UT3 is binnen !!!
keyboard muis werkt voor mij iig fijner als controller. Jammer dat je wel de halve tijd in het menu dat ding erbij moet pakken om te selecteren je kunt wel scrollen met je pijltjestoetsen maar niet enteren om te selecteren.
Lief he een import UT3 en import DS3

ik dacht trouwens dat amerikaanse games andere covers hadden maar ik zie nu niet echt afwijkingen hij pas mooi bij de rest.
alle games
alle films
beeld loopt hier vloeiend alleen als ik schiet in een online game hoor ik direct het geluid maar een halve seconde later pas mijn kogel of wat dan ook mijn gun verlaten

Offline is dit niet zo.
net ff de muis aan het instellen geweest ga zo dadelijk de campaign maar eens bekijken.
het geluid brengt iig good old times back. Ik ben alleen bang dat ik hier echt niet meer zo goed in ben als ik wel ooit geweest ben (long long time ago)
Dat denk ik dus ook vandaar dat ik ook ff offline wilde testen en daar was het probleem er dus niet.
server was ook maar ikke en 2 andere. Mapnamen enzo moet je me nu echt niet vragen want zoals ik al zei ben al een hele tijd eruit en dit leek me wel weer eens leuk.
[
Voor 35% gewijzigd door
harley op 18-12-2007 16:16
]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD