Het Grote Playstation 3 Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 12.469 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 93354 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:26:
Werkt team ninja niet exclusief voor MS? dan zal het iig niet de x360 versie zijn die ook op de ps3 komt (of temco moet het precies na gaan maken :P)
Team Ninja is een grote graphicshoer, daar draaide ze nooit omheen, daarom kozen ze de xbox en kiezen ze nu voor de Ps3. De enige reden dat Ninja gaiden 2 op de 360 komt is vanwege de grote fanbase.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
Anoniem: 93354 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:26:
Werkt team ninja niet exclusief voor MS? dan zal het iig niet de x360 versie zijn die ook op de ps3 komt (of temco moet het precies na gaan maken :P)
Nee, ze zijn nu bezig met een PS3 remake van Ninja Gaiden Black, oftewel Ninja Gaiden SIGMA, de screens zien er enorm veelbelovend uit!
http://www.gamed.nl/view/22159

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Laatste update van de gamers-day uit Florida USA:

De PS3 krijgt een apart koelvakje waar je een blikje Heineken bier in kunt zetten!! Naar verluid zullen non alcoholische dranken niet worden geaccepteerd door het apparaat.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-05 13:04
Shiver23 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:22:
Dan kan ik je ook wel even vertellen dat er van nu tot launch nog minder 360's verkocht zijn dan xboxen toen die launchte. Dat bericht baart mij toch wel enige zorgen voor de toekomst van de 360 en mogelijke opvolgers.
.
De 360 is wel degelijk populairder dan de originele Xbox. Dat kun je ook zien aan de maandelijkse verkoopcijfers die elke maand voor de 360 beter uitvallen dan voor de eerste Xbox. Dat de Xbox in totale aantallen meer verkocht waas op na tien maanden op de markt te zijn geweest komt door het enorme tekort in nov/dec 2005. Toen kon MS slechts 600.000 360's in de VS verkopen, terwijl ze van de eerste Xbox er maar lieft 1.4 miljoen verkochten. Een gat van maar liefst 800.000 exemplaren. Dat zijn ze in het afgelopen half jaar goed aan het maken en wordt deze maand mogelijk al goed gemaakt. Daarnaast verwachten ze alleen in de VS al tussen de 2 en 3 miljoen 360s in de feestmaanden te verkopen. Wereldwijd ligt dat aantal nog een stuk hoger omdat de PS3 in Europa niet te koop zal zijn. Op dat moment zal de 360 een fikse voorsprong krijgen op de Xbox op het zelfde moment in tijd.

Wat de goede verkoopcijfers van de 360 nog opmerkelijker maakt is dat de 1e Xbox na een paar maanden slechts 200 dollar kostte. De 360 is 50 tot 100% duurder en verkoopt desondanks een heel stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
ymmv schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 17:15:
[...]
Daarnaast verwachten ze alleen in de VS al tussen de 2 en 3 miljoen 360s in de feestmaanden te verkopen.
Keep on dreaming, er zijn in amerika nu totaal maar 2,5 miljoen consoles verkocht ondanks dat de winkels ermee vol liggen. Nu in November de PS3 en Wii ook in de winkel komt te liggen gaan de verkopen van de 360 nog meer achteruit als dat ze nu al achter liggen op schema.
[quote*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-05 21:43

Nik

swopdark schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:31:
[...]

Nee, ze zijn nu bezig met een PS3 remake van Ninja Gaiden Black, oftewel Ninja Gaiden SIGMA, de screens zien er enorm veelbelovend uit!
http://www.gamed.nl/view/22159
Het spijt me dat ik het zeg, maar dit is totaal geen next gen game :/

Om maar wat simpels te noemen:

http://www.gamed.nl/messages/34551.jpg
Zie dat licht van die motor... Ziet er fake uit, en nog erger, geeft niet eens een schaduw!

http://www.gamed.nl/messages/34538.jpg
Wow! Die chick kan lekker balanceren! Ze kan zelfs zweven!

http://www.gamed.nl/messages/34539.jpg
Eeehm, je schoen kan door steen zakken? Knap!

Wat ik hier mee wil zeggen is, een game kan nog zo strak eruit zien, van mij mogen ze eerst dit wel eens op orde brengen. IMHO is dat een grote flop van vele games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
proller schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 17:33:
[...]

Het spijt me dat ik het zeg, maar dit is totaal geen next gen game :/

Wat ik hier mee wil zeggen is, een game kan nog zo strak eruit zien, van mij mogen ze eerst dit wel eens op orde brengen. IMHO is dat een grote flop van vele games.
Inderdaad, veel beter dan de Xbox versie is het grafisch gezien niet. Misschien zijn de effecten iets spectaculairder, maar aan de engine hebben ze niet veel gedaan.

Het goede nieuws is wel dat NG dat ook niet nodig heeft. Het spel speelt gewoon geweldig, en is zeker een toevoeging aan de PS. Mensen die ook de Xbox versie al hebben gespeeld, zullen er echter niet veel wijzer van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
swopdark schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 17:22:
[...]

Keep on dreaming, er zijn in amerika nu totaal maar 2,5 miljoen consoles verkocht ondanks dat de winkels ermee vol liggen. Nu in November de PS3 en Wii ook in de winkel komt te liggen gaan de verkopen van de 360 nog meer achteruit als dat ze nu al achter liggen op schema.
[quote*
Drie mijoen is mijns inziens ook te hoog gegrepen maar ergens boven de twee miljoen moeten ze eerlijk gezegd makkelijk kunnen halen. Van de Xbox werden er in nov+dec in drie opeenvolgende jaren ongeveer 1.5 miljoen exemplaren verkocht. De 360 doet het de afgelopen 6 maanden ondanks de hogere prijs een stuk beter dan de Xbox in zijn eerste jaar. Dat verschil was in jul, aug en sep 35, 49 en 50%. Als je dat doortrekt naar de laatste drie maanden van dit jaar kom je in de periode oct-dec op 2.5 miljoen verkochte 360s alleen in de VS. In totaal 5.2 miljoen exemplaren.

Ik zie het ze wel doen. De enige echte concurrentie in de VS is de Wii, want er zal geen PS3 in de schappen liggen voor potentiele kopers. Microsoft heeft verder nog het voordeel dat ze in Europa nauwelijks concurrentie hebben omdat de Wii een heel andere markt trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
ymmv schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 19:08:
De 360 doet het de afgelopen 6 maanden ondanks de hogere prijs een stuk beter dan de Xbox in zijn eerste jaar. Dat verschil was in jul, aug en sep 35, 49 en 50%. Als je dat doortrekt naar de laatste drie maanden van dit jaar kom je in de periode oct-dec op 2.5 miljoen verkochte 360s alleen in de VS. In totaal 5.2 miljoen exemplaren.
Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst van je voorspellingen (net zoals die van mij voorspellingen zijn).

Ik denk echter dat je wel een vrij forse factor over het hoofd ziet: Toen de XBOX uitkwam moest het apparaat zich nog even goed bewijzen tov de gevestigde orde van Nintendo en Sony. Een topper HALO heeft destijds echter wel bijgedragen aan de populariteit van het apparaat. NU de naam XBOX gevestigd is is het ook makkelijker om de console te verkopen.

