[Vita/PS3/PS4] Wipeout

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Erg vette game, heb in tijden niet meer zo'n plezier gehad aan een racespelletje. Ik heb al enkele mensen toegevoegd maar men mag mij ook toevoegen, PSNID RickJansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Sinds een paar dagen nu ook de troste bezitter van WipeOUt HD.
Ik had de originele PSX-versie al uit de Store geplukt, maar dat zag er qua graphics toch echt niet uit. Dan is de HD versie toch een stuk leuker.

Enige jammere tot op heden vind ik toch wel het ontbreken van het snelheidsgevoel:
Op de teller staat veelal 450+ km/u, maar als er 120 km/u had gestaan had ik het ook geloofd.
Vooral in tunnels heb je echt alle tijd om de borden langs de kant te lezen en dat geeft mij niet het gevoel alsof ik met 450 km/u voorbij schiet...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 10:51
FeaR1986 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:50:
Sinds een paar dagen nu ook de troste bezitter van WipeOUt HD.
Ik had de originele PSX-versie al uit de Store geplukt, maar dat zag er qua graphics toch echt niet uit. Dan is de HD versie toch een stuk leuker.

Enige jammere tot op heden vind ik toch wel het ontbreken van het snelheidsgevoel:
Op de teller staat veelal 450+ km/u, maar als er 120 km/u had gestaan had ik het ook geloofd.
Vooral in tunnels heb je echt alle tijd om de borden langs de kant te lezen en dat geeft mij niet het gevoel alsof ik met 450 km/u voorbij schiet...
Wacht maar tot je in het raceseizoen event "Meltdown" zit :)
Phantom class :+

Venom is idd niet echt rap, je kent zo in iedergeval wel de banen...

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273267

Ook availble voor die bling bling brigade trophy :) heb de skin al! so add me 2 the list.
En hoe gaat het met de vorderingen voor alle gold medals? :)

grt cnmth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Ik ben ook verslaafd aan Wipeout... :D

Inmiddels in alle cells medals gehaald, nu nog alles goud. Wordt nog een lastige onderneming denk ik, sommige time trials zijn echt heel scherp.

Ook een beetje bezig met die trophies, gisteren eindelijk de airbreaker gehaald. Hoe ik zone zeus moet halen weet ik niet, meestal kan ik perfecte zones rijden t/m zone Zen, daarna wordt het lastig. In SuperZen rag ik meestal het grootste deel van m'n shield weg, waarna ik nog enkele zones in Subsonic volhoud maar daarna toch echt faal. Ben wel benieuwd hoe ver hier iedereen komt in Zone?

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-04 13:44
Chi3F schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:45:

Inmiddels in alle cells medals gehaald, nu nog alles goud. Wordt nog een lastige onderneming denk ik, sommige time trials zijn echt heel scherp.

Ook een beetje bezig met die trophies, gisteren eindelijk de airbreaker gehaald. Hoe ik zone zeus moet halen weet ik niet, meestal kan ik perfecte zones rijden t/m zone Zen, daarna wordt het lastig. In SuperZen rag ik meestal het grootste deel van m'n shield weg, waarna ik nog enkele zones in Subsonic volhoud maar daarna toch echt faal. Ben wel benieuwd hoe ver hier iedereen komt in Zone?
Ik dacht dat ik meestal rond zone 36 uitkom maar is sterk afhankelijk van de track.
Anoniem: 273267 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:12:
Ook availble voor die bling bling brigade trophy :) heb de skin al! so add me 2 the list.
En hoe gaat het met de vorderingen voor alle gold medals? :)

grt cnmth
Heb de skin ook sinds een kleine 14 dagen, vind het toch maar een raar zicht en niet zo mooi eigenlijk

[ Voor 50% gewijzigd door Ekfad op 07-11-2008 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Chi3F schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:45:

pfoe, ik krijg het nog niet eens voor elkaar zone 50 te halen, laat staan alleen met airbrakes ;)

Op welk circuit vlieg je dan? (anulpha pass gok ik? daar zie ik in de online rankings de hoogste levels ;) )
Op hoge snelheid komt het sturen zo precies, ook de 20 perfect laps in een zone event moet ik nog halen... (steeds knal ik rond lap 16/17 ergens tegenaan door een heel klein stuurfoutje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
RonnieB82 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:29:
[...]

pfoe, ik krijg het nog niet eens voor elkaar zone 50 te halen, laat staan alleen met airbrakes ;)

Op welk circuit vlieg je dan? (anulpha pass gok ik? daar zie ik in de online rankings de hoogste levels ;) )
Op hoge snelheid komt het sturen zo precies, ook de 20 perfect laps in een zone event moet ik nog halen... (steeds knal ik rond lap 16/17 ergens tegenaan door een heel klein stuurfoutje)
Oefenen oefenen oefenen. Duurde bij mij ook ff voor die 20 perfect zones. Je hart begint te kloppen tegen de 18 perfect zones en dan moet je er ff bij blijven :)
Ik kom met airbrakes tot zone 45, nog een klein stukkie, zone zeus is echt phewww imo bijna niet te doen.

Maar ja wellicht handig om binnenkort een keer voor de BlingBrigade te gaan ?

Lijstje maken.
1. HoefMeistert
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Heb nog wel wat mensen in mn friendslist die ik zou kunnen vragen, maar laten we kijken of we met tweakers tot de 8 kunnen komen, dan prikken we wel een datum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Ik wil ook wel joinen in de bling brigade! Kan pas na het weekend.

Over die zones: ik kwam eerst ook niet verder dan rond de 37. Maar ineens kreeg ik het in de vingers en haalde ik 52. Daarna gelijk gekeken hoever ik kom met alleen airbrakes, en de 1e poging haalde ik de 50 al... :) Vond het op laagste niveaus nog het lastigst, na phantom gebruik ik sowieso altijd alleen maar airbrakes.

Die 20 perfect zones waren wat lastiger, heeft me 10 pogingen gekost denk ik.

En nu kom ik dus al 6 pogingen telkens tot de 52 of 53, zou niet weten hoe ik Mach 1 moeten halen, laat staan Zeus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Chi3F schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:59:
Ik wil ook wel joinen in de bling brigade! Kan pas na het weekend.

Over die zones: ik kwam eerst ook niet verder dan rond de 37. Maar ineens kreeg ik het in de vingers en haalde ik 52. Daarna gelijk gekeken hoever ik kom met alleen airbrakes, en de 1e poging haalde ik de 50 al... :) Vond het op laagste niveaus nog het lastigst, na phantom gebruik ik sowieso altijd alleen maar airbrakes.

Die 20 perfect zones waren wat lastiger, heeft me 10 pogingen gekost denk ik.

