Welkom in alweer deel 19 van het Playstation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 7% gewijzigd door Arx op 07-01-2008 22:13 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom in alweer deel 19 van het Playstation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 7% gewijzigd door Arx op 07-01-2008 22:13 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
| |||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator en Laszlo! Daarnaast blijven we gek op cijfertjes. De volgende poll ga ik bij iedere nieuwe topic resetten en eventueel updaten. De coverart (nu Uncharted) in de header van de startpost is afhankelijk van deze resultaten. Poll: Beste PS3 game van dit moment? • Uncharted: Drake's Fortune • Lair • Singstar • Ratchet & Clank Future: Tools of Destructio • Resistance: Fall of men • Assassin's Creed • Eye of Judgment • Heavenly Sword • Call of Duty IV: Modern Warfare • Warhawk Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier Disclaimer: Deze bovenstaande gamelijst is tot standgekomen door per post in de voorgaande threads grondig te analyseren, ook is er jing/jang gebruikt maar vooral veel Maggi en een beetje van mezelf (de topic starter). Naast deze lijst komen er nog veel meer games waarvan we nog niet eens wisten dat ze bestonden (Turrican HD schijnt ook in ontwikkeling voor de PS3 te zijn Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heust wel verwerken! ![]() |
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
zo ziet er vet uit! Mag ook in de OP vind ikkbloem schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:11:
Deze gasten gaan trouwens helemaal los met thema's voor de PS3
LINK
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Ik heb het met één van mijn Sixaxis' bij de O-knop. Vrij vervelendVince22 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:18:
Erg mooie op! Ook de allerbeste wensen vanuit het altijd rustige mistige twente!
Iedereen een knallendnieuwjaar!
Iemand hier trouwens meer last van met de nieuwe dualshock3 dat er knoppen blijven steken?
PSN: Shiver23
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
https://playstationservice.moduslink.com/scorpie schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:34:
Welke site was dat dan? Dan kunnen we iig kijken of we zo'n serienummer op onze PS3 kunnen vinden.
BTW waarom moet je hem ruilen?
I intend to live forever. So far, so good.
Oftewel, op de onderkant.Note:
The Serial Number can be found on the base of the PS3.
Ah ke bedankt, serial nummer was veel te langscorpie schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:43:
Mjah ik moet eerst adresgegevens invullen voordat ik bij een serienummer invoer veld kom, dus dat doe ik maar niet.
Anyway, op deze site staat het volgende over het serienummer:
[...]
Oftewel, op de onderkant.
[ Voor 21% gewijzigd door kRyPtO op 04-01-2008 12:12 ]
Er is door Atari nog geen datum gegeven. Het enige wat ze hebben gezegd is dat hij komt. Aangezien ze nog niks hebben laten zien, en dus zelfs nog geen streefdatum hebben gegeven, zou ik gokken op het laatste kwartaal van dit jaar op zijn vroegst.IkWilbert schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:41:
Gadver, ik wil weten of ace combat 6 dit jaar nog komt voor de ps3....
Dat duurt nog even, bedankt voor je reply. Het belangrijkste is dat ie komtPWM schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:10:
[...]
Er is door Atari nog geen datum gegeven. Het enige wat ze hebben gezegd is dat hij komt. Aangezien ze nog niks hebben laten zien, en dus zelfs nog geen streefdatum hebben gegeven, zou ik gokken op het laatste kwartaal van dit jaar op zijn vroegst.
I intend to live forever. So far, so good.
Hier alvast een mooi thema danIkWilbert schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:31:
[...]
Dat duurt nog even, bedankt voor je reply. Het belangrijkste is dat ie komt
Anoniem: 71987
PSN id: PENo1
Ik denk dat het gewoon pokemon snap in afrika wordt.Anoniem: 71987 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:49:
Afrika ziet er wel aardig uit. Is er echt helemaal niets bekend over dit spel.
Ik las ergens dat het niets te maken zal hebben met het doden van dieren.
Wie weet proberen ze een soort flight sim the maken, maar dan met een auto door Afrika.
Zo komt het tenminste op mij over. Een beetje dieren spotten en door landschappen rijden.
Ps4/switch gamer
Dat heb ik ook. Ik heb al meer dan een uur gereden en niets unlocked.me_mrtn schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:09:
Ik snap nog niet hoe je bij GT5P de twee/drie locked cars kunt unlocken. Ik speel op een Japanse account (gemaakt d.m.v. JapanesePSN.com), maar nog verandert er niets. Met alle bakken ben ik als eerste geëindigd. En op internet kan ik er maar bar weinig over vinden.
Tijdens de Tokyo Motor Show werden op moment van vertoning van de nieuwe modellen deze ook onthuld in de demo van GT5P, dus ik denk dat die unlocks bedoeld worden.me_mrtn schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:09:
Ik snap nog niet hoe je bij GT5P de twee/drie locked cars kunt unlocken. Ik speel op een Japanse account (gemaakt d.m.v. JapanesePSN.com), maar nog verandert er niets. Met alle bakken ben ik als eerste geëindigd. En op internet kan ik er maar bar weinig over vinden.
Volgens mij krijg je ze als je S klasse ook hebt gedaan en wat daarna nog komt. Ben zelf nog niet zo ver.me_mrtn schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:09:
[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 04-01-2008 14:02 ]
Ps4/switch gamer
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Er worden simpelweg verschrikkelijk weinig RPGs door westerse ontwikkelaars gemaakt, maakt niet uit over welk platform je het hebt. Tamelijk merkwaardig eigenlijk gezien het succes van grote Oblivion en Mass Effect.kbloem schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:44:
Er mogen van mij wel meer Oblivion en Fallout achtige games komen. RPG's zijn nog niet goed vertegenwoordigd. Als je van JRPG houd zit je wel goed maar persoonlijk vind ik daar geen ruk aan. FF wil ik nog wel proberen.
Jrpg is tot op heden juist nog slecht vertegenwoordigd. Ik vind games als oblivion en fallout dan weer rukkbloem schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:44:
Er mogen van mij wel meer Oblivion en Fallout achtige games komen. RPG's zijn nog niet goed vertegenwoordigd. Als je van JRPG houd zit je wel goed maar persoonlijk vind ik daar geen ruk aan. FF wil ik nog wel proberen.
Uncharted2 is al aangekondigd, dat is toch deels een platform-game. Er komt zeker nog een nieuwe R&C en er komt ook nog een sly raccoon-game. En wie weet zien we jak & daxter nog wel terug. En vergeet little big planet niet, dat is platform/puzzel.harley schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:55:
Veel shooters, fighters, sport en race(auto) games en geen enkele fatsoenlijke platformer ala R&C Erg Erg jammer !
[ Voor 27% gewijzigd door Reemster op 04-01-2008 14:16 ]
Ps4/switch gamer
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Bij het spelen van PS2 games & DVD/Blu-Rays wordt je volgens mij altijd automatisch afgemeld.P.E.No.1 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:57:
@ NoTimeRemains die een probleem heeft met zijn Linksys WRT54G router..
Ik (en meerderen) hebben in vorige topics ook aangegeven problemen te hebben met deze router. je zou even terug kunnen kijken hoe de instellingen moeten staan. Ik heb hem inmidles wel aan de praat maar wordt er wel vaak nog om onduidelijke redenden van het netwerk afgegooid. Vooral als ik bijvoorbeeld een spel opstart of een filmpje aanklik. Heel vaag maar het werkt dus wel. Sommigen hebben helemaal geen problemen.
PSNID : HoefMeistert
Heb van Uncharted alleen de demo gespeeld maar vond dat al behoorlijk shooter heavy. De nieuwe Jak&Daxters en Sly Raccoon verwacht ik iig niet binnen een jaar en dan wordt de spoeling voor de "geweldsloze" gamers waar ik mezelf toe reken er dun. Kijk ik naar de bovenste lijst kan ik met moeite leuke games kiezen. Misschien Eternal Sonata, Brutal Legend is nog een optie omdat het van Double Fine is hoewel ook dat er wat hack&slash uitziet. Little big planet lijkt wel een must buy te worden. Vrees dat ik qua platforming voorlopig naar de Wii moet voor Mario Galaxy en Super Paper Mario. En als je dacht dat de spoeling op de ps3 dun was, doet men het op de 360 nog een graadje erger met de shooter overload.-RazieL- schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:13:
[...]