Zoals ik het zie zijn verreweg de meeste 360's gekocht door die-hard gamers die al een XBOX hadden. Deze grote stroom mensen hebben inmiddels al een xbox360 gekocht en naar mijn idee zal deze stroom mensen afnemen met de populariteit van de Wii en PS3 in het achterhoofd. Op het internet in europa gonst het van de negatieve geruchten maar ondanks dat staat de franchise PlayStation goed zijn mannetje. Die percentages die je noemde deden het goed toen ze geen concurrentie hadden maar in november is het toch wel even anders. Die 50 pct is geen reeële voorspelling. Vergeet niet dat Sony nog voor het einde van dit jaar 1 miljoen PS3's naar Amerika wil verschepen. (of ze dat gaan redden is een ander verhaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

swopdark schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 17:22:
[...]

[quote*
In Juni waren er al 3.3 miljoen verkocht in de US, dus het lijkt me vreemd dat er 4 maanden later opeens 800.000 minder zijn weggezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
proller schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 17:33:

Als deze game op 720p of 1080p door je scherm flitst dat zul je er vast anders over denken. De gameplay van de XBOX versie blijft immers gehandhaaft en wordt zelf nog uitgebreid met de SIXAXIS. Ik moet zeggen dat ik NG zelf maar eventjes heb gespeeld op de XBOX en ik kan me niet heugen dat ik me ergerde aan een voetje dat net ff door een steen stak tijdens een wilde vechtpartij. Ook verkeerd glimmende motorblokken van langsrazende motoren kunnen mij niet echt storen als ik die lui van de motor probeer af te rossen.

Ik denk dat je een beetje te kritisch bent en een beetje op zoek bent naar foutjes anders had je zulke dingen geen probleem gevonden of als een obstakel gezien voordat je een game koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
swopdark schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 19:29:
Zoals ik het zie zijn verreweg de meeste 360's gekocht door die-hard gamers die al een XBOX hadden. Deze grote stroom mensen hebben inmiddels al een xbox360 gekocht en naar mijn idee zal deze stroom mensen afnemen met de populariteit van de Wii en PS3 in het achterhoofd. Op het internet in europa gonst het van de negatieve geruchten maar ondanks dat staat de franchise PlayStation goed zijn mannetje. Die percentages die je noemde deden het goed toen ze geen concurrentie hadden maar in november is het toch wel even anders. Die 50 pct is geen reeële voorspelling. Vergeet niet dat Sony nog voor het einde van dit jaar 1 miljoen PS3's naar Amerika wil verschepen. (of ze dat gaan redden is een ander verhaal)
Sony zal elke PS3 verkopen die ze in de winkels afleveren. Als ze er 1 miljoen kunnen leveren, zijn die al bij voorbaat verkocht. Het probleem is dat die miljoen consoles allemaal bij de de diehard Sony-fans komen te staan, voor de gewone consument valt er geen PS3 te scoren en die zal dus naar de PS2 of de concurrentie moeten uitwijken. Ik denk dat Microsoft en Nintendo daarom heel goede zaken zullen doen omdat ze naast de vaste fans ook nog een paar miljoen potentiele PS3-klanten zullen tegenkomen die ipv de PS3 dan maar "the next best thing" willen hebben en met een Wii of 360 naar huis gaan. Sony zal pas de kerst 2007 kunnen scoren. Dan zal hopelijk ook de prijs gezakt zijn, want dat is natuurlijk ook een behoorlijke rem op de verkoopcijfers. In de eerste paar maanden zal dat niet echt merkbaar zijn want dan is Sony nog vooral the "early adopters" aan het bedienen voor wie geld geen bezwaar is, maar om de massamarkt aan te spreken moet er toch veel van de prijs af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
PWM schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 19:35:

In Juni waren er al 3.3 miljoen verkocht in de US, dus het lijkt me vreemd dat er 4 maanden later opeens 800.000 minder zijn weggezet :)
vreemd, let op:

Volgens deze site waren er in juni 2006 "ongeveer 5 miljoen" 360 verkocht wereldwijd. (een uitspraak van MS)
http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=13296

volgens deze site:
http://forum.pcvsconsole.com/viewthread.php?tid=11067
(echt verkochte consoles)

zijn er tot op september 2006 2,6 miljoen xbox 360's verkocht in amerika.

Dus mijn 2,5 zat een stukje te laag sorry... Waar haal jij jou info vandaan?

Dit is trouwens ook wel een grappige site:
http://www.nexgenwars.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

swopdark schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 20:24:
[...]

vreemd, let op:

Volgens deze site waren er in juni 2006 "ongeveer 5 miljoen" 360 verkocht wereldwijd. (een uitspraak van MS)
http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=13296

volgens deze site:
(echt verkochte consoles)

zijn er tot op september 2006 2,6 miljoen xbox 360's verkocht in amerika.

Dus mijn 2,5 zat een stukje te laag sorry... Waar haal jij jou info vandaan?

Dit is trouwens ook wel een grappige site:
http://www.nexgenwars.com/
toon volledige bericht
Ik haal mijn cijfers uit de jaarcijfers van MS die ze hebben getoond :)

5 miljoen klopt dus (1.3 in EU, 3.3 in US en 400.000 in Jap in Juni 2006).

Zal het linkje er even bij pakken. Overigens zijn de console verkoopcijfers altijd lastig. Die website die jij toont zijn de cijfers van de aangesloten winkels. Webwinkels b.v. zitten vaak niet in die lijsten.

EDIT:

Bronnen:

http://www.macworld.com/news/2006/07/21/xbox360/index.php

http://www.webwereld.nl/a...60-sales-by-mid-2007.html

http://www.itworld.com/Tech/5051/060721xbox/

En heel heel veel anderen.

3.3 miljoen US sales dus in Juni 2006.

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 19-10-2006 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
ymmv schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 19:51:
maar om de massamarkt aan te spreken moet er toch veel van de prijs af.
Ik vind zo-wie-zo de consoles op dit moment erg prijzig. De PS3 is de duurste maar ik vind 400,- voor een 360 ook geen koopje. Als ik eerlijk ben betaal ik liever € 100,- bij voor een PS3. Voor €500,- heb je dan een "gamer" PS3 met dezelfde grootte HDD als een premium XBOX360 + gratis online gamen en Blu-ray drive. Neem daarbij de SIXAXIS controller wat voor veel multiplatform games meer gameplay zal opleveren voor de PS3 en Wii.

Eigenlijk gaat geen enkele console de massa aanspreken dankzij de prijs. Ook de €250,- voor een Wii vind ik erg veel geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
PWM schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 20:29:

Ik haal mijn cijfers uit de jaarcijfers van MS die ze hebben getoond :)

5 miljoen klopt dus (1.3 in EU, 3.3 in US en 400.000 in Jap in Juni 2006).

Zal het linkje er even bij pakken. Overigens zijn de console verkoopcijfers altijd lastig. Die website die jij toont zijn de cijfers van de aangesloten winkels. Webwinkels b.v. zitten vaak niet in die lijsten.

EDIT:

Bronnen:

http://www.macworld.com/news/2006/07/21/xbox360/index.php

http://www.webwereld.nl/a...60-sales-by-mid-2007.html

http://www.itworld.com/Tech/5051/060721xbox/

En heel heel veel anderen.

3.3 miljoen US sales dus in Juni 2006.
toon volledige bericht
Dit wordt mijn laatste post over dit verhaal maar jouw drie bronnen melden allen excact hetzelfde verhaal wat neerkomt op een persbericht van MS zelf. Inclusief de voorspelling van hun dat ze tegen het einde van het fiscale jaar 2007 15 miljoen console willen verkopen. MS heeft in het verleden al vaker de voorspellingen moeten aanpassen hoor. ;)

Ik geloof deze cijfers niet, al helemaal niet als ze direct van de marketing machine van MS zelf afkomen. Je hoeft mijn bronnen ook niet te geloven maar ik geloof liever zulke salesites dan het geklets van MS.

Ik denk dat de site die ik eerder poste dichter in de buurt van de waarheid zit.

Als ik dit lijstje naar juni kijk dan zitten ze pas 1.8 miljoen consoles in amerika. Lijkt me vreemd dat met het overslaan van webwinkels (zoals jij zegt) er bijna de helft van de verkochte consoles niet wordt genoemd.

Die 5 miljoen consoles waar MS het over heeft gaat waarschijnlijk over het totaal aantal verscheepte consoles.

Verder hoef je niet meer te reageren want dit forum gaat over de PS3 en niet over hoeveel 360-en er zijn verkocht volgens diverse sites. 8)7 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

swopdark schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 20:51:
Ik geloof deze cijfers niet, al helemaal niet als ze direct van de marketing machine van MS zelf afkomen. Je hoeft mijn bronnen ook niet te geloven maar ik geloof liever zulke salesites dan het geklets van MS.
Het noemen van 3.3 miljoen US consoles in je jaarverslag aan de beurs, door de accountents goedgekeurd en conform de nieuwe boekhoud regels is geen marketing :+ Die 3.3 miljoen klopt, en MS gaat niet zijn aandeelhouders betrekken in een marketing spel, aangezien ze dan kapot geprocedeerd worden. De 5 miljoen is idd totaal (3.3 US, 1.3 EU, 400.000 JAP). Het klopt voor en achter de komma. Zo, Basta nu

Om het weer over de PS3 te hebben:

http://games.fok.nl/news.php?newsid=14352

Waarom zou ik geen PS3's mogen importeren en verkopen? We hebben toch een vrije markt (op papier)? Ik kan me niet voorstellen dat de consumenten eissen t.o.v. de veiligheid in de US minder zijn dan de EU.

Ik ben overigens sowieso van plan mijn consoles uit de US te halen. De prijs ligt daar na BTW hetzelfde, maar games bestel je opeens voor de helft. Je hebt alleen een 110 > 220 converter nodig.

Wat is het voordeel van een EU PS3? Volgens mij niet, en op playasia.com bestel je de spelen voor $40 (30 euro).

Het probleem met het niet ondersteunen van NTSC op je tv is opgelost door HD tv :)

[ Voor 38% gewijzigd door PWM op 19-10-2006 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
swopdark schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 20:32:
[...]

Ik vind zo-wie-zo de consoles op dit moment erg prijzig. De PS3 is de duurste maar ik vind 400,- voor een 360 ook geen koopje. Als ik eerlijk ben betaal ik liever € 100,- bij voor een PS3. Voor €500,- heb je dan een "gamer" PS3 met dezelfde grootte HDD als een premium XBOX360 + gratis online gamen en Blu-ray drive. Neem daarbij de SIXAXIS controller wat voor veel multiplatform games meer gameplay zal opleveren voor de PS3 en Wii.

Eigenlijk gaat geen enkele console de massa aanspreken dankzij de prijs. Ook de €250,- voor een Wii vind ik erg veel geld!
Ik betaal eerlijk gezegd het liefste wat Japanners hoeven te betalen voor de 20GB-versie. Dat vind ik waar voor zijn geld. Die kortings-actie van Sony heeft me wel bedorven voor de Europese prijskaartjes want daar krijg ik nu een vieze smaak van in mijn mond. Waarbij ik ook nog steeds niet met zekerheid weet of de 500 euro versie uberhaupt wel in Nederland te koop zal zijn. Online kun je alleen de 600 euro versie reserveren en die prijs is mij echt te gortig.

Dat heeft er ook mee te maken dat ik al een Xbox 360 heb. Om dan nog "voor de heb" een PS3 erbij te kopen ... het is een hobby maar zo wordt het wel een heel dure hobby. Daarnaast is mijn 360-aanschaf een hele goede gebleken. Echt een :z console. Ik heb nu in het eerste jaar al 17 games gekocht of gepre-ordered, terwijl bij de PS2 maar een paar games me aanspraken. Ik zou verder een PS3 alleen kopen voor de Only Sony-games en daarmee heb ik niet zo'n haast. De enige titel die me echt aanspreekt is Heavenly Sword. (En White Knight, maar die zie ik niet in 2007 verschijnen.) Dat aantal ligt hoger bij de 360 met Fable 2, Halo 3, Alan Wake en Bio Shock om er een paar te noemen. Daarnaast heb ik nog steeds ambivalente gevoelens bij de PS3. De PS1 was een topconsole voor zijn tijd, de PS2 was daarom een verplichte aanschaf maar bij de PS3 mis ik dat. Heeft er veel mee te maken dat Sony het laatste jaar ontzettend in mijn achting is gezakt door al hun misstappen en dat ik bij de PS3 het gevoel heb mee te betalen aan et Sony's poging om de opvolger van de DVD voortijdig te bepalen.

Maar goed, het kan verkeren. Met de PS2 wilde ik in eerste instantie ook wachten tot die gezakt was in prijs, maar die heb ik uiteindelijk ook een paar maanden na de release gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
PWM schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 20:55:

Ik ben overigens sowieso van plan mijn consoles uit de US te halen. De prijs ligt daar na BTW hetzelfde, maar games bestel je opeens voor de helft. Je hebt alleen een 110 > 220 converter nodig.

Wat is het voordeel van een EU PS3? Volgens mij niet, en op playasia.com bestel je de spelen voor $40 (30 euro).

Het probleem met het niet ondersteunen van NTSC op je tv is opgelost door HD tv :)
Je moet er wel rekening mee houden dat je op een US PS3 alleen maar Amerikaanse films kunt bekijken. Ik dacht dat ook PS3-games een regiolock gaan krijgen. In de beginjaren van Blu-Ray is het alleen maar makkelijk dat je niet afhankelijk bent van het (te verwachten) geringe aantal Europese releases, maar op de lange duur kan het wel lastiger worden. Hangt er ook heel er vanaf of de regio-beveiliging van de PS3 op termijn gehackt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ymmv schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:29:
[...]

Je moet er wel rekening mee houden dat je op een US PS3 alleen maar Amerikaanse films kunt bekijken. Ik dacht dat ook PS3-games een regiolock gaan krijgen. In de beginjaren van Blu-Ray is het alleen maar makkelijk dat je niet afhankelijk bent van het (te verwachten) geringe aantal Europese releases, maar op de lange duur kan het wel lastiger worden. Hangt er ook heel er vanaf of de regio-beveiliging van de PS3 op termijn gehackt gaat worden.
Films vind ik niet belangrijk :) Ik heb al een HD-DVD speler, dus ik ben al voorzien.

Aangezien spellen de helft zijn als je ze op NTSC formaat besteld, heb je het er snel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
PWM schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:33:
[...]

Films vind ik niet belangrijk :) Ik heb al een HD-DVD speler, dus ik ben al voorzien.

Aangezien spellen de helft zijn als je ze op NTSC formaat besteld, heb je het er snel uit.
Daar ben ik niet zo van overtuigd. Amerikaanse online prijzen voor PS3-games liggen rond de 60 dollar. Tel daarbij porto op, en het scheelt nauwelijks meer met de prijzen van Nederlandse online-winkels die de games voor rond de 55 euro zullen aanbieden.

Waar je eigenlijk op moet hopen zijn regio-vrije Aziatische games voor de PS3, maar of die er zullen komen...? Die zijn er wel voor de 360. Play-Asia.com biedt regelmatig koopjes aan. Alle Ubisoft en Activision-games zijn regio-vrij en kosten (incl porto) zo'n 33 euro. Heerlijke prijzen maar of dat voor de PS3 gaat gebeuren weet natuurlijk niemand. (Trouwens DVDcrave.com is ook een fijne voor goedkope Australische PAL-games. Dat mis je dan ook met een Amerikaanse PS3. Maar misschien dat ik gewoonweg niet de juiste US online-winkels ken voor de superkoopjes.?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ymmv schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:46:
[...]

