Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.742 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolgaliya
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-03-2021
Hi,

Voor de mensen die nog op zoek zijn naar het 60GB starterspack voor €500 ik zag gisteren nog een doos staan bij de Intertoys hier in de Kinkerstraat te Amsterdam.

Grtz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:56

Emiel1984

Made in NL

Ik wordt gek van al die afkortingen.... Welk spel is RFoM dan weer ? Kunnen jullie niet gewoon de complete naam opschrijven :+ .

[ Voor 3% gewijzigd door Emiel1984 op 15-12-2007 17:15 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Resistance: Fall of Men ;). Gewoon even instampen, en je hebt ze zo door. :+

[ Voor 48% gewijzigd door Arx op 15-12-2007 17:17 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolgaliya
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-03-2021
Arx schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:16:
Tja, als je dat 3 a 4 keer in 1 post moet vermelden dan zijn we 3 topics verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valigarmanda
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 16:44
Ik heb vorige week Uncharted besteld bij 3busymen en ik heb een email teruggekregen dat ik nog moet betalen en mijn adres door moet geven. Beide zijn al gebeurd maar als ik terug wil mailen krijg ik meteen een mailtje terug dat de mailbox volzit en de mail niet bezorgd kan worden. Dit is al 2 dagen zo. Is er een andere manier om 3busymen te bereiken dan ebay@elitevideogames.com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeRacer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-04-2024

BladeRacer

Los Angeles november, 2019

De Eye Toy van de PS2 werkt gewoon op de PS3 hoor, tenminste in de chat. Het is geen superbeeld maar vooruit...
Ik heb er nog geen spelletjes mee gespeeld.

Zojuist bij Renchi GT5 Prologue besteld, Tex5, in navolging van jou.
Hopelijk volgen er snel wat Japans-Nederlands/Engelse vertalingen op internet, want mijn Japans is ook niet zo best.

~" Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave "~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Als die engels is en in nederland in winkel komt met hoesje koop ik hem ook.

http://www.gamersyde.com/stream_5644_en.html
bizar mooi, 10x zo mooi als forza 2

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 07:27

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 23:46:
weet iemand misschien hoe ik foto's vanaf een usb-stick op mijn scherm kan zien? Als ik de usb-stick in mijn pc doe en ze stream met Nero Mediahome lukt het perfect, maar hoe rechtstreeks via de PS3?
Beetje laat, maar aangezien er nog geen antwoord was gegeven:
USB-stick gewoon in je PS3 doen en dan naar het juiste kopje gaan. In jouw geval dus "Foto". Daar zal je USB-stick worden weergegeven, maar met de melding dat de inhoud niet compatible is of een soortgelijke mening. Kwestie van op driehoekje drukken en dan "Alles Weergeven" selecteren. Dan zou er een lijst moeten komen met alle foto's/afbeeldingen die op je stickie staan.

Of je moet je USB-indelen als de XMB van de PS3. Dus een mapje "Foto's", een mapje "Muziek" etcetera. Maar achter die methode zat nog iets dat bepaalde mappen weer onder subfolders vielen en dat weet ik zo niet meer. Maar bovenstaande werkt ook gewoon :)
Emiel1984 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:15:
Ik wordt gek van al die afkortingen.... Welk spel is RFoM dan weer ? Kunnen jullie niet gewoon de complete naam opschrijven :+ .
Zou kunnen, maar dat wordt zo veel werk als je het over games als First Encounter Assault Recon hebt. FEAR is dan toch veel makkelijker? :)

Toppunt is dan nog wel de pc game:
The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay Developer's Cut Special Edition :+
Arx schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:16:
En weer mierenneuken:
Resistance: Fall of Man ;)

Verder geen commentaar hoor O+

[ Voor 16% gewijzigd door FeaR op 15-12-2007 18:26 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Iemand enig idee of je GT5P uit de JAP store kunt kopen met een nederlandse creditcard? Ik kom wel in het menu waar ik de cc gegevens moet invullen, maar heb geen zin om 30 euro over te maken en dat het dan niet blijkt te werken.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 21:33
Arm1n schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 18:25:
Iemand enig idee of je GT5P uit de JAP store kunt kopen met een nederlandse creditcard? Ik kom wel in het menu waar ik de cc gegevens moet invullen, maar heb geen zin om 30 euro over te maken en dat het dan niet blijkt te werken.
Uit het Neogaf-forum:

The new PSN thread is up and I made this handy guide to help people pick up GT5: Prologue if they live outside Japan.

-FYI: Some people's credit cards DO work on foreign stores with an incorrect address.

To get GT5: Prologue off the Japan Store:
Note that I have not done this but I have tried to go through as much of the buying process as possible without having my own PSN Card. You're on your own after step 6.
This is not an all-inclusive guide and I am not responsible for any mistakes you make in the buying process.
1) Set up a Japan Store account. Alternate guide here.
2) Try your credit card on the Japanese Store or buy a Japanese PSN card HERE or HERE or HERE or HERE or HERE or HERE or HERE or
HERE or HERE. (see additional notes about this step below)
3) Select GT5: Prologue and Add it to your cart.
4) Go to check out and start by clicking the option on the right.
5) Continue clicking until you get to a page with 3 options.
6) Pick the third option and enter your PSN Card code.
7) Finish the checkout process and download the game when you see the list with GT5: Prologue in it.

NCSX importers email you the code and don't charge shipping. When ordering, the freight charges that show initially will only disappear shortly before you get to the final checkout page. NCSX also currently appears to be out of stock of 3000 yen cards.

Playasia DOES charge for shipping and you have to wait a few days to get your card. However, they have more options for the denominations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Arm1n schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 18:25:
Als dat niet werkt kun je toch altijd High Stakes on the Vegas Strip: Poker Edition kopen? >:)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
BladeRacer schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:32:
De Eye Toy van de PS2 werkt gewoon op de PS3 hoor, tenminste in de chat. Het is geen superbeeld maar vooruit...
Ik heb er nog geen spelletjes mee gespeeld.

Zojuist bij Renchi GT5 Prologue besteld, Tex5, in navolging van jou.
Hopelijk volgen er snel wat Japans-Nederlands/Engelse vertalingen op internet, want mijn Japans is ook niet zo best.
Dat is nou precies de reden waarom ikzelf even tot februari wacht, want dat schijnt de datum te zijn dat de Proloog hier in Europa te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 11:26:
[...]

Hmm, geen goede ontwikkelingen, SF3 was in mijn ogen de beste 2d fighter ooit. En als ze die systemen eruit gaan gooien, word het waarschijnlijk een soort wannabee 2D tekken.. Niemand zal de moeite doen om een Character te masteren want ja, Button Smashing ftw..... Like Tekken 5 DR: Online nu is.

Helaas :(
Niet zo negatief :)

Ik weet nog goed dat ik SSF2 Turbo op de SNES speelde, en dat had niets met button smashen te maken. Alhoewel dat ook van je tegenstanders kan afhangen natuurlijk ;)

Overigens snap ik niet dat je hier Tekken 5 DR:Online bij betrekt, die is simpelweg onspeelbaar vanwege de internet lag (imho).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phew
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 20:06
Arx schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 18:30:
[...]

Dat is nou precies de reden waarom ikzelf even tot februari wacht, want dat schijnt de datum te zijn dat de Proloog hier in Europa te koop is.
Er zijn heel veel woorden al in het Engels, bekijk het volgende filmpje van het menu: http://www.gamersyde.com/stream_5662_en.html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

ymmv schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 18:28:
[...]

Uit het Neogaf-forum:

The new PSN thread is up and I made this handy guide to help people pick up GT5: Prologue if they live outside Japan.

-FYI: Some people's credit cards DO work on foreign stores with an incorrect address.

To get GT5: Prologue off the Japan Store:
[...]

NCSX importers email you the code and don't charge shipping. When ordering, the freight charges that show initially will only disappear shortly before you get to the final checkout page. NCSX also currently appears to be out of stock of 3000 yen cards.

Playasia DOES charge for shipping and you have to wait a few days to get your card. However, they have more options for the denominations.
Ik wou weten of creditcards het doen of niet, blijkbaar werken sommige wel en sommige niet. Even mn pa vragen om z'n cc en dan uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
[...]

Laat maar komen met winkelhoesje :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 20:50
Ok het is officieel Motorstorm: Sidewinder Gulch is NIET mijn map :( Kom wederom op deze map niet in de top 3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JR1966
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 17:31
Hallo,

Wij overwegen een PS3 aan te schaffen (of een XBOX360 maar da's nog niet helemaal zeker)

Nu hebben we een MOMO® Racing Force Feedback stuurtje voor de PC. Is er enige kans dat dit ook op een PS3 gaat werken ?

Deze vraag omdat de G25 zowel in de lijst PC stuurtjes als in de PS3 staat maar wellicht blijkt de Momo stiekum ook gewoon te werken of is dit kansloos ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

[...]

Voor €44,99...

Best veel geld voor een uit de kluiten gewassen demo...
JR1966 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:53:
Nu hebben we een MOMO® Racing Force Feedback stuurtje voor de PC. Is er enige kans dat dit ook op een PS3 gaat werken ?

Deze vraag omdat de G25 zowel in de lijst PC stuurtjes als in de PS3 staat maar wellicht blijkt de Momo stiekum ook gewoon te werken of is dit kansloos ?
De Momo doet het stiekem soms wel en stiekem soms niet.
De force feedback die in het stuur zit zal het sowieso niet veel doen aangezien in de meeste racegames deze functie nog niet verwerkt zit.

En op dit moment werkt de Momo wel met Gran Turismo HD maar niet met Formula 1.
Er schijnen wat truuks te zijn om de Momo soms wel te laten werken:
  • Stuur op de 1e of de 3e usb-poort aansluiten (mits 60 gb, want 3e poort gaat op een 40 gb niet lukken).
  • Sixaxis Controller uitschakelen en de game proberen te starten met de Momo. Mocht de XMB niet reageren op de Momo dan de game opstarten via de normale manier en dan ingame zo snel mogelijk de Momo proberen te gebruiken.
Lang verhaal kort:
De Momo wordt niet door elk spel ondersteund door de PS3.
De G25 daarentegen wel en daarom staat dat ook los op de doos vermeld.

[ Voor 12% gewijzigd door FeaR op 15-12-2007 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Frank J. schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:51:
Ok het is officieel Motorstorm: Sidewinder Gulch is NIET mijn map :( Kom wederom op deze map niet in de top 3 :(
Echt een vreselijke baan, met auto/motor etc nog wel te doen(als je de goeie shortcuts neemt, maar met trucks en al die andere lompe voertuigen, echt niet te doen door die blubber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste ps3 bezitters, ik moet zo snel mogelijk weten hoe ik mijn saved game data kan backuppen. Mijn ps3 wordt over een half uurtje opgehaald namelijk. Is er verder nog iets wat ik niet moet vergeten te backuppen?
Bij voorbaat dank.

Edit: Gelukt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:51:
Beste ps3 bezitters, ik moet zo snel mogelijk weten hoe ik mijn saved game data kan backuppen. Mijn ps3 wordt over een half uurtje opgehaald namelijk. Is er verder nog iets wat ik niet moet vergeten te backuppen?
Bij voorbaat dank.
In de XMB onder het kopje Game gewoon de inhoud van de map "Hulpprogramma voor opgeslagen data" en "Hulpprogramma voor gamedata" kopieren naar een usb-stick. Kopieren is een kwestie van de data selecteren en dan met driehoekje het menu oproepen. In dat menu kiezen voor kopieren.

Het zijn niet alleen savegames wat je op deze manier wel kopieert, maar ook updates (mijn v1.10 van Assassin's Creed staat er bijvoorbeeld ook in) maar beter te veel dan te weinig.

Of in de XMB naar "systeeminstellingen" gaan en daar kiezen voor het "Back-up Hulpprogramma" er wordt dan gevraagd of je een back-up wilt maken naar een extern apparaat. Rest wijst zich vanzelf.

Succes ermee verder!

[ Voor 10% gewijzigd door FeaR op 15-12-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-09 22:33
volgens mij zit er in je game menu gewoon een data backup mogelijkheid
zowiezo ook in het instellingen menu

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harley schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:59:
volgens mij zit er in je game menu gewoon een data backup mogelijkheid
zowiezo ook in het instellingen menu
Ja alleen voor een complete back-up.
En anders, wil ik het ook weten hoe het kan :D

Bij je savegames kan je op 'driehoekje' drukken en dan kiezen voor kopieren.
Vervolgens kan je kiezen voor externe apparaten of andere account.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]FeaR1986 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 18:23:
[...]

Beetje laat, maar aangezien er nog geen antwoord was gegeven:
USB-stick gewoon in je PS3 doen en dan naar het juiste kopje gaan. In jouw geval dus "Foto". Daar zal je USB-stick worden weergegeven, maar met de melding dat de inhoud niet compatible is of een soortgelijke mening. Kwestie van op driehoekje drukken en dan "Alles Weergeven" selecteren. Dan zou er een lijst moeten komen met alle foto's/afbeeldingen die op je stickie staan.

Of je moet je USB-indelen als de XMB van de PS3. Dus een mapje "Foto's", een mapje "Muziek" etcetera. Maar achter die methode zat nog iets dat bepaalde mappen weer onder subfolders vielen en dat weet ik zo niet meer. Maar bovenstaande werkt ook gewoon :)

[...]

Sorry mijn reactie is ook een beetje laat :) Hartelijk dank voor je reactie en ik ga het morgen gelijk proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:59:
[...]

In de XMB onder het kopje Game gewoon de inhoud van de map "Hulpprogramma voor opgeslagen data" en "Hulpprogramma voor gamedata" kopieren naar een usb-stick. Kopieren is een kwestie van de data selecteren en dan met driehoekje het menu oproepen. In dat menu kiezen voor kopieren.

Het zijn niet alleen savegames wat je op deze manier wel kopieert, maar ook updates (mijn v1.10 van Assassin's Creed staat er bijvoorbeeld ook in) maar beter te veel dan te weinig.

Of in de XMB naar "systeeminstellingen" gaan en daar kiezen voor het "Back-up Hulpprogramma" er wordt dan gevraagd of je een back-up wilt maken naar een extern apparaat. Rest wijst zich vanzelf.

Succes ermee verder!
Ja, maar het blijkt dat het op een sub-account gebruiker niet werkt (het "copy" knop is niet klikbaar). Heb ff geswitched naar de main account en het werkte.

De 60 GB starterspack is weer de deur uit. Voor 500 euro haal ik liever deze en Assasins Creed er los bij :*)

En dan heb ik de vetste 3 spellen van het moment (mijns inziens) in huis, namelijk:
-COD4
-Uncharted
-AC

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Nou na Ratchet en clank dacht ik ook wel ff Heavenly sword nog ff uit te spelen maar wat zijn die laatste paar levels een stelletje button bashers echt heel veel hoeft je er niet voor na te denken want het is echt voornamelijk gewoon zoveel en zo snel mogelijk op die knoppen rammen.
ga er morgen wel mee verder want dit zijn mijn duimen niet gewend :o

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 06:48

^^0nMe

Got Babana's?

Hmmm, ik heb online en offline rondgekeken en het valt me een beetje tegen dat er nog geen budget games (bv de lineup van de launch) zijn. Alleen Untold Legends en Harry Potter (resp 20 en 30 euro) zijn budget te noemen, maar helaas zijn die ook bar slecht. Ik heb namelijk pas geleden een PS3 gekregen en zoek nu een game om 'de winter door te komen' :P, aangezien de huidige toppers imho het geld niet waard zijn (of te korte speelduur, of 'weer' een FPS). Iemand nog tips voor een spel of shops met wel afgeprijsde 'oude games' ? Ik zou bijna voor kerst een ticket naar Japan boeken om en passant de 2e hands gameszaken te plunderen . ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
^^0nMe schreef op zondag 16 december 2007 @ 00:38:
Hmmm, ik heb online en offline rondgekeken en het valt me een beetje tegen dat er nog geen budget games (bv de lineup van de launch) zijn. Alleen Untold Legends en Harry Potter (resp 20 en 30 euro) zijn budget te noemen, maar helaas zijn die ook bar slecht. Ik heb namelijk pas geleden een PS3 gekregen en zoek nu een game om 'de winter door te komen' :P, aangezien de huidige toppers imho het geld niet waard zijn (of te korte speelduur, of 'weer' een FPS). Iemand nog tips voor een spel of shops met wel afgeprijsde 'oude games' ? Ik zou bijna voor kerst een ticket naar Japan boeken om en passant de 2e hands gameszaken te plunderen . ;)
Ik zag ik de mediamarkt folder van eindhoven voor volgende week dat bijvoorbeeld ook ratchet & clank, Assisins creed, medal of honer airborne en the orange box allemaal € 55,- zijn.
alleen the orange box is volgens mij nog niet uit maar zeker R&C kan ik je voor 55 euro aanraden.
(op de site die folder staat hij niet in maar op de laatste pagina van het papieren foldertje die ik hier staatie wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-09 13:06

Armada

-Wat wil je weten?-

harley schreef op zondag 16 december 2007 @ 00:52:
[...]

Ik zag ik de mediamarkt folder van eindhoven voor volgende week dat bijvoorbeeld ook ratchet & clank, Assisins creed, medal of honer airborne en the orange box allemaal € 55,- zijn.
alleen the orange box is volgens mij nog niet uit maar zeker R&C kan ik je voor 55 euro aanraden.
(op de site die folder staat hij niet in maar op de laatste pagina van het papieren foldertje die ik hier staatie wel)
En 55 EUR noem je afgeprijsd/budget, waar hij naar vraagt?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik heb online en offline rondgekeken en het valt me een beetje tegen dat er nog geen budget games (bv de lineup van de launch) zijn.
Ik wil deze tussendoor binnenkort nog eens aanschaffen, ook best leuk voor 33,50 :)
Tony Hawk's: Project 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Kijk anders eens naar de PSN games.Toppertje van allemaal is Warhawk. Als je die uit de US store haalt dan is hij volgens mij 40 dollar (27,xx euro) of uit de NL store en daar is hij 30 euro alleen wel in het Nederlands.
Andere games op het netwerk die imo het vermelden waard zijn:

Pain
Calling all cars
High stakes poker
Super stardust HD

[edit]
Everyday shooter lijkt mij ook enorm vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.youtube.com/watch?v=-TWI78kKPxk

Filmpje die ik gisteravond heb gemaakt.
De fout is er duidelijk in te zien.
Ik heb bij elke online spel er last van.
Komt door een instabiele internet.
Hebben jullie het ook wel is ?

Interessant artikel:
http://threespeech.com/blog/?p=776

Gaat erover wat er allemal komt in 2008 naar de PS3.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2007 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 13:03
@inanc: heb ik ook weleens last van. Ik weet niet wat het is en eigenlijk heb ik het nooit uitgezocht, meestal volgt direct daarop weer een gelukte connectie, maar daar wordt geen melding van gemaakt. Ik maak me er niet druk over.

Untappd: politrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

politrix schreef op zondag 16 december 2007 @ 10:40:
@inanc: heb ik ook weleens last van. Ik weet niet wat het is en eigenlijk heb ik het nooit uitgezocht, meestal volgt direct daarop weer een gelukte connectie, maar daar wordt geen melding van gemaakt. Ik maak me er niet druk over.
Ik denk echt dat het niet aan de ps3 ligt. Want het zelfde probleem heb ik ook bij mijn laptop.
Dan zegt die alleen niet dat er geen netwerkkabel is aangesloten. Maar misschien kijkt de PS3 er anders naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 06:48

^^0nMe

Got Babana's?

Bedankt voor de reacties ! Tony Hawks is idd wel een goeie want ik heb de eerste 3 delen grijs gespeeld. De PSN games kunnen ook een optie zijn, alleen hoop ik dat ze die pre-paid kaartjes snel invoeren omdat ik geen CC heb of wil gaan gebruiken. Voorlopig vermaak ik me nog wel even met de demos.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
FeaR1986 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 20:23:
[...]

Voor €44,99...

Best veel geld voor een uit de kluiten gewassen demo...
Eerst maar eens afwachten wat hij werkelijk gaat kosten in de store. En anders dan maar uit Amerika. Met deze huidige wisselkoers lijkt alles bijna wel gratis wat uit Amerika komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 10:03:

Interessant artikel:

Ja hier heb ik dat ook gehad, had bij mij deels te maken met de plaatsing van de antenne van mijn wireless modem. Ook kan de encyptie of automatisch ip adres een bron van elende vormen. Probeer het eens onbeveiligd (wireless) of met een statisch ip adres en probeer dan te kijken of het probleem zich nog voordoet.

haha ik loop net tegen dit filmpje aan :P vet grappig

[ Voor 8% gewijzigd door Falcon Heavy op 16-12-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ik weet niet of je een Makro pas hebt, maar daar hebben ze van die leuke opruim-bakken. Zag laatst nog The Darkness voor €20,- en Tony Hawk Project 8 voor €25. Wel excl btw, maar dan is het nog steeds wel budget. Lagen ook games in als Spiderman 3 en Call of Duty, maar naar die prijzen heb ik niet gekeken. Maar een bezoek aan de Makro lijkt me voor jou wel een optie mits je een pasje hebt...
Arx schreef op zondag 16 december 2007 @ 11:29:
[...]
Eerst maar eens afwachten wat hij werkelijk gaat kosten in de store. En anders dan maar uit Amerika. Met deze huidige wisselkoers lijkt alles bijna wel gratis wat uit Amerika komt.
Ik ben sowieso nog steeds best huiverig om iets uit de store te kopen onder een andere account dan de "gewone" Nederlandse.
Maar de prijs die ik noemde was voor de versie die je in de winkel koopt. Dus met boekje, doosje en disc. Dan ligt de prijs sowieso hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Armada schreef op zondag 16 december 2007 @ 01:05:
[...]

En 55 EUR noem je afgeprijsd/budget, waar hij naar vraagt?
Nope geen budget maar wel afgeprijsd voor hele mooie games voor een stuk minder als wat ze elders kosten (import ff niet meegerekend) Assasins en R&C kosten overal toch meestal wel 70 of 75 euro en dan vind ik 55 een stukje schappelijker.

[ Voor 3% gewijzigd door harley op 16-12-2007 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Net even GT5P uit de japanse store geprobeert te kopen met nl creditcard maar ik krijg een melding dat de gegevens ongeldig zijn. Dan maar via internet de BD versie bestellen, ik denk dat ik via renchi ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 21:33
Je moet op eBay rondkijken voor koopjes, bijv hier. Dan vind je bijv Folklore voor 30 euro incl verzending, of The Godfather, Need for Speed: Carbon, Virtua Fighter 5. Lair is nu ook afgeprijsd. Ben toch benieuwd naar die titel. Heel veel kritiek gekregen maar er waren ook een aantal zeer positieve recensies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Arm1n schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:59:
Net even GT5P uit de japanse store geprobeert te kopen met nl creditcard maar ik krijg een melding dat de gegevens ongeldig zijn. Dan maar via internet de BD versie bestellen, ik denk dat ik via renchi ga kopen.
Je kan ook prepaid cards kopen op ebay. Zie beneden op deze pagina met uitleg hoe je dat kan doen.

http://www.gtplanet.net/f...hread.php?t=100632&page=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

tex5 schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:39:
[...]

Je kan ook prepaid cards kopen op ebay. Zie beneden op deze pagina met uitleg hoe je dat kan doen.

Als ik hem zou kopen, zou ik ook liever het op een fisiek medium willen hebben.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

tex5 schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:39:
[...]

Volgens mij ben ik dan niet eens goedkoper uit (je hebt geen 4500yen kaartjes). En ik vind renchi toch wat vertrouwelijker dan die ebay handelaren. En ik krijg een tastbare schijf en hoesje. Ik hoop alleen dat de douane me er niet uit pikt (hoeveel zou ik dan moeten betalen bij een paketje van 33 euro?). Met een beetje geluk heb ik het spel aan het begin van de kerstvakantie, lekker gran turismo spelen *O*
Edit: hmm, prologue staat nu als een preorder bij renchi, volgens mij stond er toen ik bestelde toch echt buy.. hopelijk heb ik een van de laatste besteld oid..

[ Voor 11% gewijzigd door Arm1n op 16-12-2007 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Laatst online: 18-09 09:07
darkliquid schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:29:
Ik heb vorige week Uncharted besteld bij 3busymen en ik heb een email teruggekregen dat ik nog moet betalen en mijn adres door moet geven. Beide zijn al gebeurd maar als ik terug wil mailen krijg ik meteen een mailtje terug dat de mailbox volzit en de mail niet bezorgd kan worden. Dit is al 2 dagen zo. Is er een andere manier om 3busymen te bereiken dan ebay@elitevideogames.com ?
Je kunt hem toch gewoon een bericht via ebay sturen in plaats van per mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen die een race stuurtje werkend hebben op de PS3 ? Ik heb mijn Logitech MOMO er op aan gesloten en probeer het nu met NFS Prostreet werkend te krijgen maar het wil niet lukken. Moet ik nog iets van drivers instaleren ofzo en hoe doe ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 15:16:
Zijn er hier mensen die een race stuurtje werkend hebben op de PS3 ? Ik heb mijn Logitech MOMO er op aan gesloten en probeer het nu met NFS Prostreet werkend te krijgen maar het wil niet lukken. Moet ik nog iets van drivers instaleren ofzo en hoe doe ik dat.
Twee pagina's terug was die vraag ook al gesteld:
JR1966 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:53:

De Momo doet het stiekem soms wel en stiekem soms niet.
De force feedback die in het stuur zit zal het sowieso niet veel doen aangezien in de meeste racegames deze functie nog niet verwerkt zit.

En op dit moment werkt de Momo wel met Gran Turismo HD maar niet met Formula 1.
Er schijnen wat truuks te zijn om de Momo soms wel te laten werken:
  • Stuur op de 1e of de 3e usb-poort aansluiten (mits 60 gb, want 3e poort gaat op een 40 gb niet lukken).
  • Sixaxis Controller uitschakelen en de game proberen te starten met de Momo. Mocht de XMB niet reageren op de Momo dan de game opstarten via de normale manier en dan ingame zo snel mogelijk de Momo proberen te gebruiken.
Lang verhaal kort:
De Momo wordt niet door elk spel ondersteund door de PS3.
De G25 daarentegen wel en daarom staat dat ook los op de doos vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

ymmv schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:23:Lair is nu ook afgeprijsd. Ben toch benieuwd naar die titel. Heel veel kritiek gekregen maar er waren ook een aantal zeer positieve recensies.
De game werd in veel reviews op een belachelijk manier afgezeken. Maar ik heb 'm zelf laatst op de gameplay ff gespeeld en het is gewoon echt geen goede game. Het idee van een draken game is heel leuk, de gfx zijn soms heel mooi maar verder komt de game totaal niet uit de verf.

Ik speelde een stukje dat ik een bepaalde draak moest afmaken en ik lockte op 'm zodat ie automatisch volgde. Verder de vuurknop ingedrukt houden en mn draak volgde 'm de hele tijd. Heel saai en wat ook vreemd was was dat mijn eigen draak de hele achtervolging buiten beeld was...
Frank J. schreef op zondag 16 december 2007 @ 09:11:Kijk anders eens naar de PSN games.Toppertje van allemaal is Warhawk. Als je die uit de US store haalt dan is hij volgens mij 40 dollar (27,xx euro) of uit de NL store en daar is hij 30 euro alleen wel in het Nederlands.
Bij mij niet, maar bij mijn staan de system settings ook in 't engels dus dan zijn de games ook engels.

[ Voor 21% gewijzigd door Reemster op 16-12-2007 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 10:03:

Interessant artikel:

Ja dit had ik ook al gemeld, maar toen moest heb bij de tenichnische mankementen zooi staan hier en is me berichtje aangepast..... Maaruh, ja dat is wel een beetje een slechte ERVARING van de ps3, dat de verbinding met het playstation netwerk af en toe weg valt.

Bij mijn gebeurt het veel bij COD 4 als ik in een potje zit, en meestal een het winnen ben. Gister een stuk of 10 keer.

Vandaag gaat het echter weer goed. Maar ik denk dat het gewoon iets is in de firmware ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

Ik ben nog nooit offline geschopt door PSN. Denk toch dat je in je verbinding moet zoeken. Nu heb ik ook wegens mindere ervaringen met wifi mijn PS3 op een UTP kabel aangesloten. De magnetron van je buren kan je wifi al verstoren. Ik heb dit letterlijk meegemaakt met mijn PC. Duurde erg lang voordat ik de oorzaak vond. Na een andere frequentie te gebruiken was het opgelost. Maar goed, sindsdien trek ik liever een kabel als ik een stabiele verbinding belangrijk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Is de GT5p demo nog te downloaden van PSN? We hebben nog geen utptje in de PS3 zitten dus kan het zelf nog niet checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 15:16:
Jahoor, G25 werkt hier perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Jay-v schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:45:
Is de GT5p demo nog te downloaden van PSN? We hebben nog geen utptje in de PS3 zitten dus kan het zelf nog niet checken.
De demo is weg uit de JAP PSN nu de game Prologue uit is. Jammer want het is een toffe demo! Misschien komt hij wel naar europa, de demo bedoel ik!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een petit vraagje. Ik wil een PS3 op mijn 206BW aansluiten. Ik weet dat dit mogelijk is d.m.v. een simpele convertert. Nu heb ik ook nog een MacBook en PC, en ik wil deze allemaal op een KVM-switch aansluiten. Heeft iemand dit al gedaan en werkt dit? Niet zozeer de combi, maar of de PS3 dit nog wel behapt met KVM-switch.

Op consoleshop worden speakers aangeboden met een 3.5mm mini-jack. Zijn deze wel te haken aan de PS3? Ik dacht dat er enkel een optische uitgang op zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:52:

Op consoleshop worden speakers aangeboden met een 3.5mm mini-jack. Zijn deze wel te haken aan de PS3? Ik dacht dat er enkel een optische uitgang op zat.
Ik had dezelfde vraag een paar pagina's geleden. Ik gebruik nu mijn PS3 in combinatie met de Samsung 206BW (hdmi-dvi kabel) en de Logitech Z-2300 speakerset (geweldige "budget" combinatie! _/-\o_ ). Voor het geluid heb ik gebruik gemaakt van de volgende converter (die overigens gewoon bij de Z-2300 geleverd werd):

Afbeeldingslocatie: http://www.livedigitally.com/wp-content/logitechwire600.jpg

De rode en witte tulp van de AV-kabel die bij de PS3 geleverd word, stop je in de converter. Aan de andere kant plug je dan de 3.5mm jack van de speakers in, and off you go!

:*)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Jay-v schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:45:
Hij is wel te downloaden met een proxyserver omweg, dr was een linkje een paar dagen geleden gepost, weet niet meer precies wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Je kunt hem ook downloaden met een account van iemand die hem al gedownload heeft. Dus als mensen echt interesse hebben kunnen ze iig mij wel even een DM sturen om dit even te regelen. Hij staat namelijk nog in de gedownloade bestanden.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Holy crap wat is Uncharted een vette game!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:29
Net een jabra bt125 headset besteld via ebay voor 15 euro. Kan ik eindelijk ook eens wat zeggen met motorstorm en cod4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
swopdark schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:18:
Holy crap wat is Uncharted een vette game!
swopdark, welkom terug! _/-\o_ Zeker de laatste tijd teveel Uncharted gespeeld? Zeker een vette game die ieder verplicht zou moeten kopen! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Arx op 16-12-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Arx schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:55:
[...]

swopdark, welkom terug! _/-\o_ Zeker de laatste tijd teveel Uncharted gespeeld? Zeker een vette game die ieder verplicht zou moeten kopen! :)
Ja het is echt een super game. Er word niet zoveel over gesproken omdat het geen multiplayer is en je ook niet echt vast kunt komen te zitten.
Maar het is een geweldig avontuur. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
De Dual Shock 3 is echt een goede aanvulling bij Uncharted, als je geraakt bent en je begint je hart te horen kloppen voel je dat ook echt in je controller. Die simuleert die kloppingen. Dat is echt goed gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfrancois
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 03:56
[quote]Shiver23 schreef op zondag 16 december 2007 @ 19:53:
Je kunt hem ook downloaden met een account van iemand die hem al gedownload heeft. Dus als mensen echt interesse hebben kunnen ze iig mij wel even een DM sturen om dit even te regelen. Hij staat namelijk nog in de gedownloade bestanden.

[ Voor 15% gewijzigd door Rfrancois op 16-12-2007 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uncharted is inderdaad een fantastisch spel. Heb het bijna in een ruk uitgespeeld, het is allemaal zo goed uitgedacht. Topper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kimo schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:35:
Net een jabra bt125 headset besteld via ebay voor 15 euro. Kan ik eindelijk ook eens wat zeggen met motorstorm en cod4. :)
Die zit toch ook bij Warhawk?
Damm sommige doen echt iritant met hun headset in Cod4 erger ik me soms dood aan mensen die hele tijd lopen schreeuwen of lopen te janken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Arx schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:55:
De laatste tijd een beetje druk met werk en eigenlijk ff verslingerd aan COD4, wat een must have zeg! Ik stond gisteren ff met Assasisn Creed en Uncharted in men handen en uiteindelijk beide games gekocht (Assasins Creed als een verjaardagscadeautje voor een vriend van me). Nadat ik uiteraard eerst ff de maagdelijkheid van de Assasins Creed-disk heb verkwanseld in mijn eigen PS3 heb ik hem toch weg moeten geven. Ik heb er een uurtje van mogen genieten en ondanks wat onstabiele framerates spreekte het me erg aan en zou het een nieuwe aankoop kunnen worden. Helaas zijn er op dit moment zoveel vette games uit dat het gewoon een luxe probleem is om te bepalen welke game we eerst moeten gaan spelen. Ik zit er ook erg aan te denken om mijn 360 weer eens uit het stof te halen voor Mass Effect want die game schopt ook kont qua verhaal en gameplay (so i've heard)

Nu komt dit jaar nog UT3 en aansluitend volgend jaar Devil May Cry 4 en HAZE... dammit Waarom gaat er zoveel vrije tijd op aan werken?

Ligt het aan mij of lijkt Dark Mist op PSN een erg leuke old skool game te gaan worden? Bij Gamekings vonden ze het ook wel wat hebben. Deze ga ik wel downen denk ik.

[ Voor 8% gewijzigd door swopdark op 16-12-2007 22:12 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:05:
[...]

Damm sommige doen echt iritant met hun headset in Cod4 erger ik me soms dood aan mensen die hele tijd lopen schreeuwen of lopen te janken :/
Ik geloof dat de bt135 bij warhawk zit. Inderdaad heel irritant als je een headset hebt kun je hem gewoon naast je neer leggen als het goed is hoor je dan niks via de tv. Lekker rustig :P

Vanavond was er ook 1 bij hardcore die het nodig vond om zijn gangsta rap aan iedereen te laten horen ;( Huilende kinderen blaffende honden. Gillende zingende en vloekende medespelers :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

Hallo, nieuw in dit topic, gister de ps3 gekocht met COD4 vette shit! Wel heel anders zonder muis en toetsenbord. (mijn halve leven vermaakt met sega master system, ps1, ps2, pc games en nu ps3)

Nu heb ik een draadloos toetsenbord en muis aangesloten op de ps3 en het werkt! Zal wel normaal zijn voor jullie.

Een vraag:
komt er nog een fps uit die je kunt bespelen met muis en keyboard? of is het beleid van sony dara niet aan mee te werken?

Robert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

swopdark schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:06:
Nu komt dit jaar nog UT3 en aansluitend volgend jaar Devil May Cry 4 en HAZE... dammit Waarom gaat er zoveel vrije tijd op aan werken?
Om al die games te kunnen kopen :+
Maar er komt idd veel leuks aan, en ik kan dat allemaal niet kopen :'( maar wel spelen als ik ze zou kunnen kopen..
Als GT5 uitkomt dan heb ik niet veel meer nodig :+

@ hierboven: UT3 ondersteunt het

[ Voor 3% gewijzigd door Arm1n op 16-12-2007 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

@hierboven:

dan wordt knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 19:26:
[...]

Ik had dezelfde vraag een paar pagina's geleden. Ik gebruik nu mijn PS3 in combinatie met de Samsung 206BW (hdmi-dvi kabel) en de Logitech Z-2300 speakerset (geweldige "budget" combinatie! _/-\o_ ). Voor het geluid heb ik gebruik gemaakt van de volgende converter (die overigens gewoon bij de Z-2300 geleverd werd):

[afbeelding]

De rode en witte tulp van de AV-kabel die bij de PS3 geleverd word, stop je in de converter. Aan de andere kant plug je dan de 3.5mm jack van de speakers in, and off you go!

:*)
Super, thanks ;) Ik heb zelf een JBL Creature II setje, pas geleden gekocht en zonde om deze niet te benutten.

Heb jij de PS3 ook aan een KVM-switch hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Damn! na maanden Motorstorm naast me neer gelegd te hebben ben ik er nu weer compleet verslaafd aan (offline). Ik ben nu bij Ticket 12 (van de 21).

Het is echt een vette game, afgezien van de crashes als je over de kop gaat en de wat lastig weg te duwen tegenstanders is het echt een top game. Vette aktie als je met 10-15 auto's de bochten doorgaat, chaos gegarandeerd en het voelt echt als een race. Mooie graphics (vooral de modder en de HDR/zon ziet er bruut uit), muziek ook echt mijn style vette rock gemixt met elektro. Schaduwen zijn niet super mooi maar als je midden in de aktie zit zijn het de physics en de realiteit die opvallen.

PS3 draait ook als een zonnetje, gisteren zeker 5 uur achter elkaar gegamed. En nu vanavond ook weer 2,5 uur zonder enig probleem. Jammer dat de tijd er nu op zit :P morgen weer werken!

Ik snap de bedoeling van de burnout demo online niet helemaal, je joined samen met anderen en dan? Beetje stunten? Ik zag op een gegeven moment wel een objective dat ik via een garage oid op het trein station moest komen, rode stip op de map, maar ik kon niet bedenken hoe ik daar heen moest :) Wordt dit in de singleplayer allemaal uitgelegd of is het proberen tot je de oplossing hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:35:
[...]

Super, thanks ;) Ik heb zelf een JBL Creature II setje, pas geleden gekocht en zonde om deze niet te benutten.

Heb jij de PS3 ook aan een KVM-switch hangen?
Nee, is mij te gecompliceerd en overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:41:
Ik snap de bedoeling van de burnout demo online niet helemaal, je joined samen met anderen en dan? Beetje stunten? Ik zag op een gegeven moment wel een objective dat ik via een garage oid op het trein station moest komen, rode stip op de map, maar ik kon niet bedenken hoe ik daar heen moest :) Wordt dit in de singleplayer allemaal uitgelegd of is het proberen tot je de oplossing hebt?
Beetje stunten ja, dikste air time, drift, jump distance, etc proberen te halen (wat je dus in de HUD ziet rechtsboven 'normaal'), daarnaast kan de host challenges starten, waarbij er onderin beeld (scrollbalk) zou moeten worden uitgelegd wat de bedoeling is, maar meestal spreekt het voor zich (snelste naar een punt of snelste meeste air time maken, etc).

Voor mij is het allemaal duidelijk, maar als ik online bezig ben sta ik overal mee op 1 en lijkt de rest er weinig van te snappen, af en toe zit er iemand met een headset, en dat zijn dan ook meteen de mensen die het ook wel door lijken te hebben...

/me gaat zo weer even de demo opstarten voor de zoveelste keer vandaag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Frank J. schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:41:
Damn! na maanden Motorstorm naast me neer gelegd te hebben ben ik er nu weer compleet verslaafd aan (offline). Ik ben nu bij Ticket 12 (van de 21).

Het is echt een vette game, afgezien van de crashes als je over de kop gaat en de wat lastig weg te duwen tegenstanders is het echt een top game. Vette aktie als je met 10-15 auto's de bochten doorgaat, chaos gegarandeerd en het voelt echt als een race. Mooie graphics (vooral de modder en de HDR/zon ziet er bruut uit), muziek ook echt mijn style vette rock gemixt met elektro. Schaduwen zijn niet super mooi maar als je midden in de aktie zit zijn het de physics en de realiteit die opvallen.

PS3 draait ook als een zonnetje, gisteren zeker 5 uur achter elkaar gegamed. En nu vanavond ook weer 2,5 uur zonder enig probleem. Jammer dat de tijd er nu op zit :P morgen weer werken!

Ja ik ben ook weer spelen, moest ff overnieuw beginnen. Alleen de muziek is niet mijn stijl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 00:50
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:05:
[...]

Ja over die headset gesproken, is die een beetje goed? Warhawk lijkt me sowieso een vette game en in de PSN shop kon ik 'm ook kopen voor 29 Euro ofzo, maar dat pakket van 59 Euro inclusief die headset leek me geen verkeerde deal!

Wordt Warhawk in de shops trouwens alleen met die headset verkocht of ook zonder? Om ff misverstanden te voorkomen, maar het doosje zal MET de headset wel iets groter zijn :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 17:26
warhawk wordt in de winkel alléén MET headset verkocht en zit dan ook in een kartonnen doos(je)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:41:Ik snap de bedoeling van de burnout demo online niet helemaal, je joined samen met anderen en dan? Beetje stunten? Ik zag op een gegeven moment wel een objective dat ik via een garage oid op het trein station moest komen, rode stip op de map, maar ik kon niet bedenken hoe ik daar heen moest :) Wordt dit in de singleplayer allemaal uitgelegd of is het proberen tot je de oplossing hebt?
Als host kun je dus een paar missies starten. De missie die jij bedoelt dan moet je naar de parkeergarage aan de overkant van het station, daar naar boven en dan via een springschans op het dak van het station springen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenMan schreef op zondag 16 december 2007 @ 23:19:
[...]

Ja over die headset gesproken, is die een beetje goed? Warhawk lijkt me sowieso een vette game en in de PSN shop kon ik 'm ook kopen voor 29 Euro ofzo, maar dat pakket van 59 Euro inclusief die headset leek me geen verkeerde deal!

Wordt Warhawk in de shops trouwens alleen met die headset verkocht of ook zonder? Om ff misverstanden te voorkomen, maar het doosje zal MET de headset wel iets groter zijn :)
Ik had de headset (de Jabra BT135) los gekocht via GSMpunt.nl en kan je zeggen dat mijn ervaring ermee simpelweg slecht was. De headset is te klein, waardoor de afstand tussen mond-microfoon te groot is. Dat leidde tot slechte verstaanbaarheid in games, alleen als ik schreeuwde konden mijn clanmembers mij horen, en dat is niet zo best. Bovendien is de batterijduur niet zo lang. Ik heb twee keer meegemaakt dat de batterijen opgingen middenin een clanmatch.. Aangezien je de headset niet kan gebruiken terwijl hij oplaadt, ben je dus klaar met praten als de batterij opgaat. Als je een bluetooth headset aanschaft is de tip dus om met een opgeladen headset te starten aan een PS3-sessie.

Nou goed, door bovenstaande nadelen ben ik meteen naar de winkel gegaan om een USB-headset te kopen (De Logitech Premium Headset 350). Ik kan nu onverstoord met mijn clanmembers praten, en het belangrijktste: De geluidkwaliteit is zeer goed. Bij de Jabra had je ook nog dat het geluid haperend bij jou aankwam, terwijl ik ongeveer een meter van mijn ps3 af stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://bluetooth.com/NR/rdonlyres/7427F9A0-9431-45CB-BEDF-F92E0D75D0D0/0/SW_SA_505_1.jpg
Ik heb van de zomer deze aangeschaft (voor omgerekend zo'n 45E bij de AT&T shop) en dat is echt geweldig om mee te gamen kom ik nu achter. Gebruik hem normaal als koptelefoon bij de mp3 speler op m'n gsm, maar voor de PS3 is hij ook ideaal!

Volgens de specs 17 uur talk time en 400 standby, en daar twijfel ik echt niet aan, want ik hoef hem eigenlijk bijna nooit op te laden, terwijl hij dagelijks wordt gebruikt! Als je dus echt een fijne headset wilt kopen, dan is de Southwing SA-505 mijn gouden tip 8)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Sluuz schreef op zondag 16 december 2007 @ 23:30:
warhawk wordt in de winkel alléén MET headset verkocht en zit dan ook in een kartonnen doos(je)
30EUR in de PSN Winkel (online download)
40EUR in de Retail Winkels (zonder headset)
60EUR in de Retail Winkels (met headset)

Paar weken na release is ook de headset-loze-blu-ray versie gelanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harlekein schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:40:
Ik ben nog nooit offline geschopt door PSN. Denk toch dat je in je verbinding moet zoeken. Nu heb ik ook wegens mindere ervaringen met wifi mijn PS3 op een UTP kabel aangesloten. De magnetron van je buren kan je wifi al verstoren. Ik heb dit letterlijk meegemaakt met mijn PC. Duurde erg lang voordat ik de oorzaak vond. Na een andere frequentie te gebruiken was het opgelost. Maar goed, sindsdien trek ik liever een kabel als ik een stabiele verbinding belangrijk vind.
Ik heb hem ook via de UTP kabel aangesloten, dus daar zal het niet aan liggen. Ach wellicht dat andere mensen hier ook nog last van krijgen. We zien wel.

Gister Burnout demo gedaan. Ik eff acount gemaakt bij de UK store, bij de USA store wou hij mijn adres niet geloven.. :). Toch zeker een uurtje/90 minuten mee vermaakt. Is wel leuk. Weer is wat nieuws. Ook de Demo van GT5 prostreet gedaan. Slecht en saai spel naar mijn mening.
Tonyhawk demo gedaan. Was opzich wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Misschien een toekomstige verslaving: Dark Mist

Ziet er grappig uit! Voor 4,99 bijna onmogelijk een miskoop te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
swopdark schreef op maandag 17 december 2007 @ 08:09:
Misschien een toekomstige verslaving: Dark Mist

Ziet er grappig uit! Voor 4,99 bijna onmogelijk een miskoop te zijn.
Is die nu al te koop dan buiten Europa? Ziet er zeker leuk uit, hier meer gameplay: http://nl.youtube.com/wat...kMoNL12tQ&feature=related

Overigens lijkt mij Soldner-X ook erg leuk, want daar krijg ik ook nostalgische kriebels van:
http://www.youtube.com/watch?v=mylMRhBKA8c :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Soldner X wordt idd gaaf volgens mij. Old-skool r-type/Nemesis/Gradius ! :D. Alleen dan wel met nieuwe graphics. Gister op mn DS nog konami classics zitten spelen maar toen ik die gradius graphics zag (nemesis 3 van de MSX) had ik wel zoiets van "waarom was dit vroeger eigenlijk leuk? Het ziet er niet uit!" ;))

Ik kon nergens iets over Dark Mist vinden, maar lijkt me idd wel een leuke game. Wat me niet een leuke game lijkt is Burn out. Het rijdt prima daar niet van, maar er is iets mis aan die titel, er zit geen challenge in. Ik had iig totaal niet de drang om goed mn best te doen om niet kapot te gaan bv. Ach dan crash je, nou binnen 2 tellen zit je weer op de baan en ben je weer bij de kop. Ook vind ik sommige challenges (die in de demo zitten zoals stunt dingen binnen een minuut) echt vergezocht. Doe stunts... ok, maar waar dan? En waarom? :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, de vorige Burn Outs konden na een tijdje toch echt knap lastig worden. Omdat je dan continue volgas moet rijden zie je het op een gegeven moment nauwelijks meer, dan gaat het zo hard! ;)
En moet jij een heel verhaal horen voordat je een stunt gaat doen dan? Burnout is gewoon domweg keihard rijden! :)
Ik weet nog niet zeker of dit een titel is die er bij mij gaat komen, zal ook een beetje afhangen wat ik dan nog aan het spelen ben (nu nog AC en R&C) en wat er nog meer verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb best veel tijd aan de demo besteed van Burnout al en dat is wel een goed teken. Gisteren met Vince22 wat online challenges gedaan. (Sorry dat ik je uit de drift beukte). Ik vermaak me prima in de stad. En qua snelheid is dit nog een langzame wagen, dus dat wordt alleen maar lastiger.
Ik hoop wel dat in de full version er wat meer beloning is voor het rammen van alle hekken en borden e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Voor diegene die de demo van Burnout Paradise al hebben grijs gespeeld, laat hem nog even op je harde schijf staan want ontwikkelaar Criterion Studios laat in een persbericht weten dat er in de loop der tijd een aantal updates verschijnen. De updates duren voort tot en met de releasedatum van de game zelf, die op 23 januari valt.

De updates bevatten nieuwe content in de vorm van nieuwe toernooien, nieuwe gebieden en uiteraard ook nieuwe wagens waarmee je het online tegen elkaar kunt opnemen. Waneer we de eerste update mogen verwachten is nog niet bekend.'

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 17 december 2007 @ 10:48:
Ik heb best veel tijd aan de demo besteed van Burnout al en dat is wel een goed teken. Gisteren met Vince22 wat online challenges gedaan. (Sorry dat ik je uit de drift beukte). Ik vermaak me prima in de stad. En qua snelheid is dit nog een langzame wagen, dus dat wordt alleen maar lastiger.
Ik hoop wel dat in de full version er wat meer beloning is voor het rammen van alle hekken en borden e.d.
het grote nadeel is dat je de minimap in gaten moet houden terwijl je keihard aan het gassen bent... 1 verkeerde afslag en daaaaag winstkansen....

anyway, verder een superdemo van een game die er hier zeker gaat komen :)

btw, er komt downloadable content voor de demo binnenkort! how cool is that :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen zondag een leuke HD-ready( full HD is me nog veel te duur) lcd tv aangeschaft, dus voor mij is nu ook het tijdperk aangebroken om eens wat te ouwehoeren met HD/BR. Nu heb ik al op mijn vriend, FTD, een paar leuke HD-PS3 films kunnen vinden, deze zijn omgezet door de poster en daardoor leesbaar voor de ps3 (voor de mensen die dit niet lukt alsje naar je usb apparaat of DVD gaat waar je de film hebt opgezet, even driehoekje indrukken en alles weergeven aanklikken dan laat ie al je files zien en kan je de m2ts files afspelen.) Maar mijn vraag is nu of er ook mensen zijn die weten of de ps3 ook HD files aankan, lijkt mij van niet aangezien het een BR apparaat is, maar ishet ook mogelijk om dit te converten (heb al iets gevonden) of bijvoorbeeld streamend.. de ham vraag is dan, mits het natuurlijk mogelijk is, of er veel kwaliteits verlies is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappie911
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-01 09:30
Hi,

Iemand toevallig ook gt5 Prologue besteld via renchi ?

Ik heb een mail gehad dat hij op 13 december is verscheept, ik heb echter niet voor "express" gekozen maar voor "registered airmail"

Dus ik kan hem verder niet traceren.

Iemand een idee wanneer ik hem hier kan verwachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:04:
[...]

het grote nadeel is dat je de minimap in gaten moet houden terwijl je keihard aan het gassen bent... 1 verkeerde afslag en daaaaag winstkansen....

anyway, verder een superdemo van een game die er hier zeker gaat komen :)

btw, er komt downloadable content voor de demo binnenkort! how cool is that :p
Hehe, ja ik heb het ook al een paar keer gehad dat ik te veel op de minmap zat te kijken en gewoon op een geparkeerde auto reed :o . Het spel geeft wel aan welke afslag je moet pakken (dmv straatnaam bovenin en knipperlicht), maar ik had nou niet echt het idee dat dat de snelste route is.
Kan echt niet wachten tot de full game uit is, ik hoop alleen wel dat je dan gewoon een 'retry' optie oid hebt voor challenges en dat je niet altijd helemaal hoeft terug te rijden, daarnaast is het soms ook vervelend dat je even geen controle over je auto hebt na een challenge (zwart-wit en dj atomica die vervelend doet :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:44
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:05:
Ik heb afgelopen zondag een leuke HD-ready( full HD is me nog veel te duur) lcd tv aangeschaft, dus voor mij is nu ook het tijdperk aangebroken om eens wat te ouwehoeren met HD/BR. Nu heb ik al op mijn vriend, FTD, een paar leuke HD-PS3 films kunnen vinden, deze zijn omgezet door de poster en daardoor leesbaar voor de ps3 (voor de mensen die dit niet lukt alsje naar je usb apparaat of DVD gaat waar je de film hebt opgezet, even driehoekje indrukken en alles weergeven aanklikken dan laat ie al je files zien en kan je de m2ts files afspelen.) Maar mijn vraag is nu of er ook mensen zijn die weten of de ps3 ook HD files aankan, lijkt mij van niet aangezien het een BR apparaat is, maar ishet ook mogelijk om dit te converten (heb al iets gevonden) of bijvoorbeeld streamend.. de ham vraag is dan, mits het natuurlijk mogelijk is, of er veel kwaliteits verlies is....
Ik gebruik GoTsent om mkv files om te zetten naar MP4. Dit doe ik met veel series die ik meekijk vanuit Amerika. Dit werkt goed. Films heb ik nog niet veel geconverteerd, ben toch bezig met mijn BluRay libary uit te breiden. Verder is Vista X64 een reden waardoor ik minder converteer, omdat GoTsent vast loopt (FFMPEGloopt vast, NERO decoding werkt niet eens onder Vista X64). Maar voor series blijft GoTsent enorm fijn. Als het eenmaal mp4 is kun je het ook gewoon streamen of indien kleiner dan 4GB ook op je usb hdd zetten in de map video en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik kan het nergens vinden dus stel hier maar even de vraag. Is het mogelijk om met GT5:P aan account sharing te doen? Of zit hier eenzelfde soort beveiliging op als bij Warhawk? Zeker omdat het geen online only spel is lijkt me lastig dat ze kunnen verplichten dat je met internet verbonden bent. Iemand die hier meer van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Arx schreef op maandag 17 december 2007 @ 08:16:
Overigens lijkt mij Soldner-X ook erg leuk, want daar krijg ik ook nostalgische kriebels van:
http://www.youtube.com/watch?v=mylMRhBKA8c :)
Wow lijkt op R-type. dat spel heb ik nog voor op men PS1, dat hette R-Type delta.. fucking moeilijk en ook nog nooit tot een goed einde kunnen brengen. Speelde em laatst toevallig nog ff op men PS3, blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:29:
[...]

Ik gebruik GoTsent om mkv files om te zetten naar MP4. Dit doe ik met veel series die ik meekijk vanuit Amerika. Dit werkt goed. Films heb ik nog niet veel geconverteerd, ben toch bezig met mijn BluRay libary uit te breiden. Verder is Vista X64 een reden waardoor ik minder converteer, omdat GoTsent vast loopt (FFMPEGloopt vast, NERO decoding werkt niet eens onder Vista X64). Maar voor series blijft GoTsent enorm fijn. Als het eenmaal mp4 is kun je het ook gewoon streamen of indien kleiner dan 4GB ook op je usb hdd zetten in de map video en klaar.
OK dank je! dat programma had ik nog niet van gehoord, ik heb wel met een beetje googlen PS3video9 gevonden, zijn er ook mensen die daar ervaring mee hebben, speciaal onder vista?? En hoe zit het met de kwaliteit van je MP4 bestand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:38:
[...]

OK dank je! dat programma had ik nog niet van gehoord, ik heb wel met een beetje googlen PS3video9 gevonden, zijn er ook mensen die daar ervaring mee hebben, speciaal onder vista?? En hoe zit het met de kwaliteit van je MP4 bestand??
Goed, ben er erg over te spreken! Plus dat het converteren van een serie binnen 2 minuten is gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:39:
[...]

Goed, ben er erg over te spreken! Plus dat het converteren van een serie binnen 2 minuten is gebeurd :)
Ok nou ik ga het vanavond testen, nu maar hopen dat de werkdag een beetje opschiet haha. Als dat proggie van jou vastloopt in vista, is het dan misschien een idee om het via compitabiliteit op xp te zetten?? of al getest en het werkt niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:42:
[...]

Ok nou ik ga het vanavond testen, nu maar hopen dat de werkdag een beetje opschiet haha. Als dat proggie van jou vastloopt in vista, is het dan misschien een idee om het via compitabiliteit op xp te zetten?? of al getest en het werkt niet??
Heb ik gedaan maar dat was geen oplossing voor beide problemen (Nero en Ffmpeg). Heb het even aan de maker zelf gevraagd of het bekend is. Zelf denk ik dat het aan de film lag aangezien series nog steeds geen probleem zijn.

Vanavond ook maar weer even mijn verslaving CoD4 ophalen, heb het al eventjes niet meer gespeeld! Ik ga voor een snelle stijging van 2 lvls want dan hebben we de bandolier perk, lekker dubbele magazijncapaciteit :).

En om even heel vertraagd te reageren op wat nieuws. Nu Amerika de PSN cards heeft is het gewoon een kwestie van tijd dat het ook in Europa komt. Goed nieuws! Tuurlijk kan het niet snel genoeg gebeuren, maar we wachten braaf af. Denk dat het ook wel slim is om het voor Home geintroduceerd te hebben. Ik denk dat het ook voor een flinke omzetstijging voor Singstar kan zorgen.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische problemen in SPV graag! Zie ook Playstation 3 als mediacenter voor de mediacenter-vragen.