![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 100% gewijzigd door Arx op 17-12-2007 18:33 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 100% gewijzigd door Arx op 17-12-2007 18:33 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator en Laszlo! Daarnaast blijven we gek op cijfertjes. De volgende poll ga ik bij iedere nieuwe topic resetten en eventueel updaten. De coverart (nu Uncharted) in de header van de startpost is afhankelijk van deze resultaten. Poll: Beste PS3 game van dit moment? • Uncharted: Drake's Fortune • Lair • Singstar • Ratchet & Clank Future: Tools of Destructio • Resistance: Fall of men • Assassin's Creed • Eye of Judgment • Heavenly Sword • Call of Duty IV: Modern Warfare • Warhawk Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier Disclaimer: Deze bovenstaande gamelijst is tot standgekomen door per post in de voorgaande threads grondig te analyseren, ook is er jing/jang gebruikt maar vooral veel Maggi en een beetje van mezelf (de topic starter). Naast deze lijst komen er nog veel meer games waarvan we nog niet eens wisten dat ze bestonden (Turrican HD schijnt ook in ontwikkeling voor de PS3 te zijn Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heust wel verwerken! ![]() |
Het klinkt alsof de HDMI-verbinding opnieuw moet synchroniseren. Dat krijg ikzelf te zien als de PS3 naar een andere resolutie schakelt. In een spel hoort dat niet te gebeuren. Misschien dat het dan overdrachtsfouten zijn? Kabel niet helemaal jofel?Anoniem: 237237 schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:34:
Hebben jullie trouwens ook dat de PS3 regelmatig even 1 a 2 seconden sneeuw laat zien en daarna nog even gevolgd door een groen of paars beeld? Had het net weer tijdens wat actie in een game, das best iritant....
Anoniem: 237666
Anoniem: 189262
Ja ja ja...TheZeroorez schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:50:
Titel (even geleden al) gefixed. Volgende keer wat minder slordig kopiëren he
Erg nette TS trouwens bij dit topic, zelfs inclusief gecheckte images
Engels bedoel je?Windkracht13 schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:50:
Mooi een nieuw deel,
Is het misschien een idee, om Binnenkort verkrijgbaar, Wat spelen we nu, en Intressante games in ontwikkeling, te vertalen naar het Nederlands???
Voor de rest, toppie!!!
Die komt er zeker in, ik ben er alleen nog niet mee bezig geweest wat er allemaal in 2008 uit gaat komen.Anoniem: 237666 schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:57:
hele mooie TO voor een hele mooie console
ik mis FF XIII in de lijst, maar het is een beetje stom om die game de komende 2 jaar in de TO te hebben(als in: we mogen nog wel even wachten op die). hopelijk is KZ2 binnenkort speelbaar voor consumenten want ik ben zeer benieuwd naar hoe het speelt.
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
pssst geld kopen?
Het standaard, doch leuke, werkAnoniem: 189262 schreef op zondag 09 december 2007 @ 12:00:
Weet iemand wat de mogelijkheden zijn om online te spelen met "WORLD SERIES OF POKER 2008-BATTLE FOR THE BRACELETS"? Releasedatum: 18 januari 2008.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ik zag wat 1ste generatie br'tjes in de Freerecord shop voor 15,-/20,- in centrum Den Haag. Meeste br'tjes zijn daar 25,- euro.Michael Knight schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:24:
Nette update weer!
Weet men nog leuke blu-ray aanbiedingen op dit moment? Ik vind de prijzen nog net iets te hoog...en dvd laat ik liever links liggen nu ik BD`s kan afspelen.
Play.com heeft ook een 3 voor de prijs van 2-actie. Interessantste losse aanbieding is de Spider-Man-box voor 46,50 euro.Michael Knight schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:24:
Nette update weer!
Weet men nog leuke blu-ray aanbiedingen op dit moment? Ik vind de prijzen nog net iets te hoog...en dvd laat ik liever links liggen nu ik BD`s kan afspelen.
