Het Grote Playstation 3 Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 12.435 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Welkom in . . .
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/wilcopeters/got/ps3topic/ps3header2eenvoudig.JPG
Voorwoord
Welkom in het Grote Playstation 3 Topic!, ik ben dit topic begonnen omdat de laatste tijd erg veel nieuws over de Playstation 3 op het internet te lezen valt en ik zo'n vermoeden heb dat veel mensen het wel leuk zullen vinden om een Ps3 topic te bezoeken.
Nog een reden waarom ik dit topic ben begonnen is omdat er zo veel kleine topics zijn en als je wat wilt weten mag je onwijs veel topics gaan door lezen, dus vanaf de dag van vandaag... "Het Grote Playstation 3 topic" :)
Inhoud

Vorige delen
Specificaties
High Resolution Pictures
Release Date
Game List
Veel gestelde vragen
Poll
Links
Eind woord
Vorige delen

Deel 1
Deel 2

Specificaties

CPUCell Processor
GPURSX (NVIDIA)
SoundDolby 5.1, DTS, LPCM, etc. (Cell-based processing)
Memory256MB XDR Main RAM, 256MB GDDR3 VRAM
HDD2.5in Serial ATA20GB60GB
I/OUSB 2.044
Memory Stick/Compact Flash/SD Card ReaderNoYes
CommunicationEthernet (Up to 1000BASE-T)YesYes
IEEE 802.11 b/g (Wi-Fi)NoYes
Bluetooth 2.0 (EDR)YesYes
Wireless ControllerBluetoothYesYes
AV OutputResolution: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080pYesYes
HDMI (Nextgen)YesYes
AV Multi OutYesYes
Digital Out (Optical)YesYes
BD/DVD/CD Drive Read OnlyBD 2x (BD-ROM)
DVD 8x (DVD-ROM)
CD 24x (CD-ROM)
Super Audio CD 2x
YesYes
PriceJapan49,800 yenOpen Price
North America$499 US / $549 CND$599 US / $649 CND
Europe€499€599
Dimensions325mm (W) x 98mm (H) x 274mm (D)
WeightApprox. 5kg

Het menu van de Playstation 3

High Resolution Pictures

Afbeeldingslocatie: http://img128.imageshack.us/img128/906/ps317sg3tw.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/8219/ps3console1b5yn.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/9499/ps3console2b9uo.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img226.imageshack.us/img226/276/ps3console4b1vz.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img121.imageshack.us/img121/3368/10zf1.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/1032/20wd.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img121.imageshack.us/img121/9243/32vs.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/2544/44az.th.jpg

Release Date

Ik ga hier geen verhaal om draaien...

Release Date : Maart 2007

Maar...
volgens de geruchten komt de € 599,- versie alleen in Nederland en niet de €499,- versie.

Nog minder leuk bericht :
Eerste PS3's wellicht beperkt leverbaar

Volgens analist McNealy van American Technology Research dreigen er opnieuw donkere wolken aan de horizon voor de makers van de Playstation 3. McNealy noemt de PS3 de meest complexe box die de industrie ooit in elkaar heeft gezet. Er zouden zelfs meer onderdelen in de PS3 gaan dan het al indrukwekkende aantal van 1700 dat Microsoft in zijn Xbox 360 stopte. Het gevolg zou wel eens kunnen zijn dat Sony niet genoeg onderdelen heeft en bij het in de markt zetten van de spelcomputer regelmatig 'nee' zou moeten verkopen. Een situatie die doet denken aan de lancering van de Xbox 360, die ook al snel uitverkocht bleek.

PlayStation 3 aankondigingspicSony gaat er overigens nog steeds vanuit dat het maandelijks een miljoen exemplaren van de nieuwe console van de lopende band zal zien komen. In maart 2007 moeten er maar liefst zes miljoen PS3's getransporteerd zijn. Toch zijn er al wel signalen die aangeven dat Sony een dreigend tekort niet uitsluit; grote winkels als EBGames en GameStop melden dat ze in eerste instantie maar twintig consoles zullen krijgen. Ter vergelijking: van de Xbox 360 kregen beide zaken er vijftig. Mocht Sony daadwerkelijk met tekorten te maken krijgen, dan zou dat wel eens een zware slag kunnen zijn in de slag om de consolemarkt met Microsoft. Ook omdat in de periode naar de feestdagen toe mensen niet graag met lege handen zullen aankomen en eerder geneigd zijn dan een andere spelcomputer te kopen.
Game List
  • MotorStorm
  • Gradius
  • Elveon
  • Warhawk
  • Need for speed : Most Wanted
  • Brother in Arms 3
  • Formule One
  • Grand Theft Auto 4
  • Metal Gear Solid 4
  • Powerful Pro Baseball
  • Def Jam 3
  • Unreal tournament 2007
  • Rayman 4
  • Virua Tennis 3
  • Lair
  • Fatal Inertia
  • Frontlines : Feul of war
  • Stranglehold
  • Mercenaries 2
  • Call Of Duty 3
  • Eye of Judgement
  • Eight Days
  • Marvel : Ultimate Alliance
  • Haze
  • World Snooker Championship 2007
  • Full Auto 2: Battlelines
  • Ridge Racer 7
  • Assain's Creed
  • Final Fantasy XIII
  • Need For Speed : Carbon
  • Genji 2
  • Tony Hawk's Project 8
  • Alone in the dark
  • Medal of Honor : Airborne
  • NBA 07
  • Resistance: Fall of Man
Veel gestelde vragen

Wat is Blu-ray ?
Waarom deze nieuwe media ?
Wat zijn de belangrijkste voordelen van Blu-ray ?
Hoe bekijk ik high-defination films en next generation graphics ?
Wat is HDTV ?
Hoe werkt high-defination (HD) ?
Wat is 'interlaced' en 'progressive' scan ?
Moet ik mijn tv aanpassen ?

Antwoorden komen er snel bij te staan!, even geduld dus!... wel voor kerst hoor :9

Poll

Coming Soon!

Links

Nieuws Items Tweakers.net
Official Playstation Site
Playstation 3 Trailers Gametrailers.com

Eind woord

30-06-2006 : Zoals jullie zien moet er nog genoeg aan de start post veranderd worden, dat gebeurd nu stukje voor stukje, indien je nog suggesties o.i.d. hebt kun je ze mailen naar Thundermsn [@] hotmail.com.

06-07-2006 : Ik heb de header aangepast, deze is nu een stuk kleiner en makkelijker te laden voor de mensen met een niet zo'n stevige internet verbinding. Wil je mijn orginele nog zien ( Waar wel veel werk in zat ) klik dan hier

[ Voor 14% gewijzigd door SToRM666 op 07-10-2006 18:05 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik zal de OP nog wel een beetje aanpassen als ik tijd heb, maar het duurde me te lang voordat er een nieuw topic kwam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Nog iemand hier die een JAP of US playstation 3 gaat (proberen te) importeren?

Ik heb me aangemeld bij yesasia om zowel een 20gb als 60gb PS3 te importeren, maar ik denk dat het (gezien de lage aantallen launchunits) een moeilijk verhaal gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik wacht wel op de EU versie. Dan zijn er misschien ook al wat (eventuele) bugs uit verwijdert enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Vanwege regiocodes van blu-ray (en/of DVD) haal ik hem gewoon hier.
Met de PSP wel gedaan maar ook last met UMD films.
In de topicstart staat de oude lijst nog (20GB zonder HDMI)

Regiocodes van BRA zijn ook bekend (eindelijk):
The new code system differs from the one in place for standard DVDs in that Japan, the Americas, and East and Southeast Asia, with the major exception of China, all share the same Region 1. Europe, the Middle East, Africa, New Zealand and Australia are grouped in Region 2, while China, Russia, India and other territories not in the first two groups are lumped into Region 3.
Beetje vreemde indeling als je het mijn vraagt.
http://www.variety.com/ar...1183?categoryid=1009&cs=1

[ Voor 61% gewijzigd door Shiver23 op 07-10-2006 17:03 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Shiver23 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 16:37:
In de topicstart staat de oude lijst nog (20GB zonder HDMI)
Ik heb even een nieuwe tabel gemaakt en ben nog wat andere dingen aan het aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Kewl, MotoStorm (alleen al een rede om een PS3 te halen :P) ondersteund nu officieel SIXAXIS! De wijze waarop ze dit geimplementeerd hebben is nog niet bekend, maar ik hoop zo dat ze het implementeren om even snel om je heen te kijken. Bijvoorbeeld, je controller kantel je een beetje naar rechts, en je gezichtsveld gaat een beetje naar rechts, je kantel nog verder, en je kijkt nog verder naar rechts! Nu kantel je controller ook nog naar boven, en whola! Je gezichtsveld gaat ook naar boven, en je ziet die andere gasten rijden op die klif daar 300m verder! (jaja eindelijk echte draw distances met de PS3) :P.

Wohoo. Ik hoop het zo...

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177970

Nja weer iets debunked.
While the PlayStation 3 and 360 versions of Assassin's Creed are virtually identical, Raymond did say that on the 360 the team is putting a special emphasis on Achievements. And while the 360 hardware enables Ubisoft's team to use multiple threads to enhance the crowd's AI, the end result for the game on both systems will be the same. "While the method for distributing AI load is different on each platform, the AI code itself is the same. Players will experience the exact same crowd results on PS3 and Xbox360."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik koop m waarschijnlijk gewoon voor de PS3 dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Oww Sh*t: Sjek de nieuwe footage van Resistance of Man: _/-\o_

http://www.gametrailers.c...id=13885&type=wmv&pl=game

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat ziet er inderdaad wel erg vet uit. Ben nu eigenlijk meer benieuwd naar killzone geworden, die wordt nog wel iets indrukwekkender.. denk ik. Ik blijf het trouwens jammer vinden dat die f1 game zo arcade is, want ook die ziet er wel geweldig uit. Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

kronk schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 12:12:
Dat ziet er inderdaad wel erg vet uit. Ben nu eigenlijk meer benieuwd naar killzone geworden, die wordt nog wel iets indrukwekkender.. denk ik. Ik blijf het trouwens jammer vinden dat die f1 game zo arcade is, want ook die ziet er wel geweldig uit. Zonde.
Wat is volgens jou de arcade factor? Ben niet zo een expert, dus waaraan denk je dit te kunnen waarnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik bedoel daar mee dat het niet echt realistisch rijgedrag is, nou rij ik zelf geen f1 wagen, maar als het nat is hebben die wagens nooit zoveel grip. Je kan stukken gras van naast de baan meenemen, gewoon doorrijden enzo. Je hebt nog meer van die dingetjes, misschien dat dit keer een echt simulatie modes er inzit of een soort hulpstand echt hoog staat, maar dat denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Resistance filmpje ziet er echt vet uit.
Het geeft mij een HL2 gevoel. En dat bedoel ik positief ;)
Vandaag Japanse winkeliers hebben van Sony informatie ontvangen wat er in het pakket zal komen te zitten. Waarschijnlijk krijgen we in Europa hetzelfde.

- 1 x PS3 hardware
- 1 x Controller
- 1 x USB Kabel (bijvoorbeeld voor het aansluiten van een PSP) [Volgens mij voor het opladen van je controller]
- 1 x Stereo AV kabel (Stereo AV, Component, D-Terminal, Multi-Terminal)
- 1 x LAN kabel
- 1 x Stroomkabel
D-terminal is volgens mij de japanse variant van component (of is dit gewoon VGA). Neem aan dat we hier dus een soortgelijke kabel erbij krijgen met composite en component. Prima dus!

[ Voor 76% gewijzigd door Shiver23 op 08-10-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
kronk schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 12:27:
Ik bedoel daar mee dat het niet echt realistisch rijgedrag is, nou rij ik zelf geen f1 wagen, maar als het nat is hebben die wagens nooit zoveel grip. Je kan stukken gras van naast de baan meenemen, gewoon doorrijden enzo. Je hebt nog meer van die dingetjes, misschien dat dit keer een echt simulatie modes er inzit of een soort hulpstand echt hoog staat, maar dat denk ik niet.
Die arcade mode gebruikten ze op de TGS om het wat makkelijker speelbaar te maken voor iedereen, maar ik ga ervan uit dat de volledige versie gewoon een simulatie mode heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat het zonder die mode idd heel erg moeilijk speelbaar zou worden :)

En om het doelpubliek te verbreden en tegemoet te komen zit er een mode in waar je gewoon plezier aan kan beleven. En niet super nerveus en met klamme handjes moet racen... ;)

Laten we dan hopen dat het zo is, niet uitsluitend arcade, zodat de echte simmers ook iets kunnen beleven met deze titel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Ik zou het niet eens zo erg vinden als het Arcadie is. ;) Maarja smaken verschillen. Trouwens, nieuw filmpje van F1, bijna hetzelfde als wat je eerder gezien hebt, alleen die keer is het in 50fps geschoten ipv 30 fps. http://www.playsyde.com/news_3673_en.html _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Arx schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 20:31:
Ik zou het niet eens zo erg vinden als het Arcadie is. ;) Maarja smaken verschillen. Trouwens, nieuw filmpje van F1, bijna hetzelfde als wat je eerder gezien hebt, alleen die keer is het in 50fps geschoten ipv 30 fps. http://www.playsyde.com/news_3673_en.html _/-\o_
/offtopic, leuk filmpje aan de screenshots te zien, maar ik krijg het niet aan de praat? VLC heeft alleen geluid, WMP kreeg zelfs een reboot voor elkaar. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

/offtopic, gebruik zelf gewoon mplayer op Linux, maakt gebruik van Windows codecs. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Ubuntu even opgestart, en ik moet zeggen, wouw. :) Zonde dat die F1 games op de consoles altijd zo ruk spelen. :( Enorm arcade altijd, "jerky" besturing, enorm vergevingsgezind etc. Op de PC is het mijn favoriete genre, maar dan heb ik ook een stuurtje erbij, en goede games (GPL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Precies. Als ik echt simulatie wil stap ik ook altijd in mijn Porsche 996 GT3-RS (Simbin's GTR). Denk ook niet dat je zoveel moet verwachten van een controller. Moet wel leuk blijven namelijk. Echte simulatie beleving = PC + TrackIR + goed FF stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Arx schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:48:
Precies. Als ik echt simulatie wil stap ik ook altijd in mijn Porsche 996 GT3-RS (Simbin's GTR). Denk ook niet dat je zoveel moet verwachten van een controller. Moet wel leuk blijven namelijk. Echte simulatie beleving = PC + TrackIR + goed FF stuur.
Maar met digitale besturing met er toch wel wat beters te maken zijn? Ik bedoel, ik heb me ook jaren vermaakt met GP1 en GP2 met het toetsenbord (az<>) op de PC. Ik snap dat men zo'n mainstreamgame niet stuurwiel-exclusief kan maken, maar het is zo frustrerend omdat je ook spellen van 10+ jaar oud kent, die het wel onder de knie hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Controller is compleet analoog. Ok, niet zo gevoelig als een stuur omdat je die uitslag gewoon niet hebt, maar het is zeker te doen. Ben benieuwd hoe de nieuwe 10bits triggers het gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Jawel, op Arcadie niveau is het zeker goed te doen, niets mis mee zelfs. Maar ik blijf erbij als je echte simulatie wilt moet je toch echt aan de stuur en de controller links laten liggen. Misschien dat ze voor F1 ook de stuur gaan ondersteunen, wat me niets zou verbazen, want dat deden ze al namelijk. :)

Oja, die triggers achterop is trouwens ook een verbetering, eindelijk kun je nu goed het remmen en gas geven regelen. Hebben ze goed gejat (beter dan slecht bedacht) van XBox 360 >:). Vindt het heerlijk werken met PGR 3.

