Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 21.077 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

ik heb weleens vastlopers met de ps3 40gb versie

meestal gewoon in het hoofdmenu of tijdens het afsluiten van de internet browser

is dit normaal?of moet ik em rma-en?

hij is nu al 3 keer vastgelopen en ik heb em sinds zaterdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Boeboe schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:32:
Hell, zelfs in rpg's op de originele playstation "voelde" je de gevechten al op voorrand aankomen omdat hij eerst als een gek begon in te laden.
mja dat kan ik niet ontkennen :p maar dat had ook zijn charme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

Wat ik net zie op wikipedia.

- BD-Live (Profile 2)
1. Lokale opslagcapaciteit 1GB
2. Internetverbinding verplicht

Als je nu een stand-alone Blu-ray speler wilt die Profile 2 ondersteunt, moet je dat ding gewoon op internet aansluiten, En er moet nog een flash of andersoort opslagruimte in zitten. Handig :D
Anoniem: 170423 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:43:
ik heb weleens vastlopers met de ps3 40gb versie

meestal gewoon in het hoofdmenu of tijdens het afsluiten van de internet browser

is dit normaal?of moet ik em rma-en?

hij is nu al 3 keer vastgelopen en ik heb em sinds zaterdag
Heb je wel de software update gedraait ?

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 17-01-2008 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

[...]

Heb je wel de software update gedraait ?
ik heb de laatste versie 2.10 gedownload en geinstalleerd via wireless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-07 19:02
Hoor jullie nu eens bezig...het gaat van "maar 1-2 minuten wachten om te laden is toch niet lang?" tot "maar de PS3 heeft helemaal geen lange laadtijden" 8)7

Geef nu toch eens toe dat dit de grootste zwakte van de ps3 is. Net zoals het de grootste zwakte van de ps2 en de psp is. Hell, zelfs in rpg's op de originele playstation "voelde" je de gevechten al op voorrand aankomen omdat hij eerst als een gek begon in te laden.
Heb je ooit wel eens Uncharted gespeeld? Geen enkele laadtijd tijdens het spel. Laadtijden zijn geen probleem van de PS3 maar van de programmeurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:05

sopsop

[v] [;,,;] [v]

ymmv schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:08:
[...]

Heb je ooit wel eens Uncharted gespeeld? Geen enkele laadtijd tijdens het spel. Laadtijden zijn geen probleem van de PS3 maar van de programmeurs.
Die cutscene's zitten er niet alleen in voor 't verhaal. Je kunt ze niet doortikken omdat het volgende level nog aan het laden is. Niet ieder spel leent zich daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
sopsop schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:34:
[...]

Die cutscene's zitten er niet alleen in voor 't verhaal. Je kunt ze niet doortikken omdat het volgende level nog aan het laden is. Niet ieder spel leent zich daarvoor.
Dan heb jij t spel niet gespeeld. In Uncharted kun je ogenblikkelijk de cutscenes onderbreken en meteen gaan spelen. Geen seconde onderbreking. Dat is bij een spel als Heavenly Sword wel even anders, maar Uncharted laat zien hoe het kan.

[ Voor 12% gewijzigd door ymmv op 17-01-2008 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

sopsop schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:34:
[...]

De cutscene's in Uncharted kun je wel skippen...

Bij de PS2 zag je in het begin ook vrij lange laadtijden. Wat dacht je nu van MGS2/3 op de PS2, hele korte laadtijden voor wat toch wel indrukwekkende levels genoemd kunnen worden. Hetzelfde geldt voor de Gran Turismo serie, die heeft ook altijd erg korte laadtijden gehad.
Korte laadtijden kunnen dus wel, het is maar net hoe de developers met de hardware omgaan, en soms duurt dat gewoon een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:37
PixelJunk Monsters aangeschaft via de Hong Kong PSN voor maar 5 euro. Geweldig verslavend spel. Wel verdomde moeilijk om de regenboogjes (een level perfect uitspelen) te halen. Echt een aanrader als je tower defense leuk vind.

Overigens vind ik het ook prettiger als spellen op de HDD staan (Warhawk, Stardust) dat disc swappen is zo 1999. Daarom ga ik ook de PSN versie kopen van GT5:P zodra die uit is.

[ Voor 28% gewijzigd door Furfoot op 17-01-2008 11:03 ]

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

sopsop schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:34:Die cutscene's zitten er niet alleen in voor 't verhaal. Je kunt ze niet doortikken omdat het volgende level nog aan het laden is. Niet ieder spel leent zich daarvoor.
Los van het feit dat het niet klopt wat je zegt zijn die cut-scenes natuurlijk heel vervelend. Die verpesten het hele spel. Het zou verschrikkelijk zijn als een ontwikkelaar die gebruikt om een level te laden zodat je geen echte laadtijden maar hebt....

Maar gelukkig kan je die verschrikkelijke cut-scenes wel gewoon skippen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Furfoot schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:02:
PixelJunk Monsters aangeschaft via de Hong Kong PSN voor maar 5 euro. Geweldig verslavend spel. Wel verdomde moeilijk om de regenboogjes (een level perfect uitspelen) te halen. Echt een aanrader als je tower defense leuk vind.

Overigens vind ik het ook prettiger als spellen op de HDD staan (Warhawk, Stardust) dat disc swappen is zo 1999. Daarom ga ik ook de PSN versie kopen van GT5:P zodra die uit is.
Is die versie ook engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Hoor jullie nu eens bezig...het gaat van "maar 1-2 minuten wachten om te laden is toch niet lang?" tot "maar de PS3 heeft helemaal geen lange laadtijden" 8)7

Geef nu toch eens toe dat dit de grootste zwakte van de ps3 is. Net zoals het de grootste zwakte van de ps2 en de psp is. Hell, zelfs in rpg's op de originele playstation "voelde" je de gevechten al op voorrand aankomen omdat hij eerst als een gek begon in te laden.
Ik snap je specifieke aanval op de PS niet zo goed. Als we vergelijken met de 360, dan heeft de PS3 gelijke of kortere laadtijden. Metname omdat er een HD inzit om te cachen. DMC4 en Oblivion zijn bijvoorbeeld spellen waarbij duidelijk het voordeel bij de PS3 ligt.
Sowieso hebben tegenwoordig de developers netjes de laadtijden opgelost door een cutscene te laten zien terwijl het volgende level geladen wordt of door goede streaming van data. Een aantal launchtitels hadden inderdaad lange vervelende laadtijden, maar bij de nieuwste games kan ik me er niet meer aan ergeren.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:52

Aight!

'A toy robot...'

