Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.736 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt-Cholo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 15:37

Cpt-Cholo

I did it again...

E2TK schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:13:
[...]

Je PS3 wordt niet gerepareerd, je krijgt een nieuwe. Nadat ze hem binnen hebben bij Sony duurt het maximaal 15 werkdagen en dan heb je een nieuwe in huis. Bij mij duurde het precies 2 weken (10 werkdagen). Dus helpdesk bellen, wachten op mailtje met instructies en adresgegevens die je op de doos kunt plakken, en dan naar het postkantoor.
Is voor mij afgehandeld door de winkel zelf (Fnac, Gent, Belgie). Gewoon PS3 (60GB pack) zonder controllers, kabels, games binnengebracht. Ze hadden het nog meegemaakt zeiden ze en hebben het vorige week voor mij naar Sony gestuurd. De verkoper zei dat als ik iets later was het veel langer zou duren (door de vakantie tijdens de feestdagen, ook Sony-technici willen thuiszitten.

Ze mogen gerust een nieuw opsturen, als het maar een 60GB ;) versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt-Cholo

Cpt-Cholo

I did it again...

Alieunited schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:51:
Ik heb dat probleem ook gehad, uur mee lopen kloten en de oplossing:

De utp-kabel in een andere poort van de router gedrukt :S

...Soms kan het zo simpel zijn!
Waarschijnlijk een poort die voorzien was voor je DMZ. Het is al een paar keer gemeld dat je PS3-LAN-problemen kunt vermijden door deze toe te voegen aan je DMZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EgoPro schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:04:
Nou ik geloof dat ik alle Co-op shooter maar eens ga bestellen ;) dat is echt wel leuk.
K&L leek mij ook wel leuk in split-screen alleen mijn vriendin krijgt de besturing niet onder de knie
Hier precies hetzelfde.
R:FoM ook in Co-op uitgespeeld en dat is eigenlijk wel heel tof om te doen. De demo van K&L kan mij echter niet overhalen om daar geld aan uit te geven, dus mocht je nog andere leuke co-op (shooters) tegen het lijf lopen, ik houd me aanbevolen :)
Cpt-Cholo schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:17:
[...]
Ze mogen gerust een nieuw opsturen, als het maar een 60GHversie is.
[flauwe grap modus]Damn, die moet wel echt snel zijn dan :+ [/flauwe grap modus]

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marchanekamp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 07:33
Het zal vast vaker behandeld zijn maar ik kan het niet zo 123 vinden...dus misschien nogmaals:

wat is het probleem met deze advertentie op marktplaats:

Sony PlayStation 3 ps3 80gb (brand new)
Prijs: € 199,00

PS3 80GB Package PS3 80GB EUROPE version
Power cord Video cable USB cable
Ethernet Cable ManualPLUS Official
Sony PS3 wireless Controller (Dual shock 3)·
Tom Clancy’s Ghost Recon 2 (or mayby other top game,
depending on stock etc, but it will be a top rated,
adult aimed game, so you won't end up getting
something like harry potter etc.)

Aanvullend:
The product it's brand new with 1 year warranty and
came with all accesories and papers. The price for the
product it's 200 EUR with all taxes included. I have
for sale more unit's if you are interested. If you buy
more unit's i shall give you a good price.
In the price are included all fees.
Please let me know your order and i shall give you
more details.

valt deze PS3 onder de NL garantie en kun je er NL BLUE RAY films en spellen op afspelen?

Is het slim om zoiets te kopen?

Ik hoor graag van jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 13:03
@ marchanekamp: wat er mis is met die advertentie? de prijs is wat ze noemen to-good-to-be-true lijkt mij

[ Voor 3% gewijzigd door politrix op 11-12-2007 11:39 ]

Untappd: politrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marchanekamp schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:29:
Om maar een ding te noemen, er bestaat geen 80GB EU PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
Het zal vast vaker behandeld zijn maar ik kan het niet zo 123 vinden...dus misschien nogmaals:

valt deze PS3 onder de NL garantie en kun je er NL BLUE RAY films en spellen op afspelen?
Is het slim om zoiets te kopen? Ik hoor graag van jullie.
Dit is complete nep. Er is nog nooit een 80GB in Europa verkocht en zeker niet met een Dual Shock 3 want die wordt pas in de lente hier verwacht. En de prijs is natuurlijk veel te laag voor een gloednieuwe PS3. Als je hierop ingaat, wordt je 100% opgelicht.

[ Voor 4% gewijzigd door ymmv op 11-12-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 16:58

EgoPro

Time is an illusion.

Power cord Video cable USB cable
Ethernet Cable ManualPLUS Official
Sony PS3 wireless Controller (Dual shock 3)·
Tom Clancy’s Ghost Recon 2 (or mayby other top game,
depending on stock etc, but it will be a top rated,
adult aimed game, so you won't end up getting
something like harry potter etc.)

Aanvullend:
The product it's brand new with 1 year warranty and
came with all accesories and papers. The price for the
product it's 200 EUR with all taxes included. I have
for sale more unit's if you are interested. If you buy
more unit's i shall give you a good price.
In the price are included all fees.
Please let me know your order and i shall give you
more details.

Garaantie lijkt me niet zo'n probleem, mijn ervaring is dat sony hier wel schappelijk mee omgaat, maar ik vindt de aanbieding "iets te mooi om waar te zijn".

Kan dus gebeuren dat je er 1 koopt later garantie wil en je politie aan de deur krijgt ivm heling (otw je hebt een gestolen PS3 gekocht) serie nummertjes staan meestal wel geregistreerd als gestolen.

Ik zou niet zomaar geld overmaken, maar wel even ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:33
Geloof geen bal van de advertentie. 80GB + spel voor 199,-. Beetje apart als een 40GB zonder spel al 399,- kost. Dus dan zou je voor een 80GB PS3 150 euro betalen. Beetje to good to be true...
Garantie weet ik niet hoe Sony het doet, maar high end audio merken hanteren vaak wel strikte policies met garantie en land waar het gekocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:59

Oplichter alert! Ik snap niet dat er niet beter wordt opgetreden tegen zulke gasten.

De meeste advertenties op marktplaats die in het engels zijn geschreven zijn niet te vertrouwen.
Dat zie je vaak bij de mobiele telefoons, auto's en ook de consoles.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marchanekamp
bedankt voor jullie reacties....maar ik mag de PS3 (als ik hem wil natuurlijk) komen ophalen en uitproberen....dus ik word in ieder geval niet opgelicht in de zin van geld overmaken en nooit meer iets zien....

Mensen die ervaringen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook eens een MDA telefoon aangeboden via marktplaats en toen kreeg ik als reactie dat iemand 400E (!!!) wou betalen voor een gebruikte MDA (dit was het absoluut niet waard) maar dan moest ik het apparaat naar ergens in nigeria opsturen en als ie hem had, dan maakte hij het geld over... Ik zou even contact opnemen en als hij niet wil dat je langs komt, dan is het dikke doei als ik jou was. Het lijkt me gewoon erg sterk dat dit een echte aanbieding is.. daarnaast zit je natuurlijk inderdaad met je seriecode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
marchanekamp schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:46:
bedankt voor jullie reacties....maar ik mag de PS3 (als ik hem wil natuurlijk) komen ophalen en uitproberen....dus ik word in ieder geval niet opgelicht in de zin van geld overmaken en nooit meer iets zien....

Ja en dan kom je daar en krijg je een nepgun tegen je hoofd. Hahah....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:51
marchanekamp schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:46:

Geen persoonlijke want ik trap niet in dit soort scams
maar als je langskomt mag je vrolijk je geld afgeven en zonder iets weer retour naar huis.

Of je gaat er om die reden ( je mag langskomen en krijgt zelfs een adres) dat het wel snor zit dus laat je het toch maar opsturen want het is te ver weg. Dan krijg je nog niets en het adres blijkt niet te bestaan of er staan een megagroot bejaardentehuis waar ze alleen maar het spelletje bingo kennen :P

[ Voor 23% gewijzigd door harley op 11-12-2007 11:55 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
  • Laatst online: 18-09 13:03
zwembroek schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:51:
[...]

Ja en dan kom je daar en krijg je een nepgun tegen je hoofd. Hahah....
Mijn idee ga alleen als je 2 bij 2 meter bent en een ruime ervaring met een of andere vechtsport hebt. Dit kan gewoon NIET waar zijn! Je komt beroofd terug (letterlijk of figuurlijk)

Untappd: politrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wederom iets over streamen van video files van pc naar ps3... Ik heb dus dat tversity aan het lopen alleen stoppen de films uit het niks na een tijdje kijken! Het pauze tekentje staat links onderin in beeld en hoe vaak ik ook op play druk, hij speelt niet verder... tversity werkt dus niet zo heel erg tof als iedereen zegt.. of ben ik de enige met problemen?? Verder moet het volgens mij ook mogelijk zijn om via wmp11 dit te doen, die codecs moeten toch ook dan vanaf de pc worden gestart?? of denk ik weer veel te simpel?? Ik zal vandaag of morgen even verder kijken naar de mogelijkheden.. (nero hoef je niet over te beginnen, wat werkt dat ontzettend kloten!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marchanekamp
ik heb net nogmaals concreet gevraagd of ik langs kan komen om het apparaat te zien en op te halen...ff afwachten of ik een adres krijg.

De persoon in kwestie woont in Arnhem...laat ik daar nu net heel vaak moeten voetballen met mijn elftal...dan gaan we gewoon allemaal kijken...

Is er een manier om Sony te bellen om een serie nummer te checken?

Al krijg ik het gevoel dat ik het beter niet kan doen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 16:08

Halfkakkende

Vandring

tex5 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:13:
Nieuwe screenshots van GT5P, onder andere veel city shots: http://www.gran-turismo.com/gt5p/index_jp.html

[afbeelding]

[afbeelding]

en meer specs/laps/cars info:
http://www.gran-turismo.com/en/gt5p/news/d1520.html

En een UT3 impressie: http://www.shacknews.com/featuredarticle.x?id=706

"Everything looks up to the standards of a high-end PC. This might be of importance to behind-the-times PC gamers looking for a way to run the game with nice visuals and a solid framerate." >:)

"Once you're in the game, however, the mouse and keyboard are fully functional. You can specify whether you'd like to see servers with just controller players, just mouse/keyboard players, or both."

Eindelijk, hoop dat alle fps games zo gaan werken op de PS3!
Jammer genoeg wordt er niets gezegd over een eventuele splitscreen mogelijkheid met bots. Ik ga hem in ieder geval later deze week bestellen bij 3busymen.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:49:
Ik heb ook eens een MDA telefoon aangeboden via marktplaats en toen kreeg ik als reactie dat iemand 400E (!!!) wou betalen voor een gebruikte MDA (dit was het absoluut niet waard) maar dan moest ik het apparaat naar ergens in nigeria opsturen en als ie hem had, dan maakte hij het geld over... Ik zou even contact opnemen en als hij niet wil dat je langs komt, dan is het dikke doei als ik jou was. Het lijkt me gewoon erg sterk dat dit een echte aanbieding is.. daarnaast zit je natuurlijk inderdaad met je seriecode...
Same here met een defecte laptop, kreeg toe een zwaar neppe paypal mail dat hij had betaald. Ik vertrouw dat soort advertenties echt niet meer. Klinkt gewoon te mooi. Ik zou ook wel een beetje precausion inbouwen met langsgaan; lees meest brede en tot de tanden bewapende vriend meenemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marchanekamp: Ben je nu echt zo naief of lijkt het maar zo? Als dit je zo'n goeie deal lijkt ga er heen en KOOP dat ding. Irriteer me mateloos aan dit soort forumvervuiling.

Het KAN niet, je WORDT bedrogen. Hoe vaak wil je het zwart op wit zien staan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
marchanekamp schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:57:
ik heb net nogmaals concreet gevraagd of ik langs kan komen om het apparaat te zien en op te halen...ff afwachten of ik een adres krijg.

De persoon in kwestie woont in Arnhem...laat ik daar nu net heel vaak moeten voetballen met mijn elftal...dan gaan we gewoon allemaal kijken...

Joh, ik meldde net toch dat er GEEN Europese 80GB PS3 bestaat en dat in Europa de DS3 pas over drie maanden op zijn vroegst verkocht wordt ... Die hele aanbieding is FAKE.

Wil je soms opgelicht worden?

BTW ga ook nooit in zee met in het Engels opgestelde marktplaats-advertenties. Grote kans dat er buitenlandse oplichter achter zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door ymmv op 11-12-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halfkakkende schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:05:
[...]

Jammer genoeg wordt er niets gezegd over een eventuele splitscreen mogelijkheid met bots. Ik ga hem in ieder geval later deze week bestellen bij 3busymen.
Ik twijfel nog, kan je het splitscreen spelen of niet? (Iemand die dat weet)?

Het lijkt net een bloem met blaadjes. Houdt ze wel van me houdt ze niet van me.
Zal ik hem wel kopen, zal ik hem niet kopen.

Misschien kan ik beter nog even wachten op wat reviews. Maar aan de andere kant, als je hem lekker snel heb dan is dat wel tof.

Hmmzz Dillema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenMan schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 02:52:
Vanavond langs een vriend geweest om internet te installeren zodat ie met z'n PS3 online kon. Casema modem aangesloten en internet werkte prima. Daarna een modem/router aangesloten (Zyxel 2602HW) en na wat gepruts had ik ook zo internet prima aan de praat (op de laptop welteverstaan).

Toen dacht ik: mooi, zo ging het bij m'n XBOX ook, UTP kabeltje van de laptop naar de PS3 gelegd en verbinding testen maar. De PS3 kreeg eigenlijk vrijwel meteen een IP adres, om vervolgens een foutmelding te geven bij de internetverbinding. Time-out met de server zegt ie. De ene keer kreeg ie wel sneller een IP adres dan de andere keer, maar in principe altijd.

Nu weet ik dat het een ADSL modem/router is, maar het zou toch mogelijk moeten zijn om alleen de router functie van het apparaat te krijgen? En is het niet zo, dat als ik internet heb op de laptop, dat ik dan automatisch ook internet moet hebben op de PS3, als ik dezelfde kabel gebruik? Ik vind het ook vreemd dat ik wel een IP adres krijg maar ook een time-out :?

Zijn er nog speciale dingen die ik moet doen op de PS3 om het werkend te krijgen? Ik heb al wel gezocht op internet, maar ik kon helaas vrij weinig vinden over de PS3 icm met deze router.
Heb precies hetzelfde bij iemand gedaan... (linksys WRT54G volgens mij)
Hij kreeg de ene keer wel ip andere keer nieet dan weer time-out met DNS echt een hoop geklooi dus.

Nieuwe Firmware gedownload en PS3 een vast ip gegeven en toen werkte het.
Voor goede internet verbinding op PS3 heb ik de PS3 in de DMZ gezet (tipje op de linksys site). Enigste nadeel is dan dat de PS3 echt helemaal open staat voor het internet.

Oh en op die linksys moest uPNP uitgezet worden (dan werkt mediabrowser niet meer, maar je kan wel online gamen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

marchanekamp schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:57:

Als je het wel doet ben je zowiezo dom imo }:O (no offense trouwens). Maar een niet bestaande 80GB EU PS3 kopen voor 199,-... Komop man get real!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marchanekamp
Vervolg op het misschien nutteloze forum vervuilen (sorry daarvoor dan...)

Reactie op vraag m.b.t. het bezichtigingen van de producten...

Sir the product will be sended from Italy and i shall
pay all fees for delivery.
The payment will be done to the shipping company after
you receive the tracking number and check the product
online. The money will stay at the shipping company
until you receive and inspect the product....and only
after then i receive the money. if you dont like the
product you can send back and i shall pay all fees.
i wait your email with your full name and address if
you are ready to buy the product.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:24:
[...]

Heb precies hetzelfde bij iemand gedaan... (linksys WRT54G volgens mij)
Hij kreeg de ene keer wel ip andere keer nieet dan weer time-out met DNS echt een hoop geklooi dus.

Nieuwe Firmware gedownload en PS3 een vast ip gegeven en toen werkte het.
Voor goede internet verbinding op PS3 heb ik de PS3 in de DMZ gezet (tipje op de linksys site). Enigste nadeel is dan dat de PS3 echt helemaal open staat voor het internet.

Oh en op die linksys moest uPNP uitgezet worden (dan werkt mediabrowser niet meer, maar je kan wel online gamen)
Toch raar dat veel mensen speciale dingen moeten doen, zowel draadloos en met "draad" kon ik gewoon alles op automatisch zetten, upnp inschakelen en ik kan alles.. Wel gelijk alles ge-update... en dat met een simpele brakke sweex router.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marchanekamp schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:24:

Thanks
Ik neem toch echt van harte aan dat je nou van de hele aankoop afziet.... gewoon even doorsparen en een bij de weet ik veel wat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
marchanekamp schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:24:

Thanks
Tuurlijk. Ook nog 'ns een aanbieder in Italie. Hoe duidelijk kun je het krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marchanekamp
bedankt voor jullie hulp.

de koop gaat dus niet door....

wie weet heb ik ook andere geholpen met het posten van mijn berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 19:26
Bij dit soort 'beloftes' moeten al meteen alle alarmbellen gaan rinkelen :)

Recent opgezette sites van 'shipping companies' met echt lijkende 'tracking numbers'.

Wegblijven dus ;) Dikke kans dat de mail afkomstig is uit Roemenie of ander oostblokland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Hier en daar zijn er mensen die een PS3 bij hun tel. abbonement hebben "gekregen". Zo heb ik ook een gloednieuwe 40 gig. voor € 100,- minder als in de winkel. Er zijn dus wel wat mogelijkheden, je moet ook een beetje geluk hebben en je moet door dat soort advertenties als hierboven heenkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marchanekamp schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:33:
bedankt voor jullie hulp.

de koop gaat dus niet door....

wie weet heb ik ook andere geholpen met het posten van mijn berichten.
heel slim...
Met zo'n vaag gedoe is het ook niet slim om met rembours te laten verzenden, want met rembours denk je: "Dan staat postbode voor de deur en dan kan ik zien of het echt is"
Maar de postbode laat jou het pakketje niet openen voordat je betaalt hebt.

Dus je moet dan betalen en dan neemt hij het pakeje niet terug en dus heb je waarchijnlijk een PS3 doos met een paar tijdschriften erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alieunited schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:40:
Hier en daar zijn er mensen die een PS3 bij hun tel. abbonement hebben "gekregen". Zo heb ik ook een gloednieuwe 40 gig. voor € 100,- minder als in de winkel. Er zijn dus wel wat mogelijkheden, je moet ook een beetje geluk hebben en je moet door dat soort advertenties als hierboven heenkijken.
Zulk soort abo annbiedingen zijn leuk als je precies een nieuw abo nodig hebt en je krijgt er meestal een oude vage telefoon bij.

Als je alleen maar dat abo afsluit voor een ps3, dan betaal je in de meeste gevallen 25 Euro p/mnd en dat 24 maanden lang. en dat is 600 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:27:
[...]

Toch raar dat veel mensen speciale dingen moeten doen, zowel draadloos en met "draad" kon ik gewoon alles op automatisch zetten, upnp inschakelen en ik kan alles.. Wel gelijk alles ge-update... en dat met een simpele brakke sweex router.. :D
tjsa, er zijn gewoon een paar types die moeite hebben met de PS3 en 1 type van linksys is er daar 1 van. (als je die WRt54G met firmware van de DD-WRT laad zou ie het wel moeten doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:52:
[...]

Zulk soort abo annbiedingen zijn leuk als je precies een nieuw abo nodig hebt en je krijgt er meestal een oude vage telefoon bij.

Als je alleen maar dat abo afsluit voor een ps3, dan betaal je in de meeste gevallen 25 Euro p/mnd en dat 24 maanden lang. en dat is 600 Euro.
Ik heb de PS3 gekocht van iemand die hem bij een abbo heeft 'gekregen'. Wat hij kwijt is intereseert me weinig, ik heb een goedkope PS3. Maar je redenering begrijp ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:55:
Even wederom iets over streamen van video files van pc naar ps3... Ik heb dus dat tversity aan het lopen alleen stoppen de films uit het niks na een tijdje kijken! Het pauze tekentje staat links onderin in beeld en hoe vaak ik ook op play druk, hij speelt niet verder... tversity werkt dus niet zo heel erg tof als iedereen zegt.. of ben ik de enige met problemen?? Verder moet het volgens mij ook mogelijk zijn om via wmp11 dit te doen, die codecs moeten toch ook dan vanaf de pc worden gestart?? of denk ik weer veel te simpel?? Ik zal vandaag of morgen even verder kijken naar de mogelijkheden.. (nero hoef je niet over te beginnen, wat werkt dat ontzettend kloten!!!)
Ook de laatste versie van TVersity geïnstalleerd? Ik hoor wel vaker dat alleen de eerste 40min. ofzo gespeeld worden, maar heb zelf nooit ergens last van. Stream al tijden via m'n PS3 naar m'n PSP met TVersity. Films, series, uitzendinggemist.nl, elk formaat gaat perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 16:13
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:44:
[...]

oke, danku.

Iemand nog ervaringen met leuke co-op splitscreen spellen op de ps3?
Heb nog steeds plezier van R:FoM, en warhawk natuurlijk.
Ik wil alleen meer :P Vin het heel jammer dat CoD4 dit niet heeft. had er volgens mij heel goed bijgekunt.

EDIT:

DANK! Rpq
_/-\o_
Super Stardust HD?

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:14:
[...]

Ook de laatste versie van TVersity geïnstalleerd? Ik hoor wel vaker dat alleen de eerste 40min. ofzo gespeeld worden, maar heb zelf nooit ergens last van. Stream al tijden via m'n PS3 naar m'n PSP met TVersity. Films, series, uitzendinggemist.nl, elk formaat gaat perfect.
Ik heb ondertussen denk ik alle versies gehad... en elke keer is er wel iets mis mee.. ik ga nog even verder zoeken en ik hou jullie op de hoogte... als er nog mensen zijn die bijzonder handig zijn met linux.... vertel me dan alstjeblieft hoe je mythtv installeerd... want met die tutorials op internet kom ik er niet echt uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Zojuist Uncharted ontvangen van 3Busymen. Vorige week maandag betaald, dinsdag verzonden en nu in huis. Mooi geregeld dus. :)
Kan het spel helaas nog niet spelen omdat m'n ps3 nog in reparatie is.
Hij is sinds de 26ste bij Sony, zou nu toch wel wat mogen horen (via de intertoys geregeld dus kan niet op de Sony website kijken) -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Satch schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:27:
Zojuist Uncharted ontvangen van 3Busymen. Vorige maandag betaald, dinsdag verzonden en nu in huis. Mooi geregeld dus. :)
Kan het spel helaas nog niet spelen omdat m'n ps3 nog in reparatie is.
Hij is sinds de 26ste bij Sony, zou nu toch wel wat mogen horen (via de intertoys geregeld dus kan niet op de Sony website kijken) -O-
Ik had het ook maandag betaald en dinsdag verzonden, maar nog niet binnen. Hoop dat het wel snel komt. Lijkt me een vet spel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

FeaR1986 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:49:
[...]

Als je echt puur alleen een leuke co-op game wilt zou eventueel Kane & Lynch een goede game zijn. Best leuke zwarte humor en opzich wel een leuk verhaal. Alleen jammer dat de besturing zo klote is en dat de game net als Assassin's Creed niet helemaal af voelt. Maar verder zou ik anders ook niets weten.
Kane and Lynch is duidelijk minder "af" dan AC. In AC is het op zich wel af maar zat er gewoon meer in of hadden ze het beter kunnen afronden. In Kane & Lynch heb je te maken met een AI die..erm..verre van af is!

Zelf heb ik de demo gedownload, een keer gespeelt en gelijk verwijdert. En geloof me normaal geef ik een demo toch wel 3 x spelen de kans hoor!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
swampy schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:00:
[...]

Zelf heb ik de demo gedownload, een keer gespeelt en gelijk verwijdert. En geloof me normaal geef ik een demo toch wel 3 x spelen de kans hoor!
same here.. Had er na de eerste keer al meer dan genoeg van. Toen maar weer lekker aan de slag gegaan met CoD4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Volgens IGN is het EA weer gelukt om een brakke port af te leveren voor de PS3 met The Orange Box. Laat maar weer lekker in de winkels liggen dus.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt-Cholo

Cpt-Cholo

I did it again...

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:54:
[...]

tjsa, er zijn gewoon een paar types die moeite hebben met de PS3 en 1 type van linksys is er daar 1 van. (als je die WRt54G met firmware van de DD-WRT laad zou ie het wel moeten doen)
Bij mijn maat van hetzelfde... eens een vast ip gegeven bleek het opgelost, maar dan werkte zijn wifi-mac niet meer. Sindsdien heb ik ergens gelezen dat je problemen kan oplossen door de mediaserveroptie uit te schakelen. Wil je dat eens proberen? Want ik zou ook een linksys kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

[...]

Kane and Lynch is duidelijk minder "af" dan AC. In AC is het op zich wel af maar zat er gewoon meer in of hadden ze het beter kunnen afronden. In Kane & Lynch heb je te maken met een AI die..erm..verre van af is!

Ik heb me nochtans wel goed geamuseerd met de demo. Lang geleden dat ik nog zo gelachen heb.

Nadat je in rappel van het helicopterplatform naar beneden bent gegaan en de eerste wave bad guys hebt neergeknald ga je verder het gebouw in. Dan kom je in een atrium waar je weer een hoop bad guys overhoop moet knallen. Nadat het wat rustiger geworden is, draai ik het hoekje om, zie ik daar toch nog niet een bad guy op een stoeltje zitten zeker. Ik duik achter een standbeeld en bekijk de kerel op z'n stoeltje. Mooi, hij heeft me niet gezien. Hoe hij de kogelregen van daarnet niet opgemerkt heeft, is me een raadsel. Ploteseling komen er van de andere kant nog wat bad guys en weer een stevig vuurgevecht begint. En onderwijl blijft die kerel maar lekker achterover op z'n stoeltje zitten, terwijl de kogels nu echt wel langs zijn oren vliegen omdat hij vlak in de vuurlinie van mij en mijn team en de bad guys zit. Op dat moment was ik zo geïntrigeerd door die kerel dat ik me voorgenomen had om hem niet neer te knallen zolang hij niets onderneemt tegen mij of mijn team. Na het vuurgevecht stap ik op hem af en dan - oh, de anticlimax!!! - schiet iemand van mijn team hem neer. :'(

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cpt-Cholo schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:01:
[...]

Bij mijn maat van hetzelfde... eens een vast ip gegeven bleek het opgelost, maar dan werkte zijn wifi-mac niet meer. Sindsdien heb ik ergens gelezen dat je problemen kan oplossen door de mediaserveroptie uit te schakelen. Wil je dat eens proberen? Want ik zou ook een linksys kopen.
Op dit moment werkt het gewoon:

1.) Firmware update linksys
2.) uPNP uitzetten op linksys
3.) PS3 vast ip geven

Uitzetten van mediabrowser op PS3 loste het probleem niet op en later vond ik dus op google dat je uPNP moet uitzetten of updaten naar een firmware van een andere linksys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 09:06

FeaR

In GoT we trust

[...]

Het blijft een feit dat beide games dan niet af waren of wellicht van meer inhoud konden worden voorzien als de ontwikkelaar meer tijd had genomen. En al dat gerush met games zie je nu nog beter als je ziet wat Infinity Ward maakt als ze Call of Duty 3 uitbesteden en zelf 3 jaar aan Call of Duty 4 werken. Je krijgt dan een meesterwerk. En mede daardoor vallen de niet-af-games of de er-had-meer-in-gekund-games meteen op. Jammer maar waar...
Shiver23 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:36:
Volgens IGN is het EA weer gelukt om een brakke port af te leveren voor de PS3 met The Orange Box. Laat maar weer lekker in de winkels liggen dus.
Damn...
Had gehoopt dat er na de negatieve preview no wel wat gedaan zou worden aan de framedrops en om ervoor te zorgen dat het niet een totaal crappy poort zou worden. Maar dan blijft The Orange Box gewoon in de winkel liggen. Spaart mij weer €65 uit, wat goed uit komt nu net mijn Samsung D900 is overleden... :'(

En toch best een positief bericht op de frontpage over de PS3

Niet over de PS3 zelf, maar wel over een PS3-exclusive titel en er staat ook nog vermeld dat Tweakers.net die game in een review een 9 gaf.

Alleen jammer dat er dan weer van die zeikerdjes zijn die zulke dingen posten:
Ik heb Uncharted reclames gezien en dacht dat het een PS2 game was, wat een slechte graphics :/

[ Voor 14% gewijzigd door FeaR op 11-12-2007 16:23 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt-Cholo

Cpt-Cholo

I did it again...

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:06:
[...]

Op dit moment werkt het gewoon:

1.) Firmware update linksys
2.) uPNP uitzetten op linksys
3.) PS3 vast ip geven

Uitzetten van mediabrowser op PS3 loste het probleem niet op en later vond ik dus op google dat je uPNP moet uitzetten of updaten naar een firmware van een andere linksys.
bedankt voor de check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

@Fear1986
Aye het zou nu toch zo moeten zijn dan gamestudios gewoon tijd en energie steken in de game op een manier dat de game ook op de playstation 3 lekker draait. Tuurlijk is het makkelijk voor de xbox360 om naar de pc geport te worden en tja dat kan niet me een playstation 3. Maar de studios DIE rekening houden met dat de playstation 3 anders is kunnen er dingen uit halen..zie uncharted..

Ik denk ook dat de negatieve sfeer rond "al die ports" in ieder geval druk op de studios zet om in ieder geval de playstation 3 versie gelijkwaardig te maken...dat is toch het minste..

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Zo, na een lange werkdag, de GT 5 screens zijn bizar mooi. Deze moet ik gewoon halen. Leuke verassing was er toen ik net thuis kwam. NBA 2k8 was binnen gekomen _/-\o_ Het spel dat ik gewonnen heb

Ben erg benieuwd, de sfeer er van is zo tof. NBA 2k6 was al gaaf.

Heb nu toch al weer 3 spellen op de ps3, voorlopig genoeg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/59341.jpg

En heb in de stad 2100 microsoft punten gekocht. zag gelijk dat bij ps3 erg veel acties in winkels zijn met games bij de 40 gig set

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ de tweaker met de mp advertentie van PS3 80gb.

Als je in de email info zoekt kun je zijn ip-adres vinden, google dat eens en grote kans dat je gewoon een oer-hollandse jan, klaas of willem de oplichter vindt op één of andere forum.
Er zijn veel sites waar zulke gegevens worden bijgehouden met advertenties en persoonsgegevens van die oplichter. En alle namen en nummers die die gast gebruikt
Je kan vaak niet komen kijken omdat ze alleen een magazijn hebben of de belastingdienst heeft er beslag op gelegd zogenaamd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:26:
Zo, na een lange werkdag, de GT 5 screens zijn bizar mooi. Deze moet ik gewoon halen. Leuke verassing was er toen ik net thuis kwam. NBA 2k8 was binnen gekomen _/-\o_ Het spel dat ik gewonnen heb

Ben erg benieuwd, de sfeer er van is zo tof. NBA 2k6 was al gaaf.

Heb nu toch al weer 3 spellen op de ps3, voorlopig genoeg

[afbeelding]

En heb in de stad 2100 microsoft punten gekocht. zag gelijk dat bij ps3 erg veel acties in winkels zijn met games bij de 40 gig set
watvoor acties??
echt goeie of ps3 + assasins creed voor 445?? wat dus echt een slechte aanbieding is

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:37:
[...]

watvoor acties??
echt goeie of ps3 + assasins creed voor 445?? wat dus echt een slechte aanbieding is
Bij E plaza, 40 gig + ratchet and clark
prijs ff onbekend voor mij

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:13

lord_fh

PS5

Hallo, mijn broertje heeft een PS3 en we willen COD4 online doen, maar ik doe de netwerk kabel in de router, en als ik wil aanmelden zegt ie Disconnected met nog wat en dan foutcode 80028E01

ook als ik Netwerk test doe, zegt ie dat het mislukt internet verbinding te maken, terwijl we WEL kunnen internetten met de PS3, hij kan dus geen COD4 doen nu want hij zegt steeds dat er een probleem is en dat we disconnected zijn... met die fout code...

Wat moeten we doen ? firewalll staat niet aan op de router , en we kunnen ook internetten dus dat is het niet, maar dat ding ziet dat niet ofzo denk ik,

help plz. We wille game :P

//heb op Inet al gekeken maar allemaal rare talen waar het in staat....

[ Voor 6% gewijzigd door lord_fh op 11-12-2007 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:23
Niet echt lekkere zinsopbouw maar anyway, installeer de laatste firmware update via de XMB of via de Sony site. Misschien dat dat helpt, kijk ook even wat voor een NAT type je krijgt dit kun je zien bij XMB internetverbindingen/instellingen oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

lord_fh schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:09:
Hallo, mijn broertje heeft een PS3 en we willen COD4 online doen, maar ik doe de netwerk kabel in de router, en als ik wil aanmelden zegt ie Disconnected met nog wat en dan foutcode 80028E01

ook als ik Netwerk test doe, zegt ie dat het mislukt internet verbinding te maken, terwijl we WEL kunnen internetten met de PS3, hij kan dus geen COD4 doen nu want hij zegt steeds dat er een probleem is en dat we disconnected zijn... met die fout code...

Wat moeten we doen ? firewalll staat niet aan op de router , en we kunnen ook internetten dus dat is het niet, maar dat ding ziet dat niet ofzo denk ik,

help plz. We wille game :P

//heb op Inet al gekeken maar allemaal rare talen waar het in staat....
Heb je de firmware al geupdate naar 2.01?(zie opmerking Frank J. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

sorry voor de rare zinsopbouw, was ff snel getypt.

anyway, ik download nu de Update op een memorystick en update em dan, daarna zal ik vertellen of ie het wil doen ja of nee !

bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

rataplan2 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:17:
[...]

kan ik ergens zien of hij in het engels te spelen is? en of hij regio vrij is?

wat is er met japanse games aan de hand?
Ik lees net dat Games-Asia niet meer shipped naar EU moet ik dat geloven of is dat alweer achterhaalt staat in het ps3 topic van begin november

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Problemen en/of vragen horen in een apart topic in Spielerij - Problemen & Vragen, niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

ok sorry ik dacht van wel omdat het Playstation ervaring topic was, pardon :)

anyway:

Het is heel raar, maar ik zet net de PS3 weer aan, en ineens zegt ie : U MOET UPDATEN BLABLA , en nu gaat ie WEL updaten via internet :s raar maar waar...

dus hoop dat het verholpen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Laatst online: 24-06 16:42
Kan ik ergens nog een 60GB versie bemachtigen. IEMAND ENIG IDEE WAAR???

HELP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
mobile625 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:59:
Kan ik ergens nog een 60GB versie bemachtigen. IEMAND ENIG IDEE WAAR???

HELP
Hahahah. :+

Sorry. Ik denk dat je te laat ben. Waarom neem je niet een 40GB? Want...

Volgens de beste CEO Stringer worden er sinds de introductie van het 40GB model wekelijks 200.000 40GB PS3 verkocht in Europa. 8)7

http://www.gamedaily.com/...000-per-week/18809/?biz=1

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 17:18
Ik weet niet wie het eerst was maar voor degene die 3busymen aanraadde: Bedankt voor de tip!

Afgelopen woensdag (5dec) Uncharted gekocht voor omgerekend 45euro incl verzenden en vandaag al binnen!! Super en dan te bedenken dat er in Nederland zaken zijn die 80 euro voor precies hetzelfde spel durven te vragen.

Ik zou zeggen boycotten die oplichters en allemaal via internet naar 3busymen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, dan zaten onze onze pakketjes op elkaar in dezelfde vlucht. Uncharted via 3busymen de 4de verstuurd, nu viel ie hier vanmiddag op de deurmat.

Idd bedankt voor de tip, want ook dit was m'n eerste bestelling bij 3busy. Zekers niet de laatste in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05:00
Handel is op GoT niet toegestaan. Voor koop en verkoop aangelegenheden kun je terecht bij Vraag & Aanbod.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:14
Vandaag Uncharted ook binnengekregen, terwijl ik gister pas een mailtje kreeg dat hij verzonden was, maar op het pakketje staat 7 december, had hem 5 december besteld.

Nog niet kunnen spelen helaas... Morgen misschien

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Ik vind het overigens raar dat handel vam spftware niet is toegestaan op GOT.
snap wel dat er met illegale zooi veel geknoeid kan worden maar de PS3 is tot op heden nog steeds volledig legaal. Mischien eens een uitzondering maken voor de PS3 tot het moment dat het eventueel wel mogelijk is om kopieën te spelen op de PS3 ? (eventueel op tweakers vraag en aanbod zodat we daar in een verder nuttige post wel naar kunnen verwijzen ?)

Net Ratchet en clank uitgespeeld. Is mijn eerste ratchet en clank en moet zeggen dat ik me er goed mee vermaakt heb. IS zelfs 1 vd weinige games die ik heb uitgespeeld. Kan nu verder met de expert mode maar ga nu eerst maar heavenly sword verder spelen. Moet wel zeggen dat het geen supermoeilijke game is. En ergens vind ik het wel jammer dat je geen levens hebt (ja oneindig) want anders was ik alllaaaaaang af geweest. Kun je dat trouwens ergens je zien ? hoeveel levens je vesplid hebt ?

(heb trouwens niet voor expert mode gekozen moet nu dus nog een keer de eindbaas verslaan :P stupid me)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:57

scorpie

Supra Addict

Vandaag is Motorstorm weer geupdate naar versie 3.1. Erg netjes van de developers.
http://www.ps3fanboy.com/...hed-to-version-3-1-today/

:)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He mede PS3-bezitters, ik heb besloten mijn Samsung 206BW te houden om speciaal en alleen maar te gebruiken voor de PS3, dus moet ik een DVI-HDMI kabel aanschaffen.
Nu ben ik een beetje rond zitten kijken en stuitte ik op de volgende 2 aan:

http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=316699

http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=322182

De eerste is aanzienlijk goedkoper dan de tweede, maar dat zie je ook als je de 2 afbeeldingen van de kabels bekijkt. Ik vraag me sterk af wat het kwaliteitsverschil in beeld zou zijn tussen de twee. De eerste ziet er in ieder geval wel veel kwetsbaarder en simpel uit. Heeft iemand tips voor mij over het aanschaffen van een degelijk DVI-HDMI kabel waar ik een tijdje mee vooruit kan?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
scorpie schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:27:
Vandaag is Motorstorm weer geupdate naar versie 3.1. Erg netjes van de developers.

zeker, tracks nu ook andersom op :p

In kerstvakantie ga ik hem eens goed spelen de SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:16:

De eerste is aanzienlijk goedkoper dan de tweede, maar dat zie je ook als je de 2 afbeeldingen van de kabels bekijkt. Ik vraag me sterk af wat het kwaliteitsverschil in beeld zou zijn tussen de twee. De eerste ziet er in ieder geval wel veel kwetsbaarder en simpel uit. Heeft iemand tips voor mij over het aanschaffen van een degelijk DVI-HDMI kabel waar ik een tijdje mee vooruit kan?
Als je met je HDMI-DVI kabel touwtje wilt gaan springen of iets anders waar dat ding niet voor bedoeld is zou ik een dure en stevige kabel nemen. Maar als je je PS3 alleen aan sluit en verder niets met die kabel doet gewoon voor de goedkope gaan. Want er gaat toch een digitaal signaal over en daarin zit veel minder kwaliteitsverlies dan met analoge signalen. Zelfde als HDMI-HDMI kabels overigens, maar dat staat ook in de startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
ik vind de spellen van tegenwoordig maar kort.

assassins creed vorige maand gehaald en binnen 2 dagen uitgespeeld.. daarna nog wel wat gespeeld maar de lol is er voor mij al vanaf (iemand deze kopen? pm me een mooi bod ;))

nu net CoD4 gekocht en deze ook alweer uitgespeeld (2de moeilijkheidsgraad).. ga hem nu denk ik nog wel een keer op moeilijker uitspelen maar ik vond hem maar erg kort! Wel leuk natuurlijk en gelukkig kan ik online mn ei nog altijd kwijt..

hopelijk ben ik als ik straks weer geld heb met mn volgende spel wel wat langer bezig. Ik denk dat het Uncharted gaat worden.. en ut3 moet ik ook zeker hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
He mede PS3-bezitters, ik heb besloten mijn Samsung 206BW te houden om speciaal en alleen maar te gebruiken voor de PS3, dus moet ik een DVI-HDMI kabel aanschaffen.

Kijk eens hier: http://www.elektronica-on...at_id=1692&hoofdcat=Kabel & Konnektor&subcat=TV en Video Kabels&subsubcat=DVI Kabels
Als je het menu wilt moet je naar de index gaan.
Ik heb m'n DVI-HDMI ook daarvandaan, alleen nog niet gebruikt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:28:
[...]Als je met je HDMI-DVI kabel touwtje wilt gaan springen of iets anders waar dat ding niet voor bedoeld is zou ik een dure en stevige kabel nemen.
:P
FeaR1986 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:28:
[...]Maar als je je PS3 alleen aan sluit en verder niets met die kabel doet gewoon voor de goedkope gaan. Want er gaat toch een digitaal signaal over en daarin zit veel minder kwaliteitsverlies dan met analoge signalen. Zelfde als HDMI-HDMI kabels overigens, maar dat staat ook in de startpost :)
Dat beweren de meesten wel, maar als ik de reacties zo lees (ook van de tweakers hier) krijg ik toch wel mijn twijfels. Overigens staat bij de 2e kabel in de beschrijving:

De BTXL serie is voor profesioneel gebruik. Alle verbindingen zijn ontworpen om interferentie te onderdrukken en voor een constant schoon signaal zorg te dragen. De gegoten connectoren zijn 24K verguld en zorgen voor de best mogelijke verbinding.

Dit is een heel belangrijk aspect lijkt me, kan ik er vanuit gaan dat dit bij de eerste kabel hetzelfde zal zijn (alhoewel dat er niet zo uit ziet?)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:42:
De BTXL serie is voor profesioneel gebruik. Alle verbindingen zijn ontworpen om interferentie te onderdrukken en voor een constant schoon signaal zorg te dragen. De gegoten connectoren zijn 24K verguld en zorgen voor de best mogelijke verbinding.

Dit is een heel belangrijk aspect lijkt me, kan ik er vanuit gaan dat dit bij de eerste kabel hetzelfde zal zijn (alhoewel dat er niet zo uit ziet?)
Hetzelfde wordt altijd gezegd over gewone HDMI-kabels van dat 24K vergulde koppen beter zijn en dergelijke. Ikzelf heb een kabel van ProfiGold van een paar tientjes en ik durf te wedden dat deze niets onder doet voor een MonsterCable van dik €100,-. Maar deze discussie gaat al sinds de PS3 uit is. Ik zou gewoon de goedkope kabel pakken puur omdat het een digitaal signaal is en dat die zeer weinig last hebben van ruis of interferentie. Maar ik houd je niet tegen als je perse die dure wilt, maar als je te veel geld hebt mag je dat ook op mijn rekening storten. Ben jij van je geld af en ik blij :P

Ik zit nu zelf met een probleem:
Mijn PS3 doet het gewoon normaal sinds de 23e maart dat ik deze kocht.
Wil ik m net aan zetten: geen beeld via HDMI op mijn tv. Ik hoor mijn tv wel het signaal binnen krijgen, want je hoort een soort van plopje uit de speaker en het beeld schakelt over. Dus ik de gewone av-kabel erin gedaan en in een SCART-ingang van mijn tv gedaan en ik krijg keurig beeld met 576i. Maar zodra ik selecteer dat alles via HDMI moet gaan blijft mijn tv zwart. Beeld springt wel naar 576i (te zien via de instellingen van de tv), maar verder geen beeld en geen geluid. Dacht eerst dat het aan de kabel lag, maar die is goed. Beide HDMI-uitgangen geprobeerd, maar zelfde probleem. Power-button lang inhouden tot de dubbele piep zodat de instellingen ge-reset worden biedt ook geen oplossing. Volgens mij heb ik alles zo'n beetje wel gedaan of heeft er iemand wellicht nog een idee?

Vind het alleen wel raar dat dit van de een op de andere dag gebeurt. Had gisternacht nog een potje R:FoM gedaan en nu dit... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grindtegel schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:09:
Ik weet niet wie het eerst was maar voor degene die 3busymen aanraadde: Bedankt voor de tip!

Afgelopen woensdag (5dec) Uncharted gekocht voor omgerekend 45euro incl verzenden en vandaag al binnen!! Super en dan te bedenken dat er in Nederland zaken zijn die 80 euro voor precies hetzelfde spel durven te vragen.

Ik zou zeggen boycotten die oplichters en allemaal via internet naar 3busymen
ik wil daar ook wel bestellen maar ik ben een beetje huiverig voor paypal. gebruiken jullie dat ook? ik wil hem graag aan mijn bankrekening koppelen, dat is handiger, zonder creditcard dus... is het allemaal safe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen.
Ik heb ook Ps3 _O_
Maar er is probleem met films streamen via Tveristy.
Ik kan films enzo via mijn eigen pc zien maar afspellen gaat heel traag(Eric Terpstra is er niks bij).
Ik heb een Linksys router(wrt54g :r met Tomato firmwire en 54mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh meer mensen problemen met Motorstorm online?
Ik heb gehoord dat er patch voor verschenen is maar die zitten toch hopelijk niet in die betaalde downloads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Voor mij werkt motorstorm online perfect.
Patches zijn niet betaald. (sommige extra content wel)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
FeaR1986 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:12:
[...]

Ik zit nu zelf met een probleem:
Mijn PS3 doet het gewoon normaal sinds de 23e maart dat ik deze kocht.
Wil ik m net aan zetten: geen beeld via HDMI op mijn tv. Ik hoor mijn tv wel het signaal binnen krijgen, want je hoort een soort van plopje uit de speaker en het beeld schakelt over. Dus ik de gewone av-kabel erin gedaan en in een SCART-ingang van mijn tv gedaan en ik krijg keurig beeld met 576i. Maar zodra ik selecteer dat alles via HDMI moet gaan blijft mijn tv zwart. Beeld springt wel naar 576i (te zien via de instellingen van de tv), maar verder geen beeld en geen geluid. Dacht eerst dat het aan de kabel lag, maar die is goed. Beide HDMI-uitgangen geprobeerd, maar zelfde probleem. Power-button lang inhouden tot de dubbele piep zodat de instellingen ge-reset worden biedt ook geen oplossing. Volgens mij heb ik alles zo'n beetje wel gedaan of heeft er iemand wellicht nog een idee?

Vind het alleen wel raar dat dit van de een op de andere dag gebeurt. Had gisternacht nog een potje R:FoM gedaan en nu dit... :'(
Weet je wel zeker dat je naar de HDMI-input zit te kijken als je 576i ziet? Kun je handmatig tv-inputs wisselen en zo kijken of je ergens signaal krijgt?

Ik heb net op de PS3 wat zitten experimenteren met die reset-functie en hier werkt het allemaal correct.

PS3 via composiet en HDMI gelijktijdig bekabeld. Displaysettings resetten door powerknop ingedrukt te houden tot die twee keer heeft gepiept. Daarna PS3 aanzetten en opstarten in composiet. HDMI configureren. Het beeld schakelt om. Ik switch de versterker en TV naar de HDMI input en zet hem daarop de juiste HD-resoluties.

[ Voor 18% gewijzigd door ymmv op 12-12-2007 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:33:
Hallo mensen.
Ik heb ook Ps3 _O_
Maar er is probleem met films streamen via Tveristy.
Ik kan films enzo via mijn eigen pc zien maar afspellen gaat heel traag(Eric Terpstra is er niks bij).
Ik heb een Linksys router(wrt54g :r met Tomato firmwire en 54mb)
Voor het streamen van films naar de PS3 is een wifi verbinding niet aan te raden.(zeker niet voor films in hd kwaliteit)

Overigens kun je hierover beter in dit topic posten: Playstation 3 als mediacenter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei! Uncharted is echt vet tof! Ik heb het volgens mij nog nergens gelezen, maar misschien leuk om te vermelden is dat de US versie ook nederlands gesproken taal heeft.

Stond er echt van te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 00:20:
Woei! Uncharted is echt vet tof! Ik heb het volgens mij nog nergens gelezen, maar misschien leuk om te vermelden is dat de US versie ook nederlands gesproken taal heeft.

Stond er echt van te kijken :)
De Amerikaanse versies van Ratchet & Clank en Heavenly Sword hebben ook NL spraak en ondertitels. Toch een voordeel van Blu-Ray, er past een boel aan extra's op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:08
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:31:
[...]

ik wil daar ook wel bestellen maar ik ben een beetje huiverig voor paypal. gebruiken jullie dat ook? ik wil hem graag aan mijn bankrekening koppelen, dat is handiger, zonder creditcard dus... is het allemaal safe?
Volgens mij kan je niet eens met CC direct betalen. Ik doe het ook zelden. Mijn CC is direct gekoppeld aan mn PP account. Zelfde kan je inderdaad doen met je bankrekening. Volgens mij zit daar sinds een paar maanden ook geen verschil meer in in snelheid. Wordt direct van je bank afgeschreven. PP is 1 vd meest gebruikte (als niet dé), en erg veilig.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Laatst online: 18-09 17:56
Vandaag een reinstall moeten van vista. Spontaan herkende WM11 mijn PS3. Daarna geprobeerd video te kijkien (.avi) maar dat werkte niet op ps3 mijn PS3. Tversity geinstalleerd. Alleen die wordt niet gevonden door mijn PS3

Vraag dus
Hoe kani ik voor zorgen dat ik media delen uitschakel via windows mediaplayer ?? En het inschakel via Tversity??

andere vraag is hoe ik wel via WM11 .avi kan kijken op ps3. Gek genoeg speelt ie wel op pc. Heballe codecs geinstalleerd.
Deze codecs werkte voor de reinstall met Tversity namelijk wel...

sorry deze post hoort in ps3 mediacenter topic 8)7 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door RSD1982 op 12-12-2007 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:18
Mediabibliotheek en dan rechtermuisknop >>media delen.

Voor tversity setup zie hier.
Wel even de nieuwere versies pakken anders gaat vooruit spoelen nogal moeilijk (lees: niet) en wil die wel eens vastlopen na drie kwartier.

[edit]Het heeft niets met de door jouw geinstalleerde codecs te maken. Zolang de ps3 nog geen divx/xvid support heeft, gaat dat niet lukken. Dit is overigens al wel bevestigd, maar nog niet geactiveerd.
Met tversity zou je geen problemen moeten hebben om deze bestanden af te spelen.

[ Voor 30% gewijzigd door Melniek op 12-12-2007 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 11:09

Ik heb ook een 206BW die ik ook alleen gebruik voor de PS3, ik heb de goedkoopste HDMI-DVI kabel, en het beeld is hetzelfde als met een dure HDMI-DVI kabel (heeft kameraad). Misschien dat je voor de langere afstanden een 'professionele' kabel moet hebben maar niet voor die 1,80 meter.

Ik heb iniedergeval mooi beeld met de 206BW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:27:

Doet ie die update automatische als je Motorstorm opstart?
Want gisteren kon ik dus niet online met Motorstorm dus neem aan het aan die patch ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:09
Even geen kabel/ scherm gerelateerd onderwerp maar:

Gister zag ik op de ps store dat er een demo van Timeshift mulitplayer te downen was. Ben er zelf niet aan toegekomen (grrr.. Klote kerstboom + vriendin) Maar vroeg me af of er al mensen waren die hier wel al een kiekje naar hebben gedaan. Beviel t een beetje? Zo tussen t Unreal geweld en COD4.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stond er vorige week al.
Scheen heel slecht te zijn dus bespaar de moeite.
Ohja waneer updaten ze Us store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:38
Us unreal al uit dan? ( Ben niet echt op de hoogte van de ontwikkelingen in de laatste weken, maar heb nog niks van Unreal vernomen )
Ik heb Jericho te koop voor 35 euro ( special edition ) zover je het special kan noemen. Ik heb bij "Vraag en aanbod" gekeken op tweakers, maar klopt het dat je daar geen games kan aanbieden? Dit topic is nou ook weer niet bedoeld om games te verkopen lijkt mij. Op marktplaats staat hij al, maar veel interesse heb je daar ook weer niet. Ook Guitar Hero 3 wil ik wel voor leuk prijsje verkopen. PM mij maar ofzo als je interesse heb en in Gelderland woon. Ik stuur hem denk ik niet op. Veel te groot pakket.

Verder gaat het streamen van goeie kwaliteit films prima via WiFi. Nooit problemen mee gehad. Zowel int oude huis, waar de PC op de zolder stond, de router een verdieping lager, en de TV op de begande grond ( weer een verdieping lager ) als in me nieuwe appartement. Afgelopen weekend Blood Diamond gekeken, mega film :p Dit ff offtopic hehe, maar wel gestreamd en zonder problems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:24:
Stond er vorige week al.
Scheen heel slecht te zijn dus bespaar de moeite.
Ohja waneer updaten ze Us store?
Net als de EU store op donderdag. Meestal staat het er 's avonds laat rond 24:00 wel.
El_V schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:28:
ik vind de spellen van tegenwoordig maar kort.

assassins creed vorige maand gehaald en binnen 2 dagen uitgespeeld.. daarna nog wel wat gespeeld maar de lol is er voor mij al vanaf (iemand deze kopen? pm me een mooi bod ;))

nu net CoD4 gekocht en deze ook alweer uitgespeeld (2de moeilijkheidsgraad).. ga hem nu denk ik nog wel een keer op moeilijker uitspelen maar ik vond hem maar erg kort! Wel leuk natuurlijk en gelukkig kan ik online mn ei nog altijd kwijt..

hopelijk ben ik als ik straks weer geld heb met mn volgende spel wel wat langer bezig. Ik denk dat het Uncharted gaat worden.. en ut3 moet ik ook zeker hebben.
AC : Heb je wel geslapen dan :+
CoD4 : Single Player is idd wat kort, maar online is wellicht nog beter.
Uncharted : Speel die dan direct op "hard" :P

[ Voor 58% gewijzigd door HoefMeistert op 12-12-2007 09:33 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
FeaR1986 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:02:
[...]

Alleen jammer dat er dan weer van die zeikerdjes zijn die zulke dingen posten:

[...]
Haha ik erger me er ook geel en groen aan! Maar ik snap het best dat die opmerking is gemaakt.
Mensen snappen gewoon soms echt niet wat HD gaming betekend en wat voor impact het heeft op de graphics. Als je een game ontwikkeld in HD en je speeld de game af op een SD TV dan zijn de graphics dus echt niet representatief voor het produkt. Net zoals je een low res reclame afspeeld op een HD TV ziet het er niet uit. En dan denken al die jankerdjes van "Haha de PS3 sucks!".
Maar gelukkig zijn dat bijna altijdt onwetende pubers.....
Uncharted is op een HD TV gewoon een grafisch hoogstandje. Echter toen ik die reclame op TV zag dacht ik ook van "WOW" wat een gigantisch verschil! Eigenlijk zonde voor zo'n geweldige game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:40:
[...]

Haha ik erger me er ook geel en groen aan! Maar ik snap het best dat die opmerking is gemaakt.
Mensen snappen gewoon soms echt niet wat HD gaming betekend en wat voor impact het heeft op de graphics. Als je een game ontwikkeld in HD en je speeld de game af op een SD TV dan zijn de graphics dus echt niet representatief voor het produkt. Net zoals je een low res reclame afspeeld op een HD TV ziet het er niet uit. En dan denken al die jankerdjes van "Haha de PS3 sucks!".
Maar gelukkig zijn dat bijna altijdt onwetende pubers.....
Uncharted is op een HD TV gewoon een grafisch hoogstandje. Echter toen ik die reclame op TV zag dacht ik ook van "WOW" wat een gigantisch verschil! Eigenlijk zonde voor zo'n geweldige game...
Ik heb het volledige spel niet.
De demo wel gespeeld en vond ik al heel mooi.
Die reclame is inderdaad erg slecht, alsof ze het filmpje van internet hebben gehaald.
Beetje jammer weer ja, maar goed ze snijden zich zelf ook in de vingers zo hoor.
Wel grappig idd dat ze overal wel weer een negatieve lading aangeven. Is het de FP crew niet dan de bezoekers wel :P.

Maar ach... boeit mij ok vrij weinig, ben zwaar blij met wat ik heb, al mn vrienden hebben ook een xb360 maar wat ben ik blij dat ik die niet heb ter vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 40 GB voor 199,99 op www.frs.nl ...... valt te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:58:
PS3 40 GB voor 199,99 op www.frs.nl ...... valt te proberen :)
Ja inderdaad!
http://www.freerecordshop...lister%26fh_reftheme%3D10
Zijn ze helemaal gek geworden daar ofzo? Zou het ook in de normale winkels zijn?
Jammer dat ik mijne 2 weken terug al heb gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Als je doorklikt stata er al 399,99 dus ze zullen hem echt niet voor die prijs leveren.
technoaddict schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:28:
Us unreal al uit dan? ( Ben niet echt op de hoogte van de ontwikkelingen in de laatste weken, maar heb nog niks van Unreal vernomen )
Ik heb Jericho te koop voor 35 euro ( special edition ) zover je het special kan noemen. Ik heb bij "Vraag en aanbod" gekeken op tweakers, maar klopt het dat je daar geen games kan aanbieden? Dit topic is nou ook weer niet bedoeld om games te verkopen lijkt mij. Op marktplaats staat hij al, maar veel interesse heb je daar ook weer niet. Ook Guitar Hero 3 wil ik wel voor leuk prijsje verkopen. PM mij maar ofzo als je interesse heb en in Gelderland woon. Ik stuur hem denk ik niet op. Veel te groot pakket.

Verder gaat het streamen van goeie kwaliteit films prima via WiFi. Nooit problemen mee gehad. Zowel int oude huis, waar de PC op de zolder stond, de router een verdieping lager, en de TV op de begande grond ( weer een verdieping lager ) als in me nieuwe appartement. Afgelopen weekend Blood Diamond gekeken, mega film :p Dit ff offtopic hehe, maar wel gestreamd en zonder problems.
Unreal is vandaag gereleased maar wordt sinds afgelopen maandag al verzonden vanuit amerika.
De Europese release is nog niet bekend.
Ik hoop deze week dus mijn DS3 en UT3 binnen te krijgen :P
Je email adres is niet zichtbaar mail me ff aub

[ Voor 88% gewijzigd door harley op 12-12-2007 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hesr schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:07:
[...]

Ja inderdaad!
http://www.freerecordshop...lister%26fh_reftheme%3D10
Zijn ze helemaal gek geworden daar ofzo? Zou het ook in de normale winkels zijn?
Jammer dat ik mijne 2 weken terug al heb gekocht...
tis aannemelijk, er staat geen 19,99 tenslotte.... doet me denken aan neckermann lcd-tv drama lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz, kon hem net in winkelmand plaatsen voor 199,99... nu niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:38
harley schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:16:
Als je doorklikt stata er al 399,99 dus ze zullen hem echt niet voor die prijs leveren.

[...]

Unreal is vandaag gereleased maar wordt sinds afgelopen maandag al verzonden vanuit amerika.
De Europese release is nog niet bekend.
Ik hoop deze week dus mijn DS3 en UT3 binnen te krijgen :P
Je email adres is niet zichtbaar mail me ff aub
Heb je gemailt. Ga denk ik ook UT3 aanschaffen :) UT '99 op de PC is de enige game in me leven geweest waar ik echt verslaafd aan was. Wie weet brengt dit ook weer wat geluk :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische problemen in SPV graag! Zie ook Playstation 3 als mediacenter voor de mediacenter-vragen.