[ Voor 26% gewijzigd door Arx op 08-10-2006 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Het is niet gejat van MS, want Sega had het al eerder. En de N64 had ook een Z-trigger :)
Ik had gelezen dat er op de triggers van de Sixaxis een klein rubberlaagje zit.

[ Voor 31% gewijzigd door SToRM666 op 09-10-2006 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Even het stof van dit topic afblazen :P
GameStop PS3 Pre-Order Campaign Done

A customer service rep for specialty game retailer GameStop has told Next-Gen that its allocated PS3 pre-orders sold out nationwide, just hours after the program initiated. GameStop officially closed the program mid-afternoon yesterday.
“We’re not taking any more [in-store] pre-orders. They’re completely gone,” the rep stated in a phone interview. However, she did affirm that an online pre-order program would be announced at a later date.

Perhaps it’s not that much of a surprise. The company announced yesterday that it would be taking pre-orders today, and that stores would only receive eight PS3 units, with some larger stores getting 16. Stores would be restricted to sell systems to only two employees per outlet for the launch.

Pre-ordering customers were required to pay $100 in cash, credit or trade-ins to reserve the mere chance to get a PS3 on launch day. GameStop made it clear that a deposit wouldn’t guarantee a unit.

The company has been holding off on taking PS3 pre-orders for some time now, as it learned a hard lesson with the Xbox 360 launch. Leading up to the initial release of Microsoft’s next generation console, GameStop took too many reservations, leaving many pre-ordering customers without an Xbox 360 for months after launch.

GameStop COO Dan Matteo said in the company’s most recent conference call, “We don't want to do what we did last year, which was to take way too many [pre-orders] on the 360, and then under-deliver. We want to get closer to keeping a promise to the consumer."

Next-Gen is seeking official word from public relations officials at GameStop, although it seems fairly certain that the limited supply of the PS3 and high demand easily shortened the initial pre-order campaign.

[UPDATE] Official GameStop Corp. spokesperson Chris Olivera told Next-Gen that the rate at which the pre-orders disappeared depended on the store location. "...Some stores it took 10 minutes, some it took an hour. Some took the entire day. At approximately 3:30 Central time, we made a decision to go ahead and close the process."
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-04 22:40

lithiumangel

Tuurlijk !

Voor de geintreseerden ( wat doe je in deze topic als je niet geintreseert bent in de PS3 ?? )

Bekende importeur lik sang heeft vanaf vandaag een " no money down" pre-order voor PS3 en PS3 launch titles .
No money down , houdt in dat jij een pre-order kan plaatsen maar je nog niet gefactureert wordt totdat het zaakje uiteindeiljk bij hun de deur uitgaat .
Als jij je pre-order plaatst , kom je op een wachtlijst zoals gewoonlijk .
Is er op launch een PS3 beschikbaar voor jou krijg je een bevestigings mailtje .
Daarop kan je kiezen om de PS3 wel of niet te accepteren .
Tevens kan je je order dynamish wijzigen naar gelang wat available is op launch zo kan je zelfs voor een US of JP unit gaan 20 of 60 GB

Het voordeel hiervan is , dat je bij een andere zaak eventueel een PS3 pre-order kan neerzetten .
Die van Lik-Sang valt altijd te cancellen .

Meer informatie hier : http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3895&likref=html15

Met Lik-Sang heb ik op launch wel goede ervaringen mee .
Mijn Jap PSP pre-order destijds was netjes op Jap Launch date verzonden en 2 dagen later in huis via courrier shipping .
Ik verwacht wat meer belangstelling voor de PS3 dan de PSP tough .

[ Voor 6% gewijzigd door lithiumangel op 11-10-2006 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik wacht wel op de euro launch. Kan ik nog lekker sparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Komen genoeg games bij de launch hier inderdaad. Sjonge jonge, weet nu al niet meer waar ik de tijd vandaan moet halen om uberhaupt een spelletje regelmatig te spelen. Hoe moet het dan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
lithiumangel schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 11:48:
Bekende importeur lik sang heeft vanaf vandaag een " no money down" pre-order voor PS3 en PS3 launch titles .
Klinkt nogal kansloos. Het is meer een interesse peiling. Uiteindelijk heb je er niets aan. Ik wil gewoon een aanbetaling doen en gegarandeerd een Jap PS3 op de launch hebben. Daaom kun je beter direct bij een Japanse winkel kopen en niet via tussenhandel zoals Lik-Sang. Weet je tenminste zeker dat je er een hebt.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 05-09-2024
Sony and Xfire confirm online PS3 partnership
Xfire is developing a middleware solution that will allow developers to incorporate cross-platform communications between users playing on PC and the PlayStation 3 console
meer

Interessant...
Maar ik ben net echt overtuigd van de PNP (Playstation Network Platform). Spellen op de xbox360 krijgen achivements en bij de ps3 is dat niet zo, of niet bij alle spellen waar bij de xbox360 dat wel zo is. Mis wel bepaalde dingen.

[ Voor 26% gewijzigd door Cabo op 12-10-2006 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderd
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-04 11:07
Voor degene die zich al bezig hebben gehouden met http://www.playb3yond.com/, de code is reeds gekraakt.

Klik hier voor de bron.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v330/Voidler/code.jpg

factor5
fire
fangs
king
nariko
andyserkis
mayday
dogfight
machone
tedprice
chimera
nathanhale
music
heishi
evolutionstudios
dust
monumentvalley

Nu even kijken wat er allemaal achter zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hmm factor5 is gewoon van lair. Ze dachten toch dat het om een aankondiging van een tot nu toe onbekende game ging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
PS3 Online preview
Lijkt erop dat een het goede online service wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
Afbeeldingslocatie: http://img508.imageshack.us/img508/2817/2060gigspecskz8.png

Dit is een overzichtje van de officiele PS site.
Wat ik goed vind is dat beide versies standaard een draadloze controller hebben! dus niet 1 met draad waar je later toch weer een draadloze voor gaat kopen!

Sony heeft trouwens weer bevestigd de PS3 voor Maart 2007 naar europa te willen halen. Jammer dat ze "willen" erbij zetten maarja zal wel door misschien onvoorziene productieproblemen te maken hebben.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Caboman schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:09:
PS3 Online preview
Lijkt erop dat een het goede online service wordt.
Wel apart dat ze PSP games als download gaan aanbieden, lijkt me niet echt bevorderlijk voor de verkoop van dat apparaat. Maar het zal wel om de oudere PSP games gaan :)
LocoRoco met de tilt functie spelen kan daarentegen weleens heel goed uitpakken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177970

Serieus terug tendieuze berichtgevingen die later een "update" krijgt van een regel waardoor het verhaal de vuilbak mag worden... . Tussentijds krijgen de xbox fanboys terug een platfom om hun lusten nog eens bot te vieren en de FUD te versterken en te verspreiden.

Ik heb zo het gevoel dat sommige sites er niet echt veel problemen mee hebben, klaarblijkelijk zorgen dergelijke verhalen voor veel hits en is het commercieel goede zet. Ik stel mij enkel vragen als je weet dat dit nieuwsbericht kwam uit een spaans obscuur klein krantje en de hoeveelheid "foute" verhalen er op het net dwalen. Soms stel ik mij toch wel vragen bij de journalistieke integriteit die sommigen menen te hebben.

My 2 cents.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 177970 op 14-10-2006 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Het is de laatste tijd wel heel erg ja. Ach, sommige mensen willen zo kort voor de launch in Japan en de US de PS3 nog even extra de grond in boren zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ondersteunen ze met die WiFi ook WPA of alleen WEB?

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

EfBe schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 11:31:
Ondersteunen ze met die WiFi ook WPA of alleen WEB?
Geen WPA ondersteuning zou t wel een beetje nutteloos maken, zelfs m'n mobieltje ondersteunt WPA. Ik neem dus aan dat dat er wel op zou moeten zitten. Het is trouwens niet WEB, maar WEP.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

In reactie op de update. Ik had aangegeven in dit (Rataplan in "Europese releasedatum PS3 weer ter discu...") topic dat er dus een reactie was van Sony. Prima dat ze het aangepast hebben maar als 'journalist' stelt Rataplan zich in mijn ogen niet erg objectief op. Maar dat zal wel aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
ErectionJackson schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:10:
[...]
Geen WPA ondersteuning zou t wel een beetje nutteloos maken, zelfs m'n mobieltje ondersteunt WPA. Ik neem dus aan dat dat er wel op zou moeten zitten. Het is trouwens niet WEB, maar WEP.
Ben ik met je eens, echter mn Ubuntu dapper drake install kon echt geen WPA aan, dus ik neem dat nooit zomaar aan ;).

WEP idd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=1374
Filmpjes met uitleg (en gameplay beelden) van Resistance online.
Ziet er echt goed uit en enorm veel opties. Dit wordt voor mij iig een zekere titel die ik ga kopen in maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

EfBe schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:26:
[...]

Ben ik met je eens, echter mn Ubuntu dapper drake install kon echt geen WPA aan, dus ik neem dat nooit zomaar aan ;).

WEP idd |:(
Ja logisch :) De PSP ondersteunt na een software update wel WPA inmiddels dus ik acht de kans erg klein dat de PS3 het niet ondersteunt. Ik heb echter geen definitieve bevestiging kunnen vinden helaas.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Er is een uitgebreide review gekomen over de online features van de PS3:

http://www.eurogamer.net/...p?article_id=68677&page=1

Zo te lezen wordt het een stuk beter dan de Xbox Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Anoniem: 69767 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 12:47:

Ik zou eerder zeggen dat het wel een tweeling broer lijkt.

Gewoon een mooi netwerk, niks nieuws, maar ook niks mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

Ik ben ontzettende PS fanaat maar om nu al te zeggen dat het beter wordt dan XBOX Live, nee dan kan ik niet zeggen. Het beloofd echter wel een stuk beter te zijn dan het huidige PS2 netwerk en gratis!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
In New York heeft Sony een flyer uitgedeeld als reclkame voor de PS3. Ziet er gelikt uit!
http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=1373
Afbeeldingslocatie: http://img179.imageshack.us/img179/153/controller1zo2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img179.imageshack.us/img179/2135/controller2pe3.jpg

De controller van de PS3 heeft in het midden de z.g. "PS" knop welke dezelfde functie zal vervullen als dat de "Home" knop van de PSP doet. Naar deze laatste foto's blijkt dus dan dit knopje rood/oranje gekleurd zal zijn.... je kan zeggen wat je wilt, maar dit ziet er stoer uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:34

Wat handig wanneer je vast zit bij een spel dat je meteen kunt surfen als je wilt naar GameFaqs op je televisie om het op te zoeken. :P

[ Voor 6% gewijzigd door D. Ninjai op 15-10-2006 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
swopdark schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:41:
[...]

Ik ben ontzettende PS fanaat maar om nu al te zeggen dat het beter wordt dan XBOX Live, nee dan kan ik niet zeggen. Het beloofd echter wel een stuk beter te zijn dan het huidige PS2 netwerk en gratis!
Ik zou er eerlijk gezegd niet mee zitten om een klein bedrag te betalen als dat ten goede komt van het netwerk. Het kan volgens mij ook best een grote inkomstenbron vormen als ze dat zouden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Sony legt de focus veel meer op betaalde content. Zoals je in het artikel kunt lezen is de Playstation shop zeer bepalend voor de online ervaring. Op deze manier kunnen ze een hoop extra inkomsten binnenhalen zonder dat je aan vaste kosten vastzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
SToRM666 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 18:50:
[...]
Ik zou er eerlijk gezegd niet mee zitten om een klein bedrag te betalen als dat ten goede komt van het netwerk. Het kan volgens mij ook best een grote inkomstenbron vormen als ze dat zouden doen.
Er zijn een hele hoop mensen die dit willen doen (betalen) maar als je aangeeft dat je gratis online kunt gamen in tegenstelling tot je grootse concurent dan ben je marketingtechnisch gewoon even een stapje voor. Daarnaast is gratis online gamen al heel lang bekend en erg groot (kijk naar pc) Eigenlijk is het onzin om te gaan betalen voor de features die XBOX live bied want zo speciaal is het allemaal niet. De friendslist, chat en messenger systemen zitten al standaard bij de PS3 software. Ook het PS3 netwerk gaat gamedemo's ondersteunen. Of het demo verhaal danook gratis gaat zijn is nog onduidelijk, echter developers deelden altijd al demo's uit van games op DVD schijfjes en dit was ook gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Lol. Ik heb positief PS3 nieuws gevonden :P:

PlayStation 3 Wins Kudos At DigitalLife 06

Ik weet niet waar ze mee bezig zijn, maar ze zijn wel flink bezig met de poetslappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

swopdark schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 21:07:
Eigenlijk is het onzin om te gaan betalen voor de features die XBOX live bied want zo speciaal is het allemaal niet. De friendslist, chat en messenger systemen zitten al standaard bij de PS3 software.
Ook gratis in de 360 silver abo
Ook het PS3 netwerk gaat gamedemo's ondersteunen. Of het demo verhaal danook gratis gaat zijn is nog onduidelijk, echter developers deelden altijd al demo's uit van games op DVD schijfjes en dit was ook gratis.
Volgens mij $ 1,- per demo dat ze hadden gezegd op TGS.

Het is allemaal om het even denk ik. Ik heb inmiddels wel 50 demo's gedownload op de 360 (incl XBLA), dat zou me dan dus ook op $50,- komen te staan.

Onder de streep is de PS3 online feature wss net zo duur als de 360. Echter, op marketing front staan ze inderdaad sterker met een gratis online dienst.

EDIT:

DIt dus (van de TGS)
Kutaragi also talks about the possibility of paying 100 yen (about $1) for a small or time-limited game demo.
Hoe zit dat nou? Kan ik gewoon een willekeurige distro downloaden (eventueel geschikt gemaakt voor de PS3)? En wat gebeurd er als er iets fout gaat? Of draait het PS3 OS wat de games draait en de rest bijhoud altijd, en kan je er een distro naast zetten?

[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 16-10-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

De drempel is gewoon een stuk lager. En als je niets wilt betalen, hoeft dat ook niet. Vind ik wel een groot voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Shiver23 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:05:
De drempel is gewoon een stuk lager. En als je niets wilt betalen, hoeft dat ook niet. Vind ik wel een groot voordeel.
Het is maar net hoe je het bekijkt. Ik speel graag online, dus het PS3 netwerk is dan weer perfect voor mij.

Ik heb echter vrienden die nooit online spelen, en Live gebruiken voor Trailers en demo's. Die zouden dan opeens wel moeten betalen voor hun spullen.

Voor zowel de aanpak van Sony als MS is wat voor te zeggen. Echter, wat voor de 1 werkt, werkt voor de ander niet. Ze zouden eigenlijk een keuze moeten geven, meerdere abo vormen dus, maar dat maakt het weer lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd, ik hoef die demo's helemaal niet, dus dan wil ik er ook niet voor betalen.

In mijn geval zou de online dienst dus volledig gratis zijn. Ik wil gewoon online gamen.

En door te laten betalen voor content maak je het zo duur als je zelf wil. Je zou bvb voor 30 euro aan demo's kunnen downloaden per jaar, en dan ben je nog half zo goedkoop uit als xbox live.

Of als je effe krapper bij kas zit koop je even niets, en heb je dan weer een breder budget, dan weer wel. Veel flexibeler als je het mij vraagt.

Daarbij, demo's zijn nooit gratis geweest. Als je een OPM koopt betaal je ook indirect mee voor het schijfje en de demo's. Daarom dat de versie zonder demo's ook goedkoper is.

