![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator en Laszlo! Daarnaast blijven we gek op cijfertjes. De volgende poll ga ik bij iedere nieuwe topic resetten en eventueel updaten. De coverart (nu Uncharted) in de header van de startpost is afhankelijk van deze resultaten. Poll: Beste PS3 game van dit moment? • Uncharted: Drake's Fortune • Lair • Singstar • Ratchet & Clank Future: Tools of Destructio • Resistance: Fall of men • Assassin's Creed • Eye of Judgment • Heavenly Sword • Call of Duty IV: Modern Warfare • Warhawk Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier Disclaimer: Deze bovenstaande gamelijst is tot standgekomen door per post in de voorgaande threads grondig te analyseren, ook is er jing/jang gebruikt maar vooral veel Maggi en een beetje van mezelf (de topic starter). Naast deze lijst komen er nog veel meer games waarvan we nog niet eens wisten dat ze bestonden (Turrican HD schijnt ook in ontwikkeling voor de PS3 te zijn Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heust wel verwerken! ![]() |
Hoe is het met de framerate van de game(s)? Het lijkt mij een heerlijke box, maar door alle berichten heb ik hem laten gaan.absrnd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 07:04:
Het valt me op dat niemand commentaar heeft op de Orange Box !
ik speel nu al een paar dagen en het blijft gewoon een cool spel, ik heb nog geen tijd gehad om Portal te spelen, maar hopelijk volgende week veel meer tijd
Anoniem: 128025
PSN: Shiver23
http://feeds.feedburner.com/~r/PSBlog/~3/202427976/“Bierbeer” Wants to know …
How about v1.2? I know the Omega Dawn is BIG but I’d like to know how 1.2 is progressing?
We’re done with both. The v1.2 patch comes out on December 19th at 10:00 GMT and the Omega Dawn Booster Pack will be released on December 20th.
Ik dacht er ook over om hem te gaan halen maar episode 2 schijnt echt heel traag te zijn, en HL2 heb ik al 2 keer gespeeld op de PC dus het gaat me om die andere games... Dus idd, hoe is de framerate in voornl.de 2 episodes?zAo schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:03:
[...]
Hoe is het met de framerate van de game(s)? Het lijkt mij een heerlijke box, maar door alle berichten heb ik hem laten gaan.
[ Voor 36% gewijzigd door EfBe op 19-12-2007 09:19 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Heb ergens gelezen dat het met sommige creditcards lukt om met een "vals" USA adres iets te kopen in de USA store. Normaliter is het niet mogelijk met een NL cc iets te kopen in een andere store als de EU store.Donnie Darko schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:13:
met een beetje mazzel krijg ik vandaag de complete Rock Band set, heeft iemand een idee hoe ik add-on content uit de amerikaanse store kan kopen met een NL credit card?
PSN: Sluuz
[ Voor 15% gewijzigd door EgoPro op 19-12-2007 09:25 ]
Probeer maar eens.EgoPro schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:23:
Op het screenshot van "browsen met je PS3" staat youtube open, filmpjes kijken op youtube kan toch niet.
[ Voor 37% gewijzigd door zwembroek op 19-12-2007 09:28 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Anoniem: 230486
volgens mij heb ik gelezen dat DIVX XVID en HDWMV bestanden niet groter dan 2gb mogen wezenAnoniem: 230486 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:44:
Nou ik krijg met geen mogelijkheid mijn WMVHD files aan de praat met de nieuwe firmware... had eerst bestanden die groter waren dan 4 gig, toen een ander bestand ergens vandaan getrokken die netjes 3.9 gig was maar ook dit weigerd hij af te spelen (native dan) erg jammer. Het gaat hier wel om 5.1 audio, lijkt me de reden waarom hij het niet doet.. meer mensen hier ervaring mee?? en zijn er ook mensen die weten hoe ik de audio kan switchen naar stereo??
Heb je dit al gedaan op je PS3?Anoniem: 230486 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:44:
Nou ik krijg met geen mogelijkheid mijn WMVHD files aan de praat met de nieuwe firmware... had eerst bestanden die groter waren dan 4 gig, toen een ander bestand ergens vandaan getrokken die netjes 3.9 gig was maar ook dit weigerd hij af te spelen (native dan) erg jammer. Het gaat hier wel om 5.1 audio, lijkt me de reden waarom hij het niet doet.. meer mensen hier ervaring mee?? en zijn er ook mensen die weten hoe ik de audio kan switchen naar stereo??