En nu kom ik dus al 6 pogingen telkens tot de 52 of 53, zou niet weten hoe ik Mach 1 moeten halen, laat staan Zeus :D
hoe haal je die bling bigrade skin? ik heb hem nog niet namelijk... :( (moet alleen nog een paar tracks op meltdown halen, maar heb een beetje tijdgebrek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
RonnieB82 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:12:
[...]

hoe haal je die bling bigrade skin? ik heb hem nog niet namelijk... :( (moet alleen nog een paar tracks op meltdown halen, maar heb een beetje tijdgebrek)
Een medal voor elke cell in raceseizoen.
Ik zou zelf zeggen a.s. donderdag avond :) Is er zowiezo nog wat tijd om medals te halen en mensen binnen te hengelen :).

1. HoefMeistert
2. Arienix
3.
4.
5.
6.
7.
8.

[ Voor 3% gewijzigd door HoefMeistert op 07-11-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Dat moet voor mij wel te doen zijn, ik zal morgen komende dagen wel even de laatste medailles gaan halen, en dan wil ik donderdag ook wel meedoen!

Mijn PSNID: DwergieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okay, ik zal er zijn.

Donderdag avond, blinb bling brigade :)
Dus zet me er maar bij : ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
De lijst tot nu toe is dan :

1. HoefMeistert
2. Arienix
3. DwergieNL
4. cnmth
5. krapass
6. Stalemate
7. EuphoricaL
8. yabbadabbado

Already have the trophy but willing to help out when needed :
1. Ryoshi

When online:
1. XverderNix

Zal voor donderdag ff iedereen toevoegen :)

[ Voor 33% gewijzigd door HoefMeistert op 13-11-2008 09:47 ]

• HoefMeistert
De tot op dit moment final list :

1. HoefMeistert
2. Arienix
3. DwergieNL
4. cnmth
5. krapass
6. Stalemate
7. EuphoricaL
8.yabbadabbado

9. Dunno

Already have the trophy but willing to help out when needed :
1. Ryoshi

When online:
1. XverderNix

Ziet er dus naar uit dat er genoeg mensen zijn!
Zal voor 20:00 iedereen toevoegen en de room starten zodat iedereen er om 20:00 in kan en het snel gedaan is, wellicht start ik nog een 2de race voor de 9de persoon... keep U posted!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Cool!

Ga ik ondertussen nog wat extra gouden medailles trachten te halen.

Heb nu t/m Dropzone alles op goud, behalve de time trial Sol2 in Speedfreak die me echt irriteert. Zelfs zilver lukt me niet... Die bochten zijn gewoon kut op Rapier, en er zijn geen lekkere plekken om je speed boost te doen.... :(

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik (DwergieNL) kan er helaas niet bijzijn vanavond, ik heb op m'n werk een vergadering van 19:00 tot 20:00 (met uitloop naar 21:00) :( :( :(

• HoefMeistert
RonnieB82 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:15:
Ik (DwergieNL) kan er helaas niet bijzijn vanavond, ik heb op m'n werk een vergadering van 19:00 tot 20:00 (met uitloop naar 21:00) :( :( :(
Balen, heb in iedergeval wat reserve :) tenminste hoop dat iedereen komt...

Yay heb me trophy.

Thx voor organiseren hoefmeistert !
Misschien een x een tourney doen onder de tweakers? :)

grt cnmth!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-05 11:19
Even wat hulp nodig om Wipeout onder de knie te krijgen. Normaal gesproken pak ik race spellen vrij snel op. Motorstorm 2 heeft dan wel een ietwat elastische manier van racen, maar ik pak daar vrij snel de 1e plek. Bij wipeout ben ik nu al aardig wat rondes verder op het eerste veld, maar zelfs met het snelste ship, lijken anderen sneller te gaan. In fact, ik heb zelfs het idee dat de auto pilot harder gaat dan ik voor elkaar kan krijgen?

Mis ik turbo boosts ofzo? (weet dat je een turbo kan pakken als je geluk hebt en over een rood X vliegt) maar volgens mij moet ik op novice en eerste circuit al alle blauwe ^ boosts pakken wil ik uberhaupt winnen. Hoger dan plek 5 ben ik in ieder geval nog niet gekomen.

3kwp pvoutput

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

morpheus schreef op donderdag 13 november 2008 @ 23:00:
Even wat hulp nodig om Wipeout onder de knie te krijgen. Normaal gesproken pak ik race spellen vrij snel op. Motorstorm 2 heeft dan wel een ietwat elastische manier van racen, maar ik pak daar vrij snel de 1e plek. Bij wipeout ben ik nu al aardig wat rondes verder op het eerste veld, maar zelfs met het snelste ship, lijken anderen sneller te gaan. In fact, ik heb zelfs het idee dat de auto pilot harder gaat dan ik voor elkaar kan krijgen?

Mis ik turbo boosts ofzo? (weet dat je een turbo kan pakken als je geluk hebt en over een rood X vliegt) maar volgens mij moet ik op novice en eerste circuit al alle blauwe ^ boosts pakken wil ik uberhaupt winnen. Hoger dan plek 5 ben ik in ieder geval nog niet gekomen.
tracks beter in je hoofd stampen, proberen zoveel mogelijk boosts te pakken, en vooral niet tegen muren aanvliegen ;)

ik weet niet of je stuurhulp aan hebt staan, maar dat is niet aan te raden, op smalle stukken blijf je dan vaak heen en weer bouncen tussen de muren, en ik vind dat je zonder stuurhulp strakker door de bochten kan.

Ook zegt de snelheid bij de vliegtuigjes niet alles, ze missen wat andere stats, zelf vlieg ik eigenlijk alleen maar met harimau. Die blinkt niet uit qua stats, maar ik vind hem wel heerlijk vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Anoniem: 273267 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 20:34:
Yay heb me trophy.

grt cnmth!
Is goed man!
Was wel vaag dat je niet kon connecten naar mn eerste room (heb ik wel vaker gehad) maar ja.. Mensen bleven gelukkig even voor je zodat jij hem ook kon halen :)

Zoals eerder aangegeven, LEER DE TRACKS!
vlieg over zoveel mogelijk boost pads (blauwe pijlen), verder oefen, oefen, oefen!
En controleer je moeilijkheids graad (AI, kun je volgens mij (in raceseizoen) met vierkantje tussen toggelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Rijden jullie altijd met stuurhulp uit?

Ikzelf vind dat bijna niet te doen op de hogere snelheden (en dan vooral op de moeilijke tracks).
Bij Venom en Flash zet ik hem wel uit, want daarbij kan ik de bochten zelf nog wel goed draaien. Bij makkelijke tracks zoals Anulpha Pass en Moa Therma hou ik hem op Rapier ook nog uit.

Maar als ik bijvoorbeeld Sebenco Climb op Phantom met stuurhulp uit ga rijden wordt dat echt een drama, want je remt echt flink af als je de muur raakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Chi3F schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 08:09:

Ikzelf vind dat bijna niet te doen op de hogere snelheden (en dan vooral op de moeilijke tracks).
Bij Venom en Flash zet ik hem wel uit, want daarbij kan ik de bochten zelf nog wel goed draaien. Bij makkelijke tracks zoals Anulpha Pass en Moa Therma hou ik hem op Rapier ook nog uit.

