[Vita/PS3/PS4] Wipeout

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wipeout HD

Afbeeldingslocatie: http://www.music4games.net/Uploads/Images/wipeout-HD-Logo.jpg

Developer(s) SCE Studio Liverpool
Publisher(s) SCEE
Release date(s) 25 September 2008
Genre(s) Racing
Mode(s) Single-player
Online Multiplayer

Wipeout HD is a downloadable entry in the Wipeout racing franchise, developed by Sony Liverpool for the PlayStation 3 video game console. The first entry in the series on the PlayStation 3, the game is largely a high-definition remake of past elements from the Wipeout series - including tracks and teams from the PlayStation Portable games, Wipeout Pure and Wipeout Pulse - whilst adding some new features to the franchise.The high-definition upgrade allows the game to render graphics output at 1080p resolution with a frame rate of 60fps, and combines a Dolby 5.1 surround soundtrack.

Worldwide release 25 September 2008.

Afbeeldingslocatie: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/862/862825/wipeout-hd-20080328044649945_640w.jpg

Gameplay
Race in Wipeout HD's Chenghou Project track, showing heads-up display.Gameplay is largely similar to that of previous Wipeout entries. The player pilots an anti-gravity craft, selected from one of several teams and, depending on the game mode, competes using speed and weaponry in an attempt to beat the competition.

There are five main race modes in Wipeout HD: Single Race, Tournament, Time Trial, Speed Lap, and Zone mode. Single Race is a straight-forward start-to-finish race against seven other competitors, and Tournament comprises a series of Single Races, won by having the highest aggregate score. Time Trial sees the player attempt to beat a set time for multiple laps, whilst Speed Lap is only one lap against the clock. Zone mode, first introduced in Wipeout Fusion, returns in Wipeout HD, and sees the player's initially slow craft becomes progressively faster throughout the race, passing through different numbered zones, or categories of speed; the player must continue to navigate the course until their energy runs out and the ship explodes.Visuals also differ greatly in this mode, with environments stripped of texture, replaced with a single colour that changes continuously in waves, whilst graphic equalizers on the track and scenery display the waveform for the currently playing audio track.

Each of these race modes can be found in the single-player campaign mode. The campaign mode is represented by a grid of hexagons, with a total of eight events in the campaign mode, each of which comprise a number of different races and race types.Starting from the slowest and easiest Uplift event, the number of races per event and the speed and difficulty of the opponent's AI increases as the event number increases culminating in the final event, Meltdown.To progress through the campaign, players win a certain number of points depending on their finishing position, which in turn unlock new races and ultimately, the higher-level events. Not only does this unlock new races for the campaign mode, but it also unlocks tracks and teams for use in racebox mode, which is intended for single-player or multi-player one-off races.

In addition to offline-play, Wipeout HD offers eight-player online play. A lobby system allows players to find races to join, which can comprise either single races, or twelve-race competitions.Should a player's ship explode due to loss of energy, unlike the single-player mode, the player's craft will reappear on the track some moments later.Voice chat is also supported for online racing

A new introduction to the series is the Pilot Assist feature. Intended for beginner or intermediate players, it is a passive auto-piloting feature that assists players by nudging them away from the edges of the track, though its effects at higher speed settings are less desirable. Wipeout HD allows players to control their craft by using the motion-sensitive features of the SIXAXIS controller. Motion control comes in two variants; pitch and steering, or pitch alone. The former allows the craft to be totally controlled by moving the controller, whilst the latter allows the player to control using the analog sticks but raise or lower the nose of the craft by tilting the controller.

Another new addition is the Photo Mode, which allows the player to take screenshots of the game and save them to the PlayStation 3's hard drive as full 1920x1080 resolution images These photos can be manipulated after being taken, with such features as exposure, saturation, lens focus, depth of field and motion blur available for adjustment. Accessed under the Photo folder in the Cross Media Bar, these images can then be transferred to PC, used as wallpaper, sent to friends, and so on.

Wipeout HD also features 38 trophies, which range from the simple - such as merely using the Photo Mode - to the difficult, such as reaching the high-speed Zone 75 in Zone Mode. Twelve of the trophies are hidden, with no description on how to obtain them visible to the player, whilst the final of the thirty-eight trophies is a Platinum Trophy entitled Transcendence, obtained when all other trophies have been collected.

Teams
Twelve teams are featured in Wipeout HD, and their ship designs are inspired by those featured in Wipeout Pulse:
AG Systems
Assegai Developments
Qirex Research and Development
Piranha Advancements
EG-X Technologies
Triakis
Goteki 45
FEISAR
Mirage
Icaras
Harimau International
Auricom Research Industries

Tracks
There are eight available tracks in Wipeout HD, all of which are remastered versions of tracks from the two previous PlayStation Portable Wipeout games; six of the tracks are from Wipeout Pure, and two are from Wipeout Pulse. All tracks can be played forward and backwards, much akin to the "black" and "white" modes of Wipeout Pulse, as well as in Zone mode Some sections of track also feature Mag Strips, which return from Wipeout Pulse; these stick the player's vehicle to the track, and allow the piloting of sections that would not otherwise be possible due to gravity.

Wipeout Pure Tracks:
Chenghou Project
Sol 2
Vineta K
Sebenco Climb
Anulpha Pass (from "Delta" expansion pack
Ubermall (from "Gamma" expansion pack[

Wipeout Pulse Tracks:
Moa Therma
Metropia

Development
Wipeout HD's Zone Mode, largely devoid of environment textures.Wipeout HD was first officially announced during E3 2007, where it was explained that it would be a downloadable title, available on the PlayStation Network, that would feature high-definition versions of old tracks.Later in the year at the Tokyo Game Show, Sony revealed to journalists that the game would be available before the end of 2007,[12] and would include two further game modes that were ultimately not included for the final release: Elimination and Head 2 Head. However, a 2007 release was not forthcoming; development continued through 2008, and a shifting release date (initially believed to be Summer, 2008) was eventually finalised in the middle of September 2008, for release later that month.

