Het Grote Playstation 3 Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:
  • 32.804 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684

k heb zelf ook wel de wii....en grafisch...ag mwoa...daar moet je hem niet voor hebben..
PS3 koop je echt voor de graphix........oftewel die had ik kunnen kopen voor de graphix.. :+
ze mogen vanaf nu wel zeeeeer hard hun best doen om mijn mening te herzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Anoniem: 212684 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:28:
k heb zelf ook wel de wii....en grafisch...ag mwoa...daar moet je hem niet voor hebben..
PS3 koop je echt voor de graphix........oftewel die had ik kunnen kopen voor de graphix.. :+
En waarom zouden zij zich druk moeten maken om jouw mening? Of vind je jezelf lekker belangrijk en representatief?

En uw posts blinken ook niet echt uit qua niveau moet ik zeggen. Altijd dezelfde opgedreunde verhaaltjes die je ergens anders op internet ook terugvindt.

Over het verschil tussen de trailer en de game motorstorm loopt er ook een apart topic, dus ik zou zeggen, ga je daar uitleven. (en als je echt geloofde dat die beelden ingame waren, dan ben je gewoon naïef, al is het wel zo dat de beelden in de trailer niet vanuit hetzelfde standpunt genomen zijn als echte ingame beelden terwijl je rijdt. Dus dat het zowieso niet zou overeenkomen wist je goed genoeg. Al bij al vind ik de footage die ik tot nu toe gezien heb aardig dicht in de buurt komen, en op zich zeker niet verkeerd). Dus ik zou zeggen, ga ergens anders de 'stem van de consument' verkondigen, want wat jij schrijft heb ik nog maar 1000x keer moeten lezen in dit of andere topics. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-04 13:53
Vooralsnog vind ik de ps3 z'n geld nog niet waard.
Lees ik constant en klopt eigenlijk gewoon niet. Een XBox 360 + HD-DVD kost krek hetzelfde. Als je die dan vergelijkt met de PS3 krijg je voor de PS3 duidelijk meer waar voor je geld (al is het verschil niet zo heel groot).
Dat de gemiddelde gamer eigenlijk helemaal niet geïnteresseerd is in BluRay en daarom de PS3 veel te duur vindt, is natuurlijk iets helemaal anders dan zeggen dat hij z'n geld niet waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Venom is te gek :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-04 10:54
Twixie schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:36:
[...]

Lees ik constant en klopt eigenlijk gewoon niet. Een XBox 360 + HD-DVD kost krek hetzelfde. Als je die dan vergelijkt met de PS3 krijg je voor de PS3 duidelijk meer waar voor je geld (al is het verschil niet zo heel groot).
Dat de gemiddelde gamer eigenlijk helemaal niet geïnteresseerd is in BluRay en daarom de PS3 veel te duur vindt, is natuurlijk iets helemaal anders dan zeggen dat hij z'n geld niet waard is.
Daar ben ik het mee eens, maar dan is het nog steeds zo dat je bij de 360 geen HD-DVD -hoeft- te kopen. Een PS3 voor 600 euro vinden veel mensen nu eenmaal te duur, ook al zit er een blu-ray in die 200 of meer waard is. Het feit dat je hem niet goedkoper kunt krijgen laat mensen afhaken, want ik ga geen extra geld betalen voor iets wat ik niet gebruik. En dan is het product, voor mij, dus in waarde gedaald. (M.a.w. Hij is het geld niet waard)

Toch, ik denk dat de PS3 een flinke inhaalslag moet gaan maken, en dat ook zal doen. Hoewel het er niet op lijkt heeft de PS3 namelijk altijd al een flinke voorsprong gehad op Microsoft (Nintendo zit vanuit mijn ogen gezien in een andere categorie). Microsoft heeft een flinke inhaalstrijd geleverd en dat zeer goed gedaan. Ze zijn eerder op de markt gekomen, hebben hun spelaanbod drastisch verbreed, en krijgen veelal dezelfde series (GTA, FF etc) die op de voorgaande generaties zo populair waren. Playstation daarentegen heeft altijd hun naam behouden, en dat zal toch veel onwetende mensen (lees: ouders die hun kind een cadeau geven) trekken wanneer de prijs daalt.
Op het moment dat de PS3 een beetje warm loopt, en zich lekker nestelt hier in Europa, dan zal het allemaal makkelijk gelijk getrokken worden, al dan niet overschreden worden.
En dat uit de mond van een Xbox360 bezitter.

Mijn idee: laat Microsoft en Sony maar lekker concureren, daar wordt de klant alleen maar beter van... ;)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181080

Anoniem: 212684 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:28:
Geen enkele console moet je kopen voor de grafische capaciteiten. Tuurlijk is het wel leuk, maar als de gameplay niets is, gat het spel na twee uur in de onderste la. Gameplay gaat altijd voor. Kijk maar naar spellen zoals Tetris/Pacman etc. die blijven het altijd goed doen.
De wii (maar de PS3 ook ongetwijfeld, geen ervaring) geeft een orginele gameplay met gewoon zeer goede grafix (Niks mis met Zelda, Excite Truck, DBZ toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684

Check je mail :/

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 26-03-2007 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ga er zelf niet op in, maar plaats een topic report

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 26-03-2007 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-04 10:33
Heb me al aan kunnen melden op de netwerk van Amerika en Hong Kong.
Kom alleen bij Japan niet verder... Mijn id naam wordt niet geaccepteerd.. Verschillende zelfs ook niet. :'(

-edit.. gelukt.. Maar content valt zeer vies tegen.. bijna even kaal als de Europese netwerk

[ Voor 21% gewijzigd door Crashcat op 27-03-2007 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 14:11

Sagat

Is pappa x2!

Ik heb tot nu toe 2 ps3 games in actie gezien. Motor sport en een tennis game.
De tennis game viel me behoorlijk tegen
(was wellicht een SD tv, iig ook maar een klein scherm en tsja, tis tennis, dat zal er 10 jaar wsl nog steeds niet next gen uitzien :P)
maar Motorstorm.....yum. Vind het vreemd dat er juist op dit punt negatieve reacties zijn.
Aan de andere kant. Kep geen hd tv en/of 360 dus referentie kader is misschien de oorzaak.

Wat me trouwens tegenviel was de media coverage. Volgens mij, zover mijn leeftijd en alcohol gebruik mijn hersencellen niet hebben vertroebeld, was er tijdens de ps2 launch toch echt veel meer hype enzo. Is de ps3 uitverkocht, ik ging er ondanks alles vanuit dat dit zou gebeuren maar heb het niet gezien of gehoord?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:19
Ik gok erop dat het komt omdat de "glans" van de PS3 er al een beetje af was, de 360 heeft al behoorlijk een tijdje next-gen laten zien. Dus minder mensen hebben de wauw factor nog bij het zien van een PS3 in aktie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
Sagat schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:02:
Ik heb tot nu toe 2 ps3 games in actie gezien. Motor sport en een tennis game.
De tennis game viel me behoorlijk tegen
gehoord?
Omdat ik nog geen hdmi kabel heb, is de ps3 bij mij in de slaapkamer op een ouderwetse Loewe Vitros aangesloten. Ding is al 7 jaar oud, maar wel isf gecalibreerd en ik mag niet klagen.
Morgen krijg ik waarschijnlijk hdmi kabel binnen en dan sluit ik het aan op de plasma O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Ik wacht op de Samsung LE32R81B :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door lazrambo op 27-03-2007 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

Ermo

the syntax is painful...

iemand al ervaring met het draaien van de linux distro Ubuntu met Myth TV ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:15

Deathchant

Don't intend. Do!

zodra de remake van Final Fantasy 7 uitkomt, koop ik dit spel. En dan koop ik daarna de PS3 alleen maar om de FF7 remake te kunnen spelen

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-04 10:43

Ross

Live Life

De wii heeft inderdaad gewoon voor deze tijd slechte graphics vind ik. Ik heb m zelf ook. MAAR de spelplezier is echt SUPER. En dat van een graphics gek. De ps3 heeft grafisch niks bijzonders laten zien. De xbox360 heeft volgens mij op moment zelfs mooiere graphics met gears of war en dergelijke. Ik denk dat de harware van de ps3 wel beter is. Geeft meer vertrouwen en echt lekker stil, maar ik denk dat de nieuwe xbox die er aan komt ook een stuk stiller zal zijn. Live kan ps3 nit tegenop vind ik. De jostick van de ps3 vind ik tegenwoordig waardeloos. (voor sommigen geld precies het tegenovergestelde maar goed) Dat ding is onderhand 10 jaar oud qua design, ik vind dat die ergonomisch niet lekker genoeg in de hand ligt. De zijkante drukken in je handpalm, de drukknoppen zijn ouderwets. Die van de xbox is net een vrouw in je hand, heerlijke vormen, perfect ergonomie en dan in deze tijd geen trilfunctie omdat ze er niet voor wilden betalen, hoe gestoord is dat. Echt typisch sony. Ik was echt een sony fanaat, maar ik raak steeds teleurgestelder. Ik heb toevallig wel 2 dagen terug een surround set besteld van sony, maar alleen omdat dat ding echt zo mooi is qua design. Verder zal de tijd laten zien hoe het allemaal zal lopen qua strijd, maar eigenlijk maakt dat niet uit. Je moet gewoon spelen op de console waar je je het beste bi volt. Ik vind dat sony op de ps2 ook zer originele dingen heeft gedaan met de buzz spellen reeks en singstar die ook zeer toegankelijk zijn voor een breed publiek. Dat moet ik helaas bij de 360 nog gaan zien. Zijn die buzz controllers trouwens usb? en kunnen ze direct aangeloten worden op de ps3?

Overigens is de ps3 als bluerayplayer en console in een best goedkoop, maar het feit is dat veel mensen gewoon geen blueray nodig hebben, ikzelf ook niet waardoor het gewoon veel te duur wordt.

En formule 1 demo speelde echt erg erg goed. Zeer realistisch, maar vooral de bestuurbaarheid was geweldig.

[ Voor 7% gewijzigd door Ross op 27-03-2007 12:39 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Mutatie schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 01:18:
Ik gok erop dat het komt omdat de "glans" van de PS3 er al een beetje af was, de 360 heeft al behoorlijk een tijdje next-gen laten zien. Dus minder mensen hebben de wauw factor nog bij het zien van een PS3 in aktie.
MotorStorm is behoorlijk indrukwekkend en dat terwijl ik op een normale tv speel. Resistance vind ik daarentegen grafisch niet echt overweldigend.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Zo de knoop doorgehakt, en ben blij met me PS3. :9

Mijn doorslag om te kopen, was mijn 360.. Het ding maakt herrie, online spelen kost geld, 4punts druktoets reageert slecht, HD film willen kijken kost nog eens 200€, En dan nog het feit dat Sony tot nu toe wel hun consoles een lange levensduur heb geschonken.

Ook al zijn er totaal geen top games bij de launch, toch voelt het apparaat gewoon goed aan. Dat typische gevoel, dat je gewoon weet dat dit beest lang mee kan gaan. Zeker in vergelijking met de 360, zou ik de 360 haast duur willen noemen. Nu ik hem zelf heb kan ik zeggen dat als de echte games gaan binnen stromen, PS3 echt een topper gaat worden. Ik zou wel zeggen, zorg dat je iig een 720P beestje erbij heb. ;)

En nu ga ik weer genieten van HD games, waarbij de console niet kwa geluid boven de games uit brult. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Laatst online: 08:08
yah schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:10:
Zijn die buzz controllers trouwens usb? en kunnen ze direct aangeloten worden op de ps3?
Ja die buzzers hebben usb en alle buzz-games werken op de ps3 'out of the box'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:30:
Zo de knoop doorgehakt, en ben blij met me PS3. :9

Mijn doorslag om te kopen, was mijn 360.. Het ding maakt herrie, online spelen kost geld, 4punts druktoets reageert slecht, HD film willen kijken kost nog eens 200€, En dan nog het feit dat Sony tot nu toe wel hun consoles een lange levensduur heb geschonken.

Ook al zijn er totaal geen top games bij de launch, toch voelt het apparaat gewoon goed aan. Dat typische gevoel, dat je gewoon weet dat dit beest lang mee kan gaan. Zeker in vergelijking met de 360...

En nu ga ik weer genieten van HD games, waarbij de console niet kwa geluid boven de games uit brult. :P
Ik denk dat levensduur een kwestie van ervaring is. Mijn broer heeft een PS2 en het is zijn 2e in 3 jaar tijd. Mijn Xbox daarentegen gaat al sinds de launch mee, en doet het nog steeds.
Ook het geluid zal bij iedereen verschillen. Het is een feit dat de PS3 minder lawaai maakt dan de Xbox360, maar dat wil niet zeggen dat je er daardoor minder last van hebt. Ik hoor mijn 360 bijvoorbeeld helemaal niet (echt 0% dus), en ik denk niet dat de PS3 daaronder kan komen, of hij zou geluiden op moeten zuigen ofzo :P
Maar, je moet inderdaad maar gewoon kijken bij welke console je het beste gevoel hebt. En als je die eenmaal hebt gekocht kun je er maar beter blij mee zijn. De spellen zullen op beide consoles er goed uit zien, het ene spel beter op de 360, het andere beter op de PS3.
Ik geniet lekker van mijn 360, en misschien dat ik ooit nog een PS3 ga kopen. (Eerst maar eens een PS2 en dan even de spellen spelen die ik graag op de Xbox had gezien...(Shadow of the colossus en Ico)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij bedoelt levensduur waarschijnlijk anders. De periode dat het apparaat nog ondersteuning heeft, games, support... Zoals je ziet komen nog steeds games uit voor de ps2, na 6 jaar, en niet de minste, dus de ps2 bezitters die niet meteen overwillen (of kunnen) op een ps3 blijven niet in de kou staan. Heb je niet het gevoel van na 4 jaar met een dure baksteen te staan.