Uncharted2 is al aangekondigd, dat is toch deels een platform-game. Er komt zeker nog een nieuwe R&C en er komt ook nog een sly raccoon-game. En wie weet zien we jak & daxter nog wel terug. En vergeet little big planet niet, dat is platform/puzzel.
@ymmv: ik mis soldner x bij de psn-games
"Better ask questions before you shoot"
Heb je al via een Duitse account geprobeerd? Dat werd hier voorgesteld.CSB schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:18:
AAAH! ymmv, Waarom doe je dat nou!? Die PSN game screenshots erbij! Net nu mijn Wirecard niet meer werkt en er nog 65 euro op staat?![]()
Ik hoop dat Sony dan snel met die PSN cards komt...
En die 65 eu, heeft iemand nog tips voor mij wat te doen met dat geld? Ik zat zelf te denken om dan maar een import game te kopen ofzo. Dat geld moet uiteraard wel van die Wirecard af.
Anoniem: 131051
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 04-01-2008 14:38 ]
Ik denk er dus precies hetzelfde over. Ik heb ook een wii staan maar sinds de PS3 niet echt serieus meer gebruikt. Mario Galaxy moet ik nog wel ff gaan spelen (1e uurtje was wel leuk maar heb anders teveel games tegelijkertijd)Chocovla schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:29:
[...]
Heb van Uncharted alleen de demo gespeeld maar vond dat al behoorlijk shooter heavy. De nieuwe Jak&Daxters en Sly Raccoon verwacht ik iig niet binnen een jaar en dan wordt de spoeling voor de "geweldsloze" gamers waar ik mezelf toe reken er dun. Kijk ik naar de bovenste lijst kan ik met moeite leuke games kiezen. Misschien Eternal Sonata, Brutal Legend is nog een optie omdat het van Double Fine is hoewel ook dat er wat hack&slash uitziet. Little big planet lijkt wel een must buy te worden. Vrees dat ik qua platforming voorlopig naar de Wii moet voor Mario Galaxy en Super Paper Mario. En als je dacht dat de spoeling op de ps3 dun was, doet men het op de 360 nog een graadje erger met de shooter overload.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
De demo, vergeten erbij te zetten.Anoniem: 244919 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:17:
Gaat het dan om de demo of de 'volledige' prologue ?
Maar de TMS is afgelopen.Shiver23 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:28:
[...]
Tijdens de Tokyo Motor Show werden op moment van vertoning van de nieuwe modellen deze ook onthuld in de demo van GT5P, dus ik denk dat die unlocks bedoeld worden.
Het gaat om de demo.tex5 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:36:
[...]
Volgens mij krijg je ze als je S klasse ook hebt gedaan en wat daarna nog komt. Ben zelf nog niet zo ver.
Anoniem: 244919
Eindelijk een soort van achievementssystem.kbloem schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:55:
In Home krijg je een eigen trophy room die het achievementsysteem van de 360 moet wegblazen. In de demo zag je trofeeen van Lair, Heavenly Sowrd enz. Zou je van een Oblivion bijvoorbeeld ook zo'n trofee krijgen? Of heb je gewoon pech als de developer daar geen aandacht aan besteed. Kan natuurlijk ook zijn dat dit bij Sony ligt. Anders mischien Bethesda een mailtje sturen. Oblivion mag je best trots op zijn als je het spel helemaal uitgespeeld hebt.
This is the Way.
Wtf? Normaal gezien moet je hem opsturen en dan kan je lekker gaan wachten. Mijn PS3 is al weg sinds 21 december en ik ben maar aan het wachten...kRyPtO schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:45:
[...]
Ah ke bedankt, serial nummer was veel te lang. Nu maar weer verder met invullen.