The delay from the initial summer time frame was widely reported as being due to a technical issue in development. Explaining the problem, David Reeves, CEO of Sony Europe, remarked that it was "a specific technical problem with Wipeout that we have to solve", and that while he could not expand upon the point, "it is a really, really tricky technical problem that no region has been able to solve at the moment. [...] I think it will come out before the end of the year but it is something that was just very difficult to get to grips with".Reports soon emerged that the game had failed epilepsy testing, and that the game would have be to re-engineered before it could be released. These reports were addressed by an SCEE representative, who stated that the delay was due to numerous improvements and added features, which included the reverse tracks, four extra ships, two new heads-up displays, the addition of two-player offline split screen mode, and Trophy support.[18] Addressing the reports of health issues, they affirmed that they "take consumer safety very seriously and monitor it very carefully".[18] A comparison video between the preview and final builds later showed greatly toned-down equalizer visuals in Zone Mode.[19] The issues were confirmed when the game's director, Tony Buckley, spoke about the tests, saying that although he felt the tests were subjective and the exact issues "difficult to pinpoint", they took them seriously and that the game has "come out the other end alright, with a lot more content", despite their initial fears that the game would "look poorer as a result".

Future Developments
Wipeout HD will be updated at future intervals with downloadable content, including track packs.

Music
The soundtrack comprises nine tracks, presented in Dolby 5.1 surround sound. The game also allows use of custom soundtracks, so that any music stored on the PlayStation 3 hard drive can be selected during gameplay for use in races.
MoveYa! & Steve Lavers: Chemical
Stanton Warriors: Tokyo
DJ Fresh: X-Project (100% Pure mix)
Ed Rush, Optical & Matrix: Frontline
Noisia: Seven Stitches
MIST: Smart Systems
Mason: Exceeder - Special mix
Booka Shade: Steady Rush
Kraftwerk: Aerodynamik (Alex Gopher/Etienne De Crecy Dynamik Mix)

Review scores
Eurogamer 9/10
GameSpot 7.5/10
IGN 9/10[
VideoGamer 9/10[
Kikizo 9/10
IGN UK 9.2/10
Game Rankings 86%
Metacritic 88%[

Initial reception to Wipeout HD has been positive. Universal praise from early reviews has been placed on the presentation and visuals of the game, with "sharp detail], "breathtaking lighting", and "strikingly artistic visuals that are gorgeous to see in motion"[8]; Zone mode was also praised in this regard, being "nothing short of stunning" and ultimately creating an "immensely immersive experience". The audio and soundtrack were also well-received, being "perfectly put to practice". The low price of the game was also cited as a positive factor.

Criticism mostly stems from the game's porting of tracks and vehicles, as well as soundtrack, directly from the previous two PlayStation Portable games, with "little new for fans of the series to sink their teeth into". Some disappointment was also expressed at the "slightly undercooked" online mode, especially since some competitive modes in this area, such as Elimination, have not been carried over from the PlayStation Portable versions.

Afbeeldingslocatie: http://www.thatvideogameblog.com/wp-content/gallery/album104_1/normal_WipeoutHD-999.jpg

Game on!

Burp

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-04 18:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ben hem nu aan het downloaden.... en ben niet de enige blijbkaar want het gaat traaaaaaaag! staat nu iets meer dan een uur te downloaden en is op 15% :X

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Wii4all
  • Niet online
Bij mij was ie in een half uurtje binnen en geinstalleerd. Was om ongeveer 19:45.

Burp

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-04 17:04
Iemand al last gehad van het gemelde "falen"(Niet mijn worden) van sony, heb hem zelf nog niet gedownload, maar lees op gametrailers en sony forums dat er problemen zijn met online functionaliteit enzo.

Anoniem: 268098

Hoeveel ruimte moet je reserveren voor de download?

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
De download was net geen 1 GB

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-04 15:00
Oh dat valt dan nog positief mee!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:59

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb het hier al binnen (zo'n 20 minuten downloaden), en heb al wat rondjes erop zitten. Wat een geweldige graphics op 1080P! _/-\o_ Er zit ook weer de ouderwets lekkere Wipeout muziek in, met de mogelijkheid om ook je eigen muziek af te spelen.

Ga het morgen eens online proberen. Dit is echt een must buy voor die prijs! :Y)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-04 10:58

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Yes Eindelijk is er een Wipeout voor de ps3 uit, _/-\o_ ff downloaden en dan spelen.
Daar gaat m'n nacht rust. :9~

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Ik zou deze best willen, maar heb geen creditcard...komt hij ook gewoon te koop in de winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-04 18:44
Anoniem: 218701 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 00:28:
Ik zou deze best willen, maar heb geen creditcard...komt hij ook gewoon te koop in de winkels?
Zoals ik lees niet mischien over 2 maanden ofzo.

Ben hem nu aan het downe hoop echt dat er een phantom mode ala 2097 is.

Niets leuker dan met 500 km/h door een bocht jagen en jezelf afvragen waarom dat ding niet sneller kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Zo, wat is Wipeout HD een dikke game geworden zeg. Zat meteen tijdens de eerste sessie 4 uur aan mn PS3 gekluisterd. 't Speelt zo lekker weg, ziet er verbluffend strak uit en het lijkt wel of ik mn eigen custom soundtrack er al aan heb hangen (Ed Rush & Optical, Noisia … past weer perfect bij de hele Wipeout setting). Ik ga me hier nog wel wat uurtjes mee vermaken denk ik zo. Vanavond de online mode eens gaan checken.
luxzenburcht schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 00:41:
Ben hem nu aan het downe hoop echt dat er een phantom mode ala 2097 is.
V - check :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-04 08:32
Lordsauron schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:35:
Iemand al last gehad van het gemelde "falen"(Niet mijn worden) van sony, heb hem zelf nog niet gedownload, maar lees op gametrailers en sony forums dat er problemen zijn met online functionaliteit enzo.
Niks van gemerkt, online draait perfect hier (zonder updates!!).
Alleen vind jammer als je tournament doet, dan kunnen de andere spelers gewoon weg gaan.
Dus als je 12 races tournament kies en je wint de 5 races achter elkaar heb je kans dat je alleen overblijft en nooit de trophie halen. (tournament stopt dan gelijk!!)

