Het Grote Playstation 3 Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 12.549 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
swopdark schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:03:
Door deze discussie wordt de aandacht weggetrokken van de geweldige game Heavenly Sword wat STORM666 heeft gepost: Vette Sjit! Dit zijn het soort games dat de PS3 groot gaat maken. Neem deze game en straks God Of War 3, FF13 en we have ourself a "winner"
De plaatjes werken nietmeer :|
Maar het ziet er wel erg goed uit en ik zie de toekomst van de PS3 dan ook erg goed in :)

Edit: HIER zijn ze nog te vinden :9

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 06-12-2006 20:00 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Alabama_man schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:43:
Vind dat eigenlijk een beetje jezelf rijk/arm rekenen. 5 euro per maand voel je echt niet als je een bijbaantje of een baan hebt.
Nouja, als je prijs doorslaggevend vindt bij het kiezen tussen een 360 en PS3, dan moet je gewoon alles meenemen, dus ook die €5,- per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:56:
[...]

Nouja, als je prijs doorslaggevend vindt bij het kiezen tussen een 360 en PS3, dan moet je gewoon alles meenemen, dus ook die €5,- per maand.
Dan moet je ook dingen meenemen als:
  • Gem. Prijs per game
  • Stroomverbruik tijdens gamen
  • Stroomverbruik tijdens idle of DVD
  • Afschrijving
  • etc.
IMHO moet je de console kiezen die je wilt. Of het nou 399,- of 599,- is. Als je 399,- bij elkaar kan sparen, kan je ook 599,- bij elkaar sparen. Als je 399,- kan betalen, kan je ook 5,- per maand betalen.

Gewoon kijken naar wat je wilt, wat je aanspreekt, en die console kopen. Als je een console puur om financiele redenen koopt, krijg je er toch spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-05 13:19

Ace

Happy Happy Joy Joy

PWM schreef op woensdag 06 december 2006 @ 20:00:
[...]

Dan moet je ook dingen meenemen als:
  • Gem. Prijs per game
  • Stroomverbruik tijdens gamen
  • Stroomverbruik tijdens idle of DVD
  • Afschrijving
  • etc.
IMHO moet je de console kiezen die je wilt. Of het nou 399,- of 599,- is. Als je 399,- bij elkaar kan sparen, kan je ook 599,- bij elkaar sparen. Als je 399,- kan betalen, kan je ook 5,- per maand betalen.

Gewoon kijken naar wat je wilt, wat je aanspreekt, en die console kopen. Als je een console puur om financiele redenen koopt, krijg je er toch spijt van.
Helemaal mee eens, het is ook echt weer des tweakers (hollanders) om over de zeik te gaan voor 5 euro per maand. En dan als argument 'ja maar das 300 per 5 jaar!!!11oneone' gebruiken. So What? Het is 600 per 10 jaar, who fucking cares. Het blijft 5 euro per maand!

Op ebay koop je trouwens een XBL 12 maanden subscription voor amper 30 dollar, dan is het dus nog goedkoper.

Maar ik blijf gewoon hopen dat PSN tegen de tijd dat de PS3 in Europa gelanceerd wordt op hetzelfde niveau zit als XBL, gratis of tegen betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169877

Pas maar op mensen, mij werd nog niet zo gek lang geleden verweten dat ik te veel over de Xbox 360 en Xbox Live zou posten. Er zijn hier mensen die dat niet echt op prijs stellen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:56:
[...]

Die 300 euro voel verspreid over 5 jaar. De koop van een console plus randapparatuur voel je op het moment van aankoop. Verder ben ik van mening dat de prijsverschillen tussen een PS3, 360 en Wii zoiezo over een tijdsbestek van 5 jaar verwaarloosbaar zijn. Tis alleen vervelend/leuk op het moment van aankoop. Uiteindelijk zal het toch om de games draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Mothergoose schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:01:
Misschien is deze vraag al beantwoord/gevraagd, maar ik kan het zo snel niet vinden m.b.v. de zoek functie.

Is er al een (online) winkel waar ik de PS3 kan reserveren en die ook nog iets extra doet? Bijv. een spel gratis of iets anders. Ik ben nog geen winkel binnengelopen, maar enig idee hoe bart smit e.d. omgaan met reserveringen (alle PS3's komen centraal binnen en worden dan verdeeld over de filialen)
De BartSmit neemt eerst alle reserveringen aan in de winkels en zonder enige aankondiging nemen ze gedurende 24 uur online pre orders aan. De online pre orders krijgen voorrang, ook al zijn er pre orders in een winkel die 6 maanden eerder waren.
Als je gegarandeerd geen PS3 wil hebben dan moet je bij de BS in de winkel pre orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De BartSmit neemt eerst alle reserveringen aan in de winkels en zonder enige aankondiging nemen ze gedurende 24 uur online pre orders aan. De online pre orders krijgen voorrang, ook al zijn er pre orders in een winkel die 6 maanden eerder waren.
Als je gegarandeerd geen PS3 wil hebben dan moet je bij de BS in de winkel pre orderen.
Inderdaad, reserveren bij Bart Smit behoort niet tot de meest betrouwbare methoden. Ze vertelden mij vorige week echter wél dat ze mij 100% konden verzekeren dat ik op 8 december een Wii bij hen zou kopen. Dat zal wel liggen aan het feit er véél meer Wii's worden geleverd voor de launch dan dat er PS3's zullen worden geleverd.

Wat betreft de PS3; ik hoop dat ze bij Dixons net als toen voor de Xbox 360 van die reserveringsbewijzen gaan verkopen. Dat werkte echt perfect! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
swopdark schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:03:
[...]

Laten we erover kappen want niemand zal toegeven. Live heeft (nog) meer functies en PS3 netwerk bied gratis online gameplay + features. do the math..
Zullen we er nu echt over kappen? Iedereen hier heeft allang zijn of haar keuze gemaakt dus overhalen met in de andere zijn/haar ogen nutteloze redenen is verder niet zinvol.

Dit is een PS3 topic dus laten we ons concentreren op het netwerk wat door Sony wordt geboden:

Ik heb eens een vraag gepost op een (voornamelijk amerikaans forum) over de ervaringen met het PS3 netwerk. zie hier een aantla reacties:
http://www.ps3forums.com/...p?t=44161&goto=nextoldest

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Canis Canem Edit (Bully)

Nu te koop bij Play.com voor €22.49

Interessante aanbieding :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-05 10:38
Ja, maar wat heeft dat te maken met de PS3? Het is toch een PStwo game?

Edit: Is het grappig PoLo? Mis ik iets ofzo? 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door EQJim op 07-12-2006 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, maar wat heeft dat te maken met de PS3? Het is toch een PStwo game?
Ik snapte dat bericht ook even niet helemaal. Ben dus niet de enige. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik snap het ook niet helemaal, jeetje wat raar..

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Een groot mysterie....
Iemand al een nieuw topic in de steigers staan?

[ Voor 53% gewijzigd door Shiver23 op 07-12-2006 15:45 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-03 19:55
swopdark schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:01:
[...]

:

Ik heb eens een vraag gepost op een (voornamelijk amerikaans forum) over de ervaringen met het PS3 netwerk. zie hier een aantla reacties:
http://www.ps3forums.com/...p?t=44161&goto=nextoldest
is ook logisch dat 't (nog) allemaal goed draait, met nog maar 90.000 users :X (waarvan waarschijnlijk maar een klein deel het netwerk gebruikt)

