ze zeggen dat je de manual zelf nog even mag gaan uit printen. Nog nooit mee gemaakt dit.

edit: Ga ik naar de site die ze zeggen krijg ik dit:
Er is op dit moment geen digitale versie van deze handleiding beschikbaar. Games uit 2010 of eerder werden verspreid met een gedrukte handleiding.

Neem contact met ons op als je een vervangende handleiding nodig hebt voor een van deze games. In sommige gevallen kunnen we je helpen.

Als je denkt dat deze melding onjuist is, controleer dan of je een game hebt gekozen die na december 2010 is uitgegeven.
Lekker handig zeg

[ Voor 36% gewijzigd door Pompi op 28-09-2011 17:40 ]

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 17:23:
[...]

Dat denk ik ook...!

Wat ook wel duidelijk is, dat je kranten nooit kan vertrouwen als het aankomt op bijkomende informatie: 'Naar verluidt is vandaag al wel een demo te downloaden'... alsof die vandaag gereleased werd...
Haha, ja ouders zeiden al, kan je toch de demo nu spelen! Ik zei: Dat kan ik al vanaf 13 september, want toen was de demo uitgekomen 8)7
roy.ahuis schreef op woensdag 28 september 2011 @ 17:21:
[...]

Photoshop, amehoela! Geloof er ook niets van, snap het wel, de druk.

En wat ik a GTAIV mooi vond is de release date checker, weet niet of dat toen te omzeilen was, maar dat zou eigenlijk in elke game moeten komen, en zolang het niet omzeilbaar is maakt het toch niet zoveel uit wanneer je het spel in de verkoop doet O-)

• Canerooo
  • Laatst online: 24-08 00:51
zojuist terug gekomen van de mediamarkt Utrecht. Fifa 12 meegenomen voor 44 euro :) is al in de verkoop dus haast je wil je m vandaag nog spelen _/-\o_

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Gekocht bij de Intertoys in Eersel voor €54,- :)
PS3 versie.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:07
Helaas willen zie hier in Gorinchem bij de V&D nog niet zo, wel jammer. Maar goed 1 dag wachten moet ook nog wel kunnen ;)
Pagina: 1 ... 12 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.