Deze dus
Endurance - Finish an online 12 race tournament

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Hij's nu aan het downen, maar misschien kan ik beter niet even een rondje racen voor ik naar het werk ga. Moet toch een keer opdagen vandaag. ;) :+

Lekker goedkope game ook, en geen absurde hoeveelheid downloadwerk. Ik heb er nu al zin om het te spelen. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-04 17:04
Ik heb hem gister ook maar ff gedownload, omg wat een fet spel zeg. speeld zwaar soepel weg, gelukkig ook geen problemen gehad met crashes enzo, zelfs me vriendin pakte en controler er bij, ze kan er nix van maar dat ze mee wil spelen zegt genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Ja, hij was weer tof. Gelukkig kon ik na 1 rondje de controller neerleggen om in de auto te stappen. :)

Ik hoop dat de hoeveelheid tracks voldoende gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteravond de 2e baan gespeeld in campaign en gewoon de 522 ste tijd neergezet...
Goud gehaald....

Echt een geweldig spel.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Ik denk dat het vooral leuk wordt om online met vrienden te spelen. Net zoals vrijwel alle andere spellen zijn er nu al gastjes die er ongetwijfeld al 30+ uur op hebben zitten waardoor het nauwelijks vermakelijk meer is. Wat dat betreft is het een beetje zoals alle games natuurlijk. ;)

Het ziet er grafisch goed uit, zo op het eerste gezicht. Wordt weer fijn spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

Hoeveel kost ie?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
18 euro of 20 dollar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 08:39
Achh, ik hoop zo op een half uurtje tijd deze avond. Gisteren slechts even in het menu kunnen spelen/kijken en verlang zo naar meer :)

Wat die trophy's betreft en het online gebeuren. Kan je zelf een room opzetten, ik ga de mensen die op de PS ervaring topic hun nick hebben achtergelaten toevoegen deze avond zodat we misschien samen eens die 12 races tournament kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 22:13

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Gisteravond even 20 minuutjes aan het spelen geweest.. heerlijk weer om te doen. Het ziet er supergoed uit, het speelt ontzettend vloeiend en zeker in het begin goed te doen. Hier gaat weer veel te veel tijd in zitten .;)
Klein kritiekpuntje: een hoop is qua banen overgenomen van de PSP versie maar echt erg is dat niet. Zeker niet gezien de prijs en de toekomstige downloadable tracks.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Best wel duur imo. Maar ik koop hem wel in de US store, want 20 dollar is toch nog een stuk minder dan 18 euro.

Ik speel de laatste tijd meer op m'n US account dan m'n Benelux account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
DarthDavy schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:58:
Best wel duur imo. Maar ik koop hem wel in de US store, want 20 dollar is toch nog een stuk minder dan 18 euro.

Ik speel de laatste tijd meer op m'n US account dan m'n Benelux account.
Duur vergeleken met andere PSN games.
Heel goedkoop als je je bedenkt dat dit qua content makkelijk een E60 retail titel had kunnen zijn.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Count schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:20:
[...]

Duur vergeleken met andere PSN games.
Heel goedkoop als je je bedenkt dat dit qua content makkelijk een E60 retail titel had kunnen zijn.
Amen. 18EUR duur voor Wipeout HD? 8)7
1080p, 60fps, splitscreen, online, trophies, goede sixaxis controls, ziekelijke soundtrack, eigen muziek + het is wipeout. Ik zou er zo 60eur voor neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Dat is best een mooi staaltje van fanboygedrag jongens.

De PSN staat vol met leuke games voor onder de 10 euro. Zo heb ik persoonlijk al Super Stardust HD, Fl0w, PixelJunk Monsters, Pain en Lemmings aangekocht. Ik ben het dus ondertussen gewoon geworden dat een PSN titel mij max 10 euro kost. Het is dan ook normaal dat WipeOut HD vrij duur overkomt. Het is dan 'ook maar' een remake van een PS1 titel.

Maar ik geloof jullie best dat hij het wel waard is hoor. Ik wacht met smart op Super Street Fighter II HD Remix en daar ga ik het nodige fanboy gedrag voor bovenhalen. Die schaf ik ook aan ongeacht de prijs. Maar voor WipeOut ga ik wat bedachter te werk. WipeOut is leuk, maar ik ben er niet wild van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 11-04 14:39

Xof

Ik heb Wipeout HD gisteren ook maar impulsief gekocht. Iedereen is er zo laaiend enthousiast over dat ik het ook maar even ging proberen. Ik verwachte er niet al te veel van, want ik vroeg me af of dit genre me wel zou trekken.
Maar ik kon gisteren de PS3 niet meer uitzetten en is dus vrij laat geworden vannacht, wat een verslavend spel :D
Die is zijn 18 euro wel waard, vond het zelf eerst ook duur voor een PSN game. Maar toen ik aan het spelen was wist ik gelijk waarom deze nou juist duurder is dan de overige games.

Aanrader van mijn kant iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 22-04 22:13

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

"maar een remake van een PS1 titel".. moa, niet echt. Een remake van een PSP titel eerder dan nog, maar dan wel in full HD dus nieuwe graphics etc. Tuurlijk, de basis blijft hetzelfde (races, airbrakes etc) maar qua functionaliteit verschilt er nogal wat met de Ps1 titels.

Fanboy gedrag? Misschien, maar deze Wipeout titel vergelijken met de PS1 versies klopt ook niet helemaal ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Volgens mij kun je hier:
http://www.wipeout-game.com

Je psn account koppelen en dan kun jeje eigen skin creeren.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30422

Weet iemand hoe je muziek over kunt zetten naar je wipeout tracklist? (40gb model) heb namelijk alle albums (7) op cd staan. (of moet ik converten naar mp3?)

