Daar zit ook gewoon een V&D hoor

Verwijderd
Iknow, maar moet bijna werken, en ZEKER weten...Awsom schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:50:
[...]
Daar zit ook gewoon een V&D hoorProbeer het daar eens zou ik zeggen
Hoe zit het nu eigelijk met je virtual pro? Kan je deze overnemen uit Fifa 11, of moet je je gezicht en alles weer helemaal opnieuw maken? Mijn virtual 'foto' was blijkbaar door een foutje altijd een persoon met een kale kop, hopelijk dat ik nu alles weer opnieuw kan maken.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
hahahahah ik had de zelfde bugg!SinergyX schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:51:
PWN post net toch duidelijk...
Hoe zit het nu eigelijk met je virtual pro? Kan je deze overnemen uit Fifa 11, of moet je je gezicht en alles weer helemaal opnieuw maken? Mijn virtual 'foto' was blijkbaar door een foutje altijd een persoon met een kale kop, hopelijk dat ik nu alles weer opnieuw kan maken.
Verwijderd
Belgie wil het pas vrijgeven als er een recutje is van NL Verkopers. dan wordt hij bij MM Belgie ook gereleased
(vind dit persoonlijk dikke zever en ik kan wachten maar .... )
Bespaar jezelf de moeite maar. Ze zijn al uit de schappen gehaald want meneer was al door hoofdkantoor gebeld, en door elk ander V&D filiaal. Waarschijnlijk mag hij nu helemaal niet meer verkocht worden in Schalkwijk door de V&D en krijgen ze een boete, en ik reed nog wel zo snelshoombak schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:48:
[...]
laat ik daar nou net in de buurt werken, zo toch maar even langs
[ Voor 6% gewijzigd door Bananenspin op 27-09-2011 16:30 ]
HOI.
De PC local multiplayer, kan die met meer dan 4 personen? in de demo was dit beperkt tot max 4 personen. Dit zou wel een bummer zijn..
Wil graag met meer dan 4 spelen want verloopjes voor XBOX en PS2 controllers zijn onderweg.
Verwijderd
Ik heb zelf een pre-order gedaan bij Wehkamp, maar dat wordt waarschijnlijk de eerste en de laatste keer daar, want volgens hun is er geen bestelling en geen betaling binnengekomen, terwijl het bedrag toch wel degelijk al gisteren is afgeschreven. Daarnaast vind ik mijn bestelling ook niet terug onder mijn account.
Hoe werkt die chemistry trouwens in FUT als je bijv. 2 sterk verkondigde nationaliteiten hebt? Een basiself met bijv. 5 Portugezen en 6 Brazilianen. In hoeverre heeft zoiets invloed?
BS heeft vandaag niets echt verstuurd, bovenstaande lijkt waarheid.Jumpman schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 08:56:
Iedereen die bij de BS heeft besteld en waar de bestelling op verzonden staat. Het kan ook zo zijn, dat de games al in de bubbelenveloppen zitten, maar netjes in een container aan het wachten tot het 28-09-11 is en ze echt opgehaald worden door TNT. Dat het administratief in het systeem dan al als verzonden staat.
[ Voor 85% gewijzigd door Jumpman op 27-09-2011 17:11 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Bart Smit verkoopt ook de Special Edition.hotdog92 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:04:
Heb je er niet naar gevraagd of ze voor 18:00 vandaag al een paar exemplaren willen verkopen?Wel mooi om te horen dat daar ook de "Special Edition" verkrijgbaar is.
Ik heb zelf een pre-order gedaan bij Wehkamp, maar dat wordt waarschijnlijk de eerste en de laatste keer daar, want volgens hun is er geen bestelling en geen betaling binnengekomen, terwijl het bedrag toch wel degelijk al gisteren is afgeschreven. Daarnaast vind ik mijn bestelling ook niet terug onder mijn account.
Hoe werkt die chemistry trouwens in FUT als je bijv. 2 sterk verkondigde nationaliteiten hebt? Een basiself met bijv. 5 Portugezen en 6 Brazilianen. In hoeverre heeft zoiets invloed?
De chemistry werkt op basis van de locatie van spelers. Als je de Brazilianen naast elkaar zet krijg je betere chemistry dan wanneer je ze verspreid over het veld.
Verwijderd
Zo! Die nagemaakte bonnen, dat gaat wel ver zeg! Nu loop ik stage en vliegen de dagen voorbij.. maar die zullen wel totaal niets te doen hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:25:
Net even een vriendin van me gevraagd die bij Intertoys werkt of ze de game voor me mee wilt nemen. Maar ze krijgt hem niet mee, het spel ligt daar in de kluis en daar blijft het tot de 29e ook liggen. Nadat ik een plaatje liet zien van een andere Intertoys die hem al wel verkochten hadden wist ze me te vertellen dat ze een mail hebben gehad dat het bekend is dat een filiaal in Groningen en Winschoten de game verkocht hebben. Richting hun zullen maatregelen genomen worden. Ook stond er in dat er mensen met nagemaakte bonnen probeerden de game te bemachtigen.

In principe terecht, maar vind het wel misleidend dat de Status op verzonden staat, tenzij netzoals bij Blops het bij TNT word vastgehoudenJumpman schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:10:
[...]
BS heeft vandaag niets echt verstuurd, bovenstaande lijkt waarheid.
mmmhh begin 'm nu toch wel een beetje te knijpenVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:25:
Net even een vriendin van me gevraagd die bij Intertoys werkt of ze de game voor me mee wilt nemen. Maar ze krijgt hem niet mee, het spel ligt daar in de kluis en daar blijft het tot de 29e ook liggen.
PSN ID: Enzyme-NL
Haha, inderdaad. Ook de komende dagen veel te mooi weer om te gamen, terrassen weer!Vliegtuig02 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:30:
In principe terecht, maar vind het wel misleidend dat de Status op verzonden staat, tenzij netzoals bij Blops het bij TNT word vastgehouden
[ Voor 72% gewijzigd door Jumpman op 27-09-2011 17:35 ]
Gelukkig ingame kon ik mijn ventje nog van haar voorzien, maar mijn profiel-plaatje bleef dus kaalXenophoben schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:53:
hahahahah ik had de zelfde bugg!

De gezichtdetails in Fifa 12 lijken een stuk hoger, hopelijk dus ook wat betere kwaliteit van foto's. (je zag altijd een rare kleurafwijking, ondanks mijn foto toch aardig netjes was gemaakt).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Klopt, dat weet ik en anders maar gewoon daar bestellen. Heb er weinig hoop in dat het met Wehkamp in orde komt. Tof dat je dus toch een redelijke chemistry kunt krijgen op die manier.Jaded schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:17:
[...]
Bart Smit verkoopt ook de Special Edition.
De chemistry werkt op basis van de locatie van spelers. Als je de Brazilianen naast elkaar zet krijg je betere chemistry dan wanneer je ze verspreid over het veld.
Ik meende ergens gelezen te hebben dat je offline met maximaal 7 personen kunt, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Hopelijk is 7 wel voldoende voor je.GoldenSample schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:33:
wat ik niet kan vinden is het volgende:
De PC local multiplayer, kan die met meer dan 4 personen? in de demo was dit beperkt tot max 4 personen. Dit zou wel een bummer zijn..
Wil graag met meer dan 4 spelen want verloopjes voor XBOX en PS2 controllers zijn onderweg.
Verwijderd
Ik moet zeggen dat de demo er echt super uitziet en ook (en bovenal) supersmooth loopt op m'n nieuwe pc! Ik heb wel eens eerder Fifa gespeeld (98 of zo...
Maar eh... heb ik een of andere afwijking aan m'n handen of is zo'n XBox controller gigantisch wennen??? Hoe houden jullie dat ding vast? Mijn eerste ingeving was om de wijsvingers op de grote knoppen achter/onderop te houden, maar die kleine knoppen achterop heb je dus ook nodig... dus moet je daar je wijsvingers op houden en je middelvingers op die grote knoppen... Ik heb regelmatig dat m'n vingers dan compleet verkeerd op de 'joystick' zitten of bij de verkeerde A B X Y knoppen... Dan complete ding schiet soms uit m'n handen omdat ik 'm eigenlijk alleen maar vasthoud met m'n pinken en ringvingers...! Is daar nog een of andere methode voor of moet dat gewoon wennen...?
Ja, ik weet het, dit is niet echt helemaal Fifa 2012 gerelateerd maar imho heeft dit meer met Fifa te maken dan al die pagina's met aankoopbonnen en -verhalen...
Ik moet wel zeggen dat ik het leuk vind om de demo te spelen, maar of ik nou echt wat heb aan het hele spel... Ja, je kan met andere poppetjes voetballen, maar op een of andere manier komt het toch veel op hetzelfde neer... Enfin, eerst maar eens kijken of ik een goede XBox-controller-vasthoud-techniek kan vinden... want anders hoef ik helemaal nooit niet aan het spel te beginnen...
Bovendien lijken die 11 vs 11 matches ook een ervaring opzich, vooral als je een goed op elkaar ingespeeld team hebt.
Ik wil wellicht ook nog een nieuwe controller gaan aanschaffen, maar die wil ik niet alleen voor dit soort games gebruiken, maar ook voor andere genres. Wat vinden jullie persoonlijk de fijnste controller i.c.m. met FIFA of specifiek FIFA 12?
Trouwens, destijds werd aangegeven dat Manchester City zeer gedetailleerd in het spel zou zitten. Geldt dat ook al voor de demo? Wat mij betreft zit er geen tot weinig verschil tussen de details.
[ Voor 15% gewijzigd door hotdog92 op 27-09-2011 18:50 ]
Verwijderd
Alleen als ik hem wil downloaden staat er: Nog niet uitgebracht. Blijkbaar kijkt Origin naar je locatie en niet naar de gekochte licentie?
Hier hetzelfde (wel andere store), denk dat het gewoon wachten wordt tot donderdagVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:11:
Ik heb via G2play.net een pre order gedaan. Omdat Fifa 12 in de VS vandaag al uitkomt heb ik de key via de mail gekregen en deze verzilverd via Origin.
Alleen als ik hem wil downloaden staat er: Nog niet uitgebracht. Blijkbaar kijkt Origin naar je locatie en niet naar de gekochte licentie?
Vond het eerlijk gezegd ook 'n tegenvaller want heb de key al sinds gisteravond
Verwijderd
Haha ik ook. Ik zat er vanochtend al helemaal klaar voor, maar helaas!Exterminator schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:12:
[...]
Hier hetzelfde (wel andere store), denk dat het gewoon wachten wordt tot donderdag
Vond het eerlijk gezegd ook 'n tegenvaller want heb de key al sinds gisteravond
Verwijderd
Nee hoor, vroeg me alleen af of dat problemen zou geven de 30ste. Ik kan hem momenteel ook al via usenet downloaden, maar ik wacht netjes.Hertog_Martin schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:16:
Talloze mensen die denken dat ze iets te kort komen in de wereld omdat ze een computerspel niet een dag voor releasedatum kunnen krijgen. Waar gaat het heen met de wereld...
Je toontje bevalt me niet.
zoveel geduld kan ik helaas niet opbrengen, nog 21 minutenVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:17:
[...]
Ik kan hem momenteel ook al via usenet downloaden, maar ik wacht netjes.
Ben de demo al wel zat en FIFA 11 is zooo 2010.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Hopen dat je hem ook kan spelen, of alleen een soort van pre-loaden is?
7.3 GB, nog 37 minuutjes
@ Exterminator, dat zou kunnen ja, wel jammer dan. Maar aangezien er gister stond: Nog niet uitgebracht?
[ Voor 36% gewijzigd door Infinchible op 27-09-2011 19:35 ]
Zover ik heb kunnen lezen alleen 'n preload. Ben 'm in ieder geval aan t downloadenInfinchible schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:30:
[afbeelding]
Hopen dat je hem ook kan spelen, of alleen een soort van pre-loaden is?
7.3 GB, nog 37 minuutjes.
@Infinchible hier boven: Ik las op een ander forum dat het pre-loads betrof. Ik laat me verrassen, wie weet is dat inmiddels opgeheven gezien de (te vroege) verkopen... Mocht hij 't doen wil ik 'n potje tegen je spelen
[ Voor 26% gewijzigd door Exterminator op 27-09-2011 20:16 ]
Exterminator; Heb jij dat programmaatje niet gehad?
Verwijderd
Euh... ultimate team...imeR schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:44:
^ Wat dacht je van carrière, online, ultimate team, etc...?
Iemand ondertussen nog tips voor hoe ik het beste mijn controller kan bedienen...? Welke vingers waar en zo? (Of zijn jullie allemaal te druk met stoer downloaden?
Ik heb al wel door dat die demo wel een aardige indruk geeft, maar het is knap lastig om een en ander onder de knie te krijgen omdat de tutorial maar zeer beperkt is en ik geen idee heb wat ik kan doen met al die knoppen. Maar ook daarvoor zal ik maar ff op internet gaan zoeken...
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2011 20:19 ]
Jawel, ik juichtte te vroeg...Infinchible schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:15:
Lol, ik dacht ook dat ik hem kon spelen. Hij installeerde, het startmenu kwam naar boven. Kon spelen en instellingen veranderen. Maar zodra je op spelen drukt krijg je een apart programmaatje wat je releasedate checkt. Dus het is inderdaad gewoon een preload.
Exterminator; Heb jij dat programmaatje niet gehad?
Wachten tot donderdag dus?!
Ik zit zelf ook erg in de knoop met de nieuwe besturing.. Heb altijd jaren PES gespeeld op de Playstation 2 tot vorig jaar toen koos ik voor FIFA (ondertussen alweer op de Xbox na ook 1 deel PES.) maar ik kom niet goed uit met mn vingers. Mijn duimen gebruik ik voor de besturing van het lopen en de 4 gekleurde knoppen. Mijn wijsvingers liggen op de LB en RB knoppen, en mijn middelvingers op de LT en RT knoppen (die gebruikte ik voorheen sporadisch en moeten nu in ene veel ingedrukt worden want had PES controls in FIFA). De rest en mijn handpalmen gebruik ik dan om de controller 'vast' te houden.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:16:
[...]
Euh... ultimate team...Ik zal eens ff op internet zoeken wat dat is...
Iemand ondertussen nog tips voor hoe ik het beste mijn controller kan bedienen...? Welke vingers waar en zo?
HOI.
Je houdt je wijsvingers dus gewoon op de triggers en de duimen op ABXY en de linker stick simple as that.
Verwijderd
Ah, gelukkig ben ik niet de enige die er moeite mee heeft...Bananenspin schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:22:
[...]
Ik zit zelf ook erg in de knoop met de nieuwe besturing.. Heb altijd jaren PES gespeeld op de Playstation 2 tot vorig jaar toen koos ik voor FIFA (ondertussen alweer op de Xbox na ook 1 deel PES.) maar ik kom niet goed uit met mn vingers. Mijn duimen gebruik ik voor de besturing van het lopen en de 4 gekleurde knoppen. Mijn wijsvingers liggen op de LB en RB knoppen, en mijn middelvingers op de LT en RT knoppen (die gebruikte ik voorheen sporadisch en moeten nu in ene veel ingedrukt worden want had PES controls in FIFA). De rest en mijn handpalmen gebruik ik dan om de controller 'vast' te houden.
Ja, ok, simpele oplossingKluutmaran schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:37:
Een Xbox controller is eigenlijk niet gemaakt om tegelijk de trigger RT en de button RB tegelijk in te duwen, daarom is het ook zo raar dat EA heeft besloten dat druk zetten met 2de verdediger met RB gedaan moet worden omdat het voor geen meter werkt om tegelijk te sprinten.
Je houdt je wijsvingers dus gewoon op de triggers en de duimen op ABXY en de linker stick simple as that.
Maar goed, het zal ook wel ff wennen zijn. Volgens mij zijn er een paar miljoen van die controllers verkocht, dus er zal vast wel iets mee te doen zijn...
Ha, ben ik dus niet de enigste (enige) die dit probleem heeft ondervonden, want je moet de controller raar vastpakken voordat je het voor elkaar krijgt.. Maar dit is volgens mij wil te veranderen in het controller scherm van fifa.(nog niet getest)Kluutmaran schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:37:
Een Xbox controller is eigenlijk niet gemaakt om tegelijk de trigger RT en de button RB tegelijk in te duwen, daarom is het ook zo raar dat EA heeft besloten dat druk zetten met 2de verdediger met RB gedaan moet worden omdat het voor geen meter werkt om tegelijk te sprinten.

Verwijderd
Als je al de controls kan veranderen, dan schiet je daar volgens mij niet veel mee op, want je heb toch al die knoppen nodig, lijkt me...?
HOI.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2011 21:13 ]
Verwijderd
Ik moet trouwens wel ff zeggen dat de spelers er top uitzien...! Ja, ik heb jaren geen Fifa meer gehad, dus mss is dit al een paar jaar zo, maar tjonge, ze lijken soms net echt!
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2011 21:20 ]
Hmm.. Weet niet hoe zit met het boekje dat erbij zit.maar bij 11 was het zo dat je in game alle truukjes en afpakken van de bal kon zien hoe het moet en daar de trucjes van.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:19:
Heeft iemand een compleet overzicht van de controls? Ik kan op internet alleen controls vinden voor als je de bal hebt... Dat zijn er al genoeg, maar goed, het is ook wel eens nodig de bal af te pakken...Ik heb al wel door dat je echt elke knop nodig hebt!
Ik moet trouwens wel ff zeggen dat de spelers er top uitzien...! Ja, ik heb jaren geen Fifa meer gehad, dus mss is dit al een paar jaar zo, maar tjonge, ze lijken soms net echt!
Eerder in dit topic werd genoemd dat de final beter zou zijn dan demo, heb dit zelf niet gemerkt.
Heb eens even een rondje gemaakt met een aantal teams, ook om specifieke spelers te testen.
Speel normaal 3-5-2, met het liefst snelle RM en LM en 1 snelle en 1 kopsterke spits
Denk dat mijn eerste doel de voorhoede van Lazio wordt, met Cisse en Klose
Hierbij Elia en Biabiani aan de buitenkant.
Verdedigend is Inter wel lekker, maar dat zal er voorlopig wel niet inzitten.
Rooney schiet nog steeds lekker, ook van buiten 16m, combi van Torres en Drogba is ook heerlijk, maar vond uiteindelijk tottenham ook erg fijn, met name alles voor de CDMs. (NAC had geen schijn van kans
Defoe wordt waarschijnlijk de eerste die mijn premier league team zal sieren, ook Adebayor speelt fijn.
Tegenvallend vind ik nog steeds aanval van Inter, maar bijv. ook een Gomez van Bayern.
Zal nog wel even duren voor ik het ultimate team gevonden heb...
Nog even en dan eindelijk online om de krachten te meten, valt overigens nog steeds niet mee om van controller te veranderen (van PS3 naar Razor)
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
saturn the wall viert mee staat op voorkant folder. Dus ook 39eXenophoben schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:37:
[...]
Saturn handeld per vestiging appart... Prijzen en producten verschillen per vestiging (ouder werknemer )
Cons:::BB4E
Morgen kan ik toch niet spelen, dus voor mij geen gespot morgen.
Laat hem iemand donderdag wel kopen ergens, ben dan ook de hele dag weg. Vrijdag kan ik pas even spelen waarschijnlijk.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
http://gametreemac.com/EA...FA-Soccer-12-Mac-Download
i am the lizardking, I can do anything
Flippo's van de beste spelers zijn te bemachtiger en deze opstellen? Kan je met je FUT ook nog echt voetballen?
Concreet, digitale voetbalplaatjes.Exterminator schreef op woensdag 28 september 2011 @ 05:22:
Wat is dat FUT nu eigenlijk precies?
Check een paar bladzijden terug, daar staat veel info erover.Exterminator schreef op woensdag 28 september 2011 @ 05:22:
Wat is dat FUT nu eigenlijk precies?
Flippo's van de beste spelers zijn te bemachtiger en deze opstellen? Kan je met je FUT ook nog echt voetballen?
Vind het persoonlijk niet zo heel storend, het is me al gebeurd bij mij en bij mijn tegenstander. In het echt gebeurd het ook dat een spits bij een schouderduwtje begint te rollen. Ik pas gewoon enorm op in de 16, veel druk en weinig getouwtrek.EnzymeNL schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:00:
Pfff wordt wel gestoord van die Impact Enginge.. Schouderduwtje in de 16 is bijna altijd pingel
Het enige wat mij stoort is hoe het soms lijkt alsof de CPU in duels altijd meer geluk heeft, ze raken elkaar aan, mijn verdediger haakt zich vast of struikelt terwijl de spits wonderbaar door kan lopen. Misschien is het te voorkomen door beter getimede tackles of iets dergelijks maar momenteel gaan mijn potjes op PROF niveau zo:
Ik: 13 shots on goal, 2/3 goals
Tegenstander: 3 schoten op doel, 3 goals
Ik controleer de gehele wedstrijd maar een paar keer per helft krijgt de tegenstander de bal en pingelt mijn hele verdediging door
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Erg sterk, of ongeveer het zelfde als vorig jaar?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
dit had ik vorige jaar constant... ben ik lekker aan het spelen.. een keer geen tegengoals, slaat het hele spel van de CPU om en worden ze ineens onstopbaar... krijg ik dan de bal om em weg te spelen onderscheppen ze em en staan ze in 2sec weer voor de goal... bal is gewoon niet weg te krijgen.. en uiteraard volgt er een goal. Ik kreeg echt het gevoel alsof de CPU beslist wanneer ze een goal scoren en dan komt ie ook.. wat ik ook doe... het ging zelfs zover dat ik gewoon kon voorspellen wanneer hun gingen scoren, en ik heb niet 1 keer ongelijk gehad.... is dit een bekend iets tegenwoordig in fifa? want fifa 11 was de eerste fifa die ik gespeeld heb sinds 2001 haha[b]Melkaz schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:31:
Ik controleer de gehele wedstrijd maar een paar keer per helft krijgt de tegenstander de bal en pingelt mijn hele verdediging door
of ik ben gewoon slecht in fifa... wat helemaal niet ontdenkbaar is..
Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh
Verwijderd
Ja, waarschijnlijk rond het middaguur/later in de middag.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:46:
Ligt die vandaag nou al ergens in de winkel??
Laten we niet weer die discussie op gang brengen please, morgen komtie officieel uit.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:46:
Ligt die vandaag nou al ergens in de winkel??
Verwijderd
Zie het probleem niet zo
Verwijderd
Vervelende is alleen dat ze niet eens hoeven te rollen. Je hoeft maar tegen ze op te lopen en je krijgt 'm al tegenMelkaz schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:31:
[...]
Vind het persoonlijk niet zo heel storend, het is me al gebeurd bij mij en bij mijn tegenstander. In het echt gebeurd het ook dat een spits bij een schouderduwtje begint te rollen. Ik pas gewoon enorm op in de 16, veel druk en weinig getouwtrek.

Eensch! Ben benieuwd of de MM hem vandaag gaat verkopen..Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:49:
Idd, er heerst een hele hype rond dit spel, dus er moet wel een beeeeetje door de vingers worden gekeken...
Hmm dit heb ik nog niet meegemaakt in de 16, gelukkig!EnzymeNL schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:58:
[...]
Vervelende is alleen dat ze niet eens hoeven te rollen. Je hoeft maar tegen ze op te lopen en je krijgt 'm al tegenZelf staan ze dan nog gewoon recht overeind.
Gister voor het slapen nog een potje PSV - VVV gedaan..Mertens valt letterlijk in ELK duel om..niet normaal, terwijl Uchebo onmogelijk van de bal te krijgen is, wint elk fysiek duel
Verwijderd
Grappig, elk forum heeft zo zijn "vrijwillige politie" rondlopenVerwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:48:
Maak je niet zo druk. Als een winkel hem heeft kan je het toch ff melden...
Zie het probleem niet zo
Ik maak me wel een beetje zorgen over de toekomst van Fifa, als je ziet dat de creation centre website nu ook al word uitgemolken. Zou me niet verbazen als je straks in de game moet bijbetalen om met Barcelona of AC Milan te spelen
Ergens moet het een keer ophouden, toch ? 55 euro voor een game die minder dan een jaar in ontwikkeling is, zou toch voldoende moeten zijn qua omzet.
Ik heb gisteren even gekeken maar ze zien er niet uitVerwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:15:
Heeft iemand al zicht op de ratings en looks van Nederlandse spelers ? Hoop dat ze daar wel wat meer tijd in hebben gestoken en niet alleen in de top teams (dat geloof ik onderhand wel).

heb een logitech f310, iemand ervaring hiermee?

pff ziet er weer dramatisch uit bij de nederlandse clubs helaas...
PSV is inderdaad ook nog bedroevend, ze hebben wel de haren, huidskleur en lengtes/diktes goed gedaan waardoor het op een afstand prima te doen is maar bij replays en goal celebrations is het wel jammer.roelg90 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:20:
[...]
Ik heb gisteren even gekeken maar ze zien er niet uit.. Althans de eredivisie spelers dan, de bekendere spelers, Robben etc zien er wel goed uit. Maar ik heb Ajax, Feyenoord en PSV getest en zat me te ergeren eraan
.
Maar wel leuk hoe ze voor bepaalde spelers toch extra tekst hebben ingesproken(Engels commentaar). Zo heeft Issakson een hele hoop persoonlijke dialogen, volgens mij vinden ze hem een hele goeie keeper, alleen maar lovende kritieken
PS: Iemand een idee hoe duur Fifa12(xbox) is/wordt bij Mediamarkt Breda? Mijn 'extended' demo op de pc is leuk voor af en toe een potje maar meer ook niet.
Verwijderd
Grappig, ondanks dat het inderdaad niet (bij iedereen) top is, herkende ik er wel veel...Freshnezz schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:43:
pff ziet er weer dramatisch uit bij de nederlandse clubs helaas...
Maar dat mag de pret niet drukken uiteraard!
Ja maar in PES zitten veel minder teams...Freshnezz schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:57:
PES doet dit veel beter, bij de minder bekende spelers lijken daar de spelers toch wel wat meer op de echte versie, terwijl het bij FIFA toch meer op duplo generic 3d paspop troep is![]()
Maar dat mag de pret niet drukken uiteraard!
waarschijnlijk nog niet mee online gaan, maar dat zie ik dan wel
Verwijderd
Tegen mij zeiden ze dat ze het vandaag binnen kregen... Ik hoop beetje op tijd, of ik hang een smoes op dat ik hem anders bij MM haal, want daar zag ik ze in de schappen liggenYouR schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:59:
mss krijg ik hem vandaag binnen, gameshop twente (enschede) heeft me vaker een dagje eerder opgebeld

Had hem ten minste toegevoegd als geblesseerde speler met rugnummer 50, nu moet ik voor Career mode gelijk weer een spits erbij zoeken.
Ik zou gewoon online gaan.YouR schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:59:
mss krijg ik hem vandaag binnen, gameshop twente (enschede) heeft me vaker een dagje eerder opgebeld
Zit nog te bekijken waar ik hem haal. Dacht doe Gamemania met 35 euro, maar moet ik weer ver reizen. De webshops zijn bijna allemaal uitverkocht.
En weet niet wat Saturn Zuidplein voor prijs gaat hanteren?
Reis staat niet meer bij PSV onder contract..Melkaz schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:01:
Viel me trouwens op dat Reis niet in de selectie zit van PSV
Had hem ten minste toegevoegd als geblesseerde speler met rugnummer 50, nu moet ik voor Career mode gelijk weer een spits erbij zoeken.
Hij is officieel geen speler van PSV toch?Melkaz schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:01:
haha, echt heVerwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:00:
[...]
Tegen mij zeiden ze dat ze het vandaag binnen kregen... Ik hoop beetje op tijd, of ik hang een smoes op dat ik hem anders bij MM haal, want daar zag ik ze in de schappen liggen
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2011 10:04 ]
Reis staat ook niet meer onder contract bij PSV dus dat klopt gewoonMelkaz schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:01:
speel je eindelijk bij Barca, is je kop in FIFA nog niet goed... Hij zal balen als ie met z'n gips om z'n been de komende maanden aan het gamen ishahahaha kijk dat eredivisie niet echt goed lijkt... kan ik begrijpen , maar heeft iemand affelay bekeken!?!?!?! komop ea dat moet veeeeel beter!
Verwijderd
Dat is eigenlijk een brilliant ideeKoppenSneller schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:30:
En eigenlijk hoeft het niet zo veel werk te zijn. Als je een mooie tool met instructies naar Ajax, PSV, etc. stuurt, zouden ze er toch best een middagje voor uittrekken om zelf die beelden te maken? Lijkt me een leuk gebaar van de club naar de spelers, aangezien het algemeen bekend is dat die in hun vrije tijd ook regelmatig FIFA spelen.
Scherp!Freshnezz schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:04:
Reis staat ook niet meer onder contract bij PSV dus dat klopt gewoon
Maar heeft PSV met Matavz, Lens en Toivonen toch aardig wat oplossingen voor de spitspositie. Gelukkigzal Toivonen in Fifa niet zo zeuren om op nr 10 te mogen spelen, althans dat hoop ikPSV had tot 1 mei 2011 de tijd om het contract van Reis te verlengen met drie jaar tot 2014, echter vond PSV dit een te groot risico. PSV wil enkel en alleen een contract van een jaar met Reis afsluiten. De impasse tussen Reis en PSV bleef bestaan[5] waardoor zijn contract per 1 juli 2011 afliep.
Dit topic is gesloten.