Na vier jaar zal de ps3 ook wel goedkoper zijn, dus een defecte eventueel vervangen is dan ook niet meer zo onoverkomelijk. (zeker als het je enige game platform is. Als je natuurlijk hetzelfde moet doen met je 360, Wii en pc wordt het een duur grapje natuurlijk).

Anderzijds weet ik ook dat veel ps2 gemakkelijk vijf jaar halen, zonder problemen met leesbaarheid van games enz...

Elektronica kopen is altijd een risico. Maar gezien het meer dan behoorlijke DOA percentage van 1% lijkt het mij dat ze de productie goed onder controle hebben en een degelijk apparaat kunnen aanbieden.

edit: het zou mij niet verbazen als de ps3 effectief 10 jaar ondersteuning zal mogen genieten. Vooruitgang gaat niet meer zo snel, met resolutie zijn we op een verzadigingspunt beland. (meer is zinloos). Dus nu kan er effectief nadruk gelegd worden op creativiteit op een platform met lange levensduur. En wie echt gelooft dat de xbox360 binnen 5 jaar opnieuw vervangen wordt is niet goed bij z'n hoofd. (dat zou over 4 jaar al zijn). Mark my words, deze zal ook mintens 6 jaar + meedraaien. Het apparaat is ook zeker meer dan goed genoeg om dat aan te kunnen. En aangezien de ps3 niet binnenkort zal vervangen worden, zouden ze bij ms zot zijn om het wel te doen, aangezien er geen reden voor is. En dat zal ook niet in dank afgenomen worden door de gewone achterban (dan heb ik het niet over de totaal geflipte early adopter tweaker achterban ;) )

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 27-03-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-04-2024

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

De PS3-hype die Sony probeerde te creëren met zogenaamde schaarste, reserveringen etc. lijkt bij ons in Rotterdam in ieder geval niet te werken. In elke winkel liggen nu stapels PS3's te wachten op kopers.

Allerlei indrukwekkende verkoopverhalen van Sony-managers over het niet tijdelijk de productie kunnen verhogen etc. ten spijt zijn er geen tekorten en wachtende klanten... het zijn meer de PS3's die wachten op klanten zo lijkt het wel...

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-04 15:13
Weltschmerz schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:52:
[...]

Daar ben ik het mee eens, maar dan is het nog steeds zo dat je bij de 360 geen HD-DVD -hoeft- te kopen. Een PS3 voor 600 euro vinden veel mensen nu eenmaal te duur, ook al zit er een blu-ray in die 200 of meer waard is. Het feit dat je hem niet goedkoper kunt krijgen laat mensen afhaken, want ik ga geen extra geld betalen voor iets wat ik niet gebruik. En dan is het product, voor mij, dus in waarde gedaald. (M.a.w. Hij is het geld niet waard)
Dit snap ik dus niet, heel veel mensen zeggen dat ze het niet hoeven en niet gebruiken. Denkt niemand eraan dat de extra ruimte die blue ray biedt ook (juist) voor games gebruikt gaat worden!? Ik denk dat over een jaar of 2 veel spellen op BR zullen staan, biedt veel meer mogelijkheden.

Bij de 360 kunnen ze op een gegeven moment niet meer vooruit omdat ze tegen de limiet van dvd aanzitten, ps3 mogelijkheden zijn eindeloos 8)

(wat ruimte betreft dan he :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-04-2024

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

jap85 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:38:
[...]
Bij de 360 kunnen ze op een gegeven moment niet meer vooruit omdat ze tegen de limiet van dvd aanzitten, ps3 mogelijkheden zijn eindeloos [...]
Waarom? De 360 heeft toch een HDD? Dan krijg je net als bij PC's dat je spellen over verschillende disks hebt welke je installeert en dan speelt met de play-disk.

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145139

600 Euro neertellen voor een zogenaamde state-of-the-art high-end media console en vervolgens geen DVD's in RGB kunnen kijken terwijl de gemiddelde Kruitvat DVD speler van 10 Euro dit wel kan? Krankzinnig.

Geen PAL60 mode terwijl de Dreamcast, XBox, XBox 360 en de Wii die wel hebben.. waardoor ik gedownloade trailers van het PS Network die allemaal in 60hz formaat zijn nu stotterend en haperend moet kijken omdat de PS3 het beeld geforceerd in 50hz wil proppen.. en waardoor een game als Ridge Racer veranderd van een vloeiend spektakel in een stotterfeest omdat die niet geoptimaliseerd is voor 50hz maar wel zo wordt afgespeeld...Achterlijk.

Als er een PAL60 fix komt in de firmware ben ik de eerste die naar de winkel rent voor een PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
jap85 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:38:
[...]

Dit snap ik dus niet, heel veel mensen zeggen dat ze het niet hoeven en niet gebruiken. Denkt niemand eraan dat de extra ruimte die blue ray biedt ook (juist) voor games gebruikt gaat worden!? Ik denk dat over een jaar of 2 veel spellen op BR zullen staan, biedt veel meer mogelijkheden.

Bij de 360 kunnen ze op een gegeven moment niet meer vooruit omdat ze tegen de limiet van dvd aanzitten, ps3 mogelijkheden zijn eindeloos 8)

(wat ruimte betreft dan he :P )
en vroeger waren er zeker geen multi-disc games?
denk ook aan de kosten van een een BR-disc t.o.v. een dvd disc, dit wordt ook wel weerspiegeld in prijzen van games

ik zeg niet dat meerdere discs ideaal is, maar onoverkomenlijk ook weer niet

en eigenlijk zie ik niet in waarom ze zoveel ruimte nodig hebben, pre-rendered filmpjes zijn hopelijk verleden tijd, dus is 8gb naar mijn idee toch wel voldoende voor een game, maar goed
Anoniem: 145139 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:42:
600 Euro neertellen voor een zogenaamde state-of-the-art high-end media console en vervolgens geen DVD's in RGB kunnen kijken terwijl de gemiddelde Kruitvat DVD speler van 10 Euro dit wel kan? Krankzinnig.

Geen PAL60 mode terwijl de Dreamcast, XBox, XBox 360 en de Wii die wel hebben.. waardoor ik gedownloade trailers van het PS Network die allemaal in 60hz formaat zijn nu stotterend en haperend moet kijken omdat de PS3 het beeld geforceerd in 50hz wil proppen.. en waardoor een game als Ridge Racer veranderd van een vloeiend spektakel in een stotterfeest omdat die niet geoptimaliseerd is voor 50hz maar wel zo wordt afgespeeld...Achterlijk.

Als er een PAL60 fix komt in de firmware ben ik de eerste die naar de winkel rent voor een PS3.
OMG dit wist ik niet eens? thanks, nu ga ik dus zeker wachten voor ik er een koop... slechte zaak dit

[ Voor 32% gewijzigd door Phusebox op 27-03-2007 15:44 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:43:
[...]