De albums zijn ontzettend goed en racen met wat 2097 en fusion muziek maakt het spel denk ik nog een betere ervaring dan het nu al is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Wii4all schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:42:
Volgens mij kun je hier:
http://www.wipeout-game.com

Je psn account koppelen en dan kun jeje eigen skin creeren.
Is vooralsnog enkel voor Wipeout Pulse (PSP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@nudie

Das wel jammer

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
ooeee, nice.

95e plaats op de world ranking in de race op chenghou project (in Warped) :o

Edit: Blijkbaar hebben niet veel mensen het al wat verder gespeeld.
Ik doe een tijdrit op Metropia en ik heb de 1e tijd op de world ranking.
Er staan ook maar 6 tijden in 8)7

[ Voor 49% gewijzigd door M a r c o op 26-09-2008 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Mijn eerste en laatste Wipeout ervaring is met de allereerste Wipeout op de PS1, en toendertijd was ik zeer onder de indruk van de snelle 3D graphics en opzwepende muziek. Nu met Wipeout HD ben ik weer zeer onder de indruk van zowel de graphics als de playability, dit spel speelt gewoon zeer goed. In een woord: SPECTACULAIR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

vanavond zon 4 uur achter elkaar Wipeout gespeeld, vet hoor, muziek is subliem en de graphics zijn erg vet!

Wel een nadeel dat ik niet zo goed in race games ben, en wipeout dus vrij pittig is... ben nu bij het 2'de event, waar ik 1 race maar niet kan halen (die meest linksboven in de grid).... erg frustrerend! kom net 1 punt tekort om de volgende event te unlocken 8)7 Kheb ook al geprobeerd wat andere races over te doen om zilver ipv brons of goud ipv zilver ta halen maar dat lukt ook nie echt :'(

[ Voor 15% gewijzigd door Chaoss op 26-09-2008 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-04 23:40
Anoniem: 30422 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:00:
Weet iemand hoe je muziek over kunt zetten naar je wipeout tracklist? (40gb model) heb namelijk alle albums (7) op cd staan. (of moet ik converten naar mp3?)

De albums zijn ontzettend goed en racen met wat 2097 en fusion muziek maakt het spel denk ik nog een betere ervaring dan het nu al is
CDs converteren naar MP3 en die in een playlist stoppen. De playlist kun je dan in Wipeout HD selecteren.

Ik heb zelf de originele PS1-CD van WO 2097 geript, de PS3 herkent hem niet alleen als PS1-game disk maar ook als audio-CD. Morgen ga ik WO HD maar 'ns spelen met een negcon voor het old school-PSX-gevoel. :+

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Chaoss schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 23:32:
vanavond zon 4 uur achter elkaar Wipeout gespeeld, vet hoor, muziek is subliem en de graphics zijn erg vet!

Wel een nadeel dat ik niet zo goed in race games ben, en wipeout dus vrij pittig is... ben nu bij het 2'de event, waar ik 1 race maar niet kan halen (die meest linksboven in de grid).... erg frustrerend! kom net 1 punt tekort om de volgende event te unlocken 8)7 Kheb ook al geprobeerd wat andere races over te doen om zilver ipv brons of goud ipv zilver ta halen maar dat lukt ook nie echt :'(
Qua moeilijkheidsgraad is er nogal een verschil tussen de middelste (skilled) en de hoogste stand (elite). Ik weet niet op wat voor setting je speelt, maar op skilled gaat het net ietsje beter. Races haal ik op skilled makkelijk, maar op elite is het toch nog flink oefenen geblazen.

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
man wipeout hd is echt goed
ff kunnen spelen, nu weer verder met studie ;x

PSNID: penszorz

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Whaaaaaaaaa te vet!

39

Anoniem: 275616

Weet iemand hoe je aan Wipeout HD kan komen zonder CC, wat ik zover weet is dat wirecard en entropay tegenwoordig geblocked worden door Sony. :(

Of iemand die mijn psn account wil funden en dan via de bank overmaken, ik wil dolgraag dit spel ook spelen :(

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Wat een super gaaf spel!

Het spel is niet mega groot, maar ik vind hem voor het geld genoeg uitdaging hebben!
Ik zit nu in het vertigo event, maar heb erg veel moeite met de rapier class (3 sterren) race.

Ik merk wel dat je de banen echt goed moet kennen voordat je er foutloos doorheen komt, vooral als ik ineens een klasse sneller moet, dan blijf ik tegen de muren rammen...

Misschien handig om een lijstje met PSN-ID's in de startpost bij te houden? Mijn id is: DwergieNL

Ook die zone levels zien er geweldig uit, maar zijn wel erg moeilijk om op goud te halen...

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-04 06:54
Anoniem: 275616 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 13:39:
Weet iemand hoe je aan Wipeout HD kan komen zonder CC, wat ik zover weet is dat wirecard en entropay tegenwoordig geblocked worden door Sony. :(

Of iemand die mijn psn account wil funden en dan via de bank overmaken, ik wil dolgraag dit spel ook spelen :(
Ik heb ook geen CC en wil dit spel ook heel graag.. :9~

Weet er iemand alternatieven voor CC om te kunnen betalen?

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Ik denk dat het tijd wordt voor een apart topic over dit soort zaken, of misschien kan het in het reguliere PSN topic, maar het is inmiddels ruimschoots bekend dat je een creditcard nodig hebt voor PSN aankopen. Helaas is het in Nederland zo dat geen enkele bank je default een Visa-enabled (of wat voor CC dan ook) bankpas geeft, zoals in zoveel andere landen wel gebeurt, maar het lijkt me een beetje onzinnig om alle aparte gametopics te vervuilen met dezelfde posts.