Over het streamen van divx en xvid. Het schijnt dat met WMP11 wat problemen zijn om de meeste bestanden af te spelen (wat ik zelf ook ondervond), maar via TVersity of andere programma's worden veel meer bestanden afgespeeld. Het beste is om ze lokaal te kopiëren naar je PS3.you have to go to the System Settings screen and activate WMA playback before you can watch any WMV file that uses the codec.
[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 19-12-2007 09:58 ]
Je bedoeld kopieren naar de hd???
Nou ik heb het met wmp11 en tversity geprobeerd en bij beiden geeft ie aan onbekende data ofzo.. ik zal hem vanavond wel even kopieren naar de hd, kijken of het beeld het doet, dat geluid komt dan later wel..Over het streamen van divx en xvid. Het schijnt dat met WMP11 wat problemen zijn om de meeste bestanden af te spelen (wat ik zelf ook ondervond), maar via TVersity of andere programma's worden veel meer bestanden afgespeeld. Het beste is om ze lokaal te kopiëren naar je PS3.
Meerkanaals WMVHD bestanden spelen wel af maar geven geen geluid. Maximale limiet zou 4GB zijn. Alleen van DivX is 2GB de limiet.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 230486 op 19-12-2007 10:03 ]
Met m'n Rabocard kan ik gewoon games kopen in de US store...Sluuz schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:19:
[...]
Heb ergens gelezen dat het met sommige creditcards lukt om met een "vals" USA adres iets te kopen in de USA store. Normaliter is het niet mogelijk met een NL cc iets te kopen in een andere store als de EU store.
Zelfde geldt voor de JAP store. Ook daar dien je een JAP based cc te hebben.
Hoop nog steeds op het samenvoegen van de stores tot een wereldwijde...zo irritant als je leest over Puzzle Fighter (voor tussendoor) en dan erachter komt dat die alleen in de USA store te koop is.
stp - PSN ID: stp_4
is dat visa of mastercard? want mijn mastercard werkt in ieder geval niet...stp_4 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:20:
[...]
Met m'n Rabocard kan ik gewoon games kopen in de US store...
Nee, WMA activeren op je ps3Anoniem: 230486 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:02:
[...]
Je bedoeld kopieren naar de hd???
[...]
Anoniem: 148415
Ja die had ik al geactiveerd staan en weer opnieuw geactiveerd waarna de melding kwam dat ie al geactiveerd was.
Anoniem: 71987
Ik heb hem sinds maandag binnen voor een review (de winkelversie) en hij speelt behoorlijk maar van zodra er teveel animatie op het scherm komt begint de framerate enorm te zakken. Schiet je op een vaatje explosieven dan zal dit ontploffen en deze ontploffing zorgt ervoor dat andere vaatjes ook ontploffen, vanaf dit punt zakt de framerate enorm. PS3 versie lijkt een probleem te hebben met explosieve vaatjes, granaten enz (physics dus). Verder is het gewoon Half-Life 2 dat in 2004 het daglicht zag en dat men nu op de PS3 heeft overgebracht, verwacht er dus nietveel van. Portal is enorm kort en Team Fortress 2 heeft te weinig maps.zAo schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:03:
[...]
Hoe is het met de framerate van de game(s)? Het lijkt mij een heerlijke box, maar door alle berichten heb ik hem laten gaan.
kloptAnoniem: 244919 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:42:
Is hij wel FAT32? volgens mij pakt de PS3 geen NTFS hd's
Dat is wel heel apart, want de source engine maakt gebruik van Havok. En dat werkt feiloos op de PS3. Najah, prutsers van EA...Den_John schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:44:
[...]
Ik heb hem sinds maandag binnen voor een review (de winkelversie) en hij speelt behoorlijk maar van zodra er teveel animatie op het scherm komt begint de framerate enorm te zakken. Schiet je op een vaatje explosieven dan zal dit ontploffen en deze ontploffing zorgt ervoor dat andere vaatjes ook ontploffen, vanaf dit punt zakt de framerate enorm. PS3 versie lijkt een probleem te hebben met explosieve vaatjes, granaten enz (physics dus). Verder is het gewoon Half-Life 2 dat in 2004 het daglicht zag en dat men nu op de PS3 heeft overgebracht, verwacht er dus nietveel van. Portal is enorm kort en Team Fortress 2 heeft te weinig maps.
