Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.932 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:56

CSB

:D

Even over de post hierboven. Drop it guys. Ga nou niet lopen irriteren. Daar moet je boven staan.

Ontopic:
heb net Super Stardust gekocht via PSN. Holy crap, dit is echt verslavend zeg! Probeer al een uur of 2 via Coöp met een maatje in de top 5000 te komen, maar het lukt nog niet erg. :P
Het zou NOG wreder zijn als je online coöp zou kunnen spelen. :9~

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:04:
Dit probleem heb ik ook en nu is mijn vraag (vooral aan s2s) hoe dit op te lossen?
Fabrieksinstellingen en als dat niet helpt is het een RMA'tje naar Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een headset aan je PS3 hangt, kan je dan ook gewoon als je in 'hoofdmenu' van de PS3 zit met je friends praten?
\
Kan je ook de hele tijd met elkaar praten, bijvoorbeeld tijdens laden van games etc.
Een beetje zoals met teamspeak op de PC dat je teamspeak onafhankelijk van je game is.

En dan nog de vraag wat een goeie wireless headset is voor de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 13-09 20:24
Je kan dit wel als je in het hoofdmenu (XMB) zit van de PS3, als je online wilt kun je niet vanuit de XMB met friends chatten. Waarschijnlijk met ingame XMB binnenkort (rond release Home?) wel. Wel kun je in veel games als je in de zelfde online server zit ingame praten met elkaar maar dan hoort iedereen dit.

Elke bluetooth en beetje gangbare USB headset zal op de PS3 werken. Die van Jabra zijn lekker klein en ook handig voor gebruik met een GSM.

[ Voor 14% gewijzigd door Falcon Heavy op 30-12-2007 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
me_mrtn schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:44:
[...]

Dat is het foute programma. Je moet deze hebben. Mocht je een .NET Framework fout krijgen, moet je deze downloaden. En dit is de link naar GT5P op de servers van Sony. :P
Het lukt me niet om te connecten met de ps store, Krijg 1 of andere melding. ;( Moet ik nou zomaar een IP in mijn PS3 invullen, of die van mijn PC? Krijg 1 of andere melding. 1 met folding @ home opnieuw installen, andere doormiddel van een demo te downloaden via de PS store

[ Voor 6% gewijzigd door KappeNou op 30-12-2007 23:12 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
CSB schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:32:
heb net Super Stardust gekocht via PSN. Holy crap, dit is echt verslavend zeg! Probeer al een uur of 2 via Coöp met een maatje in de top 5000 te komen, maar het lukt nog niet erg. :P
Het zou NOG wreder zijn als je online coöp zou kunnen spelen. :9~
Er komt binnenkort een multi-payer-expansion pack uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
KappeNou schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:11:
[...]

Het lukt me niet om te connecten met de ps store, Krijg 1 of andere melding. ;( Moet ik nou zomaar een IP in mijn PS3 invullen, of die van mijn PC? Krijg 1 of andere melding. 1 met folding @ home opnieuw installen, andere doormiddel van een demo te downloaden via de PS store
Het helpt niet echt als je enkel meldt "1 of andere melding"... Meestal hebben die meldingen een betekenis en leiden die tot oplossingen. :Y)

En zoals altijd: Google is je vriend!

[ Voor 3% gewijzigd door ymmv op 30-12-2007 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
[...]

Ik zal morgen wel even een tutorial in elkaar kliederen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

[...]

Zet in de netwerk instellingen van de PS3 het gebruik van de proxy aan, vervolgens vul je als proxy adres het IP van je PC in.

Download de GT5:P-demo naar je pc en rename hem naar iets simpels, vervolgens kan je in de proxy server op de PC simpelweg de path+filenaam naar die file invullen in de "replace files" tab (rechterkant).

http://zeus.dl.playstatio...g?product=0084&country=jp

Ik ga er vanuit dat je een Europese PS3 hebt, dat betekend dat je de volgende link moet gebruiken om de download af te vangen als je met de PS3 F@H gaat downloaden:

http://deu01.ps3.download...wnload/ps3/eu/fah/fah.pkg

Deze link plaats je dus ook in de "replace files" tab van de proxy server, maar dan aan de linkerkant.

Door nu F@H op de PS3 te gaan downloaden, zal GT5:P-demo van de PC "gedownload" worden.

Overigens, weet ik niet of GT:HD nog in de PSN store-front staat, maar indien niet:
http://zeus.dl.playstatio...g?product=0083&country=eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Hoe zit het eigenlijk met patches voor games? Heb wekenlang Motorstorm niet gespeeld en dacht dat er een update was. Maar PS3 zegt niks, ik start het spel gewoon zoals voorheen. Nog geen mp gedaan, misschien gebeurt het via die weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

lapino schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:55:
Hoe zit het eigenlijk met patches voor games? Heb wekenlang Motorstorm niet gespeeld en dacht dat er een update was. Maar PS3 zegt niks, ik start het spel gewoon zoals voorheen. Nog geen mp gedaan, misschien gebeurt het via die weg?
Net als op de PC: als je online gaat komt er een dialoog voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 19:16

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Is het trouwens normaal dat hij aardig wat krassen maakt de PS 3?
Heb er geen gekke dingen mee gedaan en er zitten al aardig wat krassen op mijn Uncharted disk.

Hij is wel pas 1x blijven hangen bij Uncharted, en 2x na het installen bij Demo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Aight! schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:11:
Is het trouwens normaal dat hij aardig wat krassen maakt de PS 3?
Heb er geen gekke dingen mee gedaan en er zitten al aardig wat krassen op mijn Uncharted disk.

Hij is wel pas 1x blijven hangen bij Uncharted, en 2x na het installen bij Demo's.
Krassen is nooit normaal, mijn discs zijn allemaal perfect. Ik heb trouwens bij Uncharted ook twee keer meegemaakt dat het spel hing.

[ Voor 3% gewijzigd door ymmv op 31-12-2007 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Frank J wndwlckr. Ik ben het met je eens dat GT niet de meest realistische simulatorgame is, zelf irriteer ik me ongelovelijk aan de manier van bochten maken in de GT5 demo. Het spel lijkt geen overstuur te kennen, ook ESP uitzetten helpt niet. Daardoor is het bijna onmogelijk om te sturen met je gaspedaal zonder dat de auto in een spastische beweging door de bocht gaat, Forza is in mijn beleving iets beter.
GT is ook net iets 'te mooi' alles hebben ze glimmend gemaakt het asfalt, auto's, toeschouwers eh you get the point.. als je naar echte races kijkt is het niet zo, auto's worden steeds viezer en het wegdek is dof tenzij het nat is. Ik vind het van ongeplaatste arrogantie getuigen dat ze zichzelf het beste racespel noemen.

Dit topic gaat over PS ervaringen en GT is een PS spel dit ik zie niet in waarom er geen meningen over dit spel mogen worden gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:15:
Ik vind het van ongeplaatste arrogantie getuigen dat ze zichzelf het beste racespel noemen.
Ben benieuwd waar en wanneer Polyphony Digital dit heeft gezegd. Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

ymmv schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:14:
[...]

Krassen is nooit normaal, mijn discs zijn allemaal perfect. Ik heb trouwens bij Uncharted ook twee keer meegemaakt dat het spel hing.
Dan kan het ook zijn dat het door mij komt, maar ben er niet echt anders mee omgegaan.
Als het erger word kijk ik wel of ik Helpdesk bel of zo.

Ben er tot nu toe heel tevreden mee, alleen dat internetten gaat nog niet perfect, sommige filmpjes van gametrailers speelt hij niet af en zo. Maar ach daar verzin ik wel wat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Las dit net op een ander forum : "Wat is jullie PS3-topmoment van 2007?"

Ik heb zelf nog geen PS3, maar ik ben wel benieuwd naar jullie "top-moment" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wndwlckr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-03-2022
frank jasmeier / wat zijn er toch altijd te serieuze mensjes die andere posters tot de orde menen te moeten roepen die een kritische noot plaatsen bij een produkt / graag wil ik gebruik maken van mijn recht op vrije meningsuiting en de fora zijn JUIST in het leven geroepen om figuurlijk de degens te kruisen / dus geachte frank j. / staat uw mannetje en deel uw kostbare kennis met ons allen opdat wij kunnen gedijen in uw weelderig intellect / ofwel dien mij gewoon van terzake doende repliek en onthoud u zich van uw aanmatigende vingerwijzing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Iemand al bekend met Bacterium?of Bacteria zag heb bij de Jap Ps Store, zeer leuk :D.
Die ga ik wel even halen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
DCFreak schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:53:
[...]

Zet in de netwerk instellingen van de PS3 het gebruik van de proxy aan, vervolgens vul je als proxy adres het IP van je PC in.

Download de GT5:P-demo naar je pc en rename hem naar iets simpels, vervolgens kan je in de proxy server op de PC simpelweg de path+filenaam naar die file invullen in de "replace files" tab (rechterkant).

http://zeus.dl.playstatio...g?product=0084&country=jp

Ik ga er vanuit dat je een Europese PS3 hebt, dat betekend dat je de volgende link moet gebruiken om de download af te vangen als je met de PS3 F@H gaat downloaden:

http://deu01.ps3.download...wnload/ps3/eu/fah/fah.pkg

Deze link plaats je dus ook in de "replace files" tab van de proxy server, maar dan aan de linkerkant.

Door nu F@H op de PS3 te gaan downloaden, zal GT5:P-demo van de PC "gedownload" worden.

Overigens, weet ik niet of GT:HD nog in de PSN store-front staat, maar indien niet:
http://zeus.dl.playstatio...g?product=0083&country=eu
Het is gelukt. Bedankt voor de simpele uitleg ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:33

S2S

geemfriek schreef op maandag 31 december 2007 @ 01:35:

Die kwam pas aan het eind van 2007, genaamd Uncharted. De PS3 game voor 2007, verplicht materiaal voor PS3 bezitters imo.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:49:
Je kan dit wel als je in het hoofdmenu (XMB) zit van de PS3, als je online wilt kun je niet vanuit de XMB met friends chatten. Waarschijnlijk met ingame XMB binnenkort (rond release Home?) wel. Wel kun je in veel games als je in de zelfde online server zit ingame praten met elkaar maar dan hoort iedereen dit.

Elke bluetooth en beetje gangbare USB headset zal op de PS3 werken. Die van Jabra zijn lekker klein en ook handig voor gebruik met een GSM.
Ik heb een Bluetrek oortje voor mn telefoon, maar die ziet ie niet. (mn telefoon ziet ie wel, maar wat kan ik daar mee)

Die ingame XMB wordt het dan hetzelfde als de x-doos?, want dat werkt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
@ Frank J. Ik ben het met je eens dat GT niet de meest realistische simulatorgame is, zelf irriteer ik me ongelovelijk aan de manier van bochten maken in de GT5 demo. Het spel lijkt geen overstuur te kennen, ook ESP uitzetten helpt niet. Daardoor is het bijna onmogelijk om te sturen met je gaspedaal zonder dat de auto in een spastische beweging door de bocht gaat, Forza is in mijn beleving iets beter.
GT is ook net iets 'te mooi' alles hebben ze glimmend gemaakt het asfalt, auto's, toeschouwers eh you get the point.. als je naar echte races kijkt is het niet zo, auto's worden steeds viezer en het wegdek is dof tenzij het nat is. Ik vind het van ongeplaatste arrogantie getuigen dat ze zichzelf het beste racespel noemen.

Dit topic gaat over PS ervaringen en GT is een PS spel dit ik zie niet in waarom er geen meningen over dit spel mogen worden gegeven.
huh ik vond het gt5p juist wel realistisch. Of bedoel je dat je het niet met me eens bent? :) GT5 ziet er echt vet mooi uit misschien wel te mooi, het te mooi komt door dat de wagens blijven rijden als zijnde showroom auto's. Als ze bij de start zo verschijnen en langzamerhand smeriger worden (zoals in motorstorm) en damage opnemen dan zal het een compleet andere ervaring worden denk ik (GT5 misschien?)

Persoonlijk doet deze race simulator me niks en is het niet my type of game, ik kan er niet mee omgaan op de 1 of andere manier Gt4 the same.
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 08:55:
[...]

Ik heb een Bluetrek oortje voor mn telefoon, maar die ziet ie niet. (mn telefoon ziet ie wel, maar wat kan ik daar mee)

Die ingame XMB wordt het dan hetzelfde als de x-doos?, want dat werkt wel goed.
hmm ok weetje zeker dat je je bluetooth headset in de pair stand hebt staan? Je moet hem eerst pairen met de PS3 voordat de PS3 hem kan zien.

Geen idee hoe XMB eruit gaat zien, x360 heeft een andere look dus dat zal het niet zijn. Ik denk zelf dat XMB ingame tegelijk of rond HOME released wordt aangezien HOME dit ook gaat ondersteunen.

@ wndwlckr :z
wil je je direct messages aanzetten aangezien we ander redelijk offtopic gaan

[ Voor 16% gewijzigd door Falcon Heavy op 31-12-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 08:39
@ Frank J. Ik ben het met je eens dat GT niet de meest realistische simulatorgame is, zelf irriteer ik me ongelovelijk aan de manier van bochten maken in de GT5 demo. Het spel lijkt geen overstuur te kennen, ook ESP uitzetten helpt niet. Daardoor is het bijna onmogelijk om te sturen met je gaspedaal zonder dat de auto in een spastische beweging door de bocht gaat, Forza is in mijn beleving iets beter.

En dan heb je het nog niet eens over dat irritante (slippend) geluid als je een bocht maakt....my god. Nee GT is voor mij ook niets meer dan een grafische update. En het feit dat dat ze het spel in 2 fase's op de markt pleuren begrijp ik al helemaal niet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het feit dat dat ze het spel in 2 fase's op de markt pleuren begrijp ik al helemaal niet......
Daar zijn zat redenen voor te bedenken:
- Fans zoet houden totdat de full game ein-de-lijk klaar is
- Goedkopere versie, veel mensen kopen hem en een deel daarvan zal de full game ook kopen -> dubbele inkomsten
- Inkomsten zodat ze verder kunnen met ontwikkelen (ze hebben niet veel meer inkomsten dan GT zelf)
- Feedback van de community zodat ze de nog wijzigingen aan kunnen brengen. Geen betere online test dan dit. Foutjes? "volledige versie zal beter zijn"...

Of je het er mee eens bent is een tweede natuurlijk, maar het feit dat een hoop mensen hier een onleesbare versie uit Japan importeren geeft ze dus eigenlijk al gelijk...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2007 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Crawl NL schreef op maandag 31 december 2007 @ 09:55:
[...]

En dan heb je het nog niet eens over dat irritante (slippend) geluid als je een bocht maakt....my god. Nee GT is voor mij ook niets meer dan een grafische update. En het feit dat dat ze het spel in 2 fase's op de markt pleuren begrijp ik al helemaal niet......
Dat deden ze ook al met GT4, en die was ook niet gratis. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 08:39
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 10:12:
[...]

Daar zijn zat redenen voor te bedenken:
- Fans zoet houden totdat de full game ein-de-lijk klaar is
- Goedkopere versie, veel mensen kopen hem en een deel daarvan zal de full game ook kopen -> dubbele inkomsten
- Inkomsten zodat ze verder kunnen met ontwikkelen (ze hebben niet veel meer inkomsten dan GT zelf)
- Feedback van de community zodat ze de nog wijzigingen aan kunnen brengen. Geen betere online test dan dit. Foutjes? "volledige versie zal beter zijn"...

