Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.741 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds zojuist de trotse bezitter van een 40GB versie + Uncharted + AC ! _/-\o_

Ik ben nu bezig met de firmware update en wat me opvalt is dat er TOTAAL geen geluid uit de playstation komt. Alleen als je met je oor ertegenaan gaat hoor je nog net de harde schijf draaien, dus het gerucht dat de 40GB versie stiller is kan ik hierbij bevestigen.

Verder vind ik dat het "zilvere" gedeelte aan de voorkant bij deze versie veel mooier is. Het lijkt veel op echt ijzer (chroom?) in plaats van glimmende plastic.

Oh boy, Oh boy, is even kijken welke spel ik eerst ga spelen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 00:13:
[...]
Nou goed, door bovenstaande nadelen ben ik meteen naar de winkel gegaan om een USB-headset te kopen (De Logitech Premium Headset 350). Ik kan nu onverstoord met mijn clanmembers praten, en het belangrijktste: De geluidkwaliteit is zeer goed. Bij de Jabra had je ook nog dat het geluid haperend bij jou aankwam, terwijl ik ongeveer een meter van mijn ps3 af stond.
Die headset heb ik ook hier liggen. Ziet er op het eerste gezicht wat standaard en niet echt speciaal uit, maar het geluid wat eruit komt is verder wel oké (wat je voor een paar tientjes mag verwachten). Alleen jammer dat de kabellengte wat beperkent is en je dus redelijk dicht op je PS3 moet zitten.

Maar vraagje met betrekking tot headsets als bovenstaande: op de pc krijg ik als ik de headset aansluit alle geluid via de headset. Maar op de PS3 komt het geluid gewoon uit de boxen van de tv of de surround-set. Enige geluid wat uit de headset komt is het gebabbel van anderen met een headset. Is het ergens in te stellen dat je al het geluid via de headset kan laten lopen, want in sommige shooters kan dit best voordelig zijn.
swopdark schreef op maandag 17 december 2007 @ 08:09:
Misschien een toekomstige verslaving: Dark Mist
Ziet er grappig uit! Voor 4,99 bijna onmogelijk een miskoop te zijn.
Afgelopen week een review van geweest op GameKings, zij vonden het een leuk spel. Niet dat deze gasten altijd even objectief zijn, maar de gameplay zag er inderdaad leuk uit. Maar eens uit de Store trekken samen met Pain zodra die games uit zijn.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:04:
[...]

Die headset heb ik ook hier liggen. Ziet er op het eerste gezicht wat standaard en niet echt speciaal uit, maar het geluid wat eruit komt is verder wel oké (wat je voor een paar tientjes mag verwachten). Alleen jammer dat de kabellengte wat beperkent is en je dus redelijk dicht op je PS3 moet zitten.

Maar vraagje met betrekking tot headsets als bovenstaande: op de pc krijg ik als ik de headset aansluit alle geluid via de headset. Maar op de PS3 komt het geluid gewoon uit de boxen van de tv of de surround-set. Enige geluid wat uit de headset komt is het gebabbel van anderen met een headset. Is het ergens in te stellen dat je al het geluid via de headset kan laten lopen, want in sommige shooters kan dit best voordelig zijn.
Nee, dat kan helaas niet. Als je naar je geluidsinstellingen gaat en Instellingen Audio-Uitvoer aanklikt, zie je dat de optie voor het gebruik van de headset als audio-uitvoerende apparaat niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer loopt me PS3 vast tijdens het spelen van Burnout Paradise Demo. Dit is de 2 de keer.
Wat me is op gevallen. Huis telefoon ging over, op het moment dat ik wou opstaan kwam ik
erachter dat het spel vast bleef. Ik was online aan het spelen.

:D ik heb er geen last van. Nu hopen dat de volledige versie wel 100% goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:09:
[...]

Nee, dat kan helaas niet. Als je naar je geluidsinstellingen gaat en Instellingen Audio-Uitvoer aanklikt, zie je dat de optie voor het gebruik van de headset als audio-uitvoerende apparaat niet mogelijk is.
Jammer.
Want vooral in shooters kan je met een headset beter geluiden horen die met een surround-set niet te horen zijn. De surround-set zou dan wel een geluid achter je uit de achterste speaker laten klinken, maar in mijn geval wordt dit overstemd door bas geluid en geluid uit de front speakers.
Plus het feit dat ik door mijn headset sowieso minder hoor aangezien deze de oren helemaal omsluit en dus ook omgevingsgeluid dempt. Zo'n Jabra-dingetje zit maar in één oor dus dempt het omgevingsgeluid maar gedeeltelijk.

w00t ik hoor de brievenbus... volgens mij is Uncharted binnen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:41:
[...]
3busymen? En zoja, hoe lang heeft het geduurd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:41:
[...]

Jammer.
Want vooral in shooters kan je met een headset beter geluiden horen die met een surround-set niet te horen zijn. De surround-set zou dan wel een geluid achter je uit de achterste speaker laten klinken, maar in mijn geval wordt dit overstemd door bas geluid en geluid uit de front speakers.
Plus het feit dat ik door mijn headset sowieso minder hoor aangezien deze de oren helemaal omsluit en dus ook omgevingsgeluid dempt. Zo'n Jabra-dingetje zit maar in één oor dus dempt het omgevingsgeluid maar gedeeltelijk.

Wat je wel kan doen is een headset die geen USB heeft maar een mini jack. Alleen dan moet je wel een headset hebben waar je het geluid harder en zachter kan zetten. Is ook wel handig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:45:
[...]
3busymen? En zoja, hoe lang heeft het geduurd? :)
Nee...

Gewoon via de post laten bezorgen uit een Nederlandse winkel
Ik was te lam om de deur uit te gaan O-)

En qua prijs maakt het me ook niet zo heel veel uit.
Ben enigs kind en een nog thuiswonende student dus :P
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:45:
[...]
Wat je wel kan doen is een headset die geen USB heeft maar een mini jack. Alleen dan moet je wel een headset hebben waar je het geluid harder en zachter kan zetten. Is ook wel handig :'(
En dan mijn dopjes op mijn tv of versterker aansluiten?
Enige dopjes die ik heb zijn de Sennheiser CX300 en die zijn toch wel het toppunt in omgevingsgeluiddemping (is dat een woord?). Maar ging me er meer om of ik uit de voeten kon met een bestaande headset of dat ik een nieuwe moest kopen, want dat laastste is het mij niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:52:
[...]

Nee...

Gewoon via de post laten bezorgen uit een Nederlandse winkel
Ik was te lam om de deur uit te gaan O-)

En qua prijs maakt het me ook niet zo heel veel uit.
Ben enigs kind en een nog thuiswonende student dus :P

[...]

En dan mijn dopjes op mijn tv of versterker aansluiten?
Enige dopjes die ik heb zijn de Sennheiser CX300 en die zon toch wel het toppunt in omgevingsgeluiddemping (is dat een woord?). Maar ging me er meer om of ik uit de voeten kon met een bestaande headset of dat ik een nieuwe moest kopen, want dat laastste is het mij niet waard.
Wachten op de nieuwe firmware die het mischien wel ondersteunt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:35
Donderdag had ik bij MediaMarkt in Oostende een PS3+ spiderman3 blu-ray pakket gekocht voor 405 euro. Kreeg ik van 't weekend de MM folder in de bus met de volgende aktie:PS3 + 5 blu-rays + 1 game voor 474 euro .
De films zijn: 300/PotC 3/Blood Diamond/Spiderman 3/Ice Age 2. Game mag je kiezen uit Need for Speed of Virtua Fighter 5.
Dus ik vandaag terug naar de MM in Oostende , 69 euro bij betaald en alsnog die blu-rays + game mee gekregen. Toch netjes van MM _/-\o_

Dus wie nog van plan is om een PS3 te kopen voor kerst, dit is het moment. Ik weet niet of deze aktie in alle MM's loopt en of ze dit ook in Nederland doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
botech schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:54:
Donderdag had ik bij MediaMarkt in Oostende een PS3+ spiderman3 blu-ray pakket gekocht voor 405 euro. Kreeg ik van 't weekend de MM folder in de bus met de volgende aktie:PS3 + 5 blu-rays + 1 game voor 474 euro .
De films zijn: 300/PotC 3/Blood Diamond/Spiderman 3/Ice Age 2. Game mag je kiezen uit Need for Speed of Virtua Fighter 5.
Dus ik vandaag terug naar de MM in Oostende , 69 euro bij betaald en alsnog die blu-rays + game mee gekregen. Toch netjes van MM _/-\o_

Dus wie nog van plan is om een PS3 te kopen voor kerst, dit is het moment. Ik weet niet of deze aktie in alle MM's loopt en of ze dit ook in Nederland doen.
Woh! Das helemaal geen gekke deal! Erg netjes van de MediaMarkt. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:41:
En weer loopt me PS3 vast tijdens het spelen van Burnout Paradise Demo. Dit is de 2 de keer.
Wat me is op gevallen. Huis telefoon ging over, op het moment dat ik wou opstaan kwam ik
erachter dat het spel vast bleef. Ik was online aan het spelen.

:D ik heb er geen last van. Nu hopen dat de volledige versie wel 100% goed is.
Hmm, vreemd, beide keren ook toen de telefoon over ging? of alleen de 2e keer?
Ik speel de demo vrij veel, net nog 1,5 uur online gezeten en nog geen een keer vastgelopen.

Nu maar ff UT3 checken, die is net binnen van 3busymen _/-\o_

Edit:
Kreeg 10.12.07 bericht dat UT3 verzonden was.
Het is wel even vreemd om ut te spelen met de sixaxis (heb geen usb toetsenbord :) ), maar speelt wel lekker, nu alleen nog even een server zonder lag vinden :P
Tip van de dag: als je met de sixaxis speelt, gelijkt jump even op L1 oid binden (ipv X), kan je tenminste normaal lopen, kijken, schieten en springen tegelijk :)

[ Voor 21% gewijzigd door nioz op 17-12-2007 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Need for Speed Carbon en Virtua Fighter 5? Die heb ik ook, gekregen van de Vriendin omdat ze goedkoop waren. VF5 is stiekem toch best wel verslavend, het acteerwerk is soms zo slecht dat het leuk is. Maar wachten op Streetfighter voor een goeie vechtspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:58:
[...]

Ik speel de demo vrij veel, net nog 1,5 uur online gezeten en nog geen een keer vastgelopen.

Waarneer heb je het bericht gehad dat hij verzonden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Edit:
Het is wel even vreemd om ut te spelen met de sixaxis (heb geen usb toetsenbord :) ), maar speelt wel lekker, nu alleen nog even een server zonder lag vinden :P
Alleen de 2de keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Voor technische problemen kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. De replies op dit bericht zijn ook verwijderd.

[ Voor 86% gewijzigd door TheZeroorez op 17-12-2007 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Edit:
En en? Graphics? Gameplay? Hoe voelt hij aan, heb je co-op? Hoe zijn de servers? Kan je echt zelf selecteren waar je in wilt? Of wordt je auto assisigned? Heb je statestieken waar je voor speelt?

Sorry, ik krijg hem dan denk morgen, maar ben een beetje enthousiast.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Edit:
SUPER VET! Hou ons ff op de hoogte!

Gewoon snel een Bluetooth toetsenbord en muis kopen, dat lijkt me een stuk beter spelen! Dit moeten ze overigens bij elk spel doen, vooral in RPG's imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
[...]

Edit:
Tip van de dag: als je met de sixaxis speelt, gelijkt jump even op L1 oid binden (ipv X), kan je tenminste normaal lopen, kijken, schieten en springen tegelijk :)
Damn, hier is ie nog niet binnen en de post is al geweest.. morgen probably dan.

Je kan zelf ook een server draaien op PC's waar je met je PS3 op kan spelen. Kan even niet vinden waar dit precies te downloaden is, neem aan ergens op de sites van Epic.

Edit: Gevonden, je kan gewoon de server die je voor PC clients gebruikt ook voor de PS3 gebruiken.

"The second is setting up your PC to act as a dedicated server for your PS3. You can download dedicated server code, run it and flip a switch in the software to tell it you want your PC to be a PS3 server."

http://www.videogamer.com...ent_2007/preview-681.html

[ Voor 18% gewijzigd door tex5 op 17-12-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
VET!!

Ik ga zo kijken of mijn UT3 al binnen is. Voor alle mensen die op zoek zijn naar wat Europese UT3 maatjes, voeg me maar toe met MiC-NL :D

[ Voor 93% gewijzigd door nudie op 17-12-2007 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Je kan gewoon quick game kiezen, maar je hebt ook gewoon een pc-style server list (incl ping _/-\o_ : dat vind ik toch altijd wel handig om te kunnen checken, beetje jammer als je 50% mist door hoge ping) waar je dmv een icoontje ziet of muis/tobo allowed is. Je kan zelf een dedicated server draaien, dus dat is ook wel relaxt ivm clan matches etc.
Graphics: unreal engine he, wel goed dus :) Ik heb ook nog geen framedrops gezien en dat is imo toch wel het belangrijkste.
Verder zijn er aan je account een zooitje statistics gekoppeld, kills, deaths en nog heleboel andere.

Ik vind hem trouwens echt heerlijk spelen met de sixaxis en dat terwijl ik normaal gesproken shooters liever op de pc speel.

Verder moet je 1up.com, ign.com of whatever maar checken voor info, ik ben spelen :P

Edit:
@Tex: hmm, dat van die PC->PS3 server wist ik niet, wel echt heeel relaxt. Dat zouden ze voor meer games moeten doen. Ik had net even 1% spijt dat ik gisteren mijn 2e PS3 had weggedaan, maar dat is dus niet nodig :D

Edit2: je kan botmatches draaien (15bots als ik het goed zag) en splitscreen kan helaas niet afaik, maargoed dat was ook wel enigzins te verwachten met zulke graphics.

[ Voor 19% gewijzigd door nioz op 17-12-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:51:
VET!!

Ik ga zo kijken of mijn UT3 al binnen is. Voor alle mensen die op zoek zijn naar wat Europese UT3 maatjes, voeg me maar toe met MiC-NL :D
Ik hoop hem deze week ook binnen te krijgen, samen met m'n DS3's. :P
We hebben een dedicated GOT server nodig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:50

Halfkakkende

Vandring

nioz schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:58:
Je kan gewoon quick game kiezen, maar je hebt ook gewoon een pc-style server list (incl ping _/-\o_ : dat vind ik toch altijd wel handig om te kunnen checken, beetje jammer als je 50% mist door hoge ping) waar je dmv een icoontje ziet of muis/tobo allowed is. Je kan zelf een dedicated server draaien, dus dat is ook wel relaxt ivm clan matches etc.
Graphics: unreal engine he, wel goed dus :) Ik heb ook nog geen framedrops gezien en dat is imo toch wel het belangrijkste.
Verder zijn er aan je account een zooitje statistics gekoppeld, kills, deaths en nog heleboel andere.

Ik vind hem trouwens echt heerlijk spelen met de sixaxis en dat terwijl ik normaal gesproken shooters liever op de pc speel.

Verder moet je 1up.com, ign.com of whatever maar checken voor info, ik ben spelen :P
Kan je ook aangeven of er splitscreen botmatch (en/of online) oid in zit?

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 15:48

EgoPro

Time is an illusion.

Zo ik heb vandaag maar eens een mail naar DVDboxoffice gestuurd want hier heb ik nooit meer wat van gehoord, 22 dagen geleden werdt het bedrag gefactureerd voor Ratchet and Clank.
En aangezien alle positieve verhalen hier meteen maar even Uncharted besteld bij onze vriend de 3drukkemannetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
UT3 lijkt me echt super. Maar ik mag nu een nieuw spel uitkiezen, en weet niet wat te doen. Heb al genoeg racespellen (F1&Motorstorm), dus die genre valt af. Zit te twijfelen tussen UT3, Uncharted, AC en CoD IV. Heb al overal gekeken, maar ik kan maar niet tot een beslissing komen.., anyone..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UNCHARTED!!! :P

Maar als je van online knallen houdt heb je misschien meer uren speelplezier van COD 4 of UT3...... (na 10 uur heb je Uncharted wel zo'n beetje uitgespeeld waarschijnlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SChief schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:08:
UT3 lijkt me echt super. Maar ik mag nu een nieuw spel uitkiezen, en weet niet wat te doen. Heb al genoeg racespellen (F1&Motorstorm), dus die genre valt af. Zit te twijfelen tussen UT3, Uncharted, AC en CoD IV. Heb al overal gekeken, maar ik kan maar niet tot een beslissing komen.., anyone..?
Ik kan nog niks zeggen over UT3 (die is onderweg), maar als ik had moeten kiezen tussen Uncharted, Assassin's en CoD zou het Uncharted zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
AC vond/vind ik vrij snel eentonig worden, Uncharted heb ik nog niet gechecked, maar als ik alle verhalen hoor, dan is het wel echt een super game, maar een beetje kort.
UT3 speelt echt heerlijk, gewoon lekker UT deathmatchen zoals je gewend bent op de pc, maar helaas is het singleplayer niet zo boeiend imo.
CoD4 heeft een hele leuke singleplayer (beetje kort, maar opzich lang genoeg) en online is de game ook heel lekker, wat tactischer dan UT :)

Als je niet zo vaak nieuwe games haalt, dan zou ik persoonlijk voor CoD4 of UT3 gaan, afhankelijk van je voorkeur voor chaotische DM of een tactische shooter.
AC zou ik als laatste kopen van deze 4 games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Als je wilt gaan voor een goede multiplayer game zou ik gaan voor Call of Duty 4 of UT3.
Welke van die twee je kiest is meer aan jou aangezien ik niet weet welke sfeer jou het meest aanspreekt. Ik zou persoonlijk voor Call of Duty 4 gaan, want al is de singleplayer maar 8 uur (wel een gigantisch specatuclaire meeslepende 8 uur) de multiplayer is tijdloos.

Singleplayer zou ik eerder gaan voor Uncharted (al heb ik die game net pas binnen). Assassin's Creed is wel vernieuwend qua stijl en gameplay, maar de gameplay gaat al snel in herhaling vallen en vervelen. Ook zitten er in die game gewoon wat irritante bugs die gewoon niet kunnen. Het zijn wel hele kleine foutjes, maar zulke slordigheden vallen wel op.
Uncharted daarentegen is wat afwisselender: wat schieten, wat klimmen, wat puzzlen, etcetera. Maar ook bij deze game geldt dat je in 8 uur klaar kan zijn mits je opschiet.

Eigenlijk geef jij gewoon 4 toppers aan die je zou willen kopen.
Ik weet vanmezelf dat die games die jij noemt ik ze alle vier ga halen. AC en Uncharted heb ik al en COD4 haal ik zodra deze een winstpakker is ofzo bij de Makro.

Edit: spuit 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:59
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:58:
[...]

We hebben een dedicated GOT server nodig! :D
Ik stem voor! _/-\o_

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firmware 2.10 schijnt morgen uit te komen. Althans, ik had net een link naar een pagina op de spaanse Playstation site, maar die is nu al niet meer bereikbaar (offline gehaald?). Ik ga ff verder zoeken. ;)

Update:
Een paar verdere details:
- Voice Changer
- DivX en VC-1 support
- BluRay 1.1

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03:35
mensen, wat ik mij eigenlijk afvroeg is het volgende: komen er in Europa (NL) ook andere kleuren ps3's uit? ik zag dat je bijvoorbeeld een witte bij play-asia kan kopen..ieder z'n smaak natuurlijk, maar een zilvere zou persoonlijk bij mijn interieur het beste passen :P

Afbeeldingslocatie: http://image4.play-asia.com/640/60/pa.108461.1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Oke ik heb nu een tijdje Uncharted gespeeld en ben best wel tevreden.
Graphics zien er echt goed uit en kan me niet echt storen aan de gelockte 30 fps. Vooral als je onder een waterval staat of in het water springt is de animatie dat kleren nat worden en langzaam op drogen zeer mooi gemaakt.

Enige wat ik wel jammer vind is dat er een soort van Achievement systeem in zit als op de Xbox 360. Hoe meer "treasure locations" je vind, des te meer opties/bonussen speel je vrij. Op de Xbox 360 zou je hier een x aantal G voor halen.

Wel typisch dat ik uit mezelf alle hoeken aan het uitpluizen was voordat ik überhaupt wist dat er in deze game dingen bestonden als "treasure locations". Iets te veel Tombraider gespeeld in het verleden denk ik zo...

Verder is de game op dit moment best wel makkelijk aka in makkelijke puzzles. Vreemde was wel dat in het begin waar je ontdekt dat de grond hol is ik de eerste keer dat ik de game speelde geen filmpje kreeg (maar die rots bovenop is zo voorspelbaar...) en de tweede keer dat ik dat stukje speelde volgde er een cutscene waarin verteld werd dat de grond daaronder hol was. Beetje vreemd...

Maar de vraag met betrekking tot die treasures: is het echt nodig om ze allemaal te vinden?
Dus wat krijg je als je een beetje je best doet? Normaal geef ik niet echt veel om making-off filmpjes of artwork (dus al hememaal niet om een gamerscore als op de Xbox). Maar extra wapens en dergelijke lijken me daarentegen wel weer tof.

Edit:
Nog iets voor in de startpost:
In de tabel staat dat de 40 gb versie net als de 60/80 gb versie met chroom is afgewerkt.
Heb net bij de MusicStore de 40gb staan bekijken en naar mijn inziens is het niet echt chroom, maar meer een soort van metaal/alu-look.Dus minder glimmend dan chroom en ook een slagje donkerder.

[ Voor 25% gewijzigd door FeaR op 17-12-2007 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gusev schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:59:maar een zilvere zou persoonlijk bij mijn interieur het beste passen :P
Dat ken ik, bij mij is het ook hoofdzakelijk zilver. Ik heb ook een tijdje gewacht met de aanschaf van een PS3, maar tot op heden is er nog niets bekend en was mijn geduld voldoende op de proef gesteld.... ;)
FeaR1986 schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:04:
Maar de vraag met betrekking tot die treasures: is het echt nodig om ze allemaal te vinden?
Dus wat krijg je als je een beetje je best doet?
Nee het is niet echt nodig ze allemaal te vinden, je verdient er volgens mij niets mee. Ik heb tijdens het spelen er wel een klein beetje op gelet, al was het maar om de game nog wat te verlengen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03:35
[quote]Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:10:
[...]

Dat ken ik, bij mij is het ook hoofdzakelijk zilver. Ik heb ook een tijdje gewacht met de aanschaf van een PS3, maar tot op heden is er nog niets bekend en was mijn geduld voldoende op de proef gesteld.... ;)

Duidelijk, tnx! :) ik ga mijn geduld nog heeel ff op de proef stellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:10:
[...]
Nee het is niet echt nodig ze allemaal te vinden, je verdient er volgens mij niets mee. Ik heb tijdens het spelen er wel een klein beetje op gelet, al was het maar om de game nog wat te verlengen.... ;)
Denk dat ik ze dan ook maar ga zoeken, want de spelduur verlengen is natuurlijk nooit weg. En als ik zie hoe makkelijk dit spel op dit moment is qua puzzles (voor de hand liggende oplossingen --> ton met buskruit naast een paal aan de overkant van een ravijn) lijkt me het helemaal een vereiste.

Net nog gekeken in het bonus-menu voor wat voor bonussen er zijn. Als je genoeg punten hebt behaald (oftewel een x aantal treasures hebt gevonden) kan je van outfit wisselen, andere wapens kiezen en dergelijke. Meer een gimmick dus, maar wel leuk dat je er iets mee kan verdienen en niet alleen maar stomme gamerscores krijgt a la Xbox :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
nioz schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:58:

Edit:
@Tex: hmm, dat van die PC->PS3 server wist ik niet, wel echt heeel relaxt. Dat zouden ze voor meer games moeten doen. Ik had net even 1% spijt dat ik gisteren mijn 2e PS3 had weggedaan, maar dat is dus niet nodig :D

Edit2: je kan botmatches draaien (15bots als ik het goed zag) en splitscreen kan helaas niet afaik, maargoed dat was ook wel enigzins te verwachten met zulke graphics.
Ze hebben UT3 zo snel mogelijk afgemaakt om een 2007 US release te halen. Splitscreen heeft het daardoor niet gered maar op Epic forums staat in de FAQ dat ze weten dat veel mensen splitscreen willen en dat ze aan het kijken zijn om dat in een patch te gooien :)

En Epic + Patches = :9~
Echt als er 1 studio is die hun games goed ondersteund is het Epic wel (denkend aan voorgaande UT spellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je verdient er aparte skins voor Nathan en de bad guys mee, andere rendering stijlen (next-gen is ROFL), wapens en ook allerlei filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46

[...]

Correct op dit moment is er nog niet zoiets. Ik verwacht echter dat er bij de introductie van Home wel zoiets komt. Je ziet iets soort gelijks in AC (de flags/templars etc). Het zou mij niet verbazen als je er Home trophies oid voor krijgt. Maar ja dat is op dit moment lekkere speculaas.. even afwachten dus nog...

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
UT3 BINNEN!

PSN: MiC-NL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

HoefMeistert schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:30:
[...]
Correct op dit moment is er nog niet zoiets. Ik verwacht echter dat er bij de introductie van Home wel zoiets komt. Je ziet iets soort gelijks in AC (de flags/templars etc). Het zou mij niet verbazen als je er Home trophies oid voor krijgt. Maar ja dat is op dit moment lekkere speculaas.. even afwachten dus nog...
Maar die vlaggen/templars in Assassin's Creed is niet echt te vergelijken met treasures zoeken in Uncharted of speciale kills maken in R:FoM. Want in het geval van Assassin's Creed krijg je niets, maar bij de laatste twee games krijg je dus wel extra's als making-of content en concept-schetsen. Dus dan zou je eerder extra missies doen of vlaggetjes gaan verzamelen.

Maar zou aan de ene kant opzich wel leuk zijn om een soort van thropies te krijgen of iets in die trand dan heb je nog iets "tastbaars". En dan kunnen andere gamers deze zeker bekijken zodat je kan opscheppen met je hele wandkast vol throphies tegen iemand met een enkele throphie op zijn nachtkastje :p

Al moet ik wel zeggen dat ALS er zoiets zou komen het wel heel erg nageaapt is van de gamerscore die je op Xbox Live kan behalen door ingame achievements te halen. Maar de PS3 is ook zonder rumble begonnen en dat is er nu ook... dus beter goed gejat dan slecht bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook mensen die hun ps3 aan een dvi monitor hebben aangesloten dmv een hdmi-dvi kabeltje converter/weet ik veel wat?? En zo ja, levert dit kwaliteits verlies op???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:40:
Zijn er ook mensen die hun ps3 aan een dvi monitor hebben aangesloten dmv een hdmi-dvi kabeltje converter/weet ik veel wat?? En zo ja, levert dit kwaliteits verlies op???
Volgens mij zijn DVI en HDMI dezelfde techniek alleen een andere connector... maar correct me if i'm wrong.
En zou dus 0 verlies betekenen.

(alleen geen geluid over DVI)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:43:
[...]

Volgens mij zijn DVI en HDMI dezelfde techniek alleen een andere connector... maar correct me if i'm wrong.
En zou dus 0 verlies betekenen.
Bijna goed...
HDMI en DVI zijn beiden een digitaal signaal alleen HDMI kan ook nog geluid meesturen terwijl DVI dit niet doet.

Het betekent inderdaad verlies omdat het beiden digitale signalen zijn.

Edit:
Nu niet snel gaan edit-en he over dat geluid-stukje :P

[ Voor 8% gewijzigd door FeaR op 17-12-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel schatten moet je dan vinden om bijv. van outfit te veranderen?
Ben Uncharted voor de 2e keer gaan spelen, om bijv. ook nog wat extra schatten te vinden en gewoon omdat het zo leuk was. Nu heb ik het spel even uitgeleend en heb daarvoor AC in de plaats. Dat heb ik een half uurtje gespeeld, maar ik vind het niet zo meeslepend als Uncharted. Ga het de komende tijd wel spelen natuurlijk.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:47:
Ben Uncharted voor de 2e keer gaan spelen, om bijv. ook nog wat extra schatten te vinden en gewoon omdat het zo leuk was. Nu heb ik het spel even uitgeleend en heb daarvoor AC in de plaats. Dat heb ik een half uurtje gespeeld, maar ik vind het niet zo meeslepend als Uncharted. Ga het de komende tijd wel spelen natuurlijk.... ;)
Tijdens het spelen even in het menu kijken, daar staat per 'reward' hoeveel punten nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:40:
Je monitor moet HDCP ondersteunen. Er treedt geen signaalverlies op, maar je monitor moet wel native één van de HD resoluties ondersteunen voor het beste beeld.

edit:
Sneller posten mensen, anders krijg ik dubbelposts. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:45:
[...]

Bijna goed...
HDMI en DVI zijn beiden een digitaal signaal alleen HDMI kan ook nog geluid meesturen terwijl DVI dit niet doet.

Het betekent inderdaad verlies omdat het beiden digitale signalen zijn.

Edit:
Nu niet snel gaan edit-en he over dat geluid-stukje :P
Had um eerder ge-edit dan jij je post deed :P (had even snel gegoogled;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:47:
Hangt van de leukheid van de beloning af. Er zijn in totaal 60 schatten te vinden waarvoor je punten krijgt, maar ook moet je andere medailles verdienen. Sommige heb je zo verdiend, maar voor andere moet je wel meer je best doen. Zo heb je bijvoorbeeld de medaille "grenade hangman" daarvoor moet je 10 vijanden ombrengen met een granaat terwijl je aan een richel hangt. De "100 headshot medaille" spreekt voor zich lijkt me. Maar voor het eerste kostuum heb je al 260 van de 1000 te behalen punten nodig...
Typisch trouwens dat de meeste Xbox 360 games ook een max van 1000g hebben...

Hier de hele lijst in een spoiler:
spoiler:
First Treasure ~~~~~~~~~~~~~~~ Find one treasure
Beginner Fortune Hunter ~~~~~~ Find five treasures
Novice Fortune Hunter ~~~~~~~~ Find 10 treasures
Enthusiast Fortune Hunter ~~~~ Find 15 treasures
Intermediate Fortune Hunter ~~ Find 20 treasures
Skilled Fortune Hunter ~~~~~~~ Find 25 treasures
Proficient Fortune Hunter ~~~~ Find 30 treasures
Advanced Fortune Hunter ~~~~~~ Find 35 treasures
Professional Fortune Hunter ~~ Find 40 treasures
Senior Fortune Hunter ~~~~~~~~ Find 45 treasures
Expert Fortune Hunter ~~~~~~~~ Find 50 treasures
Crack Fortune Hunter ~~~~~~~~~ Find 55 treasures
Master Fortune Hunter ~~~~~~~~ Find all 60 treasures
Relic Finder ~~~~~~~~~~~~~~~~~ Find the Strange Relic
Brutal Brawler ~~~~~~~~~~~~~~~ Kill five enemies with a brutal combo
(Square, Triangle, Square)
Brutal Slugger ~~~~~~~~~~~~~~~ Kill 20 enemies with a brutal combo
Brutal Expert ~~~~~~~~~~~~~~~~ Kill five enemies in a row with a brutal combo
Stealth Attacker ~~~~~~~~~~~~~ Kill 20 enemies melee-attacking from behind
Steel Fist ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kill five enemies with a single punch, after
softening them up with gunfire
Steel Fist Expert ~~~~~~~~~~~~ Kill five enemies in a row with a single
punch, after softening them up with gunfire
Headshot Expert ~~~~~~~~~~~~~~ Kill five enemies in a row with headshots
10 Headshots ~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kill 10 enemies with headshots
30 Headshots ~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kill 30 enemies with headshots
100 Headshots ~~~~~~~~~~~~~~~~ Kill 100 enemies with headshots
Dyno-Might! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kill three enemies with ONE explosion
Expert Dyno-Might ~~~~~~~~~~~~ Kill three enemies with ONE explosion 5 times
Run-and-Gunner ~~~~~~~~~~~~ Kill 20 enemies while shooting from the hip (without aiming with L1)
Hangman ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kill 10 enemies by aming while hanging from a ledge
Gernade Hangman ~~~~~~~~~~~ Kill 10 enemies with a gernade by aming while hanging from a ledge
Survivor ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kill 50 enemies in a row without dying
50 Kills: PM-9mm ~~~~~~~~~~~~~ Kill 50 enemies with the PM-9mm
50 Kills: 92FS-9mm ~~~~~~~~~~~ Kill 50 enemies with the 92FS-9mm
50 Kills: Micro-9mm ~~~~~~~~~~ Kill 50 enemies with the Micro-9mm
20 Kills: Wess-44 ~~~~~~~~~~~~ Kill 50 enemies with the Wess-44
20 Kills: Desert-5 ~~~~~~~~~~~ Kill 50 enemies with the Desert-5
30 Kills: MP40 ~~~~~~~~~~~~~~~ Kill 50 enemies with the MP40
50 Kills: AK-47 ~~~~~~~~~~~~~~ Kill 50 enemies with the AK-47
50 Kills: M4 ~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kill 50 enemies with the M4
30 Kills: Dragon Sniper ~~~~~~ Kill 50 enemies with the Dragon Sniper
50 Kills: Moss-12 ~~~~~~~~~~~~ Kill 50 enemies with the Moss-12
50 Kills: SAS-12 ~~~~~~~~~~~~~ Kill 50 enemies with the SAS-12
30 Kills: M79 ~~~~~~~~~~~~~~~~ Kill 50 enemies with the M79
20 Kills: Mk-NDI ~~~~~~~~~~~~~ Kill 50 enemies with the Mk-NDI
Charted! Easy ~~~~~~~~~~~~~~~~ Finish the game in Easy Mode
Charted! Normal ~~~~~~~~~~~~~~ Finish the game in Normal Mode
Charted! Hard ~~~~~~~~~~~~~~~~ Finish the game in Hard Mode
Charted! Crushing ~~~~~~~~~~~~ Finish the game in Crushing Mode

De lijst is grotendeels ook ingame terug te vinden, maar niet alle bovenstaande want sommigen zijn "geheim". Vandaar dat het ook in een spoiler staat :)
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:51:
[...]
Had um eerder ge-edit dan jij je post deed :P (had even snel gegoogled;) )
Ik poste redelijk snel na jou, want in mijn post staat jouw edit namelijk nog niet en anders wijzigd dat mee. Maar het posten duurde redelijk lang (weet ook niet waarom), dus vandaar dat het zo lijkt.
Maar vidifotografie heeft in ieder geval antwoord op zijn vraag en daar gaat het om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank u dank u...:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
nioz schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:14:
[...]

UT3 speelt echt heerlijk, gewoon lekker UT deathmatchen zoals je gewend bent op de pc, maar helaas is het singleplayer niet zo boeiend imo.
Het eerste deel van de zin zijn de dingen die ik wil horen. Ik ben zeer geintresseerd hoe het speelt in vergelijking met de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, ik heb nou een franse site over de 2.10 update gevonden: http://fr.playstation.com...3%A0-jour-%28ver-2-10%29/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
homernt schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:08:
[...]

Het eerste deel van de zin zijn de dingen die ik wil horen. Ik ben zeer geintresseerd hoe het speelt in vergelijking met de PC.
Ik moet er wel even bij zeggen dat ik de laatste jaren geen die-hard fps speler ben (online dan) :) Ik lees ook genoeg posts van mensen die hem niet zo lekker vinden spelen als vorige edities, maar over smaak valt te twisten. Ik vind hem in ieder geval lekker wegspelen. Op de pc heb ik alleen de demo en die vond ik eigenlijk wat betreft speed wat te snel gaan, ik denk dat de ps3 versie doordat hij 20% (toch?) langzamer is, iets toegankelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Psst... Hier de Engelse vertaling: klik

En over wat ik een paar uur geleden zei over Uncharted: ik stel mijn mening bij. Op dit moment wordt het toch wel wat moeilijker qua puzzles en gameplay. Ben al een paar keer dood gegaan puur omdat ik mis sprong :$ ... Maar nog steeds een toffe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had even een vraag wil me internet op me playstation zetten met me modem van casema en een directe kabel nou doe ik de internet test en heb alles handmatig ingevoert omdat hij het automatiche niet doet maar nou vind hij me ip adres wel maar daarna geeft hij een foutmelding ivm dns server die heb ik opgezocht in me dos maar geeft hij maar 1 code aan en moet er volgens de playstation 2 invullen wie kan me helpen (ps 2 keerd e zelfde code help ook niet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:22:
ik had even een vraag wil me internet op me playstation zetten met me modem van casema en een directe kabel nou doe ik de internet test en heb alles handmatig ingevoert omdat hij het automatiche niet doet maar nou vind hij me ip adres wel maar daarna geeft hij een foutmelding ivm dns server die heb ik opgezocht in me dos maar geeft hij maar 1 code aan en moet er volgens de playstation 2 invullen wie kan me helpen (ps 2 keerd e zelfde code help ook niet )
een pagina terug hebben ze het daar ook al over gehad met volgens mij de oplossing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Laatst online: 21-09 15:48

EgoPro

Time is an illusion.

Ik probeerde me internet ook op me ps3 te zetten maar de hardeschijf was toch te klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou heb terug gekeken maar zie weinig oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
de 20e komt toch ook de Warhawk update? Kijk daar meer naar uit dan naar UT3 eerlijk gezegd. Ik vond de demo op de PC eigenlijk niet zo boeiend, het was gewoon niet leuk op een of andere vage manier.

Anyway, ik hoop voor de UT3 mensen dat er wat mensen online bezig zijn, want het schijnt nogal tegen te vallen op dit moment gezien de extreem lage verkoopaantallen.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:31:
de 20e komt toch ook de Warhawk update? Kijk daar meer naar uit dan naar UT3 eerlijk gezegd. Ik vond de demo op de PC eigenlijk niet zo boeiend, het was gewoon niet leuk op een of andere vage manier.

Anyway, ik hoop voor de UT3 mensen dat er wat mensen online bezig zijn, want het schijnt nogal tegen te vallen op dit moment gezien de extreem lage verkoopaantallen.
De PC verkoopcijfers vielen in elk geval zwaar tegen inderdaad, PS3 heb ik eigenlijk nog geen nummertjes van gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:31:
nou heb terug gekeken maar zie weinig oplossing
ow je bent dezelfde persoon met dezelfde vraag... tsja dat wist ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik heb hem nog niet gezien..
Dus even een linkje: http://www.gamer.nl/doc/4...-naar-de-Verenigde-Staten

De VS krijgt ook PSN kaartjes (net als de Wii points) om games te kopen enzo! Nu hopen dat de EU er snel achteraan komt..
Of zouden wij (europeanen) ze ook gewoon kunnen importeren vanuit de VS/JAP en dan kunnen gebruiken?
Kan ik eindelijk eens online games kopen zonder de creditcard te misbruiken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

endless schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:39:
Ik heb hem nog niet gezien..
Dus even een linkje: http://www.gamer.nl/doc/4...-naar-de-Verenigde-Staten

De VS krijgt ook PSN kaartjes (net als de Wii points) om games te kopen enzo! Nu hopen dat de EU er snel achteraan komt..
Of zouden wij (europeanen) ze ook gewoon kunnen importeren vanuit de VS/JAP en dan kunnen gebruiken?
Kan ik eindelijk eens online games kopen zonder de creditcard te misbruiken.. :)
Je kunt hoe dan ook zo'n kaartje importeren en dan in de VS of JAP store gebruiken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

jappie911 schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:17:
Iemand toevallig ook gt5 Prologue besteld via renchi ?

Ik heb een mail gehad dat hij op 13 december is verscheept, ik heb echter niet voor "express" gekozen maar voor "registered airmail"

Dus ik kan hem verder niet traceren.

Iemand een idee wanneer ik hem hier kan verwachten ?
Ik heb hem zondag besteld via renchi, ook registered airmail gekozen (30 dollar verzendkosten vond ik te veel van het goede). Hij staat nu alleen nog steeds op processing, hoelang duurde het bij jou voordat hij verzonden werd?
Als het goed is zou je het wel kunnen traceren, het is namelijk, 'registered' airmail. Op de site staat overigens een verzendtijd van 7-10 werkdagen oid.
Shiver23 schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:35:
Ik kan het nergens vinden dus stel hier maar even de vraag. Is het mogelijk om met GT5:P aan account sharing te doen? Of zit hier eenzelfde soort beveiliging op als bij Warhawk? Zeker omdat het geen online only spel is lijkt me lastig dat ze kunnen verplichten dat je met internet verbonden bent. Iemand die hier meer van weet?
Waarschijnlijk kan het wel, alleen een kans dat je niet tegelijk online kan. Op meerdere fora mensen horen roepen, Anyone share?

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
nioz schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:19:
[...]

Ik moet er wel even bij zeggen dat ik de laatste jaren geen die-hard fps speler ben (online dan) :) Ik lees ook genoeg posts van mensen die hem niet zo lekker vinden spelen als vorige edities, maar over smaak valt te twisten. Ik vind hem in ieder geval lekker wegspelen. Op de pc heb ik alleen de demo en die vond ik eigenlijk wat betreft speed wat te snel gaan, ik denk dat de ps3 versie doordat hij 20% (toch?) langzamer is, iets toegankelijk is.
Ik ook niet maar waar het mij om gaat is speelt hij lekker met muis en toetsenbord. FPS met controller kan ik gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

Ik zou dit probleem even vergeten voor het moment en je wat meer richten op taalvaardigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:09
Leuk: Blu-Ray profile 1.1 en DivX worden ondersteund met als extraatje ook nog VC-1 (WMV)!

Er is ook nog een nieuwe bitmapping-optie voor muziek en je kunt het geluidsniveua van de chat-functie aanpassen.

Afbeeldingslocatie: http://fr.playstation.com/servlet/file/voice_changer_EN.jpg?ITEM_ENT_ID=89073&COLLSPEC_ENT_ID=38

Vanaf morgen beschikbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Shiver23 schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:41:
[...]

Je kunt hoe dan ook zo'n kaartje importeren en dan in de VS of JAP store gebruiken.
Ok, je kunt dus niet je VS PSN kaart gebruiken in de EU shop, of je JAP PSN kaart in de EU shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 20:50
endless schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:04:
[...]

Ok, je kunt dus niet je VS PSN kaart gebruiken in de EU shop, of je JAP PSN kaart in de EU shop?
Lijkt me niet nee :) ga je 4500yen toevoegen op je EU account en reken je 5euro af ? Maar net zo makkelijk als dat je een kaartje koopt op ebay kun je ook een US/JAP account aanmaken toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:09:
[...]

Lijkt me niet nee :) ga je 4500yen toevoegen op je EU account en reken je 5euro af ? Maar net zo makkelijk als dat je een kaartje koopt op ebay kun je ook een US/JAP account aanmaken toch? :)
Ja dat klopt maar b.v. Calling all cars, stel ik koop hem in de US store. Kan ik hem dan op me EU account spelen(volgens mij wel want de demo's werken ook gewoon) , en dan gewoon tegen jou (Ik ga er van uit dat jij hem in de EU store heb gekocht)

Of zijn de servers regio verbonden ?

Andere vraag,
stel er komt DIVX ondersteuning. Hoe gaat het met de ondertiteling ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als nieuwe firmware WMV ondersteund, betekend dit dan ook dat je vanuit de browser naar WMV stream kan kijken?

Zou wel handig zijn ivm bv uitzendinggemist. Dat is het laatste stukje funcionaliteit dat ik nog mis op mijn PS3, als ie dat kan doet ie alles wat ik hiervoor op mijn media center deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:17:
[...]

Ja dat klopt maar b.v. Calling all cars, stel ik koop hem in de US store. Kan ik hem dan op me EU account spelen(volgens mij wel want de demo's werken ook gewoon) , en dan gewoon tegen jou (Ik ga er van uit dat jij hem in de EU store heb gekocht)

Of zijn de servers regio verbonden ?
Bij Calling All Cars wel, volgens mij heeft Warhawk hier wel een restrictie in. Het staat in de info in de PSstore zelf als er restricties op zitten.

Even opgezocht, er staat bij Warhawk:
this item uses restrictions, ............... one time fee for download or use solely by the purchasing PSN account on up to 5 PS3 systems with no more than one activated PS3 unit within 24 hours.
Dus volgens mij alleen te gebruiken onder de account van waar hij gekocht is en maximaal 5 PS3's met niet meer dan 1 geaktiveerd (gespeeld) binnen 24 uur.

[ Voor 27% gewijzigd door Falcon Heavy op 17-12-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morgen een firmware update dus?? Is dit een zekere feit of zijn het geruchten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Geruchten.

Sony heeft dit nooit vooraf aangekondigd behalve nood updates die zijn wel een dag van te voren aangekondigd geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Laatst online: 06-05-2021
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:22:
morgen een firmware update dus?? Is dit een zekere feit of zijn het geruchten?
Altijd geruchten, maar tot nu toe blijken die meestal wel te kloppen. We merken het wel morgen! :)

Sinds een weekje oid heb ik het streamen vanaf mijn headless linux servertje werkende mbv mediatomb, dus ik ben er in ieder geval helemaal klaar voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:58:
[...]

Leuk: Blu-Ray profile 1.1 en DivX worden ondersteund met als extraatje ook nog VC-1 (WMV)!

Er is ook nog een nieuwe bitmapping-optie voor muziek en je kunt het geluidsniveua van de chat-functie aanpassen.

[afbeelding]

Vanaf morgen beschikbaar. :)
Meeste wat je op nieuwsgroepen tegenkomt is dat xvid of divx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:52
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:35:
[...]

Meeste wat je op nieuwsgroepen tegenkomt is dat xvid of divx?
xvid. Ben benieuwd hoe het dan met de compatibaliteit ervan zit. Meeste xvidjes die ik download van de nieuwsgroepen kan ik ook gewoon op de usb stick gooien en op onze dvd speler afspelen (Philips met usbpoort), maar soms is hij wat kieskeurig. Ik denk dat je in weze zo'n dergelijke ondersteuning kan verwachten. Maarre xvid=divx? :P Alleen wat andere algoritmes toch? Ik kan me niet herinneren dat onze dvdspeler namelijk xvid ondersteunde...het was echt divx, en hij speelt gewoon de xvidjes af.

Voor mij is het hele verhaal niet nodig aangezien mijn PS3 naast mn PC staat en beide zijn aangesloten op mn HDTV :*) Maar de support is altijd welkom!

[ Voor 11% gewijzigd door B-Bandit op 17-12-2007 17:42 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:09
Frank J. schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:26:
Geruchten.

Sony heeft dit nooit vooraf aangekondigd behalve nood updates die zijn wel een dag van te voren aangekondigd geweest.
Nope. Dit nieuws werd gemeld op de officiele Spaanse, Franse en Britse Playstation-pagina's. Officieel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Allright, even mijn UT3 indrukken:

Allereerst: Helemaal super!.
- Sixaxis is even wennen maar speelt goed
- Heel veel customization mogelijkheden voor een console spel.
- Grafisch zwaar in orde. Ongelovelijk mooi zelfs sommige levels.
- Snelheid is net snel genoeg, het is iets langzamer als de PC versie en dat bevalt me wel.
- VOIP werkt volgens mij nog niet.
- Online Systeem is verder helemaal top, je kan als je server host of in speelt in een tabbladje Friends benaderen en vrienden uitnodigen of zelfs ingame een bericht sturen. Ook kan je vreemde public personen uit je server direct vanuit de game toevoegen aan je friendlist (nog niet eerder gezien). Werkt in ieder geval erg goed. Je krijgt in het spel (dus tijdens het spelen) een berichtje als iemand je uitnodigt voor een game.
- Voor de rest is het gewoon Unreal Tournament. Zieke actie, zieke snelheid, zieke voertuigen.

Ik ben tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
FeaR1986 schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:04:
Edit:
Nog iets voor in de startpost:
In de tabel staat dat de 40 gb versie net als de 60/80 gb versie met chroom is afgewerkt.
Heb net bij de MusicStore de 40gb staan bekijken en naar mijn inziens is het niet echt chroom, maar meer een soort van metaal/alu-look.Dus minder glimmend dan chroom en ook een slagje donkerder.
Ik heb het bijgewerkt, en heb gekozen om het aluminium te noemen. Controleer jij mijn type-fouten even? :P

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
nudie schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:21:

- Sixaxis is even wennen maar speelt goed
- Heel veel customization mogelijkheden voor een console spel.
- Grafisch zwaar in orde. Ongelovelijk mooi zelfs sommige levels.
- Snelheid is net snel genoeg, het is iets langzamer als de PC versie en dat bevalt me wel.
- Online Systeem is verder helemaal top, je kan als je server host of in speelt in een tabbladje Friends benaderen en vrienden uitnodigen of zelfs ingame een bericht sturen. Ook kan je vreemde public personen uit je server direct vanuit de game toevoegen aan je friendlist (nog niet eerder gezien). Werkt in ieder geval erg goed. Je krijgt in het spel (dus tijdens het spelen) een berichtje als iemand je uitnodigt voor een game.
- Voor de rest is het gewoon Unreal Tournament. Zieke actie, zieke snelheid, zieke voertuigen.

Ik ben tevreden!
Goed om te horen! Moet jezelf mikken, of zit er auto-lock op? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:51
offtopic:
Yo Mic/ Nudie... vanavond niet vergeten dat we een war hebben om half 9 he!

Ik ben ook erg benieuwd naar UT3.. maar wat ik wel zeker weet is dat ik Burnout wel gaa aanschaffen. Vind de challenges echt super online! En helemaal beter dat EA em gaaqt uitbreiden. Ik vind het de ideale manier om een game te demo-en onder de gebruikers. Denk dat veel developers hier een voorbeeld aan kunnen nemen! Hulde @EA nu voor eens een keer!

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
nudie schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:21:

[...]

Ik ben tevreden!
Ik zat al te kloten met voice, want had ook niet het idee dat het werkte (heb daar overigens sowieso altijd gezeur mee @ ps3: ik moet mijn jabra echt elke keer opnieuw pairen, want anders, als ik de connectie via accessoires>audio menu activeer, dan is mijn jabra weer uitgeschakeld zodra ik dat menu verlaat :S ) , ik kreeg trouwens een paar keer een melding in beeld dat ik een berichtje van je had, maar kon ingame nergens de optie vinden om het eventuele berichtje van je te lezen (en toen ik vanuit het hoofdmenu checkte had ik 0 berichten). Ik zag trouwens ook zo 1,2,3 de optie om jouw game invite te accepten, kreeg wel de melding dat jij mij geinvite had terwijl ik in die andere game zat, echt logisch zit het community gebeuren imo nog niet in elkaar :)

[ Voor 8% gewijzigd door nioz op 17-12-2007 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:24
ymmv schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:58:
[...]
Aan de screenshot te zien lijkt het eerder of ze toelaten van de toonhoogte aan te passen ipv geluidsniveau. Vraag me af wat ze daarmee willen bekomen... dat je je kan voordoen als een meisje van 10 ?! :p.
Edit: nu eerdere post met URL gezien: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=217980. Het gaat dus inderdaad wel degelijk over de toonhoogte.

[ Voor 14% gewijzigd door Twixie op 17-12-2007 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
ik had even een vraag wil me internet op me playstation zetten met me modem van casema
Bij Casema moet je ff op de site van casema of in het boekje van casema zoeken naar de DNS servers. Deze moet je invullen bij het netwerk verhaaltje en dan moet ie ut doen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de firmware-update van morgen zullen PlayStation 3 eigneaars echter niet klagen. Sony brengt firmware 2.10 uit, die DivX en VC-1 (WMV) video-ondersteuning toevoegt aan de PlayStation 3. De firmware voegt ook 'Profile 1.1' Blu-Ray playback toe aan de PlayStation 3, op deze manier kan de PlayStation 3 alle Blu-Ray films perfect afspelen. De derde toevoeging is een pak simpeler, de PS3 krijgt Voice Masking. Op deze manier kun je jouw stem veranderen als je online spreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Vince22 schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:37:
offtopic:
Yo Mic/ Nudie... vanavond niet vergeten dat we een war hebben om half 9 he!

Ik ben ook erg benieuwd naar UT3.. maar wat ik wel zeker weet is dat ik Burnout wel gaa aanschaffen. Vind de challenges echt super online! En helemaal beter dat EA em gaaqt uitbreiden. Ik vind het de ideale manier om een game te demo-en onder de gebruikers. Denk dat veel developers hier een voorbeeld aan kunnen nemen! Hulde @EA nu voor eens een keer!
Gisteren de challenge met de borden was wel een spannende. Burnout komt hier ook wel.

Als ik zo de specs lees zal denk ik de PS3 het HD-profile van DivX krijgen als certificaat. Die ondersteunt versie 4 en hoger.

edit: Ik bemerkte overigens gisteren bij het afspelen van een Blu-Ray dat ik in de film kon kiezen tussen Bitstream en PCM geluid. Hoe lang is dat al zo? Het was mij nog nooit eerder opgevallen.

[ Voor 11% gewijzigd door Shiver23 op 17-12-2007 19:18 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Shailesh schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:39:
[...]
Maarre xvid=divx? :P Alleen wat andere algoritmes toch? Ik kan me niet herinneren dat onze dvdspeler namelijk xvid ondersteunde...het was echt divx, en hij speelt gewoon de xvidjes af.
Beiden is Mpeg4 asp, met wat bijzonderheden onderling, zo ondersteund divx max 1 warp point global motion compensation en xvid 3 (praktisch nooit gebruikt). Wat vooral belangrijk zal zijn is Qpel ondersteuning.. en subs.. (dat laatste zit er waarschijnlijk niet in, denk ik).

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Arx schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:36:
[...]
Ik heb het bijgewerkt, en heb gekozen om het aluminium te noemen. Controleer jij mijn type-fouten even? :P
LOL... :+ X

En op de plaats van de X had die lachende smiley moeten staan.
Maar als ik op 'meer »' klik verschijnen er niet meer smileys. Ook moet ik de code overtypen van de smileys, dus kan niet meer klikken om een smiley in mijn post te plakken... strange.
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:59:
Op deze manier kan de PlayStation 3 alle Blu-Ray films perfect afspelen.
Waren er dan problemen met bepaalde Blu-Rays of dat sommigen niet goed werden afgespeeld?
Had hier namelijk nog nooit iets van gehoord of gezien bij de films die ik hier heb.

Nog even over Uncharted:
Wie heeft in hemelsnaam de Nederlandse vertaling gedaan?
De normale Engelse gespoken tekst en ondertitels zijn best goed en zonder al te veel gescheld. Maar de Nederlandse vertaling is best wel grof/aggresief.

Voorbeeldje:
Er wordt gezegd in het Engels: damn parachute
Wordt vertaald in het Nederlands: klote parachute

En zo zijn er nog wel wat andere dingen die best grof vertaald zijn. Ik kan er niet zo mee zitten, want het leest best leuk. Maar volgens mij was er bij het verschijnen van de demo al sprake van dat sommige tweakers de Nederlandse setting wat te grof vonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:16:
[...]

LOL... :+ X

En op de plaats van de X had die lachende smiley moeten staan.
Maar als ik op 'meer »' klik verschijnen er niet meer smileys. Ook moet ik de code overtypen van de smileys, dus kan niet meer klikken om een smiley in mijn post te plakken... strange.

[...]

Waren er dan problemen met bepaalde Blu-Rays of dat sommigen niet goed werden afgespeeld?
Had hier namelijk nog nooit iets van gehoord of gezien bij de films die ik hier heb.
BD Profile 1.1

Het grootste verschil tussen profile 1.0 en 1.1 is Picture-in-Picture. In plaats van alleen een extra audiotrack waarbij je tijdens de film bijvoorbeeld het commentaar hoort van een acteur of regisseur, krijg je in beeld een kleiner beeld te zien waarop deze persoon ook ziet praten, of een ander stukje video laat zien (’behind the scenes’ tegelijkertijd met de scene zelf). Ook het geluid tussen het ‘hoofdbeeld’ en het kleinere beeld kan geregeld worden.

BD Profiel 2.0

Pas met profiel 2, ook wel BD Live genoemd, komt blu-ray op het feature-niveau van hd dvd. Spelers die dit profiel gaan ondersteunen zijn verplicht om een verbinding met internet te kunnen maken. Kunnen maken; dit wil dus niet zeggen dat je een film niet kunt afspelen als je geen netwerkverbinding hebt, sommige extra’s werken alleen niet.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:41
Blu-Ray, ik ben de laatste dagen wel hier en daar wezen kijken bij bijvoorbeeld de Media Markt in utrecht en Ede, maar zie zo snel geen Blu Ray's liggen. er hangen zo ver ik heb gezien geen bordjes boven met Blu Ray erop geschreven. Nu heb ik niet goed gezocht ofzo, maar zijn die dingen wel genoeg te koop? Of kopen de meeste van jullie ze online? Ik wil ook wel eens zo'n filmpje checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:59:
Bij de firmware-update van morgen zullen PlayStation 3 eigneaars echter niet klagen. Sony brengt firmware 2.10 uit, die DivX en VC-1 (WMV) video-ondersteuning toevoegt aan de PlayStation 3. De firmware voegt ook 'Profile 1.1' Blu-Ray playback toe aan de PlayStation 3, op deze manier kan de PlayStation 3 alle Blu-Ray films perfect afspelen. De derde toevoeging is een pak simpeler, de PS3 krijgt Voice Masking. Op deze manier kun je jouw stem veranderen als je online spreekt.
:9~ :9~ :9~

De PS3 is vanaf morgen officieel volmaakt, dames en heren!

Ik kan niet wachten!

Oh en Uncharted is VET! Ben ongeveer 1,5 uur geleden begonnen en ben zojuist door het stukje van de demo heen. Ik heb de taal gewoon op Nederlands staan, is het beter/leuker om de originele taal (engels) gewoon in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een vraagje. Kan ik ook via mijn pc bestanden naar mijn ps3 sturen? Dus niet streamen van video , maar juist de video op mijn ps3 opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
nioz schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:38:
[...]

Ik zat al te kloten met voice, want had ook niet het idee dat het werkte (heb daar overigens sowieso altijd gezeur mee @ ps3: ik moet mijn jabra echt elke keer opnieuw pairen, want anders, als ik de connectie via accessoires>audio menu activeer, dan is mijn jabra weer uitgeschakeld zodra ik dat menu verlaat :S ) , ik kreeg trouwens een paar keer een melding in beeld dat ik een berichtje van je had, maar kon ingame nergens de optie vinden om het eventuele berichtje van je te lezen (en toen ik vanuit het hoofdmenu checkte had ik 0 berichten). Ik zag trouwens ook zo 1,2,3 de optie om jouw game invite te accepten, kreeg wel de melding dat jij mij geinvite had terwijl ik in die andere game zat, echt logisch zit het community gebeuren imo nog niet in elkaar :)
Net ff co-op gedaan kennelijk, ik zag dat je er opeens bij zat :d

Die berichtjes zijn kennelijk te lezen via het community schermpje. Het zijn dus UT3 berichten en niet via PSN/XMB. De friend invites gaan natuurlijk wel via XMB/PSN en werken perfecto.

Nu ff CoD4 war :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

FeaR1986 schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:16:
[...]Voorbeeldje:
Er wordt gezegd in het Engels: damn parachute
Wordt vertaald in het Nederlands: klote parachute
Damn is een verbastering van Damned. Een correcte vertaling zou dus zijn:

"Verdomde parachute"

Vind ik klote "netter" klinken. Het was toch ook niks geweest als er had gestaan: Stomme parachute?
De derde toevoeging is een pak simpeler, de PS3 krijgt Voice Masking. Op deze manier kun je jouw stem veranderen als je online spreekt.
Onbegrijpelijk dat ze dat er in stoppen :? Je krijgt dat alleen maar mensen die de gekste dingen uitkramen met irritante zware of juist hoge stemmen.

[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 17-12-2007 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

PWM schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:52:
[...]
Damn is een verbastering van Damned. Een correcte vertaling zou dus zijn:

"Verdomde parachute"

Vind ik klote "netter" klinken. Het was toch ook niks geweest als er had gestaan: Stomme parachute?
Oke slecht voorbeeld misschien...
Ik weet zeker dat er in dat filmpje nog een zin zat die flink grover werd vertaald dan het origineel.
En in wezen spelen meeste mensen die game gewoon in het Engels.De Nederlandse taal zit er veelal in voor de wat jongere mensen (naar mijn inziens). Dus een "stomme parachute" zou dan wel de meest kindvriendelijke vertaling zijn geweest.
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:43:
[...]
Oh en Uncharted is VET! Ben ongeveer 1,5 uur geleden begonnen en ben zojuist door het stukje van de demo heen. Ik heb de taal gewoon op Nederlands staan, is het beter/leuker om de originele taal (engels) gewoon in te stellen?
Bij dat punt ben ik net aangekomen. Nu even That 70's Show kijken en daarna snel verder gamen. Hoop dat ik er sneller door kom dan in de demo zelf, want daar heb ik vier keer over gedaan ofzo...

Maar imho is die game in het Engels beter dan in het Nederlands. Ik heb wel de Nederlandse ondertitels aan staan, maar dat is meer voor als ik een keer wat mis in een dialoog. Maar zet voor een hoofdstuk de taal gewoon om en oordeel zelf.

Wat trouwens ook een goed punt van Uncharted is: je kan zelf instellen wat voor geluid je wilt. Mono, stereo, Dolby Prologic II, Dolby Digital 5.1 en DTS 5.1 _/-\o_

Edit: we doen wel lang over deeltje 17 --> al 8 dagen en nog 200 posts te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-09 22:33
technoaddict schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:43:
Blu-Ray, ik ben de laatste dagen wel hier en daar wezen kijken bij bijvoorbeeld de Media Markt in utrecht en Ede, maar zie zo snel geen Blu Ray's liggen. er hangen zo ver ik heb gezien geen bordjes boven met Blu Ray erop geschreven. Nu heb ik niet goed gezocht ofzo, maar zijn die dingen wel genoeg te koop? Of kopen de meeste van jullie ze online? Ik wil ook wel eens zo'n filmpje checken :)
hier in helmond liggen zie wel bij de free record shop in 1 rek en een half rek voor hd-dvd
van leest hier in helmond heeft niets gesorteerd staan Mediamarkt eindhoven heeft 1 rij waarbij het 50% blu-ray is 40% hd-dvd en 10% dvd
Gisteren bij media markt nog de ocean's blu-ray box gehaald en wild hogs. De 8 dvd pack was er niet meer. UT3 is hier helaas nog niet binnen :(

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:47
Ik verbaas me ervover dat zoveel mensen de nederlandse taal op hebben staan. dat is imo net zoiets als al die duitsers die films nagesynchroniseerd zitten te kijken. Ik vind het echt helemaal niks die nederlandse vertaling, of het moet voor kleine kindertjes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Grindtegel schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:26:
Ik verbaas me ervover dat zoveel mensen de nederlandse taal op hebben staan. dat is imo net zoiets als al die duitsers die films nagesynchroniseerd zitten te kijken. Ik vind het echt helemaal niks die nederlandse vertaling, of het moet voor kleine kindertjes zijn.
Ik vind de Nederlandse vertaling juist erg goed gelukt. Er zitten goede stemmen in die realistische klinken bij de personages en ze gebruiken ook geen kinderachtige woorden ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grindtegel schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:26:
Stimmt, mijn systeemtaal staat gewoon op engels om al die rommel te vermijden..
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische problemen in SPV graag! Zie ook Playstation 3 als mediacenter voor de mediacenter-vragen.