Maar jongens de filmpjes skippen we toch niet zomaar, hoeveel tijd hebben ze wel niet daar in gestoken! Altijd leuk die concept art bij een spel :)

Daarnaast is het ook leuk om de filmpjes in het duits of frans of helemaal in het nederlands te zien. Vooral bij Uncharted is Nederlands wel grappig, vooral die koreaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230486

Aight! schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:39:
Maar jongens de filmpjes skippen we toch niet zomaar, hoeveel tijd hebben ze wel niet daar in gestoken! Altijd leuk die concept art bij een spel :)

Daarnaast is het ook leuk om de filmpjes in het duits of frans of helemaal in het nederlands te zien. Vooral bij Uncharted is Nederlands wel grappig, vooral die koreaan :D
koreaan? is dat geen mexicaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jullie hebben het allebei over een ander persoon (Eddy en Navarro). ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 17-01-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34

Je stelt dus dat de PS3 last van lange laadtijden heeft omdat de PS2 en PSP last van lange laadtijden hadden? :S
Het enige waar de PS3 'last' van heeft is dat bij sommige games de eerste keer dat je hem gaat spelen er een install plaatsvind die soms wel wat minuten kan duren, maar dat is dus alleen de eerste keer of als je de install zelf weer gaat verwijderen :) Het voordeel van die install is dan weer dat je tijdens het spelen zelf veel minder last zal hebben van laadtijden dan op bijv. de X360 die alles vanaf een (duallayer) DVD moet trekken, zoals al in eerdere posts is voorgerekend is die op max speed wel iets sneller, maar zeker geen 2x en al helemaal niet als hij duallayer is.

De PS3 heeft wel wat games met te lange of te veel laadtijden, maar dat is geen zwakte van de PS3, maar een zwakte van de developer. (overigens heeft de Xbox ook genoeg laad issues; mass effect? ^_^ )

Ik zag trouwens een paar pagina's terug dat iemand Burnout bij 3busymen had besteld; bedankt voor het melden :) Ik had al een paar keer gechecked, maar hij stond er eerder nog niet bij. Ik heb hem nu ook besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235102

Furfoot schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:02:
Wees gerust hoor, de BD versie van GT5:P speelt na de installatie echt supersnel. Er wordt dan ook heel wat data naar de HD gepompt (5GB geloof ik). Volgens mij laadt 'ie erna niet dan wel enorm weinig van de BD. Je moet hem er wel in hebben though, maar da's dan ook het enige nadeel. Qua inladen merk je niéts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

nioz schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:55:
[...]
De PS3 heeft wel wat games met te lange of te veel laadtijden, maar dat is geen zwakte van de PS3, maar een zwakte van de developer. (overigens heeft de Xbox ook genoeg laad issues; mass effect? ^_^ )
Denk je dat ik het op de 360 in mass effect NIET vervelend vind dan ofzo :? (en waarom moet men hier altijd de 360 erbij sleuren?). Hier zitten een hoop mensen die beweren dat alles koek en ei is met de laadtijden van de ps3 terwijl dat simpelweg niet waar is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:06:
[...]

Denk je dat ik het op de 360 in mass effect NIET vervelend vind dan ofzo :? (en waarom moet men hier altijd de 360 erbij sleuren?). Hier zitten een hoop mensen die beweren dat alles koek en ei is met de laadtijden van de ps3 terwijl dat simpelweg niet waar is.
Waarom moet jij de PS3 erbij sleuren omdat er een aantal games zijn die last hebben van lange laadtijden terwijl wij met legio voorbeelden komen van games die dat prima oplossen. Waarom moet het jou dan dwars zitten? Zover ik kan zien heb jij niet eens een PS3 dus ik snap niet echt waarom jij ons op onze knietjes wil krijgen.

En persoonlijk de enige PS3 game waar ik me echt irriteer aan de laadtijd is Motorstorm en dat was een 1st gen title die gewoon erg weinig gebruik maakte van caching. Voor de rest ervaar ik geen grote verschillen tussen de PS3 en X360.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 17-01-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
[...]

Als het vergelijk met cartridges, is geen enkel medium koek en ei. Maar de laadtijden van de PS3 games stoor ik mij niet meer aan.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237759

nioz schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:55:
Ik zag trouwens een paar pagina's terug dat iemand Burnout bij 3busymen had besteld; bedankt voor het melden :) Ik had al een paar keer gechecked, maar hij stond er eerder nog niet bij. Ik heb hem nu ook besteld.
Dat was ik. :*)
Ik checkte de shoppa elke dag om te kijken of ik 'm al kon pre-orderen, kan echt niet wachten totdat hij binnen is. En als je een Japanse PSN account hebt moet je echt ff die japanse demo downloaden. Die kun je gewoon 'naast' je US versie installeren en je kunt die Nakamura Isuka GT gewoon tegen europeanen en amerikanen gebruiken (waarvan sommige helemaal gek worden 'hoe kom je aan die auto WTF GVD' :P ). De auto is op hogere snelheden iets minder goed te besturen als de Hunter Cavalier (iets nerveuzer) maar verder wel leuk om een keer wat nieuws te hebben natuurlijk tijdens het wachten op onze full game.

Ik las ook dat het online gedeelte van de demo eind deze week gesloten wordt omdat het spel volgende week uitkomt. (via de "News" tab in het spel, kan er verder niks over terugvinden op de criteriongames site). En online is ook alweer teruggebracht van 8 naar 4 spelers deze week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002

sopsop

[v] [;,,;] [v]

ymmv schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:44:
[...]

Dan heb jij t spel niet gespeeld. In Uncharted kun je ogenblikkelijk de cutscenes onderbreken en meteen gaan spelen. Geen seconde onderbreking. Dat is bij een spel als Heavenly Sword wel even anders, maar Uncharted laat zien hoe het kan.
8)7 Ik heb volgens mij bij 1 cutscene geprobeerd om 'm te skippen omdat ik die al gezien had, dat lukte niet. Daarna niet meer geprobeerd omdat ik die cutscenes eigenlijk wel wil zien :) Mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Surfer Girl: 'Final Fantasy VII remake voor PSN'

Het gerucht doet momenteel de ronde dat Sony met een belangrijke Japanse third-party uitgever een deal zou hebben gesloten, om remakes van oude spelklassiekers op het PlayStation Network aan te gaan bieden. Gister wist annonieme blogger Surfer Girl ons te vertellen dat dit niemand minder is dan Square Enix.

Vandaag zegt Surfer Girl gehoord te hebben dat het gaat om klassiekers die grafisch iets worden opgepoetst. Onder andere Final Fantasty VII zou voor het PlayStation Network worden uitgebracht. De game zou echter niet het niveau gaan halen van de tech-demo die op de E3 2005 werd getoond.
Ik weet niet wat ik ervan moet geloven eigenlijk. Het zou wel een behoorlijk grote download worden dan, aangezien de originele game al op 3 CD's staat

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
[...]

Ik sleur de 360 hier alleen maar bij omdat het in eerste instantie over het verschil in snelheid van de disc drives van de PS3 en X360 ging en dus de laadtijden die daaruit voortkomen.
Als je de disc drives van beide consoles vergelijkt, dan lijkt het me ook logisch dat je de games ook enigzins mag vergelijken?