Maar als ik bijvoorbeeld Sebenco Climb op Phantom met stuurhulp uit ga rijden wordt dat echt een drama, want je remt echt flink af als je de muur raakt...
Phantom is gewoon drama :) haha, zelf zet ik em uit.
Maar Sebenco Climb vindt ik echt een K baan, ook Sol2 is op Phantom niet fijn. Zelf vindt ik Flash/Rapier de lekkerste klassen.
Ik merk wel dat Stuurhulp je heel wat snelheid kost imo meer dan muur beuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Altijd uit ja, ik heb hem slechts 1x aangezet, omdat je er een trophy mee kan halen.

Op sommige banen kun je bij sommige bochten precies op volle snelheid door de bocht, echt op cm's van de binnenkant van de bocht, en bij het uitgaan kom je dan net een paar cm langs de buitenkant vliegen, zonder een rand te raken dus.
Als je dan stuurhulp hebt aanstaan, dan word je bij de binnenbocht al iets naar buiten geduwd, waardoor je bij het uitgaan van de bocht te ver naar buiten vliegt, en dus daar ook weer teruggeduwd word. (en ja, dat kost tijd :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:13

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Turbo's zijn de blauwe pijlen, de rode kruizen zijn wapens. LEt bij het starten van een race op dat je niet per ongeluk de tegenstanders op 'elite' zet, dan zijn ze inderdaad lastig bij te houden. Ook kun je beter in plaats van het snelste schip een schip nemen dat meer Thrust heeft. Mocht je dan een muur raken, dan ben je daarnaa in ieder geval weer gauw op snelheid. En inderdaad de autopilot uit laten, die doet meer kwaad dan goed. En de beste tip, zoals de meeste mensen aangeven: Oeffenen tot je erbij neervalt.

Zelf moet ik alleen nog de Vineta K Timetrail in Meltdown halen, maar ik haat die track, en het is altijd hetzelfde, 4 foutloze rondes en dan verpest ik het in de laatste ronde....aarg! (dat zijn echt de controller in je scherm gooi momenten...)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:57

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Erg jammer dat ik niet bij die Trophy avond kon zijn gisteren, had me ook niet aangemeld omdat ik niet kon.
Ben iig geinteresseerd als het als het nog een keer georganiseerd gaat worden (of mss doe ik dat zelf als ik daar tijd voor heb...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Meelobee schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:38:
[...]

Zelf moet ik alleen nog de Vineta K Timetrail in Meltdown halen, maar ik haat die track, en het is altijd hetzelfde, 4 foutloze rondes en dan verpest ik het in de laatste ronde....aarg! (dat zijn echt de controller in je scherm gooi momenten...)
:D er zitten best pittige uitdagingen in inderdaad!

Iemand trouwens al de 'Beat Zico' trophy gehaald?? Die is echt zo verrot moeilijk... op youtube zijn al wel filmpjes te vinden hoe ie moet, je hebt een hoop barrel rolls nodig om je snelheid te halen, ik krijg alleen die barrel rolls nooit op tijd voor elkaar, en 9 van de 10 keer ben ik na een barrel roll ook de controle behoorlijk kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
RonnieB82 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:45:
[...]

:D er zitten best pittige uitdagingen in inderdaad!

Iemand trouwens al de 'Beat Zico' trophy gehaald?? Die is echt zo verrot moeilijk... op youtube zijn al wel filmpjes te vinden hoe ie moet, je hebt een hoop barrel rolls nodig om je snelheid te halen, ik krijg alleen die barrel rolls nooit op tijd voor elkaar, en 9 van de 10 keer ben ik na een barrel roll ook de controle behoorlijk kwijt.
Ja is goed pittig maar ja je kunt wel direct die lapped out halen (99 laps in speed-trail)
Ik krijg alleen die 3de barrelroll (de brug op) niet altijd voor elkaar (meer niet dan wel) de overige barrel-rolls zijn geen probleem. Binnenkort maar eens 99 laps doen, mag hopen dat ik tegen het eind de 3de barrelroll onder de knie heb :)

Enne als we het dan toch over moeilijke trophies hebben... Zone Zeus anyone ;-)

[ Voor 4% gewijzigd door HoefMeistert op 14-11-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

HoefMeistert schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:25:
[...]

Ja is goed pittig maar ja je kunt wel direct die lapped out halen (99 laps in speed-trail)
Ik krijg alleen die 3de barrelroll (de brug op) niet altijd voor elkaar (meer niet dan wel) de overige barrel-rolls zijn geen probleem. Binnenkort maar eens 99 laps doen, mag hopen dat ik tegen het eind de 3de barrelroll onder de knie heb :)

Enne als we het dan toch over moeilijke trophies hebben... Zone Zeus anyone ;-)
99 Laps -> Anulpha Pass -> Pilot Assist aan -> iets op gas knop zetten -> Gaan slapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

majoh schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:53:
[...]
99 Laps -> Anulpha Pass -> Pilot Assist aan -> iets op gas knop zetten -> Gaan slapen ;)
Voor Zone Zeus gaat dat niet werken..

Die barrel roll de brug op in Anulpha is me nog niet gelukt, heb al wel de filmpjes bekeken hoe het moet, maar iedere keer kom ik hoogte te kort en land ik op mn zijkant...

[ Voor 5% gewijzigd door Meelobee op 15-11-2008 20:30 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

majoh schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:53:
[...]
Ik heb hem op een andere baan gedaan, die was iets korter, dus was ik sneller klaar ;) (en nu kan ik dat level foutloos, ik geloof ik dat ik in de top100 snelste tijden sta ;))

owja, en vergeet niet om hem op phantom te doen, dan doe je nog geen 30 seconde over een rondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Anoniem: 273267 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 20:34:
Yay heb me trophy.

grt cnmth!
Damn, even niet opgelet en miw ik die trophy! Nog mensen voorstander om dit weekend even een klein tornooi te organiseren zodat ik die trophy ook kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ekfad schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 15:52:
[...]

Damn, even niet opgelet en miw ik die trophy! Nog mensen voorstander om dit weekend even een klein tornooi te organiseren zodat ik die trophy ook kan halen?
Sgoe, ergens zondag middag ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Meelobee schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:38:
[...]

Turbo's zijn de blauwe pijlen, de rode kruizen zijn wapens. LEt bij het starten van een race op dat je niet per ongeluk de tegenstanders op 'elite' zet, dan zijn ze inderdaad lastig bij te houden. Ook kun je beter in plaats van het snelste schip een schip nemen dat meer Thrust heeft. Mocht je dan een muur raken, dan ben je daarnaa in ieder geval weer gauw op snelheid. En inderdaad de autopilot uit laten, die doet meer kwaad dan goed. En de beste tip, zoals de meeste mensen aangeven: Oeffenen tot je erbij neervalt.

Deze en andere tips, alvast bedankt.

Had zelf al inderdaad gemerkt dat als ik de assist uit zet, ik harder ga. Verder heb ik geen idee hoe ik "per ongeluk" mijn tegenstanders op elite zet. Ik heb alleen nog losse races gedaan en pak daarbij de allereerste race die erbij zat, op novice. Hoe ik daarbij mijn tegenstanders op elite zet terwijl de race op novice staat zou ik niet weten.

Mocht ik daadwerkelijk op novice spelen en niets fouts geselecteerd hebben, dan verbaast het me wel dat dit racespel op dit niveau al zo lastig blijkt. Zoals ik al eerder aangaf, heb ik met nagenoeg alle racegames die ik voor het eerst probeer al snel het beginnersniveau door. Vandaar wat frustratie nadat het na enige tijd nog niet lukt. Zal dit weekend wel weer eens kijken :P

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
majoh schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 15:58:
[...]
Sgoe, ergens zondag middag ofzo?
Zondag moet ik mij wel even kunnen vrijmaken ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

morpheus schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:46:
[...]

Hoe ik daarbij mijn tegenstanders op elite zet terwijl de race op novice staat zou ik niet weten.
In het scherm waar je de races kan selecteren kan je met vierkantje het niveau van de tegenstanders aanpassen. (Novice, Skilled of Elite.) Maar zo te horen doe je dat niet, dus niets aan de hand. :) Je kan eventueel wel alle races op elite proberen te halen voor de trophy.

[ Voor 0% gewijzigd door Meelobee op 15-11-2008 20:19 . Reden: Spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-05 09:44

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

is hier nu demo van ? wand kan het niet vinden of ik kijk er over heen O+

[ Voor 55% gewijzigd door Motaro op 16-11-2008 09:56 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Meelobee schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 20:19:
[...]

In het scherm waar je de races kan selecteren kan je met vierkantje het niveau van de tegenstanders aanpassen. (Novice, Skilled of Elite.) Maar zo te horen doe je dat niet, dus niets aan de hand. :) Je kan eventueel wel alle races op elite proberen te halen voor de trophy.
Nou, vanacht voor het eerst met een single race, het makkelijkste level op het makkelijkste niveau afgerond in 1.48,5 en daarmee gewonnen. Daarna de AI op expert gezet waarbij de snelste tijd van de AI op 1.45 kwam. Vind het verschil tussen AI novice en AI expert met 4 seconden verschil redelijk weinig. Maar dat zal aan het type spel liggen.

Zag overigens dat de snelste online tijd op 1:30 stond. Dat is dan met een losgespeeld toestel op hoger level? Want met beginvoertuigen is dat onmogelijk.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Motaro schreef op zondag 16 november 2008 @ 04:49:
is hier nu demo van ? wand kan het niet vinden of ik kijk er over heen O+
Nee er is geen demo. Ik zou zeggen kijk op Youtube naar wat gameplay filmpjes en bepaal aan de hand daarvan of het je wat lijkt. En voor 18 Euro kan je je haast geen buil vallen.
morpheus schreef op zondag 16 november 2008 @ 11:42:
[...]

Nou, vanacht voor het eerst met een single race, het makkelijkste level op het makkelijkste niveau afgerond in 1.48,5 en daarmee gewonnen. Daarna de AI op expert gezet waarbij de snelste tijd van de AI op 1.45 kwam. Vind het verschil tussen AI novice en AI expert met 4 seconden verschil redelijk weinig. Maar dat zal aan het type spel liggen.

Zag overigens dat de snelste online tijd op 1:30 stond. Dat is dan met een losgespeeld toestel op hoger level? Want met beginvoertuigen is dat onmogelijk.
Het lijkt onmogelijk, als je de banen goed kent en precies weet waar de de boost moet gebruiken zijn dat soort tijden niet ondenkbaar. Practice till it bleeds :)

[ Voor 19% gewijzigd door Meelobee op 17-11-2008 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

De los te spelen voertuigen zijn niet echt significant beter dan de rest, alleen de Icaras is wel de snelste van het stel denk ik. Maar hij gaat niet ineens 15 seconden sneller dan de anderen...

Die 1:30 is dan gereden in een time trial en niet in een race lijkt me. In een time trial kan je de perfecte lijn volgen, overal waar het enigszins mogelijk doen een barrel roll doen en heb je elke ronde een boost. Dus als je dan een perfecte trial neerzet is die 1:30 wel mogelijk ja. Mij lukt het iig niet... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Chi3F schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:58:
Die 1:30 is dan gereden in een time trial en niet in een race lijkt me. In een time trial kan je de perfecte lijn volgen, overal waar het enigszins mogelijk doen een barrel roll doen en heb je elke ronde een boost. Dus als je dan een perfecte trial neerzet is die 1:30 wel mogelijk ja. Mij lukt het iig niet... :P
Ah, hier hoor ik al details hoe je sneller zou moeten gaan.
1: barrel roll, hiermee ga je dus sneller. Ongebruikt door mij in ieder geval :P Volgens mij zit er 1 plek op het circuit waar het zou kunnen dan.
2: Iedere ronde een boost. Is dat iets voor een timetrial? Ik heb het in campaign mode op 1 ander level gezien, maar met een normale race heb je toch geen boost waarvan je zelf de timing kan bepalen?

In ieder geval de barrel roll eens toepassen :)

Ohja, hieraan gerelateerd. Je hebt een energy bar, hier zou de barrel roll ook energie vanaf pakken, maar wat zegt die energy bar precies of heeft dat nog met een boost te maken die ik niet ken?

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

morpheus schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:22:
[...]

Ah, hier hoor ik al details hoe je sneller zou moeten gaan.
1: barrel roll, hiermee ga je dus sneller. Ongebruikt door mij in ieder geval :P Volgens mij zit er 1 plek op het circuit waar het zou kunnen dan.
2: Iedere ronde een boost. Is dat iets voor een timetrial? Ik heb het in campaign mode op 1 ander level gezien, maar met een normale race heb je toch geen boost waarvan je zelf de timing kan bepalen?

In ieder geval de barrel roll eens toepassen :)

Ohja, hieraan gerelateerd. Je hebt een energy bar, hier zou de barrel roll ook energie vanaf pakken, maar wat zegt die energy bar precies of heeft dat nog met een boost te maken die ik niet ken?
Iedere keer als je een barrel-roll doet, geraakt wordt door wapens of een van de muren raakt kost dat een deel van je energie. (Ik meen 20 punten voor de barrel-roll en afhankelijk van het type wapen en hoe hard je de muur raakt voor de andere 2.) Is je energie op dan is het boem en einde race.

In normale races kan je wapens absorberen (met rondje) om je energie weer aan te vullen. (edit: De hoeveelheid energie die je krijgt hangt af van welk wapen je absorbeerd.)
In Timetrail loopt de energiemeter vanzelf weer langzaam vol.
In Zone Mode wordt je energie aangevuld bij elke clear zone (zone halen zonder te botsen, elke zone is 10 seconden.)

[ Voor 3% gewijzigd door Meelobee op 17-11-2008 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

In Time Trials krijg je altijd elke keert als je finish passeert een boost, die je vervolgens op de best mogelijke plek moet gebruiken voor een toptijd. Bij sommige circuits (zoals Sol of Moa Therma) ben ik er nog niet helemaal uit wat de beste plek is voor de boost...