Daar ben ik niet zo van overtuigd. Amerikaanse online prijzen voor PS3-games liggen rond de 60 dollar. Tel daarbij porto op, en het scheelt nauwelijks meer met de prijzen van Nederlandse online-winkels die de games voor rond de 55 euro zullen aanbieden.

Waar je eigenlijk op moet hopen zijn regio-vrije Aziatische games voor de PS3, maar of die er zullen komen...? Die zijn er wel voor de 360. Play-Asia.com biedt regelmatig koopjes aan. Alle Ubisoft en Activision-games zijn regio-vrij en kosten (incl porto) zo'n 33 euro. Heerlijke prijzen maar of dat voor de PS3 gaat gebeuren weet natuurlijk niemand. (Trouwens DVDcrave.com is ook een fijne voor goedkope Australische PAL-games. Dat mis je dan ook met een Amerikaanse PS3. Maar misschien dat ik gewoonweg niet de juiste US online-winkels ken voor de superkoopjes.?)
Ik bekijk idd de 360 prijzen die meestal $39,- zijn. Ging er eigenlijk vanuit dat de PS3 dat idd ook zou hebben. Dan wachten we eerst november maar af.

En nee, we bekijken dezelfde sites :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161990

Sony GamersDay 2006 Shots:

LAIR:

Afbeeldingslocatie: http://smallvillestories.free.fr/images/Afrika/lair192.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/740/740243/lair-20061019000944379.jpg

MotorStorm:

Afbeeldingslocatie: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/740/740502/motorstorm-20061019040206002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/740/740502/motorstorm-20061019040207455.jpg

Genji 2:

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2006/291/929232_20061019_screen006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2006/291/929232_20061019_screen001.jpg

Warhawk:

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2006/291/928383_20061019_screen001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2006/291/928383_20061019_screen004.jpg

Resistance:

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2006/291/928399_20061019_screen001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2006/291/928399_20061019_screen005.jpg

_O_ _O_

Dit was de laatste Sony Conference voor de US/JP launch.

En ja, alles is ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

http://www.gamespot.com/e...0127&tag=topslot;action;1

Mega vet, Xfire support voor heel het netwerk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Kijk eens aan:
3:01 p.m.: "We think that the PlayStation Store is the next generation of online gaming," Smedley says and turns it back over to Harrison. It doesn't appear that most demos or trailers will need to be bought. The ones shown had "Free" listed next to them.
:P

Link: zie post boven mij. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Collaborator schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:29:
[...]

Team Ninja is een grote graphicshoer, daar draaide ze nooit omheen, daarom kozen ze de xbox en kiezen ze nu voor de Ps3. De enige reden dat Ninja gaiden 2 op de 360 komt is vanwege de grote fanbase.
Sigma word gemaakt door tecmo, niet door team ninja dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-05 17:40
Launch Titels:
SCEA launch titles
Resistance: Fall of Man
NBA 07 (1080p)
Genji: Days of the Blade
Third-party titles:
Blazing Angels (Ubisoft) (multiplatform)
Call of Duty 3 (Activision) (multiplatform)
The Elder Scrolls IV: Oblivion (Bethesda) (multiplatform)
F.E.A.R. (Vivendi) (multiplatform)
Fight Night Round 3 (EA) (multiplatform)
Full Auto 2 (Sega)
Madden NFL 07 (EA) (multiplatform)
Marvel: Ultimate Alliance (Activision) (multiplatform)
Mobile Suit Gundam: Crossfire (Namco Bandai)
NBA 2K7 (2K Sports) (multiplatform)
Need For Speed Carbon (EA) (multiplatform)
NHL 2K7 (2K Sports) (multiplatform)
Rainbow Six Vegas (Ubisoft) (multiplatform)
Ridge Racer 7 (Namco Bandai)
Sonic the Hedgehog (Sega) (multiplatform)
Tiger Woods PGA Tour 07 (EA) (multiplatform)
Tony Hawk's Project 8 (Activision) (multiplatform)
Untold Legends Dark Kingdom (SOE)
toon volledige bericht
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Is er nu al duidelijkheid of ook de goedkopere 500 euro PS3 in Europa verkocht zal worden? Ik hoor sommige mensen dat wel roepen maar zover ik het kan overzien kan ik alleen maar de 600 euro versie pre-orderen. Zie bijv play.com, wehkamp, bart smit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134033

Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:05:
[...]

Sigma word gemaakt door tecmo, niet door team ninja dacht ik.
Sigma wordt wel gemaakt door Team Ninja maar niet door Itagaki himself.
Hij blijft true aan de "X" en zijn eerst volgende game die hij gaat maken is de game die we allemaal verwachten :)

Sigma vind ik er wel heel erg mooi uitzien. Ninja Gaiden Black op de Xbox zag het er al super uit. Op de 360 nog iets beter. Goede zaak dat de Ninja Gaiden franshise ook naar het Playstation publiek komt.

Kan zelf niet wachten op Heavenly Sword :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:28
ymmv schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:30:
Is er nu al duidelijkheid of ook de goedkopere 500 euro PS3 in Europa verkocht zal worden? Ik hoor sommige mensen dat wel roepen maar zover ik het kan overzien kan ik alleen maar de 600 euro versie pre-orderen. Zie bijv play.com, wehkamp, bart smit...
Zie hier, Dynabyte heeft de 20GB versie al heel erg lang op de website staan.. maar ik hoor ook iedereen zeggen dat de 20GB versie niet komt, vind ik erg raar. Ik snap ook niet waarom andere landen wel een 20GB krijgen en wij niet.. |:(



Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Op gamespot on the spot hadden ze hyet 2 uur over de PS3 en gameplay laten zien.

Ze lieten ook zien dat je muziek op cd naar de HD kan kopieren.
Tony hawk 8 je helemaal met de tilt functie kan spelen.
Bij NBA 07 kan je de bal ook met de tilt functie erin kieperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
yorroy schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:19:
[...]

Ik snap ook niet waarom andere landen wel een 20GB krijgen en wij niet.. |:(
Er is nog helemaal niks ontkend of aangekondigd dat de 20 gig gamer versie wel of niet naar europa gaat komen. Sony speelt echter nu in op de grote vraag naar het 60 gig model. Ik denk dat de 20 gig versie zeker wel naar europa zal komen hoor, vooral als MS in maart de prijs van de XBOX360 zal gaan verlagen (?). Er gaan trouwens geruchten dat de PS3 bij de launch in europa ook goedkoper zal zijn om de 360 hoofd te kunnen bieden. Ik heb echter reeds €200,- neergelegd voor mijn pre-order PS3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

swopdark schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:09:
[...] Er gaan trouwens geruchten dat de PS3 bij de launch in europa ook goedkoper zal zijn om de 360 hoofd te kunnen bieden. Ik heb echter reeds €200,- neergelegd voor mijn pre-order PS3 :P
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Sony weet dondersgoed dat bij een verlaging van de PS3 prijs, MS volgt. Als Sony (en MS) ergens nog geen zin in hebben is het nu al een prijzenoorlog.

Zolang MS de 360 op 399,- houdt, zal Sony hem in het begin lekker op 499/599 houden.