Ik vind in ieder geval dat je overdrijft door te stellen dat laadtijden de 'grootste zwakte van de ps3' is; je doet alsof het net zo erg als bij de PSP is en dat is gewoon niet waar. Daarnaast neem je niet eens de moeite om het enigzins te onderbouwen, je verwijst alleen naar de vorige consoles van sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238992

Gman schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 08:49:
Laadttijden en diskwissels zijn anders wel de reden dat ik soms geen zin heb om een game te gaan spelen. Motorstorm was ik ff zat daardoor.
Ik vind die local installs zo super zoals SuperStardust enzo (gister 29mil gehaald _/-\o_ ) even lekker snel tussendoor zonder diskwissel, hoef ik me bed niet uit :P
Over laadtijden gesproken
probeer eens de laadtijd van een blu-ray speler te meten.
ik heb de BDP-S500 gehad. laadtijden tot 6 minuten (met een mp3 dvd) was heel normaal
snel weer terug gebracht
De PS3 is wat dat betreft supersnel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
PSN HOME komt in april heb ik gelezen. Dat is vlotter dan ik dacht. En ook krijgen we dan gelijk PSN cards! Daar w8 ik al tijden op. Beter!

Of ben ik nu te laat met dit nieuws?

[ Voor 12% gewijzigd door P.E.No.1 op 17-01-2008 12:44 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
Anoniem: 235102 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:01:
[...]

Wees gerust hoor, de BD versie van GT5:P speelt na de installatie echt supersnel. Er wordt dan ook heel wat data naar de HD gepompt (5GB geloof ik). Volgens mij laadt 'ie erna niet dan wel enorm weinig van de BD. Je moet hem er wel in hebben though, maar da's dan ook het enige nadeel. Qua inladen merk je niéts.
Ja dat snap ik. Maar ik vind het gewoon onhandig om steeds van schijfje te wisselen. Ook voor de PC speel ik al mijn originele spellen met een NO CD crack.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
Ja als je je PS3 op engels hebt gezet.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

P.E.No.1 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:43:
PSN HOME komt in april heb ik gelezen. Dat is vlotter dan ik dacht. En ook krijgen we dan gelijk PSN cards! Daar w8 ik al tijden op. Beter!

Of ben ik nu te laat met dit nieuws?
Bron? Volgens mij zijn er voor elke donderdag de komende maanden wel topics te vinden op het PSN forum dat Home dan komt :-)

Las daar wel iets dat de gesloten beta tot april zou lopen. Maar ook dat er nog veel aan moet gebeuren, en dat Sony daar niet echt haast mee lijkt te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242991

SToRM666 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:30:
[...]

Ik weet niet wat ik ervan moet geloven eigenlijk. Het zou wel een behoorlijk grote download worden dan, aangezien de originele game al op 3 CD's staat
dat moet het probleem niet zijn denk ik, de demo van The Club was al 1800 MB..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:06
Ze wachten tot littlebigplanet uitkomt :)

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:48
Anoniem: 244919 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:48:
[...]

Bron? Volgens mij zijn er voor elke donderdag de komende maanden wel topics te vinden op het PSN forum dat Home dan komt :-)

Las daar wel iets dat de gesloten beta tot april zou lopen. Maar ook dat er nog veel aan moet gebeuren, en dat Sony daar niet echt haast mee lijkt te maken.
Ik had het ook gelezen... en wel HIER!

Voor nieuws kijk ik altijd even op ps3headliner

[ Voor 7% gewijzigd door E2TK op 17-01-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 11:33

scorpie

Supra Addict

Zodra die op de PSN staat trek ik m'n CC erbij, die moet ik hebben :P
(FF7 ligt nu al wel naast de PS3, maar ach, opgepoetste zooi moet ik hebben :D )

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Final Fantasy VII op PSN, ach het zal ooit eens komen als Square Enix het toelaat. En waarom zouden ze het niet doen dan kunnen ze de titel dubbel verkopen!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-07 12:06

CSB

:D

scorpie schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:00:
Zodra die op de PSN staat trek ik m'n CC erbij, die moet ik hebben :P
(FF7 ligt nu al wel naast de PS3, maar ach, opgepoetste zooi moet ik hebben :D )
Lang leve de opgepoetste zooi in dit geval :D
Beste FF tot nu toe.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

FF7 was ook mijn mooiste ff-ervaring. Maar het was (1 van) de 1e 3d-rpg's en hij is zo veroudert. En dan niet alleen de graphics, ook de gameplay is tergend traag. Ik zie liever een remake van ff7 en dat ze dan ff9 op psn gooien. Die game heeft de tand des tijds veel beter doorstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:20

Maximus

There is no substitute

Net mijn bestelde GT5Prologue binnengekregen via Renchi.com. Ideale service.
Ga hem straks even proberen :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Waarom moet jij de PS3 erbij sleuren omdat er een aantal games zijn die last hebben van lange laadtijden terwijl wij met legio voorbeelden komen van games die dat prima oplossen. Waarom moet het jou dan dwars zitten? Zover ik kan zien heb jij niet eens een PS3 dus ik snap niet echt waarom jij ons op onze knietjes wil krijgen.
zo, veeg even het schuim van je lippen en vraag jezelf eens af waarom je zo agressief reageert wanneer ik het feit verkondig dat een trage drive + meer data langere laadtijden teweegbrengt :|
Ik vind in ieder geval dat je overdrijft door te stellen dat laadtijden de 'grootste zwakte van de ps3' is; je doet alsof het net zo erg als bij de PSP is en dat is gewoon niet waar.
Gelukkig maar dat het niet zo erg is als de PSP :). Maar toch, als mijn stelling niet juist is: wat is volgens jou dan WEL de grootste zwakte?

En FF7 moeten ze niet aanraken. Ik steek wel gewoon mijn originele schijfjes in dat ding als ik het opnieuw wil spelen :)

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 17-01-2008 13:46 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xKeito
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-01-2023
swampy schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:04:
Final Fantasy VII op PSN, ach het zal ooit eens komen als Square Enix het toelaat. En waarom zouden ze het niet doen dan kunnen ze de titel dubbel verkopen!
Productiekosten...

edit; en het feit dat ze ook met andere games bezig zijn

[ Voor 9% gewijzigd door xKeito op 17-01-2008 13:48 ]

PSN: H1SOLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraag me ook af in hoeverre de boel gewoon 1op1 over te zetten is. Aangezien de PS2 versies het niet zullen doen op de 40GB versie. Door gebrek aan BC.

Lijkt me dat ze dan meer moeten doen als een beetje oppoetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-07 22:33
Anoniem: 244919 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:51:
Vraag me ook af in hoeverre de boel gewoon 1op1 over te zetten is. Aangezien de PS2 versies het niet zullen doen op de 40GB versie. Door gebrek aan BC.