Online play komt met kerst volgens mij 24 of 20 dec.Anoniem: 237666 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:44:
oke de nieuwe topic was er al
gt5p heeft momenteel geen online play?
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
damnd volgens deze thread (http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=591827) kan je dus niet op je PC een PS3 server draaien zoals wel verteld werd in verschillende reviews en zelfs op het epic forumharley schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:01:
Is er iemand die mij een link kan geven naar wat uitleg over de Dedicated server software van unreal tournament 3? Of mij ff eenhandje kan helpen. Ik heb geprobeerd UT3.exe op te starten maar die werkte al niet (terwijl de demo wel heeft gewerkt !)
Ik heb utfrontend opgestart en daar kan ik wel kiezen voor de PS3 maar dan worden direct de SP en MP tabbladen uitgeschakeld. En de knop server starten is ook uitgeschakeld.
Mark Rein
So, the PlayStation 3 and PC version aren’t compatible at all?
“Not quite. There’s still some interaction between them. If you own both then you can start up your PC and set it to run a dedicated server just for PS3 and use that, which is so, so cool in my opinion. The mutators and mods are compatible too and can be taken from PC to PS3. There’s a few steps to that and you have to use a memory card or whatever, but it’s there.”
DamndOriginally Posted by Jeff Morris
from Jeff Morris <xxxxxxx@epicgames.com>
date Nov 28, 2007 12:48 PM
subject Re: [ut3servers] UT3 on PS3
Hi all. PS3 servers require being run on PS3s. Epic is putting up a bunch of PS3 DS, but the console universe traditionally is listen servers.
Thanks!
Jeff
[ Voor 40% gewijzigd door harley op 19-12-2007 11:26 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Toch wel zorgwekkend het groeiende aantal mensen dat problemen met de 40GB versie heeft.DarthDavy schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:06:
Gisteren is mijn 40GB PS3 gestorven. Hij heeft altijd wat moeite gehad om BD's te lezen, maar met een paar keer te proberen ging het wel. Maar gisteren is het compleet uit. Hij leest niks meer van optische formaten: geen BD's, geen DVD's en geen CD's. Het is niet het laadsysteem, want dat werkt perfect, maar ik steek gelijk welk optisch formaat in de PS3 en er gebeurt niks.
Damn, hier baal ik van. Hij is pas een anderhalve maand oud. Morgen maar terug naar BS doen.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Ik dacht gewoon MasterCard. Maar wat lukt er niet dan? Wat voor melding krijg je nadat je een betaling wilt doen?Donnie Darko schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:27:
[...]
is dat visa of mastercard? want mijn mastercard werkt in ieder geval niet...
Anoniem: 244919
Ik krijg eerst een scherm met CC info. als ik dat hem ingevult komt er een scherm met billing info, waar je naam en andres in moet vullen. hier kan ik alles aanpassen behalve het land ( staat op VS ).stp_4 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:16:
[...]
Ik dacht gewoon MasterCard. Maar wat lukt er niet dan? Wat voor melding krijg je nadat je een betaling wilt doen?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 148415 op 19-12-2007 11:29 ]
Hmm... vreemd. Ik heb voor zover ik weet m'n fake US adres als billing info ingevuld. Het moet volgens mij wel precies overeenkomen met adres dat bij PSN-id hoort. Misschien dat ze het nu dichtgegooid hebben. Zal vanavond ff kijken hoe het bij mij is ingesteld.Anoniem: 244919 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:23:
[...]
Ik krijg eerst een scherm met CC info. als ik dat hem ingevult komt er een scherm met billing info, waar je naam en andres in moet vullen. hier kan ik alles aanpassen behalve het land ( staat op VS ).
Als ik hier voorbij wil (of met nederlandse adres was bij cc hoort, of gewoon met mijn adres in BH 90210) krijg ik een melding dat de gegevens onjuist zijn.
yep ik krijg ook dezelfde melding...Anoniem: 244919 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:23:
[...]
Ik krijg eerst een scherm met CC info. als ik dat hem ingevult komt er een scherm met billing info, waar je naam en andres in moet vullen. hier kan ik alles aanpassen behalve het land ( staat op VS ).
Als ik hier voorbij wil (of met nederlandse adres was bij cc hoort, of gewoon met mijn adres in BH 90210) krijg ik een melding dat de gegevens onjuist zijn.
De ps3 is niet het probleem, maar ea die de ps3-versie van heeft gedaan. Daarom zijn er hier wss ook weinig mensen die 'm hebben gekocht, omdat ea er weer een bende van heeft gemaakt.Den_John schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:44:
[...]
Ik heb hem sinds maandag binnen voor een review (de winkelversie) en hij speelt behoorlijk maar van zodra er teveel animatie op het scherm komt begint de framerate enorm te zakken. Schiet je op een vaatje explosieven dan zal dit ontploffen en deze ontploffing zorgt ervoor dat andere vaatjes ook ontploffen, vanaf dit punt zakt de framerate enorm. PS3 versie lijkt een probleem te hebben met explosieve vaatjes, granaten enz (physics dus). Verder is het gewoon Half-Life 2 dat in 2004 het daglicht zag en dat men nu op de PS3 heeft overgebracht, verwacht er dus nietveel van. Portal is enorm kort en Team Fortress 2 heeft te weinig maps.
Voor divx files makkelijker te downloaden kan je ook gewoon naar www.joox.net gaan en daar je video opzoeken, deze maakt namelijk gebruik stage6.com maar hoef je niet alles te veranderen maar gewoon je titel aan klikken en vervolgens op downloaden, werkt perfect!Anoniem: 148415 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:27:
Nog even een handige tip: DivX files van Stage6.com downloaden via de PS3 browser.
(Stage6 is een soort van YouTube voor DivX, eigendom van DivX)
- Zoek een filmpje op www.stage6.com, zorg dat je op de pagina staat waar normaal gesproken de DivX Web Player ge-embed staat; bijvoorbeeld: http://www.stage6.com/AAA...664/The-Dark-Knight-1080p (Dark Knight Trailer)
- Druk op start om de url aan te passen, en verander de url (in dit geval) naar http://video.stage6.com/1961664/.divx
Dus http://video.stage6.com/VIDEONUMMER/.divx- PS3 zal nu vragen om de download te starten en zal het bestand onder [video] plaatsen.
Anoniem: 244919 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:42:
Is hij wel FAT32? volgens mij pakt de PS3 geen NTFS hd's
Weet ik, maar op die site staat veel 'copyrighted' materiaal, dus ik dacht laat ik dat maar hier niet posten.Anoniem: 230486 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:41:
[...]
Voor divx files makkelijker te downloaden kan je ook gewoon naar www.joox.net gaan en daar je video opzoeken, deze maakt namelijk gebruik stage6.com maar hoef je niet alles te veranderen maar gewoon je titel aan klikken en vervolgens op downloaden, werkt perfect!
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 148415 op 19-12-2007 11:53 ]
content voor de amerikaanse store werkt in sommigen gevallen niet met europese releases, tevens is het nog maar de vraag of het je lukt met je Mastercard content te kopen in de amerikaanse store (als ik er even van uit ga dat het een NL card is)RSD1982 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:14:
Stomme vraag misschien maar als ik inlog met mijn US account en iets ga kopen met mn creditcard (mastercard) betaal ik dan de kosten voor een spel in Dollars? Scheelt nog steeds aardig, lijkt me een goeie optie als ik morgen Singstar binnen krijg...om nog goedkoper aan songs te komen:) 1 dollar meende ik ipv 1,50 euro scheelt alweer gauw een paar centen per nummer
Als m'n RaboCard inderdaad Mastercard is, dan lukt het mij prima om Amerikaanse content te kopen (althans, in ieder geval vorige week Bowling Volocity gekocht). En ja, je betaald in dollars dus het is in veel gevallen (niet altijd!) interessant om de dollar prijs te betalen.Donnie Darko schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:17:
[...]
content voor de amerikaanse store werkt in sommigen gevallen niet met europese releases, tevens is het nog maar de vraag of het je lukt met je Mastercard content te kopen in de amerikaanse store (als ik er even van uit ga dat het een NL card is)
volgens ervaringen in het vorige deel niet.Mad_Cow schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:28:
Ik ben aan het denken om een ps3 als media center te gaan gebruiken nu die divx en xvid ondersteunt. maar ondersteunt de nieuwe firmware ook .srt en .sub ondertitels?
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ik ga het gewoon proberen met Singstar morgen...inderdaad een game die dus ingame muziek kan downloaden eens kijken of het werkt en daarna terugschakelen naar mn NL account en kijken of deze nummers beschikbaar zijn. Ik laat het jullie wetenstp_4 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:22:
[...]
Als m'n RaboCard inderdaad Mastercard is, dan lukt het mij prima om Amerikaanse content te kopen (althans, in ieder geval vorige week Bowling Volocity gekocht). En ja, je betaald in dollars dus het is in veel gevallen (niet altijd!) interessant om de dollar prijs te betalen.
Anoniem: 244919
Die wou ik dus ook halen, werkt dat nog een beetje? Nog geen Sixaxis door je tv heen gesmeten ? :-)stp_4 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:22:
[...]
(althans, in ieder geval vorige week Bowling Volocity gekocht).
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Anoniem: 240712
Meer dan de helft van de videos die ik probeerde deden het niet. Als een custom matrix gebruikt is, doen ze het niet. De Xbox 360 heeft hier geen last van, die heeft tot nu toe alle XviDs afgespeeld die ik er op losliet. Toch een negatief punt tussen alle verbeteringen, want je moet wel op die functionaliteit kunnen vertrouwen. Als het puur toeval is of een AVI het doet of niet, ga je die optie nou niet echt vaak gebruiken.CSB schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:17:
Ligt het nou aan mij of is die DIVX ondersteuning nou niet zo geweldig als menigeen had gehoopt? bij mij werken toch een hoop DIVX films niet hoor.
Hij ondersteunt het Divx 3.11 codec (expres) niet. Dus vandaarCSB schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:17:
Ligt het nou aan mij of is die DIVX ondersteuning nou niet zo geweldig als menigeen had gehoopt? bij mij werken toch een hoop DIVX films niet hoor.
Haha nee gelukkig niet. Het werkt alleen wel iets anders anders de Wii. Het effect waar je mee gooit wordt niet bepaald door de hoek waarin je je controller houdt, maar je moet de L2/R2 knoppen gebruiken. Je moet ook de controller op een bepaalde manier vasthouden, je houdt hem als het ware gewoon in je handpalm vast waardoor het gooien wat makkelijker wordt. Het spel is niet bijzonder maar ach... voor 10 dollar...Anoniem: 244919 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:15:
[...]
Die wou ik dus ook halen, werkt dat nog een beetje? Nog geen Sixaxis door je tv heen gesmeten ? :-)
Je kunt toch op ieder signaal Dolby Prologic II loslaten, of anders DTS-EX (in veel gevallen 6.1 maar goed). Dus ook als die kanalen leeg zijn en 7.1 binnenkomen kan je er toch prologic II van maken. Ik heb zelf een Marantz SR5600 en dus geen HDMI in, maar als er een digitaal signaal binnenkomt, bijvoorbeeld DTS kan ik dit omzetten naar Dolby Prologic II.jkommeren schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:36:
[...]
Maar ik heb even een totaal andere vraag:
Heb de ps3 op mijn receiver aangesloten via HDMI en Uncompressed 7.1 geluid ingesteld, maar nu: Als ik muziek afspeel, geeft mijn receiver nog steeds aan dat er 7.1 uncompressed binnenkomt (ook als je een film afspeelt met DTS track oid). Kortom de Playstation zet *alles* om naar 7.1 uncompressed. Maar het probleem is nu dat met muziek alleen de stereokanalen worden opgevuld, en de rest van de 7.1 kanalen "leeg" blijven, waardoor ik alleen geluid uit mijn 2 frontspeakers krijg.
Ik wil nu echter dat hij hem gewoon als PCM 2.0 verstuurt voor audio, zodat mijn receiver er vervolgens Prologic 2 overheen kan gooien voor 7.1 geluid.
Hoe krijg ik dit voor elkaar? Of is er een andere manier om toch 7.1 muziek te krijgen, zonder elke keer weer de instellingen te wijzigen?
Heb een Denon 2807 receiver btw
Je kunt op de 2807 gewoon instellen dat'ie het signaal behandelt als een Dolby ProLogic II-signaal. Druk op de 'Standard'-knop op de remote om het signaal te behandelen alszijnde ProLogic II (druk nogmaals om te switchen naar DTS NEO:6). Zie pagina 27 van de handleiding: http://www.usa.denon.com/AVR-2807-OM-English-EU.pdfjkommeren schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:36:
[...]
Hij ondersteunt het Divx 3.11 codec (expres) niet. Dus vandaar
Maar ik heb even een totaal andere vraag:
Heb de ps3 op mijn receiver aangesloten via HDMI en Uncompressed 7.1 geluid ingesteld, maar nu: Als ik muziek afspeel, geeft mijn receiver nog steeds aan dat er 7.1 uncompressed binnenkomt (ook als je een film afspeelt met DTS track oid). Kortom de Playstation zet *alles* om naar 7.1 uncompressed. Maar het probleem is nu dat met muziek alleen de stereokanalen worden opgevuld, en de rest van de 7.1 kanalen "leeg" blijven, waardoor ik alleen geluid uit mijn 2 frontspeakers krijg.
Ik wil nu echter dat hij hem gewoon als PCM 2.0 verstuurt voor audio, zodat mijn receiver er vervolgens Prologic 2 overheen kan gooien voor 7.1 geluid.
Hoe krijg ik dit voor elkaar? Of is er een andere manier om toch 7.1 muziek te krijgen, zonder elke keer weer de instellingen te wijzigen?
Heb een Denon 2807 receiver btw
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Bij mij deed juist 90% van mijn DivX en XviD verzameling het wel, en enkele niet.. Ik ben er in ieder geval best wel blij mee! Heb Prison Break overigens nog niet geprobeerd.. Ook AVI werkten volgens mij gewoon.ymmv schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:32:
[...]
Meer dan de helft van de videos die ik probeerde deden het niet. Als een custom matrix gebruikt is, doen ze het niet. De Xbox 360 heeft hier geen last van, die heeft tot nu toe alle XviDs afgespeeld die ik er op losliet. Toch een negatief punt tussen alle verbeteringen, want je moet wel op die functionaliteit kunnen vertrouwen. Als het puur toeval is of een AVI het doet of niet, ga je die optie nou niet echt vaak gebruiken.
Hebben ze bij Sony in ieder geval nog wat te doen deze kerst.
[ Voor 96% gewijzigd door jkommeren op 19-12-2007 13:57 ]
HaFL!PNEUS schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:51:
[...]
Je kunt op de 2807 gewoon instellen dat'ie het signaal behandelt als een Dolby ProLogic II-signaal. Druk op de 'Standard'-knop op de remote om het signaal te behandelen alszijnde ProLogic II (druk nogmaals om te switchen naar DTS NEO:6). Zie pagina 27 van de handleiding: http://www.usa.denon.com/AVR-2807-OM-English-EU.pdf
Je hebt overigens dezelfde receiver als ik. Geweldig apparaat.
[ Voor 14% gewijzigd door jkommeren op 19-12-2007 14:00 ]
Hmm, raar. Ik zou toch zweren dat ik dit weekend precies hetzelfde heb gedaan. Zal vanavond even gaan prutsen. Heb mijn PS3 overigens alleen aangesloten via HDMI. Kan vanavond ook even kijken of het werkt als ik het via een optisch signaal verstuur.jkommeren schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:56:
[...]
HaIk zat wat te klungelen met de a.b. en had dit toevallig al geprobeerd, leek mij ook vrij logisch aangezien de knoppen ernaast hem naar 5ch stereo enzo omzetten (wat overigens wel werkt, maar rampzalig klinkt).
Alleen helaas werkt dit niethij verandert niets als ik op die knop druk (en ook niet na 5 keer drukken
). Dit werkt overigens wel met een optisch signaal.
En ben idd heel tevreden met dit apparaatheb hem pas 2 weken. Had hiervoor een 2803, die voor 300 euro aan een vriend verkocht en deze uit Duitsland laten komen voor 600 euro
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Ik heb mijn ps3 ook alleen via HDMI aangesloten, het optische kon ik proberen omdat mijn pc er via optisch aanhangtFL!PNEUS schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:07:
[...]
Hmm, raar. Ik zou toch zweren dat ik dit weekend precies hetzelfde heb gedaan. Zal vanavond even gaan prutsen. Heb mijn PS3 overigens alleen aangesloten via HDMI. Kan vanavond ook even kijken of het werkt als ik het via een optisch signaal verstuur.
[ Voor 9% gewijzigd door jkommeren op 19-12-2007 14:16 ]
UT3 is toch nog niet in Nederland tekoop officieel?harley schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:00:
...
OW voor de startpost (sp) UT3 wordt nu dus al gespeeld en niet meer bij verwachte games
Mastercard, heb zelf namelijk ook een RabocardDonnie Darko schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:27:
[...]
is dat visa of mastercard? want mijn mastercard werkt in ieder geval niet...