Of je het er mee eens bent is een tweede natuurlijk, maar het feit dat een hoop mensen hier een onleesbare versie uit Japan importeren geeft ze dus eigenlijk al gelijk...
En ja dat vindt ik eigenlijk wel jammer......andere developers zien dit natuurlijk ook en gaan we zodadelijk voor alle demo's betalen. Gamers die deze demo kopen hebben naar mijn mening ook een kronkel in de kop, maar ja het is maar een mening he... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
GT5P vind ik meer dan een demo, als je ziet wat je er "al" mee kunt doen. Maar denk ook dat Polyphony updates geeft door middel van patches (online?). Nu nog even wachten tot SCEE de game hier wil uitbrengen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GT5P is inderdaad wel iets meer dan een demo hoor.
En ik verwacht wel een uurtje of 50 te kunnen steken in Prologue, als je dat afzet tegen de prijs (zeg € 30) dan heb je veel spel voor weinig geld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

kRyPtO schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:04:
Ik heb een vraag over de ps3 disk problemen, kon er niks over vinden in de openings pagina. Maar zijn er meer mensen bekent met het probleem dat de ps3 op eens stopt met het lezen van disks?

Ik was assasins creed aan het spelen en in eens krijg ik de melding de disc terug te stoppen, alsof hij ge-eject was wat niet zo was. Daarna heb ik hem opnieuw opgestart en las hij geen discs meer.
Ben nu bezig met reset/firmware updaten kijken of dat wat gaat helpen, maar denk haast dat het aan de drive ligt.

Ik hoop dat ik niet de enige ben met dit probleem en dat als hij niet meer mocht werken een nieuwe krijg van sony/dixons.
Je bent idd niet de enige. Mijn PS3 is momenteel naar Sony wegens dit probleem.

Heb je 40GB of 60GB?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Toen ik samen met een vriend van me midden in de nacht naar de MM reed om een ps3 te kopen (ik voelde me wel een beetje een nerd om 's nachts een spelletjescomputer te kopen :P )

En verder zijn qua games cod4, gh3, uncharted, r&c, ng: sigma en warhawk toch wel top-momenten. Ik heb ook nog resistance, motorstorm en heavenly sword, maar die zijn net iets minder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Een vraagje voor de rpg liefhebbers hier. Disgaea 3 is het spel waarvoor ik me zou laten verleiden om een PS3 te kopen. Eind december komt hij uit in Japan maar over releasedata in de rest van de wereld kan ik nergens iets terugvinden. Iemand die een idee heeft?
In Mei zit ik weer een maandje in Japan en hoop ik daar goedkoop een ps3 te kunnen meenemen. Het zou erg handig zijn als ik rond dezelfde tijd Disgaea 3 kan spelen :). Het spel bevat teveel humor, het zou zonde zijn om die grotendeels te missen door hem in het Japans te spelen.
De promo ziet er in ieder geval wel lekker uit :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Warhawk..die game was gewoon perfect! Geen onnodige extra troep nee gelijk duiken in pure gameplay! Natuurlijk het ophalen van de PS3 was ook mooi maar niet zo mooi als een game zien die er tot doet!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Boeboe schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:30:
Een vraagje voor de rpg liefhebbers hier. Disgaea 3 is het spel waarvoor ik me zou laten verleiden om een PS3 te kopen. Eind december komt hij uit in Japan maar over releasedata in de rest van de wereld kan ik nergens iets terugvinden. Iemand die een idee heeft?
In Mei zit ik weer een maandje in Japan en hoop ik daar goedkoop een ps3 te kunnen meenemen. Het zou erg handig zijn als ik rond dezelfde tijd Disgaea 3 kan spelen :). Het spel bevat teveel humor, het zou zonde zijn om die grotendeels te missen door hem in het Japans te spelen.
Dit al gezien?
Chester in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:29:
[...]

Ben benieuwd waar en wanneer Polyphony Digital dit heeft gezegd. Linkje?
Als je het spel GT4: The real drivingsimulator noemt, dan wil je daar volgens mij mee zeggen dat je beter bent dan alles wat er was/is. Dit is mijn interpretatie, jij kan er een ander gevoel bij krijgen
natuurlijk. Vooral ook in de reviews van GT4 destijds werd het spel vaak de race game/sim genoemt, tel daarbij de ondertitel van de game op en je krijgt meteen grote verwachtingen van de game.
Ik hoop op Forza 3 op de PS3, van de GT serie krijg ik geen warm gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 10:56
Ziet er zeker cool uit, ook een lekker hoog speltempo zo te zien. Waren de delen 1 en 2 voor de PS2 ook in zo'n hoog tempo of wel meer turn-based daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wndwlckr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-03-2022
ben het met jeep eens / "GT is ook net iets 'te mooi' alles hebben ze glimmend gemaakt het asfalt, auto's, toeschouwers eh you get the point.. als je naar echte races kijkt is het niet zo, auto's worden steeds viezer en het wegdek is dof tenzij het nat is." / ik irriteer me ook mateloos aan de polished look die je op de verkeerde plaatsen ziet / profileer je jezelf als zijnde realistisch? zorg er dan ook voor dat het wegdek als echt oogt, ik wil echt race-asfalt met rubbersporen en idd vies wordende auto's van die troep / het ontbreken van t schademodel laat ik maar even liggen / de beweging van de auto bij het optrekken, remmen en nemen van bochten is eveneens verre van realistisch / een kritisch oog ziet dat er geen krachtenwerking op de vering zichtbaar is / als voorbeeld zie je de auto niet realistisch diep door de knieen gaan bij hard remmen en bij het nemen van snelle bochten en hard insturen is eveneens geen druk op de vering zichtbaar / vind dat onbegrijpelijk dat een hele grote groep mensen jaaaaaren bezig is met het ontwikkelen van een racespel en daarbij dingen over het hoofd zien die mij direct opvallen / nogmaals, ik ben een liefhebber van racegames en speel gt al vanaf de eerste release dus ik zie niets liever dan een geweldige ontwikkeling tegemoet echter ben ik vooralsnog behoorlijk gedesillusioneerd / heb net trouwens op de nipper een 46W3000 van sony besteld en als t klopt krijg ik er een 60gb ps3 bij met een extra controller en twee spellen / als er een witte in feb of maart hier te koop komt dan verkoop ik de zwarte door - laat m nieuw in de doos zitten iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:45:
[...]

Als je het spel GT4: The real drivingsimulator noemt, dan wil je daar volgens mij mee zeggen dat je beter bent dan alles wat er was/is. Dit is mijn interpretatie, jij kan er een ander gevoel bij krijgen
natuurlijk. Vooral ook in de reviews van GT4 destijds werd het spel vaak de race game/sim genoemt, tel daarbij de ondertitel van de game op en je krijgt meteen grote verwachtingen van de game.
Ik hoop op Forza 3 op de PS3, van de GT serie krijg ik geen warm gevoel.
GT4 had hele slechte AI. Physics gingen wel, maar ik begrijp je punt wel. :) Maar dat je dan Forza noemt :+. Als we het echt over sims gaan hebben, dan verwijs ik je snel door naar de PC. Denk b.v. aan GTR2, Live for Speed, rFactor, de mods voor F1 Challenge. Of kortom, iedere game waar je dit spul niet aan kunt knopen, http://www.frex.com/gp/ , is geen echte sim. 8) Ben zelf fan van de Simbins GTR serie.

Desalniettemin is GT5P erg vermakelijk hoor en de physics komen best wel overeen met de werkelijkheid. Ze zijn in ieder geval beter als GT4. Heb zelf niet echt het gevoel dat het totaal niet overeen komt. Ik rij zelf in simulation modus met GT5P demo.

Trouwens voor de gene met de opmerking dat overstuur bijna niet aanwezig is: is het je weleens opgevallen dat alle auto's in de demo FW zijn? :+ Zelfs is in echte leven op droog asfalt en goede banden is overstuur moeilijk te veroorzaken in een FW auto. RW en AW kun je makkelijker overstuur creeeren. Daarnaast komt nog eens bij dat bij normale afstelling van de auto, altijd de auto wordt afgeleverd met onderstuur ivm de veiligheid. En ik neem aan dat zodra je toegang hebt tot de garage, je het een en ander wel kunt aanpassen aan de remmen, vering om toch nog wat meer overstuur te creeeren. Want inderdaad, je kan harder door een bocht met meer overstuur. :)

Als je iets ziet waarvan je zegt: 'he, dat hoort niet', plaats dan een topic report.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2007 15:54 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Zie de modbreak hierboven ^^

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2007 15:58 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Arx de 599 gtb is echt een achterwiel aangedreven auto hoor, weet zo alle modellen van de demo niet meer maar ze zijn niet allemaal fwd. Zeker met de Ferrari zou je zonder esp makkelijk moeten kunnen powersliden/donut's draaien.

*knip*

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

*knip*

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2007 16:00 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Vermoedelijk is er nog geen releasedate omdat hij officieel nog niet is aangekondigd voor de Westerse wereld net als bv een Ar Tonelico 2 voor de PS2. Maar reken maar erop dat ie uitkomt en de resterende Nippon Ichi games voor de PS2 eveneens.
Schatting:

Makai Senki Disgaea Nippon Ichi Software 01/30/03 JP
Disgaea: Hour of Darkness Atlus Co. 08/27/03 US
Disgaea: Hour of Darkness Koei 05/28/04 EU

Makai Senki Disgaea 2 Nippon Ichi Software 02/23/06 JP
Disgaea 2: Cursed Memories NIS America 08/29/06 US
Disgaea 2: Cursed Memories Koei 11/03/06 EU

Zoals je ziet duurde het vertalen en dubben 6-9 maanden voor het laaste deel, ik vermoed dat het dit keer niet veel anders zal zijn ondanks de mogelijkheid om alle talen op 1 Blu-Ray disk te hebben. Gelukkig/hopelijk hoef je dit keer niet op de EU versie te wachten dankzij een gebrek aan een regiolock.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:31:
@ Arx de 599 gtb is echt een achterwiel aangedreven auto hoor, weet zo alle modellen van de demo niet meer maar ze zijn niet allemaal fwd. Zeker met de Ferrari zou je zonder esp makkelijk moeten kunnen powersliden/donut's draaien.

...
Ik heb het over de demo, en de Ferrari zit niet in demo. :) (toch? :9~). * Arx hoopt nu stiekem dat 'ie er wel in zit.

[ Voor 4% gewijzigd door Arx op 31-12-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Arx schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:54:
Ik heb het over de demo, en de Ferrari zit niet in demo. :) (toch? :9~). * Arx hoopt nu stiekem dat 'ie er wel in zit.
De 599 zit in GTHD, niet in de Prologue demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh damn ja ik had het over de GTHD inderdaad; my bad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

me_mrtn schreef op maandag 31 december 2007 @ 15:13:
[...]

De 599 zit in GTHD, niet in de Prologue demo.
De F430 (toch?) zit wel in de prologue demo, je kan er alleen niet mee rijden :P (geen RW auto's in de demo, in de uiteindelijke prologue wel, en die gaan wel flink schuin in de bochten)
de beweging van de auto bij het optrekken, remmen en nemen van bochten is eveneens verre van realistisch / een kritisch oog ziet dat er geen krachtenwerking op de vering zichtbaar is / als voorbeeld zie je de auto niet realistisch diep door de knieen gaan bij hard remmen en bij het nemen van snelle bochten en hard insturen is eveneens geen druk op de vering zichtbaar /
Wat je daar zegt klopt helemaal niet. Bij GT (dinds deel 4) buigen de auto heel erg naar voren als je remt, en als je gas geeft uiteraard iets naar achter. Bij GT5P is dat helemaal te zien. Dat er geen vering zichtbaar is, is grote onzin. Of je moet alleen met raceauto's rijden, en die hebben - net zoals in het echt - bijna geen merkbare vering.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k heb vandaag een nieuwe harde schijf in de PS3 gezet.
Een 250 Gb harde schijf (vrije ruimte 205 Gb)

Werkt heel eenvoudig, hier hoef je absoluut geen computer kennis voor te hebben!!!

Wat mij opviel is het volgende

Ik heb altijd een zacht ratelend geluid gehad.
Hierover zie ik meerdere vragen over
Ik heb de 40 Gb uitvoering

Sinds de nieuwe harde schijf is het ratelende geluid helemaal weg!!!

het is dus niet de fan maar de harde schijf die je hoort

Dit voor diegene die dit geluid ook heeft

Succes ermee!!

fijne jaarwisseling allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Laatst online: 21-06 09:40
DarthDavy schreef op maandag 31 december 2007 @ 10:47:
[...]

Je bent idd niet de enige. Mijn PS3 is momenteel naar Sony wegens dit probleem.

Heb je 40GB of 60GB?
Ik heb de 40GB, gister reset gedaan etc niet mocht niks baten... Nieuwe jaar maar belletje plegen/terug naar dixons... Komt sony hem halen of moet je hem zelf opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 15:57:
Daar heb je toch een sata aansluiting converter voor nodig omdat de aansluiting niet hetzelfde is.
Waar heb je die vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:57

Appie

F1RST Racing

MarkieNL schreef op maandag 31 december 2007 @ 16:33:
[...]

Daar heb je toch een sata aansluiting converter voor nodig omdat de aansluiting niet hetzelfde is.
Waar heb je die vandaan?
Het is gewoon een SATA aansluiting. Geen converter nodig.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Neophyte_NL schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:49:
[...]
Ziet er zeker cool uit, ook een lekker hoog speltempo zo te zien. Waren de delen 1 en 2 voor de PS2 ook in zo'n hoog tempo of wel meer turn-based daar.
euh...alle 3 de delen hebben identiek hetzelfde 100% turn-based vechtsysteem ;)

@scorpie: Over de censuur in de JP consoles: dat kan me absoluut geen reet schelen eigenlijk. Ik speel zowiso al amper extreem geweldadige games en als ik ze speel is het niet zozeer voor het geweld dat er in zit. De games die ik speel (disgaea :*)) hebben hier helemaal geen last van.

