We hebben weer stroom en Zaltbommel en omstreken dus net meteen internet weer ingesteld, want dat was allemaal weg na 49 uur geen stroom. Meteen de PS3 opgestart en alle Stores gechecked en vond het best wel tegenvallen. Niet een demo in de Nederlandse store en alleen Burnout in de USA store, maar dat is dan wel weer een toffe demo
Nu weer actief proberen te zijn op tweakers, want 2 hele dagen geen tweakers-forum en dan met name dit topic is toch best wel afkicken.
swampy schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:51:
De Burnout Demo ( USA shop ) is best aardig maar let wel even op he, alweer...reclames...overal reclame borden

nu ja. Maar het ergste die "DJ" die de hele tijd zit te lullen! Als we nou door zijn studio heen konden rijden en over hem heen en dan met een hakmes..ah well that zijn de minpunten van de game blijkbaar (in ieder geval in demo)
Jumps enzo zijn ook leuk en het ziet er allemaal mooi uit, jammer van de reclame (je koopt een spel van 60 euro en er zit reclame in....) en die irritante DJ. Hij is minder irritant dat de DJ uit Skate en NFS: Prostreet maar..doe er iets aan!
Wat is er zo erg aan reclames? In sportgames zit ook reclame en dan is het niet erg omdat het zo hoort met sponsors en dergelijke? Ik kan me er niet echt aan irriteren en zeg nou zelf: in real life zijn er ook overal reclameborden, dus het is in wezen eigenlijk best realistisch. Vooral in games als GTA zijn zulke borden juist best tof omdat er echt reclame op staat van ketens die je ingame terug vindt. En meestal rijdt je toch zo hard dat je niet eens ziet wat er op zo'n reclamebord staat.
Verder geef ik je wel gelijk dat die game er best oke uit ziet en de crashes zien er zeer spectaculair uit. Al zijn ze soms wel wat over the top: ik reed met een gangetje of 50 tegen een muur en heel die auto total-loss... maar wel leuk natuurlijk.
Opstarten van de game duurt ook wel wat lang. In de echte game kan het best leuk zijn om een foto te maken en op je rijbewijs te plakken en een auto uit te kiezen. Maar als er in die demo toch geen keuze is en je een auto toegewezen krijgt zet mij dan maar meteen op het asfalt zodat ik kan scheuren. Ik ben nog niet overtuigd of deze game in mijn collectie komt...
Demo staat zoals gezegd niet meer in de Japanse Store. Was maar te downen tot ergens eind november (helaas).
Ik zit ook nog steeds te twijfelen om een Daul Shock 3 te importeren, maar de extra €27 die sommige tweakers hebben moeten betalen staat me best wel tegen. Maar anders is het nog meer dan 3 maanden wachten en dat is toch best veel op een mensenleven

. Maar je hebt gelijk dat je vooral het gewicht mist als je net vanaf een PS2 stapt. Ik heb een paar dagen op de PS2 gespeeld en heb net maar het usb-kabeltje aan mijn PS3 controller gehangen om het gewicht wat te compenseren.
Edit:
The Darkness ligt bij de Makro voor €20,-
Lijkt me geen slechte prijs aangezien die game in sommige winkels nog steeds de volledige €64 kost en anders rond de €40.
En zeker geen geld voor een game met een zeer goed verhaal....
Spiderman 3 en Call of Duty 3 liggen ook in de budget-bak, maar die zijn niet zo goed als bovenstaande game.
[
Voor 5% gewijzigd door
FeaR op 14-12-2007 22:05
]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.