OMG dit wist ik niet eens? thanks, nu ga ik dus zeker wachten voor ik er een koop... slechte zaak dit
Als je een HD setje hebt hoef je je geen zorgen te maken, want de PS3 kan alles wel op 60hz mits je in HD speelt en kijkt. Zodra je op een CRT televisie je PS3 gebruikt propt ie alles geforceerd in 50hz zonder een optie om PAL60 aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-04 16:48

zAo

GPLv2 Fanboy

Anoniem: 145139 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:46:
[...]
Als je een HD setje hebt hoef je je geen zorgen te maken, want de PS3 kan alles wel op 60hz mits je in HD speelt en kijkt. Zodra je op een CRT televisie je PS3 gebruikt propt ie alles geforceerd in 50hz zonder een optie om PAL60 aan te zetten.
Dank, ik schrok al :) Alsnog een slechte zaak, maar toch.
Overigens bedoel je met HD 720p/1080i of 1080p neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zAo schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:48:
[...]

Overigens bedoel je met HD 720p/1080i of 1080p neem ik aan?
Correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:06
Anoniem: 131051 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:22:
Hij bedoelt levensduur waarschijnlijk anders. De periode dat het apparaat nog ondersteuning heeft, games, support... Zoals je ziet komen nog steeds games uit voor de ps2, na 6 jaar, en niet de minste, dus de ps2 bezitters die niet meteen overwillen (of kunnen) op een ps3 blijven niet in de kou staan. Heb je niet het gevoel van na 4 jaar met een dure baksteen te staan.
Dat staat of valt met je userbase en het uitbrengen van een opvolger. Juist, omdat Sony een jaar later z'n console heeft uitgebracht is de levensduur van de PS2 langer geweest. Daarnaast is de enorme userbase t.o.v. de Gamecube/Xbox de reden dat third party's zolang door zijn gegaan met het maken van (goede) games.
edit: het zou mij niet verbazen als de ps3 effectief 10 jaar ondersteuning zal mogen genieten. Vooruitgang gaat niet meer zo snel, met resolutie zijn we op een verzadigingspunt beland. (meer is zinloos). Dus nu kan er effectief nadruk gelegd worden op creativiteit op een platform met lange levensduur. En wie echt gelooft dat de xbox360 binnen 5 jaar opnieuw vervangen wordt is niet goed bij z'n hoofd. (dat zou over 4 jaar al zijn). Mark my words, deze zal ook mintens 6 jaar + meedraaien. Het apparaat is ook zeker meer dan goed genoeg om dat aan te kunnen. En aangezien de ps3 niet binnenkort zal vervangen worden, zouden ze bij ms zot zijn om het wel te doen, aangezien er geen reden voor is. En dat zal ook niet in dank afgenomen worden door de gewone achterban (dan heb ik het niet over de totaal geflipte early adopter tweaker achterban ;) )
Ik denk dat dat echt complete onzin is, dat dachten veel mensen ook bij de introductie van de vorige generatie. Je ziet nu al dat Nintendo met de Wii en DS een hele succesvolle, maar compleet andere weg bewandeld. Het kan niet anders, dan dat de opvolgers van de PS3 en de Xbox360 daar ook elementen uit zullen overnemen. Hell, de PS3 heeft al motion controls, dus ook daar gaan ze die kant op. Daarnaast zal breedband penetratie over 5 jaar nog veel hoger liggen, dus nieuwe distributie methoden van games, geen schijfjes meer. Misschien zijn er dan wel goede 3D televisies, of hebben we een soort televisie behang (waardoor we een hogere resolutie verlangen van de consoles). Aan de andere kant zeg jij dat we met resolutie op een verzadiging zijn aanbeland, maar dan kan detail nog wel omhoog en niet zo'n klein beetje ook. Kijk maar naar de vooruitgang van NES tot PS2 (allemaal dezelfde resolutie). Daarnaast is zelfs de mooiste (?) consolegame van dit moment Gears of War, nog mijlenver van DVD kwaliteit en al helemaal blu-ray/HD-DVD kwaliteit graphics. Dus er is nog genoeg ruimte voor vooruitgang, ook in de toekomst...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
600 Euro neertellen voor een zogenaamde state-of-the-art high-end media console en vervolgens geen DVD's in RGB kunnen kijken terwijl de gemiddelde Kruitvat DVD speler van 10 Euro dit wel kan?
Waarom zou dat niet kunnen ? Zelfs op mijn PS2 kon dat (denk ik).
Ik weet niet welke PS3 jij hebt maar op de mijne is er helemaal geen probleem te zien met gedownloade trailers (en ik heb ze allemaal bekeken) noch met de Ridge Racer demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Ik hoor mijn 360 bijvoorbeeld helemaal niet (echt 0% dus), en ik denk niet dat de PS3 daaronder kan komen, of hij zou geluiden op moeten zuigen ofzo :P
Ofwel ben jij potdoof ofwel staat je 360 in een supergeïsoleerde kast ;). Dat je hem niet hoort met snoeiharde BGM dat kan ik nog geloven, maar van zodra de muziek effen stopt hoor je hem toch echt wel heel goed.
Nu, met games vind ik dat niet zo erg, met DVD/HD-DVD echter wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twixie schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:31:
[...]

Waarom zou dat niet kunnen ? Zelfs op mijn PS2 kon dat (denk ik).
DVD's kijken kan wel, maar via een RGB kabel niet. Dan krijg je net als bij de PS2 zo'n groen scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

Ik heb nergens last van stotteringen op mn SD-TV (570i reso), alle games(RR7 ook) en filmpjes lopen soepeltjes (geen hd filpjes bekeken, want daar is een HDTV voor), net zo soepel als op de HDTV.

Bij de instellingen kon je kiezen voor RGB uittvoer (heb je wel een rgb kabel voor nodig want op de meegeleverde deed RGB het niet (of het lag aan mn tv).

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat

http://forum.fok.nl/topic/1001070/2/50#47714253 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
Iemand al ervaringen met het afspelen van Blueray-films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Twixie schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:34:
[...]

Ofwel ben jij potdoof ofwel staat je 360 in een supergeïsoleerde kast ;). Dat je hem niet hoort met snoeiharde BGM dat kan ik nog geloven, maar van zodra de muziek effen stopt hoor je hem toch echt wel heel goed.
Ja zodra het spelgeluid of muziek stopt dan hoor ik het inderdaad ja. Maar dan hoor ik ook spelende kinderen buiten, blaffende honden, fluitende vogels etc.
Kan niet zeggen dat ik dat erg vind. Kijk, als je een film kijkt kan ik dat begrijpen, maar dat doe ik sowieso niet. Daar heb ik liever een stand-alone dvd speler voor :P

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arm1n schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:28:
[...]

Ik heb nergens last van stotteringen op mn SD-TV (570i reso), alle games(RR7 ook) en filmpjes lopen soepeltjes (geen hd filpjes bekeken, want daar is een HDTV voor), net zo soepel als op de HDTV.