[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Detonator op 07-12-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Inmiddels wel wat meer. Maar inderdaad geen miljoenen. De echte stresstest moet nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Mr. Detonator schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:45:
is ook logisch dat 't (nog) allemaal goed draait, met nog maar 90.000 users :X (waarvan waarschijnlijk maar een klein deel het netwerk gebruikt)
Hoeveel moet het netwerk eigenlijk gaan "bewijzen" voordat men accepteerd dat Sony haar netwerk plannen met de PS2 overboord heeft gegooit en met het nieuwe netwerk een goed platform heeft neergezet voor gamers die online willen gamen?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er trouwens al bekend gemaakt hoe Europese gamers aankopen kunnen doen in de Online Store? Via creditcard of via opwaardeerkaarten die je gewoon in de winkel kan kopen? Ik hoop dat laatste namelijk; ik heb dat op de Xbox 360 ervaren en dat werkt ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Anoniem: 169877 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:59:
Is er trouwens al bekend gemaakt hoe Europese gamers aankopen kunnen doen in de Online Store? Via creditcard of via opwaardeerkaarten die je gewoon in de winkel kan kopen? Ik hoop dat laatste namelijk; ik heb dat op de Xbox 360 ervaren en dat werkt ideaal.
Ik hoop ook via het laatste. Creditcarden zijn in europa nog niet zo populair als in US (en japan?). Iig, in mijn directe omgeving ken ik weinig mensen met credit cards en zelf heb ik er ook geen. Niet dat ik van plan ben veel aan te schaffen via de online store (maar je weet hoe het gaat, eenmaal het kan zal je dat toch wel eens willen, en that makes the industry go round :) )

Muziek is zowieso niet iets wat ik online aanschaf, noch op pc, noch op console, noch waar dan ook. Een digitaal bestand die ergens op een harde schijf staat is me te vluchtig, en bezorgt me extra moeite (qua backup en zo) en ook niet als het alleen in een sony mediaplayer af te spelen is. (wat waarschijnlijk wel het geval zal zijn). Extra gamecontent, demo's (als die ooit betalend zouden zijn, wat ik niet verwacht!) of extra arcade games, daartoe kan ik me misschien wel overhalen.

Is er eigenlijk al een ps3 verkocht die wit of grijs is? Ik meen me te herinneren ooit eens op een E3 drie kleurstellingen te hebben gezien. Iemand die weet of die worden gebouwd of daar uberhaupt nog sprake van is? (zelf zou ik zowieso voor zwart gaan, maar anderen kunnen een andere smaak hebben)

Mja, en nu maar wachten tot de demopods in europa verschijnen :'( Geduld is een mooie deugd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avkooi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:12
Motorstorm is inderdaad supercool!

En de demo die je in het filmpje ziet, is gewoon door elke PS3 bezitter te downloaden van de Amerikaanse Playstation Store en te spelen!

Overigens, mijn PS3 tag is ArjanUS. Voeg maar toe, als je wilt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
avkooi schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:00:
Motorstorm is inderdaad supercool!

En de demo die je in het filmpje ziet, is gewoon door elke PS3 bezitter te downloaden van de Amerikaanse Playstation Store en te spelen!

Overigens, mijn PS3 tag is ArjanUS. Voeg maar toe, als je wilt!
Is de demo niet van iets mindere kwaliteit dan de final build?

Dit is wel zeker een titel die ik direct ga kopen :)

[ Voor 59% gewijzigd door SToRM666 op 08-12-2006 12:38 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is de demo niet van iets mindere kwaliteit dan de final build?

Dit is wel zeker een titel die ik direct ga kopen :)
Yepz, ik koop hem ook hoor. Ziet er erg tof uit, en met name de snelheid van de game valt mij reuze mee. :)

Ik weet niet of iemand hier de bluetooth remote voor de PS3 al heeft gezien? Ik vind het in ieder geval qua design niet bijzonder, en past in mijn ogen niet echt bij het design van de PS3 zélf.

http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20061207/sce01.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 169877 op 08-12-2006 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

http://www.youtube.com/watch?v=TN8rjevi7JA&eurl=

Motorstorm is best wel snel geworden. En dat geluid is echt te bruut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Shiver23 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:39:
http://www.youtube.com/watch?v=TN8rjevi7JA&eurl=

Motorstorm is best wel snel geworden. En dat geluid is echt te bruut.
Hell yeah!