Edit:
Kreeg het idee dat ik hem moest opsturen, maar zal wel niet. Alles gedaan nu maar afwachten. Op de helpdesk zeiden ze dat ze hem kwamen ophalen en meteen een vervangend model gaven. Heb dit nog nergens gelezen maar zou beter zijn dan twee weken kwijt.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
De Linksys WAG200G schijnt het wel goed te doen.NoTimeRemains schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:14:
welke router kunnen jullie me dan aanraden? want ik moet natuurlijk wel online kunnen.
ik verkoop deze Linksysjes al tijden en dit is de eerste waar ik zelf een probleem mee heb... vreemd.
Ik heb zelf de linksys WRT54G met DD-WRT frimware. Loopt als een trein.NoTimeRemains schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:14:
welke router kunnen jullie me dan aanraden? want ik moet natuurlijk wel online kunnen.
ik verkoop deze Linksysjes al tijden en dit is de eerste waar ik zelf een probleem mee heb... vreemd.
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Je tegenstanders zullen waarschijnlijk in Japan wonen, dus wie weet komt de lag daardoor.Arm1n schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:33:
Met GT5P vandaag een paar keer onine gereden. Ik vraag me af hoe de startposities bepaald worden, want ik startte elke keer laatstemocht ik iedereen weer gaan inhalen, en zonder iemand om achter te draften op het daytona circuit schiet dat niet echt op. Uiteindelijk toch nog een keer derde en 5de geworden.
Er is wel last van schokkerige tegenstanders, zo heb je grote kans om tegen ze aan te botsen, ik probeer het wel een keer met kabel ipv draadloos inet, mischien dat het dan soepeler gaat.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 71987 op 04-01-2008 15:47 ]
Je kunt hem op de PS2 ook in 720p schelen, maar dat gold alleen voor de NTSC-versie. Verder ondersteunt een Amerikaanse PS3-ondersteunt het spel niet in die resolutie maar enkel in 480p. Zowel als Europese PS2- en PS3-bezitter kun je er dus niks mee.kbloem schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:40:
Er ging een tijdje terug het gerucht dat God of War 2 op een hogere resolutie zou draaien op de ps3 en er daardoor beter uit zou zien. Wat is daar van waar? Ik wil de game namelijk nog wel een keer proberen.
Op een of andere manier zijn die al te ver voor me tegen de tijd dat ik de streep passer en dus gas kan geven. Ik weet niet hoe het komt maar ik raak in het begin op een of andere manier altijd achter (ook offline). Mischien dat die lag door de afstand komt, maar mn droodloos netwerk is niet zo heel stabiel.Anoniem: 71987 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:47:
[...]
Je tegenstanders zullen waarschijnlijk in Japan wonen, dus wie weet komt de lag daardoor.
En als je altijd als laatste start dan is er toch juist wel iemand om achetraan te slipstreamen..
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Ja ik snap het ook niet helemaal, volgens site zou ik 2 emails krijgen één bevestiging en één mail met etikette om op te sturen die heb ik nooit gehad. Maar die helpdesk zei dus dat ze hem opkwamen halen.. Dus zelf zit ik nou ook te twijfelenDarthDavy schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:23:
[...]
Wtf? Normaal gezien moet je hem opsturen en dan kan je lekker gaan wachten. Mijn PS3 is al weg sinds 21 december en ik ben maar aan het wachten...
Bij mij gebeurt het soms als ik een PS3 spel opstart of een filmpje dat ik gedowned heb..er zit gewoon echt iets niet lekker met de router in dit geval..HoefMeistert schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:21:
[...]
Bij het spelen van PS2 games & DVD/Blu-Rays wordt je volgens mij altijd automatisch afgemeld.
PSN id: PENo1
hier totaal geen problemen met Blu Rays op mijn PS3 met een Full HD tv, ik ben toevallig Spiderman trilogie aan het kijkenDinoPK schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:00:
Hmm vervelend probleem: Vandaag voor het eerst een blu-ray gekocht, Die Hard 4(.0). Vol verwachting in de PS3. Allereerst geen menu (alleen een popup menu, is dit normaal?). Maar nog vervelender: bitstream geluid via optical loopt niet synchroon met het beeld... Lekker, koop je een film voor 30 euro. Zet ik het geluid op linear PCM dan is het wel synchroon maar dan natuurlijk geen surround.