[ Voor 5% gewijzigd door ymmv op 09-12-2007 13:34 ]
Op een gewone CRT haal je er geen enkel voordeel uit. Misschien dat je het straks met Blu-Ray-profile 1.1 wel kunt zien in de extra's omdat er dan qua scriptiing en multimedia veel meer mogelijk is dan op een gewone DVD. Voor de verbeterde geluidskwaliteit tov DD5.1 heb je verder een versterker nodig die met ongecomprimeerd PCM-geluid (of ander Dolby True-HD of DTS-HD) overweg moet kunnen.EgoPro schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:38:
Nou weet een fantastiche update van de SP. Ik vraag me nog steeds af wat het verschil is tussen een DVD en een BR op een 100hz CRT tv (28inch)
korte kanttekening: toch is ietsje pietsje beter beeld, het beeld heeft wat meer detail (een gehaakte trui heeft meer textuur bijvoorbeeld), ook al is het gedownscaled naar 720*576. Minder compressie en een strakker beeld bij camerepans heb ik zelf kunnen opmerken, al moet ik wel zeggen dat je dit enkel ziet als je de televisie laat 'freeze frame'-en.ymmv schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:45:
[...]
Op een gewone CRT haal je er geen enkel voordeel uit. Misschien dat je het straks met Blu-Ray-profile 1.1 wel kunt zien in de extra's omdat er dan qua scriptiing en multimedia veel meer mogelijk is dan op een gewone DVD. Voor de verbeterde geluidskwaliteit tov DD5.1 heb je verder een versterker nodig die met ongecomprimeerd PCM-geluid (of ander Dolby True-HD of DTS-HD) overweg moet kunnen.
[ Voor 43% gewijzigd door SToRM666 op 09-12-2007 14:30 ]
PSN id: NL_SToRM
heb ik ook somsymmv schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:53:
[...]
Het klinkt alsof de HDMI-verbinding opnieuw moet synchroniseren. Dat krijg ikzelf te zien als de PS3 naar een andere resolutie schakelt. In een spel hoort dat niet te gebeuren. Misschien dat het dan overdrachtsfouten zijn? Kabel niet helemaal jofel?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Op een normale CRT zal je niet veel verbetering zien maar wel wat verbetering, net zoals de textures in games er veel mooier uitzien die je wat meer details en heb je minder last van de compressie!EgoPro schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:38:
Nou weet een fantastiche update van de SP. Ik vraag me nog steeds af wat het verschil is tussen een DVD en een BR op een 100hz CRT tv (28inch)
There is no place like ::1
Wisselende ervaringen. De ene keer is het er in een week, de andere keer duur het absurd lang voor een pakje vanuit Engeland (Jersey). Ik heb het een paar keer gehad dat er na drie-vier weken nog niks was binnengekomen en het pakje opnieuw opgestuurd moest worden. Van die ervaring weet ik dat de klantenservice van Play.com perfect is, maar ik er liever niet bestel als ik haast heb.-RazieL- schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:18:
Wat zijn de ervaringen bij play.com wat betreft de verzending? Is een bestelling binnen een week binnen? Want play.com is weer net wat goedkoper dan videogamesplus.cs (komen ook geen verzendkosten bij), maar als 't 2 weken duurt ofzo dan bestel ik wel bij videogamesplus.
Damn, dat wordt morgen een tripje naar de MediaMarkt in Utrecht. Wel jammer dat ik dan ook meteen Underworld 2, Saw en 1 en Saw 2 op BluRay wil hebben, omdat anders dat deel van de collectie niet compleet is. Maar voor nog geen €8 per BluRay is dit toch te mooi om waard te zijn en dus te laten liggen.Kimo schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:23:
Bij de mediamarkt 8 blu rays voor 60 euro.![]()
saw 3
underworld
lord of war
16 blocks
amazing planet
runing scared
resevoir dogs
flyboys
Ik heb sommige films ook op BluRay en op dvd, puur omdat ik die al op dvd had en BluRay toen nog niet eens uit was. En ook wel makkelijk dat ik dan de dvd gewoon uit kan lenen en zelf nog steeds een exemplaar heb liggen. Want de groep mensen met een BluRay speler is nog niet zo groot als mensen met een dvd-speler.SToRM666 schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:27:
Die Blu-Ray acties zijn opzich wel goed, alleen zitten er altijd weinig titels tussen die ik wil of die ik nog niet heb op DVD...
Ratatouille is de eerste film die ik wel op Blu-Ray zou willen kopen, maar dan moet ie wel redelijk geprijsd zijn (25 euro of minder dus).
[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 09-12-2007 15:26 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Anoniem: 237237
Hmmm, dus het zou aan mijn hdmi kabel kunnen liggen? Daar had ik nog niet aan gedacht. Het is zo nu en dan dat ik 2 seconden storing heb. Gisteren avond een keer tijdens een film, vanochtend een keer tijdens een game. De hdmi kabel is een paar maanden oud, maar ik zou het eens kunnen bekijken natuurlijk.ymmv schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:53:
Het klinkt alsof de HDMI-verbinding opnieuw moet synchroniseren. Dat krijg ikzelf te zien als de PS3 naar een andere resolutie schakelt. In een spel hoort dat niet te gebeuren. Misschien dat het dan overdrachtsfouten zijn? Kabel niet helemaal jofel?
Hebben de blu-rays bij Play.com ook NL subs?? Met een film vind ik dit namelijk altijd wel fijn.ymmv schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:33:
Play.com heeft ook een 3 voor de prijs van 2-actie. Interessantste losse aanbieding is de Spider-Man-box voor 46,50 euro.
Er passen heel, heel veel audiotracks ondertitels op een Blu-Ray. Op Play.com staat er niks over maar op Amazon.co.uk vind ik de volgende info:Anoniem: 237237 schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:10:
[...]
Hebben de blu-rays bij Play.com ook NL subs?? Met een film vind ik dit namelijk altijd wel fijn.
[ Voor 3% gewijzigd door ymmv op 09-12-2007 16:24 ]
http://www.amazon.co.uk/S...dvd&qid=1197213686&sr=8-1Anoniem: 237237 schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:40:
Waar zie je dat trouwens staan van die subtitels?![]()
[ Voor 5% gewijzigd door ymmv op 09-12-2007 16:48 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Anoniem: 240712
_██_
(ಠ_ృ)
Dat is toch niet zo raar? Veel mensen kennen of hebben gehoord van Gears of War, of ze nou een 360 hebben of niet.FeaR1986 schreef op zondag 09 december 2007 @ 18:16:Net zo nuttig als onder de reclame van Unreal Tournament 3 voor de PS3 te melden dat die game gemaakt is door de makers van Gears of War. Een van de best verkopende games van de Xbox 360...
Ik doelde meer op het feit dat Sony op een beurs (ik dacht op de E3) een trailer liet zien van Unreal Tournament III. Welke afsloot met zeer groot in beeld "From the studio who brought you Gears of War" en normaal gesproken zeiken developers en producenten elkaar helemaal af en boren elkaar de grond in op zulke beurzen. Dus vandaar dat ik het wat vreemd vond dat Sony dat deel in de trailer had gelaten en dus deels toe gaf dat Microsoft met hun Xbox 360 een goede game hadden gemaakt. Ik zeg niet dat ze dat bij Sony wel of niet zo vinden, maar nogmaals: op zulke beurzen hebben ze meestal geen goed woord voor elkaar over.PWM schreef op zondag 09 december 2007 @ 18:19:
[...]
Dat is toch niet zo raar? Veel mensen kennen of hebben gehoord van Gears of War, of ze nou een 360 hebben of niet.
Microsoft heeft Gears of War niet gemaakt, dat was Epic Games gemaakt. MS heeft het spel enkel uitgebracht (en via een monetaire bijdrage ervoor gezorgd dat de serie exclusief op de Xbox 360 te spelen zal zijn.FeaR1986 schreef op zondag 09 december 2007 @ 18:54:
[...]
Dus vandaar dat ik het wat vreemd vond dat Sony dat deel in de trailer had gelaten en dus deels toe gaf dat Microsoft met hun Xbox 360 een goede game hadden gemaakt.
Sony adverteert graag voor Unreal Tournament III met de kreet "Van de makers van Gears of War" want dat was tenslotte de Game of the Year volgens heel wat tijdschriften, sites en gamers. En terecht. Prima spel. Nu hebben ze dit jaar Unreal Tournament III als "timed exclusive" en dan wil het zeker helpen als je het spel op die manier extra in de aandacht brengt. Daar is niks geks aan.Ik zeg niet dat ze dat bij Sony wel of niet zo vinden, maar nogmaals: op zulke beurzen hebben ze meestal geen goed woord voor elkaar over. Maar hoe jij het stelt is het inderdaad geen slechte reclame. Maar meer een punt van dat UT3 waarschijnlijk ook zeer goed is/wordt omdat de makers van een andere goede game (Gears of War) deze hebben gemaakt. Dus agreed op jouw argument
Je kan er ook gewoon oude discs in stoppen.DR161 schreef op zondag 09 december 2007 @ 12:30:
Mooie startpost![]()
Nog een vraagje over psx spellen(op de 40gb),is dat alleen voor de playstation store spellen die je download of kan je ook gewoon de oude discs erin proppen?
Sterker nog. Je kunt beter een PAL DVD afspelen dan een Blu-Ray op een CRT tv, omdat van de Blu-Ray de NTSC versie afgespeeld wordt. Dus 640x480 60hz.ymmv schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:45:
[...]
Op een gewone CRT haal je er geen enkel voordeel uit. Misschien dat je het straks met Blu-Ray-profile 1.1 wel kunt zien in de extra's omdat er dan qua scriptiing en multimedia veel meer mogelijk is dan op een gewone DVD. Voor de verbeterde geluidskwaliteit tov DD5.1 heb je verder een versterker nodig die met ongecomprimeerd PCM-geluid (of ander Dolby True-HD of DTS-HD) overweg moet kunnen.
PSN: Shiver23
Precies mijn ervaring toen ik Heavenly Sword bij Play.com bestelde. Heb destijds 3 weken gewacht vanaf de release dag alvorens ik hem na 25 dagen wachten toch nog binnenkreeg. Dus eens met je laatste zin: Play.com is prima om games te bestellen als je geen haast hebt de game te spelenymmv schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:06:
Ik heb het een paar keer gehad dat er na drie-vier weken nog niks was binnengekomen en het pakje opnieuw opgestuurd moest worden. Van die ervaring weet ik dat de klantenservice van Play.com perfect is, maar ik er liever niet bestel als ik haast heb.
Ik gok dat dit misschien na 3 jaar ofzo zal komen, maar zeker niet in 2008. Je had de 60gb gewoon moeten kopen...Jeffrey88 schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:01:
Denken jullie dat het via emulation nog mogelijk zou zijn om later als nog ps2 spellen te spelen.
Want ik voel me met die actie van Sony genaaid. we kregen geen 20gb ps3 die tevens wel ps2 spellen kon afspelen. Maar met de 40gb versie kan dat niet ?
De muziek zal geen probleem zijn, vraag me af of het gitaar spelen me wel aan gaat staan, hoe snel ik het naast me neer leg. Daarom was ik in eerste instantie ook aan het wachten op Rockband, want: drum kit. Maarja, nadeel Rockband: geen single player optie. GH kent wel single player optie.-RazieL- schreef op zondag 09 december 2007 @ 20:46:
Als je nou eens een gitaar kon downloaden heZelf vind ik GH3 heel gaaf. En als je de muziek kan waarderen dan kan je het spel ook waarderen.
Thanks voor de play.com reacties. Dan maar videogamesplus.ca. Wel matig van play, want er staat bezorging binnen 3-5 werkdagen.
Jep, 40GB versie kan dat niet. Het stomme is: de harde schijf kan je naar gelang jezelf wil vervangen door een grotere. Alleen de chips die voor de bc zorgen in de PS3 hebben ze eruit gehaald. Ze kunnen beter 1 PS3 uitbrengen, 20GB PS3 mèt BC, zodat persoontje A er een 40 GB, persoontje B een 60GB en persoontje C een 80 GB schijf erin jast. Bedoel, zolang het maar een 2,5" formaat is wat overeenkomt met een laptop schijf (ja toch?) kan het in de PS3. Dus ik snap het ook niet helemaal van Sony.Jeffrey88 schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:01:
Want ik voel me met die actie van Sony genaaid. we kregen geen 20gb ps3 die tevens wel ps2 spellen kon afspelen. Maar met de 40gb versie kan dat niet ?
[LTS][MTS][HTS]
Anoniem: 86399
Anoniem: 169123
En je weet zeker dat Neckerman niet de game verzegeld, zodat je wel 14 dagen naar de verpakking mag kijken en daarna terugsturen, maar niet het zegel verbreken & de game spelen en daarna terugsturen?Joosie200 schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:19:
[...]
Enfin, ik ga eens een gokje nemen met GH III. Koop ik hem bij Neckermann waarbij ik 14 dagen op proef krijg, na 14 dagen beslis of ik hem hou. Zo niet, retourneren en ik hoef niets te betalen. Kan ik met 14 dagen erachter komen of het wat is voor me. Zo nee, dan is R&C the way to go.
_██_
(ಠ_ృ)
optisch wordt enkel DTS, en Dolby DIgital verstuurd. beiden heel erg goed.bvandepol schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:13:
Wat is concreet het verschil tussen de PS3 de audio via HDMI of Optical te laten verzenden?
Ik ben op zoek naar een nieuwe reciever, maar zit tussen 2 modellen te dubben.
De een ondersteunt audio over HDMI, de ander niet. Nu weet ik niet wat het verschil is tussen HDMI-audio op Optical-audio.
Ik heb hier zeker iets aan. Zoals ik al zei twijfel ik tussen 2 versterkers, geen high end materiaal, maar toch een rib uit m'n lijf.Anoniem: 237666 schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:24:
[...]
optisch wordt enkel DTS, en Dolby DIgital verstuurd. beiden heel erg goed.
als je echter een hdmi (1.3 ? ) versterker/receiver hebt dan kan je ook Linear PCM, Dolby true HD en nog een () weergeven, deze hebben een veel hogere bandbreedte, minder compressie en dus een scherper, helderder, dieper geluid.maar je moet wel de juiste boxen hebben om dit verschil te horen.
kort gezegd: hdmi heeft meer bandbreedte en dus beter geluid dan spdif optisch. via hdmi zijn meer (betere) codecs ondersteund. zeker als je met het oog op de toekomst BD gaat kijken is het zeker handig om direct alles te kunnen zien en horen dusik hoop dat je er iets aan hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door BP_LOZ op 09-12-2007 22:32 ]
ik kan het niet uit eigen ervaring zeggen, ik ben zeer tevreden met mijn oude 5.1 set, maar ik ken het niet anders dus wellicht kan iemand met een dolby true hd set of hoe het heet die vraag beter beantwoorden.bvandepol schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:29:
[...]
Ik heb hier zeker iets aan. Zoals ik al zei twijfel ik tussen 2 versterkers, geen high end materiaal, maar toch een rib uit m'n lijf.
Wat ik uit jouw verhaal begrijp is dat ik op "gewone" sets geen verschil ga horen in geluid, of op korte termijn spijt krijgen van mijn aankoop?
Je hebt in principe geen HDMI 1.3-versterker nodig, 1.1 is al genoeg voor Dolby True HD en DTS-HD. De PS3 decodeert die twee fornaten nl zelf en stuurt dat als Uncompressed PCM naar de versterker en daarvoor is HDMI 1.1 al voldoende. Er is natuurlijk ook geen enkel kwaliteitsverschil tussen de drie formaten want het is en blijft tenslotte lossless.Anoniem: 237666 schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:24:
[...]
optisch wordt enkel DTS, en Dolby DIgital verstuurd. beiden heel erg goed.
als je echter een hdmi (1.3 ? ) versterker/receiver hebt dan kan je ook Linear PCM, Dolby true HD en nog een () weergeven, deze hebben een veel hogere bandbreedte, minder compressie en dus een scherper, helderder, dieper geluid.maar je moet wel de juiste boxen hebben om dit verschil te horen.
Met HDMI kun je gaan tot 7-kanaalsgeluid en veel hogere bitrates. Je kunt ook nog 'ns meer-kanaals SACDs afspelen, wat met SPDIF niet mogelijk is.kort gezegd: hdmi heeft meer bandbreedte en dus beter geluid dan spdif optisch. via hdmi zijn meer (betere) codecs ondersteund. zeker als je met het oog op de toekomst BD gaat kijken is het zeker handig om direct alles te kunnen zien en horen dusik hoop dat je er iets aan hebt.
klopt inderdaad, maar!ymmv schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:43:
[...]
Je hebt in principe geen HDMI 1.3-versterker nodig, 1.1 is al genoeg voor Dolby True HD en DTS-HD. De PS3 decodeert die twee fornaten nl zelf en stuurt dat als Uncompressed PCM naar de versterker en daarvoor is HDMI 1.1 al voldoende. Er is natuurlijk ook geen enkel kwaliteitsverschil tussen de drie formaten want het is en blijft tenslotte lossless.
Het verschil tussen DD5.1 of Uncompressed PCM 5.1 hoor je echt wel, veel meer dynamiek in het laatste. Dat knalt de speakers uit.
[...]
Met HDMI kun je gaan tot 7-kanaalsgeluid en veel hogere bitrates. Je kunt ook nog 'ns meer-kanaals SACDs afspelen, wat met SPDIF niet mogelijk is.
BijRSD1982 schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:58:
Ik heb even een vraagje over TVersity...
Aangezien dit het enige is dat ik werkend krijg. (standaard media delen via Vista krijg ik niet voor elkaar) Wilde ik de mappen herindelen maar ik zie een heleboel onnodige mappen die TVserity shared. Kan ik die ergens in t programma weg halen zodat ik alleen maar "my folders" heb...
Ps4/switch gamer
PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
Het zal ongetwijfeld wel zo zijn zoals je suggereert, want anders ging iedereen wel op deze manier te werk inderdaadAtomsk schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:18:
[...]
En je weet zeker dat Neckerman niet de game verzegeld, zodat je wel 14 dagen naar de verpakking mag kijken en daarna terugsturen, maar niet het zegel verbreken & de game spelen en daarna terugsturen?
Anders ging iedereen wel postorder als een gratis gametestservice gebruiken..
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
je kan een ps1 scart kabel gebruiken, alle playstation home consoles hebben een multi av out die telkens hetzelfde bleef. zo'n kabel heb je al voor 3 euro dus. ps1,2en3 hebben dezelfde rgb scartkabeljaspov schreef op zondag 09 december 2007 @ 23:42:
nog een wijziging op de topic start. In de tekst staat: " Heb je nog een gewone TV sluit hem dan aan via de bijgeleverde RGB-Scart kabel.". Er zit echter geen RGB kabel in de doos, maar composiet over scart.
De component-kabel is een standaard accesoire van Sony zelf. Dus een keten als Intertoys zal deze zeker verkopen en voor 100% zeker kunnen bestellen. Prijs ligt volgens mij op €24,99 voor een kabel van 2,5 meter. Wellicht zijn er kabel van 3th-part partijen welke goedkoper zijn, maar dan is het weer niet zeker dat een keten als Intertoys die kan bestellen. Maar voor de "echte" kabel van Sony kan je gewoon naar je lokale Intertoys en hoef je niet helemaal naar de Dixons of wat dan ook. Of bestellen bij Bol.com dan hoef je de deur ook niet uit. Maar dan betaal je wel weer verzendkosten en zie niet dat die kabel daar ook nog eens bijna drie tientjes kost...DenMan schreef op maandag 10 december 2007 @ 00:26:
Tot de tijd dat ik een HD TV ga kopen wi ik echt wel een component kabel hebben eigenlijk.
Zou ik zo'n kabeltje ook kunnen krijgen bij de Intertoys (zit hier redelijk in de buurt) of moet ik echt naar een dixons, dynabyte of e-plaza?
[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 10-12-2007 01:28 ]
Anoniem: 51543
Anoniem: 242124
Home moet nog uitkomen. En het is gratis. Sony is geen Microsoft gelukkig.Anoniem: 242124 schreef op maandag 10 december 2007 @ 08:01:
Hey allemaal,
Even een kort vraagje, hoe benader is home op de ps3? En zijn hier nog kosten aan verbonden?
thx
Okee bedankt! Ik zat al te zoeken maar ik kon niks vinden.ymmv schreef op maandag 10 december 2007 @ 08:45:
[...]
Home moet nog uitkomen. En het is gratis. Sony is geen Microsoft gelukkig.
stp - PSN ID: stp_4
Als het goed is worden vandaag de eerste pre-orders verstuurd!Anoniem: 242124 schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:00:
[...]