Overigens heeft Sony gisteren aangeven niet het aantal beoogde consoles te kunnen verschepen:

http://www.bloomberg.com/...d=aFlCbcejTr_M&refer=home
Sony May Not Meet PlayStation 3 Shipment Targets (Update2)

By Michael White

Oct. 20 (Bloomberg) -- Sony Corp., which slashed its profit forecast yesterday, said it may not reach this year's shipment target for the PlayStation 3 game console because of a parts shortage in the Blu-ray high-definition disc drive.

Sony plans to ship two million PlayStation 3 players this year to the U.S. and Japan, and six million worldwide by March. The Tokyo-based company said yesterday annual profit would fall 35 percent to its lowest in five years on price cuts of the console in Japan and a recall of 9.6 million computer batteries.

``The honest answer is it's more of a target'' for PlayStation 3 shipments, Jack Tretton, co-chairman of Sony Computer Entertainment America, said yesterday in an interview. ``Clearly we've had production issues.''
Anoniem: 161990 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 03:06:
Sony GamersDay 2006 Shots:

MotorStorm:

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit was de laatste Sony Conference voor de US/JP launch.

En ja, alles is ingame.
Wat is de releasedate van Motorstorm? Ik had hem bij release verwacht :?

[ Voor 61% gewijzigd door PWM op 21-10-2006 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

December 2006.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
PWM schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:12:
[k denk niet dat dat gaat gebeuren. Sony weet dondersgoed dat bij een verlaging van de PS3 prijs, MS volgt. Als Sony (en MS) ergens nog geen zin in hebben is het nu al een prijzenoorlog.

Zolang MS de 360 op 399,- houdt, zal Sony hem in het begin lekker op 499/599 houden.
Het verschil is dat MS de prijs van de 360 in maart 2007 na bijna anderhalf jaar zonder moeite kan verlagen en Sony niet. Sony verliest teveel op de PS3. Daarom willen ze in Europa ook het liefst die 60GB-versie verkopen omdat daar de marges aantrekkelijker van zijn. Op de 20GB-versie moeten ze teveel bijleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Ik lees hier dat het dankzij de standaard harde schijf mogelijk gaat worden om gedeeltes van een spel te installeren op de PS3. Een voorbeeld hiervan is Genji 2. De installatieprocedure zou eenmalig 3 minuten in beslag nemen waarna laadtijden voor nieuwe levels geen 15 seconden maar 4 seconden zouden duren. Of er nog meer voordelen aan deze installatie zitten is niet duidelijk. Wel is duidelijk dat ontwikkelaars leuke en interresante dingen kunnen doen wanneer een harde schijf onderdeel is van de standaard hardware!! Ik ben benieuwd wat dit voor verdere ontwikkelingen gaat opleveren in de komende 5 tot 6 jaar.

http://www.evilgamerz.com...ws&showcomments=1&id=7529

Hier trouwens een ingame filmpje van Genji 2 vanaf de gamers day in Florida:
http://www.evilgamerz.com...ws&showcomments=1&id=7526
:9 :9~ :P
Kan niet anders zeggen dat dit er zeer veelbelovend uitziet voor een 1st generation game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
ymmv schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:30:
[...]

Het verschil is dat MS de prijs van de 360 in maart 2007 na bijna anderhalf jaar zonder moeite kan verlagen en Sony niet..
Dit zal niet zonder moeite gaan denk ik: de entertainment afdeling van MS draait een constant verlies van honderden miljoenen dollars per jaar. Wel hebben ze de financiele slagkracht om de userbase uit te breiden ondanks de giga verliezen! Ik denk dat veel XBOX fans de PS2/PS3/Wii op hun blote knieën mag bedanken dat ze er uberhaupt zijn om MS te forceren hun prijzen naar beneden te halen.

Dit geld trouwens andersom net zo hard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Motostorm:
Ik ga jullie toch zo verschrikkelijk inmaken online! :P

Overigens, het geluid van Motostorm is ook verschrikkelijk goed. Eindelijk een echte samples ipv gezoem. En de physics zien er ook echt goed uit!

Genji:
Mede door de E3 ´06 presentatie kijk ik trekt dit spel me absoluut niet. Ik weet het niet met dit spel. /:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Arx schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:22:
Motostorm:
Ik ga jullie toch zo verschrikkelijk inmaken online! :P
Bring it on! :>
Genji:
Mede door de E3 ´06 presentatie kijk ik trekt dit spel me absoluut niet. Ik weet het niet met dit spel. /:
Hmm ik hou me gelukkig niet vast aan de slechter reacties van de E3 van dit jaar. Zou je dat wel doen dat kan je volgens menig gamessite gewoon maar helemaal geen PS3 kopen. De positieve berichten op de launchgames en de hardware sinds de TGS hebben een hele hoop goed gemaakt.

ff wat anders trouwen: wie van jullie is abbonnee van de Power Unlimited? ligt het aan mij of is dat blad een half MS, XBOX blad aan het worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Nieuwe motorstorm gameplay filmpjes:
http://media.ps3.ign.com/media/748/748488/vids_1.html

sweet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Dat ziet er erg goed uit, wil deze wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Welke games gaan jullie nog halen voor de PS2 voor de dat de PS3 komt en welke twee games gaan jullie zowiezo kopen voor de PS3 als hij uit komt in Maart 2007? Daarnaast misschien ook wel leuk: welke twee games voor de PS2 heb je als laatste gekocht en waarom?

Mijn lijstje is als volgt:

Mijn laatste twee gekocht PS2 games:
  • BLACK (omdat ie maar €19,99 was, en het echt een strakke schooter is)
  • Resident Evil 4 (omdat ie maar €24,99 was en ik deze zoiezo nog wou hebben)
Nog te kopen PS2 games:
  • Shadow of the Colossus (nog steeds niet gekocht door cashflow probeempjes)
  • Okami
  • God of War 2
  • Bully
te kopen PS3 launch games:
  • Resistance :Fall Of Men
  • MOTORSTORM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
GoW2 en MGS3 subsistence die net uit is. Vooral de laatste heb ik erg veel zin in, want er zit ook een paar extra discs bij waaronder 1 met de oude MSX games van vroeger!

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
EfBe schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 11:02:
GoW2 en MGS3 subsistence die net uit is. Vooral de laatste heb ik erg veel zin in, want er zit ook een paar extra discs bij waaronder 1 met de oude MSX games van vroeger!
Die eerste Metal Gear heb ik hier op cartridge voor mijn NES liggen... good times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Haha die vergelijking van Sony tussen de PS3 en de 360 is toch wel erg leuk... en waarheid trouwens ook! als je de harware en functionaliteit van een XBOX360 core versie wilt tillen naar het niveau van de PS3 20 gig versie dan ben je een stuk duurder uit!

HDD = Een 360 is gehandicapt zonder een HDD, je kunt geen spellen saven en van de Live kan je ook niet goed gebruik maken doordat je geen demo's etc kunt downen.

HDDVD add-om = Okay dit is misschien ver gezocht, maar aangzein we het hebben over "naar hetzelfde niveua tillen" is dit zeker een item om aan te schaffen.

DRAADLOZE CONTROLLER = ja de core heeft een controller met draad, das idd wel lullig. maar ach zonder tilt functie is draadloze connnectiviteit niet zo belangrijk toch? Ik vind draadloos game toch wel een stukje next gen ervaring hoor :>

ONLINE = sja hier heeft de PS3 de XBOX 360 bij de ballen... als online net zo goed gaat werken als dat nu wordt beweerd door sites die het hebben getest dan heeft MS een probleem. gratis online gamen op de PSP gaat trouwens ook vlekkeloos! laat ze dit maar doorzetten!