Het geheel is aangesloten op een HD ready plasma via hdmi, audio via optical naar een JVC sophisti. Vertraging lijkt mij niet door de stereo te komen, nooit problemen mee gehad met dts dvd's en divx etc.
Lekker, qua beeld scheelt het met mijn setup amper van een 720p mp4, en door de onmogelijkheid om bitstream geluid af te spelen is er echt geen verschil te bespeuren.
Meer mensen ervaring hiermee met de ps3?(het kan natuurlijk de blu-ray zijn, nieuwe release, maar dat lijkt mij heel sterk).
Anoniem: 232234
die truc met een duitse psn account aanmaken niet gelukt dus begrijp ik?CSB schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:18:
AAAH! ymmv, Waarom doe je dat nou!? Die PSN game screenshots erbij! Net nu mijn Wirecard niet meer werkt en er nog 65 euro op staat?![]()
Ik hoop dat Sony dan snel met die PSN cards komt...
En die 65 eu, heeft iemand nog tips voor mij wat te doen met dat geld? Ik zat zelf te denken om dan maar een import game te kopen ofzo. Dat geld moet uiteraard wel van die Wirecard af.
Don’t ever wrestle with a pig. You’ll both get dirty, but the pig will enjoy it. —Cale Yarborough
Dat zegt helemaal niksAnoniem: 232234 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 18:04:
Waha WipeOutHD is gerendered op 1080p native, das nog eens een verschil met cod4 dat niet eens de 720p haalt..ben benieuwd of titels als bv Killzone en BF:BC dat gaan halen.
[ Voor 3% gewijzigd door Falcon Heavy op 04-01-2008 19:44 ]
Wat een vergelijkingAnoniem: 232234 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 18:04:
Waha WipeOutHD is gerendered op 1080p native, das nog eens een verschil met cod4 dat niet eens de 720p haalt..ben benieuwd of titels als bv Killzone en BF:BC dat gaan halen.
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
Nee, iemand anders wel? Ik begrijp niet wat ik mis...CreX schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:10:
[...]
die truc met een duitse psn account aanmaken niet gelukt dus begrijp ik?
[ Voor 36% gewijzigd door CSB op 04-01-2008 20:46 ]
WMA Pro wordt niet ondersteund.Frank J. schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:44:
weet iemand hoe het zit met de laatste firmware update dat de PS3 ook .wmv bestanden ondersteund. Er waren wat problemen met geluid dat dat niet weergegeven werd en ik vraag me af welke soorten geluid er wel en welke er niet ondersteund worden in een .wmv bestand.
[ Voor 14% gewijzigd door CSB op 04-01-2008 21:09 ]
http://www.usatoday.com/t...er-brothers-blu-ray_N.htmNEW YORK/LOS ANGELES2008-01-04 20:22:49 GMT (Reuters) (Reuters) — Time Warner's Warner Bros. studio plans to announce it will release next-generation DVDs on Sony Corp's Blu-ray format exclusively, two sources familiar with the plans said Friday, dealing a big blow to Toshiba's HD DVD format.
Warner Bros., Hollywood's biggest seller of DVDs representing about 18 to 20% of sales in the United States, had been one of the few studios that backed both formats.
News Corp's 20th Century Fox, Walt Disney, and Lions Gate Entertainment are among studios backing the Blu-ray format. Viacom's Paramount studios and General Electric's NBC Universal, owned by General Electric Co and France's Vivendi, release movies in HD DVD format.
An announcement is expected shortly, the sources said.
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Mooie dag voor de Blu-ray groep, trieste dag misschien wel voor de consument (tenzij je al een blu-ray speler hebt)? Ben erg benieuwd wat de gevolgen hiervan zullen zijn voor beide kampen.Seraphus-Y schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 21:47:
Time Warner / Warner Bros Blu-ray exclusief!!
[...]
http://www.usatoday.com/t...er-brothers-blu-ray_N.htm
wooohoo!!
Kan iemand dit bevestigen? Heb net de folklore uit de VS binnen en wilde net de extra gedeeltes voor mijn vriendin gaan kopen.FL!PNEUS schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 00:24:
[...]
Alleen jammer dat de Folklore-content uit de EU-store niet werkt bij de US-versie...
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Bij het aansluiten op een niet HD tv wordt er sproken over de meegeleverde scart-RGB kabel en die kabel wordt niet meegeleverd, die moet je los kopen. Dat scart verloopblokje is niet hetzelfde als een Scart-RGB kabel.Hoe sluit ik mijn PS3 aan de TV?
Als je een HD-Ready TV hebt kun je het best de PS3 aansluiten via een HDMI kabel. Beeld en geluid worden via deze kabel zonder verlies naar de TV verstuurd in HD kwaliteit. Heb je nog een gewone TV sluit hem dan aan via de bijgeleverde RGB-Scart kabel.
En dat laatste is onzin. Zelfs met optie 4 kan je prima je PS3 aansluiten. Die kabel met drie aansluitingen is de composiet kabel (de gele aansluiting, rood en wit zijn audio) dus die kan je gewoon gebruiken, ook zonder het Scart blok. Ik gok erop dat er een TV met alleen een RF aansluiting (aka kabel aansluiting) wordt bedoeld. Dan kan je inderdaad de PS3 niet aansluiten.In aflopende volgorde: 1. HDMI kabel, 2. Component Kabel, 3. SCART kabel, 4. Composiet kabel. Let wel op dat je voor optie 1. en 2. een HDTV moet hebben. Indien je nog een 'ouderwetse' TV hebt, is optie 3 van toepassing. Indien je TV alleen beschikking heeft voor optie 4., dan is de PS3 niet voor jou geschikt en zul je een nieuwe TV moeten kopen.
[ Voor 68% gewijzigd door Creepy op 04-01-2008 22:31 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Eens.Creepy schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:20:
Ff voor in de startpost: er worden een composite kabel met scart verloop meegeleverd (dus niet een scart kabel en een composite kabel).
[...]
Bij het aansluiten op een niet HD tv wordt er sproken over de meegeleverde scart-RGB kabel en die kabel wordt niet meegeleverd, die moet je los kopen. Dat scart verloopblokje is niet hetzelfde als een Scart-RGB kabel.
Ik bedoelde het eigenlijk cynisch. De kwalititeit die je van je PS3 terug krijgt is dusdanig laag dat het eigenlijk zonde is. Zat al een langer tijd over na te denken om dat dan maar om te gooien, dus na aanleiding van je commentaar heb ik de tekst maar meer genuanceerd.[...]
En dat laatste is onzin. Zelfs met optie 4 kan je prima je PS3 aansluiten. Die kabel met drie aansluitingen is de composiet kabel (de gele aansluiting, rood en wit zijn audio) dus die kan je gewoon gebruiken, ook zonder het Scart blok. Ik gok erop dat er een TV met alleen een RF aansluiting (aka kabel aansluiting) wordt bedoeld. Dan kan je inderdaad de PS3 niet aansluiten.
De stand is nu:The window of opportunity for high-definition DVD could be missed if format confusion continues to linger. We believe that exclusively distributing in Blu-ray will further the potential for mass market success and ultimately benefit retailers, producers, and most importantly, consumers,"
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Toen ik het bericht las over Warner moest ik spontaan denken aan de "Fox Style" berichtgeving van Tweakers.net van de afgelopen maanden. Vooral omdat men er veel aan heeft gedaan om een negatieve commotie te scheppen rond de berichtgevingen mbt Blu Ray. Soms tot op het onlogische toe.swopdark schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:00:
Ben benieuwd hoe tweakers.net dit nieuws zal gaan brengen, wellicht negatief en met grote nadruk op de exclusiviteit van Paramount en Universal voor het HDDVD formaat.