Maar nogmaals, ik hoef de demo's niet, dus dan betaal ik er niet voor. (downloadlimieten zijn hier toch veel te krap, dus ik hoef er zelfs niet aan te denken om demo's af te halen)

Het online verhaal werkt prima op de pc... Waarom? Flexibiliteit, gemak, en gratis. En zo hoort het ook. Punt.

En zoals je ziet komt alles erin wat je je maar kan wensen: friendlist, zien wie waar online is, berichtjes sturen. Hoeveel meer wil je hebben? Een mega aanbod aan functies is ook niet nodig. Eenvoud is bij deze essentieel. Denk maar aan apple. Minder functies, maar wel de essentiele, en iedereen gebruikt ze.

Ik wil zelfs helemaal niet communiceren met die berichtjes stuff, ik wil gewoon online gamen :)

Ook een voordeel dat alle prijzen in de locale currency worden weergegeven. We hebben immers al een schaal waarmee we waardes kunnen aangeven, onze euro ea munteenheden. Veel beter dan één of ander onderdoorzichtig yuppie duppie kiddie credit systeem met puntjes. Waarbij je toch altijd meer uitgeeft dan oorspronkelijk de bedoeling was volgens mij.

En als laatste, ingebouwde browser!. Fijn effe game FAQS lezen zonder naar je pc te moeten gaan. Allerhande online diensten raadplegen. Info opzoeken. De tv wordt dan echt de informatie hub in huis. Bij de Wii moet je bijbetalen voor de opera browser. (evenals voor de ds). De xbox heeft er geen eens één. Dus zo zie je maar dat qua prijs/gebruikersvalue de ps3 heel erg sterk staat.

-gratis online
-gratis browser
twee dingen die, als je ze meetelt bij een 360 deze al meteen duurder of even duur maakt als de ps3.

(en ja, ik blijf erbij, live is een goedkope manier om continue cashstroom/melkkoe te verzekeren)

edit: het zou mij niet verwonderen als live 'ineens' een 'stuk goedkoper' kan op het moment dat de ps3 verkocht gaat worden. En zo zie je maar dat zelfs die kankerende xbox fans aan de ps3 iets te danken zullen hebben/voordeel zullen uit halen... ;) Hoewel ze dat natuurlijk niet zullen toegeven.

En ja, die controllers zien er uber uit :)

En voor die online functies: liever een vlotte eenvoudige, van alle franjes ontdane cleane layout. Modern en gemakkelijk. Met desnoods minder functies, als dit de dienst eenvoudig en toegankelijk houdt.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 16-10-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:41
Ik snap alleen niet waarom Sony het zo doet. Als je kijkt naar het Xbox 360 topic, dan lees je heel veel mensen die een demo uitproberen, het spel leuk vinden en dus kopen. Viola, de gamesproducenten verkopen meer games en Microsoft verdient meer geld. Niet dat een euro veel is, maar het is net de grens die mensen tegenhoud om een game uit te proberen, die ze anders misschien nooit zouden overwegen, en dat is juist wat je wilt proberen met een demo.

De browser van de Wii is overigens tot zomer van 2007 sowieso gratis te downloaden. Dus als je de Wii voor dan koopt, dan krijg je de browser gratis erbij. Het is nog de vraag wat er daarna gebeurt.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Tja, ik moet nog maar zien dat je voor iedere demo moet betalen. Het is inderdaad gewoon promotie van je spel. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:30:
Tja, ik moet nog maar zien dat je voor iedere demo moet betalen. Het is inderdaad gewoon promotie van je spel. We zullen zien.
Volgens mij zullen grote gamestudio's zelf wel de kosten van de bandbreedte op zich nemen als ze een game willen promoten.

En nogmaals, als je een spel echt wil proberen alvorens daar 60 euro voor neer te tellen ga je echt wel die ene euro betalen. Beter een euro verspild dan 60-69. Hoeveel keer ga je dat ook doen, alleen met de games die je echt interesseren denk ik dan.

Van sommige games weet je zowieso al dat ze je ding niet zijn. Die demo hoef je dan ook al niet te downloaden. Alleen die welke echt je interesse wegdragen zal je dan proberen.

Ik vraag mij af hoeveel demo's echt uit interesse afgehaald worden op xbox live. Of omdat het nu toch eenmaal gratis is. Hoop verspilde bandbreedte, 'omdat het kan'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 131051 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:44:

Ik vraag mij af hoeveel demo's echt uit interesse afgehaald worden op xbox live. Of omdat het nu toch eenmaal gratis is. Hoop verspilde bandbreedte, 'omdat het kan'...
Omdat het kan heb ik een aantal demo's gedownload van spellen die me niets leken. Spellen die nu mooi in mijn kast staan.

Demo's zijn wat dat betreft ideaal.

Ik heb Tiger, the Outfit, Saints Row en Battlefield gekocht, alleen doordat ik de demo heb gespeeld. Nooit gedacht dat die spellen leuk waren.

Demo's zijn echt ideaal voor de producenten van de games.
Anoniem: 131051 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:44:

Van sommige games weet je zowieso al dat ze je ding niet zijn. Die demo hoef je dan ook al niet te downloaden. Alleen die welke echt je interesse wegdragen zal je dan proberen.
En dat is nou het mooie. Mensen komen in aanraking met spellen die hun niet interesseren, en opeens blijkt dat ze toch leuk zijn.

Demo's van b.v. GT5 zijn onzin. Mensen willen het spel of wel, of weten dat het niets is. Maar bijvoorbeeld een Motorstorm is echt ideaal om even te proberen.
Anoniem: 131051 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:20:
edit: het zou mij niet verwonderen als live 'ineens' een 'stuk goedkoper' kan op het moment dat de ps3 verkocht gaat worden. En zo zie je maar dat zelfs die kankerende xbox fans aan de ps3 iets te danken zullen hebben/voordeel zullen uit halen... ;) Hoewel ze dat natuurlijk niet zullen toegeven.
Ik heb nog nooit (letterlijk) iemand met een Gold abo iets zien zeggen over de prijs. De gebruikers zijn er content mee. Geen redenen om er mee te stoppen.

Volgens mij had MS met de 360 als meer abo's na 2 maanden verkocht dan de hele Xbox 1 cyclus. Geen redenen om de prijs te verlagen imho.

[ Voor 53% gewijzigd door PWM op 16-10-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Shiver23 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:30:
Dat van die $1 per demo is inderdaad maar een gerucht momenteel en Ken zegt wel eens vaker dingen die totaal niet waar zijn.
Ikzelf download zeer geregeld een demo en ik speel niet zo vaak online, dus ik zou wel graag gratis demo's zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Nieuwe FNR3 screens

Wow, als die echt ingame zijn... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
PWM schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:51:

Volgens mij had MS met de 360 als meer abo's na 2 maanden verkocht dan de hele Xbox 1 cyclus. Geen redenen om de prijs te verlagen imho.
Kwam dat ook niet doordat de meeste mensen die een 360 kochten bij launch ook die-hard XBOX fanaten waren die gelijk hun XBOX Live account wilden overzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
SToRM666 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:40:

Dat van die $1 per demo is inderdaad maar een gerucht momenteel en Ken zegt wel eens vaker dingen die totaal niet waar zijn.
Ikzelf download zeer geregeld een demo en ik speel niet zo vaak online, dus ik zou wel graag gratis demo's zien :)
Ik denk wel dat de DEMO's gratis zullen zijn, misschien dat ze zelfs via de normale INTERNET browser weg gehaald kunnen worden op www.ubisoft of ea.com ?? dat is een functie die mogelijk moet zijn met de PS3??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Wel weer fantastisch hoe mensen hier interviews interpeteren. In dat beruste TGS interview zegt meneer Ken dat het mogelijk is om micro-transacties uit te voeren. Dan noemt hij een paar dingen op zoals game-content, en inderdaad game demo´s. Wat hij er ook bijverteld is dat de producent hierin helemaal vrij is in dit soort marketing. Wat hij in ieder geval niet zegt is dat je voor iedere game demo moet betalen, wat hier wel gesuggereerd wordt.

