Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.931 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

tex5 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 13:47:Warhawk, COD4, Resistance en UT3 zijn volgens mij allemaal met rechts aimen?! Ik heb volgens mij nog nooit met links gericht.
Ik kan me zo gauw ook niet herinneren dat ik in een game met links heb geaimed. Het is tegenwoordig allemaal met rechts. Net zoals dat je op de pc de muis met je rechterhand bestuurt. Het is gewoon een kwestie van wennen. Zelfde als met inverted aim. Ik ben gewend om zonder vertical invert te aimen, maar ik zou binnen 1-2uurtjes weer vloeiend met invert kunnen aimen. Vroeger speelde ik ook altijd met invert, maar dat doe ik nu al jaren niet meer.

Ik heb zelf nu 9 games:
2 fps
2 hack&slash
1 action-adventure
1 rythm-game
1 platformer
1 race-game
1 3rd person shooter (warhawk dus, maar dat is ook vliegen ed)

Ik mis dus nog beat 'm up's en rpg's. Het is wachten op Streetfighter4, Soul Calibur 4, FF13 (en Versus 13) en White Knight Story. Ik heb toch alweer 2 shooters, en ik wil eigenlijk ook nog wel The OB, KZ2 en Resistance 2 :X

[ Voor 22% gewijzigd door Reemster op 29-12-2007 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:39
laat me raden jij bent zeker ook ééntje van die 2.000.000 die motorstorm heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb net even de demo van The Club geprobeerd. (Engelse PSStore). Het valt me niet tegen en vond het nadat ik de controls doorhad zelfs leuk. Wel vond ik het nog vrij makkelijk (het is bijna onmogelijk om dood te gaan). Het is een 3rd person shooter met wat race-invloeden, rondjes rennen bijvoorbeeld met een timer. Het ziet er wel prima uit en loopt soepeltjes. Ook de afwerking is goed in orde.

Het wordt geen kopertje, maar ik denk ook in co-op of online wel een leuke game. Misschien wat meer voor de gamers die geen waarde hechten aan een verhaal en gewoon missies willen halen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden jullie dit even maar mij willen checken? :)

- Haal je spel uit de ps3
- Ga naar een demo met een bewegend plaatje + muziekje
- Stop spel terug erin

Loopt jullie ps3 dan ook vast?
Mijne namelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 16:39:

- Haal je spel uit de ps3
- Ga naar een demo met een bewegend plaatje + muziekje
- Stop spel terug erin

Loopt jullie ps3 dan ook vast?
Mijne namelijk wel.
nope hier niet. Haal een half uur even de spanning helemaal van je PS3 af (stekker eruit of knopje erboven om). Probeer het daarna weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 13:59:
Heb GT5P ook maar besteld, kon niet wachten. Vind echter GT4HD veeeeel vetter om te spelen. Dat is wel zó vreselijk hektisch. Rijdt echt (met stuurtje dan) veel intensiever vind ik. Lekker kontje omgooien en met veel spektakel (wel traag maar who cares) het bochtje om. Eigenlijk hoop ik dan ook dat GT5P ook een beetje zoals GT4HD gaat rijden. Ik vind de downloadable demo van GT5P te "clean" qua rijden. Maar goed, volgende week weten we meer, hopelijk ;-)
GT5P rijdt beter dan de demo. Heb net een achterwielaangedreven auto gekocht (350Z), en dan is het een feest 8) . Vergeet ook niet om de 'racemode' in te stellen op simulation ipv arcade, is echt een wereld van verschil.

Vandaag weer een paar uur bezig geweest met de prologue en oh wat is het toch smullen :9
PD moet alle tijd nemen die ze nodig hebben om gt5 af te krijgen. Half werk van PD, dat kan echt niet.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Als de PS3 ergens duidelijk beter in is ten opzichte van alle andere consoles, is het wel het geluid.
offtopic:
Geluid Uncharted is echt geweldig
. Helaas geldt dit niet voor GT:HD en GT5P Demo... Maar hoe is het geluid nu in Prologue? Hetzelfde als in de demo?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

1shot1kill schreef op donderdag 27 december 2007 @ 01:20:
[...]
Op wat voor ondergrond staat dat ding?
Gewoon parket.
Ook geen stoffige kamer ofzo dat er stof in de PSTwo komt als je een disc wisselt.
Maar wellicht speelt de gebruiker ook een rol, want mijn neefje is sowieso niet een subtiel ventje. Dus weet niet hoe hij zijn console behandeld.
Shiver23 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 16:35:
Ik heb net even de demo van The Club geprobeerd. (Engelse PSStore).

Het wordt geen kopertje, maar ik denk ook in co-op of online wel een leuke game. Misschien wat meer voor de gamers die geen waarde hechten aan een verhaal en gewoon missies willen halen.
Is de Engelse PS-Store anders dan die van de EU? Want dan ga ik morgen naast mijn US-account en Jap-account ook een EN-account aan maken.

Had de preview van die game bij GameKings gezien. Zag er wel vernieuwend uit, maar de physics waren een beetje suf. Nogal gangetje gangetje en de vijanden vielen ook wat standaard neer. Nu weet ik wel dat het niet realistisch is als vijanden een meter of drie achteruit vliegen (iets met een natuurkunde wet...), maar het ziet er wel veel spectaculairder uit.
Co-op zou inderdaad wel leuk zijn of tegen elkaar strijden over PSN. Maar als ze die game in de winkels gaan leggen voor €64,95 haal ik m niet in huis. Zou eerder denken aan een PS-Store titel voor een tientje. Maar wellicht gaf de preview op tv niet alles weer hoe de game uiteindelijk wordt...
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 16:39:

-knip-
Denk dat het toch echt aan jouw PS3 ligt. Want hier kan ik met de disc kloten wat ik wil, maar vastlopen doet het niet (gelukkig).
Arx schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 17:41:
Als de PS3 ergens duidelijk beter in is ten opzichte van alle andere consoles, is het wel het geluid.
Zou het niet liggen aan dat Uncharted DTS-geluid uit-put in plaats van gewoon Dolby Digital 5.1 zoals de Xbox 360. Dat het geluid van de Wii slechter is klopt, want die heeft alleen maar analoog geluid.

Of doel je er meer op dat de PS3 ook uncompressed geluid uit kan sturen? Want daar kan ik niet over meepraten hoe dat klinkt. Mijn versterker kan namelijk alleen maar DD5.1 en DTS aan als het om digitaal geluid gaat... gaat nog wel verandering in komen btw >:)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

@tex5 en -RazieL-: Ik noemde 2 shooters op omdat ik me die nog kon herinneren, maar ook bij spellen in de andere genres moest je volgens mij richten met de linker analoge stick. De rechter was meestal voorbehouden voor camera control. Nou zijn console shooters niet bepaald mijn favoriet en heb ik voornamelijk ervaringen met de N64, GC, PS1 en PS2. Misschien hebben de recentere spellen zoals de genoemde COD en UT3 wel allemaal 'het nieuwe controlscheme'.

Ook ik mis voornamelijk de rpg's die de PS2 en de SNES zo groot hebben gemaakt. De eerstvolgende 'goede' rpg die voor de PS3 officieel is aangekondigd was helaas nog bijna een jaar verwijderd van releasedate dacht ik... In Januari kwam in Japan wel Disgaea 3 uit, misschien toch maar aan import denken. :P Verder valt het nogal tegen dat er zo weinig multiplayer spellen zijn als je bedenkt dat er iets van 7 controllers op aangesloten kan worden. (Misschien nieuwe sidescroller/PES/FIFA/Micromachines/Bomberman ? :D)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds een weekje UT3 in huis en het spel bevalt me buitengewoon goed. Er zijn ongeveer 200 servers verspreid over alle modes (groeit met de dag). Zelf had ik nog nooit een Unreal gespeeld maar ik kan al aardig meekomen. De graphics zijn zeer mooi. EEN AANRADER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over een headset:

Deze:

Afbeeldingslocatie: https://www.fdhost.co.uk/bright/catalog/images/HF-jabra-BT150.jpg

Dit is de jabra bt150, (deze wordt bij warhawk geleverd)

Ik vroeg me af al het geluid dan door het oortje gaat (dus schietgeluiden etc. + stemmen, gepraat), of alleen het praten?

Want als het gepraat daardoor gaat, en het "schietgeluid" gewoon nog door de boxen dan vangt de microfoon dat geluid toch ook op?

Kan iemand mij een verhelderende uitleg geven?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2007 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 13:59:
Heb GT5P ook maar besteld, kon niet wachten. Vind echter GT4HD veeeeel vetter om te spelen. Dat is wel zó vreselijk hektisch. Rijdt echt (met stuurtje dan) veel intensiever vind ik. Lekker kontje omgooien en met veel spektakel (wel traag maar who cares) het bochtje om. Eigenlijk hoop ik dan ook dat GT5P ook een beetje zoals GT4HD gaat rijden. Ik vind de downloadable demo van GT5P te "clean" qua rijden. Maar goed, volgende week weten we meer, hopelijk ;-)
GT4HD :? Het is of GT4 of GT HD

Waar download je de GT5P demo?
Qorne schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 22:09:
[...]

Ik heb zelf een AudioQuest HDMI X bevalt erg goed op het moment. heb er al diversen geprobeerd resultaten zijn verrassend.
Is wel een duur kabeltje zie ik, 100 euro ofzo? Maakt het dan veel uit vergeleken de hdmi kabels zonder silver conductors? (HDMI A en HDMI G)
Ik neem waarschijnlijk een kabel van 2 meter, maakt het dan ook nog veel uit?

[ Voor 26% gewijzigd door KappeNou op 29-12-2007 18:56 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
FeaR1986 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 18:21:
Zou het niet liggen aan dat Uncharted DTS-geluid uit-put in plaats van gewoon Dolby Digital 5.1 zoals de Xbox 360. Dat het geluid van de Wii slechter is klopt, want die heeft alleen maar analoog geluid.

