Welkom in . . . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Voorwoord | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Welkom in het grote Playstation 3 topic deeltje 4 al weer! Het komt steeds dichterbij, nog even wachten en wij kunnen de Playstation 3 ook uit de schappen halen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Inhoud | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
• Vorige delen • Specificaties • High Resolution Pictures • Release Date • Game List • Veel gestelde vragen • Poll • Links • Eind woord | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vorige delen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Deel 1 Deel 2 Deel 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Specificaties | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Het menu van de Playstation 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
High Resolution Pictures | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() ![]() Van links naar rechts : Xbox 360, Playstation 3, Playstation 2, Playstation 2 SlimLine ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Release Date | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Volgens de verhalen van Sony komt de Playstation 3 in Maart van 2007 naar Europa toe, het is nog steeds afwachten met Sony. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Game List | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Veel gestelde vragen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ik heb beloofd dat hier wat veelgestelde vragen komen te staan voor kerst, gelukkig is het nog geen kerst dus ik heb nog eventjes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Poll | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Poll: Ga jij de Playstation 3 aanschaffen zogauw hij uit is in EU? • Ja, ik kan niet meer wachten! • Nee, ik denk dat het een flop gaat worden. • Ik ben er nog niet uit. Ook een poll maken? Klik hier | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Links | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nieuws Items Tweakers.net Official Playstation Site Playstation 3 Trailers Gametrailers.com | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Eind woord | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30-06-2006 : Zoals jullie zien moet er nog genoeg aan de start post veranderd worden, dat gebeurd nu stukje voor stukje, indien je nog suggesties o.i.d. hebt kun je ze mailen naar Thundermsn [@] hotmail.com. 06-07-2006 : Ik heb de header aangepast, deze is nu een stuk kleiner en makkelijker te laden voor de mensen met een niet zo'n stevige internet verbinding. Wil je mijn orginele nog zien ( Waar wel veel werk in zat ) klik dan hier 10-12-2006 : 1:42 : Voorwoord gewijzigd, poll toegevoegd. 10-12-2006 : 2:15 : Paar kleine wijzigingen. 10-12-2006 : 13.42 : HRP's gewijzigd |
Layout in elkaar gezet door -Thunder-
[ Voor 32% gewijzigd door -Thunder- op 10-12-2006 13:43 ]
Blij Met Wilco