Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 26.497 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230486

Nou 2 voor de prijs van 1, ben je nu hollander of niet?? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

P.E.No.1 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:01:
[...]

Nee niet geprobeerd. Is een mogelijkheid. Gewoon via de site van linksys downloaden?
Vind dat je het zelf ook wel even op had kunnen zoeken maar voorruit: http://www.scorpiontek.org/portal/content/view/27/36

En ik ben net even wezen pielen met wat WMVHD en XVID samples. Oa van de microsoft site. Beeld gaat hier wel goed, maar geluid is vaak een probleem via streamen. Alleen bestanden met stereo geven geluid.
En omdat het bijna kerst is hier nog een link met diverse samples: http://www.highdefforum.com/showthread.php?t=6537

[ Voor 10% gewijzigd door Shiver23 op 18-12-2007 14:17 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:14:
[...]

Vind dat je het zelf ook wel even op had kunnen zoeken maar voorruit: http://www.scorpiontek.org/portal/content/view/27/36

En ik ben net even wezen pielen met wat WMVHD en XVID samples. Oa van de microsoft site. Beeld gaat hier wel goed, maar geluid is vaak een probleem via streamen. Alleen bestanden met stereo geven geluid.
maaaaaarrrrr dat moet wel te converten zijn zonder beeld-kwaliteits verlies lijkt me...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Anoniem: 230486 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:10:
[...]

zoiets bedoel je?
[afbeelding]

edit: damn net iets later :)
Dat idee inderdaad, maar een stuk simpeler. Het was echt alleen maar een stalen frame voor stuur/pedalen zonder stoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 19:15
P.E.No.1 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:05:
[...]

Hoe heb je de instellingen precies staan dan? Dus in de router en op je ps3? En gebruik je wired of wireless?
Gebruik wireless, beide staan op WPA-TKIP Router staat niet op broadcasting. MAC van de PS3 opgevoerd op de Router. uPNP staat aan. Verder heb ik ooit een hyperWRT (http://hyperwrt.org/) firmware geinstalleerd. Kan de exacte versie wel posten, maar dat zou ik moeten opzoeken.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Shiver23 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:14:
[...]

knip
Thanx, maar je wil niet weten hoelang ik al op internet heb lopen zoeken naar instellingen en wat ik al geprobeerd heb. Wat ik al zei in mn eerder posts: je krijgt veel verschillende instellingen en manieren om hem in te stellen waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie...tot nu toe heeft geen enkele inst. een stabiele internetverbinding opgeleverd.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

P.E.No.1 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:38:
[...]

Thanx, maar je wil niet weten hoelang ik al op internet heb lopen zoeken naar instellingen en wat ik al geprobeerd heb. Wat ik al zei in mn eerder posts: je krijgt veel verschillende instellingen en manieren om hem in te stellen waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie...tot nu toe heeft geen enkele inst. een stabiele internetverbinding opgeleverd.
Een onstabiele internetverbinding hoeft natuurlijk niet persé aan de router te liggen hè. Bij ons valt het internet ook vaak weg door dat het signaal niet sterk genoeg is. Deze vraag lijkt me ook beter in het Netwerken of Internet topic thuis horen, daar kunnen ze je vast beter helpen.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 18-12-2007 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Anoniem: 86399 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:48:
[...]

Een onstabiele internetverbinding hoeft natuurlijk niet persé aan de router te liggen hè. Bij ons valt het internet ook vaak weg door dat het signaal niet sterk genoeg is. Deze vraag lijkt me ook beter in het Netwerken of Internet topic thuis horen, daar kunnen ze je vast beter helpen.
Het ligt niet aan mn internetverbinding want zonder router werkt internet op pc feilloos. Wired trouwens. En nu wil ik mn PS3 ook het liefst wired op internet hebben...

En omdat ik dacht het gaat om aansluiting van mn PS3 op internet dacht ik, ik post het hier... Maar bedankt voor je suggestie. Ik kan het proberen. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door P.E.No.1 op 18-12-2007 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Anoniem: 71987 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:44:
Ik stond net ff in de MM bij een G25 stuur te kijken, maar dat is toch verschrikkelijk onhandig.

Er zitten alleen maar van die bevestigingspunten aan voor bijvoorbeeld een bureau terwijl je lekker voor de tv hangt, dat kan toch nooit lekker racen.

En al zou er een systeem zijn om hem op je schoot te leggen, dan zit je (naar mijn idee) met je benen bij elkaar, om het stuur vast te houden, en dan moet je ook nog op die pedalen met je voeten.

Heeft iemand een stuur in combinatie met de PS3, hoe gamed het en hoe zit je er dan bij?
Net uit: http://www.fanatec.de/html/index.php?id=210&lang=en

Deze heeft wel een systeem om hem op je schoot te leggen. Ik weet niet of het stuurtje zelf wel degelijk is, er zijn nog geen echte testen van geweest...

Ik heb de G25 gewoon aan een tafel met een 24" scherm. Dus niet voor de TV. PS3 + G25 + GT5(P) is erggg leuk!!

[ Voor 6% gewijzigd door tex5 op 18-12-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242124

Ik had hem op Wireless tot ik problemen kreeg met die psn verbinding. Toen heb ik hem op de kabel gegooid, en eigenlijk daar gelaten.

UT3 nog niet binnen :-(... Wacht al 7 dagen.. Dan hoor het toch ongeveer binnen te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:39
Ik heb een linksys WAG200G modem. haal wireless meestal 85% van de ontvangst. Hoe meet ik trouwens bij een ps3 de download snelheid?

[ Voor 89% gewijzigd door supercop7373 op 18-12-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68565

supercop7373 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:34:
Ik heb een linksys WAG200G modem. haal wireless meestal 85% van de ontvangst. Hoe meet ik trouwens bij een ps3 de download snelheid?
ik heb dezelfde, wireless 70% ontvangst. Downloaden gaat op volledige snelheid hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-04 22:42

Dxue

PSN:EvilDrunk

[...]

Hoe heb je de instellingen precies staan dan? Dus in de router en op je ps3? En gebruik je wired of wireless?
heb hier ook zo'n router sinds kort. maar draadloos werkt gewoon perfect en stabiel. maar ben toch overgegaan op de andere router, aangezien mijn pc daarop is aangesloten.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71987

[...]

Hoi ik heb ook problemen gehad met wireles via WRT54G

Firmware updaten
uPNP uitzetten op WRT54G
vast ip adres aan je PS3 geven
het ipadres van de PS3 in de DMZ zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-04 20:25
UT3 is binnen !!!
keyboard muis werkt voor mij iig fijner als controller. Jammer dat je wel de halve tijd in het menu dat ding erbij moet pakken om te selecteren je kunt wel scrollen met je pijltjestoetsen maar niet enteren om te selecteren.

Lief he een import UT3 en import DS3
Afbeeldingslocatie: http://www.americar.nl/foto/ps3-2.jpg
ik dacht trouwens dat amerikaanse games andere covers hadden maar ik zie nu niet echt afwijkingen hij pas mooi bij de rest.

alle games
Afbeeldingslocatie: http://www.americar.nl/foto/ps3-1.jpg

alle films
Afbeeldingslocatie: http://www.americar.nl/foto/ps3-3.jpg

beeld loopt hier vloeiend alleen als ik schiet in een online game hoor ik direct het geluid maar een halve seconde later pas mijn kogel of wat dan ook mijn gun verlaten :( Offline is dit niet zo.
net ff de muis aan het instellen geweest ga zo dadelijk de campaign maar eens bekijken.
het geluid brengt iig good old times back. Ik ben alleen bang dat ik hier echt niet meer zo goed in ben als ik wel ooit geweest ben (long long time ago)
Dat denk ik dus ook vandaar dat ik ook ff offline wilde testen en daar was het probleem er dus niet.
server was ook maar ikke en 2 andere. Mapnamen enzo moet je me nu echt niet vragen want zoals ik al zei ben al een hele tijd eruit en dit leek me wel weer eens leuk.

[ Voor 35% gewijzigd door harley op 18-12-2007 16:16 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230486 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:10:
[...]

zoiets bedoel je?
[afbeelding]

edit: damn net iets later :)
hmmmm was al bang dat het er zo iets zou worden...
ik zie me er nog niet echt in zitten :P

Het ziet er ook wel uit dat je zelf een steun kan maken, heb er wel een ideetje voor (wie weet kan ik ze dan wel hier gaan verkopen ;))

Voorlopig maar even geen stuurtje, tot ik een goeie oplossing bedacht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Anoniem: 71987 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:47:
[...]

Hoi ik heb ook problemen gehad met wireles via WRT54G

Firmware updaten
uPNP uitzetten op WRT54G
vast ip adres aan je PS3 geven
het ipadres van de PS3 in de DMZ zetten
sorry dat ik het vraag (noob) maar hoe geef je de ps3 een vast ip adres? En is het niet zo dat uPNP nodig is voor headsets ofzo?

oh ja ik heb hem het liefst wired omdat ik inmiddels ondervonden heb dat ik op die manier beter kan PESSEN ( als ik tenminste geen problemen had met het plotseling disconnecten door die router)

[ Voor 18% gewijzigd door P.E.No.1 op 18-12-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:49

S2S

harley schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:53:
UT3 is binnen !!!
keyboard muis werkt voor mij iig fijner als controller. Jammer dat je wel de halve tijd in het menu dat ding erbij moet pakken om te selecteren je kunt wel scrollen met je pijltjestoetsen maar niet enteren om te selecteren.

beeld loopt hier vloeiend alleen als ik schiet in een online game hoor ik direct het geluid maar een halve seconde later pas mijn kogel of wat dan ook mijn gun verlaten :( Offline is dit niet zo.
net ff de muis aan het instellen geweest ga zo dadelijk de campaign maar eens bekijken.
het geluid brengt iig good old times back. Ik ben alleen bang dat ik hier echt niet meer zo goed in ben als ik wel ooit geweest ben (long long time ago)
Lijkt mij dus lag...

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

P.E.No.1 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:54:
[...]

sorry dat ik het vraag (noob) maar hoe geef je de ps3 een vast ip adres? En is het niet zo dat uPNP nodig is voor headsets ofzo?

oh ja ik heb hem het liefst wired omdat ik inmiddels ondervonden heb dat ik op die manier beter kan PESSEN ( als ik tenminste geen problemen had met het plotseling disconnecten door die router)
Volgens mij heb je uPNP nodig voor als je video streaming via je PC laat lopen (media browser)

Vast ip (uit mn hoofd)
Netwerk settings
CUSTOM ipv easy kiezen
en dan menu's doorlopen

Ik hoop dat je weet welke ip range je gebruikt (192.168.1.x / 192.168.0.x)
en wat het ipadres van je router is anders wordt het wel wat lastiger.

Als je ook een computer op hetzelfde netwerk hebt dan is alles wel te achterhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

P.E.No.1 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:54:
[...]

In plaats van automatisch doe je handmatig bij het instellen van de verbinding, zorg dan dat je ook je DNS adressen bij de hand hebt.
UPnP heeft niets te maken met de headset en in dit geval is het ook niet nodig om het uit te zetten. Het is een functie van de router om automatisch poorten te mappen op verzoek van applicaties vanuit het netwerk. Zou ik niet uitzetten want dan heb je best kans dat andere (PC) software opeens niet meer optimaal werkt (denk aan torrentdownloaders).

PES is volgens mij toch sowieso een drama op online gebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

harley schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:53:
UT3 is binnen !!!

Welke muis en toetsenboard werken allemaal met de PS3?? want ikdacht alleen de mediaboard PRO, maar op jou foto's staat gewoon een normaal setje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71987 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:20:
[...]

Welke muis en toetsenboard werken allemaal met de PS3?? want ikdacht alleen de mediaboard PRO, maar op jou foto's staat gewoon een normaal setje...
Elk USB toetsenbord! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Anoniem: 71987 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:20:
[...]

in principe elke standaard usb set.
ik heb voorlopig maar de EX110 van logitech met een verlengkabeltje gekocht
is wel draadloos maar het bereik van anderhalve meter is kut dus heb met een verlengkabel het kastje onder de bank gefrommeld en nu werkt het allemaal feilloos. Als er meer games (die ik wil) muis en keyboard gaan ondersteunen dan wil ik eventueel nog wel de nieuwe ps3 set van logitech gaan halen. Anders hodu ik het gewoon hierbij.

Wel jammer vind ik dat de PS3 geen usb poorten aan de achterzijde heeft. Nu wordt het zelfs voor een kabelzooitje achter de tv is het toch al een teringzooi van kabels.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:24

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Hebben jullie de nieuwe muziek-visualisatie in 2.10 al gezien? AWESOME.............!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik snel naar huis om ook te testen of de wmvhd files het doen... maar helaas, ik krijg ze (ng) niet aan de praat met de nieuwe firmware, is er misschien een optie die ik moet activeren???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:06
Chrasher schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:25:
Hebben jullie de nieuwe muziek-visualisatie in 2.10 al gezien? AWESOME.............!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Die wereldbol bedoel je? niet zo heel boeiend beetje saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alleen RF / Bluetooth / via kabel of allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Kimo schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:35:
[...]

Die wereldbol bedoel je? niet zo heel boeiend beetje saai.
Ik vind hem prachtig, en er zijn een heleboel variaties die wisselen met de track. :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

Anoniem: 71987 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:35:
[...]

Alle USB, en voor de interne(zonder usb te gebruiken) werken de Bluetooth versie's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 71987 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:35:
[...]

Wat is er nog meer behalve RF, Bluetooth of via kabel?
Anoniem: 230486 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:33:
Nou ik snel naar huis om ook te testen of de wmvhd files het doen... maar helaas, ik krijg ze (ng) niet aan de praat met de nieuwe firmware, is er misschien een optie die ik moet activeren???
En ik stream de WMVHD's via Windows Media Connect of hoe dat tegenwoordig mag heten.

[ Voor 33% gewijzigd door Shiver23 op 18-12-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235102

Gisteren een PlaySeat en Logitech G25 gekregen als kerstcadeau van m'n baas en ik moet zeggen... OWNZ! Racen met GT5P is wel zoooo vet hiermee. Nét op de rand van uitbreken rijden en dat helemaal in je stuurtje voelen is super. Straks naar huis en meteen weer spelen :-)

En de Microsoft Laser Mouse 8000 doet het ook prima, via bluetooth dan dus. Gewoon laten pairen en klaar. Enige nadeel is dat wanneer je hem weer op de pc wilt laten werken je hem ook daar weer moet pairen. Het is dus of-of. Wilde het gewoon even testen om te zien of het werkte, that's all. Browsen doe ik niet veel (is geen feest op een PAL CRT) en de PSN store werkt prima met de controller of de BluRay remote.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 235102 op 18-12-2007 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Anoniem: 230486 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:33:
Moet je even aanzetten in de settings.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar in de settings?? ik had al even snel gekekn, maar kon het niet vinden... en is windows media connect niet hetzelfde als wmp11?? of klets ik nu uit mn nek?? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-04 16:00
WMA activeren bij System Settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb ik gedaan, maar krijg de melding, incompatible data... kan het zijn dat het een te groot bestand is (12 gig)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

Anoniem: 230486 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:50:
waar in de settings?? ik had al even snel gekekn, maar kon het niet vinden... en is windows media connect niet hetzelfde als wmp11?? of klets ik nu uit mn nek?? haha
(microsoft site)
Windows Media Connect 2.0
Windows Media Connect is no longer available as a separate product; however, the same functionality is built right into Windows Media Player 11 for Windows XP or Windows Vista. With the Media Sharing feature in Windows Media Player 11, you can manage all of your connected devices from one place, setting permissions and approving new devices on your network

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-04 20:47

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Anoniem: 235102 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:48:
Gisteren een PlaySeat en Logitech G25 gekregen als kerstcadeau van m'n baas
Wat doe je voor een werk? :o, ik wil ook zo een baas _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:54:
[...]

(microsoft site)
Windows Media Connect 2.0
Windows Media Connect is no longer available as a separate product; however, the same functionality is built right into Windows Media Player 11 for Windows XP or Windows Vista. With the Media Sharing feature in Windows Media Player 11, you can manage all of your connected devices from one place, setting permissions and approving new devices on your network
ah ik klets dus niet uit mn nek haha bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 230486 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:54:
heb ik gedaan, maar krijg de melding, incompatible data... kan het zijn dat het een te groot bestand is (12 gig)???
4gig is de limiet dus: ja (Of zelfs 2, maar die informatie is niet helemaal duidelijk)

[ Voor 10% gewijzigd door Shiver23 op 18-12-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dank u, dat verklaard een hoop... nog mensen die een goede wmv splitter kennen?? (heb de vraag al eens eerder gesteld, maar die is waarschijnlijk ondergesneeuwd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Nou net een half uurtje CTF gespeeld offline tegen 9 bots. brings back goold old memories.
Moet wel ff oefenen want er was nog niet 1 flag gecaptured. 1 keer was ik er bijna maar net op het allerlaatste moment ging ik neer (was vergeten op mijn health te letten 8)7)

Maar als er straks hier in nederland een dedicated server draait zonder lag dan wil ik wel eens online gaan gamen met de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:D ik was net aan het spelen in XMB, opeens kreeg ik het idee om driehoekje te doen terwijl die op BD-Data hulpprogramma. Vervolgens deed ik verwijderen. Hij heeft het nu ook echt verwijderd.

Mooie bug

Edit: Casion Royale erin gedaan af gespeeld. Terug naar XMB en het mapje is terug. Gelukkig maar :o

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 18-12-2007 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Ik speel net mijn 1e potje cod 4 na de update, super veel lag.Mag hopen dat het eenmalig was !

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

4 GB was de limiet. Voor DivX bestand hebben ze er 2GB van gemaakt. (Naar het schijnt, ik zit nog op mijn werk.)
Chrasher schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:25:
Ik ben benieuwd. Ik gebruik de PS3 steeds vaker om gewoon mijn MP3 collectie af te spelen ipv de CD er bij te zoeken. De visualisaties vind ik zwak. Die van WMP waren 5 jaar terug al beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240712

Help! (Uncharted):

spoiler:
Ik ben met Uncharted nu in de kamer waar je aan de standbeelden moet draaien om de schat te vinden. Hierbij moet je gebruik maken van de dagboek, maar ik zit maar te kijken en te kijken, maar kan de gouden tip er niet uithalen. Ik zie in ieder geval dat er een nadruk word gelegd op het noorden, maar kom er nog steeds niet uit. Ik ga nu wat meer standbeeldcombinaties proberen, een antwoord in spoilertags is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
IK heb een WMV HD bestand afgespeelt via een SD kaartje.

Beeld was wel perfect maar had geen geluid?! DivX werkte wel super.

Divx bestand gestreamt met WMP 11. Dat ging ook goed.
_____________________________________________-

Verbonden: Draadloos met de Linksys WRT54GL. 100% Signaal. WPA 2.

[ Voor 42% gewijzigd door PeterMCSE op 18-12-2007 18:02 ]

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De voice changer is overigens vet lachen! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-04 12:50
Anoniem: 240712 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:52:
Help! (Uncharted):

spoiler:
Ik ben met Uncharted nu in de kamer waar je aan de standbeelden moet draaien om de schat te vinden. Hierbij moet je gebruik maken van de dagboek, maar ik zit maar te kijken en te kijken, maar kan de gouden tip er niet uithalen. Ik zie in ieder geval dat er een nadruk word gelegd op het noorden, maar kom er nog steeds niet uit. Ik ga nu wat meer standbeeldcombinaties proberen, een antwoord in spoilertags is welkom.
spoiler:
het gaat om de windrichting waar ze naartoe kijken. In je dagboek en op de grond in het midden van de stanbeelden staat een kompas. Je moet zorgen dat de windrichtingen gelijk zijn!

Vraagje: Met de nieuwe divx ondersteuning ben ik via Red Kawa wat bestanden van mijn pc naar mijn ps3 aan het raggen. Draadloos via mijn router. Ik haal tot 2 mb per seconde. Moet dat niet sneller kunnen of moet ik dan echt een draadje ertussen hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174443

Kan iemand bevestigen dat de 2GB filesize alleen voor DivX is.Anders installeer ik die update voorlopig niet.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frenkovic schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:09:
[...]

spoiler:
het gaat om de windrichting waar ze naartoe kijken. In je dagboek en op de grond in het midden van de stanbeelden staat een kompas. Je moet zorgen dat de windrichtingen gelijk zijn!
Hmm.. Ff kijken
Anoniem: 174443 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:09:
Kan iemand bevestigen dat de 2GB filesize alleen voor DivX is.Anders installeer ik die update voorlopig niet.. >:)
Je kan geen gebruik maken van bepaalde dingen als de PSN als je niet update, dus je bent verplicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-04 16:58
Ik heb ook geen geluid via WMV films. Erg jammer want hij speelt de film verder soepel af. Ik zie meer meldingen van geen geluid bij WMV films dus ik denk dat het een "foutje" is?! Ik hoop dat het wordt opgelost.

WMV-HD film van 4,3GB wordt gewoon gespeeld dus geen 2GB limiet op WMV films :-D

[ Voor 16% gewijzigd door bsmpower op 18-12-2007 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, nu heb ik een planet earth aflevering op mn hd staan... netjes 3.9 gig.. maar nu start ie hem nog niet (het gaat om een wmv), kan dit komen door het 5.1 gebeuren wat er bij zit?? en zo ja? hoe kan ik daar vanaf komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Hoe kan ik nou divx aflevering op mijn ps3 zetten via het netwerk? Hoop dat iemand het weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb een aantal postings afgesplitst naar Playstation 3 icm Zyxel 2602HW, wil het net niet op, de juiste plaats voor technische vragen. In Netwerken zou ook kunnen, maar aangezien dit op een erg PS3-specifieke vraag lijkt, blijft het voorlopig nog even in Spielerij.

Letten we op de topicwaarschuwing? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174443

Anoniem: 240712 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:15:

Je kan geen gebruik maken van bepaalde dingen als de PSN als je niet update, dus je bent verplicht :)
Snap ik , daarom verwijder ik de LAN kabel ;)
Maar als je nog gewoon files van 2GB en groter kan afspelen update ik gewoon.
MKV , M2TS enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 15-06-2024
Ik heb de nieuwe update van COD4 nog niet gedownload maar ik heb nog nooit online kunnen knallen met het spel daardat mijn PS3 simpelweg vastloopt bij het selecteren van de multiplayer modus. Soms kom ik wel verder en gaat ie andere spelers zoeken maar voordat ik in een game kan dan zegt ie dat de host is gedisconnect... bummer, en dat terwijl ik juist zo trots ben met de betrouwbaarheid van de PS3.. Juist bij dit pareltje bakt men 60 gig-er er niks van.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alle PS1-titels tegenwoordig via Remote Play te spelen.

Je kunt al een tijdje PS1-titels downloaden op je PS3 uit de PlayStation Store, maar nu blijkt dat Sony een feature van hun jongste firmware-updates geheim heeft gehouden.
Je kan namelijk nu PS1-titels die op je PS3 opgeslagen staan via Remote Play op je PSP spelen. Met Remote Play kun je films, muziek, sommige PS3-titels en nu dus ook PS1-titels spelen die op de hard disk van je PS3 opgeslagen staan kunt spelen op je PSP. Ook PS1 discs die je in je PS3 steekt kun je spelen via Remote Play. Het enige wat je nodig hebt een WiFi internetverbinding.

Bron games.fok.nl

Dat is ook een mooie optie dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Nou, eindelijk een en ander getest, maar hij speelt nog niets extra af. Wel wat DivX die ik op een DVD had gebrand, maar zonder upscaling wat echt een merkbaar verschil is en de DVD maakt echt een raar geluid continu also de lezer 2 keer per seconde heen en weer springt. Het geluid is een beetje alsof je met je mouw het raam aan het poetsen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:02:
Alle PS1-titels tegenwoordig via Remote Play te spelen.

Je kunt al een tijdje PS1-titels downloaden op je PS3 uit de PlayStation Store, maar nu blijkt dat Sony een feature van hun jongste firmware-updates geheim heeft gehouden.
Je kan namelijk nu PS1-titels die op je PS3 opgeslagen staan via Remote Play op je PSP spelen. Met Remote Play kun je films, muziek, sommige PS3-titels en nu dus ook PS1-titels spelen die op de hard disk van je PS3 opgeslagen staan kunt spelen op je PSP. Ook PS1 discs die je in je PS3 steekt kun je spelen via Remote Play. Het enige wat je nodig hebt een WiFi internetverbinding.

Bron games.fok.nl

Dat is ook een mooie optie dan :)
Ja, Sony geeft nu meer aandacht aan alles maar ze vergeten de spellen. Waar zijn nou de PSP games ?
En PS3 games komen uit maar met tig bug's. En later met updates verholpen. We betalen ook nog eens extra voor dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-03 08:03

kingfriko

100 % BULLY

Nog iemand die internet op zijn PS3 via een Hercules wifi USb adapter ?
Laatste tijd werkt het bij mij niet meer , krijg dan een melding van windows dat connection sharing niet meer werkt .
Ik heb al een paar keer de nieuwe drivers voor de hercules adapter opnieuw gehaald en geinstalleerd maar dat helpy ook niet .
iemand enig idee wat er fout zit ? ik heb niks veranderd in de instellingen en opnieuw instellen van de verbinding op de ps3 helpt ook niet .
Bij netwerk op de pc zie ik trouwens dat de usb adapter alleen nlokaal verbinding heeft .
Het gaat trouwens om deze usb adapter voor de duidelijkheid :
http://www.hercules.com/n.../33/wifi-usb-transmitter/
hiervoor dus nooit problemen mee gehad , is van de laatste dagen .

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:40:
[...]

Ja, Sony geeft nu meer aandacht aan alles maar ze vergeten de spellen. Waar zijn nou de PSP games ?
En PS3 games komen uit maar met tig bug's. En later met updates verholpen. We betalen ook nog eens extra voor dat.
Ja daar heb je gelijk in. Ze mogen wel eens wat meer psone games op die store gooien. Ook worden die ontwikkelaars zo gewoon erg lui, doordat ze alle bugs later kunnen 'verhelpen' met een update. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk eens in de topicwarning, daar staat iets in over technische vragen ;)

[ Voor 104% gewijzigd door TheZeroorez op 18-12-2007 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeepXJ89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-03-2020
harlekein schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:17:
Nou, eindelijk een en ander getest, maar hij speelt nog niets extra af. Wel wat DivX die ik op een DVD had gebrand, maar zonder upscaling wat echt een merkbaar verschil is en de DVD maakt echt een raar geluid continu also de lezer 2 keer per seconde heen en weer springt. Het geluid is een beetje alsof je met je mouw het raam aan het poetsen bent.
*JeepXJ gaat eerst eens met zijn mouw over het raam wrijven...*
Een vergelijkbaar geluid krijg je bij de eerste keer dat je Assassin's Creed speelt.
Ik schrok me toe ook de tyfes maar het schijn niks 'fouts' te zijn

PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:01
Anoniem: 71987 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:24:
nou echt geweldig dat wireless in de PS3....

Vanochtend deed ie het geweldig, maar nu werkt het weer voor geen meter.

Als ik op laptop een ping aan zet naar mn router (laptop ook wireless) dan gaat dat goed totdat ik de PS3 aan zet, dan om de zoveel goeie pings is er 1 of meerdere timeouts.
Zet ik dan de PS3 weer uit dan gaat alles gewoon weer goed.

Heeft iemand dit eerder gehoord of heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Net even router (Netgear DG834PN) van 'g only' naar 'b&g' gezet en hij doet het nu al beter, maar nog steeds af en toe wat timeouts... Maar waarom zou dit nodig moeten zijn de PS3 is toch G ?
2 wifi aparaten kunnen elkaar storen. Beide zitten op de 2.4 GHz frequentie, test eens met alleen de PS3 erop. Neem gelijk even een onbeveiligde verbinding statische ip adressen en stel telkens stap voor stap iets meer in. Neem anders eens een ander kanaal. Zo kun je kijken waar het precies fout gaat bij welke instellingen.

Hier ook disconnecties gehad met wifi, kwam deels door de antenna in combinatie met het kanaal.

Je kan wel makkelijk zeggen dat de wifi van de PS3 zuigt maar ik heb zo het vermoeden dat het probleem in je eigen wireless netwerkje zit :)

Motorstom ticket 14 event devil may care, ziet er echt super vet uit met de ondergaande zon!

[ Voor 10% gewijzigd door Falcon Heavy op 18-12-2007 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marchanekamp
  • Laatst online: 03-04 21:25
Ik wil het spel call of duty 4 kopen via 3busyman

http://stores.ebay.com/EliteVideoGames3

Klopt het volgende wat ik heb bedacht?

Het spel kost: USD 50.75
Versturen naar NL: USD 14.70
Totaal USD 65,45

Als ik betaal via credit card weet iemand dan toevallig wat de wisselkoers is? Of kun je dat ergens opzoeken?

Kan ik het spel wellicht nog ergens anders voordeliger (!!en betrouwbaar!!) kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frank J. schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:38:
[...]

2 wifi aparaten kunnen elkaar storen. Beide zitten op de 2.4 GHz frequentie, test eens met alleen de PS3 erop. Neem gelijk even een onbeveiligde verbinding statische ip adressen en stel telkens stap voor stap iets meer in. Neem anders eens een ander kanaal. Zo kun je kijken waar het precies fout gaat bij welke instellingen.

Hier ook disconnecties gehad met wifi, kwam deels door de antenna in combinatie met het kanaal.

Je kan wel makkelijk zeggen dat de wifi van de PS3 zuigt maar ik heb zo het vermoeden dat het probleem in je eigen wireless netwerkje zit :)

Motorstom ticket 14 event devil may care, ziet er echt super vet uit met de ondergaande zon!
vanoctend om 8:00 deed ie het perfect, maar nu op een aantal kanalen doet ie het echt heel slecht. Ook op kanaal van vanochtend gaat het nu voor geen meter.

Het lijkt erop dat er idd een aantal apparaten storen op de default wireless kanalen (kanaal 6 is 's avonds hier echt niet te gebruiken).

Misschien moet ik toch maar aan de kabel, maar ja dan moet ik nog een slimme manier vinden om mn kabel bij de PS3 te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marchanekamp schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:46:

Totaal USD 65,45

Als ik betaal via credit card weet iemand dan toevallig wat de wisselkoers is? Of kun je dat ergens opzoeken?

Kan ik het spel wellicht nog ergens anders voordeliger (!!en betrouwbaar!!) kopen?
http://www.google.nl/sear...q=65.45+usd+to+euro&meta=
Google is your friend ;)
Het komt neer op 45.45 euro.
3busyman is betrouwbaar. Ik weet niet of je het ergens voorderliger kunt krijgen dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marchanekamp
  • Laatst online: 03-04 21:25
Anoniem: 138251 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:56:
[...]

Google is your friend ;)
3busyman is betrouwbaar. Ik weet niet of je het ergens voorderliger kunt krijgen dan dit.
Bedankt voor je reactie. Dat dit de wisselkoers is snapte ik ook nog... :D

Maar wat betaal je nu echt als je met je credit kaart gebruikt...er is dan een bied en een laatkoers en kosten....(de banken willen ook verdienen)...weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:09
marchanekamp schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:46:

Totaal USD 65,45

Antwoord op eerste gedeelte van je vraag. Ja dat klopt.

Antwoord op tweede gedeelte van je vraag -> google, typ in wisselkoers

Tenzij je bedoelt welke wisselkoers je CC maatschappij aanhoudt. Dát durf ik je niet te vertellen, dat wisselt namelijk constant...Maar ga er van uit dat het met een marge van 2% in de buurt komt van wat een converter je vertelt.

Mbt je bovenstaande antwoord. Op die paar centen ga je toch niet kijken joh. Ga voor jezelf uit van 45 euro, en dan zit het wel goed. De ene keer zal het de 44 benaderen, de andere keer de 46, en weer een keer is het gewoon eerder 45. Hoewel de laatste tijd de prijs steeds lager wordt...
Satch schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:59:
[...]

Dat is inderdaad de wisselkoers maar als je het via paypal doet pakken zij ook een paar procent. Iets van 2-3 Euro waardoor het totaal op 47/48 euro komt. :)
Je moet als je de keuze hebt ook altijd de omrekeningsmethode van je CC maatschappij gebruiken! Die halen namelijk niet hun winst uit de wisselkoers...en gebruiken dus gewoon de "echte" wisselkoers.

[ Voor 29% gewijzigd door B-Bandit op 18-12-2007 21:01 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Anoniem: 138251 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:56:
[...]

Google is your friend ;)
Dat is inderdaad de wisselkoers maar als je het via paypal doet pakken zij ook een paar procent. Iets van 2-3 Euro waardoor het totaal op 47/48 euro komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Satch schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:59:
[...]

redelijk offtopic maar je kan in paypall kiezen dat je de wisselkoers van je CC maatschappij wilt gebruiken en die zal een redelijk normale koers hebben ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Falcon Heavy op 18-12-2007 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71987 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:49:
[...]

vanoctend om 8:00 deed ie het perfect, maar nu op een aantal kanalen doet ie het echt heel slecht. Ook op kanaal van vanochtend gaat het nu voor geen meter.

Het lijkt erop dat er idd een aantal apparaten storen op de default wireless kanalen (kanaal 6 is 's avonds hier echt niet te gebruiken).

Misschien moet ik toch maar aan de kabel, maar ja dan moet ik nog een slimme manier vinden om mn kabel bij de PS3 te krijgen
Elk apparaat met 2.4GHZ kan storen. Misschien iets wat in de avond aan gaat automatisch ? Draadloze camera ? Toetsenbord muis ? BT iets ?

btw, Sateliet of TV kan dat ook storen ? KPN Digitenne ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240015

12de besteld bij 3busymen, vandaag binnen ontvangen:Uncharted: Drake's DRAKES Fortune
paypal betaald:

Totaalbedrag:
-$65,45 USD
Datum:
12-dec-2007

Status:
Voltooid

--------------------------------------------------------------------------------

Vanaf bedrag:
-€45,69 EUR
T/m bedrag:
$65,45 USD
Wisselkoers:
1 euro = 1,43268 Amerikaanse dollars

Betalingswijze:
Creditcard
Betaalbron:
€45,69 EUR - MasterCard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Laatst online: 27-04 15:31
Mijn ervaring is dat de magnetron elke wifi activiteit in de woonkamer onmogelijk maakt, dat
is misschien ook iets om rekening mee te houden ;)

(Let op: dit is in elk geval bij ons zo, don't blame me als het bij jou niet zo is).

Verder werkt divX bij mij prima, ook oude divx'jes werken perfect. Hij scaled mooi up naar 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:09
Hier speelt hij 1 aflevering van stargate atlantis wel goed af(scaled niet up helaas)
maar oude .avi bestanden(dora) van mijn dochter wil hij niet doen.
Heroes pakte hij ook niet.
zal morgen eens verder kijken..

[ Voor 3% gewijzigd door Petertjuh op 18-12-2007 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238992

Kan iemand mij vertellen hoe ik de nieuwste update van motorstorm moet installeren
ik krijg steeds in beeld dat er een 3.1 update is , en dat ik online moet gaan, en dat de update dan vanzelf te voorschijn komt.
helaas gebeurd dit niet

wat moet ik precies doen
dank je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Anoniem: 238992 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:35:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de nieuwste update van motorstorm moet installeren
ik krijg steeds in beeld dat er een 3.1 update is , en dat ik online moet gaan, en dat de update dan vanzelf te voorschijn komt.
helaas gebeurd dit niet

wat moet ik precies doen
dank je wel
je moet naar het online gedeelte in motorstorm zelf, daar gaat het automatisch

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mars18 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:39:
[...]
je moet naar het online gedeelte in motorstorm zelf, daar gaat het automatisch
ik ben nu online, maar ik krijg geen melding.
Alleen als ik online wil gaan komt er een groot scherm dat versie 3.1 beschikbaar is.
Dit krijg ik elke keer weer opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Laatst online: 11-10-2024
bsmpower schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:15:
Ik heb ook geen geluid via WMV films. Erg jammer want hij speelt de film verder soepel af. Ik zie meer meldingen van geen geluid bij WMV films dus ik denk dat het een "foutje" is?! Ik hoop dat het wordt opgelost.

WMV-HD film van 4,3GB wordt gewoon gespeeld dus geen 2GB limiet op WMV films :-D
Mss dat er toch een limiet opzit heb geprobeerd Transformers direct van de HD af te spelen van de PS3 maar dat lukt dus niet. Incompatible data...bestand is WMV-HD en 7,4 GB groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Anoniem: 238992 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:45:
[...]

ik ben nu online, maar ik krijg geen melding.
Alleen als ik online wil gaan komt er een groot scherm dat versie 3.1 beschikbaar is.
Dit krijg ik elke keer weer opnieuw.
Daar moet je het dus accepteren, ik weet niet wat je precies doet na die melding?

hier speelt de PS3 gewoon WMV HD af, helaas geen audio. Lijkt me dat daar iets verkeerd is gegaan in de firmware dat de bestanden gewoon afspelen maar het geluid niet oid :)

[ Voor 19% gewijzigd door Falcon Heavy op 18-12-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frank J. schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:53:
[...]

Daar moet je het dus accepteren, ik weet niet wat je precies doet na die melding?
op ok drukken

heel vreemd

krijg de melding elke keer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
verwijder je hulpprogramma voor gamedata eens van Motorstorm en probeer het dan opnieuw
LET OP NIET OPGESLAGEN DATA DAT ZIJN JE SAVEGAMES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

Frank J. schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:53:
[...]

hier speelt de PS3 gewoon WMV HD af, helaas geen audio. Lijkt me dat daar iets verkeerd is gegaan in de firmware dat de bestanden gewoon afspelen maar het geluid niet oid :)
Ik heb er 2 geprobeerd (trailers van GT en GTA 720p wmv), GT deed het prima met geluid. GTA alleen beeld geen geluid.

Heeft dus ook met het bestand te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 15-06-2024
Anoniem: 138251 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:02:
Ook PS1 discs die je in je PS3 steekt kun je spelen via Remote Play. Het enige wat je nodig hebt een WiFi internetverbinding.
Dit is echt GEWELDIG nieuws en een mogenlijkheis die als mijn oude PS1 games weer enorm veel leven doet inblazen!!!! Tenchu Stealth Assasins, R-Type Delta, Vagrant Story, MGS en vele anderen Here i come!!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
swopdark schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 23:01:
[...]

Dit is echt GEWELDIG nieuws en een mogenlijkheis die als mijn oude PS1 games weer enorm veel leven doet inblazen!!!! Tenchu Stealth Assasins, R-Type Delta, Vagrant Story, MGS en vele anderen Here i come!!
Tja, het is alleen jammer dat ik mijn collectie ondertussen de deur heb uitgewezen. Naja, ik heb ook geen PSP. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04 16:27
Nou zeg wat een dooie mus die update.
M'n oude DivX map kan blijkbaar in de container want hij pakt helemaal niks. Gewoon oldskool DivX files. Vind dit echt heel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

DivX 3.11 wordt niet ondersteund...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:25
Anoniem: 71987 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:49:
[...]

Heb je het gratis programma Netstumbler (gewoon even op Google zoeken) al eens geprobeerd om na te gaan welke WiFi frequenties gebruikt worden door Router in de buurt?? Je kunt hier helaas wel alleen Routers mee opsporen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:47

FeaR

In GoT we trust

Chrasher schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:39:
[...]

Ik vind hem prachtig, en er zijn een heleboel variaties die wisselen met de track. :)
Die wereldbol ziet er inderdaad wel leuk uit, maar vroeg me af of het hoort dat dat ding niet geanimeerd is? Als ik muziek afspeel krijg ik wel een plaatje van het universum met die wereldbol erin, maar er beweegt niets. Als ik van nummer skip krijg ik wel een ander plaatje (een close-up) ofzo maar not animated. Hoort dat zo of kan mijn PS3 mijn muziek niet omzetten naar een leuk geanimeerd wereldbolletje :s

Al blijft die eerste mediaplayer visualisatie dat je over een soort van heuvels vliegt nog steeds de mooiste. Lekker snel en zeker met een tv met ambilight zeker een mooie ervaring.

Jammer van de PS3 musicplayer ten opzichte van die van de XBox 360 is dat de PS3 de muziek gewoon in stereo uit blijft spugen terwijl de Xbox alles mooi in Dolby Digital 5.1 zet...

Edit:
@ hieronder:
Even de power-knop omzetten aan de achterkant van je PS3 of resetten met behulp van de knop op de voorkant?

[ Voor 6% gewijzigd door FeaR op 19-12-2007 00:12 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

Ik ging net muziekje draaien met ps, testen of die playstation knop ook deed als je uit player wegging.
Dat deed ie, demo was klaar met downloaden, bij dat installatie menu stopt de muziek dus ook.
Vaag.
Maar nu doet de ps niets mee :(
blijf vastzitten in muziekmenu.
HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

@boven had ik net ook 2 keer!

gewoon de knop aan e achterkant uit en aan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237666

FeaR1986 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 23:59:
[...]

Die wereldbol ziet er inderdaad wel leuk uit, maar vroeg me af of het hoort dat dat ding niet geanimeerd is? Als ik muziek afspeel krijg ik wel een plaatje van het universum met die wereldbol erin, maar er beweegt niets. Als ik van nummer skip krijg ik wel een ander plaatje (een close-up) ofzo maar not animated. Hoort dat zo of kan mijn PS3 mijn muziek niet omzetten naar een leuk geanimeerd wereldbolletje :s

Al blijft die eerste mediaplayer visualisatie dat je over een soort van heuvels vliegt nog steeds de mooiste. Lekker snel en zeker met een tv met ambilight zeker een mooie ervaring.

Jammer van de PS3 musicplayer ten opzichte van die van de XBox 360 is dat de PS3 de muziek gewoon in stereo uit blijft spugen terwijl de Xbox alles mooi in Dolby Digital 5.1 zet...
het is nog steeds een stereobron, je receiver zal alles ook "mooi in Dolby Digital 5.1 zet"-ten.
Op youtube zijn filmpjes van die visualizer, je ziet het gewoon bewegen. dus kijk nog maar eens goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

Heb hem nou net 2 dagen, wel leuk.
Die demos ook allemaal al geinstalleerd, dus komende dagen wel zoet denk ik.
Nou nog even andere accounts en zorgen dat ik mijn divx en mp3 collectie van de pc kan benaderen.
Dat laatste lijkt wel ingewikkeld als ik google....

Moet ie niet vast gaan lopen :(
Dat is niet leuk, hij ging uit met de knop op de voorkant, duurde wel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Laatst online: 11-10-2024
Dan moet er toch ergens een limiet zijn mijn Transformers wmv film speelt ie toch echt niet af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-04 17:20
Hier vanavond ook 2x een vastloper, een keer tijdens browsen, andere keer tijdens wmv streamen... Toeval of probleempje in de nieuwe firmware...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uncharted zojuist uitgespeeld :Y

Erg mooi spel, maar zoals al eerder gezegd nogal kort. Ik heb hem in precies (ja precies!) 9 uur uitgespeeld zie ik hier in de saved data utility.

Nice :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Dat is exclusief alle keren dat je doodging en weer opnieuw moest beginnen natuurlijk.

Ik wacht btw nog steeds op Uncharted. Dinsdag kreeg ik een mail van videogamesplus dat ie was verzonden, maar ik heb 'm nog niet. Hoop toch dat ie morgen nog op de mat valt. R&C was afgelopen keer juist zo snel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
Het valt me op dat niemand commentaar heeft op de Orange Box !
ik speel nu al een paar dagen en het blijft gewoon een cool spel, ik heb nog geen tijd gehad om Portal te spelen, maar hopelijk volgende week veel meer tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245048

Nadat ik hier vaak gelezen heb dat wanneer je een HD scherm heb je deze beter op 720p kan zetten dan 1080i/p. Voorheen had ik de PS3 altijd ingesteld op 10801 en dat liep prima, maar gisteren was Independence day aan de beurt en dacht ......kom even testen.
Na 3 minuten heb ik de PS3 snel weer ingesteld op 1080i, want op 720p want het beeld viel erg tegen. Eenmaal op 1080i had ik weer en perfect beeld. Film ziet er zeer goed uit, maar het geluid is exht formidabel. Misschien is het per scherm verschillend maar mijn Sammy 50 inch plasma werkt dus duidelijk beter op 1080.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische problemen in SPV graag! Zie ook Playstation 3 als mediacenter voor de mediacenter-vragen.