Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 21.779 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Gman schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 00:20:
[...]

Ja de nieuwe trend he, ook bij Motorstorm.
Ik denk dat je bij Folklore (ik speel het nog steeds bdw) wat meer waar voor je geld krijgt.
De motorstorm updates dertegen zijn veel beter dan wat NFS te bieden heeft! Sommige van de truuks en ATV's rijden toch anders en als je net die stijl je ligt...kun je daarmee beter winnen :)

De yawasaki nogwat bike is gewoon top! En je merkt het echt hoor dat elke vehicle anders reageert dus die wagens die je kan kopen zijn het gewoon waard!

[ Voor 14% gewijzigd door swampy op 04-01-2008 00:59 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Frank J. schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 00:18:
Waar ik me helemaal kapot aan erger is de downloadable content van Need for Speed ProStreet. Betalen om wat auto's te unlocken terwijl ze in de single player ook gratis te verkrijgen zijn :S Bagger game uitbrengen en daarna lekker uitmelken dit ! |:(
Ja, ik vind dit ook walgelijk. Ook om een game uit te brengen en een week later betaalde content. Ik weet zeker dat ze gewoon spul achter houden om alsnog online te verkopen. Dit zal EA wel bij alles gaan doen, vrees ik. Als er maar niet vele volgen, want dit is echt geldklopperij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Frank J. schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 00:24:
Ik vraag me af of dit ook op XBL is, aangezien het daar wat stricter is wat men op het netwerk mag zetten enz.
Volgens mij heeft EA het zelfs een keer weten te flikken om bepaalde content oid op PSN gratis te zetten en er op XBL geld voor te vragen..
Ik weet niet meer precies hoe het zit, maar vind het sowieso een slechte ontwikkeling, ik betaal liever 10-30 euro voor een goede (online downloadbare) uitbreiding dan dat ik 2-5 euro betaal voor 3 auto's of 2 maps ofzo. Maar gelukkig heb je uiteindelijk nog altijd zelf de keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Frank J. schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 00:18:
US store update

[...]

Waar ik me helemaal kapot aan erger is de downloadable content van Need for Speed ProStreet. Betalen om wat auto's te unlocken terwijl ze in de single player ook gratis te verkrijgen zijn :S Bagger game uitbrengen en daarna lekker uitmelken dit ! |:(
Uhm mis ik wat? Er staat in het stuk dat jij quote
"Need for Speed ProStreet
Unlock vehicles for immediate use. These cars can be achieved without purchase by progressing through Career."

Daar maak ik uit op dat je die auto's gewoon krijgt als je door de career mode heen speelt. Ben je echter ongeduldig en wil je al die meuk unlocked hebben dan kan dat maar dan moet je er voor dokken. Lekker boeie? Is bij zoveel games zo dat de helft locked is, enige verschil hier is dat je het (tegen betaling) kan unlocken. Vind ik op zich niet echt wat mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Komen jullie 's avonds tot leven? ;) Zal zo een nieuwe aanmaken. :) Update valt een beetje tegen...

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Ik vindt het betalen voor extra content sowieso een slechte ontwikkeling, ontwikkelaars leveren een spel en houden een deel van de content achter om die vervolgens aan te bieden voor nog meer geld, vindt de spelletjes eerlijk gezegd al duur genoeg in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 20:14

scorpie

Supra Addict

Nou ach, ik vind het op zich nieteens zo heel raar dat developers zo werken. Om het spel te onderhouden zijn ook manuren nodig die betaald moeten worden. Of je nu in 1x een grote expansion pack koopt voor veel geld, of dat je zelf de keuze hebt welke add ons je precies wilt kopen vind ik wel prima. Dat sommige publishers uitmelkers zijn was ook al bekend, dus niets nieuws onder de zon toch? :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:13
Anoniem: 130184 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 01:52:
[...]

Uhm mis ik wat? Er staat in het stuk dat jij quote
"Need for Speed ProStreet
Unlock vehicles for immediate use. These cars can be achieved without purchase by progressing through Career."

Daar maak ik uit op dat je die auto's gewoon krijgt als je door de career mode heen speelt. Ben je echter ongeduldig en wil je al die meuk unlocked hebben dan kan dat maar dan moet je er voor dokken. Lekker boeie? Is bij zoveel games zo dat de helft locked is, enige verschil hier is dat je het (tegen betaling) kan unlocken. Vind ik op zich niet echt wat mis mee.
Klopt maar dit is toch te gek voor woorden? Ik kan me nog herinneren dat je met GTA4 SA etc alle wapens met een cheat kan unlocken. Het punt is voornamelijk waar ik me aan erger dat er onzinnige content op de store komt te staan waar ontwikkelaars gewoon puur op verdienen. Dit heeft niks met meer content oid te maken. Dit is gewoon pure geldklopperij. Maar goed EA was het toch nuff said ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
Dat EA de auto's te koop aanbied die je zelf ook gewoon kunt vrijspelen vind ik op zich wel een goede actie. Je hoeft het niet te kopen want de content zit al in het spel. De keus is aan jou. Dat EA hier dan iets aan wilt verdienen vind ik niet meer dan logisch. Geldklopperij zou het pas zijn dat je de download nodig hebt om verder te komen in het spel. Dat is hier niet het geval, puur en alleen optioneel voor luie mensen.

