Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.737 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:43:
[...]

:9~ :9~ :9~

De PS3 is vanaf morgen officieel volmaakt, dames en heren!

Ik kan niet wachten!

Oh en Uncharted is VET! Ben ongeveer 1,5 uur geleden begonnen en ben zojuist door het stukje van de demo heen. Ik heb de taal gewoon op Nederlands staan, is het beter/leuker om de originele taal (engels) gewoon in te stellen?
Volmaakt..volmaakt..meer een grote stap dichterbij! In Game XMB bijvoorbeeld zou ook wel leuk zijn en het schijnt dat sony geluisterd heeft en er aan werkt. Wordt tijd...

Rumble is terug, okay wij europeanen moeten nog even wachten maar het komt eraan hoor! Kan bijna niet wachten op dat!

Er is nog genoeg dat sony kan doen om de playstation 3 te verbeteren!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

swampy schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:39:
[...]

Volmaakt..volmaakt..meer een grote stap dichterbij! In Game XMB bijvoorbeeld zou ook wel leuk zijn en het schijnt dat sony geluisterd heeft en er aan werkt. Wordt tijd...

Rumble is terug, okay wij europeanen moeten nog even wachten maar het komt eraan hoor! Kan bijna niet wachten op dat!

Er is nog genoeg dat sony kan doen om de playstation 3 te verbeteren!
Ze luisteren iig goed naar wat 'wij' willen en dat vind ik erg hoopvol voor een bedrijf wat de laatste jaren als 'arrogant' werd bestempeld.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de uncharted demo er ook wel erg netjes uitzien!.. best lastig nog (ja ik kon nooit het geduld voor dat soort games opbrengen)

SKATE vind ik opzich een tof spel, maar de uitvoering kon beter imho.. schokt soms op me ps3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:47:
Ik vond de uncharted demo er ook wel erg netjes uitzien!.. best lastig nog (ja ik kon nooit het geduld voor dat soort games opbrengen)
Wat hoor ik? Nog geen Uncharted gekocht? En dat noemt zich een PS3-eigenaar? 8)7

Hup, fluks naar de winkel of anders online bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
technoaddict schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:43:
Blu-Ray, ik ben de laatste dagen wel hier en daar wezen kijken bij bijvoorbeeld de Media Markt in utrecht en Ede, maar zie zo snel geen Blu Ray's liggen. er hangen zo ver ik heb gezien geen bordjes boven met Blu Ray erop geschreven. Nu heb ik niet goed gezocht ofzo, maar zijn die dingen wel genoeg te koop? Of kopen de meeste van jullie ze online? Ik wil ook wel eens zo'n filmpje checken :)
De MM in Amsterdam heeft ondertussen een aardige selectie Blu-Rays. Twee, drie maanden geleden waren de HD-DVD en Blu-Ray-secties ongeveer even groot, maar ondertussen is de Blu-Ray-selectie bijna drie keer groter. Het lijkt erop dat Blu-Ray begint te lopen.

De PS3-afdeling daar begint ook te draaien. Het valt me op dat de PS3s regelmatig bijna of geheel uitverkocht zijn, terwijl er nog stapels Xbox 360s liggen. Vandaag was er ook weer geen PS3 te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

ymmv schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:58:
[...]

De MM in Amsterdam heeft ondertussen een aardige selectie Blu-Rays. Twee, drie maanden geleden waren de HD-DVD en Blu-Ray-secties ongeveer even groot, maar ondertussen is de Blu-Ray-selectie bijna drie keer groter. Het lijkt erop dat Blu-Ray begint te lopen.

De PS3-afdeling daar begint ook te draaien. Het valt me op dat de PS3s regelmatig bijna of geheel uitverkocht zijn, terwijl er nog stapels Xbox 360s liggen. Vandaag was er ook weer geen PS3 te koop.
Mmm goed nieuws en zoals het er naar uitziet heeft microsoft ook wel zijn top heeft bereikt, iedereen die een xbox360 heeft er wel een blijkbaar en de verkopen worden minder. Voor de PS3 is het net andersom, nu de prijs "betaalbaar" is zijn de verkopen gestegen en krijgen we uiteindelijk dat gamestudios ook playstation 3 eigenaren serious nemen! Voordat je serieus genomen wordt moet je wel al een markt gecreert hebben. En dat gaat nu goed voor de playstation 3.

Laatste maanden zijn ze zeker op weg naar een goede toekomst met de playstation 3. Updates, games die ook echt lekker draaien! Spul op de online winkel! Een een tijd tot maart om van te smullen! Het weer klaart op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
I Lol'd.

[ Voor 43% gewijzigd door nudie op 17-12-2007 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over enkele maanden, als de 3 jaar garantie is afgelopen dan zullen er weer heel wat 360's verkocht worden, geloof dat maar. momenteel lijkt het inderdaad alsof iedereen met het verlangen de 360 al heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 21:13:
over enkele maanden, als de 3 jaar garantie is afgelopen dan zullen er weer heel wat 360's verkocht worden, geloof dat maar. momenteel lijkt het inderdaad alsof iedereen met het verlangen de 360 al heeft.
Klopt. De groep hardcore gamers die een 360 willen hebben er al één en het is nu het moment om de casual groep aan te gaan spreken. Met de nieuwe arcade versie is dat in de VS boven (mijn) verwachting goed gelukt. De buzz-kloon is daar ook goed verkocht. In Europa blijkt dat toch niet echt aan te slaan en is Playstation toch echt een veel sterker merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-09 17:23
Deze is echt te grappig! :D vooral +/-45 seconde :P

[ Voor 5% gewijzigd door Falcon Heavy op 17-12-2007 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:36:
Stimmt, mijn systeemtaal staat gewoon op engels om al die rommel te vermijden..
indeed, Vriend van me zat gewoon bloedserieus Ratchet and Clank met nederlandse stemmen te spelen... silly him... Het hele komische idee was compleet weg. Dit geld ook voor de engelse woordgrapjes die nathan drake steeds doet in het begin als ie met die Buddy van em door die eerste tempel struint... Het is echt verdorie net een film af en toe, dat stuk met die duitse U-boot midden in de jungle is echt goed gedaan, als je zo door dei boot heen loopt met dat weerkaatsende water, de muziek (in DTS Surround) en gewoon de complete sfeer en actie... echt een goed spel..