Best wel snel? heb je het filmpje wel al gekeken? En trouwens je bent aan het dakar racen, het zou met al de opstakels en heuvels onspeelbaar worden als het echt turbo snel zou zijn... het is voor de meeste mensen al lastig om die auto op de baan te houden zo te zien.. nee, snel zat dunkt me.

Motorstorm is wel echt dé verrassing van de PS3 launch, en wat nog knapper is: ze hebben de negativiteit die is ontstaan door het E3 filmpje glansrijk weten te doorstaan door een game neer te zetten dat de mayhem van het filmpje weet bij te benen.... respect... deze samen met resistance komen in mijn mandje met maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:31
swopdark schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:00:
[...]
Motorstorm is wel echt dé verrassing van de PS3 launch, en wat nog knapper is: ze hebben de negativiteit die is ontstaan door het E3 filmpje glansrijk weten te doorstaan door een game neer te zetten dat de mayhem van het filmpje weet bij te benen.... respect... deze samen met resistance komen in mijn mandje met maart.
De mayhem van het E3 filmpje hebben ze misschien wel bij weten te benen, maar qua graphics lijkt het voor geen meter opelkaar. Het E3 filmpje was volgens de makers een ingame filmpje...ga je dat nu vergelijken dan zie je naar mijn idee te grote verschillen...neemt niet weg dat het spel er alsnog erg goed uit ziet en qua gameplay volgens mij erg leuk wordt om te spelen! Maar wanneer houden ze nou eens op met al die beloftes te maken en te mooie zogenaamde ingame filmpjes laten zien..? Of beter nog wanneer houd(en) wij/men eens op met alles te geloven.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

In de VS en Japan geen launchgame (en in Japan helaas zonder mulit-player) maar ben zeker blij dat ze de extra tijd hebben genomen om door te ontwikkelen. Dit is voor mij wel een must-have. Online wordt dit volgens mij ook een grote hit. En online worden iedere keer de banen random gegenereerd uit stukjes parcours. Blijft mooi afwisselend dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
BurkaN schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:10:
Het E3 filmpje was volgens de makers een ingame filmpje...ga je dat nu vergelijken dan zie je naar mijn idee te grote verschillen...
Het E3 filmpje van motorstorm was een z.g. "target demo" dat de media gamessites het Sony aanrekenen dat ze niet een game hebben gemaakt dat op CGI graphics draait is hun probleem... Daarnaast: motorstorm is een fantastische game die geheel op zichzelf staat zonder vergelijking... Een misbegrepen E3 presentatiedemo maakt de game zeker niet minder geweldig... alleen voor zuurpruimen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
EA geeft aan dat ze met hun games pas 20% van de PS3 hardware gebruiken....

http://www.psu.com/node/5822
Recently Glenn Entis, Vice President and Chief Visual Officer at Electronic Arts discussed his feelings about the PlayStation 3 console.

When asked, how do the PS3 and Xbox 360 match up? Glenn responded:

"The whole industry knows it's been a challenge; the PS3's a very complex piece of equipment. On one hand it's a challenge, on the other hand there's tremendous potential in that box. I think it's going to take developers a little while to figure out how to unlock that power.

We've got games coming out now where we feel we've hit maybe 20 per cent of the potential of PlayStation 3. We know the power's there, but like any new platform it's going to take us a little bit of time to unleash it
Zoals we al wisten heeft iedere console een aanlooptijd nodig (de PS2 heeft dit zeker bewezen) om het onderste uit de kan te krijgen. Als EA dit nu aangeeft wat kunnen danwelniet verwachten in de toekomst?

Juist met het "de 360 is zoo makkelijk om voor te programmeren" verhaal in je achterhoofd is het eigenlijk een leuke vergelijking tussen 360 en PS3 games.. De 360 zou dus blijkbaar al flink uitgediept zijn om deze games zo mooi te kunnen draaien terwijl de PS3 het pas op 20pct trekt en eigenlijk de 360 kan bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Er is een uiters discutabele vergelijking met bijbehorende conclusies verschenen op:
http://www.gamespot.com/f...html?tag=gumballs;title;0

Het gaat hier om multiplatform games die zowel op 360 als PS3 zijn verschenen

Mijn mening op de diverse spellen die zijn vergeleken: (het is tenslotte een forum)

NFS Carbon:
Afhankelijk van welke plaatje je kijkt lijkt de PS3 toch zeker wel beter dankzij de belichting die bij de 360 helemaal ontspoort is. Ook textures in de verte lijken op de ps3 beter te zijn (zie screenie 4) Op platje 1 lijken de textures van de grond rondom de auto juist weer scherper dat de PS3 versie.

Winnaar: PS3

COD3
De 360 versie is een stuk donkerder en heeft hierdoor meer sfeer dan de PS3 screens. Nu lijkt me dit gemakkelijk op te lossen door je tv wat minder "bright" te maken. Er lijkt een witte wass over het scherm te liggen. De 360 screens zijn wel scherper dat die van de PS3 dus hier gaat de 360 in mijn ogen voor.

Winnaar: 360

Madden 07
Bij deze screens komt de (blijkbaar) niet neutrale vergelijking van gamespot om de hoek kijken. Bij de 360 screens is goed te zien dat er op een geheel ander tijdstip wordt gespeeld waardoor en meer schaduwen van speler en stadion te zien zijn waardoor de 360 versie meer sfeer heeft. Erg jammer. anders dan dat zie ik niet echt verschil in de top-view screens. Bij de close ups van de spelers is wel te zien dat er betere textures zijn gebruikt voor de 360. Aangezien je hier vanaaf deze screens moet vergelijken, vind ik de 360 mooier

Marvel ultimate alliance
Ook hier is zijn de PS3 screens overbelicht wat gemakkelijk op te lossen is. Naast dit verschil zie ik eigenlijk geen verschillen tussen de twee. gelijkspel

Winnaar: geen

NBA 2K7
De PS3 heeft hier duidelijk betere scherpere textures als dat de 360 versie heeft. Gamespot heeft het over framerates die bij de 360 beter zouden liggen maar dat kan ik niet beoordelen. de PS3 heeft hier op basis van deze screens gewonnen.

Fight Night R3
Ik vind, net als bij NFS hier de belichting in de 360 screens echt zwaar overkill (gamespot vind het geweldig) Bij de PS3 kun je vooral op de huid van de karakters zien dat de PS3 mooier is dan de 360 versie. Hoe gamespot bij het idee komt dat de 360 versie mooier is verbaast me enorm...

Tony Hawk
Hier heeft de 360 scherpere textures dan de PS3 versie. Ook hier weer lijkt de PS3 weer last te hebben van een te fel ingesteld scherm. Sommige lichteffecten zoals bij het tweede scherm zijn echter onvergeeflijk.

Tiger Woods
De PS3 screens lijken hier weer wat te licht, de kleuren op de 360 screens komen (hierdoor) beter naar voren. Qua textures zijn de twee versies vergelijkbaar. Ik vind ze beiden even goed

Winnaar: geen

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik vind dat het debiel is om op dit tijdstip van de PS3 zn levensloop ports te gaan vergelijken van bagger EA games.

Dont get me wrong ik heb een Wii en 360, maar ik weet gewoon vanwege mn Ps2 dat het gewoon even duurt voordat er optimaal gebruik gemaakt van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Naar mijn idee is het zeer waarschijnlijk dat EA deze games voor de 360 heeft ontwikkeld en daarna naar de PS3 geport zijn. De vorige generatie was de PS2 meestal het platform waarop ontwikkeld werd en vanaf daar geport naar de xbox en de cube. Ik hoop voor de PS3 dat dit weer het geval zal worden, ofdat de engines die EA gebruikt beter geschikt worden om minstens dezelfde performance te halen als de 360 games.

Is allemaal niet zo heel verwonderlijk en zegt naar mijn idee weinig over het uiteindelijke verschil in kracht van de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

swopdark schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:09:
Er is een uiters discutabele vergelijking met bijbehorende conclusies verschenen op:
http://www.gamespot.com/f...html?tag=gumballs;title;0
[...]Een hoop nutteloos gemiereneuk[...]

Wat vinden jullie?
8)7 :z

Nu de PS3 eindelijk uit is en het hele verhaal uit de wereld is geholpen dat de PS3 één of andere supercomputer van een andere planeet is en Sony eindelijk even op z'n smoel is gegaan, mag je inmiddels toch hopen dat het gediscusieer over welke de beste graphics op het scherm tovert eindelijk afgelopen is. Met het niveau van dit soort vergelijkingen wordt één ding duidelijk: graphics zullen deze generatie geen discussiepunt meer zijn. Iig niet bij de keuze PS3-X360.

Grote gamesites als Gamespot maken hier echter zo'n punt van omdat Sony hier zo hard over heeft lopen blaaskaken. Nu gaan ze gewoon hard onderuit, omdat ze hun claims bij lange na niet hebben kunnen waarmaken. De PS3 stelt teleur door de hoge verwachtingen die Sony heeft geprobeerd te creëren. Dom van Sony, nu is de media even hard en over een tijdje zwakt dat wel weer af. De PS3 is een goed apparaat, maar kon nooit aan de verwachtingen van Sony voldoen. Als Sony het product zonder zoveel kletspraatjes had geintroduceerd, was de negatieve houding richting de PS3 nooit zo groot geweest.

Hoe goed de PS3 ook is, het apparaat heeft geen enkele claim waar kunnen maken. Ja, alleen dat ie zo duur is. Het duurt misschien even voordat die emotie vergeten wordt. Waarschijnlijk verandert dit wel zodra er over een jaar goede exclusieve games op uitkomen.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
ErectionJackson schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:59:

Hoe goed de PS3 ook is, het apparaat heeft geen enkele claim waar kunnen maken. Ja, alleen dat ie zo duur is. Het duurt misschien even voordat die emotie vergeten wordt. Waarschijnlijk verandert dit wel zodra er over een jaar goede exclusieve games op uitkomen.
Ben je dan niet een beetje voorbarig met conclusies trekken? Het apparaat is net een maand of wat op de markt, en je stelt nu al dat het geen enkele claim heeft waar kunnen maken? Natuurlijk overdrijft Sony de verwachtingen, dat heet marketing, maar je kunt een console pas beoordelen als we minstens een jaar in de productcyclus hebben gehad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

De PS3 zou een jaar geleden al op de markt komen. En de launchtitels van de PS3 zijn qua gfx beter dan de launchtitels van de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Shiver23 schreef op zondag 10 december 2006 @ 01:35:
De PS3 zou een jaar geleden al op de markt komen. En de launchtitels van de PS3 zijn qua gfx beter dan de launchtitels van de 360.
Ben ik met je eens, je kan niet een 360 titel van NU met een launch titel vergelijken voor de PS3. Want in het begin had de 360 ook niet de beste games uit..

Daarom dus gewoon wachten...en als de tweede generatie games uitzijn genieten van de betere games :) ( we moeten hoe dan ook al wachten! )

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als die verhalen rondom 'de PS3 is zo moeilijk om voor te programmeren' waar zijn, en als de PS3 nog maar op 20% van zijn kunnen presteert zoals EA beweerd, dan is Motorstorm toch wel erg goed gelukt moet ik zeggen. Dan hoeven we ons denk ik écht geen zorgen te maken over de toekomstige games hoor! ;)
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.