Doe mij een PS3 20 gig versie, dan ben ik zowiezo klaar voor de toekomst geen add-ons required...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
MOTORSTORM
Afbeeldingslocatie: http://mitglied.lycos.de/reminder84/motorstorm.gif

OMFG!! dit spel wordt zoooooo vet!

[ Voor 5% gewijzigd door swopdark op 22-10-2006 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-04 20:02
Ja, die crash vond ik ook al erg indrukwekkend :D :D

Meteen 'n topper bij de release _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
motorstorm alleen al is voor mij een reden om een ps3 aan te schaffen op de release _/-\o_

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
swopdark schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 22:58:
Haha die vergelijking van Sony tussen de PS3 en de 360 is toch wel erg leuk... en waarheid trouwens ook! als je de harware en functionaliteit van een XBOX360 core versie wilt tillen naar het niveau van de PS3 20 gig versie dan ben je een stuk duurder uit!

HDD = Een 360 is gehandicapt zonder een HDD, je kunt geen spellen saven en van de Live kan je ook niet goed gebruik maken doordat je geen demo's etc kunt downen.

HDDVD add-om = Okay dit is misschien ver gezocht, maar aangzein we het hebben over "naar hetzelfde niveua tillen" is dit zeker een item om aan te schaffen.

DRAADLOZE CONTROLLER = ja de core heeft een controller met draad, das idd wel lullig. maar ach zonder tilt functie is draadloze connnectiviteit niet zo belangrijk toch? Ik vind draadloos game toch wel een stukje next gen ervaring hoor :>

ONLINE = sja hier heeft de PS3 de XBOX 360 bij de ballen... als online net zo goed gaat werken als dat nu wordt beweerd door sites die het hebben getest dan heeft MS een probleem. gratis online gamen op de PSP gaat trouwens ook vlekkeloos! laat ze dit maar doorzetten!

Doe mij een PS3 20 gig versie, dan ben ik zowiezo klaar voor de toekomst geen add-ons required...
toon volledige bericht
De 20 gig versie van de PS3 is naar mijn idee al beter dan de Premium 360, laat staan de Core :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
swopdark schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 23:05:
MOTORSTORM
[afbeelding]

OMFG!! dit spel wordt zoooooo vet!
Post anders even een plaatje van ruim 3MB 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
johnnyv.nl schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:20:
[...]

Post anders even een plaatje van ruim 3MB 8)7
Sorry maar dit stukje gamepay is het waard om te posten. Daarnaast ben ik het zat om te moeten horen dat Motorstorm het E3 filmpje niet benaderd qua kwaliteit en gameplay... dit plaatje (en einig ander nieuw gameplay materiaal) bewijst duidelijk het tegendeel. Motorstorm wordt echt dé verrassing van de PS3 launch en zal moddervet zijn om online mee te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Je moet wel realistisch blijven he. MotorStorm ziet er goed uit, maar de pre-render van e3 05 is nog lang niet gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Hier staat nog een trailer die ik nog niet had gezien. Ik wist niet dat je je kon duwen als je op de motor zit })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Erg goeie trailer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 15:42

bAdmuTs

mAzE

Ga voorlopig nog lang geen PS3 halen maar motorstorm begint er telkens beter uit te zien en zou het wel graag willen spelen, wel jmmr dat ie niet naar de 360 komt :(.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

SToRM666 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:44:
Je moet wel realistisch blijven he. MotorStorm ziet er goed uit, maar de pre-render van e3 05 is nog lang niet gehaald.
? Behalve het filmische karakter van de trailer komt het naar mijn mening zeker heel dicht in de buurt.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
SToRM666 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:44:
Ik ben realistisch, ik zeg dat deze ingame footage de trailer van de E3 flink benaderd. Ik heb nog niet vaak een racegame gezien waarbij het zo'n mayhem is op het circuit als bij deze motorstorm. Veel boze tongen blijven constant hangen bij de E3 trailers van Motorstorm en Killzone 2. Ik durf te wedden dat deze games in menig gamesblad (lees=PU) een lager cijfer krijgt en dat ze beginnen met een heel verhaal over op welke vlakken de trailer mooier is als de uiteindelijk game. Dit zelfde lot staat de nieuwe Killzone 2 te wachten als de game niet exact hetzelfde zal zijn of beter dan de trailer.

Erg jammer al zeg ik het zelf want deze motorstorm wordt een spel zoals nog niet eerder vertoont. Op zowel grafisch als technisch vlak is het erg indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

én innovatieve toepassing van de nieuwe mogelijkheden: veranderende ondergrond en omgevingen die het rijden en parcours beinvloeden.

Ik hoop wel dat er nog wat meer variatie in de omgevingen te vinden zal zijn, maar gezien de huidige trailers en screenshots heb ik niets gevonden wat daar op zou wijzen. Nu ze het aantal voertuigen iets teruggeschroeft hebben (tot 12) loopt het allemaal weer wat soepeler dan op de TGS en de mayhem lijkt er niet kleiner om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04 13:50

mindcre8r

Tradepedia

heerlijk al die welles niettes discussies hiero xbobx360 bla ps3 bla.. ik ga pas beslissen na de fallupdate van de xbox360 als er dan meer mediacentre oplossing ingedouwd wordt wordt het intressant, en anders wacht ik nog even tot de 1e prijsverlaging van de ps3 :)

even wat anders, bij gamekings hoorde ik veel kritiek over de PS3 m.b.t. de Vsync en ati aliasing in games die gewoon bijzonder slecht waren, dat bij de demo die zie zagen van GT4 weet niet meer exact welke de V-sync gewoon zoek raakte..

zijn daar meer problemen van bekend?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
swopdark schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:38:
[...]

Sorry maar dit stukje gamepay is het waard om te posten. Daarnaast ben ik het zat om te moeten horen dat Motorstorm het E3 filmpje niet benaderd qua kwaliteit en gameplay... dit plaatje (en einig ander nieuw gameplay materiaal) bewijst duidelijk het tegendeel. Motorstorm wordt echt dé verrassing van de PS3 launch en zal moddervet zijn om online mee te gaan.
Post er dan een link naartoe en niet het plaatje zelf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

mindcre8r schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 08:36:
heerlijk al die welles niettes discussies hiero xbobx360 bla ps3 bla.. ik ga pas beslissen na de fallupdate van de xbox360 als er dan meer mediacentre oplossing ingedouwd wordt wordt het intressant, en anders wacht ik nog even tot de 1e prijsverlaging van de ps3 :)
Wat moet ik me daar precies bij voorstellen bij die fall-update? En wanneer komt die?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91635

Voor de mensen die de ps3 wouden importeren.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/6076354.stm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Slasher schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:11:
[...]

Wat moet ik me daar precies bij voorstellen bij die fall-update? En wanneer komt die?
de fall update is een grote update van de xbox360 waarbij er zaken aan de dashboard toegevoegd zullen worden, waaronder wat veel mensen verwachten/hopen een internet browser (ws een aangepaste ie7 varriant)

iig wel 1080p ondersteuning :) zie linkje

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

mindcre8r schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:56:
[...]

de fall update is een grote update van de xbox360 waarbij er zaken aan de dashboard toegevoegd zullen worden, waaronder wat veel mensen verwachten/hopen een internet browser (ws een aangepaste ie7 varriant)

iig wel 1080p ondersteuning :) zie linkje
Ok, thanx, ik dacht dat het een hardwarematige update was, wanneer komt die? :P

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Shiver23 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:25:
[...]

? Behalve het filmische karakter van de trailer komt het naar mijn mening zeker heel dicht in de buurt.
Het komt er wel heel dichtbij ja, maar de devs hebben nu nog meer dan 3 maanden om aan de game te werken, dus het kan alleen nog maar beter worden :)

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 24-10-2006 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Slasher schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:09:
[...]

Ok, thanx, ik dacht dat het een hardwarematige update was, wanneer komt die? :P
as in never!

ze zijn enkel aan het bekijken hoe de hddvdplayer intern gemaaktkan worden dus een slimdrive hddvd variant.

Ms is namelijk al bezig met het ontwerp voor de opvolger van de 360 dus ze gaan naast de dvddrive niks meer veranderen gok ik zo...maybeee een grotere HD

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
mindcre8r schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:11:
[...]

as in never!

ze zijn enkel aan het bekijken hoe de hddvdplayer intern gemaaktkan worden dus een slimdrive hddvd variant.

Ms is namelijk al bezig met het ontwerp voor de opvolger van de 360 dus ze gaan naast de dvddrive niks meer veranderen gok ik zo...maybeee een grotere HD
Dit is een PS3 topic... over troep praten doe je maar in je eigen topic. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

swopdark schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:34:
[...]

Dit is een PS3 topic... over troep praten doe je maar in je eigen topic. :>
hey n00b, ik had het over de afweging met de ps3 omdat die nu een betere dash heeft dan ms als die er niks aan doet...dus gegrond was mn post hier wel...damn

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie laat zijn keuze voor een console nou afhangen aan het dashboard? je koopt toch een console voor de games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

mindcre8r schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:22:
[...]

hey n00b, ik had het over de afweging met de ps3 omdat die nu een betere dash heeft dan ms als die er niks aan doet...dus gegrond was mn post hier wel...damn
En vervolgens ga je over Xbox 360 updates discusseren in het PS3 topic met iemand anders. :z Doe dat a.u.b. niet hier maar in dat andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

En n00b noemen. En schelden. Er schiet mij een woord te binnen :)

http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=3259
Hierboven nog een filmpje van een groepje gare mensen die semi-enthousiast aan het gamen zijn op een PS3. Beter dan de overdreven blije Wii filmpjes, maar dit laat maar weer zien dat kijken naar gamen totaal niet boeiend is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Bah, ik lees net dat bericht over Lik-Sang. Wat is Sony toch een misselijk bedrijf. Twee dagen geleden heb ik een PS3 bij Dynabyte gepreorderd maar door zo'n bericht zou ik die bestelling willen annuleren... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:29:
Wie laat zijn keuze voor een console nou afhangen aan het dashboard? je koopt toch een console voor de games?
nou omdat ik van een NEXTGEN console verwacht dat hij voor 600$ meer moet kunnen brengen dan enkel vette graphics in mn games...

punten die ik mee laat wegen zijn:

Online gameplay
MediaCenter eigenschappen voor oa: internet content browsing, multimedia streaming/sharing en idd de vette graphics...dus was mijn vraag of er meer mensen waren die wat meer van de V-sync problemen hadden gelezen mbt de ps3 in gamekings..

maar omdat er mensen zijn die ozo graag xbox360 bashen en oweee als je dat in een ps3 topic aanhaalt...damn de 2 consoles vergelijken mag, en als iemand een vraag stelt over de xb360 en ik beantwoord die..moet je geen n00b reactie geven als bovenstaand...

initieel stelde ik dus eerst een vraag over de ps3... i rest my case!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

ps3 moet imo wel zwaar over de xbox360 heen gaan wil ik er uberhaupt over nadenken die console meteen te kopen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mindcre8r schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 18:02:
[...]

nou omdat ik van een NEXTGEN console verwacht dat hij voor 600$ meer moet kunnen brengen dan enkel vette graphics in mn games...

punten die ik mee laat wegen zijn:

Online gameplay
MediaCenter eigenschappen voor oa: internet content browsing, multimedia streaming/sharing en idd de vette graphics...dus was mijn vraag of er meer mensen waren die wat meer van de V-sync problemen hadden gelezen mbt de ps3 in gamekings..

maar omdat er mensen zijn die ozo graag xbox360 bashen en oweee als je dat in een ps3 topic aanhaalt...damn de 2 consoles vergelijken mag, en als iemand een vraag stelt over de xb360 en ik beantwoord die..moet je geen n00b reactie geven als bovenstaand...

initieel stelde ik dus eerst een vraag over de ps3... i rest my case!
toon volledige bericht
En wat verwacht je dan van de next-nextgen console? dat ie je naar de maan vliegt? als je media opties wil koop je toch lekker een HTPC ofzo? werkt sowieso veel beter dan een ps3 of x360 waarbij je nogsteeds beperkt word in wat je wel of niet kan(mag) afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:59:
[...]

En wat verwacht je dan van de next-nextgen console? dat ie je naar de maan vliegt? als je media opties wil koop je toch lekker een HTPC ofzo? werkt sowieso veel beter dan een ps3 of x360 waarbij je nogsteeds beperkt word in wat je wel of niet kan(mag) afspelen.
Als sony en microsoft beloven volledige hometheather oplossingen te verzorgen in hun nieuwe consoles dan wordt het wat mij betreft ook tijd die belofte in te vullen.

Microsoft is daar half in geslaagd, met een xbox die werkt als extender waarvoor je eigenlijk weer een soort van 'media server' nodig hebt die alsnog 24/7 aan moet staan.

Sony's oplossing ziet er erg goed uit maar ik ken zelf nog neit de details van de ondersteuning, maar met blu-ray in het achterhoofd (h264) heb ik grote hoop dat die codec goed ondersteund wordt met alle gevolgen van dien (mp4, mov met h264 zien er ubergeil uit, maar bij het grote publiek kent het weinig bekendheid)

De verdere toepassingen van sony vind ik overigens matig en ook de interface kent mijns inziens nog teveel knopjes en toestanden, om als volledig HTPC-vrouwvriendelijk-apparaat door te gaan

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:59:
[...]

zucht deze reacties bedoel ik nou...triest niet in staat om info te geven en een normale discussie te voeren.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
mindcre8r schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:22:
[...]

Dat je me n00b noemt vind ik dan weer jammer. Ik probeer enkel de langdradige XBOX360 discussies uit de weg te gaan, als je de vorige delen hebt gelezen dan zul je zien dat er soms wel twee pagina's worden gevuld met discussies over hoe te gek of hoe kut het XBOX Live welniet is, en uiteindelijk worden games als Gears of War, halo 3 etc aangehaald om aan te komen bij een flame-war. Op zich is het wel goed om de naaste concurrent aan te halen als vergelijkingsmateriaal. Ik reageerde mss wat te vlot. Sorry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
OKay dit doet zeer, maar ik wou het jullie niet onthouden:

Een PS3 reclame filmpje voor europa:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=14325&type=wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Nu ik:

Owww drool! Unwrapping a PS3:

http://media.ps3.ign.com/articles/741/741368/imgs_1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Kijk em eens mooi glimmen, damn nog een half jaar wachten om het zelf mee te maken! |:(
Doet toch wel een beetje pijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

swopdark schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:05:
[...]

Dat je me n00b noemt vind ik dan weer jammer. Ik probeer enkel de langdradige XBOX360 discussies uit de weg te gaan, als je de vorige delen hebt gelezen dan zul je zien dat er soms wel twee pagina's worden gevuld met discussies over hoe te gek of hoe kut het XBOX Live welniet is, en uiteindelijk worden games als Gears of War, halo 3 etc aangehaald om aan te komen bij een flame-war. Op zich is het wel goed om de naaste concurrent aan te halen als vergelijkingsmateriaal. Ik reageerde mss wat te vlot. Sorry...
Accepted ;)

is er wat bekend over een nieuw tekken voor de Ps3? dat mag niet ontbreken natuurlijk...en wat ik helemaal gaaf zou vinden is een nieuwe of een goie remake van resident evil... heb nooit een cube gekocht om 4 te spelen maar de rest wel helemaal uitgespeeld op de ps2 :)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

mindcre8r schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 08:00:
[...]