Bij de instellingen kon je kiezen voor RGB uittvoer (heb je wel een rgb kabel voor nodig want op de meegeleverde deed RGB het niet (of het lag aan mn tv).
Waarom lees ik dan in heel veel buitenlandse forum topics posts als:
This 60hz stuff is the only thing that gripes me about my purchase..
Has anyone seen Fight Night Round 3 in 50hz? it's a joke, borders the size of
80's jean turn ups and really poor framerate issues.

Ridge Racer splutters like crazy and totally ruins the experience,
Slight issues with VF5 (in background when rotating),
Check the text scroller on GTHD, that also has issues, you can see it on the panning shots aswell... look at the people. yet it runs fine when playing it..

it's distracting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Tim45 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 08:28:
Ja, wat wil je weten ?
Ja, ziet er fantastisch uit (zelfs op een gewone HD Ready tv).
Enkel goed opletten dat je zowel de beeld- als geluids-instellingen goed zet in je PS3. Zo moet je bvb ergens kiezen tussen Bitstream en PCM (denk ik), en als je de verkeerde neemt, dan krijg je geen geluid bij sommige non-HD versterkers/receivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Twixie schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:46:
[...]

Ja, wat wil je weten ?
Ja, ziet er fantastisch uit (zelfs op een gewone HD Ready tv).
Enkel goed opletten dat je zowel de beeld- als geluids-instellingen goed zet in je PS3. Zo moet je bvb ergens kiezen tussen Bitstream en PCM (denk ik), en als je de verkeerde neemt, dan krijg je geen geluid bij sommige non-HD versterkers/receivers.
Is er zoiets als HD versterker? Ik dacht dat dat alleen voor beeld was.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tim45 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 08:28:
Yep, ziet er prachtig uit. 1 ding wat echt weer zo typisch achtelijk is, is dat nog STEEDS niet alle films beeld vullend zijn... ik vindt dit echt niet kunnen met een HD medium..maar goed...

En vergis je niet, HD ready is al gewoon prima. Ze hebben het nu wel allemaal over full HD, maar met een formaat LCD van 32 inch of minder ziet het er net zo goed uit als op een groot full HD scherm. Voor de geinteresseerde: Hell Boy is iig wel echt beeldvullend.

Valt het julie trowuens ook op dat er toch een lichte ruis in films blijft zitten? Is onmogelijk zonder ruis, of remastered ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Is er zoiets als HD versterker? Ik dacht dat dat alleen voor beeld was.
Was misschien een beetje raar uitgedrukt, maar met de komst van BluRay en HD-DVD zijn er idd ook nieuwe audioformaten zoals TrueHD en DTS-HD. Dus zijn er uiteraard ook nieuwe versterkers gekomen die die formaten nu ook ondersteunen. Als je dus in je PS3 (of zelfs in de menu's van een BD) niet de juiste formaten kiest, kan het zijn dat je versterker niets met het digitale audio-signaal weet aan te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Yep, ziet er prachtig uit. 1 ding wat echt weer zo typisch achtelijk is, is dat nog STEEDS niet alle films beeld vullend zijn... ik vindt dit echt niet kunnen met een HD medium..maar goed...
Erm, alvorens je zo op te winden zou je je best eens informeren. De enige reden waarom films niet beeldvullend zijn, is omdat bioscoop-films (dus het gros van de DVD's of BluRays die je wil bekijken) gewoon niet opgenomen zijn in 16:9 (1.78:1) maar in 1.85:1 of meer. Let er maar eens op de volgende keer dat je naar de bioscoop gaat, het beeld is echt een pak breder (in verhouding) dan van je 16:9 tv.
Dat heeft dus helemaal niets met het HD formaat te maken, maar wel met (bioscoop-)fimformaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Twixie schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:49:
[...]

Erm, alvorens je zo op te winden zou je je best eens informeren. De enige reden waarom films niet beeldvullend zijn, is omdat bioscoop-films (dus het gros van de DVD's of BluRays die je wil bekijken) gewoon niet opgenomen zijn in 16:9 (1.78:1) maar in 1.85:1 of meer. Let er maar eens op de volgende keer dat je naar de bioscoop gaat, het beeld is echt een pak breder (in verhouding) dan van je 16:9 tv.
Dat heeft dus helemaal niets met het HD formaat te maken, maar wel met (bioscoop-)fimformaat.
precies. En je wil toch graag het hele beeld zien en niet dat er links en rechts een stuk gesneden is? Anders kan je netzogoed naar TV kijken waar ze gesneden zijn naar 4:3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thnxx, maar dat begrijp ik. ik ben zooo opgewonden. ;p Ik vindt het gewoon humor met die HD promotie? thuis bios overtuigingen, dat we in 2007 met zwarte balken op onze hd schermpjes naar een nieuw medium mogen kijken. Wat de reden ook is, ik vindt het belachelijk . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Anoniem: 104748 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 19:12:
thnxx, maar dat begrijp ik. ik ben zooo opgewonden. ;p Ik vindt het gewoon humor met die HD promotie? thuis bios overtuigingen, dat we in 2007 met zwarte balken op onze hd schermpjes naar een nieuw medium mogen kijken. Wat de reden ook is, ik vindt het belachelijk . :)
Dan stel ik voor dat je je eigen TV fabriek begint met 1.85:1 verhouding. Dan ga je er wel moeten leven dat bij gewone TV-uitzendingen links en rechts zwarte balken zijn :p.
16:9 is gewoon een redelijk goede tussenoplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twixie schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 19:15:
[...]

Dan stel ik voor dat je je eigen TV fabriek begint met 1.85:1 verhouding. Dan ga je er wel moeten leven dat bij gewone TV-uitzendingen links en rechts zwarte balken zijn :p.
16:9 is gewoon een redelijk goede tussenoplossing.
Nah ik denk dat de film industrie meer geld kan ophoesten dan ik, om het te veranderen. ;) Ik ga weer verder dromen over een universele maat in deze bizz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

Ik weet niet of er nog mensen op zoek zijn naar en PS3 , maar bij Mediamarkt Groningen liggen er wel 102 stuks, vorige week was dat 80 maar nu dus iets meer. I

Heb wel even staan kijken, maar dacht die gaan niet snel dus binnenkort maar eens eentje score.
lijkt mij dat ze dan met extra controller en mischien een game verkocht gaan worden voor dezelfde
prijs. :)

Vind het overigens wel wat hoor die PS3 maar zo duur , hoewel een Xbox HDD met extra controler en wifi kost ook al snel met elkaar 500 euro, dus wat is duur. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-04 23:24

Blaz0r

:)

Heeft iemand toevallig Pro Evolution Soccer 6 (ps2) al getest in de ps3?
Op de lijst van sony zelf staat er 1 blokje bij het spel, dit betekend dus dat er problemen zijn met deze game icm ps3. Weet iemand wat deze problemen zijn?

