Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.742 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

zwembroek schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 08:53:Zomer releases zijn naar mijn inziens behoorlijk lame. Dat is meestal een periode waarin mijn console het minst gebruikt wordt. En ik neem aan dat de meeste mensen niet met 25 graden (als het tenminste niet regent) in huis blijven.
Ja, in NL is het natuurlijk van juni t/m augustus 25+ graden ;) In de zomer wordt er ook gegamed. Minder dan in de winter ja, maar helemaal geen games releasen in de zomer is ook onzin.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:09:Het enigste probleem met dit streamen is dat het zo kut door ps3 word ingedeeld, bv op genre, dan is er een verschil tussen rock en Rock. Op album staat er bijvoorbeeld 'Albumnaam (nummer 1)' dus heb je ineens 20 verschillende albums van Albumnaam.
Heeft er iemand een goeie tool om de informatie van al mijn mp3's goed en snel bij te werken?
JJ MP3 Renamer

Dit is een geweldig progje, ik gebruik 'm voor al mn mp3's. Je kan echt van alles heel snel aanpassen voor veel mp3's tegelijk.

Wat ik altijd doe is de bestandsnamen van mp3's goed zetten met dit progje, dan met een ander progje (tagremover) de tags verwijderen en dan doe ik met jj mp3 renamer "filename > id3 tag". Ik heb dan in de id3 tag de artiest en de titel van het nr (meer hoef ik ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

E2TK schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 08:00:
[...]
Ik heb Burnout nooit gespeeld, nu ik dit lees mis ik denk ik niks. En inderdaad NFS is niks meer, geef mij maar NFS 3: Hot Pursuit in een nieuw jasje.
Denk dat ik de demo van Burnout Paradise wel download, staat hij alleen in de US Store?
Als je een PS2 hebt of een PS3 met BC zou ik Burnout Takedown (deel 3) ergens goedkoop op de kop tikken. Nog altijd mijn favoriete arcade racer en de graphics kunnen er vandaag de dag ook nog goed mee door.

Assasins Creed vind ik erg geslaagd. Ja, er had veeeeeel meer in kunnen zitten, maar het is een partij mooi en speelt erg lekker. Het heeft voldoende elementen en wat unieke eigenschappen waardoor iedere gamer het op zijn minst een keer zou moeten spelen.

Het gevoel toen ik in Acre die kerk beklom en nog steeds de hele stad kon zien en beneden de mensen als mieren voorbij zag trekken. Schitterend!

[ Voor 26% gewijzigd door harlekein op 14-12-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

harlekein schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:06:
[...]

Als je een PS2 hebt of een PS3 met BC zou ik Burnout Takedown (deel 3) ergens goedkoop op de kop tikken. Nog altijd mijn favoriete arcade racer en de graphics kunnen er vandaag de dag ook nog goed mee door.

Assasins Creed vind ik erg geslaagd. Ja, er had veeeeeel meer in kunnen zitten, maar het is een partij mooi en speelt erg lekker. Het heeft voldoende elementen en wat unieke eigenschappen waardoor iedere gamer het op zijn minst een keer zou moeten spelen.

Het gevoel toen ik in Acre die kerk beklom en nog steeds de hele stad kon zien en beneden de mensen als mieren voorbij zag trekken. Schitterend!
Mmm tja geef je gelijk hoor met AC, begrijp wel waarom sommige negatief erover zijn maar voor de problemen ermee is het toch een goede game in mijn ogen! Denk dat mensen gewoon er teveel van verwachte...hype he...

Nu zie je dan ook dat er meer positieve reviews van komen en dat de 7.3 gemiddeld omhoog getrokken word naar 8.4 wat in mijn ogen er toch beter bij past. Maar ja een mening is en blijft een mening. Voor nu geniet ik van AC!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 17:55
[...]

jij hebt deze gespeeld op de ps3 met bc? Werkt deze probleemloos? is de aanschaf te overwegen waard. gaat het om de platinum edition of een willekeurige?

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

amsterdammertje schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:47:
[...]
jij hebt deze gespeeld op de ps3 met bc? Werkt deze probleemloos? is de aanschaf te overwegen waard. gaat het om de platinum edition of een willekeurige?
Ik heb deze op PS2 helemaal stuk gespeeld bij mijzelf en met anderen. De crash events zijn enorm leuk met vrienden. Platinum of welke dan ook zijn het zelfde. Ik weet niet hoe deze met BC werkt omdat ik zelf een 40GB PS3 heb. Dat zou je even moeten googlen.

[ Voor 7% gewijzigd door harlekein op 14-12-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag dat GT5P bij renchi.com op de website stond met als language japanese & english, dus ik dacht da's mooi !

Maar als ik via de diverse amerikaanse forums kijk waar zij bestellen en ik kijk op andere import websites zie ik dat GT5P alleen in het japans verkrijgbaar is.

Wat is nu waar? iemand een idee?

Als het niet klopt wat op renchi.com staat is het natuurlijk wel een onwijs makkelijk verkoopmiddel en onwijs misleidend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom hyped iedereen dat GT5 Prologue???

Het is een demo waar je gewoon de prijs van een normale game voor betaalt.
Als het mee zit is er over een paar maanden de full version.

Ben alleen benieuwd of ze er nou wel of geen damage in doen (in de Full bedoel ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:18:

Ben alleen benieuwd of ze er nou wel of geen damage in doen (in de Full bedoel ik dan)
Het is een proloog met meer replayvalue dan menig volledig spel. En dat voor 30 euro. Als het meezit is er eind 2008 een full version, maar PD kennende wordt dat later.

Damage zijn ze mee bezig en wordt misschien als extra toegevoegd aan Prologue.

[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 14-12-2007 14:20 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:24

Mwoah ik zal het zelf niet kopen, vind het niet waard. Maar tis ook weer wat om het te bestempelen als een demo waar je de prijs van een normale game voor betaalt.

Hij is zowiezo een stuk goedkoper, en daarnaast, veeeeel uitgebreider dan menig demo die je tegenwoordig in een uur uitspeelt. Ik denk zelf dat Prologue misschien 20% vd uiteindelijke game beslaat kwa content? Sjah, die gasten willen gewoon cashen, en gamers willen ervoor betalen, vraag en aanbod, ik zou het ook doen ;)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:20:
[...]

Het is een proloog met meer replayvalue dan menig volledig spel. En dat voor 30 euro. Als het meezit is er eind 2008 een full version, maar PD kennende wordt dat later.

Damage zijn ze mee bezig en wordt misschien als extra toegevoegd aan Prologue.
Mee eens! _/-\o_

En voor de die hard GT-gamers is het natuurlijk heerlijk dat er weer een nieuwe uitkomt.
Dit is gewoon de mooiste en vetste racegame die ooit gemaakt is, dan spreek ik niet alleen over GT5 maar ook over de voorgaande delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:49
[...]

De laaste Burnout versie voor de PS2 is toch Burnout Dominator of niet? :?

Heb Bunrout Takedown voor de ps2 gekocht voor 10 euro op Marktplaats ;)

[ Voor 8% gewijzigd door knny op 14-12-2007 16:08 ]

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:31:
Jammer dat er de hele tijd over divx, linux, codecs, streamen en al dat soort gezever wordt gepraat en niet over games :'(
Hele post gemaakt erover maar er wordt alleen gereageerd op posts (die mijn inziens) al 543x zijn langsgekomen en wat weinig toevoegd.
Maar goed...
Game on!
Het is ook het ps3 ervaringen topic en niet het bespreek je ps3 games topic.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De GT5 prologue gaat die paar tientjes zeker wel waard zijn! Ik zal er waarschijnlijk meer uurtjes insteken dan menig volledig spel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:43:
De GT5 prologue gaat die paar tientjes zeker wel waard zijn! Ik zal er waarschijnlijk meer uurtjes insteken dan menig volledig spel. ;)
For sure! Ik heb de demo van GT5P ook helemaal plat gespeeld, zeker meer dan 50 uur! Samen met het G25 stuurtje is GT5P gewoon zalig!!

"December 14, 2007 14:47 Amsterdam - Netherlands, The With delivery courier"

GT5P komt vandaag hoop ik nog binnen >:)

[ Voor 15% gewijzigd door tex5 op 14-12-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
tex5 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:53:
[...]

For sure! Ik heb de demo van GT5P ook helemaal plat gespeeld, zeker meer dan 50 uur! Samen met het G25 stuurtje is GT5P gewoon zalig!!

"December 14, 2007 14:47 Amsterdam - Netherlands, The With delivery courier"

GT5P komt vandaag hoop ik nog binnen >:)
Als hij grotendeels in het engels is en de online ook in europa werkt ga ik hem ZEKER ook halen :) Let me know~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook het G25 stuur, alleen nog geen playseat voor de PS3.... :(

Waar heb je GT5 prologue besteld Tex5?
Ben ook erg benieuwd naar je ervaringen. Wacht ik eventjes af voordat ik ga bestellen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik heb trouwens een Logitech Formula Force One GP Stuurtje (vrij oud) maar met force feedback. Werkt dat eigenlijk ook voor GT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk het wel eigenlijk, kun je het niet proberen bij de GT5 prologue demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm een behoorlijk aantal autos en tracks..high def graphics en realistische gameplay. Oh en ja kan zelfs ook een "free run" doen om gewoon een auto uit te proberen. Yup het geld waard! Gran Tourismo is gewoon zijn geld waard...en prologue =/= demo..prologue = prologue! De game voor de game zogezegt!

Mooiste aan Gran Tourismo, je hoeft geen Ferrari te kiezen...je kan ook gewoon een peugeot 206 gaan rijden als je wilt. Of een Mini Cooper! Er is zoveel keus kwa auto's..

[ Voor 11% gewijzigd door swampy op 14-12-2007 16:06 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:27:
Ik heb ook het G25 stuur, alleen nog geen playseat voor de PS3.... :(

Waar heb je GT5 prologue besteld Tex5?
Ben ook erg benieuwd naar je ervaringen. Wacht ik eventjes af voordat ik ga bestellen... ;)
Renchi.com - heb geen invoerrechten moeten betalen. Volgens mij had ik de full price laten staan, je kan bij renchi kiezen wat de value van het pakketje moet zijn.

Hij is net binnen gekomen. Menu's zijn partly Engels en de rest is in het Japans, het is goed te doen. Er komen allemaal vertalingen uit deze dagen waar je kan zien wat alle teksten beteken etc.

Aliasing is stuk beter dan in de demo. Het ziet er allemaal super netjes en mooi uit. Clutch schijnt ook te werken las ik op gtplanet.com. Ik moet er nog even echt mee aan de gang, nu nog aant werk..

[ Voor 10% gewijzigd door tex5 op 14-12-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Gister nog die demo gespeeld, En bizar mooi op zich. Maar ga de 30 euro versie niet kopen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik ga dan wel twijfelen. Als de menu's gedeeltelijk Japans zijn wacht ik misschien liever nog even. Wanneer komt het spel eigenlijk in de US uit?
Zou het eerste spel zijn waar de clutch goed werkt, zou wel leuk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:49
Mars18 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:20:
Gister nog die demo gespeeld, En bizar mooi op zich. Maar ga de 30 euro versie niet kopen
Staat die demo nog in de JP store dan? Ik kom er niet uit in het Japans :P

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik was net even aan het testen hoe de PS3 omgaat met het upscalen van video bij PS1 en PS2 games. Vraagje daarover: klopt het dat wanneer je een PS2 game met progressive scan ondersteuning draait dat je dan maar 480p output krijgt i.p.v. upscaled 1080p? Ik heb dit getest met Soul Calibur III overigens.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:35:
Nee daar staat de demo niet meer, misschien nog in de US store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09 15:29
[...]

Nee, hij staat niet in de Japanse Store, maar is nog wel te downloaden van de server. Stuur je straks een DM, eerst even de Burnout-demo kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Er is weer een auteur wakker geworden :+

De PS3 heeft de Divx certificering al in de pocket. Voor de 360 loopt die nog.

De support die nu is ingebouwd dekt het meeste, maar zal worden uitgebreid als de certificering er is. Als de PS3 nu de support krijgt, lopen ze inderdaad, even voor, totdat de 360 cert er is.

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 14-12-2007 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er al de Burnout demo online gespeeld?
Ik wil wel online (ook R:FoM online gespeeld en Motorstorm nog regelmatig) maar het lijkt wel of de andere auto's er niet zijn of niks doen.
Heb in 10 potjes pas 1 keer iemand anders gezien en wat take downs met 'm kunnen doen. Ook krijg ik soms de melding dat ik mogelijk naar m'n firewall instellingen zou moeten kijken (staat geheel uit, PS3 verbonden aan internet via desktop PC, 1Gbit verbinding die perfect werkt in alle andere gevallen)

Edit:
Net zelf een game gehost (100Mbit lijn fibre-to-the-home hier) en dat werkte perfect, gasten werden aardig ge0wned ;) Ook wel een leuke toevoeging is dat 'mug shot' trouwens, dan maakt de usb cam van je tegenpartij (als je een take down op 'm hebt gedaan) een foto van hem (of z'n vrienden die allerlei rare dingen voor de camera staan te houden :P)

Burnout: PC is voor mij nu alleen maar bevestigd :D Dit wordt mijn volgende game!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisterenavond even online gespeeld en zat met 3 andere auto's in een game. Dat werkte gewoon goed, hoop lopen beuken en beuken ontvangen... ;)
Verder niet echt een race gereden, alleen wat doelloos door de stad gereden... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Iemand al enig idee hoe het met de lokalisatie zit van GT5 Prologue? Nog steeds alleen maar Japanse karakters, of zijn de Engels vertalingen al gespot?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me_mrtn schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:13:
[...]

Nee, hij staat niet in de Japanse Store, maar is nog wel te downloaden van de server. Stuur je straks een DM, eerst even de Burnout-demo kijken. :)
Kan je het misschien hier posten hoe het moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 19:18:
[...]

Staat een aantal pagina's terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tex5 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:19:
[...]

Renchi.com - heb geen invoerrechten moeten betalen. Volgens mij had ik de full price laten staan, je kan bij renchi kiezen wat de value van het pakketje moet zijn.

Hij is net binnen gekomen. Menu's zijn partly Engels en de rest is in het Japans, het is goed te doen. Er komen allemaal vertalingen uit deze dagen waar je kan zien wat alle teksten beteken etc.

Aliasing is stuk beter dan in de demo. Het ziet er allemaal super netjes en mooi uit. Clutch schijnt ook te werken las ik op gtplanet.com. Ik moet er nog even echt mee aan de gang, nu nog aant werk..
Heb je de Japan of Azië versie besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 19:18:
[...]

De GT5P demo mag dan van de Japanse PSN store-front weg zijn, op de server staat hij nog steeds...

Hier is de link:

http://zeus.dl.playstatio...g?product=0084&country=jp

Via een proxy server kan je de PS3 van deze locatie laten downloaden, zie voor instructie deze pagina: http://ps3mods.blogspot.c...install-warhawk-beta.html

Overigens spreekt men daar over het downloaden en installeren van Warhawk beta, maar het principe blijft hetzelfde :)
Uit deeltje 16, met dank aan DCFreak. Heb het net zelf ook gedaan en bij mij leek het te werken, het downloaden was voltooid (de groote van GTP5) maar nu kan ik het onder games niet weer vinden :(
Misschien krijgt iemand anders het aan de praat.
Ik heb het alleen via deze link gedaan.
http://ps3mods.blogspot.c...ll-playstation-store.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09 15:29
Die link is voldoende. Je hoeft uiteraard niet die specifieke statische IP's te gebruiken (kan niet bij mij bijv.), en dan wordt Folding@Home gedownload als Gran Turismo 5 Prologue. Als het goed is, zie je bij de download dat het ongeveer 700 / 800 MB is. Dan kun je het gewoon installeren als een normale demo. Let wel op, op SDTV's schakelt hij terug naar NTSC en kun je dus zwart/wit als beeld krijgen. Ik heb't van het weekend gedownloaden op firmware 2.01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Nu werkt het bij mij wel, heb het toch op de 1e manier gedaan dat werkt nu, het is wel de japanse versie, dus lezen wordt voor de gemiddelde Nederlander wat lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 18:15:
Wie heeft er al de Burnout demo online gespeeld?
Ik wil wel online (ook R:FoM online gespeeld en Motorstorm nog regelmatig) maar het lijkt wel of de andere auto's er niet zijn of niks doen.
Heb in 10 potjes pas 1 keer iemand anders gezien en wat take downs met 'm kunnen doen. Ook krijg ik soms de melding dat ik mogelijk naar m'n firewall instellingen zou moeten kijken (staat geheel uit, PS3 verbonden aan internet via desktop PC, 1Gbit verbinding die perfect werkt in alle andere gevallen)

Edit:
Net zelf een game gehost (100Mbit lijn fibre-to-the-home hier) en dat werkte perfect, gasten werden aardig ge0wned ;) Ook wel een leuke toevoeging is dat 'mug shot' trouwens, dan maakt de usb cam van je tegenpartij (als je een take down op 'm hebt gedaan) een foto van hem (of z'n vrienden die allerlei rare dingen voor de camera staan te houden :P)

Burnout: PC is voor mij nu alleen maar bevestigd :D Dit wordt mijn volgende game!
Hee dat is toevallig, volgens mij heb ik daarnet nog tegen jou burnout zitten spelen :D
Was een erg vermakelijk potje. Ik moest er even inkomen, maar op het laatst ging het wel vrij goed. Ik ga het zometeen nog even online spelen, dus als er nog mensen zijn die mee willen doen dan moeten ze me maar even toevoegen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
offtopic:
Crap.. Heb ik mijn PS3 mee voor een nachtje gamen @ collega.. SCART kabel niet bij.. En hij heeft geen HDTV..
Fijn geregeld dus.. Zo jammer zulke dingen..
Iemand in Arnhem of omgeving die zijn SCART kabel een nachtje wil uitlenen?

Ik ga binnenkort ook maar een witte Dual Shock 3 ga bestellen.. Die dingen zien er niet alleen vet uit, Dual Shock is best wel een musthave als je van PS2 afkomt.. Geeft toch weer een fijne meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-09 01:06
ik heb mn dual shock 3 binnen maar ik krijg m maar niet aan de praat..

hij is toch wel compatible he?? (jap controller met PAL ps3,60GB versie)

ik druk op de PS knop, sluit m aan met de usb.. houd PS knop lang ingedrukt?...
:/ ... of hij is defect?

of is er een ander manie om een controller te registreren.. heb ik nog nooit gedaan met de ps3
dus heb geen idee

heb van YesAsia btw

[ Voor 8% gewijzigd door BrbZrk op 14-12-2007 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 07:27

FeaR

In GoT we trust

We hebben weer stroom en Zaltbommel en omstreken dus net meteen internet weer ingesteld, want dat was allemaal weg na 49 uur geen stroom. Meteen de PS3 opgestart en alle Stores gechecked en vond het best wel tegenvallen. Niet een demo in de Nederlandse store en alleen Burnout in de USA store, maar dat is dan wel weer een toffe demo :)
Nu weer actief proberen te zijn op tweakers, want 2 hele dagen geen tweakers-forum en dan met name dit topic is toch best wel afkicken.
swampy schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:51:
De Burnout Demo ( USA shop ) is best aardig maar let wel even op he, alweer...reclames...overal reclame borden |:( nu ja. Maar het ergste die "DJ" die de hele tijd zit te lullen! Als we nou door zijn studio heen konden rijden en over hem heen en dan met een hakmes..ah well that zijn de minpunten van de game blijkbaar (in ieder geval in demo)

Jumps enzo zijn ook leuk en het ziet er allemaal mooi uit, jammer van de reclame (je koopt een spel van 60 euro en er zit reclame in....) en die irritante DJ. Hij is minder irritant dat de DJ uit Skate en NFS: Prostreet maar..doe er iets aan!
Wat is er zo erg aan reclames? In sportgames zit ook reclame en dan is het niet erg omdat het zo hoort met sponsors en dergelijke? Ik kan me er niet echt aan irriteren en zeg nou zelf: in real life zijn er ook overal reclameborden, dus het is in wezen eigenlijk best realistisch. Vooral in games als GTA zijn zulke borden juist best tof omdat er echt reclame op staat van ketens die je ingame terug vindt. En meestal rijdt je toch zo hard dat je niet eens ziet wat er op zo'n reclamebord staat.

Verder geef ik je wel gelijk dat die game er best oke uit ziet en de crashes zien er zeer spectaculair uit. Al zijn ze soms wel wat over the top: ik reed met een gangetje of 50 tegen een muur en heel die auto total-loss... maar wel leuk natuurlijk.
Opstarten van de game duurt ook wel wat lang. In de echte game kan het best leuk zijn om een foto te maken en op je rijbewijs te plakken en een auto uit te kiezen. Maar als er in die demo toch geen keuze is en je een auto toegewezen krijgt zet mij dan maar meteen op het asfalt zodat ik kan scheuren. Ik ben nog niet overtuigd of deze game in mijn collectie komt...
[...]
Demo staat zoals gezegd niet meer in de Japanse Store. Was maar te downen tot ergens eind november (helaas).
endless schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 20:52:
Ik ga binnenkort ook maar een witte Dual Shock 3 ga bestellen.. Die dingen zien er niet alleen vet uit, Dual Shock is best wel een musthave als je van PS2 afkomt.. Geeft toch weer een fijne meerwaarde.
Ik zit ook nog steeds te twijfelen om een Daul Shock 3 te importeren, maar de extra €27 die sommige tweakers hebben moeten betalen staat me best wel tegen. Maar anders is het nog meer dan 3 maanden wachten en dat is toch best veel op een mensenleven :P . Maar je hebt gelijk dat je vooral het gewicht mist als je net vanaf een PS2 stapt. Ik heb een paar dagen op de PS2 gespeeld en heb net maar het usb-kabeltje aan mijn PS3 controller gehangen om het gewicht wat te compenseren.

Edit:
The Darkness ligt bij de Makro voor €20,-
Lijkt me geen slechte prijs aangezien die game in sommige winkels nog steeds de volledige €64 kost en anders rond de €40.
En zeker geen geld voor een game met een zeer goed verhaal....
Spiderman 3 en Call of Duty 3 liggen ook in de budget-bak, maar die zijn niet zo goed als bovenstaande game.

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 14-12-2007 22:05 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 19:35:
[...]

Heb je de Japan of Azië versie besteld?
Japanse versie, komt de Asian versie niet veel later net als de EU/US versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-09 22:33
BrbZrk schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:06:
ik heb mn dual shock 3 binnen maar ik krijg m maar niet aan de praat..

hij is toch wel compatible he?? (jap controller met PAL ps3,60GB versie)

ik druk op de PS knop, sluit m aan met de usb.. houd PS knop lang ingedrukt?...
:/ ... of hij is defect?

of is er een ander manie om een controller te registreren.. heb ik nog nooit gedaan met de ps3
dus heb geen idee

heb van YesAsia btw
USB kabel erin en dan op de PS toets drukken dan kun je hem voortaan gebruiken.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
doe ik hij knippers wel maar kan m verder nie gebruiken... weiirrrd.

ik kan toch niks fout doen.. ik zet mijn oude sixaxis uit en druk met de DS3 op PS knop...
(usb aangesloten)

niks... ..???

ik baal hier echt van

[ Voor 10% gewijzigd door BrbZrk op 14-12-2007 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jab65
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-09 16:32
Iemand toevallig PES2008 besteld bij play.com voor 31 euro en al ontvangen? Wacht al een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 20:51:
Hee dat is toevallig, volgens mij heb ik daarnet nog tegen jou burnout zitten spelen :D
Was een erg vermakelijk potje. Ik moest er even inkomen, maar op het laatst ging het wel vrij goed. Ik ga het zometeen nog even online spelen, dus als er nog mensen zijn die mee willen doen dan moeten ze me maar even toevoegen.
Haha, klopt :P Was wel lachen potje ja, demo is in mijn ogen echt aardig de shit _/-\o_
Ik ga nu nog even trainen, maar morgenavond ben ik er wel weer even, ik voeg je wel even toe dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
BrbZrk schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:54:
doe ik hij knippers wel maar kan m verder nie gebruiken... weiirrrd.

ik kan toch niks fout doen.. ik zet mijn oude sixaxis uit en druk met de DS3 op PS knop...
(usb aangesloten)

niks... ..???

ik baal hier echt van
Ik denk dat je m eerst moet laten opladen ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 22:08:
[...]

Haha, klopt :P Was wel lachen potje ja, demo is in mijn ogen echt aardig de shit _/-\o_
Ik ga nu nog even trainen, maar morgenavond ben ik er wel weer even, ik voeg je wel even toe dan :)
Is goed :)
De demo is zeker goed en ik ga waarschijnlijk wel de volledige versie importeren via 3Busymen.

[ Voor 114% gewijzigd door SToRM666 op 14-12-2007 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijpt er iemand al hoe de online in elkaar zit van Burnout ?

Elke keer als ik een nieuwe spel maak of join, zitten er direct 3 andere personen in.
Is het echt zo druk ?

Als je de Playstation EYE gebruikt, en je speelt een spel online.
Kan je dan via de Playstation EYE Praten ?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 22:08:
Is goed :)
De demo is zeker goed en ik ga waarschijnlijk wel de volledige versie importeren via 3Busymen.
Ik ga 'm ook zeker zo snel mogelijk pre-orderen ergens aan die kant van de oceaan.
maare, ik wil je net toevoegen en krijg de melding dat jij je max aantal vrienden hebt bereikt en dat ik je niet kan toevoegen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Hmmm...ik gooi er wel wat mensen uit en dan zal ik je wel toevoegen :)

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 14-12-2007 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tex5 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:17:
[...]

Japanse versie, komt de Asian versie niet veel later net als de EU/US versies?
Volgens de laatste berichten 21-12, dus misschien heb ik hem dan net voor kerst :) ik hoop dat de Asian versie nl. wel Engelse menu's heeft. Is een gokje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat de Burnout demo me zeker niet tegenvalt! :)
Gisteren avond heb ik er heel eventjes naar gekeken, toen kreeg ik door het free roaming principe wel een Need for Speed gevoel. (wat ik vroegah wel een goede game vond, maar de laatste 2 vind ik helemaal niets). Ook miste ik nog een beetje de snelheidsbeleving.

Maar nu net nog eventjes een stukje gereden, kan me steeds meer bekoren eigenlijk. Je moet er wel eventjes inkomen, ik zat braaf lantaarnpalen te ontwijken, maar nu gaan ze allemaal om! ;)
Ook de snelheid zit wel snor, als je continue aan het 'Nossen" bent gaat het echt hard!

De reclame was me niet eens opgevallen! ;) Ik heb er nu eventjes op zitten letten, maar vind het alles behalve storend. Tot op zeker hoogte vind ik het ook wel wat toevoegen aan een spel en als dit dan ook nog kostenverlagend werkt hebben ze mijn zegen! :)

Verder is het online gedeelte mooi geintegreerd in het spel en die DJ hoort gewoon bij Burnout!
Het spel komt op m'n lijstje, misschien dat ik 'm t.z.t. nog wel ga halen ook! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat ik nu na een maand en 1 week wel op vind vallen is dat er maar weinig mensen een headset hebben of gebruiken in de games. Met COD 4 zijn het er wel wat meer. Maar dat vind ik jammer.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand misschien hoe ik foto's vanaf een usb-stick op mijn scherm kan zien? Als ik de usb-stick in mijn pc doe en ze stream met Nero Mediahome lukt het perfect, maar hoe rechtstreeks via de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Mars18 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 23:35:
Wat ik nu na een maand en 1 week wel op vind vallen is dat er maar weinig mensen een headset hebben of gebruiken in de games. Met COD 4 zijn het er wel wat meer. Maar dat vind ik jammer.
Ja dit is zeker een min punt. Ik heb zelf wel een headset, maar gebruik hem nooit omdat ik nooit iemand hoor praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

SToRM666 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 20:51:
[...]
Wat moet je nu precies online doen? Ik krijg een melding dat ik een online race doe, maar totaal geen idee wat nu precies het racedoel is.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was me gisteren dus ook niet duidelijk, ik zal eens online gaan kijken..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
SToRM666 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 22:08:
[...]

Ik denk dat je m eerst moet laten opladen ;)
hij is nu volledig opgeladen en doet het nog steeds niet.
ik heb de nieuwste firmware ook geinstalleerd...

usb erin, PS knop, lampjes knipperen niet, usb los koppelen en dán op PS knop drukken
knipperen ze wel maar gaat ps3 niet aan (of reageert niet)

ik heb de hoop opgegeven, hij doet het niet
:'(
iemand een DualShock 3 kopen?

[ Voor 4% gewijzigd door BrbZrk op 15-12-2007 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

BrbZrk schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:02:
[...]

hij is nu volledig opgeladen en doet het nog steeds niet.
ik heb de nieuwste firmware ook geinstalleerd...

usb erin, PS knop, lampjes knipperen niet, usb los koppelen en dán op PS knop drukken
knipperen ze wel maar gaat ps3 niet aan (of reageert niet)

ik heb de hoop opgegeven, hij doet het niet
:'(
iemand een DualShock 3 kopen?
Je kan ook nog proberen te resetten... knopje aan de onderkant rechtsboven het label. (paperclip oid nodig....)

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:33
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 23:57:
[...]

Wat moet je nu precies online doen? Ik krijg een melding dat ik een online race doe, maar totaal geen idee wat nu precies het racedoel is.
Er zijn een paar plekken waar je een race kunt beginnen, je herkent die op de kaart aan de speciale symbolen. Als je daar in de buurt bent zie je bovenin beeld dat je op L2 en R2 kunt drukken. Dan krijg je te zien wat het doel van de race is, waar je naartoe moet en word je verteld hoe de radar werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
Seraphus-Y schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:22:
[...]

Je kan ook nog proberen te resetten... knopje aan de onderkant rechtsboven het label. (paperclip oid nodig....)
YESS! dank je Seraphus! :)
wat dom van me , helemaal nie aan gedacht.. pfew.. dat was niet leuk heh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:30:
Er zijn een paar plekken waar je een race kunt beginnen, je herkent die op de kaart aan de speciale symbolen. Als je daar in de buurt bent zie je bovenin beeld dat je op L2 en R2 kunt drukken. Dan krijg je te zien wat het doel van de race is, waar je naartoe moet en word je verteld hoe de radar werkt.
Dat is in de offline mode. Online kunt je als host een challenge instellen.
Ik denk alleen dat veel mensen dit nog niet door hebben.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Voor de Street Fighter IV fans nog 2 geleakte screenshots :9

Afbeeldingslocatie: http://i63.photobucket.com/albums/h137/kazamayoshikuni/24415-noscale-sf4leaked1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i63.photobucket.com/albums/h137/kazamayoshikuni/24416-noscale-sf4leaked2.jpg

Ik kan niet wachten om dit in beweging te zien, naar het schijnt zijn de fighters (en de omgeving?) polygon based. Verder is de volgende info nog te vinden op verschillende fora:

- Producer is Yoshinori Ono, who worked on SF Alpha, SF III, and oversaw Capcom Fighting Revolution

- Online play is planned with potential for microtransactions such as new characters and stages

- Runs in 60FPS

- Gameplay sticking with 2D- Ono wants to "preserve the strategic nature of SF II"

- Camera doesn't budge

- Trying to get "as many SFII characters in as possible"

- Controls are traditional- "in its current early state, the game feels remarkably close to Super SFII Turbo"

- Game is more aggressive- more about attacking than defending. Many of the SF III and Alpha gameplay systems have been scrapped.

- Producer says they haven't decided what platforms or even if there will be an arcade version. Version Shane played was running on a PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
ff een klein vraagje.

Kan een PS3 ook 8cm dvd`jes lezen ...
en ook weer uitwerpen :?

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:10

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Hij slikt ze ieg wel. Heb even metv een Gamecube game getest :) Afhankelijk van wat er opstaat zou die ze mijns inziens ook gewoon moeten lezen.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Zou ik toch ff nalezen in de handleiding. Mijn slot-in dvd lezer mocht toendertijd dus absoluut geen andere schijfjes als de standaard maat (geen 8cm geen visitekaartjes en andere afwijkende formaten)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:00

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ja, die werken gewoon. Heb het zelf geprobeert met een aantal schijfjes van mijn MP3-speler uit de vorige eeuw. :P
Zelfs in de handleiding wordt er melding van gemaakt.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is geen Vraag & Aanbod

[ Voor 80% gewijzigd door Fuelke op 15-12-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Mars18 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 23:35:
Liever stilte dan die schreeuwlelijke Engelsen in Halo en andere populaire franchises.

VETO! VETO! VETO! VETOOOOOOOO! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCFreak schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:51:
Voor de Street Fighter IV fans nog 2 geleakte screenshots :9

[afbeelding]
[afbeelding]

- Game is more aggressive- more about attacking than defending. Many of the SF III and Alpha gameplay systems have been scrapped.
Hmm, geen goede ontwikkelingen, SF3 was in mijn ogen de beste 2d fighter ooit. En als ze die systemen eruit gaan gooien, word het waarschijnlijk een soort wannabee 2D tekken.. Niemand zal de moeite doen om een Character te masteren want ja, Button Smashing ftw..... Like Tekken 5 DR: Online nu is.

Helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe ik online kan met de burnout demo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 20:50
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:11:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik online kan met de burnout demo??
klik op D pad naar rechts en dan zie je een lijstje met opties. Je schiet echt direct online, helaasis het wel zo dat je de map goed moet kennen om stunts te kunnen doen. Ik crash persoonlijk teveel en mis de jumps e.d. :)

Iemand al gelezen dat er PS network cards komen?
Yes, the option many of you have been asking for - PLAYSTATION Network Cards - are coming, and should start appearing at retailers in early ‘08. The cards will be redeemable via the PLAYSTATION Store for PC, and on the PLAYSTATION 3 to supply the wallet with funds to spend on games, add-ons, and other paid content.

[ Voor 23% gewijzigd door Falcon Heavy op 15-12-2007 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren met de Burnout demo wel 2x een vastloper gehad tijdens het online spelen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Iemand al UT3 ontvangen van 3busymen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:56

Emiel1984

Made in NL

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:18:
Ik heb gisteren met de Burnout demo wel 2x een vastloper gehad tijdens het online spelen... :(
Welke PS3 versie heb je ? de 40GB, de nieuwe met 65nm of het oudere model met 95nm proc ?

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 23:13:
[...]

Volgens de laatste berichten 21-12, dus misschien heb ik hem dan net voor kerst :) ik hoop dat de Asian versie nl. wel Engelse menu's heeft. Is een gokje 8)
Ah dat wist ik niet. Beetje lastig met JP versie is dat je bij de Events niet echt kan lezen wat voor auto's je nodig hebt, nu al aardig wat geld verloren door het kopen van verkeerde auto's..

In het main menu / my page is wel alles engels maar verder is bijna alles Japans.
harley schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:18:
Iemand al UT3 ontvangen van 3busymen ?
Nope, misschien vanmiddag of maandag hoop ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:18:
Heb ik vanochtend ook gehad, volgens mij is het probleem je internetverbinding.
Het duurd bij mij ook heel erg lang voordat de medespelers op de mini-map te zien zijn.

Zit op een 1MB adsl lijn. Die zeer on-stabiel is.

EDIT:
Ik krijg nu een melding netwerk kabel is niet aangesloten. :+
Vervolgens een foutmelding kan niet aan melden bij Playstation NETWORK ('80028EAB')
Probleem zit bij mijn modem.
In de tussen tijd valt bij mijn pc ook het hele netwerk eruit.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 18:56

scorpie

Supra Addict

nvm... :X

[ Voor 97% gewijzigd door scorpie op 15-12-2007 12:53 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:37

michaelvt

Tweaky Gonzalez

Hallo allemaal,

Ik heb nu al een tijdje een 60GB PS3 met het starterpack. Ik volg dit topic ook al een tijdje.
Maar nu ik AC heb uitgespeeld wil ik toch een beetje online gaan gamen met mijn ps3.

Het probleem is, ik heb nog helemaal geen vrienden op het PSN. En ik d8 misschien is het wel gezellig als wat GoT'ers mij toevoegen. Mijn PSN is michaelvt.

En de game's die ik online speel zijn: Colin Mcrae:dirt, R:FOM en Motorstorm.

Ik ben trouwens dik tevreden met mijn PS3, en ben ook erg blij met de patch voor AC.
Nog even een vraag: als je nog nooit guitar hero gespeeld hebt, is het dan makkelijk om het te leren en in deel 3 in te stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
Chrasher schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 10:30:
Ja, die werken gewoon. Heb het zelf geprobeert met een aantal schijfjes van mijn MP3-speler uit de vorige eeuw. :P
Zelfs in de handleiding wordt er melding van gemaakt.
super thanks, kan ik in ieder geval, de films uit m`n camcorder direct op de PS3 zetten 8)

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
michaelvt schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:58:

Ik ben trouwens dik tevreden met mijn PS3, en ben ook erg blij met de patch voor AC.
Nog even een vraag: als je nog nooit guitar hero gespeeld hebt, is het dan makkelijk om het te leren en in deel 3 in te stappen?
GH3 heeft gewoon dezelfde moeilijkheidsgraden als de andere delen (easy, medium, hard, expert), dus dat moet geen probleem zijn. Hoewel het allemaal iets moeilijker is dan de voorgaande delen is de opbouw nog hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emiel1984 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:24:
Welke PS3 versie heb je ? de 40GB, de nieuwe met 65nm of het oudere model met 95nm proc ?
Ik heb een echte PS3, de 60 GB versie dus.... })
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:39:

Heb ik vanochtend ook gehad, volgens mij is het probleem je internetverbinding.
Het duurd bij mij ook heel erg lang voordat de medespelers op de mini-map te zien zijn.

Zit op een 1MB adsl lijn. Die zeer on-stabiel is.

EDIT:
Ik krijg nu een melding netwerk kabel is niet aangesloten. :+
Vervolgens een foutmelding kan niet aan melden bij Playstation NETWORK ('en een nummer')
Probleem zit bij mijn modem.
In de tussen tijd valt bij mijn pc ook het hele netwerk eruit.
Die melding kreeg ik gisteren ook een aantal maal. Normaal nergens last van en m'n computer had ook continue verbinding. Ik heb een 8 Mb/s kabelverbinding, dus daar mag het niet aan liggen. Maar volgens mij zijn het bugs in de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
OOOOO JAAAAA :D!

Motorstorm ticket 3: Now Or Never - Sidewinder Gulch - Mud Plugger EINDELIJK top3 behaald! Damn hier bleef ik altijd op hangen maar eindelijk er voorbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 13:14:
[...]

Ik heb een echte PS3, de 60 GB versie dus.... })

[...]

Die melding kreeg ik gisteren ook een aantal maal. Normaal nergens last van en m'n computer had ook continue verbinding. Ik heb een 8 Mb/s kabelverbinding, dus daar mag het niet aan liggen. Maar volgens mij zijn het bugs in de demo.
Wat is je upload snelheid ?
Weet niet of dat veel uitmaakt maar denk het niet.

En ik heb een filmpje gemaakt van de foutmelding. Die ben ik nu even aan het uploaden.

Het kan ook gewoon een bug zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 18:56

scorpie

Supra Addict

Frank J. schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 13:42:
OOOOO JAAAAA :D!

Motorstorm ticket 3: Now Or Never - Sidewinder Gulch - Mud Plugger EINDELIJK top3 behaald! Damn hier bleef ik altijd op hangen maar eindelijk er voorbij :D
Ik ben heel lang ergens blijven hangen toen ik 2e was geworden, ik moet en zal alle points halen met motorstorm :P
De laatste tijd speel ik eigenlijk alleen maar CoD4, maar als ik Motorstorm weer speel, ga ik altijd voor goud ;p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
scorpie schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 14:14:
[...]

Ik ben heel lang ergens blijven hangen toen ik 2e was geworden, ik moet en zal alle points halen met motorstorm :P
De laatste tijd speel ik eigenlijk alleen maar CoD4, maar als ik Motorstorm weer speel, ga ik altijd voor goud ;p
Ik ben a blij als ik 3de of 2de ben :P In ticket 8 level 3 Now Or Never - Sidewinder Gulch - Mud Plugger ben ik 2de geworden. Maar ik moet wel zeggen dat ik soms een vorig ticket oppak om daar ook goud te halen :) Echt een vette race game imo, jammer dat je soms wat snel ontploft en gelanceerd wordt. Maar verder echt dikke fun en chaos !

[ Voor 6% gewijzigd door Falcon Heavy op 15-12-2007 16:47 . Reden: Ticket 8 level 3 ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 13:47:

Wat is je upload snelheid ?
Weet niet of dat veel uitmaakt maar denk het niet.
Uploadsnelheid is 1,5 Mbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technische problemen in Spielerij - Problemen & Vragen graag, maar dan met wat inzet van eigen hand ;)

[ Voor 86% gewijzigd door TheZeroorez op 15-12-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Deze kerstvakantie alleen maar PS3 spelen denk ik ;)
Zojuist is mijn xbox 360 overleden

Ja en :?
Vette pech dat jouw XBOX360 dood is, maar ga dat aan de MS helpdesk melden. GoT hoef je er niet mee plat te spammen.

[ Voor 44% gewijzigd door TheZeroorez op 15-12-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Mars18 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 14:31:
oef RIP

Ik heb trouwens geen problemen met het netwerk. Wel kan een statisch ip adres goed helpen als de verbinding vaak wegvalt.

Net AC te koop/te ruil gezet het is toch niet de game waar ik van hou. En aangezen er genoeg andere leuke games zijn imo (lego starwar complete saga / the simpsons) die mij leuker lijken toch deze keuze gemaakt nu :)

[ Voor 24% gewijzigd door Falcon Heavy op 15-12-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 15:48

EgoPro

Time is an illusion.

Mars18 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 14:31:
Kan natuurlijk altijd erger, andersom bijvoorbeeld. Nee, sorry grpje dat is wel klote zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
EgoPro schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 14:56:
[...]

Kan natuurlijk altijd erger, andersom bijvoorbeeld. Nee, sorry grpje dat is wel klote zeg!
Ja erg vervelend, gaat 2-3 weken duren volgens Microsoft. Maar nu kan ik wel heel de tijd COD 4 gaan spelen op de ps3, ben nu level 27. Op naar level 55 en dan ga ik geen prestige mode doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Na het imo nutteloze Wii bericht over voicechat (waarvan tevens maar 6 kleine zinnen van de 23 echt gaan over voicechat) ben ik benieuwd wat tweakers van de PSN Cards gaat maken.......
Thanks Frank J.,

Het artikel op http://blog.us.playstatio...tion-network-cards-update heeft zijn plaats gevonden in de diepe krochten van onze submitqueue. Van daaruit zal het zich een baan moeten vinden langs de meedogenloze doch rechtvaardige poortwachters van de submit-, nieuws- en meukqueue. Moge de force met jou en je nieuwssubmitje zijn...

Disclaimer: er wordt niet gecorrespondeerd over ongeplaatste nieuwssubmits!

De burnout demo is trouwens ook wel vet :) Het schijnt dat als je een USB cam eraan hebt dat er tijdens crashes e.d. een foto gemaakt wordt?

[ Voor 11% gewijzigd door Falcon Heavy op 15-12-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Frank J. schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 15:41:
De burnout demo is trouwens ook wel vet :) Het schijnt dat als je een USB cam eraan hebt dat er tijdens crashes e.d. een foto gemaakt wordt?
Yep. Ik wist trouwens niet eens dat USB webcams het ook op de PS3 probleemloos deden. Dat is dus weer een voordeel van de PS3 tov de Xbox 360 want daar kun je alleen de officiele Xbox Live Vision cam op aansluiten. Even opvallend was het bericht dat de Xbox-camera het ook zou moeten doen op de PS3. Dat zou MS andersom nooit toelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ymmv schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 16:05:
[...]

Yep. Ik wist trouwens niet eens dat USB webcams het ook op de PS3 probleemloos deden. Dat is dus weer een voordeel van de PS3 tov de Xbox 360 want daar kun je alleen de officiele Xbox Live Vision cam op aansluiten. Even opvallend was het bericht dat de Xbox-camera het ook zou moeten doen op de PS3. Dat zou MS andersom nooit toelaten.
wtf,dus ik kan met mijn webcam uit 2001 fotos maken en versturen in berichten ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Niet alle webcams doen het overigens. Aansluiten en proberen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Shiver23 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 16:12:
Deze niet, maakt mij niet uit. Toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Volgens mij kun je de regel wel hanteren als je onder XP je webcam erin doet en hij werkt out of the box dat deze ook op de PS3 werkt. Als je een driver moet installeren omdat de hardware niet herkend wordt zal deze ook niet op de PS3 werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phew
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 20:06
Shiver23 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 16:12:
Ik ben nu ook sinds een paar dagen bezitter van de 60 GB Starterspack _/-\o_

Morgen eens uitproberen dan of de Eyetoy camera van de PS2 er op werkt! Kun je dat testen met programma's uit de store o.i.d?

Krijg van de week Uncharted binnen van 3busymen! Speel nu eigenlijk nog alleen maar PES 2008 en RFoM. Mochten mensen mij willen toevoegen op PSN, Phew_NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Phew schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 16:21:
[...]
Morgen eens uitproberen dan of de Eyetoy camera van de PS2 er op werkt! Kun je dat testen met programma's uit de store o.i.d?
DIt kun je checken onder Accessory Settings -> Camera Device Settings.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische problemen in SPV graag! Zie ook Playstation 3 als mediacenter voor de mediacenter-vragen.