Lijkt me dat ze dan meer moeten doen als een beetje oppoetsen.
Alle FF's tot en met FFIX zijn voor de ps1... De 40gb heeft wel ps1 BC.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok, dan mogen ze flink poetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Boeboe schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:45:
[...]
[...]

Gelukkig maar dat het niet zo erg is als de PSP :). Maar toch, als mijn stelling niet juist is: wat is volgens jou dan WEL de grootste zwakte?
Ik vind dat de PS3 (het apparaat zelf) op het moment eigenlijk geen grote zwakke punten heeft.
(alhoewel er wel wat te veel blu-ray drives spontaan mee ophouden :) )
Verbeterpunten zijn er uiteraard wel en ik denk dat het belangrijkste op het moment ingame XMB integratie is, zodat je op zijn minst even een berichtje naar iemand kan sturen als je ingame zit (cross-game invites hoeft van mij niet per se, je kan iemand ook via een msg voor een potje CoD4 of UT3 vragen) of dat je ingame even naar je PS3 settings kan om je bluetooth headset aan te zetten. Ik wil bijv. CoD4 online spelen en kom er dan achter dat mijn headset nog niet aan staat. In sommige gevallen 'pakt' CoD4 hem niet als ik hem dan aan zet. Dan moet ik dus de game uitzetten, naar settings gaan en mijn headset aanzetten/connecten en dan de game weer opstarten. Dat zou toch makkelijker zijn als dat even via een ingame XMB zou kunnen.

Overigens kan je imho bij CoD4 net zo goed geen voicechat gebruiken :), want er is toch bijna niemand die uberhaubt een mic aangesloten heeft en de mensen die er wel een hebben gebruiken hem alleen maar om irritant te brullen, zingen.. etc.
Meestal zet ik mijn headset dan ook aan, zodat alle voicechat over mijn headset gaat en dan leg ik hem lekker naast me neer, hoef ik dat irritante gedoe allemaal niet te horen :) (heb er nu een uurtje of 8 op zitten online en heb nog maar 1 game gehad waarbij voicechat voor nuttige info werd gebruikt)

Ik had gisteren even de superstardust HD demo zitten checken, ik wist niet dat die bestond, maar ik kwam hem gisteren toevallig tegen. Ik heb net de fullversion maar aangeschaft, het is tegen mijn verwachting in toch wel een lekkere game :D Ik heb normaal echt niets met die ouderwetse shooters, dus ondanks alle positieve ervaringen hier was ik niet van plan om hem aan te schaffen, maar de demo beviel me echt goed. :)

@Furfoot:
Iemand anders had het ook al gevraagd, maar ik had nog geen antwoord gezien:
Is Pixeljunk: Monsters in het engels of in ieder geval goed te spelen zonder kennis van japans?
De trailer van de game zag er in ieder geval goed uit, dus ik wacht liever niet op de US/EU versie (geen idee trouwens wanneer die uitkomen) als de Jap versie goed speelbaar is :)

eh, nvm denk ik :)
http://blog.us.playstation.com/
Hier staat dat hij volgende week uitkomt in de US, dus zolang wachten is het sowieso niet :)

[ Voor 21% gewijzigd door nioz op 17-01-2008 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Laatst online: 00:26
heb net even een uurtje Warhawk gespeeld en ben aangenaam verast, het is niet een game die ik intensief ga spelen maar het is echt superleuk om even af en toe een uurtje te spelen. alleen jammer dat er zo weinig mensen zijn die een headset gebruiken, dat vond ik op de xbox360 wel beter, veel meer sociaal contact tijdens het gamen maar misschien verandert dat op ten duur.

hopelijk komt ratchet & clank vandaag nog binnen, anders komt ie pas morgen :(

[ Voor 28% gewijzigd door iwaarden op 17-01-2008 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Op moment dat ik GT5P opstart dan vraagt hij steeds of hij nog wat extra's op hdd mag zetten. Dit probeert hij dan ook te doen echter komt er een error (geel driehoekje met uitroepteken). Vervolgens gaat hij gewoon door naar de intro. Echter wanneer ik op GT TV druk dan wil hij het weer op hdd zetten en dat doet hij dus niet.

Mijn gamefile op de hdd van de ps3 is ook maar 4712mb groot en niet de 5121 die achterop de doos staat. Echter kan ik wel gewoon spelen.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235102

Dat zal wel weer een (de?) update zijn ja. Ik heb hier ook als een malloot dat een keer of dertig opnieuw gedaan. Gewoon geduld hebben en *blijven* proberen, of niet doen, kan natuurlijk ook ;-)

Tis gelukt als je online kan racen en dergelijke (moest PS3 wel rebooten erna).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Ah misschien moet ik dan vanuit mijn Jap account opstarten om te updaten? :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Maximus schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:38:
Ah misschien moet ik dan vanuit mijn Jap account opstarten om te updaten? :)
Dat maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Hmm het updaten wil niet echt lukken, telkens een error als ik verder ben dan 10mm oid :/

De aanhouder wint! :P Echter is het nogsteeds niet gelukt ;)
Hij lijkt nu langer door te gaan. Ben ingelogd met mijn JPN account en heb vanuit het menu in GT5P de optie GT TV aangeklikt.

edit
nu alles wired aangesloten en met mijn JPN account ingelogd. Hopen dat het nu werkt.

[ Voor 70% gewijzigd door Maximus op 17-01-2008 18:37 ]

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Maximus schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:49:
Hmm het updaten wil niet echt lukken, telkens een error als ik verder ben dan 10mm oid :/
Gewoon blijven proberen, het is iedereen uiteindelijk gelukt. Soms in 1 keer andere keer in ** keer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xKeito
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-01-2023
nioz schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:11:
[...]
Overigens kan je imho bij CoD4 net zo goed geen voicechat gebruiken :), want er is toch bijna niemand die uberhaubt een mic aangesloten heeft en de mensen die er wel een hebben gebruiken hem alleen maar om irritant te brullen, zingen.. etc.
Meestal zet ik mijn headset dan ook aan, zodat alle voicechat over mijn headset gaat en dan leg ik hem lekker naast me neer, hoef ik dat irritante gedoe allemaal niet te horen :) (heb er nu een uurtje of 8 op zitten online en heb nog maar 1 game gehad waarbij voicechat voor nuttige info werd gebruikt)
Ik speel COD4 bijna dagelijks, met headset - speel vooral objective based games, waarbij denk ik bij minstens de helft van de games de headsets op een zinnige manier worden gebruikt :\ In TDM en Free-for-all is het vrij zinloos idd

PSN: H1SOLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249310

Zijn alle games voor de Playstation 3 regiovrij? Met andere woorden: Kan ik alle buitenlandse games (van een andere regio) die op ebay te koop staan kopen met mijn Playstation 3 die ik bij de SONY BRAVIA actie heb gekregen.