In aanvulling op de post boven me; je energie daalt idd bij de barrel roll, hoeveel eraf gaat hangt af van welk team je gebruikt. Ik gebruik vaak de Mirage, die heeft 80% voor shield, en bij elke barrel roll gaat er 15 energy af. Bij de Icaras zal dat meer zijn want die heeft een pruts shield. Daarom neem ik in races ook graag een iets trager team met meer shield, kan ik meer barrel rolls doen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Dank voor de hulp. In een timetrial zonder gebruik van de lapboosts die je krijgt (om een wedstrijd scenario na te bootsen) nu de tijd verbeterd tot 1.44. Ruim 4 seconden sneller. Hoe iemand aan 1.30 komt over 3 laps is me nog onduidelijk, mijn snelste laptime ligt op 33sec en toen ging ik redelijk perfect naar mijn mening.

Ben nog niet helemaal onder de indruk van het spel, maar dat komt omdat het grove racen in motorstorm pacific rift me erg bevalt denk ik. Wipeout is dan een F1 simulator daarbij vergeleken, erg clean en een foutje wordt harder afgestraft. In ieder geval nu een goede basis om de rest van de levels te verkennen.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Gisteren eindelijk m'n laatste gouden medaille gehaald!

Na 2 uur frustratie de time trial op sol2 in Speedfreak (de meest rechtse cell) eindelijk kunnen halen... Was lastiger dan alle phantom races bij elkaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Heeft iemand tips hoe ik de Vineta K Timetrail in Meltdown kan halen?
Ik heb het al wel 50x geprobeerd maar kom telkens net iets te kort. Mijn snelste tijd is: 1.44.44 en ik moet 1.44.00 halen voor de gold medal. (Als ik die heb heb ik alles gold.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speel altijd met stuurhulp uit op phantom >:)
Phantom voelt niet zo heel snel in Wipeout HD, in Wipeout Pulse (PSP) voelt phantom een stuk sneller aan.
Begrijp me niet verkeerd! wo:hd phantom is zeker snel maar wo:pulse voelt sneller :p
Dat vond ik in het begin toch wel wat jammer aan wo:hd, de tragere belevenis op phantom, maar ben er nu wel aan gewend.
Chi3F schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:58:
De los te spelen voertuigen zijn niet echt significant beter dan de rest, alleen de Icaras is wel de snelste van het stel denk ik. Maar hij gaat niet ineens 15 seconden sneller dan de anderen...
Alle voertuigen zijn gangbaar ja :)
Het is ook maar net welke je gewend bent of welke je net wat mooier vind,
de 4 los te spelen crafts hebben geen betere stats als de rest, alleen anders verdeeld ofc.. :>
Overzichtje :d (ooit eens gemaakt ;p)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/keyl/xdFgei/wipeout-teams.JPG

Niet dat de feisar of ag-sys de beste zijn, maar die staan toevalig boven aan met ook meeste totaal punten.
Chi3F schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:11:
je energie daalt idd bij de barrel roll, hoeveel eraf gaat hangt af van welk team je gebruikt. Ik gebruik vaak de Mirage, die heeft 80% voor shield, en bij elke barrel roll gaat er 15 energy af. Bij de Icaras zal dat meer zijn want die heeft een pruts shield. Daarom neem ik in races ook graag een iets trager team met meer shield, kan ik meer barrel rolls doen... :P
Bij alle teams kost een barrelroll 15 energy points, Shield stats zijn dus alleen maar van belang bij botsen en wapens.
Bij Wipeout Pure (PSP) was dit wel zo, dan kon je dus met een Triakis meer barrelrolls uitvoeren als met bijvoorbeeld een Icaras, maar dit is later in de opvolger van wo:pure aangepast (wo:pulse), en natuurlijk ook in wo:hd.
Meelobee schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:43:
Heeft iemand tips hoe ik de Vineta K Timetrail in Meltdown kan halen?
Ik heb het al wel 50x geprobeerd maar kom telkens net iets te kort. Mijn snelste tijd is: 1.44.44 en ik moet 1.44.00 halen voor de gold medal. (Als ik die heb heb ik alles gold.)
Na je post gelezen te hebben even een paar x TT vineta K phantom geprobeerd.
Had dit ook maar 1 x gedaan voor de gouden plak in meltdown toendertijd, dus me tijd nu wel verbeterd :)

Heb het gefilmd met me telefoon, dus maybe heb je er wat aan :)
moet alleen ff uploaden ergens.

------
http://www.youtube.com/watch?v=0lbJDxfkFF8
Vineta K TT phantom 1:39.93

er is nog ruimte voor verbetering, mis een aantal barrelrolls, soms veel airtime en paar crashes = speed loss! :)
Zal komende week proberen me tijd te verbeteren.

Groet cnmth!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 273267 op 19-11-2008 22:21 ]

• Ekfad
Wordt er nog eens een competitie georganiseerd om die bling bling trophy te halen want blijkbaar moet je met 8 deelnemers de competitie uitrijden om hem te halen (baal een beetje dat ik het vergeten was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Ekfad schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:12:
Wordt er nog eens een competitie georganiseerd om die bling bling trophy te halen want blijkbaar moet je met 8 deelnemers de competitie uitrijden om hem te halen (baal een beetje dat ik het vergeten was)
Organiseer er zelf 1 zou ik zeggen ;)

Ik heb zelf de trophy al, maar als ik tijd heb kan ik wel even meedoen om zo nodig de 8 vol te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Die update die er nu is 1.20 zorgt ervoor dat je je trophies veel makkelijker kan halen. Ik startte toevallig na het lbp geweld wipeout weer eens op en zag dat er een update was. Bij viper had ik nog een aantal zilveren medailles, na gisteren zijn die allemaal goud geworden.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Wii4all schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 09:45:
Die update die er nu is 1.20 zorgt ervoor dat je je trophies veel makkelijker kan halen. Ik startte toevallig na het lbp geweld wipeout weer eens op en zag dat er een update was. Bij viper had ik nog een aantal zilveren medailles, na gisteren zijn die allemaal goud geworden.
Ook op het moeilijkste niveau dan? Ik dacht dat ze alleen 2 extra (makkelijkere) niveau's hadden toegevoegd, en dat de benodigde tijden op het moeilijkste niveau hetzelfde waren als de 'oude' tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik zit volgens mij op novice ;)

Ik kwam er gisteren snel achter...

Ik had op een van de eerste levels silver...
Mijn ghost was gefinisht....en ik een halve seconde later, toch had ik nu wel goud.

[ Voor 73% gewijzigd door Wii4all op 02-12-2008 10:23 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-05 22:23
Gister na veel twijfelen ook maar aangeschaft na het tegenvallen van CoD:W@W.
Heb nu spijt dat ik het niet eerder heb gedaan.. Wát een verschrikkelijk mooie game zeg! 1080p 60fps ziet er GEWELDIG uit op mn tv!
:9~

Vanavond weer verder!

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-04 00:37
(even schaamteloos gekopieerd)

Wie heeft er intresse in de "Bling Brigade" trophy?

Ik wil a.s. vrijdag 20:00 een game hosten (als er genoeg aanmeldingen zijn) voor alleen friends zodat we deze trophy kunnen halen.

Indien gewenst zal ik het aantal races op 12 zetten zodat mensen ook de "Endurance" trophy kunnen halen.

Geef aan als je mee wilt doen, en voeg mij gelijk even toe aan je friendslist (PSN:afatsuoM).

LET OP je dient wel een CAMPAIGN skin te bezitten voor je voertuig en deze geselecteerd te hebben. De campaign skins krijg je wanneer je voor alle races een medal gehaald hebt. Het maakt niet uit welke medal en op welke moeilijkheidsgraad.

1. afatsuoM
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

[ Voor 14% gewijzigd door -Mous- op 10-12-2008 15:12 . Reden: foutjes verbeterd ]

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
-Mous- schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:40:
(even schaamteloos gekopieerd)

Wie heeft er intresse in de "Bling Brigade" trophy?

Ik wil a.s. vrijdag 20:00 een game hosten (als er genoeg aanmeldingen zijn) voor alleen friends zodat we deze trophy kunnen halen.

Indien gewenst zal het aantal races op 12 zetten zodat mensen ook de "Endurance" trophy kunnen halen.

Geef aan als je mee wilt doen, en voeg mij gelijk even toe aan je friendslist (PSN:afatsuoM).

LET OP je dient wel een CAMPAIGN skin te bezitten voor een voertuig (minimaal 8000 loyalty points voor een team) en deze geselecteerd te hebben.

1. afatsuoM
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
toon volledige bericht
Goed gekopieerd :) Alleen krijg je de CAMPAIN skin niet bij 8000 loyalty points maar als je alle medals hebt in raceseizoen! Ze hoeven niet allemaal goud :)

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-04 00:37
Kickje voor de "Bling Brigade" trophy.

De rest van die trophies zitten trouwens verrekte moeilijke bij! Vooral "Beat Zico" en "Zone Zeus" zijn voor mij nog niet te doen. De barrel rolls gaan bij mij nog erg vaak fout (heeft iemand een tip voor hoe deze het beste te doen?) en ik haal max zone 65 op Anulpha Pass.

"Own the Zone" heb ik wel eindelijk gehaald na tig keer proberen. Het lukt me ook niet meer om deze te halen aan het begin van een "Zone Zeus" sessie (steeds één of twee keer schampen). "Airbraker" viel me dan weer mee. Die haal ik vrij makkelijk, maar daarna wordt het me toch weer te snel voor "Zone Zeus".

* -Mous- gaat vanavond nog even oefenen.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Anoniem: 255271

Ik heb dit spel ook (laat) aangeschaft en had dit beter eerder gedaan want het valt héél goed mee, en voor 18 euro kan je zeker niet klagen.

Ik ga proberen om alle medals te halen tegen morgen avond zodat ik ook kan meedoen voor die trophy. Voorlopig ergens halverwege dus nog veel werk voor de boeg!

• Slashx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-02 20:53

Slashx

WOT: Mr_Slashx

Ik heb nog enkele vragen over dit spel. (vermaak me kostelijk ermee)

1. Hoe speel mijn eigen playlist af? (kan wel een playlist selecteren maar er word niks afgespeeld)
Zijn toch mp3'tjes?
2. Deze trophie. "Laagvlieger - Voer een geslaagde kurkentrekker uit op Moa Therma "
Is dat op het einde want daar is net voor de bocht een verhoging?
3. Is het normaal tijdens online spelen dat er een verschrikkelijke lag in zit? Komt regelmatig voor dat ik een rood opgelicht kruis meeneem maar dat ie niet geactiveerd word. Is wel ff frustie..
Tevens zie je dat iedereen buiten de baan vliegt (afentoe). Is dat omdat men een slechte verbinding heeft?

Voor de rest begin ik er verslaafd aan te raken. Ben nu alles op moeilijk aan het doen maar dat valt me zwaar tegen.

[ Voor 7% gewijzigd door Slashx op 11-12-2008 23:05 ]

If the shit hits the fan everybody get a piece of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Slashx schreef op donderdag 11 december 2008 @ 23:03:
Ik heb nog enkele vragen over dit spel. (vermaak me kostelijk ermee)

1. Hoe speel mijn eigen playlist af? (kan wel een playlist selecteren maar er word niks afgespeeld)
Zijn toch mp3'tjes?
2. Deze trophie. "Laagvlieger - Voer een geslaagde kurkentrekker uit op Moa Therma "
Is dat op het einde want daar is net voor de bocht een verhoging?
3. Is het normaal tijdens online spelen dat er een verschrikkelijke lag in zit? Komt regelmatig voor dat ik een rood opgelicht kruis meeneem maar dat ie niet geactiveerd word. Is wel ff frustie..
Tevens zie je dat iedereen buiten de baan vliegt (afentoe). Is dat omdat men een slechte verbinding heeft?

Voor de rest begin ik er verslaafd aan te raken. Ben nu alles op moeilijk aan het doen maar dat valt me zwaar tegen.
1. Creeer een playlist, deze kun je vervolgens selecteren onder audio options
2. Yep, gebruik een boost ergens halverwege de bocht.
3. Nope, ik heb er persoonlijk nog geen last van gehad, weet niet als het tijdens de "Home" release was, psn was toen wel een beetje druk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx

Slashx

HoefMeistert schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 07:16:
[...]

1. Creeer een playlist, deze kun je vervolgens selecteren onder audio options
2. Yep, gebruik een boost ergens halverwege de bocht.
3. Nope, ik heb er persoonlijk nog geen last van gehad, weet niet als het tijdens de "Home" release was, psn was toen wel een beetje druk :)
Thanx
Die playlist wist ik wel maar hij speelde echt niks af.

Hoefmeistert ... ff denke .. heb ik niet een keer tegen jouw geracet?

Jezus wat is dat moeilijk op niveau moeilijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Slashx schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 13:25:
[...]

Hoefmeistert ... ff denke .. heb ik niet een keer tegen jouw geracet?
Zou best kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-05 11:48
Volgens mij nog niet gemeld.

Aankomende kerstavond is er een demo van Wipeout HD beschikbaar. Tegelijkertijd tijdelijk een aantal euro's korting.

In ieder geval.. Een mooie reden om dan toch eindelijk Wipeout aan te schaffen dacht ik :9
Mijn eerste Wipeout was Pure en die beviel érg goed, maar Pulse wist mij niet te boeien. O.a. de menu's, inhoud en extra contenc waren daarvan de reden, maar vooral ook de besturing. Kon er niet aan wennen.
Nou lijkt het a.d.h.v. gameplay filmpjes dat HD vergelijkbaar is met Pulse qua besturing, is dat ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04 13:49
Het zit tussen pulse en pure in. Ik vond de tracks in pure beter dan die van pulse. Gelukkig zitter en veel pure tracks in HD. Vooral die track in de wolken is erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx

Slashx

wowow check sol 2 flash klasse . Plaats numero 11. (kom al dichterbij bij de 1)
We zullen die jumping jack flash verslaan.