Okee bedankt! Ik zat al te zoeken maar ik kon niks vinden.
Net unreal gepreorderd. Whii
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ze moeten toch eerst wachten tot ze de betaling ontvangen hebben? Want dit wordt toch vaak pas na 5-7 dagen ontvangen als je het via de gewone bank doet? (Abn Amro)zwembroek schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:11:
[...]
Als het goed is worden vandaag de eerste pre-orders verstuurd!
Mooi dat er gelijk aardig wat tweakers beschikbaar zijn voor een potje online fraggen.
Ik heb em betaald met mijn MasterCard. Een dag later een betalings bevestiging ontvangen van 3 busymen. Hierbij staat vermeld dat ze de game op 10-12-2007 gaan versturen, dus twee dagen voor de release. En doordat 3busymen zo snel zijn games verzend heb je hem binnen 7 dagen.Anoniem: 242124 schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:30:
[...]
Ze moeten toch eerst wachten tot ze de betaling ontvangen hebben? Want dit wordt toch vaak pas na 5-7 dagen ontvangen als je het via de gewone bank doet? (Abn Amro)
En dan nog versturen enz, dus het duurt dan toch nog zeker 2-3 weken?
En is hij al offciel uit in Amerika? Ik dacht pas morgen of overmogen.
[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 10-12-2007 09:58 ]
Anoniem: 235102
Anoniem: 235102
[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 10-12-2007 12:17 ]
Leef elke dag of het je laatste is, ooit krijg je gelijk!
Vorige week Uncharted binnen gekregen van Estarland, maar geen heffing moeten betalen gelukkig. Het heeft wel een week of twee geduurd. Maar er zijn er nog 2 onderweg, COD4 en R&C, hopelijk worden die ook niet onderschept.Anoniem: 235102 schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:09:
Mijn order van DVDBoxOffice (Eye of Judgment) deed er ook langer dan verwacht over, maar die was dan ook (uiteraard) onderschept door de douane. Duurde bij elkaar ruim drie weken. De order bij Estarland duurt nu ook al way te lang, dus ook daar zal heffing op moeten worden betaald I guess. Da's het risico natuurlijk.
Zulke zaken kun je beter hier regelen: Vraag & Aanbod. Dan vinden de moderators je ook lieverSyndicaat892 schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:43:
At stp_4: Ik wil Assassin`s graag overnemen en heb PES2008 daarvoor te ruil!Hoor het graag(ben nml meer een fifa man)!
[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 10-12-2007 12:16 ]
Leuk en aardig dat de moderators naar V&A verwijzen maar volgens mij is daar helemaal geen categorie om je games te verkopen, of zie ik het over het hoofd?ceelcoumans schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:29:
[...]
Zulke zaken kun je beter hier regelen: Vraag & Aanbod. Dan vinden de moderators je ook liever
PSN: Shiver23
Nee die is er ook niet! Het verhandelen van games software is ook niet toegestaan op tweakers!Shiver23 schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:44:
[...]
Leuk en aardig dat de moderators naar V&A verwijzen maar volgens mij is daar helemaal geen categorie om je games te verkopen, of zie ik het over het hoofd?
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Anoniem: 209944
Mag ik vragen wat je aan douane kosten heb betaald, wilde namelijk deze week ook eye of judgment bestellen bij dvdboxoffice.com waar hij €56 kost.Anoniem: 235102 schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:09:
Mijn order van DVDBoxOffice (Eye of Judgment) deed er ook langer dan verwacht over, maar die was dan ook (uiteraard) onderschept door de douane. Duurde bij elkaar ruim drie weken. De order bij Estarland duurt nu ook al way te lang, dus ook daar zal heffing op moeten worden betaald I guess. Da's het risico natuurlijk.
ik denk dat ik ongeveer hetzelfde 'defect' heb en dat dit nog lang aan gaat houden!Vince22 schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:01:
Coole startpost! Uncharted is echt super, maar heb em nadat ik hem heb uitgespeeld alweer 2 weken in dekast liggen. Call of Duty 4 wil op 1 of andere manier niet uit mn Ps3 komen... en dit ligt niet aan de PS3!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq