Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.738 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verslaafd aan iets raken is niet iets positiefs eigenlijk.
Maar ik weet waar je et over hebt, heb et zelf ook gehad met UT99 en een MOD ervoor.

Dat is ook de reden dat ikzelf UT3 niet ga kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om gewoon via je pc bij voorbeeld te connecten naar \\<ps3> en er dan gewoon bestanden naar toe copy/pasten, of is dat (nog) niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:22:
Is het ook mogelijk om gewoon via je pc bij voorbeeld te connecten naar \\<ps3> en er dan gewoon bestanden naar toe copy/pasten, of is dat (nog) niet mogelijk
Mij is het via een netwerk (de simpelste manier) niet gelukt, dus ik prop van alles op een usb stick en doe die in de PS3, werkt ook heel makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:53:
Oh meer mensen problemen met Motorstorm online?
Ik heb gehoord dat er patch voor verschenen is maar die zitten toch hopelijk niet in die betaalde downloads?
Patches voor games zijn altijd gratis, nu extra content daar moet je soms voor betalen. Yup! Dat is hoe het gaat, zelf heb ik voor 2,50 een leuke yawakazi 2 bike of hoe dat kreng ook het gekocht en de Wombat ATV. Leuke vehicles maar om nou alle extra auto's en trucks te kopen nee :)

Zoals ze zouden zeggen bij de xbox360 ..je hebt zelf de keuze wat je wilt kopen! Online games zoals motorstorm en Resistance zullen altijd speelbaar zijn zonder dat je extra content moet kopen. Dertegen kunnnen servers in resistance wel bijvoorbeeld een map spelen die in een map pack zit die niet gratis is, tja dan kan je niet meedoen in die server.

Er is natuurlijk ook genoeg gratis spul uit op PSN waarmee me motorstorm bijvoorbeeld een "time" modus geeft wat betekent dat je niet elke keer hoeft te racen maar ook tegen jezelf kan racen en proberen de beste tijd neer te zetten. En zo gaat het maar door!

Het zal zelfs mogelijk zijn om Warhawk te blijven spelen zonder de Omega Dawn patch te kopen. Je mist wel iets natuurlijk maar ach ja niet iedereen heeft een creditcard!

[ Voor 41% gewijzigd door swampy op 12-12-2007 11:34 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
Dat is hellaas nog niet mogelijk. Wellicht gaat sony hier in de toekomst een applicatie voor uitgeven. Echter tot op heden nog nooit iets van gehoord

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-09 18:29

Emiel1984

Made in NL

Ik heb een paar WMVHD bestanden op de pc staan welke ik graag zou willen omzetten naar mp4. Ik heb 'Red Kawa -> Ps3 video 9' en 'Megui' geprobeert.

Ps3 video9 start maar stopt direct met converteren (er gebeurt dus niks) en Mequi wil niet volledig de codecs updaten.

Heeft iemand al een WMVHD omgezet in een PS3 compatible formaat ? Welk programma werkt hiervoor bij jullie wel ?

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het vervolg iig de x264 versie pakken en Sentry23 z'n programma gebruiken om de header aan te passen en het geluid om te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:41
Ik denk dat dit niet mogelijk is ( nog ) omdat je je PS niet in je eigen werkgroep kan joinen. Als je een andere PC wil sharen als het ware zullen de PC's in de zelfde werkgroep moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:27:
Vandaag is Motorstorm weer geupdate naar versie 3.1. Erg netjes van de developers.
http://www.ps3fanboy.com/...hed-to-version-3-1-today/

:)
Kan iemand vertellen waar je deze patch kan downloaden, en hoe je het moet installeren?

Dank je wel voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E2TK schreef op woensdag 12 december 2007 @ 08:04:
[...]

Ik heb ook een 206BW die ik ook alleen gebruik voor de PS3, ik heb de goedkoopste HDMI-DVI kabel, en het beeld is hetzelfde als met een dure HDMI-DVI kabel (heeft kameraad). Misschien dat je voor de langere afstanden een 'professionele' kabel moet hebben maar niet voor die 1,80 meter.

Ik heb iniedergeval mooi beeld met de 206BW :P
Kan je me vertellen hoe je het doet met het geluid? Kan je bijvoorbeeld een Logitech Z-2300 speakerset aansluiten op een PS3? Zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:31:
[...]

Kan iemand vertellen waar je deze patch kan downloaden, en hoe je het moet installeren?

Dank je wel voor de hulp
Gaat automatisch als je het spel in je PS3 doet en opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:31:
[...]

Dank je wel voor de hulp
Gewoon spel opstarten en een onlinegame proberen te joinen, moet ie vanzelf met de patch komen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Renchi.com shipped GT5P vandaag! >:) Morgen op PSN als het goed is. En er komt schade in GT5 en misschien ook in GT5P in een later stadium:

"In the newest episode of Garage 419, Alex Roy, had a chance to sit down with the inimitable director of Gran Turismo, Kazunori Yamauchi. The topics of conversation range from new cars, weather modeling, vehicle dynamics, plans for damage.

In the interview, Kazunori confirms that damage modeling will appear in Gran Turismo 5, and possibly in Gran Turismo 5 Prologue in a post-launch update."

http://www.autoblog.com/2...s-kazunori-yamauchi-on-g/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:24:
[...]

Heb precies hetzelfde bij iemand gedaan... (linksys WRT54G volgens mij)
Hij kreeg de ene keer wel ip andere keer nieet dan weer time-out met DNS echt een hoop geklooi dus.

Nieuwe Firmware gedownload en PS3 een vast ip gegeven en toen werkte het.
Voor goede internet verbinding op PS3 heb ik de PS3 in de DMZ gezet (tipje op de linksys site). Enigste nadeel is dan dat de PS3 echt helemaal open staat voor het internet.

Oh en op die linksys moest uPNP uitgezet worden (dan werkt mediabrowser niet meer, maar je kan wel online gamen)
Ik heb ook die WRT54G en heb ook problemen. (eerder al aangegeven in dit topic). Hoe zet je de PS3 in de DMZ? Hoe ken je de PS3 vast IPadres toe? (ik ben echt een noob op routergebied).

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
technoaddict schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:26:
[...]

Ik denk dat dit niet mogelijk is ( nog ) omdat je je PS niet in je eigen werkgroep kan joinen. Als je een andere PC wil sharen als het ware zullen de PC's in de zelfde werkgroep moeten zitten.
Sorry maar dit verhaal klopt niet helemaal... als je je PS3 op IP niveau zou kunnen benaderen kun je connecten. Er dient dan wel een share beschikbaar te zijn natuurlijk al daar niet met een username/password.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 12-09 09:46
HoefMeistert schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:58:
[...]

Dat is hellaas nog niet mogelijk. Wellicht gaat sony hier in de toekomst een applicatie voor uitgeven. Echter tot op heden nog nooit iets van gehoord
Ik gebruik nu een FAT32 Formatted usb disk, maar ideaal is het niet, en waarom zou je anders een GIGABIT netwerkkaart op de PS3 bakken :)
Volgens mij kan het wel via TVersity, ik kon kiezen om een film vanaf daar te kopieeren, maar nog nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De demo/beta van LittleBigPlanet die eind dit jaar zou verschijnen komt ook niet meer:

http://kotaku.com/gaming/...mo-axed-for-07-332722.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Als je iets koopt in de store, gaat dit eigenlijk via de 360 manier (koop gekoppeld aan je account) of op de Wii manier (koop gekoppeld aan je console), of zelfs nog anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:13
gekoppeld aan je account

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:22

FeaR

In GoT we trust

ymmv schreef op woensdag 12 december 2007 @ 00:07:
[...]
Weet je wel zeker dat je naar de HDMI-input zit te kijken als je 576i ziet? Kun je handmatig tv-inputs wisselen en zo kijken of je ergens signaal krijgt?
Ik had mijn PS3 weer via AC-out of scart of hoe die aansluiting ook heet aangesloten en daarbij is de maximale resolutie op mijn tv 576i. Als ik dan overschakel naar HDMI zend de PS3 het huidige signaal mee totdat de instellingen zijn veranderd. In dit geval dus 576i over HDMI totdat ik er 720p of wat dan ook van maak. Maar ik kreeg dus geen beeld via HDMI. Nachtje geslapen, want klooien aan een console midden in de nacht is ook niets. Start mijn PS3 vanmorgen op: beeld via HDMI op 576i en de PS3 geeft zelf aan naar 1080i te willen. NIet gedaan, maar handmatig 720p ingesteld en alles doet het weer. Dat is mooi, want wilde net een deel van mijn salaris uit gaan geven aan een nieuwe game... Uncharted schijnt nogal goed te zijn :P

Maar toch bedankt voor de feedback :)
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:58:
PS3 40 GB voor 199,99 op www.frs.nl ...... valt te proberen :)
Al weer van de site afgehaald.
En er is iets met de Nederlandse wetgeving dat als het te mooi voor woorden is dat de prijs dan niet klopt en je er niet op hoeft te rekenen het product te krijgen. €300,- zou wellicht nog wel zijn gelukt.
Zelfd als met die LCD tv toen voor nog geen 100 euro, maar dat was ook al gepost.
SeamusXanthus schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:53:
Als je iets koopt in de store, gaat dit eigenlijk via de 360 manier (koop gekoppeld aan je account) of op de Wii manier (koop gekoppeld aan je console), of zelfs nog anders?
Gekoppeld aan je account. Je kan betaalde download-content tot 5 keer opnieuw downloaden op dezelfde account (dus je kan het 5x van je PS3) af gooien. Daarna telefoontje naar Sony en het wordt weer gereset. Dus als je PS3 ooit weg moet voor reparatie ofzo hoef je alleen je savegames op te slaan. De rest kan je zo weer downen uit de store.

Edit: Spuit 11 O+

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen hoe je zorgt voor geluid als je je PS3 aansluit op een Samsung 206BW? Ik dacht zelf aan het aanschaffen van een Logitech Z-2300 speakersetje, maar kan nergens vinden of deze wel aan te sluiten is op de PS3. Zou iemand mij hierover kunnen informeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

HoefMeistert schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:48:
[...]

Sorry maar dit verhaal klopt niet helemaal... als je je PS3 op IP niveau zou kunnen benaderen kun je connecten. Er dient dan wel een share beschikbaar te zijn natuurlijk al daar niet met een username/password.
Met Samba zou dit kunnen maar of je bij het XMB gedeelte van de harde schijf kan komen is natuurlijk een vraag. Ik ga ervan uit dat er ook bestanden op staan als licentie files (voor betaalde gedownloade content). HOe dan ook met Samba zou je bij de harde schijf van de ps3 kunnen, maar waarschijnlijk alleen maar de linux partitie!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:26:
Kan iemand me vertellen hoe je zorgt voor geluid als je je PS3 aansluit op een Samsung 206BW? Ik dacht zelf aan het aanschaffen van een Logitech Z-2300 speakersetje, maar kan nergens vinden of deze wel aan te sluiten is op de PS3. Zou iemand mij hierover kunnen informeren?
Aangezien de Samsung 206BW niet beschikt over speakers in de monitor moet je voor externe speakers gaan.

Als je DTS of DD (digitaal geluid) af wilt spelen maak je gebruik van de optische uitgang van de PS3 en moet je dus ook een setje hebben met een optische ingang. Maakt het je niet uit en is gewoon stereo-geluid goed dan kan je inderdaad een Z-2300 setje kunnen kopen. Met de rode en witte tulp stekker die bij de PS3 zitten plus een verloopstukje naar mini-jack (Z-2300) zou je dan geluid uit zo'n setje krijgen.

Persoonlijk zou ik wat meer geld uit geven voor een set die digitaal geluid ondersteund, want alle PS3 spellen en Blu-Ray's ondersteunen digitaal geluid als DD5.1 en DTS en dat is vele malen mooier dan stereo-geluid.
Nu kan ik ook gaan zeggen dat je het beste een losse versterker kan kopen, losse boxen en zo je eigen surround-set creeert. Maar aangezien je een Z-2300 overweegt weet ik niet of je budget dat toe laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:53:
[...]

Aangezien de Samsung 206BW niet beschikt over speakers in de monitor moet je voor externe speakers gaan.

Als je DTS of DD (digitaal geluid) af wilt spelen maak je gebruik van de optische uitgang van de PS3 en moet je dus ook een setje hebben met een optische ingang. Maakt het je niet uit en is gewoon stereo-geluid goed dan kan je inderdaad een Z-2300 setje kunnen kopen. Met de rode en witte tulp stekker die bij de PS3 zitten plus een verloopstukje naar mini-jack (Z-2300) zou je dan geluid uit zo'n setje krijgen.

Persoonlijk zou ik wat meer geld uit geven voor een set die digitaal geluid ondersteund, want alle PS3 spellen en Blu-Ray's ondersteunen digitaal geluid als DD5.1 en DTS en dat is vele malen mooier dan stereo-geluid.
Nu kan ik ook gaan zeggen dat je het beste een losse versterker kan kopen, losse boxen en zo je eigen surround-set creeert. Maar aangezien je een Z-2300 overweegt weet ik niet of je budget dat toe laat.
Bedankt voor je reactie. Zou je mij misschien een betaalbare speakerset met optische aansluiting kunnen aanraden? Overigens moet je de optische kabel nog apart aanschaffen, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Is play.com nog een beetje betrouwbaar om games te laten importeren?
Aangezien je ze daar ook al voor 45 euro hebt(incl verzendkosten), en het is wat dichterbij dan de USA, waardoor het hopelijk ook sneller binnen is ;)

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:45
Jay-K schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:14:
Aangezien je ze daar ook al voor 45 euro hebt(incl verzendkosten), en het is wat dichterbij dan de USA, waardoor het hopelijk ook sneller binnen is ;)
uit ervaring kan ik niet spreken, maar wat ik allemaal heb gelezen, zou de USA in veel gevallen zelfs nog sneller zijn dan play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:08:
[...]

Bedankt voor je reactie. Zou je mij misschien een betaalbare speakerset met optische aansluiting kunnen aanraden? Overigens moet je de optische kabel nog apart aanschaffen, klopt dat?
Optische kabel moet je inderdaad los aanschaffen.
Zelfde geldt voor de optische kabel als voor de HDMI kabel: koop het niet te duur, want er gaat toch maar een digitaal signaal door heen. Wel zijn de wat duurdere kabels iets robuuster dus voor je gevoel beter. Ikzelf heb wel een iets duurdere optische kabel gekocht omdat de mantel van deze wat dikker was. Omdat mijn vorige optische kabel van de PS2 wel eens wilde breken omdat ik deze door een te nauwe bocht had geduwd en dan ben je je signaal kwijt. Toen een kabeltje van een euro of €15 gekocht bij de Makro en daar doe ik al mee sinds de eerste van mijn PS2 overleed, dus denk een dikke 2-3 jaar.

En welke set je dan zou moeten kopen zou ik zo niet weten.
Ben niet zo thuis in de kant en klare Logitech en Creative setjes.
Enige waarvan ik weet dat deze een optische ingang heeft is de Z-5500, maar die is een euro of 250 en weet niet of jij dat zet onder "betaalbaar". Denk dat je dan trouwens ook in het verkeerde forum zit. Kan je beter richting het audio-forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 21:35
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:26:
Voor beeld heb ik dus ook de 206BW.
Voor geluid heb ik ook de Logitech Z-2300, komt mooi geluid uit, maar ik heb ook gekeken naar een 5.1 optische set (voor dus surround bij films, surround bij games hoeft van mij eigenlijk niet (wel gaaf), en muziek is toch opgenomen in stereo dus dan heb je aan de Z-2300 genoeg), veel mensen raden de Z-5500 aan, deze heeft een optische aansluiting.

De Z-5500 heeft een mooi geluid (heb ze natuurlijk getest in de winkel waar ik werk), maar optisch heb ik niet geprobeerd, dit zal nog wel beter zijn omdat het digitaal is. Als ik nog een 5.1 set voor bij m'n PS3 haal wordt dat de Z-5500.

Wil je echt veel games kijken op je PS3 neem dan de Z-5500.
Voor muziek / games is de Z-2300 eigenlijk al voldoende en het scheelt toch ong €160.
Z-2300 ong €120
Z-5500 ong €280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

hier een overzichtje van home cinema sets met een optische ingang en een zeer goede beoordeling (8.5 of hoger). De prijzen varieren van 250 tot 2000euro.

Deze logitech is ook wel erg mooi: http://www.logitech.com/i...kers/devices/229&cl=nl,nl

[ Voor 15% gewijzigd door Reemster op 12-12-2007 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:33
Ik heb gewoon een Optical -> RCA convertor gekocht en die zit op mijn surround systeem.
kreeg net een sms-je dat mijn renchi bestelling er is (DS3) gewoon op 100% facturuwaarde geen douanepapieren volgens het smsje.
nou nog ff een USB desktopsetje aanschaffen en wachten op UT3

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Laatst online: 17-09 20:49
Ik kom bij Play toch op 51-61 euro uit hoor.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Play.com komt uit Engeland. En levertijd verschild enorm. soms heb je het wel binnen de 3-5 days binnen soms langer. Voordeel is dat het uit Engeland komt. Ik heb laatst wel bij play besteld uncharted is wel ietsje (5 euro) duurder dan 3busyman echter kan 3busyman geen singstar (ja echt waar :+ ) leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

HoefMeistert schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:00:
[...]

Play.com komt uit Engeland. En levertijd verschild enorm. soms heb je het wel binnen de 3-5 days binnen soms langer. Voordeel is dat het uit Engeland komt. Ik heb laatst wel bij play besteld uncharted is wel ietsje (5 euro) duurder dan 3busyman echter kan 3busyman geen singstar (ja echt waar :+ ) leveren.
Engeland lijkt dichtbij maar post tussen Engeland en Nederland is redelijk dramatisch op elkaar afgesteld.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Shiver23 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:02:
[...]

Engeland lijkt dichtbij maar post tussen Engeland en Nederland is redelijk dramatisch op elkaar afgesteld.
Hmm ja das wel balen. Ik zie wel hoelang het duurt ben benieuwd vooral door de wisselende verhalen. Zal wel ff posten hoelang mijn bestelling er over heeft gedaan.... Het is gelukkig geen spoedje :) kan nog wel ff vooruit met o.a. AC, COD4 :P Als het maar voor Oud & Nieuw binnen is 8) wellicht is de singstore dan ook wat meer gevuld...

Iemand hier trouwens ervaringen met SingStar ? Hoe zit het met de "oude" versies. Kun je die rippen oid of moet je disc's wisselen.

[ Voor 15% gewijzigd door HoefMeistert op 12-12-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

HoefMeistert schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:25:
[...]

Hmm ja das wel balen. Ik zie wel hoelang het duurt ben benieuwd vooral door de wisselende verhalen. Zal wel ff posten hoelang mijn bestelling er over heeft gedaan.... Het is gelukkig geen spoedje :) kan nog wel ff vooruit met o.a. AC, COD4 :P Als het maar voor Oud & Nieuw binnen is 8) wellicht is de singstore dan ook wat meer gevuld...

Iemand hier trouwens ervaringen met SingStar ? Hoe zit het met de "oude" versies. Kun je die rippen oid of moet je disc's wisselen.
Oude versies kun je niets mee bij de PS3-versie, helaas. Verdere ervaringen zijn meer dan prima. Het menu ziet er allemaal erg slick uit, integratie met online is goed gedaan, alleen zijn de meegeleverde nummers niet heel erg bijzonder. En ook weer een paar nummers die hier in NL bijna of helemaal niet bekend zijn.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Laatst online: 17-09 20:49
Shiver23 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:30:
[...]

Oude versies kun je niets mee bij de PS3-versie, helaas. Verdere ervaringen zijn meer dan prima. Het menu ziet er allemaal erg slick uit, integratie met online is goed gedaan, alleen zijn de meegeleverde nummers niet heel erg bijzonder. En ook weer een paar nummers die hier in NL bijna of helemaal niet bekend zijn.
De keuze nummers zijn ronduit slecht te noemen. Allemaal piepnummers waarbij je Gerard Joling moet heten voor je ze enigsinds mee kunt zingen zonder echt voor lul te staan.

Het is jammer dat ze niet gekozen hebben voor "gouden ouden" Of dat je gewoon zelf 36 nummers uit de store mocht kiezen.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Iew... draadloos
Meestal schijnt dat niet zo goed te werken bij sets van vele malen de prijs in vergelijking met die Logitech die jij post. Iets met het niet synchroon lopen van het geluid met de beelden, wat met name in films met veel dialogen erg vervelend kan zijn. En ik neem aan dat een Logitech setje van een paar honderd euro daar ook last van heeft als sets van betere merken daar ook last van hebben.
harley schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:33:
Ik heb gewoon een Optical -> RCA convertor gekocht en die zit op mijn surround systeem.
Waarom koop je een optische naar rca convertor?
Want ten eerste convert je dan naar aan analoog signaal dus ben je de reden om optisch te gebruiken kwijt (digitaal signaal). En die kabels waarnaartoe je dan convert zitten standaard bij een PS3 geleverd, dus zonde van het geld dan lijkt me...

Of heb ik nu een verkeerd beeld van een RCA-connector voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
FeaR1986 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:21:
[...]

Of heb ik nu een verkeerd beeld van een RCA-connector voor me?
Ik denk dat hij een connector van optical naar coaxial digital bedoeld. Anders ben je idd het voordeel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

m4yall schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:24:
[...]

Ik denk dat hij een connector van optical naar coaxial digital bedoeld. Anders ben je idd het voordeel kwijt.
Dacht al zoiets, want anders is het inderdaad nutteloos.
Had nog nooit van een RCA-aansluiting gehoord en google liet alleen plaatjes zien van tulp-stekkers. Dus daarop had ik mijn mening/post gebaseerd.
Maar dan nog steeds gaat deze oplossing niet op voor degene die de vraag stelde. Aangezien deze al geen setje heeft met optische ingang, dus dan is coaxiaal digitaal ook niet aanwezig lijkt mij zo.

offtopic:
Ik heb je trouwens toegevoegd op PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
FeaR1986 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:39:
[...]

offtopic:
Zo breid mijn lijst zich ook nog eens enigszins uit. Ik ben een beetje aan het puzzelen met CoD4 om een keer wat mensen bij elkaar in een server te krijgen, maar ben er nog neit helemaal achter. Is altijd wel leuk om met 'bekenden' te doen en later even wat natafelen op het forum :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:33
FeaR1986 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:39:
[...]

Dacht al zoiets, want anders is het inderdaad nutteloos.
Had nog nooit van een RCA-aansluiting gehoord en google liet alleen plaatjes zien van tulp-stekkers. Dus daarop had ik mijn mening/post gebaseerd.
Maar dan nog steeds gaat deze oplossing niet op voor degene die de vraag stelde. Aangezien deze al geen setje heeft met optische ingang, dus dan is coaxiaal digitaal ook niet aanwezig lijkt mij zo.

offtopic:
mijn surround systeem heeft wel een digitale RCa ingang en geen optische dus vandaar die conversie.
Ben er ook niet blij mee maar die set is pas 5 maanden oud en gaat dus nog niet vervangen worden
+ het werkt gewoon goed alleen moet wel eerst de surround set aanstaan en daarna pas de ps3 andersom resulteert in geen geluid.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

HoefMeistert schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:25:
Oude versies doen het al het goed is gewoon, incl de oude microfoons, je moet wel elke keer cdtje wisselen.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 09:51
[...]

Iew... draadloos
Meestal schijnt dat niet zo goed te werken bij sets van vele malen de prijs in vergelijking met die Logitech die jij post. Iets met het niet synchroon lopen van het geluid met de beelden, wat met name in films met veel dialogen erg vervelend kan zijn. En ik neem aan dat een Logitech setje van een paar honderd euro daar ook last van heeft als sets van betere merken daar ook last van hebben.
ik heb deze logitech set en hij werkt perfect geen klachten geluid loopt gewoon synchroom.
de bass is lekker en het geluis is echt heel helder en mooi.
voor die prijs dat ik hem gekocht heb hoor je mij niet klagen.
want hij is echt goed!!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:18
FeaR1986 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:09:
[...]

Ik had mijn PS3 weer via AC-out of scart of hoe die aansluiting ook heet aangesloten en daarbij is de maximale resolutie op mijn tv 576i. Als ik dan overschakel naar HDMI zend de PS3 het huidige signaal mee totdat de instellingen zijn veranderd. In dit geval dus 576i over HDMI totdat ik er 720p of wat dan ook van maak. Maar ik kreeg dus geen beeld via HDMI. Nachtje geslapen, want klooien aan een console midden in de nacht is ook niets. Start mijn PS3 vanmorgen op: beeld via HDMI op 576i en de PS3 geeft zelf aan naar 1080i te willen. NIet gedaan, maar handmatig 720p ingesteld en alles doet het weer. Dat is mooi, want wilde net een deel van mijn salaris uit gaan geven aan een nieuwe game... Uncharted schijnt nogal goed te zijn :P

Maar toch bedankt voor de feedback :)
Ik had dit probleem ook in het begin een keer maar dan samen met dat de PS3 niet verder opstart. Tijdje wachten paar keer opnieuw opstartten en probleem was weg en is tot nu toe ook nooit meer terug geweest. (afkloppen). Gelukkig werkt het weer iig !
KNIP

Gekoppeld aan je account. Je kan betaalde download-content tot 5 keer opnieuw downloaden op dezelfde account (dus je kan het 5x van je PS3) af gooien. Daarna telefoontje naar Sony en het wordt weer gereset. Dus als je PS3 ooit weg moet voor reparatie ofzo hoef je alleen je savegames op te slaan. De rest kan je zo weer downen uit de store.

Edit: Spuit 11 O+
Volgens mij klopt dit niet, je kan het oneindig vaak van je PS3 gooien en opnieuw installeren. Wat je wel kan doen is dit onder jouw account op maximaal 5 verschillende PS3's installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:36:
[...]

Gewoon spel opstarten en een onlinegame proberen te joinen, moet ie vanzelf met de patch komen.
ok dit is het dus
nog niet online gespeeld
ga het uitproberen
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Shiver23 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:30:
[...]

En dat is een gemiste kans dan, de oude versie loopt niet lekker synchroon en zou het jammer vinden dat ik daardoor alle leuke nummers weer opnieuw moet kopen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Dutchzilla schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:32:
[...]
ik heb deze logitech set en hij werkt perfect geen klachten geluid loopt gewoon synchroom.
de bass is lekker en het geluis is echt heel helder en mooi.
voor die prijs dat ik hem gekocht heb hoor je mij niet klagen.
want hij is echt goed!!
Wellicht ben bevoornadeeld in mijn opinie over alles wat draadloos is qua geluid en alles wat van Logitech is qua geluid.
Ikzelf zit hier met een Logitich MX500/G5 en een Internet Navigator toetsenbord, dus ik ben sowieso niet helemaal tegen Logitech.
Het is alleen dat mijn neef een keer een draadloze surround set van JVC heeft gehad en dat klonk niet echt je van het met niet synchroon lopen, geluid was wel oke verder. Maar daarop is dus mijn []mening gebaseerd over draadloos geluid.
Ikzelf heb ook een paar Logitech box-setjes gehad en die vond ik geen van allen goed genoeg klinken. Toen overgestapt op een set van Altec Lansing en daar was ik zeer tevreden mee.
Dus ik ben sowieso van mening dat Logitech setjes geen lekker geluid geven. Wellicht wel als je kijkt naar prijs/prestatie, maar ik heb dan liever meer prestatie voor wat meer prijs :)
Frank J. schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:42:
[...]
Ik had dit probleem ook in het begin een keer maar dan samen met dat de PS3 niet verder opstart. Tijdje wachten paar keer opnieuw opstartten en probleem was weg en is tot nu toe ook nooit meer terug geweest. (afkloppen). Gelukkig werkt het weer iig !
[...]
Ik heb het probleem ook één keer eerder meegemaakt en toen was het een kwestie van PS3 even aansluiten via scart. En dan via EXT 1 (scart) alles weer instellen dat beeld over HDMI moet gaan in 720p en geluid ook via HDMI. Als ik daarna bevestigde viel het beeld weg van EXT1 en kreeg ik op EXT4 (HDMI) de XMB in 720p.
Ik dacht gisteravond dus even hetzelfde te doen, want waarom zou het een tweede keer niet werken. Maar beeld bleef helemaal zwart en er kwam geen signaal door. Alleen wel raar dat alles het goed doet na een nachtje slapen. Maar ik klop bij deze ook af dat alles het weer goed doet, want ik was van plan vanavond mijn PS3 toch wel op te starten voor een potje gamen.
Frank J. schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:42:
[...]
Volgens mij klopt dit niet, je kan het oneindig vaak van je PS3 gooien en opnieuw installeren. Wat je wel kan doen is dit onder jouw account op maximaal 5 verschillende PS3's installeren.
[...]
Wellicht ben ik dan daarmee in de war met 5x. Ik weet namelijk zeker dat er iets was met je PS3 wat je maximaal 5x kon doen. Dacht dat het dus betaalbare content re-downloaden was, maar dan zat ik daar dus fout. Mijn excuses ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 21-09 17:54

scorpie

Supra Addict

m4yall schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:46:
[...]

Zo breid mijn lijst zich ook nog eens enigszins uit. Ik ben een beetje aan het puzzelen met CoD4 om een keer wat mensen bij elkaar in een server te krijgen, maar ben er nog neit helemaal achter. Is altijd wel leuk om met 'bekenden' te doen en later even wat natafelen op het forum :Y)
Dat was ik dus ook van plan, en in het vorige topic (of daarvoor alweer :X) had ik ook al 3 mede forummers' PSN gekregen om toe te voegen zodat ik dan gewoon een servertje kon starten, en dat ik hun dan kon inviten, maar nog altijd geen tijd voor gehad. (sorry mensen :'( )

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 17-09 13:57
NBA 2k8 is erg leuk en mooi.
Alleen is het menu ff wennen, want ziet er chaotisch uit.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Laatst online: 09-07 21:46
[...]

Iew... draadloos
Ik heb deze set en ik heb zulke problemen niet gehad. Het klopt idd dat de kwaliteit van de achterste boksen iets minder is (dat zijn de boksen die draadloos zijn) maar met minder is het nog steeds beter dan cd kwaliteit.

Verder hoef je je geen zorgen te maken dat tekst niet synchroon loopt met het beeld want de achterste boksen worden zo goed als nooit gebruikt voor stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:38
[...]

Iew... draadloos

[...]
Ik heb exact deze set staan icm met mijn PS3 en Sony KDL40W2000. Niks dan lof over deze set van logitech. Geen delays, geen rare echos, geen kwaliteitsverlies, helemaal niks geen spijt dat ik deze set aangeschaft heb.
Misschien zal je toch eerst eens zelf naar zo'n set moet luisteren voordat je daar een oordeel over velt met je "meestal schijnt" en "ik neem aan".

"Asssumption is the mother of all fuck-ups" Ooit van gehoord?

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
Heeft er iemand ervaring met de eBay-verkoper biz-com? Die is nog een stukje goedkoper dan 3busymen. De meeste PS3-games komen hier uit op zo'n 40 a 41 euro per stuk inclusief verzendkosten. Deze online verkoper ziet er verder betrouwbaar uit qua aantal verkopen (7800+) en waardering (99.6% positief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:06
ik heb mijn Dual Shock 3 controller van YesAsia vandaag gekregen..

had m mid November besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
scorpie schreef op woensdag 12 december 2007 @ 18:58:
[...]

Dat was ik dus ook van plan, en in het vorige topic (of daarvoor alweer :X) had ik ook al 3 mede forummers' PSN gekregen om toe te voegen zodat ik dan gewoon een servertje kon starten, en dat ik hun dan kon inviten, maar nog altijd geen tijd voor gehad. (sorry mensen :'( )
Voeg me toe, voeg me toe.. Des te meer kans hebben we dat het inviten een keer lukt :)

Vanavond laat maar weer eens de G3 doen spreken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMBUS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 13:43
Ik sta op het punt om een PS3 te kopen :*), maar ik heb nog even een vraagje. M'n pc boven zit aangesloten op internet via de pc beneden en nu wilde ik de PS3 via mijn pc boven op internet aansluiten (dus: kabelmodem --> pc beneden --> pc boven --> PS3). Filesharing en dergelijke heb ik niet nodig, het gaat me puur om het toegang krijgen tot PSN en online gamen. Gaat dit werken of is het bij voorbaat kansloos? Heeft iemand hier de PS3 op internet aangesloten via een andere pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Laatst online: 21-09 22:27
ymmv schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:05:
Heeft er iemand ervaring met de eBay-verkoper biz-com? Die is nog een stukje goedkoper dan 3busymen. De meeste PS3-games komen hier uit op zo'n 40 a 41 euro per stuk inclusief verzendkosten. Deze online verkoper ziet er verder betrouwbaar uit qua aantal verkopen (7800+) en waardering (99.6% positief)
Ik heb daar een paar weken geleden 2 games besteld. Na betaling krijg je snel een verzendbevestiging en vervolgens na een dag of 5 (weet het niet meer precies) heb je de games in huis. Vergelijkbaar met 3busymen dus, al verzend Biz-com vanuit Hong-Kong en niet vanuit de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
NIMBUS schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:43:
Ik sta op het punt om een PS3 te kopen :*), maar ik heb nog even een vraagje. M'n pc boven zit aangesloten op internet via de pc beneden en nu wilde ik de PS3 via mijn pc boven op internet aansluiten (dus: kabelmodem --> pc beneden --> pc boven --> PS3). Filesharing en dergelijke heb ik niet nodig, het gaat me puur om het toegang krijgen tot PSN en online gamen. Gaat dit werken of is het bij voorbaat kansloos? Heeft iemand hier de PS3 op internet aangesloten via een andere pc?
Google 'ns op "Internet Connection Sharing" en PS3. Dan krijg je bijv http://www.ps3chat.com/pl...nnection-sharing-ics.html en http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=35755

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vince22 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:01:
[...]

Ik heb exact deze set staan icm met mijn PS3 en Sony KDL40W2000. Niks dan lof over deze set van logitech. Geen delays, geen rare echos, geen kwaliteitsverlies, helemaal niks geen spijt dat ik deze set aangeschaft heb.
Met stom :)

Ik heb hem ook aangesloten, en het werkt perfect. Nog nooit geluidsproblemen gehad.

EDIT:

Heb hem 6 maanden geleden gekocht voor 199,- bij de MM. Ik zie nu dat hij overal nog duurder is, prima deal gescoord dus.

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 12-12-2007 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:04
Ik heb de SONY KDL-40V3000 ook in combinatie met de PS3 en Logitech Z-5500.

Als ik de bass vol openhooi heb ik echt ruzie met mijn buren ;)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen wie kan mij helpen ik heb Motorstorm net gekocht.
Maar hij weigert online te gaan(nee ik heb gewoon Internet op me Ps3 aangezien ik wel Cod4 online kan doen).
Maar nu is er net een update uit voor Motorstorm,waar kan je die downloaden of doet ie dat automatische de update ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:36:
Mensen wie kan mij helpen ik heb Motorstorm net gekocht.
Maar hij weigert online te gaan(nee ik heb gewoon Internet op me Ps3 aangezien ik wel Cod4 online kan doen).
Maar nu is er net een update uit voor Motorstorm,waar kan je die downloaden of doet ie dat automatische de update ophalen?
Dan doe je toch echt iets verkeerd, op het moment dat je online wilt krijg je vanzelf de optie om de update te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
[...]

Iew... draadloos
Ik heb dit setje werkt super geen last van lag e.d. echt een aanrader voor weinig geld!

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:41:
[...]

Dan doe je toch echt iets verkeerd, op het moment dat je online wilt krijg je vanzelf de optie om de update te downloaden.
Huh vet vaag krijg elke keer melding kan geen verbinding maken met Motorstorm server :X
Terwijl ik met Cod4 zonder problemen online kan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:43
Msniekers schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:45:
[...]

Ik heb daar een paar weken geleden 2 games besteld. Na betaling krijg je snel een verzendbevestiging en vervolgens na een dag of 5 (weet het niet meer precies) heb je de games in huis. Vergelijkbaar met 3busymen dus, al verzend Biz-com vanuit Hong-Kong en niet vanuit de VS.
Ik heb hier Heavenly Sword besteld. Game opzich snel gekregen maar blijkt niet te werken, gevraagd om een alternatief maar hij reageert niet (Is al 2 weken geleden en heb dus maar een PapyPal claim gestart).
3Busymen is naar mijn mening een stuk beter en je krijgt een Engelse manual + Engels hoesje, dit is bij Biz-com niet het geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-09 22:28

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:47:
[...]

Huh vet vaag krijg elke keer melding kan geen verbinding maken met Motorstorm server :X
PS3 even resetten om softwarematige instellings-foutjes te vermijden?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AC blijft nu echt elke keer hangen als ik wil spelen.Zwaar irritant op deze manier 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op woensdag 12 december 2007 @ 23:05:
[...]

PS3 even resetten om softwarematige instellings-foutjes te vermijden?
Gisteren ook al geprobeerd.
Nog steeds geen resultaat gisteren namelijk zelfde probleem ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gr$$nPeace heeft blijkbaar iets nieuw gevonden nadat men niet meer gehoord worden
door de industrie vallen ze nu maar de console markt aan.

Schijnt niet goed te zijn die consoles voor het mileu, maar elk jaar een nieuwe moederbord.cpu en vga kaart kopen voor mij pc is dat wel die ouwe bord flikker je dus gewoon in de grijze container.

Nu zal de Ps3 8 jaar mee moeten gaan, nou ik zou zeggen als die dat haalt dan is dat minder dat die PC troep die men weggooit. Daarbij als men mijn Ps3 na 8 jaar verbrand dan vangt men dit
netjes op in de ovens van mijn plaatselijke vuilverwerker en het schijnt dat er zelf dan nog
schone gefilterde rook de wereld in gaat.

Dus Gr$$npeace moet maar even weer verder gaan schuiven met hun gezeur en de fabrikanten zelf even aanschrijven met oplossingen ,welke onderdelen men voor de zelfde prijs cq kwaliteit en waar te produceren in welke fabriek etc ,blabla .

Doe dat eens ipv al weken te janken over de console markt.

Goh wat denken jullie ? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 18:17

itsoutthere

The Truth

Hou het nuttig. Aan een mededeling als deze heeft niemand iets.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 23:57 ]

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 23:05:
AC blijft nu echt elke keer hangen als ik wil spelen.Zwaar irritant op deze manier 8)7
dat heb ik ook. Moet nu iemand afmaken en iedere keer als ie die cutscene wilt laden zegt ie dat ie de disk niet kan lezen :{

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 12-09 09:46
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:47:
[...]

Misschien later nog een keer proberen, servers willen nog wel eens offline zijn ;)

Verwijderd

Gman schreef op woensdag 12 december 2007 @ 23:55:
[...]

Misschien later nog een keer proberen, servers willen nog wel eens offline zijn ;)
Ja telkens als ik online wil zijn ze offline >:)
Maar goed morgen avond maar weer proberen dan.
Wie weet nog leuk online spel geen Psn game aangezien ik geen creditcard heb.
Ik dacht zelf aan Warhawk/Resistance fall of men(Call of duty 4 heb ik al)of mischien Rainbow six Vegas maar die schijnt dan weer online heel slecht te zijn.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 23:22:
Gr$$nPeace heeft blijkbaar iets nieuw gevonden nadat men niet meer gehoord worden

Schijnt niet goed te zijn die consoles voor het mileu, maar elk jaar een nieuwe moederbord.cpu en vga kaart kopen voor mij pc is dat wel die ouwe bord flikker je dus gewoon in de grijze container.

Nu zal de Ps3 8 jaar mee moeten gaan, nou ik zou zeggen als die dat haalt dan is dat minder dat die PC troep die men weggooit. Daarbij als men mijn Ps3 na 8 jaar verbrand dan vangt men dit
netjes op in de ovens van mijn plaatselijke vuilverwerker en het schijnt dat er zelf dan nog

Dus Gr$$npeace moet maar even weer verder gaan schuiven met hun gezeur en de fabrikanten zelf even aanschrijven met oplossingen ,welke onderdelen men voor de zelfde prijs cq kwaliteit en waar te produceren in welke fabriek etc ,blabla .

Ach ik neem die gasten al jaren niet meer serieus en sinds Brantspar vind ik ze ronduit onbetrouwbaar. Who cares wat Greenpeace denkt.

ontopic, denk ik slim te zijn door singstar online te bestellen omdat ze steeds overal op de ps2 uitverkocht waren, liggen ze overal in de winkel en zit ik op de post te wachten.

[ Voor 6% gewijzigd door MeNTaL_TO op 13-12-2007 00:18 ]

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:49

KSH

Heb een heel raar probleem:

Mn joystick doet af en toe raar met de knoppen. De kruis, driehoek, vierkant en rondje doen het niet bij het spel PES 2008, maar wel bij Tekken 5 en andere spellen.

Heb de 60 gb versie met 2 joysticks erbij.

Iemand anders bekend met dit probleem.

• Mars18
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 00:12:
[...]

Ja telkens als ik online wil zijn ze offline >:)
Maar goed morgen avond maar weer proberen dan.
Wie weet nog leuk online spel geen Psn game aangezien ik geen creditcard heb.
Ik dacht zelf aan Warhawk/Resistance fall of men(Call of duty 4 heb ik al)of mischien Rainbow six Vegas maar die schijnt dan weer online heel slecht te zijn.
Resistance is een gaaf spel online, alleen niet meer aangeraakt sinds zaterdag. toen kwam cod4 en heeft 7 uur online gedraait :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 23:22:

GREENpeache zeurt mischien wel maar als je effe goed naar de nieuws kijkt zie je meestal over de klimaatverandering dat noorpool smelt.. Greenpeace zit mischien wel vaak te zeuren maar ze hebben wel gelijk..

Als ik in algemeen mening moet geven over greanpeace... zou ik zeggen GET A REAL JOB and STFU!!! :)

Verwijderd

FeaR1986 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:53:
[...]

Ik wil hier nog 1 keer op terug komen, en dan is het me helemaal duidelijk. Ik heb toch besloten om een 5.1 set te kopen in plaats van een 2.1. De Altec Lansing FX5051 welteverstaan. Ik heb me alleen nog nooit echt serieus verdiept op het geluid gebied. Zou u (of iemand anders) de volgende vragen alstublieft nog voor me kunnen beantwoorden?
- Ik lees matige verhalen over het verschil tussen digitaal en analoog geluid en dat het verschil alleen in films (dvd's) te horen is en in games het geluid gewoon hetzelfde is als met analoog. In hoeverre klopt dit?
- Kan je DD en DTS geluid afspelen met een 5.1 speakerset dat analoog wordt aangesloten?
- Ik ben dus van plan de PS3 analoog aan te sluiten dus niet gebruik te maken van de optische aansluiting maar vraag me toch nog steeds af hoe ik dit ga doen. Ik heb al in de Audio section van GoT gekeken maar kon er geen manier van aansluiten vinden. Het bovenstaande uitleg van jou klinkt daarentegen wel duidelijk maar ik wilde het in mijn ''noobtaaltje'' nog maar een keer herhalen om zeker te zijn dat alles straks goed gaat:

Ik heb de volgende review gelezen en daarbij het volgende plaatje voor de aansluitingen tegengekomen. Nu snap ik dat de gekleurde ingangen onderaan allemaal voor de speakers zijn. Maar wat het PS3 ---> FX5051 verbinding betreft wilde ik het volgende nog zeker weten: Ik moet deze mini jack adapter aanschaffen om de rode en witte tulp in te stoppen en vervolgens de mini jack aansluiten op de FX5051? Dat moet dan in 1 van de bovenste 3 aansluitingen? Zo ja, welke?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Excuseer mij, vanaf nu kunnen we lekker over de games praten.

Ik zag laatst op Consoleshop.nl het volgende bundelpakket staan:

http://www.consoleshop.nl...3A-drake%27s-fortune.html

If you do the math:

439 - 395(prijs van de ps3 los) = 44 euro dat je dus aan Uncharted betaalt. Komt overeen met jullie geimporteerde versies :) Mooie deal als je het mij vraagt, niet?

• Martijn-Tuup
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 02:09:
[...]

Ik wil hier nog 1 keer op terug komen, en dan is het me helemaal duidelijk. Ik heb toch besloten om een 5.1 set te kopen in plaats van een 2.1. De Altec Lansing FX5051 welteverstaan. Ik heb me alleen nog nooit echt serieus verdiept op het geluid gebied. Zou u (of iemand anders) de volgende vragen alstublieft nog voor me kunnen beantwoorden?
- Ik lees matige verhalen over het verschil tussen digitaal en analoog geluid en dat het verschil alleen in films (dvd's) te horen is en in games het geluid gewoon hetzelfde is als met analoog. In hoeverre klopt dit?
- Kan je DD en DTS geluid afspelen met een 5.1 speakerset dat analoog wordt aangesloten?
- Ik ben dus van plan de PS3 analoog aan te sluiten dus niet gebruik te maken van de optische aansluiting maar vraag me toch nog steeds af hoe ik dit ga doen. Ik heb al in de Audio section van GoT gekeken maar kon er geen manier van aansluiten vinden. Het bovenstaande uitleg van jou klinkt daarentegen wel duidelijk maar ik wilde het in mijn ''noobtaaltje'' nog maar een keer herhalen om zeker te zijn dat alles straks goed gaat:

Ik heb de volgende review gelezen en daarbij het volgende plaatje voor de aansluitingen tegengekomen. Nu snap ik dat de gekleurde ingangen onderaan allemaal voor de speakers zijn. Maar wat het PS3 ---> FX5051 verbinding betreft wilde ik het volgende nog zeker weten: Ik moet deze mini jack adapter aanschaffen om de rode en witte tulp in te stoppen en vervolgens de mini jack aansluiten op de FX5051? Dat moet dan in 1 van de bovenste 3 aansluitingen? Zo ja, welke?
Als je van DD en DTS wilt genieten kun je je PS3 niet analoog aansluiten, dit moet via digitaal! Analoge output van de PS3 is enkel stereo.

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 01:28:
[...]
GREENpeache zeurt mischien wel maar als je effe goed naar de nieuws kijkt zie je meestal over de klimaatverandering dat noorpool smelt.. Greenpeace zit mischien wel vaak te zeuren maar ze hebben wel gelijk..
Nu is het global warming. Daarvoor was het global cooling: http://en.wikipedia.org/wiki/Global_cooling

Waarom hoorde ik niemand toen we zo'n lauwe zomer hadden? Global warming is een religie en ik ben atheist.

De PS3 scoort trouwens nog behoorlijk goed zo te zien. En laten we wel wezen; hoeveel mensen gooien hun console nou weg? Zelf heb ik mijn Megadrive en PS1 ook nog. Greenpeace richt zich puur en enkel hier op om weer eventjes in de spotlight (spaarlamp) te komen.

• ymmv
harlekein schreef op donderdag 13 december 2007 @ 07:27:
[...]

Nu is het global warming. Daarvoor was het global cooling: http://en.wikipedia.org/wiki/Global_cooling

Waarom hoorde ik niemand toen we zo'n lauwe zomer hadden? Global warming is een religie en ik ben atheist.
Als we 15.000 jaar geleden hadden geleefd, zou Greenpeace een campagne gestart hebben om de ijslagen boven west- en noord-Europa te handhaven. "Red de toendra's van Spanje, eet geen mammoeten meer!"

• P.E.No.1
Vanavond (als het goed is) een demo van de nieuwe BurnOut in de store. Ben zeer benieuwd aangezien ik me met de eerdere delen zeer vermaakt heb. De laatste vond ik trouwens het minste dus ik hoop dat ze wat meer teruggaan naar de roots. Op een gegeven moment werd het teveel beuken en rammen en bleef er van het racegedeelte weinig over....

• Mars18
Ja klopt dat was 13 december, ga hem zeker downloaden, heb echt veel demos nu in de wachtrij :P
Was vergeten alles te hervatten te klikken lol

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:56
ymmv schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:05:
Nog nooit besteld, maar Biz-Com2 staat wel een tijdje onder mijn Bladwijzers.....Is niet dezelfde als Biz-com, want is nog goedkoper. Check maar even want ik kan niet achterhalen of deze ook uit HK komt:

http://stores.ebay.com/Bi...fsubZQ2d999QQftidZ2QQtZkm

P.S. Ook mijn UnCharted (wat een lekker spel) komt van DrieDrukkeMannen...

[ Voor 12% gewijzigd door sysiwan op 13-12-2007 09:42 ]

Verwijderd

Hey iedereen,

Na gister 3 uurtjes in de ochtend, en een uurtje in de avond achter de installatie van linux te hebben gezeten. (Was de eerste keer mislukt) Is het me uiteindelijk toch gelukt! Linux draait op me ps3!.

Nu ik het geinstalleerd heb vraag ik me af of er al speciale dingen zijn ontwikkeld vanuit linux op de ps3? Toffe programma's enz?

Daarnaast heb ik ook een probleem. Ik heb een draadloos muis en toetsenboard van logitec, en op me ps3 doet me toetsenboard het wel en me muis niet, en op me pc precies andersom. In de ochtend deden ze het nog allebei.

Weten jullie wat hier aan de hand is? Want ze doen het blijkbaar wel allebei :S.

Thank you

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:29:
Hey iedereen,

Na gister 3 uurtjes in de ochtend, en een uurtje in de avond achter de installatie van linux te hebben gezeten. (Was de eerste keer mislukt) Is het me uiteindelijk toch gelukt! Linux draait op me ps3!.

Nu ik het geinstalleerd heb vraag ik me af of er al speciale dingen zijn ontwikkeld vanuit linux op de ps3? Toffe programma's enz?

Daarnaast heb ik ook een probleem. Ik heb een draadloos muis en toetsenboard van logitec, en op me ps3 doet me toetsenboard het wel en me muis niet, en op me pc precies andersom. In de ochtend deden ze het nog allebei.

Weten jullie wat hier aan de hand is? Want ze doen het blijkbaar wel allebei :S.

Thank you
Heb ik ook wel eens last van gehad (je muis en tb..) maar was gewoon even paar keer usb in en uit en natuurlijk ook uit en in.. ;) en hij deed het weer. Heb zelf ook linux draaien (fedora) en heb begrepen dat er een mediacentre achtig iets is wat mythtv heet, wat speciaal voor linux is ontworpen (correct me if i'm wrong) verder zijn er wel meerdere leuke dingen te bedenken lijkt mij haha. Mocht je een goede tut hebben gevonden voor het installeren van mythtv, ik houd me aanbevolen!!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 19:20
sysiwan schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:28:
[...]

Nog nooit besteld, maar Biz-Com2 staat wel een tijdje onder mijn Bladwijzers.....Is niet dezelfde als Biz-com, want is nog goedkoper. Check maar even want ik kan niet achterhalen of deze ook uit HK komt:

http://stores.ebay.com/Bi...fsubZQ2d999QQftidZ2QQtZkm

P.S. Ook mijn UnCharted (wat een lekker spel) komt van DrieDrukkeMannen...
Ik heb al drie spellen bij Biz-Com2 besteld, ze zitten inderdaad in HK. Levering duurt een dag of tien en ze zijn lekker goedkoop :) Let wel dat je soms een Chinese verpakking krijgt, de spellen zijn echter gewoon US English (en natuurlijk hoef je niet te vragen om Nederlandse shit).

[ Voor 10% gewijzigd door Dr. Strangelove op 13-12-2007 09:53 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Zijn dat gewoon Pal spellen of Ntsc?
En handleiding is gewoon Engels?

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

het maakt niet uit bij spellen, of het pal of ntsc is. games zijn regio vrij op de ps3. of je moet een sdtv hebben die ntsc niet ondersteund.

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 19:20
Ze schalen terug naar NTSC op een SD TV in de meeste gevallen en de handleidingen zijn soms Engels en soms Chinees.
het maakt niet uit bij spellen, of het pal of ntsc is. games zijn regio vrij op de ps3. of je moet een sdtv hebben die ntsc niet ondersteund.
PAL/NTSC en regiocodering staan volledig los van elkaar.

[ Voor 48% gewijzigd door Dr. Strangelove op 13-12-2007 10:02 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• harlekein
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

P.E.No.1 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:15:
Vanavond (als het goed is) een demo van de nieuwe BurnOut in de store. Ben zeer benieuwd aangezien ik me met de eerdere delen zeer vermaakt heb. De laatste vond ik trouwens het minste dus ik hoop dat ze wat meer teruggaan naar de roots. Op een gegeven moment werd het teveel beuken en rammen en bleef er van het racegedeelte weinig over....
Ik kijk uit naar deze game maar heb weinig hoop. Het free roaming zie ik niet werken eerlijk gezegd. Doelloos rondrijden of op zoek naar een nieuwe racetrack.

Ik zag gister ook een "showtime" filmpje. Echt diep triest. Dat is de vervanger voor de crash events. Op elk moment kun je het starten, maar de auto blijft continu doorrollen en je kan het wrak sturen alsof het nog op 4 wielen rijdt. Je moet het maar opzoeken op gamershyde. Wie dat verzonnen en goedgekeurd heeft moet echt ontslagen worden.

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05:58
Durft iemand het aan om GT5 Prologue uit de Japanse store te plukken? Of zal dit sowieso vervelend spelen, aangezien er nu wat meer opties in het Japans zullen zijn weergegeven dan in de demo het geval was?

• zAo
  • Laatst online: 14:53

zAo

GPLv2 Fanboy

ceelcoumans schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:18:
Durft iemand het aan om GT5 Prologue uit de Japanse store te plukken? Of zal dit sowieso vervelend spelen zijn aangezien er nu wat meer opties in het Japans zullen weergegeven dan in de demo het geval was?
Ik heb GT2 en GT4:P in het Japans gespeeld en daarbij was vrijwel alles in het engels, behalve de 'lappen met tekst'. Dus als je meer info over je auto opvroeg was die in het Japans (getallen waren dus alleen leesbaar).
Voor mij was het niet storend, behalve als je uit probeerde te vinden wat de restricties waren bij een race.

Het is dat ik geen creditcard heb, anders had ik hem zeker gekocht. :(

[ Voor 5% gewijzigd door zAo op 13-12-2007 10:48 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:35:
[...]

Heb ik ook wel eens last van gehad (je muis en tb..) maar was gewoon even paar keer usb in en uit en natuurlijk ook uit en in.. ;) en hij deed het weer. Heb zelf ook linux draaien (fedora) en heb begrepen dat er een mediacentre achtig iets is wat mythtv heet, wat speciaal voor linux is ontworpen (correct me if i'm wrong) verder zijn er wel meerdere leuke dingen te bedenken lijkt mij haha. Mocht je een goede tut hebben gevonden voor het installeren van mythtv, ik houd me aanbevolen!!
Ja dat had ik ook gedaan, snap er niks van.. Maarja, vanavond nog maar is proberen.

Anyway, hoe zit dat met drivers? Grafische drivers enz? Of codecs? Iemand al een beetje van dat soort dingen erop gegooid?

Thx

Verwijderd

harlekein schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:18:
[...]

Ik kijk uit naar deze game maar heb weinig hoop. Het free roaming zie ik niet werken eerlijk gezegd. Doelloos rondrijden of op zoek naar een nieuwe racetrack.

Ik zag gister ook een "showtime" filmpje. Echt diep triest. Dat is de vervanger voor de crash events. Op elk moment kun je het starten, maar de auto blijft continu doorrollen en je kan het wrak sturen alsof het nog op 4 wielen rijdt. Je moet het maar opzoeken op gamershyde. Wie dat verzonnen en goedgekeurd heeft moet echt ontslagen worden.
tsja! dat is nou arcade! :) de vorige delen zijn ook niet realistisch, de after-touch bijvoorbeeld vanaf Burnout 3..... Dat is juist de kracht van Burnout, de fun-factor! Over Crazy Taxi en Ridge Racer ga je toch ook niet klagen over de onwerkelijke dingen die zich daarin afspelen?

IMHO kan je dan beter voor GT gaan oid.....

Ik sjees iig naar huis voor de demo vanavond :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:05:
[...]

Ja dat had ik ook gedaan, snap er niks van.. Maarja, vanavond nog maar is proberen.

Anyway, hoe zit dat met drivers? Grafische drivers enz? Of codecs? Iemand al een beetje van dat soort dingen erop gegooid?

Thx
er op gooien, hahaha nou ik ben geen linux expert (verre van) maar iets op linux gooien is niet echt het geval... ik heb wel gezocht naar mp3 codecs, ook wel wat gevonden, maar ik krijg het gewoon niet geinstalleerd...

Verwijderd

waar kan ik de converter waar deze meneer het over heeft vandaag nog bestellen? Ik kon hem bij komplett en cool-prices niet vinden. Iemand?

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 21:35
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:45:
waar kan ik de converter waar deze meneer het over heeft vandaag nog bestellen? Ik kon hem bij komplett en cool-prices niet vinden. Iemand?
Misschien even langs een Electronic Partner of zoiets, misschien dat een onderdelenhuis ook wel zo'n converter heeft? Had ik geluk dat Logitech ze af en toe bij een speakerset levert, eerst heb je zoiets van wat moet ik ermee, maar het blijkt toch handig. O-)

edit: Audio-Pluggen.nl?

[ Voor 26% gewijzigd door E2TK op 13-12-2007 12:02 ]

• P.E.No.1
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:14:
[...]

tsja! dat is nou arcade! :) de vorige delen zijn ook niet realistisch, de after-touch bijvoorbeeld vanaf Burnout 3..... Dat is juist de kracht van Burnout, de fun-factor! Over Crazy Taxi en Ridge Racer ga je toch ook niet klagen over de onwerkelijke dingen die zich daarin afspelen?

IMHO kan je dan beter voor GT gaan oid.....

Ik sjees iig naar huis voor de demo vanavond :)
Het gaat er niet om dat het niet realistisch is. Ik weet heus wel het verschil tussen een Gran Turismo en een of andere arcade racer...Ik vond de aftertouch functie in deel 3 ook wel gaaf maar dat je onbeperkt kan doorrollen lijkt me een beetje overdreven. Sowieso speel ik crazy taxi en Ridge Racer niet omdat ik die spellen niet zo leuk vond maar BurnOut daarentegen vond ik erg tof. Alleen bij de laatste delen zoals Burnout Revenge geloof ik werd het iets teveel raggen. Je kon notabene andere autos zo aan de kant beuken alsof het propjes papier waren! Alleen als het tegenliggers waren kon je crashen.. Dat vond ik een beetje jammer..

[ Voor 3% gewijzigd door P.E.No.1 op 13-12-2007 11:54 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:27:
[...]

er op gooien, hahaha nou ik ben geen linux expert (verre van) maar iets op linux gooien is niet echt het geval... ik heb wel gezocht naar mp3 codecs, ook wel wat gevonden, maar ik krijg het gewoon niet geinstalleerd...
Zijn hier nog zoveel problemen mee dan? Ik dacht, even installeren en ik heb geluid, maar dat lukte gister al niet. Maar een codec is hier dus nog niet echt voor beschikbaar?

Welke codec heb je gebruikt?

• m4yall
Iedereen kijkt enorm uit naar GT5 maar ik ben toch iets minder enthousiast geworden toen ik het laatste gameplayfilmpje van Prologue zag. Nu is dat natuurlijk zo'n trailer in SD, maar ik had gewoon het gevoel dat ik naar GT4 aan het kijken was. Er is niets, maar dan ook niets veranderd in de 'hud' als je de bumberview hebt. Zelfde meters, zelfde model map, zelfde logo en lettertype van tijd meten. 'Schade' alleen bij de banden (moet nog zien of er wel een echt schademodel komt).
Tuurlijk heb je de zin: If it ain't broke, don't fix it. Maar een beetje verandering moet toch kunnen. Maak de km teller en toerenteller iets anders ipv klakkeloos overnemen van GT3&4. Zorg er bijvoorbeeld voor dat die modellen over worden genomen van het dasbordmodel van de auto.

Ook al klinkt dit erg negatief, toch denk ik dat ik wel weer met GT5 aan de haal ga, maar vindt de mate van verandering een beetje tegenvallen. Ik hoop dan ook maar dat ik goed kan racen in de cockpit-view want dat vind ik de grootste toevoeging (samen met natuurlijk het hele HD gebeuren).
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische problemen in SPV graag! Zie ook Playstation 3 als mediacenter voor de mediacenter-vragen.