Nou ja, Wipeout dan weer. Genieten zeg, lekkere vette muziek eronder ook, past goed bij het spel! Weet iemand of die nummers ook los te vinden zijn? Sommige zijn zeker wel leuk om eens los te horen. ;)

Hoe bevalt het online racen? Ik zal me er ook eens aan wagen, lijkt me leuk. Hopen dat ik niet te hard van de baan geraced wordt telkens. :+

M'n psn-ID: Hillie77

• Xof

Xof

Het online racen valt echt goed te doen. Ik ben ook helemaal niet zo goed in dit spel, maar ik ben nog niet als laatste geëindigd en dat maakt het voor mij dan toch wel weer leuk :D
Loopt ook supergoed trouwens, geen enkele lag of wat dan ook :)

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik merk wel wat kleine lag, maar dat is gelukkig niet echt storend (denk dat dat meer aan mijn verbinding ligt).

Wel vind ik jammer dat er geen online scoring systeem is zoals bij bv mario kart, dat zou het misschien nog wat spannender maken :)

Ik kan gelukkig op de laagste klasse wel redelijk goed meekomen, al een aantal races gewonnen, zelfs ook al een 5 race-toernooi gewonnen!

Wie kan bevestigen wanneer je Wipeout HD koopt via de US store (psn card) wel tegen europese spelers kan spelen online?

Ik lees nog weleens verhalen dat daar verschil in zit.

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Ik heb even online gekeken en kon een regio kiezen. Straks eens kijken of ik dat weer kan.

Hillie schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 16:29:
Ik heb even online gekeken en kon een regio kiezen. Straks eens kijken of ik dat weer kan.
Dat zou cool zijn, want dan koop ik gewoon een psn card op ebay en download hem daarvan. ;)

• M a r c o
  • Niet online
Toen ik even online probeerde kwam het spel met een keuze scherm waar je de regio kon kiezen waarin je online wilde spelen.

Voor de mensen die geen CC hebben zoals ik kan je een PSN card op ebay kopen voor 20 euro ongeveer.
Zojuist heb ik dat gedaan en Wipeout HD gekocht, maar nu spelen :D

psn id: ravennl80

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 275616 op 27-09-2008 17:52 ]

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-04 07:47
Vette game, maar kwam wel iets raars tegen. Bij mij hapert de muziek soms! Om de zoveel tijd valt de muziek een halve seconde ofzo weg en komt dan weer terug. Het lijkt op een grote hapering. Het vreemde is dat het ook gewoon in de menu's gebeurt. Het gebeurt trouwens met de originele soundtrack, mijn eigen platen heb ik nog niet geprobeerd.

PSN: Sluuz

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heb hem ook gedownload, super vet spel!
Als iemand potje online wil(beginner) : dennusbr

Maar nog een vraag,
Kan je ook via een streaming pc muziek streamen in game?
Nu moet je eerst alles naar je HDD kopieeren, en dan kan je pas die afspeellijst maken :'(

Iemand een idee?

Owner of DBIT Consultancy

• Sluuz
kan alleen via je HDD, kan niet via streaming. Is op dit moment in geen enkele game mogelijk en ik denk ook niet dat dat gaat komen i.v.m. online en benodigde bandbreedte (hoewel het natuurlijk in theorie zou moeten kunnen).

• DennusB
  • Niet online
Sluuz schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:42:
kan alleen via je HDD, kan niet via streaming. Is op dit moment in geen enkele game mogelijk en ik denk ook niet dat dat gaat komen i.v.m. online en benodigde bandbreedte (hoewel het natuurlijk in theorie zou moeten kunnen).
Moet toch door een 100Mbit lijntje kunnen zeg, dat is wel erg afgezaagd van playstation.
Jammer hoor!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:02
Sluuz schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 17:48:
Vette game, maar kwam wel iets raars tegen. Bij mij hapert de muziek soms! Om de zoveel tijd valt de muziek een halve seconde ofzo weg en komt dan weer terug. Het lijkt op een grote hapering. Het vreemde is dat het ook gewoon in de menu's gebeurt. Het gebeurt trouwens met de originele soundtrack, mijn eigen platen heb ik nog niet geprobeerd.
Ik heb dus precies het zelfde he. Is eigenlijk best wel hinderlijk.

Laat me raden, je hebt toevallig een 320GB Samsung HDD er in gezet? Ik had namelijk al een beetje rond gezocht en iedereen die er problemen mee had, had zijn PS3 HDD vervangen door een 320GB van Samsung. (net als ik dus).

Mag toch hopen dat dit snel gefixed wordt.

Linkje, hier nog meer. En hier ook.

[ Voor 19% gewijzigd door Deismyna op 27-09-2008 20:38 ]

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren mn eerste vastloper met deze game, ik wilde online een potje doen en bij de start grid had ik ineens een freeze.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 22-04 19:28

scorpie

Supra Addict

Het schijnt dat als je een te grote friendslist hebt dat het spel dan vastloopt. Ik heb het nog niet gehad, heb hem gister toch maar aangeschaft nadat ik eigenlijk al tot de conclusie was gekomen dat wipeout niks voor mij was aangezien ik de oude game nooit had gespeeld en meer van het realisme ben. Maarja, een vriend was op bezoek en toen dacht ik, ach, wil het eigenlijk wel zien (geen demo, irritaaaaaant). Dus maar aangeschaft, even gewacht en toen gespeeld. Man man man, ik had al reviews gelezen dat de graphics op en top waren, maar dit is gewoon TE VET! De gameplay vind ik ook wel cool, alleen moet je de banen op een gegeven moment echt uit je hoofd kennen want je moet al sturen voordat de bocht in zicht is.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Dit was 1 van de titels waarvoor ik een PS3 heb gekocht. De 20 euro zeker waard! Alleen jammer dat hij niet op Blu-Ray uitkomt. Ik moet er weer helemaal inkomen, dus als iemand tegen een "beginner" wil spelen moet je me even toevoegen: ReB87 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hillie schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 12:40:
[...]

