Welkom in . . . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Voorwoord | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Welkom in het Grote Playstation 3 Topic!, ik ben dit topic begonnen omdat de laatste tijd erg veel nieuws over de Playstation 3 op het internet te lezen valt en ik zo'n vermoeden heb dat veel mensen het wel leuk zullen vinden om een Ps3 topic te bezoeken. Nog een reden waarom ik dit topic ben begonnen is omdat er zo veel kleine topics zijn en als je wat wilt weten mag je onwijs veel topics gaan door lezen, dus vanaf de dag van vandaag... "Het Grote Playstation 3 topic" | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Inhoud | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
• Vorige delen • Specificaties • High Resolution Pictures • Release Date • Game List • Veel gestelde vragen • Poll • Links • Eind woord | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vorige delen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Deel 1 Deel 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Specificaties | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Het menu van de Playstation 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
High Resolution Pictures | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Release Date | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ik ga hier geen verhaal om draaien... Release Date : Maart 2007 Maar... volgens de geruchten komt de € 599,- versie alleen in Nederland en niet de €499,- versie. Nog minder leuk bericht :
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Game List | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Veel gestelde vragen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wat is Blu-ray ? Waarom deze nieuwe media ? Wat zijn de belangrijkste voordelen van Blu-ray ? Hoe bekijk ik high-defination films en next generation graphics ? Wat is HDTV ? Hoe werkt high-defination (HD) ? Wat is 'interlaced' en 'progressive' scan ? Moet ik mijn tv aanpassen ? Antwoorden komen er snel bij te staan!, even geduld dus!... wel voor kerst hoor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Poll | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Coming Soon! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Links | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nieuws Items Tweakers.net Official Playstation Site Playstation 3 Trailers Gametrailers.com | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Eind woord | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30-06-2006 : Zoals jullie zien moet er nog genoeg aan de start post veranderd worden, dat gebeurd nu stukje voor stukje, indien je nog suggesties o.i.d. hebt kun je ze mailen naar Thundermsn [@] hotmail.com. 06-07-2006 : Ik heb de header aangepast, deze is nu een stuk kleiner en makkelijker te laden voor de mensen met een niet zo'n stevige internet verbinding. Wil je mijn orginele nog zien ( Waar wel veel werk in zat ) klik dan hier |
[ Voor 14% gewijzigd door SToRM666 op 07-10-2006 18:05 ]
PSN id: NL_SToRM