Shiver23 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:17:
[...]
Het duurde even, maar ik heb nu wel door hoe die party's en game invites werken. Alleen had ik zojuist het probleem dat ik op een gegeven moment maar invites bleef krijgen, omdat ik mensen al gevraagd had. Beetje lastig soms.
Potje waar we samen inzaten was prima, ondanks dat we ingemaakt werden. Ik kwam je vaak tegen op tactische plekken itt de rest van het team.

Heb jij al een beetje een friends netwerk dan? Ik heb er geen 1, en ik zou het wel is leuk vinden om in een team wat vaker te spelen. Ik ben lvl 48 bijna 49, en mijn naam is zeeschelpje1, zou jij mij kunnen toevoegen? Of mag ik jou toevoegen?
Dit is niet echt onzin, ik heb hem zelf staan, en als ik Cod 4 speel hoor ik hem toch echt duidelijk. Soms zelf zo dat ik denk, pff kan wel iets zachter.
Maar om hem nou meteen te verkopen. Ik ben echt verlieft op mij 60 gb

. En mijn 4 usb poorten.
--------------
Dan nu mijn ervaringen. Heb uncharted demo gespeelt, en ik vind het maar niks. Dat vliegtuig is lelijk, en het parachute springen is alles behalve realistisch. Ook tijdens de val zie je zijn ketting totaal niet bewegen. Dit soort dingen vallen mij gewoon op. Wel een lekker ding trouwens, die meidt in het begin.

.
Daarnaast heb ik Ratchet & Clank Future demo gespeelt. Jeetje wat een grote demo, zat er heerlijk in, en ook een leuk eind van de demo. Denk dat ik die maar is ga halen zodra mijn UT3 binnen is!
En nu nog even over linux.
Ik ben dus best wel een linux leek, en heb me altijd heerlijk vermaakt met het windows systeem. Helaas kan dit natuurlijk niet op de ps3, dus dan maar linux.
Na het één en ander geinstalleerd te hebben kon ik eindelijk aan de slag. Ik starte firefox op, en wou de nokia extreme theme downloaden, die ik overal draai. En de eerst melding was dat die versie niet geschikt zou zijn voor firefox 1.5.
Ik dus firefox 2 proberen te installeren. Hij pakt het niet, ook niet toen ik op run drukte. Dus ik was op google gezocht.. Maar wat ik daar vind is dat je van allerlei zeer lastige dingen moet gaan doen via het command venster. Ik ga er nog even mee bezig, maar het haalt de leuk er wel een beetje uit.
Heeft iemand nog tips voor mij om het allemaal wat makkelijker te maken? Want het is nou niet echt een pakket voor thuis gebruikers, maar meer voor ontwikkelaars.
YDL Linux starte trouwens de laatste keer wel razendsnel op. Wat me voorheen 10 tot 15 minuten koste, koste me nu 2 minuten. Hulde daarvoor. Me muis en toetsenboord doen nog steeds vaag. En codecs durf ik niet eens meer te installeren als ik kijk naar wat voor code's ik moet invullen.
(Sorry voor het lange bericht, maar tzijn allemaal ervaringen over de ps3).