Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.730 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb dus ook maar een PS3 aangeschaft... meesterlijk apparaat!! De games AC en F1CE erbij.. totaal verschillend natuurlijk maar beiden bevallen me best! Het enige wat ik jammer vind, aangezien ik nog een ouderwetse "tv" heb is dat de tekst in vooral AC slecht te lezen is.. Verder gebruik ik tversity voor mn video bestanden (helaas nog geen iso's en dvd files) en WMP 11 voor mn audio. Werkt opzich perfect behalve dat tversity af en toe er in een keer mee kapt (nog meer mensen met dit probleem?????)

Verder geprobeerd linux (fedora) er op te zetten, iets wat me ook is gelukt (ja ben ik best trots op haha) kan mijn pc traceren, het lukt me alleen niet om de video/audio files af te spelen... de vereiste codecs zijn hiervoor niet beschikbaar.. Als iemand nog een tutorial heeft voor het installen van mythtv of een goede vervanger daarvoor... ik houd me aanbevolen!!! Want iets installeren in linux, dat gaa tme iets boven mn pet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:27:
Nou ik heb dus ook maar een PS3 aangeschaft... meesterlijk apparaat!! De games AC en F1CE erbij.. totaal verschillend natuurlijk maar beiden bevallen me best! Het enige wat ik jammer vind, aangezien ik nog een ouderwetse "tv" heb is dat de tekst in vooral AC slecht te lezen is.. Verder gebruik ik tversity voor mn video bestanden (helaas nog geen iso's en dvd files) en WMP 11 voor mn audio. Werkt opzich perfect behalve dat tversity af en toe er in een keer mee kapt (nog meer mensen met dit probleem?????)

Verder geprobeerd linux (fedora) er op te zetten, iets wat me ook is gelukt (ja ben ik best trots op haha) kan mijn pc traceren, het lukt me alleen niet om de video/audio files af te spelen... de vereiste codecs zijn hiervoor niet beschikbaar.. Als iemand nog een tutorial heeft voor het installen van mythtv of een goede vervanger daarvoor... ik houd me aanbevolen!!! Want iets installeren in linux, dat gaa tme iets boven mn pet!!
TVersity heeft bij mij soms (dus ook nog niets eens altijd 8)7) problemen. Truuk is om zo weinig mogelijk de pauze knop te gebruiken. Athans, dat werkt voor mij. :) Wat je ook nog eens zou kunnen proberen is TwonkyMedia software installeren. Hoor ik af en toe ook positieve reacties op, het enige nadeel is dat je daarvoor moet betalen.

[ Voor 6% gewijzigd door Arx op 10-12-2007 12:35 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:34:
[...]

TVersity heeft bij mij soms (dus ook nog niets eens altijd 8)7) problemen. Truuk is om zo weinig mogelijk de pauze knop te gebruiken. Athans, dat werkt voor mij. :) Wat je ook nog eens zou kunnen proberen is TwonkyMedia software installeren. Hoor ik af en toe ook positieve reacties op, het enige nadeel is dat je daarvoor moet betalen.
Ok!! die zal ik vanavond ook eens proberen! neem aan dat er wel een demo is. Als ik namelijk alles kan streamen dan doe ik mn " ouderwetse" xbox mediacentre helemaal weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:14
Ik heb vorige week woensdag bij 3busymen op ebay Uncharted besteld en betaald via PayPal. Ik heb tot nu toe echter nog steeds geen bericht gehad dat mijn game verzonden is. Ik heb ook al verschillende berichten naar 3busymen gestuur via eBay, maar ik heb maar 1 keer een vaag antwoord gekregen of het verzendadres in mijn paypal betaling stond, en die staat daarin.
Heeft 3busymen misschien een email adres waarop je hem direct kan mailen, of hebben meerdere mensen de afgelopen dagen geen antwoord gekregen op berichten?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:39
dvd's kan je wel afspelen, maar dan moet je alle vob bestanden apart afspelen. Je zou wel in notepad ofzo een .pls bestand kunnen maken, waar je alle namen van vob bestanden onder elkaar zet ( Moet je die map wel geshared hebben, anders de verwijzing naar het vob bestand in notepad zetten ) en die .pls afspelen.
subs mee streamen is mij nog nie niet gelukt. Moet wel kunnen volgens ffdshow video config..
Maja als je een film als Blood diamond met ingebakken subs heb :)
Net Jericho voor 35 eurie verkocht :) Ga maar eens de winkel in om een nieuwe game te halen. Denk dat ik ook maar voor AC ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Maak je geen zorgen,bestel vaker bij hem, emailen is niet zijn sterkste kant. Altijd m'n spellen gekregen binnen een week...

Bekijk zijn feedback's eens, je zal zien dat hij heeel veeel spellen op een dag verstuurd.

Komt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op zich is btw betalen over spullen die je in de vs koopt absolute onzin, want de BTW is verlegd: je hoeft als EU inwoner geen btw te betalen over spullen in de VS, het bedrijf waar je het koopt is nl. ook niet btw plichtig hier.

Als je software koopt via internet in de vs (download only bijvoorbeeld), hoef je ook geen btw te betalen, immers, het bedrijf is niet in NL gevestigd.

Die BTW is puur naaierij van de fiscus om extra geld af te romen. An sig is BTW al debiel, je hebt nl. al belasting betaalt over dat geld en btw betalen over goederen gekocht in de VS al helemaal.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

EfBe schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:53:
Die BTW is puur naaierij van de fiscus om extra geld af te romen. An sig is BTW al debiel, je hebt nl. al belasting betaalt over dat geld en btw betalen over goederen gekocht in de VS al helemaal.
De overheid grijpt waar ze grijpen kunnen. Wacht maar tot je te maken krijgt met erfrecht wat pure diefstal is over geld waar al belasting over betaald is. En overdrachtsbelasting waardoor je zeker met de huidige huizenmarkt als starter nog lastiger uit de voeten komt. Geld lenen om meteen weer aan de overheid te betalen. Laat ik er maar over ophouden verder. Over een jaar of 5 zit ik toch in het buitenland.

On topic:
ymmv schreef op maandag 10 december 2007 @ 08:45:
[...]
Home moet nog uitkomen. En het is gratis. Sony is geen Microsoft gelukkig.
Niets is gratis. We betalen gewoon indirect voor PSN en Home via de hardware, software en accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
haha ja want iedereen weet dat de accecoires voor de 360 juist zo goedkoop zijn omdat we direct betalen voor Live 8)7

Ik noem een WiFi adapter voor 100EUR of een ge-wel-dige 120GB voor een schamele 180EUR.

Logica?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
nudie schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:09:
haha ja want iedereen weet dat de accecoires voor de 360 juist zo goedkoop zijn omdat we direct betalen voor Live 8)7

Ik noem een WiFi adapter voor 100EUR of een ge-wel-dige 120GB voor een schamele 180EUR.

Logica?
Op de Xbox 360 moet je zelfs nog betalen voor een externe controller-oplader, terwijl je met een PS3-controller voldoende hebt aan een standaard USB-kabeltje. Met een PS3 kun je zelf de HD vervangen voor een groter exemplaar terwijl je op de 360 gebonden hebt aan wat MS aanbiedt (oftewel je hebt niks te kiezen en het is nog duur ook). Je moet zelfs nog betalen om het ikoontje van je gamerpicture aan te passen, want je kunt niet zelf een ikoontje maken.

Voor die 50 euro meeprijs tov de Xbox 360 Premium biedt een 40GB PS3 heel veel meer techniek (Blu-Ray! WiFi!) en functionaliteit. Daar moet Sony echt veel meer nadruk opleggen. Het is verbazingwekkend hoeveel potentiele Xbox 360-kopers geen idee hebben hoe duur een Xbox 360 in het gebruik is. Ander probleem is het sprookje dat de PS3 verschrikkelijk achterloopt qua online functionaliteit tov Xbox Live waardoor het laatste 60 euro in het jaar meer dan waard is. IMHO is Xbox Live absoluut beter geintegreerd op de 360 maar is 80% van die functionaliteit ook nu al op de PS3 aanwezig terwijl zaken als XMB-integratie in games, trophies e.d. er aan staan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

EgoPro

Time is an illusion.

Nou ik ben gisteren samen met mijn vriendin RFOM gespeeld, in mijn eentje was ik niet verder gekomen dan de eerste honderd meter met zijn tweetjes zijn we nu 3 episodes verder en ik moet nu onderschrijven dat dit een heerlijk spel is in co-op mode.
Nu is mijn vraag natuurlijk over een tijdje heb ik RFOM uit en wil ik een andere co-op/split-screen/FPS hebben en ik kan eigenlijk nergens vinden of CoD4 spitscrreen te spelen is??

En kan iemand mij nou eens precies vertellen waarom X-live beter zou zijn als de PSN??