Als dit spel goed zou werken overweeg ik om nu al een ps3 aan te schaffen ipv te wachten op de echt goede spellen, de prijs zal toch wel niet zakken voor de tijd dat ik er 1 ga halen.

//edit
Ik heb net gevonden dat alleen de online functie niet werkt, kan iemand dit bevestigen?

[ Voor 21% gewijzigd door Blaz0r op 28-03-2007 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Wauw, is online gamen net als de PS2 nog steeds gratis? Dus zonder centrale server e.d. ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Anoniem: 37526 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:47:
Wauw, is online gamen net als de PS2 nog steeds gratis? Dus zonder centrale server e.d. ? :o
Gratis ja, maar in tegenstelling met de PS2 heb je nu wel een soort centraal systeem waarbij je dus 1 nickname hebt voor al je games en je dus ook friends kunt aanmaken waarmee je je scores in verschillende games kunt vergelijken.
Qua functionaliteit is het dus een stuk beter dan op de PS2 maar wel nog niet zo goed als XBox Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:28
Heb eindelijk de ps3 mogen aanschouwen in de mediamarkt, en zoals verwacht was ik totaal niet onder de indruk. Er waren jammer genoeg slechts 2 demos beschikbaar, F1 en Motorstorm, beide waren helaas grafisch totaal niet overtuigend, ik snap niet dat mensen motorstorm nog steeds bijzonder vinden. Het is een leuk spelletje, maar ik had er absoluut geen kwijlgevoel bij qua graphics.

Het menu van de PS3 vind ik wel mooi, ziet er wel hightech uit, daar waar de xbox meer vrolijke kleurtjes erin houd (voor beide is wel wat te zeggen). Naja, ik ga hem dus niet kopen, misschien later nog eens, als er wat betere exclusives uitzijn. Dit jaar is echter voor de xbox360 met eternal sonata, mass effect, halo3, blue dragon en nog een shitload aan erg leuke games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Is het hier niet tijd voor deel 5? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dollyking
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-04 13:20

dollyking

duck tape

Jan Willems schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:08:
Is het hier niet tijd voor deel 5? :P
1800 ste post!, deel 5 zit hier dus al bijna in zijn ingebakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112153

Blaz0r schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:08:
Heeft iemand toevallig Pro Evolution Soccer 6 (ps2) al getest in de ps3?
Op de lijst van sony zelf staat er 1 blokje bij het spel, dit betekend dus dat er problemen zijn met deze game icm ps3. Weet iemand wat deze problemen zijn?

Als dit spel goed zou werken overweeg ik om nu al een ps3 aan te schaffen ipv te wachten op de echt goede spellen, de prijs zal toch wel niet zakken voor de tijd dat ik er 1 ga halen.

//edit
Ik heb net gevonden dat alleen de online functie niet werkt, kan iemand dit bevestigen?
Pes6 werkt na de firmware update, tenminste dat heb ik bij een maatje ondervonden. We wilde Pes eerst testen, maar die bleek het niet te doen. Daarna hebben we de internetkabel erin gepropt en even de update uitgevoerd. Later zei hij dat Pes het gewoon doet

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 112153 op 30-03-2007 09:59 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210208

hallo
ik heb een klein vraagje...
is het mogelijk om tegen elkaar te spelenmet de internet als lan verbinding, dus niet de consolen aan elkaar en ook niet via een server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 210208 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 18:03:
hallo
ik heb een klein vraagje...
is het mogelijk om tegen elkaar te spelenmet de internet als lan verbinding, dus niet de consolen aan elkaar en ook niet via een server?
Aka Virtual Lan? Een LAN verbinding over het Internet die doet alsof je in een intern netwerk zit terwijl je Peer2Peer connecties maakt!

Dat is er wel voor PC..maar tot nu toe niets gezien op de markt dat een VLAN over LAN kan regelen voor je PS3

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

weet iemand of je met de controller van de xbox 360 op een ps3 kan spelen, of of er een imitatie 360 jostick is voor de ps3?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-04 23:24

Blaz0r

:)

yah schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 00:22:
weet iemand of je met de controller van de xbox 360 op een ps3 kan spelen, of of er een imitatie 360 jostick is voor de ps3?
Het is iig niet standaard ondersteund omdat ps3 bluetooth gebruikt voor de controllers en X360 een eigen wireless protocol.

Er is voor de 360 wel een usb stick om de wireless controllers met de pc te koppelen maar ik denk niet dat deze zal werken op de ps3. Er valt er onder linux een driver te schrijven maar gamen zal dan niet gaan.

Imitatie controllers heb ik nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
gister voor het eerst op een ps3 gespeeld in "huiskamer omgeving"

zoontje van kennissen van mijn ouders had er namelijk eentje. Ik daar langs geweest, wat nu volgt is een triest verhaal;

- PS3 was aangesloten op een 32 CM (niet inch) tv
- PS3 was aangesloten dmv 2 tulp pluggen, geel en rood; dus MONO geluid
- de originele controller was vervangen door een elcheapo logitech
- de enige game die hij had was Ridge Racer 7

Hiermee kwam ik dus tot de conclusie dat hij net zo goed een PS2 had kunnen kopen want het zag er echt bagger uit. Nu is ridge racer al geen super spel, maar op deze tv was het echt ps2 of misschien wel dreamcast kwaliteit, meer ook niet.
Daar kwam bij de slechte controller, het mono geluid en het haperen en stotteren van het spel. Damn wat haperde dat zeg, het leek wel of het de 15 fps nog niet haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Phusebox schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 07:43:

zoontje van kennissen van mijn ouders had er namelijk eentje. Ik daar langs geweest, wat nu volgt is een triest verhaal;

Hiermee kwam ik dus tot de conclusie dat hij net zo goed een PS2 had kunnen kopen want het zag er echt bagger uit. Nu is ridge racer al geen super spel, maar op deze tv was het echt ps2 of misschien wel dreamcast kwaliteit, meer ook niet.
Daar kwam bij de slechte controller, het mono geluid en het haperen en stotteren van het spel. Damn wat haperde dat zeg, het leek wel of het de 15 fps nog niet haalde.
exactly, ik kan het je nog erger vertellen. Ik was gisteren bij een nieuwe computershop in Elburg. Aardige mensen, en ze hadden ook een PS3 aangesloten op een mooie samsung hdtv (volgens mij de nieuwe R71 serie). Ik dacht leuk, eventjes bekijken, Need for speed carbon zat er in dus laaiend enthousiast kon ik er al niet over zijn. Vervolgens ging ik de game even spelen en het zag er werkelijk slechter uit dan de PS2, meer als PS1 game. Overal jaggies en enorm lage resolutie wat alleen maar meel opviel op de hdtv, en het kleurenpalet was zo flets dat je niet meer dan 20 kleuren kon onderscheiden. Bleek dat hij was aangesloten met de composiet kabel |:(

