Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241964

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/258wink.jpg

Hey GoT'ers, ik speel nu net een nieuwe Adventure, Puzzle Platformer, echt enorm mooi en leuk, Trine, ik kon er geen topic over vinden dus ik denk ik laat het zo even aan jullie weten, want het is zeker het spelen waard!

Trine is een op Physics gebaseerde actie game waar je met drie karakters puzzels moet oplossen onder druk van gevaarlijke vijanden. De gameplay is volledig gebaseerd op een geniale physics engine. Ieder van de karakters heeft verschillende abilities waarmee je verschillende manieren kan verzinnen om obstakels in het level te overwinnen.

De graphics zijn prachtig en kwa uitwerking van concept art is het naar mijn mening op dit moment echt de beste game van 2009, geniaal en adembenemend. Je hebt echt gevoel dat je in het sprookje rondloopt dat je vroeger werdt verteld.

Je kan de Demo downloaden van Steam en de officiele site, full version is 20,- euro die het volledig waard is.
Afbeeldingslocatie: http://i82.servimg.com/u/f82/12/82/64/77/trine10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/nywuvd.jpg Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/20zb2gw.jpg Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/xftxc.jpg Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/2dsfrj7.jpg

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 241964 op 13-11-2009 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Trine heb ik binnen een aantal dagen na de release uitgespeeld.

Vondt het een erg mooie game met een leuke sfeer, en vooral de muziek vond ik erg mooi.
Deze heb ik dan ook gelijk op internet gezocht en gevonden. Zoek op google naar Trine OST (eerste link en voila)

spoiler:
Ik had met het laatste level wel wat moeite, maar het beste is om 1 de rechter kant te nemen en dan vanaf het midden naar links te gaan.

Een erg leuke game die moet denken aan the lost vikings van vroeger.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mij geeft het wat betreft Soundtrack en Graphics echt het wauw gevoel, echt prachtig, het ziet er niet uit als een spelletje, hoewel het verre van realistisch is. Het sleept je mee en het kost wat dat betreft niet erg veel, ik vind het jammer dat niet veel mensen over dit spel hebben gehoord, want het is zeker zijn geld waard als je het mij vraagt, gewoon een mooi stukje kunst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Ik had er al eens wat op m'n blog over geschreven. Ik heb 'm (nog) niet gespeeld nog steeds..mss. zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Als ik eerlijk ben ben ik niet zo een hardcore platformer, de enige die me echt wisten te boeien waren Rayman 2, Prince of Persia (sands of time), beyond good and evil etc, maar ik heb een hekel aan bijv duke nukem etc. Vreemd genoeg wist dit mij (als RPG fanaat) erg te boeien omdat het verhaal gewoon zo heerlijk is en er ook een beetje taktiek bij komt kijken :D

EDIT: Heb de TS wat bijgewerkt, dit verdient wel een goede TS! :D

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 241964 op 13-11-2009 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-02 23:27
Heb 'm ook een paar dagen na de release de platinum gehaald en moet zeggen dat dit spel zeker zijn geld waard is. Ik ben persoonlijk ook meer van het platformen dan van de shooters enzo dus met dit soort spellen doen je mij echt een plezier!

AANRADER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

hebben jullie ook last van lage framerates? het lijkt op een CPU-bottleneck, mijn p8600 draait constand op 50% (een core 30 en een core 70)

ik heb een ATI kaart, settings lager zetten heeft geen zin (nu alles op high behalve AA, dat trekt een hd4570 niet op 1080p...)

met "lage framerates" bedoel ik tussen de 20 (max) en 15 (min)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De demo gedownload.
Leuk spel :) Het doet me inderdaad denken aan Lost Vikings, maar een beetje anders.

Het ziet er trouwens best leuk uit (met AA geforceerd aan helemaal) en die physics zijn ook heel erg goed gedaan!

* anandus speelt even verder.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-03 13:09

dommerick

is domm

Ik hem van de week gekocht voor 10euro tijdens de steam sale. Best een leuk spel. Nog niet zo veel kunnen spelen vanwege het feit dat ik meerdere games had gekocht tijdens de steam sale.

Heeft geen signature.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Trine is vanaf vandaag tijdelijk €9,99 in de PS Store. 8)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:38
En €7,99 op Steam.

The devil is in the details.

• Ike.
  • Niet online
Kan je levels later opnieuw spelen/selecteren of moet je het hele spel dan opnieuw starten?

edit: zie net dat je 'choose level' in het menu krijgt ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Ike. op 24-12-2009 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Erg tof spel. Zeker de €10 waard!!!
Ben nu bij een van de laatste levels. Spel duurt niet zo lang maar om alle exp/treasures in de levels te vinden ben je wel even bezig.
Bij bijna alle levels mis ik 1 of 2 exp of een treasure |:( haha

[ Voor 35% gewijzigd door Ike. op 25-12-2009 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ike. schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 23:13:
Erg tof spel. Zeker de €10 waard!!!
Ben nu bij een van de laatste levels. Spel duurt niet zo lang maar om alle exp/treasures in de levels te vinden ben je wel even bezig.
Bij bijna alle levels mis ik 1 of 2 exp of een treasure |:( haha
Hahah, vervelend he? Had ik ook, nog een aanrader voor de mensen die van deze game genoten hebben, Braid!
Anoniem: 303530 schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:33:
hebben jullie ook last van lage framerates? het lijkt op een CPU-bottleneck, mijn p8600 draait constand op 50% (een core 30 en een core 70)

ik heb een ATI kaart, settings lager zetten heeft geen zin (nu alles op high behalve AA, dat trekt een hd4570 niet op 1080p...)

met "lage framerates" bedoel ik tussen de 20 (max) en 15 (min)
Geen idee waar dat aan ligt, ik draai hem op max met een full HD resolutie (zonder AA of course) met een HD3870 en AM2 4600+ (2,6GHz) 8)7
Nu nog steeds :D, go get it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Nu €4,99 op steam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik twijfel nog eerlijk gezegd. Hoeveel uur ben je ongeveer zoet met de game? Hoewel 5 euro eigenlijk geen geld is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04 14:18

KneoK

Not in a million lightyears

Il 2 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:38:
Ik twijfel nog eerlijk gezegd. Hoeveel uur ben je ongeveer zoet met de game? Hoewel 5 euro eigenlijk geen geld is natuurlijk.
Het verhaal duurt niet vreselijk lang (ik was er in een uurtje of 7 doorheen denk ik) maar het is gewoon ontzettend leuk om te doen. Heb 'm twee weken terug gekocht voor 7 Euro op Steam en direct na het uitspelen ben ik weer opnieuw begonnen (met behoud van je stats, erg tof) om alle experience en secrets te zoeken (en ik ben er nog lang niet :P )

Sommige stukjes vond ik nog best pittig en moest ik toch wel even nadenken wat ik daar nou allemaal moest doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Met stats en secrets enzo erbij lijkt het me wel tof. Dat zat niet in de demo (voor zover ik speelde). Het speelde wel lekker weg en de sfeer (graphics en story) zien er goed uit.

Toch maar nu kopen dan :) Straks is het alweer voorbij.

Anoniem: 274284

Hij is weer 5 Euro op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Gisteren de demo gedownload op PSN (toen het nog berijkbaar was :D) ... en ik was heel erg onder de indruk.

Visueel een hoogstandje, maar ik hoop dat de gameplay ook goed is, wat moeilijkheid bedoel ik. Ik heb vroeger erg genoten van Lost Vikings, en dit leek er wel erg op ;) !

Overigens issue geen 5 euro meer op steam ;), op PSN issie 14.99.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 01-03-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:33
Gisteren gekocht voor 5 euro op steam.

Werkelijk een briljant getekend spel, alleen nog maar even de tutorial/intro gedaan, maar dit pakt me echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
ook hier de steam actie even meegepakt. Inderdaad zeer vermakelijk, doet een beetje denken aan een mix tussen de abe's oddysee games en torchlight

Vooral de manier waarop physics ingezet worden is leuk, je kunt vanalles creeeren en inzetten zoals je wilt.
EDIT dat filmpje van Holoris demonstreerd dat uitstekend, 1001 manieren om een spike pit over te komen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Garma op 21-04-2010 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-04 11:46
Inderdaad een leuk spel, al kan het ook wel erg frustrerend zijn als je met iemand anders samen speelt die er wat minder bedreven in is. :)
Bij mij stopte het overigens na niet al te veel levels, waar je een brug over moet die instort. Volgens mij kon ik onder water geen kant uit en geen van m'n mannetjes kan er overheen springen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
maikel schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:00:
Inderdaad een leuk spel, al kan het ook wel erg frustrerend zijn als je met iemand anders samen speelt die er wat minder bedreven in is. :)
Bij mij stopte het overigens na niet al te veel levels, waar je een brug over moet die instort. Volgens mij kon ik onder water geen kant uit en geen van m'n mannetjes kan er overheen springen. :?
Kan je al 'driehoeken' maken met de wizard?