Ik gisteren trouwens een Philips Full HD scherm gekocht waarmee ik mijn PS3 eindelijk eens echt aan het werk kan zetten. Ben benieuwd hoe Call of Duty 4 en StarDust er uit zien op dit fijne schermpje... Hij wordt hopelijk zaterdag of anders volgende week afgeleverd.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:14
Yes..yes...daar komt weer een topper aan die ons de pracht en praal van PS3 gaat geven:
nieuws: Ubisoft brengt Far Cry 2 naar Xbox 360 en PS3

Tenminste, FarCry 1 was top op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
sysiwan schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:52:
Yes..yes...daar komt weer een topper aan die ons de pracht en praal van PS3 gaat geven:
nieuws: Ubisoft brengt Far Cry 2 naar Xbox 360 en PS3

Tenminste, FarCry 1 was top op de PC.
laten we het hopen dat het top wordt. Farcry1 was zeker mooi maar qua verhaal kreeg ik het niet uitgespeeld. Ik hoop dat ze het nu beter doen en niet naar de gemuteerde wereld vertrekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:42

NoTimeRemains

I know

*O* jeej *O*

sinds gisteren heb ik hem :) helemaal te gek... CoD4 is super.

alleen ik heb een Linksys WRT54G en daarmee kan ik de PS3 niet mee aan het werk (wired en wireless geprobeerd). ik heb de firmware van de router geupdate. maar ik krijg hem niet aan het werken. iemand ook problemen met deze router.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Frank J. schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:54:
[...]

laten we het hopen dat het top wordt. Farcry1 was zeker mooi maar qua verhaal kreeg ik het niet uitgespeeld. Ik hoop dat ze het nu beter doen en niet naar de gemuteerde wereld vertrekken :)
Farcry 2 is wel van een andere ontwikkelaar dus dat is wel jammer. Ik heb de ps3 sinds een week en ik vraag me af of hij regio vrij is. Ik wil heel graag de GOTY edition van Oblivion hebben. Aangezien er niets bekend is of en wanneer deze versie komt zit ik er aan te denken om deze te importeren. Wat ook een mogelijkheid is, is de gewone versie kopen en dan de shivering isles te downloaden uit de US store. Maar ik weet ook niet of dit gaat werken. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-03 12:11
Frank J. schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:54:
[...]

Lijkt me niet dat daar verbetering in komt. Net zoals crysis, ook echt een bagger verhaal lijn zoals Farcry. Farcry was nog best leuk omdat het een nieuw spel was, maar om er nou meerdere delen van uit te brengen die weer wat mooier zijn :/

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 20:14

scorpie

Supra Addict

NoTimeRemains schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:32:
*O* jeej *O*

sinds gisteren heb ik hem :) helemaal te gek... CoD4 is super.

alleen ik heb een Linksys WRT54G en daarmee kan ik de PS3 niet mee aan het werk (wired en wireless geprobeerd). ik heb de firmware van de router geupdate. maar ik krijg hem niet aan het werken. iemand ook problemen met deze router.
Ik heb 2 Linksys' routers / gateways, 1 wrt54g, en een wag354g, en beiden doen het prima, zowel wired als wireless.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
kbloem schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:42:
[...]

Farcry 2 is wel van een andere ontwikkelaar dus dat is wel jammer. Ik heb de ps3 sinds een week en ik vraag me af of hij regio vrij is. Ik wil heel graag de GOTY edition van Oblivion hebben. Aangezien er niets bekend is of en wanneer deze versie komt zit ik er aan te denken om deze te importeren. Wat ook een mogelijkheid is, is de gewone versie kopen en dan de shivering isles te downloaden uit de US store. Maar ik weet ook niet of dit gaat werken. Iemand?
PS3 games zijn regio vrij. Sony legt de ontwikkelaars geen beperkingen mbt regio's op. Wel bieden ze de optie om ze te locken maar dit wordt naar mijn weten nog niet gebruikt.

Ik heb nu Warhawk & UT3 uit de US werkt perfect. Ook calling all cars & flow heb ik uit de US store gehaald en dit werkt ook goed.

Let wel goed op als je extra content wilt downloaden voor je games. Als je b.v. warhawk uit de US geimporteerd hebt en je wilt de expansion hebben koop deze dan vanuit de US store anders werkt deze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68565

supercop7373 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:22:
Hoeveel verschillende(interessante) PSN stores zijn er naast de US, Japan en NL eigenlijk nog?

Ik heb me zojuist aangemeld voor de US en JAPAN. Moet zeggen dat die JAPAN er niet makkelijker op wordt met die grappige tekens.
Kies als locatie Hong Kong, dan heb je de store in het engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Nieuw topic, nieuwe kansen!

Hier maar verder:

Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 19

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

de japanse store is weer anders dan die van hong kong, dus dat werkt helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:16
Ik heb de US versie van Oblivion GOTY en die werkt prima hier :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68565

-RazieL- schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:52:
de japanse store is weer anders dan die van hong kong, dus dat werkt helaas niet.
ok, sorry, dacht dat er dezelfde content op stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech in SPV graag, mediacenter-discussies kunnen in dit topic.