Ik vind dat de PS3 (het apparaat zelf) op het moment eigenlijk geen grote zwakke punten heeft.
(alhoewel er wel wat te veel blu-ray drives spontaan mee ophouden

)
Verbeterpunten zijn er uiteraard wel en ik denk dat het belangrijkste op het moment ingame XMB integratie is, zodat je op zijn minst even een berichtje naar iemand kan sturen als je ingame zit (cross-game invites hoeft van mij niet per se, je kan iemand ook via een msg voor een potje CoD4 of UT3 vragen) of dat je ingame even naar je PS3 settings kan om je bluetooth headset aan te zetten. Ik wil bijv. CoD4 online spelen en kom er dan achter dat mijn headset nog niet aan staat. In sommige gevallen 'pakt' CoD4 hem niet als ik hem dan aan zet. Dan moet ik dus de game uitzetten, naar settings gaan en mijn headset aanzetten/connecten en dan de game weer opstarten. Dat zou toch makkelijker zijn als dat even via een ingame XMB zou kunnen.
Overigens kan je imho bij CoD4 net zo goed geen voicechat gebruiken

, want er is toch bijna niemand die uberhaubt een mic aangesloten heeft en de mensen die er wel een hebben gebruiken hem alleen maar om irritant te brullen, zingen.. etc.
Meestal zet ik mijn headset dan ook aan, zodat alle voicechat over mijn headset gaat en dan leg ik hem lekker naast me neer, hoef ik dat irritante gedoe allemaal niet te horen

(heb er nu een uurtje of 8 op zitten online en heb nog maar 1 game gehad waarbij voicechat voor nuttige info werd gebruikt)
Ik had gisteren even de superstardust HD demo zitten checken, ik wist niet dat die bestond, maar ik kwam hem gisteren toevallig tegen. Ik heb net de fullversion maar aangeschaft, het is tegen mijn verwachting in toch wel een lekkere game

Ik heb normaal echt niets met die ouderwetse shooters, dus ondanks alle positieve ervaringen hier was ik niet van plan om hem aan te schaffen, maar de demo beviel me
echt goed.
@Furfoot:
Iemand anders had het ook al gevraagd, maar ik had nog geen antwoord gezien:
Is Pixeljunk: Monsters in het engels of in ieder geval goed te spelen zonder kennis van japans?
De trailer van de game zag er in ieder geval goed uit, dus ik wacht liever niet op de US/EU versie (geen idee trouwens wanneer die uitkomen) als de Jap versie goed speelbaar is
eh, nvm denk ik
http://blog.us.playstation.com/
Hier staat dat hij volgende week uitkomt in de US, dus zolang wachten is het sowieso niet
[
Voor 21% gewijzigd door
nioz op 17-01-2008 14:21
]