Op youtube kan je filmpjes van alle levels vinden zodat je kan zien wat je daar moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
mm bij nader inzien wel wat kort.. was binnen 4.5 uur klaar. En op een gegeven moment worden de graphics ook wel wat eentonig.

ook hebben ze blijkbaar hun best gedaan om te zorgen dat er veel mogelijkheden zijn om iets te bereiken, wat de moeilijkheidsgraad van de puzzels wel laag maakt. op een gegeven moment als je 4 planken kunt maken, driehoeken en boxen maakt het niet zoveel meer uit hoe je de boel stapelt.

niettemin, de 5 euro was het wel waard maar niet de oorspronkelijke 20.

[ Voor 41% gewijzigd door Garma op 23-04-2010 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-04 14:34
Doet me aan LOTr denken op een of andere manier. :o

offtopic : er staat werdT in de OP. Grove fout :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2024
Ik ga nu even iets heel stouts doen, namelijk een topic van meer dan anderhalf jaar oud omhoog trappen. :P Maar ik heb er een goede reden voor: vandaag is Trine 2 uitgekomen (en daar was nog geen topic voor)!

Trine heb ik twee jaar terug met veel plezier gespeeld. Die € 30 die men er toen voor vroeg was wellicht een beetje veel maar om heel eerlijk te zijn lijkt me de € 13 euro die ze voor Trine 2 vragen juist weer wat weinig.

Het ziet er in ieder geval weer ontzettend goed uit en deze komt zeker in de collectie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-04 20:28
TomAtTweakers schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:55:
Ik ga nu even iets heel stouts doen, namelijk een topic van meer dan anderhalf jaar oud omhoog trappen. :P Maar ik heb er een goede reden voor: vandaag is Trine 2 uitgekomen (en daar was nog geen topic voor)!

Trine heb ik twee jaar terug met veel plezier gespeeld. Die € 30 die men er toen voor vroeg was wellicht een beetje veel maar om heel eerlijk te zijn lijkt me de € 13 euro die ze voor Trine 2 vragen juist weer wat weinig.

Het ziet er in ieder geval weer ontzettend goed uit en deze komt zeker in de collectie!
Hier ben ik het volkomen mee eens.
Er wordt erg weinig aandacht aan Trine 2 besteed. Ik heb het spel voor mijn xbox gekocht en het is in één woord geniaal. In je eentje vind ik het spel niet echt speciaal, maar als je het met zijn drie mensen bij elkaar op de bank speelt is het echt geweldig. Je kunt er dan gewoon zoveel lol aan beleven. Dit is één van de betere co-op games sinds tijden. (al zit je elkaar vaker in de weg dan dat je elkaar helpt. :+ )

Vorige week hebben we dit spel serieus 8 uur achter elkaar gespeeld. Zoveel lol met een spelletje ter waarde van 10 euro. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Subtiele rotschop! :)

Want de nieuwe DLC is uit:

Niet extreem lang, maar ook niet duur. En veel nieuwe content. Zoals wat er al uit is, erg vermakelijk, erg mooi, en ook weer nieuwe mechanics, abilities en vijanden. Zeker de moeite waard voor iedereen die een moderne 2D-platform-game leuk vindt. :D Niet heel veel levels, maar de levels zijn wel een stuk diverser dan voorheen (geen swamps en bossen meer deze keer).

Trine en trine 2 zijn ook allebei in de aanbieding in steam dit weekend. En de pack voor deel 1 en 2 (met de nieuwe DLC erbij) is maar 7,50.

[ Voor 129% gewijzigd door bwerg op 08-09-2012 12:23 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-04 14:52

TheNephilim

Wtfuzzle

Trine 2: Complete Story op dit moment in de Humble Bundle!

https://www.humblebundle.com/
Pagina: 1