En dat nog wel bij een computershop. Sony heeft een heel grote vergissing gemaakt over het niet meeleveren van kabels. (overigens was men de graphics op de ps3 nog aan het mooi praten :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132425

Vraagje aan de eigenaren van een PS3:

Als ik een externe harde schijf aansluit op de PS3, kan ik dan ook de MP3's op die schijf afspelen met de XMB media player? Kan ik daarbij ook zoeken naar bepaalde MP3's en die in een playlist plaatsen of kun je alleen folders afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Anoniem: 132425 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:21:
Vraagje aan de eigenaren van een PS3:

Als ik een externe harde schijf aansluit op de PS3, kan ik dan ook de MP3's op die schijf afspelen met de XMB media player? Kan ik daarbij ook zoeken naar bepaalde MP3's en die in een playlist plaatsen of kun je alleen folders afspelen?
Ten eerste moet je harde schijf Fat geformateerd zijn, NTFS wordt niet ondersteund.
Ik ben de optie om een playlist te maken nog niet tegen gekomen, je kan wel gewoon alle bestanden doorbladeren (evt naar de ps3 HDD kopieren). Verder kan je je muziek indelen in album, genre, artiest of alles weergeven, en dan weer sorteren op nummer of artiest edit: ook album & genre
En dit alles zit in de XMB media player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132425

Arm1n schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:43:
[...]

Ten eerste moet je harde schijf Fat geformateerd zijn, NTFS wordt niet ondersteund.
Hmmm, da's wel jammer, zou ik mn HD eerst moeten omzetten naar FAT32. Andere mogelijkheid is natuurlijk een grotere HD in de PS3 te zetten.

Die MP3 zoekfunctie komt hopelijk nog, maar de opties die je beschrijft zijn al behoorlijk uitgebreid.
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo
  • Laatst online: 23-08-2024

Ermo

the syntax is painful...

"En dit alles zit in de XMB media player."

Zit die er standaard op dan?
En zoja, onder welk menu is die te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

is er een andere forum of zo aan de gang. Er is totaal geen leven in deze forum???3 dagen niks gepost?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 20:31

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Ermo schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:17:
"En dit alles zit in de XMB media player."

Zit die er standaard op dan?
En zoja, onder welk menu is die te vinden...
Nja XMB is gewoon het interface van de ps3, en onder muziek staan al je muziek bestanden, in te delen en te sorteren op artiest, genre, track, album, of alles weergeven. En dit kan je ook vanuit dat zelfde menu afspelen met het ps3 interface (XMB). Dan krijg je een leuke visualisation, en met de PS toets kan je terug naar het hoofdmenu en kan je tijdens het surfen muziekluisteren.
De ps3 kan ook muziek rippen naar de HDD, en hij zoekt er ook netjes albumgegevens bij :)

Ik heb nu de standaard muziek features van ps3 wel gehad zon beetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 19:15
DarkShadow schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 08:24:
[...]

exactly, ik kan het je nog erger vertellen. Ik was gisteren bij een nieuwe computershop in Elburg. Aardige mensen, en ze hadden ook een PS3 aangesloten op een mooie samsung hdtv (volgens mij de nieuwe R71 serie). Ik dacht leuk, eventjes bekijken, Need for speed carbon zat er in dus laaiend enthousiast kon ik er al niet over zijn. Vervolgens ging ik de game even spelen en het zag er werkelijk slechter uit dan de PS2, meer als PS1 game. Overal jaggies en enorm lage resolutie wat alleen maar meel opviel op de hdtv, en het kleurenpalet was zo flets dat je niet meer dan 20 kleuren kon onderscheiden. Bleek dat hij was aangesloten met de composiet kabel |:(

En dat nog wel bij een computershop. Sony heeft een heel grote vergissing gemaakt over het niet meeleveren van kabels. (overigens was men de graphics op de ps3 nog aan het mooi praten :P )
Was dit een PS3 demopod ? Zelf was ik laatst bij de MM en hier stond een "officiele" sony demo pod met Bravia (wel 26" :( ) met Virtua Tennis en zag er toch redelijk strak uit.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169877

Heb zojuist 4 games gedownload uit de Playstation Store, en dat ging perfect op één game na: Lemmings. Er staat dat de game gedownload en installed is, maar ik kan hem nergens terug vinden. :?

Wat doe ik fout of zie ik over het hoofd, of hebben meerdere mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Das vreemd bij mij werkte Lemmings prima hoor.
Ik heb em er inmiddels af gehaald, vandaar 'werkte'. :)

Delete em anders es en download em opnieuw.....

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 04-04-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169877

Anoniem: 84457 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:37:
Das vreemd bij mij werkte Lemmings prima hoor.
Ik heb em er inmiddels af gehaald, vandaar 'werkte'. :)

Delete em anders es en download em opnieuw.....
Kon ik hem maar deleten... hij staat nergens! :?

Edit: gelukt! Ik had de demo niet moeten verwijderen blijkbaar... Nu heb ik gewoon de volledige versie. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 169877 op 04-04-2007 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oops foutje, download em dan nog eens....
Wel heel vreemd zeg, heb je je PS3 al even uit/aan gedaan, misschien dat dan de demo zichtbaar wordt..?

Edit: Mooi! :)

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 04-04-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
HoefMeistert schreef op woensdag 04 april 2007 @ 08:04:
[...]

Was dit een PS3 demopod ? Zelf was ik laatst bij de MM en hier stond een "officiele" sony demo pod met Bravia (wel 26" :( ) met Virtua Tennis en zag er toch redelijk strak uit.
Nee, geen demo pod, gewoon een computerzaak die een ps3 had aangeschaft en aangesloten op een eigen hdtv (met composiet |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

ik vind dat ze moeten opschieten met de backwards compatibility van ps2 games, zag laatst mgs3 liggen bij de lokale dixons hier voor 15 euro, die had ik echt graag willen kopen bij de ps3 maar de SLES code die erop staat blijkt niet goed te werken.

Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Anoniem: 114719 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:26:
ik vind dat ze moeten opschieten met de backwards compatibility van ps2 games, zag laatst mgs3 liggen bij de lokale dixons hier voor 15 euro, die had ik echt graag willen kopen bij de ps3 maar de SLES code die erop staat blijkt niet goed te werken.

Erg jammer.
Mijn MGS3 doet het wel op de ps3, je moet maar net het goeie SLES nummer te pakken hebben, de mgs3 komt overigens uit de UK, had hem zomaar gekregen van een wildvreemde :D
Leuk volk die Engelsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:33

S2S

Ik heb net een mailtje gekregen met het bericht dat ik Casino Royal BD krijg van Sony :9

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy-Jan Prijs
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-04 21:19
S2S schreef op donderdag 05 april 2007 @ 20:48:
Ik heb net een mailtje gekregen met het bericht dat ik Casino Royal BD krijg van Sony :9
Ik ook. in de email staat:

Bedankt dat je je voor PLAYSTATION®Network hebt aangemeld.
PLAYSTATION Network opent een nieuwe wereld boordevol spannende entertainment-mogelijkheden.

