Chi3F schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 08:09:
Rijden jullie altijd met stuurhulp uit?
Ikzelf vind dat bijna niet te doen op de hogere snelheden (en dan vooral op de moeilijke tracks).
Bij Venom en Flash zet ik hem wel uit, want daarbij kan ik de bochten zelf nog wel goed draaien. Bij makkelijke tracks zoals Anulpha Pass en Moa Therma hou ik hem op Rapier ook nog uit.
Maar als ik bijvoorbeeld Sebenco Climb op Phantom met stuurhulp uit ga rijden wordt dat echt een drama, want je remt echt flink af als je de muur raakt...
Speel altijd met stuurhulp uit op phantom
Phantom voelt niet zo heel snel in Wipeout HD, in Wipeout Pulse (PSP) voelt phantom een stuk sneller aan.
Begrijp me niet verkeerd! wo:hd phantom is zeker snel maar wo:pulse voelt sneller

Dat vond ik in het begin toch wel wat jammer aan wo:hd, de tragere belevenis op phantom, maar ben er nu wel aan gewend.
Chi3F schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:58:
De los te spelen voertuigen zijn niet echt significant beter dan de rest, alleen de Icaras is wel de snelste van het stel denk ik. Maar hij gaat niet ineens 15 seconden sneller dan de anderen...
Alle voertuigen zijn gangbaar ja

Het is ook maar net welke je gewend bent of welke je net wat mooier vind,
de 4 los te spelen crafts hebben geen betere stats als de rest, alleen anders verdeeld ofc..

Overzichtje :d (ooit eens gemaakt ;p)
Niet dat de feisar of ag-sys de beste zijn, maar die staan toevalig boven aan met ook meeste totaal punten.
Chi3F schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:11:
je energie daalt idd bij de barrel roll, hoeveel eraf gaat hangt af van welk team je gebruikt. Ik gebruik vaak de Mirage, die heeft 80% voor shield, en bij elke barrel roll gaat er 15 energy af. Bij de Icaras zal dat meer zijn want die heeft een pruts shield. Daarom neem ik in races ook graag een iets trager team met meer shield, kan ik meer barrel rolls doen...

Bij
alle teams kost een barrelroll 15 energy points, Shield stats zijn dus alleen maar van belang bij botsen en wapens.
Bij Wipeout Pure (PSP) was dit wel zo, dan kon je dus met een Triakis meer barrelrolls uitvoeren als met bijvoorbeeld een Icaras, maar dit is later in de opvolger van wo:pure aangepast (wo:pulse), en natuurlijk ook in wo:hd.
Meelobee schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:43:
Heeft iemand tips hoe ik de Vineta K Timetrail in Meltdown kan halen?
Ik heb het al wel 50x geprobeerd maar kom telkens net iets te kort. Mijn snelste tijd is: 1.44.44 en ik moet 1.44.00 halen voor de gold medal. (Als ik die heb heb ik alles gold.)
Na je post gelezen te hebben even een paar x TT vineta K phantom geprobeerd.
Had dit ook maar 1 x gedaan voor de gouden plak in meltdown toendertijd, dus me tijd nu wel verbeterd
Heb het gefilmd met me telefoon, dus maybe heb je er wat aan

moet alleen ff uploaden ergens.
------
http://www.youtube.com/watch?v=0lbJDxfkFF8
Vineta K TT phantom 1:39.93
er is nog ruimte voor verbetering, mis een aantal barrelrolls, soms veel airtime en paar crashes = speed loss!

Zal komende week proberen me tijd te verbeteren.
Groet cnmth!
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 19-11-2008 22:21
]