Zo ja, kan ik een geïmporteerde CoD4 dan ook online spelen of kan dat dan niet?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 249310 op 17-01-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
xKeito schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:57:
[...]
Ik speel COD4 bijna dagelijks, met headset - speel vooral objective based games, waarbij denk ik bij minstens de helft van de games de headsets op een zinnige manier worden gebruikt :\ In TDM en Free-for-all is het vrij zinloos idd
Misschien heb ik dan gewoon pech, al moet ik wel toegeven dat ik voornamelijk TDM en domination speel :) (en pas 8uur op de klok heb staan)

PS3 games zijn regiovrij ja, maar online is soms regio gebonden. Zo is er voor de US versie CoD4 een patch en voor de EU versie nog niet. Dit resulteerd dus in het niet samen kunnen spelen van EU & US bij CoD4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249310

Dus ik kan gewoon zorgenloos alle games die ik wil kopen op ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 16:12

Sandyman538

SandstorM [148839]

Anoniem: 249310 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 18:12:
Dus ik kan gewoon zorgenloos alle games die ik wil kopen op ebay?
Hoeveel bevestiging wil je? :?

Dit is misschien ook wat voor in de OP/SP O-)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-07 09:21

Arm1n

Zeven over half twee

Hij lijkt nu langer door te gaan. Ben ingelogd met mijn JPN account en heb vanuit het menu in GT5P de optie GT TV aangeklikt.
Via kabel internet aansluiten ipv wireless hielp bij mij.

Alleen online racen werkt nog niet super. Er is gewoon te veel lag, je kan met moeite iemand inhalen omdat die andere persoon als een gek heen en weer springt en dus tegen je aan botst, en dan is het wel gebeurt met de race. Verder start ik altijd als laatste wat ook heel irritant is. Verder werken de online menu's een beetje sloom, maar daar valt mee te leven. En dat je geen lobby en eigen races kan op zetten dat maakt niet uit. In het echt kan je ook alleen maar races doen die je krijgt voorgeschotelt :Y)

Wat zijn eigenlijk de snelste auto's per klasse?Ik denk de R35 GTR of de corvette voor de snelste klasse(of is de F599 sneller?), en de skyline R34 voor de 2de snelste klasse. Of hebben jullie andere voorkeuren?

@ hier onder, het gaat me vooral om de A en de S races ;) maar die integra was idd snel

[ Voor 3% gewijzigd door Arm1n op 17-01-2008 19:12 ]

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

C klasse lijkt de Honda Integra Type-R erg snel. Sowieso voor de sundaycup is deze aan te raden.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Toch nog PS2 backwards-compatibility voor de 40gig PS3?
Curious job listing found on SCEI career website

We have been informed that a job listing has been recently added to the Sony Computer Entertainment International careers website. The listing calls for a "PlayStation 3 compatibility feature engineer" with a job role that would require the applicant to "implement and improve an emulator on the PlayStation 3 and next gen systems. Target systems:PS1, PS2, PS3, PSP".

It is our responsibility to point out that this could simply be a Research & Development position for internal testing or for improving compatibility in older PS3s, to improve the number of titles which work with emulated backwards compatibility. With those more sensible ideas out of the way, we can move onto the fun speculation. The juiciest possibility being full backwards compatibility on 40GB PS3s. Not only that, but the inclusion of the PSP in the list of systems lends us to suspect that PSP emulation on the PS3 could be a possibility at some point.

We don't want to get your hopes up and even if our wild speculation is correct, we won't be seeing any of this stuff for a while. There's no telling how long until someone gets the job. The SCEI careers page is still listing a position for a Gran Turismo developer and, until recently, a game engine designer for Afrika. No wonder Sony takes so long to do anything!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05-2021
SToRM666 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 19:06:
Toch nog PS2 backwards-compatibility voor de 40gig PS3?

[...]
Mwah, er zijn nog genoeg games voor de PS2 die nog niet vlekkeloos werken op de 60gb. Jak X lijkt me bijvoorbeeld wel gaaf, maar die werkt dus niet :'(

Naar aanleiding van een tip op dit forum van de week heb ik trouwens nog Uncharted weten te bestellen voor €40,- voordat ie weer van hun site werd afgehaald. Hij kwam vanochtend in de bus vallen, erg gaaf spel. Hij is tot nu toe zeker beter dan de indruk die de demo achterliet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

xKeito schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:47:
[...]
Productiekosten...

edit; en het feit dat ze ook met andere games bezig zijn
Eeh okay! Maar zonder cd's die ze moeten verzenden zijn de productie kosten lager. En aangezien PSX titels beter emuleren dan PS2 (die allemaal net iets anders geprogrammeerd zijn) zou het ze misschien 3 maanden kosten.

Het is waar dat square enix veel games maakt en uitbrengt, dragon quest bijvoorbeeld ook om maar een te noemen. En ja het zou ze tijd en geld kosten door een productie team erop te zetten. Maar Final Fantasy VII is wel de eerste JRPG die voet aan amerikaanse en europese land zette EN overwon! Hell zelfs nu praten we nog over de game dat zegt iets. Zelf heb ik liever Final Fantasy XIII, of een paar Dragon Quest titles maar ja een FFVII PSn download zal zwaar verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:07
De PlayStation Store is weer geüpdate. Maar waar blijf pain nou??? Ik snap dat niet dit spel is al helemaal af in US is het al een hele tijd uit. Waarom moeten wij nou zo lang wachten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
Vanavond Uncharted: Drake's Fortune geleend bij de videotheek.
1 woord: WOW, geweldige gameplay, heerlijke sfeer en geweldige graphics. Nu vraag ik mij dus af is Assasins Creed ook zo'n soort spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

B1gk1ller schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 20:37:
1 woord: WOW, geweldige gameplay, heerlijke sfeer en geweldige graphics. Nu vraag ik mij dus af is Assasins Creed ook zo'n soort spel?
Welke videotheek is dat? Ik heb er nog geen een gevonden die PS3 games verhuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Shiver23 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 20:44:
[...]

Welke videotheek is dat? Ik heb er nog geen een gevonden die PS3 games verhuurd.
Videotheek hier in Zoetermeer genaamd "Moviemax"
Overigens verhuren ze niet alleen PS3 games ook XBOX360/PS2/XBOX en de nieuwste titels hebben ze meestal binnen een week liggen.

Edit:
[b][message=29448204,noline]Den_John schreef op donderdag 17 januari 2008 @
Game trailers
[list]• Brothers In Arms Hell's Highway
:9~

[ Voor 19% gewijzigd door -Mike- op 17-01-2008 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:33
Europese Store

Demos
  • FIFA Street 3 (310MB)
  • NBA 08 (888MB)
Extra content
  • Folklore
    • Visions of the tower (€1,99)
  • Guitar Heros III
    • Trust - Antisocial Single (€ 1,99)
    • Ernten was wir säen - Die Fantastichen vier (€1,99)
    • Extremoduro - So Payaso (€ 1,99)
    • Warner pack (€5,99)
      • "No More Sorrow" - Linkin Park
      • "Sleeping Giant" - Mastodon
      • "Pretty Handsome Awkward" - The Used
Game trailers
  • Brothers In Arms Hell's Highway
  • Borderlands
  • GT5 Prologue
Film trailers
  • Cloverfield
Bron: http://www.ps3only.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:15

FeaR

In GoT we trust

Kimo schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 20:02:
De PlayStation Store is weer geüpdate. Maar waar blijf pain nou??? Ik snap dat niet dit spel is al helemaal af in US is het al een hele tijd uit. Waarom moeten wij nou zo lang wachten??
Ik wacht nog de update van volgende week af en anders download ik die game uit de USA-store.
Want wil die game ook best graag hebben. Ik kijk er niet zo erg naar uit als naar GTA 4 en Haze, maar de filmpjes uit de Store zijn best leuk.
Damn, hier in de buurt zitten echt nergens ketens die PS3 games verhuren. Enige videotheek hier in de buurt verhuurt nog wel PS1-games, maar daar heb ik dan niets aan.

Maar Assassin's Creed is niet te vergelijken met Unchareted. Heel andere gameplay, dus dat valt sowieso niet te vergelijken.
Verder kan AC nogal gaan vervelen omdat het steeds weer hetzelfde is wat je moet doen en welke opdrachten je uit moet voeren. Terwijl Uncharted steeds afwisselend is en je echt mee sleept in het verhaal en dus in de game.
AC is naar mijn mening trouwens geen slechte game, maar er had gewoon meer ingezeten. Al kan ik me wel uren vermaken met het beklimmen van de hoge kerktoren in Acre.
Ik zou eerder Uncharted kopen en wachten tot AC een euro of €35 is... dat is het geld meer waard.

En nog een vraag van mij dan:

Als één van je vrienden een game aan het spelen is zie je de titel van die game onder de naam van je friend in je friendslist.

Maar nu zie ik nooit dat iemand bijvoorbeeld een DVD of Blu-Ray aan het kijken is. Werkt die lijst alleen met games of kijken mijn vrienden niet veel dvd's op hun PS3.

Denk zelf het eerste, want meestal staat er helemaal niets onder de naam in mijn friendslist. Lijkt me sterk dat die personen de PS3 gewoon aan hebben staan voor de gein...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

FeaR1986 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 22:09:

En nog een vraag van mij dan:

Als één van je vrienden een game aan het spelen is zie je de titel van die game onder de naam van je friend in je friendslist.

Maar nu zie ik nooit dat iemand bijvoorbeeld een DVD of Blu-Ray aan het kijken is. Werkt die lijst alleen met games of kijken mijn vrienden niet veel dvd's op hun PS3.

Denk zelf het eerste, want meestal staat er helemaal niets onder de naam in mijn friendslist. Lijkt me sterk dat die personen de PS3 gewoon aan hebben staan voor de gein...
Bij het kijken van een BR of DVD ga je offline, dus dat is inderdaad niet te zien. Als je muziek luistert, met de browser bezig bent of dat soort dingen aan het doen bent, dan zie je dat inderdaad niet er onder staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
FeaR1986 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 22:09:
[...]

Ik wacht nog de update van volgende week af en anders download ik die game uit de USA-store.
Want wil die game ook best graag hebben. Ik kijk er niet zo erg naar uit als naar GTA 4 en Haze, maar de filmpjes uit de Store zijn best leuk.

[...]

Damn, hier in de buurt zitten echt nergens ketens die PS3 games verhuren. Enige videotheek hier in de buurt verhuurt nog wel PS1-games, maar daar heb ik dan niets aan.

Maar Assassin's Creed is niet te vergelijken met Unchareted. Heel andere gameplay, dus dat valt sowieso niet te vergelijken.
Verder kan AC nogal gaan vervelen omdat het steeds weer hetzelfde is wat je moet doen en welke opdrachten je uit moet voeren. Terwijl Uncharted steeds afwisselend is en je echt mee sleept in het verhaal en dus in de game.
AC is naar mijn mening trouwens geen slechte game, maar er had gewoon meer ingezeten. Al kan ik me wel uren vermaken met het beklimmen van de hoge kerktoren in Acre.
Ik zou eerder Uncharted kopen en wachten tot AC een euro of €35 is... dat is het geld meer waard.
Ja ik was ook verbaast dat er al PS3 games verhuurd worden. In ieder geval mooi meegenomen zo hoef ik geen Singeplayer games te kopen :)

Assasins Creed haal ik wel gewoon voor 3 dagen en als het niets is het gaat hij direct terug :)

[ Voor 10% gewijzigd door -Mike- op 17-01-2008 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 10:59
Nieuwe highscore @ superstardust :P van 29mil naar 45.8
Eerste 2 levels _niet_ doodgaan helpt een hoop. Shield is de belangrijkste bonus, want ongelukjes hou je altijd :)

Ik kan Uncharted lenen van een collega, hij wilde m niet ruilen voor de heb maar wel leen-ruilen :)
Ook goed.

[ Voor 24% gewijzigd door Gman op 17-01-2008 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

edit
nu alles wired aangesloten en met mijn JPN account ingelogd. Hopen dat het nu werkt.
De PS3 wired aangesloten en via mijn JPN account ingelogd. Nu werkte het updaten wel. De eerste keer ging het nog fout maar hij kon de data bewaren. Hierna was installeren een fluitje van een cent en kwam de calendar er opeens ook in het hoofdmenu. Online is nu ook een mogelijkheid en GT TV werkt nu ook naar behoren.

Kortom, wired aansluiten en, in mijn geval, de JPN account gebruiken. Hoewel ik daar niet getest heb of de EU of US account ook werkt.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-07 22:33
Crysis naar PS3?
Donderdag 17 januari 2008 - Al sinds Crysis in ontwikkeling is, zijn er geruchten dat deze game naar de PlayStation 3 zou komen. Deze waren bijvoorbeeld gebasseerd op vacatures van Crytek, dat dan programmeurs met ervaring met de PS3 zochten. Ook nu de game uit gebracht is op PC, blijven deze geruchten bestaan.

Diverse insiders van Crytek, de developer van Crysis, beweren namelijk dat Crysis inderdaad naar de PlayStation 3 komt. Het zou niet om een directe conversie gaan, aldus deze insiders. Net als destijds bij FarCry, dat de overstap maakte naar de originele Xbox, zou het gaan om een soort Crysis 1.5, met extra features en modi.

Wat we mogen verwachten, blijft natuurlijk hoofdzakelijk hetzelfde als bij de PC-versie; een grafisch overdonderend spel dat begint op een tropisch eiland. Een waar tropisch paradijs, totdat aliens besluiten de Aarde over te nemen.

Tot slot melden de insiders dat er in elk geval géén versie voor de Xbox 360 in ontwikkeling is. Dit wegens technische redenen. De Xbox 360 zou niet krachtig genoeg zijn om Crysis te draaien, dat immers een enorm zwaar spel is, zo bleek al op de PC. De PlayStation 3 is echter wel capabel om Crysis te draaien.
Bron: PS3Only.nl

Als dit echt zo is, zou dat wel een enorme tegenslag voor Microsoft zijn met hun Xdoos 360...

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

hesr schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 23:14:
Crysis naar PS3?

[...]

Bron: PS3Only.nl

Als dit echt zo is, zou dat wel een enorme tegenslag voor Microsoft zijn met hun Xdoos 360...
Gevalletje 2009 zomer? Sorry hoor maar opgewarmde kliekjes zijn nou eenmaal niet altijd lekker. Natuurlijk ben ik geen shooterfan dus tja wat ik zeg is het niet waard. Maar ja opgewarmde kliekjes blijven opgewarmde kliekjes. :|

Heb liever iets origineel, maar ja dat ben ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 10:59
Mwoah, kheb genoten van Gears of War op de PC, dat heeft ook even geduurt maar vond het vet. Wel somewhat brakke port imo (te snel released) maargoed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

En waarom zou Crysis niet op de X360 kunnen draaien dan? Vanwege het ontbreken van de Cell? Zou een triplecore CPU niet genoeg zijn dan? De GPU van de X360 is ( iets ) krachtiger dan die van de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Anoniem: 107573 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 23:54:
En waarom zou Crysis niet op de X360 kunnen draaien dan? Vanwege het ontbreken van de Cell? Zou een triplecore CPU niet genoeg zijn dan? De GPU van de X360 is ( iets ) krachtiger dan die van de PS3.
Dat moet je de ontwikkelaars vragen. Als PS3-bezitter is het natuurlijk wel een opsteker mocht het gerucht bewaarheid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Laatst online: 10-07 23:08
Vandaag ook uncharted binnen gekregen van 3busymen, precies binnen een week. En ook voor mij het WOW gevoel. Alleen mis ik volgens mij wel een hoop schatten. Maar dat zie ik later wel. :)
Pff dit doe ik niet weer met een controller op de PS. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
De makers van crysis moeten wel, ze hadden direct de game op de consoles uit moeten brengen. De PC verkopen waren ronduit treurig ondanks de hele hype. Zo zie je maar weer dat voor normale games de PC zn langste tijd heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Amerikaanse Store is geupdate:

Games/Demos:

• Mesmerize: Trace
• Tori Emaki
• Turok Demo
• FIFA Street 3 Demo

Game Add-ons:

• MotorStorm Double Track Pack
• Rock Band Songs
• Blast Factor Bundle

Trailers:

• PixelJunk Monsters
• Lost planet
• Brothers in Arms: Hell’s Highway
• Dynasty Warrior’s 6
• Syphon Filter Combat Ops
• Borderlands

Turok maar eens uitproberen. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 16:04
pfwoah het wordt echt es tijd voor nieuwe games uit genres die mij aanspreken... het enige spel dat ik speel op mijn ps3 is F1:CE, nog steeds, en er is ook nog geen enkel ander spel de moeite waard voor mij

ik wacht op Haze (maar dan komt ook R6:V2 uit (en die koop ik sowieso op de 360 vanwege live)), GT5:P, MGS4 en dan heb ik t weer gehad geloof ik...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Heeft iemand de demo van Turok en Fifa Street al gespeeld?? Zijn ze tof???

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

Dutch_Baseline schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 10:52:
Heeft iemand de demo van Turok en Fifa Street al gespeeld?? Zijn ze tof???
Fifa street 3 heb ik gespeeld, ik speelde fifa street 2 op de PSP altijd.
Ze zijn compleet anders. Trucjes e.d. gaan niet meer vanzelf.

En het is een demo he :D
Verder is het wel gezellig je kan het met ze 2en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Turok ga ik nog proberen en van het getekende stijltje van Fifa street moet je houden. Mij trekt het sowieso niet erg. Geef mij maar PES. Maar als je van over the top tricks enzo houdt dan ga je het waarschijnlijk wel tof vinden. Het is alleen grafisch een beetje.. ehm ..apart

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230486

grafisch is fifa street idd een beetje anders dan anders, beetje cartoonie. Besturing vond ik wel even erg wennen en de bewegingen vooral bij tackle e.d. vond ik niet echt top. trucjes zijn natuurlijk altijd leuk en erg netjes gedaan, toch vond ik op het eerste gezicht fifa street 2 (voor mij op xbox) beter en momenteel ben ik ook bezig met fifastreet op de psp, speelt een stuk fijner weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Anoniem: 107573 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 23:54:
Dat is gewoon een kwestie van afkopen door (in dit geval) Sony. Niet uitbrengen op de 360 is op dit moment gewoon kapitaalvernietiging imo.
Als het waar is tenminste. Ik neem aan dat het gewoon op beide komt, aangezien die afkoopbedragen aardig oplopen langzamerhand met zo'n grote userbase aan beide kanten. Vandaar dat bijna alles multiplatform gaat tegenwoordig.

...dat is mijn theorie dan, niet gebaseerd op enige bron anders dan mijn gezond verstand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Ok thnx!

Effe wat anders: Heeft iemand al ervaring met de diNovo mini??

Ik geloof best dat je dit apparaat met de PS3 kan gebruiken als keyboard, maar werkt ie ook als afstandsbediening voor bijv Blu-Ray of DVD?? Dus wanneer je bijv op de pauze-knop drukt, de film ook pauzeert??? Of is het eigenlijk niet meer dan een bedieningsapparaat voor het menu en voor het invoeren van tekst e.d.

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Het is meer een Prince of Persia opvolger in een iets andere setting. Het is gewoon vaak een "net niet" game! Op zich best aardig om te spelen hoor maar geen 9 of een 10. En ja zal niet snel de game herspelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Phusebox schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 08:34:
pfwoah het wordt echt es tijd voor nieuwe games uit genres die mij aanspreken... het enige spel dat ik speel op mijn ps3 is F1:CE, nog steeds, en er is ook nog geen enkel ander spel de moeite waard voor mij

ik wacht op Haze (maar dan komt ook R6:V2 uit (en die koop ik sowieso op de 360 vanwege live)), GT5:P, MGS4 en dan heb ik t weer gehad geloof ik...
sja... als je bijvoorbeeld alleen van tetris houd dan sta je ook een tijdje droog kwa games. Ik weet niet goed wat je nu eigenlijk wil zeggen. dat je maar weinig games leuk vind? naja das vervelend...

Ondertussen vermaken wij ons met zen alle wel met de lading topgames die de laatste tijd zijn uitgekomen en die komende tijd zullen gaan uitkomen.