[ Voor 9% gewijzigd door EgoPro op 10-12-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

EgoPro schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:28:

En kan iemand mij nou eens precies vertellen waarom X-live beter zou zijn als de PSN??
Omdat Xbox Live duurder is dan PSN en alles wat duurder is is ook beter.
Een Ferrari is duurder en dus beter dan een Opel... simpel toch :+

Maar zonder gekheid:
Op dit moment is Xbox Live inderdaad op sommige punten beter dan PSN. Maar houd daarbij rekening mee dat de Xbox (en dus ook Xbox Live) al langer bestaan dan de PS3 en het PSN. Xbox Live was in het begin ook niet je van het en wordt nu beter en beter. Maar zo gaat dat bij PSN ook, bij elke update worden er weer wat extra's toegevoegd. De belangrijkste dingen die Xbox Live doet kan het PSN nu ook al door die updates en vorderingen.

Ikzelf ben best bereid te betalen voor online gameplay en heb dus ook een Xbox Live Gold abo (die bijna verloopt, dus met Kerst mooi een nieuwe vragen...). Maar aangezien ik betaal krijg ik dus eerder demo's via Xbox Live en het aanbod op de Marketplace is ook vele malen groter dan op de PS Store. Dus in vergelijking loopt Sony qua aanbod achter, maar aan de andere kant is PSN wel weer "gratis". Het is maar net wat je zelf wilt.

Was ooit een mooie quote over PSN vs XBox Live gedaan:
PSN zal nooit hetzelfde woorden als Xbox Live, maar met een beetje geluk wel een interessant alternatief. Niet beter of slechter, maar wel uniek en herkenbaar op zijn eigen manier.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Jaaa daar is Tweakers weer:

nieuws: Nintendo wil Britse Wii-reclamecampagne staken

Een positief Wii artikel. Er is duidelijk een patroon: eerste slecht Xbox en PS3 nieuws, en daarna positief Wii nieuws. Opzich heb ik daar niets op tegen, maar als ik dan even die laatste alinea ga lezen... Tweakers.net legt even een causaal verband tussen de goede PS3 verkopen in Amerika, en het slechte Wii aanbod dat zogenaamd heerst in Amerika zonder daarvoor een bron voor te vermelden. Hoezo Tweakers stelt zich neutraal op?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
EgoPro schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:28:

Omdat je ervoor mag betalen natuurlijk!

Just kidding. Xbox Live is beter geintegreerd in 360 games omdat die service al vanaf dag 1 100% functioneel was. In elke spel kun je de Guide Button gebruiken en heb je zo toegang tot je friends list en kun je berichten lezen en versturen, je hebt achievement points, je kunt in bijna elk spel custom soundstracks beluisteren ipv de muziek van het spel zelf, uitnodigingen sturen naar mensen op je friends list om om zo met hun of tegen hun te gamen.

Dat werkt allemaal heel logisch en is in elk spel geintegreerd (verplichting van MS). Sony had diie functionaliteit nog niet klaar toen de PS3 op de markt kwam en door de zware geheugeneisen van veel van de online modules laat Sony het ook aan ontwikkelaars over of ze die functionaliteit willen of kunnen integreren in hun game. Dat zorgt ervoor dat niet alle games evenveel online functionaliteit aan boord hebben. Naarmate Sony zowel de functionaliteit als het geheugengebruik weet te optimaliseren standaardiseren zullen PS3 games op hetzelfde kwaliteitsniveau als Xbox Live terecht komen. In het afgelopen jaar is er al heel veel verbeterd. Toen was online gaming niet of nauwelijks mogelijk (denk maar aan Virtua Fighter 5), maar nieuwere games als Call of Duty 4 hebben zo goed als dezelfde functionaliteit als de 360 versie, terwijl je met Unreal Tournament III juist meer functionaliteit hebt via user-generated maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Arx schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:43:
Jaaa daar is Tweakers weer:

nieuws: Nintendo wil Britse Wii-reclamecampagne staken

Een positief Wii artikel. Er is duidelijk een patroon: eerste slecht Xbox en PS3 nieuws, en daarna positief Wii nieuws. Opzich heb ik daar niets op tegen, maar als ik dan even die laatste alinea ga lezen... Tweakers.net legt even een causaal verband tussen de goede PS3 verkopen in Amerika, en het slechte Wii aanbod dat zogenaamd heerst in Amerika zonder daarvoor een bron voor te vermelden. Hoezo Tweakers stelt zich neutraal op?
Tja, wat mij betreft hoeven we het hier verder niet echt meer over te hebben, komt elk deel weer terug

Maar wat betreft de comment over Sony; dat heeft tweakers gewoon uit de bron gehaald die voor de rest van dat bericht gebruikt is (van de BBC). Daar verwijzen ze weer naar dit bericht:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/7095976.stm
Daarin staat het volgende:
Sony boss Howard Stringer told the Associated Press news agency: "It's a little fortuitous that the Wii is running out of hardware."
Howard vond het dus wel fijn dat de Wii hardware tekorten heeft en die quote is een klein beetje opgerekt naar "doordat er Wii tekorten zijn verkoopt de PS3 nu beter" door de BBC en Tweakers.net neemt dat over.

Maargoed zoals ik in eerste instantie al zei, volgens mij weten de meeste mensen al dat tweakers soms een beetje half game nieuws post wat niet altijd klopt, dus we kunnen het ook gezellig negeren ...en dit was nog niet zo slecht?

[ Voor 4% gewijzigd door nioz op 10-12-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Yeah! Net een emailtje van 3busyman (ebay) gekregen dat ie Unreal Tournament III verstuurd heeft! Dat betekend dat ie rond vrijdag hier is, cool cool! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 03:20:
Zag dit net op een ander forum staan, en dacht dat het wel leuk was om hier te posten.

Een Home Beta Full In Depth Video Walkthrough.

Hij is 25 minuten, maar laat de meeste dingen zien die te doen zouden zijn in Home.
Cool fimpje, soms ff doorspoelen, maar ik denk dat dat Home wel mooi kan worden. Nou moeten ze nog echt dingen gaan integreren, zoals in Home naar een PizzaPizza gaan en dat je daar dan gewoon je bestelling kan plaatsen die IRL wordt bezorgd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
ymmv schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:27:
[...]

IMHO is Xbox Live absoluut beter geintegreerd op de 360 maar is 80% van die functionaliteit ook nu al op de PS3 aanwezig terwijl zaken als XMB-integratie in games, trophies e.d. er aan staan te komen.
Maar die 20% van de ontbrekende functionaliteit is dan wel weer 80% van het onderscheidend vermogen. De XMB-integratie en achievements zijn DE innovatie die de 360 heeft gebracht. Waar de Wii geroemd wordt om zijn controller, de PS3 om zijn blu-ray heeft de 360 een onderscheidende online functie. Tuurlijk is het verschil niet zo groot meer als in het begin, maar nog steeds groot genoeg. Net als de PS3 controller geen Wii-mote is, is PSN geen Live.
Iedereen mag voor zichzelf uitmaken wat hij belangrijk vindt verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
SeamusXanthus schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:57:
[...]

Maar die 20% van de ontbrekende functionaliteit is dan wel weer 80% van het onderscheidend vermogen. De XMB-integratie en achievements zijn DE innovatie die de 360 heeft gebracht. Waar de Wii geroemd wordt om zijn controller, de PS3 om zijn blu-ray heeft de 360 een onderscheidende online functie. Tuurlijk is het verschil niet zo groot meer als in het begin, maar nog steeds groot genoeg. Net als de PS3 controller geen Wii-mote is, is PSN geen Live.
Iedereen mag voor zichzelf uitmaken wat hij belangrijk vindt verder :)
Op het moment is daar geen twijfel over mogelijk. Echter wat mensen vergeten is hoe toekomstgericht PS3 en ook PSN is. Kijk naar de PSP en wat ze daar door de jaren heen hebben ingestampt. Ziekelijk voor een kleine handheld. En voor PSN zie ik hetzelfde gebeuren. Zodra ingame XMB/Messaging/Muziek er is en cross-game invites, dan vervallen vrijwel alle grote voordelen van Xbox Live. En helemaal als ze nog meer leuke compleet andere dingen gaan toevoegen. Remote Play is al een voorbeeld van zoiets. Maar er komt nog veel meer aan.

Ook je vergelijking slaat echt nergens op tussen 360vPS3vWii. 360 heeft nu software matig een leuk betaald systeem. Maar het is allesbehalve innovatief. Het gaat eerder een stapje terug in de tijd waar we nog een download limiet hadden en we online moesten betalen. Online gamen moet gratis zijn, as it should be. Het is gewoon even wachten tot PSN verder uitgebreid wordt, en dat wordt het ook. Zodra IngameXMB er is vervalt deze hele discussie. En het enige wat dan overblijft is een duur online systeem.

[ Voor 54% gewijzigd door nudie op 10-12-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freeroaming games kosten veel opslagcapaciteit en in de toekomst is de DVD niet meer geschikt voor deze genre .
Dat weten de gameontwikkelaars als geen ander het allerbeste en je zult straks zeker zien dat gamedevelopers toch meer kiezen voor de Playstation 3 die maar liefst 50 GB op BluRay opslagcapaciteit kan bieden.
Sony is gewoonweg slimmer geweest met een nextgen gameconsole te ontwikkelen die meer toekomst is gericht en de resultaten van betere games zul je wel zien zo rond eind 2008.
Maar laten we nu maar hopen dat Grand Theft Auro IV op de playstation 3 een grote HIT word waar zo velen gamers niet op kunnen wachten.
Daarom heb ik ook gekozen voor de playstation 3 die veel meer toekomst heeft als de Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

ik zit al een hele tijd te denken om een ps3 te halen het liefst een starterspack, maar zover ik weet zijn ze nergens meer te koop, weet iemand nog een winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:24

Aight!

'A toy robot...'

Iemand trouwens ook al info over de Orange Box van de PS3, waarbij je ook zelf maps kan maken/mods.

Als het voor Unreal III kan, waarom niet voor Half Life 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Aight! schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:21:
Iemand trouwens ook al info over de Orange Box van de PS3, waarbij je ook zelf maps kan maken/mods.

Als het voor Unreal III kan, waarom niet voor Half Life 2?
Volgens mij kan het niet bij The Orange Box. UTIII is een hele nieuwe game, op een nieuwe engine, vandaar dat het bij UTIII wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:20:
[...]

Mag ik vragen wat je aan douane kosten heb betaald, wilde namelijk deze week ook eye of judgment bestellen bij dvdboxoffice.com waar hij €56 kost.
Moest 10.15 Euro betalen. Vond ik alsnog erg schappelijk dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_italia
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-11-2024
Gister avond nog ff call of duty 4 gespeeld. Toen ineens een crash.
Ik dacht het is laat, ik ga slapen.
Maar vanochtend wou ik weer gaan spelen maar nu leest ie geen enkele disc meer.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

nudie schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:00:
[...]
Zodra ingame XMB/Messaging/Muziek er is en cross-game invites, dan vervallen vrijwel alle grote voordelen van Xbox Live. En helemaal als ze nog meer leuke compleet andere dingen gaan toevoegen. Remote Play is al een voorbeeld van zoiets. Maar er komt nog veel meer aan.
Ingame XMB geven ze toe hard aan te werken en je ziet bij steeds meer titels dat gedeeltes hiervan al werken. Friends gebeuren bij timeshift bijvoorbeeld. Cross-game invites zal inderdaad een leuke toevoeging zijn, waar Sony ook al over heeft aangegeven mee bezig te zijn. Metname voor Home zou dit een belangrijke feature moeten zijn, dus ik verwacht dat dat ook wel binnen een paar maanden werkt. Alleen vraag ik me af in hoeverre het bij oude titels werkt, of dat developers het alsnog speciaal in moeten bouwen.

Maar al met al zie ik niet heel veel meerwaarde voor live. Behalve dat MS het de developers heel erg makkelijk maakt om te implementeren.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 15:11
Peter_italia schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:38:
Gister avond nog ff call of duty 4 gespeeld. Toen ineens een crash.
Ik dacht het is laat, ik ga slapen.
Maar vanochtend wou ik weer gaan spelen maar nu leest ie geen enkele disc meer.

Iemand een idee?
Je Playstation opsturen naar Sony. Of als je hem nog geen twee weken hebt kun je proberen om naar de winkel te gaan en hem om te ruilen, maar zij zullen je waarschijnlijk doorsturen naar Sony en je een telefoonnummer meegeven van de helpdesk.

Probeer systeemherstel ook even, formatteren enzo (wel volledig, duurt 3,5 uur 8)7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
nudie schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:00:
[...]

Ook je vergelijking slaat echt nergens op tussen 360vPS3vWii. 360 heeft nu software matig een leuk betaald systeem. Maar het is allesbehalve innovatief. Het gaat eerder een stapje terug in de tijd waar we nog een download limiet hadden en we online moesten betalen. Online gamen moet gratis zijn, as it should be. Het is gewoon even wachten tot PSN verder uitgebreid wordt, en dat wordt het ook. Zodra IngameXMB er is vervalt deze hele discussie. En het enige wat dan overblijft is een duur online systeem.
Mijn vergelijking slaat zeker ergens op. De 360 heeft een compleet nieuwe manier van online gamen neergezet. Niet eerder werd alles op deze manier geintegreerd. Innovatie is niet alleen hardwarematig en wordt niet minder als er betaald voor moet worden. Zodra IngameXMB er is en achievements ook vervalt deze discussie inderdaad, maar dan heb ik waarschijnlijk al minstens twee jaar plezier gehad van de Live Service. Wat echt idioot lang is in game-land.
Nogmaals, iedereen mag zelf bepalen wat hij belangrijk vindt, maar dat de 360 online gaming op een hoger nivo heeft getild valt niet te ontkennen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WasMachinator schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:18:
ik zit al een hele tijd te denken om een ps3 te halen het liefst een starterspack, maar zover ik weet zijn ze nergens meer te koop, weet iemand nog een winkel?
Nog niet zo lang geleden zag ik nog een pallet staan bij de Mediamarkt Alexandrium in Rotterdam.
Maar ik denk dat het verder erg lastig gaat worden nog een starterspack te vinden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
SeamusXanthus schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:50:
[...]

Mijn vergelijking slaat zeker ergens op. De 360 heeft een compleet nieuwe manier van online gamen neergezet. Niet eerder werd alles op deze manier geintegreerd. Innovatie is niet alleen hardwarematig en wordt niet minder als er betaald voor moet worden. Zodra IngameXMB er is en achievements ook vervalt deze discussie inderdaad, maar dan heb ik waarschijnlijk al minstens twee jaar plezier gehad van de Live Service. Wat echt idioot lang is in game-land.
Nogmaals, iedereen mag zelf bepalen wat hij belangrijk vindt, maar dat de 360 online gaming op een hoger nivo heeft getild valt niet te ontkennen imo.
Ik denk dat niemand dit ontkent. Het is niet voor niets dat Sony bezig is om vergelijkbare functionaliteit als in Xbox Live op hun eigen platform te realiseren. Mijn punt is wel dat het verschil minder grooot is dan menigeen denkt. Er wordt vaak gedacht alsof online gaming op de PS3 hopeloos primitief en achterhaald is, en da's dus niet het geval. Aan de ontbrekende functionaliteit wordt door Sony gewerkt (in-game XMB, user soundtracks) en nog belangrijker: het is gratis.

Ik heb zelf ook een Xbox 360 maar ik ben geen fervente online gamer, ga op zijn hoogst een paar keer in de maand online voor een potje Puzzle Fighter, Ridge Racer of Gears of War. Desondanks betaal ik de volle mep voor Xbox Live Gold. Zes euro in de maand is misschien niet zo veel, maar het heeft me nu al 120 euro gekost. Met een geschatte levensduur van 5 jaar gaat XBL me dus in totaal 300 euro kosten! Voor zo nu en dan een spelletje is het best een kostbare affaire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
E2TK schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:44:
[...]

Je Playstation opsturen naar Sony. Of als je hem nog geen twee weken hebt kun je proberen om naar de winkel te gaan en hem om te ruilen, maar zij zullen je waarschijnlijk doorsturen naar Sony en je een telefoonnummer meegeven van de helpdesk.

Probeer systeemherstel ook even, formatteren enzo (wel volledig, duurt 3,5 uur 8)7).
Backup eerst de belangrijke data van je PS3 (game-saves e.d.) en daarna systeemherstel. Grote kans dat je daarmee het probleem fixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gepperd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:47

Gepperd

Burp!

Sinds afgelopen donderdag ben ik de blije bezitter van een PS3.

Het werkt opzich allemaal goed alleen irriteer ik me aan de geluidjes die door de speakers van de tv komen als er geen geluidsignaal wordt verstuurd. Vooral dus tijdens het opstarten van games of overgangen binnen games (die zonder geluid zijn). Dan komen er allemaal piepjes en geluidjes uit, lijkt alsof het systeem het systeem geaard moet worden. Je hoort als het ware de data door het apparaat stromen. Soms hoor ik het geluidjes ook lichtjes als er wel geluid aanwezig is. Ik had van een HDMI aansluiting verwacht dat het kristalhelder zou zijn (zonder bijgeluiden).

Ik heb de PS3 aangesloten d.m.v. een HDMI kabel (2 meter, niet de goedkoopste) met een 37 inch full hd tv van Philips.

Iemand enig idee of is dit normaal gedrag van de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05:44
Gepperd schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:35:
Sinds afgelopen donderdag ben ik de blije bezitter van een PS3.

Het werkt opzich allemaal goed alleen irriteer ik me aan de geluidjes die door de speakers van de tv komen als er geen geluidsignaal wordt verstuurd. Vooral dus tijdens het opstarten van games of overgangen binnen games (die zonder geluid zijn). Dan komen er allemaal piepjes en geluidjes uit, lijkt alsof het systeem het systeem geaard moet worden. Je hoort als het ware de data door het apparaat stromen. Soms hoor ik het geluidjes ook lichtjes als er wel geluid aanwezig is. Ik had van een HDMI aansluiting verwacht dat het kristalhelder zou zijn (zonder bijgeluiden).

Ik heb de PS3 aangesloten d.m.v. een HDMI kabel (2 meter, niet de goedkoopste) met een 37 inch full hd tv van Philips.

Iemand enig idee of is dit normaal gedrag van de PS3?
Lijkt op een lekje in de verwerking van het signaal in de tv. Philips he ;)
Probeer een andere HDMI kabel of via analoge/optisch naar je tv/versterker en kijk of je dan nog het probleem hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-12-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
tex5 schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:30:
Yeah! Net een emailtje van 3busyman (ebay) gekregen dat ie Unreal Tournament III verstuurd heeft! Dat betekend dat ie rond vrijdag hier is, cool cool! :D
Die van mij ook _/-\o_ Echter denk ik eerder dat we hem volgende week kunnen verwachten. Vorige keer verzond hij Uncharted op woensdag en ik had hem volgende week vrijdag. Of duurt het normaliter korter? :)

@Ontopic: Check allemaal ff GameTrailers.com voor wat nieuwe leuke trailertjes, vooral Little Big Planet is weer erg cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

nudie schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:22:
[...]

Die van mij ook _/-\o_ Echter denk ik eerder dat we hem volgende week kunnen verwachten. Vorige keer verzond hij Uncharted op woensdag en ik had hem volgende week vrijdag. Of duurt het normaliter korter? :)

@Ontopic: Check allemaal ff GameTrailers.com voor wat nieuwe leuke trailertjes, vooral Little Big Planet is weer erg cool :)
Hmmm, is er al bekend of je met USA versie online op/in EUR severs kan spelen? Afbeeldingslocatie: http://img301.imageshack.us/img301/2403/idea3el.gif

Oke, ik zie dat ie' regio vrij is.
Dan gaat ik 'm ook maar bestellen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

nudie schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:09:

Logica?
Nope. 360 is duur. Schandalig duur inderdaad. Echter maakt dat PSN en Home absoluut niet gratis. Alles wat Sony gratis weg geeft komt toch van betalende consumenten vandaan.

Dat ik dit moet uitleggen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt-Cholo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 15:37

Cpt-Cholo

I did it again...

ymmv schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:11:
[...]

Backup eerst de belangrijke data van je PS3 (game-saves e.d.) en daarna systeemherstel. Grote kans dat je daarmee het probleem fixt.
heb het ook gehad, normaal kan je nog dvd's lezen maar geen blurays meer. De kerel van de naverkoop had het al meer meegemaakt. De blurayspeler moet vervangen worden. De kans is groot dat je hem pas na de feestdagen terug zal zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
harlekein schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:38:
[...]

Nope. 360 is duur. Schandalig duur inderdaad. Echter maakt dat PSN en Home absoluut niet gratis. Alles wat Sony gratis weg geeft komt toch van betalende consumenten vandaan.

Alsof de PS3 of andere accesoires kunstmatig duur zijn om je daar indirect voor PSN te laten betalen. Zo direct werkt het niet. Tuurlijk halen ze de kosten ergens vandaan, uit algemene winstmarges bv. Maar dat gebeurt denk ik met name uit de DLC die je op PSN kan vinden. De winstmarges daar zijn nogal ernstig hoog lijkt mij. Maar dat blijft bij een keuze vanuit de klant of je dat wil aanschaffen. 360 daarentegen doet precies hetzelfde met DLC echter daar kost vrijwel ALLES geld (gamer pictures/theme's/etc) bovenop de standaard XBL kosten. Dus ga mij niet vertellen dat omdat we "indirect" kunnen betalen voor PSN dat het betaald-online gamen vrijwel ophetzelfde neerkomt als bij XBL. Althans dat suggereer je. Tuurlijk is het niet 100% gratis, je hebt een PS3 nodig om erop te komen, maar dat is een heel ander verhaal, en uitgaande dat hetzelfde (360) nodig is om op XBL te komen, is PSN gewoon 100% gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
PSN moet uiteraard ergens van betaald worden alleen ligt deze prijs niet direct bij de PS3/PSstore gebruiker zoals bij de x360. Met Home eraan komend zal er ook meer gebruik worden gemaakt van ingame adverteren door ontwikkelaars of anderen (poster/trailers/muziek/films etc) hier zal een groot deel van Home betaald mee gaan worden ook het "verhuren" van aparte game/ontwikkelaars promotie ruimtes in Home is hier een voorbeeld van.

Volgens mij is het online gedeelte van de 360 ook meer gecontroleerd en beheerd door MS zelf. De kosten van onderhoud e.d. van server ruimte data verkeer e.d. komt dan ook voor rekening van MS, bij de PS3 ligt dit anders dacht ik. De ontwikkelaars zijn zelf meer verantwoordelijk voor server ruimte en het data verkeer waardoor de kosten voor ontwikkelaars hoger liggen en niet direct voor rekening komen bij de PS3 gebruiker. Dit is iets wat ik ooit gehoord heb dus als iemand dit kan ondersteunen/weerleggen hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

nudie schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:45:
[...]

Alsof de PS3 of andere accesoires kunstmatig duur zijn om je daar indirect voor PSN te laten betalen. ....Althans dat suggereer je. Tuurlijk is het niet 100% gratis, je hebt een PS3 nodig om erop te komen, maar dat is een heel ander verhaal, en uitgaande dat hetzelfde (360) nodig is om op XBL te komen, is PSN gewoon 100% gratis.
Tja en dan nog dat bij PSN vele games Centrale servers hebben! Je kan dan wel zelf ook als server draaien in warhawk bijvoorbeeld maar je kan ook op een centrale server gaan. Bij microsoft is dat toch een stuk minder want standaard word een van de spelers de server...met alle connectie problemen erbij!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:59
tex5 schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:30:
Mijne is ook verzonden (hvandervelden op ebay)
Nou alleen nog een een el cheapo toetsenbord en muis combinatie kopen.
Die dure logitech zie ik niet zitten op 2 redenen:
1. Veeel te duur voor af en toe gebruik
2 nog geen muis maar touchpad en ik wil juist een muis.

Zijn er al draadloze USB setjes getest door andere tweakers welke gewoon goed werken (bluetooth mag ook mits niet te duur)
harlekein schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:38:
[...]

Per saldo is het wel gratis want Home kost ons niets extra's
Game's zijn op XBOX redelijk evenduur als PS3 games de aanschaf is wel iets hoger maar je krijgt er dan ook iets betere hardware voor terug (wifi hdd en blu-ray speler) dus dat is al gerechtvaardigd.

Tuurlijk is er niets gratis maar als je het ff 1 op 1 vergelijkt is PSN wel gratis als je het vergelijkt met XBOX live wat een 60 euro per jaar kost en vrijwel hetzelfde biedt

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@harley
Bluetooth toetsenbord word nog niet ondersteund door de PS3, dat ps3 mediaboard werkt gewoon via een usb dongle. Tenzij dit in de laatste fw update wel is toegevoed heeft een BT toetsenbord geen meerwaarde. En je hebt de start en select buttons toch vaak nodig in het menu, die zitten op nog geen 1 set op dit moment, er schijnt nu een echt speciale ps3 set aan te komen van Logitech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Ik gebruik een Logitech diNovo keyboard, deze is Bluetooth, en werkt gewoon Afbeeldingslocatie: http://img140.exs.cx/img140/1526/toot0vz.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:35:
Cool fimpje, soms ff doorspoelen, maar ik denk dat dat Home wel mooi kan worden. Nou moeten ze nog echt dingen gaan integreren, zoals in Home naar een PizzaPizza gaan en dat je daar dan gewoon je bestelling kan plaatsen die IRL wordt bezorgd :+
Het lijkt me wel grappig als ze bijvoorbeeld trailers van populaire games als eerste in Home releasen, zodat je echt een volle bioscoopzaal krijgt enzo :)
Ik heb alleen geen idee hoeveel mensen er tegelijk in dezelfde server kunnen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:05:
[...]
Het lijkt me wel grappig als ze bijvoorbeeld trailers van populaire games als eerste in Home releasen, zodat je echt een volle bioscoopzaal krijgt enzo :)
Ik heb alleen geen idee hoeveel mensen er tegelijk in dezelfde server kunnen.
Zulke dingen verwacht ik ook idd. We zullen nog even af moeten wachten..

BTW, nog 2 dagen, 4 uur en 45 minuten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:15:
Freeroaming games kosten veel opslagcapaciteit en in de toekomst is de DVD niet meer geschikt voor deze genre .
Dat weten de gameontwikkelaars als geen ander het allerbeste en je zult straks zeker zien dat gamedevelopers toch meer kiezen voor de Playstation 3 die maar liefst 50 GB op BluRay opslagcapaciteit kan bieden.
Sony is gewoonweg slimmer geweest met een nextgen gameconsole te ontwikkelen die meer toekomst is gericht en de resultaten van betere games zul je wel zien zo rond eind 2008.
Maar laten we nu maar hopen dat Grand Theft Auro IV op de playstation 3 een grote HIT word waar zo velen gamers niet op kunnen wachten.
Daarom heb ik ook gekozen voor de playstation 3 die veel meer toekomst heeft als de Xbox 360.
Helaas zullen de echte GTA fans voor de Xbox 360 versie gaan aangezien deze exlusive downloadable content krijgt (uitbreidingen).
En de DVD heeft meer dan genoeg ruimte over voor de komende jaren en voor de gigantische RPG's is swappen eens per zoveel uur ook niet zo erg. Maarja ik heb geen PS3 en Xbox, dus mij kan het niet schelen :]. Zal GTA gewoon op de PC spelen, welke zoals de vorige versies, hopelijk weer superieur is (fps / aimen / mods).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Uncharted: Drake’s Fortune heeft een geheime boodschap

Naughty Dog laat een geheime boodschap achter in de game.

Uncharted: Drake's Fortune verkoopt hartstikke goed en Sony kan dus spreken van een grote hit! Maar een paar gamers hebben opgemerkt dat Naughty Dog een geheime boodschap achter heeft gelaten in de game. Er is namelijk een grafsteen in het spel waar het volgende in het Spaans op staat: Si usted está leyendo esta piedra sepulcral usted es un nerd enorme. Consiga por favor una vida y consiga una novia. Je zou denken dat Naughty Dog je bedankt voor het spelen van deze game maar dit is niet helmaal waar. De Spaanse tekst betekend: If you are reading this grave, you're a huge nerd. Please get a life and a girlfriend. Niet echt aardig van Naughty Dog maar wel grappig.

In Uncharted: Drake's Fortune speel je Nathan Drake die op zoek is naar een schat. De voorouders van Drake zochten 400 jaar geleden deze schat ook al. Alleen is die schat is niet echt makkelijk te vinden. Want je bent namelijk niet de enige die de schat zoekt.
:D

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 18:38:
@harley
Bluetooth toetsenbord word nog niet ondersteund door de PS3, dat ps3 mediaboard werkt gewoon via een usb dongle. Tenzij dit in de laatste fw update wel is toegevoed heeft een BT toetsenbord geen meerwaarde. En je hebt de start en select buttons toch vaak nodig in het menu, die zitten op nog geen 1 set op dit moment, er schijnt nu een echt speciale ps3 set aan te komen van Logitech
Zou UT3 daar niet op aangepast zijn op gewone keyboards ?
Ik zie zelfs in reviews dat er geklaagd wordt over de teveel consolegerichte menu's in UT3 en dat is dan voor de PC versie :P
Windkracht13 schreef op maandag 10 december 2007 @ 18:44:
Ik gebruik een Logitech diNovo keyboard, deze is Bluetooth, en werkt gewoon [afbeelding]
Maar daar zit geen muis bij maar een touchpad (deze bedoelde ik dus ook met dure logitech)
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:15:
[...]

Zulke dingen verwacht ik ook idd. We zullen nog even af moeten wachten..

BTW, nog 2 dagen, 4 uur en 45 minuten _/-\o_
Wat is er dan ?

hier nog een leuk geruchtje

Afbeeldingslocatie: http://www.americar.nl/foto/aibops.jpg

Zou die echt komen> nog belangrijker zou die nu wel betaalbaar zijn ?
want de aibo is imo nog steeds een übergadget.

[ Voor 9% gewijzigd door harley op 10-12-2007 19:41 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:17:
[...]

En de DVD heeft meer dan genoeg ruimte over voor de komende jaren en voor de gigantische RPG's is swappen eens per zoveel uur ook niet zo erg.
Misschien PC-DVDs wel, maar ik heb grote twijfels over Xbox 360 DVDs. Om de een of andere reden heeft MS de grootte van een Xbox 360 DVD9 gelimiteerd tot 7.3GB. Het is verbazingwekkend hoeveel games aan die limiet komen. Als je op een warez-site (sorry!) gaat kijken hoe veel Xbox-releases 7GB of meer waren, dan blijkt 1/3 van alle games aan die max te zitten. Nu zal er voor een ontwikkelaar in heel veel gevallen wel een mouw aan te passen maar het is toch een gegeven dat het merendeel van de 360-ontwikkelaars tegen die fysieke grens aan het lopen zijn. Daarnaast speelt ook nog 'ns het probleem dat ze geen data op de HD kunnen cachen, het hele spel moet vanaf de DVD op machines zonder HD kunnen draaien.

Ik denk dat het aantal games op meerdere DVDs voor de 360 toch zal groeien. Probleem daarbij is dat niet alle games even geschikt daarvoor zijn. Lost Oddyssey op de 360 beslaat 4 DVDs maar da's doenlijk omdat je vele uren doet over zo'n RPG. Verder is het design meestal heel lineair zonder back-tracking waardoor je niet de vorige DVD erin hoeft te stoppen als je een arbitraire grens bent gepasseerd. Games zoals GTA zijn voor voor zo'n multi-disc-opzet totaal ongeschikt omdat je continu door de hele gamewereld aan het reizen bent. Als dan de eerste opzet van het spel niet past op een enkele DVD, ook niet met de beste compressietechnieken, dan zullen er delen van de wereld of spelonderdelen geschrapt moeten worden. Xbox-gamers zullen dan bij de release opgelucht ademhalen dat het spel zoals zij het spelen toch gewoon op een DVD paste (zie je wel, DVDs zijn wel groot genoeg voor next-gen games!) maar ze weten niet wat er op de 'cutting floor' gesneuveld is om dit voor elkaar te krijgen.

Ik denk dat Sony's keuze voor Blu-Ray zich wel zal uitbetalen op de lange duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:43:
[...]

Misschien PC-DVDs wel, maar ik heb grote twijfels over Xbox 360 DVDs. Om de een of andere reden heeft MS de grootte van een Xbox 360 DVD9 gelimiteerd tot 7.3GB. Het is verbazingwekkend hoeveel games aan die limiet komen. Als je op een warez-site (sorry!) gaat kijken hoe veel Xbox-releases 7GB of meer waren, dan blijkt 1/3 van alle games aan die max te zitten. Nu zal er voor een ontwikkelaar in heel veel gevallen wel een mouw aan te passen maar het is toch een gegeven dat het merendeel van de 360-ontwikkelaars tegen die fysieke grens aan het lopen zijn. Daarnaast speelt ook nog 'ns het probleem dat ze geen data op de HD kunnen cachen, het hele spel moet vanaf de DVD op machines zonder HD kunnen draaien.

Ik denk dat het aantal games op meerdere DVDs voor de 360 toch zal groeien. Probleem daarbij is dat niet alle games even geschikt daarvoor zijn. Lost Oddyssey op de 360 beslaat 4 DVDs maar da's doenlijk omdat je vele uren doet over zo'n RPG. Verder is het design meestal heel lineair zonder back-tracking waardoor je niet de vorige DVD erin hoeft te stoppen als je een arbitraire grens bent gepasseerd. Games zoals GTA zijn voor voor zo'n multi-disc-opzet totaal ongeschikt omdat je continu door de hele gamewereld aan het reizen bent. Als dan de eerste opzet van het spel niet past op een enkele DVD, ook niet met de beste compressietechnieken, dan zullen er delen van de wereld of spelonderdelen geschrapt moeten worden. Xbox-gamers zullen dan bij de release opgelucht ademhalen dat het spel zoals zij het spelen toch gewoon op een DVD paste (zie je wel, DVDs zijn wel groot genoeg voor next-gen games!) maar ze weten niet wat er op de 'cutting floor' gesneuveld is om dit voor elkaar te krijgen.

Ik denk dat Sony's keuze voor Blu-Ray zich wel zal uitbetalen op de lange duur.
eerlijk gezegd denk ik dat microsoft de games liever klein houdt; zoals gears: korte singleplayer met goede multiplaer mogelijkheden, op die manier is de ontwikkeltijd ook korter.plus er is vraag naar extra betaalde downloadbare content.
PGR4 is denk ik ook met opzet een 'kleine' racegame, als het een GT3 of GT4 achtige levensduur bevat dan kan microsoft niet haast elk jaar een nieuwe uitbrengen. pgr4 was trouwens ook beperkt door de dvd grootte dacht ik, maar dit had met de textures te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg... even wat anders.
PS3 is nu 388 bij MM (net zoals voor S'klaas), maar kunnen we nog wat spectaculaire prijzen verwachten in de laatste week voor kerst?

Misschien dat iemand hier 'zicht' op heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Helaas zullen de echte GTA fans voor de Xbox 360 versie gaan aangezien deze exlusive downloadable content krijgt (uitbreidingen).
En de DVD heeft meer dan genoeg ruimte over voor de komende jaren en voor de gigantische RPG's is swappen eens per zoveel uur ook niet zo erg. Maarja ik heb geen PS3 en Xbox, dus mij kan het niet schelen :]. Zal GTA gewoon op de PC spelen, welke zoals de vorige versies, hopelijk weer superieur is (fps / aimen / mods).
Hoelang heeft de CD-rom bestaan voor games ?????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:35:
Zeg... even wat anders.
PS3 is nu 388 bij MM (net zoals voor S'klaas), maar kunnen we nog wat spectaculaire prijzen verwachten in de laatste week voor kerst?

Misschien dat iemand hier 'zicht' op heeft....
Aangezien ik hem ongeveer een maandje geleden bij de Wehkamp kocht voor 368,05 incl. verzenden vind ik die MM prijs niet echt een aanbieding, er zal dus nog wel wat te verwachten zijn lijkt me :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:38:
[...]

Aangezien ik hem ongeveer een maandje geleden bij de Wehkamp kocht voor 368,05 incl. verzenden vind ik die MM prijs niet echt een aanbieding, er zal dus nog wel wat te verwachten zijn lijkt me :9
zo das balen dat ik die aanbieding gemist heb.. ik hoop dat ze echt nog even met een klapper komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:37:
[...]

de playstation was de eerste echte (succesvolle) disc based console. die kwam rond december 1994 uit in japan. ps2, dvd based, kwam in maart 2000. zeg maar een kleine 6 jaar later.
ps3 is van eind 2006, opnieuw een zes jaar verder. overigens gebruikten niet alle ps2 games dvds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zoals iemand al vermeldde zijn veel xbox dvds al tegen de 7GB. Welke kant wil je op met "meer dan genoeg ruimte over" ?

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

[...]

Mmm denk dat de hele vraag DVD versus Blu-ray voor games nu nog niet belangrijk is. Ja uiteindelijk heeft een game voordeel aan een disc met meer dan genoeg ruimte dan.. een 7,3Gb variant die de xbox360 overhoudt. Yup de xbox360 raakt iets van een gig kwijt aan....DRM schijnbaar! En ook al zijn bepaalde games multi disc zoals blu dragon zie ik nog niet echt problemen voor de xbox360. In zoverre gaat het aardig mee! Tegen de tijd dat games grotere media vereisen zal er wel weer een opvolger van uitzijn.

En als je dan kijkt dat warhawk minder dan 1Gbyte is maar wel op een blu-ray staat...het is niet alsof je heel veel extra's krijgt! En games zoals Assasins Creed zijn zowel op de xbox360 als de playstation 3 op een disc en alweer..het is niet alsof je extra's krijgt!

Hell zelfs PGR4 waarbij er "rellen" waren over dat sommige tracks alleen maar snachts of overdag te spelen waren ..het is niet zo belangrijk.

Ik heb nog geen enkele game of reden gezien die echt zegt "blu-ray moet!" en toch ben ik blij met de blu-ray speler. Mooie films en hij is lekker stil! Vooral dat stil is al een voordeel in ja in tijd komen er games die 10..15gig opzuipen. Zeker weten! Final Fantasy XIII zal ook geen kleintje worden. Op dit moment dertegen ...het is een non-issue!

Laten we terug gaan naar games beoordelen op wat ze waard zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:24
[...]

Voor de consoles al een poos niet meer, vergeet niet dat de ps2 en xbox dvd's gebruikte.
PC kan natuurlijk want je moet het spel er toch op installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:44:
[...]

zo das balen dat ik die aanbieding gemist heb.. ik hoop dat ze echt nog even met een klapper komen
Was niet een echte playstation 3 only aanbieding. Je kreeg 10% korting op alles wat via de webshop verkocht werd geloof ik, zoiets hadden ze tijdje terug bij Bart Smit ook. Aangezien die 10% korting actie zelfs een dag verlengd was vanwege enorm succes wordt zoiets misschien herhaald bij de kerst, wie weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
swampy schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:45:
[...]
En als je dan kijkt dat warhawk minder dan 1Gbyte is maar wel op een blu-ray staat...het is niet alsof je heel veel extra's krijgt! En games zoals Assasins Creed zijn zowel op de xbox360 als de playstation 3 op een disc en alweer..het is niet alsof je extra's krijgt!
En daarnaast zit je nog met het feit dat als een ontwikkelaar beschikking heeft tot extra ruimte, ze het niet eens gebruiken. Zowel voor CoD4 en AC zijn de tussen filmpjes van slechte kwaliteit vergeleken met de games die 'echt' van Blu-ray gebruik maken. Daarnaast is het geluid van AC echt van belabberde kwaliteit wat waarschijnlijk komt door z'n Xbox broer.

Overigens zijn er al veel spellen voor de PS3 die ruim boven de 15GB zitten. En als je Uncharted kijkt, die hebben ze volgestampt met Bonus material zoals making-off etc. Erg leuk materiaal om te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:49:
[...]

Was niet een echte playstation 3 only aanbieding. Je kreeg 10% korting op alles wat via de webshop verkocht werd geloof ik, zoiets hadden ze tijdje terug bij Bart Smit ook. Aangezien die 10% korting actie zelfs een dag verlengd was vanwege enorm succes wordt zoiets misschien herhaald bij de kerst, wie weet ;)
Of niet... en dan moet ik hem halen voor 399
En die gasten bij MM liggen gigantisch in een deuk om al die gasten die 1 week te lang hebben gewacht :P

365,- is een leuke prijs... 388 lijkt leuk, maar tis maar 12 Euri..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:54:
[...]

En daarnaast zit je nog met het feit dat als een ontwikkelaar beschikking heeft tot extra ruimte, ze het niet eens gebruiken. Zowel voor CoD4 en AC zijn de tussen filmpjes van slechte kwaliteit vergeleken met de games die 'echt' van Blu-ray gebruik maken. Daarnaast is het geluid van AC echt van belabberde kwaliteit wat waarschijnlijk komt door z'n Xbox broer.

Overigens zijn er al veel spellen voor de PS3 die ruim boven de 15GB zitten. En als je Uncharted kijkt, die hebben ze volgestampt met Bonus material zoals making-off etc. Erg leuk materiaal om te bekijken.
Hoe groot is zo'n Uncharted bijv. dan? Heb er echt geen idee van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:59:
[...]

Stel dat Uncharted 20GB is, dan nog zegt dat niet zoveel. Op het moment dat dit spel op de 360 uit zou komen zou het ook op een DVD (moeten) passen omdat de developer niet echt een keuze heeft. Dus moeten ze bepaalde dingen op een andere manier doen.
Net als dat een console een bepaalde hoeveelheid intern geheugen heeft op een bepaalde snelheid processor is de opslagruimte iets waar de developer mee bezig is om het spel op een bepaalde console te laten draaien. Het zal dus nooit een probleem zijn dat echt naar buiten zal komen omdat een developer vanaf begin af aan rekening mee dient te houden.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:59:
[...]

Hier een quote uit een interview met Evan Wells, co-president van Naughty Dog.
The meat of the interview is why Uncharted could only be on the PS3. Wells explains a number of reasons. First, standard hard drive creates the seamless, load free world. Blu-ray helped squeeze the 24GB game on a single disc -- he says it wouldn't have been impossible on DVD, but the game would have been very, very different. Future games, Wells declares, will probably demand a dual-layered Blu-ray disc. The Cell processor served as a very handy tool for compiling all of Nathan's 3,500 animations as well, so you'll see the right reaction, or a random/new reaction, every time something happens. Wells admitted that "As far as the Cell processor and the SPU's are concerned we were only using about 1/3 to 1/2 of the SPU's at one time and so there is still quite a bit more we can do." We can't wait to see what the future holds, but for now, we can't wait to play Uncharted!
Bron: http://www.europs3forum.com/content/view/30156/44/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Arx schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:54:
[...]

Mijn punt! Game ziet er prachtig uit maar...het..je voelt gewoon dat er dingen in de game zaten die je niet hebt! De game is gelimiteerd!

Maar gelukkig zijn voor multi-console games COD4 en AC niet slecht maar het kan gewoon beter! heb uncharted niet gespeeld maar ik geef je gelijk dat die game duidelijk de playstation 3 gebruikt zoals het moet!

Hoe dan ook ik voorzie dat het moment dat een DVD gewoon teweinig is voor games dat microsoft een nieuwe xbox uitbrengt..ze kijken maar 2 jaar vooruit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Pieler schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:49:Voor de consoles al een poos niet meer, vergeet niet dat de ps2 en xbox dvd's gebruikte.
PC kan natuurlijk want je moet het spel er toch op installeren.
Bovendien bleven die cd-rom's veel te lang bestaan. Er verschenen genoeg games op 5 of meer cd's. Sloeg nergens op, want je had toch wel een redelijke pc nodig om die games te kunnen spelen. En zulke pc's hadden altijd een dvd-speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:36
Ik heb op m'n PS3 2 gebruikers aangemaakt, 1 voor mij en 1 voor mijn zoon. Ik zou nu een back-up willen maken van de game-saves (of savegames, hoe zeg je dat nu? :) ) , kan je dit doen zodat je de game-saves van de twee gebruikers hebt als back-up? Want als je een volledige back-up van de schijf maakt via het back-up hulpprogramma (onder instellingen) krijg je eerst een melding dat instellingen en gegevens van gebruikers niet geback-upt worden. Betekent dit dan dat er van de game-saves niets meegaat in de back-up.
Ik heb het ook geprobeerd onder hulpprogramma voor opgeslagen data , maar volgens mij lukt dat daar maar voor 1 gebruiker, want bij de 2e krijg je de melding dat dat bestand met die naam al bestaat, of zou je dan een 2 e usb-stick kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Vandaag AC voor de 3de keer opnieuw opgepakt maar ik kan er niet aan wennen hoor.
spoiler:
Verhaal met dat telepoort gebeuren is echt gaar. Had iemand assassinated ging terug naar de moderne wereld om een tukkie te doen (wie verzint dat nou 8)7 ) na het tukje mocht ik weer het verleden in en even lekker de hele stad door rennen daarna te paard en opzoek naar mijn volgende iets. Ja iets, want wtf moet ik doen! Ik snap er geen ruk van heb ik het idee.

Ook lopen de grfx echt niet lekker, het is net allemaal wat te zwaar waardoor het als lopen door modder voelt, character rent tegen muren op 10 keer terwijl deze niet omhoog kan en snel de andere kant op is er niet bij.

Camera is net te laag, aangezien ik snel het dak op wil na een assassination kan ik niet zien of ik wel daar omhoog kan met als gevolg, jump/plak tegen de muur en dikke vertraging.
O en dan nog het blended lopen waardoor je je camera stand lekker lastig en spastisch kan verdraaien ....

Zucht heeft iemand misschien uncharted te ruil? O-) :?

CoD4 tekoop/teruil iig samen met AC hier ;)

[edit] ff mijn frustraties wegschrijven.

[ Voor 21% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-12-2007 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

botech schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:44:
Ik heb op m'n PS3 2 gebruikers aangemaakt, 1 voor mij en 1 voor mijn zoon. Ik zou nu een back-up willen maken van de game-saves (of savegames, hoe zeg je dat nu? :) ) , kan je dit doen zodat je de game-saves van de twee gebruikers hebt als back-up? Want als je een volledige back-up van de schijf maakt via het back-up hulpprogramma (onder instellingen) krijg je eerst een melding dat instellingen en gegevens van gebruikers niet geback-upt worden. Betekent dit dan dat er van de game-saves niets meegaat in de back-up.
Ik heb het ook geprobeerd onder hulpprogramma voor opgeslagen data , maar volgens mij lukt dat daar maar voor 1 gebruiker, want bij de 2e krijg je de melding dat dat bestand met die naam al bestaat, of zou je dan een 2 e usb-stick kunnen gebruiken?
mmmm in jou geval zou ik gewoon twee memory sticks gebruiken.je zal voor safegames niet meer nodig hebben dan iets van 128Mbyte dus elke cheap ass memory stick van 512Mbyte zal voldoen, labeltje erop en voila klaar!
Frank J. schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:46:
Vandaag AC voor de 3de keer opnieuw opgepakt maar ik kan er niet aan wennen hoor. Verhaal met dat telepoort gebeuren is echt gaar.
spoiler:
Had iemand assassinated ging terug naar de moderne wereld om een tukkie te doen (wie verzint dat nou 8)7 ) na het tukje mocht ik weer het verleden in en even lekker de hele stad door rennen daarna te paard en opzoek naar mijn volgende iets. Ja iets, want wtf moet ik doen! Ik snap er geen ruk van heb ik het idee.

Ook lopen de grfx echt niet lekker, het is net allemaal wat te zwaar waardoor het als lopen door modder voelt, character rent tegen muren op 10 keer terwijl deze niet omhoog kan en snel de andere kant op is er niet bij. Zucht heeft iemand misschien uncharted te ruil? O-) :?

CoD4 tekoop/teruil iig samen met AC hier ;)
Mmm wel zelf vindt ik Assasings Creed niet meer waard dan een 8 juist omdat wel..het is op zich een goede game maar er zijn rare dingen meer. Zelf heb ik geen problemen met het verhaal of het idee, okay het is wat raar maar ja 10 tegen 1 dat de professor de genen heeft van de opdracht gever uit 1100nogwat. Yup daar ruikt het naar en het is een best aardige sneak game! Het is een game die moeilijk te plaatsen is want het is minder stealthy dan games waarin elke fout je dood betekent..maar het is ook niet een avonturen spel. Deze game is anders!

Ik vindt het moeilijk te plaatsen maar als je er energie in steekt dan is het zeker de moeite waard! En het is een van de weinige games uit die geen racer of shooter is...Moet nog steeds Uncharted spelen natuurlijk maar AC heeft een plaatse in deze decembermaanden..het is "iets anders".

Zelf hou ik mijn diskje hoor wat de game is toch wat waard. Het is dertegen niet voor iedereen!

[ Voor 45% gewijzigd door swampy op 10-12-2007 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:46:
Vandaag AC voor de 3de keer opnieuw opgepakt [..KNIP..]
Er zijn mensen die liever nog niet willen weten hoe het verhaal nu (precies) in elkaar zit, en zij stellen zulk soort posts vaak niet op prijs, want je geeft hier wel veel weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:53:
[...]

Er zijn mensen die liever nog niet willen weten hoe het verhaal nu (precies) in elkaar zit, en zij stellen zulk soort posts vaak niet op prijs, want je geeft hier wel veel weg..
aangepast, zag het zelf niet echt in aangezien het hetzelfde is als het prijsgeven van dat je een assassin bent :P ofwel mainline of the story

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:17:
[...]

eerlijk gezegd denk ik dat microsoft de games liever klein houdt; zoals gears: korte singleplayer met goede multiplaer mogelijkheden, op die manier is de ontwikkeltijd ook korter.plus er is vraag naar extra betaalde downloadbare content.
PGR4 is denk ik ook met opzet een 'kleine' racegame, als het een GT3 of GT4 achtige levensduur bevat dan kan microsoft niet haast elk jaar een nieuwe uitbrengen. pgr4 was trouwens ook beperkt door de dvd grootte dacht ik, maar dit had met de textures te maken.
dus jij bent voor nog meer middelmatige shit games in deze wereld die daar al door vervuild wordt, Multiplayer is leuk maar niet andere heeft de mogelijkheden om daar ook goed gebruiken van te maken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Kimo schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:23:
Bij de mediamarkt 8 blu rays voor 60 euro. _/-\o_

saw 3
underworld
lord of war
16 blocks
amazing planet
runing scared
resevoir dogs
flyboys
Kom net bij de MM Utrecht vandaan, maar daar keken ze of water brande nadat ik ze naar de BR voor 8 euro afdeling vroeg, alles is daar nog minstens 26,99.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
MeNTaL_TO schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:09:
[...]

Kom net bij de MM Utrecht vandaan, maar daar keken ze of water brande nadat ik ze naar de BR voor 8 euro afdeling vroeg, alles is daar nog minstens 26,99.
hier in eindhoven ligt de set iig wel.
jammer dat er sommige rukfilms bij zitten.

saw 3 (wel aardig maar dan wil je ook 1 en 2)
underworld (wel aardig)
lord of war (ruckfilm)
16 blocks (redelijke actie film)
amazing planet (zegt me zo ff niets)
runing scared (ruckfilm)
reservoir dogs (niet mijn soort film)
flyboys(zegt me zo ook ff niets)

[ Voor 27% gewijzigd door harley op 10-12-2007 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harley schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:15:
[...]

hier in eindhoven ligt de set iig wel.
jammer dat er sommige rukfilms bij zitten.

saw 3 (wel aardig maar dan wil je ook 1 en 2)
underworld (wel aardig)
lord of war (ruckfilm)
16 blocks (redelijke actie film)
amazing planet (zegt me zo ff niets)
runing scared (ruckfilm)
reservoir dogs (niet mijn soort film)
flyboys(zegt me zo ook ff niets)
Wat .... wat! Lord of War een rukfilm :'( Zelf vond ik hem heel erg tof, maarja blijft altijd een smaak kwestie. De prijs is wel erg goed. Zelfs al vind je er 2 á 3 goed, dan kan je de rest nog op marktplaats gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:40:
[...]

Wat .... wat! Lord of War een rukfilm :'( Zelf vond ik hem heel erg tof, maarja blijft altijd een smaak kwestie. De prijs is wel erg goed. Zelfs al vind je er 2 á 3 goed, dan kan je de rest nog op marktplaats gooien.
Lord of War en Reservoir Dogs zijn de beste films in dat rijtje. Jammer dat niet alle MM aan die actie meedoen. Die in Amsterdam heeft zoals gebruikelijk weinig leuke acties. Wel PS3 voor 388 euro, Assassin's Creed voor 55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoW = crap
RD = hulde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

weet iemand of dit op mijn europese ps3 gaat werken en of hij engels is ?

http://www.games-asia.com/skateps3-p-2759.html?cPath=82_84 ?? dit is wel lekker goedkoop namelijk :)

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Beetje loze post.

Gelukkig is niet iedereen het met je eens; http://www.imdb.com/title/tt0399295/

7,7 is een hoog cijfer op imdb.

Beide zijn goed btw.

[ Voor 28% gewijzigd door Bartjuh op 10-12-2007 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
rataplan2 schreef op maandag 10 december 2007 @ 23:03:
weet iemand of dit op mijn europese ps3 gaat werken en of hij engels is ?

http://www.games-asia.com/skateps3-p-2759.html?cPath=82_84 ?? dit is wel lekker goedkoop namelijk :)
Aziatische games zijn bijna altijd ook in het Engels te spelen. Koop alleen geen Japanse games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WasMachinator schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:00:
[...]

dus jij bent voor nog meer middelmatige shit games in deze wereld die daar al door vervuild wordt, Multiplayer is leuk maar niet andere heeft de mogelijkheden om daar ook goed gebruiken van te maken,
lol nee, ik ben ertegen, gran turismo all the way ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Weer een Blu-Ray-plug: Amazon heeft het aantal titels in hun 2-voor-de-prijs-van-1-actie uitgebreid.

Wel checken of ze regio-vrij zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde het eigelijk niet voor anderen vepesten maar je maakt mij ook niet blij met die BD filmsset.
Het is een teleurstellend stapeltje Blue-ray Hollywood
Alleen de films reservoir dogs en lord of war zijn TOP, mijn persoonlijke mening wordt gesteund door het hoge cijfer op imdb (zoals hierboven is vermeldt). Beide maar 19,99€
De rest van de films zijn het niet waard, als je ze krijgt bij je apparaat is het o.k maar anders zou ik gewoon even een dvd-rip van het net plukken. Alleen Saw I is goed de vervolgen zijn matig.
Flyboys werd met groot bombarie 'exclusive' als eerste voor MM, dikke boutfilm.
Althans niet mijn smaak! Ben erg benieuwd naar The Golden Compass, ga eerst eens even naar de bios dan kijken of ik de BD wel wil.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Wat een heerlijk zooitje vanavond op CoD4 _/-\o_
Halve avond in de lobby gehangen invites heen en weer te gooien met Vince22, Feen, SolarFal en TheRiddler (FoK&GoT volgens mij). Me rot gelachen maar toch wel sneu dat we zo weinig hebben kunnen spelen vanwege dat lobby systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 15:11
Cpt-Cholo schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:38:
[...]

heb het ook gehad, normaal kan je nog dvd's lezen maar geen blurays meer. De kerel van de naverkoop had het al meer meegemaakt. De blurayspeler moet vervangen worden. De kans is groot dat je hem pas na de feestdagen terug zal zien :(
Je PS3 wordt niet gerepareerd, je krijgt een nieuwe. Nadat ze hem binnen hebben bij Sony duurt het maximaal 15 werkdagen en dan heb je een nieuwe in huis. Bij mij duurde het precies 2 weken (10 werkdagen). Dus helpdesk bellen, wachten op mailtje met instructies en adresgegevens die je op de doos kunt plakken, en dan naar het postkantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een mededeling als deze kan niemand iets.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bestellen he via bijv. 3busymen. Wat zijn daar de betalingsmogelijkheden van?
postbank, CC, paypal? wat allemaal precies?
EN neem aan dat je dan ook een marktplaats account moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

ymmv schreef op maandag 10 december 2007 @ 23:09:
[...]

Aziatische games zijn bijna altijd ook in het Engels te spelen. Koop alleen geen Japanse games.
kan ik ergens zien of hij in het engels te spelen is? en of hij regio vrij is?

wat is er met japanse games aan de hand?

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

japanse games zijn bijna altijd voor zover ik weet alleen in t japans.
En dus redelijk lastig te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:17:
Dat bestellen he via bijv. 3busymen. Wat zijn daar de betalingsmogelijkheden van?
3busymen is via ebay
En betalingsmogelijkheden staan er altijd bij en kan iedere keer weer verschillend zijn.

als je op 3busymen zoekt op google, zie je ergens hun ebaystore staan en staat alles uitgelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:17:
Het is vrij lastig de eerste keer. Dus ik zal je wat zoeken besparen :).

Ikzelf heb het via Ebay gedaan.

Dit is zijn link:

http://stores.ebay.com/EliteVideoGames3

Daarnaast kan je via credit card betalen. Of via paypal.

Ikzelf heb een paypal acount gemaakt. www.paypal.com
Hier kan je via je creditcard het geld laten lopen of via de bank. Ikzelf heb beide gedaan.

Om je creditcard te bevestigen krijg je een brief thuis van een betaling die paypal doet van een bepaalt bedrag. Hierbij staat een code, en die moet je invoeren in paypal. Het ontangen van die brief duurt echter vaak 1-4 weken.

Ikzelf heb voor het bank systeem gekozen. Hun storten dan 2 bedragen binnen 5-7 dagen op je rekening. Die bedragen moet je bekijken en dan invoeren in paypal. Die vind het dan goed, en vanaf dat moment kan je dingen kopen. De dingen die je koopt worden dan automatisch van je bankrekening geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:06:
[...]

3busymen is via ebay
En betalingsmogelijkheden staan er altijd bij en kan iedere keer weer verschillend zijn.

als je op 3busymen zoekt op google, zie je ergens hun ebaystore staan en staat alles uitgelegd
oke, danku.

Iemand nog ervaringen met leuke co-op splitscreen spellen op de ps3?
Heb nog steeds plezier van R:FoM, en warhawk natuurlijk.
Ik wil alleen meer :P Vin het heel jammer dat CoD4 dit niet heeft. had er volgens mij heel goed bijgekunt.

EDIT:

DANK! Rpq
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

DenMan schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:32:
[...]

Ik had het systeem expres nog niet beveiligd, om te kijken of alles gewoon werkte dus dat lijkt me het probleem niet. Maar misschien heb ik wat dat betreft wat over het hoofd gezien. Vanmiddag ga ik er weer naartoe, misschien kan ik het probleem dan vinden. Overigens heb ik 'm bekabeld aangesloten, niet via wifi.

Ik lees ook her en der dat ik het DNS adres van m'n router moet invoeren op de PS3, dat moet ik ook nog ff proberen...
Je kan er rustig een wep/wpa sleutel opzetten, deze worden alleen voor het wireless gebruikt. Verder zou ik eens proberen de PS3 volledig statisch intestellen. (Dus handmatig: IP, subnet, gateway, DNS) *Bij gateway en DNS vul je het ip adres van de router in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:44:
[...]

oke, danku.

Ik wil alleen meer :P Vin het heel jammer dat CoD4 dit niet heeft. had er volgens mij heel goed bijgekunt.
Als je echt puur alleen een leuke co-op game wilt zou eventueel Kane & Lynch een goede game zijn. Best leuke zwarte humor en opzich wel een leuk verhaal. Alleen jammer dat de besturing zo klote is en dat de game net als Assassin's Creed niet helemaal af voelt. Maar verder zou ik anders ook niets weten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Ik heb dat probleem ook gehad, uur mee lopen kloten en de oplossing:

De utp-kabel in een andere poort van de router gedrukt :S

...Soms kan het zo simpel zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

EgoPro

Time is an illusion.

DenMan schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:32:
[...]

Ik had het systeem expres nog niet beveiligd, om te kijken of alles gewoon werkte dus dat lijkt me het probleem niet. Maar misschien heb ik wat dat betreft wat over het hoofd gezien. Vanmiddag ga ik er weer naartoe, misschien kan ik het probleem dan vinden. Overigens heb ik 'm bekabeld aangesloten, niet via wifi.

Ik lees ook her en der dat ik het DNS adres van m'n router moet invoeren op de PS3, dat moet ik ook nog ff proberen...
[not sure mode] De updates verbeteren de netwerk functionaliteit toch? Ik heb ook ergens gehoord dat je de updates ook op een sticky of een CD-r kan zetten en dan even draaien op de PS3 kan mss ook enige verbertering zijn.
[/not sure mode]
Kijk daar ben ik dus ook naar op zoek RFOM boeit me momenteel nog (ook nog niet uitgespeeld) ik ben eigenlijk tien keer begonnen aan het spel, maar ik was nog nooit aan de CO-op gegaan to twee dagen terug, mijn vriendin het wel eens wilde proberen. Nou ik geloof dat ik alle Co-op shooter maar eens ga bestellen ;) dat is echt wel leuk.
K&L leek mij ook wel leuk in split-screen alleen mijn vriendin krijgt de besturing niet onder de knie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:49:
[...]

Als je echt puur alleen een leuke co-op game wilt zou eventueel Kane & Lynch een goede game zijn. Best leuke zwarte humor en opzich wel een leuk verhaal. Alleen jammer dat de besturing zo klote is en dat de game net als Assassin's Creed niet helemaal af voelt. Maar verder zou ik anders ook niets weten.
Deze heb ik inderdaad hierom in mn bezit gehad maar gauw weer van de hand gedaan (wat een bagger afgewerkte game!)

Toch bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Nieuwe screenshots van GT5P, onder andere veel city shots: http://www.gran-turismo.com/gt5p/index_jp.html

Afbeeldingslocatie: http://tex5.com/gt5p_11dec1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tex5.com/gt5p_11dec2.jpg

en meer specs/laps/cars info:
http://www.gran-turismo.com/en/gt5p/news/d1520.html

En een UT3 impressie: http://www.shacknews.com/featuredarticle.x?id=706

"Everything looks up to the standards of a high-end PC. This might be of importance to behind-the-times PC gamers looking for a way to run the game with nice visuals and a solid framerate." >:)

"Once you're in the game, however, the mouse and keyboard are fully functional. You can specify whether you'd like to see servers with just controller players, just mouse/keyboard players, or both."

Eindelijk, hoop dat alle fps games zo gaan werken op de PS3!

[ Voor 71% gewijzigd door tex5 op 11-12-2007 11:26 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische problemen in SPV graag! Zie ook Playstation 3 als mediacenter voor de mediacenter-vragen.