Of doel je er meer op dat de PS3 ook uncompressed geluid uit kan sturen? Want daar kan ik niet over meepraten hoe dat klinkt. Mijn versterker kan namelijk alleen maar DD5.1 en DTS aan als het om digitaal geluid gaat... gaat nog wel verandering in komen btw >:)
Ik heb ze allebei gehad, de PS3 geluid klinkt beter. Klinkt helderer, meer detail, meer dynamiek. Geluid van de XBox is wat doffer en stereo positie is wat minder. Daarnaast vind ik sowosie dat het geluid in de PS3 games beter is omdat er geen consessies moeten worden gedaan ivm de beschikbare ruimte. Immers PS3 heeft 50GB ter beschikking tov 9GB voor de Xbox. Assissings Creed uitgezonderd want daar is het geluid volgens mij een 1-op-1 kopie met de Xbox versie. En dan heb ik het nog niet eens over uncompressed audio! _/-\o_

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 18:42:
Even een vraagje over een headset:

Deze:

[afbeelding]

Dit is de jabra bt150, (deze wordt bij warhawk geleverd)

Ik vroeg me af al het geluid dan door het oortje gaat (dus schietgeluiden etc. + stemmen, gepraat), of alleen het praten?

Want als het gepraat daardoor gaat, en het "schietgeluid" gewoon nog door de boxen dan vangt de microfoon dat geluid toch ook op?

Kan iemand mij een verhelderende uitleg geven?
Zover ik het heb kunnen testen moet je behoorlijk hard praten met de Jabra set maar..op zich..filtert hij achtergrond geluid er goed uit! Je zal de game geluiden nog uit de boxen horen hoor! En bij chatten over PSN netwerk ook de chat partners!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
swampy schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 18:53:
[...]

Zover ik het heb kunnen testen moet je behoorlijk hard praten met de Jabra set maar..op zich..filtert hij achtergrond geluid er goed uit! Je zal de game geluiden nog uit de boxen horen hoor! En bij chatten over PSN netwerk ook de chat partners!
Ben zelf erg tevreden over deze. Geluid klinkt goed, batterij gaat lekker lang mee en je kan veel aanpassen aan de zit positie aan je oor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
^^0nMe schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 18:34:
Ook ik mis voornamelijk de rpg's die de PS2 en de SNES zo groot hebben gemaakt. De eerstvolgende 'goede' rpg die voor de PS3 officieel is aangekondigd was helaas nog bijna een jaar verwijderd van releasedate dacht ik... In Januari kwam in Japan wel Disgaea 3 uit, misschien toch maar aan import denken. :P
Eternal Sonata staat voor lente 2008 gepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 23:07

Sandyman538

SandstorM [148839]

Alleen het praten gaat over de headset. Alle schietgeluiden en dergelijke komen gewoon uit je surround systeem of uit de televisie. Je hoort dus wel eens geluiden door de headset van andere mensen die hun geluid (het schieten) vrij luid hebben staan.

/spuit 23, enorm laat gepost.. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Sandyman538 op 29-12-2007 19:08 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelP102
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Ik heb vorige week donderdag mn Full hd Le-37m87 tv besteld en ben wel erg benieuwd hoe dat er uit gaat zien. Aangezien ik daarvoor 6+ maanden op een oude bak heb gespeeld en dat al een beleving was:O.

Maar ik had twee vraagjes:

1) ik heb gewoon de goedkoopste hdmi kabel gekocht die ik zag van 1 meter als het goed maak de prijs niks uit over de kwaliteit van de kabel aangezien het toch 1tjes en 0tjes zijn, of heb ik het mis?

2)Zijn er al betaalbare versterkers/receivers die uncompressed pcm ofz aankan wat de ps3 kan geven bij blu-ray films? Of wat hebben jullie als geluids setje eraan zitten?

@marnixiano

Waar vandaan heb je UT geimport?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
1. in principe maakt kwaliteit hdmi kabel over die afstand niet uit
2. enige degelijke die de nextgen formaten aan kan én betaalbaar is: Onky 605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:16

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

w00t ik mag mezelf ook een troste bezitter van een PS3 noemen, wel de 40 gb versie en heb er gelijk Uncharted bij gekocht, wat een leuke game :D.

Demo's moet ik nog checken nu net Strangelhold aan het installen en Ratchet en Clank aan het downloaden.

Ik vermaak me wel, leuk apparaat, alleen wat zijn die controllers alles behalve zwaar :|. Weegt echt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Aight! schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 20:01:
w00t ik mag mezelf ook een troste bezitter van een PS3 noemen, wel de 40 gb versie en heb er gelijk Uncharted bij gekocht, wat een leuke game :D.

Demo's moet ik nog checken nu net Strangelhold aan het installen en Ratchet en Clank aan het downloaden.

Ik vermaak me wel, leuk apparaat, alleen wat zijn die controllers alles behalve zwaar :|. Weegt echt niks.
Welcome to the BeYond!

Oh en de DS3 (dual shock 3) is zwaarder dan de nu nog standaard sixasis dus als die koment jaar uit is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSPonderdelen schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 19:09:
@marnixiano

Waar vandaan heb je UT geimport?
Ik heb hem hier besteld, was binnen een week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Heeft er iemand behalve ik ook dit probleem met SingStar, net als bij de ps2 versie op de ps3 heb ik ongeveer een halve seconde vertraging in het geluid wat ik zelf (ok eigenlijk mijn vriendin) zingt. De ps3 registreerd het wel op tijd en ik hoor het ook als ik de opname erna afspeel.
Ik heb een samsung lcd aangesloten via HDMI, bij de ps2 singstar hielp het om het via de analoge scart aan te sluiten, maar daar heb ik totaal geen zin in (blijf omschakelen).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
@ arx:
Afgewerking: Chroom Chroom Aluminium geen
Stukje uit te ts. Ik denk dat Afgewerking -> Afwerking moet zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 22:20

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

voor de kerst ratchet and clank en time crisis 4 met g-con3 vesteld bij estarland in de us. voor 110 euries incl. verzend. en net voor de kerst binnen zoals afgesproken binnen 4-10 dagen (10 dagen) op de doos hadden ze waarde 50 dollar gezet. is met us mail verstuurd en niet dus via ups of fed. kostte maar 22,- dollar. geen btw en import heffingen dus erop. geweldig. ik ga meer bestellen daar. vooral met die gunstige dollar.

time crisis 4 is een geweldige game en ratchet and clank ook btw

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:30
Ik snap dat iedereen zo moeilijk doet over het gewicht van de controller. Dat maakt toch werkelijk niks uit? 8)7

Deze is net zo fijn als de oude dualshock. Ik merk echt geen verschil qua bediening. Of een controller nou licht of zwaar is dat maakt echt geen ruk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

SChief schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 20:49:
@ arx:

[...]

Stukje uit te ts. Ik denk dat Afgewerking -> Afwerking moet zijn. ;)
Arx die een spelfout maakt, dat zie je echt nooit >:)
Arx schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 18:53:
[...]
Ik heb ze allebei gehad, de PS3 geluid klinkt beter. Klinkt helderer, meer detail, meer dynamiek. Geluid van de XBox is wat doffer en stereo positie is wat minder. Daarnaast vind ik sowosie dat het geluid in de PS3 games beter is omdat er geen consessies moeten worden gedaan ivm de beschikbare ruimte. Immers PS3 heeft 50GB ter beschikking tov 9GB voor de Xbox. Assissings Creed uitgezonderd want daar is het geluid volgens mij een 1-op-1 kopie met de Xbox versie. En dan heb ik het nog niet eens over uncompressed audio! _/-\o_
Ik heb ze beide nog staan, want kan geen afscheid nemen van Gears of War. Eerste en nog steeds beste game naar mijn inziens. Voordeel van de Xbox is wel dat als je audio afspeelt deze het geluid nog steeds in DD5.1 naar buiten gooit terwijl de PS3 dan gewoon gaat voor stereo. In ieder geval: mijn receiver blijft bij de Xbox op DD5.1 staan en bij de PS3 sprint deze naar 2-kanaals geluid of DD Pro Logic. Zelfde geldt voor filmpjes, dus een trailer op de XBox 360 is altijd in DD5.1 terwijl trailers op de PS3 ook in stereo zijn.
Maar zoals gezegd heb ik geen receiver die uncompressed audio aankan, dus zou niet weten hoe veel beter dat klinkt in vergelijking met gewoon digitaal geluid. Mijn max van beleving is nu 5.1 DTS met 192kb/s. Ik weet niet wat de bitrate van uncompressed is of welke andere waarden er meespelen welke een grote meerwaarde geven.
Ik geloof wel dat zoals jij zegt dat er op een Blu-Ray meer kwaliteit kan aangezien er bijna 6x zo veel op een Blu-Ray past dan op een normale dual-layer dvd. En als 50 gig ooit te weinig wordt kunnen we altijd nog overstappen op 4 laags Blu-Ray (100 gig) wat TDK ooit voor elkaar had gekregen :+

Maar de zin/quote"Daarnaast vind ik sowosie dat het geluid in de PS3 games beter is omdat er geen consessies moeten worden gedaan ivm de beschikbare ruimte" is op zich geen echte reden. Wellicht wordt er minder kwalitatief audio op een Xbox 360 schijfje gestopt in verband met ruimte. Ik snap verder wel wat je bedoeld, maar persoonlijk vind ik de vergelijking een beetje krom en niet met elkaar in verband hangen. Wellicht wel indirect, maar zoals jij het stelt klopt het volgens mij niet helemaal :)
Kimo schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 22:06:
Ik snap dat iedereen zo moeilijk doet over het gewicht van de controller. Dat maakt toch werkelijk niks uit? 8)7

Deze is net zo fijn als de oude dualshock. Ik merk echt geen verschil qua bediening. Of een controller nou licht of zwaar is dat maakt echt geen ruk uit.
Een zwaardere controller geeft mij persoonlijk ook meer het gevoel van kwaliteit. Nu hoeft dat niets te zeggen. Want als je naar de Xbox 360 controller kijkt zitten er 2 AA-batterijen in die voor het gewicht zorgen. Maar de PS3 controller is zo ligt dat het echt cheap aan voelt, vooral als ik een tijdje heb gegamed met mijn G5 (extra gewicht in de muis) of met de Xbox heb ik echt het gevoel dat ik een PS1 controller in mijn handen heb (dus zonder analoge sticks en zonder shock). Maar het is een kwestie van wennen. Denk dat ik ook moet wennen als ik straks de DS3 heb terwijl ik jaren en jaren met een dual shock heb gespeeld (PS1 en PS2) en dan wordt het wennen na een jaar PS3 spelen...

[ Voor 17% gewijzigd door FeaR op 29-12-2007 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 00:34
FeaR1986 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 22:21:
[...]

Arx die een spelfout maakt, dat zie je echt nooit >:)

[...]

[...]

Een zwaardere controller geeft mij persoonlijk ook meer het gevoel van kwaliteit. Nu hoeft dat niets te zeggen. Want als je naar de Xbox 360 controller kijkt zitten er 2 AA-batterijen in die voor het gewicht zorgen. Maar de PS3 controller is zo ligt dat het echt cheap aan voelt, vooral als ik een tijdje heb gegamed met mijn G5 (extra gewicht in de muis) of met de Xbox heb ik echt het gevoel dat ik een PS1 controller in mijn handen heb (dus zonder analoge sticks en zonder shock). Maar het is een kwestie van wennen. Denk dat ik ook moet wennen als ik straks de DS3 heb terwijl ik jaren en jaren met een dual shock heb gespeeld (PS1 en PS2) en dan wordt het wennen na een jaar PS3 spelen...
Over gruwelijke spelfouten gesproken :X :P

Maar ontopic. Ik heb sinds 3 weken ook een PS3, en hoewel ik bang was voor de lichte controller is het me 100% meegevallen. Hij ligt (uiteraard) nog steeds prima in de hand, en het lichte gewicht staat me totaal niet tegen. Integendeel, het bevalt me zelfs prima. Het grootste gemis voor mijzelf is gewoon de trilfunctie, en dat is ook de reden dat ik straks een DS3 ga halen :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

swampy schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 20:15:
[...]

Welcome to the BeYond!

Oh en de DS3 (dual shock 3) is zwaarder dan de nu nog standaard sixasis dus als die koment jaar uit is!
Gelukkig, die Strangelhold vind ik dus echt niks aan, heb nu ratchet en clank gedownload hopelijk vind ik dat leuker.

Zag wel al bij Drake dat ik na een uur en 20 min al op 20 procent zat :|, zit nu bij de waterskiën.
Leuke replay factor overgings met die medals en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Aight! schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 22:40:
[...]
Zag wel al bij Drake dat ik na een uur en 20 min al op 20 procent zat :|, zit nu bij de waterskiën.
Leuke replay factor overgings met die medals en zo.
WTF... een uur en 20 minuten en dan 20 procent :?
Wist dat de gameplay kort was met een uur of 10, maar als ik dit zo hoor wordt het nog wel wat korter. Weet dat het maar één uurtje korter is, maar op een game van dus maar 9 uur is dat best wel veel. Maar desondanks is en blijft het een toffe game. En dan heb ik liever een korte maar toffe game dan een urenlange game waar niets aan is. The Darkness is ook zo'n game: ijzersterk verhaal, goede graphics en geluid alleen wel uit te spelen in 10 uur...
DenMan schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 22:33:
[...]
Over gruwelijke spelfouten gesproken :X :P
Zadt noch te twijfelen...maar dan isch het dus tog spelvout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
FeaR1986 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 22:56:
[...]

Wist dat de gameplay kort was met een uur of 10, maar als ik dit zo hoor wordt het nog wel wat korter. Weet dat het maar één uurtje korter is, maar op een game van dus maar 9 uur is dat best wel veel. Maar desondanks is en blijft het een toffe game. En dan heb ik liever een korte maar toffe game dan een urenlange game waar niets aan is. The Darkness is ook zo'n game: ijzersterk verhaal, goede graphics en geluid alleen wel uit te spelen in 10 uur...

[...]

In het begin van de game gaan de procenten idd erg snel, naarmate de game vordert gaan ze volgens mij wat minder snel.
Maar misschien ligt het aan mij :+

[ Voor 8% gewijzigd door blu-fox op 30-12-2007 02:19 . Reden: tekst op verkeerde plaats ]

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ehh ligt het aan mij of heb je alleen mij gequote?

Edit never mind zie het al, denk dat je eerder dit bedoelde:
[...]

In het begin van de game gaan de procenten idd erg snel, naarmate de game vordert gaan ze volgens mij wat minder snel.
Maar misschien ligt het aan mij :+

Wellicht is het wat duidelijker zo... Of ik heb het nu nog onduidelijker gemaakt door de mooie horizontale lijnen en quotes van mezelf in een eigen post welke er niet horen. Duidelijk? :+

Maar om ontopic te blijven:
Ik ben nu ook bij dat stuk met die jetski en ik heb er toch al wat meer dan 1 uur en 20 minuten over gedaan. Wellicht omdat ik de game niet op easy speel en dus geen hints krijg. En letterlijk heel de werelden door loop om treasures te vinden en dus beloningen en medailles vrij te spelen.

[ Voor 20% gewijzigd door FeaR op 29-12-2007 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

^^0nMe schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 18:34:
@tex5 en -RazieL-: Ik noemde 2 shooters op omdat ik me die nog kon herinneren, maar ook bij spellen in de andere genres moest je volgens mij richten met de linker analoge stick. De rechter was meestal voorbehouden voor camera control. Nou zijn console shooters niet bepaald mijn favoriet en heb ik voornamelijk ervaringen met de N64, GC, PS1 en PS2. Misschien hebben de recentere spellen zoals de genoemde COD en UT3 wel allemaal 'het nieuwe controlscheme'.
Weet je het zeker? Ik weet dat de shooters die ik op de ps2 heb gespeeld (oa timesplitters3, darkwatch en een medal of honor game) allemaal de rechter stick gebruikten voor het aimen. Van goldeneye zou ik het ff niet meer weten, maar het lijkt me vreemd als die standaard de linker stick voor aimen hebben gebruikt.
^^0nMe schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 18:34:Ook ik mis voornamelijk de rpg's die de PS2 en de SNES zo groot hebben gemaakt. De eerstvolgende 'goede' rpg die voor de PS3 officieel is aangekondigd was helaas nog bijna een jaar verwijderd van releasedate dacht ik... In Januari kwam in Japan wel Disgaea 3 uit, misschien toch maar aan import denken. :P
Met ps2 bedoel je wss ps1. Bij de ps1 was het aanbod een stuk beter, bij de ps2 vond ik het uiteindelijk tegenvallen. Ik hoop ook weer eens een goeie rpg te spelen. White Knight Story zou een goeie nieuwkomer kunnen worden, Final Fantasy kan weer zo goed worden als vanouds en wie weet komen ze nog eens met een 3e deel in de Chrono serie (chrono break anyone? :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
-RazieL- schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 23:17:
[...]
Met ps2 bedoel je wss ps1. Bij de ps1 was het aanbod een stuk beter, bij de ps2 vond ik het uiteindelijk tegenvallen. Ik hoop ook weer eens een goeie rpg te spelen. White Knight Story zou een goeie nieuwkomer kunnen worden, Final Fantasy kan weer zo goed worden als vanouds en wie weet komen ze nog eens met een 3e deel in de Chrono serie (chrono break anyone? :P ).
Er zijn heel veel RPGs voor de PS2 uitgekomen, ik kan me nauwelijks voorstellen dat het aanbod je echt kan zijn tegengevallen.

Voor de PS3 staat er voorlopig de volgende gepland:

Eternal Sonata
Final Fantasy XIII
Final Fantasy vs XIII
White Knight Story
The Last Remnant
Tales of Vesperia
Star Ocean 4

en staan er ook nog een paar in de planning bij Konami, Gust, Hudson Soft, etc die nog niet officieel zijn voorgesteld maar waarvan wel bekend is dat er aan gewerkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen die steeds zeggen "HDMI stuurt alleen 0'etjes en 1'tjes over de kabel dus daar kan niets fout aan gaan"; houd er eens mee op!
Er staan ook alleen 0'en en 1'en op CD's die overslaan, op harde schijven die corrupte bestanden bevatten, bedenkt dan niemand dat een rotte kabel een 0 wel eens onleesbaar kan maken en dat die als 1 verwerkt wordt?
1080p signaal: HDMI categorie 2 nodig vanwege de hoge doorvoersnelheid die nodig is. Hoor je niemand over, koop maar een kabeltje van 5 euro op de markt...
Bronnen genoeg op Internet die uitleggen dat de ene kabel toch echt de andere niet is.

Heeft niets met PS3 op zichzelf te maken, maar ik zie de opmerking iedere paar pagina's wel voorbij komen, en het is gewoon bull...Koop je voor 1000+ euro een LCD om van HD te genieten en dan verpruts je de boel (overdrijfmodus) met zo'n kabel...Je gebruikt toch ook geen Praxis kabels tussen je dure Denon versterker en je high end Ikon speakers?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2007 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 00:08:
Voor diegenen die steeds zeggen "HDMI stuurt alleen 0'etjes en 1'tjes over de kabel dus daar kan niets fout aan gaan"; houd er eens mee op!
Er staan ook alleen 0'en en 1'en op CD's die overslaan, op harde schijven die corrupte bestanden bevatten, bedenkt dan niemand dat een rotte kabel een 0 wel eens onleesbaar kan maken en dat die als 1 verwerkt wordt?
1080p signaal: HDMI categorie 2 nodig vanwege de hoge doorvoersnelheid die nodig is. Hoor je niemand over, koop maar een kabeltje van 5 euro op de markt...
Bronnen genoeg op Internet die uitleggen dat de ene kabel toch echt de andere niet is.

Heeft niets met PS3 op zichzelf te maken, maar ik zie de opmerking iedere paar pagina's wel voorbij komen, en het is gewoon bull...Koop je voor 1000+ euro een LCD om van HD te genieten en dan verpruts je de boel (overdrijfmodus) met zo'n kabel...Je gebruikt toch ook geen Praxis kabels tussen je dure Denon versterker en je high end Ikon speakers?
Ok, en nu de hamvraag: hoe duur was de DVI-kabel voor je LCD-monitor? Geef je daar evenveel aan uit als voor een HDMI-kabel? De kabel is hetzelfde, alleen het plugje verschilt....

En weet je wel hoeveel data erover zo'n llullig SATA-kabeltje gaat waarover al je computerdata gaat? Het maakt niemand wat uit als er paar bit in een HD-TV-signaal omvallen, maar het is een ramp als dat met je computerdata gebeurt. Toch geeft niemand meer dan 5-10 euro voor zo'n kabeltje uit. Het goedkoopste is genoeg, dat heeft zich allang bewezen. Maar als die zelfde data naar een AV-installatie wordt gestuurd ligt het opeens volledig anders en moet het goudgeld kosten.

Sorry hoor, veel geld uitgeven voor AV-kabels, da's ballast uit het analoge tijdperk. Dat wil niet zeggen dat kwalieit niet telt, maar het maakt niet veel meer uit.

[ Voor 20% gewijzigd door ymmv op 30-12-2007 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 00:08:

Je maakt een compleet foute vergelijking. Een harde schijf is een opslag medium. Het maakt bij HDMI niet uit of de signaal over een gouden kabel gaat of niet, omdat de signaal sterkte niet belangrijk is. Het gaat er om dat de ééntjes en nulletjes overkomen.
Bij je speakers gebruik je inderdaad geen slechte kabels, omdat daar geen digitaal signaal over gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Chester op 30-12-2007 00:20 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:35
Bij langere hdmi kabels gaat de kwaliteit ongetwijfeld meespelen.
Maar de 1.5m 6euro hdmi kabel van e-o.nl werkt perfect op 1080p moet ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

@HDMI kabel gezeik

Daar gaan we weer! Nu ja gelukkig kunnen we stellen dat je geen HDMI kabel nodig hebt van zilver gesmeed door elfen bij maanlicht..ja er zijn kabels die duidelijk niet voldoen aan de basis eisen maar elke kabel die wel op zijn minst een paar basis eisen volgen zouden technisch gezien geen verschil in signaal kwaliteit moeten geven!

Ja er zijn kabels op de markt die te duur verkocht worden en ja er zijn 5 euro kabeltjes die dertegen te goedkoop zijn en niet genoeg afgeschermt. Maar voor 10 euro heb je een goede kabel met alle afscherming die je zou kunnen wensen!

[ Voor 4% gewijzigd door swampy op 30-12-2007 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

bureno schreef op zondag 30 december 2007 @ 00:23:
[...]

Bij langere hdmi kabels gaat de kwaliteit ongetwijfeld meespelen.
Maar de 1.5m 6euro hdmi kabel van e-o.nl werkt perfect op 1080p moet ik zeggen ;)
En het telt ook mee hoe je de boel aan sluit. Sluit je alles via HDMI aan moet zowel het geluid als beeld over één kabel. Maar als je geluid toch via optisch verstuurd hoeft dat niet over de HDMI en is er dus weer meer bandbreedte over.
Toch klopt een deel van het verhaal wel, want als je echt 1080p gaat kijken en DTS/Dolby True HD uitzendt kan een kabel van €5 wel eens net te weinig zijn. Stond ergens een testje op i-net, zal eens kijken of ik het nog kan vinden.

Maar dan heb je nog het verschil tussen kabels onderling en wat nu precies "duur" is.
Er zijn kabels met gewone connectoren van 1,5 meter welke je voor onder de €10,- kan krijgen bij elke doe het zelf zaak.
Er zijn kabels met vergulde connectoren en een dikkere mantel waar je tot een euro of €30,- voor betaald bij een normale electrozaak.
En er zijn kabels met 99,999% vrije-van-iets connectoren, met afgeschermde mantel en die in luxe kistjes worden verkocht bij specialistische zaken voor minstens 100 euro.

Ikzelf heb een kabel van €25,- bij de Makro gekocht (2 m) met vergulde connectoren en een dikkere wand. Meer omdat het voor mezelf beter aan voelt als de kabel toch een wat dikkere wand heeft aangezien het nogal een kabelzooi achter mijn tv is (pc, receiver, Xbox, DVD, PS3, tv, etcetera). En ben er zeer content mee en zeer blij dat ik geen honderd euri heb uitgegeven...

Dus in het kort:
Ik geloof best dat een kabel van een paar tientjes beter is dan een kabel van €5,- bij een bouwmarkt. En die dikkere wand en vergulde connectoren zullen ook wel iets betekenen, maar de vraag is of het de €20,- meer waard is (ik denk van wel).
Kabels van €99,- per meter (MonsterCabel, ProfiGold) zijn pure bullshit en zonde van je geld.

Edit:
Dus eigenlijk wat Swampy zei, maar dan in wat meer woorden en met meer cijfertjes...

En dus SPUIT 11 :+

[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 30-12-2007 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Wat is jullie ervaring met garantie van de PS 3 controller ?
Mijne ene controller is een beetje raar opeens. de pijltjes knoppen zitten een beetje los, echt een raar gevoel.

Geeft Sony hier makkelijk een nieuwe voor ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Mars18 schreef op zondag 30 december 2007 @ 00:35:
Wat is jullie ervaring met garantie van de PS 3 controller ?
Mijne ene controller is een beetje raar opeens. de pijltjes knoppen zitten een beetje los, echt een raar gevoel.

Geeft Sony hier makkelijk een nieuwe voor ?
Op je controller zit net als op je PS3 een jaar garantie.
Moet je wel even de kleine lettertjes door lezen, want je garantie vervalt natuurlijk als je je controller als hamer gebruikt of door je kamer heen zwiepte omdat je snel naar links wilde in MotorStorm.

Maar indien dat niet het geval is zijn ze verplicht je controller te repareren of een nieuwe te leveren. En ik denk dat het repareren van een controller wat veel werk is, dus het zal wel een nieuwe worden.

Zelfde als met Zippo's: als je die opstuurt doen ze er automatisch een nieuw binnenwerk in, puur omdat het repareren meer tijd (en dus geld) kost dan een nieuwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

-RazieL- schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 23:17:
[...]

Weet je het zeker? Ik weet dat de shooters die ik op de ps2 heb gespeeld (oa timesplitters3, darkwatch en een medal of honor game) allemaal de rechter stick gebruikten voor het aimen. Van goldeneye zou ik het ff niet meer weten, maar het lijkt me vreemd als die standaard de linker stick voor aimen hebben gebruikt.
Goldeneye (N64 gamepad) kon je in theorie met links of rechts besturen, omdat de controller symetrisch was, maar met links was standaard. Van RE4 weet ik het ook zeker, omdat ik de Cube en PS2 versie heb uitgespeeld. Sowieso was voor lange tijd de rechter stick bij de ps2/cube standaard gereserveerd voor camera controls. Maarja, zolang je zelfs bij next-gen games standaard nog geen custom control schemes hebt moet je je wel aanpassen. :P
[...]

Ik bedoel dus daadwerlijk de PS2. Het leuke qua aanbod was namelijk naast de bekende franchises de grote hoeveelheid 'vage' en 'originele' RPG's. Denk aan Disgaea, Atelier Iris, Ar Tonelico, Kingdom Hearts, Shadow Hearts etc. Daarom hoop ik dat de kleine/onbekende ontwikkelaars zich ook aan de PS3 binden, anders mag ik waarschijnlijk ook een Wii gaan halen voor dit soort games. :P White Knight Story lijkt best een topper te kunnen worden, maar dat dachten we ook van Lair... Ik weet wel zeker dat Eternal Sonata wat is voor mij, dus in maart ga ik hem dan ook zeker binnenhalen, tenzij er op de good old PS2 daarvoor nog wat toppers uitkomen (Ar Tonelico 2, Persona, verrassingen?)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 00:08:Heeft niets met PS3 op zichzelf te maken, maar ik zie de opmerking iedere paar pagina's wel voorbij komen, en het is gewoon bull...Koop je voor 1000+ euro een LCD om van HD te genieten en dan verpruts je de boel (overdrijfmodus) met zo'n kabel...
Vanaf de ps3 launch werkt mijn kabel (10euro voor 2meter) perfect. En in al die tijd heb ik nog nooit iemand gehoord over een kapotte hdmi-kabel. Mocht ie over 10jaar kapot gaan dan koop ik wel een nieuwe voor een euro.
ymmv schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 23:40:Er zijn heel veel RPGs voor de PS2 uitgekomen, ik kan me nauwelijks voorstellen dat het aanbod je echt kan zijn tegengevallen.

Voor de PS3 staat er voorlopig de volgende gepland:

Eternal Sonata
Final Fantasy XIII
Final Fantasy vs XIII
White Knight Story
The Last Remnant
Tales of Vesperia
Star Ocean 4

en staan er ook nog een paar in de planning bij Konami, Gust, Hudson Soft, etc die nog niet officieel zijn voorgesteld maar waarvan wel bekend is dat er aan gewerkt wordt.
Er zijn er wel veel uitgekomen op de ps2, maar niet echt een rpg die ik moest hebben. Ik heb me trouwens wel vermaakt met KH1&2 (bijna vergeten) en FF-X was op zich een goede rpg. Maar verder vond ik er niet veel bijzonders bijzitten. En FF12 vind ik de meest tegenvallende game die ik ken... Ik ben dan ook niet de grootste rpg-fan (westerse rpg's vind ik nooit iets aan), maar als er een pareltje tussenzit dan kan ik daar wel echt van genieten. Bij de ps2 heb ik die gemist ;( Het hoogepunt van de rpg's waren wat mij betreft de snes en de ps1. Het lijstje dat jij nu post ziet er (muv Eternal Sonata) wel goed uit, ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

[...]

[...]

Tja ik speel gewoon op normal, maar ben geloof ik wel wat mis gelopen, maar ach replay waarde, wil toch zeker de slowmotion unlocken en infinte ammo e.d.

Zeer toffe game dat zeker
spoiler:
Voor de gevechten met die gasten met die lazers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 20:42:
Heeft er iemand behalve ik ook dit probleem met SingStar, net als bij de ps2 versie op de ps3 heb ik ongeveer een halve seconde vertraging in het geluid wat ik zelf (ok eigenlijk mijn vriendin) zingt. De ps3 registreerd het wel op tijd en ik hoor het ook als ik de opname erna afspeel.
Ik heb een samsung lcd aangesloten via HDMI, bij de ps2 singstar hielp het om het via de analoge scart aan te sluiten, maar daar heb ik totaal geen zin in (blijf omschakelen).
Nee totaal geen problemen mee, waarschijnlijk lag in geluidsverwerking door je tv oid?.. Ik speel mijn audio via toslink af op mijn versterker, geen vertraging te merken. Erg geinig spel overigens, de online community welke is ingebouwd is enorm goed opgezet (en complimenten aan sony voor de netwerksnelheid, niks gebuffer, alles speelt direct).

Ik ga assassins creed denk ik weg doen, ik heb het spel amper gespeeld (ben bij de 3e assassination, het is leuk, maar ... tjah ik speel het niet. Niet echt mijn ding. Ik ga hem denk ik maar proberen te ruilen voor uncharted of ratchet & clank (interesse, mail anders eventjes).

Overigens ook eye of judgement gekocht via de tip eerder in dit topic. Hopelijk nu eens wat mazzel met een online levering, ik wacht ook nog steeds op mijn pre launch ge-orderde guitar hero 3 :( (tjah erg mooi prijsje, scheelt 30 euro). Voor die 15 euro is een kaartspel wel leuk bij de eyetoy, maar moet nu echt eens wat minder gaan kopen... Gaat veels te hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:30
Hier ook 1080p via 7 euro kabeltje geen enkel probleem. Perfect beeld 8)

Ik weet niet of het ook nog werkt met als je 7.1 uncompressed audio er doorheen stuurt. Dan zou het wel eens wat minder kunnen werken. Maar mischien werkt het ook wel hoor. want 1=1 en 0=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 08-09 22:29
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v80/Atomsk/buy/DSCF0567s.jpg

Gisteren opgehaal bij Yodobashi Camera in Osaka, samen met een AB en Grand Tourismo Prologue voor 46000 Yen (€ 280). :)

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Atomsk schreef op zondag 30 december 2007 @ 03:38:
[afbeelding]

Gisteren opgehaal bij Yodobashi Camera in Osaka, samen met een AB en Grand Tourismo Prologue voor 46000 Yen (€ 280). :)
Nice!

Kun je misschien wat meer foto`s posten?
Foto`s van gebruikers zelfs spreken me altijd meer aan dan die officiële dingen.. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 21:04
[afbeelding]

omfg, dan heb je zo een gruwelijk mooi ding , en dan sluit je hem aan op een sd def tv 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Lol uncharted uitgespeeld :D.

Appeltje eitje, wel jammer voor een game van 70 euro. Wel zeer leuk, mooi verhaal, mooie omgeving.
Nog nooit zo mooi water gezien sinds Half Life 2. Nu de rest maar eens unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8) Kijk dat zijn interessante prijzen, nice 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 08:00:
[...]

8) Kijk dat zijn interessante prijzen, nice 8)
Damn dat zijn idd de betere prijzen :o . Ik denk dat wij nog wel effe moeten wachten, tot de PS3 hier die prijzen aanneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Heel erg mooi zo in het wit! :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Uncharted moet je op hard spelen, dan is de game een stuk langer en ook uitdagender.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:58
coretx schreef op zondag 30 december 2007 @ 04:54:
[...]

omfg, dan heb je zo een gruwelijk mooi ding , en dan sluit je hem aan op een sd def tv 8)7
Ik vermoed dat dat zijn hotelkamer oid is ;)

Heb trouwens mijn Loewe Aventos 32" vervangen als weergever van mijn PS3 door een Panasonic AX-200 projector met een Beamax scherm met een diagonaal van 2,2m.

Bevalt goed, maar ik vind de Uncharted demo nog steeds ruk ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Dr. Strangelove op 30-12-2007 12:01 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Dr. Strangelove schreef op zondag 30 december 2007 @ 11:59:
[...]

Ik vermoed dat dat zijn hotelkamer oid is ;)

Heb trouwens mijn Loewe Aventos 32" vervangen als weergever van mijn PS3 door een Panasonic AX-200 projector met een Beamax scherm met een diagonaal van 2,2m.

Bevalt goed, maar ik vind de Uncharted demo nog steeds ruk ;)
Woh, van je Loewe afgestapt? Die had je toch niet zolang (herinner mij uit de AV topics)? Heb je trouwens nog een apart scherm om TV op te kijken? Of doe je dat ook met de beamer? Lijkt me nogal vermoeiend om op de beamer het nieuws te zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wndwlckr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-03-2022
hey atomsk / kan even geen draadje vinden maar is dit een reactie op een eerder bericht? / enfin dat doet er voor mij nu even niet toe, waar t mij om gaat is die WITTE PS3 die ik heel graag wil maar helaas alleen nog in azie te krijgen is / je hebt m in osaka gehaald, woon je in azie of heb je m meegenomen naar nederland? / via internet is een witte te bestellen, japan en hongkongversie (t verschil?) maar ik weet dus te weinig van compatibiliteit, menutaal, garantievoorwaarden etc om de gok te wagen / wat kan jij hierover melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

DinoPK schreef op zondag 30 december 2007 @ 02:02:
[...]

Nee totaal geen problemen mee, waarschijnlijk lag in geluidsverwerking door je tv oid?.. Ik speel mijn audio via toslink af op mijn versterker, geen vertraging te merken. Erg geinig spel overigens, de online community welke is ingebouwd is enorm goed opgezet (en complimenten aan sony voor de netwerksnelheid, niks gebuffer, alles speelt direct).
Het gekke is, het is alleen wat je zelf zingt, de rest van het geluid gaat gewoon gelijk. Maar voor de zekerheid volumeleveling uitgezet, maar het is er nog steeds. Ga het zo ff proberen met de 22" lcdtv/monitor van mijn vriendin, kijken of het daar ook is, maar raar vind ik het wel, zeker omdat ik exact hetzelfde probleem heb met de ps2 singstars op de ps3.

Zou je hem willen proberen via hmdi op je tv of je het dan ook hebt, want anders moet ik mijn receiver eens uit de opslag halen en bij mijn vriendin aansluiten.

[ Voor 9% gewijzigd door MeNTaL_TO op 30-12-2007 12:55 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:58
Arx schreef op zondag 30 december 2007 @ 12:03:
[...]

Woh, van je Loewe afgestapt? Die had je toch niet zolang (herinner mij uit de AV topics)? Heb je trouwens nog een apart scherm om TV op te kijken? Of doe je dat ook met de beamer? Lijkt me nogal vermoeiend om op de beamer het nieuws te zien. :)
De Loewe staat in de huiskamer en blijft daar ook gewoon voor het nieuws en het foeballuh :)

De Panny krijgt een eigen ruimte om zijn kunstje te vertonen. Stay tuned in het AV topic ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 16:08

EgoPro

Time is an illusion.

Mmz, ik heb recent een nieuwe sony sd tv gekregen van de winkel, omdat mijn vorige Philips het begeven had. Het valt me alleen op dat in elke instelling er iets buiten het beeld valt, dus WIDE of 4:3 if smart beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
MeNTaL_TO schreef op zondag 30 december 2007 @ 12:54:
[...]
Het gekke is, het is alleen wat je zelf zingt, de rest van het geluid gaat gewoon gelijk. Maar voor de zekerheid volumeleveling uitgezet, maar het is er nog steeds. Ga het zo ff proberen met de 22" lcdtv/monitor van mijn vriendin, kijken of het daar ook is, maar raar vind ik het wel, zeker omdat ik exact hetzelfde probleem heb met de ps2 singstars op de ps3.

Zou je hem willen proberen via hmdi op je tv of je het dan ook hebt, want anders moet ik mijn receiver eens uit de opslag halen en bij mijn vriendin aansluiten.
Als de rest van het geluid wel goed loopt dan heeft het niets met generieke audio lag te maken lijkt mij. Vreemd hoor, ik heb totaal geen problemen met het spel, loopt perfect synchroon. Zal hdmi via tv eens proberen maar ik denk niet dat dit je problemen oplost.
Kijk eens bij je randapparatuur test in het ps3 menu of je daar een microfoon kan testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week donderdag mn Full hd Le-37m87 tv besteld en ben wel erg benieuwd hoe dat er uit gaat zien. Aangezien ik daarvoor 6+ maanden op een oude bak heb gespeeld en dat al een beleving was:O.
Ik heb precies dezelfde tv en natuurlijk de PS3, en ik kan je zeggen; het is een verademing! Perfect scherp beeld, en er komt verrassend goed geluid uit de tv. :) Vooral als je de ruimte hebt om er 2 a 3 meter vanaf te gaan zitten is het beeld echt per-fect. Assasins Creed vind ik er echt héééél mooi op uitzien, in donkere steegjes is het ook echt mooi donker enzovoorts. Kortom goeie aanschaf maat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
wndwlckr schreef op zondag 30 december 2007 @ 12:38:
hey atomsk / kan even geen draadje vinden maar is dit een reactie op een eerder bericht? / enfin dat doet er voor mij nu even niet toe, waar t mij om gaat is die WITTE PS3 die ik heel graag wil maar helaas alleen nog in azie te krijgen is / je hebt m in osaka gehaald, woon je in azie of heb je m meegenomen naar nederland? / via internet is een witte te bestellen, japan en hongkongversie (t verschil?) maar ik weet dus te weinig van compatibiliteit, menutaal, garantievoorwaarden etc om de gok te wagen / wat kan jij hierover melden?
Lees dit eerst eens :/

Ik baal wel van het Mediacenter-gedeelte. Mijn PC staat de hele dag aan met TVersity draaiend. Als ik mijn PS3 aanzet moet ik soms wel een kwartier wachten voordat TVersity in de XMB komt. Het zoeken naar mediacenters heeft geen zin, hij blijft enkel mijn PC vinden (en wat ander spul uit het netwerk). Ook het herstarten van TVersity als service of resetten heeft geen zin. Dit met de laatste versie van TVersity (0.9.11.3) en firmware 2.10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
Zuluman schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 21:42:
voor de kerst ratchet and clank en time crisis 4 met g-con3 vesteld bij estarland in de us. voor 110 euries incl. verzend. en net voor de kerst binnen zoals afgesproken binnen 4-10 dagen (10 dagen) op de doos hadden ze waarde 50 dollar gezet. is met us mail verstuurd en niet dus via ups of fed. kostte maar 22,- dollar. geen btw en import heffingen dus erop. geweldig. ik ga meer bestellen daar. vooral met die gunstige dollar.

time crisis 4 is een geweldige game en ratchet and clank ook btw
geef je dat dan nog aan ofzo bij die mensen dat ze een waarde van 50 dollar op de doos moeten zetten ?

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

me_mrtn schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:31:
[...]

Lees dit eerst eens :/

Ik baal wel van het Mediacenter-gedeelte. Mijn PC staat de hele dag aan met TVersity draaiend. Als ik mijn PS3 aanzet moet ik soms wel een kwartier wachten voordat TVersity in de XMB komt. Het zoeken naar mediacenters heeft geen zin, hij blijft enkel mijn PC vinden (en wat ander spul uit het netwerk). Ook het herstarten van TVersity als service of resetten heeft geen zin. Dit met de laatste versie van TVersity (0.9.11.3) en firmware 2.10.
Dit volgende heeft mij geholpen. Ik maak alleen vrij veel gebruik van VPN, waardoor TVersity toch weer verdwijnt helaas.
The TVersity Media Server will not be able to access content on the network unless the Windows service that corresponds to it has a log-on account of an administrative user of your choice. By Default the TVersity Media Server is installed such that it uses the system account. This account is very limited when it comes to networking and therefore it is necessary to modify it to a different account that is not limited in that respect. You can use your own account or if you prefer you can set-up a separate account for the media server. Here are the steps involved in changing the log-on account on Windows XP/2K:

* Go to the Start menu / Settings / Control Panel. The control panel window should open.
* Double click the Administrative Tools icon. The administrative tools window should be displayed.
* Double click the Services icon from this window. The Services window should open.
* Locate the TVersityMediaServer in the list of service and double click on it. A properties window should open. Select the Log On tab at the top of the property window. The Log On options should be displayed.
* In this window, the Local System Account should appear as selected, and you should change it to This account. Enter your user name (or the user name of the account you wish the TVersity Media Server to use) in the text box next to the This Account label. Enter your password and confirm it and the click OK. This should close the properties window and the Services windows should now be visible again.
* In the service window, make sure the TVersityMediaServer is still selected and click the underlined Restart (or if not available click the Start) on the top left corner of this window. This should restart the server using the newly entered account. If no error occurs you have successfully completed the process.
* If some error occured please repeat the entire process and make sure you follow each step carefully.
* On Windows Vista, if file virtualization is turned off, you may need to change the value of the registry key HKLM->Software->TVersity->Media Server->HOME to the path of the user account assigned to the TVersity Media Service (for example: C:\users\thetversityuseraccount\Media Server)
De laatste stap was ook bij mij bij Vista niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
Ik heb afgelopen keer bij de ALDI in Duitsland een mooie medion HDMI kabel gekocht van 2 meter voor 9 euro's. Lekkere dikke dubbel afgeschermde vergulde kabel en doet het prima met 1080P.

Ik ben er ook van overtuigt dat er degelijk verschil zit in bepaalde kabels maar kabels zoals monstercable zijn naar mijn idee puur afzetterij.

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
wndwlckr schreef op zondag 30 december 2007 @ 12:38:
Ik had laatst ook geïnformeerd over de witte PS3, en ik kan je de volgende dingen vertellen:
-Zowel de Hong Kong als de Japanse versie hebben Engelse menu's.
-De Hong Kong versie kan je hier gebruiken zonder volt omvormer.
-Beide consoles censureren spellen.
-Je hebt hier _geen_ garantie van Sony.
-Sommige webshops geven helemaal geen garantie. Anderen willen het best in jouw naam naar Sony opsturen in Azië, maar jij draait op voor alle kosten.
-Ze hebben beide een Regio A Blu-Ray speler.

Wegens de censuur heb ik dus besloten om toch maar geen witte te halen. Ik denk dat ik gewoon een 40GB zwarte ga halen uit Canada :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
DinoPK schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:01:
[...]

Als de rest van het geluid wel goed loopt dan heeft het niets met generieke audio lag te maken lijkt mij. Vreemd hoor, ik heb totaal geen problemen met het spel, loopt perfect synchroon. Zal hdmi via tv eens proberen maar ik denk niet dat dit je problemen oplost.
Kijk eens bij je randapparatuur test in het ps3 menu of je daar een microfoon kan testen?
- Normale vertraging bij geluid via HDMI, 0.1 of 0.2 seconden ofzo.
Is het overigens echt een probleem? Ik vind het eigenlijk best storend als ik mijzelf tijdens het liedje hoor zingen (zet hem dus ook zacht met R2), zonder mijn eigen geluid kan ik het liedje veel beter volgen.
Overigens voor de eerste keer dat ik merk dat er wat probleempjes zijn met de online community, trager en verbinding wordt wel eens verbroken. Toch blijft het erg leuk om te kijken wat men zoal heeft geupload aan filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:11
Wellicht zijn er webshops te vinden (in Azie?) waar ze losse witte kasten van de ps3 verkopen? Een shop zoals divineo.com heeft ze helaas niet maar er zullen vast meer van dit soort bedrijven zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Chester schreef op zondag 30 december 2007 @ 15:00:
[...]

Ik had laatst ook geïnformeerd over de witte PS3, en ik kan je de volgende dingen vertellen:
-Zowel de Hong Kong als de Japanse versie hebben Engelse menu's.
Je kunt bij het ingebruiknemen v/d console iedere taal instellen die je wilt. Ook Nederlands
-De Hong Kong versie kan je hier gebruiken zonder volt omvormer.
De Japanse ook. Eerder een website gevonden waar ze de ceramic white versie hadden opengeschroeft en er zit een universele voeding in.
-Beide consoles censureren spellen.
Waar heb je dit vandaan? Foto's? Lijkt me sterk: Japan staat niet bekend als een land waar men gek is op het censureren van games.
-Je hebt hier _geen_ garantie van Sony.
-Sommige webshops geven helemaal geen garantie. Anderen willen het best in jouw naam naar Sony opsturen in Azië, maar jij draait op voor alle kosten.
-Ze hebben beide een Regio A Blu-Ray speler.

Wegens de censuur heb ik dus besloten om toch maar geen witte te halen. Ik denk dat ik gewoon een 40GB zwarte ga halen uit Canada :)
Voor de rest (internet is nogal brak momenteel, dus ik ga niet iedereen quoten): ik ben momenteel in Japan op vakantie met een groepje. In m'n appartement (WMT Osaka) staat inderdaad geen plasmatv. Thuis ook nog geen HD TV helaas, maar dat komt nog wel eens. Zodra ik tijd heb post ik wellicht nog wat meer foto's.

Het enige probleem is nog het ding door de douane heen krijgen. Ik denk dat ik het ding maar opstuur.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Shiver23 schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:56:
Dit volgende heeft mij geholpen. Ik maak alleen vrij veel gebruik van VPN, waardoor TVersity toch weer verdwijnt helaas.

[...]

De laatste stap was ook bij mij bij Vista niet nodig.
d:)b Ik zal straks het even uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

DinoPK schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:01:
[...]

Zal ik straks ff testen, neem aan dat je het ps3 hoofdmenu bedoeld? Jammer dat ik de ps2 mics verkocht heb omdat ik dacht dat het daarin zat.
DinoPK schreef op zondag 30 december 2007 @ 15:15:
[...]

- Normale vertraging bij geluid via HDMI, 0.1 of 0.2 seconden ofzo.
Is het overigens echt een probleem? Ik vind het eigenlijk best storend als ik mijzelf tijdens het liedje hoor zingen (zet hem dus ook zacht met R2), zonder mijn eigen geluid kan ik het liedje veel beter volgen.
Overigens voor de eerste keer dat ik merk dat er wat probleempjes zijn met de online community, trager en verbinding wordt wel eens verbroken. Toch blijft het erg leuk om te kijken wat men zoal heeft geupload aan filmpjes :)
Eigenlijk wel, speel maar eens een opname terug, stom dat Sony er zelf geen rekening mee gehouden heeft, er zit immers ook een upload functie in.
Nu moet je alles via HDMI afspelen, behalve Singstar :X

[ Voor 40% gewijzigd door MeNTaL_TO op 30-12-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Atomsk schreef op zondag 30 december 2007 @ 15:25:
Waar heb je dit vandaan? Foto's? Lijkt me sterk: Japan staat niet bekend als een land waar men gek is op het censureren van games.
Censuur heb ik in dit topic vandaan. Iemand anders had dat gemeld, en een ander persoon had dat bevestigd. Als ik het me goed herinner was er bijv. geen bloed te zien als je op piraten schoot in Uncharted? Als het een broodje aap verhaal is, zou ik ook graag een witte PS3 willen importeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wndwlckr
lieve me_martin / jij fijne didacticus neerlandica / bedankt dat je me helpt met de nederlandsche taal / ik ben er zo slecht in namelijk // iedereen bedankt voor de witte ps3 reacties trouwens / ik denk dat ik maar even wacht / krijg straks alvast een zwarte bij mijn bravia kdl-46W3000 maar die laat ik in de doos om door te verkopen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Chester schreef op zondag 30 december 2007 @ 15:45:
[...]

Censuur heb ik in dit topic vandaan. Iemand anders had dat gemeld, en een ander persoon had dat bevestigd. Als ik het me goed herinner was er bijv. geen bloed te zien als je op piraten schoot in Uncharted? Als het een broodje aap verhaal is, zou ik ook graag een witte PS3 willen importeren :)
Ah zo. Vreemde zaak. In ieder geval moet een games developer ook meewerken voor zoiets. Een PS3 is tenslotte nu ook weer niet zo intelligent dat het weet wat bloed is en wat niet.

Volgens een releaselijst komt hier binnenkort ook een nieuwe bomberman voor de ps3 uit. Eens kijken wat dat is. :) Wel jammer dat alle Japanse spellen geen Engels hebben, anders had ik er hier ook wel wat meer van gekocht.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Arx schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 17:41:
offtopic:
Geluid Uncharted is echt geweldig
. Helaas geldt dit niet voor GT:HD en GT5P Demo... Maar hoe is het geluid nu in Prologue? Hetzelfde als in de demo?
Het geluid in GT:HD vond ik eigenlijk wel beter dan in de GT5P demo. Maar in GT5P klinkt het wel goed. Het verschil tussen in en buiten de auto is wel goed gedaan. Verder klinken de auto's iets meer verschillend. Ik vind het geluid prima. (in GT3 was het niet zo best geluid)
KappeNou schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 18:49:
GT4HD :? Het is of GT4 of GT HD

Waar download je de GT5P demo?
GT:HD, ik weet ook niet waarom ik GT4:HD heb getypt 8)7
GT5P demo kon je uit de japanse store halen, sinds GT5P dr is niet meer. Hij staat nog wel op de server en via proxy ed kun je hem nog downloaden, maar ik weet niet precies hoe dat gaat.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 10:33

Len

Leeg

wndwlckr schreef op zondag 30 december 2007 @ 16:18:
lieve me_martin / jij fijne didacticus neerlandika / bedankt dat je me helpt met de nederlandsche taal / ik ben er zo slecht in namelijk // iedereen bedankt voor de witte ps3 reacties trouwens / ik denk dat ik maar even wacht / krijg straks alvast een zwarte bij mijn bravia kdl-46W3000 maar die laat ik in de doos om door te verkopen denk ik
offtopic:
Gaat eerder om de hoofdletters, komma's en punten. Dit is zo niet echt lekker te lezen.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 04:29
Atomsk schreef op zondag 30 december 2007 @ 15:25:
...

[...]
http://kotaku.com/gaming/...tally-censored-325273.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Download "PS3Proxy", installeer dat. Download ook de .pkg of .fag (of iets dergelijks) van GT5P, van de servers van Sony. Een link staat ergens in het vorige topic, dus die moet je even zoeken. Er staat me iets bij dat de server iets met "zeus" had.

Dan gaan we naar de PS3. Zorg dat je F@H deïnstalleerd, mocht je het hebben. Dan zorg je dat PS3Proxy draait in PS3mode (aanvinken, dan "Start"). Ga dan naar de netwerksettings en zorg dat je PS3 als poort 8080 heeft met het IP-nummer van je PC. Hierbij is het dus handig als je statische IP's hebt. Zorg ook dat je de subnet en DNS-server nummers hebt. Die kun je vinden via "cmd > ipconfig" op je PC.

Download nu iets uit de PlayStation Store en na een paar procent cancel je de download. Dan terug naar de PC en nu zie je dat in de Log-tab een log hebt van de download. Ga nu naar de derde tab en plak in het eerste vakje de serverlink naar GT5P en in het tweede vakje verwijs je naar het bestand van GT5P op je PC. Weer terug naar je PS3 en download nu F@H. Als je een bestand krijgt van rond de 60MB heb je iets fout, iets rond de 800MB is GT5P. Klopt dat, dan kun je het gewoon installeren en spelen. Ik doe dit uit mijn hoofd dus er kunnen foutjes inzitten. :)
wndwlckr schreef op zondag 30 december 2007 @ 16:18:
lieve me_martin / jij fijne didacticus neerlandika / bedankt dat je me helpt met de nederlandsche taal / ik ben er zo slecht in namelijk // iedereen bedankt voor de witte ps3 reacties trouwens / ik denk dat ik maar even wacht / krijg straks alvast een zwarte bij mijn bravia kdl-46W3000 maar die laat ik in de doos om door te verkopen denk ik
Noem me maar gewoon me_mrtn, aangezien ik geen martin heet. Ook ben ik geen leraar Nederlands. Foutloos spellen hoeft niet, is ook haast onmogelijk maar probeer wel om punten en komma's te gebruiken in plaats van slashes. Dat leest stukken beter namelijk. :)

[ Voor 20% gewijzigd door me_mrtn op 30-12-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

OK, hier ook een PS3 aanwezig.

Ninja Gaiden en Ass Creed erbij gekocht.

Onduidelijk nog voor mij wat je nu allemaal met dat internet kan doen. Super Star Dust Hd, is die nou te koop of iets dergeljks?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

GZ schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:06:

Onduidelijk nog voor mij wat je nu allemaal met dat internet kan doen. Super Star Dust Hd, is die nou te koop of iets dergeljks?
Klopt. Er zijn spellen en add-ons voor spellen te koop. Verder kun je veel demo's, achtergronden en trailers gratis downloaden. Helaas kun je alleen nog maar met een Creditcard spul kopen, maar in andere delen van de wereld zijn inmiddels prepay kaartjes verkrijgbaar, dus die zullen hier ook wel komen.

[ Voor 16% gewijzigd door Shiver23 op 30-12-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 12:37

AIKANE

Grrrrr

Misschien een domme vraag. Maar het moet toch gewoon mogelijk zijn om een USB-hub aan te sluiten op m'n PS3? En nu ik toch bezig ben met deze vragen... ;) een USB keyboard is toch ook geen probleem? :P

What the heart requires may never be understood by the mind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

GZ schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:06:

Welkom bij de BeYond! Oh lees boven mij ... je kan van alles online met de playstation 3. Gamen, extra game content kopen, demo's downloaden!

Next Gen is toch ook deels dat je online kan gaan he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
AIKANE schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:57:
Misschien een domme vraag. Maar het moet toch gewoon mogelijk zijn om een USB-hub aan te sluiten op m'n PS3? En nu ik toch bezig ben met deze vragen... ;) een USB keyboard is toch ook geen probleem? :P
Ja en nee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Shiver23 schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:11:
[...]

Klopt. Er zijn spellen en add-ons voor spellen te koop. Verder kun je veel demo's, achtergronden en trailers gratis downloaden. Helaas kun je alleen nog maar met een Creditcard spul kopen, maar in andere delen van de wereld zijn inmiddels prepay kaartjes verkrijgbaar, dus die zullen hier ook wel komen.
CC is voor mij geen probleem :)

Ik lees allerlei verhalen van GT5, die is dan gratis hoop ik. Zal zo even kijken

Voorlopig zit ik vast bij de tweede hoofdbaas van NG. Krijg die echt niet kapot.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

GZ schreef op zondag 30 december 2007 @ 18:09:
[...]

CC is voor mij geen probleem :)

Ik lees allerlei verhalen van GT5, die is dan gratis hoop ik. Zal zo even kijken

Voorlopig zit ik vast bij de tweede hoofdbaas van NG. Krijg die echt niet kapot.
GT5 Demo is uit de JAP shop nu GT5Prologue uit is maar.. je kan die importeren ena ls je voor de engelse wilt gaan dan kun je net zoals vele van ons gewoon wachten tot het hier uit is! GT5 is een Must Buy hoe dan ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:51

bAdmuTs

mAzE

me_mrtn schreef op zondag 30 december 2007 @ 16:48:
[...]

Download "PS3Proxy", installeer dat. Download ook de .pkg of .fag (of iets dergelijks) van GT5P, van de servers van Sony. Een link staat ergens in het vorige topic, dus die moet je even zoeken. Er staat me iets bij dat de server iets met "zeus" had.

Dan gaan we naar de PS3. Zorg dat je F@H deïnstalleerd, mocht je het hebben. Dan zorg je dat PS3Proxy draait in PS3mode (aanvinken, dan "Start"). Ga dan naar de netwerksettings en zorg dat je PS3 als poort 8080 heeft met het IP-nummer van je PC. Hierbij is het dus handig als je statische IP's hebt. Zorg ook dat je de subnet en DNS-server nummers hebt. Die kun je vinden via "cmd > ipconfig" op je PC.

Download nu iets uit de PlayStation Store en na een paar procent cancel je de download. Dan terug naar de PC en nu zie je dat in de Log-tab een log hebt van de download. Ga nu naar de derde tab en plak in het eerste vakje de serverlink naar GT5P en in het tweede vakje verwijs je naar het bestand van GT5P op je PC. Weer terug naar je PS3 en download nu F@H. Als je een bestand krijgt van rond de 60MB heb je iets fout, iets rond de 800MB is GT5P. Klopt dat, dan kun je het gewoon installeren en spelen. Ik doe dit uit mijn hoofd dus er kunnen foutjes inzitten. :)

[...]

Noem me maar gewoon me_mrtn, aangezien ik geen martin heet. Ook ben ik geen leraar Nederlands. Foutloos spellen hoeft niet, is ook haast onmogelijk maar probeer wel om punten en komma's te gebruiken in plaats van slashes. Dat leest stukken beter namelijk. :)
Alles goed gedaan en de demo wil ook downloaden op de PS3 maar bij de install krijg ik een foutmelding :( (code 8002ae04). Is het nog mogelijk om demo's op deze manier te downloaden/installeren :?.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 22:20

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

Vampy719 schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:36:
[...]

geef je dat dan nog aan ofzo bij die mensen dat ze een waarde van 50 dollar op de doos moeten zetten ?
Nee dat doen ze zelf. Ze weten per land wat de import heffingsgrens is. Zo krijgen ze natuurlijk meer klanten. :-) Je moet natuurlijk niet 10 games tegelijk bestellen want dan is de doos te groot en dan wordt er zeker gecontroleerd.

Ik ga volgend jaar in januari :-) er weer 3 tegelijk bestellen. Unreal Tournament 3 (net uit in us) Fifa 08 en Tiger woods 08. (ik heb tiger woods 07 maar heb demo van 08 gespeeld en die is mooier en beter te spelen) En dat alles voor € 130,- incl. verzend. Dus 3 halen en 2 betalen in de US. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Zuluman op 30-12-2007 19:46 ]

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Dat aanmelden voor PSN is gratis neem ik aan? Slechts bepaalde content moet je voor betalen denk ik?

Beetje sceptisch wat dat betreft. Vooral toen de vraag kwam om vast factuurgegevens in te voeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GZ schreef op zondag 30 december 2007 @ 19:36:
Dat aanmelden voor PSN is gratis neem ik aan? Slechts bepaalde content moet je voor betalen denk ik?

Beetje sceptisch wat dat betreft. Vooral toen de vraag kwam om vast factuurgegevens in te voeren :P
Hehe, nee dat is gewoon voor gebruiksgemak als je later iets wil kopen in de PSN Store. En daar moet je 2-3 keer bevestigen voordat je daadwerkelijk een aankoop doet (en daarvoor moet je al geld in je 'virtuele' portemonnee gedaan hebben via Account Beheer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
bAdmuTs schreef op zondag 30 december 2007 @ 19:18:
[...]

Alles goed gedaan en de demo wil ook downloaden op de PS3 maar bij de install krijg ik een foutmelding :( (code 8002ae04). Is het nog mogelijk om demo's op deze manier te downloaden/installeren :?.
Ik heb even je MSN toegevoegd. ;)

Dat ziet 'ie vanzelf wel ;)

[ Voor 5% gewijzigd door TheZeroorez op 30-12-2007 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Laatst online: 21-06 09:40
Ik heb een vraag over de ps3 disk problemen, kon er niks over vinden in de openings pagina. Maar zijn er meer mensen bekent met het probleem dat de ps3 op eens stopt met het lezen van disks?

Ik was assasins creed aan het spelen en in eens krijg ik de melding de disc terug te stoppen, alsof hij ge-eject was wat niet zo was. Daarna heb ik hem opnieuw opgestart en las hij geen discs meer.
Ben nu bezig met reset/firmware updaten kijken of dat wat gaat helpen, maar denk haast dat het aan de drive ligt.

Ik hoop dat ik niet de enige ben met dit probleem en dat als hij niet meer mocht werken een nieuwe krijg van sony/dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

GZ schreef op zondag 30 december 2007 @ 19:36:

Zoals gezegd is je aanmelden voor PS-Network gratis ja. Dan kan je via de PS Store gratis demo's, filmpjes en thema's downloaden. Voor sommige games moet je betalen, maar dan gaat het om complete games (Warhawk) of voor games die meer in zich hebben dan een demo. Maar voor zo'n kleine game betaal je ook maximaal €7,99.
Maar volgens mij hoef je niet per se factuurgegevens in te vullen als je een account aan maakt. Want ik heb eerst ook een tijd zonder geld in mijn wallet in de PS Store lopen rondneuzen en pas na een tijdje via de creditcard Tekken besteld.

Ik zit nu bij Uncharted trouwens op:
Hoofdstuk 11 - In de Val/Trapped
53% na 4 uur en 57 minuten spelen
31 schatten verzameld
180 medaillepunten verdient

Naar mijn weten heb ik wel alle schatten tot nu toe gevonden, dus nog 29 te gaan in de overige 47%. Alleen vind wel dat ik wat weinig medaillepunten heb. Maar komt denk ik mede doordat ik steeds twee dezelfde wapens gebruik. Daarom krijg ik dus niet de punten die je verdiend door vijanden dood te schieten met andere wapens. Ook nog nooit combat gebruikt (blokje, driehoekje, blokje), dus ook daar geen punten voor gehad.

Maar verder nog steeds wel een zeer oké spel. Denk alleen niet dat ik over een uur of 5 nog een keer opnieuw begin om andere wapens te gebruiken en dus meer punten te verdienen. Mede doordat er niet echt replay waarde in de game zit, zoals in R:FoM wel aanwezig is. In die game krijg je 6 nieuwe wapens als je de game voor een tweede keer uit speelt (alleen ben ik nog steeds bezig met de 1e keer O-) )...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
kRyPtO schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:04:
Ik heb een vraag over de ps3 disk problemen, kon er niks over vinden in de openings pagina. Maar zijn er meer mensen bekent met het probleem dat de ps3 op eens stopt met het lezen van disks?

Ik was assasins creed aan het spelen en in eens krijg ik de melding de disc terug te stoppen, alsof hij ge-eject was wat niet zo was. Daarna heb ik hem opnieuw opgestart en las hij geen discs meer.
Ben nu bezig met reset/firmware updaten kijken of dat wat gaat helpen, maar denk haast dat het aan de drive ligt.

Ik hoop dat ik niet de enige ben met dit probleem en dat als hij niet meer mocht werken een nieuwe krijg van sony/dixons.
Het is bekend dat er een foute batch is van Assassin's Creed. Zie dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
bedankt voor alle info. Ik krijg alleen niet dit schermpje met dat proxy programmatje
Ze zeggen ook dat het een instal bestandje is, maar dat wat ik download dus echt niet

Afbeeldingslocatie: http://www.ps3-hacks.com/images/ps3proxy_s.jpg

ik krijg maar een klein hokje met mijn ip en proxy port erin. en ik kan alleen op start drukken en hij verdwijnt..
Heeft iemand een link naar het programma wat er uit ziet op het plaatje?

[ Voor 34% gewijzigd door KappeNou op 30-12-2007 20:31 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wndwlckr
"Noem me maar gewoon me_mrtn, aangezien ik geen martin heet. Ook ben ik geen leraar Nederlands. Foutloos spellen hoeft niet, is ook haast onmogelijk maar probeer wel om punten en komma's te gebruiken in plaats van slashes. Dat leest stukken beter namelijk."

okee martijn ik zal het proberen........................

nee / of wel........ / nee het lukt toch niet

even wat anders en misschien is het onderwerp hier al eens ter sprake gekomen maar ik heb geen zin om me door de hele postgeschiedenis te worstelen: het ongelooflijk irritante piepende bandengeluid in alle gt's en nu ook weer in gt5 / werkelijk ALLES klinkt hetzelfde en daarmee kunnen ze bij poly geen aanspraak doen op de benaming "the real drivingsimulator" / wat vind u medeposter hier nu van? (ook namens medeklagert racerblade)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
wndwlckr schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:24:
"Noem me maar gewoon me_mrtn, aangezien ik geen martin heet. Ook ben ik geen leraar Nederlands. Foutloos spellen hoeft niet, is ook haast onmogelijk maar probeer wel om punten en komma's te gebruiken in plaats van slashes. Dat leest stukken beter namelijk."

even wat anders en misschien is het onderwerp hier al eens ter sprake gekomen maar ik heb geen zin om me door de hele postgeschiedenis te worstelen: het ongelooflijk irritante piepende bandengeluid in alle gt's en nu ook weer in gt5 / werkelijk ALLES klinkt hetzelfde en daarmee kunnen ze bij poly geen aanspraak doen op de benaming "the real drivingsimulator" / wat vind u medeposter hier nu van? (ook namens medeklagert racerblade)
Je laatste zin zegt al genoeg, als je komt om te klagen zou ik zeggen zoek een andere manier laten we zeggen: forum/vrouwtje.

Om even ontopic te reageren: ik vind persoonlijk het geluid van de banden ook zwaar tegenvallen maar om een race simulator hier op te beoordelen nee. Aangezien het qua simulatie 100% top is :)

@kRyPtO

na de introductie van de 40GB ps3 merken we hier op het forum wel wat meer klachten over dit euvel. Maar om nou te zeggen dit is een structureel probleem van de PS3 as in ROD (x360) en het vermelden waard is nee. Indien je echt problemen hebt, bel het nummer van Sony EU (boekje ps3) hier wordt je goed geholpen, resetten etc en anders wordt je ps3 opgehaald en met 14 werkdagen retour gebracht :)

[ Voor 14% gewijzigd door Falcon Heavy op 30-12-2007 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Laatst online: 21-06 09:40
me_mrtn schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:13:
[...]

Het is bekend dat er een foute batch is van Assassin's Creed. Zie dit bericht.
Hmm wat ik daar lees is dat het alleen met assasins creed is, het gebeurde wel tijdens dit spel (ik had ook een patch gedownload voor assasins creed geloof ik) maar CoD4/DVDs speelt ie ook niet meer af.

Iig bedankt, nog 2uur en 14min resterend@format...

Edit:
@kRyPtO

na de introductie van de 40GB ps3 merken we hier op het forum wel wat meer klachten over dit euvel. Maar om nou te zeggen dit is een structureel probleem van de PS3 as in ROD (x360) en het vermelden waard is nee. Indien je echt problemen hebt, bel het nummer van Sony EU (boekje ps3) hier wordt je goed geholpen, resetten etc en anders wordt je ps3 opgehaald en met 14 werkdagen retour gebracht :)
Hm oke afwachten dan maar, en anders in het nieuwe jaar maar een belletje plegen!

[ Voor 33% gewijzigd door kRyPtO op 30-12-2007 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
KappeNou schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:18:
bedankt voor alle info. Ik krijg alleen niet dit schermpje met dat proxy programmatje
Ze zeggen ook dat het een instal bestandje is, maar dat wat ik download dus echt niet

ik krijg maar een klein hokje met mijn ip en proxy port erin. en ik kan alleen op start drukken en hij verdwijnt..
Heeft iemand een link naar het programma wat er uit ziet op het plaatje?
Dat is het foute programma. Je moet deze hebben. Mocht je een .NET Framework fout krijgen, moet je deze downloaden. En dit is de link naar GT5P op de servers van Sony. :P
wndwlckr schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:24:

:Z
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech in SPV graag, mediacenter-discussies kunnen in dit topic.