:> O+ ;)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ymmv schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:08:Heb je ooit wel eens Uncharted gespeeld? Geen enkele laadtijd tijdens het spel. Laadtijden zijn geen probleem van de PS3 maar van de programmeurs.
Uncharted nept je doordat op bepaalde punten in het spel je niet kunt rennen. Meestal als je via een gang of trap naar een andere ruimte loopt kun je opeens niet rennen omdat hij dan aan het laden is. En "toevallig" kun je pas weer rennen als je aan het eind van de gang of trap bent. Laadtijden zijn er dus nog steeds...

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Laatst online: 00:26
DarkShadow schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 07:14:
De makers van crysis moeten wel, ze hadden direct de game op de consoles uit moeten brengen. De PC verkopen waren ronduit treurig ondanks de hele hype. Zo zie je maar weer dat voor normale games de PC zn langste tijd heeft gehad.
nou kun je neit echt stellen dat crysis een normale game is, ik denk dat heel wat mensen die game neit hebben gekocht door de systeemeisen en om nou te zeggen dat er na de fantastische graphics (als je een bakbeest pc hebt staan) veel vette gameplay overblijft, gewoon een standaard shooter met een paar grappige nieuwe elementen erin

op mijn pc kan ik crysis demo draaien op 800x600 met alles op low en 2 dingen op medium zonder te veel lag

call of duty 4 daarentegen draait op 1280x1024 met alles op high op 2 dingen na

alleen daardoor al wil ik da thele spel niet kopen, ze hebben gewoon geen moeite gedaan om hem ook op een wat mindere pc te laten draaien

back ontopic:

van mij hoeft die hele crysis niet op de console, ik vind het een kutgame en de makers zijn slecht dat ze hem niet beter hebben gebalanceerd voor oudere pc's. ik wacht wel op games die WEL de moeite waard zijn en waar de makers WEL van de community houden

[ Voor 11% gewijzigd door iwaarden op 18-01-2008 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 11:33

scorpie

Supra Addict

@ari3: Nu doe je net alsof er een tijd komt waarbij nooit laadtijden hoeven zijn. Feit is dat een machine data in z'n geheugen moet pompen, zo simpel is het. De ene game verbasterd dat met een FMV, de andere door een simpel loading scherm, en de ander door de user niet te laten rennen op bepaalde momenten. Ik vind het in elk geval mooi verbloemd worden.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
SeamusXanthus schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 11:33:
[...]

Dat is gewoon een kwestie van afkopen door (in dit geval) Sony. Niet uitbrengen op de 360 is op dit moment gewoon kapitaalvernietiging imo.
Als het waar is tenminste. Ik neem aan dat het gewoon op beide komt, aangezien die afkoopbedragen aardig oplopen langzamerhand met zo'n grote userbase aan beide kanten. Vandaar dat bijna alles multiplatform gaat tegenwoordig.

...dat is mijn theorie dan, niet gebaseerd op enige bron anders dan mijn gezond verstand ;)
Crysis lijkt me nou niet echt een titel waar Sony geld voor zou geven om m exclusief te hebben. De enige reden die ik kan bedenken dat de game beter zou werken op de PS3 is vanwege de physics, waar de PS3 gewoon erg goed mee om kan gaan.

[ Voor 55% gewijzigd door SToRM666 op 18-01-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

KillaH87 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:07:
[...]
back ontopic:

van mij hoeft die hele crysis niet op de console, ik vind het een kutgame en de makers zijn slecht dat ze hem niet beter hebben gebalanceerd voor oudere pc's. ik wacht wel op games die WEL de moeite waard zijn en waar de makers WEL van de community houden
Crytek is meer een technologieboer dan echte spelletjesmaker (beetje zoals Epic, waar Epic het nog meer van de games moet hebben). Het zal dan ook meer om de engine gaan dan om het uiteindelijke spel. Die engine verdienen ze namelijk hun geld mee.
Als ze die engine op een console draaiend krijgen kunnen ze die ook weer verkopen. Van mogen ze hun best doen en een goede engine neerleggen waar andere developers mooie games mee kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
SeamusXanthus schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 11:33:
[...]

Jealousy is a motherfucker.... ;)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 14:45
Crysis staat er om bekend dat het prachtig is maar veel te veel vergt van je PC. Hoe kunnen we verwachten dat het hetzelfde wordt op de PS3? De grafische chip blijft gebaseerd op de nVidia 7600 als ik me goed herinner, dus kan ik toch ook geen graphics verwachten van een game die op twee 8800GTS kaarten niet eens soepel loopt? De cells kunnen veel, maar volledige kaarten vervangen...
Het zal dus een PS3 eigen variant worden lijkt mij, mooi maar geen Crysis zoals op de PC.
Denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 14:45
ari3 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:01:
[...]
Uncharted nept je doordat op bepaalde punten in het spel je niet kunt rennen. Meestal als je via een gang of trap naar een andere ruimte loopt kun je opeens niet rennen omdat hij dan aan het laden is. En "toevallig" kun je pas weer rennen als je aan het eind van de gang of trap bent. Laadtijden zijn er dus nog steeds...
Ja maar dat is toch juist een heel goede oplossing?

/Edit da's niet netjes twee replies achter elkaar... |:(

[ Voor 5% gewijzigd door WaterFire op 18-01-2008 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
WaterFire schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:36:
Crysis staat er om bekend dat het prachtig is maar veel te veel vergt van je PC. Hoe kunnen we verwachten dat het hetzelfde wordt op de PS3? De grafische chip blijft gebaseerd op de nVidia 7600 als ik me goed herinner, dus kan ik toch ook geen graphics verwachten van een game die op twee 8800GTS kaarten niet eens soepel loopt? De cells kunnen veel, maar volledige kaarten vervangen...
Het zal dus een PS3 eigen variant worden lijkt mij, mooi maar geen Crysis zoals op de PC.
Denk ik.
Nee, dit is een NVIDIA 7800.

bron: http://en.wikipedia.org/w...RSX_'Reality_Synthesizer'

Zal even een nieuw topc aanmaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

WaterFire schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:36:
Denk ik.
De Cell processor kan zelfs een grafische kaart vervangen als nodig, de SPU's zouden makkelijk gebruikt kunnen worden voor het draaien van de shaders. Zo hoeven alleen maar de effecten in de game zo te programmeren dat het ook op de SPU kan en niet alleen maar op de GPU. Ik zou zelfs zeggen dat de GPU vooral er is om het beeld te creeren, en dat we snel genoeg games zien die de SPU's gebruiken voor speciale effecten. Op die manier is de RSX niet de bottleneck meer! Oh en het zou een soort 7800 chip zijn niet een 7600 :). En "gebaseerd op" betekent niet hetzelfde... wie weet wat voor truukjes en optimalisaties ze in die gpu hebben weten te persen voor de ps3.

[ Voor 14% gewijzigd door swampy op 18-01-2008 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Nieuw deel, nieuwe kansen: hier maar verder:

Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-07 13:20

Fuelke

Forza Ferrari

Daar dan maar verder ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech in SPV graag, mediacenter-discussies kunnen in dit topic.