Ze hadden het net zo moeten hypen als Gears Of War want die hoeveelheid aandacht verdiend dit spel echt. Nu zijn de meeste 360 eigenaren echt jonge gasten die juist helemaal wild worden van games als GeoW en HALO 3. Daarom hebben spellen als Viva Pinata en de eerste Rare op de 360 geen potten kunnen breken. first adopt 360 eigenaren wilden racen en schieten, klaar. Misschien dat Uncharted daarom op de PS3 ook niet echt verkoopt als een wilde... Het is teveel midrange en te weinig bald-space-marine om een bepaalde groep (veel geld uitgevende) gamers te trekken... shame Ik denk dat Uncharted echter een blijvende verkoper zal zijn...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uncharted met DTS speelt super _/-\o_

Net Transformers in HD op de PS3 gezet 8) , ziet er strak uit op HD schermpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 09:07
Blu-Ray, ik ben de laatste dagen wel hier en daar wezen kijken bij bijvoorbeeld de Media Markt in utrecht en Ede, maar zie zo snel geen Blu Ray's liggen. er hangen zo ver ik heb gezien geen bordjes boven met Blu Ray erop geschreven. Nu heb ik niet goed gezocht ofzo, maar zijn die dingen wel genoeg te koop? Of kopen de meeste van jullie ze online? Ik wil ook wel eens zo'n filmpje checken :)
Bij de mediamarkt in Ede hebben ze wel een blu-ray afdeling. Nou ja, het mag de naam afdeling niet echt hebben aangezien het maar 1 meter stelling is, waarvan 1/3 ook nog een HD-DVD's zijn. Maar als je bij de dvd afdeling bent is het halverwege de lange wand zeg maar! Het is makkelijk te herkennen aan alle blauwe hoesjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net voor het eerst mn PS3 aan het internet gehangen.
Ging in 1x goed, maar wat me opviel was dat ie nog al langzaam was met content ophalen etc.
bijvoorbeeld pagina wisselen in de PSN Store.

Eerst dacht ik dat het kwam omdat het de eerste keer was, maar toen ik een demo'tje wilde downloaden kwam ik er achter dat het gewoon ubertraag is.

Is dat nu toevallig even, is het altijd zo of ligt het aan mij?

(NAT = type 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 12:32
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 22:32:
Ging in 1x goed, maar wat me opviel was dat ie nog al langzaam was met content ophalen etc.

Eerst dacht ik dat het kwam omdat het de eerste keer was, maar toen ik een demo'tje wilde downloaden kwam ik er achter dat het gewoon ubertraag is.

(NAT = type 2)
Je downloadsnelheid zou in principe gelijk moeten zijn als de snelheid die je op de PC haalt. Was die toevallig bezig tegelijkertijd? Het kunnen zoveel dingen zijn natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:22

FeaR

In GoT we trust

Hij is leuk, al wordt die muziek op een bepaald moment wel vervelend :P
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 22:32:

Pages wisselen kan inderdaad soms wat lang duren, het laden van de PS Store trouwens ook. Downloaden is zoals gezegd gelijk aan je downloadsnelheid die je ook op de pc haalt. Al heeft de pc de optie meerdere downloads tegelijk te doen en dan de bandbreedte verdelen. De PS3 doet ze per stuk zodat elke download de maximale bandbreedte krijgt. Denk dat het lood om oud ijzer blijft welke manier het snelste is.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonanza
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
In Utrecht bij de MM hebben ze ook een Blue-Ray afdeling.. ik vraag me af waar je je ogen hebt zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WaterFire schreef op maandag 17 december 2007 @ 22:46:
Je downloadsnelheid zou in principe gelijk moeten zijn als de snelheid die je op de PC haalt. Was die toevallig bezig tegelijkertijd? Het kunnen zoveel dingen zijn natuurlijk...
Zeker niet waar. Ik heb hier een 100Mbit (fibre to the home) verbinding maar heb nog nooit meer dan 2MB/sec op mijn PS3 gehaald (system update), en uit de store haal ik meestal ook maar 1MB/sec gemiddeld :/
PS3 is trouwens direct verbonden via een 1Gbit verbinding met mijn pc (dus zonder fysieke router)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Ik heb aardig wat kennis, maar.... gewoon heel basic; wat zou jullie beargumentatie zijn om wel of niet te kiezen voor een PS3 60GB? Maakt het prijsverschil de extras waard? Ik heb een 60GB staan maar kan deze verkopen en er een 40GB met gemak voor terug kopen... wat is slim? :)

Cheers mates

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
WizzieJP schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 00:55:
Ik heb aardig wat kennis, maar.... gewoon heel basic; wat zou jullie beargumentatie zijn om wel of niet te kiezen voor een PS3 60GB? Maakt het prijsverschil de extras waard? Ik heb een 60GB staan maar kan deze verkopen en er een 40GB met gemak voor terug kopen... wat is slim? :)
De enige reden om misschien voor de 40GB te gaan is als je de 60GB te veel lawaai vindt maken of een lager stroomverbruik prefereert. In alle andere gevallen is de 60GB de betere keuze: PS2-compatibiliteit, memory slots, 2 extra USB-poorten, speelt SACDs af. Plus de pack bevat extra games en 1 extra controller, dus je krijgt meer waar voor je geld ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik heb zelf sinds een week ook de 60GB versie en ik ben er erg blij mee. Tuurlijk, de 40GB versie is ook prima, maar de 60 versie heeft een paar leuke extra's. Het belangrijkste vind ik toch wel PS2 compatibility, en daarna de cardreader die er nog op zit. Wifi zie ik meer als een leuke extra, want voor het meest stabiele internet gooi je er toch een kabel op.

Verder heb je voor 100 Euro meer gewoon meer waar voor je geld: een completere PS3, 2 games en 2 controllers :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game Intro GT5P Must SEE :)

VETTE TRAILER !!!

welke liedje is het eigenlijk ??

Europees Gran Turismo 5 packshot

Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/61809.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

De 2.10 update is uit, en mijn gedownloade TV-serie XviD's werken perfect! Binnenkort ook even wat films proberen. Ik ben zo blij met mijn gisteravond in elkaar geklutste oplossing: met Torrentflux bestanden downloaden naar een directory, en door MediaTomb deze directory laten scannen. Alles wat ik nu gedownload heb, wordt automagisch naar mijn PS3 gestreamd.

* FL!PNEUS is blij.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WaterFire schreef op maandag 17 december 2007 @ 22:46:
[...]

Op mn PC haal ik ongeveer 950 kb/s maar mn PS3 haalt dat bij lange na niet.
Zou het nog aan het wireless channel kunnen liggen? zo even ook met kabeltje proberen... i'll keep you posted.

Edit:

Ok net even kabel aangesloten... en nu gaaat systeemupdate echt als een speer.
ook de detectie van de nieywe software ging supersnel.

Wireless op mn pc en laptop gaat wel gewoon goeie snelheid, maar PS3 gaat voor geen meter, zo nog even andere channels van mn wireless proberen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Inderdaad, de PS3 is gewoon rete traag met downloaden!! De X360 downloads lopen veel sneller, en je hoeft dat ellendige lange installeren niet te doen... Sorry, maar dat vindt ik persoonlijk een van de grote min punten van de PS3. Het mag dan wel een gratis netwerk bieden, maar 'even' een demo downloaden en spelen is er niet bij...

Heb gisteren Assassin's Creed op de X360 uitgespeeld, en ga vanavond beginnen aan Uncharted op de PS3 _/-\o_
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 00:46:
[...]

Zeker niet waar. Ik heb hier een 100Mbit (fibre to the home) verbinding maar heb nog nooit meer dan 2MB/sec op mijn PS3 gehaald (system update), en uit de store haal ik meestal ook maar 1MB/sec gemiddeld :/
PS3 is trouwens direct verbonden via een 1Gbit verbinding met mijn pc (dus zonder fysieke router)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

swopdark schreef op maandag 17 december 2007 @ 21:41:
[...]
Misschien dat Uncharted daarom op de PS3 ook niet echt verkoopt als een wilde... Het is teveel midrange en te weinig bald-space-marine om een bepaalde groep (veel geld uitgevende) gamers te trekken...
Ik heb Uncharted niet gekocht. De demo was teleurstellend. Alleen maar schieten en dekking zoeken. Waar hebben we dat nou eerder (en beter) gezien? Juist, GoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vince22 schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:37:
offtopic:
Yo Mic/ Nudie... vanavond niet vergeten dat we een war hebben om half 9 he!

Ik ben ook erg benieuwd naar UT3.. maar wat ik wel zeker weet is dat ik Burnout wel gaa aanschaffen. Vind de challenges echt super online! En helemaal beter dat EA em gaaqt uitbreiden. Ik vind het de ideale manier om een game te demo-en onder de gebruikers. Denk dat veel developers hier een voorbeeld aan kunnen nemen! Hulde @EA nu voor eens een keer!
Na 2.5 uur had ik het gister wel gezien. Ik denk dat ik hem ook wel haal! Vet spel!

Verleden week dinsdag het bericht gehad dat UT3 vestuurd was. Dus mijn hartje klopt ongeduldig :P.
Ik heb Uncharted niet gekocht. De demo was teleurstellend. Alleen maar schieten en dekking zoeken. Waar hebben we dat nou eerder (en beter) gezien? Juist, GoW.
Vond hem ook erg tegenvallen, kga hem ook echt niet kopen. Ondanks al de positieve berichten is het niks voor mij. Terwijl ik Tomb Raider wel even leuk heb gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 19:49
FL!PNEUS schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 07:19:
De 2.10 update is uit, en mijn gedownloade TV-serie XviD's werken perfect! Binnenkort ook even wat films proberen. Ik ben zo blij met mijn gisteravond in elkaar geklutste oplossing: met Torrentflux bestanden downloaden naar een directory, en door MediaTomb deze directory laten scannen. Alles wat ik nu gedownload heb, wordt automagisch naar mijn PS3 gestreamd.

* FL!PNEUS is blij.
Woot Woot, zag gister al d e 2.10 vandaag uit zou komen maar bronnen waren nog al onzeker.
Heb je de voic changer al gevonden, deze zou er ook in zitten?

nu nog een lan HD en dan is het helemaal perfect (Niet dat mijn pc ooit uit staat maar goed ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okej oke,
2.10 is uit. Hij is nu aan het downloaden.

Bij de PSP was het mogelijk om met de internet browser bestanden van shares op te pikken en te openen. Heeft iemand dit al geprobeerd op de PS3 ?

Als dit werkt dan hebben we een "Ultra Deluxe Super Media Center". Men koopt een NAS met torrent, nzb, samba en upnp ondersteuning. Downloads instellen doe je vanaf je PS3. De NAS download alles. Vervolgens als het klaar is kan je gewoon zonder nog iets te doen het openen van je PS3.

Is dit haalbaar? Of komt het omdat ik nog net wakker ben :D

EDIT: Update klaar.
BD-dara hulpprogramma
Is er bij gekomen bij Video. Dit heeft zeker met die bluray profielen te maken ? 8)

GEEN ondersteuning voor externe ondertiteling (losse .sub bestanden) :'(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

jappie911 schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:17:
Iemand toevallig ook gt5 Prologue besteld via renchi ?
Ik heb een mail gehad dat hij op 13 december is verscheept, ik heb echter niet voor "express" gekozen maar voor "registered airmail"
Dus ik kan hem verder niet traceren.
Iemand een idee wanneer ik hem hier kan verwachten ?
Mijn GT5P is 2 uur geleden geshipped *O*
Ik heb trouwens wel een tracking nummer gekregen, en ze vermelden er een verzendtijd van 2-7 dagen, zolang de duane er met zn vingers van af blijft.

Overigens zie ik veel mensen klagen over de snelheid van het PSN, sinds een paar udates gaat het bij mij als een zonnetje (mits met kabel aangesloten). Downloaden gaat met ongeveer 1MB/sec (max van mijn verbinding). Alleen updates downloaden gaat op een of andere manier langzaam. En het instaleren scheelt je volgens mij weer download tijd, omdat het kleinere bestanden zijn :)

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn PS3 - 2 accounts NL en US ,via het systeem moet ik updaten, maar volgens NL naar
2.0 en US account naar 2.1??

kan ik de US gebruiken om naar 2.1 te gaan en hoe zit het dan met mijn regio wordt
deze dan 1.0

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:14:
[...]

Vond hem ook erg tegenvallen, kga hem ook echt niet kopen. Ondanks al de positieve berichten is het niks voor mij. Terwijl ik Tomb Raider wel even leuk heb gevonden.
Het totaalplaatje is bij Uncharted gewoon heel erg goed. Ik vond de demo aardig maar niet fantastisch, maar mijn mening is volledig bijgedraaid na het spelen van het complete spel. Het sterke punt is het verhaal en hoe het verteld wordt, dit is subliem gedaan in Uncharted, alsof je zelf in een film zit. Verder ziet het er fantastisch uit, is er veel variatie in de game en speelt het ontzettend lekker. Dat haal je deels uit de demo maar pas bij het spelen van het volledige spel word je echt overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvalks schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 07:30:
Inderdaad, de PS3 is gewoon rete traag met downloaden!! De X360 downloads lopen veel sneller, en je hoeft dat ellendige lange installeren niet te doen... Sorry, maar dat vindt ik persoonlijk een van de grote min punten van de PS3. Het mag dan wel een gratis netwerk bieden, maar 'even' een demo downloaden en spelen is er niet bij...
Ga je verbinding dan maar eens controleren, bij mij gaat het als een speer (UPC kabelverbinding).
Dat was het eerste wat me opviel met het downloaden van demo's, dat het behoorlijk snel gaat. De meeste demo's zijn met een minuutje of 10 binnen, dat vind ik niet 'rete traag'. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:37

S2S

Gisteren een Dualshock 3 gekocht (import) bij gameshop twente te Enschede, 65 euro. Dus mensen die in de ze omgeving wonen, sla je slag.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:35:
Ik heb mijn PS3 - 2 accounts NL en US ,via het systeem moet ik updaten, maar volgens NL naar
2.0 en US account naar 2.1??

kan ik de US gebruiken om naar 2.1 te gaan en hoe zit het dan met mijn regio wordt
deze dan 1.0
hmm mijne update vanuit nl account gewoon naar 2.1 (die ene met divx etc)

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd, haal hem nu maar van de US account binnen ,blijf het raar vinden, dat de NL aangeeft
dat hij 2.0 wil installeren. kan namelijk ook games downloaden en demo's downloaden
via US en via mijn NL account spelen op de HDD

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Zie dat 2.10 uit is idd. Staat nu ook vermeld op het blog van Playstation.
Zou het nou ook subtitle ondersteuning hebben? Scheelt eindelijk, kan ik XBMC eruit gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RiCk schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:43:
Zie dat 2.10 uit is idd. Staat nu ook vermeld op het blog van Playstation.
Zou het nou ook subtitle ondersteuning hebben? Scheelt eindelijk, kan ik XBMC eruit gooien.
Nee :'(

En geen volume aanpassingen voor de stem maar een echte voicechanger om de toon van je stem te veranderen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:40:
[...]

Ga je verbinding dan maar eens controleren, bij mij gaat het als een speer (UPC kabelverbinding).
Dat was het eerste wat me opviel met het downloaden van demo's, dat het behoorlijk snel gaat. De meeste demo's zijn met een minuutje of 10 binnen, dat vind ik niet 'rete traag'. 8)7
Mijn verbinding is heerlijk snel, sneller dan de 360 zelfs. Ik heb het idee dat hij tegen de topsnelheid aan downloadt (1.8MB). Enige keer dat het langzaam ging was toen de Uncharted-demo uitkwam, toen waren blijkbaar teveel mensen gelijktijdig die bestandan aan het binnenhalen. Ik heb toen meerdere malen moeten herstarten omdat de download bleef stokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens speedtest op mijn PS3 heb ik 2,6 Mb verbinding en download ik dat ook , de update van de PS3 heb ik in 5 minuten binnen gehaald en persoonlijk kun je downloaden tijdens het gamen, mits
je dit niet online doet. Ik vind het qua snelheid super meevallen.

De US 2.1 firmware download is gelukt en werkt perfect, alles was in NL inclusief
de voorwaarden ,dus weet niet waarom mijn NL account 2.0 wilde installeren. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
WizzieJP schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 00:55:

Cheers mates
Als je er op vooruit gaat dan zou ik de 60gb gewoon verkopen. Ik heb zelf zondag mijn 60gb aan een vriend verkocht voor een vriendenprijsje en zelf mijn 40gb gehouden.
Mijn keus om voor de 40gb te gaan was gebaseerd op de warmte: die komt bij de 60gb niet alleen uit de achterkant, maar ook uit de zijkant komt warme lucht (beetje irritant als hij in een kastje staat of er iets naast ligt) Bij het 40gb model komt er alleen wat warme lucht uit de achterkant. Ik vind het echt een verbeterde versie en die ps2 BC heb ik nog nooit gebruikt, genoeg leuke ps3 games en anders pak ik mijn ps2 er wel even bij :)

Ben nu trouwens ook even de nieuwe firmware aan het downloaden, maar heb wat snelheid betreft absoluut nooit wat te klagen via de ps3. Heb hem gewoon met utp aan mijn router hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:44:
[...]

Nee :'(

En geen volume aanpassingen voor de stem maar een echte voicechanger om de toon van je stem te veranderen.
Volumeaanpassingen zitten er altijd al in. Bij je microfooninstellingen.
Verder lees ik van een nieuwe visualisatie in deze firmware. Nog meer mensen die andere aanpassingen hebben gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen upscalling met DIVX waardoor kwaliteit redelijk is maar wel storend op een groot scherm.
Met een DVD speler op HDMI met upscalling ziet DIVX er een stuk beter uit allemaal.

Ook geen sub te selecteren, jammer.

Maar al met al een leuke functie waar ik denk ik geen gebruik van maak, ik blijf bij mijn
philips dvd speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:40:
[...]

Zal ik zeker eens doen, zowel de X360 als de PS3 zitten op dezelfde 1GB switch, die zit weer rechtstreeks op de kabelrouter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:32:

Als dit werkt dan hebben we een "Ultra Deluxe Super Media Center". Men koopt een NAS met torrent, nzb, samba en upnp ondersteuning. Downloads instellen doe je vanaf je PS3. De NAS download alles. Vervolgens als het klaar is kan je gewoon zonder nog iets te doen het openen van je PS3.

Is dit haalbaar? Of komt het omdat ik nog net wakker ben :D
Lees mijn post nog eens. Dat heb ik dus; een oud bakkie geïnstalleerd met Linux, Torrentflux-b4rt en MediaTomb. Met Torrentflux-b4rt kan ik torrents of nzb's downloaden naar een bepaalde directory, die door MediaTomb wordt uitgelezen en gepubliceerd naar de PS3. Alles automagisch.

Eén andere gave functionaliteit van MediaTomb is dat hij ID3-tags van MP3'tjes uitleest, en vervolgens 'virtuele' folders publiceert naar de PS3 voor Albums, Artists, etc. Erg gaaf. Mijn AppleTV kan de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het vanmorgen zelf vergeten te checken, maar zou iemand eens kunnen kijken of wmv's nu ook streamen in de browser (bv uitzendinggemist)? Of heb je daar nog het probleem van de missende plugin?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FL!PNEUS schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:14:
[...]

Lees mijn post nog eens. Dat heb ik dus; een oud bakkie geïnstalleerd met Linux, Torrentflux-b4rt en MediaTomb. Met Torrentflux-b4rt kan ik torrents of nzb's downloaden naar een bepaalde directory, die door MediaTomb wordt uitgelezen en gepubliceerd naar de PS3. Alles automagisch.

Eén andere gave functionaliteit van MediaTomb is dat hij ID3-tags van MP3'tjes uitleest, en vervolgens 'virtuele' folders publiceert naar de PS3 voor Albums, Artists, etc. Erg gaaf. Mijn AppleTV kan de deur uit.
Heb je daar niet heel toevallig een mooie tutorial voor??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:37

S2S

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:01:
Geen upscalling met DIVX waardoor kwaliteit redelijk is maar wel storend op een groot scherm.
Met een DVD speler op HDMI met upscalling ziet DIVX er een stuk beter uit allemaal.

Maar al met al een leuke functie waar ik denk ik geen gebruik van maak, ik blijf bij mijn
philips dvd speler
De X360 upscalled ook, ziet er puik uit, was ik al bang voor bij de PS3. Ik blijf gewoon mn X360 gebruiken voor dit, werkt trouwens ook perfect met streamen van de pc.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FL!PNEUS schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:14:
[...]

Ik ben al blij als je even een lijstje geeft met welke packages je er voor nodig hebt.
Dan probeer ik het vanmiddag na te maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:01:

philips dvd speler
8)7 Ik krijg gewoon upscaling bij DivX. Heb overigens wel veel last van 'unsupported data' dus mijn enthousiasme is behoorlijk getemperd.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:32:
Ben het vanmorgen zelf vergeten te checken, maar zou iemand eens kunnen kijken of wmv's nu ook streamen in de browser (bv uitzendinggemist)? Of heb je daar nog het probleem van de missende plugin?
Ik moe tje teleurstellen. Dit werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:36:
[...]

Heb je daar niet heel toevallig een mooie tutorial voor??? :)
Ik zal kijken of ik ergens deze week wat kan opschrijven. Het is niet bijzonder moeilijk hoor... Heb de server-editie van Ubuntu gepakt, Apache + PHP + MySQL geïnstalleerd voor Torrentflux-b4rt (http://tf-b4rt.berlios.de/, documentatie die daarbij zit is erg goed, daarnaast is het forum ook informatief) en een package voor MediaTomb gedownload van http://downloads.sourcefo..._0.10.0-1feisty1_i386.deb.

Moest wel twee aanpassingen doen in de config.xml van MediaTomb. Voor de PS3 moet je <protocolInfo extend="yes"/> toevoegen aan het <server>-gedeelte, en voor DivX moet je <map from="avi" to="video/x-divx"/> toevoegen aan het <extension-mimetype ignore-unknown="no">-gedeelte. Dat laatste is een zelfverzonnen hack die hoogstwaarschijnlijk opgelost gaat worden in een nieuwe update voor MediaTomb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvalks schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 07:30:

Heb gisteren Assassin's Creed op de X360 uitgespeeld, en ga vanavond beginnen aan Uncharted op de PS3 _/-\o_

[...]
Even een update... Nadat ik wireless naar kanaal 6 had gezet was het gewoon tegen de 1Mb/s (dat is mn max met een 10 Mbit verbinding). De 1.6 Gb van de Ratchet Demo was echt zo binnen.. Dus dat de PS3 langzaam download wil ik niet zeggen.

Hoe zit dat dan bij een X360? hoef je daar een demo niet te installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:51:
[...]

Ik moe tje teleurstellen. Dit werkt niet.
Ach we moeten ook wat te wensen over hebben. Al zal dit ws niet zo snel komen.

Ondertiteling lijkt me dan weer niet zo'n lastige feature om toe te voegen... Nu moet ik alsnog Tversity kickstarten als ik met vriendin film wil kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 12:32
Hoe zit dat dan bij een X360? hoef je daar een demo niet te installeren..
Installeren is niet veel meer dan unzippen. De 360 demo's zullen neem ik aan dus rechtstreeks in de directory gezet worden waardoor uitpakken niet nodig is...Eenmalig een minuutje wachten na de download, en we hebben weer pagina's stof op dit forum! Blijft leuk fora volgen...

[ Voor 18% gewijzigd door WaterFire op 18-12-2007 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog even een vraagje met betreking tot HDWMV, gister even PotC 3 gedownload, maar dat pakketje was in totaal zon 12 gig... best groot :) en als ik dit laat streamen gaat het laten we zeggen, nogal schokkerig.. Nu dacht ik, ik zet hem op mn externe harddisk, maar die is natuurlijk fat32 waardoor ik hem niet kan kopieren... Hoe zouden jullie dit oplossen?? Ik heb zelf gedacht aan een WMV splitter, maar kon gister avond even niet snel een goede (gratis) splitter vinden, die split zonder kwaliteits verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FL!PNEUS schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:59:
[...]

Ik zal kijken of ik ergens deze week wat kan opschrijven. Het is niet bijzonder moeilijk hoor... Heb de server-editie van Ubuntu gepakt, Apache + PHP + MySQL geïnstalleerd voor Torrentflux-b4rt (http://tf-b4rt.berlios.de/, documentatie die daarbij zit is erg goed, daarnaast is het forum ook informatief) en een package voor MediaTomb gedownload van http://downloads.sourcefo..._0.10.0-1feisty1_i386.deb.

Moest wel twee aanpassingen doen in de config.xml van MediaTomb. Voor de PS3 moet je <protocolInfo extend="yes"/> toevoegen aan het <server>-gedeelte, en voor DivX moet je <map from="avi" to="video/x-divx"/> toevoegen aan het <extension-mimetype ignore-unknown="no">-gedeelte. Dat laatste is een zelfverzonnen hack die hoogstwaarschijnlijk opgelost gaat worden in een nieuwe update voor MediaTomb.
Ok bedankt voor je antwoord, even voor de duidelijkheid... ik ben een ontzettend linux noob.. is het daarvoor ook mogelijk om mbv de documentatie dt zo voor elkaar te krijgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:26:
[...]

Ok bedankt voor je antwoord, even voor de duidelijkheid... ik ben een ontzettend linux noob.. is het daarvoor ook mogelijk om mbv de documentatie dt zo voor elkaar te krijgen???
Dat kan een uitdaging worden. Het is namelijk niet zo straight-forward als Windows installeren, uTorrent + WebUI pakken en daarna TVersity hetzelfde laten doen als deze config. Ik heb alleen geen Windows-licenties liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
WaterFire schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:14:

Installeren is niet veel meer dan unzippen. De 360 demo's zullen neem ik aan dus rechtstreeks in de directory gezet worden waardoor uitpakken niet nodig is...Eenmalig een minuutje wachten na de download, en we hebben weer pagina's stof op dit forum! Blijft leuk fora volgen...
idd ik denk dat de 360 uiteindelijk ook wel een demo zal installaren maar dat ie dit onder het kopje "downloaden" laat vallen oid. Bij de PS3 wordt het met naam en toenaam genoemd. Misschien is ervoor gekozen omdat de PS3 zich meer op het multimedia richt? Nu kun je bijvoorbeeld de gedownloade demo op een externe harde schijf zetten? ach omdat de software verschillen tussen de 360 en PS3 steeds minder groot worden zoeken de mierenneukers steeds kleinere dingetjes om de verschillen te kunnen aanwijzen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:00
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:25:
Ik heb nog even een vraagje met betreking tot HDWMV, gister even PotC 3 gedownload, maar dat pakketje was in totaal zon 12 gig... best groot :) en als ik dit laat streamen gaat het laten we zeggen, nogal schokkerig.. Nu dacht ik, ik zet hem op mn externe harddisk, maar die is natuurlijk fat32 waardoor ik hem niet kan kopieren... Hoe zouden jullie dit oplossen?? Ik heb zelf gedacht aan een WMV splitter, maar kon gister avond even niet snel een goede (gratis) splitter vinden, die split zonder kwaliteits verlies.
Moet met de nieuwe firmware geen probleem zijn toch ? Hij speelt dit nu toch native af en je PC/Laptop hoeft niet meer te transcoden ? Of zie ik dit verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 15:48

EgoPro

Time is an illusion.

Als ik het goed begrijp kan ik nu via Twonkeymedia op mijn NAS gewoon mijn DivXjes bekijken en niet meer alleen de gevonverteerde files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crawl NL schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:52:
[...]

Moet met de nieuwe firmware geen probleem zijn toch ? Hij speelt dit nu toch native af en je PC/Laptop hoeft niet meer te transcoden ? Of zie ik dit verkeerd ?
Daar heb je een punt te pakken... ik ga het als ik thuis ben gelijk checken, mochten er nog mensen zijn die aanbeveleingen hebben, of ervaring hiermee, dan hoor ik dat natuurlijk graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:08:
[...]

Daar heb je een punt te pakken... ik ga het als ik thuis ben gelijk checken, mochten er nog mensen zijn die aanbeveleingen hebben, of ervaring hiermee, dan hoor ik dat natuurlijk graag
Via wireless kan je bandbreedte wel eens te laag zijn. Misschien dat dit ook nog meespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:09:
[...]

Via wireless kan je bandbreedte wel eens te laag zijn. Misschien dat dit ook nog meespeelt.
gaat gewoon netjes via de ouderwetse kabel... draadloos wel geprobeerd maar dat is echt hopeloos haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Shiver23 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:09:
[...]

Ik zit in een flat, tip probeer vooral niet wireless te gaan, heeft totaal geen zin. Nu zitten gelukkig velen op het "standaard" kanaal van de router maar zelfs al neem je een kanaal zoals 6...vergeet het :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mn signalsterkte switched van 95 naar 100 en weer terug, dus dat zit wel goed...

Wireless is niet slecht er zijn veel mense die slechte apparatuur hebben :P
Een kabeltje wordt de noodoplossing, maar ik vind wireless gewoon goed. je zet je PS3 neer waar je wilt. je zet hem aan en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via wireless haal ik 2,6 Mb en dit is constant op elke gewenst moment van de dag. Dus wireless is wel goed, maar de vraag is hoever zit je van de modem en waar staat de modem. zet je hem echt in een hoekje achter de caste pc geen slim idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:25:
mn signalsterkte switched van 95 naar 100 en weer terug, dus dat zit wel goed...

Wireless is niet slecht er zijn veel mense die slechte apparatuur hebben :P
Een kabeltje wordt de noodoplossing, maar ik vind wireless gewoon goed. je zet je PS3 neer waar je wilt. je zet hem aan en klaar.
Klopt, maar ook jij zal merken dat het via het kabeltje net even wat soepeler en sneller gaat.. daarnaast zet denk ik het grote deel van de mensen hun ps3 ergens neer om hem daar ook een poosje te laten staan... daarnaast staat mijn ps3 gewoon naast mn router dus is het net zo makkelijk om dit via kabel te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Zijn hier mensen die GT5:P uit de JPN store hebben gehaald?
Zo ja, in hoeverre is game sharing mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:28:
[...]

Klopt, maar ook jij zal merken dat het via het kabeltje net even wat soepeler en sneller gaat..
tsja... das jou mening....

Of ie nou 980 kb (met kabel) of 950-980 op wireless haalt.. dat maakt geen reet meer uit. Ik hou het bij mn wireless en mochten er ooit problemen zijn dan moet ik een kabeltje via de kruipruimte leggen

Mn pc (op wireless) is net zo snel als diezelfde pc met kabeltje

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:19:
[...]

Ik zit in een flat, tip probeer vooral niet wireless te gaan, heeft totaal geen zin. Nu zitten gelukkig velen op het "standaard" kanaal van de router maar zelfs al neem je een kanaal zoals 6...vergeet het :X
kwestie van goeie spullen en goed configureren. ps3 staat in kastje met deur op een kier, de sitecom router staat achter de bank. en geloof me, de downloads gaan als de brandweer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:33
Heb hier een 11mbps routertje van sitecom staan (1 vd allereerste draadloze zelfs nog met lpt printerpoort :P) en die staat met een utp kabel van het upc modem beneden boven op de slaapkamer aangesloten. (dus modem beneden router boven)
Alles werkt hier perfect met goede snelheden. 3 laptops 1 nds 1 nds lite 1 wii 1 ps3 en nog nooit echt inkakkende snelheden gehad. Terwijl die router echt geen topmodelletje is werkt alles tot op heden gewoon perfect draadloos. Ps3 en wii enzo staat allemaal beneden met een hemelsbrede afstand van ongeveer 10/12 meter.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:33:
[...]

idd ik denk dat de 360 uiteindelijk ook wel een demo zal installaren maar dat ie dit onder het kopje "downloaden" laat vallen oid. Bij de PS3 wordt het met naam en toenaam genoemd. Misschien is ervoor gekozen omdat de PS3 zich meer op het multimedia richt? Nu kun je bijvoorbeeld de gedownloade demo op een externe harde schijf zetten? ach omdat de software verschillen tussen de 360 en PS3 steeds minder groot worden zoeken de mierenneukers steeds kleinere dingetjes om de verschillen te kunnen aanwijzen.
ik denk niet dat je xbox demos moet of kan installeren: er is haast geen plaats voor. je zou iig dubbel zo veel ruimte als de download zelf moeten hebben en dat zal bij veel xboxen tegenvallen, zo heeft mijne maar 13 GB beschikbaar, maar eens naar ntfs formatteren ofzo :) stel je hebt nog 2 GB over dan zou je geen demo van 1,1 GB kunnen installeren, dat is mijn theorie.
omdat de playstation hier zeker 40 GB beschibaar heeft, gebruiken de developers het ook dus zullen ze de spellen comprimeren :). lollig dat wel, op de game media moeten developers met de 360 comprimeren, en demo's kunnen haast niet gecomprimeerd worden, beiden door gebrek aan ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 07:21
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:25:
Had ik gister ook...Transformers gestreamt, niet schokkerig maar hele slechte kwaliteit...VHS kwaliteit laten we maar zeggen. Had m gestreamt via Tvsersity. Denk dat Tversity het niet beter kan decoden/encoden/transcoden...snap al die termen niet maar ik ga m straks op de HD kopieren en verwacht dan een betere kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:55:
volgens speedtest op mijn PS3 heb ik 2,6 Mb verbinding en download ik dat ook , de update van de PS3 heb ik in 5 minuten binnen gehaald en persoonlijk kun je downloaden tijdens het gamen, mits
je dit niet online doet. Ik vind het qua snelheid super meevallen.
Ik heb net tijdens de update een nieuw record gehaald (3.5MB/sec) en hij was er ook binnen 35 seconden gedownload, toch netjes. Ik ga ervanuit dat Sony blijft investeren in goede servers e.d. en dan mag dat best iets langer duren, aangezien ze geen 60 euro uit onze zak kloppen ieder jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

hmmm werkt WMV HD NU :D????

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:28
CoD4 is ook binnen van eStarland, zonder douane heffing _/-\o_ Ik heb op 3 bestellingen in de laatste 2 weken 1 x douane heffing moeten betalen, valt nog mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de nieuwe update is wmv wel ondersteund als ik me niet vergis, theoretisch zou hij het dus moeten doen... vanavond ga ik het testen en laat het wel weten, tenzij er anderen zijn die het natuurlijk al getest hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:09:
[...]

in de nieuwe update is wmv wel ondersteund als ik me niet vergis, theoretisch zou hij het dus moeten doen... vanavond ga ik het testen en laat het wel weten, tenzij er anderen zijn die het natuurlijk al getest hebben :)
Ik hoop dat het werkt en ook met 5.1 ga het vanavond ook testen

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

RSD1982 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:54:
[...]

Had ik gister ook...Transformers gestreamt, niet schokkerig maar hele slechte kwaliteit...VHS kwaliteit laten we maar zeggen. Had m gestreamt via Tvsersity. Denk dat Tversity het niet beter kan decoden/encoden/transcoden...snap al die termen niet maar ik ga m straks op de HD kopieren en verwacht dan een betere kwaliteit
Dan laat je TVersity trancoden en zet die het beeld standaard om naar erg lage resolutie. Geen wonder dat het er zo slecht uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Heb net even een HDWMV geprobeerdc (via TVersity), krijg een data not supported :(

[ Voor 10% gewijzigd door Crawl NL op 18-12-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

Moet dat? :/

[ Voor 92% gewijzigd door TheZeroorez op 18-12-2007 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crawl NL schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:33:
Heb net even een HDWMV geprobeerdc (via TVersity), krijg een data not supported :(
dat is raar want die meot het sowieso doen... gister nog gedaan, schokkerig maar ok.. heb je al een keer je server gereconnect?? of was het unsupported omdat je geen transcoding aan had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
ben jaloers op iedereen die het met zijn router voor elkaar krijgt om zonder problemen online te gaan met zijn PS3. Ik heb sinds ik die Linksys heb alleen maar problemen. heb van alles geprobeerd maar er zijn ook teveel tegenstrijdige berichten mbt de instellingen van die router. Ik weet het niet meer. Iemand toevallig nog wat laatste tips die ook een WRT54G hebben die hem wel probleemloos online heeft? Anders flikker ik hem door het raam en haal ik wel een andere... :(

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stond net ff in de MM bij een G25 stuur te kijken, maar dat is toch verschrikkelijk onhandig.

Er zitten alleen maar van die bevestigingspunten aan voor bijvoorbeeld een bureau terwijl je lekker voor de tv hangt, dat kan toch nooit lekker racen.

En al zou er een systeem zijn om hem op je schoot te leggen, dan zit je (naar mijn idee) met je benen bij elkaar, om het stuur vast te houden, en dan moet je ook nog op die pedalen met je voeten.

Heeft iemand een stuur in combinatie met de PS3, hoe gamed het en hoe zit je er dan bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:54:
[...]

tjsa, er zijn gewoon een paar types die moeite hebben met de PS3 en 1 type van linksys is er daar 1 van. (als je die WRt54G met firmware van de DD-WRT laad zou ie het wel moeten doen)
@ Peno1
Dit al geprobeerd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:42:
ben jaloers op iedereen die het met zijn router voor elkaar krijgt om zonder problemen online te gaan met zijn PS3. Ik heb sinds ik die Linksys heb alleen maar problemen. heb van alles geprobeerd maar er zijn ook teveel tegenstrijdige berichten mbt de instellingen van die router. Ik weet het niet meer. Iemand toevallig nog wat laatste tips die ook een WRT54G hebben die hem wel probleemloos online heeft? Anders flikker ik hem door het raam en haal ik wel een andere... :(
ik neem aan dat je al hebt gekeken op de linksys site?? het enige wat ik weet van linksys is dat het een ramp is om aan de praat te krijgen, maar als het een maal werkt... dan is het ook perfect haha. Helaas kan ik je niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:40:
[...]

dat is raar want die meot het sowieso doen... gister nog gedaan, schokkerig maar ok.. heb je al een keer je server gereconnect?? of was het unsupported omdat je geen transcoding aan had?
Inderdaad geen transcoding aan (dacht aan native ondersteuning). Met transcoding aan geeft hij wel beeld alleen nog steeds schokkerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crawl NL schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:50:
[...]

Inderdaad geen transcoding aan (dacht aan native ondersteuning). Met transcoding aan geeft hij wel beeld alleen nog steeds schokkerig.
hmm dat ziet er dus niet rooskleurig uit voor mij vanavond.. :( nog meer mensen met dezelfde ervaring??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:49:
[...]

ik neem aan dat je al hebt gekeken op de linksys site?? het enige wat ik weet van linksys is dat het een ramp is om aan de praat te krijgen, maar als het een maal werkt... dan is het ook perfect haha. Helaas kan ik je niet helpen.
Echt GEEN problemen gehad met mijn Linksys WRT54G (heb wel 1 van de 1ste modellen) heb MAC filtering + WPA aanstaan. Dussuh weet niet wat jou probleem is....

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Shiver23 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:47:
[...]

@ Peno1
Dit al geprobeerd dan?
Nee niet geprobeerd. Is een mogelijkheid. Gewoon via de site van linksys downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

ik heb een draadloos belkin routertje van 2 jaar oud en daaran een lacieminidisk 500gb met mediastreamer.
De ps3 herkent gelijk de mediaserver zodra ik hem aanzet. Muziek is perfect te streamen. Wel jammer dat het liedje gelijk stopt als je een ander wilt selecteren. je kunt dus niet luisterend naar muziek opzoek naar een ander nummer?

Verbindingen zijn stabiel (pas 4 dagen in bezit) en onlinegamen gaat ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
HoefMeistert schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:00:
[...]

Echt GEEN problemen gehad met mijn Linksys WRT54G (heb wel 1 van de 1ste modellen) heb MAC filtering + WPA aanstaan. Dussuh weet niet wat jou probleem is....
Hoe heb je de instellingen precies staan dan? Dus in de router en op je ps3? En gebruik je wired of wireless?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertRedCap schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:05:
ik heb een draadloos belkin routertje van 2 jaar oud en daaran een lacieminidisk 500gb met mediastreamer.
De ps3 herkent gelijk de mediaserver zodra ik hem aanzet. Muziek is perfect te streamen. Wel jammer dat het liedje gelijk stopt als je een ander wilt selecteren. je kunt dus niet luisterend naar muziek opzoek naar een ander nummer?

Verbindingen zijn stabiel (pas 4 dagen in bezit) en onlinegamen gaat ook prima.
volgens mij wel... als je onder het luisteren op de ps knop drukt ga je weer terug naar het menu en speelt de muziek door, en kan je ondertussen zoeken naar nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:44:
Ik stond net ff in de MM bij een G25 stuur te kijken, maar dat is toch verschrikkelijk onhandig.

Er zitten alleen maar van die bevestigingspunten aan voor bijvoorbeeld een bureau terwijl je lekker voor de tv hangt, dat kan toch nooit lekker racen.

En al zou er een systeem zijn om hem op je schoot te leggen, dan zit je (naar mijn idee) met je benen bij elkaar, om het stuur vast te houden, en dan moet je ook nog op die pedalen met je voeten.

Heeft iemand een stuur in combinatie met de PS3, hoe gamed het en hoe zit je er dan bij?
Een tijdje geleden las ik hier over zo'n systeem waar je je stuurtje in een soort van frame vast kon maken zodat je het voor je bank/stoel neer kan zetten, maar ik kan niet meer op de naam komen. Misschien dat iemand anders het nog weet, het kwam volgens mij gewoon uit Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:06:
[...]

volgens mij wel... als je onder het luisteren op de ps knop drukt ga je weer terug naar het menu en speelt de muziek door, en kan je ondertussen zoeken naar nummers.
thanks! ga ik vanavond proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:44:
Als je echt in zo'n ding wilt investeren zul je toch echt aan zoiets moeten gaan denken:
Afbeeldingslocatie: http://81.175.103.14/mm/image/56193.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:08:
[...]

Een tijdje geleden las ik hier over zo'n systeem waar je je stuurtje in een soort van frame vast kon maken zodat je het voor je bank/stoel neer kan zetten, maar ik kan niet meer op de naam komen. Misschien dat iemand anders het nog weet, het kwam volgens mij gewoon uit Nederland.
zoiets bedoel je?
Afbeeldingslocatie: http://www.superufo.com/item_photo/item/PS2-0791-GAMESTER-RACE-PAC-RACING-WHEEL-L.jpg

edit: damn net iets later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat ps3 nu ook WMVHD dan ondersteund ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:10:
Klopt het dat ps3 nu ook WMVHD dan ondersteund ?
Nou ik denk dat je inmiddels de zoveelste bent die dat vraagt, op dezelfde pagina staat het antwoord zelfs... ik heb nog maar 1 bericht gezien dat het niet lukt en geen bericht dat het wel lukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:09:
[...]

Als je echt in zo'n ding wilt investeren zul je toch echt aan zoiets moeten gaan denken:
[afbeelding]
Is gelijk handig met de naderende winter, als je tuinpad vol met sneeuw ligt ( sorry, vind dat ding er echt uitzien als een veredelde sneeuwschep)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 14:13 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische problemen in SPV graag! Zie ook Playstation 3 als mediacenter voor de mediacenter-vragen.