[ Voor 22% gewijzigd door simplicidad op 04-01-2008 23:06 ]
Als dat de stand is lijkt het mij gevoelsmatig nog altijd vrij 50-50. Universal en paramount zijn nu ook niet meteen de kleinste studios. Daarbij moet je ook hun volledig portofolio in het achterhoofd houden, dus ook hun library uit het verleden. Ik zeg maar iets: een heruitgave van 'the godfather' op een 'hoge capaciteits disk' (om meerdere films op één disc te hebben) zou in dit geval HDDVD worden, enz...swopdark schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:00:
De stand is nu:
Blu-Ray
Sony pictures (Amblin, Colombia, Tristar, Metro Goldwyn)
Warner Brothers
Fox
Disney (Pixar)
HDDVD
Universal
Paramount (Dreamworks)
Sorry, had jou bericht nog niet gelezen.Seraphus-Y schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:04:
@ Swopdark, you're late for the party...(had ik al gepost....)
Maar goed, dat staat op de vorige pagina en sneeuwt natuurlijk onder.
Ik persoonlijk ben wel blij met dit nieuws. Uiteraard natuurlijk omdat ik al een PS3 heb en niet echt van plan was om een HD-DVD speler er bij te kopen, maar ook omdat er nu misschien eindelijk eens een richting gekozen kan gaan worden.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Het is maar goed dat je dat woordje erbij zet.Anoniem: 131051 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:14:
Als dat de stand is lijkt het mij gevoelsmatig nog altijd vrij 50-50.
[ Voor 26% gewijzigd door swopdark op 04-01-2008 23:27 ]
De Hollywood-studio's die exclusief Blu-Ray ondersteunen hebben meer dan 70% van de markt. Universal en Paramount/Dreamworks. De keus is wel een heel stukje groter in het Blu-Ray-kamp dus. Daarbij komt ook nog dat Universal volgens de geruchten ook Blu-Ray zou gaan ondersteunen en Paramount/Dreamworks alleen pro-HD-DVD zijn geworden vanwege $150 miljoen die MS hun in de handen heeft gedrukt. Als dat contract afloopt keren die met rasse schreden terug in het Blu-Ray kamp.Anoniem: 131051 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:14:
[...]
Als dat de stand is lijkt het mij gevoelsmatig nog altijd vrij 50-50. Universal en paramount zijn nu ook niet meteen de kleinste studios. Daarbij moet je ook hun volledig portofolio in het achterhoofd houden, dus ook hun library uit het verleden. Ik zeg maar iets: een heruitgave van 'the godfather' op een 'hoge capaciteits disk' (om meerdere films op één disc te hebben) zou in dit geval HDDVD worden, enz...
Anoniem: 237759
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Online ligt as we speak zo goed als platswopdark schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:43:
ehm... waarom loopt mijn PS3 gewoon vast als ik COD4 online wil spelen? Zijn hier standaard oplossingen voor?
Laat ik toch maar reageren met deze FUD opmerking. Straks als er nog maar een standaard zal zijn, zal de grote mensen massa die standaard gaan kiezen waardoor de kosten naar juist beneden zullen gaan. Ook bij DVD heb je royalties, dus doe maar niet of dat iets nieuws is. Overigens is een standaard al beter als twee standaarden, geeft alleen maar verwarring en telleurstellingen.Boeboe schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 00:01:
hoe kunnen jullie zo blij zijn met een exclusiviteit voor blueray.
Besef je wel dat sony zijn DRM crap nu volledig kan doorvoeren? Dat films alleen maar duurder gaan worden en al het geld in de zakken van sony verdwijnt? Licentiekosten moeten zowel door filmmakers, dvd-persers en hardwarefabrikanten betaald worden aan SONY. Vrijheid om af te spelen wat je wil, waar je wilt verdwijnt volledig, fijn hoor
Lang leve dvd
Die gasten moeten echt eens meer dedicated servers voor PS3 games installeren. Ze beseffen echt niet hoe populair dat spel is.swopdark schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:43:
ehm... waarom loopt mijn PS3 gewoon vast als ik COD4 online wil spelen? Zijn hier standaard oplossingen voor?
Boeit mij niet? En vele anderen met mij. (en de consument weet niet eens wat drm is, en waarom zou hij daarvan wakker liggen) Hij vind het niet meer dan logisch dat een schijfje met het BR logo enkel kan afgespeeld worden in een apparaat met BR logo. Later koop ik gewoon BR schijfjes en zal ik dat afspelen in een BR certified apparaat of in de ps3. Wat bedoel je nu eigenlijk?Boeboe schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 00:01:
Besef je wel dat sony zijn DRM crap nu volledig kan doorvoeren? Dat films alleen maar duurder gaan worden en al het geld in de zakken van sony verdwijnt? Licentiekosten moeten zowel door filmmakers, dvd-persers en hardwarefabrikanten betaald worden aan SONY. Vrijheid om af te spelen wat je wil, waar je wilt verdwijnt volledig, fijn hoor
Right, alsof je voor dvd af te spelen geen license moet kopen? Dat zit meestal al verrekend in de prijs van het OS, of de console. Dacht je nu echt dat dat helemaal gratis was? Waarom denk je dat de Wii geen dvd's afspeelt. Omdat ze de licentiekosten er niet voor over hadden. Anders zat het er zeker wel in. Eén simpel wit doosje dat én entertainment én dvd kan spelen. Groot selling point imo.Lang leve dvd
Ik denk dat de meeste blij zijn met de ontwikkeling dat er een einde komt aan de formaten oorlog.Boeboe schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 00:01:
Van DRM merk ik niks met bluray nu. tov dvd zijn er zelfs minder regiosBesef je wel dat sony zijn DRM crap nu volledig kan doorvoeren?
Is dit anders dan met dvd toen dit gereleased werd?Dat films alleen maar duurder gaan worden en al het geld in de zakken van sony verdwijnt? Licentiekosten moeten zowel door filmmakers, dvd-persers en hardwarefabrikanten betaald worden aan SONY.
Achja zolang ik mijn blurays afspeel op mijn speler (toekomst zullen vast wel regiovrije spelers komen) zal ik weinig last hebben van incompatibiliteitVrijheid om af te spelen wat je wil, waar je wilt verdwijnt volledig, fijn hoor
Lang leve dvd
Geloof me, als ze een monopolie hadden op alle draagbare muziekspelers zat dat er nog steeds op: vraag je eens af WAAROM ze hier juist moeten buigen.Anoniem: 237237 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 00:11:
Sony BMG stopt al met DRM op de muziek en net alsof blu ray alleen Sony is....
[ Voor 22% gewijzigd door boe2 op 05-01-2008 00:14 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
Je doet net voorkomen of er wat dat betreft verschillen zitten tussen Toshiba en Sony.Boeboe schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 00:01:
hoe kunnen jullie zo blij zijn met een exclusiviteit voor HD-DVD.
Besef je wel dat Toshiba zijn DRM crap nu volledig kan doorvoeren? Dat films alleen maar duurder gaan worden en al het geld in de zakken van Toshiba verdwijnt? Licentiekosten moeten zowel door filmmakers, dvd-persers en hardwarefabrikanten betaald worden aan Toshiba. Vrijheid om af te spelen wat je wil, waar je wilt verdwijnt volledig, fijn hoor
Lang leve dvd
[ Voor 28% gewijzigd door boe2 op 05-01-2008 00:16 ]
Anoniem: 237237
Passé of niet, FUD is wat jij doet.Boeboe schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 00:12:
"FUD", leuk modewoordje he? Die trend is echter al een tijdje passé
...droomverhaal...
[...]
Geloof me, als ze een monopolie hadden op alle draagbare muziekspelers zat dat er nog steeds op: vraag je eens af WAAROM ze hier juist moeten buigen.
En ja, blueray is alleen van sony. Dat was toch al lang geweten
Check your facts...Boeboe schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 00:15:
euh....ja er zijn verschillen? Toshiba is slechts een van de medewerkers aan HD-DVD, Sony bezit blueray volledig. Overigens ben ik van geen van de 2 formaten fan gezien hun insane drm- en licentiesysteem.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blu-rayHet Blu-ray Disc-consortium omvat Philips, Matsushita, Sony, Samsung, LG, Apple, Thomson, Pioneer, Hitachi, Sharp en Mitsubishi.
[ Voor 24% gewijzigd door Arx op 05-01-2008 00:26 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq