Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.701 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245048

Vanmiddag het PS3 Logitech toetsaenbord gekocht. Netjes geregistreerd en dacht....kom eens even kijken of je ermee kan surfen, maar kreeg het helaas niet voor elkaar. Iemand ervaringen hiermee? Waar kan ik een adres intikken en ernaar surfen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

Chrasher schreef op woensdag 19 december 2007 @ 20:59:
Vandaag binnengekregen van www.japanvideogames.com
(binnen 5 dagen geleverd voor $49,99 incl verzendkosten)

[afbeelding]

Da's lekker vlot. :)
mazzelaar, had hem blijkbaar beter daar kunnen bestellen dan bij renchi.com
Het spel zit nu ergens in honkong klaar om op het vliegtuig gezet te worden. nja hopelijk komt hij vrijdag, (zondag besteld) Dan weet ik wel wat ik in de kerstvakantie ga doen :9

post ook ff je ervaringen en wat screens, altijd leuk :)

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

Chrasher schreef op woensdag 19 december 2007 @ 20:59:
Vandaag binnengekregen van www.japanvideogames.com
(binnen 5 dagen geleverd voor $49,99 incl verzendkosten)

Foto

Da's lekker vlot. :)
pff, lang leve de import. Kan die ook online gespeeld worden ? Is het Engels ?

Ik wil hem ook importeren. Maar weet het nog niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:46

FeaR

In GoT we trust

swopdark schreef op woensdag 19 december 2007 @ 22:06:
[...]

Weetje hoelang ik naar de titel van dat spel heb zitten zoeken? En jij zegt het hier nu gewoon ff _/-\o_ Ik heb het op een gegeven moment weg gedaan ofzo... Dat spel heb ik ook echt helemaal grijs gespeeld!! super vet en verslavend spel. Er was ook een modus waarbij je hovercrafts of zoiest naar de vijandelijke basis moet begeleiden terwijl de computer met zijn hovercrafts aan kwam zetten bij jouw basis.. he-le-maal te gek!!

http://media.pc.ign.com/media/010/010635/imgs_1.html

[...]

marktplaats, al twee gevonden
Hahaha.... no problem O+

Waar jij het over hebt was een soort van multiplayer maar dan vs de cpu. Kon je ook helicoptertjes bouwen en dan moest je inderdaad de basis van de vijand binnendringen en overnemen. En er was zelfs een kindvriendelijk level met vlinders in plaats van helicopters en rupsen in plaats van tanks...jammere was dan wel weer dat ze wel gewoon raketten afschoten.

Maar die game was gewoon tof: aan het begin drie wapens kiezen en dan hordes vijanden killen. De upgrade van de mini-gun was nog altijd het beste, het geluid wat er dan uit kwam :9~
En natuurlijk het transformeren van een langzame lopende robot naar een zwevend snel ding. Speelde die game echt toen ik nog kinds was en beelde me dan altijd in dat die lopende robot de ED209 was uit de Robocop films.

En op marktplaats worden er drie aangeboden: 1 voor de pc en 2 voor de PSX.
De persoon uit Weteringbrug die de PSx versie aanbiedt met boekje heeft m al sinds het weekend niet meer. Had al een e-mail terug van hem :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:20

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Anoniem: 125123 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 22:27:
[...]

pff, lang leve de import. Kan die ook online gespeeld worden ? Is het Engels ?

Ik wil hem ook importeren. Maar weet het nog niet zeker.
Online zou met een update vanaf de kerst kunnen, maar hij is wel in het Japans met daartussen soms een aantal Engelse woorden. Heb voor de zekerheid maar een vertaling geprint van http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=100674 (post #21)

Heb ook de Japanse demo al grijs gespeeld en daarvan weet ik elke menu-optie wel bijna uit mijn hoofd.

[ Voor 9% gewijzigd door Chrasher op 19-12-2007 22:57 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

FeaR1986 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:56:
[...]

Damn dat klinkt wel als een goede functie.
Had laatst nog wat PS1 games op de kop weten te tikken, want na het spelen van Tomb Raider Legend wilde ik gewoon weer Tomb Raider 2 en 3 spelen. Ook nog steeds op zoek naar Future Cop LAPD, want heb me daar ook zeer mee vermaakt. Maar na de k*t graphics die de oude Tomb Raider reeks op mijn lcd-tv toverde heb ik me toch bedacht om meer PS1 games te kopen.

Het aanschaffen van een PSP heeft mij altijd tegengehouden omdat UMD alleen speelbaar is op de PSP en dus niet via een stand-alone-speler. En het feit dat er maar 3-4 naar mijn inziens leuke games zijn op de PSP.

Maar het tweede punt gecombineerd met de mogelijkheden van FirmWare 2.10 op de PS3 doen me best wel twijfelen om het aankomende jaar toch maar en PSP Lite aan te schaffen...
Het is wel zo dat PS1 games niet upgescaled worden en maar op 320x240 blijven inplaats van de widescreen 480xnogiets van de PSP maar toch. Final Fantasy VII op de PSP (met zwarte randen) en filmpjes en muziek YUM! Zoveel goede games op de playstation 1 dat het zeker de moeite waard is! Okay er waren Final Fantasy games uitgebracht op de PSP maar..het was geen FF VII...niet de tussen filmpjes, de muziek, de drama..

De PSP lite is op zich het wel waard hoor, je kan de PS3 als "remote" audio/game console gebruiken en er zijn natuurlijk de GTA "stories" versies die heerlijk spelen! Je mist wel ene tweede analoge stick maar daar wen je aan!

Voordat de playstation 3 uitkwam zag ik ook niets in de PSP maar..de connectivity voegt zeker iets toe!

[ Voor 3% gewijzigd door swampy op 19-12-2007 23:10 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chrasher schreef op woensdag 19 december 2007 @ 22:56:
[...]

Online zou met een update vanaf de kerst kunnen, maar hij is wel in het Japans met daartussen soms een aantal Engelse woorden. Heb voor de zekerheid maar een vertaling geprint van http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=100674 (post #21)

Heb ook de Japanse demo al grijs gespeeld en daarvan weet ik elke menu-optie wel bijna uit mijn hoofd.
tja mijn Engels is niet eens zo goed laat staan Japans. Ik laat dit wel zo hierbij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

swampy schreef op woensdag 19 december 2007 @ 23:07:
[...]
Het is wel zo dat PS1 games niet upgescaled worden en maar op 320x240 blijven inplaats van de widescreen 480xnogiets van de PSP maar toch. Final Fantasy VII op de PSP (met zwarte randen) en filmpjes en muziek YUM! Zoveel goede games op de playstation 1 dat het zeker de moeite waard is! Okay er waren Final Fantasy games uitgebracht op de PSP maar..het was geen FF VII...niet de tussen filmpjes, de muziek, de drama..

Voordat de playstation 3 uitkwam zag ik ook niets in de PSP maar..de connectivity voegt zeker iets toe!
Een resolutie van 320x240...damn geen wonder dat PS1 games er zo bagger uit zagen welke ik had gedowned via de PS Store. Maar heb altijd al een PSP willen hebben al was het puur voor de heb, dat ding ziet er gewoon mooi uit. Echt zo'n hebbedingetje :9
Blijf het wel zonde vinden dat er geen UMD stand-alone spelers zijn, want dat zou in mijn inziens de losse verkoop van UMD video's zeker vergroten. Sommige titels liggen al voor een tientje in de winkel en dat heb ik best over om naar een leuke film te kijken onderweg, maar ook thuis.

Over Final Fantasy kan ik verder niet veel zeggen. Weet alleen dat ik een deel heb gespeeld op de PSX. Bestond uit 4 discs maar na uren spelen was ik nog steeds met disc 1 bezig. Weet ook niet meer wat het verhaal precies was of wat dan ook. Enige wat ik me herinner was een character genaamd "Vivi" een ventje zonder gezicht met twee gele ogen en een grote rieten hoed... wel heel goed in zwarte magie. *zucht* de herinnering _/-\o_

Maar kan uit jouw post niet echt opmaken of jij nu wel of niet in het bezit bent van een PSP.

Heb net ook te horen gekregen dat de Samsung 2032BW die ik weg had laten zetten niet weggezet was. En nu is de voorraad op (op 2 exemplaren na die wel goed gereserveerd waren) en ze weten niet wanneer de nieuwe lading binnen komt. Kan goed 2008 worden. Als dat scherm de 24e december niet binnen is ga ik voor mezelf denk ik maar eens een mooie PSP Lite Black kopen. Dat pack met Spiderman is ook wel oke, maar rood is niet echt mijn kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niemand ervaringen met het Logitech PS3 toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

FeaR1986 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 23:42:
[...]

Een resolutie van 320x240...damn geen wonder dat PS1 games er zo bagger uit zagen welke ik had gedowned via de PS Store. Maar heb altijd al een PSP willen hebben al was het puur voor de heb, dat ding ziet er gewoon mooi uit. Echt zo'n hebbedingetje :9
Blijf het wel zonde vinden dat er geen UMD stand-alone spelers zijn, want dat zou in mijn inziens de losse verkoop van UMD video's zeker vergroten. Sommige titels liggen al voor een tientje in de winkel en dat heb ik best over om naar een leuke film te kijken onderweg, maar ook thuis.

Over Final Fantasy kan ik verder niet veel zeggen. Weet alleen dat ik een deel heb gespeeld op de PSX. Bestond uit 4 discs maar na uren spelen was ik nog steeds met disc 1 bezig. Weet ook niet meer wat het verhaal precies was of wat dan ook. Enige wat ik me herinner was een character genaamd "Vivi" een ventje zonder gezicht met twee gele ogen en een grote rieten hoed... wel heel goed in zwarte magie. *zucht* de herinnering _/-\o_
Klinkt als deel vier ofzo..toen ze met een groepje van 4 werkte. Goede titels hoor!
Maar kan uit jouw post niet echt opmaken of jij nu wel of niet in het bezit bent van een PSP.
PSP Lite Black, met nog standaard batterij en draaiend op firmware 3.80. Alles gewoon gelaten zoals het is, speel er vaak GTA games op ..en heb er wat muziek op staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 15:42

bAdmuTs

mAzE

swampy schreef op woensdag 19 december 2007 @ 23:47:
Klinkt als deel vier ofzo..toen ze met een groepje van 4 werkte. Goede titels hoor!
Is dat niet deeltje 9 :P

title

[ Voor 64% gewijzigd door bAdmuTs op 19-12-2007 23:57 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

Anoniem: 245048 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 23:43:
Niemand ervaringen met het Logitech PS3 toetsenbord?
Ik heb zelf de EX110 (oid)
En nergens problemen mee. Het is btw eentje met zo'n usb dongle geval. je moet wel eerst enter drukken op het tekstvak voordat je kan gaan typen.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242991

Anoniem: 197857 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:49:
Over divx / xvid: Alles wat ik heb getest werkt zover bij mij. Scrubs, Prison Break. My name is Earl etc etc

Veel kijk plezier ;)
weet je of sub/idx files werken? ik las laatst ergens hier op subs hardcoden zodat ze permanent in de avi zitten.... maar kan het niet meer terugvinden.. :( iemand enig idee?

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

4discs, 4 characters tegelijk in battles en een character genaamd vivi. Dat is zonder twijfel deel9 ja. Wat een heerlijk spel. Daarna is er nooit meer zo'n goeie FF verschenen :( Ik hoop dat ze het met ff13 eindelijk weer goed doen.

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm deel 9 oh ja toen zette ze wat stapjes terug :) in gameplay dan! Weet je ben niet een boek met alle antwoorden dus als ik iets zeg..het kan fout zijn..altijd even nazoeken. Dat krijg je als je van alles een beetje weet.

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Vind ik niet. 4player-battles vond ik geweldig en het hele systeem met de wapens en abilities vond ik heerlijk. Bij deel10 ging het achteruit. Te weinig vrijheid, sphere grid ed was ook niet alles. Deel12 is 1 vd grootste teleurstellingen ooit voor mij qua games, allemaal slechte invloeden van deel11 (waarom maken ze dan ook een mmorpg XD). Met die zogenaamde realtime gameplay wat dus gewoon neerkwam op een slechte versie van de turnbased-gameplay. Ben erg benieuwd hoe het bij 13 zal gaan, maar gerust ben ik nog niet.

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

-RazieL- schreef op donderdag 20 december 2007 @ 01:10:
Vind ik niet. 4player-battles vond ik geweldig en het hele systeem met de wapens en abilities vond ik heerlijk. Bij deel10 ging het achteruit. Te weinig vrijheid, sphere grid ed was ook niet alles. Deel12 is 1 vd grootste teleurstellingen ooit voor mij qua games, allemaal slechte invloeden van deel11 (waarom maken ze dan ook een mmorpg XD). Met die zogenaamde realtime gameplay wat dus gewoon neerkwam op een slechte versie van de turnbased-gameplay. Ben erg benieuwd hoe het bij 13 zal gaan, maar gerust ben ik nog niet.
Paar stapjes achteruit hoeft niet slecht te zijn hoor. Zeker als ze goede gameplay namen uit oudere titels en goed gebruiken. Want gaat het daar uiteindelijk niet om? De gameplay! Heb nooit deel 9 gespeelt maar ga ervan uit dat het goed in elkaar zit. Vondt 7 best aardig, 8 vondt ik zuigen ( battles duren uren als je elke keer moet drawen en ook dat junction systeem SIGH)! Zou me best wel goed kunnen vinden in 9.

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

swampy schreef op woensdag 19 december 2007 @ 23:47:
PSP Lite Black, met nog standaard batterij en draaiend op firmware 3.80. Alles gewoon gelaten zoals het is, speel er vaak GTA games op ..en heb er wat muziek op staan!
Die GTA games waren niet zo'n succes als ik de meeste reviews mag geloven. Maar denk dat ik ga voor LocoRoco als ik een PSP koop. En Killzone Liberation zag er ook wel oke uit. Plus het feit dat ik heel marktplaats leeg ga kopen en dan PS1 games ga spelen.

En wat is er dan met de standaardbatterij?
Is die niet goed of is er een betere op de markt?
Had er nog nooit van gehoord en lijkt me toch wel iets om te weten aangezien jij erover begint...
Of is dat allemaal teveel offtopic? O-)
swampy schreef op donderdag 20 december 2007 @ 00:36:
[...]
Mmm deel 9 oh ja toen zette ze wat stapjes terug :) in gameplay dan! Weet je ben niet een boek met alle antwoorden dus als ik iets zeg..het kan fout zijn..altijd even nazoeken. Dat krijg je als je van alles een beetje weet.
Dat probleem ken ik :D
Heb helaas heb ik altijd dat ik de meest nutteloze informatie onthoud en alles wat wel belangrijk is vergeet...

Maar welk deel het ook was het was mijn eerste ervaring met FF. Je kon aan het begin allemaal codes aanklikken zoals oneindig hp en mp of 999999 gold. Heb dat in het begin niet gedaan, maar toen ik na 25 uur spelen nog niet die game uit had heb ik die codes toch maar aangezet. Desondanks die game nooit uitgespeeld. Zijn gewoon niet mijn games met al die items die je kan upgraden, verkopen of toepassen bij een bepaalde spreuk. Heb daar het geduld gewoon niet voor: snelle actie is meer wat voor mij.
Enige spellen die ik wel gespeeld heb waarbij je items kon toepassen welke speciale krachten hadden waren Pokemon Red en Silver :$

Maar nu weer verder met Uncharted, want ik kan de slaap niet echt vatten :+

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:30
Nog eens over importeren van games, ik probeer op douane.nl of zo te vinden wat de 'boete' nu eigenlijk is als een importgame uit de USA onderschept wordt. Uiteraard BTW maar ik dacht nog wat meer. Sites blinken niet uit in duidelijkheid. Een collega van me bestelde een tijdje geleden iets (geen software) en kreeg ook nog eens 15 euro verwerkingkosten op de kop toe!
Kan iemand met een onderschepte game eens optikken wat het uiteindelijk kost dan? Dan weet ik of ik kan gaan bestellen, of dat ik voor een paar euro extra net zo goed naar de winkel op de hoek kan...
Thx

Arm1n schreef op woensdag 19 december 2007 @ 23:59:
[...]

Ik heb zelf de EX110 (oid)
En nergens problemen mee. Het is btw eentje met zo'n usb dongle geval. je moet wel eerst enter drukken op het tekstvak voordat je kan gaan typen.
Kon inderdaad wel een adres op de PS3 site intikken, maar dan gebeurd er niets behalve als ik naar de site van Bol.com surf. Tevens zie ik nergens hoe ik dan weer snel terug kan gaan om een ander adres in te tikken.

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-04 15:16
Joosie200 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:49:
[...]

Krijg je hem van bekenden en zo ja, weet je hoe die eraan gekomen zijn? :9 Wil namelijk ook graag Rockband nu al tijdens kerst kunnen spelen. Maar ik vertik het 250 dollar (om en nabij 170 euro) inclusief verzendkosten te betalen, terwijl het totale pakket hier voor 150 euro nieuw aangeboden gaat worden zodra het in Europa uitkomt. Blijft toch irritant dat je dan wel 3 maand langer moet wachten :X Ik had me verheugd om aankomende kerstvakantie met mijn pa, ma en zussie virtueel te kunnen rocken 8) Al kan zo'n drumkit natuurlijk niet tippen aan een echt drumstel, maarja, mijn echte drumstel staat bij mijn ouders wegens ruimtegebrek. Daarom leek Rockband me ook ideaal, drummen en gamen tegelijkertijd :P
nou ja bekenden.... inmiddels wel :P maar hij komt bij de gameshop (den haag) vandaan. hij is gisteren binnengekomen daar (Amerikaanse Import, 250 euro)

ik moet zeggen dat ik er velen malen meer plezier aan beleef dan aan Guitar Hero. waar guitar hero 3 ( :r activision/neversoft )erom lijkt te gaan zoveel mogelijk aanslagen per minuut te maken is Rock Band all about fun ;)

op het moment is drummen mn favoriet (wordt dus tijd voor een " Drum Hero" game) het werkt in ieder geval aanstekelijk want mn vriendin en broertje hebben de hele avond gezellig meegedaan met mijn band :P

enige nadeel is wel het gitaartje wat erbij zit ook al is het een fender die gibson van Guitar Hero 3 speelt lekkerder dat ligt met name aan de strum button die er op die fender zit.
Drumstel is trouwens flink groot (ik dacht dat je er een lullig drumstelletje bij kreeg maar dat valt reuze mee)

Anoniem: 242124

Zo, gister heeft mijn broer mediatomb op onze (unix) server aan de praat gekregen. Ging vrij makkelijk volgens hem, en het resultaat mag er zijn! Ik kan nu simpel en snel door de mappen op de server heen browsen, en alle Xvid, Divx Avi Mpg spelen allemaal perfect af. Alleen jammer dat de ps3 nog geen MKV ondersteund. Zelf heb ik nog Tversity draaien van mijn eigen pc, en als die aanstaat lukt dat ook perfect! Gister had ik dus gewoon twee mediacenters tot mijn beschikking :).

Linux draait ook nog, maar net zoals de laatste keer kan ik er nog niks mee, omdat ik geen piep van die code's begrijp.

En ik ben nog steeds aan het wachten op UT3, (9 dagen van 3 busyman)...

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
@Donnie Darko:

En je hebt dan ook 250 euro moeten neerleggen of.. ? :)

Die drumkit leek mij ook niet al te groot, maar het zal vast groter ogen als je het uitpakt. Wat ik wel fijn vind om te weten is dat je hem helemaal uit elkaar kunt halen zodat je hem makkelijk mee kan nemen. En ik vond het al jaren tijd voor een "drum hero" game :P Bedoel, je hebt al sinds jaar en dag Singstar, je hebt al een tijd Guitar Hero. Waar blijft Drum Hero?! :( Afijn, nu dus in de vorm van Rockband. Kun je me vertellen hoe het werkt als je als enige plaats neemt achter een instrument en toch online tegen een andere band wil spelen? Worden de overige instrumenten dan inderdaad ingevuld door de computer?

Ik wacht tot kerst voorbij is. Misschien zakken die idiote ebay prijzen dan wel. Ik heb trouwens al een paar gespot waarbij je de game los kunt kopen voor 45 euro en de drumkit erbij voor 70 euro. Maar dan zit je al op 115 euro en 35 euro meer en je hebt een microfoon en de fender als totaalpakket. Grappige is, mijn pa/ma hebben allebei een fender en fender bass gitaar lol :P Kom ik dadelijk aanzetten met een plastic alternatief haha. Mijn zus zal meer voelen voor de GH III gitaar, een zwarte gibson. Ze heeft zelf nu een zwarte jackson, maar had daarvoor een regenboog les pauls. (ook beetje gibson).

• Donnie Darko
Joosie200 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 08:14:
@Donnie Darko:

En je hebt dan ook 250 euro moeten neerleggen of.. ? :)

Die drumkit leek mij ook niet al te groot, maar het zal vast groter ogen als je het uitpakt. Wat ik wel fijn vind om te weten is dat je hem helemaal uit elkaar kunt halen zodat je hem makkelijk mee kan nemen. En ik vond het al jaren tijd voor een "drum hero" game :P Bedoel, je hebt al sinds jaar en dag Singstar, je hebt al een tijd Guitar Hero. Waar blijft Drum Hero?! :( Afijn, nu dus in de vorm van Rockband. Kun je me vertellen hoe het werkt als je als enige plaats neemt achter een instrument en toch online tegen een andere band wil spelen? Worden de overige instrumenten dan inderdaad ingevuld door de computer?

Ik wacht tot kerst voorbij is. Misschien zakken die idiote ebay prijzen dan wel. Ik heb trouwens al een paar gespot waarbij je de game los kunt kopen voor 45 euro en de drumkit erbij voor 70 euro. Maar dan zit je al op 115 euro en 35 euro meer en je hebt een microfoon en de fender als totaalpakket. Grappige is, mijn pa/ma hebben allebei een fender en fender bass gitaar lol :P Kom ik dadelijk aanzetten met een plastic alternatief haha. Mijn zus zal meer voelen voor de GH III gitaar, een zwarte gibson. Ze heeft zelf nu een zwarte jackson, maar had daarvoor een regenboog les pauls. (ook beetje gibson).
yep heb ook 250 euro neer moeten leggen ;) maar ja vind het meer dan waard (en ik heb mn kerstbonus gehad dus het kon er van af :P)

Ik heb nog geen ervaring met het online tegen een andere band opnemen, ik zal het morgen even proberen (vanavond een concert... naar een echte band kijken :P)

ik heb ook zitten kijken naar ebay etc. maar ik betaal liever meer zodat ik hem eerder heb, en altijd terug kan als er wat mis mee is. (aangezien rock band nogal een groot hardware uitval ratio heeft)

ik voel ook meer voor de GH3 gitaar aangezien ik zelf een gibson les paul heb ;)

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:27
WaterFire schreef op donderdag 20 december 2007 @ 07:39:

Kan iemand met een onderschepte game eens optikken wat het uiteindelijk kost dan? Dan weet ik of ik kan gaan bestellen, of dat ik voor een paar euro extra net zo goed naar de winkel op de hoek kan...
Thx
Ik heb een week geleden 10 euro moeten bij betalen aan douane heffing, dit was wel in Belgie. Maar dan nog kwam de totaalprijs van het spel maar op 53 euro, nog altijd minder dan de pakweg 65 euro die je hier in de winkels betaalt. ;)
En ik heb er 2 binnen gekregen waar ik niets op moest bijbetalen, dus het loont toch wel de moeite.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:30
-RazieL- schreef op donderdag 20 december 2007 @ 01:10:
Deel 9 was Final Fantasy lite :D

Het was een soort homage aan eerdere spellen, en als reactie op het te complexe junction system van deel 8 zijn ze terug gegaan naar de basics uit de eerste spellen. Met als resultaat dat het magic system in 9 absoluut geen diepgang had. Je equipt een item, gebruikt het een tijdje, leert de magic ervan, schuift het door naar een volgend karakter. Echt saai.

Het sphere grid uit X was ook niet alles inderdaad, ik heb mijn international version game (veel lastiger dan de originele JAP versie) vernaggeld door met een karakter een verkeerd pad op het sphere grid te kiezen. Zo'n karakter wordt gewoon impotent :P FFX was verder echter wel een prachtig spel.

Veruit het best vond ik deel VII, het materia systeem was heerlijk flexibel en je kon lekker creatief zijn met het matchen van de materia, echt verwoestende combi's maken :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Anoniem: 230486

Ik had deze vraag ook al even op het GH3 forum gezet, maar daar is het niet zo goed bezocht als hier :)
Weten jullie of het ook mogelijk is om met je GH3 gitaar op een PC tegen een toetsenbord speler te spelen?? Het gitaartje van de PS3 heb ik aan de praat gekregen, alleen herkend ie de gitaar en toetsenbord niet als 2 verschillende "controllers". Hebben mensen hier ervaring mee?? of zie ik iets heel stoms over het hoofd??

Anoniem: 193728

[...]

Deel 9 is dat _O_

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-04 12:49

EgoPro

Time is an illusion.

WaterFire schreef op donderdag 20 december 2007 @ 07:39:
Nog eens over importeren van games, ik probeer op douane.nl of zo te vinden wat de 'boete' nu eigenlijk is als een importgame uit de USA onderschept wordt. Uiteraard BTW maar ik dacht nog wat meer. Sites blinken niet uit in duidelijkheid. Een collega van me bestelde een tijdje geleden iets (geen software) en kreeg ook nog eens 15 euro verwerkingkosten op de kop toe!
Thx
Ratchet and Clank bij DVDboxoffice: $71.95(CAD) = 49.41euri
helaas anderschept: 9.63 euri
Totaalprijs 59.04 Voor mij
Bij Dixons 69.99
Dus bij deze een 10tje in de zak gestoken ik koop vast wel 1 game per maand dus 120 euro per jaar is twee gratis games.
En dan had ik beter bij de 3drukkemannen kunnen bestellen en ga ik er van uit dat alles eruitgepikt wordt

[ Voor 5% gewijzigd door EgoPro op 20-12-2007 10:10 ]

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Voor GT5P-JP, een lijst met alle autos die je nodig hebt voor de verschillende races. Het is soms best lastig zonder vertalingen.

C-1: Any
C-2: Suzuki Cappuchino '95, Daihatsu Coven(?) Active top '02, Daihatsy OFC-1 '07
C-3: Suzuki swiftsports '07
C-4: Any
C-5: 147 TI 2.0 Alfa Romeo
C-6: Suzuki Cappuchino '95, Daihatsu Coven(?) Active top '02, Daihatsy OFC-1 '07
C-7: Any
C-8: Honda Integra Type R '04
B-1: Any
B-2: Honda Integra Type R '04, Atenza Sports '07, Volkswagen Golf GTI '01, 147 TI 2.0 Alfa Romeo, Suzuki Swiftsports '07
B-3: Audi TT 3.2 Quatro '07
B-4: Any
B-5: Lancer Evolution IX GSR '05
B-6: Honda Integra, Atenza Sports '07, Volkswagen Golf GTI '01, 147 TI 2.0 Alfa Romeo '06, Suzuki Swiftsports '07
B-7: Any
B-8: Audi R8 4.2 FSI R Tronic '07
A-1: Any
A-2: Lexus IS F'07, Skyline GT-R Vspec II Nur '02, Nissan Fairlady Version 5 '07, Skyline Sedan 350GT Type SP '06, Nissan Skyline Concept '07, Skyline 370GT TypeSP '07, Nissan GT-R Proto '05, Nissan GT-R '07, Honda Integra Type R '04, Acura NSX '91, Atenza Sports '07, Subaru Impreza WRX STI '07, Lancer Evolution IX GSR '05, Lancer Evolution X GSR P.P. '07, Suzuki Capuccino '95, Suzuki Swiftsports '07, Daihatsy Coven Activetop '02, Daihatsu OFC-1 '07
A-3: Skyline GT-R Bspec II Nur '02
A-4: Any
A-5: Acura NSX '91
A-6: Lexus IS F '07, Skyline GT-R Vspec II Nur '02, Nissan Fairlady Version S '07, Skyline Sedan 350GT TypeSP '06, Nissan Skyline Concept '07, Skyline 370GT TypeSP '07, Nissan GT-R Proto '05, Nissan GT-R '07, Honda Integra Type R '04, Acura NSX '91, Atenza Sports '07, Subaru Impreza WRX STI '07, Lancer Evolution IX GSR '05, Lancer Evolution X GSR P.P. '07, Suzuki Cappuccino '95, Suzuki Swiftsports '07, Daihatsy Coven Activetop '02, Daihatsu OFC-1 '07
A-7: Any
A-8: Nissan GT-R '07

Source: http://www.gtplanet.net/f...hp?p=2856383&postcount=65

Na de A klasse unlock je een S klasse. Zo ver ben ik nog niet.. het wordt best aardig lastig in de B en A klasses.

En de clutch werkt met de G25, je moet alleen per race ff driehoekje indrukken om hem te aan te zetten.

Anoniem: 71987

tex5 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:00:

En de clutch werkt met de G25, je moet alleen per race ff driehoekje indrukken om hem te aan te zetten.
Waar zit je met het stuur? lijkt me onhandig zitten

• tex5
Anoniem: 71987 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:07:
[...]

Waar zit je met het stuur? lijkt me onhandig zitten
Achter een tafel met een 24" tft monitor :) Het is idd. niet de doen op de bank. Het leukst is natuurlijk met een play seat zoals van http://www.playseats.com/

tex5 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:10:
[...]

Achter een tafel met een 24" tft monitor :) Het is idd. niet de doen op de bank. Het leukst is natuurlijk met een play seat zoals van http://www.playseats.com/
ik zie mezelf al zitten in zo'n playseat... ik denk dat mn vriendin niet meer bij komt van het lachen.
Er moet toch iets op te verzinnen zijn.

een gespsysteem, met riemen om je benen.. of zo iets

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 71987 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:16:
[...]

ik zie mezelf al zitten in zo'n playseat... ik denk dat mn vriendin niet meer bij komt van het lachen.

Haha en dat ziet er beter uit dan een seat? :D

PSN: Shiver23

• tex5
Anoniem: 71987 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:16:
[...]

Het nieuwe stuurtje van Fanatec heeft een systeem om op de bank te spelen.

Afbeeldingslocatie: http://www.fanatec.de/img/foto_bilder/thumbnails/09_pwt_wheelall.jpg

http://www.fanatec.de/html/index.php?id=210&lang=en

Shiver23 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:17:
[...]

Haha en dat ziet er beter uit dan een seat? :D
niet echt, maar je heb niet zo'n stoel nodig.

• tex5
Iemand trouwens al UT3 met keyboard en muis gespeeld? Het gaat hier nou niet echt lekker. Keyboard lijkt erg te schokken, muis ook wel maar is nog redelijk te krijgen door mouse smoothing en sensitivity aan te passen in de configs. Voor de keyboard zijn geen opties voor zover ik gezien heb.

Beetje jammer, het is eigenlijk niet te spelen met k+m zo.

tex5 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:18:
[...]

Het nieuwe stuurtje van Fanatec heeft een systeem om op de bank te spelen.

[afbeelding]

http://www.fanatec.de/html/index.php?id=210&lang=en
300 euri, maar dan heb je wel Duitse degelijkheid.
Als ze zo'n systeem nou ook voor de G25 hebben.. die kost nog maar 200

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:16
Wilde eigenlijk GTA: San Andreas kopen voor de PS3 (PS2 titel). Nu zie ik dat hij niet helemaal compatible is. Iemand ervaring met dit spel icm PS3?

We kunnen niet echt een PS3 spel vinden waar wat plezier mee hebben :P Dus komen we uit op PS2

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-04 18:44
Hier doet San andreas het gewoon.

Anoniem: 30762

Een achterlijke vraag misschien maar kan de PS3 gebrande Blu-Ray (recordable/rewritable) afspelen (bijvoorbeeld een vakantiefilm, speelfilm oid)?

Ik ben namelijk van plan om een Blu-Ray recorder te kopen (in een laptop) en wil graag de gemaakte schijfjes op mijn PS3 afspelen. >:)

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-04 22:42

Dxue

PSN:EvilDrunk

Anoniem: 30762 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:15:
Een achterlijke vraag misschien maar kan de PS3 gebrande Blu-Ray (recordable/rewritable) afspelen (bijvoorbeeld een vakantiefilm, speelfilm oid)?

Ik ben namelijk van plan om een Blu-Ray recorder te kopen (in een laptop) en wil graag de gemaakte schijfjes op mijn PS3 afspelen. >:)
lijkjt me dat hij zelfgebrande filmpjes wel afspeelt. net zoals de ps2 gewoon gebrande dvd's afspeeld met je eigen filmpjes (en gekopieerde films)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Anoniem: 238992

Dxue schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:23:
[...]

lijkjt me dat hij zelfgebrande filmpjes wel afspeelt. net zoals de ps2 gewoon gebrande dvd's afspeeld met je eigen filmpjes (en gekopieerde films)
Ja dit zou moeten !!
ik heb Sony hierover opgebeld en gevraagd
BD-R dan, met BD-RW schijnt de PS3 wel problemen te hebben
staat volgens mij ook in de specs

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

Wat een stomme keten is Bart Smit wel niet zeg.

Op 6 november mijn PS3 gekocht. Nu leest hij niets meer van optische formaten en Bart Smit stuurt me lekker door na Sony. Zij doen niets voor mij, buiten mij een kaartje geven met het telefoonnummer van Sony op. Qua service is dat dus echt nul komma nul.

Als ik heel hard op mijn strepen sta, kan ik natuurlijk wel hulp van BS eisen, maar als ze dat al niet normaal doen moeten ze het ook niet speciaal voor mij doen. Kzal m'n PS3 dan langer kwijt zijn dan als ik het zelf allemaal regel. Maar da's ook wel de eerste en de laatste keer dat ik bij BS iets gekocht heb. Gelukkig heb ik hem met die 15% actie gekocht.

Djeeeezes, wat een kutzooi toch allemaal. En als kleine consument kunde enkel maar van ja knikken. *zucht*

</endrand>

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

DarthDavy schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:47:
Wat een stomme keten is Bart Smit wel niet zeg.

Op 6 november mijn PS3 gekocht. Nu leest hij niets meer van optische formaten en Bart Smit stuurt me lekker door na Sony. Zij doen niets voor mij, buiten mij een kaartje geven met het telefoonnummer van Sony op. Qua service is dat dus echt nul komma nul.
De firma waar je het product hebt gekocht is maar twee weken aansprakelijk voor het verhelpen van problemen aan producten. Daarna is het aan jou om het artikel zelf op te sturen en alle stappen te regelen. Jij hebt jouw PS3 al meer dan 6 weken geleden gekocht en bent dus over die termijn van twee weken heen. Dus in principe doen ze niets fout :)

• RiCk
Okey, maar hoe moet je die compatability lijst dan beoordelen?

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-04 08:51
Heb me net een 40gb PS3 gehaald, heel duidelijk dat die toch pak stiller is dan de 60gb die ik voorheen had. Maar heb toch één vraagje, co-40gb eigenaars kunnen hier helpen: wanneer je console aan staat en bijv DVD speelt of BluRay, en je je oor dicht bij de console houdt, hoor je dan ook een zacht "rrrrrr" uit de console komen? Fangeluid (geblaas) is heel zacht, maar er zit toch een klein soort gereutel in. Niet écht storend, maar vraag me af of dit normaal is bij een 40gb.

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

https://www.dynabyte.nl/article.php?xi=23133

PS3 40Gb + Uncharted:Drake's Fortune PS3 voor 439.

Zijn er nog andere leuke aanbiedingen in omloop?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Anoniem: 233195

lapino schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:00:
Heb me net een 40gb PS3 gehaald, heel duidelijk dat die toch pak stiller is dan de 60gb die ik voorheen had. Maar heb toch één vraagje, co-40gb eigenaars kunnen hier helpen: wanneer je console aan staat en bijv DVD speelt of BluRay, en je je oor dicht bij de console houdt, hoor je dan ook een zacht "rrrrrr" uit de console komen? Fangeluid (geblaas) is heel zacht, maar er zit toch een klein soort gereutel in. Niet écht storend, maar vraag me af of dit normaal is bij een 40gb.
ja klopt, tis alleen echt heel zachtjes bij mijn ps3

Anoniem: 86399

RiCk schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:57:
[...]
Okey, maar hoe moet je die compatability lijst dan beoordelen?
Op deze site staat dat GTA San Andreas duidelijke problemen vertoont bij het afspelen, niet dat het helemaal niet werkt.

Die problemen kunnen uiteindelijk best meevallen. GoW heeft dezelfde waardering, maar daar heb ik absoluut geen last van gehad.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 20-12-2007 13:08 ]

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-04 20:25
tex5 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:32:
Iemand trouwens al UT3 met keyboard en muis gespeeld? Het gaat hier nou niet echt lekker. Keyboard lijkt erg te schokken, muis ook wel maar is nog redelijk te krijgen door mouse smoothing en sensitivity aan te passen in de configs. Voor de keyboard zijn geen opties voor zover ik gezien heb.

Ja ik speel hem met muis keyboard combo.
Een draadloze EX110 logitech setje (lekker low budget)
Heb wel gemerkt dat als je te ver van de ontvanger zit het bereik echt klote is.
Ook als je op een server speelt met een ping boven de 100/150 gaat het allemaal minder soepel. Ik zou zeggen probeer eens een offline game en indien je een draadloze set hebt ook de afstand tussen keyboard/muis en ontvanger te verkleinen.
FeaR1986 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:51:
[...]

De firma waar je het product hebt gekocht is maar twee weken aansprakelijk voor het verhelpen van problemen aan producten. Daarna is het aan jou om het artikel zelf op te sturen en alle stappen te regelen. Jij hebt jouw PS3 al meer dan 6 weken geleden gekocht en bent dus over die termijn van twee weken heen. Dus in principe doen ze niets fout :)
Is niet waar de verkoper is ten allen tijde verantwoordelijk voor het produkt niet de fabrikant. Van een PS3 mag je verwachten dat hij langer meegaat als 6 weken dus kun je gewoon van Bart smit eisen dat ze het netjes oplossen. Ga maar eens 2 playstation3 topics terug daar is die discussie ook al eens gevoerd.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• RiCk
Anoniem: 86399 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:07:
[...]

Op deze site staat dat GTA San Andreas duidelijke problemen vertoont bij het afspelen, niet dat het helemaal niet werkt.

Die problemen kunnen uiteindelijk best meevallen. GoW heeft dezelfde waardering, maar daar heb ik absoluut geen last van gehad.
Daar heb ik mijn informatie ook vandaan. Alleen je kunt er zo weinig mee daarom vroeg ik naar ervaringen.

• tex5
harley schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:08:
[...]

Ja ik speel hem met muis keyboard combo.
Een draadloze EX110 logitech setje (lekker low budget)
Heb wel gemerkt dat als je te ver van de ontvanger zit het bereik echt klote is.
Ook als je op een server speelt met een ping boven de 100/150 gaat het allemaal minder soepel. Ik zou zeggen probeer eens een offline game en indien je een draadloze set hebt ook de afstand tussen keyboard/muis en ontvanger te verkleinen.
Ze zijn alle twee wired aan de PS3 aangesloten. Heb alleen nog om mijn eigen gehoste server gespeeld, dus lag kan het niet zijn. Maar jij hebt er geen last van? Als je springt schok je dan (niet de bobbing maar echt schokken)?

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

lapino schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:00:
Klopt, de mijne doet dat ook.

Net met Sony gebeld:
- "Heb je hem al van de netstroom gehaald?"
- "Ja"
- "Heb je al de harde schijf eruit gehaald en er opnieuw ingestoken?"
- "Euhm... Neen."
- "Heb je al een soft reset gedaan?"
- "Ja."
- Heb je al een harde reset gedaan, die 3 uur duurt?"
- "Neen."
- "Ok, probeer toch maar eerst nog eens de harde schijf eruit te halen en er opnieuw in te steken en een harde reset te doen. Je bent anders je PS3 toch 3 à 4 weken kwijt en in 73% van de probleemmeldingen kan je het zelf toch oplossen door de PS3 te resetten."

Ik snap niet echt dat een probleem waarbij de PS3 niets van optische formaten leest een probleem kan zijn met de harde schijf of de software. Volgens mij is er gewoon iets mechanisch met de blauwe laser mis. Maar bon, ik kan het mis hebben en ik hoop ik bij die 73% ben die zelf zijn PS3 kan herstellen. Ik zal er mij vanavond eens aan gaan zetten zie.

Ik zie het ook niet echt zitten om m'n PS3 3 à 4 weken kwijt te zijn. Hopelijk maakt het niets uit. Duim effe voor mee mensen. :)

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-04 10:16
DarthDavy schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:34:
[...]

Net met Sony gebeld:
- "Ja"
- "Euhm... Neen."
- "Ja."
- "Neen."
- "Ok, probeer toch maar eerst nog eens de harde schijf eruit te halen en er opnieuw in te steken en een harde reset te doen. Je bent anders je PS3 toch 3 à 4 weken kwijt en in 73% van de probleemmeldingen kan je het zelf toch oplossen door de PS3 te resetten."

Ik snap niet echt dat een probleem waarbij de PS3 niets van optische formaten leest een probleem kan zijn met de harde schijf of de software. Volgens mij is er gewoon iets mechanisch met de blauwe laser mis. Maar bon, ik kan het mis hebben en ik hoop ik bij die 73% ben die zelf zijn PS3 kan herstellen. Ik zal er mij vanavond eens aan gaan zetten zie.

Ik zie het ook niet echt zitten om m'n PS3 3 à 4 weken kwijt te zijn. Hopelijk maakt het niets uit. Duim effe voor mee mensen. :)
Moet je 3 uur lang op je AAN/UIT knop drukken. Suc6

[ Voor 4% gewijzigd door sysiwan op 20-12-2007 13:39 ]

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:44
DarthDavy schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:34:
[...]

Net met Sony gebeld:
- "Ja"
- "Euhm... Neen."
- "Ja."
- "Neen."

Good luck!! Erg irritant als electronische apparaten ermee ophouden. Ik heb ooit 2 maanden zonder flatTv gezeten omdat het 'reparatie/omruil' proces niet opschoot. Heel vervelend, hoop dat het lukt!!

• harley
tex5 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:11:
[...]

Ze zijn alle twee wired aan de PS3 aangesloten. Heb alleen nog om mijn eigen gehoste server gespeeld, dus lag kan het niet zijn. Maar jij hebt er geen last van? Als je springt schok je dan (niet de bobbing maar echt schokken)?
ben niet echt zo'n jumpstyle speler (was vroeger bij ut niet zo. Ik vond quake3 daarom ook een drama) maar zal er vanavond eens op proberen te letten. Die keren dat ik gejumped heb (het is wel noodzakelijk) heb ik er iig niet echt iets van gemerkt.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

sysiwan schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:39:
[...]

Moet je 3 uur lang op je AAN/UIT knop drukken. Suc6
Ik bedoel format ipv rest natuurlijk :P
harley schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:08:
[...]

Is niet waar de verkoper is ten allen tijde verantwoordelijk voor het produkt niet de fabrikant. Van een PS3 mag je verwachten dat hij langer meegaat als 6 weken dus kun je gewoon van Bart smit eisen dat ze het netjes oplossen. Ga maar eens 2 playstation3 topics terug daar is die discussie ook al eens gevoerd.
Ja, ik heb die discussie toen ook gevolgd, maar ze doen het dus niet. Ik kan dus op mijn strepen gaan staan en gaan zeveren over juridische bullshit waar ik in principe toch niks van afweet. Maar weet je... Als puntje bij paaltje komt dan denk ik bij mezelf: wil ik dan eignelijk wel dat Bart Smit mijn probleem afhandelt? Ze doen het voor niemand, dus als ze een uitzondering voor me maken waarvan ik al niet weet hoe die te bereiken (moet ik hiervoor een deurwaarder of een advocaat gaan aanspreken?), wil ik dan eigenlijk wel mijn PS3 in hun handen achterlaten die dan mijn zaak tegen hun goesting gaan behartigen met Sony. Euhm... Nee sorry, dat wil ik niet.

Ik zal het wel zelf regelen met Sony. Dit is gewoon één van die momenten waar je als kleine consument geen reet kunt doen tegen die sterkere corporaties. Daar moet je je gewoon bij neerleggen. Leuk is het niet, maar het is wel zo.

Zoals in deze topics ook al vaak gezegd geweest is:
gelijk hebben != gelijk krijgen

[ Voor 76% gewijzigd door DarthDavy op 20-12-2007 14:09 ]

• m4yall
DarthDavy schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:03:

Zoals in deze topics ook al vaak gezegd geweest is:
gelijk hebben != gelijk krijgen
Offtopic:
Laatst nog gehad. Iets gekocht en wou het terugbrengen en ik kon geen geld terug krijgen. De winkel prinsheerlijk de Algemene Verkoopvoorwaarden uitgelegd dat mij als consument niet uitgelegd was dat ik geen geld terug kon krijgen (mondeling of bordje). Het stond op het bonnetje, wat te laat is, omdat de koop dan al beklonken is en de voorwaarden moeten voor de koop bekend zijn. Ik kreeg dus 0 op het rekest, maar ben er nog niet verder achter aan geweest omdat het zo'n gedoe is.

Ontopic:
Net weer een trailer gezien van GT5 Prologue, ditmaal zag je aardig wat auto's een beetje 'grinden' door de bochten (wat ze in TopGear altijd heel veel doen als ze snelle auto's testen en hun grip :P ). Dit zag er wel goed uit! Het komt er dus wel op neer dat ik GT5 (prologue) gewoon ga halen, was een beetje sceptisch maar het, rijden zelf, ziet er allemaal toch wel weer goed uit.

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-04 07:47
Driften bedoel je...en ja, de auto's voelen wat "losser" aan in GT5P

@een paar posts hiervoor: mijn ps2 speelde echt geen gebrande cd's of dvd's af...
mijn ps3 wel, dus dat is een mooie vooruitgang voor mij!

[ Voor 9% gewijzigd door Sluuz op 20-12-2007 14:32 ]

PSN: Sluuz

Anoniem: 68565

Zijn hier mensen die GT5P via Renchi besteld hebben en binnen hebben, is deze volledig japans of kan je voor english kiezen? Staat op de site namelijk

• harley
m4yall schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:20:
[...]

Offtopic:
Laatst nog gehad. Iets gekocht en wou het terugbrengen en ik kon geen geld terug krijgen. De winkel prinsheerlijk de Algemene Verkoopvoorwaarden uitgelegd dat mij als consument niet uitgelegd was dat ik geen geld terug kon krijgen (mondeling of bordje). Het stond op het bonnetje, wat te laat is, omdat de koop dan al beklonken is en de voorwaarden moeten voor de koop bekend zijn. Ik kreeg dus 0 op het rekest, maar ben er nog niet verder achter aan geweest omdat het zo'n gedoe is.

...
Heb je ook geen recht op :)
Volgens de nederlandse wetgeveing heb je bij een koop in de winkel geen recht van retour. Dat veel winkels het wel doen is leuk en fijn voor de klant maar het is geen verplichting. Bij kopen aan de deur (colportage) of via internet (op afstand) geldt wel dat je een zichttermijn hebt (en dus recht van retour). Bij kopen in de winkel geldt dat je jezelf voldoende dient te informeren voordat je de koop definitief maakt. Bij colportage en koop op afstand is dit moeilijker wegens geen rechtstreeks contact met de verkoper. Vandaar ook die uitzonderingen. Mocht de verkoper je nou verkeerd voorgelicht hebben en het artikel voldoet niet aan de eisen die je eraan mag stellen volgens opgave van de fabrikant en de opgegeven informatie dan heb je wel ewer recht op je geld retour ook bij koop in de winkel.

Dat je het liever via sony regelt (en uberhaupt kan regelen) is fijn en je kiest er dan ook zelf voor. Maar ik print altijd desbtreffende wetsartikel uit en leg het neer. Moet je eens zien wat ze vliegen. Printje van consumentenbondartikelen wil ook nog wel eens wat vaart erachter zetten. Ze weten heel goed wat wel en niet mag (iig het hoofdkantoor en de winkeleigenaar, de verkopers vaak absoluut niet) dus als je met de juiste argumenten komen zwichten ze heel snel want ze weten dat ze fout zitten.

Om toch nog ff ontopic te blijven.
Mensen die uncharted hebben.
Hoe moet ik de indeling zien in procenten ?
Schieten/puzzelen/rondzwerven
Als het meer als 25% schieten is zie ik ervanaf. Indien het niet zoveel schieten is dan wil ik het wel eens proberen.
(alhoewel ik me uitstekend vermaak met UT3 op het moment !)

[ Voor 7% gewijzigd door harley op 20-12-2007 14:51 ]

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
FeaR1986 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:51:
[...]
Voor de allerallerALLERlaatste keer: dit is grote bullshit.

De VERKOPENDE partij is degene waar de KOPER een contract mee aangaat. De leverancier heeft hier niets mee te maken.

(maar helaas geldt ook: als die 2-jaar meao achter de balie je geen gelijk geeft, dan kun je het alleen via de rechter krijgen.. :/)
Als het meer als 25% schieten is zie ik ervanaf. Indien het niet zoveel schieten is dan wil ik het wel eens proberen.
het is heel afwisselend. Het is dan weer schieten, dan weer puzzelen, dan weer je vergapen aan de omgeving. Het is wel veel actie, dus als je voor puzzles gaat, dan is het niets voor je, maar geloof me, de game is gewoon zo intens goed, dat hij je echt wel zal vermaken.

[ Voor 34% gewijzigd door EfBe op 20-12-2007 15:00 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Anoniem: 242124

UT3 is binnen!! Vanavond meteen spelen!! Iemand nog instresse om samen te spelen?

• m4yall
harley schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:45:
[...]

Heb je ook geen recht op :)
Volgens de nederlandse wetgeveing heb je bij een koop in de winkel geen recht van retour. Dat veel winkels het wel doen is leuk en fijn voor de klant maar het is geen verplichting. Bij kopen aan de deur (colportage) of via internet (op afstand) geldt wel dat je een zichttermijn hebt (en dus recht van retour). Bij kopen in de winkel geldt dat je jezelf voldoende dient te informeren voordat je de koop definitief maakt. Bij colportage en koop op afstand is dit moeilijker wegens geen rechtstreeks contact met de verkoper. Vandaar ook die uitzonderingen. Mocht de verkoper je nou verkeerd voorgelicht hebben en het artikel voldoet niet aan de eisen die je eraan mag stellen volgens opgave van de fabrikant en de opgegeven informatie dan heb je wel ewer recht op je geld retour ook bij koop in de winkel.

(alhoewel ik me uitstekend vermaak met UT3 op het moment !)
Zie je maar hoe diepgaand het recht kan zijn op HBO niveau :+ .

Uncharted is zeker meer dan 25% schieten, ik denk zelf dat het richting de 80% gaat.

• tex5
Anoniem: 68565 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:39:
Zijn hier mensen die GT5P via Renchi besteld hebben en binnen hebben, is deze volledig japans of kan je voor english kiezen? Staat op de site namelijk
Kan je niet kiezen, hij is Japans only.

• Joosie200
  • Niet online
Omgerekend in euro's kan ik voor 154 euro (220 dollar) bij Gamestop de Rockband bundel voor de PS3 op de kop tikken. En ze versturen ook nog eens naar NL toe, wat een uitzondering is gezien EB e.d. dat niet doen. Ik kan alleen niet aan de gedachte ontkomen dat die Rockband bundel door de douane heen komt zonder dat ik ook maar word aangeslagen met invoerrechten, btw en inklaringskosten. Want het pakket is in feite gewoon een grote doos en als ze hem opzij leggen om vervolgens te openen treffen ze natuurlijk de factuur aan. En daar staat dan doodleuk: 220 dollar als eindbedrag op.

Liefste heb ik hem gewoon voor 154 euro, maar ik heb zo'n voorgevoel dat het zal eindigen op: 154 + 29,26 (19% btw) + 20 (inklaringskosten) = 203,26 euro. En dan scheelt het nog slechts krap 5 tientjes met het aanbod van gameshop.nl die Rockband voor 250 euro aanbied. Dus ik ga eerst voor de zekerheid maar 200 euro opzij leggen en neem dan pas de gok. Voor hetzelfde geldt komt ie er ongeschonden doorheen (al lijkt me dat absurd, welke douane laat zo'n pakket aan zich voorbij gaan? :S)

Afbeeldingslocatie: http://i19.ebayimg.com/08/i/000/cb/89/08e2_1.JPG

Zo'n pakket kan toch haast niet anders dan opvallen en eruit gepikt worden of niet dan? :(

[ Voor 6% gewijzigd door Joosie200 op 20-12-2007 15:38 ]

• harley
EfBe schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:55:
[...]
het is heel afwisselend. Het is dan weer schieten, dan weer puzzelen, dan weer je vergapen aan de omgeving. Het is wel veel actie, dus als je voor puzzles gaat, dan is het niets voor je, maar geloof me, de game is gewoon zo intens goed, dat hij je echt wel zal vermaken.
Het zal best een intense game zijn maar ik vind richten met een controller gewoon ronduit klote. Zal de demo nog eens spelen maar ik vond het al te hectisch met al die gastjes ineens.
Anoniem: 242124 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:57:
UT3 is binnen!! Vanavond meteen spelen!! Iemand nog instresse om samen te spelen?
Op zich wel maar ik durf niet te zeggen hoe laat (en ik ben een CTF mannetje geen DM)
voeg me maar toe aan je psn lijst (geldt ook voor anderenmet UT3)
m4yall schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:00:
[...]
Zie je maar hoe diepgaand het recht kan zijn op HBO niveau :+ .
Uncharted is zeker meer dan 25% schieten, ik denk zelf dat het richting de 80% gaat.
Ik probeer de demo nog wel eens of het richten met een controller beter gaat maar het schieten vond ik dus echt niet leuk.

enne HBO niveau zegt niets. Ik heb ook maar mavo en een zwemdiploma maar ik heb dit gewoon goed uitgezocht samen met een oude werkgever van mij en weet daardoor vrij precies wat de rechten en plichten van een verkopende en kopende partij zijn. Helaas zijn er veel misverstanden en aanname's en iedereen hoort wel eens wat neemt alles maar aan niet wetende of het wel juist is. Dit is niet naar jou toe gericht maar iedereen hoort de klok meer de klepel kennen ze niet (of ze kennen de tiet maar de tepel vinden ze niet)

Ik heb me gisteren even vergaapt aan de nieuwe audio visualizer van de PS3, worden die planeten nou telkens dynamisch gerenderd? Ik zal het vanavond even wat beter bestuderen, het zag er wel prachtig uit.
Anoniem: 242124 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:57:
Als de mijne ook binnen is, uiteraard! :D
Joosie200 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:28:
Liefste heb ik hem gewoon voor 154 euro, maar ik heb zo'n voorgevoel dat het zal eindigen op: 154 + 29,26 (19% btw) + 20 (inklaringskosten) = 203,26 euro.
Zijn die inklaringskosten nog gebaseerd op een percentage of is het een vast bedrag?

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

RiCk schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:52:
Wilde eigenlijk GTA: San Andreas kopen voor de PS3 (PS2 titel). Nu zie ik dat hij niet helemaal compatible is. Iemand ervaring met dit spel icm PS3?

We kunnen niet echt een PS3 spel vinden waar wat plezier mee hebben :P Dus komen we uit op PS2
Spel doet het bij mij hoor, het trekt me alleen minder dan GTA: VC om te spelen maar ach ja het draait wel!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Liefste heb ik hem gewoon voor 154 euro, maar ik heb zo'n voorgevoel dat het zal eindigen op: 154 + 29,26 (19% btw) + 20 (inklaringskosten) = 203,26 euro. En dan scheelt het nog slechts krap 5 tientjes met het aanbod van gameshop.nl die Rockband voor 250 euro aanbied. Dus ik ga eerst voor de zekerheid maar 200 euro opzij leggen en neem dan pas de gok. Voor hetzelfde geldt komt ie er ongeschonden doorheen (al lijkt me dat absurd, welke douane laat zo'n pakket aan zich voorbij gaan? :S)
Ik denk ook dat de prijs rond de 200 euro zal uitkomen. Ik weet wel bijna zeker dat je dat gaat moeten betalen, want op alle pakketjes boven de 22 euro (als het geen gift is) moet je dit betalen.
Ik heb weleens iets gehoord dat als je het via Duitsland laat komen dat dit kan schelen kwa kosten, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.

PSN id: NL_SToRM

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
tex5 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:32:

Ja ik speel het met toetsenbord en muis! Echt zoveel beter dan met de controller!
Ik weet bijna zeker dat je de pijltjes toetsen gebruikt van het toetsenbord. Die geven namelijk niet de juiste input. Je moet W A D gebruiken. ;) Dan speelt het super lekker, ook op servers met een ping rond de 125.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• harley
zwembroek schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:49:
[...]

Ja ik speel het met toetsenbord en muis! Echt zoveel beter dan met de controller!
Ik weet bijna zeker dat je de pijltjes toetsen gebruikt van het toetsenbord. Die geven namelijk niet de juiste input. Je moet W A D gebruiken. ;) Dan speelt het super lekker, ook op servers met een ping rond de 125.
Wat is het verschil tusen WASD en de pijltjes toetsen want ik speel gewoon met de pijltjes toetsen om te lopen
muis om te richten
linkermuisknop om te schieten
rechtermuisknop om te springen
scrollwieltje om wapen te selecteren en deze indrukken is alternatief schieten.
Rest nog niet gebruikt (ja enter toets om een voertuig binnen te gaan)

• Donnie Darko
Omgerekend in euro's kan ik voor 154 euro (220 dollar) bij Gamestop de Rockband bundel voor de PS3 op de kop tikken. En ze versturen ook nog eens naar NL toe, wat een uitzondering is gezien EB e.d. dat niet doen. Ik kan alleen niet aan de gedachte ontkomen dat die Rockband bundel door de douane heen komt zonder dat ik ook maar word aangeslagen met invoerrechten, btw en inklaringskosten. Want het pakket is in feite gewoon een grote doos en als ze hem opzij leggen om vervolgens te openen treffen ze natuurlijk de factuur aan. En daar staat dan doodleuk: 220 dollar als eindbedrag op.

[afbeelding]

Zo'n pakket kan toch haast niet anders dan opvallen en eruit gepikt worden of niet dan? :(
bij gamestop is hij uitverkocht op dit moment he ;)

harley schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:55:
[...]

Wat is het verschil tusen WASD en de pijltjes toetsen want ik speel gewoon met de pijltjes toetsen om te lopen
muis om te richten
linkermuisknop om te schieten
rechtermuisknop om te springen
scrollwieltje om wapen te selecteren en deze indrukken is alternatief schieten.
Rest nog niet gebruikt (ja enter toets om een voertuig binnen te gaan)
FPS gamers spelen veelal met WASD (of een naburige variant) omdat je dan meerdere knoppen makkelijk binnen vingerbereik hebt voor wapenwisselen, bukken, etc.
(Ook is de afstand WASD <-> muis groter dan pijltjes <-> muis, maar dat is niet echt een argument. ;))

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-04 13:59
[...]

Ik heb net even een usb tobo gekocht en ingeplugged en had ook geen problemen (logitech media keyboard 600 en muis logitech mx510).
Ik ben echter wel na een paar rondes weer naar een sixaxis server gegaan. Op de muis+tobo servers was ik dood voordat ik een schot kon lossen, met de sixaxis haal ik nog wel een 1:1 ratio :P

• Joosie200
  • Niet online
Anoniem: 86399 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:39:
Zijn die inklaringskosten nog gebaseerd op een percentage of is het een vast bedrag?
Die inklaringskosten heb ik gegokt, maar ik verwacht dat het niet meer dan 20 euro zal zijn, alleen inklaringskosten dan hé.
SToRM666 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:48:
[...]

Ik denk ook dat de prijs rond de 200 euro zal uitkomen. Ik weet wel bijna zeker dat je dat gaat moeten betalen, want op alle pakketjes boven de 22 euro (als het geen gift is) moet je dit betalen.
Ik heb weleens iets gehoord dat als je het via Duitsland laat komen dat dit kan schelen kwa kosten, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.
Dat van die 22 euro is inderdaad de regel. Maar hé, 45,05 euro betalen voor 1 game bij de 3 drukke mannetjes is dat ook en die glippen altijd door de mazen van het net simpelweg omdat het in 1 bubbeltjesenveloppe zit, dus dat valt minder op. Rockband is 1 groot pakket en dat zal zeker opvallen.
Donnie Darko schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:58:
[...]

bij gamestop is hij uitverkocht op dit moment he ;)
Weet ik, ze zijn nu aan het reserveren. Hij staat op pre-release van 2 januari 2008. Maar hé, dat zijn nog altijd 2 maanden eerder Rockband in huis hebben dan dat ie in Europa het daglicht ziet :P

Hoe meer videos ik nu zie van Rockband, des te sneller wil ik de bende in huis hebben. Ik zie de verbaasde blik van mijn zus al voor me als ik zo'n plastic fender strato in haar handen druk :+ Met als reactie: "Aaaaah neee" zodra ik Paranoid van Black Sabbath of Run to the Hills van Iron Maiden selecteer om te spelen _O-

GTA IV komt zowaar gelijk uit met Rockband, allebei in begin maart 2008. 9 maart 2008 GTA IV en 3 maart Rockband dacht ik. Ben wel benieuwd of Rockband een beetje gaat verkopen hier, in Amerika is dat wel het geval. Denk dat voor velen het prijskaartje de afknapper zal zijn, terwijl je Singstar, Guitar Hero en Drummania er voor terugkrijgt. Dat zijn dus 3 games, per stuk 50 euro. In dat opzicht is het normaal geprijst.

• tex5
[...]

Speel met WASD. Pijltjes niet geprobeerd. Ik zal het nog is proberen met het keyboard direct op de ps3, hij zit nu via een 5m verlengkabel + hub. G25 en eye werken wel gewoon goed op die afstand maja.. Of misschien ben ik gewoon verwend met +100fps van q3/q4. COD4 speelt hier iig veel smoother dan UT3 op de ps3..

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

EfBe schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:55:
[...]
(maar helaas geldt ook: als die 2-jaar meao achter de balie je geen gelijk geeft, dan kun je het alleen via de rechter krijgen.. :/)
Voila, en het voor de rechter krijgen is moeilijker dan gewoon zelf naar Sony bellen en het rechtstreeks met hun regelen.

Normaal gezien koop ik amper nog iets in winkels tegenwoordig en nu ik het wel gedaan heb (gewoon bij Bart Smit gekocht voor die extra 15% korting), zal dit wel mijn straf zijn zeker. O-)

Lang nagedacht of ik wel een PS3 ging kopen en nu ik er sinds een dikke maand één heb, valt het mij op hoe moeilijk ik hem kan missen. Bewijst wel de kracht en het nut van het apparaatje. Ik betwijfel mijn aankoop helemaal niet, het feit dat ie niet werkt atm wel. :)

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Dr. Strangelove schreef op donderdag 20 december 2007 @ 08:54:
[...]
Veruit het best vond ik deel VII, het materia systeem was heerlijk flexibel en je kon lekker creatief zijn met het matchen van de materia, echt verwoestende combi's maken :)
*sigh* ah materia! Zo simpel en toch zo heerlijk! De sphere system en License system later tja..op zich aardig maar het verbleekt met Materia! Iemand van je partij die scripted er niet meer is voor het komende uur, okay dan geef je toch de healing materia aan een ander karakter! In Final Fantasy XII moet je elk karakter toch wel healing spells en shielding aanleren want je hebt het nodig. In Final Fantasy VII had je het gewoon in een crystal zitten!

Anoniem: 238120

Ik ga nu UT3 kopen in de winkel.
Ik heb ut3 al zien liggen en gevraagd hoe ze er aan kwamen en toen zeiden ze geïmporteerd uit Amerika!!
60 euro! dus ik ben deze kerstvakantie wel even zoet ;)

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:51
't is geen V & A hier!

[ Voor 80% gewijzigd door Fuelke op 20-12-2007 18:28 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Zo aangezien mijn xbox 360 helaas overleden is, en ik hem een tijd moet gaan missen, kan ik toch niet echt zonder een voetspel op de console. Dus heb ik net bij de FRS FIFA 2008 op de PS 3 gekocht. Ook al heb ik hem al op de xbox 360. Ga hem weer veel online spelen deze vakantie.

Gelukkig nu wel engels commentaar,

Mijn tag is MARCELNL voeg maar toe voor een leuk potje.

Met de voorronde van de FIWC had ik van de 6 wedstrijden er 5 gewonnen op de PS 3, alleen van de nummer 2 van Nederland vorig jaar niet gewonnen, rest wel.

Dus heb al beetje ervaring met fifa op de ps3 :P

Samen met COD 4, Motorstorm, Resistance en NBA 2K8 heb ik nu echt genoeg games voor de ps3 tot metal gear solid komt ofzo

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Anoniem: 50624

Bij play.com zijn weer enkele aanbiedingen :) O.a. RS:LV en GR:AW2 zijn er voor €27.99 te krijgen :)

Hopelijk komen ze weer met nieuwe aanbiedingen zodra de kerst voorbij is, dan begint de januari verkoop.

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-04 10:58

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Heeft iemand al een lijst met de update van PSN. die rond 7 uur komt.

| Youtube |

SV3NNER schreef op donderdag 20 december 2007 @ 18:50:
Heeft iemand al een lijst met de update van PSN. die rond 7 uur komt.
Wacht nog 10 minuten en hij staat online :D
pff het is al 21.00 en ben ook al benieuwd wat er gaat komen. Denk niet echt een super demo ofzo ?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 20-12-2007 21:01 ]

Anoniem: 237414

Hallo zit eigenlijk met een probleem
heb ps3 aangesloten met hdmi naar sony kdl40w2000

Maar nu wil ik de ps3 ook op mij versterker aansluiten de kenwoodkrf-v5560d via een optische kabel om van het DTS geluid tegenieten.

Alleen ik krijg geen geluid uit m'n versterker.

Of klopt het zoals ik in de startpost las dat het of alleen HDMI of alleen Optisch maar niet van beide gebruik van kan maken.

• harley
Ik ga zo een potjeUT3 CTF spelen.
Ik servernaam GOT/Harley
Of ik moet al een andere server vinden met GOT erin.
Map weet ik nog niet.

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-04 23:09
Anoniem: 237414 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 19:42:
Of klopt het zoals ik in de startpost las dat het of alleen HDMI of alleen Optisch maar niet van beide gebruik van kan maken.
Lijkt me stug, een optisch signaal kan geen video versturen (uitzonderingen daar gelaten, maar niet bij de normale consument) , en een HDMI-signaal wel een geluidssignaal. In principe zou je het HDMI signaal ook moeten kunnen versturen zonder geluidssignaal en dan het geluidssignaal via de optische versturen. Weet je zeker dat er nergens in het opties-menu een instelling bij audio verkeerd staat ingesteld?

Anoniem: 205528

Maar nu wil ik de ps3 ook op mij versterker aansluiten de kenwoodkrf-v5560d via een optische kabel om van het DTS geluid tegenieten.

Dat lijkt mij toch niet? Als het goed is moet het mogelijk zijn om het beeld via de HDMI aansluiting te krijgen en geluid via de optische weg.

Dit stond er in de start topic:

Met de PS3 is het niet mogelijk om geluid zowel via de HDMI, Optische uitgang, of stereo uitgang af te spelen. Je moet namelijk expliciet de optie stereo uitgang kiezen in het XMB menu (Instellingen -> Geluids Instellingen).

je zult dus even in het geluidsmenu moeten kijken. Zelf moet ik nog steeds een HDMI kabel kopen :X maar ik wil echt niet 50 euro hieraan besteden dus ik moet hem maar eens online bestellen of bij de electro zaak kijken.. maja.. tijd he ;)

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Iemand al opgevallen dat je nu trailers kunt downloaden en bekijken tegelijk? Geinige toevoeging. Kwam erachter toen ik de trailer van Dark Mist aan het downloaden was. Begin trouwens steeds enthausiaster (goed gespeld Fear1986?) te worden van de spel! _/-\o_

Zo en nu maar even koken... :O

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Jorn1986 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 19:54:
[...]

Lijkt me stug, een optisch signaal kan geen video versturen (uitzonderingen daar gelaten, maar niet bij de normale consument) , en een HDMI-signaal wel een geluidssignaal. In principe zou je het HDMI signaal ook moeten kunnen versturen zonder geluidssignaal en dan het geluidssignaal via de optische versturen. Weet je zeker dat er nergens in het opties-menu een instelling bij audio verkeerd staat ingesteld?
Hij bedoeld geluid via HDMI én Optisch. Nee, dat kan niet tegelijk. Je moet één van beiden kiezen. Met een goede versterker zal ik dus altijd daarvoor kiezen. En als je hier geen geluid hebt, zet dan de uitvoer van PCM naar Bitstream.

Hoe laat komt de store update tegenwoordig?

• Arx

Juist. Geldt enkel voor geluid, beeld gaat natuurlijk gewoon door. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:23
Arx schreef op donderdag 20 december 2007 @ 19:57:
Iemand al opgevallen dat je nu trailers kunt downloaden en bekijken tegelijk? Geinige toevoeging. Kwam erachter toen ik de trailer van Dark Mist aan het downloaden was. Begin trouwens steeds enthausiaster (goed gespeld Fear1986?) te worden van de spel! _/-\o_
Enthousiaster. ;) Overigens kon dat al vanaf 2.0, eerder weet ik niet, toen stond hier nog geen PS3.

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Iemand motogp7 (ps2) op de ps3 goed aan het werken ? wil wat motor racen en vermoed dat tourist thropy niet goed zal werken ( gelijk aan GT4 kwa engine )

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Dude... hoe lang ga je me daar nog mee confronteren? :P

En het is trouwens met een "ou" --> Enthousiaster... nub :+

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Capo schreef op donderdag 20 december 2007 @ 20:48:
Iemand motogp7 (ps2) op de ps3 goed aan het werken ? wil wat motor racen en vermoed dat tourist thropy niet goed zal werken ( gelijk aan GT4 kwa engine )
GT4 doet het ook dus waarom niet?

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:38
De pc versie van COD4 heeft alweer een patch. Kerstverlichting in donkere crash map. Wel leuk. Jammer dat ze de consolles links laten liggen.
Afbeeldingslocatie: http://www.pics.brainsz.com/CoD4/shot00241.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Kimo op 20-12-2007 21:58 ]

Dus je bedoelt dat je een trailer download en tegelijk diezelfde trailer bekijkt? Dat is voor mij ook nieuw.

Mijn exemplaar van UT3 is overigens ook binnen! 8)

• Arx
Anoniem: 86399 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 21:57:
[...]

Dus je bedoelt dat je een trailer download en tegelijk diezelfde trailer bekijkt? Dat is voor mij ook nieuw.

Mijn exemplaar van UT3 is overigens ook binnen! 8)
Yep, de functie schijnt er al in te zitten sinds 2.00, heb ik me laten vertellen. :P. Echt waardevol is het nog niet, maar misschien zijn ze al aan het experimenteren voor die download service die straks moet komen. Op deze manier weet je natuurlijk wel wat voor bandbreedte je straks moet hebben om naar al die users toe te streamen.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech in SPV graag, mediacenter-discussies kunnen in dit topic.