Aangezien jij je als een van de eersten hebt aangemeld, krijg je een gratis Blu-ray Disc™ van Casino Royale™ van ons. Als je je op tijd op PLAYSTATION Network aanmeldt, doen we ons best de disc binnen 45 dagen bij je thuis te bezorgen.

Ga voor de volledige voorwaarden van deze aanbieding naar
nl.playstation.com/ps3/registration

Toen je je op PLAYSTATION Network aanmeldde, hebben we je om je thuisadres gevraagd. De Blu-ray Disc wordt op dit adres bezorgd.

[ Voor 7% gewijzigd door Willy-Jan Prijs op 05-04-2007 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

124138

Nu heb ik ook al opgezocht maar wil toch wat meer info van jullie. Ik heb nog een Monitor met VGA aansluiting....Kan ik niet me PS3 op mijn monitor aansluiten? Er zijn geen HDMI>>VGA kabels....En HDMI>>DVI>>VGA zou ook niet werken in principe....maar zijn er van die HDMI naar VGA Converter boxen? Ik heb er niks op kunnen vinden....Graag zou ik wat reactie van jullie willen horen over dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pro Evolution Soccer 6 werkt dus op de PS3 maar kun je er ook online mee gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Phusebox schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 07:43:

Dat haperen is echt onzin, ik heb ook ridge racer en het spel blijft altijd boven de 60fps.
Bekijk ook deze nederlandse video review:
http://www.insidegamer.nl...3/ridgeracer7/videos/2077

Check ook de pluspunten bij de recensie:
+Perfecte framerate maakt de game nog sneller. Wat jij zegt is ONZIN.

Mensen trouwens dit gezien:
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/8535/98147.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/8535/98155.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/8535/98159.jpg
meer screenshots
Prachtig _O_

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 153710 op 09-04-2007 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30762

Heeft iemand Splinter Cell: Double Agent al op de PS3 gespeeld?
Ik sta op het punt dit spel aan te schaffen maar kan bar weinig ervaringen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand of er dit jaar nog een spel voor de PS3 komt ala Fable | Diablo | Dungeon Siege? White Night Story lijkt namelijk semi-turn based en dat is nou net niet mijn ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

zAo schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:57:
Weet iemand of er dit jaar nog een spel voor de PS3 komt ala Fable | Diablo | Dungeon Siege? White Night Story lijkt namelijk semi-turn based en dat is nou net niet mijn ding :)
check deze pagina voor al het release nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Thanks. Nog niet echt 3rd person action RPG's dus. Dan nog maar even wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149192

Anoniem: 30762 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:47:
Heeft iemand Splinter Cell: Double Agent al op de PS3 gespeeld?
Ik sta op het punt dit spel aan te schaffen maar kan bar weinig ervaringen vinden.
Ik heb hem, en vindt het een erg toffe game. Ik heb hem ook nooit gespeeld op de PC of op een andere console dus heb niet veel vergelijkingsmateriaal, maar ik vind het echt een toffe game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91375

Die SevenAxis zal wel wat worden of niet? :+

" Er is nu al wat uitgelekt, blijkt. Sony verwacht dat de funfactor van de Wii met haar controller toch de overhand heeft en wilt daarom gamers tegemoet komen met deze volgende oplossing.

Men verwacht dat de controller rond herfst / winter zal verschijnen, of geleverd wordt wanneer de eerste prijsdaling van de PS3 plaats zal vinden.

Afbeeldingslocatie: http://www.superflydesigns.nl/external_downloads/images/This_is_Living/opm_cover_may2007.jpg

En er is ook al een commercialconcept gemaakt voor het presenteren van hun nieuwe product: http://www.youtube.com/watch?v=H4GzDunuPSo "

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 91375 op 10-04-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
is de US versie van F1:CE eigenlijk anders als de PAL versie?

anders kan ik namelijk beter (lees: goedkoper) importeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710 schreef op maandag 09 april 2007 @ 22:39:
[...]

Dat haperen is echt onzin, ik heb ook ridge racer en het spel blijft altijd boven de 60fps.
Bekijk ook deze nederlandse video review:
http://www.insidegamer.nl...3/ridgeracer7/videos/2077

Check ook de pluspunten bij de recensie:
+Perfecte framerate maakt de game nog sneller. Wat jij zegt is ONZIN.
Is GEEN onzin. Hij speelt namelijk op een CRT tv en dan ben je met een PS3 veroordeeld tot gaming in 50hz in plaats van 60hz (wat de Amerikanen, Japanners en iedereen ter wereld met een HD set WEL kan).
En dan wordt dus geforceerd 60fps in 50hz gepropt wat resulteert in haperingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172314

124138 schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:50:
Nu heb ik ook al opgezocht maar wil toch wat meer info van jullie. Ik heb nog een Monitor met VGA aansluiting....Kan ik niet me PS3 op mijn monitor aansluiten? Er zijn geen HDMI>>VGA kabels....En HDMI>>DVI>>VGA zou ook niet werken in principe....maar zijn er van die HDMI naar VGA Converter boxen? Ik heb er niks op kunnen vinden....Graag zou ik wat reactie van jullie willen horen over dit..
ben bang voor je dat dat allemaal niet mag baaten...
jouw monitor ondersteund vast geen hdcp ! GEEN HDCP geen BEELD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006

Grozno

acts without consequence!

Weet niet of er nog mensen naar een aanbieding zoeken, maar hier is er eentje:

Klik!

Groene blok, rechtsboven...

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 20:31

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Anoniem: 145139 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:43:
[...]

Is GEEN onzin. Hij speelt namelijk op een CRT tv en dan ben je met een PS3 veroordeeld tot gaming in 50hz in plaats van 60hz (wat de Amerikanen, Japanners en iedereen ter wereld met een HD set WEL kan).
En dan wordt dus geforceerd 60fps in 50hz gepropt wat resulteert in haperingen.
Dan nodig ik je bij deze uit om Ridge Racer bij mij te komen spelen op een echte SD tv in pure PAL mode op 50Hz. Dat loopt hier toch behoorlijk soepel ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Hier maar weer verder dan.
Iemand die een nieuw topic wil starten?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14712

kick of is er al een nieuw topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wordt er iets geupdate aan de playstation site? hij ligt namelijk plat... ps3registration.com ook

ik zag op de US site iets van : GT HD version 1.2 available now...

is dat gewoon de versie die wij ook hebben, of een nieuwe?

[ Voor 40% gewijzigd door Phusebox op 17-04-2007 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Phusebox schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 19:54:
wordt er iets geupdate aan de playstation site? hij ligt namelijk plat... ps3registration.com ook

ik zag op de US site iets van : GT HD version 1.2 available now...

is dat gewoon de versie die wij ook hebben, of een nieuwe?
1.2 is hetzelfde als 2.0.

Wie gaat even een nieuwe topic maken?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:01
Nou hier verder dan maar! :D

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 22:23
Lijkt mij wel :Y)
Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.