Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 21.023 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Ok thnx!

Effe wat anders: Heeft iemand al ervaring met de diNovo mini??

Ik geloof best dat je dit apparaat met de PS3 kan gebruiken als keyboard, maar werkt ie ook als afstandsbediening voor bijv Blu-Ray of DVD?? Dus wanneer je bijv op de pauze-knop drukt, de film ook pauzeert??? Of is het eigenlijk niet meer dan een bedieningsapparaat voor het menu en voor het invoeren van tekst e.d.

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

B1gk1ller schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 20:37:
Vanavond Uncharted: Drake's Fortune geleend bij de videotheek.
1 woord: WOW, geweldige gameplay, heerlijke sfeer en geweldige graphics. Nu vraag ik mij dus af is Assasins Creed ook zo'n soort spel?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

B1gk1ller schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 20:37:
Vanavond Uncharted: Drake's Fortune geleend bij de videotheek.
1 woord: WOW, geweldige gameplay, heerlijke sfeer en geweldige graphics. Nu vraag ik mij dus af is Assasins Creed ook zo'n soort spel?
Het is meer een Prince of Persia opvolger in een iets andere setting. Het is gewoon vaak een "net niet" game! Op zich best aardig om te spelen hoor maar geen 9 of een 10. En ja zal niet snel de game herspelen!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Phusebox schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 08:34:
pfwoah het wordt echt es tijd voor nieuwe games uit genres die mij aanspreken... het enige spel dat ik speel op mijn ps3 is F1:CE, nog steeds, en er is ook nog geen enkel ander spel de moeite waard voor mij

ik wacht op Haze (maar dan komt ook R6:V2 uit (en die koop ik sowieso op de 360 vanwege live)), GT5:P, MGS4 en dan heb ik t weer gehad geloof ik...
sja... als je bijvoorbeeld alleen van tetris houd dan sta je ook een tijdje droog kwa games. Ik weet niet goed wat je nu eigenlijk wil zeggen. dat je maar weinig games leuk vind? naja das vervelend...

Ondertussen vermaken wij ons met zen alle wel met de lading topgames die de laatste tijd zijn uitgekomen en die komende tijd zullen gaan uitkomen.

:> O+ ;)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ymmv schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:08:Heb je ooit wel eens Uncharted gespeeld? Geen enkele laadtijd tijdens het spel. Laadtijden zijn geen probleem van de PS3 maar van de programmeurs.
Uncharted nept je doordat op bepaalde punten in het spel je niet kunt rennen. Meestal als je via een gang of trap naar een andere ruimte loopt kun je opeens niet rennen omdat hij dan aan het laden is. En "toevallig" kun je pas weer rennen als je aan het eind van de gang of trap bent. Laadtijden zijn er dus nog steeds...

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:26
DarkShadow schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 07:14:
De makers van crysis moeten wel, ze hadden direct de game op de consoles uit moeten brengen. De PC verkopen waren ronduit treurig ondanks de hele hype. Zo zie je maar weer dat voor normale games de PC zn langste tijd heeft gehad.
nou kun je neit echt stellen dat crysis een normale game is, ik denk dat heel wat mensen die game neit hebben gekocht door de systeemeisen en om nou te zeggen dat er na de fantastische graphics (als je een bakbeest pc hebt staan) veel vette gameplay overblijft, gewoon een standaard shooter met een paar grappige nieuwe elementen erin

op mijn pc kan ik crysis demo draaien op 800x600 met alles op low en 2 dingen op medium zonder te veel lag

call of duty 4 daarentegen draait op 1280x1024 met alles op high op 2 dingen na

alleen daardoor al wil ik da thele spel niet kopen, ze hebben gewoon geen moeite gedaan om hem ook op een wat mindere pc te laten draaien

back ontopic:

van mij hoeft die hele crysis niet op de console, ik vind het een kutgame en de makers zijn slecht dat ze hem niet beter hebben gebalanceerd voor oudere pc's. ik wacht wel op games die WEL de moeite waard zijn en waar de makers WEL van de community houden

[ Voor 11% gewijzigd door iwaarden op 18-01-2008 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:18

scorpie

Supra Addict

@ari3: Nu doe je net alsof er een tijd komt waarbij nooit laadtijden hoeven zijn. Feit is dat een machine data in z'n geheugen moet pompen, zo simpel is het. De ene game verbasterd dat met een FMV, de andere door een simpel loading scherm, en de ander door de user niet te laten rennen op bepaalde momenten. Ik vind het in elk geval mooi verbloemd worden.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
SeamusXanthus schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 11:33:
[...]

Dat is gewoon een kwestie van afkopen door (in dit geval) Sony. Niet uitbrengen op de 360 is op dit moment gewoon kapitaalvernietiging imo.
Als het waar is tenminste. Ik neem aan dat het gewoon op beide komt, aangezien die afkoopbedragen aardig oplopen langzamerhand met zo'n grote userbase aan beide kanten. Vandaar dat bijna alles multiplatform gaat tegenwoordig.

...dat is mijn theorie dan, niet gebaseerd op enige bron anders dan mijn gezond verstand ;)
Crysis lijkt me nou niet echt een titel waar Sony geld voor zou geven om m exclusief te hebben. De enige reden die ik kan bedenken dat de game beter zou werken op de PS3 is vanwege de physics, waar de PS3 gewoon erg goed mee om kan gaan.

[ Voor 55% gewijzigd door SToRM666 op 18-01-2008 12:24 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

KillaH87 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:07:
[...]
back ontopic:

van mij hoeft die hele crysis niet op de console, ik vind het een kutgame en de makers zijn slecht dat ze hem niet beter hebben gebalanceerd voor oudere pc's. ik wacht wel op games die WEL de moeite waard zijn en waar de makers WEL van de community houden
Crytek is meer een technologieboer dan echte spelletjesmaker (beetje zoals Epic, waar Epic het nog meer van de games moet hebben). Het zal dan ook meer om de engine gaan dan om het uiteindelijke spel. Die engine verdienen ze namelijk hun geld mee.
Als ze die engine op een console draaiend krijgen kunnen ze die ook weer verkopen. Van mogen ze hun best doen en een goede engine neerleggen waar andere developers mooie games mee kunnen maken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
SeamusXanthus schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 11:33:
[...]

Dat is gewoon een kwestie van afkopen door (in dit geval) Sony. Niet uitbrengen op de 360 is op dit moment gewoon kapitaalvernietiging imo.
Als het waar is tenminste. Ik neem aan dat het gewoon op beide komt, aangezien die afkoopbedragen aardig oplopen langzamerhand met zo'n grote userbase aan beide kanten. Vandaar dat bijna alles multiplatform gaat tegenwoordig.

...dat is mijn theorie dan, niet gebaseerd op enige bron anders dan mijn gezond verstand ;)
Jealousy is a motherfucker.... ;)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:06
Crysis staat er om bekend dat het prachtig is maar veel te veel vergt van je PC. Hoe kunnen we verwachten dat het hetzelfde wordt op de PS3? De grafische chip blijft gebaseerd op de nVidia 7600 als ik me goed herinner, dus kan ik toch ook geen graphics verwachten van een game die op twee 8800GTS kaarten niet eens soepel loopt? De cells kunnen veel, maar volledige kaarten vervangen...
Het zal dus een PS3 eigen variant worden lijkt mij, mooi maar geen Crysis zoals op de PC.
Denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:06
ari3 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:01:
[...]
Uncharted nept je doordat op bepaalde punten in het spel je niet kunt rennen. Meestal als je via een gang of trap naar een andere ruimte loopt kun je opeens niet rennen omdat hij dan aan het laden is. En "toevallig" kun je pas weer rennen als je aan het eind van de gang of trap bent. Laadtijden zijn er dus nog steeds...
Ja maar dat is toch juist een heel goede oplossing?

/Edit da's niet netjes twee replies achter elkaar... |:(

[ Voor 5% gewijzigd door WaterFire op 18-01-2008 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
WaterFire schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:36:
Crysis staat er om bekend dat het prachtig is maar veel te veel vergt van je PC. Hoe kunnen we verwachten dat het hetzelfde wordt op de PS3? De grafische chip blijft gebaseerd op de nVidia 7600 als ik me goed herinner, dus kan ik toch ook geen graphics verwachten van een game die op twee 8800GTS kaarten niet eens soepel loopt? De cells kunnen veel, maar volledige kaarten vervangen...
Het zal dus een PS3 eigen variant worden lijkt mij, mooi maar geen Crysis zoals op de PC.
Denk ik.
Nee, dit is een NVIDIA 7800.

bron: http://en.wikipedia.org/w...RSX_'Reality_Synthesizer'

Zal even een nieuw topc aanmaken. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

WaterFire schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:36:
Denk ik.
De Cell processor kan zelfs een grafische kaart vervangen als nodig, de SPU's zouden makkelijk gebruikt kunnen worden voor het draaien van de shaders. Zo hoeven alleen maar de effecten in de game zo te programmeren dat het ook op de SPU kan en niet alleen maar op de GPU. Ik zou zelfs zeggen dat de GPU vooral er is om het beeld te creeren, en dat we snel genoeg games zien die de SPU's gebruiken voor speciale effecten. Op die manier is de RSX niet de bottleneck meer! Oh en het zou een soort 7800 chip zijn niet een 7600 :). En "gebaseerd op" betekent niet hetzelfde... wie weet wat voor truukjes en optimalisaties ze in die gpu hebben weten te persen voor de ps3.

[ Voor 14% gewijzigd door swampy op 18-01-2008 12:50 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Nieuw deel, nieuwe kansen: hier maar verder:

Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 20

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:07

Fuelke

Forza Ferrari

Daar dan maar verder ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech in SPV graag, mediacenter-discussies kunnen in dit topic.