Qua moeilijkheidsgraad is er nogal een verschil tussen de middelste (skilled) en de hoogste stand (elite). Ik weet niet op wat voor setting je speelt, maar op skilled gaat het net ietsje beter. Races haal ik op skilled makkelijk, maar op elite is het toch nog flink oefenen geblazen.
zo slecht ben ik dus want ik speel hem op easy... :+ magoed heb sinds vrijdag nog geen tijd gehad ga zo weer proberen, maar als ik 1 race in het 2'de event al niet kan halen... doe ik toch echt iets verkeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8733

Wat een TOPGAME. Zelden een spel na aanschaf zo lang non-stop gespeeld!

Zoek nog wel wat mensen in mn list die de game ook spelen. Dus als iemand wil, me PSNID staat in me sig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-04 12:49

EgoPro

Time is an illusion.

Zo gisteravond even WO HD gekocht en dat is volgens mij een fantastische game, heerlijk gevlogen met een hypnotiserende audio track.
Nu had ik begrepen dat deze game ook splitscreen te spelen zou zijn, ik ben deze optie nog niet tegen gekomen, iemand dit al gezien? Bij game opties kan ik wel drive-assist voor player 1 en 2 uit en aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

EgoPro schreef op zondag 28 september 2008 @ 13:15:
Zo gisteravond even WO HD gekocht en dat is volgens mij een fantastische game, heerlijk gevlogen met een hypnotiserende audio track.
Nu had ik begrepen dat deze game ook splitscreen te spelen zou zijn, ik ben deze optie nog niet tegen gekomen, iemand dit al gezien? Bij game opties kan ik wel drive-assist voor player 1 en 2 uit en aanzetten.
je moet de 2e menuoptie hebben (weet even uit mn hoofd niet hoe het onderdeel precies heet), dus niet de events...

Daar heb je als onderste optie het aantal spelers.
Heb het nog niet geprobeerd, maar denk dat dat het moet zijn ;)

edit:
ff gecheckt, het is racebox

[ Voor 3% gewijzigd door GeleFles op 28-09-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Chaoss schreef op zondag 28 september 2008 @ 12:58:
[...]

zo slecht ben ik dus want ik speel hem op easy... :+ magoed heb sinds vrijdag nog geen tijd gehad ga zo weer proberen, maar als ik 1 race in het 2'de event al niet kan halen... doe ik toch echt iets verkeerd...
Slecht ben je nog niet, ik speel de meeste races (het is alweer >2 jaar terug sinds ik een PSP met wipeout pure (of impulse? de eerste op PSP iig) had, en de eerste tracks herken ik wel daarvan) ook eerst even easy. Belangrijkste is dat je de banen goed kent. Op het moment dat je die kent en je hebt een beetje "feel" voor het karretje waar je mee vliegt dan gaat het ineens veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Hillie schreef op zondag 28 september 2008 @ 13:54:
[...]

Slecht ben je nog niet, ik speel de meeste races (het is alweer >2 jaar terug sinds ik een PSP met wipeout pure (of impulse? de eerste op PSP iig) had, en de eerste tracks herken ik wel daarvan) ook eerst even easy. Belangrijkste is dat je de banen goed kent. Op het moment dat je die kent en je hebt een beetje "feel" voor het karretje waar je mee vliegt dan gaat het ineens veel beter.
Ja het is vooral het doorhebben van de airbrakes. Als je daarmee perfect de bochten door kan komen kun je een moeilijkheidsgraad omhoog.

Het is voor mij soms nog best even lastig hoe je een bocht moet nemen, soms gaat een scherpe bocht perfect, maar de volgende lap gaat die weer superkut. Kwestie van oefenen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-04 11:25
Ik heb hem ook aangeschaft, heb de CC van m'n pa maar even geleend.
Maar wat een gaaf spel hoor, heerlijke muziek er onder... heb er al een aantal uurtjes in gestoken.

Mijn PSN-ID: E2TK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

jah die airbrakes zijn wel even wennen, kheb ze tot nu toe nog helemaal niet gebruikt. :D hebben jullie die dingen gewoon op 100% staan? kvon ze nogal scherp gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik dacht het eerst ook zonder airbrakes te doen omdat je dan idd nogal scherp gaat sturen. Maar ik heb op een gegeven moment in racebox mode 25 rondjes op 1 baan gedaan om gewoon wat te oefenen. Ik knalde daarbij te vaak tegen de 'muur' aan in bepaalde bochten, dus ben ik toch maar de airbrakes gaan proberen. En op een gegeven moment krijg je ze beter onder controle en gaan die bochten ook goed :) (je moet ze ook niet te lang inhouden anders zit je in de muur aan de andere kant :P)

[ Voor 9% gewijzigd door Xof op 28-09-2008 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Chaoss schreef op zondag 28 september 2008 @ 14:41:
jah die airbrakes zijn wel even wennen, kheb ze tot nu toe nog helemaal niet gebruikt. :D hebben jullie die dingen gewoon op 100% staan? kvon ze nogal scherp gaan.
Hier staan ze gewoon op 100%...

In het begin wel erg wennen, maar vooral op hogere klasse (*** en hoger) heb je ze gewoon 100% nodig om door sommige bochten te komen.

Wel heb ik stuurhulp uitgezet, deze heb ik 2 rondes even geprobeerd, maar vond hem maar vervelend bijsturen.
Iemand die trouwens de sixaxis besturing gebruikt? Je kan hem eventueel op alleen tilt zetten (dus naar voren en achter), maar dat gebruik ik sowieso amper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

kheb em hier ook maar weer op 100% gezet, airbraiks wennen wel snel.... maar mijn prestaties worden er neit echt beter van, heb nu wel event 3 ge-unlocked... maar dies natuurlijk weer moeilijker :P

kheb die bijsturing wel aanstaan... en dat is merkbaar want in de zone event staat hij niet aan en dan knal ik vaker tegen de muren... sixaxis heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat houden de loyalty points eingelijk precies in, kan het nergens terug vinden. Zie ze wel elke keer erbij komen maar kan ze nergens terug vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Kan je geloof ik nieuwe skins voor je vliegmachine mee verdienen, als je lang genoeg met 1 dezelfde speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Jup je kunt er skins mee unlocken, maar je krijgt er ook een trophy voor als je een bepaald aantal points hebt gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Echt een supergame. Ik heb Wipeout niet meer gespeeld sinds de PS1 versie. Dus het was wel weer even inkomen. Alle tracks zijn wat mij betreft nieuw. De game is uitgebreid genoeg om de prijs meer dan genoeg te rechtvaardigen. Misschien niet als je de tracks allemaal al uit vorige delen kent.