Krijg je hem van bekenden en zo ja, weet je hoe die eraan gekomen zijn?Donnie Darko schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:13:
met een beetje mazzel krijg ik vandaag de complete Rock Band set..
Anoniem: 125123
Klopt. Komt in januari 2008 volgens mij.Arx schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:28:
[...]
UT3 is toch nog niet in Nederland tekoop officieel?
WooohooEfBe schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:17:
Hey Frank J, je 15 minutes of fame
[...]
http://feeds.feedburner.com/~r/PSBlog/~3/202427976/
[ Voor 20% gewijzigd door Falcon Heavy op 19-12-2007 16:07 ]
Naar mijn weten nog een maandje laterAnoniem: 125123 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:03:
[...]
Klopt. Komt in januari 2008 volgens mij.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Neuh maar dat was uncharted ook niet.Arx schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:28:
[...]
UT3 is toch nog niet in Nederland tekoop officieel?
Anoniem: 125123
GTA IV komt in April dat is Q2 volgens mij.FeaR1986 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:15:
[...]
Naar mijn weten nog een maandje later
Maar Q1 wordt echt wel een goede periode qua games:
Haze
Unreal Tournament III
GTA IV
Elke maand een toppertje, wat wil je nog meer
Ik zag deze laatst liggen voor €39,95... de reviews waren niet echt denderend maar jij hebt het 34 uur volgehouden dus misschien viel het nog wel mee? Was het wat? Ik kijk persoonlijk wel uit naar een goede RPG voor de PS3, daar de X360 nu met Mass Effect aan de slag kan.luppien schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:33:
Yeah eindelijk enchanted amrs uitgespeeld in 34 uurtjesIemand anders die dit spel daadwerkelijk gespeeld heeft?
Neem aan dat je Oblivion al gehad hebt?CaptainCharisma schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:32:
[...]
Ik zag deze laatst liggen voor €39,95... de reviews waren niet echt denderend maar jij hebt het 34 uur volgehouden dus misschien viel het nog wel mee? Was het wat? Ik kijk persoonlijk wel uit naar een goede RPG voor de PS3, daar de X360 nu met Mass Effect aan de slag kan.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Joox.net vind ik veel leukerAnoniem: 148415 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:27:
Nog even een handige tip: DivX files van Stage6.com downloaden via de PS3 browser.
(Stage6 is een soort van YouTube voor DivX, eigendom van DivX)
- Zoek een filmpje op www.stage6.com, zorg dat je op de pagina staat waar normaal gesproken de DivX Web Player ge-embed staat; bijvoorbeeld: http://www.stage6.com/AAA...664/The-Dark-Knight-1080p (Dark Knight Trailer)
- Druk op start om de url aan te passen, en verander de url (in dit geval) naar http://video.stage6.com/1961664/.divx
Dus http://video.stage6.com/VIDEONUMMER/.divx- PS3 zal nu vragen om de download te starten en zal het bestand onder [video] plaatsen.
Gisteravond een aflevering PB gekeken (s03e06 xvid-xor). Werkte prima via een CD-RW.Anoniem: 240712 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:25:
Beetje teleurstellend inderdaad. Heeft iemand al de afleveringen van Prison Break, Lost enz. proberen af te spelen? Lukt het?
Burnout wordt denk ik niet echt mijn game. Met nadruk op "denk ik", want Uncharted leek me tijdens de demo ook niets voor mij. Te veel shoot-elementen en te weinig puzzels (ik ben meer een Tombraider fan, dus minder geschiet en meer gedenk). Maar na die game toch gekocht te hebben ben ik er zeer over te spreken.Anoniem: 125123 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:57:
[...]
GTA IV komt in April dat is Q2 volgens mij.
En verder komen er meer spellen uit. o.a. Burnout in Januari.
Uh wat de voorgaande persoon al zei er zit een heel irritante homo in het spel(als hij hetero was en zich zo gedroeg had ik het zelfde oordeel fyiCaptainCharisma schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:32:
[...]
Ik zag deze laatst liggen voor €39,95... de reviews waren niet echt denderend maar jij hebt het 34 uur volgehouden dus misschien viel het nog wel mee? Was het wat? Ik kijk persoonlijk wel uit naar een goede RPG voor de PS3, daar de X360 nu met Mass Effect aan de slag kan.
Dan is die X360 ook niet brakcoretx schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:45:
Pff hoe krijgt sony het voor elkaar om alles te vern**ken ?
9/10 divx&&xvids doen het bij mij niet.
Te triest voor woorden.
Zeker gezien die brakken xbox360 het WEL goed doet
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
Anoniem: 71987
[ Voor 108% gewijzigd door TheZeroorez op 19-12-2007 22:10 ]
[ Voor 48% gewijzigd door BlackRageNL op 19-12-2007 20:06 ]
Anoniem: 197857
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 197857 op 19-12-2007 19:51 ]
Ik heb vandaag meer getest. Het grote probleem schijnen "custom matrices" te zijn, als die aanwezig zijn speelt de XviD niet af. Ik had gisteren een paar DVDs met materiaal uitgeprobeerd en daar zaten door puur toeval een redelijk aantal XviDs tussen met die codering. Ik heb net 180 AVIs op mijn HD door MediaInfo laten checken en dat gaf slechts 1 probleemgeval. Het lijkt erop dat vooral oude XviDs hier last van kunnen hebben maar moderne codering zullen er beter vanaf komen.ymmv schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:32:
[...]
Meer dan de helft van de videos die ik probeerde deden het niet. Als een custom matrix gebruikt is, doen ze het niet. De Xbox 360 heeft hier geen last van, die heeft tot nu toe alle XviDs afgespeeld die ik er op losliet. Toch een negatief punt tussen alle verbeteringen, want je moet wel op die functionaliteit kunnen vertrouwen. Als het puur toeval is of een AVI het doet of niet, ga je die optie nou niet echt vaak gebruiken.
Hebben ze bij Sony in ieder geval nog wat te doen deze kerst.
Study everything, You'll find something you can use
Anoniem: 197857
Jup, is software matige fout. Want bij sommige doet ie het wel. Kan misschien met 5.1 of stereo te maken hebben?Castor385 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 20:29:
Hier precies hetzelfde. Alle divx/xvid bestanden die ik probeerde, werkten gewoon. Ik wilde ook nog eens wat HD content bekijken, dus heb ik van die wmv hd bestanden uitgeprobeerd op de PS3. Helaas, net als iedereen hierboven vermeld: geen geluid wel prachtig beeld.
Ik zoekt nog even verder naar een mogelijke oplossing van dit geluid probleem, al vemoed ik dat het een 'foutje' in de software is.
Ik heb opnieuw MediaInfo hierop losgelaten. Volgens mij is het probleem Windows Media Audio 3. WMVs met Windows Media Audio 2 spelen bij mij nl wel af.Anoniem: 197857 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 20:42:
[...]
Jup, is software matige fout. Want bij sommige doet ie het wel. Kan misschien met 5.1 of stereo te maken hebben?
[ Voor 15% gewijzigd door ymmv op 19-12-2007 20:55 ]
Ik laat FaH altijd draaien als ik niet aan het spelen ben, doet de PS3 toch nog iets nuttigs naast al het gespeel.me_mrtn schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:05:
Wie gebruikt z'n PS3 eigenlijk nog voor Folding @ Home? Ik heb't een paar keer gedraaid, maar echt voor de 100% kom ik niet.
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
PSN-id: Chrasher
>> Signature?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Damn dat klinkt wel als een goede functie.swopdark schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:33:
Een hevig ondergewaardeerde funvtie in de laatste 2.1 update: Alle ps1 games via remote play op je PSP te spelen. Ik ben sinds gisteren gratis en voor niks eigenaar van 28 extra spellen voor mijn PSP. Spellen waar ik stuk voor stuk op de PS1 enorm van heb genoten. Ben net ff begonnen met Resident Evil: Nemesis en op zo'n klein schermpje ziet het er erg goed uit mag ik wel zeggen! Vet! Nu kan ik vanuit men bedje lekker opnieuw door de werelden van MGS en Vagrant Story lopen zonder me te ergeren aan de bizar achterhaalde GFX die overduidelijk waren op je grote HDTV via de PS3.
Dit hadden ze veel eerder moet doen!
Weetje hoelang ik naar de titel van dat spel heb zitten zoeken? En jij zegt het hier nu gewoon ffFeaR1986 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:56:
Future Cop LAPD
marktplaats, al twee gevondenOok nog steeds op zoek naar Future Cop LAPD, want heb me daar ook zeer mee vermaakt.
[ Voor 9% gewijzigd door swopdark op 19-12-2007 22:14 ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq