Nou ik heb dus ook maar een PS3 aangeschaft... meesterlijk apparaat!! De games AC en F1CE erbij.. totaal verschillend natuurlijk maar beiden bevallen me best! Het enige wat ik jammer vind, aangezien ik nog een ouderwetse "tv" heb is dat de tekst in vooral AC slecht te lezen is.. Verder gebruik ik tversity voor mn video bestanden (helaas nog geen iso's en dvd files) en WMP 11 voor mn audio. Werkt opzich perfect behalve dat tversity af en toe er in een keer mee kapt (nog meer mensen met dit probleem?????)
Verder geprobeerd linux (fedora) er op te zetten, iets wat me ook is gelukt (ja ben ik best trots op haha) kan mijn pc traceren, het lukt me alleen niet om de video/audio files af te spelen... de vereiste codecs zijn hiervoor niet beschikbaar.. Als iemand nog een tutorial heeft voor het installen van mythtv of een goede vervanger daarvoor... ik houd me aanbevolen!!! Want iets installeren in linux, dat gaa tme iets boven mn pet!!
Verder geprobeerd linux (fedora) er op te zetten, iets wat me ook is gelukt (ja ben ik best trots op haha) kan mijn pc traceren, het lukt me alleen niet om de video/audio files af te spelen... de vereiste codecs zijn hiervoor niet beschikbaar.. Als iemand nog een tutorial heeft voor het installen van mythtv of een goede vervanger daarvoor... ik houd me aanbevolen!!! Want iets installeren in linux, dat gaa tme iets boven mn pet!!