Accepted ;)

is er wat bekend over een nieuw tekken voor de Ps3? dat mag niet ontbreken natuurlijk...en wat ik helemaal gaaf zou vinden is een nieuwe of een goie remake van resident evil... heb nooit een cube gekocht om 4 te spelen maar de rest wel helemaal uitgespeeld op de ps2 :)
? 4 is ook te krijgen voor ps2. En RE5 komt voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:22

SD5k

>4&X

Ik zie daar twee versies van Motorstorm liggen (Coyote en Rain), wat is daar het nut van? Of zijn dat verschillende demo's?

Ook lijkt het net alsof er bij hun sample alleen een composiet kabel is meegeleverd? Daar krijg je dus nooit HD beeld over, of zie ik iets over het hoofd? Die dikke kabel op de voorgrond naast de power-cable kan ik niet helemaal thuisbrengen. HDMI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
-Sander schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 09:12:
[...]

Ik zie daar twee versies van Motorstorm liggen (Coyote en Rain), wat is daar het nut van? Of zijn dat verschillende demo's?

Ook lijkt het net alsof er bij hun sample alleen een composiet kabel is meegeleverd? Daar krijg je dus nooit HD beeld over, of zie ik iets over het hoofd? Die dikke kabel op de voorgrond naast de power-cable kan ik niet helemaal thuisbrengen. HDMI?
Ehrm, over composiet kun je 1080p pompen :? HDMI is er alleen maar om je DRM door de keel te persen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:22

SD5k

>4&X

johnnyv.nl schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 09:15:
[...]

Ehrm, over composiet kun je 1080p pompen :? HDMI is er alleen maar om je DRM door de keel te persen.
Jij bedoeld component, composiet is om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

dus ofwel composiet (yay, 15 jaar terug in de tijd), ofwel hdmi? Zwak :r

[ Voor 13% gewijzigd door boe2 op 25-10-2006 09:58 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
-Sander schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 09:25:
[...]

Jij bedoeld component, composiet is om te huilen.
Moest nog even wakker worden :+

Anyways, je kunt niet echt zien wat voor kabels de voroste twee zijn. En hij kan tenminste 720p en 1080p aan :P

[ Voor 22% gewijzigd door pagani op 25-10-2006 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

In de €599,- versie zat in ieder geval een HDMI kabel, dus het zou heel goed kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Ik begreep dat er voor de amerikaanse markt wel standaard een componentkabel bij wordt geleverd. Deze strategie zou waarschijnlijk worden doorgezet naar de europese versie.

Je hebt idd een HDMI stekker nodig om blu-Ray films op 1080p te kunnen kijken. Het signaal wordt dan versleutelt om kopieren tegen te gaan. De HDMI op je tv heeft dan weer een decoder aan boord om het signaal naar je beeld te toveren...

man ik kan niet wachten op de PS3. Ik denk trouwens dat de negatieve sfeer op forums in europa niet invloed heeft op de verkoopcijfers van de PS3. Op veel forums beginnen een hoop mensen met: "okay ik heb zojuist mijn PS3 pre-order gecancelled" of "nu hoef ik hem niet meer, ik koop een XB360" als er weer een foutief negatief bericht naar buiten wordt gebracht. Naar mijn idee zijn dit mensen die een XB360 hebben en ff de stemming willen zetten. Echt heel zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-02 05:33
Ik ben vooral benieuwd naar de cooling solution van sony. De ps3 schijnt namelijk erg stil te zijn. Kan het zijn dat de hitte verspreid wordt over een grotere heatsink? dit zou tevens verklaren waarom de ps3 nogal zwaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

swopdark schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:41:
Je hebt idd een HDMI stekker nodig om blu-Ray films op 1080p te kunnen kijken. Het signaal wordt dan versleutelt om kopieren tegen te gaan. De HDMI op je tv heeft dan weer een decoder aan boord om het signaal naar je beeld te toveren...
Nee niet meer, dat is tot 2012 van de baan, of als er te veel (wat is teveel?) illegaal spul in omloop komt. Dat ging over het image constraint token. De reden van uitstel is omdat er teveel TV's zijn verkocht die geen HDMI ondersteunen. Deze mensen zouden dan allemaal een nieuwe Tv moeten kopen. Component zou dan worden gedownscaled naar 9xx bij 4xx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Hier zijn twee filmpjes over de PS3. Ik weet niet waar ze voor zijn maar het ziet erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
De jongens van PSM3 hebben wat filmpjes online gezet van hun ervaring met de PS3:
http://www.psm3mag.com/page/psm3?entry=ps3_movies_here

ziet er strak uit zeg! Gaaf ook die touch knoppen voor het aan en uit zetten van de console en het openen van de BD drive. Dammit dit echt de meest strak vorm gegeven console ever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
swopdark schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:23:
De jongens van PSM3 hebben wat filmpjes online gezet van hun ervaring met de PS3:
http://www.psm3mag.com/page/psm3?entry=ps3_movies_here

ziet er strak uit zeg! Gaaf ook die touch knoppen voor het aan en uit zetten van de console en het openen van de BD drive. Dammit dit echt de meest strak vorm gegeven console ever!
En nog standaard een composiet-out meeleveren. 8)7 Wat is dat toch? Dan maak je zo'n dure console, waarbij men er prat op gaat dat er next-gen beelden uitkomen, en dan stoppen ze de slechtste kabel imaginable bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Roamor schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:26:
[...]

En nog standaard een composiet-out meeleveren. 8)7 Wat is dat toch? Dan maak je zo'n dure console, waarbij men er prat op gaat dat er next-gen beelden uitkomen, en dan stoppen ze de slechtste kabel imaginable bij....
ja snap ik ook ff niet, gelukkig krijgt de USA markt een componentkabel standaard geleverd en dit zal waarschijnlijk in de EU ook het geval zijn. Ik ga echter voor HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Roamor schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:26:
[...]

Tja is tot nu toe bij iedere console geweest. Voor de PS2 moest ik ook RGB (en later component) erbij halen. Gelukkig kan ik nu mijn PS2 component kabel gebruiken voor de PS3, maar veel mensen zullen die nog niet hebben. Toch weer wat knaken extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Shiver23 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:47:
[...]

Tja is tot nu toe bij iedere console geweest. Voor de PS2 moest ik ook RGB (en later component) erbij halen. Gelukkig kan ik nu mijn PS2 component kabel gebruiken voor de PS3, maar veel mensen zullen die nog niet hebben. Toch weer wat knaken extra.
Bij de 360 zit standaard een Component kabel, en bij de Gamecube kwam een nette RGB kabel mee.

Ik neem aan dat Sony er ook een Component Kabel bij doet, aangezien dat door 99% van de HDtv's wordt gebruikt.

/EDIT

US Collega heeft voor mij een PS3 pre-order :) Zit dus wel Component bij.

Ik kijk wel even of het was is, en wil Motorstorm iig proberen. Anders raak ik hem in januari wel kwijt in NL gok ik zo :)

[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 25-10-2006 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik bedoelde Sony console. Hmm in de VS wel component? Das op zich logisch, maar had ik niet verwacht.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.