Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.739 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:51:
[...]

Het gaat er niet om dat het niet realistisch is. Ik weet heus wel het verschil tussen een Gran Turismo en een of andere arcade racer...Ik vond de aftertouch functie in deel 3 ook wel gaaf maar dat je onbeperkt kan doorrollen lijkt me een beetje overdreven. Sowieso speel ik crazy taxi en Ridge Racer niet omdat ik die spellen niet zo leuk vond maar BurnOut daarentegen vond ik erg tof. Alleen bij de laatste delen zoals Burnout Revenge geloof ik werd het iets teveel raggen. Je kon notabene andere autos zo aan de kant beuken alsof het propjes papier waren! Alleen als het tegenliggers waren kon je crashen.. Dat vond ik een beetje jammer..
jep idd, Revenge was too much.... Maar ik weet zeker dat je Paradise kapot gaat spelen, spreek je morgen weer? :)

Burnout Dominator was btw wel weer een stuk meer terug naar de roots met het chainen van burnouts en het verwijderen van traffic checking.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 12:01 ]

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:32
Ik heb het filmpje ook gezien van Burnout met het eindeloos doorrollen van de auto. Je kan het inderdaad aan de verzamelnaam 'arcade' ophangen maar het ziet er gewoon echt niet uit.
De Aftertouch gaf nog enigszins het gevoel van 'iemand meenemen in je crash' zodat je er nog enige voldoening uit kon halen. Nu kan je letterlijk het rollen van je auto 180 graden draaien. De auto kan dan net zo goed vervangen worden door die groeiende bal van die game waarvan de naam me niet te binnen schiet! ;) (kom maar op)

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
KATAMARI!

PSN id: PENo1

Verwijderd

sysiwan schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:28:
[...]

Nog nooit besteld, maar Biz-Com2 staat wel een tijdje onder mijn Bladwijzers.....Is niet dezelfde als Biz-com, want is nog goedkoper. Check maar even want ik kan niet achterhalen of deze ook uit HK komt:

http://stores.ebay.com/Bi...fsubZQ2d999QQftidZ2QQtZkm

P.S. Ook mijn UnCharted (wat een lekker spel) komt van DrieDrukkeMannen...
Ben van plan om iets te bestellen bij Biz-com2 (fifa08 voor 36 euro incl. shipping), maar komt er dan nog invoerbelasting bij of wordt ie gewoon door de postbode afgeleverd?

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

ceelcoumans schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:18:
Durft iemand het aan om GT5 Prologue uit de Japanse store te plukken? Of zal dit sowieso vervelend spelen, aangezien er nu wat meer opties in het Japans zullen zijn weergegeven dan in de demo het geval was?
Ik zat er net naar te kijken, maar wilde eerst een review afwachten, hoeveel is 4500 yen iig?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 13:32
Harmonix created a software patch for the PS3 version of Rock Band to allow guitar compatibility for third-party peripherals, including Activision's Guitar Hero III controller. The compatibility patch was approved by Sony and had been scheduled for release on Dec. 4, but due to Activision's continued objection, the patch will not be released.
ik denk ik importeer de amerikaanse rock band versie want dan hoef ik niet tot maart te wachten.... werkt het dus weer niet met die guitar hero 3 gitaar :(
bedankt activision!! zucht....

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:52:
[...]

Zijn hier nog zoveel problemen mee dan? Ik dacht, even installeren en ik heb geluid, maar dat lukte gister al niet. Maar een codec is hier dus nog niet echt voor beschikbaar?

Welke codec heb je gebruikt?
Geen idee meer, ik heb gewoon gegoogled op "codecs linux" ofzo, wel de bestanden gevonden, maar linux werkt nou eenmaal net zo als een windows (dus geen setup.exe) je moet opdrachten geven om iets te installeren... ik zal er nog wel eens verder naar kijken en dan hoor je het wel :)

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:35
MeNTaL_TO schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:25:
[...]

Ik zat er net naar te kijken, maar wilde eerst een review afwachten, hoeveel is 4500 yen iig?
Dat is volgens GWK EUR25,53.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:33
Ik ben een zeikerd ik weet het maar de aanhouder wint.
Kreeg net de USB stick van ratchet en clank alsnog binnen van mijn bart smit bestelling. Kost wel 5 steeds minder vriendelijke wordende mailtjes naar hun toe maar ik heb nu 1 reserve doosje en een leuke 512mb geheugenstick :P

Die DS3 controller is trouwens een stukje zwaarder als de sixaxis voelt ook echt en stuk degelijker. Ga hem vanavond uitproberen. (gisteren laten laden en daarna geen tijd meer gehad)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

Aftertouch en die extra boost waarmee je je auto nogmaals kon laten ontploffen is ook bijzonder overdreven, maar wel erg goed bedacht en uitgewerkt.Ik zie niet in hoe onbeperkt doorrollen het spelplezier verhoogd. Ik kan me voorstellen dat ik daarbij na 3 minuten wel zoiets heb van "wanneer houdt het op?" Wat worden de scores hier wel niet mee? Waar is uberhaupt de uitdaging nog?

Het traffic checking is wel weer uitgeschakeld. (thank god) Ik schrijf de game nog niet af, omdat ik een enorme fan ben van Burnout Takedown en ik zal de demo direct downloaden en spelen. Maar ik blijf sceptisch.

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:25:
[...]

Lukt het uberhaubt om met een nederlandse CC dingen te komen in de US/JP PSN store?

Ik probeerde van de week iets te kopen in de VS store, maar kreeg steeds de melding dat mijn CC/billing informatie niet correct was.

Van de adres gegevens die ik had ingevoerd bij het aanmaken kon ik alles aanpassen, behalve het land. Heb het vermoeden dat hij er daardoor uit vloog. Maar dat zelfde probleem zou er dus ook kunnen zijn in de JP store. Of zou het bij mij ergens anders aan moeten liggen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:35:
Lukt het uberhaubt om met een nederlandse CC dingen te komen in de US/JP PSN store?
Volgens mij dus ook niet. Mijn NL Mastercard wilde hij niet nemen, maar uiteindelijk is het wel gelukt met een Canadese Visa (mijn US account staat op het adres van m'n vriendin die daar nu studeert)..

Ik ga vanavond iig ook zeker meteen de Burnout demo downloaden. Het bijna alle podcasts nog even geluisterd laatst en er zitten toch wel erg leuke dingen in Paradise City denk ik 8)
Demo avaliable for download from the PlayStation® Network, PlayStation® Store and Xbox Live® Marketplace starting 8am PST Dec 13th.
PST is 9 uur vroeger geloof ik, dus dan zou hij om 17:00 op PSN moeten staan _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 13:58 ]

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:41
Ik heb mijn 60G PS3 verkocht en ga vanavond een 40 GB kopen. Heeft dit nog gevolgen voor m'n account of ga ik daar geen problemen me hebben?

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
GT5 Prologue halen is leuk maar ik krijg regelmatig zwart/wit beeld met games uit de Japanse en us store... en dat is dan toch weer jammer :)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Verwijderd

Neem aan dat dat niet op een LCD/Plasma is maar op een CRT TV ?

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:59

Grannd

da Granndest

Capo schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:00:
GT5 Prologue halen is leuk maar ik krijg regelmatig zwart/wit beeld met games uit de Japanse en us store... en dat is dan toch weer jammer :)
Dat ligt dan aan je tv, die ondersteunt geen NTSC beeld.

Verwijderd

Zoooo. Krijg net pakketje binnen van eStarland. Zit 115 Euro aan spulletjes in. Douane hoeft slechtssss 30.35 te hebben. Lekker dan. Weg je voordeel. *ELK* pakketje dat hier wordt besteld gaat via de douane. Erg jammer. Maar goed, Uncharted en Smackdown zitten er in en wat losse accessoires voor de PS3 dus bij elkaar alsnog niet superduur maar je échte voordeel wordt wel stukken minder zo natuurlijk.

Ik snal niet dat "men" zo te lezen er altijd doorheen glipt. Of ik nu bestel via eStar, Amazon, DVDBoxOffice of whatever, álles wordt onderschept. _/-\o_

• botech
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:06:
Zoooo. Krijg net pakketje binnen van eStarland. Zit 115 Euro aan spulletjes in. Douane hoeft slechtssss 30.35 te hebben. Lekker dan. Weg je voordeel. *ELK* pakketje dat hier wordt besteld gaat via de douane. Erg jammer. Maar goed, Uncharted en Smackdown zitten er in en wat losse accessoires voor de PS3 dus bij elkaar alsnog niet superduur maar je échte voordeel wordt wel stukken minder zo natuurlijk.

Ik snal niet dat "men" zo te lezen er altijd doorheen glipt. Of ik nu bestel via eStar, Amazon, DVDBoxOffice of whatever, álles wordt onderschept. _/-\o_
Ik heb de laatste 2 weken 3 games besteld bij Estarland, wel apart, dus drie pakjes. Eentje zonder problemen ontvangen, de tweede onderschept (douane Belgie), 10 euro mogen bij betalen. Hopen dat de derde er weer zo door komt, dan valt de "schade" nog mee 8)
Nu, met die 10 euro erbij komt dat ene spel (R&C) nog maar op 53 euro dus das altijd nog goedkoper dan hier in de winkel.

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:51
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:45:
waar kan ik de converter waar deze meneer het over heeft vandaag nog bestellen? Ik kon hem bij komplett en cool-prices niet vinden. Iemand?
http://www.radiocentrum.c...ulp_contra_0_2m_1203.html

http://www.radiocentrum.c...2_x_tulp_female_6003.html

2 stuks de onderste heb ik gebruikt toen de tijd werkt perfect

[ Voor 18% gewijzigd door Dutchzilla op 13-12-2007 14:14 ]

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Verwijderd

Ja, maar deze voldoen toch niet? De rode en witte van de PS3 stop je dus in de rode en witte van de converter en de groene mini jack van de Z-2300 moet je dan aan de andere kant van de converter kunnen stoppen. Hoe ga je anders de converter aan de Z-2300 kunnen aansluiten?

• Grannd
  • Laatst online: 18:59

Grannd

da Granndest

Misschien moet je wat meer in kleinere pakketjes/apart bestellen. Ik heb tot nu toe alleen games besteld en doe dat dan steeds per game een bestelling. Nooit last gehad.

• Dutchzilla
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:20:
[...]

Ja, maar deze voldoen toch niet? De rode en witte van de PS3 stop je dus in de rode en witte van de converter en de groene mini jack van de Z-2300 moet je dan aan de andere kant van de converter kunnen stoppen. Hoe ga je anders de converter aan de Z-2300 kunnen aansluiten?
je moet hem in de jackplug van je volume controller stoppen!
ik neem aan dat we het over deze set hebben
http://www.logitech.com/i...kers/devices/231&cl=nl,nl

dan voldoen bij de kabels die ik opgaf.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:20:
[...]

Ah, deze moet ik hebben !

Afbeeldingslocatie: http://www.livedigitally.com/wp-content/logitechwire600.jpg

Probleem opgelost.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
1. Degene waar je besteld geeft het geldbedrag wat je betaald hebt als waarde weer
2. Je hebt teveel dingen tegelijk besteld, hierdoor is je pakket groot en/of zwaar resulterende in: sneller eruit gehaald bij de douane om te kijken wat er allemaal in zit
3. Op je pakket staat geen "gift"

Een van de 3 of een combi daarvan lijkt mij de verklaring waarom jouw pakket wel onderschept is. Ik heb bijvoorbeeld een keer iets besteld wat 50 dollar was. Dat stond ook op het pakket, het pakket was vrij licht, het was namelijk een sweater. Toch wassie geopend en stond er een stempel van de douane en moest ik bij ontvangst mooi invoerrechten/inklaringskosten enz. neerleggen.

Sowieso het is altijd aangeraden om te vragen of ze als waarde wat op je pakket komt te staan laag willen houden. Is het pakket 50 dollar waard, zet er dan 30 dollar op. Spring je net onder de 25 euro (in die buurt is de grens) zodat mocht je als nog er uitgepakt worden je niks hoeft te lappen. Daarnaast kan je vragen of ze "gift"/ cadeau erop zetten, helpt ook vaak. En ten slotte: laat alles apart versturen. Je kunt dus prima 3 games bij 1 zelfde bedrijf bestellen en kopen, maar de pakkans wordt groter als je ze gezamelijk laat opsturen in 1 pakket. Kost weliswaar 3x verzendkosten, maar dat is en blijft goedkoper dan wat je moet bijlappen voor de douane.

Ben tot dusver met mijn bestellingen uit Amerika slechts 1 keer gesnapt. Moest 40 euro bijlappen terwijl het ding zelf ook 40 euro waard was _O- Weg voordeel om te importeren |:( Met games importeren ben ik nog nooit gesnapt en dat wil ik graag zo houden ook :Y Het blijft hoe dan ook een leuk kat en muis spel. Douane pesten :9

Verwijderd

Dutchzilla schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:31:
[...]

je moet hem in de jackplug van je volume controller stoppen!
ik neem aan dat we het over deze set hebben
http://www.logitech.com/i...kers/devices/231&cl=nl,nl

dan voldoen bij de kabels die ik opgaf.
Oh je stopt de converter in de volume controller! Wat doe je dan met de Groene jack van de Z-2300 zelf? Laat je die dan gewoon losbungelen? Als ik bovenstaande kabel heb (die krijg je overigens gewoon bij de Z-2300) moet het ook gewoon lukken lijkt me.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 14:46 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:22

FeaR

In GoT we trust

Vince22 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:01:
[...]

"Asssumption is the mother of all fuck-ups" Ooit van gehoord?
Blijkt dat ik in mijn post ook uitlegde dat ik sowieso negatieve ervaringen heb met Logitech spul qua geluid-setjes. En nogmaals ik ben niet anti-Logitech ofzo want invoerapparatuur van hen heb ik wel en ook zeer content mee. En als laatste zei ik ook al dat ik liever meer betaal voor meer kwaliteit, dus het is ook maar net hoe veel je uit wilt geven en welke eisen je stelt aan je nieuwe setje. Dus om nu meteen zo'n opmerking te posten is ook wel weer erg over the-top naar mijn inziens.
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 23:05:
AC blijft nu echt elke keer hangen als ik wil spelen.Zwaar irritant op deze manier 8)7
Typisch, ik heb sinds de update nergens meer last van en geen vastlopers meer gehad bij het laadscherm of wat dan ook.

Nog mijn excuses aan de mensen die ik had beloofd gisteravond online te zijn en dat niet was.
Maar om 19.10 viel hier in Zaltbommel en omstreken de stroom uit omdat een Apache helicopter in een hoogspanningsmast was gevlogen. En het gaat zeker nog tot morgenmiddag duren. Wordt dus afkicken van de PS3 en alle andere leuke electrische speeltjes... :'(

[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 13-12-2007 15:07 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:01:
Neem aan dat dat niet op een LCD/Plasma is maar op een CRT TV ?
Grannd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:02:
[...]

Dat ligt dan aan je tv, die ondersteunt geen NTSC beeld.
Tja we leven nou eenmaal in een PAL gedeelte ;) ja is een CRT , en voldoet voorlopig nog prima :)

zolang de prijzen nog zo heftig zakken wacht ik nog wel ff :P

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 21:35
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:40:
[...]

Ah, deze moet ik hebben !

[afbeelding]

Probleem opgelost.
Dat is 'm, misschien heb je een linkje waar je hem kunt bestellen, handig voor meer mensen die ernaar op zoek zijn? ;)

Verwijderd

E2TK schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:32:
[...]

Dat is 'm, misschien heb je een linkje waar je hem kunt bestellen, handig voor meer mensen die ernaar op zoek zijn? ;)
Als je een Logitech speakerset koopt zit hij er 9 van de 10 keer bij... (staat ergens op de doos)

• Jeffrey88
  • Laatst online: 04-09 17:58
Kan de ps3 nu nog wel dvd's afspelen ??

Wil het toch ff voor de zekerheid weten

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:24
Is het mogelijk om je controller op te laden aan je laptop. Ik heb XP Home en geeft bij aanlsuiting aan dat er een ps3 controller is aangesloten maar dan loopt ie vast op de drivers die die niet kan vinden.

iemand een lokatie of link waar deze evt staan?

Verwijderd

supercop7373 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:24:
Is het mogelijk om je controller op te laden aan je laptop. Ik heb XP Home en geeft bij aanlsuiting aan dat er een ps3 controller is aangesloten maar dan loopt ie vast op de drivers die die niet kan vinden.

iemand een lokatie of link waar deze evt staan?
Maar knipperen de lichtjes wel? In principe heb je daar geen driver voor nodig lijkt me, als er maar stroom binnenkomt.

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:24
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:27:
[...]

Maar knipperen de lichtjes wel? In principe heb je daar geen driver voor nodig lijkt me, als er maar stroom binnenkomt.
nee de lichtjes knipperen niet

• harley
mijn W2K en Vista machines laden hem gewoon op zonder drivers of wat dan ook.
pc's staan altijd aan ps3 niet

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Verwijderd

Het zou niet moeten uitmaken watvoor OS je hebt, een USB poort levert 5 Volt ongeacht je OS. misschien moet je een andere usb poort proberen.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024

Je moet ervoor zorgen dat de waarde van het pakket inclusief de verzendkosten onder de 22 euro zit. Nog beter is als je het als een gift laat versturen, dan kun je namelijk tot iets van een 45 euro gaan.

PSN id: NL_SToRM

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
Jeffrey88 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:21:

Dat kan ie zeker

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:12
He Shiver,

Goeie party georganiseerd! Jammer genoeg ging het niet al te lekker :P. Het was absoluut geen G3 potje. Nadat ik de M4 erbij pakte ging het beter. Maar het was beter dan het potje waar ik uit kwam. Daar was ik nogal aan de verliezende partij. Ik zat in een team van 4 tegen een team van 9. Stond nog wel 1 op 1 maar het was onmogelijk om een punt over te nemen.

Ik ga vanavond laat even testen of ik een bluetooth headset van Sony-Ericsson op de PS3 kan krijgen. Beetje terugpraten is wel zo gezellig ;) Het werkt dus wel goed de party invite! Goed om te weten. Zal het vaker in de gaten gaan houden!!

ja het gaat alleen maar over CoD4, maar wel op de PS3 en denk dat shiver hier meer rondloopt :P

• ymmv
  • Laatst online: 15-09 18:26
Jeffrey88 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:21:

Het is zelfs een uitstekende DVD-speler. Het Duitse AreaDVD vergeleek de PS3 met de Denon DVD-2930 met een prijskaartje van 750 euro (was een half jaar geleden zelfs 900 euro) en vindt hem op de meeste punten gelijkwaardig.
Mit der PS 3 mit dem neuesten Firmware-Update hat Sony einen rundherum überzeugenden DVD- und Blu-ray-Player zu einem sehr fairen Kaufpreis im Programm. Dass es sich zusätzlich noch um ein flexibel einsetzbares Gaming- und Multimedia-Center handelt, vervollständigt den positiven Gesamteindruck nur. Vorbei sind mit der aktuellen Firmware 1.80 die Zeiten, in denen die PS 3 als DVD-Player nur zweite Wahl war. Mit ihrem ausgezeichneten Upscaling, dem hochwertigen De-Interlacing und der sehr guten Farbwiedergabe kann die PS 3, gerade auch unter Berücksichtigung des Kaufpreises, nun einen Spitzenplatz auch unter den normalen DVD-Wiedergabegeräten einnehmen. Als Blu-ray-Disc-Player stößt die preiswerte PS 3 nun in die "Champions League" vor, was einige Anbieter hochwertiger reiner Standalone-Blu-ray-Wiedergabemaschinen alles andere als freuen dürfte. Ein authentischer, atmosphärisch dichter Bildeindruck, geprägt von enormer Schärfe, hoher Plastizität und gelungener Farbwiedergabe, bringen die Sony-Konsole weit nach vorn. So verdient sich die PS 3 mit diesem hervorragenden Update eine erstklassige Test-Auszeichnung für ihre Qualitäten als BD- und DVD-Spieler - und selbst als Audio-SACD-Player erbringt sie erstaunliche Resultate.
Die PS 3 mit neuer Firmware ist nicht nur Gaming- und Multimedia-Center, sondern auch ein erstklassiger Blu-ray-Disc- und DVD-Player

Sony PS 3 als BD-/DVD/SACD-Player mit Firmware 1.80
BD-/DVD-Player obere Mittelklasse
Test 04. Juni 2007
Preis-/Leistungsverhältnis: 9.5

+ Exzellente Bewegungswiedergabe bei 1.080p/24
+ Grundsätzlich natürlich scharfes, plastisches Bild
+ Hohe Authentizität bei der Farbwiedergabe
+ Sehr schöne Einarbeitung visueller Details
+ Hochwertiges Scaling und De-Interlacing
+ Sehr gute SACD-Klangqualität (Signalausgabe über HDMI)
+ Update kostenlos und sehr einfach durchführbar

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Alleen jammer dat de 60gb versie toch soms wat lawaai kan maken, wat bij een standalone player toch niet zo is.

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:50
lapino schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:05:
Alleen jammer dat de 60gb versie toch soms wat lawaai kan maken, wat bij een standalone player toch niet zo is.
Valt wel mee :) Ik heb een Denon dvd 1400 hier staan en toch staat deze stof te happen op het moment, ondanks dat de Denon geluidsstil is.

[ Voor 5% gewijzigd door Falcon Heavy op 13-12-2007 19:07 ]

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Als ik iets lawaai vind maken dan zijn het wel dvd-spelers. Niet allemaal, maar de meesten kunnen er wat van. De ps3 hoor ik juist niet.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

m4yall schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:55:
He Shiver,

Goeie party georganiseerd! Jammer genoeg ging het niet al te lekker :P. Het was absoluut geen G3 potje. Nadat ik de M4 erbij pakte ging het beter. Maar het was beter dan het potje waar ik uit kwam. Daar was ik nogal aan de verliezende partij. Ik zat in een team van 4 tegen een team van 9. Stond nog wel 1 op 1 maar het was onmogelijk om een punt over te nemen.

Ik ga vanavond laat even testen of ik een bluetooth headset van Sony-Ericsson op de PS3 kan krijgen. Beetje terugpraten is wel zo gezellig ;) Het werkt dus wel goed de party invite! Goed om te weten. Zal het vaker in de gaten gaan houden!!

ja het gaat alleen maar over CoD4, maar wel op de PS3 en denk dat shiver hier meer rondloopt :P
Het duurde even, maar ik heb nu wel door hoe die party's en game invites werken. Alleen had ik zojuist het probleem dat ik op een gegeven moment maar invites bleef krijgen, omdat ik mensen al gevraagd had. Beetje lastig soms.

Potje waar we samen inzaten was prima, ondanks dat we ingemaakt werden. Ik kwam je vaak tegen op tactische plekken itt de rest van het team. :D

PSN: Shiver23

• Mars18
  • Laatst online: 17-09 13:57
Echt zo onzin dat de ps3 van 60 gig lawaai maakt

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

De eerdere stand alone players dertegen doen er soms 2 minuten over om de disc te laden. Dit in verband met de beveiliging! De playstation 3 doet dat toch binnen 20 seconden. Niet te vergeten dat de playstation 3 extreem simpel up te daten is met firmware en functies zijn toe te voegen...vrees dat een aantal spelers niet mee kan komen.

De playstation 3 is voor de prijs een van de beste blu-ray spelers!

There is no place like ::1

• ymmv
swampy schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:19:
[...]

De eerdere stand alone players dertegen doen er soms 2 minuten over om de disc te laden. Dit in verband met de beveiliging! De playstation 3 doet dat toch binnen 20 seconden. Niet te vergeten dat de playstation 3 extreem simpel up te daten is met firmware en functies zijn toe te voegen...vrees dat een aantal spelers niet mee kan komen.

De playstation 3 is voor de prijs een van de beste blu-ray spelers!
Yep. Er komt deze maand waarschijnlijk een update ivm Blu-Ray profile 1.1. Ik neem aan dat de PS3 dan ook meteen compatibel zal zijn met profile 2.0 want het enige verschil is dat er ipv 256MB HD ruimte 1GB moet worden gereserveerd en dat er een internetverbinding moet zijn. Dat is geen enkel probleem.

• Mars18
Ubisoft stelt belangrijke games uit (PC, PS3, X360)
Nieuws | 13 december 2007 - Ubisoft heeft bekend gemaakt dat de games Endwar, Far Cry 2 en Brothers in Arms: Hell's Highway zijn uitgesteld naar het financiële jaar 2009. Een lekkere vage datum die ons niks anders vertelt dat de games ergens tussen 1 april 2008 en 31 maart 2009 zullen verschijnen.

Het is absoluut niet de eerste keer dat Ubisoft iets uitstelt. Helaas lijkt het bij de uitgever eerder regel dan uitzondering dat er iets wordt uitgesteld. Deze drie titels gingen dit bericht al voor. Ubisoft moet het nu in het eerste kwartaal van 2008 vooral doen met Haze en Rainbow Six Vegas 2. Let wel, releasedata onder voorbehoud.

Bron Insidegamer.nl

Nou dan ga ik maar voor Rainbow Six Vegas 2 :p
Die lijkt me ook gaaf online, jammer dat Brother In arms uitgesteld is

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Mars18 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:46:
Ubisoft stelt belangrijke games uit (PC, PS3, X360)
Nieuws | 13 december 2007 - Ubisoft heeft bekend gemaakt dat de games Endwar, Far Cry 2 en Brothers in Arms: Hell's Highway zijn uitgesteld naar het financiële jaar 2009. Een lekkere vage datum die ons niks anders vertelt dat de games ergens tussen 1 april 2008 en 31 maart 2009 zullen verschijnen.

Het is absoluut niet de eerste keer dat Ubisoft iets uitstelt. Helaas lijkt het bij de uitgever eerder regel dan uitzondering dat er iets wordt uitgesteld. Deze drie titels gingen dit bericht al voor. Ubisoft moet het nu in het eerste kwartaal van 2008 vooral doen met Haze en Rainbow Six Vegas 2. Let wel, releasedata onder voorbehoud.

Bron Insidegamer.nl

Nou dan ga ik maar voor Rainbow Six Vegas 2 :p
Die lijkt me ook gaaf online, jammer dat Brother In arms uitgesteld is
En dat komt omdat we allemaal met onze stomme kop AC gekocht hebben. Met nu al 2,5 miljoen verkochte exemplaren hebben ze de omzet voor dit jaar behaald en kunnen ze door het doorschuiven van die andere titels het nieuwe jaar goed beginnen. Alles voor de aandeelhouders zullen we maar zeggen...

Verwijderd

Ja, laten we voortaan geen games meer kopen. Dan komen nieuwe titels eerder uit.

*die we dan ook niet kopen natuurlijk :-)

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:12
Shiver23 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:17:
[...]

Het duurde even, maar ik heb nu wel door hoe die party's en game invites werken. Alleen had ik zojuist het probleem dat ik op een gegeven moment maar invites bleef krijgen, omdat ik mensen al gevraagd had. Beetje lastig soms.

Potje waar we samen inzaten was prima, ondanks dat we ingemaakt werden. Ik kwam je vaak tegen op tactische plekken itt de rest van het team. :D
Ik vind ook dat sommige mensen een beetje apart domination spelen. Zelf probeer ik altijd wel de objectives uit te voeren. Straks eens kijken of de headset het doet. Ik neem aan dat een gewone headset voor een mobiele telefoon met bluetooth wel gewoon werkt, anders wordt het een nieuwe halen....

Verwijderd

tex5 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:37:
Renchi.com shipped GT5P vandaag! >:) Morgen op PSN als het goed is.
Zou dat dan alleen Japanse taal zijn of ook engels?

Edit: Zie het al op de Renchi site: Language: English, Japanese

Edit2: Besteld voor 38 euri net. Prologue of niet, MOET hem hebben, ook al is het een stukkie haha :9~

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 21:07 ]

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
in de japanse store is gt prologue nu te downloaden, voor 4500 yen als ik het goed begrijp tenminste

• harley
ik typ dit nu vanaf mijn PS3 op mijn logitech cordless desktop EX110. Helaas heeft dit stomme setje een bereik van zeg anderhalve meter. Ik zit nu dus op de grond voor mijn tv?tje want als ik op de bank ga zitten heb ik al geen bereik meer : Oftewel wie weet welke betaalbare cordless desktop wel een beetje een fatsoenlijk bereik heeft zodat ik vandeweek UT3 kan spelen vanaf de bank MET keyboard en muis !

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:59:
Ja, laten we voortaan geen games meer kopen. Dan komen nieuwe titels eerder uit.

*die we dan ook niet kopen natuurlijk :-)
Met het uitlenen onder elkaar kunnen we de verkoopaantallen best terugdringen ;)

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb vandaag ook m'n Ceramic White Dual Shock 3 controller in gebruik genomen, bevalt erg goed.
Heb alleen Motorstorm er nog maar mee uitgeprobeerd, maar hij is vooral al zo mooi in het wit!

Zit er aan te denken om ook meteen GT5 prologue via Renchi te bestellen. Heeft er iemand hier ervaringen over gelezen of dat hij echt in het engels is? Dat zou wat makkelijker dan Japans zijn :P

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:14
Waar kan ik ergens een PS3 releaselijst vinden voor 2008?
Want ik hoor alleen maar dingen over GTA4, Killzone, LittleBigPlanet etc, de 'populaire' games zegmaar, maar komt er verder nog veel aan?
Misschien dat ik LittleBigPlanet wel leuk vind, maar verder voor 2008 nog niet veel gezien dat me leuk lijkt.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

ymmv schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:33:
[...]

Yep. Er komt deze maand waarschijnlijk een update ivm Blu-Ray profile 1.1. Ik neem aan dat de PS3 dan ook meteen compatibel zal zijn met profile 2.0 want het enige verschil is dat er ipv 256MB HD ruimte 1GB moet worden gereserveerd en dat er een internetverbinding moet zijn. Dat is geen enkel probleem.
Alleen Sony kan dat beantwoorden natuurlijk maar ik denk dat sony, die blu-ray ontwikkelt heeft geen problemen heeft bij te blijven ;)

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Shiver23 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:55:
[...]

En dat komt omdat we allemaal met onze stomme kop AC gekocht hebben. Met nu al 2,5 miljoen verkochte exemplaren hebben ze de omzet voor dit jaar behaald en kunnen ze door het doorschuiven van die andere titels het nieuwe jaar goed beginnen. Alles voor de aandeelhouders zullen we maar zeggen...
Doorschuiven is good als ze de games ook afmaken. Want dat is het probleem dat vele games gewoon te vroeg op de markt gedumpt waren...Sommige zijn zelfs zo niet af dat hele functies niet werken..zoals Artificial Intelligence...

En er zin slechtere games te koop dat Assasins Creed! AC is tenminste nog zeer speelbaar en in dat het doet ..doet het goed. Dat er meer in zat tja!

Als ze de games uitstellen MAAR wel beter afleveren dan bijvoorbeeld Eidos gedaan heeft met hun Blacksite: Area 51 dan is tijd het waard. En als een game pas maart uitkomt of juli is er ook niets mis mee. Ik bedeol maar eerst zaten we allemaal te zeuren van "waarom komen de topgames allemaal pas in december uit" en nu zijn er behoorlijk wat vooruit gezet naar 2008! Ik zou zeggen Zomer 2008 wordt zeker interresant!

[ Voor 30% gewijzigd door swampy op 13-12-2007 21:25 ]

Verwijderd

Ben ik de enige die zich zo verheugt op DivX ondersteuning op de PS3? Wat mij betreft is de PS3 echt een volmaakt systeem zodra dat mogelijk is. Is er al een datum/periode bekend wanneer de firmware-update met de DivX ondersteuning komt?

• Dutchzilla
swampy schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:22:
[...]

Doorschuiven is good als ze de games ook afmaken. Want dat is het probleem dat vele games gewoon te vroeg op de markt gedumpt waren...Sommige zijn zelfs zo niet af dat hele functies niet werken..zoals Artificial Intelligence...

En er zin slechtere games te koop dat Assasins Creed! AC is tenminste nog zeer speelbaar en in dat het doet ..doet het goed. Dat er meer in zat tja!

Als ze de games uitstellen MAAR wel beter afleveren dan bijvoorbeeld Eidos gedaan heeft met hun Blacksite: Area 51 dan is tijd het waard. En als een game pas maart uitkomt of juli is er ook niets mis mee. Ik bedeol maar eerst zaten we allemaal te zeuren van "waarom komen de topgames allemaal pas in december uit" en nu zijn er behoorlijk wat vooruit gezet naar 2008! Ik zou zeggen Zomer 2008 wordt zeker interresant!
Blacksite: Area 51 is van midway!!
eidos bracht ons het nog slechtere kane and linch

Verwijderd

hesr schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:17:
Want ik hoor alleen maar dingen over GTA4, Killzone, LittleBigPlanet etc, de 'populaire' games zegmaar, maar komt er verder nog veel aan?
Misschien dat ik LittleBigPlanet wel leuk vind, maar verder voor 2008 nog niet veel gezien dat me leuk lijkt.
Dit is van een grote nederlandse spellenboer, wel een handig lijstje opzich;
http://www.micromedia.nl/download/release_overzicht.xls

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:01
Burnout Paradise staat er inmiddels op, hij is nu aan het downloaden ;)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

• ymmv
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:31:
[...]

Dit is van een grote nederlandse spellenboer, wel een handig lijstje opzich;
http://www.micromedia.nl/download/release_overzicht.xls
Hier heb je Amerikaanse release-overzichtslijstjes. Handig dat de PS3 regio-vrij is ;)

http://ps3.ign.com/index/release.html
http://www.gamesindustry....hp?page=next&platform=ps3

Ik kijk zelf nogal uit naar:

- Killzone 2
- Little Big Planet
- Resistance 2
- Devil May Cry 4
- White Knight Story
- Burnout Paradise
- Patapon
- Wipeout HD
- Echochrome
- Metal Gear Solid 4
- Tekken 6
- Soul Calibur
- Last Remnant
- Gran Turismo 5
- Final Fantasy XIII (in Japan?)
- Eight Days
- New Naughty Dog game (Jak & Daxter?)
- Infamous

• harley
ymmv schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:48:
[...]

Hier heb je Amerikaanse release-overzichtslijstjes. Handig dat de PS3 regio-vrij is ;)

http://ps3.ign.com/index/release.html
http://www.gamesindustry....hp?page=next&platform=ps3

Ik kijk zelf nogal uit naar:

- Killzone 2
- Little Big Planet
- Resistance 2
- Devil May Cry 4
- White Knight Story
- Burnout Paradise
- Patapon
- Wipeout HD
- Echochrome
- Metal Gear Solid 4
- Tekken 6
- Soul Calibur
- Last Remnant
- Gran Turismo 5
- Final Fantasy XIII (in Japan?)
- Eight Days
- New Naughty Dog game (Jak & Daxter?)
- Infamous
Uit dat lijstje is denk ik alleen echt Jak en daxter vergelijkbaar met Ratchet en clank of niet ?
want dat is op dit moment mijn nummer 1 spel op de PS3.
Ben net zelfs in expert modus verder gegaan en hij blijft leuk (alleen wel belachelijke prijzen voor de nieuwe guns :P)

• ymmv
harley schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:53:
[...]

Uit dat lijstje is denk ik alleen echt Jak en daxter vergelijkbaar met Ratchet en clank of niet ?
want dat is op dit moment mijn nummer 1 spel op de PS3.
Ben net zelfs in expert modus verder gegaan en hij blijft leuk (alleen wel belachelijke prijzen voor de nieuwe guns :P)
Yep. Wat dat betreft is er trouwens best een groot gemis aan goede platform-action games op de PS3. De makers van de Sly-serie gaan nu ook een serieuze game maken (Infamous) dus daar hoef je (nog?) niets van te verwachten. Ik hoop dat een nieuwe Jak & Daxter doorgaat. Een vervolg op Uncharted zou ook leuk zijn maar ik denk dat Naughty Dog beter extra tijd ervoor kunnen nemen dan dat ze proberen om er elk jaar een nieuwe Uncharted uit te poepen.

Insomniac zal volgend jaar Resistance 2 uitbrengen dus ik denk dat een vervolg op R&C misschien pas in 2009 zal uitkomen...

[ Voor 6% gewijzigd door ymmv op 13-12-2007 22:04 ]

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Dutchzilla schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:28:
[...]

Blacksite: Area 51 is van midway!!
eidos bracht ons het nog slechtere kane and linch
Oh ja hoe dan ook twee hele dikke strongvliegen in een klap. die twee games..sigh! Weet je ik hou ervan reviews van slechte games te lezen netzoals reviews van slechte films. Het is als kijken naar een Auto wrack. Natuurlijk zou ik nooit een slechte game gaan spelen want ja.. een B-film is best te genieten..een B-game dertegen tergent slecht te spelen!

• Mars18
www.insidegamer.nl
www.tothegame.com

• botech
Mars18 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:18:
Dan heb jij misschien een stil(ler) exemplaar. Mijn 60 GB PS3 heb ik vandaag verkocht omdat ie heel de tijd stond te blazen. Heb nu een 40 GB en die is toch echt een stuk stiller. _/-\o_

• Crackman
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
knny schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:43:
Burnout Paradise staat er inmiddels op, hij is nu aan het downloaden ;)
Net gespeeld...

Mijn god wat is/wordt die game vet! Fantastische soundfx en het draait super smooth op 60fps. Crash physics zijn ook geweldig.

Kan niet wachten tot januari!

• zerokill
  • Laatst online: 09-07 21:46
http://threespeech.com/blog/?p=776

owow. Als je even zoekt in dit document staat er dat Killzone 2 en Liitle Big Planet pas in sept/okt 2008 uitkomen. Als dat klopt dan is dat echt om te huilen

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:17
zerokill schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:23:
http://threespeech.com/blog/?p=776

owow. Als je even zoekt in dit document staat er dat Killzone 2 en Liitle Big Planet pas in sept/okt 2008 uitkomen. Als dat klopt dan is dat echt om te huilen
Killzone was bekend, maar LBP niet. Lijkt me dat de auteur van dit document dat stukje over LBP heel erg knullig heeft geplaatst. Ik was altijd in de veronderstelling dat LBP in februari zou komen. Nog steeds eigenlijk

Study everything, You'll find something you can use

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

De Burnout Demo ( USA shop ) is best aardig maar let wel even op he, alweer...reclames...overal reclame borden |:( nu ja. Maar het ergste die "DJ" die de hele tijd zit te lullen! Als we nou door zijn studio heen konden rijden en over hem heen en dan met een hakmes..ah well that zijn de minpunten van de game blijkbaar (in ieder geval in demo)

Toch aardig vondt ik dat ze klassieke muziek gebruikte voor de kijk momenten inplaats van "killah rap" en "thump thump" muziek. Het klonk aardig, de auto's hebben een heel mooi schade model, wow...en de crashes zijn leuk :)

Jumps enzo zijn ook leuk en het ziet er allemaal mooi uit, jammer van de reclame (je koopt een spel van 60 euro en er zit reclame in....) en die irritante DJ. Hij is minder irritant dat de DJ uit Skate en NFS: Prostreet maar..doe er iets aan!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Shiver23 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:55:En dat komt omdat we allemaal met onze stomme kop AC gekocht hebben. Met nu al 2,5 miljoen verkochte exemplaren hebben ze de omzet voor dit jaar behaald en kunnen ze door het doorschuiven van die andere titels het nieuwe jaar goed beginnen. Alles voor de aandeelhouders zullen we maar zeggen...
Ik ben zo verstandig geweest AC niet te kopen ^^ En ik heb ook geen plannen om in de toekomst ubisoft-games te kopen. Mss een keer haze of far cry2 voor een zacht prijsje, maar dat zie ik dan nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:13
swampy schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:51:
De Burnout Demo ( USA shop ) is best aardig maar let wel even op he, alweer...reclames...overal reclame borden |:( nu ja. Maar het ergste die "DJ" die de hele tijd zit te lullen! Als we nou door zijn studio heen konden rijden en over hem heen en dan met een hakmes..ah well that zijn de minpunten van de game blijkbaar (in ieder geval in demo)

Toch aardig vondt ik dat ze klassieke muziek gebruikte voor de kijk momenten inplaats van "killah rap" en "thump thump" muziek. Het klonk aardig, de auto's hebben een heel mooi schade model, wow...en de crashes zijn leuk :)

Jumps enzo zijn ook leuk en het ziet er allemaal mooi uit, jammer van de reclame (je koopt een spel van 60 euro en er zit reclame in....) en die irritante DJ. Hij is minder irritant dat de DJ uit Skate en NFS: Prostreet maar..doe er iets aan!
Vind die burnout demo fantastisch zeg! Wat scheurt dat lekker weg! Ook geweldig hoe die online mode is verwerkt in het spel! Even op pijltje naar rechts drukken en hoppa, je zit online.

Gezeur over reclames snap ik niet echt. Ik vind het altijd veel realistischer wanneer er reclameborden van coca cola zijn ipv coma cola ofzo...stoor me er totaal niet aan!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Sluuz schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 00:25:
[...]

Vind die burnout demo fantastisch zeg! Wat scheurt dat lekker weg! Ook geweldig hoe die online mode is verwerkt in het spel! Even op pijltje naar rechts drukken en hoppa, je zit online.

Gezeur over reclames snap ik niet echt. Ik vind het altijd veel realistischer wanneer er reclameborden van coca cola zijn ipv coma cola ofzo...stoor me er totaal niet aan!
Wel ja dat viel me ook op dat je gewoon met een knop zo online kon gaan EN dat het liet zien dat je vrienden speelde..daar kan sony nog van leren! Zeker een verbetering, en de reclame is gewoon..well..soms lijkt het wel in EA games als of je door "reclame stad" loopt met een bord op elke hoek...elke hoek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Sluuz schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 00:25:
[...]

reclames zijn vet juist in spellen,zoals innba ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier staat ook nog een wereldwijde releaselijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

Ik zal wel moeilijk met de tijd meegaan of zo. Ik heb ook net de Burnout demo zitten spelen en ik vond het ruk. Het lijkt wel Skate met auto's. Ten eerste die DJ. Die moet gewoon uitgezet kunnen worden.

Maar het hele free roaming is gewoon puur boredom in een spel als dit. Ik wil direct een race beginnen en niet naar stoplichten op zoek. De repair shops vind ik overbodig en geeft meer een extra verplichting in het spel.

Het racen zelf is wel okay, maar waarom moet elke tegenligger het stuur omdraaien om op jouw af te komen? Is iedereen in Paradise City suicidaal? Het boost systeem is wel weer iets beter als in Revenge waar je continu full boost had. De takedowns kosten ook meer moeite dan 3 seconden achter een auto hangen. Tot zover de pluspunten.

Ik vind het een zware tegenvaller. Ik kreeg meer een Need for Speed gevoel dan een Burnout gevoel tijdens het spelen en Need for Speed is al jaren kapot. EA did it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Laatst online: 21-09 21:35
harlekein schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 05:49:
Ik zal wel moeilijk met de tijd meegaan of zo. Ik heb ook net de Burnout demo zitten spelen en ik vond het ruk. Het lijkt wel Skate met auto's. Ten eerste die DJ. Die moet gewoon uitgezet kunnen worden.

Maar het hele free roaming is gewoon puur boredom in een spel als dit. Ik wil direct een race beginnen en niet naar stoplichten op zoek. De repair shops vind ik overbodig en geeft meer een extra verplichting in het spel.

Het racen zelf is wel okay, maar waarom moet elke tegenligger het stuur omdraaien om op jouw af te komen? Is iedereen in Paradise City suicidaal? Het boost systeem is wel weer iets beter als in Revenge waar je continu full boost had. De takedowns kosten ook meer moeite dan 3 seconden achter een auto hangen. Tot zover de pluspunten.

Ik vind het een zware tegenvaller. Ik kreeg meer een Need for Speed gevoel dan een Burnout gevoel tijdens het spelen en Need for Speed is al jaren kapot. EA did it again.
Ik heb Burnout nooit gespeeld, nu ik dit lees mis ik denk ik niks. En inderdaad NFS is niks meer, geef mij maar NFS 3: Hot Pursuit in een nieuw jasje.
Denk dat ik de demo van Burnout Paradise wel download, staat hij alleen in de US Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor helemaal niemand over het spel PROTOTYPE..
Ik zit nu op een werk pc en kan verder niks zoeken, maar please do..
Kijk ff op gametrailers of IGN en zoek es naar filmpjes van PROTOTYPE.

Dat spel wordt pas echt zwaar kickass ;) :P

EDIT:

Ben trouwens nadat ik AC gekocht had, er een uurtje mee heb gespeeld en daarna heb laten liggen 2 week ofso om CoD4 verder af te maken en uitgespeeld te hebben hem gisteren weer gepakt en weer een dik uur gespeeld.
Ik vind het toch wel een heel sfeervol avontuur. Toegegeven het pickpocken en afluisteren gaat best snel vervelen, en ook de burgers redden e.d. en het afmaken van die guards is nu ook niet echt moeilijk.
Toch vind het toch een heel superspel hoor :) Ben trouwens nog maar bij mijn 1e assassin die heb ik net gehaald dus. En dat gewoon met mn zwaard en niet met die dolk hehe.
Heb et ook nog lang niet door allemaal maar ik zit er nu toch aardig in, de 1e speelsessie toen ik em aangeschaft had voelde et allemaal heel vreemd en onwennig enzo, ik had geen feeling bij de game verder. Gelukkig is dat gevoel er nu wel.
d:)b

p.s: Zag gisteren bij dimensionplus Rockband te koop staan.
En nog een vraag, Lair is ook in de aanbieding.. is dat wat? Eerst zou die heel goed zijn en daarna weer niet.. Zou em toch wel eens willen proberen eigenlijk..
Iemand ervaring mee?

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:17:
[...]

Heb jij al een beetje een friends netwerk dan? Ik heb er geen 1, en ik zou het wel is leuk vinden om in een team wat vaker te spelen. Ik ben lvl 48 bijna 49, en mijn naam is zeeschelpje1, zou jij mij kunnen toevoegen? Of mag ik jou toevoegen?
Mars18 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:18:
Dit is niet echt onzin, ik heb hem zelf staan, en als ik Cod 4 speel hoor ik hem toch echt duidelijk. Soms zelf zo dat ik denk, pff kan wel iets zachter.
botech schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:07:
[...]

Dan heb jij misschien een stil(ler) exemplaar. Mijn 60 GB PS3 heb ik vandaag verkocht omdat ie heel de tijd stond te blazen. Heb nu een 40 GB en die is toch echt een stuk stiller. _/-\o_
Maar om hem nou meteen te verkopen. Ik ben echt verlieft op mij 60 gb :). En mijn 4 usb poorten.

--------------

Dan nu mijn ervaringen. Heb uncharted demo gespeelt, en ik vind het maar niks. Dat vliegtuig is lelijk, en het parachute springen is alles behalve realistisch. Ook tijdens de val zie je zijn ketting totaal niet bewegen. Dit soort dingen vallen mij gewoon op. Wel een lekker ding trouwens, die meidt in het begin. :).

Daarnaast heb ik Ratchet & Clank Future demo gespeelt. Jeetje wat een grote demo, zat er heerlijk in, en ook een leuk eind van de demo. Denk dat ik die maar is ga halen zodra mijn UT3 binnen is!

En nu nog even over linux.

Ik ben dus best wel een linux leek, en heb me altijd heerlijk vermaakt met het windows systeem. Helaas kan dit natuurlijk niet op de ps3, dus dan maar linux.
Na het één en ander geinstalleerd te hebben kon ik eindelijk aan de slag. Ik starte firefox op, en wou de nokia extreme theme downloaden, die ik overal draai. En de eerst melding was dat die versie niet geschikt zou zijn voor firefox 1.5.

Ik dus firefox 2 proberen te installeren. Hij pakt het niet, ook niet toen ik op run drukte. Dus ik was op google gezocht.. Maar wat ik daar vind is dat je van allerlei zeer lastige dingen moet gaan doen via het command venster. Ik ga er nog even mee bezig, maar het haalt de leuk er wel een beetje uit.

Heeft iemand nog tips voor mij om het allemaal wat makkelijker te maken? Want het is nou niet echt een pakket voor thuis gebruikers, maar meer voor ontwikkelaars.

YDL Linux starte trouwens de laatste keer wel razendsnel op. Wat me voorheen 10 tot 15 minuten koste, koste me nu 2 minuten. Hulde daarvoor. Me muis en toetsenboord doen nog steeds vaag. En codecs durf ik niet eens meer te installeren als ik kijk naar wat voor code's ik moet invullen.

(Sorry voor het lange bericht, maar tzijn allemaal ervaringen over de ps3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:17
swampy schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:22:
[...]
Ik zou zeggen Zomer 2008 wordt zeker interresant!
Zomer releases zijn naar mijn inziens behoorlijk lame. Dat is meestal een periode waarin mijn console het minst gebruikt wordt. En ik neem aan dat de meeste mensen niet met 25 graden (als het tenminste niet regent) in huis blijven.

Voor de mensen die ook al een Dualshock 3 in bezit hebben, vinden jullie de rumble ook minder heftig aanvoelen als bij de Dualshock 2? Ik kan me vergissen maar voor mijn gevoel is het rumble gevoel tot nu toe minder.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Little big planet pas in najaar 2008? Wat DOEN die lui daar bij die studio? Of zit er maar 1 parttimer aan te werken ?

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:18
Ik vond Burnout ook niks. Alles negatieve dingen zijn gezegd, maar ik wil wel nog even toevoegen dat EA haar demo's voor mij sowieso onspeelbaar maakt door geen optie toe te voegen om de demo met kruisje/vierkantje te spelen; ik kan gewoon niet rijden met die triggers. Uiteraard zal dit in het volledige spel wel kunnen maar het maakt dat ik gewoon geen goed gevoel krijg bij de game.

Oh ja, toch nog even een rant: Waarom is elk EA spel hetzelfde? Of je skate, autorijdt of snowboard, alle spellen zijn in feite hetzelfde. Ze voegen stapels met challenges toe waarbij je allemaal stomme trucs moet uithalen, en die allemaal variaties op elkaar zijn. Op die manier kan ik er ook een lang spel van maken.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
zwembroek schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 08:53:
[...]

Zomer releases zijn naar mijn inziens behoorlijk lame. Dat is meestal een periode waarin mijn console het minst gebruikt wordt. En ik neem aan dat de meeste mensen niet met 25 graden (als het tenminste niet regent) in huis blijven.

Voor de mensen die ook al een Dualshock 3 in bezit hebben, vinden jullie de rumble ook minder heftig aanvoelen als bij de Dualshock 2? Ik kan me vergissen maar voor mijn gevoel is het rumble gevoel tot nu toe minder.
heb geen ps1 of ps2 gehad dus kan niet oordelen over de ds van die consoles.
Maar moet zeggen dat ik nou niet echt impressed was van de dualschok. Vind het wel fijn dattie weer wat gewicht heeft maar de rumble heb ik blijkbaar niet echt gemist.
Gisteren een uurtje Ratchet en clank gespeeld en een half uurtje heavenly sword maar die wordt (nog) niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 18:17

itsoutthere

The Truth

harley schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:05:
[...]

heb geen ps1 of ps2 gehad dus kan niet oordelen over de ds van die consoles.
Maar moet zeggen dat ik nou niet echt impressed was van de dualschok. Vind het wel fijn dattie weer wat gewicht heeft maar de rumble heb ik blijkbaar niet echt gemist.
Gisteren een uurtje Ratchet en clank gespeeld en een half uurtje heavenly sword maar die wordt (nog) niet ondersteund.
Had je wel eerst met de sixaxis gespeeld (dus zonder DS3). Want ik heb 2 sixaxis controllers en ik heb niet echt het idee dat ik dual shock mis, alhoewel ik alleen motorstorm als racegame heb. Ik heb hiervoor wel een PS1 en PS2 gehad. Ik zit erg te twijfelen of ik zo'n DS3 ga bestellen.

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

-RazieL- schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:53:
[...]

Ik ben zo verstandig geweest AC niet te kopen ^^ En ik heb ook geen plannen om in de toekomst ubisoft-games te kopen. Mss een keer haze of far cry2 voor een zacht prijsje, maar dat zie ik dan nog wel.
Zo bedoelde ik het niet, want ik heb veel plezier beleefd aan AC. Ondanks de lage framerate, tearing en freezes (waarvan de laatste twee na de patch opgelost waren) vond ik het een leuk spel. Ik werd alleen totaal niet warm van het verhaal, maar het spel bleef zeker boeien om helemaal uit te spelen. Ik bedoelde meer aan te geven dat deze spellen zeer waarschijnlijk niet zijn uitgesteld op technische gronden maar op economische.

En gisteravond ook nog even burnout geprobeerd. Het offline gebeuren is zo zonder races wel erg saai. En vooral omdat hij niets opslaat nodigt het niet echt uit om nog een x te spelen, alles wordt weer opnieuw verteld zonder dat je het kunt skippen. De hele presentatie is trouwens wel piekfijn in orde. Je kunt je irriteren aan de DJ, maar ze besteden wel aandacht aan de demo's bij EA. Netjes wordt verteld dat het een demo is en wat er anders is met die uiteindelijke versie en wanneer die uitkomt.
Ik vond de auto overigens er goed rijden. Mooi driften in de bochten. Alleen jammer dat de handrem zo vaagjes voelt.
Integratie met online is erg soepeltjes. En met de integratie met de friendslist gaat dit online volgens mij heel erg leuk worden. Ik had gisteravond al grote lol toen ik tegen mijn neef speelde. Ik heb alleen niet geprobeerd of de demo voicechat ondersteund. Weet iemand dat?

Grootste bezwaar: geen 1080i upscaling, dus ik loop weer tegen een SD-signaal aan te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar vinden jullie die burnout demo??? ik heb een europees en US account maar daar kon ik hem gister avond niet bij vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat in de VS PSN store. Die wordt alleen later op de avond geupdate ivm tijdverschil natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:25:
Ben ik de enige die zich zo verheugt op DivX ondersteuning op de PS3? Wat mij betreft is de PS3 echt een volmaakt systeem zodra dat mogelijk is. Is er al een datum/periode bekend wanneer de firmware-update met de DivX ondersteuning komt?
DivX mogen ze houden, ik wil dat ik AVC/VC1 kan streamen zodat ik meteen eeen 40GB+ bluray rip kan streamen.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:25:
Bij mijn weten niet. Sony laat nooit op voorhand weten wat ze precies allemaal in een firmware update steken.

Ik wacht ook vol smart op de DivX ondersteuning. De Xbox360 heeft die al ondertussen en in mijn vriendenkring heeft iedereen een Xbox360, ik ben de engiste met een PS3.

Nu heb ik naast Mass Effect nog een reden om jaloers te zijn op de Xbox360. Als dit nog langer dan een half jaar gaat duren, word ik misschien zelfs zo gek dat ik een Xbox360 ga kopen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:02:
[...]
DivX mogen ze houden, ik wil dat ik AVC/VC1 kan streamen zodat ik meteen eeen 40GB+ bluray rip kan streamen.
Ik 'stream' ook divx en dat werkt heel fijn, maar ik heb veel dvd's met divx erop waarvan het fijn zou zijn dat ik hem gewoon in de PS3 kan stoppen zonder naar de computer te moeten lopen.

Het enigste probleem met dit streamen is dat het zo kut door ps3 word ingedeeld, bv op genre, dan is er een verschil tussen rock en Rock. Op album staat er bijvoorbeeld 'Albumnaam (nummer 1)' dus heb je ineens 20 verschillende albums van Albumnaam.
Heeft er iemand een goeie tool om de informatie van al mijn mp3's goed en snel bij te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:09:
[...]

Ik 'stream' ook divx en dat werkt heel fijn, maar ik heb veel dvd's met divx erop waarvan het fijn zou zijn dat ik hem gewoon in de PS3 kan stoppen zonder naar de computer te moeten lopen.

Het enigste probleem met dit streamen is dat het zo kut door ps3 word ingedeeld, bv op genre, dan is er een verschil tussen rock en Rock. Op album staat er bijvoorbeeld 'Albumnaam (nummer 1)' dus heb je ineens 20 verschillende albums van Albumnaam.
Heeft er iemand een goeie tool om de informatie van al mijn mp3's goed en snel bij te werken?
http://www.mp3tag.de/en/download.html
Voor Mp3spelers moet je ook je tags goed hebben staan. Je ontkomt er tegenwoordig niet meer aan.

En divx support zou zeer binnenkort moeten komen aldus Gizmodo. Omdat de PS3 een gecertificeerd divx-apparaat wordt zal dit ook beter werken dan op de 360 en kunnen ook developers kiezen om filmpjes in divx aan te bieden.

[ Voor 16% gewijzigd door Shiver23 op 14-12-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:51:
Hij staat in de VS PSN store. Die wordt alleen later op de avond geupdate ivm tijdverschil natuurlijk.
Ook in de NL en UK store..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Nutteloze mededeling. Bovendien hoef je er geen boek voor te quoten, zodat mensen twee pagina's moeten scrollen. Quote dan niet of knip dat stukje eruit ;)

[ Voor 93% gewijzigd door TheZeroorez op 14-12-2007 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je vindt dat hier teveel over de codecs/etc. staat, compenseer dat dan met een nuttige posting over de console of een ervaring. Niet met een posting waarin je alleen aangeeft dat je het vervelend vindt ;)

[ Voor 70% gewijzigd door TheZeroorez op 14-12-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Shiver23 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:38:
[...]

Zo bedoelde ik het niet, want ik heb veel plezier beleefd aan AC. Ondanks de lage framerate, tearing en freezes (waarvan de laatste twee na de patch opgelost waren) vond ik het een leuk spel. Ik werd alleen totaal niet warm van het verhaal, maar het spel bleef zeker boeien om helemaal uit te spelen. Ik bedoelde meer aan te geven dat deze spellen zeer waarschijnlijk niet zijn uitgesteld op technische gronden maar op economische.
Ik vindt AC zeker een leuke game, okay er zat meer in..maar het is een zeker aardige game! Heb dan ook geen last van tearing en andere problemen zoals sommige blijkbaar hadden. Game draait aardig en zit bij de tweede assasination.. ik heb een paar kleine problemen met de game..zoals VLAGGETJES rapen *growl* maar aangezien de game zelf best goed is kijk ik er wel overheen. Een 8 in mijn boek!
En gisteravond ook nog even burnout geprobeerd. Het offline gebeuren is zo zonder races wel erg saai. En vooral omdat hij niets opslaat nodigt het niet echt uit om nog een x te spelen, alles wordt weer opnieuw verteld zonder dat je het kunt skippen. De hele presentatie is trouwens wel piekfijn in orde. Je kunt je irriteren aan de DJ, maar ze besteden wel aandacht aan de demo's bij EA. Netjes wordt verteld dat het een demo is en wat er anders is met die uiteindelijke versie en wanneer die uitkomt.
Ik vond de auto overigens er goed rijden. Mooi driften in de bochten. Alleen jammer dat de handrem zo vaagjes voelt.
Je kan zelfs online gaan in de demo..als je een EA account hebt en vrienden die dan ook de demo spelen!
Integratie met online is erg soepeltjes. En met de integratie met de friendslist gaat dit online volgens mij heel erg leuk worden. Ik had gisteravond al grote lol toen ik tegen mijn neef speelde. Ik heb alleen niet geprobeerd of de demo voicechat ondersteund. Weet iemand dat?

Grootste bezwaar: geen 1080i upscaling, dus ik loop weer tegen een SD-signaal aan te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
DarthDavy schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:05:
[...]

Bij mijn weten niet. Sony laat nooit op voorhand weten wat ze precies allemaal in een firmware update steken.

Ik wacht ook vol smart op de DivX ondersteuning. De Xbox360 heeft die al ondertussen en in mijn vriendenkring heeft iedereen een Xbox360, ik ben de engiste met een PS3.

Nu heb ik naast Mass Effect nog een reden om jaloers te zijn op de Xbox360. Als dit nog langer dan een half jaar gaat duren, word ik misschien zelfs zo gek dat ik een Xbox360 ga kopen.
DivX-support PlayStation 3 beter dan op Xbox 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
itsoutthere schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:36:
[...]

Had je wel eerst met de sixaxis gespeeld (dus zonder DS3). Want ik heb 2 sixaxis controllers en ik heb niet echt het idee dat ik dual shock mis, alhoewel ik alleen motorstorm als racegame heb. Ik heb hiervoor wel een PS1 en PS2 gehad. Ik zit erg te twijfelen of ik zo'n DS3 ga bestellen.
Jazeker ik heb gewoon de 60gb met 2x de sixaxis en heb daar sinds de prijsverlaging mee gegamed. Sinds eergisteren de DS3 en zoals ik al zei heb ik blijkbaar de rumble nou niet echt gemist.
Ga waarschijnlijk vanavond Asasins creed en Motorstorm ff proberen. In ratchet en clank wordt het wel gebruikt maar het is nou niet echt dat ik zeg van WOW dat is een heel andere ervaring. Tis leuk maar meer ook niet in mijn ogen.
Dus ergens hebben ze bij sony wel gelijk gehad (tis last gen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:49

Copycat

Stamgast @ HGGCT

ari3 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:02:
[...]
Logischerwijs heb je natuurlijk geen rip op je PC maar stop je gewoon de orginele Blu-Ray in je PS3 he ;)

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische problemen in SPV graag! Zie ook Playstation 3 als mediacenter voor de mediacenter-vragen.