Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 21.840 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:43
vandaag iets engs gedaan zeg

ik heb een ps1 game in mijn ps3 gestopt ik dacht even dat ik een beroerte kreeg -O-
gouw daarna weer call of duty 4 erin gestopt.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:24
Dutchzilla schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 22:24:

ik heb een ps1 game in mijn ps3 gestopt ik dacht even dat ik een beroerte kreeg -O-
lol, het schijnt via rmoteplay op je psp wel heel leuk te zijn.

ik type dit via de ps3 met 3FM op de achtergrond gestreamd via tversity! vet :P

[ Voor 27% gewijzigd door Falcon Heavy op 01-01-2008 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Assassins creed weten te ruilen tegen Uncharted :) . Erg blij mee, ik had uncharted allang willen importeren na het spelen van de fantastische demo en reviews maar had Assassins toen net besteld. AC heb ik uiteindelijk amper gespeeld, tot de 3e assassination. Goed spel maar trok me simpelweg niet, binnenkort eens beginnen aan Uncharted (eerst eens mario Galaxy uitspelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-06 20:42

Copycat

Stamgast @ HGGCT

GZ schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 21:07:
[...]

Welk level werd je een ninja dog? Zit nu in lvl 8 en doe nog steeds normal. Soms is de verleiding wel groot om ff easy aan te zetten.
Geen flauw idee welk level dat was maar om niet te veel te spoileren. Het was zo'n beetje direct nadat je in een piramide gaat.

Als je hem uitgespeeld hebt unlock je trouwens mission mode.Die is gewoon absurd moeilijk 8)7

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:58

FeaR

In GoT we trust

DinoPK schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 22:46:
Assassins creed weten te ruilen tegen Uncharted :) .
Zeer goede keuze!!!

Heb die game net een minuut of 10 geleden uitgespeeld. Zat op 56% toen ik vanmiddag begon en zojuist de 100% gehaald. Alleen jammer dat ik alle treasures heb gevonden op ééntje na, maar wellicht ga ik die game nog een keer op een hogere moeilijkheidsgraad uit spelen.

Had heel veel National Treasure-momenten (film uit 2004 met Nicolas Cage). Ook de omgevingen en de verborgen aanwijzingen deden me erg denken aan die film. Afwisselendheid van omgevingen, verhaallijn wat telkens spannend blijft, gebeurtenissen die je niet had zien aankomen, enzovoorts. Qua adventure doet het wel onder aan de hele Tombraider-reeks, maar in die game was er weer minder actie/shoot-outs.
Net als The Darkness is deze game dus in een uurtje of 8-10 uit te spelen (ligt mede eraan of je treasures/extra's zoekt). Maar net zoals The Darkness doet deze game je wel heel de tijd boeien en heb echt een toffe 10 uur gehad! _/-\o_

Minpuntje vond en vind ik alleen nog steeds de wapens. Ze zijn gewoon niet consequent: soms heb je 3-4 keer een headshot nodig voordat een vijand tegen de vlakte gaat. Ook twijfelde ik in het begin aan de kracht van de wapens. Het kwam allemaal nogal wat droog over. Ik weet dat het niet realistisch is als vijanden een meter weg vliegen (3e wet van Newton actie = -reactie). Maar nadat ik ergens de Desert -5 had gevonden was het toch wel leuk.
Ander minpuntje wat soms terug kwam is dat het springen niet altijd realistisch is: sommige sprongen zijn gewoon niet te halen. En als ik een level verder ook zo'n sprong wil maken val ik te pletter omdat ik van de game om moet lopen...

spoiler:
Wat anderen als minpunten hadden als die wapens met lasers en zombies vind ik dan weer niet zo erg. Die laser-gasten zijn wel erg goed, maar negen van de tien keer staat er ergens een sniper om ze mee af te maken en dan zijn ze het probleem ook niet. Denk dat het niet meer van die gasten hadden moeten zijn, want dan wordt het wel erg eentonig en wellicht te moeilijk.
Die zombies had ik ook niet verwacht en deden wel wat af aan de geloofwaardigheid van de game. Maar er is wel over nagedacht: niet van dat ze het leuk vonden om zombies in de game te hebben. En het feit dat je ze neer kan maaien met een mp40 is ook tof.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:56

Aight!

'A toy robot...'

spoiler:
Die lasergun dude's zijn juist hartstikke tof, hoe vet is die scene in de kerk, die laserstralen, mega vet.

Heb nu bijna alle kill medals, alleen de shotgun en en die granaten als je hangt. Vind het alleen moeilijk om 5x achter elkaar een melee kill te doen of brutal combo. En die met die schatten zit ik nog steeds op 37. Vind ze niet echt. Toch maar eens een guide erbij pakken of zo. Wel leuk die extra concept spullen en filmpjes, staan leuke dingen tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240712

Ik heb zojuist een US-account aangemaakt. Wat een verschil, qua content, is er tussen de EU en US store, zeg! Ik raad iedereen aan om er een aan te maken om het verschil zelf te ervaren.

Verder heb ik vandaag de Logitech Cordless MediaBoard Pro aangeschaft bij de Media Markt. Hij ziet er zeer gelikt uit (past heel mooi bij de PS3 zelf met zijn shiny zwarte uitwerking) en hij werkt perfect! Het posten van berichten wordt veel en veel simpeler en leuker dmv van dit toetsenbord.

Aantal vragen:

-Ik kan de spoilers hierboven niet bekijken met mijn PS3. Hoe doe ik dit?
-Hoe kan ik mijn hotmail-inbox bekijken op mijn PS3? Er wordt gezegd dat ik mijn Cookies moet inschakelen terwijl deze al zijn ingeschakeld. Iemand enig idee?
-Gaan mijn Call Of Duty 4 Multiplayer gegevens verloren als ik mijn huidige Save Game Data overwrite met een andere savegame file waarbij alle single player missies zijn volbracht? De multiplayer gegevens horen toch gebonden te zijn aan je PSN account?

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Anoniem: 240712 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 01:47:
Ik heb zojuist een US-account aangemaakt. Wat een verschil, qua content, is er tussen de EU en US store, zeg! Ik raad iedereen aan om er een aan te maken om het verschil zelf te ervaren.

Verder heb ik vandaag de Logitech Cordless MediaBoard Pro aangeschaft bij de Media Markt. Hij ziet er zeer gelikt uit (past heel mooi bij de PS3 zelf met zijn shiny zwarte uitwerking) en hij werkt perfect! Het posten van berichten wordt veel en veel simpeler en leuker dmv van dit toetsenbord.

Aantal vragen:

-Hoe kan ik mijn hotmail-inbox bekijken op mijn PS3? Er wordt gezegd dat ik mijn Cookies moet inschakelen terwijl deze al zijn ingeschakeld. Iemand enig idee?
-Gaan mijn Call Of Duty 4 Multiplayer gegevens verloren als ik mijn huidige Save Game Data overwrite met een andere savegame file waarbij alle single player missies zijn volbracht? De multiplayer gegevens horen toch gebonden te zijn aan je PSN account?

Bij voorbaat dank.
de multiplayer gegevens worden inderdaat opgeslagen op een server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 09:33

scorpie

Supra Addict

Iemand nog interesse in Unreal Tournament 3 voor 23 pond excl. verzending?
http://cgi.ebay.co.uk/PS3...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Aantal vragen:

Haha, dat heb ik ook al geprobeerd. Helaas ondersteunt de PS3 geen tekstselectie, althans, niet als je bedient met de controller. Hoe het met een USB muis gaat weet ik niet, maar ik vrees van niet. Op jouw nieuwe toetsenbord zit toch ook een soort van touchpad? Dat simuleert volgens mij ook een muis, dus als dat al niet werkt...
Nog nooit Hotmail geprobeerd, maar ik kan wel via de PS3 op m'n Planet webmail inloggen. Heb je Javascript ook aan staan? Het kan zijn dat Hotmail een javascript redirect doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Aantal vragen:

Gebruik de 'view' optie van het bericht om de spoilers te kunnen lezen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71987

Ik heb precies hetzelfde gedaan. Als je een demootje zoekt van een game, dan moet je ff in de us kijken, daar staan ze meestal gewoon.

Wat ook mooi is, is dat je met je us account een download kan aanzetten en dat je dan naar je gewone user kunt teruggaan en dan download hij gewoon verder uit de Us store en daarna kan je hem ook gewoon met je normale account installeren (en spelen).

Het Us account is dus echt alleen maar nodig om iets te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madstefan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:53
DCFreak schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:53:
[...]

Zet in de netwerk instellingen van de PS3 het gebruik van de proxy aan, vervolgens vul je als proxy adres het IP van je PC in.

Download de GT5:P-demo naar je pc en rename hem naar iets simpels, vervolgens kan je in de proxy server op de PC simpelweg de path+filenaam naar die file invullen in de "replace files" tab (rechterkant).

http://zeus.dl.playstatio...g?product=0084&country=jp

Ik ga er vanuit dat je een Europese PS3 hebt, dat betekend dat je de volgende link moet gebruiken om de download af te vangen als je met de PS3 F@H gaat downloaden:

http://deu01.ps3.download...wnload/ps3/eu/fah/fah.pkg

Deze link plaats je dus ook in de "replace files" tab van de proxy server, maar dan aan de linkerkant.

Door nu F@H op de PS3 te gaan downloaden, zal GT5:P-demo van de PC "gedownload" worden.

Overigens, weet ik niet of GT:HD nog in de PSN store-front staat, maar indien niet:
http://zeus.dl.playstatio...g?product=0083&country=eu
kan je het ook op een cd zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-06 09:01
Nee, je kunt de .pkg bestanden niet op een medium zetten en dan "installeren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 23:50
scorpie schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 09:38:
Iemand nog interesse in Unreal Tournament 3 voor 23 pond excl. verzending?
http://cgi.ebay.co.uk/PS3...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Om het compleet te maken: Verzending is 7 pond waardoor het totaal op 45 euro uitkomt. Voor een import een normale prijs.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Dutchzilla schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 22:24:

Hahaha, ach ja PS1 games zijn 320x240 he, en er valt weinig aan te upsamplen! Maar ja ken wel remote spelen op je PSP nu dan en dat is toch wat waard!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madstefan
me_mrtn schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:39:
Nee, je kunt de .pkg bestanden niet op een medium zetten en dan "installeren".
oww :'( jha want ik wil graag ook die gt5 prologue demo. 2 bestanden heb ik al gedownload -->
- fah.pkg (49,3mb)
&
-9SOewVRkmHmJ3aUbsGtNkf8R8Jd5dMEnQinATnvNugIyeNcd6QM3m3FyhyIqJeWKICrSMXPEaTd0LAVCUqHoGYBvTyuiixLV5jp6i.pkg (weet ik veel wat het is, was in iedergeval 735 mb)

Nou heb ik hier al eerder wat gelezen, maar snapte er eigenlijk geen hond van :+ Heeft iemand een super super super makkelijke uitleg zodat ik m ook ff kan spelen?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-05 15:35
DCFreak schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:53:
[...]

Zet in de netwerk instellingen van de PS3 het gebruik van de proxy aan, vervolgens vul je als proxy adres het IP van je PC in.

Download de GT5:P-demo naar je pc en rename hem naar iets simpels, vervolgens kan je in de proxy server op de PC simpelweg de path+filenaam naar die file invullen in de "replace files" tab (rechterkant).

http://zeus.dl.playstatio...g?product=0084&country=jp

Ik ga er vanuit dat je een Europese PS3 hebt, dat betekend dat je de volgende link moet gebruiken om de download af te vangen als je met de PS3 F@H gaat downloaden:

http://deu01.ps3.download...wnload/ps3/eu/fah/fah.pkg

Deze link plaats je dus ook in de "replace files" tab van de proxy server, maar dan aan de linkerkant.

Door nu F@H op de PS3 te gaan downloaden, zal GT5:P-demo van de PC "gedownload" worden.

Overigens, weet ik niet of GT:HD nog in de PSN store-front staat, maar indien niet:
http://zeus.dl.playstatio...g?product=0083&country=eu
Deze uitleg vond ik zelf heel makkelijk

Dus proxy proggie voor ps3 downen. Dan de GT5 demo downen. Dan internet instellingen in de PS3 proxy aan zetten en dan de ip van je PC invullen. Vervolgens in 3e tabblad van proxy proggie in eerste witte regeltje de Folding @ home link. en 2e regel het hokje aanklikken zodat je het gerenamede demo (fah.pkg) bestand erin kan zetten. Vervolgens Folding @ home van je PS3 af gooien en opnieuw erop zetten. Dan zie je dat die een bestand download van 700+ MB, wat die dan ook meteen installed. Klaar

[ Voor 14% gewijzigd door KappeNou op 02-01-2008 12:15 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madstefan
KappeNou schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:06:
[...]

Dus proxy proggie voor ps3 downen. Dan de GT5 demo downen. Dan internet instellingen in de PS3 proxy aan zetten en dan de ip van je PC invullen. Vervolgens in 3e tabblad van proxy proggie in eerste witte regeltje de Folding @ home link. en 2e regel het hokje aanklikken zodat je het gerenamede demo (fah.pkg) bestand erin kan zetten. Vervolgens Folding @ home van je PS3 af gooien en opnieuw erop zetten. Dan zie je dat die een bestand download van 700+ MB, wat die dan ook meteen installed. Klaar
ok, dan ga ik dat proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

swampy schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:50:Hahaha, ach ja PS1 games zijn 320x240 he, en er valt weinig aan te upsamplen! Maar ja ken wel remote spelen op je PSP nu dan en dat is toch wat waard!
Lol, dan zou ik ze fullscreen op mn telefoon kunnen spelen. Jammer dat mn foon de games dan weer niet kan draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
-RazieL- schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:06:
[...]

Lol, dan zou ik ze fullscreen op mn telefoon kunnen spelen. Jammer dat mn foon de games dan weer niet kan draaien
op de psp was het wel lache inderdaat
maar ik dacht kijk eens op de ps3 :o op mijn lcd 82 cm
maar dat was lelijker dan lelijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-06 15:26

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

swampy schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:50:
[...]

Hahaha, ach ja PS1 games zijn 320x240 he, en er valt weinig aan te upsamplen! Maar ja ken wel remote spelen op je PSP nu dan en dat is toch wat waard!
Afhankelijk van de Playstationgame.. Er zijn games die hogere resoluties ondersteunen, zoals Tekken 3 en bijvoorbeeld de High Res mode uit Gran Turismo :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-05 11:32

abeker

...

swampy schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:50:
[...]

Och met Bleem (PS1 emu voor PC) kun je spellen lekker op hi-res spelen en 't ziet er nog best aardig uit! veel spellen draaien zelfs lekker op een simpele p3 @ 450mhz!

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 16:23

itsoutthere

The Truth

Na 2 weken wachten was op oudejaarsdag dan eindelijk uncharted binnen! ... ben nu op zo'n 40% inmiddels. Echt een geweldig spel! Jullie hadden gelijk... een echte must-have voor elke ps3 bezitter.

Ben nu ook even bezig met die proxy's enzo en dat werkt prima! GT5 demo en GT:HD er opgezet, nu nog bezig met warhawk beta (zou ie et nog doen?) en virtua tennis 3 demo.

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-06 09:01
Nee, de Warhawk beta doet't niet. Die's namelijk afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:52
de tip van de dag !

In de Hoogstraat in Rotterdam is de Freerecord shop met een uitverkoop bezig omdat dat filiaal gaat sluiten, en geeft 25% korting op het gehele assortiment !
dit is vandaag begonnen tot 12 Jan. Alles behalve hardware is goedkoper, dus ook alle PS3 spellen en BlueRay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

itsoutthere schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:57:
Na 2 weken wachten was op oudejaarsdag dan eindelijk uncharted binnen! ... ben nu op zo'n 40% inmiddels. Echt een geweldig spel! Jullie hadden gelijk... een echte must-have voor elke ps3 bezitter.

Ben nu ook even bezig met die proxy's enzo en dat werkt prima! GT5 demo en GT:HD er opgezet, nu nog bezig met warhawk beta (zou ie et nog doen?) en virtua tennis 3 demo.
Mmm warhawk moet je kopen nu de beta afgelopen is! En geloof me Warhawk is gewoon goed...wil je online iets meer dan een "standaard" shooter koop warhawk!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:27
DarthDavy schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 09:58:
[...]

Yup. Mijn PS3 (40GB) is onderweg naar Sony op dit ogenblik om die reden. Ik heb ook eerst systeemherstel en formatteren moeten doen (zelfs eens de HD eruit halen en er opnieuw insteken) van de helpdesk, maar aangezien hij gewoon geen schijven meer leest, heeft dat niets uitgemaakt.

Mijn PS3 is anderhalve maand oud. Allez, ondertussen bijna 2 maanden aangezien hij al meer dan een week onderweg is naar Sony.

Ik hoop maar dat ik er één terug krijg die dat defect niet toont, want leuk is het in ieder geval niet. Zit maar eens in deze periode zonder PS3. Voor kerst The Simpsons Game van mijn vriendin gekregen en hij staat daar voor het ogenblik maar gewoon te staan. :(
Mijn PS3 is op dit moment onderweg naar Playstation.. dus ik hoop nu dat ik wel een werkende(die het ook langer gaat doen dan 2 maanden).

Mja dat is wel 15 dagen wachten, en kwa tijd kwam het helemaal slecht uit ja..

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237237

absrnd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:04:
de tip van de dag !

In de Hoogstraat in Rotterdam is de Freerecord shop met een uitverkoop bezig omdat dat filiaal gaat sluiten, en geeft 25% korting op het gehele assortiment !
dit is vandaag begonnen tot 12 Jan. Alles behalve hardware is goedkoper, dus ook alle PS3 spellen en BlueRay :)
Welke vestiging is dit dan? Op de website van de FRS zie ik namelijk geen Hoogstraat staan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240712

De touchpad op de toetsenbord is gewoon te vergelijken met de sticks van de controller. Het selecteren van een stukje tekst lukt dus niet. Het klikken op View daarentegen wel. Dat is dus wat de PS3-bezitters moeten doen om een spoiler te kunnen bekijken :)

Ik zou eigenlijk wel willen weten hoe ik nou mijn hotmail-inbox zou kunnen bekijken op mijn PS3. Dus als iemand met een oplossing kan komen, be my guest. De cookies en Javascript zijn beide ingeschakeld in de browser.
Is het overigens mogelijk om te MSNen op je PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:52
Anoniem: 240712 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:11:
Ik zou eigenlijk wel willen weten hoe ik nou mijn hotmail-inbox zou kunnen bekijken op mijn PS3. Dus als iemand met een oplossing kan komen, be my guest. De cookies en Javascript zijn beide ingeschakeld in de browser.
Je schijnt de klassieke Hotmail-interface daarvoor te moeten gebruiken.
Is het overigens mogelijk om te MSNen op je PS3?
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Via linux zou het toch moeten kunnen lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 09:33

scorpie

Supra Addict

Ook niet via Flash-only sites zoals meebo.com ?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Voor wie prima overweg kan met films zonder NL ondertitels heeft Amazon twee-voor-de-prijs-van-een Blu-Ray acties:

http://www.amazon.com/gp/...docId=1000183011&plpage=1

http://www.amazon.com/gp/...=346206501&pf_rd_i=507846

Let op dat niet alle titels regio-vrij zijn. Check eerst http://bluray.liesinc.net/

Regio-vrij zijn in ieder geval alle Harry Potters, Cars, de 1e twee Pirates of the Caribbean-films, Apocalypto en 300. Veel titels zijn $20 wat neer komt op minder dan 10 euro per titel.

Minpuntje: waarom moest nou net Ratatouille een regio-lock hebben... :'( Die had ik dolgraag gehad willen hebben. Helaas komt die pas half februari in Europa uit op BD - en dan een stukje duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242991

Anoniem: 237237 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:08:
[...]

Welke vestiging is dit dan? Op de website van de FRS zie ik namelijk geen Hoogstraat staan... ;)
Gewoon, vestiging Hoogstraat, oeroud filiaaltje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:58

IkWilbert

Het is mij!

Ik las zojuist dat Ace Combat 6 ook voor de ps3 uit gaat komen, het was een timed exclusive voor de xbox 360. Heeft iemand hier enig idee wanneer ac6 voor de ps3 uitkomt??

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:57
Wellicht een domme vraag maar hoe kom ik in de US playstation store? (webadres?)
kan ik op het webadres een account moet aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

supercop7373 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:40:
Wellicht een domme vraag maar hoe kom ik in de US playstation store? (webadres?)
kan ik op het webadres een account moet aanmaken?
Nieuwe user maken op je PS3, alleen een US adres invullen, van een Pizza zaak of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
ymmv schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:28:
Voor wie prima overweg kan met films zonder NL ondertitels heeft Amazon twee-voor-de-prijs-van-een Blu-Ray acties:
Wow interresant maar ik zie dat je er een Amazon Visa kaart voor moet hebben? Die heb ik dus niet. Ik heb Mr and Mrs Smith + The departed in mijn mandje liggen... :9 Zou maar 21,90 Dollar kosten wat dus zon 18 euir is? ex verzenden.

fuck, ff jou site gekeken en Mr and Mrs Smith draaien niet op een EU speler.

[ Voor 7% gewijzigd door swopdark op 02-01-2008 21:05 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Amazon doe ik niet meer. Komen nooit zonder fiks bijbetalen door de douane heen. Er staat altijd met koeieletters AMAZON.COM op 7(8)7 Ook moet je gewoon de volle mep betalen omdat de aangegeven waarde op het pakket gewoon 2x $19 is (vanwege de verzekering) en niet de actieprijs. Hiermee naaide Amazon mij vorige keer ook.

Ik zou gewoon wachten op DeepDiscount, die volgen meestal wel als Amazon een actie heeft. Die sturen gewoon anoniem in een enveloppe zonder zichtbare aanwijzing van de inhoud. Nog nooit hoeven bijbetalen via hun.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
ari3 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 21:11:
[...]
Amazon doe ik niet meer. Komen nooit zonder fiks bijbetalen door de douane heen. Er staat altijd met koeieletters AMAZON.COM op 7(8)7 Ook moet je gewoon de volle mep betalen omdat de aangegeven waarde op het pakket gewoon 2x $19 is (vanwege de verzekering) en niet de actieprijs. Hiermee naaide Amazon mij vorige keer ook.
Ik heb bij de vorige actie twee Blu-Rays besteld en die kwamen wel langs door de douane, maar het is idd een gevaar door die veel te hoge waarde-aanduiding op de envelop. Voor losse titels kun je altijd beter Amazon gebruiken ipv Deep Discount. DD is meestal duurder en de verzendkosten zijn evenredig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
swopdark schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:56:
[...]

Wow interresant maar ik zie dat je er een Amazon Visa kaart voor moet hebben? Die heb ik dus niet. Ik heb Mr and Mrs Smith + The departed in mijn mandje liggen... :9 Zou maar 21,90 Dollar kosten wat dus zon 18 euir is? ex verzenden.

fuck, ff jou site gekeken en Mr and Mrs Smith draaien niet op een EU speler.
Behalve Angelina is die film het hoesje niet eens waard.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 17-06 11:23
EfBe schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 21:20:
[...]

Behalve Angelina is die film het hoesje niet eens waard.
Films blijven persoonlijk.
Ik vond 'm cool en een aanrader ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Ondersteund de PS3 ook HDMI-CEC zodat de TV automatisch naar het HDMI-kanaal schakelt als je de PS3 aanzet? Zo ja, waar kan ik dit instellen? De TV (Samsung LE37M87BD) staat al ingesteld op het gebruik van HDMI-CEC.

[ Voor 21% gewijzigd door ari3 op 02-01-2008 22:26 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbeke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2018
Ik ga het toch maar even vragen maar binnenkort reis ik naar de US en zou dus goedkoop een PS3 kunnen meenemen, maar mijn vrees is dat ik deze hier niet ga kunnen gebruiken:

- PAL vs NTSC => of is dit niet geldig met outputs als HDMI?
- RegioCode Bluray drive => of kan die net zoals in Windows achteraf aangepast worden?
- Andere redenen? :P

Iemand ervaring met deze zaken? :)

http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Robbeke schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:39:
Ik ga het toch maar even vragen maar binnenkort reis ik naar de US en zou dus goedkoop een PS3 kunnen meenemen, maar mijn vrees is dat ik deze hier niet ga kunnen gebruiken:

- RegioCode Bluray drive => of kan die net zoals in Windows achteraf aangepast worden?

Ik heb een Japanse PS3.

- Alle PS3's kunnen een voltage van 100-240V aan. Je moet alleen even zelf een IEC stroomkabel halen, want de Amerikaanse stekker gaat niet passen in Nederland.
- Een Amerikaanse/Aziatische PS3 geeft geen PAL-signaal, alleen NTSC.
- Een Amerikaanse/Aziatische PS3 geeft via HDMI 480p, 720p, 1080i of 1080p en dus werken met elk Europees HD-Ready of FullHD scherm.
- Een Amerikaanse/Aziatische PS3 geeft via HDMI geen 576p.
- Een Amerikaanse PS3 heeft DVD-regio 1 (NTSC).
- Een Amerikaanse PS3 heeft Bluray-regio A.
- De PS3 regio-vrij maken maken voor Bluray kan (nog) niet. Maakt ook niet uit want region A films zijn veel goedkoper in Amerika en Azië, dus je kunt beter online kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237759

Robbeke schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:39:

-Als je een HDTV gebruikt met HDMI is er geen sprake meer van PAL of NTSC.
-Regio code is niet aan te passen. Je hebt dan een blu-ray speler uit regio 1/regio A, MAAR een overgroot deel van de blurays die tot nu toe zijn uitgekomen zijn regio vrij (zie link hier een aantal post boven). Je kunt dus blurays in NL kopen waarvan je weet dat ze regio vrij zijn (aantal sites houden dit bij/testen dit) en anders zul je moeten importeren, maar dat is zowieso al goedkoper en dus best aan te raden :)
-Andere redenen: garantie.
Ik had er ook bijna eentje meegenomen laatst uit Toronto, maar toen kwam de bart smit actie en ivm garantie e.d. heb ik hem hier toen toch maar in NL gekocht, aangezien ik nu niet zoveel meer die kant op zal hoeven reizen (ben weer gaan studeren).

Ding heeft verder gewoon een interne voeding die gewoon op 110/240 werkt en je kunt iedere reguliere "pc stroom kabel" gebruiken om hem aan te sluiten. Als je een HDTV hebt en geen problemen hebt met het importeren van bepaalde films (importeren van games is zowieso aan te raden met de huidige koersen) en de mogelijkheid hebt om in geval van garantie-problemen hem in de states te (laten) sturen, dan zou ik het gewoon doen :)

Edit: net te laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245048

Daar het nog steeds niet wil lukken om mijn bestanden mbv Nero Media Home te delen, vroeg ik mij af of je ook een externe HD op de usb-ingang van de PS3 kan aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237759

Anoniem: 245048 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 00:45:
Daar het nog steeds niet wil lukken om mijn bestanden mbv Nero Media Home te delen, vroeg ik mij af of je ook een externe HD op de usb-ingang van de PS3 kan aansluiten.
Ja, iedere externe HD, zolang deze maar FAT32 is geformateerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245048

Anoniem: 237759 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 01:13:
[...]

Ja, iedere externe HD, zolang deze maar FAT32 is geformateerd. :)
Okeee thx...vanavond de grote test, ben ik af van dat gestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Weet iemand wat de levertijd van 3busymen op e-bay is? Aangezien het 22 december verstuurd is...en nog steeds niet is binnen gekomen. Zolang kan het toch niet duren?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Laatst online: 17-06 12:34

CSB

:D

Hè verdomme. Ik van de week geld op m'n Wirecard gezet, werkt het gisteravond niet. Ik denk, laat ik eens in het PS3 topic gaan kijken of iemand anders dit ook heeft. En nu lees ik dat het niet meer werkt om een niet nader opgegeven reden. Ik kan niks anders zeggen dan WTF!? |:(

Anyway, een meer relevante vraag: hoe krijg ik m'n centen waar ik ze wil hebben: in de PSN portomonnee?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jay-K schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 08:17:
Weet iemand wat de levertijd van 3busymen op e-bay is? Aangezien het 22 december verstuurd is...en nog steeds niet is binnen gekomen. Zolang kan het toch niet duren?
er zit natuurlijk wel kerst tussen.
en de 22e is op zaterdag. Dus hij wordt op zn vroegst maandag verstuurd 24e verstuurd, maar als ie geen tijd had op maandag, dan wordt het pas de 27e. En dan is ie eigenlijk pas een dag of 3 a 4 onderweg.

Ik denk dat je hem volgende week wel moet hebben, mijn Fifa08 was in 6 WERKdagen binnen, maar toen was er geen kerstdrukte en zat er ook geen nieuwjaar tussen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 71987 op 03-01-2008 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Jay-K schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 08:17:
Ongeveer een week en het schijnt zo te zijn dat de post met de feestdagen vaak wat langzamer is :z

Heb overigens Uncharted bijna uitgespeeld, maar zo lyrisch als sommigen hier zijn over het spel.. ik denk dat ik daardoor gewoon iets te veel van het spel verwacht had.
De graphics zijn goed, verhaal en sfeer ook en de controls vind ik niet slecht, maar voor een spel waarin zoveel geschoten moet worden vond ik het aim systeem wel lichtelijk irriteren en beperkt, daarnaast moet je eigenlijk zo goed als alles vanachter een muurtje doen wat het allemaal een beetje saai maakt imho.
Maargoed het neemt allemaal niet weg dat het wel echt een toppertje is en ik het spel amper neer heb kunnen leggen, de aantrekkingskracht om te blijven spelen is toch wel erg groot en na Ratchet en CoD4 mijn favo game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06 15:11

EgoPro

Time is an illusion.

met oud en nieuw heb ik vlak voor het bezoek kwam besloten om even de full version van rub-a-dub te kopen gewoon voor de gein, ik geloof dat dit spel het meest heeft gedraaid. Ik had een hoek ingericht met een fatboy en een beamer! Relaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-05 15:35
Die had ik meteen de eerste dag aangeschaft :D

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235102

Krijg net GT5 Prologue binnen uit Japan. Wil nu best wel een beetje naar huis, zeg maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove

http://www.amazon.com/gp/...docId=1000183011&plpage=1

http://www.amazon.com/gp/...=346206501&pf_rd_i=507846

Let op dat niet alle titels regio-vrij zijn. Check eerst http://bluray.liesinc.net/

Regio-vrij zijn in ieder geval alle Harry Potters, Cars, de 1e twee Pirates of the Caribbean-films, Apocalypto en 300. Veel titels zijn $20 wat neer komt op minder dan 10 euro per titel.

Minpuntje: waarom moest nou net Ratatouille een regio-lock hebben... :'( Die had ik dolgraag gehad willen hebben. Helaas komt die pas half februari in Europa uit op BD - en dan een stukje duurder...
Bedankt voor de tip :) Syriana, The Departed, Goodfellas en March of the Penguins voor 33 euro, not bad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
nioz schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 09:58:
Heb overigens Uncharted bijna uitgespeeld, maar zo lyrisch als sommigen hier zijn over het spel.. ik denk dat ik daardoor gewoon iets te veel van het spel verwacht had.
De graphics zijn goed, verhaal en sfeer ook en de controls vind ik niet slecht, maar voor een spel waarin zoveel geschoten moet worden vond ik het aim systeem wel lichtelijk irriteren en beperkt, daarnaast moet je eigenlijk zo goed als alles vanachter een muurtje doen wat het allemaal een beetje saai maakt imho.
Ik vind het juist een toevoeging dat je achter muurtjes e.d. moet schuilen. Dat maakt het toch weer meer realistisch en taktisch :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230486

Heb Assasins Creed sinds gister uitgespeeld, moet toch zeggen dat het een mooie game is met een toch aardig boeiend verhaal. De acties zijn wat eentonig maar vervelen niet echt volgens mij.. Ik speel hem verder niet meer dus mocht er interesse voor zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
SToRM666 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:18:
[...]

Ik vind het juist een toevoeging dat je achter muurtjes e.d. moet schuilen. Dat maakt het toch weer meer realistisch en taktisch :)
Ja opzich vind dat ook wel; het is een beetje lastig om mijn vinger op het probleem dat ik er mee heb te leggen. Ik denk dat mijn probleem is dat je bijvoorbeeld niet gewoon achter een muurtje kan bukken, maar je zit er echt tegenaan gezogen dmv rondje en dan kan je alleen om het hoekje hangen en schieten of doorrollen/rennen naar een andere spot en daar hetzelfde doen.
Ik vind het hele 'cover-systeem' wel leuk, maar had het meer kunnen waarderen als je daar omheen meer mogelijkheden/vrijheid had gehad en niet altijd gedwongen werd om de hele tijd tegen muurtjes te kleven.
Maargoed, ik loop lichtelijk te miereneuken, want ik heb verder wel echt genoten van de game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

Anoniem: 230486 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:25:
Heb Assasins Creed sinds gister uitgespeeld, moet toch zeggen dat het een mooie game is met een toch aardig boeiend verhaal. De acties zijn wat eentonig maar vervelen niet echt volgens mij.. Ik speel hem verder niet meer dus mocht er interesse voor zijn....
Doe je DM is aan :D

Meningen over AC verschillen heel erg veel :) de ene vind het een rotspel na 5 minuten spelen wilt hij het niet meer, de andere speelt het uit en daarna verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230486

is aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
nioz schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:43:
[...]

Ja opzich vind dat ook wel; het is een beetje lastig om mijn vinger op het probleem dat ik er mee heb te leggen. Ik denk dat mijn probleem is dat je bijvoorbeeld niet gewoon achter een muurtje kan bukken, maar je zit er echt tegenaan gezogen dmv rondje en dan kan je alleen om het hoekje hangen en schieten of doorrollen/rennen naar een andere spot en daar hetzelfde doen.
Ik vind het hele 'cover-systeem' wel leuk, maar had het meer kunnen waarderen als je daar omheen meer mogelijkheden/vrijheid had gehad en niet altijd gedwongen werd om de hele tijd tegen muurtjes te kleven.
Maargoed, ik loop lichtelijk te miereneuken, want ik heb verder wel echt genoten van de game :D
Je had ook met een shotgun kunnen rennen en de piraten van dichtbij weg kunnen blazen. Of een vuistgevecht beginnen. Of eerst een paar keer schieten en dan met handmatig de genadeklap geven, levert ook nog achievements op. Het is deels je eigen keuze dat je elke keer achter een muurtje blijft hangen.

[ Voor 5% gewijzigd door ymmv op 03-01-2008 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Me needs help with Uncharted :P.
Ik zit nu in de library en nu moet ik beelden gaan draaien. Ik snap alleen niet wat ik moet doen 8)7 .
Je krijgt dat dagboek mooi erbij als hulpmiddel maar ik weet niet wat ik er mee moet.
Kan iemand mij vertellen hoe ik die beelden goed zet zodat ik eindfelijk verder kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Op hard heeft dat toch echt geen zin meer, rschieten, na een andere plek, etc, etc.

Vind Uncharted op hard nog altijd het leukst, op normal en easy kan je gewoon naar ze toe rennem met de shotgun. Heb nu wel alle wapen medailles, nog 20 schatten en nog een paar secret's en dan heb ik hem 100% :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

CSB schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 08:28:
Hè verdomme. Ik van de week geld op m'n Wirecard gezet, werkt het gisteravond niet. Ik denk, laat ik eens in het PS3 topic gaan kijken of iemand anders dit ook heeft. En nu lees ik dat het niet meer werkt om een niet nader opgegeven reden. Ik kan niks anders zeggen dan WTF!? |:(

Anyway, een meer relevante vraag: hoe krijg ik m'n centen waar ik ze wil hebben: in de PSN portomonnee?
Een echte Creditcard.
of gewoon verder wachten op de PSNCard's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Anoniem: 138251 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:15:
Me needs help with Uncharted :P.
Ik zit nu in de library en nu moet ik beelden gaan draaien. Ik snap alleen niet wat ik moet doen 8)7 .
Je krijgt dat dagboek mooi erbij als hulpmiddel maar ik weet niet wat ik er mee moet.
Kan iemand mij vertellen hoe ik die beelden goed zet zodat ik eindfelijk verder kan. :)
spoiler:
Je beelden de beelden in de richting zetten zoals die in het boekje staan, dus als er bij een beeld een N staat, dan zet je die met de voorkant naar het noorden...

[ Voor 18% gewijzigd door SToRM666 op 03-01-2008 13:53 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 18-06 10:26

zAo

GPLv2 Fanboy

Zo: Uncharted uitgespeeld. Ik heb er iets minder dan 9 uur over gedaan op medium, wat nog best netjes is voor een zogenaamde 'korte game'.
Jammer dat de puzzels zo makkelijk waren, maar wat waren de animaties goed zeg! Wanneer komt deeltje 2? :)

Nu zien te ruilen voor Ratchet & Clank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
ymmv schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:09:
[...]

Je had ook met een shotgun kunnen rennen en de piraten van dichtbij weg kunnen blazen. Of een vuistgevecht beginnen. Of eerst een paar keer schieten en dan met handmatig de genadeklap geven, levert ook nog achievements op. Het is deels je eigen keuze dat je elke keer achter een muurtje blijft hangen.
Ik heb hem op Hard gezet (anders ben je helemaal snel klaar met het spel hoorde ik), maar ik heb mijn 'run&gun' pogingen niet vaak overleeft, vaak heb je al een paar kogels/hagel te pakken en ben je dood voordat je uberhaubt in de buurt bent gekomen. Als ik "Aight!" zijn post zie, dan ben ik niet de enige.
En natuurlijk had ik hem ook makkelijker kunnen zetten, maarja, dan had ik ook mijn wii weer aan kunnen zetten en ff mario galaxy kunnen gaan spelen als ik geen weerstand wilde hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-05 23:58

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is weer donderdag en volgens mij moet er weer een store update zijn, kan iemand even een blik werpen? Ben wel benieuwd.

is er een website die deze info post? kan er nergens eentje vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
http://blog.us.playstation.com/
Hier staat het vaak wel op, maar niet voordat de update ook echt online staat (volgens mij), dus op het moment staat alleen de vorige update erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222882

zAo schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:55:
Zo: Uncharted uitgespeeld. Ik heb er iets minder dan 9 uur over gedaan op medium, wat nog best netjes is voor een zogenaamde 'korte game'.
Jammer dat de puzzels zo makkelijk waren, maar wat waren de animaties goed zeg! Wanneer komt deeltje 2? :)

Nu zien te ruilen voor Ratchet & Clank.
srry weet niet hoe je moet pmmen. Mail me ff marnix11@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik was even snel op zoek of er al iets bekend was over updates voor de Burnout demo. En het blijkt dat vanaf morgen het aantal spelers op een server verdubbeld worden.
http://www.criteriongames...ss/features/demo/8player/
Dus met max. 8 spelers online en daarbij komen 13 nieuwe challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

ymmv schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:09:Je had ook met een shotgun kunnen rennen en de piraten van dichtbij weg kunnen blazen. Of een vuistgevecht beginnen. Of eerst een paar keer schieten en dan met handmatig de genadeklap geven, levert ook nog achievements op. Het is deels je eigen keuze dat je elke keer achter een muurtje blijft hangen.
Ik snap wel wat hij bedoelt, ik had hetzelfde bij gears of war. De gameplay wordt er een stuk statischer op. Het argument dat het tactischer is vind ik onzin, heeft niets met tactiek te maken. Maar zoals je al zegt, zijn er nog andere manieren om vijanden uit te schakelen en in Uncharted moet je ook nog platformen en een beetje puzzelen. Uncharted vind ik wel heel gaaf, mede vanwege de setting en het verhaal dat me erg aanspreekt.

De optie om van view te switchen tijdens het aimen (dus dat nathan links of rechts van het scherm staat) is erg fijn. Dit zit overigens ook in mgs4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

-RazieL- schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:21:
[...]

Ik snap wel wat hij bedoelt, ik had hetzelfde bij gears of war. De gameplay wordt er een stuk statischer op. Het argument dat het tactischer is vind ik onzin, heeft niets met tactiek te maken. Maar zoals je al zegt, zijn er nog andere manieren om vijanden uit te schakelen en in Uncharted moet je ook nog platformen en een beetje puzzelen. Uncharted vind ik wel heel gaaf, mede vanwege de setting en het verhaal dat me erg aanspreekt.

De optie om van view te switchen tijdens het aimen (dus dat nathan links of rechts van het scherm staat) is erg fijn. Dit zit overigens ook in mgs4 :)
Vind je? Zeker als het wat drukker is, dan is op één plaats blijven staan lang niet altijd een optie, omdat ze op je af komen. Zeker als je ondertussen ook de nodige ammo moet vergaren. Ik vind zo'n coversysteem wel leuk al vond ik het lastig dat het precies andersom werkt als bij RB6:V (knop vasthouden is cover).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Anoniem: 71987 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:43:
Het is weer donderdag en volgens mij moet er weer een store update zijn, kan iemand even een blik werpen? Ben wel benieuwd.

is er een website die deze info post? kan er nergens eentje vinden
Kan zijn dat deze vorige psn update er al op stond maar ik zag de Superstardus HD demo. DAMN daar zit je meteen in zeg! :D
Iemand een tip hoe ik me eigen highscore kan terug zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Laatst online: 06-05 16:26
Dr. Strangelove schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:08:
[...]

Bedankt voor de tip :) Syriana, The Departed, Goodfellas en March of the Penguins voor 33 euro, not bad :D
Ik dacht dat amazon.com niet naar europa verscheepte?

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187234

Ik ben bij Conan bij die rare figuur Graven met die kabel handen,maar elke keer als bij hem de rode levens balk weg is , steekt hij mij weer , dan krijgt hij weer een halve balk met leven terug.Hoe kan ik die gast verslaan , en is dat ook bijna het einde ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Laryx schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 18:49:
[...]

Ze verzenden geen PS3-games, wel Blu-Ray-films. Ik heb er al redelijk wat beseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Laatst online: 06-05 16:26
ymmv schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 19:27:
[...]

Ze verzenden geen PS3-games, wel Blu-Ray-films. Ik heb er al redelijk wat beseld.
oh dat wist ik niet ik dacht ook films.
Ik ga meteen ff browsen.
dank je

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreX
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-05 16:06

CreX

Princess Leia: @(-_-)@

CSB schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 08:28:

schijnt dat als je een duitse acount op je ps3 aanmaakt je Wirecard wel weer werkt

Don’t ever wrestle with a pig. You’ll both get dirty, but the pig will enjoy it. —Cale Yarborough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Missbaksel
  • Laatst online: 04-05-2023
KappeNou schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:06:
[...]

Welk progje gebruik je hier voor ??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:57
Hoeveel verschillende(interessante) PSN stores zijn er naast de US, Japan en NL eigenlijk nog?

Ik heb me zojuist aangemeld voor de US en JAPAN. Moet zeggen dat die JAPAN er niet makkelijker op wordt met die grappige tekens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Laatst online: 18-06 15:47
Missbaksel schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:12:
[...]

Welk progje gebruik je hier voor ??? 8)7
Bij mij werkt het ook niet, Ik krijg het programma en de playstation wel zo ver dat het moet werken, maar ik denk dat mijn router (build in accesspoint) niet helemaal goed is, ik kan vanaf de PC de PS niet pingen, maar ik kan wel bestanden vanaf mijn pc afspelen (nero media home)... how weird is that? Misschien mijn router/accespoint een keer een firmwareupdate geven.

Ik gebruik het programma ps3proxy by 3r1c, als dat programma niet verschijnt na de klik op OK, moet je nog een update installeren, ik weet alleen niet meer hoe die heet, misschien even googlen. Of hier kijken klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Laatst online: 17-06 12:34

CSB

:D

CreX schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 19:35:
[...]

schijnt dat als je een duitse acount op je ps3 aanmaakt je Wirecard wel weer werkt
Ja? ff proberen dan.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
E2TK schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:39:
[...]

Bij mij werkt het ook niet, Ik krijg het programma en de playstation wel zo ver dat het moet werken, maar ik denk dat mijn router (build in accesspoint) niet helemaal goed is, ik kan vanaf de PC de PS niet pingen, maar ik kan wel bestanden vanaf mijn pc afspelen (nero media home)... how weird is that?
pingen gaat volgens mij over poort 80 als jouw router die poort blocked kun je pingen wat je wilt maar dan werkt het niet ;) gooi voor de gein poort 80 eens open en ping opnieuw :)

is er nou al een EU store update geweest? Volgens mij zie ik Folklore en Superstardust HD content staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Huppekee, vandaag een doosje uit Hong Kong binnen gekregen. Binnenin twee hagelwitte DS3's. 13 december besteld bij Yesasia, 3 januari binnengekomen en gelukkig geen importheffing hoeven te betalen. Omgerekend 50,- euro per stuk voor betaald. :D
Ook geweldig dat veel games het al ondersteunen. Tot nu toe Warhawk en Uncharted ermee gespeeld en hij voelt lekker hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 19:34
Minnema, heb je het bij YesAsia.com besteld? Ik heb op 4 december besteld, 7 december verstuurd en ik heb nog niks binnen :(

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Laryx schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 18:49:
[...]

Doen ze wel, maar ik laat ze naar een vriendin in de VS sturen, met nog wat andere goodies. Eens per maand gaat er voor 20 dollar een postzak vol met entertainment naar Europa.

Helaas worden raken de Kerstman en Sinterklaas hierdoor wat gedevalueerd bij mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Laatst online: 11-06 10:13
Wat mij opvalt is dat wanneer ik via de ps3 beetje aan het browsen ben bepaalde websites met flash gedeeltelijk of soms helemaal niet geopend kunnen worden omdat er dan geen flash of flashplayer wordt gevonden. Klopt dit? en is dit eventueel te downloaden en dan te instaleren op de ps3?

Verder vroeg ik mij af of ik de HD trailers van apple kan afspelen op de ps3?

bijvoorbeeld:

http://www.apple.com/trailers/paramount/cloverfield/

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Mijn broer had de DS3 uit Tokyo meegenomen voor me. Ook gaaf.

Net Ratchet and Clank voor de derde keer uitgespeeld en alle wapens naar de max geleveld. Nu nog alle skill points halen, maar ik heb er nog veel niet dus misschien maar online opzoeken hoe ik die verwerf.

Erg leuk spel. Zelfde euvel als bij Heavenly Sword: Te makkelijk en te kort. Maar goed, dikke lol mee gehad en ik zal een vervolg zeker ook aanschaffen.

Nu heb ik dus weer even niks te spelen. Ik keek ontzettend uit naar Burnout, maar dat bleek een koude kermis. Misschien Devil May Cry 4 hoewel de gameplay er wat eentonig uit ziet. En ik dacht dat Soul Calibur IV voor eind januari geplanned stond. Weet iemand daar nog iets over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

azt33 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 23:32:
Minnema, heb je het bij YesAsia.com besteld? Ik heb op 4 december besteld, 7 december verstuurd en ik heb nog niks binnen :(
YesAsia inderdaad, dat is wel balen. Ik had al eerder een berichtje van je gelezen maar had gedacht dat je hem inmiddels wel had, misschien kan hun support je vertellen waar het pakketje uithangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
US store update
Add-on Game Content

Guitar Hero III: Legends of Rock
For all song credits please visit www.redoctane.com

* Die Fantastischen Vier “Ernten Was Wir Säen” - Single Track ($2.49)
“Ernten Was Wir Säen” as performed by Ernten Was Wir Säen.
File size: 27.7 MB
* Trust “Antisocial” - Single Track ($2.49)
“Antisocial” as performed by Trust
File size: 17.8 MB
* Extremoduro “So Payaso” - Single Track ($2.49)
“So Payaso” as performed by Extremoduro.
File size: 27.6MB
* Warner/Reprise Track Pack ($6.25)
“No More Sorrow” as performed by Linkin Park , “Sleeping Giant” as performed by Mastodon, “Pretty Handsome Awkward” as performed by The Used.
File size: 45.1 MB

Rock Band
Build your Rock Band library by purchasing these song game tracks. Please note: you need to actually own Rock Band in order to play these tracks:

* “Attack” – 30 Seconds to Mars ($0.99)
* “The Kill” – 30 Seconds to Mars ($0.99)
* “Dirty Little Secret” - All-American Rejects ($0.99)
* “Move Along” - All-American Rejects ($0.99)
* “Song With a Mission” – The Sounds ($0.99)
* “Limelight” – Rush ($1.99)
* “Hard to Handle” – The Black Crowes ($1.99)
* “Gimme Three Steps” – Lynyrd Skynyrd ($1.99)

File sizes: 19.3 MB – 37.8 MB

Need for Speed ProStreet
Unlock vehicles for immediate use. These cars can be achieved without purchase by progressing through Career.

* Shelby GT500 ($1.99)
File size: 100 KB
* Chevrolet Corvette Z06 ($2.49)
* Lancer Evolution ($2.49)
* BMW M3 E92 ($2.49)
* Ford GT ($2.49)
* Chevrolet Camaro Concept ($2.49)
* Dodge Viper SRT10 ($2.99)

Demos

NFL Tour ‘09 Network Demo
You are the star of the NFL’s traveling road show in NFL Tour! This is a hard-hitting, pulse-pounding game of 7-on-7 football. NFL Tour is football the way you always wanted to play it.
File size: 990 MB

Game Videos

Gran Turismo 5 Prologue Japanese Launch Trailer (free)
The real driving simulator returns with the highly anticipated precursor to Gran Turismo 5, featuring 50 cars from world wide auto makers including Ferrari, Ford, and Audi. With an all-new interior dash view, online racing mode, and more, Gran Turismo 5 Prologue unveils revolutionary advancements that blur the distinction between simulation and reality. Download the official Japanese trailer from the December 13 launch of the game in Japan.
File size: 83 MB (1080)
Waar ik me helemaal kapot aan erger is de downloadable content van Need for Speed ProStreet. Betalen om wat auto's te unlocken terwijl ze in de single player ook gratis te verkrijgen zijn :S Bagger game uitbrengen en daarna lekker uitmelken dit ! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 17-06 11:23
Frank J. schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 00:18:
US store update

[...]

Waar ik me helemaal kapot aan erger is de downloadable content van Need for Speed ProStreet. Betalen om wat auto's te unlocken terwijl ze in de single player ook gratis te verkrijgen zijn :S Bagger game uitbrengen en daarna lekker uitmelken dit ! |:(
Ja de nieuwe trend he, ook bij Motorstorm.
Ik denk dat je bij Folklore (ik speel het nog steeds bdw) wat meer waar voor je geld krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-06 15:26

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zo... deeltje 18 zit ook alweer bijna vol.

Als het op deze manier doorgaat, gaan we het 360 topic makkelijk voorbij :D

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
He niet schelden he hier op het forum ! O-)

ps. die zit toch op 44 ofzoiets?
Gman schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 00:20:
[...]

Ik denk dat je bij Folklore (ik speel het nog steeds bdw) wat meer waar voor je geld krijgt.
Is dat zo? Volgens mij heb je bij Motorstorm wel nieuwe soorten auto's voor een zacht prijsje. Dit is wat anders je mag flink dokken voor content wat gewoon in de game zelf zit! Zelfde als de EA strategie van hints & tips argh 8)7

Ik vraag me af of dit ook op XBL is, aangezien het daar wat stricter is wat men op het netwerk mag zetten enz.

[ Voor 78% gewijzigd door Falcon Heavy op 04-01-2008 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Gman schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 00:20:
[...]

Alleen jammer dat de Folklore-content uit de EU-store niet werkt bij de US-versie...

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ik hoop trouwens als de ingame XMB er ooit komt dat je wel muziek via DNLA kan streamen, het werkt nu super ik zet gewoon 3FM op via tversity en kan af en toe beetje websites checken als ik dat wil :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech in SPV graag, mediacenter-discussies kunnen in dit topic.