Toch heb ik wat vragen:

1. Is er een manier om beter te starten? Dus als het aftellen van 3 naar 0 begint, is het zo dat je als je op het juiste moment gas begint te geven je sneller start? Vaak wel in racegames, maar ik heb het hier nog niet kunnen ontdekken.

2. Zonder pilot assist: Laten jullie vaak gas los bij scherpe bochten of gebruik je alleen maar air brakes?

3. Welk voertuig is jullie favoriet? Is thrust acceleratie? Ik merk er niet zo veel verschil in. Zelf gebruik ik vooral Piranha wegens de hoge snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

1: Ja
2: Vaak gas los
3: Nog geen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

EgoPro schreef op zondag 28 september 2008 @ 23:32:
1: Ja
2: Vaak gas los
3: Nog geen
Bedankt voor de antwoorden, maar op welk moment moet je gas geven om beter te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

3.....2.....1.....gas+go dus precies op het moment van vertrekken gas geven ;) suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Dit spel is zo vet, super mooi en wat zeker goed is, is dat je je eigen muziek op kunt zetten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Tweak15KW schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:29:
Dit spel is zo vet, super mooi en wat zeker goed is, is dat je je eigen muziek op kunt zetten 8)
En het vette aan die muziek is dat het mee-vervormt, als je springt bijvoorbeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Deismyna schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 20:35:
[...]

Ik heb dus precies het zelfde he. Is eigenlijk best wel hinderlijk.

Laat me raden, je hebt toevallig een 320GB Samsung HDD er in gezet? Ik had namelijk al een beetje rond gezocht en iedereen die er problemen mee had, had zijn PS3 HDD vervangen door een 320GB van Samsung. (net als ik dus).

Mag toch hopen dat dit snel gefixed wordt.

Linkje, hier nog meer. En hier ook.
Jep, hier ook 320 Samsung HDD...dat is wel bagger zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Ik had vrijdag geen tijd (Jammer genoeg) en heb tot gisteren geduldig gewacht om 2 races te vliegen/rijden.

Ben dik tevreden met deze aankoop. Deed mij vlug vergeten dat ik hiervoor 20€ heb neergelegd, is echt de 100% zijn centen waard. Vanavond hopelijk iets meer tijd zodat ik het onlinegebeuren kan proberen en enkelen eindelijk eens kan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Ik vind het z'n 165 SEK (pak 'em beet ook 20 euro ;)) dubbel en dwars waard. Ik heb meer geld uitgegeven aan andere spellen waaraan ik best plezier heb beleefd, maar waarvan de levensduur toch wat beperkt was. Dit zal voor mij veel langer meegaan denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 23:22

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 275616 schreef op zondag 28 september 2008 @ 17:49:
Wat houden de loyalty points eingelijk precies in, kan het nergens terug vinden. Zie ze wel elke keer erbij komen maar kan ze nergens terug vinden :S
Dat geeft aan hoe trouw je bent aan een bepaald team. In het scherm waar je je voertuig kiest zie je links onderin (in hele kleine lettertjes) staan hoeveel punten je al hebt. (als je voor 1 team (willekeurig welk team) 100.000 punten haalt krijg je een trophy.
harlekein schreef op zondag 28 september 2008 @ 23:29:
Toch heb ik wat vragen:

1. Is er een manier om beter te starten? Dus als het aftellen van 3 naar 0 begint, is het zo dat je als je op het juiste moment gas begint te geven je sneller start? Vaak wel in racegames, maar ik heb het hier nog niet kunnen ontdekken.

2. Zonder pilot assist: Laten jullie vaak gas los bij scherpe bochten of gebruik je alleen maar air brakes?

3. Welk voertuig is jullie favoriet? Is thrust acceleratie? Ik merk er niet zo veel verschil in. Zelf gebruik ik vooral Piranha wegens de hoge snelheid.
1. Gas geven op GO
2. Amper gas los, misschien 1 of 2 haardspeldbochten waar gas los gaat.
3. Piranha, inderdaad vanwege de snelheid of Assegai voor wat meer handelbaarheid.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Meelobee schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:21:
3. Piranha, inderdaad vanwege de snelheid of Assegai voor wat meer handelbaarheid.
Nah, Icarus is veruit het beste team omdat ze 100% speed hebben en als enige nadeel weinig shield.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 23:22

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Count schreef op maandag 29 september 2008 @ 15:08:
[...]

Nah, Icarus is veruit het beste team omdat ze 100% speed hebben en als enige nadeel weinig shield.
Hij vroeg naar favorieten, niet naar het beste team qua stats. :>

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:02
Sluuz schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:03:
[...]

Jep, hier ook 320 Samsung HDD...dat is wel bagger zeg!
Pff das wel een heel raar probleem eigenlijk. Apart dat alleen specifieke HDD's er last van hebben. Iemand een linkje waar je eventuele bug-reports kan insturen?

Ben nu maar de Wipeout OST aan het downloaden. Zijn 7 albums (7 games), die dan maar even instellen als custom soundtrack. Hopelijk dat de WipeoutHD OST binnenkort ook ergens te downloaden is.

(voor de duidelijkheid, custom soundtrack schijnt dus wel goed en zonder lag te werken :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Splitscreen is ook cool (te vinden onder racebox, single race en dan aantal spelers kiezen)

........Alleen heb je dan ECHT geen 60 fps meer :D

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Gisteren even gaan zitten en het eerste tornooi uitgespeeld (alles goud :) ), ik vond het best al pittig voor de normale moeilijkheidsgraad, ben eens benieuwd of het echt richting de ouderwetse moeilijkheidsgraad gaat.
Ook online een tornooi gespeeld (en gewonnen!!!) , wat ik jammer vind is dat er geen automatische countdown is zolang de host niet start (ik zat eerst in een volle room maar de host wou niet op start drukken).

Voor de rest is het echt genieten, ongekend veel detail en een enorm goede afwerking. Werkelijk alles is zo goed als TOP. Echt waar, hier geef ik zonder verpinken 60€ voor.

Nog een vraagje, als ik de game met mijn account op een vriend zijn ps3 plaats, kunnen we dan samen online gamen of is dit bij deze game nog niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273267

Zelf ook maar even een playlist samengesteld,
Alle muziek van wipeout2097 en wipeout3 en natuurlijk de wipeout pulse nummers ;)

Misschien een x een tweakers tourney organiseren ? ;)
anyway feel free 2 add me!

PSNID: cnmth

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-04 16:54

Tyoi

Beddytear

Het enige probleem die ik heb met het spel is dat je eigenlijk voor helemaal niets vlieg, je hebt niet echt een doel. Okey, een paar skins daargelaten.
In Wipeout Fusion kun je je anti-graf craft supergaaf veranderen door andere onderdelen. Dat miste ik al in pure en pulse, en nu natuurlijk in deze HD remake.

Desalniettemin, een super game, graphics zijn mega mooi op 1080p en ik kan het niet laten om mijn volume op z'n hoogst te zetten elke keer.

P.S. Ag-Systems ftw! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Tyoi op 01-10-2008 09:44 ]

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257962

Super spel. Ik kan maar weinig minpunten ontdekken. Ja, tuurlijk de banen waren in andere delen al te spelen maar "gelukkig" heb ik geen PSP. Wat ik wel jammer vind is dat er geen replays zijn. En ook kloppen de tijden bij Global Records niet. Geen idee wat het is maar er wordt of te weinig ge-updated of er klopt iets niet. Maar goed dat druk de pret totaal niet. Heerlijk spel!

PSNID: Chiem71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@chiem71 dat miste ik ook al die replays

Ik knalde 'offline' een cpu speler mooi van de baan, daar had ik graag een mooie screen van gehad.

Wellicht dat ze die optie in de toekomst nog toevoegen.

Mijn psn is Ro_Bu voor een potje wipeout of nhl ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Tyoi schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 09:40:
Het enige probleem die ik heb met het spel is dat je eigenlijk voor helemaal niets vlieg, je hebt niet echt een doel. Okey, een paar skins daargelaten.
In Wipeout Fusion kun je je anti-graf craft supergaaf veranderen door andere onderdelen. Dat miste ik al in pure en pulse, en nu natuurlijk in deze HD remake.

Desalniettemin, een super game, graphics zijn mega mooi op 1080p en ik kan het niet laten om mijn volume op z'n hoogst te zetten elke keer.

P.S. Ag-Systems ftw! _/-\o_
Ik had ook wel willen zien dat je beter aircrafts kon krijgen of je huidige kon upgraden. Nou ja, de gold medals en online play zijn uitdaging genoeg lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-04 10:58

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Wii4all schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:37:
@chiem71 dat miste ik ook al die replays

Ik knalde 'offline' een cpu speler mooi van de baan, daar had ik graag een mooie screen van gehad.

Wellicht dat ze die optie in de toekomst nog toevoegen.

Mijn psn is Ro_Bu voor een potje wipeout of nhl ;)
Euh Photomode.. dat zit er toch in dacht ik

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
SV3NNER schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 19:26:
[...]

Euh Photomode.. dat zit er toch in dacht ik
Dat is toch geen replay, maar gewoon een shot dat je kan maken.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-04 13:59
Ik heb Wipeout Pulse voor de PSP al een tijdje in mijn bezit, die heb ik een keer gespeeld en vond ik toch niet zo super, dus die ligt nu stof te verzamelen. Desondanks heb ik toch Wipeout HD afgelopen week aangeschaft. Hij kreeg goede reviews en ik ben nou eenmaal een fan van DLC: ik vind het echt super relaxt om mijn PS3 aan te zetten en gewoon een spel op te kunnen starten zonder eerst de speldisc erin te hoeven doen. Van mij mag alles digitaal, en dan een paar tientjes van de prijs af ofzo misschien ;)
Anyway, waar ik naartoe wilde: ik ben dus helemaal hooked :D De PSP versie vond ik niet zo uitnodigend, maar zo op de bank en met een normale controller in mijn handen wilde ik wel even wat tijd investeren... Het was wel even wennen met de airbrakes, maar het begint nu toch wel ergens op te lijken, ik speel op Novice, maar haal wel overal gold.
Zone Mode vind ik helemaal geweldig, alles ziet er nog 1000x strakker uit met al die mooie kleurtjes _/-\o_
Echt een fantastische deal voor 18 euro! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand nog tips om frenzy campaign te halen, ik krijg er 2 niet gehaald namelijk de 2 die rechtsboven te vinden zijn.
Timetrial chenghou project en time trial metropia. Ik gebruik voornamelijk de Harimau ship maar ik heb ook andere geprobeerd en daar kom ik toch ook nog een paar sec te kort :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Anoniem: 275616 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:59:
Iemand nog tips om frenzy campaign te halen, ik krijg er 2 niet gehaald namelijk de 2 die rechtsboven te vinden zijn.
Timetrial chenghou project en time trial metropia. Ik gebruik voornamelijk de Harimau ship maar ik heb ook andere geprobeerd en daar kom ik toch ook nog een paar sec te kort :(
Practice, practice practice...Leer de track uit je hoofd, pak alle boostpads, gebruik je turbo elke lap vlak vóór de grote jump (Chenghou)….en goud is binnen handbereik. Gebruik zelf overigens Team Piranha voor time trials en fast laps. Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257962

Barrel rolls helpen ook.
Pagina: 1 2 3 Laatste