Verschrikkelijk veel oefenen. (ach ik heb nu nog de tijd)

Ben alleen nog op zoek naar een ghost side die deze track heeft. (met een snellere tijd natuurlijk)

Deze heb ik al gevonden. http://wipeouthd-ghosts.com/info.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Besturing van wo:hd is niet zoals van pure of pulse, het zit indd tussen pure en pulse in.
Zeker de moeite waard en helemaal met die prijsverlaging ;)

Ben benieuwd welke track de demo bevat, en of deze ook online kan .

Grt -cnmth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Ik zou 'm dan ook soweiso al kopen, ongeacht de besturing ;)

Maargoed, de korting hebben we vast: 3 whopping euro's. €14,99. Toch eerst even morgen de demo bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:03

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Gisteren de download naar versie 2.0 voor de Fury update binnengehaald. Nu even wachten tot 'ie in m'n lokale store te krijgen is. Ben de laatste tijd weer eens wat campaigns aan het doen, altijd leuk. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Ik vindt het een goede update!
Zeker de stat's page is een welkome toevoeging. Je kan nu tenminste zien hoeveel online kills je hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 04:03

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Jep, best geinig. Ik moet nog eens even de hoogste campaigns knallen en dan eens echt online gaan. Kan ik jou toevoegen op PSN?

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Lijkt me geen probleem :D

Fury gedownload, en man wat issie VET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-04 20:27

EgoPro

Time is an illusion.

Nou ik weet niet wat update 2.01 doet met het spel maar ik heb 'em wel draaien.Ow ja en voor alle klagers: in het menu > options kan je ergens de UI weer op wit zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

Vind hem superdik, maar wel taai :P op skilled kost het me regelmatig moeite om te winnen.

Wbt de nieuwe modes vind ik eliminator wel de beste toevoeging, vermaak me d'r kostelijk mee. Detonator is ook leuk, maar waar ik met normale zone moeiteloos goud haal kom ik amper aan brons :X Ik doe of iets fout, of ik moet gewoon meer oefenen.

Zone battle vind ik eigenlijk maar suf. Waar bij de andere modes de competitie "in your face" is, moet je hier maar aan het lijstje zien hoe goed je het doet, en die barriers zijn imo een onvoldoende lapmiddel om de competitie wat fysieker te maken.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 04-05 19:53
Wow dit spel is nog gaver geworden dan dat het al was.
Het menu structuur is gewoon porno!
Probeer alles meteen op de moeilijkste graad, alleen zone battles snap ik geen zak van.
Op de eerste 2 moeilijkheids graden is het allemaal geen probleem, maar de laatste is gewoon ongemogelijk.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Erg vet de Fury toevoeging :)

Mn favoriet is Eliminator, erg cool dat je kan omkeren om de spelers achter je ook af te schieten.
Zone Battle is het minst leuk, je bent inderdaad meer met het lijstje bezig als met de tegenstanders.
Wat me ook opvalt is dat de loyalty points nu wel heel hard gaan. Ik heb op meltdown na alles in de HD campain gedaan met Assegai en had iets van 30000 loyalty points. Nu ben ik met Fury bezig in Voltage en heb al 70000 points.

[ Voor 43% gewijzigd door Meelobee op 28-07-2009 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Loyalty points kan je trouwens zeer goed farmen als je racebox doet,
Kies
- Racebox
- Eliminator
- Moeilijkste graad
- en goal op 600 zetten

Is zeer goed te doen op Alupha Pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Vanavond, trophy hunt, meld je ff aan als je mee wilt doen :)

http://psnfriends.ning.com/events/wipeout-hd-tropy-hunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298223

zeker leuk die Fury!
Wipeout HD was al fantastich, maar het had wel een revamp nodig. wat ze goed gedaan hebben.

Als iemand voor de Bling Brigade nog iemand zoekt: PSN = Sephimaks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Volgens mij heb ik bug of een groot voordeel voor de tegenstander ontdekt.
Ga een zone battle aan in de racebox
zet de moeilijkheidsgraad op elite
zet de target op 55.
Start de race.
Je zal op een gegeven moment zien dat het bezaaid raakt met barriers van je tegenstanders.
Andere tegenstanders kunnen er zonder shield er doorheen, terwijl jij er kapot aan gaat.
Toch wel wazig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:24

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb ´m vorige week ook maar eens via de PS Store aangeschaft...
Had de trailer al een lange tijd geleden gezien, maar het gebrek aan PSN cards hield de aankoop tegen.
Maar nu eindelijk gekocht, incl de Fury uitbreiding.
Heerlijke graphics, heerlijk spel!
Wel redelijk moeilijk maar dat zal wennen zijn denk ik.
Is het nu zo dat de luchtremmen je niet afremmen maar juist bedoelt zijn om je goed door de bochten te sturen?
Ik las namelijk in de spelgids dat je met de luchtremmen met dezelfde snelheid door de bochten kan vliegen....
Deze houdt me wel weer even zoet!! :P

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 30-10-2009 12:32 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Ja hoor, wat een koele game!

Na de eerste op de ps1 niet meer gespeeld, maar het voelt als thuiskomen! :)

Wie speelt deze game nog welleens? Voeg me maar toe, vermelt er ff bij dat het om Wipout gaat: sanderanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

In dit tempo haal ik nooooit mijn medailles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Vraag:

Ik heb laatst goedkoop de disc versie (HD + Fury) gekocht. Wipeout HD had ik al als download. Als ik echter de disc opstart worden mijn savegames van HD niet herkend/opgezocht. Zijn er mensen die hier ook last van hebben, en gaat het wél goed als je de Fury expansion download? Want ik ben niet echt blij als ik alles van HD opnieuw zou moeten doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04:58
Ik heb laatst ergens gelezen dat de BluRay versie en de download versie niet compatible met elkaar zijn (bron heb ik niet). Ik heb vorige week ook de BluRay versie gekocht, maar ik heb de download nooit gekocht dus kan het niet testen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik speel het spel inmiddels ook al een weekje, gedownload uit de PSN store nadat ik voor kerst een PSN card heb gekregen. Geinig spel wel. Ik merk echter wel dat zodra ik de pilot assist uitzet dat het voertuig ineens heel anders lijkt te sturen, veel zwaarder en lomper lijkt het wel. Is dat omdat de pilot assist ook automatisch afremt? Ik kan nu op de snellere levels totaal niet op de baan blijven. Venom en Flash gaan prima, maar Rapier en Phantom zijn voor mij echt niet te doen. Ben ik dan zo traag? Iemand tips?

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Met de stuurassist hoef je zelf (bijna) niet te sturen.....
Ik zat op splitscreen en had echt moeite om op de baan te blijven, terwijl mijn maatje heel soepel over het circuit vloog. Vonden we een beetje raar...
Dus ik zeg: Geef alleen eens gas zonder te sturen...
En dan nog bleef ie keurig door de bochten gaan.
Stuurassist is een beetje te veel assist vind ik.

De snelle klasses is gewoon wennen, maar het is dan ook geen makkelijk spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282265

echt een top spel.. gewoon weer die ouderwetste feeling maar dan X 5000!!!!
Ik ben pas begonnen met die Fury tracks..

Ik vraag me af zitten oude tracks van Wipeout 2097 nu ook opgepoetst tot HD in deze game.
Bijvoorbeeld Gare D'Europe (jeugdsentiment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282265

Zijn er, komer er nog nieuwe tracks in de PS Store?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-02 23:15
Heb net Wipeout gedownload in mijn welcome back pakket. opzich leuk spelletje.
Timetrails enz gaan op dit moment goed allemaal goud.

Het lukt me alleen niet om races op goud te scoren.. (max zilver) doe ik iets verkeerd??
Neem een ship met hoge snelheid en acc (pirania vaak) sturen doe ik met de luchtremmen (L2 R2) en verder raak ik weinig tot geen muren. en pak veel boosts.

Maar op een of andere manier kan ik ze maar niet inhalen hahah

Ik zit nu nog in de Venom zone.. dus ik vrees dat dit weer zo een game is gewoon te moeilijk is voor een ''weekend gamer''als ik :p

[ Voor 13% gewijzigd door AlphaWierie op 05-06-2011 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-03 07:37
Dat heet een uitdaging, dat mag nog wel eens toch? ;)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128

Yonni schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:25:
Dat heet een uitdaging, dat mag nog wel eens toch? ;)
Zeker, daarom heb ik 'm ook binnengetrokken, ook al is het niet mijn ding,
leuke uitdaging _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:30

Convoy

g44p

AlphaWierie schreef op zondag 05 juni 2011 @ 19:03:
Heb net Wipeout gedownload in mijn welcome back pakket. opzich leuk spelletje.
Timetrails enz gaan op dit moment goed allemaal goud.

Het lukt me alleen niet om races op goud te scoren.. (max zilver) doe ik iets verkeerd??
Neem een ship met hoge snelheid en acc (pirania vaak) sturen doe ik met de luchtremmen (L2 R2) en verder raak ik weinig tot geen muren. en pak veel boosts.

Maar op een of andere manier kan ik ze maar niet inhalen hahah

Ik zit nu nog in de Venom zone.. dus ik vrees dat dit weer zo een game is gewoon te moeilijk is voor een ''weekend gamer''als ik :p
oefening baart kunst O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

*nvm

[ Voor 96% gewijzigd door Superkiwi op 30-07-2017 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-04 15:23
Ik heb hem ook gedownload bij het welcome back pakket. Met name om het grafische eens goed te bekijken op m'n nieuwe tv. Als ik de 3d brillen binnen heb ga ik dat zeker eens proberen, ben erg benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Vanwege de release van de Omega Collection een hele dikke schopkick 8)

Zojuist de game geinstalleerd en de eerste paar races gespeeld; het is weer als vanouds tof 8)
Leuke nieuwe baantjes in 2048 en een heerlijke soundtrack! (HD en Fury had ik op de PS3 al dus die ken ik "redelijk")
De eerste paar race events in 2048 vielen wel mee, maar voor de Elite Pass bij de time trials moet ik nog wel even beter mijn best gaan doen. Event 2-2 kom ik nog 7 seconden tekort, dat wordt bikkelen :9
Ik voorzie weer vele en vele uren die aan deze game gespendeerd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Tot op heden is het inderdaad echt een super versie en heb er veel plezier mee. Wel heb ik een puntje van kritiek en dat is dat de Europese digitale Pre-order als enige versie met de Von Uber ships komt. Extreem overpowered en dit zie je dan ook terug in de Online matches. Mensen die de Von Uber kiezen kun je eigenlijk niet bijhouden en standaard staan ze bovenaan. Dit is erg jammer, daar waar de NA digitale and fysieke versie het schip hebben ontbreekt dat dus in de fysieke EU versie. Pre-order to win :(

Om het af te sluiten met een positieve noot, wipeout 2048 had ik nooit gespeeld (geen Vita) maar o zo gaaf!

[ Voor 9% gewijzigd door Fietsbel op 09-06-2017 01:48 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:32
Ik vind het ook weer erg tof. Vooral Time trials al moet ik de 2048 shortcuts nog even uit mn hoofd leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Wat voor schip gebruiken jullie voor de races met wapens?
Ik merk dat ik met Fighter ships echt de grootste moeite heb om 1e te worden (2048 campaign). Een blik op youtube leert mij dat je ook gewoon Speed ships kunt gebruiken voor zulke races.
Nu weet ik niet precies wat de verschillende icoontjes beteken bij het selecteren van je ship, maar is het zo dat je met Speed ships niet álle wapens op kunt pikken/gebruiken?
Het zone event ben ik in de eerste poging tot zone 51 gekomen; heftig, lastig maar wel tof!

Hier nog een van mijn time trials die wel lekker ging:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Wipeout Omega Collection - Elite pass on 2048 Event 3-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De game even laten liggen maar nu toch weer opgepakt.

Ligt het aan mij of is de 2048 campaign makkelijker op Elite dan HD en Fury?
Ik kan me herinneren dat ik met HD & Fury op de PS3 behoorlijk moeite had met de AI op Elite, terwijl ik nu relatief makkelijk door de 2048 campaign heen fiets. Bijna klaar met de 2049 playlist en heb tot nu toe alles, behalve de zone events, met elite pass gehaald.
Dat gezegd hebbende, de zone events zijn de events waardoor ik me afvraag of ik de hele 2048 campaign wel op elite uit ga spelen; wat ontzettend moeilijk :D

Nooit een Vita gehad dus nooit 2048 gespeeld; mijn mening tot nu toe:
-Time trials zijn tof! Met stip mijn favoriete soort events.
-Combat events gaan helemaal nergens over, ik vind er niks aan. Random soepzooi.
-Races zijn leuk maar het lijkt soms of dat je 1 tegen 7 racet in plaats van ieder voor zich. Ook beukt de AI nogal graag tegen jouw schip aan en lijk jij altijd degene te zijn die daar nadeel van ondervindt.
-Zone events zijn tof maar soms is het door de kleuren wat moeilijk te zien hoe de baan loopt. HD/Fury was wat duidelijker.
Maar al met wel waar typisch Wipeout, ik vermaak me prima :)

Voor de liefhebbers enkele elite passes, voornamelijk time trials:
YouTube: WIPEOUT™ OMEGA COLLECTION 2048 event 2-2 elite pass
YouTube: WIPEOUT™ OMEGA COLLECTION 2048 event 3 elite pass
YouTube: WIPEOUT™ OMEGA COLLECTION 2049 event 3-2 elite pass
YouTube: WIPEOUT™ OMEGA COLLECTION 2049 event 5 elite pass
YouTube: WIPEOUT™ OMEGA COLLECTION 2049 event 6 elite pass
YouTube: WIPEOUT™ OMEGA COLLECTION 2049 event 7 elite pass
Een blik op de global leaderboards zegt me dat ik het helemaal niet zo slecht doe :)

Pagina: 1 2 3 Laatste