@onme: dat is dus het probleem he: er moet echt MASSAS vertaald worden in Disgaea. De dialogen vertalen is maar een gedeelte van het werk: de honderden (duizenden?) items die in het spel zitten hebben ieder hun eigen naam en omschrijving. Die omschrijving is vaak een grappige cultuurreferentie (de "wizard hat" in deel twee had bv "I take out my robe and wizard hat" als omschrijving _/-\o_, de "godfather gun" had "it will make you an offer you can't refuse"), dus moeten er in het engels compleet nieuwe bijschriften verzonnen worden (hoewel de anime referenties zowat identiek blijven).
Daarom dat ik stiekem hoop dat ze de Engelse tekst samen met de Japanse tekst aan het ontwikkelen zijn, kwestie van dat wij ze toch iets sneller kunnen spelen.
Ar Tonelico was toch een Atelier Iris cloon dacht ik? Kon me niet echt bekoren :|

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 31-12-2007 17:07 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
:( :'( Uncharted uitgespeeld (op makkelijk dan :+ , heb nog nooit dit soort games gespeeld)
Is er al iets bekend over Uncharted 2? :9~

Is Assassin's Creed een beetje te vergelijken met Uncharted? 'k Zoek een game die ik nu kan gaan spelen. Een andere misschien?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
hesr schreef op maandag 31 december 2007 @ 17:13:
:( :'( Uncharted uitgespeeld (op makkelijk dan :+ , heb nog nooit dit soort games gespeeld)
Is er al iets bekend over Uncharted 2? :9~

Is Assassin's Creed een beetje te vergelijken met Uncharted? 'k Zoek een game die ik nu kan gaan spelen. Een andere misschien?
Ratchet & Clank zou ik zeggen. Heel leuk verhaal, humor, fantastische graphics, schieten en platformen, ook goed te spelen in de standaard moeilijkheidsgraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Call of duty 4 ;) is niet voor niks als beste game gekozen met "de gouden steeksleutel" ;)

Ratchet and Clank is overigens ook een hartstikke leuk spel, maar ik had hem in 1 dag uitgespeeld (08:00 -> 03:00), uurtje of 10 a 15 dus eetpauzes meegerekend. Dan kun je nog de zogeaamde "challange mode" doen, daar doe je een uurtje of 6 - 8 over want je hebt al veel betere wapens enzo (Rhyno IV :9~ ). Maar als je klaar bent speel je het echt niet meer, je kunt beter Call of Duty nemen die heeft nog een hartstikke goede online multiplayer :D

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2007 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkieNL schreef op maandag 31 december 2007 @ 16:33:
[...]

Waar heb je die vandaan?
Nee hoor

Er is geen Sata converter nodig
ik heb op deze website gekeken, en een van de 2 250 Gb harde schijven gekocht

http://boardsus.playstati...=ps3media&thread.id=32840

gewoon even de blauwe schroef losdraaien
De bracket waar de harde schijf in ligt naar rechts schuiven.
Dan met het lipje naar buiten trekken.
Nieuwe harde schijf er indoen.
Bracket er weer instoppen.
Wel even weer naar links duwen, dit zodat de harde schijf contact maakt.
Blauw schroefje weer vast, klepje er weer voor en klaar.
Bij opstarten wordt er gevraagd of je de HD wilt formateren.
Hier zeg je ja op, nogmaals ja en je hebt een geheel nieuwe PS3

in mijn geval een PS3 met een HD van 250 Gb. _/-\o_ :) >:)

goed voor vele foto's , spellen, muziek en ga zo maar door
l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 18:14:
Call of duty 4 ;) is niet voor niks als beste game gekozen met "de gouden steeksleutel" ;)

Ratchet and Clank is overigens ook een hartstikke leuk spel, maar ik had hem in 1 dag uitgespeeld (08:00 -> 03:00), uurtje of 10 a 15 dus eetpauzes meegerekend. Dan kun je nog de zogeaamde "challange mode" doen, daar doe je een uurtje of 6 - 8 over want je hebt al veel betere wapens enzo (Rhyno IV :9~ ). Maar als je klaar bent speel je het echt niet meer, je kunt beter Call of Duty nemen die heeft nog een hartstikke goede online multiplayer :D
Volgens die logica zou je hem ook geen Uncharted of welke single-player game dan ook aanraden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

ymmv schreef op maandag 31 december 2007 @ 18:54:
[...]

Volgens die logica zou je hem ook geen Uncharted of welke single-player game dan ook aanraden...
Single player games zijn in mijn ogen misschien minder herspeelbaar als multiplayer games MAAR! Vaak wel met een goed verhaal en andere redenen om het te spelen!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat net ff in de Us store te kijken, daar staat tenminste wat content online.

Waarom heeft sony verschillende stores? het is voor hun zelf toch veel makkelijker als ze 1 store hebben. Gewoon alle demo's en movies die je hebt online gooien en klaar.

Wordt dit ooit nog gelijk getrokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Nee, dit doen ze omdat spellen (en films..) regiogebonden zijn. Niet in de technische zin, maar bijvoorbeeld het gebruik van verschillende talen.
Een oosters spel komt uit in een oosterse taal, alvorens het vertaald wordt naar het Engels, waarna het eventueel nog vertaald wordt naar het Frans, Duits, Spaans, etc. etc. Andersom geldt niet altijd dat een spel van bijvoorbeeld Nederlandse bodem (ik noem maar even een Overlord ofzo) eerst in Nederland uitkomt in het Nederlands, voordat het de omgekeerde weg vertaald wordt; er is simpelweg gewoon niet genoeg draagvlak om een game zo lokaal te releasen. Dus vandaar dat zulke spellen eerst in het Engels uitgegeven worden en later eventueel nog verder vertaald worden.

Om het even over de verschillende stores te hebben, in het oosten hebben ze ook een hele andere smaak qua films, (animatie)series en dus ook spellen, vandaar dat ze onderscheid maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 19:27:
Ik zat net ff in de Us store te kijken, daar staat tenminste wat content online.

Waarom heeft sony verschillende stores? het is voor hun zelf toch veel makkelijker als ze 1 store hebben. Gewoon alle demo's en movies die je hebt online gooien en klaar.

Wordt dit ooit nog gelijk getrokken?
Sony heeft allemaal aparte marketing en sales afdelingen in de verschillende landen. Verder zijn SCEA, SCEE en SCEJ (America, Europa, Japan) op zichzelf staande takken die vrij autonoom opereren. Een strategie die in heel veel gevallen prima werkt. Lokale akties e.d. Maar met PSN niet echt ideaal. Zo is er in landen waar geen kantoor zit van Sony ook geen PS Store. Tot voor kort bijvoorbeeld Griekenland en Polen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Boeboe schreef op maandag 31 december 2007 @ 16:43:
[...]

@onme: dat is dus het probleem he: er moet echt MASSAS vertaald worden in Disgaea. De dialogen vertalen is maar een gedeelte van het werk: de honderden (duizenden?) items die in het spel zitten hebben ieder hun eigen naam en omschrijving. Die omschrijving is vaak een grappige cultuurreferentie (de "wizard hat" in deel twee had bv "I take out my robe and wizard hat" als omschrijving _/-\o_, de "godfather gun" had "it will make you an offer you can't refuse"), dus moeten er in het engels compleet nieuwe bijschriften verzonnen worden (hoewel de anime referenties zowat identiek blijven).
Daarom dat ik stiekem hoop dat ze de Engelse tekst samen met de Japanse tekst aan het ontwikkelen zijn, kwestie van dat wij ze toch iets sneller kunnen spelen.
Ar Tonelico was toch een Atelier Iris cloon dacht ik? Kon me niet echt bekoren :|
Duizenden items waren het niet, maar je had idd heel veel verschillende items met bijbehorende leuke teksten. ;) Overigens waren er (in de engelse vertaling) van Disgaea 2 wel een aantal van die teksten gerecycled door het gebruik van een gedeelte van dezelfde items als deeltje 1, dus op dat vlak zou de vertaling sneller kunnen verlopen als ze in het 3e deel ook een gedeelte van de items overnemen.

Ar Tonelico heeft een soortgelijke gevechtssysteem als Atelier Iris ja (beiden van GUST), maar met een veel betere verhaal, muziek en artwork. Beiden moeten het net als Disgaea niet hebben van de graphics, daarom kijk ik ook wel uit naar de eerstvolgende RPG met wat eyecandy. :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 18:42:
Even een vraagje over een headset:

Deze:

[afbeelding]

Dit is de jabra bt150, (deze wordt bij warhawk geleverd)

Ik vroeg me af al het geluid dan door het oortje gaat (dus schietgeluiden etc. + stemmen, gepraat), of alleen het praten?

Want als het gepraat daardoor gaat, en het "schietgeluid" gewoon nog door de boxen dan vangt de microfoon dat geluid toch ook op?

Kan iemand mij een verhelderende uitleg geven?
Zo ver ik weet werd Warhawk met de 135 geleverd. De US kreeg de 125

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste wensen allemaal.

Na maanden succesvol met Nero Media Home te hebben gewerkt, heb ik gisteren een backup van Windows terug gezet dus moest in Nero Media Home opnieuw activeren en de Nero Schout opnieuw de mappen laten indexeren en met succes. De PS3 geeft alles perfect weer, vooral foto's zien er geweldig uit.
Maar toen ik vanmorgen het spul weer aanzette kon de PS3 niks vinden.....vreemd want normaal gesproken hoefde ik alleen Nero Media Home op te starten en hij zag alle mapppen.
Iemand een idee wat er fout gaat ? Ik laat nu Nero Scout alles opnieuw indexeren maar dat kan toch niet de bedoeling zijn?
N.b. Overigens zoals eerder gemeld gebruik ik Tversity niet i.v.m. een conflict met mijn tv-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 11:50:
Beste wensen allemaal.

Na maanden succesvol met Nero Media Home te hebben gewerkt, heb ik gisteren een backup van Windows terug gezet dus moest in Nero Media Home opnieuw activeren en de Nero Schout opnieuw de mappen laten indexeren en met succes. De PS3 geeft alles perfect weer, vooral foto's zien er geweldig uit.
Maar toen ik vanmorgen het spul weer aanzette kon de PS3 niks vinden.....vreemd want normaal gesproken hoefde ik alleen Nero Media Home op te starten en hij zag alle mapppen.
Iemand een idee wat er fout gaat ? Ik laat nu Nero Scout alles opnieuw indexeren maar dat kan toch niet de bedoeling zijn?
N.b. Overigens zoals eerder gemeld gebruik ik Tversity niet i.v.m. een conflict met mijn tv-kaart.
Met nero home zijn wat problemen, herstel je internetverbinding eens in windows (zodat nero zich dan ook opnieuw op het netwerk aanmeld (zoiets)), of je moet een tijdje wachten voordat nero in het menu van de PS3 verschijnt. Zoeken naar mediaservers helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E2TK schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 11:59:
[...]

Met nero home zijn wat problemen, herstel je internetverbinding eens in windows (zodat nero zich dan ook opnieuw op het netwerk aanmeld (zoiets)), of je moet een tijdje wachten voordat nero in het menu van de PS3 verschijnt. Zoeken naar mediaservers helpt niet.
Heb inderdaad Windows gereset evenals de PS3 maar helaas. Ook Media Home heb ik reeds een paar keer aan- en uit gezet maar zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:33

S2S

Gisteren is dus mijn VF5 van videogamesplus kerstactie binnen gekomen :+
Direct ff gespeeld, ben erg slecht ehheeheh Toch jammer dat er geen online in zit. Mss doe ik deze wel weer weg (voor een mooi prijsje) en koop ik de X360 versie.

[ Voor 53% gewijzigd door S2S op 01-01-2008 12:34 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 12:02:
[...]

Heb inderdaad Windows gereset evenals de PS3 maar helaas. Ook Media Home heb ik reeds een paar keer aan- en uit gezet maar zonder succes.
Je moet echt je netwerkverbinding herstellen, je hebt in je taakbalk rechtsonderin een icoontje van je netwerkverbinding, rechtsklikken op dit icoon en dan herstellen. Probeer dit eens, volgens mij moet dit werken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E2TK schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 12:37:
[...]

Je moet echt je netwerkverbinding herstellen, je hebt in je taakbalk rechtsonderin een icoontje van je netwerkverbinding, rechtsklikken op dit icoon en dan herstellen. Probeer dit eens, volgens mij moet dit werken. :P
Dat dacht ik dus ook, maar als ik gewoon een demo kan downloaden uit de PS3 shop dan zou mijn verbinding toch goed moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 12:02:
[...]

Er stond in het topic een paar pagina's terug een service tweak voor TVersity die direct (of in ieder véle malen sneller) TVserity liet zien. Volgens mij was het TVersity laten draaien onder je eigen account, i.p.v. het systeem. Daarna even een restart van TVersity (in dit geval dan Nero) en het zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 11:50:
Beste wensen allemaal.

Voor dit soort dingen zou ik even in dit topic kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 13:09:
[...]

Voor dit soort dingen zou ik even in dit topic kijken.
Thx, ga ik gelijk doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

Als eerste:
Nog allen een gelukkig nieuwjaar en natuurlijk de beste wensen hier.
En dat er in 2008 vele mooie games uit mogen komen (en die komen er :9~ )

Ten tweede:
hesr schreef op maandag 31 december 2007 @ 17:13:
In één woord nee:
Uncharted is afwisselend en met telkens nieuwe omgevingen waar heel veel aandacht aan is besteed. Assassin's Creed daarentegen is in het eerste uur vernieuwend en daarna wordt het herhalen en nog eens herhalen. De drie steden in Assassin's Creed zijn wel anders, maar ze zijn wel allemaal hetzelfde opgebouwd. Alleen als er in de ene stad een boompje staat, staat er in de andere een vlaggenstok. Maar in principe merk je van het laatste zeer weinig, maar als je er ooit op gaat letten ben je niet goed bezig, want dat vermindert het plezier zeer erg.

Maar zoals gezegd is zou ik ook voor een game als Call of Duty 4 gaan: singleplayer is ook zeer kort, maar wel met een redelijk goed verhaal (niet zo goed als Uncharted), maar daarna heb je nog weken en weken speelplezier van de multiplayer.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Laatst online: 09-09 11:25
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 15:57:

Werkt heel eenvoudig, hier hoef je absoluut geen computer kennis voor te hebben!!!

Wat mij opviel is het volgende

Ik heb altijd een zacht ratelend geluid gehad.
Hierover zie ik meerdere vragen over
Ik heb de 40 Gb uitvoering

Sinds de nieuwe harde schijf is het ratelende geluid helemaal weg!!!

het is dus niet de fan maar de harde schijf die je hoort

Dit voor diegene die dit geluid ook heeft

Succes ermee!!

fijne jaarwisseling allemaal
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als eerst de >>BESTE WENSEN & EEN GEZOND & MOOI 2008<< met veel game plezier :P
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat voor harddisk heb je gekocht? ik kan mij voorstellen dat je niet zomaar alle SATA hd's er in passen of wel ?

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

2.5" Sata harddisk werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Laatst online: 09-09 11:25
oke, dat is echt relaxst maar ondersteund de ps3 ook 7200 toeren hd's.

bijvoorbeeld: Seagate Momentus 7200.2, 200GB, 16MB, 2.5'', SATA

anders wordt het een Western Digital Scorpio 250GB,5400rpm,2.5'',8M,SATA

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Vampy719 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 15:00:
oke, dat is echt relaxst maar ondersteund de ps3 ook 7200 toeren hd's.
Waarom zou de PS3 7200rpm schijven niet ondersteunen?

Ik zou mij kunnen voorstellen dat er een minimumsnelheid is, waaronder laden en dergelijke te lang duurt. De rotatiesnelheid is echter een interne eigenschap van de harde schijf, waar het systeem geen invloed op kan hebben.

De harde schijf neemt stroom en levert gegevens via SATA. Hoe de harde schijf werkt (al is het een solid state disk) is niet relevant voor de PS3.

[ Voor 19% gewijzigd door Zr40 op 01-01-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ja en nee, ik weet het niet helemaal uit mijn hoofd, maar sommige 7200rpm schijven pakt de PS3 wel, en sommige niet, dus dat zul je even na moeten zoeken (op het officiele playstation forum misschien?). Tevens weet ik dat 7200rpm schijven die werken, de PS3 wel (iets) warmer in gebruik maken, dus houd hier rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Mensen hier die ook NG spelen? Wat vinden jullie ervan?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 08:27

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Zijn er dan zo weinig mensen die ff de handleiding erbij pakken? Hoe je je HDD kan vervangen staat netjes uitgelegd (inclusief afbeeldingen) in de originele PS3 handleiding. Ok, tweakers lezen geen handleidingen maar al die links naar howto's voor zaken die direct in de manual staan uitgelegd......

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 12-09 08:29
Even een vraagje jongens is de PS3 incl game ergens goedkoper dan bij consoleshop?
PlayStation 3 40 GB + Uncharted: Drake's Fortune voor 439 euro?

Iemand nog tips voor me??

En dan nog een vraagje ;)
Ik wil een simpel surround setje er hoeft dus geen dvd speler e.d. bij te zitten alleen de versterker met speakers, wat raden jullie mij dan aan?

Een logitech setje of toch een ander merk als sony of jvc?

[ Voor 40% gewijzigd door henkyyyyyyy op 01-01-2008 16:52 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Nou, blijkbaar vinden mensen manuals (aan de hand van het aantal evidente tutorials te zien) erg eng. Maar het ging in dit geval om het lijstje supported (aka tested) harddisks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Dat bedoel ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 16:47:
Nou, blijkbaar vinden mensen manuals (aan de hand van het aantal evidente tutorials te zien) erg eng. Maar het ging in dit geval om het lijstje supported (aka tested) harddisks.
ik heb gekozen voor een 5400 rpm HD.
Waarom?
Je kan ook een 7200rpm HD erin stoppen, maar :
A :er zit een 5400 rpm HD in de PS3
B :een 7200rpm HD geeft meer warmte af, dit kan nadelig voor de PS3 zijn.

Ik heb de Samsung HM250JI uit de lijst gekocht
Dit omdat die in voorraad was.
En echt, de PS3 is nu nog stiller, het ratelende geluid is gewoon weg!!

ik ben alles uit de store aan het downloaden!!
Wat een ruimte!!

even een andere vraag ,
ik heb geen Japanse account, maar zou graag de GT5 P demo willen spelen.
is die ergens anders te downloaden?
En hoe moet ik die dan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon in deze how to guide:
http://boardsus.playstati...=ps3media&thread.id=32840

Maar hier even de lijst

List of compatible hard drives from NewEgg

Below are links for individual drives separated by storage size. (all links are to newegg.com, I make no claims of their service or their prices, this is just to be used as a reference.........links subject to change) *note* The links within a size/speed category are listed by ascending price. (lowest price is the first link, and highest price is the last link in the group)

40GB 5400RPM

* Fujitsu MHV2040BH 40GB 5400 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - Retail

60GB 5400RPM

* TOSHIBA MK6034GSX 60GB 5400 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM

60GB 7200RPM

* HITACHI Travelstar 7K100 HTS721060G9SA00 (0A25025) 60GB 7200 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM

80GB 5400RPM

* Fujitsu MHV2080BH 80GB 5400 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM
* Fujitsu MHW2080BH 80GB 5400 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - Retail
* Western Digital Scorpio WD800BEVS 80GB 5400 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM
* HITACHI Travelstar 5K100 HTS541080G9SA00 (0A26924) 80GB 5400 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM
* SAMSUNG FlashON HM08HHI 80GB 5400 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM
* SAMSUNG Spinpoint M Series HM080JI 80GB 5400 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM
* HITACHI Travelstar 5K120 HTS541280H9SA00 (0A50158) 80GB 5400 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM

80GB 7200RPM

* HITACHI Travelstar 7K100 HTS721080G9SA00 (0A25026) 80GB 7200 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM
* Seagate Momentus 7200.1 ST980825AS 80GB 7200 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM

100GB 5400RPM

* Fujitsu MHW2100BH 100GB 5400 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM
* Seagate Momentus 5400.2 ST9100824AS 100GB 5400 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM

100GB 7200RPM

* Seagate Momentus 7200.1 ST910021AS 100GB 7200 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM

120GB 5400RPM

* TOSHIBA MK1234GSX 120GB 5400 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM
* Western Digital Scorpio WD1200BEVS 120GB 5400 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM
* Seagate Momentus 5400.2 ST9120821AS 120GB 5400 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM
* Seagate Momentus 5400.3 ST9120822AS 120GB 5400 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM
* SAMSUNG Spinpoint M Series HM120JI 120GB 5400 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM

160GB 5400RPM

* SAMSUNG Spinpoint M Series HM160JI 160GB 5400 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM
* Western Digital Scorpio WD1600BEVS 160GB 5400 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM
* HITACHI Travelstar 5K160 HTS541616J9SA00 (0A28844) 160GB 5400 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM
* Seagate Momentus 5400.3 ST9160821AS 160GB 5400 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM
* Fujitsu MHW2160BH 160GB 5400 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - Retail

200GB 4200RPM

* TOSHIBA MK2035GSS 200GB 4200 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM
* HITACHI Travelstar 7K200 HTS722020K9SA00 (0A50940) 200GB 7200 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM

250GB 5400RPM

* SAMSUNG Spinpoint M Series HM250JI 250GB 5400 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM
* Western Digital Scorpio WD2500BEVS 250GB 5400 RPM Serial ATA150 Notebook Hard Drive - OEM

320GB 5400RPM

* Western Digital Scorpio WD3200BEVT 320GB 5400 RPM SATA 3.0Gb/s Notebook Hard Drive - OEM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psst... Als je voortaan nog iets toe wil voegen aan je bericht, gebruik dan alsjeblieft de edit-knop: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif, zeker wanneer het iets offtopics is als 'gelukkig nieuwjaar' ;) Jij ook een gelukkig nieuwjaar trouwens...

[ Voor 80% gewijzigd door TheZeroorez op 01-01-2008 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:59
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 17:57:
[...]

ik heb gekozen voor een 5400 rpm HD.
Waarom?
Je kan ook een 7200rpm HD erin stoppen, maar :
A :er zit een 5400 rpm HD in de PS3
B :een 7200rpm HD geeft meer warmte af, dit kan nadelig voor de PS3 zijn.

Ik heb de Samsung HM250JI uit de lijst gekocht
Dit omdat die in voorraad was.

ik ben alles uit de store aan het downloaden!!
Wat een ruimte!!

even een andere vraag ,
ik heb geen Japanse account, maar zou graag de GT5 P demo willen spelen.
is die ergens anders te downloaden?
En hoe moet ik die dan installeren?
Ik ben meestal niet van de zeurderige maar het wordt geloof ik alleen in dit topic al 2 of drie keer waarvan 1 een complete stappenhandleiding is uitgelegd !

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie ik het goed in de pricewatch een 320 GB kost maar €160?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is correcto, ik heb hem ook erin zitten en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik mijn hotmail inbox kan bekijken op mijn playstation 3? Ik krijg telkens de waarschuwing dat ik mijn cookies moet inschakelen, terwijl deze al ingeschakeld zijn in de internet browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

henkyyyyyyy schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 16:47:
Ik wil een simpel surround setje er hoeft dus geen dvd speler e.d. bij te zitten alleen de versterker met speakers, wat raden jullie mij dan aan?

Een logitech setje of toch een ander merk als sony of jvc?
Voordeel van de Logitech Z-5500 is dat er in de set al een aansluiting aanwezig is voor optisch en coaxiaal in en dat voor een euro of €250,-. Een beetje receiver met optisch ben je al minstens €100 kwijt (goede kwaliteit en meerdere aansluitingen natuurlijk meer), boxen kan je zo gek maken als je zelf wilt en dan moet er nog speakerdraad bij wat ook al een euri de meter is. Goedkoopste oplossing lijkt mij dus een Logitech. Er zijn kant en klare 5.1 sets van LG, JVC, Sony, en dergelijke maar qua power komen die niet in de buurt van de Z-5500.
Dus ik zou persoonlijk een Logitech Z-5500 nemen of meer geld besteden aan losse componenten aangezien jij geen dvd speler wilt. En mocht je nu naar de winkel gaan en een kant en klare set kopen waar toch een dvd-speler bij zit (9 van de 10 modellen tegenwoordig) check dan de hoeveelheid aansluitingen even. Want sommige merken hebben nog nooit van optisch en/of digitaal coaxiaal gehoord, maar alleen van tulp...
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 17:57:
[...]
Toch denk ik dat je dan een brakke harde schijf in je PS3 had. Want ik heb mijn HD nog nooit horen ratelen...

En dan nog een vraagje van mijn kant:

Uncharted level 15:
Helemaal aan het begin van het level zit ik meteen vast...
Ik zie wel waar ik heen moet en kan ook wel visualiseren hoe het moet, maar ik kan de sprong niet maken.

De situatie is als volgt:
Er is een grote muur waarvan ik van de ene naar de andere kant moet komen (van links naar rechts). Aan beide zeiden van de muur steken handig wat stenen uit, dus daar kan ik me aan vast grijpen. En tussen die stenen hangt een liaan/boomwortel. Dus ik dacht gewoon van de reling links naar de liaan te springen, dan muurlopen met behulp van de liaan en dan naar de reling rechts. Maar ik kom zeker een meter of 1,5 te kort als ik spring. Komt ook mede omdat de liaan niet in het midden hangt, maar meer op 1/3e.

Dus meer zo:
[Punt 1] - - - - - - <liaan> - - - - - - - - - - - - [punt 2]

De vraag van mijn kant is nu dus hoe ik van punt 1 naar punt 2 kom.
Zoals gezegd is het aan het begin van het level dus mensen die level 15 al bereikt hadden kunnen gewoon via het hoofdmenu level 15 kiezen om te spelen en dan loop je meteen tegen mijn probleem aan...

Wie helpt me? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

GZ schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 16:18:
Mensen hier die ook NG spelen? Wat vinden jullie ervan?
Geweldige game!! Vanmiddag net uitgespeeld ;) En leuke extra's tov de XBOX versie.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Zo mijn broer zit nu in de US, meteen maar even gesmst dat hij Uncharted + UT3 moet meenemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wie helpt me?
Ik kan me zo het level niet herinneren (en kan nu niet de game bekijken, tv is bezet) maar zelfs ik, platformer ramp 101, heb het gehaald, dus het is zeker te doen. Je moet wellicht wat naar beneden aan de liaan zodat je een langere boog maakt (dus naar beneden klauteren op de liaan). Soms moet je ook even omhoog juist omdat je dan hoger kunt loslaten en in je val raak je dan net de steen. Uncharted is niet zoals mario dat je gewoon op pixel a, b moet loslaten / springen en dat je dan de overkant bereikt omdat die op a+y pixels ligt is en je sprong y pixels overbrugt: bij uncharted is veel scripted wat dat aangaat, dus als je op het juiste moment springt dan pakt het spel je op en haal je de edge ookal is het onlogisch qua afstand.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 18:47:
Zie ik het goed in de pricewatch een 320 GB kost maar €160?!
Klopt.
En dat is ook nog een van de betere :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Copycat schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 19:30:
[...]

Geweldige game!! Vanmiddag net uitgespeeld ;) En leuke extra's tov de XBOX versie.
Op Normal of ben je een Ninja Dog?

Zijn die stukken met Rachel trouwens de extra's? (Dat vind ik echt waardeloos eerlijk gezegd)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Ben op Normal begonnen maar tegen het einde werd het iets te pittig, dus ninja dog.
Maar normal moet ook nog wel lukken denk ik.

En dat met Rachel zijn idd de extra's bovenop het feit dat alles lekker opgefrist is.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Copycat schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 21:03:
Ben op Normal begonnen maar tegen het einde werd het iets te pittig, dus ninja dog.
Maar normal moet ook nog wel lukken denk ik.

En dat met Rachel zijn idd de extra's bovenop het feit dat alles lekker opgefrist is.
Welk level werd je een ninja dog? Zit nu in lvl 8 en doe nog steeds normal. Soms is de verleiding wel groot om ff easy aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

EfBe schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 20:30:
[...]

Ik kan me zo het level niet herinneren (en kan nu niet de game bekijken, tv is bezet) maar zelfs ik, platformer ramp 101, heb het gehaald, dus het is zeker te doen. Je moet wellicht wat naar beneden aan de liaan zodat je een langere boog maakt (dus naar beneden klauteren op de liaan). Soms moet je ook even omhoog juist omdat je dan hoger kunt loslaten en in je val raak je dan net de steen. Uncharted is niet zoals mario dat je gewoon op pixel a, b moet loslaten / springen en dat je dan de overkant bereikt omdat die op a+y pixels ligt is en je sprong y pixels overbrugt: bij uncharted is veel scripted wat dat aangaat, dus als je op het juiste moment springt dan pakt het spel je op en haal je de edge ookal is het onlogisch qua afstand.
Was inderdaad een kwestie van een stukje naar beneden glijden zodat ik onderaan die liaan kwam.
Klopt overigens wel wat je zegt dat sommige stukken te scripted zijn qua springen. Zo kan je als je aan een ledge hangt ook maar één kant op springen (de goede). In een serie als Tombraider kon je ook gewoon een kant op springen waar niets te doen was, Uncharted laat dit echter niet toe. Maar heb het nog nooit zo erg gehad als in het begin van hoofdstuk 15, want die afstand zag er echt raar uit. Maar ben weer een stuk verder, net hoofdstuk 16 binnen gelopen. Hele tijd gedaan over het stuk bovenin de kerk, want daar was het hetzelfde probleem: sommige stukken pakte gewoon niet lekker als je net te vroeg sprong (wat overigens wel haalbaar was). Maar zit nu dus in hoofdstuk 16 in die soort van tombe. Ziet er erg mooi en doordacht uit allemaal.

Kwam er alleen wel achter dat ik één schat heb laten liggen aan het einde van hoofdstuk 13. Dus kan straks heel level 13 weer opnieuw gaan spelen om een gouden kop en schotel ofzo te vinden... Wel meteen een verhoogde replay-waarde op die manier :P

Maar thnx in ieder geval voor de info.
Dacht dat ik iets over het hoofd zag aangezien ik na 25 keer springen nog de overkant niet had gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:59
Nou er zijn eindelijk fatsoenlijke (volgens mij zelfs officiele want ze heten bijna allemaal midway) servers online voor Ut3 met een ping tussen de 150-250 oftewel gewoon goed speelbaar. Eindelijk eens wat anders als tegen bots en zoals ik al dacht ben ik niet zo goed als ik dacht (1e twee ronden CTF laatste) aatste 3 ronden gelukkig in de middenmoot dus ben niet meer de slechtste moet er gewoon ff inkomen. Nadeel is wel dat online dus andere levels gespeeld worden als ik had geoefend dus ik had een nadeel want ik wist totaaaaaal de weg niet.

Maar UT3 is voor mij iig een toppertje !

Ow trouwens de 1e keer dat ik UT3 opstarte heb ik wel meteen mijn allereerste vastloper op de PS3 gehad. reageerde nergens meer op en het beeld bleef stilstaan. resetje en daarna nergens last van gehad.

[ Voor 14% gewijzigd door harley op 01-01-2008 22:11 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech in SPV graag, mediacenter-discussies kunnen in dit topic.