Trouwens, lees nu heel veel berichten dat je voor de Gears of War demo moet gaan betalen? ;) Het staat zelfs op de M$ site.

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360fanboy.com/media/2006/10/gowdemo.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Arx op 17-10-2006 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Dat is echt ingame ja :9

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

swopdark schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 18:42:
[...]

Kwam dat ook niet doordat de meeste mensen die een 360 kochten bij launch ook die-hard XBOX fanaten waren die gelijk hun XBOX Live account wilden overzetten?
Nee, want die liep gewoon door :)

Ik speel nu nog met mijn Xbox 1 Live abo, die verloopt pas november.
Arx schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 08:53:

Trouwens, lees nu heel veel berichten dat je voor de Gears of War demo moet gaan betalen? ;) Het staat zelfs op de MS site.

[afbeelding]
Wat nog dezelfde avond ontkracht werd door de makers van GoW :)

Ik ben zelf vooral benieuwd naar Motorstorm. Als die goed wordt, overweeg ik een Ps3 te halen. Volgens mij moet hij uitkomen bij launch, dus dan lees ik de reviews wel.

[ Voor 42% gewijzigd door PWM op 17-10-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=1405
Leuk filmpje van een schijf die in en uit de PS3 gaat.
Sorry, maar ik vind dit er al gaaf uitzien. Haha. Ook al heb ik al 100x een slot-in cdspeler gezien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
In japan is een brochure veschenen voor de PS3 waarin allerlei strakke en dikke PS3 games worden besproken d.m.v. foto's en interviews van de ontwikkelaars. Ziet er echt goed uit! ik hoop dat zoiets ook in europa komt.

De volgende games zijn besproken:
Resistance: Fall of Men
Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/img168/2124/scrshot1vv8.jpg

Heavenly Sword
Afbeeldingslocatie: http://img181.imageshack.us/img181/8721/scrshot2aw2.jpg

Eye of Judgement
Afbeeldingslocatie: http://img181.imageshack.us/img181/8734/scrshot3np5.jpg

White Knight Story
Afbeeldingslocatie: http://img181.imageshack.us/img181/223/scrshot4eg1.jpg

Metal Gear Solid 4
Afbeeldingslocatie: http://img431.imageshack.us/img431/8710/scrshot5ch6.jpg

Ninja Gaiden Sigma
Afbeeldingslocatie: http://img50.imageshack.us/img50/7126/scrshot6af4.jpg

Devil May Cry 4
Afbeeldingslocatie: http://img50.imageshack.us/img50/8724/scrshot7az9.jpg

Final Fantasy XIII
Afbeeldingslocatie: http://img244.imageshack.us/img244/8356/scrshot8mi6.jpg

Ridge Racer 7
Afbeeldingslocatie: http://img383.imageshack.us/img383/1918/scrshot9pn8.jpg

Allemaal games die voor de gemiddelde japanner (en voor de gemiddelde gamer naar mijn idee) echt wel een reden zijn om een PS3 te gaan aanschaffen. En in dit lijstje zijn nognieteens games als:
MOTORSTORM, Genji, nieuwe naughty dog project, GT4 HD, en vele andere exclusieve toppers voor de PS3 genoemd.

edit: stukje tekst weggehaald

[ Voor 13% gewijzigd door swopdark op 17-10-2006 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Over exclusiven gesproken, Sony heeft gewoon meer studio's :)

[ Voor 250% gewijzigd door Cabo op 17-10-2006 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

swopdark schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:21:
Ik wil verder niet lullig doen of een flame war uitlokken maar heeft de XBOX360 voor de launch zo'n strak rijtje aankomende exclusives weten neer te zetten? Deze line-up zegt denk ik genoeg voor de komende PS3 generatie. Mensen die denken dat MS met HALO, Splinter Cell, PGR, FORTZA en Gears of War de oorlog gaan winnen hebben het mis. Zo'n line up had de oude XBOX ook en ook die heeft het moeten afleggen tegen de PS2.
Dat heeft niets met Flamewar te maken, maar met discussie. Ik zie dat allemaal niet als flamen, maar om leuk over te praten.

Anyways, je vergeet wel even een aantal:
  • - BioShock
  • - Mass Effect
  • - Splinter Cell 5
  • - Forza 2
  • - PGR 4
  • - Kameo
  • - Condemned
  • - PES 6
  • - FIFA 2007
  • - Alan Wake
  • - Too Human
  • - Banjo Kazooie
  • - Viva Pinata
  • - Test Drive Unlimited
  • - Gears of War
  • - Halo Wars
  • - Halo 3
  • - Dead Rising
  • - Blue Dragon
  • - Huxley
  • - Interstellar Marines
  • - Just Cause
  • - Kane & Lynch: Dead Men
  • - Lost Odyssey
  • - Lost Planet: Extreme Condition
  • - Marvel Universe Online
  • - Overlord
  • - Project Offset
  • - Saints Row
Een aantal exclusives op een rij. (voetbal games tot en met de zomer, en ja, dat is wel confirmed).

Wat denk je alleen al van de eerste 2 :)

Ook een spel als Command & Conquer 3 komt op de 360 (waar al aangetoond is met BFME dat RTS daadwerkelijk kan op de console).

En zo zijn er nog wel meer. Dus, ja, de PS3 heeft mooie exclusives, maar de 360 net zo veel :)

En jij vind titels als Devil May Cry 4, White Knight Story, Eye of Judgement, Heavenly Sword, Final Fantasy XIII mooi, en ik val er bij in slaap. Dat is het leuke juist van de keuze die we hebben.

EDIT:

Devil May Cry 4 komt overigens wss ook op de 360.

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 17-10-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dan kan ik je ook wel even vertellen dat er van nu tot launch nog minder 360's verkocht zijn dan xboxen toen die launchte. Dat bericht baart mij toch wel enige zorgen voor de toekomst van de 360 en mogelijke opvolgers.

Net als Live Arcade gaat ook Sony iets soortgelijks doen:
http://www.gamer.nl/doc/35379
Oa met Flow, Sudoku en Lemmings 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Shiver23 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:22:
Dan kan ik je ook wel even vertellen dat er van nu tot launch nog minder 360's verkocht zijn dan xboxen toen die launchte. Dat bericht baart mij toch wel enige zorgen voor de toekomst van de 360 en mogelijke opvolgers.
Er vanuit gaande dat er nog nooit (incl Playstations) van een console in 1 jaar tijd zoveel zijn verkocht na launch, lijkt me dat onzin.

De verwachting van MS is dat er voor 2007 10 miljoen 360's zijn weggezet. Dat is al de helft van de totale verkocht Xboxen voordat de 360 uitkwam. Diverse onderzoek bureau's onderbouwen die mening. Vergeet niet dat MS gewoon beursgenoteerd is, en niet zomaar voor marketing doeleinden cijfers kan verzinnen.

Ik ga er wel vannuit dat de PS3 de meest verkochte console wordt deze generatie. Echter het gat zal veel kleiner zijn dan bij de huidige/vorige generatie, en dat zal het doel van Nintendo/Microsoft zijn op dit moment.

Wel geestig trouwens dat Analisten nooit geloofd worden, behalve als het uitkomt :) Wedbush Morgan Securities klinkt allemaal duur, maar heeft nauwelijks tot 0,0 ervaring met deze materie, evenals de Deutsche bank die de cijfers blijkbaar gewoon van internet heeft gehaald?

Edit:

In Juni 2006 waren er 3.3 miljoen Xbox 360 consoles verkocht in de US. Dat is na 7 maanden. Dit zijn de officiele cijfers, die aan de beurs gepresenteerd zijn, met een stempel van de accountents. Daar is echt niet mee te sjoemelen. Voor degene die er niet zoveel verstand van hebben, of uit het verleden denken dat het sjoemelen wel kan (zie Enron), check de Sarbanes-Oxley Act eens die na de schandalen is gemaakt.

