PWM schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:29:
[modbreak]Blijkbaar hebben een aantal mensen hun bril thuis gelaten.
We hoeven dus niet te weten of het je gelukt is om Fifa 12 in een winkel te bemachtigen. Scans met bonnetjes staan ook niet bovenaan de cool lijst van de meeste gebruikers hier.
[/]
Geld eigenlijk nog steeds en I for one hoef ook niet te weten of het in de plaatselijke Bart Smit, Intertoys, MM, Saturn of wat dan ook te koop is. Ik heb de mijne online besteld en ik vrees dat ik het pas volgende week binnen krijg maar dan ga ik toch niet elke dag melden dat ik het nog niet binnen heb?! Spelervaringen daarentegen ben ik wel in geïnteresseerd, alsmede alle andere Fifa achtige onderwerpen.
En voor de mensen die blij zijn dat ze niet online spelen omdat er altijd zoveel problemen zijn kan ik zeggen dat het ondanks de problemen nog steeds een stuk leuker is dan carreer mode! Zo leuk zelfs dat ik er eigenlijk speciaal een nieuwe PS3 voor heb gekocht om weer heerlijk gefrustreerd met mijn controller te gooien als het spel weer eens niet doet wat ik wil of dat ik tegen counters op loop

Offline is de ervaring toch een stuk minder en is elke wedstrijd op een gegeven moment hetzelfde terwijl je online elke wedstrijd een nieuwe ervaring krijgt omdat elke speler anders speelt. Het enige waarom ik misschien offline ga spelen is om mijn VP te trainen of offline multiplayeren maar anders wordt er alleen online gespeeld.