Dan mag de Deutsche Bank uitleggen hoe je in 7 maanden 3.3 miljoen consoles in de US kan verkopen, zonder er ooit meer dan 300.000 per maand verkocht te hebben :+

http://www.microsoft.com/.../FY06/earn_rel_q4_06.mspx

[ Voor 78% gewijzigd door PWM op 17-10-2006 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
PWM schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:12:
  • - BioShock
  • - Mass Effect
  • - Splinter Cell 5
  • - Forza 2
  • - PGR 4
  • - Kameo
  • - Condemned
  • - PES 6
  • - FIFA 2007
  • - Alan Wake
  • - Too Human
  • - Banjo Kazooie
  • - Viva Pinata
  • - Test Drive Unlimited
  • - Gears of War
  • - Halo Wars
  • - Halo 3
  • - Dead Rising
  • - Blue Dragon
  • - Huxley
  • - Interstellar Marines
  • - Just Cause
  • - Kane & Lynch: Dead Men
  • - Lost Odyssey
  • - Lost Planet: Extreme Condition
  • - Marvel Universe Online
  • - Overlord
  • - Project Offset
  • - Saints Row
Dit is inderdaad een leuk lijstje waarvan ik het erg jammer vind dat er een aantal (voorlopig) exclusief voor de 360 zijn geworden. Als je jouw opmerking over DMC4 mag aannemen als waarheid, dan komen er minimaal drie titels van jouw lijstje als exclusives te vervallen doordat deze dan ook naar de PS3 zullen komen.

Maar waar ik naar wees was het aantal exclusieve games die er vóór de launch van de 360 waren aangekondigd, dan kunnen er gelijk weer een aantal af... De 360 is nu een jaar op de markt en ik vind het zeker niet gek dat deze console op dit moment meer exclusives heeft aangekondigt als de PS3. Maar de 360 had zeker bij de launch niet zo'n mooie line-up als dat de PS3 nu laat zien. Dat jij niet warm of koud wordt van deze games is een kwestie van smaak, ik wordt bijvoorbeeld wel warm van een aantal 360 games en in de toekomst zal er misschien best wel een 360 bij komen om een aantal exclusive te kunnen spelen. De PS3 heeft bij mij echter voorrang dankzij de goede ervaringen die ik met het PS platform heb. Daarnaast is het succes van deze PS3 console bijna een feit (ondanks boze hddvd tongen over het falen van Blu-Ray etc) wat een net zo constante stroom aan vette games zal garanderen zoals dat ook voor de PS2 het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:12:
[...]

.

[list]
• - BioShock
• - ...
• - ...
• - ...
Ja, waarvan de meeste ook op windows zijn te spelen. (xp al dan niet vista.) Dit noem ik geen console exlusives. (ja, wel microsoft of 'windows' exclusives, maar dus niet specifiek voor de 360)

Voor die paar games die ik wil spelen die niet op de ps3 komen ga ik wel op de computer spelen. Daarvoor ga ik geen 360 aanschaffen. En die wat dan echt alleen op de xbox komen, (nog veel minder dus) die laat ik wel gewoon aan me voorbijgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Ik haal een gedeelkte van mijn post wel even weg om geen onnodig discussies uit te lokken tussen beide fronten. Ik vind dat persoonlijk erg vervelend en storend als je juist veel info over de PS3 en haar games zoekt. ik heb geen zin om tussen de oplaaiende discussies te zoeken naar geposte nieuwtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

swopdark schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:01:
Ik haal een gedeelkte van mijn post wel even weg om geen onnodig discussies uit te lokken tussen beide fronten. Ik vind dat persoonlijk erg vervelend en storend als je juist veel info over de PS3 en haar games zoekt. ik heb geen zin om tussen de oplaaiende discussies te zoeken naar geposte nieuwtjes
Misschien is het handig weer eens een topic over alle 3 te openen, zoals eerder het geval was.

Ik begrijp dat het storend kan zijn als je PS3 info zoekt, aan de andere kant is het toch gewoon een leuke discussie? Zal eens kijken wat de modjes er van vinden, want het lijkt misschien wel een flamewar te worden. Echter, de console wereld is dermate dynamisch dat het ook leuk kan zijn. Ik volg alles, heb een 360, een Wii in pre-order, en overweeg een PS3 te kopen als er leuke exclusives komen.

Er is niet echt een plek op dit moment om het daar over te hebben zonder meteen bij een pro-console opmerking het woordje fanboy opgeplakt te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Shiver23 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:22:

Net als Live Arcade gaat ook Sony iets soortgelijks doen:
http://www.gamer.nl/doc/35379
Oa met Flow, Sudoku en Lemmings 2.
Woot! Lemmings _/-\o_

Zat al even te denken hoe dat nou op de E-Diz kon verschijnen. Maar toen snapte ik het: Psygnosis is natuurlijk van ondertussen ook van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:30

inXs

known as inXs

White knight:

Afbeeldingslocatie: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/734/734520/white-knight-story-20060922003228241.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/734/734520/white-knight-story-20060922003230897.jpg

en trailer: http://media.ps3.ign.com/media/856/856638/vids_1.html

"kwijl" .... wordt een duur geintje volgend jaar.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:40:
Ik begrijp dat het storend kan zijn als je PS3 info zoekt, aan de andere kant is het toch gewoon een leuke discussie?
Wat is er leuk aan? Dit is een PS3 topic, dan verwacht ik geen lijstjes met XDoos games en prietpraat hoe geweldig Steve B's console is. Als ik dat wil weten / horen dan ga ik wel in de XDoos topics kijken. Jij en een paar anderen doen zo hun best het hier over de xbox te hebben dat dit topic erg vermoeiend begint te worden en ik begrijp niet wat je drijft om maar te blijven posten over de XDoos hier: het lijkt me niet dat je veel gewillige oortjes zult vinden in dit topic nl.
Er is niet echt een plek op dit moment om het daar over te hebben zonder meteen bij een pro-console opmerking het woordje fanboy opgeplakt te krijgen.
Tja, maar je zult het me eens moeten zijn dat als iemand zo zn best doet het over de XDoos te hebben in een PS3 topic zoals jij bv doet hierboven dan kan ik niets anders concluderen dat je OF geld van MS krijgt OF je vindt de XDoos zoveel beter dan wat dan ook (mag hoor, ik gun iedereen zn kicks ;)) maar het lijkt me niet geboren puur uit ratio, want (metafoor) waarom zou je Vak S in de kuip ervan willen overtuigen dat Ajax de betere club is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

EfBe schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:29:
Tja, maar je zult het me eens moeten zijn dat als iemand zo zn best doet het over de XDoos te hebben in een PS3 topic zoals jij bv doet hierboven dan kan ik niets anders concluderen dat je OF geld van MS krijgt OF je vindt de XDoos zoveel beter dan wat dan ook (mag hoor, ik gun iedereen zn kicks ;)) maar het lijkt me niet geboren puur uit ratio, want (metafoor) waarom zou je Vak S in de kuip ervan willen overtuigen dat Ajax de betere club is?
Ik kom niet het topic in om over de 360 te praten :) Ik reageer wel op opmerkingen van anderen over de 360 in dit topic. Ik heb niet 1 keer de discussie aangezwengeld terwijl het niet over de 360 ging.

Zoals je in mijn lijstje onderin kan zien, ben ik meer dan redelijk voorzien in consoles, en ik twijfel geen moment om daar een PS3 naast te zetten als de games bevallen (Motorstorm staat bovenaan mijn lijstje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

TILT makes a difference!

IGN:
When it comes to general gameplay, NHL 2K7 feels nearly identical to the 360 version. What sets the PS3 build apart from its competitor, however, is the implementation of the PS3 Six Axis controller. While offense hasn't seen any real improvement from the controller implementation, defense shines on the PS3, using the Six Axis controller to fill two primary functions.

For starters, the controller can be used at any time on defense to deliver a more powerful check. Simply skate within range of an opposing player, line them up, and use your hands to do a virtual check towards the skater. Your player will instantly dash towards the puck-carrier in the direction you tilted, delivering a huge check.

In general, the check control worked fine, though we have to note that the lack of force feedback caught us off guard. We lined up our target and crashed them against the boards, though there was definitely something missing. Of course the PS3 controller no longer supports rumble, but we could definitely have used it, and are hoping for future implementation of a Dual Shock/Six Axis controller for situations like these. All in all, the functionality worked without a single problem.

Where the PS3 version truly shined, however, was in the Crease Control. For anyone unfamiliar with what Crease Control is all about, it's very simple, and it truly changes the game entirely. At any point where your controlled character doesn't have possession of the puck, simply click the R3 button to go into Crease Control mode. The camera will instantly switch to a transparent third-person view of the goalie, and you'll have the ability to control the tender's vision cone.

As long as the goalie is looking at the puck during a shot, the game will go into a version of 2K7 bullet time, allowing you a chance to aim the goalie's block cursor at the incoming puck. The closer you are to the puck, the better chance your goalie has at blocking it. On PS3, all Crease Control is handled with the Six Axis controller, giving players the option of tilting left or right to control the vision cone, and then using the controller's full power during a shot to steer the goalie cursor for a block.

The Six Axis functionality is purely optional of course, though we had a blast making huge saves and diving across the crease to deny powerful one-timers and firing slapshots. During our hands-on the control was inverted, though the option was there to use default controls as well. The added tilt control felt absolutely solid, and the promise of tilt sensitivity in the final version adds to our confidence in the Six Axis implementation. Using the controller was quick and easy, and really added to the experience.
@lijstje van pwm bioshock, fifa07,pes6 en Saints row komen ook naar de Playstation 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 153710 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:15:
TILT makes a difference!

IGN:

@lijstje van pwm bioshock, fifa07,pes6 en Saints row komen ook naar de Playstation 3 ;)
Bij Fifa en PES heb ik ook duidelijk tot de zomer gezet. Hoewel Fifa wss helemaal wordt overgeslagen, en 2008 op de PS3 komt.

Bioshock komt niet naar de PS3, en Saints Row heb ik niets over gelezen.

Bioshock is afgekocht door MS voor de 360. Je hebt natuurlijk wel kans dat hij na 1 jaar (meestal exclusiviteits persiode) op de PS3 komt.

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 18-10-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

De woorden Exclusive door een Third Party moet je tegenwoordig niet meer serieus nemen. Games is tegenwoordig een miljardenbusiness. Je zou gek zijn als Third Party Dev. om je spul niet op een andere platform te zetten. Ik denk dat BioShock ook wel naar verloop van tijd op de PS3 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

PWM schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:35:
[...]

Bij Fifa en PES heb ik ook duidelijk tot de zomer gezet. Hoewel Fifa wss helemaal wordt overgeslagen, en 2008 op de PS3 komt.

Bioshock komt niet naar de PS3, en Saints Row heb ik niets over gelezen.

Bioshock is afgekocht door MS voor de 360. Je hebt natuurlijk wel kans dat hij na 1 jaar (meestal exclusiviteits persiode) op de PS3 komt.
In opm2 stond hele preview over bioshock 2 maandjes terug, en in EGM stond dat Saints row ook naar ps3 komt.
Pes komt voorjaar van 2007 op ps3 en fifa waarschijnlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Je bedoelt miljoenen business. Ja de hele industrie bij elkaar is miljarden maar de games (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Anoniem: 93354 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:58:
Je bedoelt miljoenen business. Ja de hele industrie bij elkaar is miljarden maar de games (nog) niet.
The NPD Group tracks computer and video game sales in the United States. It reported that as of 2004:

* Console and portable software sales: $6.2 billion, up 8% from 2003[2]
* Console and portable hardware and accessory sales: $3.7 billion, down 35% from 2003[2]
* PC game sales: $1.1 billion, down 2% from 2003[3]
En dit is alleen in Amerika, twee jaar geleden. :) Wiki

Ik kijk overigens erg uit naar Ninja Gaiden 2, er is alleen nog weinig info of hij ook op de PS3 komt. Zal zeker mijn keuze voor een console beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat gaat dus, zoals ik al zij over het totaal, niet over 1 game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Anoniem: 93354 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:08:
Dat gaat dus, zoals ik al zij over het totaal, niet over 1 game.
Beweerd iemand dat anders dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Hori heeft aangekondigd een 15-in-1 kaartlezer voor de PS3 uit te brengen. Wellicht wel handig voor mensen die het 20GB model kopen en dus geen kaartlezers hebben. Vraag me af of Hori hier een driver disc voor meelevert. Zo niet, dan kun je waarschijnlijk net zo goed een universele USB kaartlezer gebruiken.

Verder maak ik me zorgen dat er nog steeds geen adapter is aangekondigd voor het aansluiten van PS1 en PS2 controllers. Dat is toch echt een must-have feature aangezien je anders zoveel oude spellen niet meer op de best mogelijke manier kunt spelen.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
ari3 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:21:
Verder maak ik me zorgen dat er nog steeds geen adapter is aangekondigd voor het aansluiten van PS1 en PS2 controllers. Dat is toch echt een must-have feature aangezien je anders zoveel oude spellen niet meer op de best mogelijke manier kunt spelen.
Kijk hier eens: klik

[ Voor 27% gewijzigd door SToRM666 op 18-10-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ari3 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:21:
Hori heeft aangekondigd een 15-in-1 kaartlezer voor de PS3 uit te brengen. Wellicht wel handig voor mensen die het 20GB model kopen en dus geen kaartlezers hebben. Vraag me af of Hori hier een driver disc voor meelevert. Zo niet, dan kun je waarschijnlijk net zo goed een universele USB kaartlezer gebruiken.
Bij mijn weten zijn alle kaartlezers driverloos. Ik gok dus inderdaad dat elke kaartlezer via USB het gewoon moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Helaas is dat een adapter om bestaande Pelican 2.4GHz draadloze controllers op de PS3 te kunnen gebruiken.

Ik zoek dus een universele adapter die je in staat stelt alle bestaande PS1 en PS2 controllers aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35183

PWM schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:51:
[...]

Bij mijn weten zijn alle kaartlezers driverloos. Ik gok dus inderdaad dat elke kaartlezer via USB het gewoon moet doen.
helaas... ik heb hier een fuji kaart lezer en die wil wel eerst drivers hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arx schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:25:
[...]

Beweerd iemand dat anders dan? ;)
Nouja niet direct maar omdat er 2 posts zijn waar de totale waarde word toegeschreven aan 1 game dacht ik ik zeg het even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Roamor schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:01:

Ik kijk overigens erg uit naar Ninja Gaiden 2, er is alleen nog weinig info of hij ook op de PS3 komt. Zal zeker mijn keuze voor een console beïnvloeden.
Ik denk dat Ninja Gaiden 2 in eerste instantie op de 360 zal komen maar niet lang daarna ook op de PS3 zal verschijnen met hopelijk extra content en opgepoetste grapics tezamen met SIXAXIS ondersteuning.... would be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Werkt team ninja niet exclusief voor MS? dan zal het iig niet de x360 versie zijn die ook op de ps3 komt (of temco moet het precies na gaan maken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
ari3 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 16:04:

Ik zoek dus een universele adapter die je in staat stelt alle bestaande PS1 en PS2 controllers aan te sluiten.
hmm ik weet niet of dat gaat gebeuren omdat Sony geen gebuikersrechten heeft gekocht van emersion voor de rumble functie. Er zijn wel een aantal spellen die gebruik maken van de rumble functie als secundaire besturing (weet je de scene in MGS op de PS1 nog, met PSYCHO MANTIS???, VET daar liet ie je controller trillen alsof hij het deed. haha was echt gaaf!)

Welke games denk je in mindere mate te kunnen spelen zonder de Dual Shock controller?

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.